…האם החזון מתבטא בצורה אחת , או שהוא שונה לפי זמן, מקום וגופים? מה שצריך להבין על ידי המעבר ולהיות מודע היטב ; הסמלים עשויים להשתנות לפי הזמן והמקום , כך המעבר עלול לחצות חזון בזמן מסוים או במקום בהבעה , ואותו חזון עשויה לבוא לידי ביטוי ביטוי שונה , בשל ההבדל בזמן או במקום , ואת זה , אגב, קורה הרבה , וחלק כמה הסחורות עשויים להעריץ אותו במדע . לאדם החזון יש גם תפקיד בהבדל הביטוי ; טוב או חולה לפי תקפות ההגינות וכן הלאה בעניינים שקשורים לבלריה , ואולי להזכיר כאן את התמיכה של מה שאמרתי , את סיפור הטפיל כשהלך עם הצבא המוסלמי בלחימה בכופרים ביונה , ו זה היה בנו טפיל עמר בן , אמר הטפיל שאללה יהיה מרוצה ממנו : הוא אמר : יצא למי ששלח את מוסימילמה עם בני עמר, גם אם ראיתי חזון כלשהו, ​​ראיתי כאילו הראש שלי היה מגולח, וציפור יצאה מפי, כאילו אישה שמה אותי בנרתיק שלה, כאילו הבן שלי שואל אותי בדחיפות, אז הוא עבר ביני לבינו, אז דיברתי איתה, אז הם אמרו : טוב אז אמרתי : כפי שצירפתי, וגילחתי את ראשי אחר חתיכה, ואת הציפור פורוהי, נשים נוחתות במקום, זה היה נחרד להרוג קדוש מעונה, ובקשת בני עלי, מה שאני רואה רק את סדהיר בו את בקשת האישור, ולא רואים אותו מחובר לנסיעה זו, הוא אמר : הורג את הטפיל ביום יממה ובנו w כשהוא פצוע, אז ביום הירמוך הוא נהרג כשאהיד בתקופת שלטונו של עומר בן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . אבן אל-Qayyim אמר ~ זאד אל- Ma'ad ~ אחרי הסיפור ( 3/627 ): באשר הביטוי לגלח את הראש עם עמדה , זה בגלל גילוח הראש הוא הצבת שערו על הקרקע וזה אינו מציין רק את מיקום ראשו, מכיוון שהוא מצביע על ישועת הדאגה, המחלה או המצוקה למי שמתאים לכך, ועל העוני, המצוקה והפטירה של ההנהגה, הוא התעמת עם אלה שלא התאימו לו, אך בחלום הטפיל ישנם רמזים שחייבו שהוא יניח את ראשו, כולל : שהוא היה בג'יהאד ונלחם באויב בקוץ ובגבורה . כולל : שהוא נכנס לבטן האישה , שראה ארץ שהיא כמו אמו, וראה שהוא נכנס למצב שיצא ממנה, וזה מוחזר לאדמה, כמו שהוא אומר : { אשר יצרנו ובו Naidkm כולל Nkrjkm } טאהא : 155 , האישה הראשונה עם האדמה כשניהם הם מקום המגע, והכניסה הראשונה לנרתיקו היא על ידי חזרה אליו כפי שהיא נוצרה ממנו, ו הציפור הראשונה שיצאה ממנה עם רוחה, היא כמו הציפור שנלכדה בגוף, ואם היא יצאה ממנה זה היה כמו הציפור שעזבה את המרתק שלה והלכה לאן שהיא רוצה. לכן הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו אמר ~ כי נשמת המאמין היא ציפור שתלויה בעצי גן העדן. ” הועלה על ידי אחמד, אלנסאי ומאליק . ומשמעות ההערות : כלומר, הוא אוכל ודואג . אז הרהור במילים אלה של אבן אל-קיים ולמד לבטא ולמדוד כל חזון לפי בעליו ולזמן בו הוא נראה, ותקווה שהחברים ילמדו זה את זה במדע ביטוי החזונות, ללמוד שזה מדע שניתן ללמוד וללמד גם אם אלה שלא מסכימים עם הדעה הזו לא מסכימים איתנו, ואלוהים יודע הכי טוב ….

…תאריכים : נאמר שעומר ראה את זה כאילו אכל תמרים, והוא הזכיר כי בפני שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ואמר : זו מתיקות האמונה . וסוגי תמרים הם רבים, ותאריכים למי שרואה זאת, מעידים על גשם . ולמי שאוכל את זה תעשה לו פרנסה כללית טהורה, ונאמר שזה מעיד על קריאת הקוראן, ונאמר שהתאריכים מעידים על חסכון בכסף . חזון האכילה הפזיזה הוא עבור הדהים . ונאמר שמי שראה את זה כאילו הוא אוכל תמרים טובים, הוא שומע מילה טובה ושימושית . ומי שרואה את זה כאילו הוא קובר תאריכים, הוא אוגר כסף, או מקבל כסף מכמה מהכספות . ומי שרואה כאילו יקצץ תאריך ויבין ממנו את כוונותיו, אז יהיה לו בן, כי אלוהים אדירים אומר : “ אכן אלוהים בורא אהבה וזרעים . ~ החזון של אכילת תאריכים בזפת עדויות של גירושין הסודיים של אישה . באשר לראות את פיזור התאריכים, זו אמנות טיולים . וסוכן התאריכים, גאנימה . ומי שרואה כאילו הוא בא מעץ דקל בימיו, הוא יתחתן עם אישה מכובדת, עשירה ומבורכת . ונאמר שהוא מכה כסף מעם אציל מבלי להתעייף, או מנחלותיו, ונאמר שהוא פוגע בידע שימושי שהוא עובד איתו . אם זה לא הגיע לזמן, אז הוא שומע דגל ולא עובד איתו . אם ראה כאילו בחר עץ דקל עם ענבים שחורים, הרי שאשתו יולדת בן של בעל שחור . אם ראה כאילו קצר מכף יד יבשה ורטובה, אז הוא לומד מאדם לא מוסרי מדע שיועיל לו . ואם החולם היה במצוקה, הוא היה זוכה להקלה, על מה שאמר הקב~ה בסיפור מריה : ~ ואלגלג עליך בגזע כף היד .~ נאמר כי תאריכים מפוזרים של דראמים אינם נשארים . ומי שרואה שקוצרים לו תמרים, אז קוצרים לו כסף מאנשים עם סכנות . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו מצאתי ארבעים תמרים, והיא אמרה : הכית ארבעים מקלות . ואז הוא ראה אותו זמן מה אחר כך ואמר : ראיתי כאילו מצאתי ארבעים תמרים בפתח הסולטאן . הוא אמר : זה משפיע על ארבעים אלף דירהם . האיש אמר : חציתי את החזונות שלי הפעם בשונה ממה שעשיתי בפעם הראשונה . הוא אמר : כי אמרת לי את החזון שלך בפעם הראשונה, והעצים התייבשו, ואתה ניהלת את השנה, והפעם הגעת אליי עם חיים בעצים . העניין היה בשתי הפעמים מה שהוא חצה . ושליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : ראיתי כאילו אדם בא אלי והאכיל אותי במנת תמרים, אז יצאתי לזר, ואם יצא גרעין, איותתי אותו . ואז נתתי לי חתיכה שנייה, ואם גרעין, נשפתי אותו . ואז נתתי לי פסגה שלישית, ואם גרעין Vlvztha . אבו בכר אמר : תן לי, שליח אלוהים, לחצות אותו . הוא אמר : תחצה את זה . הוא אמר : חברה נשלחת, והם מרוויחים ומברכים ומדביקים אדם . ואז נשלחה פלוגה, והוא אמר שלוש פעמים, והוא, יהי עליו תפילת ה 'ושלום, אמר : כמו כן אמר המלך . אניס בן מאליק ראה בחלום כאילו אבן עומר אוכל סוד, אז הוא כתב לו שראיתי אותך אוכל בסתר, וזה המתיקות של האמונה . ונאמר שאדם עירום ראה סלים של סלים נופלים מבטן חזירים, כשהוא דוחף אותם ונשא אותם לביתו . אז שאל את מי שהביע את זה, והוא חצה אותו עם שלל מכספי הכופרים. עד מהרה יצאו הרומאים והניצחון היה עבור המוסלמים, ומה שעבר עליו הגיע אליו . אבן סירין נשאל על אישה שראתה כאילו היא מוצצת תאריך ונותנת אותו לשכנתה ומוצצת אותו, אז הוא אמר : האישה הזו חולקת איתו טובה טובה , אז היא שוטפת את הבגד שלו . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי כאילו מפל בידי ויש בו תמרים, וראשי ופניי שקועים בו, ואכלתי אותו ואמרתי : כמה זה חמוץ . אבן סירין אמר שאתה אדם שהתמכר להרוויח כסף לימין ולשמאל, ולא אכפת לך מביטחון האסורים. האבטחה הייתה מותרת, אבל אני יודע שזה אסור . זה היה כך . אם אישה רואה שהיא אוכלת תמרים עם זפת, היא לוקחת את ירושת בעלה והיא גרושה ממנו ….

