…מי שרואה שהוא הולך על הידיים או על הבטן שלו, או על היד והרגל שלו, או משהו אחר מלבד הלשון, אז כל אחד מהם הוא צדק או חוסר מוסריות והמי שאליו מיוחס החבר יונחה על ידי זה וזה, ומי שרואה שהוא קשור לדת בחלום בזמן שהוא מכיר בכך ולא מכיר זאת בחיים ערים, אז אלה התוצאות של החטאים שהקיפו אותו, ופעולות של מעשים חוטאים שפגשו אותו עונש בעולם הזה, או הצרה או חלק מהפורענות בעולם הזה ….

…האם ביטוי חזונות מבוסס על חלקים או על השערות? הביטוי של החזיונות הוא התייחסות השערה , ואת השערה הוא טועה מעונה , ואדם לא לקטוע את הביטוי, אלא כדי להיות בצד הבטוח, וכי בשל רצונו של אלוהים . לכן, עדיף שהמעבר יפרסם הצהרה האומרת : אם אתה מאמין שהחזון שלך הוא כזה וכזה , או לסיים את דבריו באמרה : מאת אלוהים (1) לכן יוסף עליו יכול להתפלל עליו השלום, אמר לשואל כאשר רצה לעבור אליו : ( והוא אמר למי שחשב שברח מהם, זכור לי עם אדונך …) וכו 'הפסוק , סרט הטוען שהוא אחד מאלה שאלוהים סמך על ביטוי החלומות , והוא נהג לבטא את התגלות תפילת האל על הנביא מוחמד שלנו, שליטו וחבריו ושלום . אלוהים יודע…

…מהו פסק הדין על שוכב על חלומות בתחומי השירה ואת מתנהג? שקר הוא אחד החטאים הגדולים , וזה הוא : דיווח על משהו אחר מלבד מה זה משקף אמת, המהווה : התאמה טובה למציאות אמת היא אחד הגדול של איכויות טובות , וזה הוא אחד הכיבודים של מוסר שהשריעה באה לאשר ולפקוד . זוהי יצירה נשגבת המחקה את בני האנוש , ונמנעת מהמשפילים , ולכן היה זה תיאור שהיה טמון בנביאים עליהם ועל נביאנו, תפילות ושלום , וכנגד מה שקשור לצבועים שלהם הדמיון , שמשקר, כפי שאמרנו , והטקסטים של השריעה באו יחד עם איבה של האמת והזהרה מפני שקר , כולל הדברים הבאים : אלוהים אדירים אמר : ~ הו האמינו, ירא אלוהים והיה עם האמת (119). בסמכותו של אבן מסעוד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, בסמכותו של הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר : ~ אמת היא צדק , וצדק מוביל לגן עדן , ועל המשרת לחפש אמת. עד שהוא כותב אלוהים הוא חבר , ושקר הוא מוסר , וחוסר מוסריות מונחה אל האש , והמשרת הוא לחקור שקר בכדי לכתוב שקר . ” מסופר על ידי אל-בוכרי (5743) ומוסלמי (2607). הרחוב היה מורשה בעניינים שבהם מותר לשקר, אז אסמה בינט יזיד אמרה : שליח אלוהים, תפילת האל ושלום עליו ועל משפחתו, אמר: ~ אנשים, אין צורך שתמשיך לשקר , כמו ללכת לישון באש. כל שקר על בן אדם אסור למעט שלושה מאפיינים : אדם שמשקר על אשתו כדי לרצות אותה, אדם ששוכב במלחמה, שכן מלחמה היא הטעיה, וגבר שוכב בין המוסלמים כדי להתאים ביניהם . ~ מסופר על ידי אל- Tirmidhi, לא (1939). לדבר : חסן שייח אל-אלבני ב ' Sahih אל-ג'אמע .' (7723) ובסמכותו של אום כולתום בינת Uqbah, כי היא שמעה את שליח האל, רשאי אלוהים התפילות והשלום עליו ולמשפחתו, אמרו : הוא אינו שקרן שמתפייס בין אנשים, ולכן הוא מתפתח טוב או אומר טוב . נאמר על ידי אל-בוכרי (2546) ומוסלמי (2605). שקר אינו מותר ב רצינות או הומור, אבל הכל יצירה ראויה להערכה, ואין שקר תקף, כמו השוטה של ​​אפריל, למשל, למעט כפי שאמרנו, שהדיר או קרא לצורך, כפי שנקבע בחדית ', וכמו לשקר להציל את הדם הבלתי ניתן לטעות מרוצח, או כדי לבצר את כספו של גוזל. וכן הלאה . אבן מסעוד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : ~ שקר אינו מתאים בצחוק או ברצינות .~ ( נאמר על ידי אל-בוכארי בספר אל-אדאב אל-מופרד, מס ' 387) . שקר הוא גדול יותר אם הוא מביא לפגיעה או לשחיתות, ושקר רגיל נחשב לחטא גדול . שקר בשירה, אם כי חלק מה מבקרים לבלבל אותו, אני לא איתם. שירי Timeless .. הוא בן אלמוות עבור הכנות של רגשותיה וכנות של רגשותיה, ואת הכנות של הביטויים שלה, אבל אני יכול לא למצוא הצדקה אלה שמשקרים את השיער ואת נופל בתוך חלום שהוא ראה שקר . באשר לייצוג, הוא שינה את תקלותיו ורעותיו הרבות, כך שהקדושה גוברת אם משתמשים בה ללעג, או שהיא כרוכה בעירום, בערבוב או בשקר, ועבירת השקר הזו מאושרת כשאתה אוהב סיפור לאדם שחולם בזמן שקר, וזה משמש רק להגדלת העלילה האמנותית כפי שהיא מועלה או נאמרת אור, כפי שטענו המבקרים . לסיכום, שקר בשירה או במשחק הוא דבר שהוא לא מותר ולא טוב לעשות מצד המאמין או המוסלמי, ות על המשורר והשחקן לחפש טקסטים מותרים, ובכך זו חפותו ואשמתו, מהתפשטות בקרב אנשים אסורים, ולכן זהו קלקול ושמועה של שחיתות, ולהרהר באחי, למשוררים או שחקנים רבים, אשר עשה לעצמו קו הוגן, לא הציג את מה שהוא יכול להתחרט עליו מחר, וניסה לחקות אותו בתחומך, יש שירה טובה ויפה, ויש ייצוג משמעותי וכנה ….

