…הר : מלך או שליט אכזרי, מאופק, או אדם גדול כמו הר, אורכו, קוצרו וגובהו . והוא מלמד את העולם ואת הנזיר, ומציין את הדרגות הגבוהות, המקומות הנכבדים והסירות הטובות, ואלוהים אלוהים ברא הרים כיתדות הארץ כשהוא מופרע, כיוון שהם כמו מלומדים ומלכים, כי הם מחזיקים במה הרים אנכיים אינם מחזיקים, ועשויים להצביע על המטרות והדרישות, מכיוון שהעולה אליו אינו עולה אלא כלפיו. מי שרואה את עצמו על הר, תומך אליו או יושב בצילו, ניגש לאיש ראשי, התפרסם בזכותו ותפס אתו מחסה, כסולטן או משפטן, מלומד שסגד לנזיר, אז מה דעתך אם הוא היה מעליו קורא לשיחה לסונה, לעתיד הצ'יבלה, או שהוא נזרק מקשת ביד כי תהילתו בעם משתרעת עד לקולו, וספריו והפקודות שלו מבוצעים ל המקום אליו הגיעו החצים שלו . ואם מי שראה את עצמו פוחד ממנו כשהוא ער היה ביטחון, ואם הוא נמצא בספינה, הוא נפגע בים על ידי קשיים ומכשול שעבורו היה משוחד, ועלייתו עליו הייתה ללא דופי , כי אלוהים הקב~ה אמר : ~ אלך להר שמגן עלי מפני מים .~ אבן סירין אמר : ההר באותה תקופה אינו מתקיים, אלא אם כן נראה אותו בחלום כאילו הוא נמלט מספינה להר, כשהוא הולך ומתאבד, על פי סיפור אבן נח . זה עשוי להצביע על אדם שלא היה ער בספינה או בים, על הפרדוקס של דעת הקבוצה ובלעדיות וכפירה, אז מה דעתך אם תהיה לו מפלצת ההרים ושביעותיהם, או הספינה שממנה הוא ברח להר היה שופט, מפקד ידע או אימאם צודק . באשר לטיפוס על הרים, זו דרישה שהוא מבקש ומשהו שהוא רוצה, ולכן הוא שואל על מה הם נמצאים בזמן שהוא ער, או על התקווה שלו מחברת הסולטאן או מדען, או לעמוד אליהם ב צורך או במסע ביבשה וכדומה . ואם העלייה שלו אליו הייתה כמו טיפוס על הרים, מדרגות או דרך בטוחה, אז כל משפחתו תהיה לו קלה, וכל מה שסביבו חשש בשבילו . ואם היה מושפע ממנו לרעה, או שהוא יעלה אליו ללא מדרגות, שלום או שכל, היה חושש ממנו, וכל עניינו היה מרמה . אם סיכם לעיל, הוא נמלט לאחר מכן . ואם הוא נותן משנתו מבלי להגיע, או נופל בחלום, הוא נספה במה שרוצים ואסור בינו לבין מה שהוא רוצה, או שחובו מושחת בעבודתו, ואז הוא יורד מנזק ופגיעה מ נזק, פורענות ועצב, במידה הנשברת מחבריו . הנפילה מעל ההר ותקרות הגבעות של אלקואדה 0 קירות עליונים ועצי דקל ועצים, זה מראה את הפרדוקס של ההצגות את הדבר שנפל ממנו בפירושו , מהסולטאן, או מהעולם, או בעל או אשתו או עבדים או מלך או פעולה או אירוע, לשאול את החוזה על הדבר החשוב ביותר שהוא נמצא התעוררותו, כי אשר הוא התקוות והפחדים לו ומתנות ועיכובים אותו פרידתו ממנו, ועל התמדתו אותו, אם ההתעוררות נוצרת בגלל שפע הדרישות והתנאים בה, או בגלל שינוי התקוות שלה, הוא נשפט באופן פרדוקסלי עבור מי שנפל ממנו בחלום על פי עדויותיו בפירוש . ההבחנה בין ענייניו מעידה על ידי מידת הראיות שלו, וכי ידיעתו על השלמת הדבר שהיה עליו וכוחו, חולשתו וסערתו, אולי הובילו אותו מנפילתו מצחיחות, פוריות, מהמורות. , מישור, אבן, חול, אדמה או ים, אולי הוא חזר אליו בגופו בזמן נפילתו, ומעיד על נפילה לחטאים, סתמים ולהשחתה, אם נפילתו הייתה עדות לכך, כגון נפילה אל החיה, עורבים, נחשים וחולדות של העכברוש, או לכלוך ובוצה, וזה עשוי להצביע על נטישת חטאים ונמנעות מכפירה, אם הוא יברח מדבר כזה. או שנפילתו הייתה במסגד או בגן ילדים, או לנביא או לגן ילדים, או לנביא או לקיחת קוראן, או לתפילה קבוצתית . באשר למה שחזר להר מבחינת נפילה, הריסה או מקצועיות, זה מעיד על חורבן של מי שהסיע את ההר עליו, או על הרסו או הריגתו, אלא אם כן הוא עולה באוויר מעל ראשי הבריאה , כי זה פחד גדול שנשאר על העם מצד המלך, כי בני ישראל העלו את ההר שמעליהם זה כמו חופה, לפחד מה 'בשבילם, ואיום על אי ציות . באשר לריצת ההרים, זו עדות לתחייה מתמשכת, או מלחמה הנעה בה המלכים נעים זה נגד זה, או הבדל וטלטלה המתרחשת בין מדעני כדור הארץ בניסיון ומצוקה , בו פשוטי העם מתים, וזה עשוי להצביע על מוות ומגיפה, מכיוון שזה אחד מסימני התחייה, והחזרת ההר היא חמאה או אפר או עפר, אין בזה טוב למי שהצביע ההר אליו, לא בחייו ולא בדתו, ואם התווסף אליו שהאדיר לאחר השפלתו, והיה בטוח לאחר חוסר אמונו, והוא ירא אלוהים לאחר עריצותו, הוא חזר למה שהוא היה חזר למצב הראשון שלו, כי אלוהים אדירים יצירת הלבוש, כטענתם, היא קצף מים, והקצף אינו תקף, כפי שאמר אלוהים אדיר בספרו . וההר שיש בו מים, צמחים וירק, הוא קניין של חייב . ואם אין בו צמח או מים, הרי זה מלך דומיננטי לא מאמין, כי כמו המת, אלוהים אדירים לא משבח אותו ולא מקדש אותו . ההר העומד שלא נפל חי והוא טוב יותר מהנופלים, והנופלים שהפכו לסלעים מתים, כי הוא לא מזכיר את אלוהים ולא משבח אותו . ומי שקם על הר ושתה ממאתו והיה ראוי לאפוטרופסות, הוא השיג אותו מאדם של מלך קשה לב, ומה שהוא לא מעריך זה מה ששתה . המכשול הוא עונש וחומרה, אם הוא ייפול ממנו הוא ישרוד, ואם הוא יעלה הוא יעלה ויתנדנד מעייפות . והסלעים סביב ההר והעצים מסרסרים את המקום ההוא . וכל עלייה היא גובה, כל נפילה היא עמדה, וכל עלייה מעידה על בעיה, כך שירידה מעידה על הקלה, וכל עלייה מעידה על מצב, כך שירידה מעידה על בידוד . ואם הוא ראה שהוא נושא הר וכבד עליו, אז הוא נושא את אספקתו של איש ענק או סוחר שמכביד עליו, ואם הוא מפחד, פחד ממנו . אם הוא יראה שהוא נכנס למערת הרים, אז הוא יזכה לרציונליות בדתו ובענייניו, ישתלט על ענייני הסולטאן ויוכל . אם הוא נכנס למערת ההר במערה, אז הוא מתכנן מלך או גבר בלתי ניתן להריון, ואם הר פוגש אותו, הם או נסיעות או גבר בלתי חדיר או עניין קשה או אישה קשה ואכזרית יפגשו אותו, ואם הוא רואה שהוא עלה להר, הרי ההר הוא מטרת הדרישה שלו, ככל שהוא עלה, עד להתיישר מעליו . כל עלייה שאדם רואה, או מכשול, גבעה, גג וכו ', היא להשיג את הנדרש מביטול הצורך שהוא רוצה, והעלייה שווה, מצוקה ולא טוב בה . אם הוא רואה שהוא ירד מגבעה, ארמון או הר, הרי שהעניין שהוא מבקש פוחת ולא מתגשם, וכל מי שרואה שהוא הורס הר, אז הוא גווע באדם, ומי שרואה שהוא מעוניין לטפס על הר או לתרגל אותו, הרי אותו הר היה מטרה אליה הוא עולה, ואם הוא מעליו הוא משיג את תקוותו אם הוא ייפול ממנו, מצבו יגורש . והעלייה הראויה לשבח על ההר היא לצלוע בכך כמו שעושה ההר . וכל הגובה ראוי לשבח, אלא אם כן הוא ברמה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אעמיס עליו עלייה ~….

