…כל משקה צהוב בחלום הוא מחלה . אם הוא שותה משקה בזמן שהוא שונא אותו ולא נותן לו, אז הוא חולה במחלה קלה ואז נרפא . ואם אדם רואה שהוא שותה סירופ דבש, תפוח או אס, אז לעשירים יש טוב ולעניים רעים . ותועלת סיידר . ומי ששתה בחלום משקה למען מטרה, מעיד על היעלמותו, אם היה קיים, אחרת שתייתו מעידה על התרחשותה של אותה מחלה . משקה משלשל הוא סימן לנדיבות או להראות סודות . ומה שמרגיע את כאב הראש של המשקאות מעיד על חסד לאויבים, ועל תשלום מתנגדים עם פוליטיקה טובה . ומה שנראה צבע מעיד על שמחות, תענוגות וטובות . ושתיית הוורדים והג'ולפים מעידה על חוסר אמון במי שמבטיח . ומי ששתה משקה לא ידוע בחלום מעיד על וודאות מוגברת והגשמת נדרים, במיוחד אם זה היה משקה ריחני, ואם זה משקה מסריח, זה הצביע על חוסר האמונה של ברכות וכפירה מהדת . אם הוא רואה שהמתים נותנים לחיים משקה טעים וריחני, אז הוא מצווה אותו לעשות את הטוב ואסור עליו לרע, ומציין שהמת נמצא בשמיים . אולי המשקה הלא ידוע מתייחס למשקה של אנשי האמת ואנשי הטיפול . אולי משקה עם כוס מעיד על שתיית כוס מאנון ….

…העיניים הן בחלום דת של אדם ותובנה איתן הוא רואה הדרכה ואשליה . ומי שרואה הרבה עיניים בגופו, זו עלייה בדת ובצדק . ואם הוא רואה שהוא מבחין באדם רשע, אז הוא מרמה ושונא אותו . אם הוא רואה שעיניו עשויות מברזל, אז הוא יחרב את כיסויו, והם יקבלו אותו . ואם בטנו מתפצלת והוא רואה עיניים בבטנו, הרי הוא כופר, כי אלוהים אדירים אומר : ( אלוהים לא עשה אדם עם שתי לבבות בבטנו ). ואם הוא רואה על כתפו עין של אדם או עין של בעל חיים, אז הוא מכה בכסף בלתי נראה . העין השחורה היא דת, העין האצילית מנוגדת לדת, העין הכחולה היא דת בכפירה, והעין הירוקה היא דת שמפרה דתות . אחדותו של בסרה טובה לכל האנשים, וחולשתה מעידה על הצורך שלו בכסף, מכיוון שכסף הוא כמו עין . ואם הוא יראה את עיניו נעלמות, ילדיו ימותו . אם הוא נכנע, הוא ימצא מישהו שייקח את ידו . ואם מישהו שרוצה לנסוע רואה את זה או מישהו שנמצא במסע, זה מעיד שהוא לא חוזר למולדת . ומי שרואה שעיניו הן עיניו של אדם אחר, זה מעיד על כך שעיניו נעלמו ושמישהו אחר מנחה אותו בדרך . ומי שיראה שעיניו נופלות לחיקו, אחיו, בנו וכדומה ימותו . והבן אדם מינה את בנו, מאהבו או דתו, כך שמי שרואה בעיניו אפר הוא חסר בדתו, ועיוורון גדול יותר בחסר . והמלך מינה את מרגלו, והעין חצתה את השעון, והעין התבטאה בעין המים, וכל מי שראה שהוא מרפא את עיניו, הוא יתקן את דתו, או את כספו . ומי שרואה שראייתו גדולה וחזקה ממה שהוא חושב, אז שנתו בדתו טובה יותר מפתיחותו . וכל מי שרואה שעיניו לבנות, אז הוא יסבול מצער, או שהוא יסתלק מהיקרים לו, ואם הוא במצוקה, אלוהים ישאיר את דאגתו ואת צערו, וכל מי שרואה בעיניו כחולות , הוא פלילי . מי שרואה שהוא אוכל עין של אדם, אז הוא אוכל את הכסף שלו, ומי שרואה שלעיניו אין שוליים, אז הוא מתגעגע לחוקי האל והדת, ואם אדם קטף אותם, אז אויבו חושף אותו . ואם הוא רואה שבשר עיניו הופך לבן, הדבר מעיד על מחלה . אולי חזון העין המתוקה הצביע על קסם, מוות וחיים, או על כל המשפחה, הקרובים או הילדים . והספד העין מהספד העין נגזרת . אם היה לו ילד, אישה או אהוב שהיה חולה והחלים ממחלה, ואם הוא היה לא מאמין, הוא הפך למוסלמי, ואם הוא היה עני, הוא צריך להיות עשיר . אולי אנשים ראייה ציינו חומרה . אם העין עוברת למיקום אחר מהגוף, זה מציין את הנגע . טשטוש העיניים הוא עדות לייסוריו של אלוהים אדירים . העין הימנית מציינת את הבן, השמאלית את הילדה, והחלקלק בעין מציין להישאר ער מאוחר . ואם הוא ראה עין אדומה, הוא היה מתרגז או כועס, היה לו אירוע . ומי שרואה שעינו נשלחת, והוא מנותק ממנו, הוא תפוח עינו . והעין בחלום היא חיים ארוכים . אולי העין שלפה חוסר מזל ….

