…ואיסמעיל בן אל-אשאת אמר כי חזון האצבעות של שני הגברים מעיד על קישוט וישר הדברים. ומי שרואה בהם מה מעוטר או מבזה, אז פירושו לכך, ואם הוא רואה באצבעותיו עיוות, בין אם הם מחוברים לידיו או לרגליו, אז זה השתקפות וזה לא זה של מחמוד ….
חולם על נחש על עץ
(90 פירושים ומשמעויות של חלומות על נחש על עץ)…ואבן סירין אמר במשמעות, אני נדהם מהנמצא על הקרקע סנטימטר, איך הוא לא מרים זרוע, במיוחד אם הוא נמצא על משהו שטוב לשבת עליו כמו שהוא ער ….
…ומי שיראה שהוא יושב על שטיח, הוא יקבל נחמה וגובה ….
…אל-קירמני אמר, ~מי שיראה שיש לו מת על הגב, הוא ידאג לילדי המתים .~…
…ומי שרואה שכלב קופץ על הדוברה שלו, אז אויב של קסמים ילך אחרי אשתו ….
…ומי שרואה שהוא רוכב על סוסה ואז יורד ממנה, הוא מתחרט על משהו, ונאמר שהחזון של סוס הבר מתפרש על ידי אדם משוגע וההרון מתפרש בשלושה היבטים של קושי בעניינים ו סתירה לחבריו ולאישה עייפה שאינה מסכימה ופוגעת בהפרה בעניינים טובים ונאמר כי רכיבה על סוס מובילה לרכישת כסף ולירידה מכך ….
ומי שרואה שהוא תחליף לאדם הידוע לסוסה, אז הוא יבקש את עזרתו של אותו אדם במה שהוא מבקש או יגיע אליו, ונאמר שהוא נתפס כתחליף לאדם, אז זה פירש כי אותו אדם הוא תלות, שותף או יורש ממרחק, ואם האיש אינו ידוע אז הוא אויב ….
…מי שרואה שהוא עומד על קיר או יושב בו, אז הקיר הוא אותו מצב שהוא מקים, אם הוא קרוב, הוא במצב טוב, אחרת הוא בגודל הקיר ומסוגל להיות מסוגל לזה . ואם הוא נפל מאותה חומה, הוא היה נופל ממדינתו, או שהוא היה עירום בתקווה בשבילו, או בעניין בו הוא תקוע במערכת יחסים ….
…וזה על פניו, ומי שרואה כי אוכל רב נמתח על מפתו בזמן שהוא יושב בחזהו, אז זה מתפרש על אחת עשרה פרצופים של תהילה, כבוד, אפוטרופסות, שמחה, ברית מילה, משתה , חדשות טובות, חתונה, מדינה, טובות ותועלת ….
…ומי שיראה שהוא על קיר מגדל, אז הוא יזכה בניצחון ויגיע ליעד ….
…אם היא רואה אישה שאומרים לה לבקש סליחה על חטאך, היא מואשמת בחוסר מוסריות ….
…ומי שרואה טורבן על ראשו, והטורבן ההוא אינו אדם החובש אותו כמוהו, כאילו הוא פקיה וראה טורבן טורקי או טורקי על ראשו, והוא ראה טורבן על ראשו, זה לא ראוי לשבח עבור שניהם ….
…וכל מי שראה שהאריה עליו הוא רוכב אינו מציית לו, ואם זה קרה לו, המלכים והזקנים לא הראו לו ….
…ומי שרואה שהוא רוכב על סוס בזמן שהוא עף באוויר, או שלסוס יש כנפיים בזמן שהוא ציפור, אז הוא מציין ואמר אל-קירמני, מי שראה שהוא רוכב על סוס מכוסח עם שלו אוכף ורסן עליו בזמן שהוא הולך לאט, ואז הוא יכה בסמכות ובכבוד ככל שהוא מסוגל לעשות את הסוס הזה ואחריו ….
