…אם אתה רואה שמלת כותנה בחלום, המשמעות היא נסיבות קלות . אחרי החלום הזה לא הולכים שינויים גדולים . אם בחורה חלמה לסרוג שמלת כותנה, המשמעות היא שיהיה לה בעל מעשי ומשגשג . עבור אישה נשואה זה אומר שהייה מאושרת, אך צנועה ….
חולם על לובשת שמלת כלה לבנה
(81 פירושים ומשמעויות של חלומות על לובשת שמלת כלה לבנה)…אם אתה רואה שמלות כלה, זה מצביע על כך שתשתתף בעסקיה של שרה ותכיר חברים חדשים . אם אתה רואה שמלות כלה מוכתמות או עמוסות, אז זה מנבא שתאבד מערכות יחסים אינטימיות עם אדם שהוא מעריץ גדול ….
…תרכובת עופרת לבנה אם אתה חולם על תרכובת עופרת לבנה, זה מצביע על כך שילדים או קרובי משפחה נמצאים בסיכון בגלל פזיזותך . הצלחה לא תועיל מעט ….
…ומי שיראה שהוא תופר את שמלת אשתו, הוא היה בבעיה ….
…שמלת אבל אם אתה חולם שאתה לובש בגדי אבל, זה אומר מזל רע ואומללות . ואם אחרים לובשים אבל, פירוש הדבר אובדן והדאגות הפוקדות אותך בגלל עמדות חבריך . לראות בגדי אבל לאוהבים בחלום פירושו אי הבנה ואפשרות של פרידה ….
…הדבר נכון גם לגבי לבנה של החולצה : אם היא הייתה אותנטית וחדשה עם כפתוריה, הבעלים שלה יהיה אם כן מקרה טוב . אם היוגורט נלבש ונשבר, או שהוא חושב שהוא נפל מהחולצה שלו, אז הבעלים של החולצה יחולק בין ענייניו להזמנתו, כי הכיס של החולצה הוא עניינו ….
…ומי שרואה שהוא מרים אבן לבנה, אז ילווה אותו אדם טוב מזג, והוא יסבול טוב ויהנה ממנו ….
…אל-קירמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש חולצה לבנה שמתחתיה מלוכלכת ישנה, המראה החיצוני שלה יהיה שונה מבפנים .~…
…ומי שראה שהוא נתן לו לבנה מכסף, הוא היה מכה בסולטנה ….
…ומי שרואה שהוא קנה שפחה לבנה, אז סחרו רווחי ומוצא טוב, ומי שרואה שהוא קנה שפחה צהובה, הצורך שלו יהיה קשה לו, ונאמר שהוא חולה ….
…ומי שחושב שיד אחת יותר לבנה מהשנייה, אז הוא יברח מהרע ויזכה לניצחון לאלה הסותרים אותו בגלל האמרה הקב~ה, ~אני הולך ידך בכיס שלך, והיא תצא לבן בלי רוע . ” הפסוק ….
אם אתה חולם שאתה לובש כתונת לילה, תחלה במחלה קלה . אם תראה אחרים בפיג'מה, תקבל חדשות מטרידות של חברים נעדרים . העבודה תיסוג . אם המאהב יראה את אהובתו בכתונת הלילה, יריב יתפוס את מקומו ….
…אם ילדה חולמת שהיא כלה, זה מנבא שהיא תיתקל בירושה שתמצא חן בעיניה מאוד, אם היא מרוצה מלהפוך את חתונתה לראווה . אם היא תרגיש מכווצת היא תסבול מאכזבות מציפיותיה . אם אתה חולם שאתה מקבל כלה, זה אומר הסכם שמח בין חברים . אם הכלה מקבלת אחרים, זה אומר בשבילך הרבה חברים ושמחות . אם כלה מנשקת אותך, המשמעות היא שתיהנה מבריאות טובה ושהלב האדיב שלך יירש הון לא צפוי . אם תקבל כלה ותמצא אותה במצוקה וחולה, זה אומר שאתה תהיה נסער מההצלחה שלך ומעבודת החברים שלך . אם הכלה חולמת שהיא לא בהרמוניה עם בעלה, המשמעות היא שכמה נסיבות עצובות יקלקלו את תענוגיה ….
ומי שרואה את זה כאילו הוא לובש בגדי נשים והיה במצפונו שהוא מחקה אותם, הוא יכה עליהם ואימה על ידי סולטן . אם הוא חושב איתה לובש שיש לו נרתיק כמו העוף שלהם, אז הוא מאוכזב ומדוכא . אם היה רואה שהוא נשוי בנרתיק ההוא, אויביו היו מופיעים בו . האיש לבש בגדי נשים צבועים, גידול באויביו, ואם ראה בכך שהוא לובש בגדים לקח מסמכותו, אם ראה שאיבד חלק מבגדיו או מחפצי ביתו, אז הוא הורס איתו חלק ממה שבבעלותו ואינו נעלם כלל ….
ומי שרואה שאחד מהם לבש אותו או ייתן לו משהו מסחורות העולם הזה, זה יתברך והשתדל ביום התחייה ….
…באשר לגופרית הלבנה, היא מועברת במומבו, והצהוב נהרס על ידי מחלה וקושי מסירחון ריחו ושנאתו לטעום, הוא אינו טוב, וגופרית מועברת בכסף בלתי חוקי ….
