מכנסיים היא אישה זרה בחלום, כך שמי שיש לו מכנסיים חדשים יתחתן עם אישה זרה . ונאמר : המכנסיים החדשים הם צניעות ללבוש . ומי שלובש מכנסיים בלי חולצה, הוא חושש מעוני, או שהוא נוסע אל הלא ערבים כי הוא זה שלובש אותם . ונאמר : מכנסיים בחלום טובים לבעליו אם הוא לובש אותו . ונאמר : המכנסיים הם אישה מרושעת או עבדת זרה, ואם יקנה אותם ממישהו שאינו בעליהם, הוא יתחתן עם אשה ללא אפוטרופוס . ומי שראה לו נותנים לו מכנסיים, כוחו יוסר ממנו . נאמר : מכנסיים בחלום משיגים את המנדט ….

…עדן ראה שפניו שחורות ובגדיו מלוכלכים, וחזונותיו הראו שהוא משקר לאלוהים . אם הוא רואה את פניו כשחורים ומאובקים, חזונותיו מעידים על מותו ….

…לראות מכנסיים בחלום מעיד על כך שתתפתו לעשות משהו לא מכובד ולא מכובד . אם תלבש את המכנסיים הפוך, תגלה שקסם מהדק את אחיזתו בך ותופס אותך ….

מכנסיים : אישה דתייה או עוזרת עבודה זרה, ואם הוא ראה את זה כאילו קנה מכנסיים בלי בעליו, הוא היה מתחתן עם אישה ללא אפוטרופוס . והמכנסיים החדשים הם אישה בתולה, והקבצנית היא הוכחה לאי-כישלון לחטאים . ונאמר כי הנארוולים הם עדות לטובות לגבי אשתו ומשפחתו . וללבוש מכנסיים בלי חולצה זה עוני, והוא לובש את זה הפוך, מבצע מעשה לא מוסרי מצד משפחתו . והשתן שלו הוא עדות להריונה של אשתו . וצרכיו מעידים על כעסו על הריונה של אשתו . והתמוססות מכנסיו, הופעת אשתו בפני הגברים, והשאירה אותה מסתתרת ומסתירה מהם . נאמר כי המכנסיים מעידים על מסע לאנשי עג'אם, מכיוון שזה לבושם . נאמר כי מכנסיים סלאח הם עסק המשפחה שלו ומרחיב את הנאתם ….

…באשר לבגדים, שהם מכנסיים, משמעותה זהה בביטוי, אישה או נערה שפחה, ומי שרואה שהוא הכה מכנסיים, הוא יכה נערה או אישה וייקח את זה משם ממנו, על ידי מוות או עם החיים, ואם אין לו עבדת או אישה, יהיה לו מה ללכת אליו ….

…הדגלים על הבגדים ייסעו לחאג ' . ומי שרואה שהוא לובש בגד דק מתחת לבגדיו, אז יהיה לו כסף לחסוך, ומיטתו תהיה טובה יותר מפתיחותו, ואם הוא לובש את זה על בגדיו, הרי הוא לא מוצא חן בעיניו ושגה בטעותו הדת, היא ציבורית בהוללות, ושמלה חצופה עדיפה על שמלה דקה . אם אישה רואה שהיא לבשה בגד דק, זה כבודה, ואם היא לובשת בגד עבה, זו העבודה הקשה שלה . והבגדים השזורים בזהב ובכסף טובים בדת ובעולם והשגת מוות . ומי שחושב שהוא לובש בגדים רכים בעלי ערך רב, זו עדות טובה לעשירים ולעניים . מבחינת העבדים זה מציין את החולים . לבישת בגדים חדשים לאדם העשיר תשפר את פרנסתו, שכן לעניים יש עושר, ולחייב הזכות להוציא חוב . ומי שמתרחץ ולבש בגדים חדשים, צערו נעלם, ויהיה לו טוב . ומי שעושה שטיפה ולא לובש בגדים חדשים, מה שהוא מקבל מפרג 'לא עומד בענייניו לפי מה שהוא מסכים איתו . אם הבגדים החדשים נקרעו ונקרעו, וכמוהם לא ניתן לתקן בערות, אז הם מצביעים על כך שלא נולד ילד לבעליו, ואם ניתן לתקן אותם, הלובש מכושף . ומי שלובש שני בגדים, שחוקים וקטעים, זה מותו . ומי שיראה שהוא לובש בגד בלוי, הוא יהפוך עצוב וחולה . ומי שרואה שבגדו נקרע בטעות, רוחבו ייקרע ויפגע על ידו של אדם רשע, ואם הוא נקרע לאורך זמן, פקודתו תשוחרר ממנו . ואם הוא רואה שבגדו נקרע, אז דתו תקרע או פרנסתו תפחת . טלאי הבגדים המכוערים מעידים על אובדן ואבטלה . ומי שרואה רטיבות בבגדיו, הוא נשאר במסע, והוא נעול על משהו שדאג לו, וזה לא נעשה בשבילו אלא לאחר שהתייבש הבגד . ומי שרואה את זה כאילו הוא שוטף את בגדיו או את בגדי הזולת, הדבר מעיד על הנטל והנזק אליו נחשף בפנסיה שלו, ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . ומי שרואה שכל בגדיו נלקחו מסמכותו . מי שרואה שהוא מבזבז בגדים, זה סימן טוב, אלא אם כן האדם שחולם הוא עני, עבד, אסיר או חייב . ומי שיראה שהוא לובש בגדי נשים, ובמצפונו שהוא מחקה אותם, הוא יסבול מסמכות קשה ונוראה . ואם הוא יראה שלבש בגדי נשים, ויחשוב שיש לו נרתיק, אז ישתנה מצבו ויהיה מאכזב . ומי שרואה שיש עליו לבוש לא ידוע, אז ליבו מסובב אותו כרצונו . ומי שרואה שהוא אוכל את בגדו, הוא אוכל מכספו . אם הוא רואה בחלום כלב לבוש בגד צמר, הדבר מעיד על הוגנות וצדק של הסולטאן . אם הוא רואה אריה לובש בגד כותנה או פשתן, הרי שהוא שליט לא צודק השודד את כספם של אנשים . והבגדים הכחולים הם ענן ואשליה . ומי שיראה שהוא לובש בגד פשתן, הוא יקבל כסף מכובד ומחיה מכובד . והסרת בגדים מלוכלכים בחלום, הסרת דאגות, כמו גם שריפתם . אכילת בגדים חדשים זה אכילת כסף חלאל, ואכילת בגדים מלוכלכים זה אכילת כסף אסור . וקניית בגדים שחוקים לא אוהבת את הפרשנות, ובלאי הוא עוני . ובגדים ירוקים טובים כי הם בגדי אנשי גן העדן . אם מישהו רואה בגדים ירוקים, זה מעיד על דת, כוח ופולחן מוגבר בקרב החיים ומצבם הטוב של המתים עם אלוהים אדירים . לבישת ירוק למחייה מעידה על פגיעה בירושה, ומציינת בפני הנפטר שהוא יצא מהעולם הזה כשאהיד . והפרשנות לירוקות היא האיסלאם, ואם הוא חושב שהוא השיג את זה בשנתו, הוא אדם אדוק ודת . הקור מעיד על טובת העולם הזה ואחריו . הבגדים השחורים הטובים ביותר הם חילול השם, וזה פרשנות חזק יותר מצמר . וקור המפוספס בדת טוב יותר מאשר בעולם הזה, וקור מאשר תלתן הוא כסף אסור, ואם הוא מכותנה, זה כסף דתי עולמי ….

