…דיק אם אתה רואה תרנגול בחלום, זה אומר שתצליח הרבה ותתפרסם, אבל אתה תהיה יהיר בגלל העלייה המהירה הפתאומית הזו . אם אתה רואה תרנגולים נלחמים, זה אומר מריבות, מריבות ויריבות ….
חולם על 2 נחשים כאילו נלחמים בראש
(103 פירושים ומשמעויות של חלומות על 2 נחשים כאילו נלחמים בראש)…מדוע חלומות יש בשפע אחרי הרוקיה? בדרך כלל מי שקורא את הקוראן על עצמו או קם ממישהו אחר, הוא מלווה בחזונות מסוימים, וניתן לייצג אותו על ידי ראיית נחשים וחתולים, חיות דורסניות, נפילה מגובה, קריאת פסוקי קסם וראיית להבות, וזה, לדעתי, כל חלומות הצינור שאינם אמינים וגם לא הקונוטציה שלו . המעבר ציפה לאשליה וחושב שזה ממה שנראה בסביבה טבעית, אך העניין אינו נטול נוכחות של כמה מטופלים אשר במהלך הרוקיה רואים חזונות מבטיחים של ריפוי, וזה בא לידי ביטוי ואמין, וזה הוכח בסמכותו של עלי בן אבי טאליב : אין חזון לפחד אלא אם כן הוא רואה את מה שהוא אוהב…
…קמפיין אם חלמת ליישם קמפיין פוליטי, זה מסמל את התנגדותך לשיטות ניהול העבודה שאושרו, ותפתח לעצמך תוכניות חדשניות ללא קשר לאויבים הפועלים נגדך . אם אנשי הדת נלחמים נגד חטא, פירוש הדבר שתקראו לתרום, בדרכיכם, לעזרת חברות צדקה . אם אישה חולמת שהיא מעוניינת בקמפיין נגד נפילת נשים, המשמעות היא שהיא תתגבר על קשיים ותפגין אומץ בעת צרה ….
…זה מציין בחלום את האיסלאם לפיו אנשים חיים וניצלים . וזו הסיבה לרחמיו של אלוהים מכיוון שהוא נושא את המים שבהם הבריאה חיה . ואולי העננים הצביעו על ידע ופסיקה, חוכמה ובירור בגלל טוב לב החוכמה שהיא מכילה . ואולי הוא ציין את החיילים לשאת מים, מה שמעיד על הבריאה, שנוצרו ממים . אולי זה מתייחס לספינות שעוברות במים שאינן יבשות . ואולי הצביע על נשים בהריון . אולי זה מעיד על גשם כי זה הסיבה שלו . ואם העננים היו שחורים, או שהיו לו רעמים, הוא ציין את הסימפטומים של הסולטאן, את ייסוריו ואת פקודותיו . ומי שראה עננים בביתו הפך למוסלמי אם הוא לא מאמין, או שהוא זכה לברכה אם הוא היה מאמין, או שאשתו נכנסה להריון אם הוא רוצה לעשות זאת . ואם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רוואי, או שהוא מבצע חג'ג 'אם הוא מקווה לכך, אחרת הוא ידוע בידע ובחוכמה אם הוא סטודנט . אם הוא רואה שמגיעים עננים ברורים, ואנשים מחכים למימיהם, הציגו את הצד ההוא למה שהעם מצפה לו ומחכה . אם אדם רואה שעננים נפלו על אדמה, מדובר בשטף וגשם או גורים או חתול או ציפור, ואם יש עדויות לדאגה ושנאה כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים. , אז זו פשיטה שמגיעה אליהם, או ארבה או מגיפה שפוגעת בצמחים שלהם, או דוקטרינות וכפירה שמתפשטת בין הצג אותם . ונאמר : אס- סאהב הוא מלך גדול או סמכות רחומה רחומה או מלומד או איש חכם . אם אדם אוכל עננים, אז הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . אם ירכב על העננים, ציוויו יתעלה ויתעלה בחכמתו . אם הוא רואה שעולמו עננים, אז סבו וחתירתו לחוכמה . ואם העננים שחורים, הרי זו חוכמה בחומרה, אבירות ושמחה . ואם תהיה אימה עם עננים, אז היא תקבל זוועה מאדם חכם וחזק . ואם הוא רואה שבנה בית על עננים, אז הוא מגיע לעולם מכובד עם חוכמה וגובה . אם הוא רואה שיש בידו עננים שמהם יורד גשם, אז הוא משיג חוכמה וחוכמה עוברת על לשונו . ואם יראה ענן העולה וממטיר עליו זהב, אז ילמד מאמרים חכמים מענין העולם הזה . אם אין בו גשם, ואם אין בו גשם, והוא מבין המיוחסים למדינה, אז זה לא עושה צדק או הוגנות, ואם זה מיוחס לסחר, אז זה עושה לא למלא את מה שהוא מוכר, ואם הוא מדען, הוא קמצן מהידע שלו, ואם הוא אומן אז הוא שולט בייצור שלו ומייעץ, ואנשים צריכים את זה . ועננים הם סולטנים עבורם יותר מאנשים . ומי שראה שעננים יורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם שולח למקום ההוא נסיך צודק, ואם העננים היו שחורים אז ירד גשם, אז המושל הוא צודק, ואם העננים היו לבנים אז זה גשם, ואז הוא היה שליט מבורך וצודק . ונאמר : אם יראה עננים בזמנו, אז הוא ישיג טוב, ברכה, ברכה וכסף, ואם יראה עננים גשומים בזמנו, אז אלוהים אדירים מאריך את הפרנסה בעיר ההיא, ואם הם נמצאים בצורת, הוא מגדיל אותם ומוציא אותם ממנו . אם הוא רואה עננים שחורים ללא גשם, אז הוא יקבל תועלת, וייתכן שזה עדות לקור או עצב קשים . אם הוא רואה ענן אדום בזמן אחר, תושבי העיר ההיא יסבלו ממצוקה, מחלוקת או ממחלות . אם הוא רואה עננים עולים מהאדמה לשמיים, אז הוא מציין טוב וברכה. אם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו . ואם יראה ענן כהה, הוא יהיה במצוקה וכל ענייניו סגורים בפניו . והעננים הלבנים בחזון הם עדות לעבודה . והעננים שאדם רואה כעלייה מן האדמה לשמיים מעידים על נסיעה . ומציין מי נסע בשובו מנסיעתו ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . והעננים האדומים מעידים על אבטלה . והעננים הכהים מעידים על ענן . ועננים שחורים מעידים על קור או עצב קשים . ואולי העננים האדומים הצביעו על חייל שנכנס לארץ ההיא ועלילה . ומי שרואה שהוא לקח משהו מהעננים, הוא יסבול משהו גדול בחוכמה, או הרבה חריש וטיפוח . ומי שיראה שהוא רכב על העננים או הלך עליו, הוא יבין את כל החוכמה . ומי שרואה את העננים מכסים את השמש, המלך יחלה, יוכנע או יבודד מסמכותו . ג'עפר אל-סאדיק, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : מי שרואה את חולצתו מהעננים, הוא מכוסה על ידי אלוהים, ברכה . והעננים מעידים על היעלמות הדאגה, המר, הפחד והתגלות הכבוד, וזה מה שנראה לאפוטרופוסים בעת גשם של מים , ואולי העננים מצביעים על היכרות עם האמרה הקב~ה : ( לא ראית שאלוהים שם עננים ואז מלחין אותם )….