…לבנה בחלום מעידה על עסקים לא יציבים וחוסר הסכמה בענייני אהבה . אם אכן תצליח זה ללא ספק ייכשל במאמציך למען כל המזל הגדול ….
…כלה אם הכלה מעוטרת בחלום, הרי שזה עולם פורה . ומי שרואה שהוא כלה ולא רואה את אשתו, אינו מכיר אותה, נקרא לו, או מיוחס לו, אז הוא מת, או הורג אדם . ואם ראה שהוא התחתן, היה משיג סמכות במידת האישה, מעלתה, משמעות שמה ויופייה ….
…אם ראה שהוא מכר או לקח בגד בחורף, זה מעיד על העוני שלו ועל הצורך שלו באנשים . לדבריו, ראש הבגדים של מטיף אבו סעיד היה ככל הנראה מלאכתו שהוא עושה ומאבטח אותם מסקר העוני שבו טעות בחיים ועושר והתרחבות בכדי לשחרר אותם ולפגוע לטובת החורף ) ואלמפארטי אותו אם הכתובת מסומנת על ידי אישה . סעיד ג'עפר סדיק להתפרש Paljarah או הילד מה הוא ראה אותה Zain או שין יהפוך ב אותם, ואת החיסור של הבגדים שהם ועוברים על היבטים הוא חש כי לובש משהו שבו הוא לפרש בסדר ותועלת אם הם מן כותנה, נקי ומרווח ואם Dd כל כך Vtobeirh נגדו ואם הם משי ולא שום דבר אין שום דבר רע עם זה ואת המוכר של זה, כי הוא בוחר את העולם הזה על פני הבא . אבו סעיד אמר כי חזונו של המטיף לקרירות, בין אם הם מפורטים ובין אם לא מפורטים, הם מראים טוב שמסופר כי אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו אמר: הו שליח אללה, ראיתי אתמול היה על פפירוס פטכיה אמרה : שתיים. הבנים תבר אותם . והדיו מעיד על שמחה, אושר וקור שנמצאים לצד מהלך החרטום בביטוי, אלא שהאינטימיות בעולם טובה יותר מאשר בדת, והיא בפרשנות חזקה יותר מצמר . הוא חש כי לובש פראדה או מעורבב עם הכותנה Bharir אותו בלעדיו אפילו אם זה משי עושר חאראם ואת הקישוטים הם שעוטים את השווקים הם מוזמנים ורק בזמנים של הנאה ומופתים וגם אם הם בתוך התפקיד אלא אם זה סוג של שעשוע . ומי שרואה את משפט בגדו של הלבוש, הוא מתפרש בשלמותו . ומי שרואה שהוא לובש בגדי קיץ בחורף, זה יגדיל את הטוב ואת התועלת כמו הערך של מה שהוא לובש . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים זה מגדיל איתן כסף ופחד, אבל ההשלכות שלה הן קשות ושורדות אם יראו אישה לובשת בגדים מהגברים זה מראה טוב ומועיל . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים פחות משלו, אז זה מעיד על שחיתות ענייניו, ואם הם אלגנטיים יותר מבגדיו, אז הוא מציין את סדר ענייניו .~ ומי שרואה שיש עליו את בגדי הזקנים, אז זה מציין את גובה העניין ואת כמותו אליו מייחסים לו אותם בגדים אם הוא משפחה בשביל זה, אחרת זה טוב ומועיל . ומי שיראה שיש לו בגדים מבגדי אנשים מושחתים, יהיו לו חטאים רבים וחטאים בשפע . ומי שרואה שהוא לובש מלכים, זה מתפרש על שלושה היבטים, מתקרב אליהם, משיג טובות, תועלת וסדירות בענייניו, ומשיג את הכבוד והכבוד . הוא חש כי לבישת בגדים של מדענים הייתה ברוכים הבאים סלאח אותו למדע בעולם צדק ואת העולם הבא .) הוא הרגיש שהוא לובש בגדים מן הצמר הוא פרש כדי להבטיח את הכסף . ההרגשה היא שלבישת בגדים דהימיס או אהרביין בערך, או Alrvdh זה יהיה נוטה למה שלדבריו בגדי החזון של ג'פר סאדיק לעולם אינם מתמקדים בתשעה היבטים של דת ועושר ויוקרה ומועילים וחיים ועובדים לטובת הצדק. של זה ותיקון אם זה לא מה שאתה מכחיש את הביטוי ואם האישה ראתה שהיא היא לבשה את מה שהוזכר בבגדים ראויים לשבח, והפרשנות שלה עשתה לה זכות עם בעלה ושלמות ענייניה . ודניאל אמר חזון של בגדי האיש: אם תלבש בגדים, תתפרש על ידי רווח, ואם תראה בגדים שחורים, הרי למלך יש טוב והקהילה במצוקה . אל-כרמני אמר: ~מי שיראה שהוא לובש בגדים שחורים, הוא יסבול מכאב, מצוקה וצער, אלא אם כן הוא שלובש אותם כשהוא ער ויודע עליהם, והוא יהיה מוטרד .