…גשם אם אתה רואה את עצמך בחלום תחת הגשם, זה מנבא שתקצור הנאה רבה בהתבוננותך על תנאי היקום וכיצד להתמודד כראוי עם הנאותיו וצרכיו של הגוף . אם יורד גשם בחלום שלך, אז תיהנה מנעוריך ומהנאותיך, ותנאיך ישגשגו . אם יורד גשם מעננים שחורים כהים, תתאבלו ותדאגו מהבחירה הגרועה שלכם בפרויקטים . אם אתה שומע ורואה גשם יורד בזמן שאתה בורח ממנו רטוב, הדבר מנבא הצלחה בעבודה והגשמת הרצונות והשאיפות . אם אתה יושב בבית שלך וצופה מחלון הגשם שופך, זה מנבא מזל טוב, עושר ומפגש עם אלה שאתה אוהב . אם אתה שומע גשם יורד על הגג, זה מנבא שלום משפחתי, שביעות רצון ושמחות . תקבל כמות נכבדה של מזל . אם הבית שלך מתכווץ במהלך הגשם והמים טהורים ולא מעוננים, אתה תיפול להנאות אסורות באופן בלתי צפוי . אם המים מלוכלכים או מעוננים, צפו שההפך יקרה . אם אתה מתחרט שלא עשית דבר והאזנת לקול הגשם, תחפש את הנאותיך על חשבון תחושת הבעלות והצדק של אחרים . אם אתה רואה גשם יורד על אנשים אחרים, זה מנבא שתמשוך את אמונך מחברים . אם אישה א 'חולמת, הבגדים שלה מלוכלכים ורטובים בגלל הגשם, היא תיהנה עם מישהו ללא סייג, וחבריה יחשדו בה שהיא מקבלת את התענוגות המטופשים . אם אתה רואה גשם יורד על גידולי החווה, הדבר מנבא אובדן בעסקים ובמסחר, ואווירה קודרת ברמת החברה . לראות סופת גשמים זה תמיד סימן רע ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר שהמכנסיים הם אישה שפלה או שפחה זרה, ולכן מי שרואה שהוא מוצא מכנסיים בלי חבר, הוא מתחתן עם אישה שאין לה אפוטרופוס, ואת החדשה ממנו מציין את הבתולה, והוא הסיר אותו מחטא שביצע ועזיבתו מאנשי צדק ודת לשחיתות, והוא לובש אותו אם זה מוביל למשהו מזה זה מעיד על טובות, והמצב שלו הוא למען מעשה כדין שאין בו שום נזק ….