…אחו אם אתה חולם שאתה הולך על אחו מטופח, זה מעיד על מקרים של שמחה והצלחה רבה . אם תצטרף לקבוצת אנשים עליזה באחו אז זה מעיד על בילויים עולמיים רבים וההתקשרות שלך תמשיך לעבוד בהצלחה . אם ילדה מטפלת באחו ירוק לקראת בואו של חבר או מאהב, אז זה מצביע על כך שהתשוקות הנלהבות ביותר שלה לגבי עושר ונישואין יתגשמו . אם הדשא מת והאחו ביצתי, ניתן לצפות למריבות ולהפרדה . אם תראה נחשים מתגלגלים בעשב לפניך, הם יתמלאו ברמזים קשים ובמעשי ייאוש מרמאים . אם אתה רואה אחו בחלום, זה מנבא שאתה תהיה מאושר, יברך, ותחיה עתיד נטול מצוקה . אם אתה רואה אחו ירוק מכוסה דשא ופרחים, זה מנבא אירועים משמחים שיביאו אושר ללבך . אחו צחיח מנבא תחושה אבודה וצער על אובדן חבר . אם חלמת שאיבדת את הדרך באחו צחיח, זה מנבא מזל אומלל ועצוב ….
…חתלתול אם אישה חולמת על חתלתול שמן ולבן, זה מנבא כי תרגול ערמומי תנוהל נגדה, וככל הנראה תוביל להתמוטטותה, אך תחושתה וחוכמתה יתגברו על נזק הסיבוכים המבשרים . אם החתלתולים מלוכלכים, צבעוניים או משופשפים, אז הם יהיו הקורבנות של טיפשות וולגריות . אם חלמת על חתלתולים, צרות קטנות ירדפו אחריך ויגרמו לך לאובדן . אלא אם כן תהרוג את החתלתול, אז תתגבר על הצרה הזו . אם אתה רואה נחשים הורגים חתלתולים, אויביך יפגעו בעצמם בזמן שהם מנסים לפגוע בך ….
…זה מציין בחלום את האיסלאם לפיו אנשים חיים וניצלים . זהו הגורם לחסדיו של אלוהים על נשיאת המים שבהם חיה הבריאה . ואולי העננים הצביעו על ידע ופסיקה, חוכמה ובירור בגלל טוב לב החוכמה שהיא מכילה . ואולי הוא ציין את החיילים שנושאים מים, מה שמעיד על הבריאה, שנוצרו ממים . וזה עשוי להתייחס לספינות שעוברות במים שאינן יבשות . ואולי הצביע על נשים בהריון . אולי זה מעיד על גשם בגלל זה . ואם העננים היו שחורים, או שיש לו רעמים, הוא ציין את הסימפטומים של הסולטאן, את ייסוריו ואת פקודותיו . ומי שראה עננים בביתו הפך למוסלמי אם הוא לא מאמין, או שהוא זכה לברכה אם הוא היה מאמין, או שאשתו נכנסה להריון אם הוא רוצה לעשות זאת . ואם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רוואי, או שהוא מבצע חג'ג 'אם הוא מקווה לכך, אחרת הוא ידוע בידע ובחוכמה אם הוא סטודנט . אם הוא רואה שמגיעים עננים ברורים, ואנשים מחכים למימיהם, הציגו את הצד ההוא למה שהעם מצפה לו ומחכה . אם אדם רואה שעננים נפלו על אדמה, מדובר בשטף וגשם או גורים או חתול או ציפור, ואם יש עדויות לדאגה ושנאה כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים. , אז זו פשיטה שמגיעה אליהם, או ארבה או מגיפה שפוגעת בצמחים שלהם, או דוקטרינות וכפירה שמתפשטת בין הצג אותם . ונאמר : אס- סאהב הוא מלך גדול או סמכות רחומה רחומה או מלומד או איש חכם . אם אדם אוכל עננים, הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . אם ירכב על העננים, ציוויו יתעלה ויתעלה בחכמתו . אם הוא רואה שעולמו עננים, אז סבו ורדיפתו אחר חוכמה . ואם העננים שחורים, הרי זו חוכמה בחומרה, אבירות ושמחה . ואם תהיה אימה עם עננים, אז היא תקבל זוועה מאדם חכם וחזק . ואם הוא רואה שבנה בית על עננים, אז הוא מגיע לעולם מכובד עם חוכמה וגובה . אם הוא רואה שיש עננים ביד שמהם יורד גשם, אז הוא משיג חוכמה וחוכמה עוברת על לשונו . ואם יראה ענן העולה ויגש עליו גשם, אז ילמד מאמני נימוס מדבר העולם הזה . אם אין בו גשם, ואם אין בו גשם, והוא מבין המיוחסים למדינה, אז זה לא עושה צדק או הוגנות, ואם זה מיוחס לסחר, אז זה עושה לא למלא את מה שהוא מוכר, ואם הוא מדען, הוא קמצן מהידע שלו, ואם הוא אומן אז הוא שולט בייצור שלו ומייעץ, ואנשים צריכים את זה . ועננים הם סולטנים עבורם יותר מאנשים . ומי שראה שעננים יורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם שולח למקום ההוא נסיך צודק, ואם העננים היו שחורים אז ירד גשם, אז המושל הוא צודק, ואם העננים היו לבנים אז זה גשם, ואז הוא היה שליט מבורך וצודק . ונאמר : אם יראה עננים בזמנו, אז הוא ישיג טוב, ברכה, חסד וכסף, ואם יראה עננים גשומים בזמנו, אז אלוהים אדירים מרחיב את הפרנסה בעיירה ההיא, ואם הם נמצאים בצורת, הוא מרחיב אותם ומסיר אותם ממנו . אם הוא רואה עננים שחורים ללא גשם, אז הוא זוכה לתועלת, וייתכן שזה עדות לקור או לעצב קשה . אם הוא רואה ענן אדום בזמן אחר, תושבי העיר ההיא יסבלו ממצוקה, מחלוקת או ממחלות . אם הוא רואה עננים עולים מהאדמה לשמיים, אז הוא מציין טוב וברכה. אם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו . ואם יראה ענן כהה, הוא יהיה במצוקה וכל ענייניו סגורים בפניו . והעננים הלבנים בחזון הם עדות לעבודה . והעננים שאדם רואה כעלייה מן האדמה לשמיים מעידים על נסיעה . ומציין מי נסע בשובו מנסיעתו ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . והעננים האדומים מעידים על אבטלה . והעננים הכהים מעידים על ענן . ועננים שחורים מעידים על קור קשה או עצב . אולי העננים האדומים הצביעו על חייל שנכנס למדינה ההיא ועלילה . ומי שרואה שהוא לקח משהו מהעננים, הוא יסבול משהו גדול בחוכמה, או הרבה חריש וטיפוח . ומי שיראה שהוא רכב על העננים או הלך עליו, הוא יבין את כל החוכמה . ומי שיראה את העננים מכסים את השמש, המלך יחלה, יוכנע או יבודד מסמכותו . ג'עפר אל-סאדיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : מי שרואה את חולצתו מהעננים, הוא מכוסה על ידי אלוהים, ברכה . והעננים מעידים על היעלמות הדאגה, המר, הפחד והתגלות הכבוד, וזה מה שנראה לאפוטרופוסים בעת גשם של מים , ואולי העננים מצביעים על היכרות עם האמרה הקב~ה : ( לא ראית שאלוהים שם עננים ואז מלחין אותם )….
