…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי הצנצנת מתפרשת בתשעה היבטים, עובדת צבועה, אישה ועבדת, כוחה של הדת, טובת הגוף, חיים ארוכים, כסף, ברכה וירושה מנשים ….
חולם על אכילת ג'וקים
(60 פירושים ומשמעויות של חלומות על אכילת ג'וקים)…וג'אבר אל-מג'ריבי אמר: אם מישהו רואה את האוכף שלו עטוף בתכשיטים, אז הוא מקבל כסף בגלל האישה, ואם האוכף מעוטר בזהב או בכסף, אז אשתו היא מעריצה שחצנית שהיא חלשה בדרך של דת, ואם האוכף נטול קישוט, אז אשתו צדיקה של דת ונאמנות ….
…ג'אבר אל מג'ריבי אמר כי המהות הלבנה נולדה ….
…~אם אוניקס הוא טהור ולבן, אז הוא מתפרש כאישה יפה, אותנטית וכנה~, אמר ג'אבר אל מג'ריבי ….
…האם יש קשר בין אכילת יתר לסיוטים? כן, אוכל עלול לגרום לסוגים מסוימים של סיוטים, ולכן הנביא עליו השלום והברכה, הזהיר מפני אכילת יתר, ואמר : [ בן אדם מעולם לא מילא קערת חתול, רעה מבטנו. , על פי אבן אדם על צליבתו, ואם יש בכך צורך, אז שליש למאכלו, שלישי לשתייתו, ושלישי לעצמו ] , גם הוא אמר : [ בית מחלת קיבה ] , והמחלות האלה שיש כדי לעשות עם שינה מה צריך לעשות על המשמר . עם זאת, ההרגל של סיוטים הנובעים מאכילת אוכל אינו בעל אופי מפחיד או מזיק, כמו אלה הנובעים מהשפעות הקסם או העין, למשל, או משגיחה על דברים אסורים, במסיבות מגונות או בשירה, וה שליח, שלום וברכות אלוהים עליו אחרי תפילת ערבית, שנא לדבר אחריה, אוסר שזה יהיה נאום מותר, אם תהיה פגישה אחריה, ובמה שאלוהים אסר, אז בעליו עלול לסבול מחוסר יציבות בשנתו, וזו תוצאה של דברים רבים, כמו להישאר מאוחר ולהפר את מה שאלוהים ושלחו אסרו, ואסור על כך והמסקנה היא שיש קשר בין שובע לסיוטים, אך הסיוטים נובעים שביעות רצון אינה גודל הסיוטים שמקורם בקסם, העין או החטא…
…וכמה מהם אמרו, אולי חזון של אכילת חצילים הצביע על כך שמה שהוא מתכוון לטוב או לרע יקרה משום שהוא, עליו השלום, אמר : ~ חציל הוא כאשר הוא נאכל בשבילו, ובאשר לטרגון, זה מתפרש במזג רע, וזה עשוי להצביע על אדם ממוצא ועבודה ירודים . ~…
…אל-קירמני אמר כי חזון של אכילת לחם חם מעיד על חיים טובים ….
…ומי שרואה שהוא אוכל אוכל מצרי, אז יש לו גם כסף ….
אם הוא היה רואה את זה כאילו הוא אוכל את פירותיו, אז היה נותן לו ידע כמו שהוא אוכל ….
ומי שרואה שהוא אוכל מבשרו, הוא אוכל משהו מזר עני ….
…ומי שרואה שהוא מכה חתול עד שהוא מגרד אותו או אכל אותו, אז הוא מתפרש על ידי פציעה של מחלה ארוכה ואז נרפא ממנה, או מי שרואה שהוא גירד חתול ואז מתעורר ונעשה בריא, הגנב מתחזק ….
…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שחושב שנעדר קיבל נסיעות, זה מעיד על הקלות בענייניו ועבודתו .~…
…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי ראיית העין מתבססת על חמישה היבטים: גובה, ייעוד, חוסר מזל, מצוקה, מחלות וחיים ארוכים ….
…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: אין חלב בחלב אם לא אוכלים בשר ….