…המברשות : אז ציינו את האישה ותמלאו אותה בבשר או בשומן . המזרן עשוי להתייחס לאדמה אליה פונה אדם ברשלנות, עד שהוא עובר ממנה להבא . חלקם אמרו למיטה הידועה כבעליה, או לעינה או למיקומה, כי זו אשתו . מה שרואים בו מבחינת טוב, שחיתות, או יותר ממה שמתואר גם במשרתים, הצעיר נמצא באישה המיוחסת למיטה . אם הוא רואה שהחליף את המזרן ההוא ועבר למישהו אחר כמוהו, אז הוא יתחתן עם אחר, ואולי הוא יתגרש מהראשון, אם המצפון שלו לא יחזור למיטה ההיא . כמו כן, אם הוא רואה שהמיטה הראשונה השתנתה ממצבו למה שהוא שונא בפרשנות, אז האישה נפטרת או מקבלת את המיוחס למה שהפכה . אם טרנספורמציה הייתה רצויה בפרשנות, אז זה לבדוק את האישה הראשונה במצב ובצורה טובה ככל שראה את השינוי בה . אם הוא רואה את מיטתו עוברת מעמדה לתפקיד, אז אשתו הופכת ממצב אחד למצב אחר, באופן יחסי לכשרון בין שתי העמדות מבחינת עדינות ויכולת, וההסכם בינם או אחד מהם . אם הוא רואה מזרן אחר כזה או יותר טוב ממנו או פחות עם המזרן, אז הוא מתחתן עם אחר לפי מה שראה ממראה המזרן, והוא לא מבדיל בין משי לנערות שפחות בפרשנות המזרן, מכיוון שכולן נשים, והפרשנות זהה . ומי שיראה שהוא קיפל את מיטתו והניח אותה לצד, הוא ייעדר מאשתו או נעדר ממנו או ימנע ממנה . אם הוא רואה משהו שמעיד על חלוקה וחרפה, אז אחד מהם נפטר בשם חברו, או שמתרחש גירושין ביניהם . אם הוא רואה מזרן לא ידוע במיקום לא ידוע, הוא פוגע באדמה בהתאם לאיכות ומראה המזרן . אם הוא רואה מיטה לא ידועה או ידועה על מיטה לא ידועה בזמן שהוא יושב עליה, אז הוא מכה בה כוח העולה על גברים וכובש אותם מכיוון שהמיטה היא מעץ, והעץ הוא המהות של גברים מעורבבים. עם צביעות בדתם, כי המשפחה היא מועצות מלכים . כמו כן, אם היה רואה את מיטתו בפתח הסולטאן, הוא היה מקבל את המנדט . ואם אנו נותנים את המצעים לאישה, רכות המזרן היא הציות שלה לבעלה, יכולת המזרן היא יכולת היצירה שלה, העובדה שהוא חדש מעידה על רכותה, העובדה שהוא הברוקדה של אישה מאגי, והיותה של שיער, צמר או כותנה מעידה על אישה עשירה, והיותה לבנה היא אישה של דת, והיה מלוטש מעיד על אישה היא עושה מה שלא נעים לאלוהים, ולהיות ירוקה זה חרוץ אישה בפולחן, החדשה היא אישה יפה ומוסתרת, ולאישה הקרועה אין דת . מי שרואה שהוא על מזרן ולא ישן, אז הוא רוצה להתקרב לאשתו ולא מתכונן לכך, ואם הוא רואה כאילו מישהו אחר קורע את מיטתו, אז הוא בוגד בו במשפחתו ….

…אחר הגיע אליו והוא אמר, אבו בכר בן סירין, שאדם ראה כאילו חתך ביצה מראשיה ולקח את לבן שלה והשאיר את הצהוב שלה. אבן סירין אמר, תגיד לאיש, אבל זה נגמר. הוא אמר שסיפרתי לו עליך. הוא אמר לא. ואז הוא חזר אליו שוב ושוב הוא אומר לו את זה ועונה לו כמו התשובה הראשונה שלו ואז הוא אמר לו אם ראית אותו, אז נשבע לידו. אם הוא ראה אותה, הוא נשבע בשבועה, והוא אמר: אם אתה כנה, אז אתה נבלות שלוקחת את תכריכי המתים ועוזבת את גופם, אז הוא אמר, אלוהים, אני לא אחזור לעולם….

…הו אחמד, קח את הנווט הראשון 68 – אבן אל-ג'אוזי נאמר בסמכותם של כמה מעובדי אל-מו'תאדיד שאמרו : אל-מו'תאדיד ישן בזמן האמירה (2) כשפנינו את שלו במיטה, הוא התעורר בבהלה, אז הוא צעק עלינו, אז באנו אליו ואמר : וזה שופט, ללכת החידקל, ואת הספינה הראשונה שאתה מוצא ריקה יורד, כך להביא לי הנווט שלה ולשמור על הספינה . אז הלכנו במהירות ומצאנו נווט בשומרון (3) ריק ומשופע, אז הח'ליף הביא לו צעקה גדולה, ורוח הנווט כמעט כבתה, אז הח'ליף אמר לו : אוי לך, קיללת, תאמין לי על הסיפור שלך עם האישה שהרגת היום, אחרת זה היכה בצווארך. הוא אמר : אז חטא אז אמר : כן, מפקד נאמנים, היית היום זה קסם בחוקי כך וכך, אז הלכתי לאישה כמוה, לבושה בבגדים מפוארים ותכשיטים ומהות רבים, אז אני הסתכל עליה וכבש אותה והדק את פיה וטבע ולקח את כל התכשיטים והבדים שהיו עליה, ופחדתי שאחזיר אותו לבית שלי כדי שהחדשות שלה יתפרסמו, אז רציתי ללכת איתו לוואסיט, אז הם פגשו אותי. המשרתים לקחו אותי . הוא אמר : איפה התכשיטים שלה? הוא אמר : בחזה הספינה מתחת לעגינות . לאחר מכן הורה הח'ליף להביא תכשיטים, אז הוא הביא אותם, ואם יש הרבה תכשיטים ששווים הרבה כסף, אז הח'ליף הורה לנווט לטבוע במקום בו האישה טבעה, והוא הורה לקרוא משפחת האישה שתגיע עד שתקבל את כספי האישה . אז הוא קרא לכך במשך שלושה ימים בשווקי בגדאד וסמטאותיה, והם באו לאחר שלושה ימים, ולכן שילם להם את מה שהיה מתכשיטים ודברים אחרים שהיו לאישה, ושום דבר לא עבר מזה . אמרו לו עובדיו : הו מפקד נאמנים, מאיפה ידעת זאת? הוא אמר : ראיתי בשנתי באותה שעה קשיש לבן ראש, זקן ולבוש שקורא : הו אחמד, קח את הנווט הראשון שיורד מהגבעול ועצור אותו והחליט על הבשורה על האישה שהרג היום ושדד אותה ואז הציב לו את הגבול וזה מה שראית ….

…ציפור מים : הציפור הטובה ביותר בהרמנויטיקה, מכיוון שהם פוריים יותר ופוריים פחות . ובכל מי תופס אותו מקבל כסף השלל, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~את הבשר של ציפור זה משהו היא חפצה. ” והציפור היא איש של אנשים, כיוון שציפור זו נמצאת בציפורים בכוחן, בנשק, במזון, בכוחו, בנוצותיו, במעופו ובגובהו באוויר. ויש לו אשה עשירה, כי ברווזים הם המקלט והמים שלו, ונאמר שברווזים הם אנשים של סכנה, אדיקות, משמעת וצניעות . ומפי מילתו הברווז, הוא קיבל כבוד והרמה על ידי אישה . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני לוקח הרבה ציפורי מים, אז עשיתי את השחיטה הראשונה, ואז את הראשון, והוא אמר : אם אתה לא רואה מים, זה נוצות שפגע בזה . ומי שרואה את הציפור דופקת מעל ראשה, הוא מגיע למדינה ולשלטון, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והציפור דחוסה ולכל אחד יש ענף. ~ אם הוא רואה ציפורים עפות במקומו, אז הם מקנאים במלאכים . והוא סיפר שחלק מהפולשים ראו כאילו הספר גילח את ראשו ויצא מהציפור בירוק מגולח בשמים, כאילו חזר ברחם אמו, וכתוצאה מכך, ~ אשר יצרנו ובו Naidkm כולל Nkrjkm פעמים אחרות ~ Vqsa על חבריו, ואז עבר לעצמו, הוא אמר : בקשר לגילוח ראשי פגע בצווארי, באשר לציפור, לנשמתי ולעלותה, לשמיים, ולגבי שובי, בבטן האם של האדמה, הוא נהרג ביום השני לחזונו . ובא אדם לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו ציפור באה מהשמיים ונפלה בין ידי ואומרת : זו בשורה משמחת שאתה תהיה מרוצה ממנה ….

