מה לגבי לראות את השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, האם זה אפשרי? מה זה אומר? האם זה תמיד חזון אמיתי, בין אם השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, האם היה חזון כמתואר בביוגרפיה של הנביא, או שהוא היה שונה? באמירה או בתיאור; למשל, אם נראה צעיר, או עם זקן לבן, או לובש בגדים שהוא לא רגיל ללבוש, או שהוא נראה מזמין כמה דברים שעומדים בסתירה לשריעה המטוהרת, כמו הערצת קברים, ניתוק הרחם, או הרג, … וחוץ ממה שהוכחתי מסיפוריהם וחשבונותיהם של אלה שראו אותו … ? ראשית, אני אומר שחזון השליח, יתכן שתפילת האל ושלום עליו, הוא אפשרי, והיא אחת הדוגמאות הבולטות ביותר לחזון הצדיק. שני השייחים יצאו מהאדית של אבו הוראירה, יהי רצון שאלוהים אמר לו : שליח אלוהים, תפילת אלוהים ושלום עליו אמר : [ מי שרואה אותי בחלום ראה אותי, שטן לא מחקה אותי. . ] ובקריינות עליו : [ מי שרואה אותי בחלום יראה אותי כשהוא ער, או כאילו ראה אותי כשהוא ער, השטן לא יחקה אותי . ] ב רומן : [ מי שרואה אותי וראה תקין ]. אבל צריך זה להיות חזון פי כשנת ביוגרפיה של תיאורים, כך האימאם מוחמד אבן סירין אמר לאחר השיחה לפני, [ מן תקין לראות אותי ראתה ] , : אם הוא ראה את התמונה שלו . והאימאם הזה נהג לומר לו שהוא ראה את הנביא, יהי עליו תפילת ה 'ושלום, שאמר : תאר לי מה שראית. אם הוא תאר תכונה שהוא עשה לא יודע, הוא אמר : אתה לא רואה אותו . אמר אבן חג'אר ושרשרת השידור שלו נכונה . לכן, מי שרואה את השליח בסתירה לתיאורו, החזון אינו חזון על פניו, או חזון אמיתי, אלא חזון שזקוק לפרשנות. פרשנות זו קשורה לצופה . לכן, יש חוקרים שאמרו : מי שרואה אותו במראהו ובמצבו הוא עדות לטובת הרואה ולשלמות סמכותו ומנצח את מי שנמצא נגדו, ומי שרואה אותו במצב משתנה, מקמט את מצחו, או שיש לו שוקה או מחסור בחלק מגופו, הם עדות למצב הרע של הרואה . אך אין ספק שמי שרואה את השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, על איזו איכות שהיא תהיה, שהוא ישמח, והוא צריך לדעת שאולי יש לציין את המשמעות, או שאסור לרוע, וזה מה שהחליט האימאם אבן חג'אר, שאלוהים ירחם עליו….

