המיטה : נאמר כי מי שרואה שהוא על מיטה, ואז הוא מחזיר אליו משהו שעזב את ידו, גם אם הוא כוח של חולשה בסמכותו ואז מתבסס אחרי חולשה, כי אלוהים אדירים אמר : ~ והשליכנו גופה על כסו, ואז חריץ .~ ואם הוא רוצה להתחתן, אז זה נישואין של אישה, ואם הוא נמצא על מיטה ועליה מזרנים, אז זו עלייה בכבודם ובזכרם של אנשים הצבועים בדת . אם אין רהיטים עליו, אז הוא נוסע . חלקם אמרו שהמיטה וכל מה שהוא ישן עליו מעידים על האישה וכל הפנסיה, כמו גם הכיסאות . ורגלי המיטה מעידות על הממלוכים, ומחוצה לה האישה בפרט, החלק הפנימי שלה הוא החזון, והתחתית היא הבנים והנקבות . אלקייראוואני אמר כי המיטה מעידה על כל מה שאדם מרוצה ממנו, מפוקחת עליו ומתקרבת . והערבים אומרים : השלישי בכסאו, אם הוא הורס את כבודו . וכס המלכות : המיטה, והיא עשויה להתייחס לסירה מאישה, מעמיסה או ספינה, כיוון שישן רוכב עליה בזמן שנשמתו נוסעת ממשפחתו ומביתו . ואולי הוא התייחס לארון, כי זו מיטת המראה . מי ששובר את מיטתו בחלום או שהרכבו מתפרק, סמכותו תיעלם אם הוא יהיה מלך, והוא מבודד מהשקפתו אם הוא שליט, והוא עוזב את אשתו אם היא מתריסה או מתה חולה, או בעלה אם הוא המטופל, או שהוא נוסע ממנה או נטש אותה, ופניו עשויים להצביע על הבעל, וגבו על האישה, ומה שעוקב אחר ראשו על הבן, ועל הבא של שני גברים על המשרת והבת, וחמורו עשוי לציין את ערכי הבית וסימניו על אנשיו . וחמורו עשוי להצביע על המשרת, ולוחותיו על המזרן, השטיחים, המזרנים, המחצלות ובגדי הנשים . לגבי מי שרואה את עצמו על מיטה לא ידועה, אם הוא יפגוש את המלך, הוא ישיג את זה, אחרת הוא יושב במועצה גבוהה . אם הוא היה בפרישה, הוא התחתן, ואם היא בהריון, היא ילדה ילד . וכל זה אם היו לו מברשות על זה, או אם היה לו יופי . ואם לא היו עליו מצעים, הנוסע שלו היה נוסע רחוק, ואם הוא היה חולה הוא מת, ואם זה היה בימי חג'ג 'והוא קיווה לו, הוא רכב עמוס על גמל, או על ספינה. בים, או התיישב בו על המיטה ….

