…ומי שרואה שהוא טיפס על הר וראה בו חור ונכנס אליו, אז הוא יראה את סוד המלך ואת ענייניו המכוסים, ואם ייצא ממנו משהו, אז יהיו לו יחסים ומתנה ….

ומי שרואה שהוא מצפצף ומניח את אצבעותיו על פירסינג הצנרת, אז ילמד את הקוראן ומשמעויותיו ויתקן את קריאתו .) ( האבוב )…

ומי שרואה שהוא חתך את בטן הדג ונראה ממנו טבעת, אז יפרש את הכבוד והמדינה ….

…אם אתה חולם שאתה מרגל אחר אחרים דרך חור מנעול, אז אתה תפגע במישהו על ידי חסימת הביטחון . ואם תתפסו אחרים בריגול דרך חור המנעול, יהיו לכם חברים מזויפים שמפריעים לענייניכם האישיים כדי לחגוג בחשבונכם . אם חלמתם שלא תוכלו למצוא חור מנעול, תפגעו בחבר מבלי שתבינו זאת ….

…הלולאה מציינת את הדת בחלום, כך שמי שדבק בה נאחז בדת משום שאלוהים הכל יכול אומר : ( ומי שמאמין באלוהים החזיק בלולאה האמצעית , והיא אינה ניתנת לפיתרון ). ומי שדבק בידית והכניס לתוכו את ידו והיה כופר, אימץ את האיסלאם ואחז בלולאה האמצעית, ואם הוא התעורר עם היד בה, הוא נפטר באיסלאם . חור הכפתור והכפתור מתייחסים לאישה ולבעל, כך שמי שרואה שהוא חובש חור כפתור, הוא יתחתן אם הוא בפרישה, או ילחין משהו שעשוי להפריד . ראה גם כפתור ….

…אל-מו'אליף : עז, כי זה רק למי שיש לו את המראה ואת בעלי החיים, ונאמר שהוא אשתו של האיש . ומי שרואה שיש בביתו אבוס, עליו מודים שני טנקים, זה מעיד על בלבול אצל אישה עם שני גברים, אשתו או בית אחר . לגבי המחילה : באדמה או בקיר, זה הפה . מי שרואה חור שממנו יצאה חיה, אז זה פה שממנו יוצאות מילים כמו של אותה חיה והפרשנות שלה . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי חור צר שממנו יצא שור גדול, והוא אמר : המחילה היא הפה שממנה יוצאת המילה הגדולה והוא לא יכול לחזור אליה. . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו יזיד בן אלמוחלב מחזיק בכוח בין ביתי לביתו . והיא אמרה לך אמא? הוא אמר שכן . הוא אמר : האם זה היה עם? הוא אמר, אני לא יודע, אז האיש בא לאמו ושאל אותה והיא אמרה שזה נכון, הייתי עבד של יזיד בן אלמוחלב, ואז הפכתי להיות אביך ….

