…ומי שחושב שהוא שבר קנה או מזוודה, זה מיוחס למה שמייחסים לו, שיוזכר בפרקים על מזוודות וסחורות ….

…פנינים אם הפנינים מתוח, אז בחלום זה הקוראן והידע, או ילד . אז מי שרואה שהוא מנקב פנינה, אז הוא מפרש את הקוראן . ומי שרואה שהוא בלע פנינים או מכר אותן, הוא שוכח את הקוראן . ודגל פנינה . ומי שיראה שהוא מוכר פנינים, יהיה לו ידע רב ויגדל בקרב אנשים . מי שמכניס פנינים לפיו הוא של דת טובה . אם הוא רואה שהוא מפזר פנינים מפיו, ואנשים לוקחים אותם, אז הוא שופט המנחה אנשים, ואנשים מרוויחים ממנו . ומי שרואה שהוא שאל פנינה, אז הוא נולד ולא נשאר . פנינים רבות שירתו וירשו הרבה, ולעולם יש דגל, למושל יש מנדט, ולסוחר יש סחר . הפנינה היא השלמות והיופי של הכל . ומי שרואה שהוא לעס פנינה, אז הוא מגבה אנשים בצביעות, אז אם הוא מקיא, לועס ובולע ​​אותה, אז הוא מסקרן אנשים ומנשל אותם . אם הפנינים היו קלופות ונזרקות על ידן, הוא היה חופר את הקברים . אם הוא פותח ארון ומוציא ממנו פנינים ותכשיטים, אז הוא שואל מדען על נושא . ומי שראה את הפנינים הרגיש עונג . פנינים הן כסף ומילים טובות . שרשרת פנינים היא חוזה נישואין, או שרשרת כסף, או חותם מהקוראן. ומי שרואה שהוא זורק פנינים לשירותים, הוא קורא את הקוראן ברחוב . ונאמר : מי שרואה שהוא בולע פנינים, הרי הוא חוכמה וידע משמר אותן . ומי שרואה שהוא זורק פנינה לפח אשפה או למקום בו ברור שהוא שם את הדגל על ​​מישהו שאינו משפחתו . פנינה גדולה עדיפה על קטנה . אולי מספר גדול מציין את הסורות הארוכות של הקוראן . הפנינה הלא מנוקבת מציינת את ילדת העבדים הבכורה, והפנינה המנוקבת מעידה על פרנסה דחופה שאינה מתעייפת . אולי החזון שלו הצביע על הדמעות הזולגות מהעין, כי הם השוו דמעות לפנינים . ראה גם את הקליפה ….

סוראט אל-בורוג 'מציין שמי שקורא את זה מגלה את צערו ונפטר, או שאלוהים יכול לספק לו תגמולים להלן, או שהוא שוכח עדות שהוא מבצע או אמון שהוא מונע, ואם הוא ראוי למלך או שקרה לו ידע, אחרת הוא יכיר את הבתים

…ומי שרואה פנינה יקרה באוזניו הוא לומד את הקוראן והידע, ואם הפנינים קטנות, אז הוא שוכח את הידע. ומי שרואה באוזן אשתו שתי טבעות זהב או כסף, או אחת מזהב והשנייה מכסף, אז הוא מתגרש מאשתו ….

