…תכשיט אם אתה חולם על תכשיטים זה אומר הנאה ועושר רב . אם אתה חולם שאתה לובש את זה, זה מנבא דרגה גבוהה ושאיפות מוגשמות . אם אתה רואה אחרים לובשים את זה, אתה או אחד מחבריך תהיה במקומות גבוהים . אם חלמת על בגדים מעוטרים בתכשיטים, זה מנבא מזל טוב נדיר . מורשת מסחרית או ספקולציות יעלו אתכם לעמדות גבוהות . אם אתה יורש תכשיטים, ההתאוששות שלך תהיה בלתי ראויה לציון אך לא משכנעת לחלוטין . אם אתה חולם שהפצת תכשיטים, זה מזהיר אותך ממעמד חברתי מאיים . אם ילדה חולמת שהיא לקחה תכשיטים, זה מעיד על הנאות רבות ועל נישואים רצויים . אם היא חולמת שאיבדה תכשיטים, היא תיתקל באנשים שמחמיאים לה ומתעתעים בה . אם אתה מוצא תכשיטים, המשמעות היא התקדמות בהירה ומהירה בענייני עסקים . אם אתה תורם תכשיטים, אתה תגרום לעצמך נזק באופן לא מודע . אם אתה קונה תכשיטים זה מוכיח שתצליח מאוד בעסקים מסוכנים, במיוחד כאלה שקשורים ללב ….

…ומי שחושב שהטבעת שלו מזהב, אז כל מה שבבעלותו לא אהב ואסור, ואם זה מכסף, כל מה שהוא בבעלותו מותר וטוב, ואם זה מברזל, אז מה שהוא בבעלותו הוא צנוע ואחד צנוע, ואם כן, אמר ג'אבר אל-מג'ריבי, מי שראה על אצבעו טבעת ברזל, זה מעיד על חוזק ועושר אם זה של פליז, אז זה מעיד שיש תועלת מאדם ממוצא נמוך ….

…פיזור התכשיטים, אם איש לא הרים אותם, מעיד על כיסוי הידע וחוסר הרווח ….

…אם אחד מסוגי התכשיטים משובץ, הרי שהוא מתפרש בטוב וברכה מצד החוקרים, ואם יש לו עמדה, אז הוא מגביר את פארו בברכת הדעת ….

…ומי שרואה שהוא חובש משהו מתכשיטים או נושא אותו, ואם זה מכסף חרוט, הרי זו ברכה, והאדם הנאיבי בלי זה, והציפוי הוא בסדר, ואם היה מנוקב, היה עדיף. אולי התכשיטים עשויים זהב חרוט ומנוקב טובים יותר מאחרים, וכל התכשיטים לנשים הם חיים טובים ונאמנותו של הבעל כלפיה. עבור גברים זה כרוך בהשגת פנסיה והשתכרות ….

אל-קירמני אמר: ~אם מלך נתן לו צמיד, יהיה לו בן או יפרנס את אחיו .~ ומי שרואה שיש בידו שני צמידי זהב, אז הוא יהיה תקוע במה שיש לו בידו והוא מתעב על מה שיש לו ….

…מלך עייף, או שהוא משוחרר ממצוקה שבאה ממלך, כך שאם הוא לווה טבעת, יש לו משהו שאין לו הישרדות . ואם הוא רואה טבעות שנמכרות בשוק, אז הוא קונה את הרכוש של ראשי העם . אם הוא יראה שהשמים מטפטפים גשמים, יהיו לו ילדים באותה שנה . אם הרווק יראה שהוא שם טבעת, הוא יתחתן עם אישה עשירה, בתולה . אם הטבעת מזהב, היא אישה שכספה נעלם . אם הוא חותם אותה עם טבעת על הזרת שלו, ואז מסיר אותה ממנה ומכניס אותה לניצחון שלו, ואז מוריד אותה ומניח אותה באמצע, ואז הוא פוגע באשתו . אם הוא רואה שהטבעת שלו על הזרת שלו היא פעם אחת בניצחונו והיא באמצע, אז אשתו בוגדת בו . אם הוא מוכר את הטבעת שלו לדירה, קמח או שומשום, אז הוא משאיר את אשתו עם מילים טובות או כסף . וגם נולד האונה . אם שן הטבעת שלו היא מהותית, אז זה כוח עם יוקרה, פאר, כסף גדול וגאווה, ואם שן הטבעת שלו היא של אקוומרינה והוא שליט, אז זו סמכות חזקה ואמיצה ומלכותית, ואם הציפורן שלה היא כוח, הרי שהיא סמכות חלשה ומעליבה, ואם הציפורן היא ספיר ירוק, הוא נולד לו בן מאמין והבנה של חוכמה . הטבעת עשויה מעץ אישה צבועה, ואם נותנים לאישה טבעת היא תתחתן או תביא לעולם . ומי שאוטם את אחד הגברים בטבעת זהב, השליט יקשור אותה, או שהוא ייפגע מפחד, מצוקה, כעס או צער . או שאדם כועס על בנו או על אשתו . ונאמר : מי שמקבל טבעת יקבל אישה יפה, והרבה טוב, או שהוא שומע חדשות שהוא מרוצה . ומי שעונד טבעת עם שתי אונות, אחת מהן לתחתית כף היד, והשנייה לגב כף היד, והוא שובר כל אחת מהן אינה סותרת את השנייה, ואז הוא עוקב אחרי שתי מצבים, שניהם גלויים ופנימה . ומי שעונד טבעת נופך מזהב, הוא ירושש, והוא לוקח את הטבעת מהמלך בית לגור בו, או כסף שהוא משיג או אישה שהוא מתחתן איתה . לקיחת הטבעת מאלוהים אדירים עבור הסגפן והמתפלל היא ביטחון מאלוהים אדירים מרע . ולקחת את הטבעת מהנביא, יהי רצון שתפילתו של האל ושלום עליו, או מהעולם הבשורה הטובה של השגת ידע, אם הטבעת היא מכסף, ואם היא מזהב, אין בה שום טוב , וכמו כן אם זה ברזל כי זה הקישוט של אנשי הגיהינום, וכמו כן אם זה נחושת, בגלל מה שהוא מכיל מילים רעות . ואת הטבעת של סולטן עופרת בה והם . ומי שראה בקרב המלכים שיש לו את חותם שלמה בידו, עליו השלום, זה הצביע על התרחבות ממלכתו, על כיבוש האזורים שלו ועל הגעתו למטרות, ואולי הוא היה מוריד את נחלתו ואז תחזור אליו, גם אם הוא היה אחד מאלה שחיו מעליית האלפים, שהרוויחו מכך הכנסה גדולה . ומי שרואה שהוא שולח את חותמו לעמו, אז הם מחזירים אותו, ואז הוא דרשות לעם והם מחזירים לו . ומי שרואה שהטבעת שלו נחטפת ממנו קשות, אז הסמכות שלו תוסר ממנו . ומי שרואה שהטבעת שלו אבדה, הוא נכנס אליה בכוחו או במה שיש לו משהו ששונא אותו ….