…זה בחלום שהביע הבעל והכסף . מי שיראה את פי הטבעת חסום, הוא ימות . הדוגווד הוא איש עבד . ונאמר : הוא איש קרן ומתופף . ונאמר : זה חלק מהגילוי עריות . ונאמר : הוא אדם ששומר סודות . ומי שרואה עגל של אדם, הוא ירוויח ממנו סידור . ומי חתך את פי הטבעת שלו, חתך רחם . ומי שרואה את פי הטבעת של האדם, אז הוא רואה פרצוף זועף, ואם יצא ממנו דם או צואה, כסף יצא מזה לפי זה . יציאת צואה ממצב אחר מאשר העמדה הרגילה, יציאת כסף ללא ריבית . ונאמר : הקטע האחורי הוא גבר טיפשי, והאישה האלמונית ארגנה את ניהול העולם לזה שראה . ומי שרואה את התולעים יוצאות מפי הטבעת שלו, ילדיו נפרדים . אם הדם יוצא מהחלק האחורי, זה הילדים של הילדים . ומי שמוכתם בדם שיצא ממנו, כסף אסור . ומי שיצא מפי הטבעת או מהבטן עם סמרטוט, הוא הפריד עם יחיד, שאכל מהכסף עבור משפחתו . תיק, חזה, חנות, בית, חנות או חדר ישיבות של גבר . ואולי הקטע האחורי בחלום מתייחס למה שהוא עוסק בזמן שהוא ער, כמו סכינים, מכנסיים או מחצלות שעליהם הוא יושב, או שעליהם הוא רוכב על חיה או אוכף . אולי זה הצביע על צייתנות ואי ציות של בעליו, ואולי זה הצביע על דלת סודו או על משרתו הישיר של עפרו, ואולי הוא הצביע על טיפול באבל, והוא מעיד על המרזב הנלווה לעפר הבית. , והמשוט מציין את הבית השומם שאיש אינו מבקר בו, או את האדמה הבוצית שאיש אינו מטפח , ואף אחד לא קוצר אותה, והיא מעידה על אדם הפונה מאנשים בגלל רועו ובורותו, או מקום הכפירה וחוסר מוסריות, ואולי המעבר האחורי מצביע על הפה הנמוג, ומעיד על השמחות וההנאה, ואם מי שהיה לו יד נראה בחלום עלייה רעה, הוא ציין שהוא מתכנן לזחול להילחם . ומי שרואה כי טווס הגיח מפי הטבעת שלו, ונולדה לו ילדה יפה, ואם יצא דג נולדה לו ילדה מכוערת, ואם זה היה תולעים או כינים, אז הוא הופרד מקרוביו , ואם הוא יצא ממנו כמו נחשים, אז הם בכל מקרה זרים ….

…האורז הוא בחלום חוזה של כסף כמו מאה ואלף . אולי הרזזה מתייחסת לארזילה, ולכן עקירתו ממקומו בחלום היא ראזיה, וחידושו או שבירתו הוא טעות, וחוסך כסף או ידע . ייתכן ש~אל-רזאת ~ציין שלבוש מכנסיים עם עניבה ….

…ומי שרואה שאין לו בגדים מלבד מכנסיים קצרים מיוחדים, אז זה מעיד על עוני, וללבוש אותו הפוך מבצע מעשה לא מוסרי מצד משפחתו ….

…באשר למכנסיים קצרים ולצעיף, משרתת שהוא מצא חן בעיניו, או אישה דתייה, מי שראה שהוא הכה זוג מכנסיים פגע גם בבת שפחה או אישה, ומי שראה שיש תאונה במכנסיים וב רעלה, הוא ייחס זאת לאותה שפחה ואישה. באשר לשאר הבגדים שמעל החולצה, פרש אותם לפי הסכנות והצבעים שלהם. או ברוקדה, מכיוון שזה כוח הפוקד אותו, כסף וטוב על פי סכנת החיפוי ומציאתו, ואם הוא ראה שהוא לקח ממנו חלק מהבגדים האלה או נשרף, אז היעלמות הרשות הזו ממנו, ואם הוא ראה שהוא נגנב או אבוד, הוא מפקח על היעלמותו ממנו, והיעלמות זו אינה מתרחשת. אדם לשליט ומי שרואה שיש לו זוהמה או זוהמה בבגדיו, אז זה דאגות וצער או חטאים וצעיפים, ואם הוא רואה אותם לבנים או חדשים טהורים, זה מעיד על טובת דתו וטובתו המצב ועזיבת דאגותיו, ואם הוא רואה אותם במראה שבור, אז הוא יסבול אותם ועוני עד כדי כך, ואם הוא רואה בבגד הוא לובש טלאי, אז זה חטאי בן זוגו ושחיתות בדתו, וכל מי שרואה שבגדיו נגועים בו בזמן שהוא לובש אותם, ואם הוא נמצא במסע, אז הוא לא צריך לנסוע, ואם זה בעניין שלא נעשה לו ולמי רואה שהוא מוכר את חלקי הבגדים שלו, אז זה טוב לו ואין בזה טוב לקונה…

…חתלתול אם אישה חולמת על חתלתול שמן ולבן, זה מנבא כי תרגול ערמומי תנוהל נגדה, וככל הנראה תוביל להתמוטטותה, אך תחושתה וחוכמתה יתגברו על נזק הסיבוכים המבשרים . אם החתלתולים מלוכלכים, צבעוניים או משופשפים, אז הם יהיו הקורבנות של טיפשות וולגריות . אם חלמת על חתלתולים, צרות קטנות ירדפו אחריך ויגרמו לך לאובדן . אלא אם כן תהרוג את החתלתול, אז תתגבר על הצרה הזו . אם אתה רואה נחשים הורגים חתלתולים, אויביך יפגעו בעצמם בזמן שהם מנסים לפגוע בך ….