…פנינים : פנינים מוסדרות בפרשנות הקוראן והידע, ולכן מי שרואה כאילו הוא חודר פנינה שטוחה, אז הוא מפרש נכון את הקוראן, וכל מי שרואה כאילו מכר או בלע פנינים, הוא שוכח את הקוראן, ונאמר שמי שרואה את זה כאילו הוא מוכר פנינים, אז הוא שופך דגל ומפיץ אותו בין אנשים . והכנסת פנינים לפה מעידה על דת טובה. אם הוא רואה כאילו הוא מפזר ממנו פנינים ואנשים לוקחים אותם בזמן שהוא לא לוקח אותם, אז הוא מטיף שימושי להטפה . אמרו שהפנינה היא אישה שהוא מתחתן איתה או משרתת . ונאמר שנולדו פנינים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ שני נערים יקיפו אותם כשרואים אותם, ואתה מחשיב אותם כפנינים מפוזרות .~ מטאפורת הפנינים מצביעה על ילד שאינו חי, והפקת פנינים מקרקעית הים או מהנהר היא כסף מותר מצד מלכים מסוימים . פנינים רבות הן גם ירושה, והיא מיועדת למושל המדינה, לעולם יש דגל, ולסוחר יש רווח . הפנינה היא השלמות והיופי של הכל . ומי שרואה שהוא מנקב פנינה עם עץ, הוא יתחתן עם אישה שאסורה . ומי שבולע פנינים, הוא מסתיר עמו עדות, ומלעיסת פנינים, הוא מגבה אנשים, ומי שרואה את זה כאילו הוא מקיא, לועס ובולע ​​אותה, הוא סובל מאנשים וגובים אותם, ומי שרואה פנינים הרבה ממה שיש נמדד בקפיצות ונושא בכבוד כאילו הוציא אותו מהים, ואז הוא מכה כסף מותר מאוצרות המלכים. כאילו הוא סופר פנינים, נאמר שהם יסבלו מקשיים . ומי שרואה את זה כאילו פתח דלת ארון במפתח והוציא ממנו תכשיטים, אז הוא שואל מדען על נושאים כי העולם הוא אוצר והמפתח שלו הוא השאלה, ואולי החזון הזה היה אישה שיצליחו לכבוש וללדת את ילדיו של חסן . ומי שרואה כאילו השליך פנינה לנהר או לבאר, יעשה חסד לעם . מי שרואה בכך שהוא הבחין בין פנינה לקליפתה, ולוקח את הקליפה וזורק את מה שיש באמצע, אז הוא נבלות, ופנינה גדולה עדיפה על קטנה, ואולי גדולה אחד מציין את הקיר הארוך של הקוראן . והפנינה הלא מתוקנת מציינת את הילד, ואם היא נכתבת אז היא שכונה, ואולי הפזורה שלו מעידה על כך שמומלץ לדבר, וזני הפנינים, המהות ואחרות מעידים על אהבת הרצונות של נשים ונערים . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי שני גברים מכניסים פנינים לפיהם . אחד מהם יוצא קטן יותר ממה שהוא הכניס, והשני יוצא גדול יותר . הוא אמר : באשר למה שראיתי יוצא קטן, ראית את זה בזמן שדיברתי על מה ששמעתי, ולגבי מי שראיתי שזה יוצא גדול, ראיתי את זה עבור חסן אל-בסרי ומעשה הפולחן מדברים יותר ממה ששמעו . ובאה אליו אישה ואמרה : ראיתי שתי פנינים באבני, אחת מהן גדולה מהשנייה, אז אחותי שאלה אותי אחת מהן, ונתתי לה את הצעירה יותר, אז הוא אמר לה: את הן אישה שלמדה שתי סורות, אחת מהן ארוכה מהשנייה, אז לימדתי את אחותך הצעירה . היא אמרה : למדתי את הפרה ואת משפחת עמרן, כך גם אחותי משפחת עמרן . אדם בא אליו ואמר : ראיתי כאילו אני בולע פנינים ואז זורק אותם, אז הוא אמר: אתה אדם בכל פעם שאתה משנן את הקוראן ושוכח אותו, אז ירא אלוהים . אחר בא אליו ואמר : ראיתי כאילו אני מנקב פנינה, אז הוא אמר : האם זה אמא ​​שלך? הוא אמר שכן, היא הייתה, והיא הוגלה. הוא אמר : יש לך משרתת שקנתה אותה משבי. הוא אמר כן. הוא אמר : ירא אלוהים, כי אמא שלך היא . ובא אליו אחר ואמר : ראיתי כאילו אני הולך על פנינים, אז הוא אמר : פנינים הם הקוראן ואין לשים את הקוראן מתחת לרגליך . ואחר הגיע אליו, הוא אמר : ראיתי כאילו פי מלא פנינים ואני מסגיר את זה לא מסופר, הוא אמר : אתה אדם משפר את הקוראן וקרא אותו, אתה, הוא אמר : אושרר . ואחר הגיע אליו ואמר : ראיתי כאילו יש פנינה באחת מאוזניי שנראית כמו עגיל, אז הוא אמר ירא אלוהים ואל תשיר את הקוראן . ואחר בא אליו ואמר : ראיתי כאילו הפנינים פזורות מפי, אז הוא גרם לאנשים לקחת ממנו ואני לא לוקח מזה שום דבר. הוא אמר : אתה מספר סיפורים שאומר מה שאתה לא עושה ….