…אם למיטה בחלום אין מזרון, היא נוסעת בגלל מה שמכונה ~הליכה~ . ונאמר : הוא אישה, ומי שרואה שהוא על מיטה, הוא יחזיר אליו משהו שיצא מהיד שלו, ואם זה כוח שמחליש את סמכותו אז הוא מתחזק . אם הוא יראה שהוא נמצא על מיטה ועליה מזרן, אז הוא יזכה לגובה, לגובה ולזיכרון של אנשים צבועים . אם יש נעל על הרגל שלו, אז הוא נוסע עם גברים צבועים . ומי שראה שהוא על מיטה במקום טוב יזכה בכוח, בגובה ובגאווה . והמיטה וכל מה שישן מעליה מעידה על אשת החזון איש ועל ממוקיו . ונאמר : המיטה מציינת את מה שאדם מרוצה ממנה, ומציינת כל סירה, אשה, מטען או ארון מתים מכיוון שהיא מיטת המאניה . ומי שיש לו מיטה גדולה בחלום, סמכותו תעלם אם הוא מלך, והוא מוסר אם הוא שליט, ואשתו נשארת אם היא מתריסה, או שהיא מתה אם היא חולה, או אם בעלה הוא המטופל . פנים המיטה עשויים להצביע על הבעל, וגב המיטה עשוי להצביע על האישה . ומי שרואה את עצמו על מיטה לא ידועה, עם מזרן עליה, הוא יפגוש את המלך, אחרת הוא יושב במקום גבוה . אם הוא היה בפרישה, הוא התחתן . אם אשתו הייתה בהריון, היא ילדה ילד . אם הוא ראה שהוא יושב על מיטה בלי מזרון, הוא היה מת או נוסע, ואם הוא היה חולה הוא ימות . אם הוא ראה שהוא על מיטה . איתו אישה, הוא איתה בהנאה ובעדינות, וייתכן שיש ביניהם רוע ומחלוקת . ואם אישה ללא בעל תראה שהיא נושאת מיטה לביתה, היא תתחתן . ומי שרואה שמיטתו זקופה והוא חולה, אזי זו עדות להחלמתו ממחלתו ….

המיטה שחזונו בחלום מעיד על בורות וחוסר ניסיון בשירות מלכים, וחזונו עשוי להצביע על אהבה והרס עצמי . חזונו מעיד על מתפללי האש או הפחד והבהלה, כי אלוהים אדירים אומר : ( ביום אנשים יהיו כמו מיטה מוגבהת .) המיטה היא אויב חלש משפיל . מצעים לאיכרים מעידים על אבטלה, קשיים ואישורן של נשים רעות . מיטת המשי מציינת את האנשים הטובים שנתנו את טובתם וחדלו מרעתם, ואולי מעידה על סופה הקרוב של העבודה ….

…אם מישהו רואה שהמיטה שלו זקופה והוא חולה, אז הוא מציין שהוא מתעורר, ואם אישה שאין לה בעל רואה שנשאה מיטה לביתה, היא תתחתן ….

ומי שרואה שהוא מטלטל מיטה, הוא ישתדל בחסד בטובת ילדיו ….

המזרן : אדם חסר מילים ….

ומי שיראה שהוא עוזב את מיטתו ולוקח מיטה אחרת, הוא יתחתן עם אישה אחרת ….

ומי שיראה כאילו נשאר בדלת ביתו על מיטה, הוא ימות

מוות על מזרן קיבל טוב ממשפחתו

…מיטה המיטה אם היא לבנה ונקייה מסמלת את הפסקת הדאגות הזמנית . אם אישה חולמת שהיא מכינה את המיטה, זה מסמל מאהב חדש ועבודה של שרה . אם אתה חולם שאתה במיטה ובחדר מוזר, יבקרו אותך חברים שאינך מצפה לבקר בהם . אם אדם חולה חולם שהוא במיטה, יתעוררו סיבוכים חדשים והתוצאה עלולה להיות מוות . אם אתה חולם שאתה ישן על מיטה חיצונית, זה מנבא שתפגוש חוויות שמחות והזדמנות לשפר את עושרך . אם חלמת על כושים שעוברים ליד מיטתך, זה מעיד על הופעת נסיבות שמעוררות כעס וישתלבו בתוכניותיך . אם אתה רואה חבר שנראה חיוור מאוד שוכב במיטה, זה מסמל סיבוכים מוזרים ועצובים שיעצבו את חבריך ויגרמו לך טינה . אם היא חלמה על אם שבנה הרטיב את המיטה, אז זה מנבא שהיא תפגוש חרדה יוצאת דופן, ואנשים חולים לא יגיעו להחלמה במהירות כצפוי, אולי . אם אנשים חולמים שהם מרטיבים את המיטה, הדבר מעיד על כך שמחלה או טרגדיה ישתלבו בשגרה היומיומית של עבודתה ….

