…ומי שרואה שהוא מביא אותו עם בשר אריות, אז זה יוטל בכסף ממלך, ואם אכל ממנו, הוא היה חזק יותר ויותר, וכך גם החלב שלו ….
חולם על אריות ים
(38 פירושים ומשמעויות של חלומות על אריות ים)…אם אתה חולם שאתה שומע את אנחת הים הבודדת, זה מנבא שתוכל לחיות חיים מדכאים וסטריליים נטולי אהבה וחברים . חלומות הים מעידים על ציפיות שלא מומשו . אמנם נהנים מעונג גופני, אך קיימת כמיהה פנימית מוחצת להנאה שהגוף אינו יכול לפגוש . אם אישה צעירה חולמת שהיא מחליקה בחן מעל הים עם אהובתה, אז החלק שלה הוא שתקוותיה הבתוליות יתגשמו במתיקות, והשמחה תעמוד על המשמר בפתח הגשמת נדרים שלא משתנים ….
…ומי שראה שים מת עומד בינו לבין הכביש, ואם הוא היה נוסע אז הוא ינתק את הכביש, ואולי זה היה חסום על ידי הסולטאן או כאלה ….
…באשר לפרות הים, זה קרוב אליו בפירוש, אך ההבדל ביניהן הוא שהוא מוכח בניגוד לדולפין ….
…שודד ים לראות שודד ים בחלום מנבא כי תיחשף למלאכותיו של חבר כוזב . אם אתה רואה את עצמך כשודד ים, זה מנבא שאתה תהיה כפוף לרצון של חברים ומכרים . אם בחורה חולמת שהאהוב שלה הוא פיראט, זה מנבא שהוא רמאי ואדם רע . אם פיראט חטף אותה בחלום, היא תהיה נתונה לפיתויי שווא שיגרמו לה לעזוב את הבית ….
…ומי שרואה שמשהו מבהמת הים דיבר אליו, אז הוא מתיר את סוד המלך ….
…ומי שיראה שהוא שתה את כל הים, הוא ישיג רכוש גדול אם הוא ראוי לכך ….
…ומי שרואה שהוא מסתכל על הים מרחוק ולא מתקרב אליו, אז הוא מקווה לתקווה ולא מגיע אליו ….
…באשר לסרטנים, הם אדם ממוצא רב, רחוק ממרץ ומצוקה קשה של המוסר, ומי שרואה שהוא חטף סרטן או מחזיק בו או לוקח אותו, אז הוא ירוויח גבר גם כן, ומי שרואה שהוא אוכל של בשר סרטנים, הוא יכה כסף וטוב ממקום רחוק. באשר לחיות הים, הם גברים על פי הסכנות, היתרונות והאיבה שלהם לאדם. זה פגע בחיית ים, כי זה מכה באדם שנמצא באותה מידה על הגברים כמו על החיה…
…** חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, של פולשי הים .. אחד החזון שהתגשם הוא חזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, של פולשי הים שפלשו לקפריסין בזמן עותמאן – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ואלה שפלשו לרומאים בזמן מועאוויה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו -. בסמכותו של אישק בן עבדאללה בן אבי טלהא בסמכותו של אנאס בן מאליק – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הוא אמר : כאשר שליח האל, שיהיה עליו תפילת האל ושלום עליו, היה הולך לקובה, הוא היה נכנס אום הרם כופף את מלאחן והאכיל אותו, ואום הרם היה נתון לפולחן של אבן אלסמית, אז נכנס אליה שליח האל, יתפלל האל. יום אחד היא האכילה אותו וישבה עם ראשו ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ישנה ואז התעוררה מצחוק . היא אמרה : אז אמרתי : מה מצחיק אותך, שליח אלוהים? הוא אמר : (בני עמי הציעו לכובשיו למען האלוהים שרוכבים על דחף מלכי הים האלה על המשפחה או שהוא אמר : כמו מלכים על המשפחה ) יצחק הטיל ספק, אז אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיעשה אותי לאחת מהן, הוא קרא לה, ואז הניח את ראשו והוא ישן, ואז התעוררתי מצחוק, ואמרתי : מה גורם לך לצחוק שליח אלוהים? הוא אמר : ( אנשים מהעם שלי הציעו לי פשיטות למען אלוהים כמלכים על המשפחה או כמו מלכים על המשפחה. ) כפי שאמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים. לעשות אותי ביניהם. הוא אמר : ( אתה אחד הראשונים ) הוא אמר : רכבתי על הים בזמן מועאוויה. היא נפלה מהאופניים כשיצאה מהים ונספתה . תועלת :::: אום הרם בינת מילחן היא אחותו של אום סלים והיא דודתו של אנאס בן מאליק . אל-בוכרי תרגם את החדית 'הזה באומרו : ( פרק חזון היום ) הוא אמר : אבן עאון אמר בסמכותו של אבן סירין : חזון היום הוא כמו חזון הלילה. אל-חאפיז אבן חג'אר הזכיר בסמכותו של עלי אבן אבי טאליב אל-קייבראני כי אמר : אין הבדל בפסיקת הביטוי בין חזון היום והלילה לבין חזון הנשים והגברים . ובסמכותו של זייד בן אסלאם, בסמכותו של אתאא בן יסאר, שאשה שדיברה איתו אמרה : שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, נרדם ואז התעוררתי מצחוק ו אמר : האם אתה צוחק עלי שליח אלוהים? הוא אמר : ( לא, אבל מכמה מבני עמי שמוציאים פשיטות בים כמו מלכים על המשפחה. ) היא אמרה : ואז הוא נרדם ואז התעורר מצחוק אז אמרתי : הו שליח אלוהים, אתה צוחק אליי? הוא אמר : ~ לא, אבל מאנשים של האומה שלי שמביאים את פולשים בים, והם חוזרים לאחר כמה שלל אשר נסלחים. ~ אמרתי : הייתי מתפלל לאלוהים לגרום לי מהם, אז הוא קרא לה. הוא אמר : אתא בן יסאר אמר לי, הוא אמר : ראיתי אותה בין הפולשים שאלמונדהיר בן אלזובייר פלש לארץ רום והיא הייתה איתנו והיא מתה על אדמת רום ….