…נמר לראות נמר ולפחד ממנו בחלום מציין את האפשרות לבטל פתאום קשרי נישואין או עבודה בשל ההשפעה של לחצים הקשורים למוניטין שלך . אם הרגת נמר או השתלטת עליו, זה מנבא שמחה ואושר במחויבותך, בנחמתך ובהבנתך בקרבת חברים . אם מישהו מאיים עליך עם נמר, זה מנבא בעיות בסביבת העבודה . כמה חברים עשויים להתאפק מהבטחותיהם ולעזור לך . אם אתה שומע קול של נמר ופוחד ממנו, תשמע חדשות מטרידות על אובדן בעבודה ואתה עלול להיתקל בבעיות עם הסובבים אותך . אם חלמת לראות נמר שדומה לחתול, אז זה סימן רע אלא אם כן הרגת אותו . אם נמר מתקרב אליך בחלום, האויבים יתפסו אותך וירדפו אותך . אם נמר תוקף אותך, זה מנבא שכישלון ואכזבה יגרום לך לדאגות וכאב רבים . אם תצליח לגרש אותו או להרוג אותו, תצליח בכל הפרויקטים והעסק שלך . אם אתה חולם על נמר שברח ממך, זה מנבא שתתגבר על קשיים ותעלה לדרגות הגבוהות ביותר . אם אתה רואה נמר בכלוב, זה מנבא שתנצח את מי שעומד בפניך ותשים מכשולים בדרכך . אם אתה רואה חתיכות של עורות נמר, זה מנבא שתלך בדרך של עושר, אושר וחיים נוחים ….

…עורב הוא בחלום אדם גדול, עצום, סבלני, או מעריץ את עצמו קמצן . ומי שהפך לעורב קיבל כסף אסור . והעורב הנידון . ומי שרואה עורב מדבר אתו, הוא ישיג ילד לא מוסרי, ואבן סירין, אלוהים אדירים ירחם עליו, אמר : אדרבה, הוא שופך צרה קשה ואז משחרר אותו . והעורב מעיד על פרידה של יקיריהם וזרים . ומי שראה שהוא אכל בשר עורב לקח כסף מגנבים . ומי שרואה עורב המגרד אותו, הוא ימות בקור העז ויסבול מכאבים . מי שנתן עורב היה מרוצה . והעורב עם ברדס מציין את אריכות הימים של העורב . ומי שרואה עורב נופל על הכעבה, זה גבר לא מוסרי שמתחתן עם אישה מכובדת . ומי שרואה שעורב נולד לו, אז הוא תפוח העין שלו . ומי שראה עורבים בביתו ירוויח כסף ויקרות עד סוף ימיו . והעורב הוא לוחם בוגדני, ואולי סימן להיטות בפנסיה . ואולי הוא ציין דברים נסתרים באדמה וקבר את המתים, אמר הקב~ה : ( אז אלוהים שלח עורב המחפש את הארץ כדי להראות לו כיצד להסתיר את מצוקת אחיו ) , ואולי העורב הצביע על ניכור ופסימיות בחדשות, דאגות ועלבונות . ועורב השתילה מציין את האדם מעורב בטוב ורע . והעורב הוא שקרן, אדם ערמומי . ומי שרואה עורב בביתו, יש אדם לא מוסרי במקום ההוא . ומי שרואה עורב מוסווה רואה משהו שהוא מתפעל ממנו בחיים ערים . ומי שרואה עורב במקום, זר מת . ראה גם את המאמפיה ….

…הקוסם הוא בחלום אדם מקסים, אז אם הוא מכשף תפוח, אז הוא מקסים את בנו, ואם הוא מכושף על ידי פרפר, אז הוא מקסים את אשתו ….