~ אבו סעיד אמר כי המטיף בגדים שחורים למי שנהג לחבול שנאה שנאמרו להם כי הוא ההוכחה החולה למוות מכיוון שאנשי אסונות לובשים בגדים שחורים ובגדים אפס מחלת דיאבא רק בדיבאג 'או טווינג או משי, והדברים האלה הם תקפים לנשים וגברים של השחיתות של דת . אל-כרמני אמר: אם המטופל רואה שהוא שוטף בגד צהוב עד להסרת הצהוב שלו ולובן שלו מופיע, אז הבגד מתפרש בגוף והצהבהב שלו נמסר על ידי מחלתו ועזיבתו ממנו . זה הרגיש שנטרל אותו משמלה צהובה, סאגמה לא קרה, פגע בו במה שהוא שונא בצהוב של קריעת השמלה, או שלא כמו כל מה שנלבש בצבע וירוקי הבגדים שמחו והנאה ותופיק אבו סעיד אמר שהמטיף מלביש את הירוקים. כוח שכונתי של דת וגידול בפולחן ובמקרה טוב מת כאשר אלוהים, שהוא בגדי אנשי השמים, על אמירתו, בואו ולבוש בגדים ירוקים מסונדוס ואברק, ולבוש הירוקות מעיד על החיים הפגיעה בירושה, ובמתים שהוא יצא מהעולם כשהיד . אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא לובש בגדים ירוקים, זה מתפרש בכבוד ובכבוד. באשר לבגדים הלבנים, הם יתפרשו כרצוי, במיוחד אם הם טהורים . ~ אבו סעיד, המטיף, אמר כי בגדים לבנים מתאימים ללבוש אותם כדת, ולמי שרגיל ללבוש אותם כשהם ערים, ולגבי בעלי מלאכה ומלאכה, הם צריכים ללבוש את זה בשבילם . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, זה מעיד על טובת דתו ומצבו הטוב. ” ודאגותיו הלכו באמירתו שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, ובאשר לבגדיו הכחולים, הוא נקי . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים זרקא זה הדת טובה והבגדים רוז ', הם שנאו גברים רק מצעי אלמלווה ומצעים הסומק של הדברים האלה מעיד על הנאה ותקף לנשים בדנהן אמרו שהם לובשים מופעים אדמדמים שנלחמים. סכסוך חמור מאוד ונאמר לו שמחה של סנאפרים עם פאנק בעולם, כפי שמעיד סיפורו של קארון, ונאמר שהוא מעיד על שפע של כסף תוך מניעת זכויות האל בו . ומי שראה שהוא לבש את זה בחג או בקבוצה, הוא לא פגע בו . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים חמרה שזה הביא ללחימה ולמחלוקת, אם כי ברוך הבא למנדט שקיבל אולי שמחת הפסוק יצאה לאנשיו בפאר והיה לבוש בבגדי חמרה ונאמר חזון הסומק. , בין אם בבגדים ובין אם אחרים, הם מראים טובות ואולי חזון האריסיפלות המוצג בשמלה להנאה . ומי שרואה את בגדיו נשרפים, אז הוא יקבל לו השפעות מזיקות ככל שנשרף מזה, ומי שרואה שבגדיו קרועים, אז יפרש את הסוד . הוא חש כי לבישת בגדים של שיער צמר או חיה או שיער או כך סכו כסף אם זה היה משי או כך ראיות מרוצפות שמלת חראם Fmal של חוסר מוסריות ועל הבגדים מלוכלכים, הם ועוברים Bgham וצער, ואת השמלות Alkagd הם ועוברים Baelchenaah לא טוב בזה, ועור השמלות צובר עניין ותועלת במידה המיוחסת לו ששמלת העור שאתה לא תופר אותה במונחים של סיטונאות מכל הזנים מראה לגמרי דת ואולי זה היה עוד ישן על הפנים ו בגדי האוצר יפלו את בז ועושר . ומי שיראה שהוא לובש שמלה צולעת, אישה תבוא בפי הטבעת שלה . ג'אבר אמר המרוקאי להביע שלהם מצורפים דברים יומיומיים Valbaad בבגדים אם הוא נקי כמו חדש, אשר מחובר לדת ואת העולם ואם דוק וינטאג המלוכלך Vdd כך אולי עפר דל ב השמלה על החולשה בדת ונאמר אם האישה ראה כי היא ללבוש בגד צהוב שהוא בעלה, זה מחליש אף ) הוא לא היה בשבילה, אז הוא לקח בעל . ומי שרואה שהוא פותח בגד מקופל, זה מעיד על נסיעה, ומי שרואה שהוא מקפל בגד פתוח, זה מעיד על בואו נעדר ממסעו . חאלד אל – איספהאני אמר שהבגדים הטובים ביותר ומה היה כותנה אם זה לא עניין של משי תולעי משי כי זה טהור זה דת טובה ושמלות עולמיות אם הדוגמה, כותנה או משי, הם מפיצים כסף חראם והשחיתות של הדת ונטול דאגות . הוא אמר שג'פר סאדיק שמלה חדשה גבר לבן אישה ואישה ומלך החסד והתועלת של זוג, הוא ראה שהוא הוריד את החלוק שלו איתו שהוא במלך השירות זה מהשירות שלו אבל לא כמו שזה נקרא, וראה שהוא גזר את