כמו כן, אם אישה רואה שהיא חצי או זקנה בזמן שהיא צעירה, זה מעיד על כבודה
חולם על גברת זקנה מפחידה
(35 פירושים ומשמעויות של חלומות על גברת זקנה מפחידה)ומי שרואה שאשתו חזרה לאיש זקן, אין בו טוב, ואם הוא רואה שאשתו גדלה בטוב וביופי, הרי שזה גידול בדתו ובחיי העולם שלו ובהשגת הטוב ולהועיל ….
…האישה הזקנה : המכוערת או הלא מושלמת עם ליקוי לא ידוע, שכן זהו העולם שראשו של כל הפיתוי, מכיוון שאישה היא סתה, והעולם היה מיוצג על ידי שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בליל הלילה הטוב בדמות אישה, והיא דמיינה עבור אנשים רבים את דמותה של אישה זקנה עם פגם, וזה עשוי להצביע אם היא טובה למדי נקייה כמו אבדה זהידה, והבא, ועליהם ועובד עבורם עבודה וכסף חלאל, מכיוון שהעולם והדרטן הבא, אחד הגדולים והטובים מלבד .. ואולי מצוין מינימום ויעד מתים, אדמות ושוממות בית, ידועים זהים או רעילים או בהבטהא או מקבילו, אם מישהו יראה זקנה זקנה שנפלה בחלום, אבדוק את מצבו אם החזון הוא שלו, אם הוא עני והוא עשיר, ואם הוא היה בין אלה שניהל את עולמו הוא חזר אליו, ואם הוא היה חורש או הוא היה מקום שמצביע על נשים, כמו הפרדס, הפדן, היונה וכדומה, ואז הוא חוזר לארכיטקטורה שלו, לבנייתו ולמראה שלו, ואם הוא היה חולה, הוא התאושש ממחלתו, ואם הוא הסיח את דעתו מסופו, הוא חזר אליו, ואם הציבור הרחב היה מסתכל, ואם הסוננה ויתרה על זה ועל טובתו, הם עקבו אחריו בפוריות ובאו במזונות, ואם היו במלחמה שהייתה הסתעף והתבגר וערמומי, עניינו פונה והוחזר במצבם בתחילתו ….
…הזדקנות חלום על זקנה מציין כישלונות של כל סוג של התחייבויות . אם חלמת על זקנתך שלך, אז זה מצביע על כך שטמטות בדעה תמשוך את הטינה של קרובי משפחה עליך . אם בחורה חלמה שהיא מואשמת שהיא מבוגרת ממנה, הדבר מעיד שהיא תעבור חברה גרועה, והכחשתה של דברים מסוימים תעורר לעג . אם היא רואה את עצמה נראית זקנה, זה מצביע על מחלה אפשרית או על סיכונים לא מספקים, אך אם היא רואה את המאהב שלה זקן, היא בסיכון לאבד אותו ….
…לגבי הזקנה : אלה חיי העולם שלו . אם הוא רואה אותה מעוטרת ובלתי מכוסה, הוא משיג את חייו העולמיים בשורות טובות דחופות, ואם הוא רואה אותה מזעיפה פנים, הדבר מעיד על יציאת הכבוד למען העולם הזה . אם הוא רואה אותה מכוערת הדברים יסתובבו נגדו, ואם הוא רואה אותה עירומה, זו שערוריה . אם הוא רואה אותה מוסווה, זה עניין של חרטה . אם הוא רואה שזה כאילו אישה זקנה נכנסה לביתו, חייו העולמיים הגיעו, ואם הוא רואה אותה עוזבת את ביתו, עולמו מוסר ממנו . אם הזקנה היא מוסלמית, הרי שהיא אסורה . אם היא מוסלמית, אז היא עולם מותר . אם זה מכוער, אין בזה טוב . והזקן האלמוני בפרשנות חזק יותר . אם אישה צעירה רואה בחלומה כאילו הזדקנה, הראייה שלה מעידה על טובת דתה . אם האיש רואה אישה זקנה, אינך יכול לציית לו בזמן שהוא מעוניין בה . זה עולם בלתי אפשרי . הציות שקיבל מהעולם באותה מידה שהוא עומד בזה ….
…אישה צעירה היא בחלום אויב של אישה בכל סיטואציה שהיא רואה . הצעירה האלמונית והמעוטרת מעידה על חדשות טובות . והמשרתת הצעירה והיפה היא טובה, ניצחון, הנאה ושמחה . ונשים לא ידועות טובות יותר מהידוע . אם האישה מוסתרת, היא הכי מוסתרת בדת . אם היא נחשפת, הרי שהטוב ידוע, ואם הוא מוסווה אז הטוב הוא דו משמעי, ואם היא נחשפת אז הטוב הוא נפוץ . והצעירה, התקווה הטובה ביותר . ואם הוא ראה אישה צעירה עם פרצוף זועף, הוא היה שומע חדשות בודדות . אם היה רואה צעירה צעקנית, הוא יכה עליהם ועוני . ואם אדם ראה צעיר עירום, הוא איבד את סחרו ונחשף בו . אם ראה שהוא הכה בתולה, מלך כפר או עסק רווחי . אם אישה צעירה רואה שהיא זקנה, ראייתה מעידה על טובת דתה . אם אישה זקנה רואה שהיא הפכה לאישה צעירה וחוזרת לכוחה, עמודי דתה מתחזקים ….