…השתטחות דקלום אם אדם משחווה בחלום את השתטחות המנהגים, אז הוא שומר על הצוות הטוב והאסור על הרע, וגודל שלו הוא נשגב . ואם ההשתטחות של הרעם מרמזת על כבוד, יש צורך בציות . אם ההשתטחות של ההשתטחות של מרי מעידה על חסד, חסד והעלאת הגורל בעולם הזה ובעולם הבא . אם ההשתטחות של ההשתטחות הראשונה של חג'ג 'מעידה על אזהרה ואימה בגלל הרשלנות שהיא, וההשתטחות השנייה שלה מעידה על הדחף לציית, להורות על מה שטוב ולאסור על מה שלא בסדר . אם ההשתטחות של ההשתחלות של אל-פורקן מעידה על סלידה מציות ורצון לחטא, ואם יש טעות כלשהי, זה מעיד על אמונה טובה באלוהים כל יכול ואמונה טובה . השתטחות הנמלים מעידה על הגזמת הזיכרון, על המוניטין הטוב בקרב אנשי החדשנות, על חדירת המילה בקרב המלכים ועל האמת עמם . אם מתגלה השתטחות הכאב, זוהי עדות לאמונה באלוהים ולחשש ממה שיש לו, ורצון לשפע, לתשובה, ולצורך התפילה . ואם הוא משחווה את השתטחות ה ', שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, זה מצביע על כך שהוא מאציל, שהוא עושה שנה טובה, וכי הוא מחדש ברכה שהוא לא מודה . אם ההפרדה של ההשתטחות מופרדת, הדבר מעיד על עמידה בפקודות האל הכל יכול והשומר . השתטחות הכוכב מעידה על חרטה על החוטא, הימנעות מחטאים, הימנעות מהאסור, וסגידה לאלוהים הכל יכול . והשתטחות ההשתטחות של עריקה מעידה על הפחדה ותוכחה מביצוע חטאים וחטאים . אם ההשתטחות של ההשתטחות, קראו, זה מעיד על חזרה בתשובה וויתור על חטאים ומעשי בידור ומה מחייב הלפייר ….

…מה אתה חושב על מישהו שראה חזון , ואז התעורר , ואז חזר לישון וראה את השלמתו? אני רואה שהראייה הראשונה אמיתית ונכונה , בתנאי שלא קדמה לה לחשוב עליה , ולגבי החזון האחרון שהפך להשלמה אליו , זה חלום מקטרת ….

…מי שרואה יתוש באפו ולא יוצא, מעיד על אסון גדול ומצוקה וקושי שנופל בתוכו . וכמה מהמביעים אמרו, מי שראה יתוש בזמן שחשב על יצירתו ועל מה אלוהים אדירים עשה עבורו, אז הוא פירש בתשובה ובסליחה כמו שאמר אל-זמכשרי בשירה : ( הו הרואה את היתושים מותחים כנפיים. … בחושך של הלילה, הפראות של האללים ) (והוא רואה את הוורידים שהם חותכים בשחיטתם … והמוח בעצמות האלה הם דבורים ) ( סלח למשרת שחזר בתשובה על התירוצים שלו .. . מה היה אותו בפעם הראשונה )…

…2 – זמן לראייה : היבט זה הוא מעברי חומר במיוחד ; מכיוון שהם אלה שעוסקים בכך , מכיוון שלדעת זמן החזון יש חשיבות רבה למעבר , וחזונות מסוימים עשויים להיות סימן לנישואין, להריון או להצלחה בלימודים , אז השאלה לגבי הזמן של החזון נחוץ כדי שהאדם שעובר על שאלת החקירה והתובנה יוכל להביע את הקשר שלו עם הזמן . חזיונות כמו גם זמן עם קשר חזק עם הביטוי , מה לראות החום הקיצוני הם שונים ממה שנראה על החומרה הקרה , Valenar, עבור למשל, את האשמה הראשונה , ו ב שני לשבח ופרות ב החזיונות שהיו נתפסים אכלו בזמן שהם מברכים , והיו נתפסים הנאכלים ללא בזמן הלא הנכון , ובעיקר כי הוא ראה בזמנו ובזמן שלו הוא טוב ביטוי . כאילו ראה שהוא לובש בגדי חורף בזמן החורף הזה טוב וההפך הוא הנכון , וכמו שראה שהוא מבצע חג'ג 'וזמן הראייה בזמן חג'ג' שונה מאלה שראו שהוא עשה חג'ג 'בשעה זמן שאינו זמנו , וכן הלאה , אנו מוצאים כי לשאלתו של המביע אודות זמן החזון יש את היתרונות שלה . האם זה דבר אחר לקרוא לו שאלה לגבי חזון התקופה , כמה מהשואלים על חזונות אומרים לך : ראיתי כאלה ואחרים, ומופתעים מלהגיד לך אירועים ישנים המתרבים לשאול על הזמן של אלרה או אומר לך : זה הוא של כאלה בשנה , וגם זה סוג של חזיונות עשוי הושגו עבור הצופה, אין תועלת מן הפעולות של המוח בו ואין טעם זה עבור המעבר ובגלל זה הוא מזניח אותה , ו עדיף לספר את החזונות במעבר בזמן שנוח לו ולא להגזים בכך , וכמה מחברים הצהירו כי ביטוי החזונות עדיף לאחר עלות השחר ולפני שהשמש זורחת משתי סיבות : ראשית : איש החזון זוכר החזון לא שוכח לא לקח להם הרבה זמן אחרי , ואת השני : יחסיו חוצים זה זמן טוב יותר מאחרים להשתתף הבנה של שני המעברים , עליו השלום, אמר לו 🙁 אלוהים יברך האומה שלי Bkorha ) (1 ), ולעניות דעתי הצנועה n כי הקצאת הזמן ללא זמן ההעדפה לפעם אחת על פני האחרונה היא יחסית ומשתנה מאדם לאדם, וזאת בשל הרגל המעבר מלכתחילה . האם דבר אחר צריך לעשות בזמן , יש הסבורים כי חזון היום חזק יותר מחזון הלילה, וגם זה אינו הוכחה חותכת לכך , וחלקם אמרו : הוא נותן לה את מה שהיה מנמנם , ובתוך שלי הדעה, הדבר החשוב הוא לקצץ את החזון אם החזון , מכיוון שהנפש עשויה להיות עסוקה בבכאלח בחיי העולם ומכיוון שמלכות הרואה קרובה אליו ומכיוון שיש בו משהו רצוי למהר , כגון דחיפת טוב או אזהרה מפני חטא וכדומה (2). ____________________ (1) הוא מסופר על ידי האימאם אל-טירמידהי בספר המכירות, פרק על מה שמגיע מוקדם בסחר – התייחסות קודמת – והוא סיפר ​​על ידי אבו-דוד בספר הג'יהאד, פרק על חדשנות בנסיעות – התייחסות קודמת – , והאימאם אבן מג'אה סיפר את זה בסעיף סחר המסחר על מה שמבקשים מברכת בכור – התייחסות קודמת וזה סיפר על ידי אחמד במוסנד שלו במוסנאד של עשרת המיסיונרים של גן העדן וממוסנאד של האימאם עלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – התייחסות קודמת – והוא נאמר על ידי אלדראמי בספר האדונים , פרק, אלוהים יברך את אוממה שלי בכורה – התייחסות קודמת . (2) ראה : אל- נוואווי על ההסבר של סאהיח מוסלמי – התייחסות קודמת – (15/35) ** צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…חזון הנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, יהרג את אל-חוסיין חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, אבן עבאס ואום סלאמה – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – בנוגע להרג של חוסין בן עלי – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – באשר לחזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, כי זה בסמכותו של אום סלאמה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – שליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, שכב לילה אחד לישון, אז התעוררתי מבולבל, ואז נשכב ונרדם, ואז התעוררתי מבולבל, בלי מה שראיתי בפעם הראשונה, ואז הוא נשכב והתעורר למעלה עם אדמה אדומה בידו, מנשק אותה, אז אמרתי : מהי האדמה הזו, שליח האל? הוא אמר : ( גבריאל אמר לי שזה הורג את ארץ עיראק לחוסין, אז אמרתי לגבריאל : הראה לי את אדמת האדמה שעליה הוא נהרג, כי זו אדמתה .) ובקריינות על הרשות. של אל-תבארי ששליח האל, שלום וברכות אלוהים עליו, נשכב יום אחד והתעורר בתחושת אדמומיות וביד אדמה אדומה מנשקת אותה, אז אמרתי : מהי האדמה הזו, שליח של אלוהים? הוא אמר : ( גבריאל, עליו השלום, אמר לי שזה הורג את ארץ עירק לחוסין, אז אמרתי לגבריאל : הראה לי את אדמת האדמה שעליה הוא נהרג, כי זו אדמתה )….

…סריס: מי שרואה סריס בחלום ורוצה שמישהו יפקיד כסף או סוד, אז הוא לא . ומי שראה שהוא סריס, הוא החזיק בעדות . ומי שרואה שהוא הפך סריס, או אבן בעצמו, הוא יושפל ויהיה נתון למי שמתווכחים עליו . אם הוא רואה סריס לא ידוע שיש לו את סימן הצדיקים ואת דברי החכמים, אז הוא מלך המלאכים שמטיף או מטיף . אם הוא ידוע מהסריסים, אז הוא הוא עצמו . ומי שראה שהוא הופך כסריס היה מקבל הדרכה מאלוהים אדירים . ומי שרואה את עצמו כסריס שמגיע למעמד של פולחן וצניעות הנרתיק . הסריס הלבן הוא מלך הרחמים . הסריס השחור והאתיופי הם מלך הייסורים. הראשונה חדשות טובות והשנייה רעה . ראיית הסריסים מעידה על שוד חסד, או חוסר סבלנות ומיטה גרועה . ראיית סריסים בחלום היא עדות למלאכים, מכיוון שהסריס הסיר את רצונו מהתשוקה ….