…באשר לשכרות, אמר ג'עפר אל-סאדיק, ~הקורבן מורכב מעשרה היבטים של אישה, משרתת ועבדה, כוחה של הדת, טובת הגוף, אריכות ימים, כסף, חסד, דיבור חביב ונעים, וירושה מנשים . ~…
המלך המרוקאי של ג'אבר אמרוי המכסה את המגבת הוא מראה על צדק והגינות וכי השופט הרגיש שהוא מכוסה על ידו מראה את הפקק בפסק הדין ואם הפוליתאיסט ראה אותו מכוסה על ידי זה פירש אותו לאיסלאם ואם נזיפה ראתה אותו מכוסה על ידי זה. עדות לחזרה בתשובה אליו אם הגנב ראה את זה מכוסה על ידי שכן זה מעיד על תשובה מכך
…וג'עפר אל-סאדיק אל-דרג 'אמר: ~זה מתפרש בארבע דרכים: אישה, כסף אסור, פרנסה ורכישת מוראד .~…
…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון הסירה מתפרש בשמונה היבטים: ילד, אב, אישה, נסיעה, שמחה, ביטחון, פרנסה ועושר, ואם הוא יעזוב את הסירה בשלום, זה יתפרש לו. לפי מה שהוזכר, ואם זה נפגע אז הביטוי שלו נגדו ….
…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון הפה מתפרש בשבעה היבטים של מעמד, מחסה, אוצר, ידע, ענייני פתיחה, שוק, מחסום, שר ושומר ….
…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר שזה כסף של יתומים ….
…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שראה שמלך נתן לו חוברת לעיר או למדינת מאמאורה ואנשיה מהטוב ובזה יש סוגים של חסד, אז זה מעיד על השגת כבוד ומעמד גדול, ואם הפרסום הוא לעיר או לכפר שלא נבנים, ואז הפרשנות שלו נגדו ….
…ומי שרואה את זה כאילו הוא הולך לג'יהאד, הוא יזכה בניצחון, טובה , שבח וגובה טוב, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואלוהים נתן למוג'אהדין פרס גדול על העומדים .~…
…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שראה שהוא אוכל כבש רבים, זה מעיד על היעדרו של אדם מתוקן ….
…וג'עפר א-סאדיק אמר כי חזון הפלבוטומיה מתפרש בארבעה היבטים: פתיחה, מסמר, סכסוך ושותפות, ואם הספוילר מוסתר, ראוי להערכה בזכותו, ואם הוא אחרת, הוא ראוי להאשים ו חלק מאלה שמביעים שנאה לפלבוטומיה בגלל ההרס שהיא מכילה במכסה ….
…ג'עפר א-סאדיק אמר כי המרקיזה מתייחסת לחמישה היבטים: סולטנות, ממשלה, מדינה, משרד וצבא ….
…ג'אבר אל-מג'ריבי, שראה כי קיפל את השטיח ונשא אותו על כתפו, הוא יעבור ממקום למקום . ומי שרואה שהוא קיפל את השטיח שלו ויושב עליו, זה מעיד שנותר מעט מחייו אך פרנסה מועטה . ומי שראה שהוא פרש שטיח מקופל, הוא פותח עליו את דלתות הפרנסה ….
…וג'עפר אל-סאדיק אמר, ~הקרן מתפרשת בארבעה היבטים, כבוד, מעמד, סדר ואישה .~…
…וג'אבר אל-מג'ריבי אמר שאם זה זעפרן, הוא אחראי למחלות ….
…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזונו של אסד מתפרש בשלושה אופנים כשליט, אדם חזק ואויב חזק ….
…ג'עפר אל-סאדיק אמר: ~אם החולצה חדשה ורחבה, היא מתפרשת בשישה היבטים של חזון של אנשים דתיים, הסתרה, חיים טובים, מנהיגות, רכישת מוראד, שמחה ובשורות טובות .~…
וחיילים בשינה, מלאכי רחמים ….
…באשר לאל-ג'וושאן, הוא מתפרש גבוה ככל שהוא משום שהוא אחד מבגדי המלכים במלחמות, ומי שרואה שהוא לובש את ג'ושנה, הוא מעיד על כבוד, ביטחון ופנייה למידת חידודו ושלוותו. , כסף, פרנסה, וגידול בדת . אבו סעיד אמר כי המטיף אל-ג'ושאן חזק מהמגן ….