…זהב הוא דבר שנוי במחלוקת בחלום . נאמר : זה מעונן . ומי שרואה שהוא לבש משהו מזהב, הוא יתחתן עם אנשים שאינם כשירים בשבילו . ואם היה מכה במוט זהב, הם היו מכים אותו באותה מידה שהוא מכה בזהב, או שהסולטן כעס וקנס אותו . אם הוא רואה שהוא ממיס זהב, הוא מונח בצד בעניין שנאה ונופל בלשונות של אנשים . ומי שיראה שמקבלים לו חתיכת זהב גדולה, הוא היה זוכה לסמכות ולשלוט . ומי שיראה שהוא מצא דינרים בריאים, הוא יראה את פני המלך, והוא ישוב ממנו בשלום . אם היה רואה שהוא מטיל זהב הוא היה סובל מרוע והרס . ומי שיראה שביתו מזהב, הוא יכה באש . ומי שרואה כי ידיו מזהב, והן נעשות בלתי נעות . ומי שראה שעיניו זהובות, דודי ראייתו . מי שחושב שיש לו שרשרת זהב, כסף, חרוזים או תמצית, הוא שומר המדינה והוא מקבל אמון . ראיית זהב מעידה על שמחות ופרנסה, מעשים טובים ודאגות הקלות, בעלים וילדים, ידע והדרכה . אם זהב בחלום הפך לכסף, הדבר מעיד על שינוי במצב הנשים, הכסף, הילדים והמשרתים, מגידול לירידה, כשם שכסף, אם הפך לזהב בחלום, מעיד על מצבו הטוב של בעלים, משפחה או שבט . אלה שנטוו בזהב ובמנחות דומות אחרות לאלוהים, יהי מהולל, ובאשר לאלו המצופים בזהב, הדבר מעיד על חיקוי של ילדי העולם הזה או על מעשיהם של בני הנולד . הזהב והכסף הטהור מעיד על כנות, על טהרת הכוונה ועל הברית הנכונה, והספין של זהב וכסף נמשך פרנסה, כמו גם נמתח מנחושת וברזל ….

…חמור . ואם מדובר בעשרים ותשע, זה מעיד על טובות, הקלה והנאה . ואם הוא שמע רעם בחלום, והחזון היה בתשעה ימי מאי, זה הצביע על מותם של האצילים עם היונה, והמוות התרחש בטורקים, וכמו כן בכבשים, ויהיה גשם רב , ומיטב הפרדסים היה בשפע . אם זה בעשרת האמצעיות, מתרחשות מחלות קשות . אם נשמע רעם בחלום, והחזון הוא ביוני, עד עשרה ימים ממנו, אז זה מעיד על מותם של מלומדים והמכובדים ביותר במצרים, המחירים זולים, הכסף צומח והיבשה והים הגידול בדיג . ואם נשמע רעם והחזון ביולי עד שישה ימים ממנו, אז הגשם יתרחש בחודש דצמבר, והשתילה תתקדם ותגדל, ואנשי הרומאים הגדולים ימותו והמחיר יורד בתימן, והמלחמה נופלת בארץ הפרסים ויש רע במצרים מצד המלך, והם נופלים בשבי אצל ילדים, ומלך מגיע מהמזרח כדי לשאתם כאסירים אל ביתו אדמה . ואם הרעם נמצא בסוף או שבעה שרידים ממנו, אז זה מעיד על בטיחות בכל הארץ, והמחיר זול בארץ בצרה ובארץ חבש, והארץ מושחרת לשחור הפרת. , וחלק מפירות כגון דקל ובננות מקבלים מכות וחיטה בשפע . ואם בסוף השנה אנשים חוששים להרוג את מלכם . אם נשמע רעם בחלום, והחזון הוא בחודש אוגוסט, אז זה סימן טוב עבור אנשי לבנט ואנשי גורגן ואזרבייג'ן. הארבה מצטמצם ומלך הכוזרים ומלך גוג ומגוג ימותו והלחימה נופלת ביניהם . ואם בסוף זה יש רעמים, אז זה יהיה פורה בארץ מצרים וגדולה, והמחירים זולים בה אחרי עקרות, מחירים גבוהים ומוות . אם נשמע רעם בחלום והחזון הוא בחודש ספטמבר בימיו האחרונים, הגשם יהיה רב, ובצורת מתרחשת בתחילת השנה, ופורייה בסוף, והארבה תהיה בארץ קופה וטאבה בבצרה, ואנשים נופלים ברעב גדול, והמוסלמים פותחים מבצרים, ובין הרומאים לטורקים נלחמים זמן רב, מפרים את הדמה ומקבלים את פירותיה וגרגיריה . ואם זה היה בעשירית, זה הצביע על חוסר הגשם באותה שנה במגרב, ואלוהים אדירים יודע הכי טוב והיעדרו יותר חכם .. ואם זה עשרים ותשע זה מעיד על טוב, הקלה והנאה . ואם הוא שמע רעם בחלום, והחזון היה בתשעה ימי מאי, זה הצביע על מות האצילים עם היונה, והמוות התרחש בטורקים, וכמו כן בכבשים, ויהיה גשם רב , וטובת הפרדסים הייתה בשפע . אם זה בעשרת האמצעיות, מתרחשות מחלות קשות . אם נשמע רעם בחלום, והחזון הוא ביוני, עד עשרה ימים ממנו, אז זה מעיד על מותם של מלומדים והמכובדים ביותר במצרים, המחירים זולים, הכסף צומח והיבשה והים הגידול בדיג . ואם נשמע רעם והחזון ביולי עד שישה ימים ממנו, אז הגשם יתרחש בחודש דצמבר, והשתילה תתקדם ותגדל, ואנשי הרומאים הגדולים ימותו והמחיר יורד בתימן, והמלחמה נופלת בארץ הפרסים ויש רע במצרים מצד המלך, והם נופלים בשבי אצל ילדים, ומלך מגיע מהמזרח כדי להוביל אותם לארצו כמו אסירים . ואם הרעם נמצא בסוף או שבעה שרידים ממנו, אז זה מעיד על בטיחות בכל הארץ, והמחיר זול בארץ בצרה ובארץ חבש, והארץ מושחרת לשחור הפרת , וחלק מפירות כגון דקל ובננות מקבלים מכות וחיטה בשפע . ואם בסוף השנה אנשים חוששים להרוג את מלכם . אם נשמע רעם בחלום, והחזון הוא בחודש אוגוסט, אז זה סימן טוב עבור אנשי לבנט ואנשי גורגן ואזרבייג'ן. הארבה מצטמצם ומלך הכוזרים ומלך גוג ומגוג ימותו, והלחימה נופלת ביניהם . ואם בסוף זה יש רעמים, אז זה יהיה פורה בארץ מצרים ושיטפונות הנילוס שלה והמחירים זולים בה אחרי עקרות, מחירים גבוהים ומוות . אם נשמע רעם בחלום והחזון הוא בחודש ספטמבר בימיו האחרונים, אז הגשם יהיה הרבה, ויהיו בצורות בתחילת השנה, ופוריות בסוף, ו הארבה יהיה בארץ קופה וטאבה בבצרה, ואנשים נופלים ברעב גדול, והמוסלמים פותחים מבצרים, ובין הרומאים לטורקים נלחמים זמן רב, מפרים את הדמה ומקבלים את פירותיה וגרגיריה . ואם זה היה בעשירית, זה מעיד על חוסר הגשם באותה שנה במרוקו, ואלוהים אדירים יודע הכי טוב, והיעדרו חכם יותר ….