…באשר לכתיבה, היא מתפרשת על ידי הדרך בה המדינה הולכת ומפיגה את הצורך, ומי שחושב שהוא כותב וההשפעה של כתיבתו לא מופיע. אם הוא מעסיק, אז הוא מפוטר, במיוחד אם לכתיבה יש ציון ….
…ומי שרואה את זה כאילו הוא הולך לג'יהאד, הוא יזכה בניצחון, טובה , שבח וגובה טוב, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואלוהים נתן למוג'אהדין פרס גדול על העומדים .~…
…ונאמר שמי שרואה שיש לו כובע טוב על הראש, עליו לעקוב אחר עבודה אם הוא כשיר לכך ….
…איסמעיל בן אל-אשאת אמר, ~מי שחושב שכתב על גבו הוא דת וצדק .~…
שופט, מי שרואה את עצמו כאפוטרופוס של מערכת המשפט, אז הוא הוגן בזה. אם איש החזון היה סוחר, הוא היה פוגעני, ואם הוא וולגרי, יותר מהמידה והמשקל ….
…ומי שחושב שהוא יושב על שטיח קטן ומתחתיו הוא שטיח גדול ורחב, הפרשנות מעידה על הגדול, לא הקטן, אלא הקטן ….
…ומי שרואה שמשהו נבט על ידו כשהוא ער, אז זה לא ראוי לשבח ….
…סיקור, המדינה והחיים . ומי שרואה שהוא הרג נחש, אז הוא יתחתן עם אישה, וכל מי שרואה שהנחש עזב בית, השמיד את הבית ומחסל את אנשיו . ומי שרואה את החיים יוצאים מפיו, והוא חולה, הוא ימות . ומי שרואה נחש נכנס לפיו, הוא ינצח את אויבו . ומי שיראה שנחש יצא מאפו או מגבו, יהיה לו בן . ואם זה יוצא לו מהאוזן או מהבטן, הוא חוטא . ונחשי בטן מתייחסים לקרובי משפחה, כך שמי שרואה מישהו מהנחשים האלה, אז הוא משאיר מישהו שאוכל אותו . מי שיראה שהוא משליך נחשים ממושבו בידו, הוא יסבול מפורענות מצד קרוביו ומשפחתו . בתים הם שכנים . חייהם של הבדיה הם שודדים . ולחיות זה רשע וקנאה, הונאה והונאה, הונאה ויומרה של איבה . יל, המדינה והחיים . ומי שרואה שהרג נחש, אז הוא יתחתן עם אישה, ומי שרואה שהנחש עזב בית, השמיד את הבית ומחסל את אנשיו . ומי שרואה את החיים יוצאים מפיו, והוא חולה, הוא ימות . ומי שרואה שנכנס נחש לפיו, הוא ינצח את אויבו . ומי שיראה שנחש יצא מאפו או מגבו, יהיה לו בן . ואם זה יוצא לו מהאוזן או מהבטן, הוא חוטא . ונחשי בטן מתייחסים לקרובי משפחה, כך שמי שרואה מישהו מהנחשים האלה, אז הוא משאיר מישהו שאוכל אותו . מי שיראה שהוא זורק נחשים ממושבו בידו, יסבול אסון מצד קרוביו ובני ביתו . בתים הם שכנים . חייהם של הבדיה הם שודדים . והמחיה היא רעה וקנאה, הונאה והונאה, הונאה והעמדת פנים לאיבה ….