…ש : מה עם סיוטים , או מה עם ג'ת'ום? כיצד הם יכולים להיפטר מהם , ומה עושים אלו הסובלים ממשהו מזה? הסיוט ויש שקוראים לזה Bama : Jathoom . זהו סוג של חלומות לנדנד קא גדל משהו יושב על החזה של החולם ואת לצמצם את עצמו . נאמר בפירושו : אותו רצון שאינו רצוי מתוך החלום בדמות יצורים שהיה מכביד על השינה החולמת והמופרעת . . . הסיוט הוא : החלום לשאת חווית חרדה ופחד , ולאחריו אחזור מפורט של חלום קשה על תוכן החלומות הללו שחווה הפרט בשנתו , וכולל איום על חייו או על תחושת הביטחון והכבוד העצמי שלו. . הסיוט גורם לאי נוחות קשה לאדם והוא בדרך כלל גובר עם לחץ פסיכולוגי או לחץ גופני . לחשים מדברים אלקה בוס בדרך כלל בתקופות שינה המלווה בתנועת עיניים מהירה יכול להתרחש בכל עת . עולה בסמוך לסוף השינה בתוספת נוכחות של פעילות במערכת העצבים האוטונומית , ולעתים נדירות מתבוננים בתנועות הגוף במהלך ההתקף . עם התעוררות מן הסיוט הופך במהירות אדם מודרך משמר יכול לתת פרטים של החלום, אם או כאשר אתה מתעורר בבוקר , עלול למצוא את זה קשה לחזור לישון . אנו אומרים : זו בעיה כאשר תדירות התרחשותם בזמן קרוב . ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…האם יש קשר בין אכילת יתר לסיוטים? כן, אוכל עלול לגרום לסוגים מסוימים של סיוטים, ולכן הנביא עליו השלום והברכה, הזהיר מפני אכילת יתר, ואמר : [ בן אדם מעולם לא מילא קערת חתול, רעה מבטנו. , על פי אבן אדם על צליבתו, ואם יש בכך צורך, אז שליש למאכלו, שלישי לשתייתו, ושלישי לעצמו ] , גם הוא אמר : [ בית מחלת קיבה ] , והמחלות האלה שיש כדי לעשות עם שינה מה צריך לעשות על המשמר . עם זאת, ההרגל של סיוטים הנובעים מאכילת אוכל אינו בעל אופי מפחיד או מזיק, כמו אלה הנובעים מהשפעות הקסם או העין, למשל, או משגיחה על דברים אסורים, במסיבות מגונות או בשירה, וה שליח, שלום וברכות אלוהים עליו אחרי תפילת ערבית, שנא לדבר אחריה, אוסר שזה יהיה נאום מותר, אם תהיה פגישה אחריה, ובמה שאלוהים אסר, אז בעליו עלול לסבול מחוסר יציבות בשנתו, וזו תוצאה של דברים רבים, כמו להישאר מאוחר ולהפר את מה שאלוהים ושלחו אסרו, ואסור על כך והמסקנה היא שיש קשר בין שובע לסיוטים, אך הסיוטים נובעים שביעות רצון אינה גודל הסיוטים שמקורם בקסם, העין או החטא…

…אל-קירמני אמר כי חזון של אכילת לחם חם מעיד על חיים טובים ….

…וכמה מהם אמרו, אולי חזון של אכילת חצילים הצביע על כך שמה שהוא מתכוון לטוב או לרע יקרה משום שהוא, עליו השלום, אמר : ~ חציל הוא כאשר הוא נאכל בשבילו, ובאשר לטרגון, זה מתפרש במזג רע, וזה עשוי להצביע על אדם ממוצא ועבודה ירודים . ~…

ומי שרואה שהוא מכה חתול עד שהוא מגרד אותו או אכל אותו, אז הוא מתפרש על ידי פציעה של מחלה ארוכה ואז נרפא ממנה, או מי שרואה שהוא גירד חתול ואז מתעורר ונעשה בריא, הגנב מתחזק ….

ומי שרואה שהוא אוכל אוכל מצרי, אז יש לו גם כסף ….

אם הוא היה רואה את זה כאילו הוא אוכל את פירותיו, אז היה נותן לו ידע כמו שהוא אוכל ….

ומי שרואה שהוא אוכל מבשרו, הוא אוכל משהו מזר עני ….

ומי שרואה שמשהו שונא בצווארו כשהוא ער, אז לא משבחים אותו ….

…ומי שרואה שאדם מת נותן לו משהו לא ידוע ולא משיג את מה שהוא, אז זה בכל מקרה תועלת. כמו כן, אם האדם המת נותן משהו לא ידוע, זה לא פוגע בו ….

…ומי שרואה ניתוח או כיב במצחו, או מה שהוא מכחיש כשהוא ער, אז הוא מתוודה בתפילתו או לא השלים את ההשתטחות שלו, והוא נתקל במילים רכות ….

ומי שחושב שהוא מתנקה במשהו שאינו הכרחי, אז הוא יחפש צורה אסורה של נרתיק או פי הטבעת ….

…ומי שרואה מהמתים על מה הוא מתפעל, אז קורה משהו שאנשים מתפעלים ממנו ….

…ומי שחושב שהוא בונה את מה שהוא לא צריך לבנות, אז הוא עולה לעצמו את מה שאין לו כוח איתו ….

…מי שרואה שהוא אוהב משהו כמוהו, אין שום דבר רע בזה, ואם הוא רואה את מה שהוא שונא, הוא מתנגד לכך, וכמה מהבטאים אמרו שמי שראה שהוא מחכה למשהו, אז יהיה לו הרבה זמן תקווה, ובאשר לגעגוע, זה מעיד על ניכור, וזה עשוי להצביע על פרידה אהובה משום שחלקם אומרים ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שראה שהוא נמצא במגדל הוא לא בטוח מפני מה שהוא מבקש, ואם הוא חולה, הוא ימות כי אלוהים אדירים אומר ' בכל מקום שאתה נמצא, המוות יעבור אותך גם אם היית במגדלים שהוקמו . ~…

…ומי שרואה כאילו הוא מרים את מה שנופל מהקוצים הפזורים בקציר : שתילה מכירה את בעליה, אז יסבול מבעל המטע טוב מפוזר שיימשך זמן רב . אם מה שנאסף זו קבוצה איתו, אז היא פוגעת בתחמושת מרווח של אחרים ….