…באשר לספינה של הים המלוח, אם זה למוסלמים, אז זה טוב, ואם זה לכופרים, זה שלל ויתרון שנקרא על ידי אדוני הסירות, ולגבי קהל, זה נלקח על ידי השודדים והפולשים, וייתכן שמדובר במלחמה ובפתיעה ….
…באשר לסוסון הים, הוא מתפרש לטובת מי שהשיג אותו, ונאמר שהוא מתפרש על ידי האדם על פי יכולתו בסכנה ….
…ספינת ים אם חלמתם על ספינות, פירוש הדבר מאבק על ידי מעבר מכשולים וקשיים בלתי נראים, ואפשרות נסיעה והפלגות ימיות . אם פחדת במהלך החלום הזה, המשמעות היא שעליך לעבור קשיים רבים על מנת להשיג עושר ויוקרה . אם חלמתם על ספינת ים הרוסה, פירוש הדבר חברות אבודה בסביבה של סחר או אהבה ….
…סרטן ~ לובסטר ~ אם אתה חולם על סרטן, זה מצביע על כך שתמצא בעיות מורכבות רבות, הגורמות לכך שהפתרון שלהם נאלץ למצוא את השיפוט הבטוח ביותר עבורם . חלום זה מבשר על חובבים חיזור ארוך וקשה ….
…נמל ימי אם חלמתם לבקר בנמל ים זה מצביע על כך שיהיו לכם הזדמנויות לנסוע ולרכוש ידע, אך יהיה מישהו שיתנגד לטיולים הצפויים שלכם ….
…קצף ים אם אישה חולמת על קצף ים, הדבר מנבא שהנאות מושחתות ולא לגיטימיות ירחיקו אותה מדרך הצדק . אם היא לובשת מעטה חתונה מקצף ים, היא תטבול בהנאה פיזית, למעט טוהר אמיתי וצניעות מולדת . היא, ככל הנראה, תצטרך לגרום עצב לחלק מאנשיה האתריים בשל חוסר יכולתם לספק את שאיפותיה ….
…ומי שראה שדגי הים מדברים איתו, הוא מציין כי סוד המלך התגלה ….
…מי שרואה ים צלול ורגוע, אז הוא בעל דת צודקת, ואם אחרת, אז הביטוי שלו נגדו ….
…ומי שרואה שנחפר ים והעם מתכוון בכך שזרם המים מהים הקדום אליו, אז הם נפגשים כדי להסיר את המלך ואת רצף הזולת ….
מי שרואה שהוא נלחם באריה גדול ומכה אותו, הוא ינצח מלך עיוור ….
…אם התארדה הייתה מרק שבושל בבשר של כמה מהאריות, אז בעליו עוקב אחר עם לא צודק מפחד ושנאה, או שבינו לבין עם המדכא הוא סחר . וזה שהשומן בו הוא עדות לאיסור תועלתו, ואם הוא ללא שומן אין בו שום תועלת . אם התורידה הייתה עשויה מרק שבושל עם בשר כלבים, זה מעיד על אפוטרופסות בזויה על עם טיפש . או סחר או תעשייה נבזית עם אנשים טיפשים ורשעים . אם הוא יראה כאילו אכל את כל הדייסה, אז ימות בגלל ההשפלה והעוני ההוא . ואם הטורה הוא חלק מהמנה השביעית של ציפור, הרי שזו עסקה ערמומית עם עם חושך עם כסף אסור . המשפט הוא שהדייסה היא בעצם חייו של אדם, השתכרותו וקיימתו, והיתרונות שלה הם כמו השומן שלה, והמותרות והאסורות שלה באותה מידה כמו מהות הבשר שלה ….