…באשר לראות נחשים ועקרבים, מי שרואה שהוא נלחם בנחש, אז הוא מתייחס לאויב, והמנצח עליהם הוא המנצח על בעליו, וחיי הצדק חזקים יותר מחיי המים, ושחורם. חזק מביציותיו. ומי שרואה שנחש נושך אותו, אויבו מקבל אותו בשנאה כמו בעוקץ, ומי שרואה שהוא הרג נחש, הוא יזכה לאויב. הוא מת, כי אלוהים מספיק את פקודתו, ומי שרואה שהוא מלך הנחש הוא לא חושש, אז הוא מכה בכוח כמו אותו נחש בנחש, ואם הנחש הוא מזהב או שיש עליו תמונות. , אז יש לו סמכות רבה, ואם הוא לבן קטן והוא הבעלים שלו, אז הוא סבו שמחפש אותו, ואם הוא לא הבעלים שלו אז הוא אויב חלש והנחש הקטן הוא אויב של המשפחה ואחרים, ומי שרואה בידיו נחש המבקש ותופס אותו בידו, הוא בטוח ממה שהוא חושש ומי שרואה שהוא חושש מנחש ואינו רואה אותו, אז זה בטוח לו מאויבו. אם הוא יבדוק את זה, אז הוא יושפע מפחד מאויבו וללא נזק ממנו. הוא רואה משהו שתוהה עליו ומקבל המון טוב, ומי שרואה את החיים בשקעי הבתים, הם אויבים של נשים וקרובי משפחה, ואם הוא רואה נחשים מחוץ לבתים, הם אויבים מן הרחוק, ומי שרואה נחש בביתו או במיטתו, אז אשתו היא אויב עבורו, ומי שרואה שנחש יוצא מהאף שלו או מגבו או מהשופכה שלו, זה יוליד ילד ואני אם זה יוצא מהאוזן, מהבטן או מהפי הטבעת שלו, ואז יש אויב במשפחה שלו שיוצא ממנו….
…מה לגבי לראות נחשים ונחשים , והאם יש לזה משמעות ספציפית? לראות נחשים באופן כללי זה מפחיד מאוד, והם השביעיים של האדם, והאדם בן שבע, אז פחדו ממנו ופחדו מהם, והנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, איפשר לנו להרוג אותם בפתרון האסור בחדית 'של חמישה אנשים שנהרגים בפתרון והאסור, והוא הזכיר אותם באחד הקריינות : הנחש . עבור כותב שורות אלה, המשמעויות של ראיית נחשים משתנות, בהתאם לזמן החזונות. בקיץ או בחורף, לראות את זה בחורף עשוי להיות קל יותר, אבל זה יכול להיות אינדיקציה לשיפור במצב הרפואי או הפתולוגי של המחפש, וכולם מכירים את הקשר בין הנחש לרפואה, וזה יכול להיות אינדיקציה לריפוי מכישוף, והקשר בין הנחש לקסם ברור, ואני מתכוון לקסם של הקוסמים כשהחבלים הפכו כאילו הם חיים, אז משה ביטל את הקסם שלהם עם נחש אמיתי, וכך תודיע לך, הו מעבר, שראיית הנחש בחורף במיוחד עשויה לסמן ריפוי מכישוף ! ואני יודע שאולי תופתעו מהדיבורים האלה, אבל זו האמת שהגעתי אליה לאחר בחינה, ניתוח ומחקר . נחשים בחורף עשויים להיות סימן לגשם, והסחה זו ממשמעותם הלשונית, מכיוון שהם חיים ומים, אלוהים עשה לנו את כל היצורים החיים ממנו, ולהרהר במילה בחיים ! לראות נחשים צעירים עשויה להיות משמעות נעימה לאישה נשואה, שהיא תיכנס להריון ואז תלד, שכן חיים קטנים הם מטפורה לקיומה של הנשמה או לחיים של ישות קטנה חדשה, שזה היילוד הקטן הזה. שייוולד ברשות אלוהים …. הנה סמל כזה, הוא עשוי לפחד מבעליו, אך וכפי שאתה שם לב, משמעותו מענגת . נחש ארוכים במיוחד, עשויים להיות סמל המעי והנוחות או המחלה שמתרחשים בו, או שזה עשוי להיות סמל של קרובי משפחה, וזה יכול להיות זמן הראייה. הקיץ או החורף הם התפקיד הגדול ביותר להגדרת המשמעות, בין אם זה טוב או רע, מכיוון שהנחש נמצא בקיץ ולרוב יש לו משמעות רעה, ובחורף לעיתים קרובות יש לו משמעות טובה, וזה נשאר עניין של הפיכת משמעות מתאימה לחזון, על פי המידע של בעליו, על המעבר, וכל אחד ועדינותו . באשר להרוג נחש , זהו מחמוד בקיץ , וזה עשוי להצביע על מילוי חוב , או על סיום מאבק המבחן וההתלבטות , וזה עשוי להצביע על סיום האיבה עם קרוב משפחה , וזה יכול להיות אינדיקציה להיפטר טיפול אסור , או התנהגות אסור , בין אם היא מילולית או מילולית , והיא עשויה להיות בעית ההיעלמות עם אחד הילדים , או של אחד הילדים , והוא עשוי מתכוון סיום טיפול מועיל . ולהיפך בחורף, להרוג אותה עשויות להיות משמעויות רעות ברוב המקרים , כגון : כריתת רחם ומריבה בין קרובי משפחה , קיצוץ תוכנית טיפול , הפרעה או קיצוץ , בזבוז כסף או בזבוז , הזנחת תלותיו של ילד או אישה , ונשאר לומר : שלכל חזון יש את הנסיבות שלה , על פי שאר הסמלים , ולכן זה שונה לגמרי בחזון לאחר, בהתאם למשתנים האלה , ומה שחשוב לכותב זה השורות לא לקשר החזון של נחשים , ואת סימני מדאיגה , כגון : עין – מושכים או קסם או מחלה , ואחרים ….
