ספינה אם אתה רואה ספינה בחלום, זה מנבא כבוד ואת הנחתך עמדה שלא חלמת עליה . אם אתה שומע ספינה שוקעת בחלום, זה מנבא אסון כמעט . החברה שלך תבגוד בך ותעזוב אותך . אם אתה חולם שאיבדת את חייך בספינה, פירוש הדבר שתהיה מאוד גאה בכבודך ושתהיה מוכן להציג את חייך כראיון . אם אתה רואה ספינה שעושה את דרכה בסערה, תאבד את העסק שלך ותהיה מבולבלת לגבי איך להסתיר כמה תפיסות מוטעות מאנשים מכיוון שאתה חושש שבן הזוג שלך יאשים אותך בבגידה . אם אתה רואה אחרים טובעים בספינה, המשמעות היא שאתה מבקש לשווא להגן על חבר מפני בושה ושערוריות ….

…ומי שרואה ספינה רצה באוויר, הוא בוודאי ימות ….

…ומי שרואה שהוא מושך ספינה מארץ לים, הוא שייך בסודו למלך ומתקרב אליו ….

…ומי שרואה שהוא עלה על ספינה והיה בעניין אדיר, אז הוא יבוא לרווחה או ייצמד לאדם בסכנה ….

…ומי שיראה שספינה נגנבת, זה יהיה טוב בכל מקרה ….

…ומי שרואה שהוא נמצא בספינה איתו ביבשה, אז הוא צביעות בעבודה, נישואים אסורים, נסיעות שמתרחשות או מחלה, וייתכן שזה היה חג'ג ' ….

…ומי שיראה שהוא נמצא בספינה שיורדת, הוא ייפגע מהם לפי תלילותה . אם זה מגיע לגבול מי המלח, אם הוא חולה זה מותו, ואם הוא עשיר אז הכסף שלו נעלם והחזון הזה מבחינת המשפט אינו ראוי להערכה ….

…הוא הרגיש שהוא קובע הספינה או קנה או נתרם לו או להתחתן Atsry אל הפסוק ~ואת שכניו ~ בפסוק ….

…הספינה, סירות הדייג בחלום, היא סימן לפרנסה ולהטבה, כך שמי שרוכב בחלום על סירה מוזרה, או שבעליו מתחתן עם אישה מהאדמה שאליה מיוחסת הסירה, או שהוא קונה משרתת או מנצח את אויבו, או שהוא הבעלים של סחורה, והסירה היא קרובי המשפחה של המחפש ומה שנראה בשמים ההם מבחינת מערבולת או תנאים משתנים, זה נבע מסירת הרואה, במיוחד אם הרואה היה ים, כי זה אחד משמות הסירה האסטרונומית ….

…אל- ארקאן : סימן לכל מה שניצל בו, המעיד על טביעה, כי אלוהים אדירים הציל את נח, עליו השלום, ואת אלה שאיתו ממה שהורד על ידי הכופרים מטביעה ופורענות . וציין את האיסלאם, באמצעותו הוא נשמר מבורות וממרדות . אולי זה הצביע על האישה והעבדה שמגנים ומצילים אותה מאש ופיתוי, כי אלוהים אדירים קרא לה נערה שפחה . אולי זה הצביע על האב והאם שיש להם את הגאולה ממוות ומצורך, במיוחד מכיוון שהיא דומה לאמא הנושאת את בנה ברחמה . אולי זה הצביע על הדרך בה אנשי האמונה יימלטו מהאש, ואולי זה הצביע על כלא, דאגה והיגיון אם הוא יעומם, לסיפורו של יונוס עליו השלום . מי שרואה שהוא עלה על ספינה בים, מתבונן במצבו ובתוצאות ענייניו, ואם הוא לא מאמין, הוא הופך למוסלמי, במיוחד אם הוא עלה אליו מאמצע הים לאחר שהיה בטוח על המוות, ואם היה אשם, חזר בתשובה על חטאו . ואם הוא היה עני, הוא ייפטר אחרי העוני שלו . ואם הוא חולה, הוא החלים ממחלתו, אלא אם כן ברכו נמצאת עם המתים, ויש מה שמאשר את המוות בחזון, ולכן רכיבה עליה היא ישועה מפיתוי העולם הזה . ואם היה ער והוא היה תלמיד ידע, הוא ליווה מדען או נהנה מדגל שבעזרתו הוא יינצל מבורות, לרכוב על מוסא עם הירקות, עליו השלום, בספינה . אם ראה שחייב הוציא את חובו והסיר את דאגתו . ואם יראה זאת, תישלל ממנו פרנסתו . שאלוהים ייתן לו מזונות מנקודה שבה זה לא נחשב, אם הוא זורם איתו במלואו, זה מעיד על רוח הרווח, וטראוס על הרצון . אם הוא רואה בכך רווקות, הוא מתחתן עם אישה או קונה עוזרת שתוכל להגן עליו ולשמור עליו . ואם יראה אדם מת בבית האמת, הוא יברח ויזכה בחסדיו של אלוהים אדירים מהאש ומאימיו . כמו כן, במהופך, אם הוא רואה מישהו בים כאילו הוא נמצא בתוך הקהל ורכב על השביל וקוצרו, אז הוא בורח באונייתו וממעברתה מאימת הים שלה ותאונותיה, אלא אם כן בחלום זה נפגע קשות ממנו במעברו מהאש, אז הוא מקבל את זה בים ככה וכדומה . ואם זה נלקח בשבוי, הוא נמלט ממאסרו וגרם לבריחתו, ואם הוא הגיע לחוף הים או ירד ליבשה, זה יהיה מהיר יותר, מהיר וטוב יותר . ואם ראה את האונייה עומדת וגלי הים סוערים, מאסרו נמשך אם היה כלוא ומחלתו התארכה אם היה חולה, וכל עוד לא יכול היה לפרנסתו ולא היה מסוגל לנסוע אם הוא ניסה לעשות כך, והוא לא יכול היה להגיע לאשתו אם היה מתחייב להגן עליה, והוא הפסיק לחפש ידע אם הוא סטודנט. במיוחד אם זה בחורף ובים . זה עשוי להצביע על מאסר, כאשר יונוס, עליו השלום, היה מרותק בבטן הלוויתן כאשר ספינתו נעצרה . עם זאת, התוצאה של כל מה שתיארנו היא טובה ברוך השם, והצלת המהות של הספינה ומה שהוצג בפניה ובה, כמו ישועת נח, השלום עליהם והישרדותם של את הספינה מהמלך הזועם, מכיוון שהירקות גערו אותה והורידו קרש מלוחותיה, עם התוצאה הטובה של יונוס, עליו השלום. לאחר מצבו, ומה שהתגלה לו . לכן הם אמרו שאם הספינה תיפגע או תיפתח, ימצאו מי שנמצא בה, אלא אם כן הנוסע שלה יוצא לנחיתה או רודף אחריה, ואין בה שום טוב . אם הוא היה חולה הוא מת ונשא אל העפר כשהוא נושא בעומס מחריד, ואם הוא היה בים, הוא ניזוק, ואולי הסירה שלו תישבר בגלל זרימתה מלבד מהלכה . במקום זאת, מתוך הרגל הערות שלו, אם הוא דוחף את טטארוס לארץ, הוא שבור וניזוק . ואם מחפש בעל ידע ראה כי ספינתו יצאה לנחיתה והסיעה אותה עליו, הוא יצא בידיעתו ובמחלוקתו לכפירה, צביעות או זנות, משום שהוללות היא יציאה מציות, ומקור הבולטות וחוסר הצדק, מניעת משהו במקומו, ואז לעלות על הספינה מהמים שבהם היא שרדה והיא מוגנת עד היסוד שלא נהוג לרוץ עליה, שכן יושביה גם יצא מהאמת ומהטעות הישנה . אם זה לא היה, אז אולי הוא היה פורץ עם אשתו ושהה איתה על פי מצבו, או אולי היה משחרר את שפחתה ומתמיד בקשר עם המלך, או אולי הענף שלו היה מותש ופרנסתו הייתה להיות בלתי אפשרי, ולכן הוא יחפש אותו חזרה מהמקום שהוא לא צריך . ואם הספינה שלו הונעה באוויר על פני מים אחרים, אז כל מה שמצוין על ידי זה אבוד, או חייל בגלל שירותו, נוצותיו וציודו, או שהוא מותקן משאר הספינות, והוא עשוי ציין את ארונו של מי שהיה חולה בין הסולטנים, השליטים, המלומדים והראשי, וכמה מהם אמרו : מי ראה שהוא נמצא בספינה על הים, בתוך מלך גדול או סולטן . הספינה היא בריחה ממצוקה, חרדה, מחלות ומאסר, שכן מי שרואה את עצמו כבעליו . אם הוא רואה שהוא נמצא בו, הוא נמצא בו, אלא אם כן הוא יימלט ואם יעזוב אותו, הישועה שלו תהיה מהירה יותר, ואם הוא נמצא בו בזמן שהוא על יבשה . הדאגה הייתה עזה יותר וההצלה הייתה רחוקה יותר, ואם החומה המבודדת ראתה שהוא עלה בספינה, הוא היה ממלא אחר המנדט של המלך הגדול ביותר עד לים, והאפוטרופסות תהיה בהתאם להוראות של הספינה ויכולתה, ואחרי הספינה מהיבשה אחריו מבידוד . ונאמר שרכיבה על ספינה בים היא מסע של חומרה וסכנה, והמרחק שלה מהיבשה, אחריה מהנרתיק . ואם הוא נמצא בעניין, אז הוא מסתכן, אז אם הוא יוצא מזה, הוא יימלט ולא יציית לאדונו, כי הקב~ה אמר : ~ כשלא הוביל אותם לצדק, הם היו שותפים . ” אם איש החזון הלך למדינתו, או שהוא סוחר שסחרו אבד, הספינה תחזור . אם הספינה הייתה טובעת ונתלתה עליה עם לוח, אז הסולטן היה כועס עליו אם הוא היה מושל, אז הוא ברח והמדינה חוזרת אליו . ואם הוא היה סוחר, אז הוא צמצם את כספו ופצה על כך, ואם הוא טבע אז הוא כמו טובע . ומי שרואה שהוא נמצא בספינה בלב ים, אז הוא יהיה בידי אלה שיורדים ממנו, ומותו יהיה ישועה מרוע מה שהוא ירא . ספינתו טבעה ולוחותיה פיזרו את המזל עבורו בזה שהוא יקר לו . ונאמר כי הספינה ההרוסה היא מסע בבטחה, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ארון הקודש עשה לך כיף לרוץ בים בפקודתו .~ הספינה העמוסה באנשים בטוחה עבור מי שנמצא בה במסע, כי אלוהים אדירים אומר : ~הגשנו אותו ואת מי שנמצא איתו בתיבה הטעונה .~ ושוטרי ספינה פגעו בדגל או מקבלים כסף מתלונה . והוא לקח את חבל הספינה, חסן אלדין וחברי הצדיקים בלי לעזוב אותם, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ותחזיק בחבלי אלוהים כולם ואל תפריד .~ ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני נמצא בספינה שחורה ולא נותרה אלא חבלים . הוא אמר : אתה אדם שדתו אינה נותרה אלא כנות, וחבלי הספינה הם בעלי הדת ….