…באשר לאריות, מי שרואה שהוא ברח מאריה, אז הוא יברח ממה שהוא מזהיר ויהיה לו תוצאה של ניצחון. ומי שרואה שהוא שוחט אריה ולא בודק אותו, אז הוא בטוח מאויבו, ומי שרואה שהוא ראה את האריה מבלי להתערבב איתו, אז הוא יבהיל משליט וזה לא יזיק לו . אולי לראות אותו בחלום כמו כן דרשה המעידה על מוות ומוות קרוב, ומי שרואה את האריה בביתו, הוא יכה בכוח, טוב וחיים ארוכים, וייתכן שזה תזכורת למוות, ואם יש חולה בו שמת, ומי שרואה שהוא נלחם באריה, אז הוא נלחם באויב, ואם הוא רואה שהוא ניצח את האריה, הוא ינצח את האויב שלו וכל מי שרואה שהוא שוכב עם האריה או הוא מתערבב איתו כיוון שאויב נכנס אליו, ומי שרואה שהוא מתחתן עם לביאה, אז הוא בורח ממצוקות רבות ומעלה את פקודתו וחושש בקרב העם, ומי שרואה שהוא אוכל בשר אריה הוא גדול סמכות, ומי שרואה שהוא פגע בשיער או בעור אריה או שהוא אוכל מחבריה, אז הוא יכה בכסף של אויב מדוכא…
…ומי שראה שאריות וזאבים עומדים בחוזקה על רגליהם וקורעים אותם זה מזה, זה מעיד על כך שהצעירים התייחסו לאשתו ….
…ומי שראה שהוא מפנה מי ים ציין שהוא השיג כסף באמצעות איש חסר חובות ….
…האם אתה יכול ללמוד ביטוי של חלומות? לחלופין הוא מתנת אלוהים נותן אותה למי שיחפוץ פולחן , כפי שמקובל בקרב המגזר גדול של מעברי הגבול של חלומות , ואנשים ? האם מדובר במדע שניתן לרכוש וללמוד ואז להתקדם בו – על פי כישרונותיו – או שהוא ממשיך ברמה אחת בו כתוצאה מיכולותיו , שלא ניתן לעלות עליהן? האם זו מיראשה שבעליה מנותק , או שמא ספקולציות והנחות , וההנחה מפספסת ופוקדת? כלומר ברור מי שקורא את הספר הזה , המחבר נוטה להיות מודע גם בהבעה גבוהה, וכן בחר לצאת אלוהים על ידי חלק מן הנביאים, שלום עליהם Kyousef, אברהם, יעקב, ומוחמד, והצטיין כשרבים של המלווים הנכבדים אבו בכר, עומר ואיישה, ואחרים, אבל זה לא מדע שפרסה נולד עם בעליו, לא רק עם המריחואנה, ואם מעבר החזון הוא אחד מבעלי שני הסוגים האלה עדיף ודעתו נכונה יותר, אך הדבר אינו גורם לנו לסגור את הדלת ללמד את החזון מלבד שני הסוגים הללו ! כן , זה מבטא את החזון של פיזיונומיית הדלת או את ההשראה הניתנת לקנאה, אבל יש לי כאן שאלה פשוטה : מי מסווג כשני סוגים אלה של לא שליחים של אבות קדומים, מלווים וחסידים של מוערכים? למי יש לתת לאחרים זכות זו היא השליחים – השלום עליהם . ? אולי ביניהם היה מוחמד, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, כשהעיד על כמה מחבריו על עליונותם במדעים ובידע כלשהו. לכן, הוא העיד בפני אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, להצטיין בהיבט זה, לעומר בהיבט ההשראה, ולאבן עבאס במדע הפרשנות וכן הלאה, ישנן שאלות רבות, אך השליח , עליו השלום ושלום עליו, אלוהים יתהלל ושבח, אמר: ~ מה שנאמר בגחמה (3) שזה אינו אלא גילוי מרמז (4)~. מנקודה זו אנו מנתחים את השאלה כדי למצוא את התשובה דרך הבנתנו את הטקסטים, וסיפורי בסטאראדאנה שהתקבלו למעברים בכירים, מה אנו מוצאים? אנו מוצאים כי מענק מדע האלוהי הזה מקורו, אבל זה יכול להיות למד ולמידה באמצעות לימוד כיצד לבטא זאת כאשר אלה בשורה , של השליחים צדיקים, או הצטיינו בו שבאו אחריהם, שראה אותו מן העם מדע זה . זה מייעד נקודת מבט זו, הופעתם של הרבה מלווים בצד זה ומלמדים אותו בידי שליח אללה עליו השלום . הבה נביט בדבריו של אבו בכר, שלום הנביא עליו בהזדמנות אחת כשהוא נחתך מחזונו של הנביא שהוא : אבן שיהאב אמר : ראה את השלום הנביא עליו חזון שאמר ווקסא לאבו בכר : ~ הו אבו בכר, ראיתי שקניה הקדים