…האם אנשי השמיים או אנשי הגיהינום רואים חזונות או חולמים? נושא זה הוא אחד הנושאים שעצרתי עליהם הרבה, ולאחר מחקר ממושך על מאפייני אנשי גן העדן ואנשי הגיהינום, אני אומר : גן העדן הוא משכן הברכה, ואיזו חסד, אלוהים הקב~ה אומר בהאדית האלוקית שסיפר בוכרי בספר גן העדן ותיאור האושר שלו דרך אבו הורירא, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו : [ הכנתי עבור עבדי הצדיקים את מה שלא ראתה עין, שום אוזן נשמעה, ולא לב אנושי בסיכון ]. על פי מה שכינתה באומרו עליו השלום עליהם, כאמור גם בבוכרי, באותה עמדה הראשונה : […….. אל תטיל שתן, ולא יעשה את צרכיה, ולא את אימיטקטון, ולא אתבלון, אומכתם. מועמד לזהב, מושק ומג'מרם אלו ובעליהם אל-הור אל-עין, מוסרם על יצירת אדם אחד, בדמות אביהם אדם, שישים אמה בשמיים ]. האושר הזה הוא נצחי, והאש היא משכנה של סבל נצחי גם כן. אל-סחיח הוכיח גם את מה שסיפר אל-בוכארי באמצעות אבו סעיד, שאמר : שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, אמר : […. הו גן העדן ! אלמוות, אין מוות, הו אנשי הגיהנום ! אלמוות אינו מוות ]. שינה היא אחד המאפיינים של מחסור בזכותם של אנשי גן העדן, והיא הגיעה בחדית 'דרך אבו הוריירה עם שרשרת העברה : [ שינה היא אחיו של המוות, ואנשי גן העדן אינם ישנים. ] החדית 'הזה תוקן על ידי אל-אל-אלבני, אלוהים ירחם עליו, באל-סילסילה אל-סאהיה, J / 1 עמ'. : 74 H : 1087 זה גם סותר את הייסורים הנצחיים של אנשי הגיהינום, שכן הם רוצים שאלוהים יפטור אותם מייסוריהם, אך אין להם אלא צער, כפי שאמר עליהם הקב~ה. [ והזהיר אותם ביום של שברון הלב, כיוון שהעניין עבר בזמן שהם רשלניים והם לא מאמינים ] מרים : 39….