…ומי שרואה שהוא נתן אגוזים או שקדים, הוא יכה כסף עד כדי כך, והרימון הוא אדם גדול ומכובד שהופרה, והתאנה היא כסף בהווה שאינו משקר, ושום דבר מ ניתן לתקן את הפירות, ועץ הזית הוא איש מבורך. אם זה מתוק, או סכום כסף, או ילד שפוקד אותו, או שעדיף לבן, אולי זו אישה, מי שרואה שהוא בעל רימון ואכל ממנה, אז הוא חייב להיות עבד ילדה. את החזקה שלו, הוא מקבל מאותה מרץ ככל שהיה ברשותו, ונאמר שמי שראה שהוא הכה הרבה תפוחים, הוא הכה כסף לפי מה שראה ממספרו, ומי ראה שיש לו הכה תפוח שהריח, ואז יש לו בן שמריח אותו, ובבננות יש כסף לבעל העולם הזה וחוב לבעל החוב והרבה כסף וחוב זה שווה ערך לבננות ואם זה הוא עץ אחד, שניים או שלושה, הם הרבה ילדים, והכרם הוא אדם נדיב. אם הוא רואה שהוא מלך הכרם, אז הוא נמצא עם אדם נדיב, ונאמר שמי שראה שהוא נטע כרם, אז הוא ייפגע בפאר והנאה, והענבים הלבנים בו הזמן הוא הרעננות והטוב של העולם ובפרט לזמנו הוא יקבל כסף לפני הזמן שהוא התחנן אליו בזה ואולי זה מה שאין אסור, צימוקים בכל עת, כסף בכל מקרה, ואכילת פרי צהוב בחלום, כמו חבושים, אגסים, אפרסקים, רטובים, אבטיח וכדומה היא מחלה, ומה שהיה ירוק ממנו אינו מחלה, וכל חומצה של הפירות היא דאגה ועצב למעט כי לימון, תפוחים ואשחר, וכל פרי מתוק מלבד מה שהוזכר לעיל הוא מזונות וכסף וטוב, ומי שרואה שלעץ גדול יש הרבה לסחוב אותו עם שפע השיניים שלו, הוא יסבול מכוח מסמר, וחייו יתארכו. מי שרואה שהוא קוטף את הפירות משורשי העצים, הוא רב עם אדם מכובד ומנצח במריבה שלו, ומי שרואה שהוא על עץ גבוה, הוא נצמד לאיש ענק או בורח ממה שהוא חושש ומתריע. אם הוא בפרישה, אז הוא מתחתן עם אישה ומי שרואה שהוא נפל מעץ או נפל ממנו, שום דבר בינו לא הושלם. ובין מי שמתכוון להיקשר אליו לבין מי שרואה שהוא נפל מעץ ומת, אז הוא נספה ביד של זקן, ואם זה נשבר על ידו, אותו אדם מת. ומי שרואה שיש לו מספר עצים, אחר כך הוא עוקב אחר קבוצה במצב של מנהיגות, כבוד, מנהיגות, וכדומה, ומי שרואה עץ לא ידוע, עירום מנייר, הוא ייפגע מצער וצער. ומי שרואה עץ גדול ונבול משום שאין טוב בביתו ומי שרואה בביתו עץ שגדל ומתארך, אז זכרונו עולה והמוניטין שלו עולה, ואם הוא רואה שיש לו עץ שיש לו פרי ואין לו נייר, אז לבעליו יש דת למעט נימוסים טובים, ואם יש לו נייר ואין לו פרי, אז בעליו הוא של נימוסים טובים ואין לו דת. עץ נעקר, כורת או קמל, ואז הוא חולה קשה או מת ועשוי להצביע על מות חלק ממשפחתו במקומו. אם העץ מיועד למישהו אחר, אז אדם נופל מפרנסתו או הורג אותו, וכל מי שרואה בביתו או מחוצה לו או בביתו התחתון או הגבוה יותר בו צמחים סוגים של עצים ושני הרוחות בו הבית הוא אסון שבו נשים מתכנסות לבכות וצער, ומי שרואה שהוא אוכל מסטיק מעצים, הוא אוכל קשר של כסף של גבר כמו מסטיק…

…זחלים הם בחלום גנב שגונב מעט ומעוטר באדיקות, ומצבו וצביעותו אינם נסתרים . הוא גנב ולא מואשם שהוא עשה זאת בשל מראהו הטוב ….

…בישול: מי שרואה בחלום שהוא בישל באש, בישל ובישל, אז הוא מקבל את מה שהוא רוצה ונופל בלשונות של אנשים . בישול הוא התרגשות שתועיל לו, והבישול בשל לפרנסה . ושאר האוכל הוא פרנסה פרט לעיסה ודייסה . ואם הבישול הוא עם בשר כבשים, הרי זה חיים טובים עם כבוד ונדיבות, ואם זה עם בשר של שבע, אז זה אפוטרופסות על עם שהוא מדכא עם פחד ושנאה, ואם זה עם בשר של כלב, אז זה מצב בזוי, ואם זה עם שומן, אז הוא מרוויח מכסף אסור, ואם הוא ללא שומן, אז הוא מרוויח ממוצע על ידי עוני ומחסור, ואם זה עם בשר עופות, מדינה, סחר או רווח מותר עם עם עשיר ומכובד, ואם זה עם בשר אריות ציפורים, אז זה סחר או אפוטרופסות על ידי עם פראי עם כסף אסור ….