…בחלום היא נשיאות, נסיעות, נישואין או עוזרת בית . מי שראה שהוא קיבל מצנפת נסע רחוק, ואז לשים אותה על ראשו היה מקבל סמכות . ואם הוא רואה את זה מלוכלך ושבור, אז הבוס שלו מכה בו והוא עצוב כמו המלוכלך הזה . אם זה נפל מראשו זה נפרד מהבוס שלו . אם צעיר אלמוני הסיר אותו מראשו, הדבר מעיד על מותו של הבוס שלו . לבישת מכסה המנוע הפוך משנה את הרגלי הנשיא . אם הוא רואה את כובע האימאם עם דלקת, אז זה מתפרש באיסלאם ובמוסלמים . מי שרואה ברדסים מלוכלכים הוא עדות לחטאים שהוא ביצע . אם האישה רואה מכסה מנוע על ראשה, אז היא תתחתן, ואם היא בהריון, היא יולדת ילד . והמנדף השחור משתלט על מערכת המשפט . ומי נתן לו את הסולטאן כנסיך כתר . ומי שראה כובע שיער לבן על ראשו, השיג כוח . ומי שרואה מצנפת של בונה, שועל או סנאי, אם הבוס שלו הוא סולטן, אז הוא לא צודק ומרמה, ואם הבוס שלו הוא משפטן אז הוא דת זדונית, ואם הבוס שלו הוא סוחר, אז הוא חנות זדונית . והקפוצ'ון מעיד על סגפנות ….

…טאטוא הוא בחלום מדריך טוב למי שעושה מעשים מלוכלכים וקשוחים . ומציין את העניים משמאלם ואת המספר הגדול של כספם וחפציהם . ובעשירים על נשיאותם ושפע כספם וחפציהם ….

…העפר נמצא בחלום. אם אדם רואה את זה בבגד, בגוף או בשיער, הרי זה שלו . ובגדים מלוכלכים הם חטאים . ומי שרואה ששטף את בגדיו מעפר וניקה אותם, יחזור בתשובה וחטאים יקבלו עליו . והבגדים המלוכלכים על הנפטר הם שחיתות בדתו, ולא חייו העולמיים . אוזן מלוכלכת היא תרופת נגד . ומי שרואה שהוא מנקה את עפר אוזניו, הוא שומע מילים בהנאה ובשורה משמחת ….

…באשר לראות את המתים, להתערבב איתם, לקחת מהם ולתת להם, מי שרואה שמת חי, אז יקרה שמחה ואושר. ומי שרואה שהוא החיה את המתים, אז הוא מברך כופר ולא רואה מי שמת חי ואז מבקש ממנו שמתה והוא אמר לא, אבל היית בחיים, זה מעיד על מצבו הטוב ב~הבא ~, ומי שרואה שאדם מת כועס, אז זה מעיד שהוא נתן צוואה ולא פעל לפי רצונו. ומי שראה שאדם מת צוחק, הוא מבשר, מציין שצדקה הגיעה אליו וזה מקובל, ומי שרואה שאדם מת במצב טוב בזמן שהוא לובש את בגדיו, אז הוא מציין שמותו טוב בשביל מוֹנוֹתֵאִיזם. הוא חי בזמן שהיה במסגד, מכיוון שהיה בטוח מעונשו של אלוהים אדירים, ומי שראה שהוא מתחבר עם המתים אז נסע רחוק, ומי שראה שמת מת צחק ואז בכה, זה מעיד על כך הוא מת מחוץ לדת האיסלאם, ומי שרואה שאדם מת השחיר את פניו, זה מעיד שהוא מת כלא מאמין. הוא ראה שאדם מת סיפר לו על העניין שלו, כי כמו שאמר, כי המתים בבית האמת אינם מדברים אלא אמת. ומי שרואה שלאדם מת יש כתר, תכשיטים או טבעות, או מה שמעטר אותו, או שהוא רואה אותו יושב על מיטה, אז הוא מציין את טובת תורו, ומי שרואה שאדם מת לובש בגדים ירוקים, זה מצביע על כך שמותו היה סוג של עדות, ומי שראה שאדם מת יערער על כך בזמן שהוא לא היה מסוגל לעשות זאת או שהוא היה מטיף לה במילים של G. Laze, זה מצביע על כך שהוא חטא. לכן עליו לחזור בתשובה לאלוהים, ואולי האדם המת הוא במיוחד, ומי שרואה שהמת הוא עירום ומערומיו חשופים, אז זה מעיד על עזיבתו את העולם הזה עירום ממעשים טובים, ואם הוא מאנשי צדק, ואז הוא מריח את זה ומי שרואה מת עם בגדים מלוכלכים או חולה, הוא אחראי לדתו זה בינו לבין אלוהים אדירים, במיוחד בלי העם, ומי שרואה שאדם מת עסוק בלעשות טוב עבודה, אז הוא טוב בזכותו בהמשך, ו אם עבודתו ראויה להאשים אז נגד זה, ומי שרואה אדם מת שחי ותפס את מקומו, אז מי שעוקב אחריו מקבל אפוטרופסות ומי שרואה שאדם מת מתלונן על ראשו, אז הוא האחראי להזנחתו ענייני ההורים, ואם הוא מתלונן על צווארו, הוא אחראי לבזבז את כספו או את ידידות אשתו, ואם הוא מתלונן על ידו, הוא אחראי על אחיו או בן זוגו או על שבועה שנשבע בה שקרן ואם הוא התלונן על בטן אז הוא אחראי לזכויות האב וקרובי המשפחה, ואם הוא התלונן על רגלו אז הוא אחראי להוציא את כספו שלא ברוך השם ואם הוא מתלונן על הירך שלו, ואז הוא אחראי על כריתת רחם, ואם הוא מתלונן על רגליו, הוא אחראי למות חייו בשקר, ומי שרואה שאדם מת מתפלל עם החיים, הם נופלים במה שמוטל על ה מ 'של ציות, ומי שרואה שהוא נכנס מאחורי המתים בבית לא ידוע אז הוא לא עשה הוא יוצא מזה, הוא מת, ומי שרואה שהוא נוסע עם אדם מת כי העניין שלו מבולבל ממנו ומי ראה אדם שמת שהכיר אותו וברך אותו ושאל אותו, כי לא מת באותה שנה ומצביע על טובתו וטובת מצבו של הנפטר, ומי שרואה שמת ידוע מת שוב ומותו בוכה, הוא יתחתן עם חלק ממשפחתו והוא יהיה כלה ביניהם, אחרת אדם ימות אם אין לו סיבה. מות עמיתו או שמו, ומי שרואה שמת מת נאנק ומצבו אינו זהה, זה מעיד על עבודתו הרעה והתגמול על מעשיו המכוערים. ומי שרואה שקבוצת מתים במקום אוכלת משהו, הדבר ההוא יקר ומי שחושב שהוא מחבק את המתים כשהם על כרית, חייו יתארכו….