…המיטה : נאמר כי מי שרואה שהוא על מיטה, ואז הוא מחזיר אליו משהו שעזב את ידו, גם אם הוא כוח של חולשה בסמכותו ואז מתבסס אחרי חולשה, כי אלוהים אדירים אמר : ~ והשליכנו גופה על כסו, ואז חריץ .~ ואם הוא רוצה להתחתן, אז זה נישואין של אישה, ואם הוא נמצא על מיטה ועליה מזרנים, אז זו עלייה בכבודם ובזכרם של אנשים הצבועים בדת . אם אין רהיטים עליו, אז הוא נוסע . חלקם אמרו שהמיטה וכל מה שהוא ישן עליו מעידים על האישה וכל הפנסיה, כמו גם הכיסאות . ורגלי המיטה מעידות על הממלוכים, ומחוצה לה האישה בפרט, החלק הפנימי שלה הוא החזון, והתחתית היא הבנים והנקבות . אלקייראוואני אמר כי המיטה מעידה על כל מה שאדם מרוצה ממנו, מפוקחת עליו ומתקרבת . והערבים אומרים : השלישי בכסאו, אם הוא הורס את כבודו . וכס המלכות : המיטה, והיא עשויה להתייחס לסירה מאישה, מעמיסה או ספינה, כיוון שישן רוכב עליה בזמן שנשמתו נוסעת ממשפחתו ומביתו . ואולי הוא התייחס לארון, כי זו מיטת המראה . מי ששובר את מיטתו בחלום או שהרכבו מתפרק, סמכותו תיעלם אם הוא יהיה מלך, והוא מבודד מהשקפתו אם הוא שליט, והוא עוזב את אשתו אם היא מתריסה או מתה חולה, או בעלה אם הוא המטופל, או שהוא נוסע ממנה או נטש אותה, ופניו עשויים להצביע על הבעל, וגבו על האישה, ומה שעוקב אחר ראשו על הבן, ועל הבא של שני גברים על המשרת והבת, וחמורו עשוי לציין את ערכי הבית וסימניו על אנשיו . וחמורו עשוי להצביע על המשרת, ולוחותיו על המזרן, השטיחים, המזרנים, המחצלות ובגדי הנשים . לגבי מי שרואה את עצמו על מיטה לא ידועה, אם הוא יפגוש את המלך, הוא ישיג את זה, אחרת הוא יושב במועצה גבוהה . אם הוא היה בפרישה, הוא התחתן, ואם היא בהריון, היא ילדה ילד . וכל זה אם היו לו מברשות על זה, או אם היה לו יופי . ואם לא היו עליו מצעים, הנוסע שלו היה נוסע רחוק, ואם הוא היה חולה הוא מת, ואם זה היה בימי חג'ג 'והוא קיווה לו, הוא רכב עמוס על גמל, או על ספינה. בים, או התיישב בו על המיטה ….

…בטנו הייתה ספינה, ליבו היה ראשו, פיו עבדיו, ריאתו נעקרה, גרונותיו הפכו אליו, שפתיו היו קרסוליו, צלעותיו היו קירותיו, בשרו היה צלחותיו, עורו היה קשייו ואדמתו . מי שרואה את בטנו קרועה, מעיו זורמים, מעיים מפוזרים וצלעותיו מפוזרות, ספינתו ניזוקה . בטנו של מי שאין לו ספינה עשויה להצביע על חנותו אליה מגיע הרווח, וממנו יוצאים המזונות והאובדן . ובטנו היא תיקו ומילוי סחורותיו, ומילוי בטנו עשוי להצביע על עושרו הקבור, וממנו אומרים שהאוצרות הם כבדי האדמה ….

…ומי שראה שהוא עולה על ספינה למקום גבוה שלא ניתן היה לעלות על ספינה כמוהו, אז יש לו שני פנים שגרמו לאחד האינטרסים שלו, למעמדו הגבוה ולתהילה שלו בקרב העם, ואולי זה לא היה ראוי לשבח ….

…סיפון ספינה אם אתה חולם שאתה על סיפון ספינה ושהסערה משתוללת באלימות, יהיו לך צרות גדולות ותאחל לנדריך להיכשל . אך אם הים שקט והאור צלול, אז דרכך להצלחה ברורה . החלום הזה מבשר על אוהבי האושר ….

…ומי שרואה שהוא נמצא בספינה, אז הוא נמצא בספינה, הוא חולה, או כלוא, או משהו שמונע ממנו לעמוד בעניינו, והספינה עשויה להיות ההצלה שלו ממה שהוא חושש ומזהיר, וייתכן שזו אישה. אם הוא רווק הוא מתחתן ומי שרואה שהוא בונה ספינה או מחזיק אותה או קונה אותה או מחונן לו או נמצא בה אז הוא מתחתן אישה או שהוא קונה עוזרת בית ומי שרואה שהוא היה בספינה ויוצא ממנה לארץ, ואז הוא יינצל ממצוקה, ריתוק, דאגה, צער, חוסר מזל ומחלות, ומי שרואה שהספינה ממשיכה במהלכה, הדאגה חלשה יותר ומיהירה להשאיר את בעליו ממנו, גם אם הוא כלוא כל עוד הוא בכלא, או שהוא חולה זמן ממושך, או שאי אפשר לעשות טיול עבורו או שהוא ביקש עניין שלא הגיע אליו, ומי שראה שהספינה עומדת במים העומדים, שהיה קשה יותר עבורו ובריחתו, ונאמר מי שראה שהוא נמצא בספינת ים או בנהר, ואז הוא נכנס לסולטאן או שליט, וכל מי שרואה שהוא עולה אליו ספינה מאמצע הים לאחר שהוא בטוח בהרס שהיה אשם, חזר בתשובה על אשמתו, או עני בן שהיה אמיד, או מטופל שחיפש ידע, או אדם מודאג שעדיין מודאג, או רווק שהתחתן או התיידד עם עוזרת בית, ומי שראה שהוא נמצא בספינה ושקע ונתן לו שקט, ואז הוא טובע בעניין עולמי ותוצאתו טובה, ומי שרואה שהספינה שלו נשברת על ידו ואז עוקף את לוחותיה, זה חוסר מזל אצל אב או דוד וכדומה, מסכנה שיש לו ועשוי להצביע מות בעליו, ומי שרואה שהספינה שלו זורמת באוויר, אז זה מוות בהכרח…

…נטישה אם חלמת שאתה נטוש, זה מצביע על כך שתתקשה בקביעת תוכניות ההצלחה שלך בעתיד . אם תנטוש אחרים, תיתקל במצבים לא נעימים שנדחסים סביבך ומשאירים אותך עם מעט תקווה להתגבר עליהם . אבל אם אתה חולם שנטשת בית, זה יוביל לכישלון בחוויותיך עם המזל . אם תנטוש אדם אהוב, לא תצליח להחזיר דבר יקר לאיבוד והחברים סביבך יתנערו . אם היא תשאיר פילגש, היא תקבל מורשת ענקית מבלי לצפות לכך . אם הדת נטשת, פירוש הדבר כישלון בהתקפה שלך על אנשים בולטים . אם תנטוש ילדים, המשמעות היא שתאבד את הונך על ידי איבוד רוגע ודעה . אם אתה עוזב את עבודתך, המשמעות היא תנאים לא נוחים המנוקדים על ידי מריבות וחשדות . חלום זה עשוי להתגשם תרתי משמע אם הוא מוטבע במוחך המודע, בין אם אם נטשת אדם או שאותו אדם נטש אותך, או שהוא עשוי להצביע על פחדים אחרים כפי שצוין . אם אתה רואה את עצמך או חבר נוטש ספינה, הדבר מעיד על מעורבותך הפוטנציאלית בכישלון קריירה כלשהו, ​​אך אם תצליח לברוח לחוף, האינטרסים שלך יישארו בטוחים ….