…ומי שרואה שהוא מסתכל בארמון או בהכנסותיו, הוא יתחתן עם אישה טובה, כמו גם יסתכל על התפקיד ….

נהר אם אתם חולמים לראות נהר טהור, תצליחו במהירות ליהנות מתקופות משמחות והעסק שלכם יפרח ויפרח . אבל אם מי הנהר היו מעוננים ובוציים, תוכלו לחיות חיים מלאים בתחרות עזה עם מי שצפוף אתכם . אם אתה מוקף במים בגלל זרימת מי נהר, זה מנבא לחצים זמניים בסביבת העבודה, או שתסבול מחרדה שהחדשות האישיות שלך יגיעו לאוזני האנשים, אשר יפגעו במוניטין שלך . אם חלמת שאתה מפליג בנהר טהור, וראית גופות בקרקעית הנהר, זה מנבא שהבעיות יעקבו במהירות אחר ההנאות וההנאות של היום . אם אתה רואה נהר יבש בחלום, זה מנבא מחלה ומזל רע ….

נהר הנילוס, מי שיראה בחלום שהוא שותה ממנו, יקבל זהב רב כמו ששתה . מי שראה את נהר הנילוס השיג סמכות וכוח ….

…ומי שראה שהוא נכנס לשירותים ומצא שהוא מלוכלך או שהוא לא אוהב שיש משהו כזה בשירותים, אז הוא מגזים בדאגה ….

נהר החלב, שהוא עדות לאינסטינקט ….

…ומי שרואה במקום נהר של דם או מרזב נוזלי, אז הוא שפך דם ….

…ומי שרואה חול נמשך כמו נהר, אז הוא מתפרש כזרם כסף מתמשך, ונאמר כי חול אדום יתפשט לזהב, לבן לכסף ושחור בכסף .)…

…ומי שרואה שהוא מדלג על נהר, באר, בור, צוק וכדומה, אז הוא הופך ממצב לא נעים למצב טוב ונמלט מעניין לא נעים ונמסר מוקדם יותר ….

…ומי שרואה שיש נהר באמצע הזרע, זה לא מחמוד ….