…לכלוך אם חלמתם לראות זבל שהוקם לאחרונה סביב פרחים ועצים, זה אומר שפע של בריאות ותנאים טובים . אם אתה חולם שבגדיך מלוכלכים מלכלוך לא נקי, חובה שתציל את עצמך ממחלות זיהומיות על ידי יציאה מביתך או על ידי ציות למגבלות החוק . אם אתה חולם שמישהו זורק עליך עפר, זה אומר שאויבים ינסו לפגוע באופי שלך ….

…בחורף זה עדין יותר מקיץ . ומי שרואה שהוא לובש בגדים, וזה לא היה הרגלו, יהיה חסר לו . החיפוי הוא איש ראשי . זה מיועד לסוחר, למשפט ולאימאם כמלאכה, המהווה ביטחון עבורו מפני עוני ולהגנה מפני חוסר מזל . ומי שרואה שהוא לובש בגדים מלוכלכים, הוא הציג שווא את פרנסתו וגורם לו להרגיש רע . ומי שרואה אדם לובש בגדים בקיץ, הוא יפה ויהיר, והוא מודאג כי החום בקיץ הוא שלהם . החיפוי שונה על פי תכשיטיו, צבעיו וגזעיו . אם אישה רואה בגדי גבר עליה, זה תקף עבורה בדת ובעולם . אם זה היה בלבוש המלחמה, זה היה הפרשנות שלו לבעלה או לערכיה . ואם גבר היה רואה שהוא צריך ללבוש בגדי אישה, הוא יפגע מפחד עז, ​​כניעה והשפלה ….

…ואכילת בגדים מלוכלכים אוכלים כסף אסור ….

…ואם יראה ביישובו נשים מתות ידועות שקמו ממקום הקישוט שלו, אז הוא יחיה למען בעלי החזון והעקבים. אותן נשים הן דברים ששווים ליופיים ולבגדיהם, ואם בגדיהם לבנים, הרי שהם ענייני דת, ואם הם אדומים אז ענייני בידור, ואם הם שחורים אז הם עשירים ועוצמתיים, ואם הם היו הבריאה שלנו, כי הם ענייני עוני ואשליה, ואם הם מלוכלכים, הם מעידים על רווח החטאים. אם הוא רואה אדם מת כאילו הוא ישן, אז שנתו נחה בהמשך ….

…אם הוא רואה את המתים עם בגדים מלוכלכים, או כאילו הוא חולה, אז הוא אחראי על דתו בינו לבין אלוהים אדירים, במיוחד ללא העם ….