המיטה היא אישה בחלום . מי שמוכר את מיטתו מתגרש מאשתו, ואם היא חולה היא תמות . והמזרן הוא נערת שפחה, והוא מנוחה, ולכן המיטה רכה לצייתנות האישה לבעלה ולכניעתה אליו, ויכולתה לנימוסים טובים, והיא מצאה את המודרניות שלה, ואם המיטה עשוי צמר או שיער או כותנה, אז היא אישה עשירה, ואם זו ברוקדה היא אישה מגי, ואם היא לבנה אז היא אישה דתייה, ואם היא שחורה, היא עושה עבודה שאינו מרוצה מאלוהים אדירים, ואם הוא ירוק, היא אשת דת, פולחן וסגפנות . מי שרואה שהוא קנה מזרן, יתחתן עם אישה, ואם המזרן חדש, האישה יפה, ואם המזרן נקרע, האישה מושחתת ולא דתית, ואם הוא רואה שהמזרן שלו הוסט. מתפקידו אז הוא מתגרש מאשתו, ואם הוא רואה שמיטתו נמצאת ליד דלתו של סולטן, אז הוא לוקח על עצמו אפוטרופסות אדירה . והמזרן מעיד על הילד על אמירתו, עליו השלום : ( הילד נמצא במיטה ) , ומי שרואה במיטתו טוב, שחיתות, הגדלה או ירידה, אז זה מתפרש באשתו . ואם יראה מיטה אחרת עם מיטתו, הוא יתחתן עם אישה אחרת . ומי שיראה שקיפל את מיטתו והניח אותה לצד, הוא ייעדר מאשתו . ומי שרואה שהוא ישן על מיטה, הוא בטוח ממה שהוא חושש ממנו, והוא עלול להיות מודע מדתו, ושינה היא רשלנות ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר: ~מי שראה שהוא יושב על מיטה, כי המיטה עוברת במהלך המיטה, נישואי האישה ורכישת האומה, ונאמר כי ישיבה על המיטה היא נשיאותו של עם צבוע, ולגבי הכיסאות, הוא נשלט על פנים . כמו כן, סיכום המילים על הכיסא שהנגר מכין, ועכשיו אנו מזכירים כאן תמצית שלו כדי שלא יהיה חסר משמעות, חלקם אמרו שהוא מתפרש בידע, וחלקם אמרו ש זה מתפרש על ידי איש סגפן אדוק אם מייחסים מראה טוב למסגדים ולבתי ספר, ואם מייחסים אותו למלך, זה מיוחס למלך צודק וחזונו. הסנדל חזק ואינפורמטיבי יותר, והכיסא זה לא מיוחס לבאב אלסאנאי`, פירש אותה האישה . ומי שראה שהוא קנה כיסא, הוא היה קונה עוזרת בית ….

המיטה בחלום צופה שתקבלו אחריות ומשימות חדשות לאחר תקופה קצרה, ושינה על מזרן חדש מסמלת נחת וסיפוק מהנסיבות הקיימות . אם חלמת על מפעל למזרונים, זה מנבא שיהיה לך קשר עסקי עם שותפים מצליחים ותהיה עשיר אחרי זמן קצר ….