ומי שרואה שמשהו נבט על ידו כשהוא ער, אז זה לא ראוי לשבח ….

ומי שרואה שצבע מצחו הוא דבר שהוא שונא את זרעו, אז הוא הופך לחייב, ואם צבעו ישתנה לאחר הנביטה, הוא ישלם את החוב הזה ….

…ואם הוא רואה בזה משהו שמקשט או מבזה אותו, אז הוא מתייחס למה שהוזכר ….

…ומי שרואה שהוא עושה את מה שאסור לצום, אז הוא צמצם את דתו ….

ומי שרואה אדם מת נשטף במשהו שאינו מותר לכבס, הרי הוא אדם מושחת, והוא מטיף למשהו שאין לו שום משמעות או תועלת, ומוחו אינו מקבל זאת ….

…אם היא רואה שמשהו שונא מהנרתיק שלה יוצא מהנרתיק שלה, אז זה ילד ואין בו שום טוב, ואם הטיפוס שלו אהוב, אז הוא בן טוב ….

ומי שרואה שמשהו לא צריך לצאת מפי הטבעת שלו, או שנכנס אליו משהו כמוהו, אין בזה טוב ….

…ומי שרואה שהוא עושה לאחד מהם את מה שלא ראוי לעשות, אין בזה טוב, ונאמר שחזון המסגד מתפרש על ידי הסולטאן או מי שתופס את מקומו, ואת חזון ה בית הספר מתפרש על ידי שופטים, חוקרים, משפטנים והמסגד, המתפרש על ידי אישה בעלת גורל גדול ….

…ומי שרואה שיש לו יחסי מין עם אישה מתה ידועה, אז הוא ישיג את הטוב וישיג את מה שהוא מקווה מנקודה שבה זה לא נספר, ואם המת הוא אדם ידוע, אז יתקבל טוב לכך אדם, צדקה, שכר וצדקה מן הרואה, ואם המת היה אדם לא ידוע שלא הכיר אותו, הרי הוא ניצחון וניצחון על האויבים ….

…ומי שרואה את הניצוצות אוכלים את מה שבא לו, אז זה דיבור ורוע ומריבה או מלחמה בין עם ופוגעים בו, וחזון העשן הוא אימה גדולה ולחימה עזה ומלחמה, ואם עם העשן הזה שם היא להבה, אז זהו הריגה קשה שמשפיעה על אנשים, ואם היא ללא להבה, אז היא משולבת ללא מלחמה ופתיה בלי להרוג ….

…ונאמר שמי שראה שהוא עשה בכנסייה את מה שאנשיה מסכימים איתו מבצע פשעים ….

מה המסר שלך למעוניינים לראות את המתים , ולאלה שנבהלים מראות סוג זה , או להגזים בעניין בצורה מדהימה? 1 – אתה עכשיו מהחיים ואתה במקום העבודה. היום זו עבודה, אין חשבון, מחר היא חשבון, ואין עבודה, אז מה תעשה היום? מה תעשה מחר ? 2- עליך להראות צדקנות וחסד להורים בחייהם . ואל תחכה עד אם הם ימותו, או שאחד מהם ימות – אחרי עומר מובארק, ברוך השם – אתה מתחיל להתחרט ולקוות שתראה אותם בחזונות, ולבצע את הוראותיהם, שעשויות להיות חלומות מקטרת וחשיבה ארוכה. וחרטה על מותם . 3- אם יש לך שני הורים או אחד מהם, והם זקנים מאוד, שב איתם ושכח את בדידותם וזכר את דברי השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : ~ למרות אף למרות אף אף למרות אף – הוא אמר זאת שלוש פעמים – הם אמרו מי, שליח אלוהים? הוא ייכנס לגן עדן . הכוונה היא שהוא צודק איתם, וברומן ~ על הגדולה ~, שפירושו כאשר הם מתבדחים ומחלישים את תנועתם וזקוקים לכוח של בן או בת . 4- האם כתבת את הצוואה שלך? הקורא יכול להיות צעיר בגיל ולומר מה הסיבה? אני אומר : המוות אינו יודע צעיר או זקן, והשליח האצילי שלנו, כפי שהגיע מאבן עומר – שאלוהים ישמח ממנו – אמר : ~ מה זכותו של מוסלמי שיש לו מה להמליץ ​​עליו לבלות שני לילות בלי צוואתו נכתבת עמו ~ אין ספק שיישום צוואת הנפטר נדרש אלא אם כן ציווה על מוהר~ם למשל או קרע ברחם , כמו שכתיבת צוואה מונעת מחלוקת גם בין היורשים, ואלוהים יודע הכי טוב ….