…מרירות, שהיא מחלה דמוית ציסטה המחוברת לכבד, המכילה חומר צהוב, שהיא מרירות. מי שרואה בחלום שהוא חותך את מרירותו של אדם בשיניו ומת, החותך שונא אותו, ואם דמו יוצא והמשקה הקטלוגי שלו, אז כספו מותר בשל בורותו ורועו . מרירות מעידה על כעס, הנאה וצחוק . המרירות של האדם היא הבעלים של סודו ….

…מדף אם אתה רואה מדפים ריקים בחלום, המשמעות היא אובדן, אובדן ודאגה, אך אם המדפים מלאים, הדבר מעיד על תחושת סיפוק בשל הגשמת חלומותיך והמאמץ שעשית ….

…זה בחלום מציין אישה או משרת . ואולי ספלי זכוכית הצביעו על הופעת חפצים נסתרים . ספל מלא מציין אישה בהריון. אם המים יתפזרו, הריונה ייפול, ואם הספל נשבר, האישה תמות . ומי שרואה ספל בידו, והספל נופל מידו ונשבר, והמים נשארים בידו, אז אשתו יולדת ילד ומת ונשאר בנה, ואם ימסור את הספל ואת מים נעלמו ואז הילד מת והאישה מקבלת . והספל יוצא לדרך . וספלים ממהות הנשים . ספלי זכוכית עשויים להצביע על חומרתם בשל שבירתם . ומי שרואה שהוא אוכל משקפיים, הוא ייפול למצוקה גדולה, ומי שישבור את כוסו ימות את רגליו . ראה גם אלקאב ….

…שיזוף עור עור שיזוף בחלום מנבא שתסבלו ממחלות זיהומיות ואחרות . אם אתה חולם שאתה שזוף, זה מנבא שלא תרצה לעבוד במקצוע שאתה שונא, אך תאלץ לעשות זאת בשל נוכחותו של מישהו שתומך בו. אם אתה קונה עור מבורסקנט, תעסוק בפרויקטים מוצלחים ורווחיים, אך לא תרוויח הרבה מחברים ….

…עפיפון הוא בחלום מלך סרק, בעל קוצים חזקים, צנוע, חשוך ובעל יכולת, בשל חומרת טובתו, קרבתו לקרקע במעופו, וחוסר טעותו בצידו . מי שיש לו עפיפון וצוד איתו, אז הוא יפגע ברכוש או בכסף . ומי שרואה שהוא היכה עפיפון בר שאינו דגים איתו, אינו מציית לו, והוא רואה כאילו הוא אוחז בידו, אז הוא ידביק ילד צעיר, והוא לא מגיע לכמות הגברים עד שהוא מלך . אם הוא רואה שהעפיפון נעלם ממנו במקרה זה, אז הילד נולד מת, או שזה רק זמן קצר עד שהוא מת, והגוזלים שלה הם בנים והנקבות שלה הן נשים מקבוצת אנשים, וה האחת היא אשה שבוגדת ואינה מבזה, ואינה מסתירה . והבלבול מציין גנבים בגניבה וחסימה של הכביש בחשאי, ומעיד על שולל שולל שמסתיר טוב מאלה שמתיידדים איתם . הקשקוש מעיד על מלחמה ולחימה . זה מציין את הגבר המכובד או את האישה הנואפת ….

…ריבס אם אתם רואים עשב ריבס בשל בחלום, דעו שתהיו טרודים באירוע נעים לתקופה מסוימת . אם תבשל את העשב הזה, תיכנס לוויכוח סוער עם חבר ובסופו של דבר תאבד אותו . אם אתה אוכל ריבס, זה מנבא שאתה נסער ולא מרוצה מהנסיבות הנוכחיות שלך ….