…פאדל עבדאללה בן סלאם . בסמכותו של קאיס בן עבד, אמר : הייתי במדינה עם אנשים כולל כמה מחבריו של הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ואיש בא בפניו עם שמץ של יראת כבוד. חלק מהאנשים אמרו : זה אדם מעם גן העדן. מדובר באיש מעם גן העדן. הוא התפלל לשתי רקעות בהן מותר. ואז הוא יצא והלך אחריו. כשהתחלתי להיות נוח, אמרתי לו : כשנכנסת לפני כן אמר אדם כזה וכאלה והוא אמר : תהילה לאלוהים, מה צריך לומר למה שהוא לא יודע, ואני אדבר איתך למה האם זה ראה חזון בתקופת שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שקט, אז היא אמרה לו שראית אותי באחו – הוא הזכיר את יכולתו, דשא וירוקות – ובאמצע הגן נמצא עמוד ברזל שמתחתיו באדמה ומעליו בשמיים, מעליו לולאה, ואמרו לי : אמרתי לו : אני לא יכול. אז מונצף הגיע אלי. אמר אבן עאון, והמשרת ההוגן אמר : כשהבגדים שלי מאחורי, הוא תיאר שהוא הרים את זה מאחוריו בידו, אז הייתי מופרד עד שהייתי בראש העמוד, אז לקחתי את הידית וזה נאמר לי. : אוסטמק התעורר והיא חייבת בידיים שלי Vqsstha על הנביא עליו השלום, הוא אמר : ( טור הגן של האיסלאם ועמוד האיסלאם וזה האחיזה הכי אמין ואתה באיסלאם עד שאתה מת ) אמר אדם עבדאללה בן סלאם . ובקריינות : הייתי במעגל בו עברו סעד בן מאליק ואבן עומר, ועבדאללה אבן סלאם עבר ואמרו, זה איש מעם גן העדן, אז קמתי ואמרתי לו : הם אמרו כאלה ואחרים והוא אמר : תהילה לאלוהים הם לא היו צריכים לומר: אין לי שום ידיעה על זה, אבל ראיתי כאילו הונח עמוד בגן ילדים ירוק, ובו חור כפתור. הראש, ו בתחתית היה הוגן – ואת הוגן היה מוואסיף – וזה נאמר לי : שאני מפונק זה, ואני קלקלתי לנו עד שלקחתי את המאחז, אז אמרתי לו שליח האל, עלולים אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ושליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ( עבדאללה נפטר בעודו לוקח את החץ האמין ביותר ) בסמכותו של חרשה בן אל-חור, אמר : הייתי יושב במעגל במסגד מדינה. הוא אמר : ויש שייח 'בעל מעמד טוב , עבדאללה בן סלאם. הוא אמר : הוא ניהל איתם שיחה טובה. הוא אמר : כשהוא קיבל את, העם אמר : הוא מי שמחה מבט איש מעם Paradise לתת לו להסתכל על זה הוא אמר. : אז אמר לי : על ידי אלוהים, ואני אעבור אותו, כך שאני יודע את המיקום של הבית שלו . הוא אמר : הלכתי אחריו והוא הלך עד שכמעט עזב את מדינה ואז נכנס לביתו. הוא אמר : אז ביקשתי ממנו רשות, אז הוא נתן לי רשות, אז הוא אמר : מה אתה צריך, בן אחי? הוא אמר : אמרתי לו : שמעתי אנשים אומרים לך מה אתה : שמח לראות אדם מעם גן העדן, שייראה אל Vojbna הזה להיות איתך אמר : אלוהים מכיר את אנשי גן העדן ואני להגיד לך מ~מ אמר שאני בזמן שאני ישן אם אתה בא לי גבר אמר לי : אז לקח לי את היד, ואני ויצאתי איתו. הוא אמר: אז הייתי על סוס בצפון שלי. הוא אמר : לקחתי לקחת את זה. הוא אמר לי : אל תיקח את זה, כי זה הנתיב של בעלי הצפון. הוא אמר : אם סוס הוא דרך מימיני, אז הוא אמר לי : קח הנה והביא לי הר והוא אמר לי : עלה הוא אמר : אז הלכתי אם אני רוצה לעלות נפלתי על אסתי. אמר : אז עשיתי את זה שוב ושוב אמרתי : ואז זאפ אותי אז הוא הביא לי את אמאד את ראשו בשמיים ומתחת לאדמה בפרק הנ~ל, הוא אמר לי : עלה למעלה אמר את זה : אמרתי : איך לעלות את הראש הזה בתוך השמים, אמר : הוא לקח את היד שלי Vzgel לי אמר : אם אני קשור בלולאה אמר : אז פגע גאווה בטור אמר : נותרו הקשורים הפרק עד שהוא הפך אמר : שני הרוגים השלום הנביא עליו Allaah לומר על : ( הדרכים שראיתי משמאל הן דרכים שבעלי צפון אמרו : הדרכים בהן ראיתי את ידך הימנית, הם דרכי הימני, ובאשר להר, זה בית השהידים , ולא תשיג את זה. הוא עדיין נצמד לזה בזמן שאתה מת ). אמירתו : אם סוס הוא שיטה, אמר אל-נוואווי : הסוס הוא ריבוי שדרה . והגישה היא הדרך הישר והדרך של השיטה בין ברור לאמירה : Zajal me פירושו לזרוק אותי ….