…זה בדת חלומית . מי שרואה שהוא ירד מהשמים כעמוד, אז אלוהים אדירים מברך אותו בסמכות צודקת וחכמה . ומי שרואה שהוא מוכה בעמוד והיה עבד, הוא נמכר ולקח את מחירו, ואם הוא חופשי, הוא חושש שהוא יתפס ונמכר כעבד נמכר . ומי שראה שהוא נשען על בסיס עמוד או קנה אותו, הוא מסתמך על זקנה או מתחתן עם זקנה, כי אלוהים אדירים אומר : ( והכללים הם נשים ). יש לסמוך על הטור ולהסתמך עליו . ומי שרואה כי עמוד נטה ממקומו, והיה שליט, אז עבדו נטה לצביעות ולסטייה מצייתנותו, גם אם היה עבד שאדונו שנא ואולי מכר אותו . העמודות מציינות גברים שסומכים עליהם לשלם את האסור ומשימות העניינים . ומי שיראה שיש לו עמודים וראוי למלך, הוא יהיה מלך, גם אם הוא היה מלומד שראשי הדת יפגשו עליו . הטור הוא הורה, ילד, כסף, בן זוג, בעל חיים או אישה . ומי שרואה את עצמו עמוד ימות . הטור הוא דמעות להפיק ממנו . עמוד השיש הוא כסף, גבר או אישה מכובדת, ואם הוא היה עשוי אבן, הוא היה מהיר ולא היה קבוע לו, ואם זה היה מעץ, הוא היה צבוע . ועמוד המסגד, אם הוא נוטה ממקומו, הוא אחד מאנשי הסולטן שלא מצייתים לו . אם זה עמוד כנסייה, הרי זה הרס של כופר או כופר כנזיר או כדיקון . ראה גם את העמוד ….
…מאפייה אם אתה חולם על מאפייה, זה דורש זהירות בעת ביצוע שינויים במקצוע שלך . דילמות נסתרות עשויות לחשוף את עצמן בכל יד . אם בחורה חולמת שהיא במאפייה, זה מנבא התקפה מפחידה על דמותה . והיא חייבת לנקוט בזהירות רבה בענייניה החברתיים ….
…מלווה כסף אם אתה חולם שאתה שוער, זה מנבא שחבריך יתייחסו אליך בקרירות, כמו שהתנאים העסקיים שלך ידרדרו בצורה מפחידה . אם אתה רואה באחרים מלווים כספים, זה מנבא שתנטוש חבר כנה על בגידתו וכפייתו ….
…הרוח, חזונו בחלום מציין את הסמכות שבכוחו וסמכותו על היצורים שלמטה . ואולי הרוח הצביעה על רכושם של הסולטאן וחייליו, על פקודותיו ועל תקריות חייליו ועוזריו . הרוח הייתה משרתו של שלמה עליו השלום . אולי זה הצביע על ייסורים ומזיקים בעוצמתו כשהוא נסער, במיוחד אם מדובר בצרעה, משום שהרוח היא שנספתה איתה, ומכיוון שזו הייתה רוח שלא אבקה . ואולי הרוח מעידה על פוריות ופרנסה, ניצחון וניצחון, במיוחד אם זה מהרוחות המפוארות בגלל טובת הצמח, שהוא נוער וערבי, וזה נקרא קבלת נוער מכיוון שהוא נמצא מול הצרעה . הרוח עשויה להצביע על מחלה ומחלה אצל אנשים, כגון הצטננות וכאבי ראש . אז מי שרואה רוח שנושאת אותה ונושאת אותה ללא אדיקות, פחד, חושך או ערפל, אז הוא הבעלים של אנשים אם הוא אחד מאלה שנמצאים בה, או מי שמקווה לו . ואם גדל . הרוח הלכה איתו, מפוחדת, מפחידה, משוטטת בדאגה, או שהיה בה חושך, אבק והפרעה, אם הוא היה בספינה שהוטרפה, ואם הוא היה בבעיה, היא גברה, אחרת היו לה אסונות ותאונות, או שהפקודות של הסולטאן או השליט יצאו איתו . אם הוא רואה את הרוח מאבקת את העץ והורסת את החומה ומעיפה אנשים, בעלי חיים או אוכל, אז זה סבל גדול בקרב אנשים, כמו מגפה, חרב, מוות, פשיטה, שבי או רוח רעילה . והרוח ברעם היא כוח לא צודק בכוח . מי שנשא את הרוח ממקום למקום פגע בסולטנה, או נסע שממנו לא ישוב . הרוח הרכה והצלולה היא טובה ומברכת, והרוח הסוערת היא דיכוי הסולטאן, והרוח עם האבק היא עדות למלחמה . והרוח היא בשורה טובה מאלוהים אדירים . הרוח עשויה להיות ברכה מאותו מקום, ואם יש בו חריקה, היא מייסרת וחומרה . אם סולטן רואה שהוא יוצא לקרב בזמן שהרוח מתקדמת, אז הוא מנצח . אם הרוח תפגוש אותו הוא ייפצע . אם הוא רואה שרוח סוערת נושבת במקום, אז אנשיו מקבלים פחד ומצוקה על פי עוצמת הרוח וכמותה. אם העצים נעקרים, המלך יכעס על אנשי אותו אזור וישמיד אותם . ורוח הנערות היא רחמים . ואם הוא רואה רוח חזקה שנושבת זה חוסר מזל, ואם הוא רואה רוח שעוקרת עצי דקל, אז אנשי הארץ ההיא נהרגים על ידי המלך . הרוח של הדרום מצביעה על ההתרחשות של אסון, מחלה או מוות במקום זה, ואת זה נאמר : זה גשם בריאה, אם הוא רואה את הרוח נושבת בשקט, הוא מציין את האישור של אנשים רעים שאין להם דעה . והרוחות הטובות, אם הן נושבות מכיוון ידוע, מעידות על חדשות טובות ורחמים . והרוח מעידה על הדרישה לצרכים . ורוח סבא היא ניצחון ורוח הצרעה מאכילה . אולי הילדות הצביעה על הקלה בדאגות וצער וריפוי מחלות . ואולי טוב לב הוא סימן לנסיעה רווחית . אם הוא רואה רוח אדומה בחלום, הוא מעיד על אי ציות להורים ….