…אבו סעיד, המטיף, אמר כי חזון של נחשים מתפרש עם רכישת כסף עקב שפע הרעל שלה או אישה עשירה, והדרקון פירש כאיש בעל סכנה גדולה, והנחש גובר כוח ….
…בחלום, הכל מרושע או מרדה, ומי שרואה קבוצת אנשים מדברת באש, הם נלחמים, אבל הוא לוקח את זה משמו, צבעו וחומציותו . אולי חזונו הצביע על אהבה ותשוקה . שפע התפוזים המר בבית מצביע על כך שהוא עלה באש . ונאראנג 'מציין בפני רווקים את אשת הבתולה היפה עם כסף ומזוודות ….
…אם הברד ירד מהשמים, זה עדות לעינויי המלך את האנשים, לאובדן כספם ולכאב של חלקם . אם אדם רואה שהשמים גשמים ברד או שלג בזמן אחר מזה, אז המחפש חולה במחלה קלה ונרפא ממנה . אם הוא יראה שהקור נפל מהשמים על גופו, חלק מכספו ייעלם . והקור בזמנו מעיד על הסתלקות הדאגות והניצחון על האויבים והקנאים, משום שבתוכו צינון האדמה שממנו מופיעים נחשים ועקרבים . אם הקור היה יותר מדי, זה קילקל את המקומות ומנע את השביל, והצביע על כך שהמצב נפסק ושנסיעה לא אפשרית . זהו סימן לרוע, ואם אין בו שום נזק, הרי זה טוב ומזונות . ומי שרואה את הקור שנפל על אדמתו, אז זה רחמים מאלוהים אדירים, ואם זה יתקלקל, אז ייסר במקום ההוא . הקור עשוי להתייחס לארבה, ואם הקור פוגע ביבולים ובאנשים, מדובר בקנסות המוטלים על אנשים, או על מחלת אבעבועות שחורות או על אי שפיות, ומי שנושא את הקור במסננת או בבגדים או במה שלא נושא בו מים, ואם הוא עשיר, הרווחים שלו יתמוססו או שכספו ייעלם, ואם יש לו סחורה בים פחד בשבילה, ואם הוא היה עני, כל מה שהוא צריך ולובש הוא לא יישאר איתו, וכלום נותר לחייו ….
…As-Sahab : מציין את האיסלאם שהוא חיי וישועת האנשים, והיא הסיבה לחסדיו של אלוהים אדירים על נשיאת המים שבהם חיי הבריאה, ואולי מעיד על ידע, משפט, חוכמה והסבר, מכיוון שהוא מכיל את החוכמה העדינה כשהיא עוברת עם גרגר מים באוויר, וכאשר מים נלחצים מתוכה . אולי זה הצביע על חיילים וחברים, על נשיאת מים שמעידים על יצירה ממים . אולי זה הצביע על הגמלים הבאים שנבטו במים, כמו אוכל ומצעים, כאשר נאמר שהם מצביעים על עננים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ הם לא מסתכלים על הגמלים, איך הם נבראו ~. אולי היא הצביעה על ספינות שעוברות במים שאינן יבשות או שמים, נושאות רוח רוח עם רוחות, והיא עשויה להתייחס לאישה בהריון, משום ששניהם נושאים מים ומביאים אותם בבטן, אלא אם כן אדוניה מרשה לה לקחת זה לזרוק אותו, ואולי היא מציינת את הגשם עצמו, כי הוא ממנה ובגללה, ואולי זה הצביע על הסימפטומים של הסולטאן, הייסורים שלו והפקודות שלו, ואם הם היו שחורים או איתם שם היה עדות לייסורים, כאשר היו בו רעמים ואבנים, יחד עם מה שירד מאנשי החושך כשחשבו להם כגשמים והביאו אותם לייסורים, ובדומה לאנשי הגיהינום, מי שרואה עננים אצלו בית אור ירד עליו בחיקו כמוסלמי אם הוא לא מאמין, והוא השיג ידע ופסיקה אם הוא מאמין, או שנשא את אשתו אם הוא רוצה לעשות זאת, או הציע לגמל שלו ולספינה שלו אם היה לו משהו מזה . אם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, או שהוא רואה בה ילדה שפחה, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רווק, או נוסע או חג'ג 'אם הוא מקווה בכך, או שהוא מכריז על ידע וחוכמה אם הוא מחפש, אחרת הוא מובל על ידי חייל או חברה, או שהוא בא בחברה אם הוא כשיר לכך. אחרת, הסולטן גידל אותו על חיה מכובדת אם הוא היה אחד מאלה שחיפשו בו מקלט והיה ברגל, אחרת היה שולח אותו לנגיב כשליח . ואם הוא רואה עננים עוקבים הבאים לידו, ולכן אנשים ממתינים למימיו, ומענני השמים אין שום סימן לייסורים, אז הציגו את ההיבט ההוא למה שאנשים מצפים, ולמה הם מצפים מהטוב שמוצע, או פלוגה שמגיעה, או חיילים חוזרים, או שיירות שנכנסות . ואם ראה שהוא נופל על הקרקע, או שהוא יורד על בתים, בדונמים, או על עצים וצמחים, אז מדובר בגשמים שוטפים, ארבה, חתול או ציפור . ואם יש בזה שום סימן לדאגה ושנאה, כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים, הרי זו פשיטה שמשנה אותם ודופקת אותם במקומם, או שיירה שמפריעה לה מותם של רובם שמתו בעבירתם, או חיבה ומורסה שהטיל עליהם הסולטן, או ארבה ודוב הפוגע בצמחים שלהם ודו קיום שלהם, או דוקטרינות וכפירה התפשטו בין צמרותיהם והודיעו עליהם ראשים, וחלקם אמרו כי העננים הם מלך רחום או כוח רחום, ולכן מי שמערבב עננים, הוא מתערבב עם גברים ביניהם, ומי שאוכל עננים, הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . ואם השילוב שלו השיג חוכמה