…אם חלמתם על אדם וחוה, זה מנבא שאירוע מלא אירועים יגנוב מכם תקווה להצלחה בענייניכם . לראות אותם בגן עדן בעוד אדם מכסה את עירומיו בעלה תאנה ואילו חוה עירומה לחלוטין למעט נחש צבעוני מזרחי המעטר את מותניו ובטנה, הדבר מסמל שבגידה ואמונה כוזבת יתאחדו כדי להפיל את מזלכם . באשר לראות או לשמוע את חוה מפטפטת עם נחש, זה מנבא שנשים ממולחות יובילו אותך לחלום על אובדן הונך והמוניטין שלך ….
…עור הוא מעיל של גבר, ואני השארתי אותו עם כספו בחייו ובמותו . ומי שרואה בחלום כאילו עורו מתעכל כמו כבשה מתעופף, אז זה מעיד על מותו אם הוא היה חולה, ואם הוא היה נקי ממחלות אז זה עני וזה מתגלה . השומן בגוף הוא כוחה של הדת והאמונה . אם הוא רואה את גופו כגוף של נחש, אז הוא מראה מה מסתיר איבה . והעור הוא הגנה על בני אדם ואחרים, ואדם עוסק באביו ובאמו, בכוחו ובכספו, בביתו ובגדיו, אשתו וארצו, רווחתו ומחלתו, הבעתו ו אמונה . מלקות של אדם עשויות להתייחס לאויבו ולחברו שישן עליו, כי הוא יעיד נגד בעליו ביום התחייה . אולי העור מעיד על סבלנות ועקשנות בעניינים . מי שרואה את עורו יפה בחלום מעיד על טובות, נוחות וריפוי ממחלות . אם הוא מת ועורו נראה בסדר, הוא מציין שהוא באושר של גן העדן, ואם הוא רואה את זה כעבה או שחור, הוא מציין שהוא ייסור . והתכהות העור בחלום מעידה על עזיבת הדת . למי מתנה נותנים לילד נובי כבש של פחם . ומי שרואה נשים שחורות מפקחות עליו, הטוב שהוא מפקח עליו לראות אותם הוא הרבה מכובד, אבל הם של האויב . וסומק . בפרשנות, רלוונטיות והקלה . ונאמר : אם היה לבן עם האדום, הבעלים היה זוכה לתהילה . ואפס . צבע משביע רצון . ומי שיהיה שחור ויראה בחלום שהוא לבן, הוא יסבול מחולשה, השפלה ומצוקה . אם הוא יראה שגופו ופניו אדומים, אז הוא יהיה חסר דאגות . עורותיהם של בעלי חיים אחרים הם ירושה . ונאמר : בתי עור השייכים לו . ואם המלך מסיר את עורות האנשים, אז הוא מדכא אותם ולוקח את כספם . ומי שמפשיט עור של משורר, הוא גונב ממנו את שיערו ….