…אם ראה שהוא מכר או לקח בגד בחורף, זה מעיד על העוני שלו ועל הצורך שלו באנשים . לדבריו, ראש הבגדים של מטיף אבו סעיד היה ככל הנראה מלאכתו שהוא עושה ומאבטח אותם מסקר העוני שבו טעות בחיים ועושר והתרחבות בכדי לשחרר אותם ולפגוע לטובת החורף ) ואלמפארטי אותו אם הכתובת מסומנת על ידי אישה . סעיד ג'עפר סדיק להתפרש Paljarah או הילד מה הוא ראה אותה Zain או שין יהפוך ב אותם, ואת החיסור של הבגדים שהם ועוברים על היבטים הוא חש כי לובש משהו שבו הוא לפרש בסדר ותועלת אם הם מן כותנה, נקי ומרווח ואם Dd כל כך Vtobeirh נגדו ואם הם משי ולא שום דבר אין שום דבר רע עם זה ואת המוכר של זה, כי הוא בוחר את העולם הזה על פני הבא . אבו סעיד אמר כי חזונו של המטיף לקרירות, בין אם הם מפורטים ובין אם לא מפורטים, הם מראים טוב שמסופר כי אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו אמר: הו שליח אללה, ראיתי אתמול היה על פפירוס פטכיה אמרה : שתיים. הבנים תבר אותם . והדיו מעיד על שמחה, אושר וקור שנמצאים לצד מהלך החרטום בביטוי, אלא שהאינטימיות בעולם טובה יותר מאשר בדת, והיא בפרשנות חזקה יותר מצמר . הוא חש כי לובש פראדה או מעורבב עם הכותנה Bharir אותו בלעדיו אפילו אם זה משי עושר חאראם ואת הקישוטים הם שעוטים את השווקים הם מוזמנים ורק בזמנים של הנאה ומופתים וגם אם הם בתוך התפקיד אלא אם זה סוג של שעשוע . ומי שרואה את משפט בגדו של הלבוש, הוא מתפרש בשלמותו . ומי שרואה שהוא לובש בגדי קיץ בחורף, זה יגדיל את הטוב ואת התועלת כמו הערך של מה שהוא לובש . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים זה מגדיל איתן כסף ופחד, אבל ההשלכות שלה הן קשות ושורדות אם יראו אישה לובשת בגדים מהגברים זה מראה טוב ומועיל . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים פחות משלו, אז זה מעיד על שחיתות ענייניו, ואם הם אלגנטיים יותר מבגדיו, אז הוא מציין את סדר ענייניו .~ ומי שרואה שיש עליו את בגדי הזקנים, אז זה מציין את גובה העניין ואת כמותו אליו מייחסים לו אותם בגדים אם הוא משפחה בשביל זה, אחרת זה טוב ומועיל . ומי שיראה שיש לו בגדים מבגדי אנשים מושחתים, יהיו לו חטאים רבים וחטאים בשפע . ומי שרואה שהוא לובש מלכים, זה מתפרש על שלושה היבטים, מתקרב אליהם, משיג טובות, תועלת וסדירות בענייניו, ומשיג את הכבוד והכבוד . הוא חש כי לבישת בגדים של מדענים הייתה ברוכים הבאים סלאח אותו למדע בעולם צדק ואת העולם הבא .) הוא הרגיש שהוא לובש בגדים מן הצמר הוא פרש כדי להבטיח את הכסף . ההרגשה היא שלבישת בגדים דהימיס או אהרביין בערך, או Alrvdh זה יהיה נוטה למה שלדבריו בגדי החזון של ג'פר סאדיק לעולם אינם מתמקדים בתשעה היבטים של דת ועושר ויוקרה ומועילים וחיים ועובדים לטובת הצדק. של זה ותיקון אם זה לא מה שאתה מכחיש את הביטוי ואם האישה ראתה שהיא היא לבשה את מה שהוזכר בבגדים ראויים לשבח, והפרשנות שלה עשתה לה זכות עם בעלה ושלמות ענייניה . ודניאל אמר חזון של בגדי האיש: אם תלבש בגדים, תתפרש על ידי רווח, ואם תראה בגדים שחורים, הרי למלך יש טוב והקהילה במצוקה . אל-כרמני אמר: ~מי שיראה שהוא לובש בגדים שחורים, הוא יסבול מכאב, מצוקה וצער, אלא אם כן הוא שלובש אותם כשהוא ער ויודע עליהם, והוא יהיה מוטרד .~ אבו סעיד אמר כי המטיף בגדים שחורים למי שנהג לחבול שנאה שנאמרו להם כי הוא ההוכחה החולה למוות מכיוון שאנשי אסונות לובשים בגדים שחורים ובגדים אפס מחלת דיאבא רק בדיבאג 'או טווינג או משי, והדברים האלה הם תקפים לנשים וגברים של השחיתות של דת . אל-כרמני אמר: אם המטופל רואה שהוא שוטף בגד צהוב עד להסרת הצהוב שלו ולובן שלו מופיע, אז הבגד מתפרש בגוף והצהבהב שלו נמסר על ידי מחלתו ועזיבתו ממנו . זה הרגיש שנטרל אותו משמלה צהובה, סאגמה לא קרה, פגע בו במה שהוא שונא בצהוב של קריעת השמלה, או שלא כמו כל מה שנלבש