אותך ואני תואר Vsbaktk Bmrqatin וחצי ~ , הוא אמר : הו שליח אללה, אללה Iqdk לחסדיו וסליחתו, ואני חי אחריך שנתיים וחצי, שהוזכר על ידי Suyuti בגדול ומיוחס לנכסי אבן סעד '1'). כאן אנו מגלים שהנביא עליו השלום מביא את ביטויו של אבו בכר כאילו נותן לו תעודת בריאות על ביטוי זה . . אנו מוצאים בתפקיד אחר חזון אחר אומר, שהוא : עליו שלום, אמר לו : ~ ראיתי אם אני בא המוני לעבור Vagamtha בפה שלי מצאתי את הגרעין Aztna Vlfeztha , אז לקח Vagamtha אחר שבו גרעין Vlfeztha מצא, ו אז לקח Vagamtha שלישי נמצא הגרעין של Vlfeztha ~ , אז אבו בכר אמר : תן לי לעבור את זה. הוא אמר : הוא אמר : ~ תחצה את זה .~ הוא אמר : זה הצבא שלך שנשלחת לברך ולהרוויח, והם ישליכו איש, והוא יבקש אותם בתפקידך, והוא יקרא להם . הוא אמר, ~ כמו כן אמר המלך .~ נאמר על ידי אחמד במוסנאדה, כאן הבחין כי השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, כאשר התבקש ממננה אבו בכר לחצות אותו, לא החמיא לאמת, ולולא ידיעתו על כושר ההמצאה של אבו בכר, הוא לא היה מסכים לתוף, והבחין כאן שהשליח האצילי אמר זאת . הזמן לאבו בכר : ~ גם קינג אמר ~ , העידו לו עדות גבוהה לבריאות דבריו . מישהו אם אתה יכול לומר : כי אבו בכר, אשר בהשראת המדע הזה קיים שום מקום לטעויות עם אותו, ולהגיב בשלב זה של נוף שלקראת אבו בכר וראה אותו, כאן, חוטא בנושא אחר, והדבר מוכיח כי זו המדע לומד, היא עשויה להצליח ללמוד אם הוא נכשל ועשוי לטעות . ראה עמדה אחרת זו . אבן עבאס, שיהיה אללה מרוצה מכך שקרה שאיש הגיע אל שליח אללה עליו השלום, אמר : ~ ראיתי הלילה בשמשית חלומית '1 ' טננזב '2 גהי, מותק, ואני רואה אנשים Atkvvon כולל `3` Valmcetkther ועצמאית, ואם הסיבה ( 4` ) הוא הלך מן האדמה אל השמים, וראיתי אותך לקח את הכסף, אז אדם נלקח בעצם אחרי שאתה, גבר אחר נלקח למעשה על ידו, ואז אדם אחר נלקח על ידו והוא ניתק אותו ואז הוא באמת הגיע אליו . אבו בכר אמר : הו שליח אלוהים, אבי אתה ואלוהים הרשו לי פלברנה אמר לו, שליח אללה : ~ אובארבה ~ , ו ב פרסי הרומן : ~ דרך ~ אבו בכר אמר : אסלאם החופה הוא . כפי עבור Antef של דבש גהי, את Valmcetkther הקוראן Hlaute Tntef מן הקוראן ואת העתיד . הסיבה לחיבור מן השמים אל הארץ, את הזכות אתה זה לוקח לו את ויאליק אלוהים, ואז לוקח אותו אדם ויאלו אותו, ואז קח לו אדם אחר ויאלו אותו, ואז קח לו אמא n ינתק אותו ואז יחבר אותו ויאלו אותו . הוא אמר לי, שליח אללה, אבי אתה נורה או התגעגעתי? ו הוא אמר הנביא עליו השלום : ~ ? הייתי קצת והחטיא כמה אבו בכר אמר : על ידי אלוהים, הוי שליח אלוהים, אמרת לי מה עשיתי לא בסדר? הוא אמר :~ אל תקלל ,~ מוסכם . כתר עם הפסקה ארוכה מודרני זה וזה : כי אבו בכר כאן היה לא לפגוע בכמה מילים שלו ובכך להגיב על גבר שאומר : כי אבו בכר, אשר מבטאת את החזון או הבחנה והשראה יש מקום לסיפור של מות הקדושה של הבעה, למדתי את החזון . מי שהיה איתו לפני הנביאות לא הזכיר את הביטויים חזונות מהם . אלא, לדעתי, הם בוגרי בית הספר של מורה האומה, שנהגו לשאול אותם כשהם ראו אותם, והוא לעתים קרובות אמר להם כשעבר על ידינו : ~ מי מכם ראה חזון .