…המדרגות : זה מציין את הסיבות לגובה, לגובה ולרצון בעולם הזה ולהבא, על פי אמירת מעריב : מידת כך וכך עלתה, וכך וכך הוא בדרגה גבוהה . וזה מצביע על ההכתבה והשכנוע של האמרה הקב~ה : ~אנו נשאוב אותם מהמקום שהם לא יודעים .~ אולי זה הצביע על שלבי הנסיעה ועל בתיהם של המטיילים שהם יורדים על מעמד המעמד ושלב הבמה . אולי מסומן בימי החיים שהובילו למטרתו . הידוע בו מציין את משרת הבית ואת משרתו של בעליו ואת חייתו, כך שמי שעולה בגרם מדרגות לא ידוע, אבדוק את עניינו, ואם הוא יגיע לקצהו והוא חולה, הוא ימות. אם הוא נכנס לחדר שמעליו, נשמתו הגיעה לגן עדן, ואם הוא כלוא בלעדיו הוא ימנע ממנו לאחר המוות. מסע שהוא יצא אל פניו והגיע לפרנסה אם המסע שלו היה בכסף, ואם זה היה למעט אחר, הסקתי את מה שהוא הוביל או פגש בזמן עלייתו, מה שמעיד על טוב ורע ועל מילוי ומחסור בצרכים, כמו אם הוא פגש ארבעים איש או מצא דינרים על המספר הזה, אז אלה חדשות טובות בדיוק למה שהוא יצא, ואם המספר היה שלושים, הוא לא עשה את זה, כי השלושים היו קצרים , והארבעים הושלמו, זה הושלם על ידי אלוהים אדירים למשה בקשיים, אפילו אם מצא שלושה והסתלקותו הייתה בהבטחה שניתנה לו, כי אלוהים אדירים אמר בשלושה : ~ זו הבטחה ש אינו שקרי . ~ כמו כן, אם יאשר את הופעתו ועזיבתו לחאג ', הוג' שלו הושלם עבורו, ואם לא קיווה לשום דבר מזה, והוא לא ראה שבחודשי החאג 'הוא ישיג סמכות ו הגבהה, דרך מדינה, פתווה, אורטוריה, או קריאה לתפילה על המגדלור, או שהיא בורחת מהעניינים המפורסמים המפורסמים . באשר לירידה במדרגות, אם הוא נוסע, הוא בא ממסע, ואם הוא מוזכר כמנהיג, הוא יעזוב את הנהגתו . והוא היה מבודד מעבודתו, ואם הוא היה רוכב, הוא הלך ברגל, ואם הייתה לו אישה חולה, היא תאבד, ואם הוא היה החולה שהיא נראתה, ואם הוא הולך לבאר – מקום ידוע, או למשפחתו ולביתו, או להרבה קש או שעורה, או למה שמעידים על כסף עולמי והנפקותיו הוא התאושש ממחלתה . ואם ירידתו הייתה ממקום לא ידוע שאינו מכיר, או מדבר, או לאנשים מתים שהכיר מאלה שקדמו לו, או שנפילתו הייתה קרע, או שהוא נפל ממנו לחור או לבאר או קבור, או לאריה שזלל אותו, או לציפור שהוא חטף, או לספינה עוגנת שהורידה אותה או, להצטופף מעליה, והיא הלכה בו, כי המדרגות הם ימי חייו וכל שנשלח אליו מהם הוא מותו כשהוא הושלם וימיו פג . אם הוא נשמע ער ממחלה, והוא היה עריץ או לא מאמין, אז הסתכלתי על מה שהתגלה לו, ואם זה מעיד על טובות כמו המסגד, הפוריות, הגן, ההדחה וכדומה, אז הוא בטוח וחוזר בתשובה, והוא יורד ממה שהוא ועוזב אותו ומנתק אותו גם אם ירידתו היא כנגד מה שמעיד על גדלות גדולה וחטאים גדולים וחוסר אמון, כמו יהירות ואש גדולה מפחידה, אריה, נחש, ומלכודות גדולות , כי זה נמשך אליו ולא נלקח לפתע עד שיוחזר לו מה שמתכלה בו, והוא נענש איתו ואינו מסוגל לברוח ממנו . בניית המדרגות חודשה, כראיות לטובות מעידות על שחיתותה, אם זה היה מחלב זה היה טוב, ואם זה היה מלבנים, הוא לא אהב . חלקם אמרו : התואר הוא לעשות מעשים טובים, הראשון הוא תפילה, השני הוא צום, השלישי הוא זקאת, הרביעי הוא צדקה, החמישי הוא חג'ג ', השישי הוא ג'יהאד, והשביעי הוא הקור'. an . וכל המראקים הם מעשים טובים, כי הוא, השלום והברכה עליו, אמר : קרא ותרכך : עולה ממנה אם זה מחימר או מחלב, טוב בדת ובאסלאם, ואין בזה טוב. אם זה מלבנים, ואם הוא רואה שהוא בחדר ללא מרגרינה ואין בו שום שלום, הרי זה שלמות דתו וגובה דרגתו אצל אלוהים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אנחנו להעלות דרגות של מה שאנחנו רוצים . ~ סירי החימר עשויים מחימר . למושל יש גובה וגאווה עם חובות, וסוחרים סוחרים עם דת, גם אם הם עשויים אבנים, כי זה הגובה של קשיות הלב . ואם זה מעץ, אז זה בצביעות ובצביעות . אם זה מזהב, הוא משיג מצב, פוריות וטוב . ואם זה היה מכסף, אז הוא היה משיג את המשרתת שלי עם המספר של כל מרגרינה, ואם היא הייתה של אפס, אז הוא היה משיג את טובין העולם הזה . מי שעולה למרקה ייהנה מהבנה וחוש שיעלו אותה . ועל התואר נאמר שהוא אדם סגפן שסגד, ומי שקרוב אליו היה זוכה לגובה ולסגפנות, כי הקב~ה אמר : ~ אלוהים מרומם את האנשים שביניכם , ואת אלה שהגיעו לידיעה בדרגות .~ וכל תואר עבור המושל הוא שנה . וסולם העץ : אדם רזה וצבוע, ועולה בו הוא בניין בכוונה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ או סולם בשמיים והיית קורא להם בסימן .~ נאמר כי העלייה כוללת עזרה של עם עם צביעות, ונאמר כי מדובר במדריך טיולים . אם הוא עולה בה כדי לשמוע את דברי האדם, אז הוא מכה בסמכות כשאמר : ~ או שיהיה לך סולם בו הם מקשיבים, שומעיהם יבואו עם סמכות ברורה .~ אדם אמר לאבן סירין : ראיתי כאילו אני על גרם מדרגות, אז הוא אמר : אתה אדם שמקשיב לאנשים . שלום עלי אדמות הוא מחלה, והקמתו היא בריאות . טאק : רחב הוא עדות לנימוסים הטובים של אישה, וצר הוא עדות לנימוסים הרעים שלה . אם גבר רואה שהוא יושב בלהקה צרה, אז הוא מתגרש מאשתו בגלוי, ואם עמדתו על הלהקה רחבה, אז האישה משתחררת בסתר מבעלה . התפקיד הוא נשיא שאושר על ידי משק הבית ….