…האם החזון מתבטא בצורה אחת , או שהוא שונה לפי זמן, מקום וגופים? מה שצריך להבין על ידי המעבר ולהיות מודע היטב ; הסמלים עשויים להשתנות לפי הזמן והמקום , כך המעבר עלול לחצות חזון בזמן מסוים או במקום בהבעה , ואותו חזון עשויה לבוא לידי ביטוי ביטוי שונה , בשל ההבדל בזמן או במקום , ואת זה , אגב, קורה הרבה , וחלק כמה הסחורות עשויים להעריץ אותו במדע . לאדם החזון יש גם תפקיד בהבדל הביטוי ; טוב או חולה לפי תקפות ההגינות וכן הלאה בעניינים שקשורים לבלריה , ואולי להזכיר כאן את התמיכה של מה שאמרתי , את סיפור הטפיל כשהלך עם הצבא המוסלמי בלחימה בכופרים ביונה , ו זה היה בנו טפיל עמר בן , אמר הטפיל שאללה יהיה מרוצה ממנו : הוא אמר : יצא למי ששלח את מוסימילמה עם בני עמר, גם אם ראיתי חזון כלשהו, ​​ראיתי כאילו הראש שלי היה מגולח, וציפור יצאה מפי, כאילו אישה שמה אותי בנרתיק שלה, כאילו הבן שלי שואל אותי בדחיפות, אז הוא עבר ביני לבינו, אז דיברתי איתה, אז הם אמרו : טוב אז אמרתי : כפי שצירפתי, וגילחתי את ראשי אחר חתיכה, ואת הציפור פורוהי, נשים נוחתות במקום, זה היה נחרד להרוג קדוש מעונה, ובקשת בני עלי, מה שאני רואה רק את סדהיר בו את בקשת האישור, ולא רואים אותו מחובר לנסיעה זו, הוא אמר : הורג את הטפיל ביום יממה ובנו w כשהוא פצוע, אז ביום הירמוך הוא נהרג כשאהיד בתקופת שלטונו של עומר בן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . אבן אל-Qayyim אמר ~ זאד אל- Ma'ad ~ אחרי הסיפור ( 3/627 ): באשר הביטוי לגלח את הראש עם עמדה , זה בגלל גילוח הראש הוא הצבת שערו על הקרקע וזה אינו מציין רק את מיקום ראשו, מכיוון שהוא מצביע על ישועת הדאגה, המחלה או המצוקה למי שמתאים לכך, ועל העוני, המצוקה והפטירה של ההנהגה, הוא התעמת עם אלה שלא התאימו לו, אך בחלום הטפיל ישנם רמזים שחייבו שהוא יניח את ראשו, כולל : שהוא היה בג'יהאד ונלחם באויב בקוץ ובגבורה . כולל : שהוא נכנס לבטן האישה , שראה ארץ שהיא כמו אמו, וראה שהוא נכנס למצב שיצא ממנה, וזה מוחזר לאדמה, כמו שהוא אומר : { אשר יצרנו ובו Naidkm כולל Nkrjkm } טאהא : 155 , האישה הראשונה עם האדמה כשניהם הם מקום המגע, והכניסה הראשונה לנרתיקו היא על ידי חזרה אליו כפי שהיא נוצרה ממנו, ו הציפור הראשונה שיצאה ממנה עם רוחה, היא כמו הציפור שנלכדה בגוף, ואם היא יצאה ממנה זה היה כמו הציפור שעזבה את המרתק שלה והלכה לאן שהיא רוצה. לכן הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו אמר ~ כי נשמת המאמין היא ציפור שתלויה בעצי גן העדן. ” הועלה על ידי אחמד, אלנסאי ומאליק . ומשמעות ההערות : כלומר, הוא אוכל ודואג . אז הרהור במילים אלה של אבן אל-קיים ולמד לבטא ולמדוד כל חזון לפי בעליו ולזמן בו הוא נראה, ותקווה שהחברים ילמדו זה את זה במדע ביטוי החזונות, ללמוד שזה מדע שניתן ללמוד וללמד גם אם אלה שלא מסכימים עם הדעה הזו לא מסכימים איתנו, ואלוהים יודע הכי טוב ….

…מי שרואה תפוח אדמה שנפגע מהקרקע, בבאקי 'או בגן ילדים, הוא יפרש בקבר קדוש מעונה ) מופיע שם ….