~ כמו מוסלמי Sahih `2` , ואת האנשים אמרו מדע : כי היתרונות של שיחה זו : אינדוקציה מודעת החזון, ואת השאלה לגבי הפרשנות, ואת שלום הנביא עליו כדי ללמד אותם את הפרשנות של חזיונות וסגולות , וכלל אותו מהחדשות על הנעלם, זה כפי שאתה רואה מדי יום משיעורי הנביא עליו השלום על אוזני המלווים, בהם לא רק מלמדים, אלא מלמדים ומדברים ומסבירים ומתפתחים , והולה הצטיינו בביטוי חזונותיהם הם קלטלאמיב בידי מורם, חלקם הצטיינו במדע הפרשנות, וחלקם הצטיינו בפסיקה, חלקם הצטיינו במדע הירושה, וחלקם הצטיינו ב מודרני מדע, זה לא פלא שישנם כמה מהם הצטיינו המדע של ביטוי . ואם נקבל זאת . תיאוריית למידה תיאורטית, כמו גם יכול להיות בקיא ב זמננו כמה מדעני מדע הביטוי האם אלה יכולים ללמוד אמנות זו לאחרים, והשקפה זו עשויה להיות זרה לחלקם במדע זה, אך אולי ת'רגם של מדע זה דומה יותר להשראה ופיזיונומיה כאילו זה חיקוי של השליחים ומצא מבוכה מהצד הזה , ומנקודת מבטו של הכותב שדעה זו מינורית ומחייבת אחרים לעשות את מה שלא נחוץ. זה נאמר למי שמפר את מי שמנסה לשאול על חזונות וללמוד את הביטוי. אל-נוואווי אמר, והגיב על החדית 'של סמארה בן ג'ונדוב : אם הנביא התפלל בבוקר, הוא בא אליהם בפנים ואמר: ~ האם מישהו ראה האם היה לך חזון אתמול? ~ זה כולל את הרצוי לשאול על את החזון ולקחת יוזמה לפרש אותו ולזרז אותו בתחילת היום, והוא כולל את המותר לדבר על ידע ופרשנות של החזון וכדומה . האימאם אבן אל- סעדי אמר ( 2/442 ) , והעיר על הפסוק שאללה מעניק לשיחות פרשנות של יוסף : כי במקור ביטוי של חזון, מדע המבע המדעי המשימה שאלוהים נותן לו למי שהוא רוצה מעבדיו, וכי מדע האדם יתוגמל על הוראה ולמידה . ולפיכך הוכיח כי עומר בן אל- חטאב שאל את הנערות האומייות כטמיפ בשם טפראלראא בתור טהדהיב אבן חג'אר (12 \ 399 ). על פי אבן סעד בשיעורים (7 \ 124 ): סעיד בן מוסייב אמור היה להביע את חזונם של אנשים , והוא לקח אותו מהילדה שמות אבו בכר ולקח את שמות אביה ולקח לו את אבו בכראן וולר סול כארים. עליו השלום . אבן עבד אל- בר כמו בתא המטען ( 1/313 ) מעיר על הראיון גם סמרה : ההאדית הזו מעידה על כך לכבוד חזון המידות והסגולות ; מכיוון שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, רק ביקש ממנה שתגיד לו ותעביר את זה הלאה . וכדי שהמלווים ידעו לדבר על פירושו, והשייח 'מוחמד אבן עבד אל-ווהאב אמר, כמו באוסף ספריו ( 5/130 ), מדע הביטוי הוא מדע אמיתי שאלוהים מברך אתו צוואות מהפולחן . הוא גם אמר (5 \ 143 ): ההתגלות היא ידע אמיתי של אלוהים מוזכר בקוראן, ועל זה נאמר : לא משקף את החזון יחיד הוא אחד של המלומדים Ptooelha, כי זה הוא ההתגלות של החלקים . האם הזהיר רחמי Shatibi של אלוהים אישורים (2 \ 415): כי אין יתרון ומצעפת נותן לו Alnaa עליו שלום רק פטור, אך ניתן מודל האומה שלו, זה מלמד אקסטרפולציה, וכי נתן את ההתגלות כדי לו, ועמו היה נתון טוב חזון . אבן חג'אר אמר : דוחק בחזון החינוך המדעי וביטויו בצד שמאל והשמטת השאלה והקללה בסגולה של מה שהבוגר כולל גישה לחלק מהעלומים ולסודות החפצים . ה דבריו . אז אם יש ללומד את הכלים של הידע הזה של הידע של הקוראן, הסונה, שליטה בשפה הערבית, הפתגמים והפרוטוקולים של ידע זה, אז מה מונע ממנו ללמוד את הביטוי ואז לבטא אותו? אני חושב שזו זכות לגיטימית, והידע רחב ואינו מוקף בה, אך נקודת המבט שלי חייבת להיות סטודנט שמיטיב עם הידע הזה ומיטיב לייצא אותו לאחרים שניחן באלוהים כדי לפשט את מידע ולהקל עליו בפני הנמענים. אסור לנו לפתוח את הדרך לציבור שאין לו את הכלים של אמנות זו ממי שפותר בעצמם ומקופח על סמך חלום חולף . הנה תמונות מוחות אבסורד פשוט של כמה מהם : חלק פלסטין יש בחצר המסגד הגדול מחכה Akhosv צבא, אשר יגיע לבית של אלוהים לטהר מן Tdnashm ופילת מטוסי מרשמים בילו מבוססים על חלומות ולכן והרשימה עוד ארוכה על האם אתפלא שהעם