מאדם כמוהו, אז המלך שלו השיג חוכמה ומלך, ואם הוא ראה שכלי הנשק שלו הוא של עינויים, אז הוא אדם נזקק . אם הוא רואה שהוא בונה בית על עננים, אז הוא יגיע לעולם מכובד וחוקי עם חוכמה וגובה . אם הוא בונה ארמון על עננים, הוא נמנע מחטאים בחוכמה שמועילה להם ומקבל דברים טובים שהוא יודע . אם הוא רואה עננים גשמים בידו, אז הוא משיג חוכמה ומעביר חוכמה על ידו . אם היה רואה שהוא הופך עננים שממטירים אנשים, הוא היה מקבל כסף ואנשים קיבלו מזה . והעננים אם אין בו גשם, ואם הוא מאלה המיוחסים למדינה, הרי שאלוהים אינו עושה צדק ואינו עושה צדק, ואם מיוחס לו סחר, הוא אינו עושה להגשים את הדברים הבאים או את מה שמובטח . אם מייחסים אותו למדען, הוא ספקן לגבי עבודתו . אם הוא אומן, הוא אדון חכם בתעשייה ואנשים זקוקים לו . ועננים הם סולטנים שיש להם יד על אנשים, ולאנשים אין עליהם יד . ואם ענן עם רעמים וברקים עולה, זה מראה של שליט מלכותי המאיים על האמת . ומי שרואה עננים היורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם חודר למקום ההוא כאימאם הוגן בהם, בין אם העננים לבנים או שחורים, ולגבי העננים האדומים בזמנים אחרים, זו מצוקה, מרדה, או מחלה . חלקם אמרו, ~מי שראה עננים שעלו מהאדמה לשמיים בזמן שאני נשארתי מדינה, אז זה מעיד על טוב וברכה, ואם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו והוא חוזר בשלום, ואם הוא אינו מוסתר, הוא מושיט יד אל מבקש הרע, וחלקם אמרו כי העננים העולים מן האדמה. ~לגן העדן, זה מעיד על נסיעה, וזה מצביע על מי שחזר ממסעו . וענן כהה מעיד על אפלוליות, ועננים שחורים מעידים על קור או עצב קשה ….
…אש אוחזת : חיפוש אחר עניין עד שיתברר לו, מי שרואה כאילו הצית להתפלל עמו, איש קשוח לב בעל סמכות, ואיש כוח חזק בעל חומרת העוני והשימוש בו מזה, ביקשו מהם עזרה, כי אם הם נפגשים הם מבססים את הבסיס של שליטי הסולטאן, והם מציינים זאת, מכיוון שהאבן היא אדם אכזר ברזל הוא איש כוח, והאש היא כוח . ואם האישה ראתה שהיא הציתה, אז היא בערה ונדלקה עם הפיצוץ שלה, היא ילדה ילד, ואם הוא ראה שהוא דפק אבן על אבן, והטיח אש מהם, אז שניים גברים קשוחים נלחמים קשה וחוטפים אותם במאבקם, בגלל הניצוץ בחרבות, ויש שאמרו שהדק ההטרקה שלו מעיד על נישואי הרווק האש מושעה, כי האישה נכנסת להריון והילד יוצא בין בני הזוג, וזה עשוי להצביע על רוע ביניהם או בין שני מתנגדים או שני שותפים, והניצוצות הם דברי הרשע ביניהם, ואם היא שורפת בגד או גוף, הרוע הזה מתרחש בכסף, בכבוד או בגוף . ואם שרפתם קוראן או מראה, זה היה פגם בדת ….
…זה בחלום שהביע הבעל והכסף . מי שיראה את פי הטבעת חסום, הוא ימות . הדוגווד הוא איש עבד . ונאמר : הוא איש קרן ומתופף . ונאמר : זה חלק מהגילוי עריות . ונאמר : הוא אדם ששומר סודות . ומי שרואה עגל של אדם, הוא ירוויח ממנו סידור . ומי חתך את פי הטבעת שלו, חתך רחם . ומי שרואה את פי הטבעת של האדם, אז הוא רואה פרצוף זועף, ואם יצא ממנו דם או צואה, כסף יצא מזה לפי זה . יציאת צואה ממצב אחר מאשר העמדה הרגילה, יציאת כסף ללא ריבית . ונאמר : הקטע האחורי הוא גבר טיפשי, והאישה האלמונית ארגנה את ניהול העולם לזה שראה . ומי שרואה את התולעים יוצאות מפי הטבעת שלו, ילדיו נפרדים . אם הדם יוצא מהחלק האחורי, זה הילדים של הילדים . ומי שמוכתם בדם שיצא ממנו, כסף אסור . ומי שיצא מפי הטבעת או מהבטן עם סמרטוט, הוא הפריד עם יחיד, שאכל מהכסף עבור משפחתו . תיק, חזה, חנות, בית, חנות או חדר ישיבות של גבר . ואולי הקטע האחורי בחלום מתייחס למה שהוא עוסק בזמן שהוא ער, כמו סכינים, מכנסיים או מחצלות שעליהם הוא יושב, או שעליהם הוא רוכב על חיה או אוכף . אולי זה הצביע על צייתנות ואי ציות של בעליו, ואולי זה הצביע על דלת סודו או על משרתו הישיר של עפרו, ואולי הוא הצביע על טיפול באבל, והוא מעיד על המרזב הנלווה לעפר הבית. , והמשוט מציין את הבית השומם שאיש אינו מבקר בו, או את האדמה הבוצית שאיש אינו מטפח , ואף אחד לא קוצר אותה, והיא מעידה על אדם הפונה מאנשים בגלל רועו ובורותו, או מקום הכפירה וחוסר מוסריות, ואולי המעבר האחורי מצביע על הפה הנמוג, ומעיד על השמחות וההנאה, ואם מי שהיה לו יד נראה בחלום עלייה רעה, הוא ציין שהוא מתכנן לזחול להילחם . ומי שרואה כי טווס הגיח מפי הטבעת שלו, ונולדה לו ילדה יפה, ואם יצא דג נולדה לו ילדה מכוערת, ואם זה היה תולעים או כינים, אז הוא הופרד מקרוביו , ואם הוא יצא ממנו כמו נחשים, אז הם בכל מקרה זרים ….