…ונאמר שמי שראה שהוא מצורע במהלך התפילה מעיד שהוא שוכח את הקוראן ….

…2 – זמן לראייה : היבט זה הוא מעברי חומר במיוחד ; מכיוון שהם אלה שעוסקים בכך , מכיוון שלדעת זמן החזון יש חשיבות רבה למעבר , וחזונות מסוימים עשויים להיות סימן לנישואין, להריון או להצלחה בלימודים , אז השאלה לגבי הזמן של החזון נחוץ כדי שהאדם שעובר על שאלת החקירה והתובנה יוכל להביע את הקשר שלו עם הזמן . חזיונות כמו גם זמן עם קשר חזק עם הביטוי , מה לראות החום הקיצוני הם שונים ממה שנראה על החומרה הקרה , Valenar, עבור למשל, את האשמה הראשונה , ו ב שני לשבח ופרות ב החזיונות שהיו נתפסים אכלו בזמן שהם מברכים , והיו נתפסים הנאכלים ללא בזמן הלא הנכון , ובעיקר כי הוא ראה בזמנו ובזמן שלו הוא טוב ביטוי . כאילו ראה שהוא לובש בגדי חורף בזמן החורף הזה טוב וההפך הוא הנכון , וכמו שראה שהוא מבצע חג'ג 'וזמן הראייה בזמן חג'ג' שונה מאלה שראו שהוא עשה חג'ג 'בשעה זמן שאינו זמנו , וכן הלאה , אנו מוצאים כי לשאלתו של המביע אודות זמן החזון יש את היתרונות שלה . האם זה דבר אחר לקרוא לו שאלה לגבי חזון התקופה , כמה מהשואלים על חזונות אומרים לך : ראיתי כאלה ואחרים, ומופתעים מלהגיד לך אירועים ישנים המתרבים לשאול על הזמן של אלרה או אומר לך : זה הוא של כאלה בשנה , וגם זה סוג של חזיונות עשוי הושגו עבור הצופה, אין תועלת מן הפעולות של המוח בו ואין טעם זה עבור המעבר ובגלל זה הוא מזניח אותה , ו עדיף לספר את החזונות במעבר בזמן שנוח לו ולא להגזים בכך , וכמה מחברים הצהירו כי ביטוי החזונות עדיף לאחר עלות השחר ולפני שהשמש זורחת משתי סיבות : ראשית : איש החזון זוכר החזון לא שוכח לא לקח להם הרבה זמן אחרי , ואת השני : יחסיו חוצים זה זמן טוב יותר מאחרים להשתתף הבנה של שני המעברים , עליו השלום, אמר לו 🙁 אלוהים יברך האומה שלי Bkorha ) (1 ), ולעניות דעתי הצנועה n כי הקצאת הזמן ללא זמן ההעדפה לפעם אחת על פני האחרונה היא יחסית ומשתנה מאדם לאדם, וזאת בשל הרגל המעבר מלכתחילה . האם דבר אחר צריך לעשות בזמן , יש הסבורים כי חזון היום חזק יותר מחזון הלילה, וגם זה אינו הוכחה חותכת לכך , וחלקם אמרו : הוא נותן לה את מה שהיה מנמנם , ובתוך שלי הדעה, הדבר החשוב הוא לקצץ את החזון אם החזון , מכיוון שהנפש עשויה להיות עסוקה בבכאלח בחיי העולם ומכיוון שמלכות הרואה קרובה אליו ומכיוון שיש בו משהו רצוי למהר , כגון דחיפת טוב או אזהרה מפני חטא וכדומה (2). ____________________ (1) הוא מסופר על ידי האימאם אל-טירמידהי בספר המכירות, פרק על מה שמגיע מוקדם בסחר – התייחסות קודמת – והוא סיפר ​​על ידי אבו-דוד בספר הג'יהאד, פרק על חדשנות בנסיעות – התייחסות קודמת – , והאימאם אבן מג'אה סיפר את זה בסעיף סחר המסחר על מה שמבקשים מברכת בכור – התייחסות קודמת וזה סיפר על ידי אחמד במוסנד שלו במוסנאד של עשרת המיסיונרים של גן העדן וממוסנאד של האימאם עלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – התייחסות קודמת – והוא נאמר על ידי אלדראמי בספר האדונים , פרק, אלוהים יברך את אוממה שלי בכורה – התייחסות קודמת . (2) ראה : אל- נוואווי על ההסבר של סאהיח מוסלמי – התייחסות קודמת – (15/35) ** צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…ומי שרואה שהקוראן שלו אבד, הוא שוכח את המדע ואת הקוראן ….