בגדיו שפירש להשיג טוב . ומי שרואה שהגנב מפשיט את בגדו, זה מפריע להתרחשות השחיתות בקרב נשים . אבו סעיד, המטיף, אמר כי הבגד בעל שני הצדדים או שני הצבעים מעיד על נימוס ואפוטרופסות לאנשי הדת והעולם, והבגד החדש טוב לעשירים ולעניים . זה הרגיש שבגדי מגסות כמו Vtmzkt חדשים אינם מסוגלים לתקן כמו שזה מרתק אפילו כמו שהוא חי והילד והערך הגבוה של משרתי המחלה והחסד החופשי מגדילים שמלות של חוב מחודש, לבושים מעל בגדיו הראו את הסכמתו של אלנאת הסודי, ואולי הכוונה הייתה טובה מהכאילו ואולי הרוויחה כסף מדכורה וברוקדת משי איננה מתאימה ללבוש גרביים עבור המשפטנים, משום שאאולאן ביקשו מינימום והזמינו אנשים לכפירה והיו כנראה תקף הלא – מלומדים, הם מפרשים את העבודה דורשת פרדייס ומדביק עם נסיכות זה גם מצביע על נישואים על ידי אישה, כנה או פִּילַגשׁוּת Bjarah בל הגדרה מכנה המעבר של הביטוי של כל זה הוא מן המקרה של חוזה . החלוק מציין את פניו . אל-קירמני אמר, ~זה מתפרש למען הצדקנות בדת, לאנשים המושחתים עם השוטים, ולאחרים עם זיהום באבעבועות שחורות בגוף .~ אבו סעיד אמר מוטלת מטיף הפין במצב שהיה ממשפחתה, במיוחד מן האנשים של חריש וזריעה ובשנה פורייה למי יש ממשפחתה, א ~ים לנשים הנאה הגדלת ונתן שיה קיבל כסף מן הנקודה של הפרסים ואת האנשים של גילוי והימורים, וכן עשוי לצבור שוטים . מותר שיש לו פנים עם השלכות, ואף אחד לא מאשים את זה, בין אם זה לגברים או לנשים, אלא אם כן מערבבים איתו משהו מהסוג הגנאי . באשר לדיו, הוא מתפרש בחסד, ואין בו שום דבר מלבד הטוב ביותר, במיוחד לנשים, ונאמר חזון בגדי הנדיבות הוא צער . המסור ששני הבגדים שלו חגין מוטגטאן לבוש אחד מעל השני מסומן על ידי מותו ובגדיו הקרועים פירשו כלאחר יד חששות לפציעות וקרע פרש ארוך יותר וזה משמש אלקבה ודובאג'י אם האישה ראתה את בגדיה בבגדים קצרים חסר HTC מוסתר ואוכל השמלה החדשה לאכול כסף חלאל ולאכול את השמלה אמר סלמי ראה שבגדיו רטובים עליו בזמן שהוא לובש אותם. אם הוא נמצא במסע, אז הוא לא נוסע, ואם הוא התכוון למשהו שלא יהיה לו . ומי שרואה שהוא מוכר את בגדיו טוב לו ואין טוב למי שקונה אותם, ואם הוא רואה אותם שהוא דוחף אותם מעצמו, הרי זו מחילת עוניו . ומי שרואה שהוא לובש בגדים חדשים לאחר שהתרחץ, אז הוא מסרב באובדן הדאגה והמצוקה, והוא נחסך ממשהו לא בסדר . ומי שרואה שהוא לובש בגד אסור או משהו המיוחס לנשים, הוא מתחתן עם אישה אסורה, ולגבי הבגדים הרקומים, הם נלבשים על ידם, מוקשים, ואולי שבירת הנשים נשברת . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים , שהיו בהריון, הם מגיעים לנקבה, אם כי הוא לא היה בהריון זה משפיע על נזק או פחד באותו כסף כמו שנאתה כנראה נפצע בזמנו ובגלימה, שזה שהונח על הכתף, פירש את הדת האנושית שלובשת אותו בעמדת הצוואר והצוואר של המזכירות . הוא הרגיש שהוא robe ובכן הוא סלאח דין ותום לב, ואם הוא ראה את הגלימה זה מעמיד אותו על הכתף ובכן זה גדל החוב ואת הבריאות של הדת הוא לא טוב דק .) בכביסה הוא לצייר הוא הרגיש כי רחיצת בגדיו מעפר זה מראה על טובתו וישועתו של האלון ועצב ורווחתו וחובו יוחזרו אם הוא לובש אותו, אך אם הוא לא לובש אותו, זה בלי זה . אל-כרמני אמר: ~רחיצת בגדים נקיים אם מופיע עפר מזה, זו שחיתות בדת ועשיית חטא .~ אבו סעיד אלווסר אמר: רחיצת בגדים מעפר היא תשובה, שטיפת זרע היא תשובה של זנות, ושטיפתם מדם היא תשובה מרצח, וכיבוס מתירוץ בתשובה . ג'עפר אל-סאדיק אמר: שטיפת בגדים במים קרים פירושה ארבעה היבטים של תשובה, בריאות, הצלה מאסיר, וביטחון מפחד, ושטיפתם במים חמים, צער, צער ומחלה . ונאמר שמי שראה שהוא שוטף בגדים נקיים, זה גידול באדיקות ובחסידותו, ונאמר שזה בזבזני כי לא ראוי לכבס, ואחרים אמרו, אין בזה שום נזק ואין בזה שום נזק ….