שלנו הפך לאומה של חלומות? אפילו פולחן נכנס לחלומות מכל שעריו, הסתכל בליל הכוח, אתה מוצא אותו מוגדר באמצעות חזונות, ומסתכל לצדקה כדי למצוא את המניע הגדול ביותר שלה, אומרים המתים לאנשים האלה ! אנשים רבים רואים שדלת הצדקה אינה נפתחת עד שידו של איסידק מסביר את חלומו כמי שקשור לדלת . האם אתה רוצה דוגמאות נוספות ותמונות גדולות יותר? מאת אלוהים, חלקם משליכים אישה בזנות בגלל חלום בו הוא ראה אישה, אז לקח לעצמו על ידי קריאת כמה ספרים שהיא נואפת, אז הוא התגרש ממנה ! ישנם גם הטוענים כי שליח השלום אללה עליו הגיע אותו חלום והורה לו Nhah, וכן כאשר הוא נעשה מודע אנשים והחל לעבוד ב חזיונות אלה ! הדפדפן, עבור למשל, באינטרנט צופה אלוהים הקוונטים Il מנתח מסות כי עיינו ומצא מבוסס על חזון מכאן או משם, ואולי בדיחות מה שקראתי מאשר כי מהדי היו לצליינים כזה וכזה, ואת האירוע של דוקר עולה לרגל שלפי החשד פירסינג כי האנטיכריסט שבנה את החזון ראה אותה בליל האירוע ! הכותב תוהה שאלה חשובה : מתי להעיר את האומה של חלומותיה לקחת אותו ומצורפת המדע על הזמן של המדע? למדע יש את התנאים, הכלים והשיטות שלו, שאי אפשר להתגבר עליהם. הידיעה שהביטוי של מדע אשרף לא שווה שום בן אנוש להביע חזונות חייב להיות ידיעה על הקוראן ומילותיו. אם הוא ראה משהו , למשל, משהו, עליו לשקול תחילה את הקוראן, הקישור נמצא בין החזון למצב הפסוקים המקשרים ביניהם כאן ולתת דוגמאות : הספינה, למשל, עשויה לעבור כדי לברוח מדברי האל. הקב~ה : הקב~ה אמר : ~ הצלנו אותו ואת בעלי הספינה ~ ( עכביש : 15). ועץ עשוי לעבור דרך הצבועים לאמירת הקב~ה : ~ כאילו היו עץ מגובים ~ (אל- מונאפקון : 4). התינוק עלול לעבור ליד האויב על אמירתו של הקב~ה : ~ אז פרעונים הרימו אותו כדי שיהיה להם אויב וצער . ואפר עשוי לעבור דרך פעולתו הבל הביא של הקב~ה האומר : משל לאלה שלא האמינו על ידי אדונם את מעשיהם כאפר שבעזרתם התחזקה הרוח ( אברהים יח, יח). כך השמש, השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, קבע את העקרונות והכללים הבסיסיים לאמנות זו, והוא נהג לספר לחברים על ספרותם וסוגיהם ושאל אותם על חזונותיהם והביע אותם עבורם . דוגמאות והיבטים שלו הוזכרו בקפלי הספר, כך שאין צורך לחזור, אך עליו לדעת כאן כי חזונות הנביאים נכונים. מאת אלוהים, חובת ההוצאה לפועל על פניו, או שהיא מגיבה לדימוי הסמלים, וסמלים אלה מוסברים על ידי השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, לחבריה, ואז הם צופים בהם מתממשים כעובדות מהותיות מוחשיות . זו אחת החוויות שעברו המלווים הללו, ולכן הם הרוויחו מכך ובהמשך, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . כמו כן יש לדעת מה מקורותיה של אמנות זו, שזמן האביב הוא אחד התקופות הטובות ביותר לחזונות, בהתבסס על אמירתו, שלום וברכות אלוהים עליו : ~ כאשר הזמן מתקרב, חזונו של המאמין. כמעט לא משקר . ” (1) מספרים מוסלמים, וציינתי בפניו וכי משמעותו שווה. לילה ויום וזמן האביב הזה מתגבר בקנאה . . עליו לדעת גם את ערכי האנשים המספרים את חזונותיהם עליו, ולכן חזונם של עובדים פשוטים אינו חזונם של אנשי העמדות והמלומדים, ועליו לדעת על ארצותיהם, תורתם וזמנם של החזון . כמו כן, עליו לדעת כי אריות וציפורים – למעט מה שנדיר – הם בביטוי גברים וכי חיטה, שעורה, דבש, צמר וברזל הם לעתים קרובות כסף, ולכן לאמנות זו יש כללים ולא קל להשיג אותה. במקום זאת, יש ללמוד אותו ולהתלמד בידי מג'יד שהוא מושלם עבור אלה שרוצים ללמוד, ואת אלוהים אני מכיר ….