…הצליבה היא בשלוש שביתות : נצלב בחיים, נצלב במוות ונצלב במוות, כך שמי שראה כאילו נצלב חי, הוא יתברך בכבוד ובכבוד בצדקת דתו, ומי שנצלב מת יגבה עם השחיתות של דתו, ומי שנצלב נהרג יזכה ליוקרה וישקר לו . ומי שרואה את זה כאילו נצלב ולא יודע מתי נצלב, אז הוא מחזיר לו כסף שעבר ממנו, וחלקם אמרו : בשביל העשירים אולי הוא היה עני כי הצלוב נצלב עירום, ולעניים יש עדויות לעושר . בין המטיילים בים מדריך למה הכוונה בנסיעותיהם, ובריחה מאימים, כי העץ עשוי מעץ, והוא דומה לזנבה של ספינה . ונאמר שהמשרת צלב את צווארו . וכמה מהם אמרו שאלה שראו אותו נצלב על חומת העיר והאנשים מסתכלים עליו, הוא זכה ליוקרה וכוח, והחזק והחלש נהיה מתחת לידו, ואם דם יזרום ממנו, הצאן שלו היה להרוויח מזה . ומי שראה שהוא אוכל בשר צלוב, הוא קיבל כסף והטבה מצד שליט בכיר ונאמר שהוא מציין שהוא משמיץ שליט או שליט בלעדיו, אם אין שום השפעה שהוא אוכל ….

…וכל מי שראה שהוא עולה על ספינה מאמצע הים לאחר שהיה בטוח במוות, ואם הוא אשם הוא חזר בתשובה על חטאו, ואם הוא היה מסכן הוא נפטר, ואם היה חולה, הוא התעורר, ואם הוא היה מחפש ידע, הוא הבין אותו, ואם הוא מודאג, הדאגה שלו נותרה, ואם הוא רלוונטי, הוא היה נשוי או לא ….