…אם אתה רואה חצאית חדשה בחלום, אז הפרשנות שלה היא שהגאווה שלך במה ששייך לך הופכת אותך לנושא ללעג בקרב חבריך . אם אתה חולם לראות חצאית קרועה או מזוהמת, המשמעות היא שהמוניטין שלך יתערער ואיים . אם בחורה חולמת שהיא לובשת חצאית נקייה או משי, זה אומר למצוא בעל . אם היא תגלה שהיא הסירה את החצאית בטעות כשהיא לובשת אותה, זה אומר מזל ואכזבה אומללים . אם היא תראה את חצאיתה נופלת ממקומה בזמן שהיא הולכת בכביש, היא תתקשה לשמור על המאהב שלה, ובעיות ודאגות אחרות עשויות לבוא בעקבותיה ….
…גרב לראות גרביים בחלום פירושו שתחיה בהנאות לא מוסריות עם בני זוג מזויפים . אם אישה תראה שהגרביים שלה בלויות וקרועות, היא תתנהג בהתנהגות מטופשת ולא מוסרית . אם בחורה חולמת שהיא לובשת גרביים דקורטיביות, היא אובססיבית למשוך את תשומת לבם של גברים, והיא חייבת להיות זהירה עם האדם שהיא אוהבת . אם היא לובשת גרביים לבנות, היא מאוימת על ידי מחלות ותקופות קשות ….
…האיוואן הכחול : העבה יותר מהחלב : אישה כפרית שיש לה חוב, ועם טיח זה עולם מחודש, ועם לבנה יש כסף שהופך לאסור, ונאמר שהוא אישה צבועה . ומי שרואה שהוא עושה נישואים עם לבנה של מכלית, הוא ישמע את בנו . הטיח והלבנה הם עבודתם של אנשי הגיהינום והפרעונים . הכיפה : כוח, מי שרואה שהוא בנה כיפה על העננים, הוא מכה בסמכות ובכוח בחלומו . ומי שרואה שיש לו מבנה בין שמים וארץ של כיפות ירוקות, זה טוב בשבילו ומותו מבוסס על מות קדושים . בנייה מעידה על בניין של גבר עם אשתו, ונאמר מי שראה שהוא בונה בניין, כי הוא היה אוסף את קרוביו וחבריו בהנאה . ומי שרואה שזה חימר בקברו של הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז הוא יבצע את חג'ג 'בכסף . ואם חלב נאסף ולא נעשה בו שימוש בבניין, הרי זה דירהם ודינרים, ומי שרואה שהוא מחדש את המבנה העתיק של עולם, אז התחדשות חיי העולם ההם . בין אם הבניין היה מיועד לפרעה ובין אם לא צודק, הוא יחדש את חייו . והנביא, שיהיה עליו תפילת ה 'ושלום, אמר : מי שרואה שהוא בונה בניין, הוא עושה עבודה . ומי שרואה שהוא התחיל לבנות וחופר אותה מיסודה ובונה אותה מהחלטתו עד שבנה אותה, אז הוא מחפש ידע, אפוטרופסות או מלאכה, והוא ימלא את הצורך שלו כרצונו . ונאמר שמי שרואה שהוא בונה בניין בעיירה או בכפר, הוא יתחתן שם עם אישה . אם הוא בונה אותו מחימר, הרי זה קישוט וצביעות, ואם הוא בונה אותו מחימר, הרי זה מותר ורווח . אם הוא חקוק, אז זו מדינה או דגל עם כיף ושמחה . ואם הוא בונה אותו מגבס ומלבנים עליו, אז זה מתעמק בהבלים ….
…נדיר סיפר שאדם הגיע לסייד בן מוסאיייב אמר, ראיתי על מרפסות המסגד יונה לבנה היטב ואם הנץ בא ואנמלה אמר שאישרר את חזונך ואלאגאג מתחתן עם בת עבדאללה בן ג'עפר, כי אשת היונה לבנה כחולה – מלך ערבים של בז שבב, לא רק הצליינים יצאו ) גם החזון עבר ….