…הו אחמד, קח את הנווט הראשון 68 – אבן אל-ג'אוזי נאמר בסמכותם של כמה מעובדי אל-מו'תאדיד שאמרו : אל-מו'תאדיד ישן בזמן האמירה (2) כשפנינו את שלו במיטה, הוא התעורר בבהלה, אז הוא צעק עלינו, אז באנו אליו ואמר : וזה שופט, ללכת החידקל, ואת הספינה הראשונה שאתה מוצא ריקה יורד, כך להביא לי הנווט שלה ולשמור על הספינה . אז הלכנו במהירות ומצאנו נווט בשומרון (3) ריק ומשופע, אז הח'ליף הביא לו צעקה גדולה, ורוח הנווט כמעט כבתה, אז הח'ליף אמר לו : אוי לך, קיללת, תאמין לי על הסיפור שלך עם האישה שהרגת היום, אחרת זה היכה בצווארך. הוא אמר : אז חטא אז אמר : כן, מפקד נאמנים, היית היום זה קסם בחוקי כך וכך, אז הלכתי לאישה כמוה, לבושה בבגדים מפוארים ותכשיטים ומהות רבים, אז אני הסתכל עליה וכבש אותה והדק את פיה וטבע ולקח את כל התכשיטים והבדים שהיו עליה, ופחדתי שאחזיר אותו לבית שלי כדי שהחדשות שלה יתפרסמו, אז רציתי ללכת איתו לוואסיט, אז הם פגשו אותי. המשרתים לקחו אותי . הוא אמר : איפה התכשיטים שלה? הוא אמר : בחזה הספינה מתחת לעגינות . לאחר מכן הורה הח'ליף להביא תכשיטים, אז הוא הביא אותם, ואם יש הרבה תכשיטים ששווים הרבה כסף, אז הח'ליף הורה לנווט לטבוע במקום בו האישה טבעה, והוא הורה לקרוא משפחת האישה שתגיע עד שתקבל את כספי האישה . אז הוא קרא לכך במשך שלושה ימים בשווקי בגדאד וסמטאותיה, והם באו לאחר שלושה ימים, ולכן שילם להם את מה שהיה מתכשיטים ודברים אחרים שהיו לאישה, ושום דבר לא עבר מזה . אמרו לו עובדיו : הו מפקד נאמנים, מאיפה ידעת זאת? הוא אמר : ראיתי בשנתי באותה שעה קשיש לבן ראש, זקן ולבוש שקורא : הו אחמד, קח את הנווט הראשון שיורד מהגבעול ועצור אותו והחליט על הבשורה על האישה שהרג היום ושדד אותה ואז הציב לו את הגבול וזה מה שראית ….

…הסירה : פמל הוא איש מכובד ונשיאותו . והמספר הגדול של תכשיטים העולים ראש וזכר . והעובדה שתכשיטיו מזהב אינה פוגעת, ומעידה על שפחה יפה . ולהיות של ברזל זה כוחו של החזון איש . והיותו מוביל מעיד על חולשת עניינו ודתו . והעובדה שהיא מכסף מצופה זהב מעידה על שכנות טובה ועל גברים צעירים ….

…נזק מי שרואה שהוא השמיד דבר טוב בחלום מקלקל את הטוב שהוא חייב, או מפר עדות או ברית, או נוהג לפי דוקטרינה שאינה שלו, או מתחתן עם בתולה . אם המשחתת הייתה עשויה כמו תכשיטים מזהב או מכסף, יתכן שהיו מוציאים ממנה מילים רעות לתכשיטן . אולי הנזק מעיד על שנאה, משום שהוא הגורם להרס הקואליציה ….

…חוזים אם הם מזהב והם מוכתרים או מזהב והם אסורים וממולאים, אז הם מתפרשים בברית, אמון, ברית או צוואה. לא משנה מה טוב ויופי שהוא חושב על כך, אז הוא מילוי הברית, ואם הוא רואה אחרת, אז הביטוי שלו נגדו והוא ציטט את אמירתו, אתה מאמין, מילא את החוזים . ומי שחושב שהוא חייב הרבה חוזים, אז הוא חלש ממה שהזכרנו לעיל אם הוא חושב שנשיאה היא נטל, והחוזה מועבר לאישה בנישואין ….