…ביטויים וביטויים מיישמים את המילה ( ביטוי ) בפרשנות החזון במיוחד . הביטוי הוא : המעבר מחזון לכאורה אל פניםו . זו דעתו של ראג'ב . זה נאמר : את השיקול של הדבר הוא נחשב חלק ממנו אפילו מקבל קצת הבנה של זה הוא מסופר על ידי אל – אזהרי . מקורו של הביטוי הוא נגזר : שיעורים , אשר משתלטים מן מהאירוע לאירוע , וצוותות של בלשנים בין מים הלא – מעקף מים, הם אמרו : את המים עולים על בשחייה או ספינה או כך- אחר קרא : מעבר . הם אמרו : שימו לב לשיעור הוא המקרה שמושיט יד מהצופה לדעת מה לא הסצנות . נאמר : חצה כל הקלה פירש את החזון . וגם : נחצה על ידי הדגשת ההפרזה בו . בשנת ההורדה : ~ אם אתם עוברים אל החזון של ~ (1) שבו אתה מתפלל אל קצה ואתה זוכר את כספה . המעבר : שמו של שחקן מהמעשה דרך , אמר : דרך החזון וחצה כל מילים שהתפרשו . אבו בכר היה שאללה יהיה מרוצה ממנו מהפרשנים הבולטים ביותר של חזונות וביטוי, ואיך המורה שלו הוא שליח אללה, המורה לכלל האומה , תואר כאחד המלווים, כמו ~ כיבוש ~ (2): ~ אחת של אנשים להביע את החזון לאחר שליח אללה עליו ~ . זה ידוע לשמצה גם בדבריהם, חזונותיהם של האימאם אבו בכר מוחמד בן סירין אנסרי בסרי נאמנות, שנולד ב- 33 של הנפטרים בשנת 110 ומיוחס לו ספר ( הבעת חזון ), שהודפס והוזכר על ידי אבן אל- נאדים. ב המדד , המהווה את הספר מתגלגל בין אנשיו על בשם : ( שיחת צוות של הפרשנות של חלומות ), ולראות את הכל כפתור דגלים (25 \ 7 ) למצוא על פי תרגום נאות על Zrcelli ונסתיים אדירה שבו שיעור אי תקפותם של ספרי אבן סירין . עולם אחר הוא : עבדול גאני בן איסמעיל נבולסי, אחד הסופים , ויש לו פרסומים רבים הכוללים : ( יצורים מבשמים בביטוי של חלום ) מכיל דברים ותפיסות ושמות נשים ונשים עשויים שלא להופיע רק לעתים נדירות ככל שיהיו. להיות בלתי אפשרי לראות חלק בעולם הבא ואת זה ושזה היה הסופים הוא נכון כי הוא אמר את זה כי מולאה מוגברת בתחום זה , ורבים סופרים שיבחו את עבודתו, כגון פרופ ' מוחמד קוטב , אז אני אומר : בחלק זה אדבר על המתודולוגיות של המביעים ועל העניינים הדרושים שיש לספק במעבר , ולפני זה אני מציין שיש הרבה מביעים מודרניים וישנים , אני לא מחפש את זה שמות, אבל אני אדבר על הגישה שרבים מהם נוהגים באמצעות המעקב שלי בנושא זה . . אני אומר : חזונות מאברו חולקו לאחרונה לשלושה חלקים : 1 – קטע I : בעלי החלק הזה לא משקפים רק קצת נרתעים מהביטוי וסוגרים את דלת לימוד הביטוי , וכי נאמר לו שאלה לגבי הביטוי. איכות השיבה : כי זן תובנה עם אחד ומונע לימוד , ויעד בעניין זה ששמענו מכמה ישן Mchaikhana מוערך יש אלוהים רחם על אלה שמתו , ולברך אותנו ב בעידן הנוכחי . B – חלק II : Hola בניגוד לסעיף הראשון , הרחבת הביטוי , ואת הרטוריקה של השאלה של חזיונות בכל מועצה , Palmchaffhh, תחבורה, ואפילו על ידי בכתב לבעל או אחר , וחלק למצוא Hola אומר לך לערער דרך פרשנות וכיצד פרשנות החזון האחראי עליהם . ג – קטע ג ' : חתך בין הולה להולה חוצה אך פלמפהף בלבד , ודורש שבעל החזון יהיה נוזל ומונע את ההעברה רק בצמצום , והולה , כל כך הרבה ביטוי חסר עכבות : ולספר לך על איך הפרשנות לפעמים . אולי הפינוק של הביטוי של חזיונות , ופתח את הדלת בכול לוח לבין תאונת משהו הרצאה בימים אלה , וכאן אני לא נגד ביטוי חזיונות כמו מדע , אלא נגד קולה את הביטוי של חזיונות , ופתוח את הדלת בכלל הלוח ולהרצות כל תאונה בימים אלה וכאן אני לא נגד הביטוי חזונות כמדע, אלא נגד פינוק לביטוי, לא חוקר, לא שואל על מצבו של החזון, ושואל על החזון, הנוסח שלו, והזמן שלו. אלו דברים הנדרשים למעבר כדי לאפשר את הביטוי האופטימלי , ולכן אתה מוצא בקרב המביעים הסובלים מחזות שמיעה הקובעים כי מידת הנכונות בהבעה שלו בקריאתו אינה עולה על חמישים בסנט !! אני לא אומר שרק אלמצהליין אשם , אלא שהקטע הראשון וגם הבעלים טועים – לעניות דעתי – המונח חזונות לא רק הבחנה , אלא הבחנה ולומד ומתרגל את המיומנות להשיג ולהתפתח ולשלוט. , הם נבדלים בין אדם לאדם ; כן, זה הבחנה כאשר יוסף בן יעקב אותם שלום וברכות הקב~ה אמר ~ איגטביק כאלוהיך ומלמד אותך את פירוש השיחות ואת חסדך ושל כל יעקב, כפי שהשלים ההורה על ידי אברהם ויצחק כי שלך לורד הוא הידיעה, וייז ~( יוסוף : 6 ). אבן עבאס אמר בפירושו ( ומלמד אותך פרשנות לשיחות ) כל ביטוי של חזון , ומלמד אותך כמו גם לדעת מה אנשים מפרשים אותו מדבר (3)). כן , זה הבחנה מתי יעקב , וכאשר אברהם ודניאל ומוחמד עליהם הנביאים והשלום , כמו גם בני לוויה כאשר אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו ועומר בן אל- חטאב ועות'מאן בן אפאן ועלי בן אבי טאליב ועבדאללה בן עבאס ועבדאללה בן עמר בן אל – עאס וענאס בן מאליק סלמאן אלפרסי, חוסייפה בן אל-ימאן, עיישה בינתי אבי בכר אל-סידיק, שאלוהים יהיה מרוצה מכולם , ואחרים . אבל כשאחרים לא . . . , לא כל זה הוא firaasa , אך הוא מכיל firaasa , השראה , וניכוי מהקוראן, סונה, שפה , פתגמים , ואחרות הדברים ידועים לכל מי שמתעניין באמנות זו . הגיע ב התקין הסכים לדבר על אבו Hurayrah, אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : שמעתי את שליח שלום אללה עליו לומר : ~ לא רק עזב נבואה של המיסיונרים ~ , הם אמרו : מה מיסיונרים? הוא אמר : ~ החזון הצדיק ~ (4) וזה הנוסח של בוכרי . בנתון השלום האימאם אחמד עליו, אמר : ~ חלומות נתפסים על ידי מוסלמי או לראות אותו ~ (5). כלומר : כי ההתגלות נקטעה על ידי שלום מותו עליו ושרידים מה זה מלמד אותו מה יהיה רק החזון בעין המאמין , כמו גם השראה, את החדשות כפי שהוא ימוקם לא נביאים ספר גם שלום הנביא היה עליו בגיל האמרה היה באו~ם לפניך מהדתון – כל בעל חזון שנאמר : צודקים ובוכרי אמר : צודקים על לשונם . זה היה לא העם שלי, כולל אחד של משפחת אל סל עומר – חטאב היו ~ מוסכם (6). הוא סיפר רבות של קדושים על נעדר Omowo , נאמר גם השראה זו , אנו עשויים לשאול, מה ההשראה ולמה היום נגיד ? אני אומר : האימאם אבן חג'אר אמר באל-פת : הסוד היה במעגל ההשראה בזמנו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ושפע זה אחריו , השלטון של ההתגלות אליו, תפילת אלוהים ו עליו שלום, שהיה ער ורצה להראות נסים ממנו , כך שזה היה מתאים הדבר שקרה לו בזמנו , וגם כאשר ההתגלות נקטעה על ידי מותו ההשראה ירדה שאלוהים בחר לצאת אבטחה בלבול בזה .. ובהכחשה שזה קרה למרות שפעו ותהילתו הוא יהירות של מי שמכחיש זאת . אבן חג'אר פירט באל-פת את ההבדל בין השראה לחזון והזכיר כי השראה היא : מה שמניע את הלב ל מדע שהוא מתפתה לפעול בלא היסק. Abizaid Dabbousi של האימאמים של ברז , אמר כי הציבור שזה לא מותר לפעול רק כאשר יש כל הטיעונים של הדלת היא מותרת , ואמר מילות אחרונה שנער . הוא היה שלום הנביא עליו לפעמים מלווה חזון לחתוך Viabbarha אחד זה גם על דבריו , וזה מן העניין של חינוך ממנו, ושאלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום, ומה סופר על זה מה דווח על ידי אבן ששש ואב אמר : ראה את שלום הנביא לו חזון Vqsa כדי אבו בכר אמר : ~ הו אבו בכר , ראיתי כמו אם אני שקדמתי לך ואני Vsbaktk תואר Bmrqotin וכן וחצי ~ ו hemostats : כיתה . אבו בכר אמר : הו שליח אללה , אללה איקדק לחסדיו וסליחתו, ואני חי אחריך שנתיים וחצי . חדית 'זו הוזכרה על ידי אל-סויוטי במאפיינים העיקריים וייחסה אותה לאבן סעד, אך היא מורסל (7). זו פיראסה מאבו בכר . אבן אל- קיים אמר את ספרו ( מסלולים ) (8): ~ הפיזיונומיה הייתה ותישאר מעמד הבתים :~ היזהרו מהפולחן ואתם אנחנו ~(9), וזה רק בגלל שזה האור של אלוהים מטיח בתוך הלב שלו הבחנה שעושה המשרת אותו בין טוב לרע ואת המובטלים ו כן שווא הנוכחי את. המובטלים הנוכחיים ואומר : את הנוכחי מעוטר והניתוח, מובטל נגדו , אמר : נשים שיבשו קישוטים ריקים כלשהו הם מובטל , ו כלומר שהוא מבדיל בין דבר אחד נגדו, לבין הפיזיונומיה הזו על פי כוחה של האמונה , זו הייתה אמונה חזקה יותר שהיא הבחנה . אבן מסעוד אללה אמר עליו : אווארס אנשים שלושה : עזיז יוסף, שם הוא אמר לאשתו : ( הוא אמר שהוא קנה ממצרים למקום אשתו akrami הנח שלו עשוי להיות Infna או בננו ) ( יוסוף : 21 ). בתו של Shoaib כשאמר : ~ Astijrh ~ ( סיפורים : 36). אבו בכר בעומר , אללה יהיה מרוצה כאשר אסטחלפה . זה היה הרבה מלווים, אלוהים יברך אותם אתלון אותם , והחבר שאללה יהיה מרוצה ממנו בחזית זה ההבחנה הגדולה ביותר של האומה ואחרי עומר בן אל – חטאב שאללה יהיה מרוצה ממנו , זה מה שהוא אמר למשהו : אני חושב גם כן, אבל הוא גם אמר , ודי בפראסט OK OK רבו בתפקידים ידועים – וזה לא תחום השיחה שלנו (10), וכפי שאמרתי גם : חברי הבחנה מאמינים בפיזיונומיה , והחוצה של זה סוג של הפיזיונומיה של חיים ואור, אשר Ahbhma אלוהים עבור מי הוא צוואות של שלו עבדים , ואת הלב לחיות כך ונאורה יכול שגוי בקושי Frasth , מאשרת זה הפסוק : ~ אני מאמין שזה היה מת Vohieddinah ועשה לו נורה לטיולים אנשים כמוהו החושך הוא לא מחוץ להם כמו גם Zain עבור הכופרים מה הם עושים ~( Anaam : 122 ). אם הביטוי של חזונות בלפרש יש הרבה כאשר אבות קדומים לא אומר שהוא נמנע כאשר אחרים , אבל יש לי את ההבדל מבחינת מעטים ורבים בלבד , יכול להיות שבעידן זה של אלוהים מעניק לו פיזיונומיה , היה ג'ה בתוך הדיבורים : ~ Fear התובנה של המאמין, הוא נתפס על ידי אור של אלוהים (11). לדברי אל חדית האלוהי מסופר דרך אבו Hurayrah אמר אבו Hurayrah אמר : שליח השלום אללה עליו : שאלוהים אמר : זה יוצא דופן מלחמת Aznth אלי לאה הייתה , וקרובה יותר העבדים, משהו שאני אוהב יותר להניח ידי אותו , ועדיין עבד להתקרב אלי Balnoavl עד שאני אוהב אותו , אם אהבתי שמעת שהוא שומע , ו שלו מראה איתו הוא רואה , את ידו בה הוא מכה , ואת כף רגלו בה הוא הולך , וביקש ממני לאוטיין , ובעוד שלי מבקש מקלט לאויבנה . מה שהתלבטתי במשהו אני שחקן מהסס לגבי אותו מאמין שונא מוות ואני שונא Madsth ~(12), וכדי להיות שזה נותן לו תועלת מה שהם שומעים מהמדע, חוכמה ומטיפים טוב חווה שימושי שהופך אותו גם רואה את האור של אלוהים נמצא השמים ואת הארץ מן הברית של עמידה, אמונתו ואת אמונתו . הוא אמר מארק Mnari ב שלו בספר, להעיר על הדיבורים שקדמו : ~ חוששים התובנה של המאמין .~ פיזיונומיה : גופי ההיסק של האדם והצורות , והצבעים ודבריו , על מוסרו וסגולותיו , ועל חסרונותיו , לאלוהים יש טפה על כנות, באומרו : ~ אם הפסוקים של מטוסאמין ~ ( אבן : 75 ), ואמר : ~ אתה מכיר את בסימהם ( בקארה : 277 ), שהוא הנגזרת של אמירת סוסה שבע שפה , וקרא לשבע שהוא טורף מרחקים בשמירה , היה מעילה פיזיונומית של עריף לשקול, למשל, את האדם ולזהות את המקרה , אשר הוא משני סוגים : הראשון : סוג המתרחש לאדם מתוך מוח שהוא אינו יודע את סיבתו – וזה סוג של השראה, המכונה הבעלים המעודכן, כמו בחדשות : ~ אם יש . מודרניסט בעם הזה, אז זה עומר ~(13) השראה זה עשויה להיות במצב של ערות או חולם , זהו הסוג הראשון שלה האמת היא שזה : א מחשבה כי התקפות הלב קופץ עליו האריה כמו קפיצת הוא על טרפו, firaasa זה לפי עוצמת האמונה . Seco nd : להיות משכיל בתעשייה , כלומר לדעת מה הצבעים, הצורות ובין מזג האתיקה , המעשים הטבעיים , וידע שזו הבנה מתמדת , החזקה בפיזיונומיה (14). . . המסקנה שאני מגיעה לזה אחרי כל הדיבורים האלה . . . יש מישהו שחוצה את החזון בהשראה, יש מי שחוצה אותו בהשראה, ויש שחוצים אותו עם תעשייה והשכלה, אבל חייבים לציין כאן שעדיף שאדם לא יגיד על עצמו שהביטוי שלו נכנס לכותרת פיזיונומיה או השראה, כי זה טיהור הנפש, ואלוהים אדירים אומר : ~ אל תטהר. אתה יודע שומר ~( כוכב : 32 ). המונח חזונות אינו מבוסס רק על פיזיונומיה אלא הוא מבוסס, ועל ההשראה האחרת, וכושר ההמצאה במדע המבוסס על הידע של הקוראן והסונה וידע על מקורות אמנות הפרשנות הזו במובן או גזירת השמות ודוגמה לכך מסופרת אצל סאהא מוסלמי מאת אנאס בן מאליק הוא אמר : שליח האל, יהי עליו תפילת האל ושלום, אמר: ~ לילה אחד ראיתי את הישנים כאילו אני נמצא בחיל המצב של עוקבה בן רפי, והגענו לרותב מראטב אבן טאבב – איש מאנשי מדינה ייחס לו סוג זה של רטוב טוב – הוא אמר, יהי רצון שאלוהים תפילות ושלום עליו : אז הפכתי את גדולתנו לעולם הזה ואת התוצאה עבורנו לאחר המוות, וכי עליזנו ~(15) , שמילא וסידר את הוראותיו . שליח השלום עליו המכשול הראשון : תוצאה, ראפי : ותק ועליז : יציבות הדת והשלמת הוראותיה . משהו אחר מלבד הרמונטיקה בלוסטקאק : פרשנות שפגעה בפתגם ובדמיון : סיפר בוכרי בסאהיו מעבדאללה בן עומר כי הנביא עליו השלום אמר : ~ ראיתי כאילו ראש המורד, אישה שחורה יצאה העיר – עד Bmhaah שנאמר : Mhaah משקל גדול, שהוא אל – Juhfa – אשר הם שמות של מקומות בעיר – כך שציינתי כי של מגיפה בעיר הועבר אליה . ~(16) Muhallab אמר : זה החזון של המחלקה . אקספרסיבי החזון הוא נפגע על ידי אידיאלים, ועל פניו של ייצוג אשר נגזר שמו של ( שחור ), שתי מילים : רע, ואת מחלת אם מותקן שתי מילים אחד עם השני על שמאל מילה אליך : שחור, ולרקול הקדוש שלום ביציאתו, כולל אוסף של שמה, והתפרצות שירתה פירשה גם את מה שמעורר את הרוע יוצא מהעיר . היא ציינה כאן שלא כל השחורה קימטה את מצחה. על בתוך חלום כמו חזיונות כמו שאמרתי לך : עליכם לשקול כמה דברים, כולל זמן ההתגלות, והעיר הייתה שהזמן שורץ אדמה, עיישה מוכחת כל כך, שיהיה אללה מרוצה, אמרה : ~ הפכנו את העיר לאל ארץ אובא ~ (17). הנביא קרא לשלום קדוש עליו להעביר את אלוהים אבאהא לנאה אמר : ~ אוי יקרה לנו, העיר ותעבור מוגן על ידי הנאה ~ (18), כך שתוכל לראות מאחורי החזון וצבע השחור , ובכך הביע את הנגזרת שלו מריבונות אינו רע , ולכן מה שחשוב כאן הוא מגוון הביטוי ושיטותיו , והמגוון שביטוי השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, לחזונות ולשליח. של אלוהים היה עם חבריו שהביעו את החזון ויספרו להם את הסיבה לביטוי שלו כדוגמא הקודמת . . . קח גם את הדוגמה הזו : בסמכותו של אבו מוסא בסמכות הנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, הוא אמר : ראיתי בחלום שאני נודד ממכה לארץ עם עצי דקל, אז הוא והלכתי לנקודה שזה אל-ימאמה או חג'אר. אז אם מדינה חובטת, וראיתי בראייה שלי שהנענעתי חרב, אז החזה שלו נותק. הוא נפצע על ידי המאמינים ביום ראשון, ואז טלטל אותו אחר, והוא החזיר את הטוב ביותר שהיה. אז זה מה שאלוהים הביא איתו מהכיבוש ומאיסוף המאמינים, וגם ראיתי בו פרה, ואלוהים טוב. אז אם הם קבוצה של מאמינים ביום ראשון, ואם הטוב הוא מה שאלוהים הביא איתו לאחר תגמול הכנות שאלוהים הביא לנו אחרי יום בדר ~ . זהו הטקסט של מוסלמי (19) . Valmlahz כאן כי השלום הנביא עליו לספר לוויה חזון והוא ניסח זאת, וחינוך זה ממנו , ואשר גם מסופר על ידי אחמד ב Musnad שלו מסופר מן אנאס כי שליח השלום אללה עליו, הוא אמר : ~ ראתה שאני בזמן שנת See אם RAM ואני Mirdif היה שבור חרבת Zbh , יש כבר הציב לי להרוג את הבעלים של הגדוד , וכן אדם של האנשים של הבית שלי הורג ~ (20),. הריגת Messenger של שלום אללה יהיה עליו טלהא בן אבי טלהא הבעלים של דגל הכופרים , והרג את דרישת חמזה בן עבדול שאללה יהיה מרוצה ממנו . אל- נוואווי אמר בהסברו על המוסלמי האמיתי שהגיב על ההיית של אבן עבאס : כי שליח אללה גרם לי לומר לחבריו : “ מי מכם רואה חזון, אני ואותו תגיד את זה, תעביר לו את זה . . . ~ וכו ' (21), השופט אמר :את המשמעות של המונח הם עושים לעתים קרובות גם, כאילו אמר : היה . באינדוקציה מודרנית מודעים ל חזון, ואת השאלה לגבי הפרשנות, המדענים אמרו : א נייד ולבקש שאלוהים יברך אותו וללמד אותם לפרש את המעלה וכוללת לפי מה אלוהים אדיר צוואות ליידע את הסמוי, והוא הגיע בחדית האותנטית של אל- בוכרי. הוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר : בזמן שישנתי באתי עם כוס חלב, ושתיתי אותו כדי שאוכל לראות את המים . ~(22) החדית 'כבר הוזכר וזה היה הראשון של השליח, יהי רצון שתפילת ה' עליו. הוא נתן את החלב לידע , וחשוב לנו כאן כאשר אנו מדברים על החוקיות של לימוד החזון ושואלים עליו מה הגיע מהקריינות של אבו בכר בן סאלם שתפילת האל ושלום עליו. אמר להם : “ תנו את זה. ~ הם אמרו , שליח אלוהים, זו ידיעה שאלוהים נתן לך , אז הוא מילא אותך בחסד , אז העדפתי שפע ונתתי לו עומר. הוא אמר :~ אתה נפגע. ~ הנה , יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, מהידיעה של המלווים על השאלת חזונות ועד שאלתם . הוא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, כמו שאומר אבן חג'אר באל-פת ' : הוא שלט בביטוי החזון, והיה לו חלק בזה ביניהם כי ריבוי האמירה הזו לא מונפק לאלה שהתאמנו בזה וסמכו על אישה . בהתייחס לחדית 'הוא אמר : בחדית', הלגיטימיות של המלומד להטיל ספק בשאלות ולבדוק את חבריו בפרשנותם . הוא אמר במקום אחר : הסגולה לביטוי הראייה , מה זה כרוך בגישה לחלק מהעלומים ולסודות האורגניזמים (23). מעבר גם צריך להיות במשלים מכירים את הקוראן ואת שלה המשמעויות , וכדי לשקול את הודעת פתגמי גזירה של השפה ומשמעותן ולהיות בעולם של מה שקורה על הלשונות של אנשים , וזה דורש את המעבר כמו גם ללמוד הרבה על מצבו של הרואה , אין שום פגם לשאול אותו על עבודתו או על תפקידו , גילו , מעמדו החברתי וכל מה שנראה לו נחוץ הוא מה שמעיד על ידיעת הנושא שלו או שלו החזון , והמעבר כאן הוא כמו רופא. אם החולה ימנע מידע אודות מחלתו, הוא עלול לטעות באבחון ועשוי לרשום לו תרופה שגויה, ויש צורך לא למהר אל השואל והאחראי, ונמסר מאבן סירין, אלוהים רחם עליו שהוא היה אם יש מנגנון של נושא חזון בו הוא נשאר מלא ביום, הוא שואל את בעליו לגבי עצמו, הענף שלו ואנשיו, וזה כמובן יכול לקרות למעבר המסוגל אין זו בושה עבורו להרוות זמן כזה, ואין ספק שרוב הדברים שנאמרו בסמכותו של אבן סירין אינם זקוקים לזמן ממושך בביטויו ובהרהרו. אבל הזכרתי אותו מכיוון שנוכחותו של זה למרות מחסורו ומיומנותו בביטוי היא עדות לחשיבות הקריינות, והקריינות שימושית לאימות דברי המספר ולהיכרות עם מצבו במונחים של צדק, אמת, צדק. , וזמן הראייה . . ודברים אחרים שעשויים להיות נחוצים במעבר, ולא צריכים להיות משועממים או כועסים שעוברים – במיוחד – כשאתה לא יודע איך נוזלים נופלים בעידן זה כתוצאה משיחות טלפון מאנשים – גברים או נשים – לא מכיר אותם במעבר, הוא צריך להטיל ספק בשאלותיו אודותיהם עלולים להידחות על ידי חלק מהשואלים ולפרש אותם על ידי הפרעה לפרטיותו . כמו גם שאלת הדת החשובה של המעבר, והמנהל חייב להיות בכנות בתשובה איש Vslah או רעילים, עם מערכת יחסים חזקה , אומרת האמנות : לאכול דבש למתיקות פרשנית מוסלמית של הקוראן והזכר שלו. לב, המהווה את המתיקות הכופרות של העולם ואת Gnimetha, Valray מנוגדים ידי דת, אמונות מדינות חייבים – בעת העברת חזון – בקיא שהועבר אלי מעבר, וכדי לספר לו על שלה בעלים, זכר או נקבה, הגיל החברתי שלו . . . וכו ', כל מה שהוא רואה מעבר הוא הכרחי כדי לבטא את החזון המשודר הוזכר על ידי אינטרס אבן חג'ר על דברי שלום הנביא עליו : ~ מתוך ראייה של Vliqsa Oabbarha לו ~ (24) הפסוק אומר : ~ Vliqsa ~ להזכיר את סיפורה ועוקב אחר השברים עד ששום דבר לא נותר מהם חתוך את האפקט אם אתה עוקב אחריו . השליח, שאל תפילת האל ושלום עליו, שאל ושאל, והוא שליח האל . זה בא בחדית ' : אדם בשם מוטיאה בן אל-אסוואד ראה בחלומו שהוא נתן לו שקית של תמרים , אז הוא הזכיר כי לנביא, יהי עליו תפילת האל ושלום, והוא אמר : “ האם כל אחת מבנותייך הייתה בהריון? הוא אמר. : כן, עם אישה מבני . לית . . היא אמו של עבדאללה. הוא, יהי תפילת האל ושלום עליו , אמר : ~ היא תביא לעולם ילד. ~והיא ילדה ילד , אז הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, קרא לו עבדאללה וחנקה עם תאריך וקרא לו ברכה . . חדית 'זו הוזכרה על ידי אל-היתאמי במג'מה אלזאוויד (25) ויוחסה לאל – תברני, והיא לא נכללה באחד מתשעת הספרים . 77 ________________________________ (1) יוסף : 43 (2) אבן חג'אר . אופ – (434 \ 12) (3) אלביר וזבדי – פרשנות של אבן עבאס . אופ. Cit. פ. 193 (4 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של מיסיונרי דלת ביטוי , לראות את הפתיחה (12 \ 375 ) – אופ – מסופר על ידי 0 אחמד ב Musnad אבו Hurayrah – A הפניה קודם לכן . (5 )) המסופר על ידי המוסלמי בדלת סידורי התפילה אסור לקרוא את הקוראן בהשתחוות וההשתטחות כמו בגרעין ( 4/196 ) – אופ -. (6 ) מסופר על ידי בוכרי בספר המידות של בני לוויה של מעלותיו של עומר בן אל- חטאב, כמו בפתיחה (7/42 ) – אופ – ומוסלמי בספר המעלות של דלת המלווים. של המעלות של עומר אבן אל – חטאב, כמו גרעיני (15 /166 ) – התייחסות הקודם -. (7 ) Jalaluddin Suyuti – מאפיינים עיקריים – ( 2/115 ). (8 ) מסלולי מסלול בין הבתים היזהרו מפולחן ועזרתכם שאנו מבקשים למוחמד בן אבי בכר איוב זוראי – בית הספר הערבי – ביירות , אני 2, בשנת (1393 – 1973 ) כדי להשיג : מוחמד אל- פקי . ( עמ ' 115 ). (9 ) אור : 5 . (10 ) جاء في الحديث الصحيح الذي أخرجه مسلم من طريق ابن عمر عن عمر قال : قال : عمر : ( وافقت ربي في ثلاث : في مقام إبراهيم وفي الحجاب وفي اسارى بدر ) انظر : النووي شرح صحيح مسلم (167 \ 15 ), ولا شك في فضله رضي الله عنه كما قال حين احتج نساء النبي عليه في الغيرة : عسى ربه إذ طلقكن أن يبدله أزواجأ خيرا منكن فنزلت الاية بذلك , وجاء في الحديث الذي ذكره مسلم أيضأ موافقته في منع الصلاة على المنافقين ونزول الأية بذلك (167 \ 15 ) وجاءت أيضأ موافقته في تحريم الخمر , قال النووي : فهذه ست وليس في لفظ الحديث السابق ما ينفي زيادة الموافقة , والله أعلم . (11 ) رواه الترمذي في كتاب تفسير القران باب تفسير سورة الحجر . ورواه الطبراني والبخاري في التاريخ , وحكم عليه الألباني بالضعف . (12 ) أخرجه البخاري في كتاب الرقاق باب التواضع (11 /341 ) كما في الفتح – مرجع سابق -. (13 ) يشير إلى الحديث الذي سبق ذكره في فضل عمر وسبق تخريجه ص 58 (14. ) מוחמד רזי Almsthr Bouktaib אנאלפביתים – הפיזיונומיה מדריך אל הידע של אתיקה של אנשים שלהם natures כאילו היו ספר פתוח – ההישג של מוסטפא עשור – פרסם את ספריית הקוראן 21-22. (15 ) מסופר על ידי המוסלמים שלו Saheeh בבית ספר ההתגלות, כמו גרעיני (15 / 31 ) – אופ -. (16 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של הביטוי אם ראה הדלת כי הדבר מתוך Keh ולחיות כאן הנושא האחרון (12 /425 ) וכן על הדלת : נשים שחורות (12 /426 ) – אופ -. (17 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של המעלות של שער העיר של שנאה של שלום הנביא עליו כי כיבוש עירום העיר (99/4 ) – אופ – מוסלמים ספר חאג ואת הדלת של העיר העדיפו את הגזר בתוך העיר למגורים כדי להסביר גרעיני (9 /0 15 ) – אופ -. (18 ) המסופר על ידי בוכרי בספר מעלות העיר , דלת שנאת הנביא עליו השלום כי העיר נחשפה כמו בכיבוש – ההתייחסות הקודמת . ( 4/99 ), כפי שהוסבר במוסלמי האמיתי הגרעיני . התייחסות קודמת . בשנות ה הספר של חאג ואת הדלת של העיר העדיף את הגזר בתוך עיר למגורים (150 \ 9 ). (19 ) הסכמה והגייה של המוסלמי ראה : פת בארי , ספר בסגולות הנבואה דיבורים על סימנים (627 \ 6 ) – אופ -. וכדי להסביר את המוסלמי הגרעיני בספר ההתגלות (31 \ 15 ) • אופ .. (20 ) נאמר על ידי אחמד בשאר כף היד אלמטרין בכף ידו של אנאס בן מאליק . (21 ) נאמר על ידי המוסלמי בספר ההתגלות, כמו בגרעין (30 \ 15 ) – אופ -. (22 ) בזמן שישנתי, באתי חלב בקדה ושתיתי ממנו עד שאני רואה השקיה . . הצעות שהוצאו עמ '. 30 . (23 ) אבן חג'ר פתח אל – אופ – (440 437 394 \ 12) 0 (24) מספק בוגרת, p. 65 . (25) אל- הייתאמי – התייחסות קודמת – (7/184) ** צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסיימי…