…מי שרואה שהוא משתחווה ומשתחווה ומתפלל לאלוהים הכל יכול, אז הוא נכנע לו, ומפטר את עצמו מהיהירות, קובע את גבולותיו וחוקיו של האל, ומשיג במהירות את מבוקשו בדת ובעולם וכובש את מי שהוא אויביו . ונאמר : מי שיראה שהוא עבד את אלוהים אדירים, ינצח את אויבו, ויסלחו לו . והזונה אשמה, כך שאם ישתטח הוא יחזור בתשובה על חטאו, יתחרט וימלט מסכנותיו, יספק את צרכו, ייתן חנינה, והמחונן יאריך את חייו . אם הוא רואה שהשתטח למישהו שאינו אלוהים אדירים או נפל על פניו מבלי ללכת לבתי הסוהר, הוא היה מושפל ואוכזב, אם הוא נמצא בסכסוך, מלחמה או מריבה, ואם הוא היה אבוד סחר, ואם היה לו צורך, אז זה לא היה מבוטל. אם הוא נפל על הר שמשתטח לאלוהים הכל יכול, הרי שהוא כובש אדם בלתי ניתן להריון, ואם הוא נמצא על גבעה או חומה, הוא נכנע לאדם רזה שנכשל בו . השתטחות בחלום היא עדות לאמונה באלוהים ובתשובה עבור החוטא, ואולי כריעה והשתטחות מעידה על חג'ג ', כי אלוהים אדירים אומר : ( וטהר את ביתי לאלו המתפללים, קמים וכורעים ברגל ). השתטחות עשויה להצביע על עקבות השמש וליווי הנביא, אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום בגן עדן . סגודה בחלום היא מדריך לציפורניים, מדריך לתשובה מחטא, מדריך לזכייה בכסף, מדריך לחיים ארוכים, ומדריך להימלט מסכנות . השתטחות היא ניצחון וצדק בעניינים . השתטחות עשויה להיות ברכה שהקב~ה העניק למי שראה זאת . ומי שרואה לבנה של זהב, היא משתחווה לבנה של כסף, כי אדם מכובד נכנע לאדם שפל . ומי שנכלא בגין צלב, הוא נתון לאנשים הצבועים של הכאת עניבות, שירה וכלי נגינה ….
…נזירה אם אדם דתי חולם לראות נזירה, הוא יפקיר את חיי הסגפנות לעונג ושעשוע חומרי כלשהו, אך לתקופה זמנית . עליו לעמוד בשולי חוכמה בהתנהגותו . אם אישה חולמת לראות נזירה, היא תתאלמן בעתיד, או שתנטוש את בעלה או את אהובה . אם היא חולמת שהיא נזירה, המשמעות היא שהיא ממורמרת ומנוכרת לנסיבות הקיימות כיום . לראות נזירה מתה בחלום מעידה על תחושת עצב וצער עקב בגידת יקיריהם ואובדן מזל וכסף . אם נזירה חולמת שהיא מורידה את שמלת הנזירות, כלומר היא עוזבת את הנזירות, פירוש הדבר היא כמיהה לתענוגות העולם המעכבים את נאמנותה למשימה שלה ….
…כמו כן, הסירמה, עורות של בעלי חיים הם ירושות . ונעליים של שפחה מקשטת את דברי הנשים, כי הסוליה היא אישה, והחייט הוא גבר המורכב בטוב שברכותיו עוברות את הנכבדים והענווים, ועניינים נפרדים נרפאים על ידיו. אם הוא תופר לעצמו, אז הוא מתקן את עולמו של עצמו בצלאח א-דין, ואם הוא רואה שהוא תופר ולא תופר טוב, אז הוא רוצה שהוא מתכנס ולא מתאסף, ואם הוא רואה כאילו הוא הוא תופר את שמלת אשתו, ואז הוא יהיה בצרות…
…** חזון הנביא שהוא יתחתן עם עאישה מהישאם בן אורווה מאביו מעיישה – שיהיה אללה מרוצה – אמר : אמר לי שליח אללה עליו השלום ( ראיתי בחלום פעמיים אני רואה אדם מי יקבל אותך הגניבה של משי אומר זה Amrotk Vokhvha אם אתה ו אומר כי זה לא מאלוהים . בשנת הרומן, אמר : אמר לי את Messenger של שלום אללה עליו ( אני מוצג חלום Ajbi שלך מלך בגניבת משי, הוא אמר לי את האמרוטק הזה שחושף את שמלת הפנים שלך. אם אתה אמרתי לך את זה מאלוהים אמאדה ) והבין את חזונו עליו השלום אבו הוא ואמי התחתנו עם אמא של המאמינים. , עיישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – והיא אשתו האהובה ביותר ….
…בחלום זה בא לידי ביטוי על ידי האימאם, אז מה שקרה במונחים של ירידה או עלייה בו ייחס אותו לאימאם או לדת החזון . ומי שראה במכה את ביתו והיה עבד משוחרר, גם אם היה אדם חופשי, הוא זכה לתפארת מהסולטן, ואנשים פונים אליו לשם ידע שמלמד אותם, ומי שמניח את מכה מאחורי גבו עוזב את שליטו או שליט . ומי שרואה את מקכה הרוסה, הוא יתפלל מעט . ואולי מכה ציינה בפנים כלה יפה שהיו לה הרבה מחזרים . הכניסה למכה לסוררים היא תשובה, הכופר מאמין באיסלאם, והרישות אישה, ואם הרואה הוא מריבה, הוא מעיד על דיכויו במריבה שלו . אולי כניסה למכה הצביעה על ביטחון מתוך פחד . ומי שרואה שהוא יוצא למכה לבצע את חג'ג ', אז הוא יפרנס את חג'ג', אלוהים אדירים ירצה, ואם הוא חולה, אז מחלתו תתארך והוא עלול למות . ומי שיראה שהוא צמוד למכה, הוא יוחזר לשפלת החיים . ואם הוא יראה שהוא במכה עם המתים, הוא ימות קדוש מעונה . מי שילך למכה רק בגלל סחר, הוא יתלהב מהעולם הזה . מי שרואה את זה מופר הוא טוב ….