…כאב הוא בחלום חרטה מפני אשמה . מי שרואה שן טוחנת מהטוחנת שלו או כאב בשן, אז הוא שומע מכוער מקרוב משפחתו . כאב הצוואר מעיד על כך שהבעלים עשה שימוש לרעה בקיום יחסי מין עד שנבע מתלונותיו, וכאבי הצוואר עשויים להצביע על כך שהוא בגד באמון אך לא ביצע אותו, והוטל עליו עונש . וכאב הכתף מעיד על חוסר מזל ברווחיו ובעבודה הקשה . כאבי בטן מעידים על כך שהוא הוציא את כספו בחטא בזמן שהוא מתחרט, ונאמר : כאבי בטן מעידים על בריאותם של קרובי משפחה ובני בית, וכאבי הטבור מעידים כי מדובר בטיפול באשתו . כאב הלב הוא עדות למיטתו הרעה בענייני דת . כאב בכבד הוא עדות להתעללות בילד . כאב הטחול הוא עדות לשחיתות גדולה של כסף שהיה בו ושל משפחתו וילדיו . ואם הכאב שלו התחזק כל כך שהוא פחד מוות, זה מעיד על עזיבת הדת . כאבי ריאות הם אינדיקציה למונח המתקרב, וכאבי גב מעידים על מות האח, ואם הוא רואה בגבו כיפוף של כאב, אז זה מעיד על חוסר והזדקנות . וכאב בירך מעיד על כך שהוא פוגע בשבטו . כאב של אדם מעיד על הליכה מבלי לציית לאלוהים יכול, ונאמר : כאב של אדם מעיד על שפע של כסף ….