…האישה : המושלם הוא אינדיקציה למה שנלקח משמה, בין אם מעניינים עולמיים מכיוון שהוא עולמי, הנאה והנאה, או מענייני הבאים כי זה מתקן את הדת . ואולי זה הצביע על הסמכות, מכיוון שהאישה שולטת על האיש בתשוקה וברצון, והוא נמצא בזה ורודף אחר האינטרסים שלה כמו שפחה . וזה מציין את הסונה כי היא נושאת, יולדת ומניבה חלב, ואולי היא מציינת את הארץ, את הפדן, הפרדס ותרכובות אחרות . מי שראה אישה שנכנסה אליו או למלך שלה או שפט אותה, או שצחק עליו או שבא אליו, בדק את העניין שלו אם הוא חולה בבטן וכדומה, או אם האישה תוארה כגמל או שהיא חושבת שהיא חם, ואז הוא יקבל את העדות . אם לא, אבל היא אחת מנשות העולם הזה, אז הוא ברח ממה שהוא נמצא והשיג את העולם הזה . ואם אדם עני יראה זאת, הוא ירוויח כסף . ואם הוא רואה שמי שיש לו צורך בסולטאן, יתחנן אליה ויילחם בה . אם הוא רואה שיש לו ספינה או חיה נעדרת, עליו להציע לו את מה שהוא מרוצה ממנו . אם אסיר רואה זאת, הוא משתחרר בגלל יופייה והנרתיק שאיתה, ואם מישהו רואה טיפול בשתל או בשתל, עליו להמשיך ולטפל בזה . אם הוא רואה את זה לציבור, אז זה משהו שמוצג בפני אנשים או יורד בהם . אם היו לה פנים בולטות, העניין שלה היה ברור . ואם היא הייתה מוסתרת, העניין שלה הוסתר . אם זה יפה אז זה נעים, ואם זה מכוער אז זה מכוער . אם היא ממליצה עליהם, מדריכה אותם ומוקיעה אותם, אז זה טוב בדת, ואם היא מתנגדת להם, נוגעת בהם, מקבלת אותם או חושפת את ערומיה אליהם, אז זה פיתוי בו הוא מתכלה ומתפתה לו זה מהכאב של זה או שהושג ממנו משהו בחלום או שהוא השיג בחלומות, וזה יכול להיות מבצר ושודד באותה השנה בה הם נמצאים . ואם הוא רואה את זה בקרב אנשים או במסגד, כי טוב יכול להיות משפט, כי אלוהים אדירים אומר : ~ואנחנו מכבדים אותך ברוע וטוב הוא ניסיון .~ אם הוא רואה את זה נכנס אליהם או יורד אליהם, זו השנה שמגיעה אחרי שהם נמצאים ….