…נחש אם אתה חולם לראות נחש נושך, וחבר מת שנראה שהוא שוכב ונושם, ואז עולה לישיבה כאשר הנחש תוקף אותו ואז שניהם נעלמים בתוך כמה שיחים סמוכים, זה מעיד על כך תתאבל עמוקות על צערם של החברים והאובדן שמאיים עליך בעצמך . אם אתה רואה בחורה עם נחש, זה מנבא שאדם מרמה יגרום לה צרות . אם הנחש יימלט ממנו, הוא יוכל להגן על אופיו מפני התקפות נגדו . אם אישה חולמת שנחש מת נושך אותה, אז היא תסבול מתככים של חבר כוזב . אם חלמתם לראות נחשים, אז ניתן לפרש את כל הרוע, האומללות והכסף הרע . ואם אתם חולמים על נחשים שנלחמים ויפלו זה על זה, הפרשנות שלו היא מאבק מר עם מזל רע, עצב וכאב . אם אתה הורג נחש בבשר, הפרשנות שלו היא שתרגיש שניצלת וניצלת כל הזדמנות אפשרית כדי להשיג את האינטרסים שלך או לכבד את האינטרסים של אחרים . אתה תשמח על הניצחון שלך על האויבים . אם הלכת על נחשים בחלום, אז הסביר לך שתחיה בפחד מתמיד ממחלות, שכן אנשים אנוכיים יבקשו להתחרות איתך על מיקומך בחברה . אם הנחש ינשך אותך פירוש הדבר שתתמסר לחבלי השטן והאויבים יגרמו לך הפסדים בסחר שלך . אם חלמת שנחש מנומר מתקרב אליך מחוץ לג'ונגל ירוק, אבל אתה קופץ ממנו כשהוא קפץ עליך, ואחרי שאתה שוכח את האירוע, אתה רואה אותו שוב מתקרב וגדל ככל שהוא מתקרב אליך ואז מופיע בצורה של נחש שקט בגודלו, אם לאחר מאמץ גדול הצלחת לברוח ממנו, אז זה נעלם לפניך, כל זה מוסבר על ידי העובדה שאתה מדמיין שאחרים בגדו בך ומרדו בך וזה הדברים יעבור מרע לגרוע . אתה תהיה אובססיבי יותר ויותר למחלות וחרדות, אך לאחר שתשתחרר מאשליות מפחדות וביצע חובות באגרסיביות, תרגיש מרוצה ושלווה . אם אתה חולם שנחש עוטף אותך סביבך ומושיט לך את לשונו, פירושו שתתפוס עמדה בה תהיה חסר אונים ושובב בידי האויבים ותהיה חולה . אם אתה רואה בחלום כי שיער הראש הפך לנחשים, הפרשנות שלו להתרחשות תאונות הגורמות לך עצב וחרדה . אם נחשים בחלום לובשים צורות לא טבעיות, הם יתקלו בבעיות ובסכנות שייעלמו אם לא תשים לב אליהם ותעמוד אותם עם רצון ושליטה עצמית . אם חלמת שדרכת או ראית נחש קוטף פרחים או רוחץ, הפרשנות שלו להסתבך בתקופה בה ציפית לאירועים משמחים . אם אתה רואה את הנחש נושך אדם אחר, ההסבר שלו הוא שתתקוף כמה חברים ותפגע בהם . אם אתה רואה נחשים קטנים, את הפרשנות שלו שאתה תכבד מישהו ותשפר אותו, אז הוא בכוונה פוגע בך, מכפיש אותך ופוגע בך . אם אתה רואה ילדים משחקים בנחשים, הסביר כי אינך יכול עוד להבחין בין חבריך לבין האויבים . אם אישה חולמת שילד הניח נחש מאחורי ראשה ושהיא שומעת את רשרוש הנשימה של הנחש, הפרשנות שלה היא שהיא תשתכנע לוותר על חלק ממה שיש לה לטובתה, אך בהמשך היא תגלה כי היא נפלה לעלילה בה האויבים פוגעים בה . ואם אתה רואה נחשים מרימים את ראשם מעל ראש חברך, הפרשנות שלו היא שתגלה עלילה לפגוע בך ובחברך . אם אתה רואה אישה בחלום והנחש נרדם, הפרשנות שלו היא שמישהו יגזול את זכויותיך, אך החוק והחברים המשפיעים יגנו עליך ….