…בחלום היא קומתו של גבר, ושני הגברים הם כוחו בתקופות טובות ורעות . אם הוא ראה שרגליו עולות לשמיים ומתרחקות ממנו, אז אביו נפטר . אם היה רואה שהם הובאו, הוא היה מאכזב בכספו . אם הוא רואה שהוא ניאף ברגלו, אז הוא הולך מאחורי הנשים . ואם הוא רואה שהוא הולך יחף, אז הוא יהיה עייף ואובססיבי, ואם הוא רואה שהוא אוכל אדם, הוא יזכה לקרבה ואמצעים לאלוהים הכל יכול, וענייניו יצליחו, וכל צרכיו מתקיימים מעניין דתו ועולמו . ומי שרואה שרגליו בוערות, מה שיש בבעלותו ישתנה וישתנה . ומי שרואה שיש לו הרבה רגליים, אז זה טוב ותועלת למטייל, ולאלה הסובלים מנהיגות, ולמלחים מסע עם תועלת רבה, לעניים יש דברים למי שמקווה מדברים טובים , עבור העשירים, החולי והמחלות, עבור חולי העין, ראייתו נעלמת, ועל האנשים הרשעים מאסר, צער והאשמה . ומי שרואה את אחת מכפות רגליו כאבן, היא מתייבשת ואינה מרוויחה ממנה . הוא הרגיש שדאס מלך, זה משפיע על שני גברים ושני גברים, דינרים מהלכים תמונה של המלך . ומי שראה שרגלו חתכה חצי מכספו מזהב . ושני האנשים הם אבות . ומי שיש לו רגל ישרה או הרבה בהונות ברגל, הוא יקבל נחמה, אכזריות וכוח . ומי שראה ששני גברים חותכים את הזהב שלו, אולי זה מעיד על מותו . ומי שרואה שרגלו שבורה, אל תתקרב לסולטן במשך ימים, שיעזוב את ארצו, ויבקש מאלוהים בריאות . נאמר : אם הוא חולה, זה מותו . ומי שיראה שאחת מרגליו ארוכה מהאחרת, הוא ייסע ויעזור . ואם הוא עשיר, אז הוא יחלה, כי העשירים צריכים מישהו שילך בענייניו . ואיש המלך מציין את אנשיו, ואם מלך רואה שהוא כרת את איש מלך אחר, הוא לוקח עבדים מאנשיו . ומי שרואה שיש לו ארבע רגליים, אם הוא עני, הוא נוסע ומקבל עזרה, ואם הוא עשיר אז הוא חולה, וזה עשוי להצביע על אריכות הימים שלו ועל זקנתו, וזה מעיד על המטופל שהוא גוסס, ומי שרואה שהוא הולך על רגל אחת מעיד על כך שחצי מכספו או מחצית מחייו נעלמו . ומי שרואה שהוא הולך על שלוש רגליים, הוא לא מת עד שהוא הולך עם המקל, לא בגלל זקנתו, חייו הארוכים, או בגלל מחלה הפוקדת אותו . והשופט והמושל אם הוא רואה שיש לו הרבה רגליים ללכת איתן, אז הוא מבודד ולא הולך אלא עם סוכנים . ומי שרואה שרגליו עשויות ברזל מעיד על כך שאריכות החיים שלו, כסף טוב בפרנסתו ובכסף שלו, ואם הוא רואה אותם מזכוכית מעיד על חוסר חייו וחולשת יכולתו . אם הוא יראה אותם מזהב, אז הוא יחפש אותם בזהב עבורו, עם קנס . ואם יראה אותם מכסף, יחפש אותם בחיפוש נשים . ואם ראה אותם מנחושת, ביקש אותם בפשיטת רגל . אם הוא רואה אותם מעופרת שמצביעים על קהות או שיתוק, אלא אם כן יש בחזון ראיות שמעידות על טוב, אז הוא משתדל איתם להנאתו של אלוהים אדירים, או שהוא עומד איתם למען האל הכל יכול . ואם הוא רואה את בשר רגליו נעלם, זה מעיד על צדקתו . ואצבעות רגליו מעידות על מעשי הצדק . ומי שרואה שרגליו כואבות, הוא רדף אחרי צרות, ומוטל עליו עונש . ונאמר : מי שסובל את רגלו הופך ממצב אחד למשנהו ….

…אודות האזעקה בן-והאב נבוכדנאצר לאחר חורבות ירושלים וטען בזכות ילדי ישראל שבע שנים, הדעה בתוך חלום, חזון גדול של ההילה שלו התכנסו הכוהנים Alhzar וביקש מהם על החזון שלו כי , הם אמרו : אל Iqsa המלך אפילו להגיד לו Ptooelha , אמר : אני נשכחתי אך לא אמרתי לי את זה שלושה אנשים בימים שהרגו אותך עבור Akrkm הלך הפחידה וגלן מהפסטיבל שלו שמעו כי דניאל – שלום עליו – ועל זה בכלא, אמר סוהר : לך אליו , אמור לו : שכאן אדם אשר ידע את ראייתך ופירושך הלך אליו אמר לו לאפטלב כשנכנס אליו לא התכופף אליו ואמר לו : מה מנע ממך השתטחות שלי? הוא אמר : אלוהים נתן לי ידע, לימד אותי, וציווה עלי לא להשתטח לאף אחד אחר , אז הוא אמר לו בקרוב : אני אוהב את אלה שממלאים את בריתם לאדוניהם , אז הוא סיפר ​​לי על החזון שלי , אז דניאל אמר אותו : ראיתי אליל גדול עם כפות רגליו על האדמה וראשו בשמיים , מעליו מזהב, אמצע הכסף, ותחתיתו נחושת ורגלו הברזל ורגלי החימר שלו, אז בזמן שהייתם כשהסתכל עליו, אהבת את היופי שלו ואת הידוק העשייה שלו, אלוהים השליך אותו באבן מהשמיים, והוא נפל על ראשו עד שהוא מחץ אותו וזהב, כסף, נחושת וברזל התערבב עד דמיינת שאם אנשים וג'ין ייפגשו כדי להבדיל חלקם מאחרים הם לא יוכלו לעשות זאת לאבן שהוא נזרק, היא הוגבהה, הוגדלה והתפשטה עד שתמלא את כל האדמה , כך שראית שום דבר מלבד האבן והשמיים , אז הוא אמר : החזון שראיתי היה נכון, אז מה הפרשנות שלו? דניאל אמר : באשר לאליל, יש אומות שונות בתחילת הזמן ובתוכו ובקרבו ובסופו , ולגבי האבן שאליה נזרק אליל, זו דת שאלוהים זורק אליה בסוף העמים האלה, אז הוא יראה להם את זה, אז אלוהים שולח נביא אנאלפביתי מהערבים, כך שהעמים והדתות יושלכו לתוכו כמו שראיתי את האבן מסחררת את סוגי האלילים והיא מופיע על הדתות והעמים כפי שראיתי את האבן מופיעה בכל רחבי הארץ , אז אלוהים בוחן את האמת איתה, השקר הולך לאיבוד באמצעותה, מנחה את אנשי ההנחיה על ידה, מלמד את האנאלפביתים על ידה, מחזק את החלשים , מחזק את ההשפלה איתו, ותומך בחלשים . ברומן אחר : על אזעקה בן-והאב , וב אשר כי נבוכדנאצר דעת של החזון תוך שהוא אהב מה הדעה כמו דעתו של Vonsah פציעה משהו שהוזעק דניאל חנניה עזריה מאהל של זנים של נביאים, הוא אמר : ספר לי על החזון שראיתי ואז הפכתי למשהו שאותה מצא חן בעיניי , מה היא? הם אמרו לו : ספר לנו על ידי פטואלה תודיע לך , הוא אמר : מה לא הזכיר אותם אם תגיד לי לפטואלה אנזאאן אוקטבקמ , הם יצאו ממנו, הם קראו לאלוהים ולאסטגאתואה, והתפללו אליו וביקשו ממנו למדו אותם וואלמנם, ששאל אותו פג'ה הם אמרו לו : ראיתי פסל? הוא אמר : אתה צודק . הם אמרו : רגליו ורגליו הם מחימר, ברכיו וירכיו מנחושת, בטנו מכסף, חזה הזהב וראשו וצווארו מברזל? הוא אמר : האמנת . הם אמרו : בזמן שאתה מסתכל עליו, הוא מצא חן בעיניך, ואלוהים שלח עליו סלע מהשמיים, ולכן פגש אותו. הוא אמר : אתה צודק , אז מה הפרשנות שלו? הם אמרו : פרשנות שראיתם מלך המלכים היה מלך אלן של חלקם , וחלקם היה המלך הטוב ביותר של חלקם , וחלקם היה יותר מלך של חלקם היה המלך הראשון של כלי חרס, חלש ואולין , ואז זה היה מעל הנחושת זה הכי טוב ויותר , ואז זה היה מעל כסף הנחושת שהוא יותר טוב מזה וטוב יותר , אז היה מעל כסף, זהב, שהוא יותר טוב מכסף וטוב יותר , אז הברזל היה שלך, כי הוא היה חזק ויקר יותר ממה שהיה לפניו , והסלע שראית היה אלוהים שנשלח אליו מהשמיים, אז הדיוק שלו היה נביא שאלוהים מכר לו מהשמיים, כך שכל זה דפק והעניין בא אליו . . ובקריינות אחרת : דניאל וחבריו אמרו לבכטסאר : ראיתי כאלה ואחרים והם אמרו לו , אז הוא אמר : אתה צודק , הם אמרו : אנחנו חוצים את זה בשבילך . אשר לאליל שראית מזהב את ראשו, זה נחלתך כמו זהב , והוא נחל את כל הארץ , והצוואר דומה לו. מלך בנך אחריך בבעלותך, כך שרכושו יהיה טוב ולא כמו זהב , ובאשר לחזהו מברזל, זה מלך עמי פרס, שהוא שייך אחרי בנך, כך נחלתם להיות חזק כמו ברזל , ולגבי הומור שלו, הוא הולך למלך אנשי פרס והעם מחלוקת על המלך בכל כפר עד שהמלך ימלוך במשך יום ויומיים חודש וחודשיים, ואז הורג לעשות אין לאנשים כוח על זה מכיוון שלא היה כוחו של הפטיש על שני אנשי החרס , בעוד הם גם שלחו אלוהים – הקב~ה – נביא ארץ הערבים ווזאר על שאר העם של פרס ושאר מלך בנך, שלך והרס ואולך כדי לא לשמור עליו שום דבר כמו שהסלע בא והשמיד את האליל ….