…פגשת אדם מת , והאם הוא הזמין אותך לבקר אותו? ישנם מושגים רבים המובנים מאליהם כמובנים מאליהם בתחום המדע הזה , ואני אדבר על אחד העניינים הללו , והמשמעות היא מאוד מפחידה . וזה לראות את המתים , עבור אנשים רבים כאשר הם רואים את המתים , יתכן שהם לא יפריעו רק לראות אותם , ויש שמחים כאשר הם רואים את המתים במצב טוב , וזה טוב בזמן שאנחנו ביחד , וה האוונגליזציה שעקבנו בביטוי חזונות וחלומות תואמת . אבל הסמל שמתחרפן מכל מה שמפחיד אותו , וכמעט כולם מאחדים אותו ; לראות את אחד ההרוגים קורא לך , או לוקח אותך איתו !! האם זה מקבל משמעות של מוות ?? יש האומרים : כן , ולצערי אתה מוצא כמה expressers או ביטויים רדוף זה גל של הפחדה , אז הוא שאל את הבעלים של סוג זה של חזון לעבוד היטב ולהתכונן עזיבתו , אבל כמה אנשים נשאלו לגבי חזיונות דומים לא חצה אותם , ושתק זמן מה , ואז הוא אמר לבעלים של זה : ירא אלוהים ותיזהר מהבא שלך !! ולהשאיר את אדם החזון במצב שרק אלוהים מכיר , כך שהוא לא מעביר אותו לטוב , והוא גם לא מצווה לשמור על זה כאמור . פעם אחת התקשר אלי עובד בכיר בעיתון גדול מאוד , והוא אמר לי שהוא ראה בחלום שהוא שאל אדם בחלום על זמן מותו , והפקיד היה שתק ולא דיבר , וה שואל אומר שהוא הסביר את החזון אל בקרוב , וכאן אני אומר : למה שלא נקים להיזהר מהחזיונות המחרידים ואנחנו שותקים עליהם , אחרי שנביא את אמצעי הזהירות שהוזכרה הסונה , וכן לתת לנו לזכור את התוצאה של זה מאמירת הנביא עליו השלום וברכות האל : ~כי זה לא מזיק ~. הייתי רוצה להדגיש כאן , כי יש אין אינדיקציה חותכת ואחד החזון , ויודע כי החזון הוא לא נמדד , זה לקרוא את הביטוי פרש חזון הקרוב – הטווח, למשל, שני הראשונים , וכפי כמוהו לראות את אותו חזון או דומה לה ; המשמעות שלהם אינה זהה , מכיוון שהנסיבות של כל אחד משני החזונות שונות , אז שיהיה רגוע מדעתו של חזון כזה , ולכן הוא ראה אדם מת קורא או לוקח יד , או אומר לו שהוא מתגעגע. אותו , למשל , שהוא לא מבין את המוות ממנו בלבד , ואני מבטיח לי דבר אחרון שלא להשאיר מחשבה חשוכה עליך , או מכמה ביטויים שמפנים את חייך אליך , או דוחפים אותך לבידוד עצב, כל זה הוא ממעשיו של השטן הארור , והוכח בסמכות הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, שהוא אמר : ~ אף אחד מכם לא היה אומר : אם הייתם עושים כאלה -ואז-כאלה, זה היה כזה וכזה , ו שיגיד : אלוהים גזר ומה הוא ירצה הוא עשה , ואן אם אתה פותח את העבודה של השטן , ~ ואת העבודה של השטן לוחש ושולח Althuzein וייאוש . ואני בלחש לתוך האוזן של זקני חלק או זקן, למשל, מי שעובר על ילדים או עוברת t ילדיה , או שעוברים לאנשים, למשל, או לשכנים פרטיים באמצעות תרגול ולא מביעים ידע , שהביטוי לא יהיה כללי , כך שהוא מודד את הקונוטציות של כמה חזונות אחד על השני , כך שתמיד יש להם תשובה מוכנה למי שראה אדם מת קורא או לוקח יד למקום , והתשובה היא : שאלוהים יגמול לך בעצמך !! שאלוהים ירחם עליך . . . ! או לומר לאנשים : הוא ימות בקרוב !! ואני אומר : ירא אלוהים, הו חוצים !! אל תטיל אימה על אנשים , ואני אומר לאלה שראו חזון מסוג זה, להיזהר אם הוא מפחד לראותו , או לחפש אחר אדם אהוב שיעביר לו אותו , או למלומד או יועץ . בשביל זה סיבה , את הנביא, אולי התפילות של אלוהים עליו השלום, אמר לנו : ~ אל תגיד את החזון למעט מלומד או יועץ. ~. וברומן :~ או עלי ווייד … ~….