…הפרשות הן כסף בחלום . מי שעושה את צרכיו בזמן שאנשים מסתכלים עליו, היזהר משערוריה . הוא הרגיש שהוא אוכל לחם והפרשות זה אוכל לחם ודבש, ונאמר : זו הפרת השנה . מי שעושה את צרכיו על המיטה מתגרש מאשתו או חולה זמן רב . וצואה אסורה בכסף כי זה מריח רע . מי שפוחד בצואה נופל לדאגה . מי שנופל לסכין נכלא . מי שעושה את צרכיו יפול לחטא . וצואה היא ישועה מהחטא, או עזיבה חלשה . והפרשות עשויות להצביע על נסיעה, כי אלוהים אדירים אומר : ( או שאחד מכם בא מהשרפרף ). וצואה מעידה על ביטול הצורך, ומעידה על היעלמותן של מחלות פנימיות, ומעידה על המחשבות והאובססיביות והחזרת הפיקדונות . והפרשת פרנסה מחוסר צדק גס . ומי שרואה שיש לו הרבה צואה ורוצה לנסוע, הוא לא צריך לנסוע . מי שעושה את צרכיו בבגדיו מבצע מעשה לא מוסרי, ואם הוא בשטח פתוח, הוא פטור מהם או ממילוי חוב . ואם הוא עושה את צרכיו במזבלה, זהו סימן טוב וחסר דאגות . מכתים בצואה היא מחלה או פחד . ואם יעשה את צרכיו במדבר, אז הציפור או חיית האדמה הרימו את צואתו ונסעו, הגנבים היו חותכים עליו את הדרך והולכים עם כספו . ומי שרואה שהוא עושה את צרכיו תולעים הדומות לנחשים, אז ילדיו יתרבו והוא יגלה להם עוינות . ראו גם את האירוע ….

…עבד Vnkhas המיטה, והוא העוקב אחר ענייני הנשים . וסטוקר : שליט לא צודק מרושש את צאנו, כי אנשי העצים מפטרים את הסולטאן . אם הוא רואה שפחם מת בשוק שלו, אז הם אנשים שנפרדו מסמכותו של הסולטאן, והוא יחזיר להם את כספם ….

…מכרסם : זה מעיד על האיש, כי הוא קם למיטה ומגן עליו מפני זיהום . זה עשוי להצביע על כספו שיש לאישה ובנה איתך . אולי זה מעיד על הסודיות שנרכשה ועל ההשפעה החופשית עליה . זה עשוי להתייחס למשרת כי משרת המיטה משלם עליו את העפר ….

…מי שרואה שיש חיה כלשהי על מיטתו, שיזהר באשתו, ונאמר שראיית המזרן במקום לא ידוע מעידה על רכישת אדמה או עיבוד על אדמה, וייתכן שזו נחלה, ושינה על המיטה מבחינת מנוחה כללית מעייפות וקושי ….

…ודניאל אמר כי חזון המיטה הישנה, ​​אם היא הופכת לחדשה, מעיד על טובת דמותה של אשתו, מברק לטוב, ומי שרואה אחרת, אז הביטוי שלו נגדו .)…

…לבן : הקב~ה אמר ( על פני הלבנה ופנים רווחים ) סורה אל – עמרן 106 – פירושו החקלאי ( ועיניים עצומות הלבנות הוא קזים ) סורה יוסף 84 – פירושו עיוורון (.. עד שיהיה ברור לך חוט לבן .. ) סורה 187 – ודאות אמצעים ( ו Admm ידך אלי מחוץ לבן כנפך היא רעה ..) סורה טהא 22 – פירושו הבטיחות של המחלה ( הביאה עגול להם כוס של מסוים * ריגוש לבן של שתיינים ) Saaffat 46 – אמצעי שלווה שליח אללה עליו השלום (… כמטהר את הבגד הלבן של הטומאה ) – פירושו עבודה טובה ובטיחות המיטה