…האף הוא מרכז חוש הריח, והוא מעביר אוויר וריחות לגוף . והאף בחלום מעיד על מה שאדם צריך לשאת במונחים של כסף, אב, בן, אח, בעל, בן זוג או עובד, כך שמי שיש לו אף טוב בחלום היה עדות למצבו הטוב של הנזכר מעל, והחושך או הזקנה שלו מעידים על כפייה ודיכוי . כמו כן, שאיפת הריח הנעים שלו היא עדות להיות גבוה ואדיב . ומספר האפים הגדול בחלום בפנים הוא עדות לנחמה, לילדים ולחסידים . אם הוא רואה שאפו הפך מברזל או מזהב, זה מעיד על מכה שפוקדת אותו בגלל פשע שהוא מבצע, כי האחראים לפשעים כרתו את האף . ואם הרואה היה סוחר וראה שאפו נעשה מזהב או מכסף, זה מעיד על טובתו ועל שפע רווחיו . ואולי האף מעיד על מה שאדם מקבל מהחדשות על לשונו של שליח . האף עשוי להיות מופנה לעבר המרגל שמביא חדשות שאיש אינו יודע . ואולי הוא ציין את הפות או פי הטבעת בגלל הזוהמה שיוצאת ממנה . יתכן שזה מצוין על ידי המפוח או המפוח ממנו הוא מקיים את פרנסתו, ומי שרואה את המפוחית ​​שלו נהרסת אולי חלתה באף . ומי שהיה מדקלם, זמר או מואזין, והוא ראה שאפו נמחק או שהוא סתום ולא מריח ריח כלשהו, ​​זה מצביע על כך שלא יתאפשר לו לנוח מעשייתו, כי האף הוא שנועדו לשחרר את הנשימה . אולי האף והאוזניים הצביעו על הגבעות והצוקים עם עש ובוץ . האף עשוי להצביע על הפות של המטופל . ניתן לציין זאת בטיפשות, יהירות ושבחים גרועים. מי שמכווץ את אפו בחלום, יהירות או עקום, מעיד על אמת והשפלה . ומי שרואה שיש לו צרעת באף, אז זו עדות למותו או לסבל שלו עם פורענות שהיא שערוריה, ואם זו אישה בהריון, הרי זה מותה או מות בנה . ומי שראה שיש לו דימום מהאף ודם פגע בבגדו, אז זה כסף אסור שיקרה עליו, ואם הדם היה סמיך, זה היה ילד שיקרה עליו . וזה שנאמר : The האף היה אבוד ידי מותו של בעליו . ונאמר : מי שרואה שיש לו שני אפים, אז יש לו שני בנים, או שעדותו מבטלת את עדותם של שני גברים, או שיש מחלוקת בינו לבין משפחתו . ומי שראה שאפו מנותק, אם הוא היה חולה הוא מת, ואם זה היה נכון, הוא מציין שמצבו השתנה ופשיטת הרגל שלו . ונאמר : האף הוא יחסי אדם, ולכן מי שרואה כאילו אין לו אף, אין עליו רחמים, ואם הוא מריח ריח טוב, הראייה שלו מעידה על השמחה הפוקדת אותו . ואם אשתו בהריון, היא תביא לעולם בן ….