…זה מחפש את שירות סאדאת מהמלומדים והצדיקים . אולי הוא נסע ליעד הזה והגיע ליעדו . אם היה רואה שההר נגוע, הוא ימות או יהיה מבודד, וייתכן שהרואה קיבל יראת כבוד ומשמעת . הרים מצביעים על מלכים, נסיכים, צדיקים וחוקרים . ואולי ההר הצביע על בעל הדת והדת . ומי שחופר באר בהר או מעביר ממנו אבנים למקום אחר, הוא נלחם באדם קשוח לב, והוא מנסה משהו נכון, קשיים ועייפות . ואם הוא רואה את ההרים הולכים איתו, אז זה מעיד על מלחמה בה המלכים עוברים זה לזה, או שיהיה הבדל או סערה שתתרחש בין מדעני כדור הארץ בניסיון ובמצוקה שבהם פשוטי העם מתים . ומי שרואה בחלום שהוא ברח מספינה להר, אז הוא יושחת וייפול בגלל סיפורו של אבן נח, עליו השלום, או שהוא נופל בסתירה לדעת הקבוצה, ו הוא לבד עם תשוקה וכפירה. ולהפסיק את הכפירה אם ברח ממשהו כזה, או שנפילתו הייתה ממסגד או מגן וכדומה . ואם ההר הועלה באוויר על ראשי יצורים, הרי שזה פחד גדול שנשאר על העם מצד הבעלים, ובני ישראל הועלו את ההר מעליהם כמו מטריה כדי פחד מאלוהים אדירים בעבורם, ואיום על אי ציות . הליכה בהר עשויה להצביע על מגפה, ובאשר להחזרת ההר לאפר או לאבק, אין בו טוב . ומי שרואה שהוא עומד על הר, הוא מסתמך על אדם גדול, שיזכה לכבוד, טוב ודרגה על הידיים, וכל מי שרואה שהוא קשור אליו, אז הוא נצמד גם לאיש . ומי שרואה שהרס הר, אדם ימות כמו ההר, ונאמר : חייו ייהרסו . ומי שראה שהוא זרק את עצמו מההר, הוא ביצע את דבריו בכוח שפקד אותו . ומי שרואה שהוא עולה להר עם חרב בידו, והוא לובש שם בגד, או מישהו עם סמכות עמו, הוא יזכה בסמכות או יזכה בטוב ובכבוד . ומי שרואה שהוא רוצה לעלות להר, אז הוא מחמיא לאדם קשוח לב ומרחיק לכת . ומי שרואה שההר שוקע בארץ, אז סמכותה של אותה מדינה תמות ….