…האישה הזקנה היא בחלום אין אונות, ואולי היא מציינת את העולם שנעלם, ואולי היא מתייחסת להבא מכיוון שהיא נגד העולם, והיא מתייחסת ליין כי זה אחד משמותיה, והיא מתייחס לפרה כי זה גם אחד משמותיה . אולי הזקנה בחלום הצביעה על הריון לאחר ייאוש ממנו . אולי לראות את הזקנה הצביע על הונאה, הונאה, לחישה ונוגעת ללב . הזקנה החולה חסרת אונים, והצמא הוא בצורת. אם ילדה תחזור הבצורת תוסר, ואם הזקנה האלמונית נכנסת לחולה שחושש מוות, זו עדות טובה לאישה ההרה . והזקנה מציינת את ארץ סבכה שאינה צומחת . ומי שרואה מבט מכוער ישן, זה מעיד על מרדה ומלחמה . לזקן הכופר אסור כסף, והזקנה החמושת היא כסף מותר בהנאה למי שרואה את זה . ומי שזקן יזכה ליראת כבוד . והזקנה האלמונית מעידה על השנה העקרה . הזקן המכוער עשוי להיות מבשר על סיום המלחמה והבצורת, והזקן הדל עשוי להיות שנת בצורת, ואם היא תשמין, השנה תגיע . והזקן בעל הפנים האפלים נמצא איתם בעולם והולך לג'ה, ואם היא עירומה, זו שערוריה בעולמו . ומי שרואה אישה זקנה שנכנסת לביתו, עולמו בא אליו, ואם הוא רואה אותה היא עוזבת אותו, עולמו נעלם . ואם אישה רואה שהיא הזדקנה, זה טוב העולם שלה ….
…אל-קנאתר : הקנטרה הלא ידועה מציינת את העולם, במיוחד אם הוא נמצא בין העיר לבית הקברות, מכיוון שהעולם עובר ולא נמשך . אולי זה הצביע על הספינות כי זה כמו המרחק והדרך המתווכת בין שני המקומות, וזה עשוי להצביע על הסולטאן, השליט, המופתי, וכל מי שאנשים מגיעים איתו לענייניו ולהפוך את המסמר שלו לגשר בתוך אורוות, וזה עשוי להצביע על השביל מכיוון שהוא מהווה מכשול בקהל שבינו לבין גן העדן . מי שעובר בחלום על קשת ברחבי העולם להבא, במיוחד אם לאחר מעברו הוא מוצא אנשים מתים, או נכנס לבית שבנייתו, משפחתו ומעמדו אינם ידועים, או שציפור עפה איתו, או נבלעת על ידי בעל חיים, או נופל לבאר או לבור, או עולה לשמיים, כל זה אם הוא חולה ערות . ואם הוא לא היה חולה, הסתכלתי, ואם הוא נוסע, היא הייתה מודיעה לו שהוא יבלה את מסעותיו, ורמזתי למה שהוצג לעיל בסימני הטוב והעושר, או הרוע והעוני שהוא נתן לו בירידה לקנטרה . אם הוא יורד לפוריות, תאנים, שעורה, תמרים, אישה או זקנה, הוא מגיע לריבית וכסף, ואם הוא יורד לארץ ומסגד, מה שהוא רוצה במסע שלו יהיה או חג'ג '. כיבוש או קשר . אם היא קיבלה אריה, בוצה, קש, קש, ענבים שחורים, סודן, מים חתוכים או זרם זורם, אין כל טוב שהוא פוגש במהלך מסעותיו או כשהוא מגיע למשפחתו, ואם יש טיעון בשבילו או בנשיא הזקוק לכך והוא ראה ממנו ראיות לכך כל מה שהתגלה לו מטוב או רע . באשר למי שיהפוך לגשר או לגשר, הוא יקבל סמכות ויזדקק לו, לתפקידו ולמה שיש לו . עמודות : הטור מציין את כל הנשענים עליו ומהו ראש עיר, טבילה ועמוד כמו אסלאם, הקוראן, סונה, משפט, דת, סולטן, משפטן, שליט, אב, אדון, בעל, אפוטרופוס, עד, אשה ומעמד . לפי מיקום העמוד והגידול בחלום ומאפייניו של הרדום, עדות לכך היא פרשנות העניין ומציאות החזון, כך שמי שרואה עמוד נטה ממקומו וכמעט נפל מתחת בנייתו, ואם זה במסגד הגדול, אז איש מאנשי הסולטאן מסכים איתו או עומד לצאת מצייתנותו או מתורתו, או אדם שבין המלומדים או הצדיקים, הוא פונה מהידע שלו ונוטה לא להיות ישר לפיתוי שנכנס אליו או פגע בו, ואם הוא נמצא במסגד שבטי, אז הוא האימאם שלו, המואזין שלו, או מי שבונה אותו ומשרת אותו . ואם העמוד נמצא בביתו ובבית מגוריו, ואם החזון איש הוא עבד, הרי העמוד הוא אדונו המשתנה אליו ונראה לו שהוא שונא, והוא חושש ממנו אם פחד ממנו פנימה חלום שהוא ייפול עליו, ואם הוא היה אישה אז העמוד הוא בעלה, ואם הוא גבר אז העמוד הוא אביו ונפילת העמוד היא המחלה המיוחסת לו או שהוא נספה אם הוא היה חולה, וכמו כן אם קם לשמיים ונעדר בהם, או נפל לבאר או לבור ולא ראה . אם העמוד הוא אחד מעמודי התווך של הכנסיות, אז מה שמיוחס לו הוא מה שנעשה על ידי כופר או כופר, כמו נזירים, דיקונים וראשי כפירה ….