…באשר לפרשנות המחלה, אין זה ראוי לשבח, משום שמדובר בשחיתות בדת, ואולי המחפש נהג להכפיל שקר. נאמר כי מי שראה כי מחלתו איבדה מזמן את חטאיו ופגש את אלוהים במצבו הטוב ביותר וחלקם אמרו שמי שיראה שהוא חולה ללא כאב אז הוא היה רואה את תפוח העין ולא היה למות באותה השנה, ואם המטופל ראה שזה הופך לאמיתי הגוף שהוא מחוץ לביתו הוא מותו אלא אם כן הוא מדבר עם אנשים ומדבר איתם, כי זה סימן לחפותו. ומי שרואה שהסולטן חולה, הוא לא ראוי לשבח בזכותו של המחפש, ואם יש בינו לבין מריבה, הוא מובס. ומי שרואה שיש לו חולשה בעיניו, אז הוא חסר פרנסה, מצוקה, אשליה ועצב, ואם הוא רואה מישהו שמרפא אותו או הורג אותו, אז הוא מציין טוב וצדק. האמת שלו עשויה להיות שקר, ומי שרואה בפיו חולשה בזמן שהוא כואב לו, מכיוון שהוא ספג ייסורים מצד קרוביו, ומי שרואה כאב בצווארו, יהיה לו אמון שהוא מזניח, ו מי שרואה שלבו חלש וכואב, אז הוא אוכל את האסור או מעיד על צביעותו. זה עשוי להיות מסומן על ידי זקנתו של האדם והצורך הכופף והדעה. עם זאת, לצדו הוא כואב, וזה מעיד על לב בעייתי, צער ולחץ בחזה. ומי שיראה שהכבד שלו חולה, לא תהיה לו חמלה רבה כלפי ילדיו. ומי שרואה שידו חולה, אז אחיו, בן זוגו או חברו מייבש את אחיו או את בן זוגו או את חברו. מכיוון שזו עדות ומי שרואה שיש לו כאב בבטן כבד יותר מעיד על אהבתו לקרוביו ומי שרואה את כאבו הסודי מעיד שהוא שוכח להתמודד עם אשתו…

…מנדרייק : מחלה ודינרים, כך שמי שהרים תפוח, אשתו הייתה חולה ופגעה ממנה בדינרים רבים ….

…חוה אם חלמת על דמות ישנה זו, אז זה מעיד על חוסר הרצון שלך לקבל את תוקפו של הסיפור הישן הזה, ואתה עלול להיתקל בהתנגדות בחוגי העבודה והחברה בגלל החשד הזה . אם בחורה חולמת שהיא מגלמת את דמותה של חוה, זה מזהיר אותה להיות זהירה . היא אולי חכמה יותר מסבתה הזקנה, אך לשטן יש עדיין סוכנים חזקים שמתחפשים לאיש נאה . אל תתנו למראה שלכם להתגעגע לחוה התמימה, איש צעיר . עץ תפוח זה עדיין נושא פרי ואתה עלול להתפתות מבלי לדעת לחלוק את עושר התוצרת שלו ….

…ומי שרואה שהוא מלך עץ תפוח, הוא יקבל את מה שהיה איתו, ואולי החזון של עץ התפוח מעיד על עוצמת האנרגיה שלו ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר: בכי הוא תפוח של עין . אם הוא רואה שהוא בוכה לאדם שהוא מכיר, והוא מת, ונח בוכה, הוא ייפול כשרואה בעקבותיו אסון של מוות, דאגה או צער ….

…נאמר חזון הרטובים אוכלים את תפוח העין של הפסוק ~ וטלטלו אתכם לומר וכפרים בעין ~….

…ומי שרואה שנתן לו יונה, אז הוא מרוויח ממדינה רחוקה ורואה תפוח של עין וטוב ….

…ומי שרואה שהוא נתן לו עורב קשת, הוא עלול להכות תפוח של עין ….

…אבן סירין אמר: מי שרואה שהוא חולה ללא כאב, אז הוא רואה את תפוח העין ולא מת באותה שנה ….

…באשר לבכי : נאמר בסמכותו של אבן סירין שהיא אמרה : בכי בשינה הוא תפוח של עין, ואם זה מלווה בבכי, אבל וריקודים, זה לא משבח ….

…ומי שרואה שהוא חורש אדמה, אז הוא ישן עם משפחתו, ואם הוא רואה שמישהו אחר חורש זאת ללא רשותו, אז הוא מנוגד למשפחתו, ומי שרואה ששתל שעורה, הוא אוסף כסף , ומי שרואה שזרע וקצר יבולים, אז יוכה טוב, ואם יראה שזרע ולא תלה את הזרע ההוא, אז יסבול מהם והוא עצוב עד כדי כך. הזריעה, ומי שרואה שהוא מדביק חיטה, אז זה פוגע בזהב. ומי שרואה שהוא אוכל חיטה לחה, אז הוא נזיר שנשאר, ואם הוא מייבש חיטה יבשה או מבושלת, אז אין בזה טוב. ומי שרואה שהוא אוכל שעורה רטובה, יבשה, מטוגנת או מבושלת, אז זה טוב בשבילו וטוב בכל מקרה. שעורה ניתנה לו, כי הוא רואה תפוח של עין וגוף בריא, והוא מקבל טוב. ומי שרואה שהאוכל שלו החזיר דום או לכלוך, הוא זול או מקולקל, ואם הוא רואה שריפה ששורפת את האוכל, או שמחירו עולה, ומי שרואה עשן, עדשים או תירס, אז הוא כסף בכל מקרה ו זה בלי חיטה ושעורה. שאריות או גרגרי חומוס ועופות פרה או דגנים דומים הם דאגתם וצערם של אלה שפוגעים בהם או אוכלים אותם רטובים או יבשים, מבושלים או מטוגנים, ונאמר בשומשום שזה כסף עודף, ומי שרואה שהוא הכה אורז , הוא יסבול מעט מפרנסה, והוא מכיל אותם וצער ומי שרואה שהוא הכה את הזרע השחור או את החראם או שיש לזה תרופה, כי זה משפיע על בריאותו ובריאות גופו…