…הסוג השלישי של חזיונות : אשר הוא בהשראת כל העבדים , והקליט כמה חזיונות חוקרים אומרים : כאשר מתבהרים עצמו , ולהיפטר סודותיו של רעיונות רעים , ולכבד את לבו, את הזיכרון של אללה , לא רואה רק באמת כנה , וכי הוא החזון האמיתי כי כפי שתואר להיות חלק הנבואה (1). הנביא הקדוש, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אומר בחדית 'המוסכמת שהוא עם אחמד במוסנד שלו גם מהקריינות של אנאס בן מאליק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו : ~ חזון המאמין הוא חלק מארבעים ושישה חלקי הנבואה ”(2). הכתר כאשר הדיבור הזה מושהה מכיוון שהוא כולל כמה מהנושאים החשובים : אני אומר : החדית 'הזה סיפר מקבוצת בני לוויה שונים מילולית , סיפר ​​לאנאס את השייחים האלה , ומסופר על ידי האימאם אחמד ושייחים כמו פולחן שקט , כמו גם אבו. Dawood ו- Tirmidhi , ומסופר על ידי האימאם אחמד ושני השייחים ואבן מג'אח מהחדית 'של אבו הוריירה . במשך מספר החלקים : כמה רומן באו או לכסח מוגבל רק אל העד כאמור ההסבר של מוסלמי Sahih – Nawawi כמפורט : זה הגיע בוכארי ומוסלמי : ~ חלומות הם חלק ~ של הארבעים – שישה חלקים של הנבואה ~ כמו בעבר (3). על פי עד המוסלמי ~ של ארבעים – בת חמישה חלקים ~, גם נאמר : ~ חלק שבעים .~ על פי Tabaraani : ~ חלק שבעים – שישה חלק ~ . כדי Ibn'Abd אל-Barr של רומן : ~ עשרים ושישה חלק .~ כאשר האימאם אחמד ~ חלק מהחלק החמישים .~ על פי אל- טירמידהי : ~ חלק מארבעים והחלק ~ . כאשר טברי : ~ חלק מארבעים ותשע החלק ~, ויש לו גם : ~ של ארבעים וארבע .~ הוא הגיע גם מאבן עבאס : ~ חלק ארבעים חלק . ~ אנחנו כאן מול כמה רומנים ופחות חלק מהעשרים ושש ורובם של השבעים ושש , אמר נאווי בהסבר על המוסלמי האמיתי (4): ההבדל הזה מתייחס למקרה של ההבדל הרואה , המאמין הוא טוב להיות חלק כומר וואה של הארבעים – שישה חלקים ואת החלק החוטא של שבעים חלקים , The ההבדל של אנשים אוהבים מזרנים ובכל פעם שאמרתי החלקים היו החזון קרוב יותר לאמת , וזה נאמר להיות כי של אשר החלק הנסתר של השבעים , וכמובן חלק הארבעים – שש . שייח אמר מוחמד בן Uthaimin, שאלוהים רחמה עליו : העובדה כי המספר הוא חלק תואם ארבעים ושישה חלקים למציאות ביחס התגלות שהתגלתה לי, הנביא, יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, כי ההתגלות הראשונה הייתה החזון הצדיק מרבי אל-עוואל לרמדאן, וזה חצי שנה , ואז אלוהים גילה לו אחרי זה ב התעוררות למשך שארית חייו , אם אתה מייחס על רקע זה לשאר עידן ההתגלות, זה היה חלק מארבעים ושישה חלקים : כי ההתגלות הייתה עשרים ושלוש שנים ושישה חודשים. ~(5) העובדה שהחזון היה חלק מהנביאות הפכה לבעייתית למרות שהנבואה נקטעה במותו של הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ואזכיר כמה מהנאמר בהבהרה. זה . הוא אמר המשמעות של פסוק להיות חלק הנבואה : כי טוב כנה המוסלמי, מתאים במקרה אם הנביאים, אשר רואים את הבלתי נראה, שבניגוד הכופר החוטא המעורבב, ולעקוב אחר זה כדי לומר אימאם מוחמד Safaareeni על ידי ואמר : ( אך דומה במקרה של נביאי הבריאות של חזון והבהירות של שלו והנפש לגעת בנשמה שלו אם הוא ישן בתחום הממלכה ). הדבר נכון לא רק יודע את סמוי הוא יתברך אמר כמה מדענים : את המשמעות של להיות חלק חלקי הנבואה של מטאפורה , אשר מדוברת באישור הנבואה ; זאת, משום שהיא מהווה חלק הנבואה . זה נאמר : כלומר : זה חלק מהידיעה שלה, כי זה היה לנתק ונבואה זו פלמה תישאר ס . ונאמר : המשמעות של להיות חלק מחלקי הנבואה דומה לזה באמיתות החדשות על הנעלם ; הידיעה על הנעלם היא אחד מפרי הנבואה . מסקנה של הצעה זו : כי החזון של הכופר אינו במקור מחלקים של הנבואה , ואחרי חוטא, אשר כמו הכופר , החלק מהם הזכיר כי החזון של החוטא הוא אחד החלקים המרביים נותר מאמין מוסלמי טוב מי שחזון מסוג זה אומר הוד מלכותו של רחמי אלוהים ודואג לדבר זה : ( זה מדבר על שיחות דומות בהן אנו מאמינים ו- NCL פירושו להיות סופר עליו השלום ולא להיכנס לפרשנות זו של החלק של מספר זה וחוכמה, רומנים מגוונים במיוחד בכמות המספר מספקים גם אלוהים יודע את בלמרד מה הכוונה בכך ) א . ה (6). החזון של טובת קטעי ההתגלות , עשוי להיות גורם לחוקי חלק מההוראות וכי החזון של שלום אברהם להיות עליו , היה אברהם היה נדר כי ה ~ בנו חיים של שרה לשחוט להקריב, שראה בתוך חלום : כי כבוי נדר שלך (7) , וכן ראיון עם אחיו טפיל עיישה, אמה אודות אומר מה צוואות אללה ומוחמד צוואות, ואת Messenger ואז הורה להם לומר : מה אלוהים רוצה לבד , או מה שאלוהים רוצה ואז מוחמד , ולא אומר : מה אלוהים רוצה ומוחמד (8), וחזונו של עבדאללה בן זייד בקריאה לתפילה ובחקיקה של הקריאה לתפילה לאחר שהוכח. אלוהים עליו ועניק לו שלום שהוא אמר על כך : זה חזון אמיתי . אבו בכר, שאללה גם (9) סביב המגן שדד אותו לאחר מותו והתאוששותו של חזון זה ויישום המצווה על ידי ויתפוס את מגן מי שנמצא בידו , אך אבו בכר הוא הח'ליף הראשון וולר. אשדן, בין אלה שזכרו את השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, חריצותו בכך וקבלת המלווים את האיג'יתאד הזה בנוכחות הקוראן המעידה על אמיתות מקובלת , וישנן עדויות רבות ל כאלה בספרי ההלכה , אך כיום לא מותר ליישם צוואה או עניין הקשור לחוק באמצעות חזונות, לא הסיבה וגם לא השריעה כאל סוד לאף אחד עם הלב . החזון הטוב הזה הגיע מלווה גדול זה להבטיח לנו את קיומו של אדם צדיק, כאשר המדענים הכירו בבניין האמנותי המודרני הזה על הנביא עליו השלום, והוא אמר : ~.. וחזון אסקד~מ של אסדק חדש . .. ~ והוא ישיב ברוך השם . וזה אומר עליו שלום : ~את החזון של המאמין הוא חלק ….~ Modern , כולל אישה מאמינה צדיקה כמו כן , יש בוכרי שכותרתו ב שלו Saheeh : את הדלת של רואה נשים , שצוטטה על ידי אבן חג'ר : מה אבן Battaal הסכים כי החזון של הצדיקים האמין שמה נכלל אומר עליו שלום : ~את החזון של חלק טוב המאמין של הנבואה ,~ יש הבדל בין גברים לנשים מבחינת חזיונות , אך ייתכנו הבדל במונחים של אלטבירה ולמברון אומרים : שאם אישה ראתה את מה שאסת עמו של ה 'הוא בעלה , והם אמרו : כמו כן, לילד יש את החזונות שלו לרוב להוריו , ואלוהים יודע (10). אני חוזר לסיפורו של תאביט בן קיס בן שמאס, וזה היה אחד מבחירת המלווים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם , והוכח כי שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום. אליו : “ הו תאביט, האם אינך מקבל לחיות אדם טוב ולהרוג קדוש מעונה ולהיכנס לגן עדן? ~ סעיד מליק בן אנאס, אשר הוא אחד המספרים של החדית. : בן קיס קבוע נהרג בשהיד היונה (11). קבוע ו הסיפור כי ציינו את בנו של ערכים (12) אמר : On יום א – Yamamah, מלחמה נגד כופרים , קבוע עם ח'אלד בן וואליד יצא להילחם Musaylimah כשהם נפגשו Tkhvoa מתמדת, אמר סלים Mawla אבו Hudhayfah : הנה, כך שאנחנו נלחמים עם שליח אללה עליו ועל מתן שלום , אז כל אחד חפר בור, אז הוא עמד ונלחם עד שהם נהרגו. באותו יום הגיע אליו מגן עם אבנים יקרות, וגבר מוסלמי עבר לידו ולקח אותה , בעוד גבר מוסלמי ישן כשהגיע אליו בשנתו . כל תיקון – הוא אמר לו : אני ממליץ לך להיזהר ממצות אומר שזה חלום ותדהא , העברתי את מה שהרג אותי אדם מוסלמי לקח את דרעי , וונשל באנשים הרחוקים בסוסת האוהלים שלו – ווסטין – שפשוט עליזה . הכף מגן לדפוק כל סכום של אבנים – ומעל פתילי עזבו – אשר מונחת על הגב של בעלי חיים עבור הנסיעה ' הביאו את הנצח הוא פעם לשלוח אל דרעי לוקח אותו , ואם העיר ספקה את Messenger ח'ליפה של אללה, עליו השלום פירושו אבו בכר , אמור לו : עלי הוא של דת כזו וכאלה מהכיתה הישנה שלי , אז האיש מגיע לנצח , ואומר לו , אז הוא שלח אל את המגן, והוא בא ומצא אותו כפי שאמר להם בחזון מתחת לחוט, ואז הפרסים כמוהו , ואבו בכר אישרו את שארית צוואתו . אבו עומר בן עבד אל- בר אמר, ובכירים אחרים , כמו גם השייח 'מוחמד בין סאלח אל- עותמיין, לאחרונה, רחמי אלוהים עליהם : העבירו את אבו בכר ואחרא על קיומן של ראיות המראות כנות, אבו עומר בן עבד אל. – אמר בר : איננו יודעים שאיש מאושר, רצונו לאחר מותו הוא בן קאיס מתמיד, אלוהים ירחם עליו, א . ה (13). אם אתה גם לציין : הסכם ח'אלד בן וליד אבו-בכר שלו מלווה איתו לעבוד את החזון הזה, ואת היישום מה הגיע . _________________________________________________ (1 ) מוחמד HLA Wei – op – p. 5 . (2 ) משוחררים : מסופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (12 /373 , 383, 404 ) – אופ -, וכתוצאה מוסלמית הגרעיני (15 /22 , 23 ) – אופ -, ואל – Tirmidhi בספר של התגלות הפרק שהחזון של המאמין הוא חלק מארבעים ושישה חלקים של הנבואה – התייחסות קודמת – ובפרק מה שבא בחזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, המידה והדיבל המסופר על ידי אבו-דוד בספר הספרות, פרק מה שבא בחזון – התייחסות קודמת -, ואבן-מג'ה בספרם הם מונחים בספר ביטוי החזון, הפרק על החזון הצדיק ש המוסלמי רואה או דואג לו, ואת דלת האנשים האמיתיים ביותר לחזון שיוחס להם לאחרונה – התייחסות קודמת – ואחמד בשאר מוסד הרבים במוסנאד באבו הוריירה ובמוסנאד. של אנאס בן מאליק – התייחסות קודמת -, והדרמי בספר החזון הוא פרק במוס החזון של lim חלק מארבעים ושש החלק של הנבואה – התייחסות קודמת -. (3 ) ראה שם . (4 ) הסבר גרעיני של סאהיח מוסלמי ( 15/21 ) – התייחסות קודם . (5 ) מוחמד'תאמין, נאמר ספר שימושי על מונותאיזם ( 2/348 ) – אופ . (6 ) הרחבה ראה : מוחמד Safaareeni – אופ – (1 /808 ). (7 ) להאיר את גודל הפרשנות של אבן עבאס אבו טאהר טורקיז עבאדי – דאר חשב – ביירות ( עמ ' 377 ) 0 ואבן חג'אר – אופ ( 12/377 ). (8 ) נאמר על ידי האימאם אבן מג'ה בספר Alkavarat דלת האוסרת מה לומר ברוך השם ואתה רוצה – אופ -. (9) Ibn ' – op – ( 1/349 ). (10) op – ( 12/392 ). (11 ) את האדיט הזה סיפר ​​אבן חג'אר באל- פת ', אמר כי משדר התייחסות חזק זה שסיפר אבן סעד מען בן איסה לבעליו . מסופר , Daaraqutni ב ומטורף על ידי איסמעיל בן אבי Uys עבור הבעלים כמו גם . (12 ) רוח . בן הערכים fatawa , בית הספר הערבי – להשיג : ד . מר Jumaili , אני 1412 (13 ) ראה : ערכי אבן פתאווה – אופ – עמ '. 43 . ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…דורה סיפרה שאדם הגיע למעבר החוצה ואמר שראיתי את זה כאילו אני אוכל תאנים, אז הוא אמר שאתה אוכל את המספר של כל מקל תאנה, וזה היה ככה, ואז הוא ראה גם אחרי זמן מה. הוא בא אליו ואמר לו את זה שוב. הוא אמר לו: ~הוא צריך לראות את המספר של כל עץ תאנה ברתיחה, וזה היה ככה.~ ואז הוא הלך, ואחרי זמן מה הוא ראה שליש. בדלת ביתו הוא מצא שקית ובה כמות, ואז הוא לקח אותה, ואז אמר לו מה שראה מהאמור לעיל, אז הוא אמר לו שתמצא את המספר של כל תאנה שאכלת דינר, אז הוא אמר שמצאתי שהתיק ההוא נפל מהמעבר, אז אמר לו, תהילה לאלוהים, מפרש את החזון בידך, וכל מה שתגיד, הוא אמר: אכלתי אותך? התאנה הייתה הפעם הראשונה, כך שהעץ היה חשוף מעלים והוא היה מקל, אז נתתי לו אותו, ובפעם השנייה אכלתי אותו ממנו בענפיו, והוא נראה כמו דמאם, וה בפעם השלישית אכלתי אותו כשהיה צלול וטוב, אז זה היה כמו דינרים והשק שמצאתי היה התיאור שלו כזה וכזה והוא שלי ונתתי לך אותו ….

…מחנה אם אתה חולם לקמפינג באוויר הפתוח, אתה יכול לצפות לשינוי בענייניך, ולהתכונן גם לטיול ארוך ומייגע . אם אתה רואה מחנות, מספר חברים שלך יעברו לארצות חדשות והפרויקטים שלך ייראו עגומים . אם בחורה חולמת שהיא במחנה, המשמעות היא שארוסה יתקשה לשכנע אותה לבחור את יום החתונה, והוא יוכיח שהוא בעל נחמד . ואם היא נמצאת במחנה צבאי היא תתחתן בהזדמנות הראשונה . אם אישה נשואה חולמת שהיא נמצאת באוהל של חייל, היא בסכנה לבגוד בשמו של בעלה, וייתכן שבית המשפט לגירושין יהיה הסוף ….