…ומי שרואה מועצה שמכילה קבוצת מלומדים בזמן שהוא יושב בראש המקום ולא ראוי לכך, אזי הוא סובל מאסון שאנשים מזכירים ומקבלים את דבריהם בעניין ומאשרים זאת, ואם זה ראוי אז זו עלייה בידע ובהגבהה, ואם המועצה התקיימה בגלל משפט או נישואין, זה עדות לכניסה למשהו מוזנח העונש שלה טוב, ואם זה נובע מהוראה, חדית ' , משפטים, או משהו דומה, אז זה טוב וברכה, והוא נאמר כחסד מאת אלוהים אדירים, וזה יכול להיות מסומן על ידי הדמיון של זה כלפי אמינות, ואם הוא חושב שזה הביא למשהו ש מוכחשת בהתעוררות במועצה כזו, אז אין בה שום טוב ….
…ומי שרואה שהוא מטיף על הדוכן בזמן שהוא כשיר לכך, אז הוא יזכה לגובה ולסמכות בדת, ואם הוא לא ראוי, אז הוא ייפגע מכמה מאסונות העולם, וכל מי רואה שהוא לא התארס בזמן שהוא מכהן בתפקיד, העניין שהוא מבקש הוא בלתי אפשרי עבורו ועלול להיפטר מתפקידו ומי שרואה שהמטיף מבודד מנאומו הוא החליף אדם אחר או עבר תאונה , וזה נחשב ברשות אותו מקום, ומי שרואה שהוא ממריץ את העם, אז הוא מתחייב לעניין שבו יפסוק אם הוא ראוי ונאמר שהוא קורא עם ל האמת ודרך הרציונליות, ואם הוא רואה שמטיפים לו, אז הצורך שלו הוא בלתי אפשרי בשבילו ואין שום עניין שמוגש עבורו הוא זה שמחפש את זה ומי שראה הוא מדבר מילים הסותרות את השריעה, כי הוא מפורסם בשערורייה s, אז אלוהים יבקש סליחה ומי שרואה מועצה שמכילה קבוצת מלומדים בזמן שהוא יושב בראש המקום ולא ראוי לכך, אז יהיה לי אסון שאנשים יזכירו ויקבלו את דבריהם לגבי זה, ואם זה ראוי, אז זה גידול בידע ובגובה. אם המועצה התקיימה בגלל משפט או נישואין, הרי שזו ראיה לכניסה לעניין נורא ולעונשה לטוב, ואם זה נובע מהוראה, חדית ', פסיקה או משהו דומה, זה ההתרחשות של טוב וברכה, ונאמר רחמים מאת אלוהים אדירים ואולי משהו דומה מעיד על אמון…
…מיתוס: אם אתה חולם שאתה קורא או מספר אגדה, זה מעיד על משימות משמחות ושינוי ספרותי בראש . באשר לצעירים זה אומר אירוסים רומנטיים . אם תשמע או תספר מיתוסים דתיים, הדבר מעיד על כך שתהפוך לאדוקים ….
…גבר צעיר אם אתה חולם לראות אנשים בראש הנעורים, זה מצביע על יישוב סכסוכים משפחתיים וזמנים מתאימים לתכנון פרויקטים חדשים . אם אתה חולם שאתה שוב צעיר, זה מנבא שתעשה מאמצים אדירים להחזיר את ההזדמנויות שהוחמצו, אך עדיין תיכשל . אם אם בנה תראה שוב ילד או ילד קטן, זה מנבא שהפצעים הישנים יבריאו וירדפו אחר תקוותיה ושמחתה הצעירה . אם נראה שהילד גוסס, היא תיפול לצער ואומללות תלווה אותה ….
…השטן הוא בחלום אויב בדת ובעולם, רמאי, להוט, יהיר, אדיש ואדיש . חזון השטן הוא שמחה, התרגשות ותאווה . ומי שרואה את השטן מפרפר לו, הוא גוזל שטרות . ומי שרואה שהשטן הולך אחריו, אז אויבו שולל ומפתה אותו . ומי שרואה שהוא מדבר עם השטן, אז הוא מדבר עם אחד מאויביו . ומי שרואה שהשטן ירד עליו, הוא יקבל גאולה וחטא . ומי שיראה שהוא יושב בראש השדים בזמן שהם מצייתים לו, הוא יקבל מנהיגות, כבוד, יוקרה וכבוד . מי שראה שהוא איגד את השדים, הוא זכה בניצחון ובכוח . מי שרואה שהוא עוין את השטן, אז הוא מאמין, ישר וציית לאלוהים הכל יכול . ומי שרואה את השטן בשמחה ובאושר, הוא יעבוד עם רצונות . ואולי חזון השטן הצביע על מרגלים ועל כוונת השמיעה, או על הלחישה והמבט . ומי שרואה שהוא הפך לשד, הוא מצעף פנים על אנשים וממהר לפגוע בהם ….
…חילול השם הוא בחלום הגנה על חוב, ולכן מי שרואה בו יופי וטוב הוא בחובות . ומי שראה ששפתיים של עיניו הופכות לבנות, זה מעיד על מחלה הפוגעת בו בראש, בעיניים או באוזניים . או חירשות ….
…בייקון אם אתה חולם שאתה אוכל בייקון, זה סימן טוב אם מישהו חולק איתך אוכל והידיים שלך נקיות . אם הבייקון מתקלקל זה סימן של קהות בראש, ומצבים לא מספקים ידאיגו אתכם . אם אתה חולם שאתה ממליח ומריח חזיר, זה סימן רע אם הוא אינו נקי ממלח ועשן . אבל אם הוא ריק אז זה סימן טוב ….