…ומי שרואה שהוא עולה על ההר לרמה ולא צוע בעלייתו, אז יהיה לו טוב במהרה ….

…ומי שרואה את ההר ולא יטפס אליו, הוא יפגע מהם או יקווה למה שלא יקרה לו, כי אלוהים אדירים אמר ~ אלך להר שמגן עלי מפני מים .~…

…ומי שראה שהוא קורא על ראש ההר, אז זה מעיד על האמיתות של מה שנכון למג'סטיק אל-קאדר, ונאמר שמי שראה שהוא קורא לצריח היה גובה מידה ….

…ומי שרואה את ההר נופל ממקום רחוק, אז הוא יוכה במצוקה קשה ….

…ומי שראה שהוא יורד מראש ההר, הוא היה יורד מעמדתו ויהיה חסר בזכותו, ונאמר כי ירידה מראש ההרים ודברים אחרים היא חזרה ממשהו כזה או אחר ממה שהוא קיווה לו ….

ומי שיראה שהוא נמצא בספינה שיורדת, הוא ייפגע מהם לפי תלילותה . אם זה מגיע לגבול מי המלח, אם הוא חולה זה מותו, ואם הוא עשיר אז הכסף שלו נעלם והחזון הזה מבחינת המשפט אינו ראוי להערכה ….

…ומי שרואה שההר נשרף, הרי זה מותו של מלך הארץ ההוא ….

…ומי שרואה שההר רועד, זה מצביע על כך שאסון וקושיות יתרחשו למלך אותו מקום כמו שההר רעד ….