…באשר לשיניים : הם אנשי בית האיש, ולכן העליונים הם אנשי הבית, והתחתונים הם הנשים, הניב הוא אדון ביתו, הימין הוא האב, השמאל הוא הדוד, ואם הם לא שני אחים או בנים, אם הם לא אז שני אחים, הרביעי הוא בן הדוד, העלמות, האם והדודות ומי שתופס את מקומם בעצה, טוחנות סבא וסבתא, בנים צעירים, הקפל הימני התחתון של האם והדודה השמאלית, אם אין שתי אחיות או שתי בנות או תחליף שלהן, הרבע התחתון הוא בנות הדודים ובנות הדודות, והניבים התחתונים הם בנות האם והדודות והטוחנות התחתונות, הכי רחוקות מבית הגבר, הן נשים ונערות צעירות . תנועת כמה שיניים היא עדות למי שמתפרש במחלה, ונפילתו ואובדןו הם עדות למותו או להיעדרו ממנו על ידי היעדרותו של מי שאינו חוזר אליו, ואם היכה אותו לאחר שאיבד זה, ואז הוא חוזר, והשחיקה שלו היא עדות לפורענות שפוקדת את מי ששייך לו . שיניים מפטפטות בוויכוח בין משפחתו . אם הוא רואה גלד בשיניו, הרי שמדובר בפגם בביתו, עליו לחזור אליו . מסריח שיניים הוא כיעור ההלל לבית, ועייפות השיניים היא חולשתם של בני ביתו, וטיהור השיניים מהלוח מעיד על ההוצאה הכספית בהכחשת דאגותיהם . ולובן השיניים, אורכן ויופיים, עלייה בכוח, בכסף וביוקרה למשק הבית . אם הוא יראה כאילו גדל עם קפליו כאלה, אז ביתו תגדל . אם הוא רואה שגדילה איתה מזיקה לה, אז התוספת במשק הבית תהיה חרפה ומכה עבורו . אם ראה כאילו משך שיניים, חזונותיו הצביעו על כך שהוא חתך את רחם, או שהוא יבזבז את כספו על לא לאהוב אותו . אם הוא רואה כאילו הוא זורק את שיניו בלשונו, ענייני ביתו מתקלקלים במילים שהוא מדבר . אם הוא רואה כאילו שיניו מזהב, ואם הוא מאנשי הידע והמילים, חזותיו משבחות, אחרת אינן משבחות, כיוון שהן מעידות על מחלה או אש מלבד הידע ואנשיו, ואם הוא רואה כאילו הם מכסף, זה מעיד על אובדן כסף . אם הוא רואה את זה מזכוכית או עץ, זה מעיד על מוות . אם הוא רואה את שקעי שיניו, הם נושרים, והם צומחים במקום אחר, דבר המצביע על כך שהעניינים והצעדים שלו השתנו . ונאמר שמי שראה את שיניו העליונות נפל לידו, הרי זה כסף שהופך להיות שלו . אם הוא ראה אותה ליפול בחיקו, אז הוא בנה, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~ וזה שהוא מדבר לאנשים בעריסה .~ כלומר באבן . אם הוא ראה אותה נופלת על הקרקע, זה מוות . אם ראה כאילו תפס את הנופל מכבשיו ולא קבר אותו, אז הוא מרוויח במקום מישהו כמוהו בחמלה ובעצה, כמו גם פרשנות אצל שאר החברים אם מזיק פגע בזה ולא קבר זה . אם הוא רואה ששיניים צמחו בלבו, אז זה מעיד על מותו, ונאמר כי נפילת השיניים מעידה על מכשול שמעכב את מה שהוא רוצה, ונאמר שזו הראיה לפירעון חובות . אם הוא רואה כאילו כל שיניו נשרו, והוא לוקח אותן בשרוולו או באבן שלו, אז הוא חי חיים ארוכים עד שיניו נושרות, ומספר ביתו גדל . ואם הוא יראה כאילו כל שיניו נחתכו ונעלמו מעיניו, אז ימותו ביתו לפניו, וייתכן שזה היה מות גילו . של אנשים, וחבריו בגיל . ואם הוא רואה שאנשים משפשפים אותו בשן הטוחנת או נושכים אותו, אז הוא יכול להשפיל אנשים ולא להשפיל אותם, ונאמר שהוא צריך לעשות את הפה כמו הבית, והשיניים הן כמו התושבים, אז מה שיש בהם בצד ימין מעיד על גברים, ומה שמשמאל מציין נקבות. כל האנשים למעט מעט מהם . ונאמר שמי שראה את שיניו נשברות, עליו להוציא את חובו מעט . אם שיניו נושרות ללא כאב, הדבר מעיד על פעולות שאינן תקפות . אם הוא רואה שהוא נופל ללא כאב, זה מעיד שמשהו בביתו נעלם . ואם נפלו השיניים, הם מנעו מאדם לעשות כל דבר שנעשה על ידי דיבור ואמירה . אם עדיין יש כאב או דם או בשר, אז זה מבטל או מקלקל את העניין הרצוי . באשר לבריאים, חופשיים ונוסעים, אם כל שיניהם נושרות, הדבר מעיד על מחלה ארוכה ונפילה לשחפת מבלי למות, וזה שאדם אינו יכול להשיג אוכל חזק ללא שיניים, אלא הוא משתמש בכוסות ומיצים, אלא לא מת כי המתים לא מאבדים את שיניהם, והדבר שהוא לא מציע את המתים למתים. הוא מושיע לחולים. מסיבה זו הוא הפך לשבח במחלה . ואם כל שיניהן נושרות, זה מצביע על מהירות הישרדותן מהמחלה, ובאשר לסוחרים הנוסעים, זה מצביע על קלילות ההריון שלהם, במיוחד אם הוא רואה ששיניים אלה זזות, ואם הוא רואה כ אם חלק משיניו ארוכות והופכות לעצמות יותר, זה מעיד על ויכוח ומריבה בבית . ואם שיניו היו שחורות, נרקבות ועקומות, ויראה את נפילתן, הוא יינצל מכל מצוקה . אם הוא רואה כאילו שיניו נושרות בזמן שהוא לוקח אותן בידו או בזקנו ובחיקו, זה מצביע על כך שילדיו מנותקים, ולכן הוא לא נולד בשבילו, ומה שהוא יולד הוא לא שמאל ולא מורם . והוא סיפר שאדם ראה את כל שיניו נושרות, והוא היה כל כך עצוב, והוא סיפר את ראייתו במעבר חצייה, והוא אמר : כל השיניים שלך ימותו לפניך, וזה היה כך . ואחר ראה כאילו לקח שלוש שיניים מפיו בכף ידו, והצמיד אליהן את קצות אצבעותיו, אז אמר לו שמצא דרהם וחצי ….