…הזהב אינו ראוי לשבח בפירוש חוסר המילה של מילתו וצבעו הצהוב, ופירושו של צער וקנס כסף, והצמיד ממנו אם הוא עונד אותו הוא ירושה בידו, כך שמי שרואה שהוא לובש משהו מזהב ואז הוא מתחתן עם עם חסר יכולת, ומי שמכה במוט זהב, הכסף שלו נעלם או שהם נפגעים מהם באותה מידה הוא הכה זהב, או שסולטאן כעס עליו וקנס אותו, ואם הוא ראה את זה הזהב הולך, הוא טען בעניין שנאה והוא נפל בלשונות של אנשים, ומי שראה את ביתו עם מדהאב או של זהב, האש התרחשה . ומי שרואה עליו שרשרת או כסף או חרוזים או מהותו של אפוטרופוס ומחקה אמון, ומי שרואה עליו שני צמידי זהב או כסף, יקרה לו משהו רע ממה שיש בידיו, וכסף עדיף מזהב, ואין טוב יותר בצמיד והמשעמם, שליח אלוהים, אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר: ~ ראיתי כאילו היו שני צמידי זהב בידיי, ואני נשפתי אותם נפלו, אז לקח אותם Mosaylimah, השקרן, ואל-Ansi, הבעלים של Sanaa . ומי שחושב שיש לו קרסול עשוי זהב או כסף, הוא יחווה פחד או ריתוק וריסון . ונאמר כי קרסוליים לגברים הם השרשראות שלהם, ושום דבר מתכשיטים אינו מתאים לגברים בחלום למעט שרשרת, שרשרת, טבעת ועגיל . כל התכשיטים לנשים הם קישוט, ואולי הפרשנות של הצמיד והקרסול לבעל מיוחדת . אם זהב אינו מתכשיט אז הוא נקנס, ואם הוא תכשיט, אז הוא חלש יותר ברוע כי שם אחר נכנס אליו . ונאמר שתכשיטי נשים מציינים נשים לילדיהם, ולכן זהב הוא עבור הזכרים, כסף עבור הנקבות שלהם, והזכר עשוי להתייחס לזכרים, והנקבה לנקבות . ומסופר שאישה נתקלה ואמרה : ראיתי כאילו יש לי קערת זהב משובח, והיא נשברה ומיהר לאדמה, אז ביקשתי אותה, אבל לא מצאתי אותה, אז הוא אמר : האם אתה עבד חולה או עבד? היא אמרה כן, הוא אמר : הוא גוסס . אדם ראה כאילו עיניו זהובות, ולכן רצה שעיניו ייעלמו ….

…הטבעת : באשר לטבעת, היא מציינת את מה שבבעלותו ומסוגלת לו, ולכן מי שנתן טבעת, קנה אותה או נתן לו אותה, הוא היה מקבל סמכות או מלך אם הוא אחד ממשפחתו, כי המלך של שלמה עליו השלום היה בטבעת שלו, וזה גם ממה שהמלכים מדפיסים את ספריהם ואת אוצרותיהם המכובדים ביותר . למלך יכול להיות בית שהוא גר בו ונכנס אליו או בבעלותו, והוא נועל אותו בדלתה, וייתכן שזו תהיה אישה שמתחתנת איתה ומשתלטת על פגיעותה ושוברת את טבעתה או חודרת לתוכה את בטנו, והציפורן הופכת לפניה, ולקחת את הטבעת מאלוהים אדירים יכול להיות שהסגפן והמתפלל יהיה בטוח מאלוהים אדירים מהרע בסיום המסקנה והוא לקח את זה מהנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, או מהעולם בשורה טובה של השגת ידע, וכל זה מה שהטבעת מכסף, אבל אם זה זהב, אין בזה טוב, וכמו כן אם זה ברזל כי זה הקישוט של אנשי הגיהינום, או נחושת על שם שמו של המילה רע, ומה שנעשה כולל אחד מקצות הג'ין, אנו מחפשים מקלט אצל אלוהים מכל רע . נאמר : הטבעת מציינת גם את האב ואת האישה, או רכישה של שפחה, בית, חיה, כסף או אפוטרופסות, ואם זה מזהב, הרי זו השפלה של גבר, ונאמר כי מי שרואה שהוא חובש טבעת ברזל, זה מעיד על טוב שהוא משיג אחרי עייפות, ואם זה מזהב ויש לו ציפורן זה קשה . הטבעות החלולות והדוממות תמיד טובות, והטבעות המנופחות שיש בהן מילוי מעידות על התנקשות והונאה, משום שיש בהן משהו מוסתר, או שהן מצביעות על תקווה למשהו גדול והרבה יתרונות מכיוון שעצמותיהן גדולות ממשקלן ובאשר לטבעות קרן או שנהב, הן ראויות לשבח לנשים . ונאמר שהטבעת היא סולטן גדול, והטבעת היא מקור המלך, האונה היא יוקרתו, החותם הוא המותר של הסולטאן, כספו והמנדט, והטבעת היא פקודתו ו איסורו, והכיתוב בו הוא כוונתו וכוונתו . מי שחושב שהמלך הטביע את דמותו זוכה במהירות לסמכותו של המלך, אינו סותר אותו מכיוון שהחותמת חזקה מהטבעת . ומי שרואה שהוא חובש טבעת כסף, ואז מבצע אותה איפה שהוא רוצה, ומותר לו לעשות זאת, אז הוא יזכה בסמכות . ומי שרואה שהוא מוטבע עם חותם הח'ליף והוא מבני האשם או מהערבים, אז הוא משיג מנדט גדול, ואם הוא מהנאמן או שיש לו אב, אז אביו מת והופך להיות יורש, ואם אין לו אב, עניינו יהפוך למשהו המנוגד למה שהוא רוצה . ואם הוא ראה שלגורם חיצוני יש מנדט בטל . ומי שמוצא טבעת, יש לו כסף מהלא ערבים, או שנולד לו בן או נשוי, ומי שרואה את ציפורן הטבעת שלו הופך להיות לא יציב, סמכותו על ההפרדה מופרעת, ואם הוא רואה את ציפורן שלו נפל, בנו מת או הלך עם חלק מכספו . ומי שחוטף את טבעתו והוא מושל, אז הוא מוסר, רכושו נעלם, או שאשתו גרושה . ושעבור האישה הוא מות בעלה או האנשים הקרובים אליה ביותר, ונאמר שאם אדם עונד אותה, יחודש לו משהו המיוחס לזירה, ומי שרואה את הטבעת נשבר ונעלם והאונה נשארת, סמכותו תוסר ושמו, זיכרונו ויופיו יישארו . וטבעת הזהב היא כפירה והיא לא מוצאת חן בעיני דת ובגידה ברשותו ורמייה בעדרו, והטבעת עשויה מברזל של סולטן אמיץ או סוחר נבון, אך הוא בטל, והטבעת היא הובל על ידי שליט בו והם, והטבעת עם שתי האונות היא סמכות נראית ונסתרת, ואם הטבעת הזו היא של משהו המיוחס לסחר אז זה רווח ואם זה מיוחס לידע, אז זה מרפא אנשים של דת והעולם . והידוק הטבעת מעיד על נוחות ופות . מי שלווה טבעת, אז יש לו משהו שאין לו הישרדות, ומי שמכה בטבעת מנומשת, יש לו משהו שהוא מעולם לא היה בבעלותו, כמו בית, חיה, עוזרת בית או ילד . ואם הוא רואה טבעות שנמכרות בשוק, אז הוא מוכר את הרכוש של ראשי האנשים . אם הוא רואה את השמים גשמים כלבי ים, יהיו לו ילדים באותה שנה . הטבעת מיועדת לערבים לאישה, ועל טבעת הזהב נאמר שהיא אישה שכספה נעלם . ומי שאוטם את זה עם טבעת על הזרת שלו, ואז מסיר אותה ממנה ומכניס אותה למשהו אחר, אז הוא מוביל כנגד אשתו וקורא לשחיתות, ואם הוא רואה שהטבעת שלו על אצבע הטבעת שלו פעם אחת שלו ניצחון ופעם באמצע בלי להיות סביבו אז אשתו בגדה בו . מי שמוכר את הטבעת שלו לדירה, קמח או שומשום, הוא משאיר את אשתו עם מילים טובות או כסף . הציפורן נולדת, ואם שן הטבעת שלו היא מהותית, אז זה כוח עם טוב, פאר, כסף גדול, זיכרון ותפארת . אם ציפורן שלו הייתה של אקוומרינה, אם הוא היה שליט, הוא היה אמיץ, מלכותי וחזק, ואם הוא היה בילד, הוא היה ילד מנומס שהיה שק, ואם ציפורן שלו הייתה חרוזים, אז הוא היה סמכות חלשה ומעליבה, ואם הציפורן הייתה ירוקה ספיר, אז הוא נולד בשבילו ילד של מאמין שהוא עולם של הבנה, והטבעת היא מעץ של אישה צבועה או מלך של צביעות, ואם אישה קיבלה טבעת, היא הייתה מתחתנת או יולדת . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו הטבעת שלי נשברה . הוא אמר אם אתה מאמין שתתגרש מאשתך . עברו שלושה ימים בלבד לפני שהתגרש ממנה . גבר בא אליו ואמר : ראיתי שיש לי טבעת ביד שאאטום אותה בפי גברים וברחם של נשים, אז הוא אמר, אתה גבר שקורא בכל פעם למואזין מלבד התקופה בחודש הרמדאן, אז אסור לאנשים לאכול ולאכול . ומי שרואה שזה חותם לאדם על חימר, אז מי שחתום לו יזכה בסמכות מבעל הטבעת . ומי שרואה שמלך או שליט נתן לו את הטבעת שלו, הוא שם אותה והוא היה ראוי לכך, והוא הגיע לשלטון, אחרת הוא היה מחזיר את זה לעם שראה אותו או את השבט שלו או קרא לו בין העם או מקבילו בהם, ומכירת הטבעת שנפרדה מהאישה ….