…ומי שחושב שהוא רוצה לטפס על הר, אז הוא נצמד לאיש קשה לב שרחוק מלהיות שוא או רוצה משהו, כי ההר באותה תקופה הנה מטרה בעצמו שהוא מגיע אליה, והיקף שלו לטפס על ההר וכמה שהוא קל או קשה לו כשהוא עולה, כלומר ….

…היעל : איש חיצוני בעל מוניטין, כך שמי שרואה כאילו הוא ציד פרה או איל או עז על הר, הוא היה זוכה בשללו ממלך אכזר, כי ההר שלט בו באכזריות . וציד שלל מפלצות . והשליך איל על ההר, השליך אדם המחובר לסולטאן . והיכה אותו בזריקה, כניסה מזיקה עליו ….

…משאית לראות משאית בחלום מציין נישואים אומללים מלאי מריבות ואומללות . אם נסעת במשאית במורד גבעה, המשמעות היא תאונות שיגרמו לך חרדה, דאגה ואובדן . אם אתה נוהג במשאית במעלה גבעה, הדבר מעיד על שיפור בענייני העולם שלך . אם אתה נוהג במשאית הנושאת מטען כבד, הדבר מנבא כי חובתך תטיל עליך אחריות מוסרית למרות כל נסיונך להיפטר ממנה . נהיגת משאית למים עכורים היא סימן רע, ואתה תחיה במעגל של עצב, דאגה ומחשבות . אם אתה רואה משאית מכוסה במכסה המנוע, המשמעות היא שבגידה ותככים יקיף אותך מכל צד, מה שיעכב את ההתקדמות שלך . אם אישה חולמת שהיא נוהגת במשאית ליד גדת נהר מסוכנת, היא תוביל לחוויות חשודות שמתמלאות באימה שמישהו מגלה את מעשיה ואת האמת שלהם . אם המשאית תוביל דרך שולחן מים נקיים יהיו הרפתקאות משמחות שלא מאיימות על המוניטין שלה . באשר לראות משאית הרוסה בחלום, זה אומר כישלון ועצב ….

…חרצית : הרים ממרגלות ההר, נערת שפחה יפה ממלך ענק, ויש שאמרו שהחרצית היא חותן של האיש על ידי אישה, כך שמי שרואה את זה כאילו הרים אותה ייקח קצת מקרוביה של אשתו כידיד ….

…ילד : זה מציין את הכסף והריבית שמלמדים על ידי עפר, כי זה מאדמת האדמה . זה בכך שהכי מועיל והעדויות להרוויח ולהישרדות . מי שמרוויח, קונה או חופר ילד בחלום, ירוויח כסף . אם אכילה אסורה, אסור לאכול אותה . אכילת הילד מעידה על ההר, מכיוון שהוא אחד הרצונות של האישה ההרה ….

…הסלע נמצא בחלום של נשים סבלניות, והוא מעיד על תקיפות, חוזק ואריכות ימים . אולי זה הצביע על שכחה כאשר הקב~ה אמר : ( כשאנחנו הולכים לסלע, שכחתי את הלוויתן ). זה מעיד על גסות רוח וחוסר מוסריות . אולי הסלע מתייחס לבן האדם כביכול . ומספר הסלעים הגדול במדינה זול אם הופכים את מונחו . הסכר מסמן כי העמדה ארוכה . אם הוא מציין את האישה, היא הייתה סבלנית ומרוצה, ואולי הוא ציין שהסלע הוא מה שנעשה בו, כמו אלילים . והסלעים בהרים הם אנשים עם בתים, והם קשים בלב . אם ההר הוא מלך, הרי שהסלעים סביבו, כמו גם העצים, הם מנהיגי המלך ההוא . הסלעים מעידים על אכזריות, רשלנות ובורות ….

…מי שרואה שהוא מלך ההר, אז הוא הבעלים של אדם בלתי נסבל וקשה לב, ומי שרואה שהוא נשען עליו, הוא יפנה גם לאיש ויצמד אליו, ומי שרואה את זה הוא נמצא על הר שהצליח לשים אותו עליו, ואז הוא יכה כוח מאותו אדם, ואם הוא עשיר או עני, הוא מתעשר או משלים את מצבו או את ביטחונו החשש, ומי שרואה שהוא בורח מספינה להר, ואז הוא ניזוק, ומי שרואה שהוא נפל מהר או ירד ממנו, אז העניין שלו לא מתקיים, ומי שרואה הר רועד ומתנער ממצבו ואז מתיישב , ואז הסמכות של אותה הארץ פוגעת בו בחומרה או במחלה, ואז מצבו קבוע לאחר מכן. הוא ראה שההר התמוטט וחדר, ואז סמכותה של אותה ארץ וגדולה מתה. ומי שרואה שהוא נמצא במערה או מתכוון להיכנס אליה, אז זה מקלט ומקלט. ומי שרואה שההר הולך, זה מעיד על מלחמות או סערה שנמצאים בין חוקרי האנשים או תאונה המתרחשת בעולם. ומי שרואה שהר מחזיר חמאה, אז זה לא טוב בו, שהוא שקר, אין לו אמת…