…דברו הוא הארץ לטובה, הוא זכה לטוב בעולם ובדת זו, ומדבריו הארץ במילים המכילות תוכחה, ירא את אלוהים כל יכול, כי כסף אסור . אם הוא רואה ארץ מקופלת על העם, אז יש מוות, או מאבק עם מותם של אנשים ככל שהיה מקופל, או שהם סובלים ממצוקה, בצורת או מצוקה . על האדמה, או אם הוא משיל את ידו מהעפר, אז הוא נעשה עני, ואם היה חולה הוא מת והפך לעפר . ומי שרואה שהוא נעדר בארץ ולא רואה שם חור, אז זה מסע במרדף אחר העולם, הוא ימות במסע ההוא . ומי שרואה שהארץ מקופלת בשבילו, הוא ימות במהירות . וכל מי שראה שהוא עובר מארץ לארץ כדי לחזור ולחזור, הוא הלך סביב אשתו או עוזרת ביתו . ומי שרואה את הארץ בלע אותה ושחרר אותה, ואם הוא רשע, זה עונש בשבילו . ומי שיראה שהאדמה בלעה אותה בלי פירוק, הוא ייסע רחוק . ומי שרואה שהאדמה רעדה ומכה בה ריס, אז זה פורענות שמשפיעה על הארץ ההיא מסמכותה, או שהיא קרה, חום, בצורת או פחד גדול . ומי שרואה שהאדמה התפצלה וצמחה ממנה זחילה ואנשים מדברים, אז הוא יראה משהו שהוא מתפעל ממנו, ואולי זה מעיד על כך שחייו קרובים, ואולי זה היה פסוק כללי גדול שנראה בפני אנשים שיש להתחשב בהם . והאדמה מציינת את העולם לפי מידת רוחבו, גדולתו, צרותו וקטנותו . האדמה הידועה מציינת את העיר בה היא נמצאת, את תושביה ותושביה . ואם הוא רואה כאילו האדמה התפצלה, אז צעיר מגיח ממנה, הופיעה עוינות בקרב בני עמה, ואם יצא זקן, הם היו שמחים ויעברו לפוריות, ואם היא תתפצל ולא יבוא דבר. מתוך זה, ושום דבר לא נכנס לתוכו, אירעה תאונה רעה על הקרקע, ואם יצאו ממנה שבע, זה הצביע על הופעתו של שליט לא צודק. הוא חי וזה ייסור מתמיד באזור זה. אם האדמה תתפצל מצמחייה, אנשיה יזכו לפוריות. אם יראה שהוא חופר את הארץ ואוכל ממנה, הוא ירוויח כסף במרמה, והחפירה היא רמאות . ומי שיקפל את הארץ במו ידיו, הוא יהיה מלך . נאמר : ההתמוטטות נובעת ממורשת הפציעה . ארץ צרה, חיים צרים . ומדבריו הארץ עם טוב, הוא השיג טוב בעולם ובדת, ומדבריו הארץ במילים המכילות תוכחה, ירא אלוהים כל יכול, כי כסף אסור . אם הוא רואה ארץ מקופלת על העם, אז יש מוות, או מאבק עם מותם של אנשים ככל שהיה מקופל, או שהם סובלים ממצוקה, בצורת או מצוקה ….