בצבע וירוקי הבגדים שמחו והנאה ותופיק אבו סעיד אמר שהמטיף מלביש את הירוקים. כוח שכונתי של דת וגידול בפולחן ובמקרה טוב מת כאשר אלוהים, שהוא בגדי אנשי השמים, על אמירתו, בואו ולבוש בגדים ירוקים מסונדוס ואברק, ולבוש הירוקות מעיד על החיים הפגיעה בירושה, ובמתים שהוא יצא מהעולם כשהיד . אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא לובש בגדים ירוקים, זה מתפרש בכבוד ובכבוד. באשר לבגדים הלבנים, הם יתפרשו כרצוי, במיוחד אם הם טהורים . ~ אבו סעיד, המטיף, אמר כי בגדים לבנים מתאימים ללבוש אותם כדת, ולמי שרגיל ללבוש אותם כשהם ערים, ולגבי בעלי מלאכה ומלאכה, הם צריכים ללבוש את זה בשבילם . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, זה מעיד על טובת דתו ומצבו הטוב. ” ודאגותיו הלכו באמירתו שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, ובאשר לבגדיו הכחולים, הוא נקי . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים זרקא זה הדת טובה והבגדים רוז ', הם שנאו גברים רק מצעי אלמלווה ומצעים הסומק של הדברים האלה מעיד על הנאה ותקף לנשים בדנהן אמרו שהם לובשים מופעים אדמדמים שנלחמים. סכסוך חמור מאוד ונאמר לו שמחה של סנאפרים עם פאנק בעולם, כפי שמעיד סיפורו של קארון, ונאמר שהוא מעיד על שפע של כסף תוך מניעת זכויות האל בו . ומי שראה שהוא לבש את זה בחג או בקבוצה, הוא לא פגע בו . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים חמרה שזה הביא ללחימה ולמחלוקת, אם כי ברוך הבא למנדט שקיבל אולי שמחת הפסוק יצאה לאנשיו בפאר והיה לבוש בבגדי חמרה ונאמר חזון הסומק. , בין אם בבגדים ובין אם אחרים, הם מראים טובות ואולי חזון האריסיפלות המוצג בשמלה להנאה . ומי שרואה את בגדיו נשרפים, אז הוא יקבל לו השפעות מזיקות ככל שנשרף מזה, ומי שרואה שבגדיו קרועים, אז יפרש את הסוד . הוא חש כי לבישת בגדים של שיער צמר או חיה או שיער או כך סכו כסף אם זה היה משי או כך ראיות מרוצפות שמלת חראם Fmal של חוסר מוסריות ועל הבגדים מלוכלכים, הם ועוברים Bgham וצער, ואת השמלות Alkagd הם ועוברים Baelchenaah לא טוב בזה, ועור השמלות צובר עניין ותועלת במידה המיוחסת לו ששמלת העור שאתה לא תופר אותה במונחים של סיטונאות מכל הזנים מראה לגמרי דת ואולי זה היה עוד ישן על הפנים ו בגדי האוצר יפלו את בז ועושר . ומי שיראה שהוא לובש שמלה צולעת, אישה תבוא בפי הטבעת שלה . ג'אבר אמר המרוקאי להביע שלהם מצורפים דברים יומיומיים Valbaad בבגדים אם הוא נקי כמו חדש, אשר מחובר לדת ואת העולם ואם דוק וינטאג המלוכלך Vdd כך אולי עפר דל ב השמלה על החולשה בדת ונאמר אם האישה ראה כי היא ללבוש בגד צהוב שהוא בעלה, זה מחליש אף ) הוא לא היה בשבילה, אז הוא לקח בעל . ומי שרואה שהוא פותח בגד מקופל, זה מעיד על נסיעה, ומי שרואה שהוא מקפל בגד פתוח, זה מעיד על בואו נעדר ממסעו . חאלד אל – איספהאני אמר שהבגדים הטובים ביותר ומה היה כותנה אם זה לא עניין של משי תולעי משי כי זה טהור זה דת טובה ושמלות עולמיות אם הדוגמה, כותנה או משי, הם מפיצים כסף חראם והשחיתות של הדת ונטול דאגות . הוא אמר שג'פר סאדיק שמלה חדשה גבר לבן אישה ואישה ומלך החסד והתועלת של זוג, הוא ראה שהוא הוריד את החלוק שלו איתו שהוא במלך השירות זה מהשירות שלו אבל לא כמו שזה נקרא, וראה שהוא גזר את בגדיו שפירש להשיג טוב . ומי שרואה שהגנב מפשיט את בגדו, זה מפריע להתרחשות השחיתות בקרב נשים . אבו סעיד, המטיף, אמר כי הבגד בעל שני הצדדים או שני הצבעים מעיד על נימוס ואפוטרופסות לאנשי הדת והעולם, והבגד החדש טוב לעשירים ולעניים . זה הרגיש שבגדי מגסות כמו Vtmzkt חדשים אינם מסוגלים לתקן כמו שזה מרתק אפילו כמו שהוא חי והילד והערך הגבוה של משרתי המחלה והחסד החופשי מגדילים שמלות של חוב מחודש, לבושים מעל בגדיו הראו את הסכמתו של אלנאת הסודי, ואולי הכוונה הייתה טובה מהכאילו ואולי הרוויחה כסף מדכורה וברוקדת משי איננה מתאימה ללבוש גרביים עבור המשפטנים, משום שאאולאן ביקשו מינימום והזמינו אנשים לכפירה והיו כנראה תקף הלא – מלומדים, הם מפרשים את העבודה דורשת פרדייס ומדביק עם נסיכות זה גם מצביע על נישואים על ידי אישה, כנה או פִּילַגשׁוּת Bjarah בל הגדרה מכנה המעבר של הביטוי של כל זה הוא מן המקרה של חוזה . החלוק מציין את פניו . אל-קירמני אמר, ~זה מתפרש למען הצדקנות בדת, לאנשים המושחתים עם השוטים, ולאחרים עם זיהום באבעבועות שחורות בגוף .