…Ruya Atika bint Abdul-Muttalib 56 – בסמכותו של מוחמד בן אישאק, אמר : מוחמד בן המוסלמי אל-זוהרי, אסים אבן עומר בן קטאדה, עבדאללה בן אבי בכר ויזיד בן רומן אמרו לי בסמכותו של אורווה בן אל Zubayr וחוקרים אחרים על הסמכות של אבן אבאי – אולי אלוהים להיות מרוצה איתם – כל אחד מהם אמר לי כמה הדיבורים האלה התאספו כדי לדבר תוך ניזונה מן hadeeth של באדר, אמר : כדי Masama שליח אללה – עליו השלום – אבו סופיאן המגיעים מוסלמים צלקת שאם עד אליהם ואמר : Quraish עיר זו לאן הכסף שלהם הביא ושוב יתכן שאנשים אלוהים Infelkmoha Vantdb להיות קצת מפחד מהם ואת המשקל של חלק מהם ושהם לא חשבו כי שליחו של אלוהים – שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום – הוא שולט במלחמה, ואבו סופיאן, כשהתקרב מהחיג'אז, היה רגיש לחדשות ושאל את אלה שנפגשו מהרוקבן מחשש לענייני העם עד שיתפס חדשות מכמה מהרוקבנים שמוחמד פנה לחבריו למענך ולמען תוכחתך, אז הזהיר שהוא שכר את דהמהם בן עמר אלג'פארי שלח אותו למכה והורה לו לבוא לקורייש, והוא יכבה אותם תמורת כספם, והוא אמר אותם שמוחמד הציע זאת לחבריו, אז ח'דהאם בן עמר יצא במהירות למכה . אבן אישאק אמר : אז תגיד לי את מי אני לא מאשים, בסמכות איקרימה בסמכותו של אבן עבאס, ויזיד בן רומן בסמכותו של אורווה בן אלזובייר, שאמר : עתיקה, בתו של אלמוטאליב. , ראה את הופעתו של סיפוח מקכה בשלושה לילות, חזון שהפחיד אותי וחשש שאנשיכם עלולים להיכנס ממנו רע ומזל, ולכן הוא הסתיר את מה שסיפר לכם עליו. אמר לה : מה ראית? היא אמרה : ראיתי נוסע שהגיע אליו לגמל עד שהוא עמד בקערה ואז אמר בקולו העליון : אל תנכר אותך, משפחת בוגדנות למתאבק שלך שלוש פעמים, אז אני רואה אנשים התכנס אליו, ואז הוא נכנס למסגד והאנשים עקבו אחריו, בזמן שהם היו סביבו כמוהו עם הגמל שלו על גב הכעבה ואז הוא צעק כמוהו, האם אתה לא מתנכר לך Al Treachery עבור המתאבק שלך בשלושה פעמים, אז הוא ייצג את הגמל שלו בראשו של אבו קוביי, ואז הוא צעק כמו זה, ואז הוא לקח סלע ושלח אותו, והוא בא ליפול, גם אם זה היה בתחתית ההר, זה יידחה . אל-עבאס אמר : באלוהים זה חזון, ואתה, אז תסתיר את זה ואל תזכיר את זה לאף אחד . ואז אל-עבאס יצא ופגש את אל-ואליד בן אוטבה בן רביע והיה לו חבר . אל-עבאס אמר : אז הסתובבתי בבית, ואבו ג'אהל בן הישאם ברהט מקוראיש קוד דיבר בראייה עגומה, וכשאבו ג'אהל ראה אותי אמר : הו אבו אל-פאדל, אם סיימת את ההקפה שלך, אז בוא אלינו, אז כשסיימת, באת וישבת איתם. אבו ג'אהל אמר לי : הו בני עבדול מטאליב מתי קרה לך הנביאה הזו? הוא אמר : מה זה? הוא אמר : החזון הזה שהיא ראתה הוא מגונה. הוא אמר : אז אמרתי : מה היא ראתה? הבן של עבד אל-מטאליב, לא קיבלת את הגברים שלך להתנבא כדי שנשותיך יתנבאו, ועתיקה טענה בחזונה שהיא אמרה: ~קדימה לפניך בשלוש ואנחנו נשכב לך שלושת אלה. אם אתה באמת מה שאתה אומר, זה יהיה שאם השלושה יעברו ואין שום דבר מזה אנו כותבים עליך ספר שאתה משקר לאנשי הבית הערבי. עבאס אמר : בטוח מה זה היה מן אותי לו דבר גדול אבל אני Jehdt אותו Ankkrt להיראות משהו, הוא אמר : אז לחלק מאיתנו כאשר אני כבר לא אישה של בני עבדול Muttalib בא רק כדי לי , היא אמרה : אורטורם זה ממאיר נבון שנמצא בגברים ובנשים שלך עלול לאכול אותך אתה שומע אז אין לך Er, משהו ששמעתי, הוא אמר : אמרתי : אלוהים עשה מה שהיה לי ממני אליו HEM גדול אלוהים Otardhan לו את Okwilkenh חזר, אמר : Vdot על היום השלישי של החזון של ברזל Atika ו Onaa הרגיז Ars שאני theyd החמיץ זה כמו שהוא תופס אותו, הוא אמר : אני נכנס למסגד ראיתי אותו אני נשבע אני צועד לעברו אוטארדה בחזרה לכמה מדלת המסגד מתעצמת , הוא אמר : אמרתי לעצמי : מה לו עם אלוהים, תאכל לי את ההבדל הזה שאוחטמה, הוא אמר : אם הוא שמע את מה שאין לי שמע, הקול של הצטרפותו של בן עמר אלג'פארי צועק בבטן העמק, עומד על גמלו, הפיל את שלו גמלים סביב מסעו ו קרע את חולצתו תוך כדי אמירת : אה, חי Quraish, אל-Latimah אל-Latimah, הכסף שלך עם אבי ספיאן. מוחמד הציע זאת לחברים שאני לא רואה שתבינו זאת. הקלה היא הקלה, הוא אמר : אז הוא הסיח את דעתי ממנו ומה שהגיע מהפקודה לקח ממני (1). * ובקריינות : הסחתי את דעתי ממה שהגיע מהפקודה, וזה לא היה אלא המכשיר עד שעזבנו, וזה פגע בקוראיש עם מה שקרה ביום בדר, בכך שהרג את האצילים שלהם ותפס את בחירתם . עתיקה בינט עבדול-מטאליב אמר על מה שהיא ראתה ועל מה שאמר הקורייש על כך : האם החזון לא היה נכון והוא בא אליך להאמין בזה, כי אחד העם הוא נמלט, אז אמרת, ואני לא שקר, אבל מי שקרן אומר לנו את האמת….