…באשר לשדיים, הן בנות, כך שמה שקרה בהן יוחס להן. מי שראה שמשהו נובט במקומם הצביע על ריבוי הבנות וירידה בהן נגדו, ואם ראה שיש חלב בשדיו, הרי זה גידול בחובות, ואם הוא רווק הוא נשוי או נשוי, אז הוא מתעשר או שייח זקן שהוא עני או אישה צעירה שיש לה חיים ארוכים או אישה זקנה מציינת את מותה, או אישה רווקה שמתחתנת או ילדה צעירה מאוד, אז היא עלולה למות, ואם האישה רואה שהפטמה שלה מנותקת, אין בזה טוב, ובתה עלולה למות, ואם היא רואה את השד שלה מוכה באש, אז הבת שלה נפגעת מהמלך ואם היא רואה שהיא קשורה את השד שלה, ואז היא מציינת את לידתה מניאוף…
…מצלת שמיעת מצלת בחלומותיך מנבאת את מותו של אדם שהגיע לגיל זקנה ממכריך . השמש תזרח אבל אתה תראה את זה חשוך בגלל הצער ….
…ומי שרואה שהוא מתרגל אישה זקנה או נותן לה את זה, אז הוא יחפש את העולם ויזרוק אותו ויקבל אותו ממנו ככל שהוא טוב והזקנה האלמונית חזקה מהזקנה הידועה אִשָׁה. אם היא בעלת מראה טוב ורצון טהור בדמות אנשים שנפגשו זה מינימום אסור או שנוא בדת. אם מדובר בשאגי מכוער שנראה רע, אין דת לא דת ולא זאין ….
…בתים : בית של גבר הוא אשתו הנסתרת בבית אליו הוא שוהה, וממנו נאמר כי ככה נכנס לביתו, אם הוא מתחתן, אז הוא לוקח את זה בשבילה כי היא נמצאת בו , ודלתו היא הנרתיק שלה או פניה, והארון והארון הם בתולה כבתו או בתו החורגת משום שהיא מצועפת, והגבר אינו חי עמה . ואולי הוא ציין את ביתו גם לגופו, את בית השירות את עבדו, את חנות החיטה שאמו, שהייתה הסיבה לו לחיות עם חלב לצמיחה ולחינוך, וה- cenef מציין את המשרת שעשה גורף ומכבס, ואולי הוא ציין את האישה שנמצאת איתה לבד כדי לענות על צרכיו, משוחררת מבנו ומשאר בני משפחתו . והסתכלות על אדם מנישות ביתו מצביעה על כך שנרתיק אשתו נצפה או מנוהל, והוא חזר לכך מבחינת מחסור, טיפוח, הריסה או תיקון, הוא חזר למה שיוחס לו, כמו למשל אומר : ראיתי כאילו אני בונה בית חדש בביתי, ואם הוא היה חולה, הוא היה מתעורר וגופו בריא. כמו כן, אם יש מטופל בביתו המעיד על טובתו, אלא אם כן זה הרגלו, הוא יקבור את מי שמת עבורו בביתו, אז זה יהיה קברו של המטופל בבית, שנקרא אם הוא נבנה. במקום בלתי אפשרי, או שבכל זאת הוא צויר בלבן, או שהיה בבית באותו פריחה או שתי רוחות, או מה שמצביע על ידי אסונות, ואם אין מטופל, הוא התחתן אם היה רווק, או של בתו בעל והביא אותה איתו אם היא הייתה זקנה, או שהוא קנה סוד לפי מידת הבית וסכנתו . ומי שרואה שהוא הורס בית חדש, הוא הוכה מהם והרע, וכל מי שבונה בית או קונה אותו יסבול הרבה טוב, ומי שרואה שהוא נמצא בבית לא ידוע טיח טיח שהוא נפרד מהבתים, וכשמילים מעידות על רוע, זהו קברו . ומי שראה שהוא כלוא בבית כבול וסגור בדלתו, והבית נמצא באמצע הבתים, יהיה לו טוב ויפה . ומי שראה שהוא סבל בית או תורן, הוא ייקח את מוצרי האישה . אם בית או תורן היו נושאים אותו, אישה תישא באספקתו . ודלת הבית הייתה אישה, כמו שהיא עטפה אותה, ומי שראה שהוא סוגר את הדלת התחתן עם אישה . והדלתות נפתחות, שערי הפרנסה . באשר לפרוזדור, משרת על ידיו מבצע את הפיתרון, את החוזה ואת העניין החזק . ומי שרואה שהוא נכנס לבית וסוגר את דלתו על עצמו, הוא יימנע מלהישמע לאלוהים הכל יכול, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והדלתות סגורות .~ אם היה רואה שהוא קשור אליו, הדלתות נסגרות והבית היה שטוח, הוא היה בריא ובריא . אם הוא רואה שביתו עשוי זהב, אש פוגעת בו בביתו, ומי שרואה שהוא עוזב בית צר, הוא יוצא מהם . לבית אין גג והשמש או הירח עלו, אישה מתחתנת שם . ומי שרואה בביתו בית רחב ידיים שאינו נמצא בו, הרי היא אישה צדיקה שתוסיף עוד לבית ההוא . אם הוא מטויח או בנוי בלבנים, הרי שמדובר באישה צבועה וארסית . אם יש נחיל מתחת לבית, אז הוא אדם ערמומי . אם זה מחימר, הרי שהוא מטעה בדת . הבית החשוך הוא אישה בעלת אופי רע, בעל אופי רע, ואם האישה רואה את זה, אז זה גם גבר . אם היה רואה שהוא נכנס לבית זרוע, הם היו מכים אותו מאישה כמו רטיבות וכמה הרבה בוץ, אז זה היה מוסר ומתוקן . אם הוא יראה שביתו רחב יותר ממה שהיה, הרי שהטוב והפוריות יתרחבו עליו והוא יתקבל היטב על ידי אישה . ומי שיראה שהוא חורט בית או מקשט אותו, תהיה מחלוקת ומהומה בבית . בית מואר הוא מדריך טוב ומוסר טוב לנשים . החומה : אדם, ואולי מצבו של האיש בעולמו הוא אם הוא רואה שהוא עומד עליו, ואם הוא ייפול ממנו, הוא יוסר ממדינתו . אם הוא ראה שהוא דחף קיר, אז הוא זרק אותו החוצה ואז הוא הפיל אדם ממדרגתו והשמיד אותו . והחומה היא אדם נמנע שיש לו חוב, כסף וגורל, כמו החומה ברוחבה, בהידוק ובגובה שלה, והאדריכלות סביב זה בגלל זה . ומי שרואה קירות שבונים רשימה הזקוקה לכד, אז הוא מלומד או אימאם שמצבו נעלם . אם הוא רואה אנשים זורקים אותם, אז יש לו חברים שמטילים את ענייניו . ומי שרואה שהוא נפל על קיר או על משהו אחר, הוא עשה הרבה חטאים ומחיש את עונשו . סדק בקיר, עץ או ענף הוא גורלו של אחד מבני ביתו, ושניים כמו עגילים ושני פטמות . ומי שרואה קירות לימוד, אז הוא אימאם צודק, חבריו ומשפחתו הלכו . אם הוא יחדש את זה, הם היו מתחדשים וחוזרים למדינתם הראשונה במדינה . אם הוא רואה שהוא מחובר לקיר, אז הוא מחובר לאדם רזה, וכוחו ככל שהוא יכול מהקיר . ומי שמתבונן בקיר ורואה בו את הדוגמה שלו, הוא ימות וייכתב על קברו ….