…לפת אם אתה רואה לפת בשטח, פוטנציאל ההצלחה שלך יגדל כל הזמן . אתה כל כך מאושר ואבד על ההצלחה שלך . אם אתם אוכלים לפת, זה מנבא הפרעות ובעיות בריאות הפוקדות אתכם . אם תעקרו לפת אדמה מהקרקע, זה מנבא שתשפרו את הסיכויים שלכם להשיג עושר והצלחה . אם אכלתם לפת ירוקה, זה מנבא אכזבה ועצב . ראיית לפתית היא סימן להצלחה ושגשוג בעתיד . אם ילדה זורעת אונס, זה מנבא שהיא תירש רכוש עצום ותצוד כלה יפה ….
…נישואין בחלום מעידים על הטיפול באלוהים הכל יכול . אולי נישואים מעידים על משפחות, דת, דאגה ומצוקה . אם אדם מתחתן עם אישה לא ידועה, הדבר מעיד על כך שהמונח קרוב, והנסיעה מהבית לביתו, ואם הוא מתאים לאמירות, הוא ייקח או יקבל תפקיד המתאים לו . אם מדובר בחתונה על פי המנהג, הרי שמדובר בתפקיד או במוניטין טוב . נישואין מוגדרים כמלאכה, כך שמי שרואה שהוא התחתן עם אישה ואז היא נפטרת, אז הוא עובד במקצוע שממנו הוא מקבל רק עבודה, צרות ודאגה . ומי שחושב שהוא התחתן עם אישה יהודייה, הוא רודף אחרי מסחר בו ירוויח חטא ויעשה חטאים . ומי שחושב שהוא התחתן עם אישה נוצרייה, הוא עוסק במקצוע בו הוא שקרי . אם היא קוסמת, אז זו מלאכה ללא דת . מי שמתחתן עם זונה הוא נואף . מי שמתחתן עם אישה בריאה מחויב במגבלה כבדה . ומי שמתחתן עם כלב, יש לו סדר נמוך . ומי שרואה אדם מתחתן עם אישה ומעביר לו אותו, הוא יקבל כסף . ומי שרואה את אשתו מתחתן עם איש עם אשתו של הסולטאן, יינתן לו מלך אם הוא כשיר לכך, אחרת הוא ייקח את המנדט . ומי שמתחתן עם אישה מתה יקבל גישה לעניין מת, הוא עלול לוותר . אם האישה החולה מתחתנת, ומי שרואה את הבעל ולא מכיר אותו, היא נפטרת. כמו כן, אם האיש החולה מתחתן בשנתו ואינו רואה את האישה ולא מכיר אותה, הוא מת . ומבעלה של אמו, הוא מוכר את רכושו : אם אישה בהריון רואה שהיא נשואה, היא יולדת שפחה, ואם היא מופיעה כמו כלה, היא יולדת ילד . אם אישה ויש לה בן רואה שהיא נשואה, אז היא מתחתנת עם בנה . אם אישה רווקה או נשואה מתחתנת בחלום, היא תשיג טוב . אם האישה מתחתנת עם גבר מת, היא תהיה נפרדת וענייה . ומי שיראה שהוא התחתן עם אישה ויש לו אישה או נשים, תהיה לו ברירה וסמכות ככל היופי והאישה של האישה אם יבדוק אותה וידע אותה. אם הוא לא הכיר אותה והיא התכוננה אליו, זו עדות למותו, או למותו של אדם שבידיו . ומי שיראה שהוא מתחתן עם בת של שייח 'לא ידוע, הוא יסבול הרבה טוב . ואם אישה תראה שהיא התחתנה עם שייח 'לא ידוע, היא תעשה טוב הרבה . ואם היא הייתה חולה היא נרפאה ממחלתה . ומי שרואה שהוא מתחתן עם אישה מתה מאשתו, עליה להגיע לרחמה, ואם היא עדיין בחיים, הרחם שלה ינותק . ומי שראה שהוא התחתן עם מהראם, משפחתו גוברת . והאישה בחלום היא בת זוג, אויב, שליט מעיק, יריב מר או מלך, וכל מה שהאדמה הצביעה לו מבחינת נוחות או עייפות, או טוב או רע, האישה כמוהו מיוחסת לו. על אינדיקציה שלו לכך ….