…והצל מתפרש במתנה, בכבוד ובנשגב, וצל ההר מתפרש בגובה וביוקרה על ידי הסולטאן, כמו גם צל הארמונות וצל החומה, כיוון שהוא רוממות של הוד ….

…באשר למעוט והטיל, הם מציינים דיבה ושקר . אם הוא רואה בכך שהוא משליך אותם לעבר אחד ממעוז הכופרים המתכוון לפתוח אותו, אז הוא קורא לעם לעשות טוב . אבן המעוט היא שליח עם אכזריות . ומי שיראה שהוא זורק אבן ממקום גבוה, ישיג בה נחלה ושכן . והסלעים שנמצאים על ההר או בקרקעיתו אינם מלבד גברים שליבם קשה בדת . אם הוא ראה שהוא מרים אבן כדי לחוות כוח . זה נלחם בגיבור קשוח מסוים . אם הצעיף שלו היה לעתים קרובות איתו, ואם הוא לא היה מסוגל, הוא הובס . אדם ראה את אבו בנאט וזו הייתה מחבת כאילו סלע נכנס לביתו, אז הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה, והוא אמר : ילד קשוח לב נולד לך . הוא הציע שהוא בעלה של בתו, איש מושחת . אדם ראה כאילו חלוק נחל באוזנו, אז הוא טלטל אותו בבהלה, ויצא, אז הוא סיפר את חזונו לאבן סירין, והוא אמר : זה אדם שיושב בעם החדשנות, ו הוא שמע מילה אכזרית שעלתה באוזנו . ומי שרואה שהוא זורק אדם עם אבן עם רוגטקה, הקשת קורא למטרה בעניין של אמת באכזריות הלב . ונאמר כי מי שראה זאת כאילו נשים יידו עליו אבנים, שהן עמלות בקסם ….