…אם הוא רואה שהוא גנב קוראן, הוא שוכח את התפילה ….

…השמלה היא בחלום כבוד האיש וגאווה, אם הוא חדש, לבן . אם זה עבד, אז זה עדינות בדת בעליו, כי הבגד הוא דת של אדם ושאיפותיו. אם הוא לובש את זה בחורף, אז הוא יפה, יהיר והוא עני . ונאמר : החלוק הוא אישה מרושעת . אם הוא רואה שאיבד חלוק או בגד שחוק, הוא בטוח מעוני ומראה לאנשים . ומי שרואה שיש לו צינון תימני חדש או אם הצדדים שלו שבורים, הוא לומד משהו מהקוראן ואז שוכח אותו . אם אישה רואה חלוק, אז בעלה לא טוב לה . החלוק הוא אמון של גבר, כי זה מקום עמוד הצוואר, והצוואר הוא מקום האמון . ראה גם ביגוד ….

…וכל מי שרואה כאילו האש בוערת בביתו שלו ואין לזה עשן, אז יברך את העלייה לרגל ברוך השם, וכל מי שרואה אש בוהקת בלילה חשוך, הוא ייפגע בכוח, הנאה וכבוד, כי הקב~ה אמר בסיפור משה שאני שוכח אש, והוא זוכה לכוח ולפנים ונבואה. באשר לאש הבהירה שאין בה עשן, זה למושל. ועבור הסוחר רווח, הרווקה ומשקה האש, מילים מכוערות מסולטאן ….