~ אבו סעיד אמר מוטלת מטיף הפין במצב שהיה ממשפחתה, במיוחד מן האנשים של חריש וזריעה ובשנה פורייה למי יש ממשפחתה, א ~ים לנשים הנאה הגדלת ונתן שיה קיבל כסף מן הנקודה של הפרסים ואת האנשים של גילוי והימורים, וכן עשוי לצבור שוטים . מותר שיש לו פנים עם השלכות, ואף אחד לא מאשים את זה, בין אם זה לגברים או לנשים, אלא אם כן מערבבים איתו משהו מהסוג הגנאי . באשר לדיו, הוא מתפרש בחסד, ואין בו שום דבר מלבד הטוב ביותר, במיוחד לנשים, ונאמר חזון בגדי הנדיבות הוא צער . המסור ששני הבגדים שלו חגין מוטגטאן לבוש אחד מעל השני מסומן על ידי מותו ובגדיו הקרועים פירשו כלאחר יד חששות לפציעות וקרע פרש ארוך יותר וזה משמש אלקבה ודובאג'י אם האישה ראתה את בגדיה בבגדים קצרים חסר HTC מוסתר ואוכל השמלה החדשה לאכול כסף חלאל ולאכול את השמלה אמר סלמי ראה שבגדיו רטובים עליו בזמן שהוא לובש אותם. אם הוא נמצא במסע, אז הוא לא נוסע, ואם הוא התכוון למשהו שלא יהיה לו . ומי שרואה שהוא מוכר את בגדיו טוב לו ואין טוב למי שקונה אותם, ואם הוא רואה אותם שהוא דוחף אותם מעצמו, הרי זו מחילת עוניו . ומי שרואה שהוא לובש בגדים חדשים לאחר שהתרחץ, אז הוא מסרב באובדן הדאגה והמצוקה, והוא נחסך ממשהו לא בסדר . ומי שרואה שהוא לובש בגד אסור או משהו המיוחס לנשים, הוא מתחתן עם אישה אסורה, ולגבי הבגדים הרקומים, הם נלבשים על ידם, מוקשים, ואולי שבירת הנשים נשברת . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים , שהיו בהריון, הם מגיעים לנקבה, אם כי הוא לא היה בהריון זה משפיע על נזק או פחד באותו כסף כמו שנאתה כנראה נפצע בזמנו ובגלימה, שזה שהונח על הכתף, פירש את הדת האנושית שלובשת אותו בעמדת הצוואר והצוואר של המזכירות . הוא הרגיש שהוא robe ובכן הוא סלאח דין ותום לב, ואם הוא ראה את הגלימה זה מעמיד אותו על הכתף ובכן זה גדל החוב ואת הבריאות של הדת הוא לא טוב דק .) בכביסה הוא לצייר הוא הרגיש כי רחיצת בגדיו מעפר זה מראה על טובתו וישועתו של האלון ועצב ורווחתו וחובו יוחזרו אם הוא לובש אותו, אך אם הוא לא לובש אותו, זה בלי זה . אל-כרמני אמר: ~רחיצת בגדים נקיים אם מופיע עפר מזה, זו שחיתות בדת ועשיית חטא .~ אבו סעיד אלווסר אמר: רחיצת בגדים מעפר היא תשובה, שטיפת זרע היא תשובה של זנות, ושטיפתם מדם היא תשובה מרצח, וכיבוס מתירוץ בתשובה . ג'עפר אל-סאדיק אמר: שטיפת בגדים במים קרים פירושה ארבעה היבטים של תשובה, בריאות, הצלה מאסיר, וביטחון מפחד, ושטיפתם במים חמים, צער, צער ומחלה . ונאמר שמי שראה שהוא שוטף בגדים נקיים, זה גידול באדיקות ובחסידותו, ונאמר שזה בזבזני כי לא ראוי לכבס, ואחרים אמרו, אין בזה שום נזק ואין בזה שום נזק ….

…טאטוא הוא בחלום סימן טוב של מי שמעשיו מלוכלכים . ומי שמטאטא את ביתו של אחר, מקבל את כספו . לטאטא לעשירים זה עוני ומחסור בכספם ….

…ומי שרואה אדם מת לובש בגדים מלוכלכים או כאילו הוא חולה, אז הוא אחראי על דתו בינו לבין אלוהים אדירים, במיוחד ללא העם ….

…מצורף אם אתה רואה את המרפקים בחלום, אז זה מצביע על כך שעבודה קשה תיפול עליך, ותקבל על כך פיצוי קטן . עבור ילדה, חלום זה מבשר הזדמנויות חיוביות לנישואין עשירים למדי . אם המרפקים מלוכלכים, המשמעות היא שהיא תחמיץ סיכוי טוב להבטיח בית על ידי נישואין ….