…מי שרואה את השעה השנייה של היום, אז זה מתפרש בשתי דרכים כטוב וברכה או רשלנות בעניין, וכמה מהפירשנים אמרו שראיית השעות מסתלקת בשנים, והיא נאמרה לפי חודשים, ו תחילת שעות היום אם היא שווה ללילה והיא שתים עשרה שעות, כך שהשעה הראשונה תהיה במקום חודש האלוהים אסור, והשנייה במקום האפס השלישית היא ב מקום רביע אל-עוול, הרביעי במקום רביאל-תאני, החמישי במקום ג'ומדה אל-עוואל, השישי במקום ג'ומדה אל-אכירה, השביעי במקום רג'ב, השמיני במקום שבאן, התשיעי במקום הרמדאן, העשירי במקום שוווואל, האחד עשר במקומו של ד'ו אל-חיג'ה, והעשירי במקום ד'ו אל-חיג'ה ….

…דוגמה של חזיונות : זה חלק אדבר על דוגמה של כמה חזיונות של שלום הנביא עליו וכמה החזיונות של הלוויה אללה יהיה מרוצה מהם , ואני מתחיל . חזיונות הנביא עליו השלום : ( א ) חזונותיו של הנביא עליו השלום : אני מציין כאן לעאישה המוסכמת שסיפר בוכרי בסאהא שלו : ( הראשון הוא תחילתו של שליח אללה שלום יהיה עליו מן ההתגלות האמיתית שינה, הוא לא ראה חזון אלא אם זה בא לו, כמו הרגל בבוקר. ) (1) הרומן הגיע חזון טוב אחר , ואת התחושה הכנה וטובה אחד בענייני העולם הבא של זכותו של הנביאים . כפי עבור מינימום של דברים , Valsalehh נבדלים כנה ; כפי לִברוֹר טוב , נביאים Fraaa כולם ישרים , עשוי להיות תקף הוא הכי , לא יכול להיות תקף למשך מינימום חתמה גם על חזון כשהוא ראה חזון ודרך הרג בעלי . וזה נמשל Pflq שעווה בלי השני , כי השמש של נבואה היה חזון Mpadi אורות, יש עדיין כי האור יכול להכיל אפילו את השמש זרחה, זה היה כלפי פנים אנטליה היה אשרור Bakraa קה שלי בכור , והיה כלפי פנים כהה היה אמון Khvacha כמו בורות אבו , ואת שאר האנשים בין שני אלה סטטוסים כל אחד מהם ככל ניתנה אור . (2) דוגמאות לחזונות של הנביא עליו השלום הדוגמה הבאה : ( א – 1) מאנאס, אללה יהיה מרוצה ממנו מהנביא עליו השלום, הוא אמר : ~ פחד גן עדן נכנס לארמון זהב . אמרתי : עבור מי הוא זה . הם אמרו : עבור אדם צעיר מן קוריש , חשבתי שהייתי בו הם אמרו. : כדי עומר בן אל-ח'טאב . (3) שיחה זו התרחשה הרומן ידי אחר : ~ למרות שאני היה ישן, ראה אותי בגן עדן ~ ואמר :~ הם אמרו : עומר, ~ אומר : ג'יבריל ו Ikh המולא שלו ~ הגיע הנכונה מן hadeeth של אבו Hurayrah, אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : שליח האל, רשאי אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : “ בזמן שישנתי, ראית אותי בגן עדן , והייתה אישה שעושה שטיפה ליד הארמון שלי , אז אמרתי , למי זה מיועד? הם אמרו כי עומר הצהיר על קנאתו פולט . ~ בכה עומר אללה יהיה מרוצה ממנו אמר : אתה מותקף הוי שליח אללה, עליו השלום לו? ב הרומן כאשר האימאם אחמד : אבו Hurayrah אמר : בכה עומר אנחנו כל במועצה זו עם שליח יהיה שלום אללה עליו עומר אמר : אבי אתה, הוי שליח אללה , ? Oalik הותקפו הרחצה כאן Alaudhaeh המהווה הניקיון חסן כמו גן עדן אינו משימה לבית , יש אמרה בנו אבן (4) כי אישה שצפו השליח הבא אל הארמון הוא קול או היה ב בחיים ואז הוא ראה השלום הנביא לה עליו בגן עדן יחד עם חיים קצר הוא יהיה לשים אותו מן האנשים של גן עדן כי לרואה הוא שליחו של אללה, עליו השלום , ועל ההוויה יחד עם חייו הקצרים נתון להצביע על כך שהוא מודע לרצף שלו וכך היה . ( א – 2 ) בסמכותו של עבדאללה בן עומר, בסמכותו של שליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו , הוא אמר : ~ בזמן שישנתי, כשראיתי כוס עם חלב בתוכו , שתיתי אותו כדי שאוכל לראות שההשקיה שלי עוברת בציפורניים. ~ ואז נתתי לטובתי את עומר בן אלח'טאב . הם אמרו : מה פירשת זאת, שליח אלוהים? הוא אמר, ~ מדע .~ (5) הנה וואל הנביא עליו השלום מדעי החלב. ישנם מדענים שקושרים בין חלב למדע באומרם : חלב ריזק שנוצר על ידי טובת האל בין סיגי הדם Vrt כגון אור מדע שהראה אלוהים בחושך בורות , פתגמת Vdob בחלום כמי שסיימו חלב מתוך דם ודם, הוא מסוגל ליצור ידע מתוך ספק ובורות, ולשמור על עבודה מפני רשלנות וטעויות . בשנת הדיבורים כי המדע של שלום הנביא עליו ב אלוהים הוא לא מגיע תואר זה , כי הוא שתה עד שראה השקיה מתוך הגפיים , ובעוד נותן לו גיל מועדף הוא כפוף התייחסות מה קרה אל לגיל אלוהים , כך הוא Aeachzh באלוהים להאשים . (6) ( א – 3 ) ואיישה, שאללה יהיה מרוצה ממנה : שליח אללה עליו השלום ~ אריתק בחלום שלושה לילות, קיבלתי את המלך שלך בגניבת משי אומר : אמרוק זה . ווקוב מ . הפנים שלך אם אתה , אני אומר : זה רק משם, זה יועבר . מוסכם מילה של הקיטור ). (7) ואת המשמעות של : גניבה של משי : שמלה או בד לבן של משי . זה הוא ציין את הדוגמה הראשונה, את הדוגמה השלישית של חזיונות של שלום הנביא עליו כי השלום הנביא עליו לא Aabarhama עומר ועאישה , הבנת אם הם חזיונות אשר החזון הוא על הערך הנקוב ופניה לא צריך לבטא ולפרש , אמר הבן אבן בהסבר שלו על החדית 'של אבן עומר ובחזון האש שלו שחזונות מסוימים אינם זקוקים לביטוי . (8) חזונו של עבדאללה בן עומר היה דרך הנביא עליו השלום לו את החזון כאשר המשקה הראשון עומר בן אל – חטאב שאללה יהיה מרוצה ממנו מדעי החלב ———— —– (1 ) הסכים עם עאישה . המסופר על ידי בוכרי בספר כדי להביע את דלתו של הראשון הוא תחילתו של שליח אללה עליו השלום האמיתי (351 \ 12 ) , ומופנה על ידי מוסלמי כמו בגרעין המוסבר בספר האמונה ב דלת התגלות לפטיס לשליח אללה, עליו השלום ( 2/197 ) – התייחסות קודמת . (2 ) ראה פתח אל – אופ – (355/12 ). (3 ) מסופר על ידי בוכרי בספר הביטוי , דלת הארמון בחלום (416 \ 12 ) – אופ – מסופר על ידי אחמד במוסנאד שלו בכף היד אנאס בן מאליק, ראה הסבר למשל ת'יאת אחמד ספאריני (739 \ 1 ) . התייחסות קודמת . ותירמידי סיפר בסאהיח סונאן אל – טירמידי בדמות הספר ובדלת סגולותיו של עומר בן אל – חטאב, שיהיה אללה מרוצה ממנו – פרסם את דאר להחיות את המורשת הערבית – ביירות . (4 ) פת 'אל – בארי • אופ – ( 12/416 ). (5 ) נאמר על ידי בוכרי כמו בפתיחה ( 12/393) _ אופ – מוסלמי כמו בגרעין (15/16 ) אופ . (6 ) פת אל – בארי ( 12/41 0 ) – אופ -, מוחמד עבדלאזיז חלווי : חזיונות הנביא עליו השלום וחולם על המלווים , פורסם דאר ואנגארד , קהיר : 1412 של ר 5 . (7) זה נכלל על ידי אל-בוכארי כמו באל- פת '(12/399), התייחסות קודמת ו- (7/223), והוא סופג על ידי המוסלמים כמו באל- נוואווי (15/202) בספר מעלות החברים ובסגולת עאישה, אלוהים יהיה מרוצה ממנה, התייחסות קודמת . (8) אבן חג'אר – פת אל-בארי – התייחסות קודמת (12/419). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…לקשר למילה זו יש שני קונוטציות : הראשונה : קשר למען האל הכל יכול, והוא מעיד בחלום על קיום קיום ציות, דבקות בפקודות האל, בעקבות סוננה האצילית, וחסידות אלוהים. כל יכול . אם המטופל או הנעדר רואים שהוא חוזר מהרצועה או הפלישה, הרי שזו עדות להחלמתו של המטופל ולשובו של הנעדר . השנייה : קשר הדיור, שבחלום מציין את הקשר בכיבוש למען אלוהים אדירים, והקשר מצביע על i'tikaaf בתפילה . אולי הצלעת הצביעה על השיבה ומונעת מהנשמה את רצונותיה ולעצמה . הנסיגות ברבאט מעידות על הקבוצה המתגוררת בה. המשרה הפנויה של ארבעים יום מעידה על דרגה והגשמה של הבטחה ….