…לראות את הקוראן . באשר לראיית הקוראן, הוא מתפרש על ידי המלך והשופט, ומי שסומך עליו בידע ובחוכמה. מי שרואה שהקוראן איננו, נשרף או נשטף, ואז מת, מלך, שופט או מלומד. ואם הסולטאן רואה שהוא כותב אותו, אז הוא נראה ידע וצדק, ואם סוחר רואה שהוא כותב את זה, הוא מרוויח כסף ומי שרואה שהוא קורא את הקוראן בקוראן או מסתכל בזה הוא מעיד על התפשטות הידע, החוכמה וההגינות שלו בבריאה, והוא עשוי לקבל ירושה ומי שרואה שהוא קנה קוראן הוא יסכים עם זה בדת ומי שראה אותו שהוא שרף עותק של קוראן, זה מעיד על שחיתות דתו וחוסר הדעת שלו. ומי שראה שהוא מכר עותק, נשלל ממנו השגת ידע והיה נתעב ומושפל. ומי שראה שהוא אכל את עיתוני הקוראן אז יקראו לו הרבה. הוא חי רק מעט, או ששופט רואה את זה, ואז הוא משוחד בשיקול דעתו, ומי שרואה שהוא קורע את ניירותיו, הוא יתעצל בתפילתו. מקורב ומי שראה שהוא פתח את הקוראן הוא לא מוצא בו כתיבה, כי אין בזה טוב והוא אולי רוצה שמישהו אחר יעתיק לו עותק ואולי מישהו אחר יודע אם הוא ממשפחתו ו שרואה שהוא קיבל עותק של הקוראן אז הוא עושה טוב. ואם הוא רואה שהוא נשען עליו או שם אותו מתחת לראשו, אם הוא אחד האנשים הטובים הוא מתנגד לכך ואם לא אז הוא מתחייב את מה שאסור לו ומי שרואה שיש לקוראן שלו אבד, ואז הוא שוכח את הידע ואת הקוראן, ומי שרואה שהוא הגה קוראן, אז הוא עוקב אחר מנדט או לוקח על עצמו אמון והוא נושא הקוראן. הקוראן נשמר, אבטחה ותחזוקה. רוע ורע, ומי שרואה שהמושף נופל מידו או נלקח ממנו, ואם יש לו עבודה, אז הוא מבודד ממנו, ואם זה לא, אז אין בזה טוב, ומי רואה שהוא שם את הקוראן מאחורי גבו ואז הוא הופך לחדשן…

…ואבן סירין אמר שהפנינים הן עבדת יפה או אישה יפה, מי שרואה שיש לו הרבה פנינים, אז מפרשים אותו בשפע כסף וחסד, ונאמר שחזון הפנינים הספורדיות מתפרש על ידי הקוראן ואם הוא נקבע, אז הוא מתפרש בידע ובחוכמה, ומי שרואה שהוא אוכל פנינים אז נותן את דברי המונותיאיזם והחוכמה או שוכח את הקוראן .)…

…צרעת הוא אדם שרואה בחלום שהוא מצורע, ומעשיו מסוכלים על ידי תעוזתו כלפי אלוהים אדירים, והוא נזרק על ידי צו מכוער, והוא חף מפשע . אם זה גדל בגופו, נותר הרבה כסף . ונאמר : זהו כיסוי מירושה, ולכן מי שרואה שהוא מצורע בזמן שהוא בתפילה, הוא שוכח את הקוראן . צרעת מעידה על כסף אסור, ועלולה להצביע על שריפה מכיוון שמדובר בדם ששחורו נשרף . וצרעת שרה ….

…עיוורון הוא בחלום אשליה בדת, וגם עיוורון עשיר. מי שרואה שהוא עיוור הוא עשיר, ומי שרואה שהוא עיוור, הוא שוכח את הקוראן . אם הוא רואה שאדם עיוור אותו, אז הוא מטעה אותו . אם כופר יראה אדם מעוור על ידו, הוא ישנה את אמונתו . והעיוור הוא עני שעושה דברים שמכות אותו בדתו . ואם כופר יראה שהוא עיוור, אז הוא יוכה בצער ובנזק, או קנס, או דאגה . ואם יראה שהוא עיוור, עטוף בבגדים חדשים, הוא ימות . ומי שרואה שהוא עיוור, אז יהיה לו קרב או ויכוח, או שהוא יזכה בשיקול דעת וידע בסיפור יצחק ויעקב, השלום על שניהם . ואם עיוור רואה שהוא מסובב את הנשיקה, הוא טועה . ומי שרואה שעיניו עיוורות, הרעלה בינו לבין אלוהים תושמד . ולמי שעיוור ראייתו בחלום, הוא יהפוך לעניים אחרי עושרו, או יתעשר לאחר עוניו, או שהוא הפסיד את הכסף או הבן שהוא היקר לו ביותר . עיוורון עשוי להצביע על חירשות, בוז לעולם או הסתרת סודות . עיוורון לזר הוא עדות לכך שהוא לא חוזר למולדתו . עיוורון לאסיר הוא מחלוקת, ואנשים מגלים רחמים לעיוורים ולוקחים את ידו לאן שהוא רוצה ….