מה לגבי צבעים, האם יש לו קונוטציות ספציפיות , או משקיף עליהם , והאם יש הבדל בין אינדיקציות אלה בהתאם לצבעים? לצבעים יש את הקונוטציות שלהם בחלום , אבל הקונוטציה של הצבעים לא תמיד זהה ; אז ידוע שהחלטת בספר זה שהחלום או החלום או החזון הם מסה ולא חלק , אז יש צורך להסתכל באופן מקיף מהמעבר לכל חלקי החזון , בדיוק כמו שחלקי החזון עשויים להיות חזק יותר מאחרים – עם החפיפה שלהם ואולי מהטקסטים שמצביעים עלי על צבעים המופיעים בדרך כלל בסונאן אל – טירמידי בספר ההתגלות , הדלת של מה שהגיע בחזון הנביא עליו השלום במאזניים ו מזל דלי מעיישה, שיהיה אללה מרוצה , אמר : שאל את שליח אללה עליו העיתון , היא אמרה לו חדיג'ה : זה היה כנה והוא מת לפני שהוא הופיע , אז שליח האל, יהי תפילות אלוהים ו עליו השלום , אמר : ~הייתי לובשת את זה בחלום ולובשת בגדים לבנים , ואם הוא היה מאנשי האש, הוא היה מתלבש אחרת .~ זו התייחסות מפורשת מהשליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, על משמעות השמלה הלבנה , ועקבתי אחרי הטקסטים שכללו אזכור של כמה צבעים, ואני יכול להסביר את הדברים החשובים ביותר בהם עם הבא : מונחים עכשוויים – צבעים…

מה הסיבה למי שאומר שאני לא חולם ?? לעתים קרובות יש לי פגישה או שיחה עם מישהו שאומר לי : אני לא חולם … ואתה רואה אותו לפעמים מתעצבן ! ואתה רואה אותו אומר את זה לעוקצנות לפעמים ! ולשון מדינה; אני לא מישהו שדואג למגמתך ! על ידי ניתוח מספר אישים שחיים בתופעה זו, אנו יכולים לומר שתופעה זו קיימת בהתחלה, ונראה לי שהסיבות החשובות ביותר שעומדות מאחוריה הן : 1 / שכחה . רבים שחולמים או רואים חזון עשויים לשכוח אותו, או לשכוח אותו, וזו חוכמתו של האדיר והאדיר . לכן, יכול להיות מישהו שפתאום זוכר חלום שראה, או ראייה כנה שראה . 2 / חומרת ההירדמות עבור מי שסובל מתופעה כזו, ולכן מי שישן יותר מדי שינה בשנתו דומה למתים, וקצת מסוג זה זוכר מה הוא רואה בשנתו . 3 / מי שעובד לפעמים ביום ולפעמים בלילה, לפעמים בלילה ובזמנים אחרים ביום וכו ', ואנשים אלה לעיתים קרובות אינם זוכרים את חלומותיהם או חזונם, והגעתי לקטגוריה האחרונה הזו לאחרונה ואחרי חקירה ובדיקה מקיפה, ופרסמתי אותה כאן לראשונה. הסיבה לאי זכרם של חזונותיהם או חלומותיהם היא שהם אינם נוחים בשנתם כמו אלו שיש להם משטר שינה קבוע בלילה, ואלה שישנים בלילה, הם אלה שמקבלים את היתרונות הגדולים ביותר של שינה . 4 / מי שיש לו עמדות אישיות כלפי ידע זה בגלל חלק מהפרשנים, והאם הסיבה נכונה או שגויה, הוא רואה אותו עוין לידע זה באמצעים אלה, והוא אומר שהוא לא חולם או לא רואה החזון . 5 / הוא ממש ראייה גרועה . אלה כמה מהסיבות לתופעה זו, ואלוהים יודע הכי טוב ….