…ומי שיראה שהוא נשען על הר, הוא יבקש מקלט במלך גדול כמו ההר ….

…לורל נמצא בחלום של פחד ביטחוני, מרגישים שהוא בורח מימין לאויב שלו גאארה נכנס אליו בטוח מהאויב לפסוק : ( השניים השנייה כמו שהם במערה ) , ואת הדפנה מיוחסת לאישה שציינה ההר על זה . והדפנה היא מקנאה, וממנה נבילה אם האותיות שלה משתקפות . ייתכן שהדפנה הצביע על מזל מצד חברים בהקבלה לסיפורו של אבו בכר אלסידיק, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, עם שליח האל . ומי שרואה שהוא נכנס למערת מלך, הוא מתכנן מלך ….

…אם הוא ראה את זה כאילו הוא שותה מים מתוקים, או חובש זר, או מטפס על עץ פורה, או בגובה ההר . אם הוא רואה ירידה במחלתו, הרי שהוא חסר חוב, ונאמר כי ראיית המטופל היא סימן לפות ולציפורניים, ופגיעה בעושר למי שהיה במצוקה . באשר לעשירים, זה מעיד על צורך, כיוון שהחולים נזקקים . ומי שרוצה לנסוע, הוא חושב שהוא חולה, יפריע לו לנסוע במכשול, כי אסור לחולים לנוע . ומי שרואה ירידה בכמה מהרגשות שלו, זו ירידה בכסף ובחסד ….

…חרצית היא בחלום חברה או אישה יפה . ומי שיראה שהוא הרים חרצית ממרגלות ההר, המלך ייתן לו עוזרת . ונאמר : החרצית מעידה על קרבתה של האישה החזונית ….

…זה בחלום חדשות טובות ואזהרה, מלחמה ויסורים, כוח ומאסר, אובדן וחטאים, ומי שרואה אש ויש לו ניצוצות ויש לו קול והמולה, זה משפט בו עולם של אנשים מת . ומי שרואה אש בלבו, זו אהבת המנצח ודיכוי מי שנטש את אהובתו . ומי שרואה שתי שריפות, הוא צבאי . ככל שהאש גבוהה יותר עם עשן חזק, כך האימה והייסורים גדולים יותר . מי שמדליק אש בלילה חשוך כדי להדריך אנשים לכביש יקבל דגל שמנחה אנשים, ומי שמדליק אותה ללא חושך, אז הוא כפירה . ונאמר : אם אתה רואה אש במהלך היום, אז זה סימן למלחמה ופתיה . ומי שרואה שהוא סוגד לאש, אז הוא אוהב מלחמה, ואולי הוא היה מציית לשטן באי ציותו . ומי שיראה שהוא יורה באש בחורף, הוא יהיה עשיר . ומי שרואה שהוא אוכל אש, הוא אוכל שלא בצדק את הכסף של יתומים או אוכל כסף אסור . ומי שרואה שהוא מכר אש וקנה גן, אז הוא מוכר יונים וקונה גן, ולהיפך . ומי שרואה אדם נכנס לאש ועונה אותו, אז הוא מאבד את כספו או עושה חטאים המחייבים את האש . ומי שנפגע מהאש ולא שרף אותו, שמור על זמנו . ומי שרואה את האש בוערת משהו מהדגן, מחירו גבוה יותר . והאש הבוערת היא אסון של סולטן . ומי שבין המושלים רואה שהוא מדליק אש בזמן שהיא כובתה, הוא יהיה מבודד ואש שלו כובתה . ומי שרואה להבת אש על דלתו ללא עשן, זה מעיד על חג'ג ' . והאש באצבעות מעידה על עוול הסופרים . ואש בכף היד היא עוול בעבודה . ומי שרואה אש שתאכל את כל מה שבא . עליו ויש לו קול אדיר, מכיוון שמלחמה, מגיפה, אבעבועות שחורות או מוות מתרחשות שם . ואם הוא ראה שהוא עולה ממקום לשמיים, אז אנשי המקום ההוא נלחמו באלוהים הכל יכול בחטאים . מי שרואה שריפה שורף חלק מבגדיו או חלק מאיבריו, והפורענות פוקדת אותו . ומי שרואה שהוא פוגע בזוהר אש, הוא ייפול בלשונות אנשים וימלא מחדש . והאש היעילה והנוצצת היא ביטחון של הפחד והקרבה לסולטאן . ומי שראה אש שמגיחה מביתו היה משיג מדינה או סחר . ומי שראה שקרן של אש שלו זורחת ממזרח למערב, אז הוא יידע שהוא יזכר במזרח ובמערב . ואם ראה אש זורחת מראשו, והיה לה אור וקרניים, ואשתו בהריון, היא ילדה ילד שינצח ויהיה לו זכר גדול . ומי שיראה שהוא מדליק אש בראש ההר, הוא יתקרב לאלוהים הכל יכול או ימלא את צרכיו, ואם הוא נעדר, הוא ישוב בשלום . ומי שרואה בחצאיתו אש בוערת ונשוי, אז אשתו נכנסת להריון . והאש במדבר היא מלחמה . ואם הוא לוקח פחם בין האש, אז הוא מכה בכסף אסור מהסולטאן . ומי שמצית אנשים, אגרום להם איבה וסלידה . ומי שיש לו אש מאירה מראשו, הוא יהיה חולה קשה . ומי שרואה שהוא נמצא בתוך האש ולא ימצא את חירותה, אז הוא ישיג אמת, ודאות וניצחון על אויביו . ומי שרואה אש נכבה, ומחלוקת שוכנת . אם האש נמצאת במדינה, אז זה מותו של שליט שלה או המלומד שלה, ואם היא נכבתה בגינה שלה, אז זה מותו . והאש עשויה להעיד על החשבון משום שהם נוצרו מאש הרעלים, ואולי זה הצביע על בצורת וארבה . ומי שראה אש מדברת בצנצנת או בסמוך לה, הוא היה מוכה על ידי ג'ין . אש מזיקה מעידה על סמכות לא צודקת, ואם אנשים מרוויחים מכך זה מעיד על סמכות בלבד . והאש בחורף מציינת את הפרי, כמו שאומרים : אש היא פרי החורף . אכילת אש מעידה על אכילה ושתיה בכלי אסור, כמו זהב וכסף . אולי היא ציינה את המתפלל שלה . כמו גם אור וחושך ….