…אל-רותאב : פרנסה חללית , ריפוי והקלה . ומי שרואה כאילו הוא אוכל רטוב בזמן שאינו זמנו, הוא יזכה לריפוי, ברכה ושמחה על סיפורה של מרי, עליה השלום, וזה היה בעונתו הראויה . ונאמר כי אכילת הג'יני הרטוב היא תפוח של עין. שליח האל, תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר : ראיתי הלילה כאילו אני בבית אבי רפה, ובאנו עם משקה מאבן טביב, אז פירשת שהגובה הוא בשבילנו ב העולם הזה ושעולמנו היה טוב ….

…אם אתה חולם שאתה מתעלם או מזלזל באף אדם או חבר, פירוש הדבר שאתה מבקש לשווא להשיג אושר בשל אופיך הבלתי ניתן לחיקוי . ואם חלמת שמישהו מזלזל בפירוש שלך, תצטער על מצבך העגום ….

…גומי אם חלמת שאתה לובש חליפת גומי, זה מנבא שתכבד ותכבד אותך בשל המוסר הגבוה וטהור הדמות שלך . אם החליפה שלך תחרה או שחוקה, עליך להיזהר בהתנהגותך מכיוון ששמועות יכולות לתקוף את המוניטין שלך . אם חלמת שאתה משתמש בגומי באופן כללי, זה מנבא שאתה לא יהיה מסובך בבחירת חברים וליהנות . אם חלמת שגפיך נמתחות כמו גומי, זה מנבא שמחלות יאיימו עליך, ואתה עלול לנקוט במרמה והונאה כדי לנהל את העסק שלך . אם חלמתם על סחורות העשויות מגומי, הדבר מנבא כי ענייניכם ילכו על בסיס סודי נסתר, וכי חבריכם לא יצליחו להבין את אישיותכם במקרים רבים . אם חלמת על גומי, המשמעות היא שינויים שליליים בתנאי המסחר שלך . אם תארח אותו, תנסה להקים פרויקט גדול מהפוטנציאל שלך ….

…דניאל אמר שהוא רואה בכותרת חלשה, הוא מציין כי הוא עברות רבות Fletb לאלוהים הוא בשל ואולי לסלוח לו Itsedk עבור פסוק ~ זה היה אתה חולה או לפגוע בו מן שלו ~ בפסוק ….