…ראיית חיטה בחלום מציינת אדם שיש לו כסף והוא מכובד אם הוא לא צריך למכור אותו . אם הוא צריך למכור את זה הוא יושפל . אם ראה את המושל מוכר חיטה, הוא ציין את בידודו ואת ההפרדה בינו לבין אחיו . נאמר : חנת היא מלך שהמלכים מצייתים לו, או סוחר שעומד בראש הסוחרים, או עובד שמציית השכר מציית לו . ומי שחושב שזה כאילו קנה חיטה מחיטה, אז הוא מבקש אפוטרופסות אצל שליט, ואם הוא נמנע מהעולם הזה, ומודה לאלוהים הכל יכול על ברכותיו . ומי שרואה שהוא בעל חיטה ולא נוגע בה ואינו זקוק לה, אז יסבול מכבוד וכבוד, כי החיטה היא המאכל הכי מכובד . אם ראה כאילו הוא ממשיך אחר בקשתה ונזקק לה או נוגע בה, הוא היה מפסיד או נחלש, והודח אם היה שליט . ראיית עשב החיטה מעידה על קלות לאחר קשיים, הכנה כנה, פרנסה ומעשים צדקיים ….
…כל מה שנראה שלא במקום ובניגוד למיקומו אינו מוצא חן בעיניו, כמו הסוליה בראש, הטורבן על הרגל והקשר בלשון . ומי שחיפש, חיפש או נשבע ממישהו שאינו מתאים לכך, אסונות העולם נגרמו על ידו, והוא התפרסם בכך והתגלה ….
…והוא ראה אדם כאילו הוא משתין באחד ממקומות השוק, אז הוא הפך לחסיד השווקים, כי מי שעומד בראש עם הם משפילים אותו ….
…ומי שרואה שהוא תפס ציפור, הוא יוכל לזכות באדם במידה רבה ולהיות מסוגל ממנו, ואם הוא רואה שהוא שחט אותה, אז הוא ירוויח את מה שרצה מאותו האיש, ומי שיראה שהוא קטף מנוצותיו ואוכל את בשרו, ואז הוא מכה אותו מכספו, ואם הציפור היא נקבה אז היא גם אישה. ילדה שפחה, והציפור עשויה להיות בן, ומי שרואה שהוא הכה בגוזל ציפורים, אז ייוולד לו ילד שמגיע לכמות הגברים הענקית, ומי שרואה שהוא מתעסק בציפורים או בגוזליהם או לשחוט אותם מגבם, אז הוא מתעסק בנערים, והציפורים עשויות להיות כסף והגוזלים שלהם הם ילדים. אם הוא יראה שהוא פגע בציפורים רבות, הוא יכה בראש ובכסף. הוא ראה שזה פגע בגוזלי הציפורים, כי זה ידביק ילדים רבים…
…המסרק הוא בחלום איש שימושי, והוא מדריך טוב למי שרוצה להשתתף ולעבוד עם בית המשפט . וזה להסכים את שיניו . והנחת המסרק כסף zakat . המסרק מוסבר על ידי אדם צודק, והוא מציין מי מרוויח מדבריו, כמו השליט, הרופא והמטיף . ונאמר : הנחת מתייחסת למסננת המטהרת את השעורה כמסרק שמטהר את השיער מלכלוך . נאמר : מחצלות לארוג פיטורים . נאמר : שיני המסרק שנגר ראה . המסרק הוא שמחה ותענוג, ואם הוא רואה שהוא יורה איתו בראש וזקן, הוא יאבד את הדאגה והעצב שלו במהירות . והמסרק הוא אדם עם בעלים שווים, לא מובחנים . אם זה מברזל, אז זה איש תועלת ובעלים של אחים מוסלמים טובים . המסרק מעיד על חיים ארוכים, כסף רב וניצחון על אויבים, כמו גם על מסרק האורג ומסרק הספרים מציין את מחבר הפקודה והאיסור ….
…הליכה מי שרואה בחלום שהוא הולך שטוח, אז הוא מחפש את חוקי האיסלאם ומספק חיים טובים, ואם הוא הולך בשווקים, יש לו רצון בידו . ואם הוא ילך יחף, אז הוא יהיה בדיכאון ויהיה לו תום לב . והכוונה בהליכה היא ענווה לאלוהים הכל יכול . והליכה מציינת בקשת פרנסה, עבור שדי אומרים : ( אז ללכת במסלולים שלה ולאכול של שלו ההוראה .) לך לריצה ואת נצחון על האויב . הליכה אחורה מעידה על היפוך של עניין שהתחיל, או של שחיתות בדת המחפש ושינוי מצבו, ומי שרואה שהוא נוקב בהליכתו מעיד על כיעור מצבו ושחיתות מצבו מצב . ואם יראה שהוא הולך ונשא על פניו, יאבד את העולם והבא, כי אלוהים אדירים אמר : ( הופך על פניו, הוא יאבד את העולם ואת הבא ). אם הוא מוצא אדם, הוא מציין את עלבונו של המוצא על ידי הגעתו של השנוא . והליכה אם היא מחפשת מעידה על מעשה טוב . והליכה מעידה על נסיעה מסוכנת . ומי שהולך בראש מורכן, חייו יתארכו, וזה יכול להיות אחרי מחלה ששרד . מי שרואה שהוא הולך על רגל אחת מציין שחצי מכספו ומחצית חייו נעלמו . הליכה אנושית היא כמו הליכה של חיה היא עדות ליצירת מוסר של בורים, אלא אם כן החיה נאכלת, אז היא הולכת עם אנשים עם טוב, אחרת היא הולכת אצל אנשים עם צביעות ושואפת במה שהיא לא מבינה ….