…מי שרואה נהר טהור ומתוק, זה חיים טובים ושלווה בכל פעם, במיוחד אם הוא שתה ממנו, ונאמר שחזון של הנהר יתפרש על ידי סוכן המלך, ואם הוא ראה את זה מקום ידוע, יש צורך שיש בו גורם, אז זה הוא ….

…ומי שרואה נהר של דבר נוזלי, אז תהיה לו פרנסה, טוב וברכה, כי אלוהים אדירים אומר: ~יש נהרות מים שאינם מטונפים, נהרות חלב שטעמם לא השתנה, ונהרות של יין של הנאה לשותים . ~…

נהר הגיחון: מי שיראה שהוא התרחץ בו, אלוהים אדירים יספק לו מלך גדול, או שייצור קשר עם מלך גדול . ואם הוא היה מוצף, הוא ישתחרר ממנו, או שהוא היה בחוב שחובו הוצא, או שהוא התאבל על צערו, או אסיר ששחרר את משפחתו, או עני שהועשר על ידי אלוהים אדירים, או מלומד שהידע גדל, או עבד שוחרר . ואולי גיחון הצביע על מדינת הפרסים . מי ששותה מזה ירוויח ….

נהר מים בגן עדן, שהוא עדות לפרנסה ….

נהר אל-קאתאר מי שרואה בחלום שהוא שתה מנהר אל-כוותר זכה בידע, בפעולה, בוודאות ובעקבות סונה של הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ואם הוא היה כופר. מוסלמי, או לא צייתני, הוא חזר בתשובה, או עבר מכפירה לסונה, או מאישה לא מוסרית לאישה צדקנית, או מרווח אסור לרווח חלאלי . ומי שהחליט לשתות מנהר אלקוואתר יזכה למנהיגות, לניצחון ולניצחון על אויביו, כי אלוהים אדירים אמר : ( נתנו לך את אל-קוותאר )….

נהר היין הוא עדות לשכרות מאהבת האל הכל יכול ולהתרחק מאיסוריו ….

נהר האני, שהוא עדות למדע ולקוראן הקדוש ….

נהר החידקל בחלום חשוב מאוד בעניינים, ואם הים הוא מלך אז החידקל הוא השר שלו . ומי שיראה שהוא שותה ממי החידקל, הוא יקבל את כל כספי השר והוא יקבל משרד אם הוא כשיר לכך ….

…הנהר הגדול : האדם הדומיננטי הוא אדם בלתי חדיר בעל סמכות, וכניסת הסולטאן אליו וצלילות המים היא צדק הסולטאן, והחזרת המים מאחורי בידוד הסולטאן. הסולטן נגמר מכספם, והוא הולך עם המברשות בשבי לנשים שלהם, חפר נהר כדי להכות בכסף, כמו גם מים בו, כמו גם לראות אדם רואה מים בחורשת הפרנסה שלו מונעים אליו. , כי הקב~ה אמר : ~אנו מסיעים מים לארץ הצורמת .~ אם הוא רואה כאילו נפל למים ואז יצא מהם, אז הוא נופל ליגון ואז יוצא ממנו . אם הוא ראה כאילו קפץ מהנהר לשאטה, אז הוא היה בורח מרוע הסולטאן ומשיג ניצחון על האויבים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ כשהוא והאנשים שהאמינו איתו עברו עליו . ”…

…ומי שרואה נהר של יין, זה בשתי דרכים, אם הוא נכנס אליו, הוא יכה על ידי מרדה ופגיעה, ואם הוא לא ייכנס אליו, הוא יחליף את הראש עליו ….

ומי שחושב שלכלוך האף גבר, אז זה לא מוצא חן בעיניו, ואם הוא חושב שניקה אותו אז הוא נגד זה ….

…נשיקה היא בחלום אישה יפהפייה ולא מוכרת . אם אדם ציד הרבה מים, אז הוא מרוויח הרבה מגברים המחוברים לסולטן . והכף הוא גבר של נשים רבות, ומעיד על אנשים עליזים . מי שיאכל בשר חמור יתלבש ….

…נשיקה היא בחלום אישה יפהפייה ולא מוכרת . אם אדם ציד הרבה מים, אז הוא מרוויח הרבה מגברים המחוברים לסולטן . והכף הוא גבר של נשים רבות, ומעיד על אנשים עליזים . מי שיאכל בשר חמור יתלבש ….

