…הוא הרגיש שאזכור האוסף עד שהפך לכקבה זה פירש שישה היבטים של כסף ונמנע כך שלא עובד וארמון ילדיו וחוסר היכולת שלו להבין מה הגיע למיקומים ולחיות בהיעדר מוגבלות וחוסר גיל וקושי. ב ענייניו sludging כישרון, וראה הזכיר גירעון זה בלתי אפשרי אחרי הכח ….

…ומי שרואה שהוא זורק חץ ומרים את החץ שלו עד אין קץ, אז זה מעיד ששמו ורצונו התפשטו עד אין קץ, והוא יהיה מפורסם בכל העניינים ….

…ויבא אבן סירין לאיש ואמר : ראיתי כאילו לקחתי כושי, אז פרשתי עליו את החרב עד שאבוא על עצמו . הוא אמר : זו מעשה פסול, אז תשמח שהוא יכפיש אותך על תוכחתו ….

…ומי שרואה שהוא ליווה אדם מת עד שבא לביתו, והוא נכנס ולא נכנס איתו, אז הוא נחלש והוא מתקרב למוות ואז בורח ממנו ….

…כל מי שרוכב על סוס ורץ עד שהאבק מתסיס, ואז הוא מתנשא, לוקח את הרע ומתעמק בשקר, מתגבר בו יתר על המידה ומעורר מרדה, כי הפעילות בפרשנות מבולבלת, ואבק הוא מרה ….

מגירת מזומנים אם אתה רואה מזומנים ופריטים אחרים במגירת המזומנים, המשמעות היא שההצלחה תעקוב אחריך בקרוב . מערכות היחסים הרגשיות שלך יפרחו מאוד . באשר לראות גרם מדרגות ריק, הוא מנבא אירועים עצובים וכואבים ….

הישארות ערה בחלום מעידה על כך שהאנושות איבדה את האהובים ביותר על בני האדם, בין אם משפחה, ילד או מאהב . ומי שרואה שהוא מאוחר מדי ולא ישן, אז הוא עוזב את יקיריו ….

…ומי שרואה כאילו הוא עף עד שהתחבא בשמיים, הוא ימות ….

…אבן סירין אמר כי מי שמקרא את אלוהים היה עד לפסוק במיוחד, הוא ימלא את הזכויות הנדרשות של אלוהים וינצל ממגורי העולם על ג'מיל . אל קירמני אמר כי אם יש לו אמון, הוא יוביל אותו לבעליו ויהיה יקר לעם . וג'עפר אל-סאדיק אמר, ~הוא ישיג את המיטב של העולם הזה ואחריו ויהיה ייחודי בדתו .~…

מי שראה שהוא נושא צ'ק : זה מעיד על ניצחון ותמיכה, וזה עשוי גם להצביע על מכירה או הלוואה, וזה עשוי גם להצביע על רכישת בגדים חדשים ….

ומי שראה ביום ראשון וחשב שיום שישי ילווה את הנוצרים, ונאמר כי חזון יום שישי הוא טוב ומברך, וחזון השבת תלוי בסדר, וחזון יום ראשון מתחיל בסדר, ו החזון של יום שני מחפש עניין והתרחשותו, וחזון יום שלישי הוא מנוחה מעייפות, וחזון יום רביעי הוא יציבות והמשך ואמר כעס חזון ביום חמישי הוא טוב וברכה, וחזון ביום שלישי היה אמר אם מאמינים ששישי מלווה את אנשי השחיתות ….

…אם הוא רואה שהוא הגיע אל המתים בקברו עד שחילץ אותו בעודו חי בקבר, אז הדרישה לצדק, חוכמה וכסף מותרת . אם הוא מוצא אותו מת, אין בו טוב או ביקוש ….

ומי שרואה מדבר המשתרע הרבה מעבר לסוף, ויש בו קוצים, רשעות ומפלצות, כי אם הוא מאלה שמתאימים למשרתים לתפוס תפקידים, אז הוא ניגש למלך לא צודק שחייו מחפירים ו מחקה את המלך בענייניו, ואם הוא לא מתאים לכך והוא מהצדדים, אז הוא מתקרב לאישה מגונה ונחשבת לגנאי ….

…מי שרואה כאילו בידו עד שקר, חזונותיו מעידים שיש לו ידע מכובד ….

…עריפת ראש היא בחלום עבור המלך בן חורין, ועשויה להצביע על הזנחת תפילה או כפירה מהדת . וכל מי שראה שצווארו נחת ונמצא במצוקה, ישתחרר, או שהוא חוב ושילם את חובו . אם הוא רואה שמלך הכה בצוואר צאןו, הוא חונן על החוטאים . אם הוא רואה כי צווארו נפגע מפסיקתו של השליט, או על ידי ניתוק הכביש או במלחמה, הוריו מתים . אם מי שנידון לרצח רואה זאת, הרי שזו עדות להישרדותו . עבור הבנקאים ובעלי ההון זה מעיד על עזיבת הונם, ולמטיילים זה מעיד על חזרתם, ובמתדיינים על הניצחון ….