…** הגשמתי את צוואתו בחלום בסמכותו של אתאא אל-כוראסאני שאמר : באתי למדינה ושאלתי על מישהו שסיפר לי על החדית של תאביט בן קיס בן שמאס, והוא הנחה אותי אל בתו, ו שאלתי אותה ובזה : כאשר אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, המוסלמים פנו לאנשי הכפירה ואל-יממה ומוסלימה השקרנית, תאביט אבן קיס הלך אל מי שהלך כשפגשו את מוסימלימה ו בני חניפה הביס את המוסלמים שלוש פעמים, אמר קבוע וסאלם מוואלה אבי חודייפה : איזה הרסקה שנלחמנו עם שליח אללה, עליו השלום פאלה לעצמם חור שמעד במקום בו קטלה אפילו הרג, אמר : וורי, איש המוסלמי. הוא תיקן את בן קיס בחלומו, הוא אמר : אני מה שהרג אתמול את מגדלי האדם מהמוסלמים, הוא לקח ממני מגן יקר ערך, וביתו נמצא בקצה הרחוק של הצבא, ובביתו סוס נדבק בתוכו אורך. גם של כסף וכך מ- Rqiqi הישן ואתם לעשות את החלום הזה ואטדהאח אמר : בא ח'אלד בן וואליד הגדוד שלו להגן על פוג'דה כאמור והוגש לאבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו ואמר לו מיושם אבו בכר, אללה להיות מרוצה ממנו ומרצונו לאחר מותו, איננו יודעים שמישהו ירק את רצונו לאחר מותו ללא ת'אביט בן קיס בן שמאס, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . בשנת הרומן, אנאס אללה עשוי להיות מרוצה ממנו כי בן קייס, אללה עשוי קבוע לו הגיע יום של אל – Yamamah יש לַחֲנוֹט ופורסם Okfanah אמר : אוי אלוהים, ריפאתי אותך ממנו ואלה להתנצל מאשר ביצוע ההרוגים היה שלו מגן Vsergt Farah, אדם שרואה ישן, הוא אמר : ה- DERI הוא העריך את זה מתחת לקנון במקום כזה וכזה ונתן לו מצוות, אז הם חיפשו את המגן, והם מצאו אותם והם העבירו את מצוות….

…חצוצרה : מי שרואה את זה כאילו הוא תוקע בחצוצרה, אז הוא משלה את מה שטוב . ואם הוא שומע מישהו אחר פוגע בו, הוא נקרא למלחמה או לריב . והמתופף סולטן עם חור ….

…המרדה חג'ג 'בן יוסף 115 – על החלפת בן חאפס אמר : ראה את חג'ג' בן יוסף בחזון חלומי אם הווווארוואן אוטה לקח עוד אחד החמיץ כתב את זה לעבדול אלמלק כתב לו עבדול אלמלק : מזל טוב בא אבו מוחמד הגיע לאבן סירין, הוא אמר : החמיץ חור אסטה אלה שני קסמים, האחד מבין ומתגעגע לשני. הוא אמר : ואז הוא תפס את הגולגולות והחמיץ את האחר . * באשר לגולגולות, זהו הסכסוך שהתרחש בין אל-חג'ג 'לאבן אל-אשאת', והוא התחיל בשנת שמונים ואחת והסתיים בשנת שמונים ושלוש . באשר לפיתנה השנייה שהעולים לרגל החמיצו ולא הבינו, זו הפיתנה של יזיד בן אל מוחלב, והיא החלה בשנת מאה והסתיימה בשנתיים ומאה, וזה היה בין מות הצליינים ותחילת חמש שנים ….