…באשר לפרשנות המחלה, אין זה ראוי לשבח, משום שמדובר בשחיתות בדת, ואולי המחפש נהג להכפיל שקר. נאמר כי מי שראה כי מחלתו איבדה מזמן את חטאיו ופגש את אלוהים במצבו הטוב ביותר וחלקם אמרו שמי שיראה שהוא חולה ללא כאב אז הוא היה רואה את תפוח העין ולא היה למות באותה השנה, ואם המטופל ראה שזה הופך לאמיתי הגוף שהוא מחוץ לביתו הוא מותו אלא אם כן הוא מדבר עם אנשים ומדבר איתם, כי זה סימן לחפותו. ומי שרואה שהסולטן חולה, הוא לא ראוי לשבח בזכותו של המחפש, ואם יש בינו לבין מריבה, הוא מובס. ומי שרואה שיש לו חולשה בעיניו, אז הוא חסר פרנסה, מצוקה, אשליה ועצב, ואם הוא רואה מישהו שמרפא אותו או הורג אותו, אז הוא מציין טוב וצדק. האמת שלו עשויה להיות שקר, ומי שרואה בפיו חולשה בזמן שהוא כואב לו, מכיוון שהוא ספג ייסורים מצד קרוביו, ומי שרואה כאב בצווארו, יהיה לו אמון שהוא מזניח, ו מי שרואה שלבו חלש וכואב, אז הוא אוכל את האסור או מעיד על צביעותו. זה עשוי להיות מסומן על ידי זקנתו של האדם והצורך הכופף והדעה. עם זאת, לצדו הוא כואב, וזה מעיד על לב בעייתי, צער ולחץ בחזה. ומי שיראה שהכבד שלו חולה, לא תהיה לו חמלה רבה כלפי ילדיו. ומי שרואה שידו חולה, אז אחיו, בן זוגו או חברו מייבש את אחיו או את בן זוגו או את חברו. מכיוון שזו עדות ומי שרואה שיש לו כאב בבטן כבד יותר מעיד על אהבתו לקרוביו ומי שרואה את כאבו הסודי מעיד שהוא שוכח להתמודד עם אשתו…

…וג'עפר אל-סאדיק אמר: אם אדם רואה שינה ואז שוכח אותו, אז הוא מחשב את שמו ואוסף את אותיותיו על חשבון עבג'אד ומחסיר מאותן תשעה ותשע ומשנן את מה שנשאר מהן. אם הוא מוצא אותו כבעל, זה טוב ….

…החליפה היא מחסור בכסף, וחולשת המצב . באשר לשובע, זו עדות לצריכת זרימה. באשר לצרעת, מי שרואה שהוא מצורע, הוא יסכל את עבודתו בכך שיעז נגד אלוהים אדירים, והוא נזרק על ידי צו מכוער . והוא חף מפשע . אם הוא רואה כאילו הצרעת מראה גידול או גוש בגופו, הרי שנותר כסף, ונאמר שזה כיסוי של ירושה . ומי שרואה את עצמו בתפילתו בזמן שהוא מצורע, חזונותיו מעידים שהוא שוכח את הקוראן ….

…סוראט אל-בורוג ', מי שמדקלם את זה יהיה בעולם הזה עם דאגה ומצוקה . ואל-קירמני אמר, אלוהים אדירים יספק לו תגמולים בהמשך ובדרגתו הגבוהה, ונאמר שהוא שוכח עדות לביצוע או אמון שהוא מונע . וג'עפר אל-סאדיק אמר: ~הוא מגלה את עצבותו ונעלם מדאגתו .~…