…באשר לזאב, זהו כוח העוולה, או גנב חלש, או אדם שקרן. ומי שרואה שהוא מטפל בזאב או חולק עליו, או שהוא מביס אותו או עושה איתו משהו, ואז מפרש את זה כפרשנות של אריות ומי שרואה שזאב נכנס לבית או לעיר שאליו נכנס סולטן גושום…
…החמור : האדם מוצא אותו כפי שהוא רואה אותו שמן או מחוספס, ואם החמור גדול אז הוא גידל אותו, ואם הוא הולך טוב אז זה יתרון העולם, ואם הוא יפה אז זה יופי לבעליו, ואם הוא לבן אז זה דת בעליו והדרו, ואם הוא דל אז זה עוני בעליו . והשומן הוא נחלת בעליו, ואם הוא שחור, הרי שהוא הברוש והריבונות שלו, והוא מלך, כבוד, יוקרה וכוח . וירוק הוא אדוק ודת . אבן סירין העדיף את החמור על פני בעלי חיים אחרים, ובחר מהם אריות . ואוכף החמור נולד בתהילה . ואורך אשמתו, הישרדות מצבו במכשולו . ומותו של חמור מעיד על מות בעליו . והחמור חפר את בסיס כספו, ונאמר כי מי שמת את חמורו כספו ייעלם, אחרת הקשר שלו נותק או שרוכביו נופלים או שהוא עזב, או שמשרת שלו ששרת אותו מת, או שלו אבא או סבא ששירתו אותו נפטר, או שאדונו שהיה תחתיו נפטר, מכר אותו או נסע בערך . אם זו הייתה אישה, בעלה התגרש ממנה, נפטר מטעמה או נסע ממקומה . באשר לחמור שאינו מכיר את אדוניו, אם הוא כבר לא על ראשו, הרי זה אדם בורים או כופר, לקולו, כי אלוהים אדירים אומר : ~הוא מכחיש את הצלילים .~ וזה מציין גם את היהודי, כי הקב~ה אמר : ~ כמו שחמור נושא ספרים .~ אם הוא התנודד מעל המסגד או על המינרט, אז קרא לכופר שלא מאמין וחידש לכפירה שלו . ואם הקריאה לתפילה למען האיסלאם, אז לא מאמין אימץ את האיסלאם וקרא לאמת, והיה בו סימן ושיעור . ומי שרואה שיש לו חמורים, אז הוא ילווה עם בור, כי הקב~ה אומר : ~ כאילו היו אדומים .~ ומי שרוכב על חמור או הולך איתו, הולך בהסכמה טובה, סבו מסכים, טוב . ומי שאוכל בשר חמורים, הוא יקבל כסף וסבתא . אם הוא רואה שחמורו לא הולך אלא על ידי מכות, אז מקפחים אותו ולא מאכילים אותו רק על ידי תחנון . ואם יחמורו נכנס לביתו נערץ, הרי הוא סבו, והוא יפנה אליו בטוב על מהותו של מה שהוא נושא . ומי שרואה את חמורו הופך לפרד, אז מזונותיו יהיו בעלי סמכות . אם מלאו לו שבע, אז סבו ופרנסתו הם משליט לא צודק. אם הוא הופך לאיל, סבו הוא מכבוד או מפליה . ומי שרואה שהוא נשא את חמורו, אז זה כוח שהקב~ה מעניק לסבו כדי שיתפעל ממנו . ומי ששומע פרסות של בעלי חיים שנופלים במהלך הסיבוב בלי לראות אותם, זה גשם ונחל . החמור למטייל טוב יותר עם איטיות, ותנאי הנסיעה שלו יהיו כמו החמור שלו . ומגביית גללי חמורים, כספו יגדל . מי שהתאבק בחמור, חלק מקרוביו מתו . מי שמתחתן עם חמור חזק נגד סבו . ומי שרואה כאילו חמור מקיים עמו יחסי מין, הוא רכש עושר ויופי שלא ניתן לתאר בשל שפעו . החמור הצייתני יעיר את בעליו לטוב, כסף ועבר . וכל מי שיש לו חמור או קשר אותו והביא אותו לביתו, אלוהים יוביל לכל טוב וימסור אותו למי שהוא, ואם הוא נערץ, טוב יותר . ומי ששוחט את חמורו עני, ואם החמור מיועד למישהו אחר אז הוא מנותק ממנו, הוא מנותק בינו לבין בעליו, שמו או מקבילו . ומי שיקנה חמור וישלם דירהם על כך, יהיו לו מילים טובות יותר . אם הוא רואה שיש לו חמור עם כיסוי עיניים, אז יש לו כסף שהוא לא יודע איפה זה . ודבר לא שונא את החמור חוץ מקולו, והוא במקור סבו של האדם ומזלו ….
…אריות מכל הציפורים : כמו הבוזי, הבזבז, הבז, הנשר, הנשר והדרור מיוחסים לסמכות ולכבוד . אם הוא יכנס לשמיים, הוא ימות במסעו . וכל המעופפים מציעים פרשנות ראויה לשבח . ועף שטוח לשמיים, מנקב אותו, כי זה מוות, אבדון או נזק ….