…ויאמר ג'ה, חזון ההר יתפרש על ידי המלך, הניצחון, השליט ושאר השאר ….

…הדרך מציינת את החוק בחלום . השיטות השונות הן כפירה, ולכן מי שרואה שהוא הולך בדרך אחרת מאשר דרכו נמצא באשליה של דתו . אם הסולטן חצה דרך משובשת, זה הצדק שלו . הדרך הישר היא עדות למה שנובע מספר אלוהים וסונה של נביאו, ואם הוא חוטא הוא יחזור בתשובה, ואם הוא כופר, הוא מונחה . ושיטות שונות מעידות על רטט ובלבול . השיטות הדומות הן המביאות להנחיה, כפירה ואי אמון . והדרך היא הדרך בעשייה . והדרך בים היא ישועה ממצוקה, או האישה הכבושה, או הרווח החוקי, או הכנות שהגבר יינצל על ידי אם הוא ילך אחריה . והדרך הנסתרת היא הבל וכפירה . באשר לאנשי ההר, זה מעיד על הונאה ורמאות בחלום . המגונות בהר מעידים על הישועה ממצוקה או נסיעה, כי הקב~ה אומר : ( ואלוהים עשה לך את הארץ למישור לך לעבור בה בשבילים גסים )….

…אל-קירמני אמר, ~מי שרואה את עצמו מלך ההר, הוא הבעלים של אדם עם דאגה עצומה, בלתי נסבל וקשוח לב .~…

…אם ילדה חולמת שהיא עוברת הר עם בת דודתה ואחיה המת, ואחיה מחייך, אז פרשנות זו היא שיפור במצבה, בהכרח להיזהר מהונאה, טינה וחברים . אם הילדה תתעייף ותפסיק ללכת, המשמעות היא שהיא תהיה עצובה מכיוון שלא קיבלה שום דבר שהיא מתכננת לקבל . אם אתה חולם שאתה מטפס על הר והדרך קלה, פירוש הדבר שתגיע בקלות לעושר ולעושר . אם הדרך משובשת ולא הצלחת להגיע לפסגה, המשמעות היא בעיות וחרדות בחיים, ועליך לשאוף להתגבר על החולשה הטמונה באופייך . ואם אתה מתעורר בנקודה מסוכנת על ההר, זה אומר שהעניינים שלך ילכו לטובה ….