…באשר לניתוחים, מי שרואה שיש לו פצע בידיים, זה יהיה כסף . ואם פצע נמצא ביד ימין, זה כסף שיועיל לו מקרבתו הגברית, ומשמאל לקרבתו הנשית . אם פצע ברגל שמאל שלו, הכסף הוא מחרישה ושתילה. אם פצע בעקב פוגע בעקביו, הוא פוגע בכסף מצד העקב ובנו . וניתוח באגודל יד ימינו, עדות לדת הרוכבת עליו . וכל הוצאה של ניתוח נוזלי ונזקי כסף . ומי שרואה בגופו ניתוח רך עם זרימת דם ממנו, זה מזיק לבעליו בכסף ובדיבור על ידי אדם שנופל לתוכו ומקבל פרס על כך . והניתוח בראש ושום דם לא זורם ממנו, כי זה היה קרוב להכות כסף . אם דם זורם ממנה, זה כסף שמראה את השפעתו עליו . אם סולטן או אימאם היו רואים שיש לו פצע בראשו עד שעורו ועצמותו אבדו, הוא היה מאריך את חייו ורואה את בני גילו . אם העצם נשברת, צבאו יובס . הפצע ביד שמאל . המיליטריזציה שלו גברה . הפצע מימין הגדיל את החזקתו . אם פצע בבטנו מגדיל את כספי האוצר שלו, אז פצע בירכו מגדיל את שבטו . הפצע ברגלו ארוך . ואם גדל פצע ברגליו בענייני יושר ואיתנות . אם הוא רואה כאילו אדם מנתק את איבריו ומחלק אותם, אז האדם המכריע מדבר דברי אמת בנוגע לעניינו שהורישו זאת ומפרידים את ילדיו ומפיצים אותם בארץ . אם הנפגע מוכתם בדמו של הפצוע, הוא פוגע בכסף אסור באותה מידה כמו בדם שהוא מוכתם בו . ומי שפצע כופר ושופך דם מכופר, הוא יזכה לאויב שיש בו איבה לכאורה, והוא ישיג ממנו כסף מותר ככל הדם שיוצא ממנו, כי דם כופר הוא מותר למאמין, ואם זה מכתים את דמו אז זה חזק יותר . ומי שרואה שאדם פצע אותו ולא יצא ממנו דם, אז יאמר בו הפושע אמירה אמיתית בתגובה אליו . אם יוצא דם, אז הוא מגבה אותו במה שנכון, והמוכה יוצא מחטא . ונאמר שמי שראה כאילו נפצע במשהו מברזל עם סכין או אחר, אז זה מראה את שוויו וחסרונותיו ואין בו טוב . חלקם אמרו : מי שרואה פצע בחלק מאיבריו, הביטוי בו הוא לחבר בו הניתוח היה מותר . אם בחזה זה הלב, אז אצל צעירים וצעירות זה סימן לאהבה . באשר לשייח'ים ולקשישים זה מעיד על עצב . באשר לרצח, מי שחושב שהוא הרג אדם מבצע דבר נהדר . ונאמר כי זוהי הצלה ממצוקה , כי אלוהים אדירים אמר, ~ והרגת נפש, אז אנו מצילים אותך מהקדרות והונאתך ורמייתך .~…

…באשר לרצח, מי שרואה שהוא הרג מישהו ולא מנתק ממנו איבר, אז יש טוב וטובת הנאה עבור אותו נרצח, ונאמר שהרוצח עוול על הנרצח, ואם הוא ראה שהוא ראה נהרג, זה חיים ארוכים בשבילו וטוב ותועלת בשבילו מהרוצח שלו, ונאמר מי שראה שהוא נהרג והוא לא ידע מי הרג אותו, אז הוא מהשריעה הקטנה. הוא ראה שהוא הרג את בנו, שאלוהים אלוהים יספק לו פרנסה מותרת, ונאמר שבנו נעשה עוול לשם כסף. עדיף עליו, ומי שרואה שהוא הרג נפש ולא יודע מה זה, אז הוא ינצח אחריו וינצל מצער וממצוקה. ומי שרואה שהוא הרג את עצמו, אז יתברך בתשובה. ומי שיראה שקבוצה הרגה אותו, הוא יקבל עבורו טובת הנאה מהסולטן או ממי שתופס את מקומו במקומו. הראו כפירה ביניהם…