…ומי שרואה שביתו במקור נהרס, אז הוא הרס את גופו, בגלל זקנה או עיוותים ….
…ואם הוא מוצא דרישה מכסף, אז הוא מתחתן עם זקנה, אשה של יופי, כסף, טוב, שושלת ואולי ) שתביא לעולם בן ברוך ….
…מי שרואה שכנה חדשה, היא אישה בתולה שמתחתנת איתה, גם אם היא זקנה, אז היא אישה מצועפת, ונאמר שחזון הטוב הוא כעשרה היבטים של אישה, ראשות, שמחה, חיים , בואם של נסיעות, לידה, חג'ג ', נישואין, מעמד גבוה, כבוד וכבוד ….
…קרבה היא בחלום אישה זקנה כנה, המופקדת כסף ….
…ומי שרואה שכופף את ידיו או את רגליו, אז הוא מעטר את ביתו וקרוביו, ואולי זו הייתה שחיתות בדת, ונאמר שהוא מכסה עניינים הקשורים למשפחתו, ואם זה לא הקטע שלו, אז יקרה שהם חולים ואז ימצאו הקלה בקרוב, ואם החינה נמצאת בזקנו, היא מתפרשת בשלושה היבטים, הסתרת מעשים וצייתנות, המכסה על עוני מאנשים, זקנה, כבוד, אפוטרופסות, ג'יהאד למען האלוהים, ואם היא אישה, הרי היא טריק רמאי, ונאמר שיש לה עניין בענייני בעלה, ואם יש משהו שאינו חינה שהוא שונא בשריעה, שם לא טוב בזה למעט כלות, ונאמר שזו גם לא מחמוד, כי זה סוג של שמחה ….
ביחס למחזור החודשי, מי שרואה שאשתו עוברת מחזור, ענייני העולם מעכבים אותו, ואם אשתו צדקנית, הרי שהוא מבולבל לגבי דתו, ואם האישה רואה שהיא מחזור, אז הוא מקבל כסף עבורה כמות הווסת, ואם היא עקרה אז היא יולדת, ואם היא זקנה, זה מעיד על כך שהמועד האחרון שלה חלף, ואם היא ילדה מעיד על היעלמות בתוליה וכל מי שרואה שהוא מחזור, האם הוא גבר או אישה, והוא עשה גוסל אחרי הווסת ולבש את גלימתו ואז הוא מציין את הצלחת דתו וחייו העולמיים.
…ראד מציין בחלום פחד ממחלה, דאגה או זקנה . אולי זה מעיד על התאוששותו של המטופל, על חומרת מצב הרוח ועליית כוחו. הוא אמר : כך וכך רעם : אם עבד קשה ויקם בעניין ….
…ג'אבר אל-מג'ריבי אל-סאדף מפרש אישה זקנה המשרתת נשים, ונאמר כי הכוונה היא לנערה שפחה ….
…ומי שראה אישה יפה שנכנסה לביתו, הוא יתברך בשמחה . אישה יפה היא כסף שאין לו הישרדות, כי היופי משתנה . ואם ראה כעדן אישה צעירה באה אליו עם פניה, פקודתו התקבלה לאחר הממשל . והאישה הערבייה היא צעירה לא ידועה ומטופחת, תיאור טובתה ותועלתה בפרשנות, והנשים השמנות בפרשנות, פוריות את הסונה . והנשים הנשונות והעלובות, והפרשנות הטובה ביותר של הנשים הערביות לאדם, והלא נודע מהן טוב יותר מהידועות, והחזקות והמלאכותיות מהם בקישוט ובמראה, טובות יותר מאחרות . כל העדפות הנשים הערביות ואדם וההתייחסות שלהן לפרשנות טובה כמוהן, ויש להן יותר מנשים אחרות . אם אישה רואה אישה צעירה בחלומה, אז היא האויב שלה בכל סיטואציה שהיא רואה . אם היא רואה אישה זקנה, היא סבה ….
…הרגיש כמו שבח אלוהים, ריזק בן הפסוק : ~ השבח לאלוהים שנתן לי זקנה, ישמעאל ~ ,…
…זקן לראות זקן או זקנה מעיד על כך שהחולם יעבור צרות, תקופות עצבניות ועצבניים ….