…הגמל : אישה, שנה, עץ, ספינה, עץ דקל, או קשר של קשר העולם . מי שבבעלותו או רוכב עליו, יתחתן אם הוא רווק, או שהוא נוסע אם הוא נוסע, או שהוא הבעלים של בית או אדמה או רווח או אוסף . חליבתה ניצלה את הנדרש ממנה והועילה ממה שמוכיח על ידיה, אלא אם כן היא נשאבה בה, אז היא תגיע להשפלות . באשר לנוודים, חיבוקים, כיפה ומוחאפות : כל אלה נשים, מכיוון שהן מסונוורות ומותקנות, ומי שרואה גמל לא ידוע מניב חלב במסגד, בגמילה או בנטיעות, זו שנה פורייה, אלא אם כן אנשים נמצאים תחת מצור, פחד, מרדה או כפירה, ואז זה מוסר בגלל הופעת האינסטינקט, מכיוון שחלב גמל נפוץ וסונה . הגמל הערבי המיוחס לאישה הוא הערבי המכובד . נאמר כי בשר גמלים היה מבושל כמזון מותר, ונאמר כי זה מילוי נדר לאמרה הקב~ה : ~ כל האוכל היה פיתרון לבני ישראל למעט מה שאסר על ישראל להיות .~ נאמר שזה בשר גזר . והגמל למי שרוכב עליו הוא אשה צדיקה . וקרע הגמל נוסע בצדק . והנסיעה חסרת האונים בה הוא חושש לחתוך את הדרך . ונאמר כי נגיעה בסיעה ובכל ילד קטן הייתה עצובה ועסוקה . נאמר בסמכותו של אבן סירין שהוא נשאל על אדם שראה גמל ואמר : היא תתחתן . אחר שאל אותו על גבר שראה כאילו הוא נוהג בגמל, והוא אמר : דרגה וצייתנות של אישה ….