…באשר לניתוחים, מי שרואה שיש לו פצע בידיים, זה יהיה כסף . ואם פצע נמצא ביד ימין, זה כסף שיועיל לו מקרבתו הגברית, ומשמאל לקרבתו הנשית . אם פצע ברגל שמאל שלו, הכסף הוא מחרישה ושתילה. אם פצע בעקב פוגע בעקביו, הוא פוגע בכסף מצד העקב ובנו . וניתוח באגודל יד ימינו, עדות לדת הרוכבת עליו . וכל הוצאה של ניתוח נוזלי ונזקי כסף . ומי שרואה בגופו ניתוח רך עם זרימת דם ממנו, זה מזיק לבעליו בכסף ובדיבור על ידי אדם שנופל לתוכו ומקבל פרס על כך . והניתוח בראש ושום דם לא זורם ממנו, כי זה היה קרוב להכות כסף . אם דם זורם ממנה, זה כסף שמראה את השפעתו עליו . אם סולטן או אימאם היו רואים שיש לו פצע בראשו עד שעורו ועצמותו אבדו, הוא היה מאריך את חייו ורואה את בני גילו . אם העצם נשברת, צבאו יובס . הפצע ביד שמאל . המיליטריזציה שלו גברה . הפצע מימין הגדיל את החזקתו . אם פצע בבטנו מגדיל את כספי האוצר שלו, אז פצע בירכו מגדיל את שבטו . הפצע ברגלו ארוך . ואם גדל פצע ברגליו בענייני יושר ואיתנות . אם הוא רואה כאילו אדם מנתק את איבריו ומחלק אותם, אז האדם המכריע מדבר דברי אמת בנוגע לעניינו שהורישו זאת ומפרידים את ילדיו ומפיצים אותם בארץ . אם הנפגע מוכתם בדמו של הפצוע, הוא פוגע בכסף אסור באותה מידה כמו בדם שהוא מוכתם בו . ומי שפצע כופר ושופך דם מכופר, הוא יזכה לאויב שיש בו איבה לכאורה, והוא ישיג ממנו כסף מותר ככל הדם שיוצא ממנו, כי דם כופר הוא מותר למאמין, ואם זה מכתים את דמו אז זה חזק יותר . ומי שרואה שאדם פצע אותו ולא יצא ממנו דם, אז יאמר בו הפושע אמירה אמיתית בתגובה אליו . אם יוצא דם, אז הוא מגבה אותו במה שנכון, והמוכה יוצא מחטא . ונאמר שמי שראה כאילו נפצע במשהו מברזל עם סכין או אחר, אז זה מראה את שוויו וחסרונותיו ואין בו טוב . חלקם אמרו : מי שרואה פצע בחלק מאיבריו, הביטוי בו הוא לחבר בו הניתוח היה מותר . אם בחזה זה הלב, אז אצל צעירים וצעירות זה סימן לאהבה . באשר לשייח'ים ולקשישים זה מעיד על עצב . באשר לרצח, מי שחושב שהוא הרג אדם מבצע דבר נהדר . ונאמר כי זוהי הצלה ממצוקה , כי אלוהים אדירים אמר, ~ והרגת נפש, אז אנו מצילים אותך מהקדרות והונאתך ורמייתך .~…
…ומי שרואה גמל על ראשו כמו סוסים, זה מעיד על חרטה וצום, והימנעות מדיבור כוזב, כמו שאמר מפקד עלי הנאמן, נדיבות האל,: פניו של זה שפוחד, ראשו בראש פה ….
…גירוד בראש אם אתה חולם שאתה מגרד בראשך בציפורן, פירוש הדבר כי זרים יעצבנו אותך בצביעותם ובזייפותם . אתה מבין את הכנות המזויפת שלהם ואת החיפוש שלהם לנצל אותך ….
…אל-חנת הוא מלך שהמלכים מצייתים לו, או סוחר העומד בראש שכנה . או יצרן המציית למדידה . מי שרואה את זה כאילו קנה חיטה מחיטה, הוא שואל את הסולטאן של המדינה . אם הוא רואה את זה כאילו מכר אותו בלי לראות את המחיר, אז הוא נמנע בעולם הזה ומודה לאלוהים אדירים על ברכותיו, כי הכל הודה לו . ומי שרואה כאילו הוא הבעלים של חיטה ואינו נוגע בה ואינו זקוק לה, הרי הוא נגוע בכבוד ובכבוד, כי החיטה היא המאכל המכובד ביותר . אם ראה כאילו הוא ממשיך אחר בקשתה ונזקק לה או נגע בה, הוא נפגע מאובדן וחרפה, והוא הודח גם אם היה מושל, והבדל בינו לבין קרוביו, על פי סיפורו של אדם , עליו השלום . מוכר הקמח והשעורה, כמו כוסמין וטוחן, הוא אדם עסוק בנפשו ובעולמו. אם הוא רואה זקן טוחן, הוא מוצא את האיש, וחזונותיו מצביעים על כך שפרנסתו מושפעת מחברו . אם היה רואה טוחן צעיר, היה זוכה לפרנסתו בעזרת אויבו . אם הוא רואה שהוא טוחן שטחן אוכל במידה המספיקה שלו, אז פרנסתו מספיקה, אז הטחינה מעל להספק היא גם פרנסתו . ומי שרואה את עצמו כטוחן, הוא מעריך את עצמו ואת משפחתו ….
…החזון של ילדה רזה לאב Balastsaga דבר קיץ עמ' האבן Nawfal – אללה עשוי להיות מרוצה ממנו – מבן קיץ אבא הילדה הרזה אמו האשים לוד היה עבדול Muttalib אמר : רצופים שנתי Quraish עור Jdbh Oqahlt ו להשיל את העצם , היא אמרה : בזמן שאני משקר הו אלוהים, או מהום אם אני עם טלפון מפורסם שצועק בקול סהל אומר : הו, קורייש, הנביא הזה נשלח ממך, וזה במהלך עזיבתו, אז הוא חי בטוב ופוריות . אל תראה ממך אדם גבוה ולבן עצם שמרסק שתי עיניים , מתגאה בו ושנה מוקדשת לו , אבל תן לו להציל אותו ואת בנו ולפנות אליו מכל בטן אדם , לא פליסקנאה של מים פגעו מן טוב כדי לקבל את הפינה , ולאחר מכן נבחרו בקפידה פעמים House שבע לחיות עד אביו האף-בי-איי Felictsag גבר שמאמינים אנשים , לא כוללים הטהור וטוב עצמה , לא Vgshm אם אתה אוהב ואתה לחיות . היא אמרה : אז הכרת האל הפכה לאישה מפוחדת. העור שלי ומוחו עמדו. החזון שלי נקטע, אז ישנתי בנהרות מככה . אז, הקדוש ואסור, אם הוא נשאר עם אותו , הוא abtahi אלא אם הוא אומר את זה הוא shaybah של שבח , מדובר shaybah , ואת קוריש הושלם איתו . הוא בישר לו כל הבטן של היערכות גבר ולדבר וקיבל תאוצה ואז ואחר כך עלו אביו Qubais והכה אנשים קבורים סביבו פעם לממש בחיפושם עד העוני לשיא Vacetknoa Jnabiah ואיתם Messenger של שלום אללה עליו, אשר כי ביום שגולם עלול להתעורר או ייסורים, אמר עבדול מוטאליב : הו אלוהים גבר על אלכאלפ הגלאי קורבה אתה העולם הוא מורה ומנהל הוא מבולק והולה עבדאק ואמאאק בדחירת