…לצריח שתי משמעויות למילה זו : הראשונה : מציינת בחלום חדשות משונות ומסעות רחוקים . אולי חזונו הצביע על פטפוט . השנייה : לראות אותו בחלום מעיד על שלמות בעניינים . ואולי מעיד על ידי ההסתרה והמוות הפתאומי והיושר באמירה . ומסמן אצל אישה בהריון לידה מתמשכת . ראה גם שחמט ….

…גן חיות אם אתה חולם לבקר בגני חיות, זה מצביע על כך שיהיה לך מגוון של עושר . לפעמים נראה שהאויבים יביסו אותך, אבל שוב תעמוד בשורה הראשונה . תוכלו לרכוש ידע גם באמצעות הנסיעות והשהות הזמניות שלכם במדינות זרות . ביקור בגן חיות בחלום מנבא כי בעיות שונות יטרידו אותך ….

…פסיון למילה זו יש שתי משמעויות : הראשונה : הוא בחלום אישה פרסית . ונאמר : הוא בבעלות, אז מי שרואה שהוא לקח אופניים מתחתן עם אישה פרסית, או פגע בבעל מלך, או שהוא מוצא כסף . ורוכב האופניים הוא גבר שנשאר . ומי שרואה שהוא פגע באופניים, הוא מכה באישה בוגדנית ובוגדנית בלי שום טוב . השנייה : הוא נמצא בחוזק חלומי, גב ותמיכה, ואישה בהדר ויופי . ומי שרואה שהוא עוטף אותו באיזר ונרדם, הוא יתחתן עם אישה . ואם הוא רואה אופניים של פנינים, אשתו היא שומרת ספר האלוקים הכל יכול ….

…אגת היא בחלום שלילת עוני, כאשר מדווחים מהנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, שהוא אמר : ( אגת מכחיש עוני ) , והיא האבן הראשונה הנערצת לחסדי המונותאיזם . מי שחתום באגת יהיה לו משהו מבורך . אגת היא זרע, דת וצדקה, והלבן שלה טוב יותר מהאדום ….

…בתים : בית של גבר הוא אשתו הנסתרת בבית אליו הוא שוהה, וממנו נאמר כי ככה נכנס לביתו, אם הוא מתחתן, אז הוא לוקח את זה בשבילה כי היא נמצאת בו , ודלתו היא הנרתיק שלה או פניה, והארון והארון הם בתולה כבתו או בתו החורגת משום שהיא מצועפת, והגבר אינו חי עמה . ואולי הוא ציין את ביתו גם לגופו, את בית השירות את עבדו, את חנות החיטה שאמו, שהייתה הסיבה לו לחיות עם חלב לצמיחה ולחינוך, וה- cenef מציין את המשרת שעשה גורף ומכבס, ואולי הוא ציין את האישה שנמצאת איתה לבד כדי לענות על צרכיו, משוחררת מבנו ומשאר בני משפחתו . והסתכלות על אדם מנישות ביתו מצביעה על כך שנרתיק אשתו נצפה או מנוהל, והוא חזר לכך מבחינת מחסור, טיפוח, הריסה או תיקון, הוא חזר למה שיוחס לו, כמו למשל אומר : ראיתי כאילו אני בונה בית חדש בביתי, ואם הוא היה חולה, הוא היה מתעורר וגופו בריא. כמו כן, אם יש מטופל בביתו המעיד על טובתו, אלא אם כן זה הרגלו, הוא יקבור את מי שמת עבורו בביתו, אז זה יהיה קברו של המטופל בבית, שנקרא אם הוא נבנה. במקום בלתי אפשרי, או שבכל זאת הוא צויר בלבן, או שהיה בבית באותו פריחה או שתי רוחות, או מה שמצביע על ידי אסונות, ואם אין מטופל, הוא התחתן אם היה רווק, או של בתו בעל והביא אותה איתו אם היא הייתה זקנה, או שהוא קנה סוד לפי מידת הבית וסכנתו . ומי שרואה שהוא הורס בית חדש, הוא הוכה מהם והרע, וכל מי שבונה בית או קונה אותו יסבול הרבה טוב, ומי שרואה שהוא נמצא בבית לא ידוע טיח טיח שהוא נפרד מהבתים, וכשמילים מעידות על רוע, זהו קברו . ומי שראה שהוא כלוא בבית כבול וסגור בדלתו, והבית נמצא באמצע הבתים, יהיה לו טוב ויפה . ומי שראה שהוא סבל בית או תורן, הוא ייקח את מוצרי האישה . אם בית או תורן היו נושאים אותו, אישה תישא באספקתו . ודלת הבית הייתה אישה, כמו שהיא עטפה אותה, ומי שראה שהוא סוגר את הדלת התחתן עם אישה . והדלתות נפתחות, שערי הפרנסה . באשר לפרוזדור, משרת על ידיו מבצע את הפיתרון, את החוזה ואת העניין החזק . ומי שרואה שהוא נכנס לבית וסוגר את דלתו על עצמו, הוא יימנע מלהישמע לאלוהים הכל יכול, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והדלתות סגורות .~ אם היה רואה שהוא קשור אליו, הדלתות נסגרות והבית היה שטוח, הוא היה בריא ובריא . אם הוא רואה שביתו עשוי זהב, אש פוגעת בו בביתו, ומי שרואה שהוא עוזב בית צר, הוא יוצא מהם . לבית אין גג והשמש או הירח עלו, אישה מתחתנת שם . ומי שרואה בביתו בית רחב ידיים שאינו נמצא בו, הרי היא אישה צדיקה שתוסיף עוד לבית ההוא . אם הוא מטויח או בנוי בלבנים, הרי שמדובר באישה צבועה וארסית . אם יש נחיל מתחת לבית, אז הוא אדם ערמומי . אם זה מחימר, הרי שהוא מטעה בדת . הבית החשוך הוא אישה בעלת אופי רע, בעל אופי רע, ואם האישה רואה את זה, אז זה גם גבר . אם היה רואה שהוא נכנס לבית זרוע, הם היו מכים אותו מאישה כמו רטיבות וכמה הרבה בוץ, אז זה היה מוסר ומתוקן . אם הוא יראה שביתו רחב יותר ממה שהיה, הרי שהטוב והפוריות יתרחבו עליו והוא יתקבל היטב על ידי אישה . ומי שיראה שהוא חורט בית או מקשט אותו, תהיה מחלוקת ומהומה בבית . בית מואר הוא מדריך טוב ומוסר טוב לנשים . החומה : אדם, ואולי מצבו של האיש בעולמו הוא אם הוא רואה שהוא עומד עליו, ואם הוא ייפול ממנו, הוא יוסר ממדינתו . אם הוא ראה שהוא דחף קיר, אז הוא זרק אותו החוצה ואז הוא הפיל אדם ממדרגתו והשמיד אותו . והחומה היא אדם נמנע שיש לו חוב, כסף וגורל, כמו החומה ברוחבה, בהידוק ובגובה שלה, והאדריכלות סביב זה בגלל זה . ומי שרואה קירות שבונים רשימה הזקוקה לכד, אז הוא מלומד או אימאם שמצבו נעלם . אם הוא רואה אנשים זורקים אותם, אז יש לו חברים שמטילים את ענייניו . ומי שרואה שהוא נפל על קיר או על משהו אחר, הוא עשה הרבה חטאים ומחיש את עונשו . סדק בקיר, עץ או ענף הוא גורלו של אחד מבני ביתו, ושניים כמו עגילים ושני פטמות . ומי שרואה קירות לימוד, אז הוא אימאם צודק, חבריו ומשפחתו הלכו . אם הוא יחדש את זה, הם היו מתחדשים וחוזרים למדינתם הראשונה במדינה . אם הוא רואה שהוא מחובר לקיר, אז הוא מחובר לאדם רזה, וכוחו ככל שהוא יכול מהקיר . ומי שמתבונן בקיר ורואה בו את הדוגמה שלו, הוא ימות וייכתב על קברו ….