…אם הדברים הופכים מהנורמות הרגילות שלהם, כמו הכנסייה שהפכה למסגד או העץ היבש שהפך לפורה, זה מעיד על שינוי בשליטי העמדות, או על התנאים השונים של העולם מרע לטוב. , ומבין טוב לרע, כמו גם מעבר טרף מתכשיטיהם ואנשים מצורותיהם, כך שמי שרואה שהוא זוכה לשבחים, ולא היה כזה, כי זה הטוב בדתו, יראת כבוד אליו וגידול לכבודו . ומי שרואה שהוא ילד ממילא אין בו טוב, אז הוא שואף ופועל בבורות . אם אישה רואה שהיא זקנה או חצי, והיא לא כזו, זה טוב לה בדת שלה ובעולם הזה . ומי שרואה אדם קשיש בחלום הפך לאיש צעיר, ואם הוא עני, הוא נהיה הכרחי, ואם הוא מאלה שסידרו את חייו, הוא ישוב אליו ואם הוא חולה, מחלתו נרפאת . ומי שיראה שזה הפך לענף רך ויפה, הוא ימות במהירות . ומי שרואה שהוא ממושך בחלום, חייו יתארכו ויהיה לו כסף וילדים, ומי שרואה שהוא מקצר את ביתו או את בעלי החיים שלו, או מכל היתרונות שיש לו, רשאי לחשוש מוות בשבילו . ומי שרואה ירידה בחלק מבריאתו, זו ירידה בחייו העולמיים . ומי שרואה שהוא בדמות אישה וקישוטה, יושפל בתוכו השפלה וייסורים, אלא אם כן יראה שהוא שב למדינתו . ונאמר : אם הוא נמצא במריבה, שיתפייס עם יריבו, שהרי הוויכוח נגדו, כי טובתו מנצחת בצורך שלו . אם האישה ראתה שהפכה לגבר, ויש לה בן נעדר, היא פנתה אליו, ואם היא בהריון היא תביא ילד, ואם היא לא הייתה בהריון אז היא לעולם לא תביא לעולם ילד, ו אם ילדה ילד הילד נפטר לפני שהגיע לגילו, ואולי הפרשנות הוקדשה לערכיה או לבעליה, והיה לו אזכור באנשים, וכבוד כמו העצם הגברית . וכל מי שיפנה את גופו בחלום לגופה של חיה, ואם הוא יהיה בן שבע, הוא ישלוט עליו בלעדיו בכספו או בסמכותו ובחומרת צערו או בערמומיותו ורמאותו . אם מדובר בחיה שניתן לאכול, זה מעיד על טובתה או השפלה שלה . ומי שרואה את עצמו כנוצה או כנף, זו מנהיגות וטובות הפוקדות אותו . אם הוא רואה שהוא עף עם הכנף שלו, אז הוא נוסע בסמכות עד שהוא על הקרקע . ומי שרואה שגופו עשוי מחימר, הוא לא יישאר . ומי שיראה שהוא הפך מברזל, חייו יהיו ארוכים . ומי שרואה שהוא הפך לגשר או לגשר שעליו אנשים עוברים, אז הוא הופך לסולטאן, או לבעל הרשות, או למקבילה של הסולטאן, או למלומד בקרב החוקרים, שאנשים יכולים להגיע אליו ענייניהם . ומי שרואה שהפך מקל, אין בו טוב, כי הוא מושחת בדתו ובעולמו, אלא שהוא עייף בעולם הזה . אם הוא רואה שזה הפך למוקד, זה כן, אלא שהוא לא משיג ממנו את מה שהוא מבקש לשלמות הפקודה שלו או לבקשתו . אם הוא רואה ילד חולה שהפך לציפור, זו עדות למותו . ומי שרואה שהוא מעוות או משול לקוף, זה נעלם מחסדי ה 'אלקיך . ומי שרואה שהפך לגמל או לחיה או לשביעי וכדומה, אין בו טוב בדת, בפרט בכל מקרה . אם הוא יראה שהוא הפך לציפור, אז הוא יהיה מכונית על האדמה שנוסעת, וחייו בעולם הזה יהיו דומים לאלה של הציפור ההיא . מי שיראה שהוא הפך למפלצת, הוא יעזוב את הקהילה המוסלמית ויבודד אותם . ומי שיראה שהוא הפך לאייל, יהיה לו הנאה לחיות עם נשים . ומי שרואה שהוא הפך לחזיר, פרנסתו פורייה ומושפלת בעצמו . ומי שרואה שהוא עכביש, אז הוא הופך להיות מתפלל בתשובה של חטאים רבים ….
…ומי שרואה שהוא מוביל עם בתפילה, אז הוא עוקב אחר מצב בו הוא מתאים או מיישר את עניינו ומתקן את מצבו. ומי שרואה שהוא מוביל עם לא ידוע בעמדה לא ידועה ולא יודע מה הוא קורא, אז הוא לכבוד המוות ומי שרואה שהוא מתפלל בעמידה ואנשים מתפללים מאחוריו בישיבה, אז הוא עוקב אחר פקודה שאליה אף אחד לא מיוחס לכן, מי שרואה שהוא מתפלל יושב והאנשים מתפללים מאחוריו בעמידה, אז הביטוי שלו הוא נגד מה שהוזכר קודם לכן, ומי שרואה שהוא מתפלל בישיבה או בשכיבה, זה מעיד על חוסר יכולת לעשות משהו, וזה עשוי להצביע על חולשה בגוף או להצביע על זקנה, ומי שרואה שהוא מבקש מאלוהים בתפילותיו, יהיה לו בן ומי שרואה שהוא ישב בברכות, זה עודף של טוב, ומי ראה שהוא ישתטח לאלוהים הכל יכול, ואז הודה לאלוהים והאריך את חייו למחפש, ומי שראה שהוא כורע על ברכיו או משתטח זה היה ניצחון וטוב אבל הוא חושב שהוא נפל על פניו מבלי שהתכוון פרוסט שיעור, ואם הוא היה במריבה או מלחמה או סכסוך לא זכה…
…אלסלמי אמר שאם זקנה רואה שהיא מחזור, זה מעיד על פקיעת תקופת המחזור שלה, ואם הילד רואה שהיא מחזור, זה מעיד על הסרת בתוליה, ונאמר חזון של מחזור. עבור הזקנה והצעירה שפירשו המוות, ואולי חזון הווסת לילד הצביע על נישואים ….