…מי שיראה בחלום שהוא שותה מים פרת יקבל ברכה ויהנה מאלוהים הכל יכול . ואם הוא רואה שמי הפרת התייבשו, הח'ליף נפטר ורכושו ייעלם . אולי הפרשנות נופלת על השר . ושתיית מים של פרת היא עדות לשפע של תפילה, פולחן ושכנוע ….

נהר הוא בחלום איש נהדר . ומי שנכנס אליו הוא תערובת של אחד האנשים הבכירים ביותר . והוא לא משבח את השתייה מהנהר כי אמר הקב~ה : ( אמר : הקב~ה מציק לך נהר, אז מי ששותה ממנו לא ממני, ומי שלא מאכיל אותו הוא ממני, חוץ ממי ששותה ממנו. בולע חדר בידו, והם שתו ממנו למעט מעט מהם ). ומי שיראה שהוא יזנק מנהר לצד השני, הוא יינצל מסבל וממצוקה וינצח את אויבו . ונאמר : הנהר מעיד על נסיעה . ואם המים זורמים בשוק ואנשים מבצעים כביסה ונהנים ממימיהם, הרי זה הוגנות מהסולטן בעדרו, ואם זה עובר על הגגות ויורד לסיבובים, זה עוול של סולטן או אויב שמתגבר על העם . ומי שראה נהר שיוצא מביתו ולא פגע באיש, זה ידוע שהוא נותן לאנשים . ומי שראה שהוא נהר מת . ומי שפגע בו כבוץ מנהר, הוא הוכה על ידי אדם שפחד . ואם ישתה ממימיו כשהם צלולים, יתברך בחיים טובים . ומי שרואה שהוא קופץ מהנהר לשאטטה, אז הוא יינצל מרוע הסולטאן ויזכה בניצחון על האויבים . אם הוא רואה נהר זורם מביתו ואנשים שותים ממנו, אם הוא עשיר, הדבר מעיד על טובות ויתרונות עבור תושבי הארץ, ואנשים רבים יבואו לביתו הזקוקים לכך . והנהר בחלום הוא עבודה טובה או פרנסה מתמשכת . והנהר המצער הוא עדות לגיהינום . והנהר הוא משפט, והסובלים עשויים להיות צייתנים, קור, קור ושלווה, ויגדילו את הפרנסה, והחידקל הוא רציני מאוד . ומי שרואה שהוא הולך על מים בנהר, זה מעיד על תום ליבו ותקפות וודאותו . ראה גם סאקיה ….

…ומי שרואה שהוא רוכב על סוסה ואז יורד ממנה, הוא מתחרט על משהו, ונאמר שהחזון של סוס הבר מתפרש על ידי אדם משוגע וההרון מתפרש בשלושה היבטים של קושי בעניינים ו סתירה לחבריו ולאישה עייפה שאינה מסכימה ופוגעת בהפרה בעניינים טובים ונאמר כי רכיבה על סוס מובילה לרכישת כסף ולירידה מכך ….

…ומי שרואה שהוא דורך על אישה, עליה להרות ממנו ולהביא ילד לעולם ….

…ומי שיראה שהוא על קיר מגדל, אז הוא יזכה בניצחון ויגיע ליעד ….

…ומי שרואה שהוא יושב בסירה בזמן שהסירה נוסעת על הים והוא מפחד ממנו, הוא מציין שהוא קרוב למלך כמו הסירה, ואם הוא רואה שהוא נגד זה אז הביטוי שלו נגדו ….

…העלווים נופלים ארצה : עדות להשמדת האצילים המיוחסים לה . וכל מה שהאש בערה עליו ופקעה אותו, ואין תקווה לטובתו או לחייו . כמו גם מה שנשבר מהכלים שאינם מסועפים כמותם . כמו כן, מה שנחטף או נגנב משם לא החוטף ולא הגנב יכולים לראות, אין שום תקווה . והסחורה והנפגעים, התקווה לטובתו היא חזרתו של מה שהוא ציין, טובתו והתאוששותו, כי הוא נוכח כשהוא לוקח אותה וגונב אותה במקומו . נחטף ונחטף מוות ….