…ההקרבה בחלום היא עדות להגשמת נדר, הצלה ממצוקה ובטיחות המטופל . אולי זה מעיד על הפרנסה והיתרונות של בעלי חיים . אם בחלום הוא יתקרב לגמל, אולי זה הגיע ליום שישי בשעה הראשונה, ואם הוא היה ליד פרה, זה עלול להגיע ליום שישי בשעה השנייה, ואם הוא יתקרב לאיל, זה יכול להגיע ליום שישי ב בשעה השלישית, ואם הוא הביא עוף בחלום, הוא עשוי להגיע לשישי בשעה הרביעית, ואם היה מקרב אותו בחלום, ייתכן שביצה הגיעה ליום שישי בשעה החמישית . ואולי הקורבן הצביע על שליטה בחלוקת הכסף . באשר לקורבן, זו בשורה משמחת של הקלה מכל הדאגות, והופעת הברכה. אם בעל החזון הוא אישה בהריון, היא תביא לעולם בן טוב, ומי שרואה שהוא הקריב גמל, פרה או איל, אז ישחרר צוואר . ומי שרואה שהוא קרבן בעודו עבד, ישוחרר . אם איש החזון היה שבוי, הוא היה נפטר מהמשפחות . ואם חייב רואה אותו, ישולם חובו, ואם הוא עני, הוא יתעשר, ואם יפחד, הוא בטוח . ומי שרואה את זה כאילו הוא מחלק את בשר הקרבתו בעם, הוא ישתחרר מדאגותיו, והוא יקבל כבוד וכבוד . ומי שרואה את זה כאילו הוא גנב משהו מהקודש, אז הוא משקר לאלוהים הכל יכול . כמה מהבטאים אמרו : אם המטופל רואה שהוא מקריב, ראייתו מעידה על מותו . כמה מהם אמרו : שהוא נרפא ….

…נושבת בתמונות : המכה הראשונה מעידה על המגפה, או על קריאתו של הסולטאן בתחיית המתים, או על תחייה קיימת או על מסע כללי . כמו כן, מי שמבטיח בחלום את התחייה ואת קרבתה, אם הוא חולה, הוא ימות . ההבטחה לתחייה מעידה על אירוע גדול מצד הסולטאן . באשר למכה השנייה, אם זה היה במגיפה, אז היא עלתה בגלל שהאנשים חיים איתה . אולי זה הצביע על קריאתו של הסולטאן בקרב העם ואסף אותם לעניין גדול שרצה ותכנן . ומי שעובר בשביל בטוח מפני מצוקה, צרה וייסורים, אם הוא בהיג'אז הוא יחתוך אותו וימלט ממנו, והגן העדן שאחריו הוא הכעבה . והדרך עשויה להוות מכשול עבורו, אז מה שקרה לו ירד איתו, אחרת הדרך היא הדת שלו, ואז מה שמפריע לה הוא נכנס אליה כמו בדת ובדרך הישר ….

…מי שראה את אבו בכר אלסידיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, והוא היה מאושר וגרוש, אז הוא היה שמח ומרוצה על פי אמירת אבן סירין, ונאמר שמי שראה אותו במקום ידוע בזמן הוא היה בדרך זו יהיה טוב לאנשי המקום ההוא, ואם הוא ראה אותו בזמן שהוא מזעף פנים הוא היה נגד זה. בפעם הראשונה הוא יהיה אחד כן, כן וטוב מאוד ….

…ישראפיל, עליו השלום, מי שרואה אותו בשנתו מפוצץ תמונות וחושב שהוא שמע אותו לבד ולא אחרים, אז הוא ימות . ואם הוא חושב שאנשי המקום ההוא שמעו, אז יופיע במקום מוות נורא . ונאמר : חזון זה מצביע על הרחבת הצדק לאחר התפשטות העוול . והחזון של ישראפיל, עליו השלום, מעיד על הצטיידות בצבא, מסעות, קשיים, פחד, חרדה, הבטחות, הקלות חוב ותגמול עבור עבודה . חזונו מעיד גם על חורבן . נאמר : המכה הראשונה מעידה על המגיפה, והשנייה מעידה על חיים והצלה מהמגיפה ….

…אסטרונומיה: מי שיראה בחלומו שהיא האסטרונומיה הראשונה, אז ילווה אותו נסיך לא צודק או שר כוזב . התחום השני הוא סופר המלך . ומי שרואה שהוא בתיבה השלישית, הוא מתחתן . ומי שרואה את הארון הרביעי, אז הוא מלווה את הח'ליף או מלך גדול, ואם הוא לא כשיר לכך אז הוא יתחתן עם אישה יפה . ומי שרואה את התיבה החמישית, הוא רואה את בעל המלחמה של המלך או איש אדוק . ומי שראה את האסטרונומיה השישית זכה בידע וראוי והיה תקיף . ומי שיראה את הארון השביעי, הוא יפגוש את בעל המלך . ומי שרואה את הארון השמיני, ילווה אותו מלך גדול . ומי שרואה את התיבה התשיעית הוא בן לוויה של אדם מפואר . ומי שרואה את המסלול העשירי, שהוא התחום שמסביב, הוא רואה את הח'ליף הגדול ביותר או את המלך הגדול ביותר . ואם הוא יראה את התיבה כולה, אז הוא יהיה קרוב לאלוהים הכל יכול ויקבל פנים או ילווה את גדולי מלכי הארץ . אם אישה רואה שהיא נמצאת תחת התחום התחתון, היא תתחתן עם פקיד הנסיך או עם כמה מעובדיו ….

…העט : מציין מה האדם זוכר, והפסיקה מיושמת בגללו, כגון השליט, המלומד, השליט, הלשון, החרב והילד הזכר . ואולי מצוין על ידי דהיקר, וההיצע הוא הזרע שלו ומה שכתוב בו . אולי הוא ציין את המסלול, את אצבעות בעליו ואת אספקת הזרע שלו, אבל זה מוביל לאמיתות הפרשנות שלו עם עובדות הסופרים והגדלת החזונות והמצפון, ומה נמצא בהתעוררות של תקוות . ונאמר שהעט מציין ידע . מי שיראה שהוא פגע בעט, הוא יפגע בדגל שתואם את מה שראה בחלומותיו שהוא כתב איתו . ונאמר כי הוא נכנס לערבות וערבות, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ולא היה לך אותם כשהם מטילים את עטם, אשר יהיה הערב של מריה .~ ומסופר שאמר אדם לאבן סירין : ראיתי כאילו אני יושב עם עט לידי, אז לקחתי אותו אז כתבתי איתו וראיתי עט נוסף מימיני, אז לקחתי אותו וכתבתי עם שניהם והוא אמר : האם אתה נעדר? הוא אמר שכן . הוא אמר : כאילו הוצגה בפניו . אם סופר רואה שיש לו עט או עט ביד, אז הוא מבטח עוני למלאכתו . אם הוא רואה כאילו הרוויח מכל כלי הכתיבה, אז הוא סובל את הכתיבה במנהיגות כוללת העולה על חבריו מהספר . וכך היה כל מי שראה כי הוא נהנה מכלי אחד ממלאכתו היה בטוח מפני עוני . אם יראה שהוא פגע במקצוע אוניברסיטאי, הוא ישיג שם הנהגת אוניברסיטה . והמסילה שעל פיה חותכים את העט, מעידה על בן התיק המקנא . ונאמר שמי שיראה סכין ברזל בידו, הוא ישוב לאישה שעזבה קודם . כי אלוהים אדירים אומר : ~ אמור: היה אבן או ברזל, או יצירה של דברים שיגדלו בחזה שלך, והם יגידו מי שמחזיר אותנו, אומר מי שבר את צום בפעם הראשונה .~ העט הוא הפקודה והאיסור והאפוטרופסות על כל מלאכה, והעט מעריך הכל . נאמר שהעט נולד כסופר . וכשאדם ראה כאילו רכש עט, הוא סיפר את חזונו במעבר חצייה, ונאמר לו : נולד לך ילד הלומד ידע טוב . האלודה : פג'אדמה ותועלת על ידי אישה, וכמו בעבר נולד . מי שרואה שהוא כותב מתוף, קונה משרתת ועושה איתה יחסי מין, ואין לו איטיות ואין עמידה, ונאמר שמי שראה שהוא מכה בתוף, הוא יריב עם אשתו או מישהו אחר . אם הוא היה אז עד טוב, הוא התחתן עם קרוב משפחה שלו . ומסופר שאדם ראה כאילו הוא מתאים להליכון, אז הוא סיפר על חזונותיו במעבר חצייה והיא אמרה : זה אדם שבא לזכרים . רוב הפרשנים אמרו כי הדוואט הוא אשה ומנוערת, כמו גם את הדיו . העט מוזכר, גם אם אשתו הייתה כספה או טובת הנאה שלה, או דאגתה וייסוריה, במיוחד אם פניו או בגדיו הושחרו . הדיבל עשוי לציין את הכיב, את העט על הברזל ואת משך הזמן, שכן מי שרואה שלגופו טבעת, והוא נובע ממנה עם העט, ומי שרואה שהוא כותב בעיתון, הוא יורש ירושה . אלוהים אדירים אמר : ~ זה בעיתונים הראשונים, בעיתונים של אברהם ומשה .~ אם הוא רואה שהוא כותב בפפירוס, הרי זו חוסר הכרת הטוב בינו לבין העם . ואם הוא ראה שהאימאם נתן לו נייר מכתבים, אז הוא ממלא לו צורך, אז הוא מעלה לו את זה . אל-קורטאס מציין עניין דו-משמעי, שכן הקב~ה אומר : ~תבהיר זאת לקראטיס .~…