…פרווה, חזונו בקיץ מעיד על דאגות, מלאכים ומחלות . ובחורף לבריאות ופעילות ולהקל על הצער . פרוות סייבל היא איש רמאות, וכך גם פרוות הסנאי . פרוות שועל היא אדם ערמומי וחמקמק, ופרוות נמר היא איש רמאות . ונאמר : פרוות סייבל תתקשה, זדון וחוסר חוב, ופרוות הסנאי מפוארת, גאה ומעטרת ללא דת . ומי שיראה שהוא מתקן את פרוותו, אז יסבול שנאה מהמקום שלא מצפים ממנו . והפרווה של אריות מציינת אנשים רשעים, ועל זה נאמר : הם מעידים על הצדיקים ….
…באשר לצבוע, היא אישה רעה, ומי שרואה שהוא רכב על צבוע, אז היא גם אישה, ומי שרואה שהוא אכל מבשר צבוע, הוא עבד איתו בקסם והוא מודע ומועל עומד להירפא על ידי אלוהים מזה, ומי שרואה שהוא הכה את עור הצבוע, העצמות או השיער, ואז הוא מכה בכסף של אישה עד כדי כך. ומי שחושב שהצבוע היה זכר, אז הוא בפירוש אדם מאוכזב מאכזבתו. מה שקרה לו ולו, אז הפרשנות שלו היא כמו פרשנות של אריות…
…זה בחלום חיי אדם, פרנסתו, השתכרותו ומלאכתו . אם הוא רואה מילוי של קערת דייסה או שומן, אז זה עולם עצום . ואם הוא רואה קערה שהוא אוכל ממנה דייסה, אז הוא נעלם מחייו כמו שאכל ממנה, ונשאר מחייו כמו מה שנשאר, ואם הוא יפגוש אותה, הוא יאבד את חייו . אם אוכלים הרבה שומן, אז זה מצב עם יתרונות כמו שומן, ואם זה לא שומן, אז זה מדינה ללא תועלת . אם הוא רואה שיש לפניו קערת דייסה עם הרבה שומן, והוא לא מוכן לאכול אותה, אז הוא אוסף כסף ומישהו אחר אוכל את זה . אם הוא רואה שהוא לא אוכל מחשש שייצרך אותו, יש לו מידה רבה של חסד וחיים טובים והוא מפחד שימות . אם הוא רואה מחמצת ללא שומן והוא לא טוב, והוא אוכל את כל זה עד שהוא נח ממנו, אז הוא רוצה למות מחוסר יד ועוני . אם הדייסה עשויה חומץ ללא בשר, הרי זו מלאכה נקייה של אדיקות . ואם זה לא שמן, זו מלאכה גסה . ואם השלשה היא עם בשר השבעה, אז זו אפוטרופסות על עם אכזרי ומעיק עם שנאה, פחד ופחד, ואם זה שמן, אז החיים והתועלת אסורים אם האיש הוא סוחר, אז הטיפול שלו באנשים לא צודקים הוא פסול, ואם הם עובדים, אז גם הרווחים שלהם אסורים. והאשליה מציגה אותו . אם הדייסה היא עם בשר כלבים, הרי שמדובר במצב בזוי, סחר מרושע, ורווח שפל עם אנשים טיפשים . אם זה עם שומן, אז כסף אסור . ואם זה שמן, הרי זה רווח בזוי, עוני ומחסור . ואם כל הגריסים הם כולם, אז זה מת בעוני, בהשפלה ובקיפוח, ואם הדייסה היא עם בשר של אריות ציפורים, אז זה המנדט, המסחר וההכנסות של בעלי יהירות של כסף ודם בכסף אסור. עם פחד ושנאה . אם הוא רואה שהוא אוכל דייסה דייסה, זו מלאכה קלושה וחסרת תועלת ….
…אם חלמת על אריה, זה מצביע על כך שכוח גדול מניע אותך . אם תנצח את זה, אתה תנצח בכל אגודה שהיא . אם הוא ינצח אותך, תיחשף להתקפות אויב מוצלחות . אם אתה רואה אריות בכלובים, זה מצביע על כך שההצלחה שלך תלויה ביכולת שלך להתגבר על התנגדות . אם אתה רואה אדם ששולט באריה בתוך הכלוב שלו או מחוצה לו, זה מעיד על הצלחה בעבודה ועל יכולת נפשית רבה . נשים יסתכלו עליך בהערכה ובהערצה . אם אתה רואה גורים, זה מצביע על פרויקטים חדשים שיובילו להצלחה אם הם מטופלים כראוי . אם בחורה חלמה על גורים, זה מציין אוהבים חדשים ומקסימים . אם אתה שומע אריה שואג, זה מציין את הסטטוס ואת ההתקדמות עם נשים . אם אתה רואה ראש אריה מעליך סוחב את חניכיו ברחרח, אתה בסכנה להביס בכוחך העולה . אם אתה רואה עור של אריה, זה מעיד על התרוממות למזל ואושר . אם אתה רוכב על אריה, זה מעיד על אומץ ונחישות להתגבר על קשיים . אם אתה חולם שאתה מגן על ילדיך בסכין מול אריה, זה מנבא שהאויבים יאיימו להכריע אותך והם יצליחו במהרה ובקלות אם תאפשר להטעיה כלשהי להסיח את דעתך מחובת העבודה ומחובות העבודה ….