…עצי הסקה מרכלים בחלום . ומי שרואה שניים או שלושה מקלות עץ ומכניס אותם לאש כדי להבעיר אותו, יהיו מילים גסות שגדלות וגדלות . וכל מי שמדליק אש בעץ הוא רדיפתו של אדם אחר שליט, ואולי עצי הסקה היו אלה שנשאו אותו בחלום במילים כואבות, ועלבון לכבודם של אנשים . אם הוא רואה שיש לו עצי הסקה, זה מעיד על פרנסה ומילוי צרכים, ועל הירושה או הכסף ממתן הסרק . אם עצי הסקה היו משהו שצריך לשבור ולהפיץ, זה היה מקור לעייפות או רוע, ואם הוא היה מצויד, זה הצביע על קרבה לסמכות וקלות קושי . והעץ עשוי לציין קהות או אומללות של ההוויה, משום שנאמר : כך וכך גם הטבח, אם הוא קמצן או משעמם . וחבילת עצי הסקה היא כסף מסוגים שונים . מי שהיה גיבור וראה עימו צרור עץ שירת אדם גדול . ואוסף היערות למטופל, תרופות ותמימות . וכל עץ המיוחס לפריו בחלום מעיד על השחתת הכסף של אותו פרי . ומי שמציע עץ לאש מעיד על קרבה לאדונו, או על הקרבתו של קטן שלו לבעל בית ספר, או יריב לשליט, או אדם חולה לרופא, ואם העץ מואר באש לפני הקרבתו , הקטן שלו יצליח ויגבר על יריבו . אם אכל עצי הסקה בחלום, אכל כסף אסור, או שהוכה בעץ כשהוא ער . ומי שיש לו ספינה ורואה בחלום שהיא נשרפה, או שהוא שרף עצים להסקה המעידה על טביעת ספינתו . גדם העץ הוא עדות להתמדה וחוסר מעש . והגדם לצלייה, נשירה, ריתוך וכדומה להם הוא עדות לעניין ולפנסיה, אם הוא שונה, ואם לא, זה מעיד על עיוות האישה או היצרנית או על השעיית הריבית ….

…ההלוויה היא זו שרואה בחלום שהוא מתפלל על הלוויה, ואז הוא מתסכל אנשים באלוהים הכל יכול ונאמר : ההלוויה היא אדם צבוע, אנשים רעים גוועים בידו . אם הוא רואה שהוא מונח על הארון ואף אחד לא נושא אותו, אז הוא כלוא, ואם הוא נישא, הוא עוקב אחרי בעל הרשות, מקבל ממנו כסף ונהנה מכך . אם הוא עוקב אחר הלוויה, הוא עוקב אחר סמכות מושחתת . ומי שרואה שהוא על ארון קבורה, הכסף שלו יגדל . ומי שרואה שהוא נישא על כתפיהם של אנשים, ולכן הוא מכה בגודלו ובסמכותו, כובש אנשים ושולט בהם, ואם הם בוכים עליו, התוצאה שלו ראויה להערכה, ואם הם לא בוכים עליו ומאשימים אותו, התוצאה של הרומן שלו אינה ראויה לשבח . ואם הם מתפללים עליו בטוב ומשבחים אותו היטב, אז העונש שלו משבח . אם הוא רואה שהוא בהלוויה שעולה על הקרקע, אז הוא רוכב על ספינה, ואם הוא רואה הלוויה הולכת באוויר, אז שליט או מלומד נפטר, או אדם גדול מת בהפרדה או ב הדרך לחאג 'או לג'יהאד . אם אדם רואה הלוויות רבות ממוקמות במקום, הרי שמשפחתו שופעת זנות וזנות . ומי שיראה שהוא נושא הלוויה, יהיה לו כסף לא חוקי . אם אישה רואה שהיא נפטרה והיא בהריון, היא מתחתנת, ואם יש לה בעל, החוב שלה פדה. אם הוא רואה הלוויה בשוק, אז המטען שם הוא צביעות . נשיאת הארון בחלום מבוססת על גורלו, או נסיעה ביבשה או בים . ומי שרואה שהוא משתתף בלוויה, זה מעיד על פרידה מהנוסע, או המחפש בנוחיותו של מי שמנחה את הנפטר אליו, כי האבל ההלוויה מקבל קראט אחד מהפרס, ואם הוא משתתף בקבורתו, ייספרו שתי קראט, ורק אלוהים אדירים לא מונה את גודל הקראט וגדולתו ….

…מלח ספינה נמצא בחלום סוהר . ונאמר : בוס המלך או שרו, בעל צבאו, מפקד צבאו והמגשר בינו לבין צאנו . אולי זה הצביע על גמלים, פרדות וחמורים . ראה גם רבן ….

…היא אישה בחלום . ומי שרואה שהוא חולב את הגמל, הוא יתחתן עם אשה צדקנית, ואם הוא נשוי, יש לו בן זכר, או שומר המדינה שהוא אוסף בזקאת . בשר גמלים מעיד על קיום נדר, או פורענות, או מחלה או פרנסה . ורוכב על ילדת גמל . ומי שגמלו מת, אשתו או גיבור המסע ימות . אולי הגמל היה אישה מרובת מריבות . ומי שרואה גמל נכנס לעיר, זה משפט, כי אלוהים אדירים אומר : ( אנחנו ששולחים גמל יש להם משפט, אז המתינו להם והיו סבלניים ). המפר את הגמל מתחרט על עניין פעולתו וסבל מפורענות, ומי שבבעלותו גמל מתחתן או חתן או בעל בית או אדמה . אם חליבה ממנו מלבד חלב, כמו דם ומוגלה, הכסף הזה היה אסור . ומי שרואה שגמל אבד או נגנב, הוא עוזב את אשתו . הגמל הוא אישה טובה, סבלנית עם עמל ומשקולות . אם נשחט מעיד על דאגות ואבות . גמל בחלום הוא עץ, ספינה או עץ דקל . והגמל המאוחר וההצטופפות והכיפה והאלונקה . כל הנשים האלה . ומי שרואה גמל מניב חלב במסגד או במחנה, זו שנה פורייה . ראה גם את המשפטים ….

…מאסר : זה מציין את מה שהיונים מצביעות, ואולי זה מצביע על המחלה שמונעת מהן לפעול ולקום, ואולי זה מציין את המוח לנסוע, ואולי זה מצביע על הקבר, וזה עשוי להצביע על גיהינום, כי זה כלא הסוררים והכופרים, ומכיוון שהכלא הוא משכן הענישה ומקומם של אנשי פשע ואי צדק . מי שרואה את עצמו בכלא, התבונן במצבו ובמצב הכלא, ואם הוא חולה והכלא אינו ידוע, הרי זה קברו, בו הוא ייכלא עד לתחייה, ואם ידוע הכלא, מחלתו נמשכת ואני מקווה שהוא יקום ויעלה לעולם שהוא בית כלא למישהו כמוהו, כשהחדשות מצביעות על כך שהוא בית הכלא של המאמין וגן העדן של הכופר, ואם המטופל היה עבריין , כך שמאסר אינו ידוע, קברו וידוע הוא סימן למשך שהותו במחלתו, וחייו לא קיוו אלא אם כן חזר בתשובה או בירך אותו במחלתו . ואם הוא רואה אדם מת בכלא, אם הוא לא מאמין, זה עדות לגיהינום, ואם הוא מוסלמי אז הוא כלוא מגן העדן עם חטאים ותוצאות שנותרו עליו. באשר לשכונה הבריאה, הוא רואה את עצמו בכלא, אז תסתכל גם במה הוא נמצא. אם הוא נוסע על אדמה או על ספינה, הוא נפגע ממוח. וחסימה על ידי גשם, רוח, אויב, מלחמה או פקודה של שליט . ואם הוא לא היה נוסע, הוא היה נכנס למקום שבו הוא לא מציית לאלוהים, כמו הכנסייה, בית המחשבה והכפירה, בית הנואף או הצעיף, כל אדם על פי גורלו . ומה בערותו שמתגלה כאשר הנושא, או ידוע עליו בתהילה או בגידול שנתו מדבריו ומעשיו בחלומותיו . כמה מאלה שראו שהוא בחר לעצמו, כיוון שאישה תתפתה לו מטעמו, ואלוהים היה מסיח את דעתו ממזימתה ואומר לו ממנו, כי הקב~ה אמר : ~ אדון הכלא הוא יקרה לי יותר ממה שהם קוראים לי . ~ מסופר שספור בן ארדשיר, במהלך חיי אביו, ראה כאילו הוא בונה בתי כלא, לוקח חזירים וקופים מהרומאים ונכנס אליהם לתוכו, והיו עליו שלושים ואחת כתרים, ולכן שאל את זה שחצה אותו ואמר : בבעלותה שלושים ואחת שנה, ולגבי בניית בתי כלא, עם מספרם אתה בונה ערים ולוקח את הרומאים ולוכד אותם . זה היה כך . כאילו לאחר מות אביו הוא לקח את מלך הרומאים ובנה את העיר נישפור, את העיר אחוואז ואת העיר סאוראן ….