…באשר לראות את המתים, להתערבב איתם, לקחת מהם ולתת להם, מי שרואה שמת חי, אז יקרה שמחה ואושר. ומי שרואה שהוא החיה את המתים, אז הוא מברך כופר ולא רואה מי שמת חי ואז מבקש ממנו שמתה והוא אמר לא, אבל היית בחיים, זה מעיד על מצבו הטוב ב~הבא ~, ומי שרואה שאדם מת כועס, אז זה מעיד שהוא נתן צוואה ולא פעל לפי רצונו. ומי שראה שאדם מת צוחק, הוא מבשר, מציין שצדקה הגיעה אליו וזה מקובל, ומי שרואה שאדם מת במצב טוב בזמן שהוא לובש את בגדיו, אז הוא מציין שמותו טוב בשביל מוֹנוֹתֵאִיזם. הוא חי בזמן שהיה במסגד, מכיוון שהיה בטוח מעונשו של אלוהים אדירים, ומי שראה שהוא מתחבר עם המתים אז נסע רחוק, ומי שראה שמת מת צחק ואז בכה, זה מעיד על כך הוא מת מחוץ לדת האיסלאם, ומי שרואה שאדם מת השחיר את פניו, זה מעיד שהוא מת כלא מאמין. הוא ראה שאדם מת סיפר לו על העניין שלו, כי כמו שאמר, כי המתים בבית האמת אינם מדברים אלא אמת. ומי שרואה שלאדם מת יש כתר, תכשיטים או טבעות, או מה שמעטר אותו, או שהוא רואה אותו יושב על מיטה, אז הוא מציין את טובת תורו, ומי שרואה שאדם מת לובש בגדים ירוקים, זה מצביע על כך שמותו היה סוג של עדות, ומי שראה שאדם מת יערער על כך בזמן שהוא לא היה מסוגל לעשות זאת או שהוא היה מטיף לה במילים של G. Laze, זה מצביע על כך שהוא חטא. לכן עליו לחזור בתשובה לאלוהים, ואולי האדם המת הוא במיוחד, ומי שרואה שהמת הוא עירום ומערומיו חשופים, אז זה מעיד על עזיבתו את העולם הזה עירום ממעשים טובים, ואם הוא מאנשי צדק, ואז הוא מריח את זה ומי שרואה מת עם בגדים מלוכלכים או חולה, הוא אחראי לדתו זה בינו לבין אלוהים אדירים, במיוחד בלי העם, ומי שרואה שאדם מת עסוק בלעשות טוב עבודה, אז הוא טוב בזכותו בהמשך, ו אם עבודתו ראויה להאשים אז נגד זה, ומי שרואה אדם מת שחי ותפס את מקומו, אז מי שעוקב אחריו מקבל אפוטרופסות ומי שרואה שאדם מת מתלונן על ראשו, אז הוא האחראי להזנחתו ענייני ההורים, ואם הוא מתלונן על צווארו, הוא אחראי לבזבז את כספו או את ידידות אשתו, ואם הוא מתלונן על ידו, הוא אחראי על אחיו או בן זוגו או על שבועה שנשבע בה שקרן ואם הוא התלונן על בטן אז הוא אחראי לזכויות האב וקרובי המשפחה, ואם הוא התלונן על רגלו אז הוא אחראי להוציא את כספו שלא ברוך השם ואם הוא מתלונן על הירך שלו, ואז הוא אחראי על כריתת רחם, ואם הוא מתלונן על רגליו, הוא אחראי למות חייו בשקר, ומי שרואה שאדם מת מתפלל עם החיים, הם נופלים במה שמוטל על ה מ 'של ציות, ומי שרואה שהוא נכנס מאחורי המתים בבית לא ידוע אז הוא לא עשה הוא יוצא מזה, הוא מת, ומי שרואה שהוא נוסע עם אדם מת כי העניין שלו מבולבל ממנו ומי ראה אדם שמת שהכיר אותו וברך אותו ושאל אותו, כי לא מת באותה שנה ומצביע על טובתו וטובת מצבו של הנפטר, ומי שרואה שמת ידוע מת שוב ומותו בוכה, הוא יתחתן עם חלק ממשפחתו והוא יהיה כלה ביניהם, אחרת אדם ימות אם אין לו סיבה. מות עמיתו או שמו, ומי שרואה שמת מת נאנק ומצבו אינו זהה, זה מעיד על עבודתו הרעה והתגמול על מעשיו המכוערים. ומי שרואה שקבוצת מתים במקום אוכלת משהו, הדבר ההוא יקר ומי שחושב שהוא מחבק את המתים כשהם על כרית, חייו יתארכו….
…בית קברות אם אתה חולם שאתה נמצא בבית קברות יפה ומטופח, תקבל ידיעות בלתי צפויות על ריפויו של אדם עליו התאבלת, בהתחשב במותו, ותמצא את זכותך החוקית המתאימה בארצות שנכבשו על ידי שורשים וגוזלים . אם תראה בית קברות נטוש וצמח בו צמח אוכמניות, תחיה עד לכל החברים שלך שעזבו אותך, ותישאר בחזקת זרים . אם גברים צעירים חולמים להסתובב בין דרכיהם של המתים הדוממים, הדבר מנבא שהם יתקלו באהדה ובתגובה אינטימית מצד חברים . אבל הם יצטרכו לפגוש בצער כי חברים לא יכולים להימנע מהם . אם כלה חולמת לחצות בית קברות בדרך לטקס החתונה, היא תישלל מבעלה בשל אירועים אלימים המתרחשים במהלך המסעות . אם אם חלמה שהיא נושאת פרחים בשלים לבית קברות, הדבר מעיד על ציפייה להמשך בריאות טובה במשפחתה . אם אלמנה צעירה חולמת שהיא מבקרת בבית קברות, המשמעות היא שהיא תזרוק הצידה את בגדי האבל לטובת חבלי נישואין . אם היא מרגישה עצובה וחסרת תקווה, היא תיתקל בדאגות חדשות ובחרטה . אם הקשישים חולמים על בית קברות, הדבר מעיד שבקרוב הם יעשו טיולים אחרים למקום בו הם ימצאו מנוחה מוחלטת . אם אתה רואה ילדים צעירים אוספים פרחים ורודפים אחרי פרפרים בין הקברים, הדבר מעיד על שינויים מוצלחים ולא תבכה על אף קברי חבריך . מסיבות המסכות העליזות יהיו בריאות ….