…** חזונו, השלום והברכה עליו, על מי שלקח את הח'ליפות אחריו .. בסמכותו של אבו הורירא – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הוא אמר : שמעתי את הנביא, תפילת אלוהים ושלום להיות עליו, אמור : ( בזמן שישנתי ראית אותי על הפנים עם דלי עליו, אז הסרתי אותו ממה שאלוהים רוצה, ואז אבן אבי כהפה לקח אותו והוריד אותו. יש לו שני חטאים או חטאים. , וב הסרתו היא חולשה, ואת אלוהים סולח לו על חולשתו . וגם הפרשנות של התופעה המודרנית של שלום הנביא עליו על ידי הקורא לאלוהים – את הקב~ה – וכופרי ג'יהאד ולהפוך את העצה של האומה וללמד אותם הדת שלהם ומה שטוב להם בעולם הזה ובעולם הבא, ודברים גדולים אחרים ואינטרסים ציבוריים על ידי השלום עליו עשו ואחר כך אבו בכר עם מה ששליח האלוהים, שיהיה תפילת אלוהים ושלום אותו, נהג להשתלט על ענייני המוסלמים, הוא השלים את העמידה והפו אהב את אנשי הכפירה עד שהביא אותם דרך הדלת ממנה עזבו, ואז הוא שלח את הצבאות לפרסים ולרומאים, והוא זכה בזמנו בכמה ניצחונות עליהם, ואז המסקנה של מעשיו המפוארים הייתה שהוא הפקיד את הח'ליפות בידי עומר בן אלח'טאב – שאלוהים ישמח עליו – המנדט של עומר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – היה אחד ממעשיו הטובים של אבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – והמונח של אבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – היה כשנתיים וחודשיים וזה היה זהה למה שהנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ראה בשנתו שהוא יורד בדלי החטא או שניים ואז עומר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – אחריו ביצע את ענייני המוסלמים במשך יותר מעשר שנים, ואלוהים פתח עבורו את הכיבושים הרבים בלבנט, עירק, חוראסאן, מצרים ואזורים אחרים, ואלוהים השפיל את אומות חוסר אמונה וללא הלשכות, והוא ניהל את העניינים של המוסלמים. חסן היה הביוגרפיה שלו בהתאמה שלו כשראה את הנביא עליו השלום בחלומות הכוח שלו מסיר מים ומרווה אנשים אפילו מכים את בטן . ואמירתו : ( ובהסרתו יש חולשה ) קיצור זמנו וחיפזון מותו ועיסוקו במלחמה באנשי הכפירה מהפתח ומהגידול שאליו הגיע עומר באורכו . ואל-נוואווי אמר ב ( Sharh Muslim ): הכוונה היא להכות אנשים בדריכת גמליהם, כלומר הם השקו את גמליהם, ואז הביאו אותם לקוצם, שזה המקום אליו הם מובלים אחרי להשקות כדי שיוכלו לנוח . החוקרים אמרו : החלום הזה הוא דוגמה מובהקת למה שקרה לאבו בכר ולעומר – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – בשליטתם ובשליטתם הטובה, והופעת השפעותיהם ושכנועם של העם עימם, כולם נלקח מהנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, ברכתו והשפעות חבריו . האם הנביא עליו השלום הוא הבעלים של זה ולכן הוא השלים אותו והחליט לעשות את כללי האיסלאם ואת מקום הולדת ענייניו והסביר את נכסיו וענפיו והכנסותיהם של אנשים בדת אללה בהמוניהם וגילו אלוהים – הקב~ה -: ( היום השלמת את דתך ). ( סורה אלמעידה פסוק 3). ואז הוא נפטר, עליו השלום, ואבו בכר – שאלוהים ישמח ממנו – ירש אותו במשך שנתיים וחודש . זה הכוונה באומרו, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו : (שני חטאים או שני חטאים ) . בח'ליפותו נלחמו אנשי הכפירה, כרתו את עמוד השדרה והתפשטות האיסלאם, ואז הוא נפטר והיה במקומו של עומר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – אז האיסלאם התרחב בזמנו, והוחלט עבורם מפסיקותיה שמשהו כמוהו לא קרה. בתוכו יש מים שבהם חייהם וצדקתם, ונסיך משולם למי שמגיע להם והשקה אותם הוא להגשים את האינטרסים שלהם ולנהל את ענייניהם. באשר לדברי שלום וברכת ה 'עליו באבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו -: ( ובהסרתו חלש ), אין הורדת מעלתו של אבו בכר ואין הוכחה ל מעלת הגיל עליו. מדובר בחדשות אודות משך כהונתן ומספרם הגדול של האנשים שנהנים ממדינת עומר, בשל אורכה והתפשטות האסלאם ומדינתו, כסף ושלל אחר, כיבושים, מצרים וללא לשכות . באשר לאמירתו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ( ואלוהים יסלח לו ) , זה לא צמצום ולא אינדיקציה לחטא. במקום זאת, זו מילה שלפיה מוסלמים תמכו בדבריהם וברכו על העמוד. בעבר הוזכר בחדית 'בסאהי מוסלמי שזו מילה שהמוסלמים נהגו לומר לעשות זאת ואלוהים יסלח לך . המדענים אמרו : בכל הודעה זו אל רצף של אבו באקר, עומר ואת הבריאות של המנדט שלהם ואת ההצהרה תיאר לטובת המוסלמים ואמר עליו השלום : (אני לא ראיתי גאון אנשים Pfera פרי ) במדיו על ידי פתיחת ביטול הדיור ולשבור את אלרה פרה פרווה שני פרצופים : שקר אחד לבית אלרה והקל על יה . השנייה : שבירת הרא והלחץ של יא, שהם שתי שפות נכונות . אלחליל הכחיש את הדגש ואמר : זו טעות, והם הסכימו שמשמעותה אינה רואה אדם עושה את עבודתו וכורת את חלקיו, ומקור המעבורת עם הדיור הוא קיצוץ . ואמירתו, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ( עד שהכה באנשים בגדם ) אל-קאדי אמר : נראה שהוא חוזר לח'ליפות עומר במיוחד, ונאמר שזה חוזר ל הח'ליפות של אבו בכר ועומר, משום שלדעתם, הנהלתם וביצועם של האינטרסים של המוסלמים, העניין הזה הושלם ואנשים נפגעו בעקשנות מכיוון שאבו בכר דיכא את אנשי הכפירה והתאחד מחדש בין המוסלמים והוא הבין אותם ואת כיבושים החלו, והדברים נסללו, ופירותיהם הושלמו והושלמו בתקופתו של עומר בן אל-חטאב – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – דברי הנופים הסתיימו בסיכום ….