…והצל מתפרש במתנה, בכבוד ובנשגב, וצל ההר מתפרש בגובה וביוקרה על ידי הסולטאן, כמו גם צל הארמונות וצל החומה, כיוון שהוא רוממות של הוד ….

…בושם אם אתה נושם בושם בחלום, תיתקל באירועים משמחים לפניך . אם אתה מבשם את עצמך ואת בגדיך, זה מנבא שתחפש ותיהנה . אם חלמת שהתעלפת בגלל עוצמת ובושם של הבושם, המשמעות היא שההנאה המוגזמת שלך תשפיע על המודעות שלך וכוחך הנפשי . אם תשפוך בושם על הרצפה תאבד משהו נעים וטעים. אם תשבור בקבוק בושם, הרצונות והרצונות הפרועים שלך יובילו אותך לאסון . אם אתה חולם שאתה מכין בושם ומטפטף אותו, בהצלחה יהיה בעל בריתך בעבודה, ויהיה לך הרמוניה במערכת היחסים שלך עם חברים. אם בחורה חולמת שהיא מריחה את חדר האמבטיה שלה, זה מנבא שהיא תתאהב . אם היא תקבל בושם במתנה מגבר, היא תיכנע לפיתוי ההנאות וזה מסוכן עבורה ….

…ודניאל, עליו השלום, אמר, לראות שהפרשות אנושיות אינן כסף אסור, וגללי בעלי חיים הם משני הצדדים. באשר לחיה שהבשר שלה נאכל, זה כסף מותר, כמו להרוויח או לקלקל, או לשלם מחווה, שכר דירה, צדקה, או כל מה שקורה במסלולו או במתנה, ולגבי החיה שבשרה אינו נאכל , בין אם מדובר בטוסיק ובין אם מצמד אסור מצד אפל ….

…אם הוא רואה אדם הסובל ממחלה או ממחלה שהוא מוצא, אז הוא חוזר לעניין בו יש לו טוב בדתו מהיום למחרת, אם זה ממחלה, ואם זה צפוף ללא מחלה הוא מגלה, אז הוא נוטה יותר לספור במספר שהבטיח לאדם, או משהו שנשבע לעצמו. או במילים שהוא דיבר, או במתנה שיצאה ממנו, ואולי זה מכעס עז שנעשה איתו ….

…שעון יד אם אתה חולם על שעון יד, פירוש הדבר שתצליח בספקולציות מסחריות מפוקחות היטב . אם אתה מסתכל בשעון כדי לספר את השעה, המאמצים שלך יתוסכלו מהתחרות . אם תשבור שעון יד, יאיים עליכם חוסר מזל ואובדן . אם אתה מפיל בקבוק שעון יד, זה מנבא אדישות, או חברה אומללה . אך אם אישה מאבדת שעון יד, הדבר מעיד כי הטרדה משפחתית תיצור אומללות . אם אתה מדמיין שאתה גנב שעוני יד, תתמודד עם אויב אלים שיתקוף את המוניטין שלך . אם אתה נותן שעון במתנה, המשמעות היא שתסבול מאינטרסים מופחתים בעקבות התפתחויות טריוויאליות ….

…ומי שרואה שהוא נתן את הטבעת שלו למישהו במתנה שהיא בלתי הפיכה, אז הוא ייסוג מכמה מבעליו בטובתו, ואם הוא מתכוון לחזור, הוא יחזור לזה ….