אהרמק מתלוננים בפניך בשנתם שעשויה אוקלהט לנעול נעלי בית , וסאם אלוהים Amatarn והגיתה נורא Mgdakka , מה Eu אף הרחיק את השמים Pmaiha Okz העמק Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, היא אומרת עבדול Muttalib : ברכות לך, אבא אל-Bathaa , הנאא , כי הוא , עבור חיית אנשי בתות, ובזה כתוב שם רקיפה : בשיסה אל-חמד, שאלוהים ישקה את העיר שלנו. איבדנו את החיים ואת המים שמתחת. אז המים והעצים חיו בשטף של אלוהים עם המוצלח. אין שום דבר עם צדק או סכנה, וב חדית זה מוזר כי אנחנו מסבירים את זה בקצרה , אומר : עבד אל-Muttalib אמא היא מעשה סוני . והחליף את אפסט . ודילול העצם גרם לו להיות חלש ממאמץ . והיפנוזה זמן שינה ושחר ראשון . הלה עוררה השראה להאצת מילים . והיה – מוגבל – גשם ופורי , לא מעט יותר גשמי אוטם ופוריות . והעצמות בהצטרפותם לעין חזקות יותר מהגדולות . חלקם רזים בגוון . והנחר הגבוה . ואומר : יש לו גאווה שמצערת אותו, עליו להסתיר ולא להתגאות בה . הסונה היא הדרך . מדריך אותו , כי הוא , אנשים מראים את זה . תנו להם לזרוח , עם סיין ואת שין , כי הוא , לתת להם לשפוך , כלומר , אז תן להם לשטוף . ואז חטא, כל הקלה והקלה . וכל פאשט ושיבה אל-חמאד הגדיל את התואר עבדול מוצאליב . והיא סיימה אותו , כי הוא , שהם כולם הגיעו . ומגבלת הזמן לשתיקתו ואומרו : ייסורים, כלומר קרבה . יש צורך בתכונה . והתירוצים בחצרות . ושנת הבצורת והמצוקה . והוא מתכוון לפירים וכפכפי הכבשים והגמלים . וקלקל המון . אין צפוף . והרעש הוא מים זורמים מאוד . ושייח שייח ' . ואלז'ל כל עננים שחורים מאוחרים וג'וני . אמירתו : בקולו של סאהל, הכוונה בו במתוק . ואמירתו : אדם גבוה, כלומר הוא גבוה, ואם הוא גבוה מדי, נאמר שהוא ארוך עם דגש . והוא אמר : תן לו ללכת , הדליף הוא ההליכה האיטית , שנאמר : הוא הולך כשהוא הולך והסירה הדורגת . והיא אמרה : וב אותם טהור וטוב ושמחה – אומר שליח השלום אללה עליו – ואומרים : Mviodh , Mufiod הוא אחד שפגע לבו – לב – הכאב של . פאניקה, סיפוח, פחד ופאניקה . והוא אמר : העור שלי עמד, כלומר הכווץ, ונאמר : היא רצתה לעצור את השיער שלי, אז הוא קם מבהלה . ואלוהים שוטט בראש ונבוך מחומרת הרגש . ואמירתה : כך גם הקדושה והאסור , זה מלהשבע על ידי משהו אחר חוץ מאלוהים וזה התנער , וזה קרה מזה בזמן הבורות, ואם זה פוליתאיזם . ואמרתה : הם קבורו סביבו, כלומר הם הולכים בדרך לנה . והמישור המשמח הוא מטוס, והטוב ביותר שהטיף לו מזיק הוא הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו. לא מן הנמנע שההקלה של הקוראיש נובעת מכך שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, הוא אחד המבקשים עזרה מקרבם ….
…** חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, הגורם למחלתו .. בין הצביעות הוא חזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, במחלתו שהכאב ש פגע בו נגרם על ידי כישוף. לדברי הישאם בן אורווה, בסמכות אביו, בסמכותו של עיישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – היא אמרה : קסמו של שליח האל, שאלוהים יברך אותה. עליו ועליו יהודי מיהודי בני זוריק התקשר ללפיד בן אל-אסאם שאמר : עד שליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, דמיין שהוא עושה משהו ומה שהוא עושה, גם אם זה היה יום אחד או לילה אחד, שליח האלוהים, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, נקרא, אז התחנן, ואז התקשר ואז אמר עאישה : הרגשתי שאלוהים נתן לי רשות כששאלתי אותו על זה. באו אלי שני גברים, ואחד מהם ישב לי בראש והשני על הרגל שלי, והוא אמר שהראש שלי לזה שברגל שלי או זה עם גבר אמר לזה שבראשי : איזה כאב הוא האיש? הוא אמר : מהרפואה שלו? הוא אמר : Labaid bin Al-Asam said : In He said : in Mashtat and Mushatta הוא אמר : יש צורך לצאת. הוא אמר : איפה הוא? הוא אמר : בבאר דהי ערוואן. היא אמרה : ואז שליח האל, שלום וברכת אלוהים עליו, בא אליה עם כמה מחבריו ואז אמר : הו עאישה, מאת אלוהים, כי המים שלה הם חינה, כאילו ראשיה מנופים. השדים . ~היא אמרה : אמרתי : הו שליח אלוהים, לא שרפת אותו? הוא אמר : ~ לא, באשר לי, אלוהים רפא אותי ושנאתי לעורר רע נגד אנשים, אז ציוויתי על זה Vent ). בסמכותו של הישאם בן אורווה בסמכות אביו בסמכותו של עאישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – היא אמרה : שליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, השקיע שישה חודשים שהוא היה בא ולא בא, אז באו אליו שני מלאכים, ואחד מהם ישב בראשו והשני לרגליו, ואחד מהם אמר : מה זה? הוא אמר : Matboub אמר : מי היא התרופה שלו? הוא אמר : Labaid bin Al-Aasem said : What? הוא אמר : מסרק וקומבר בגיחות מיובשות אמרו בבאר דהירואן תחת ראוב העיר את הנביא עליו השלום משנתו, הוא אמר : ( כלומר עיישה ראית שאלוהים אופטנה באוסטפיתית ) והביא את הבאר והורה לו לקחת החוצה, הוא אמר : ( זה גם, אשר הראה ה 'לה כמו אם שלה . מי בכי החינה, כאילו הראשים היו מנופה ידי ראשי השדים ( אז עיישה אמר : אם היית כאילו אתה אמור להפיץ, אמרת : ( באשר לאלוהים אלוהים חס עלי ואני שונא לעורר ממנו אנשים רעים. ~…