…הוא מציין בחלום את הגורמים לגובה ולגובה, ואת הרצון בעולם הזה ובעולם הבא, ואולי מציין את שלבי הנסיעה, את בתי המטיילים שהם לוקחים למעמד של מעמד ושלב במה, ו אולי ימי החיים המובילים לסוף, וזה עשוי להצביע על משרת הבית והמשרת . מי שעולה גרם מדרגות לא ידוע, יגיע לקצהו, והוא חולה, הוא ימות . באשר לירידה במדרגות, אם הוא היה מטייל, הוא בא ממסע, ואם הוא היה נשיא, הוא ירד מנשיאותו והודח מעבודתו, ואם הוא היה רוכב שהלך על רגליו , ואם הייתה לו אישה חולה שנספתה, אז הוא ירד עליה אם הוא היה המטופל ואם הוא הולך למקום ידוע או למשפחתו וביתו התאושש מאסו, ואם ירידתו הייתה מקום לא ידוע שהוא לא הכיר, או לאנשים מתים שהכיר, אז כאמור לעיל, ואם נפילתו לתוך חור או באר קבורה לאריה שזלל אותו או לציפור שחטפה אותו, אז המדרגות הם ימי חייו . והמגירה אם הייתה חלב הייתה טובה, ואם היא מהתמורה, היא לא אהבה . חלקם אמרו : כיוון הוא מעשים טובים, הראשון שבהם הוא תפילה, השני צום, השלישי הוא זקאת, הרביעי הוא צדקה, החמישי הוא חג'ג ', השישי הוא ג'יהאד, והשביעי הוא הקוראן. . וכל החרוזים הם במעשים טובים אם הם מחימר או מחלב, ואין בהם טוב אם הם לבנים . והשרשור בבוץ הוא לקדוש גובה וגאווה עם חוב, ולסחר רווח עם חוב, ואם זה מאבנים, הרי זה רוממות עם אכזריות לב, ואם זה של עץ, אז זו גובה עם צביעות וצביעות, ואם זה מזהב, אז בעליו משיג את מצבו, את הפוריות ואת הטוב שלו, ואם הוא כסף, הוא יקבל צמוד אלי את המספר של כל יזם, ואם הוא קטן, הוא ישיג את טובין העולם הזה . ומי שעולה למארקה ירוויח מהבנה וחוש שיגדלו את שניהם . ונאמר : התואר הוא אדם סגפן הסוגד, ומי שמתקרב אליו יזכה למעמד גבוה ולסגפנות . וכל תואר עבור המושל הוא המדינה . והמדרגות הבנויות מעידות על דברים מקלים . ואם מדרגות העץ היו הופכות למבנה, הדבר מעיד על יציבות בעניינים, והייתם מסתירים את מה שקיווה . ועלייה במדרגות היא גובה שמגיעים אליו בהדרגה . וציונים הם בתים בגן עדן . ומי שעולה במדרגות אחרי זה, הוא יחיה שנים על מספרם . וחמש הרמות הן חמש התפילות היומיות, כך שכל מה שקרה בהן הוא בתפילות ….

…ומי שרואה כאילו פגע בקערת זהב, קנקן או ספל ויש לו חור כפתור, אז הוא משרת שקונה אותו, או שאישה מתחתנת איתה, או משרתת עם מוסר רע . כמה מהם אמרו : מי שרואה שהוא משתמש בכלי זהב וכסף עושה חטאים, ומה שהוא רואה על כך עבור המתים, הסונים, הוא בשורה טובה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ הם מוקפים בלוחות זהב ו כוסות . ”…

…אבו סעיד, מטיף האוהלים, אמר לסולטן, להגביר את האפוטרופסות ולסוחר, לנסוע, וזה עשוי להצביע על פציעה של משרתת יפהפייה, בתולה, שכן האמרה הקב~ה, חור קצרה אוהלים ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שיראה שהוא בנה חומה או בנה חור עם חורבות, הוא ישאף לטובת ענייניו של אדם שהושחתו .~…