…אבן דם אם חלמת לראות אבן דם, פירוש הדבר שלא יהיה לך מזל בעבודה שלך . אם ילדה חולמת לקבל אבן דם במתנה, המשמעות היא שהיא תסבול מנוכור מחברה, אך כך היא תרוויח חבר אחר שראוי לה . ~ אבן דם : ירוק אגת עם נקודות אדומות .~…

…מי שרואה שהוא בירך אדם בחלום, ואין ביניהם איבה או מריבה, שהרי המוסלמי נגדו פוקד את המוסלמי בשמחה, בביטחון ובטוב, ואם תהיה איבה ביניהם, המוסלמי ינצח עם המוסלמי נגדו, והוא בטוח מרועו, ואם המוסלמי הוא שייח 'לא ידוע, אז הוא יהיה בטוח מייסוריו של אלוהים אדירים אם הוא שייח' ידוע, אז הוא ישיג נטיעות רבות ו פירות. אם המוסלמי הוא צעיר לא ידוע, אז הוא יבגוד בו מאויבו, ואם המוסלמי רוצה לעסוק באיש שתשובתו מתקבלת, אז הוא יתחתן איתו למי שהוא מציע, ואם תשובתו לא תענה. , הוא לא יתחתן איתו. תשובתו, מכיוון שהסחר ההוא נרפא ביניהם, ואם הוא לא מגיב אליו, הוא לא נרפא ולא הושלם, ואם אויבו בירך אותו במתנה אליו, אז אויבו מבקש פיוס ממנו, משלם לו חוב, או נקנס . אם היה רואה שמברכים אותו בברכה לא ידועה, הוא קיבל את זה, והוא היה אומר סלאם, מחזיר את הברכה ומתוגמל על כך . אם הוא לא מחזיר את זה, ולא מקבל את זה, הוא חטא, והוא לא מתוגמל על כך . ונאמר : ומי שרואה שהוא מברך אדם שייפצע . ומי שרואה שהוא לוחץ יד למישהו שרגיל אליו, מברך אותו ומחבק אותו, אז זה יותר טוב ומעיד על מילים טובות שהוא שומע ומדבר כמוהו . אם הוא רואה שהוא לוחץ יד לאויב ומחבק אותו, זה מעיד על כך שאיבה שלו תיעלם . ומי שרואה שהמלאכים, עליו השלום, מברכים אותו, אלוהים ייתן לו תובנה ואת התוצאה הטובה ביותר . ושלום בחלום מעיד על כניעה למוסלמי אליו, ואולי שלום מעיד על הצורך הקורא למי שישיב אותו, עליו השלום, אם תגובת מישהו אליו תזכה במה שהוא רוצה, אחרת סחורתו תפגום. , או שאמירתו בקרב העם אינה מתקבלת, ואם הוא יבקש צורך ולא יזם שלום, הצורך שלו יתורץ . ואם עם התחיל לדבר לפני השלום, הדבר מעיד על הפרה של הסונה ועל נטייה לחדשנות . ואם מישהו בירך אותו ולא הגיב, או שהוא הגיב במחווה, זה מעיד על כניעה ….

…ומי שרואה יהודי או אחד, אז הוא מתפרש במתנה עקב גזירת השם. אומרים שמי שרואה שהוא הפך ליהודי יירש את דודו או את דודתו ….

…הקאות : הראיות לחזרה בתשובה הן נעימות . אם הוא לא מסוגל ושונא את טעמו, אז הוא לא אוהב אותו, ואם הוא מקיא בזמן שהוא צום ואז מתמכר אליו, אז יש לו חוב שהוא מסוגל לשלם ולא לפצות עליו, ואז הוא חוטא בזה . אם הוא שותה חלב ומקיא חלב ודבש, הרי זו חזרה בתשובה. אם הוא בולע פנינים ומקיא דבש, אז הוא לומד את פירוש הקוראן, ואם הוא מקיא חלב, הוא מתפטר מהאיסלאם . אם הוא מקיא אוכל, הוא נותן לאדם משהו . אם הוא חוזר בהקאות שלו, הוא חוזר במתנה שלו . אם הוא שתה אלכוהול ולא השתכר והקיא, הוא לקח כסף אסור ואז החזיר אותו . אם הוא משתכר ומקיא, הוא אדם עלוב שמוציא מעט כסף על משפחתו, והוא מצטער על כך שהוציא אותו . אם הוא רואה את המעיים שלו יוצאים ממנו, זה מעיד על מות ילדיו . ונאמר שאם הוא ראה שיהוק והקיא עם שיהוק, זה מעיד על מותו . ונאמר כי מי שראה שהוא מקיא הרבה דם בצבע טוב, מעיד שיהיה לו יילוד . אם הדם זרם לקערה, הילד חי . אם היא תיסחף על הקרקע, הילד ימות במהירות . לחזון העני הזה יש כסף, והרבה מלך, והחזון הזה ראוי להאשמה לכל מי שרוצה להונות אדם, כי העניין שלו מתגלה ….

…ומי שרואה שהוא נתן לו טבעת במתנה שהיא בלתי הפיכה, אז הכסף מגיע אליו. אם התורם ידע שכסף הוא ממנו, ואם הוא לא ידע זאת, הרי זה מאדם לא ידוע. במשפט, אם מבינים שאין תמורה ממנו, הרי שכספו נמשך לכל חייו ….

…הוא גם אמר את חזון ההשתטחות על חמישה היבטים של השגת מטרת המדינה, ניצחון וניצחון, וציות לפקודתו של אלוהים כל יכול באומרו: ~ הו מאמינים, התכופפו והשתטחו ותעבדו את אדונכם ~נאמר על הפסוק כי תפילה למתים היא תפילה שעונים עליה ונאמר כי מקבלים השתדלות ….

…חבל האיש : גידול בחייו העולמיים, ונאמר כי הוא צערו של רצח סמוי . לידתו של האיש בעיצומה, פציעה טובה ונרתיק צמוד, וחלק מצאצאיו יוצאים מהדומיננטיות של ביתו . ולידתו היא ילד, הוא נפגע קשות, והריונה של האישה הוא גידול בכסף, ולידתה היא ילד שמביא לעולם עבדה, ואופיה מנוגד לכך, ולכן הוא אחד מאותם שאם היא רואה שהיא ילדה משרתת, היא הייתה עבדת, ואם היא ראתה שהיא ילדה ילד, הוא היה ילד . כמו כן, אם היה רואה את אשתו או את עבדתו יולדת משרתת, היה עושה טוב . אם אחד מהם ילד ילד, הם היו מקבלים אותו קשות . כמו כן, אם היה רואה שהוא קנה משרתת, היה טוב לו . אם הוא היה קונה ילד הם היו מכים אותו בחוזקה ….

…באשר לכיבוי האש המאירה במדינה, זהו מותו של מנהיגו וערכו בבית המוות, והאפר נבדל בשלושה אופנים. חלקם אמרו שזה לא מרוויח מזה וחלקם אמרו שזה דיבור כוזב וחלקם אמרו שזה כסף אסור, וחלקם אמרו שהם רודפים אחר העניין של הסולטאן ורק מקבלים ממנו עייפות. , מכיוון שהקב~ה אומר את זה כאפר, הרוח התחזקה ביום סוער, ונאמר שחזון האש הבוערת הוא אירוע לא נעים עבור התלויים בה ….