…צוות הספינה אם חלמתם לראות צוות ספינה מתכונן לעזיבה את הנמל, נסיבות לא ידועות יאלצו אתכם לעצור טיול שיפיק ממנו רווח רב . אם אתה רואה צוות שואף להציל את הספינה מסערה, פירוש הדבר אומללות ביבשה ובים . חלום זה מביא רע לצעירים ….

…אם חלמת לראות לוויתן מתקרב לספינה, זה מצביע על כך שתרצה למאבק בין חובות ותאויים על אובדן רכוש . אם הלוויתן נהרס, תפרידו בשמחה בין סוטה ותחוו הצלחה מענגת . אם תראה לוויתן שהופך ספינה, תיפול לספירלת אי-מזל ….

…הפרשנים אמרו : אם העץ מציין את עבודת בעליו ואת דתו ואת עצמו, הרי שמאמרו מעיד על אופיו, יופיו ובגדיו ואנשיו על שושלתו, אחיו ואמונותיו . לבה מציין את סודותיו ואת מה שהוא מסתיר ממעשיו, קליפתו מעידה על מראהו, עורו וכל מה שמעטר אותו מעבודותיו, ומימיהם מעידים על אמונתו, אדיקותו, ממלכתו וחייו של כל אדם לגורלו ואולי הם סידרו את זה בניגוד להסדר הזה, והזכרתי אותו בים . מי שרואה את עצמו מעל עץ או את רכושו בחלום, או שזה נראה על ידו, אני מסתכל על מצבו ומצב העץ שלו, ואם הוא מת בבית האמת, אני מסתכל על המאפיין של עץ, ואם העץ גדול, יפה וטוב, אז המתים בגן עדן ואולי זה עץ של ברכה וטוב ואם זה עץ מכוער עם קוצים, שחורות ומסריחות, אז זה בייסורים, ואולי זה עץ הזקום שהפך אליו בגלל חוסר האמון שלו או בגלל השחתת הטעם שלו, ואם הוא רואה את המטופל ההוא, הוא עובר לאחד משני העניינים בהתאם לגורלו ולמידת העץ שלו. מבקש נישואין, או אישה לבעל, שאחד מהם השיג בעל על פי מצב העץ ומראהו, אם הוא לא היה ידוע, או על גבי הדפס אודות אופיו, שושלתו ומהותו אם היה ידוע, וכן אם הבעל של כל אחד מהם בחיים ערים היה חולה, אז הסתכלתי באותה תקופה באותה תקופה. אותו עץ שהיה בבעלותו או ראה את עצמו על גבי זה עם הזמן, מים זרמו בו, כך שהמטופל שקט, הבריאות התקדמה בגופו וסימני חיים הופיעו על גופו, ואם הוא בניהולו, אז המטופל הולך לאלוהים הכל יכול והוא הולך לאבק ולהרס . ואם הוא ראה את זה בחנות שלו או במקום מגוריו, אז זה אינדיקציה לרווחתו ולפרנסתו, ואם זה היה בדרישתו, אז הוא הרוויח . אמנם בניהולו, הוא הפסיד והפך לעניים . ואם הוא רואה את זה במסגד, זה מעיד על דתו ותפילותיו . אם זה בניהול הזמן, אז הוא מתעלם מדתו, הוא לא מתפילותיו, ואם זה ברצונו, אז האדם צדיק וחרוץ, עובדיו השלימו את צייתנותו . באשר למי שיש הרבה עצים, הוא עוקב אחר קבוצה של אפוטרופסים שראויים לו, או אמירות, מחוז, פתווה, או מנהיג של מהראב, או מנהיג על ידידותו, קפטן על ספינה, או חנות של יצרן שמתחת לידו, ועל זה וכדומה . לגבי מי שרואה את הקבוצה שלה בבית, זה גברים או נשים, או שניהם נפגשים שם לטוב ולרע, ואם הוא רואה את פירותיה עליו ואנשים אוכלים ממנו, אם פירותיו מעידים על טוב ופרנסה אז זה הוא חג ושולחנות האוכל האלה נמצאים בו, ואם פירותיו לא אוהבים מעיד על צער, אז זו הלוויה הם אוכלים בו אוכל, וכמו כן אם יש אדם חולה בבית, ואם פירותיו אינם ידועים, ואז הסתכלתי, ואם זה היה בבואם של עצים, האוכל שלו היה בשמחה, ואם זה היה בניהולו, זה היה אסון, במיוחד אם היו רמזים להעיר את אחד משני העניינים . באשר למי שרואה עץ שנפל, כורת, נשרף או נשבר על ידי רוח חזקה, הרי הוא גבר או אישה שייגוועו או ייהרגו, וההרס נגזר על ידי מהותה או מיקומה ועל ידי עירנותה מראיותיה, ואם היא בביתו, הסיבה לכך היא גבר או אישה שהם מתים או מבני ביתו, וקרובתו ואחיו, או שבוי דם, מוג'אהיד או מטייל, ואם היא נמצאת במסגד ואז הוא גבר או אישה מפורסמים שנהרגים או מתים מוות מפורסם . אם זה עץ דקל, אז הוא גבר בעל גבריות גבוהה עם סמכות או ידע, או אישה של מלך, או אם שליט, ואם זה עץ זית, אז מלומד, מטיף, א חולף, שליט או רופא, אז בדרך זו הוא חוצה את שאר העצים על פי מידת המהות, התועלת, הנזק, השושלת והאופי שלהם . ומי ראה שהוא נטוע עץ שהיה תלוי, הוא בעט כבוד או מחשבה על עצמו אדם בהתאם ל המהות שלה, משום שאנשים אומרים : אז, אם הוא שתל אותו, אם הוא עשה את זה . כמו כן, אם הוא זורע זרע, אז הוא תולה או לא, אז הם הם, ונטיעת הכרם תזכה לכבוד, ונאמר שמי שראה בחורף גפן בהריון או עץ נחשב לאישה או אדם שכספו נעלם, או שהוא חושב שהם עשירים ….

…זהו בחלום עידן האדם והעמוד שלו בחייו . אם הוא יראה שהרגל שלו עשויה מברזל, חייו יהיו ארוכים . אם הוא יראה אותם מבקבוקונים, חייו יתקרבו . ואם ראה שהוא הרים רגל והאריך את רגלו, אז רגליו הופנו זה לזה, אז חייו התקרבו, או שקרוב אליו הוא עניין קשה אדיר . אם הוא ראה רגל של אישה ואז מכיר אותה, הוא היה מתחתן איתה או מתחתן עם אחרת . אם אישה תגלה את רגליה, הדת שלה טובה והיא תהיה טובה יותר משהייתה . ומי שרואה הרבה שיער על רגלי רגליו, דיון רוכב עליו, מת בכלא . ומי שיראה שהוא עקום, הוא יהפוך לנואף . הרגל היא הכסף של האדם והפרנסה שלו . אז מי שרואה שהרגל שלו עשויה מברזל, הכסף שלו נשאר בחיים הארוכים שלו, ואם הרגל שלו היא מעץ, אז הוא חלש לחפש את פרנסתו ולחפש את פרנסתו, ואם הוא רואה את רגל החימר שלו, הוא בקרוב ימות, או שכספו ייעלם . ואם היה לו בן, בעל חיים או מלך, חלק מזה הלך בשמו . ואם הוא רואה שרגלו פוחתת, זהו מחסור בכספו שעליו לסמוך עליו, וזה עשוי להיות בגילו . ומי שרודף רגל אחת, מחצית מכספו ייעלם . ומי שרואה שרגלי רגליו נחתכו, כל כספו נעלם, ואולי מעיד על מותו, אלא אם כן יש ראיות בחזון שמעידות על טוב, אז הוא מקדם את עצמו עם דוב שהוא רוכב עליו, או מציין נסיעה על ספינה, או טוב שהוא עושה, או חבר שמגיע אליו . והרגל היא מהשוק לנהיגה, כמו שהרגל היא מהכף מוצעת, העקב הוא מהעקב, והעקב הוא מהעקבים . ומי שרואה בחלום רגל טובה ושמנה, זה מעיד על טובתו של מה שהוא נוהג או נוהג אליו . השיער על הרגל של האישה גדל בהשפלה והונאה, וזה עשוי להצביע על הופעת סודות והדרכה לאחר הנחיה מוטעית, ואולי הרגל מעידה על חומרה . אם הוא רואה שתי רגליים עטופות, זה מעיד על פחד וסבל . וחשיפת הרגל היא עדות לעזיבת תפילה והשפלה אחרי תהילה ….