…אני סובל לא להתעורר , מה הפיתרון? לפעמים האסיפה מפגישה אותי , או שהשיחה לפעמים מפגישה אותי עם מישהו שסובל ואומר : אני שינה מאוד כבדה , ואף אחד לא יכול להעיר אותי אפילו לתפילה !! האם יש תרופה לאלה ??? קודם כל, אני אומר שאנחנו חיים אינספור ברכות רבות, והשינה הזו אינה אלא דוגמה מאוד פשוטה, ואז אני אומר שמי שסובל מקושי לקום משנתו, או סובל מהפרעת שינה אצלי, אני אל תמצא עבורו טיפול טוב יותר מחמש התפילות, טיפול מועיל ומרפא, ברוך השם, אלוהים, כבוד לו, כשאמר : [ התפילה הייתה על המאמינים בזמן ] הוא קבע סוד לתפילה מבחינת זמן, כך שמי שידבק בתפילות בזמן, הוא לא ישן, כך שיש לו תופעה מספקת, וידוע כי מי שסובל להישאר ער בשעת לילה מאוחרת, למשל הוא אחד שלוקח את שלו נכון לישון במהלך היום, ומי שישן מוקדם בלילה הוא אחד שמתעורר בתחילת היום, וזה לעתים קרובות, אחרת יש מישהו שישן מוקדם ומתקשה להתעורר עם שחר, אבל הטיפול נועד לאלו אם הם יודעים; הוא מעוניין לבצע כל תפילה באותה תקופה, ואם כל אחת מהן מיישמת את המערכת הזו, אני בטוח שהבעיות של לישון מאוחר, או חוסר שינה, או קושי לישון ולהדליק את המיטה תסתיים הרבה , ואתה רק צריך לנסות ואז לשפוט, ולהיזהר מלהיות מי שמתעורר לעבודה שלו, למשל, ולעבודתו בכל הקושי והקושי הרב, אך הוא מובס באותו קרב עם השינה בזמן ה תפילת שחר, זה הקרב הקבוע שלנו, ואני זוכר אגב שבני אמר לי שאני שונא ללמוד כי זה גורם לנו להתעורר מוקדם מאוד !! אז אמרתי לו בן : אם לא היית מתעורר ללמוד, היית מתעורר לתפילת פאג'ר, כי הבעיה תישאר איתך בזמן השינה, ואין לזה פיתרון אלא שאתה מרוצה לישון בשעה תחילת הלילה ….

…נמלים : הרבה, אז הם גייסו, ולראות אותם על המיטה הם ילדים, ולראות נמלים מעידים על אותו בעל חזון, ונאמר שהם קשורים אליו, ונאמר כי יציאת הנמלים מהחור שלהם הוא קודר, ולראות נמלים על המטופל את מותו, ולדעת את דברי הנמלים זה מנדט, לסיפור שלמה עליו השלום. ומי שרואה נמלים נכנס לביתו עם אוכל . הטוב שבביתו יש בשפע . ומי שרואה נמלים שיוצאות עם אוכל מביתו הוא עני, והנמלים היוצאות מהאף או מהאוזן או מאיברים אחרים מצביעות על מותו של אדם החזון כעל קדוש מעונה, אם הוא רואה את עצמו משמח ביציאתו, ו אם היציאה שלו גרועה, אז הוא חושש מכך, והנמלים הן אדם חלש וזהיר, ורבות מהן מגויסות או צאצאים, בעלים או אורך חיים . ומי שרואה נמלים נכנסות לכפר או לארץ, חייל נכנס למדינה ההיא, ואם הם עוזבים אותה, הם נושאים אותה, ואם הוא רואה שהנמלים בורחות מארץ או בית, אז הגנבים נושאים משהו מזה מיקום ויש בניין, כי הנמלים והארכיטקטורה לא נפגשות . ומספר הנמלים הגדול במדינה מבלי לפגוע באיש, מעיד על שפע תושבי המדינה ….

…ואם הוא רואה שראייתו גדולה וחזקה יותר ממה שאנשים חושבים, אז המיטה שלו טובה יותר מהפתיחות שלו . אם הוא רואה עיניים רבות בגופו, אז זו עלייה בדת. אם הוא רואה עין בלבו, הוא יכול לראות איתה, אז הוא טוב בדתו, ונאמר שטובת העין והשחיתות שלה במה שהעין מביאה לו מבחינת כסף, ילד, ידע, או בריאות הגוף…

…חתול אם חלמת על חתול, משמעות הדבר היא מזל רע אם לא הצלחת להרוג אותו או להרחיק אותו מעיניך . אם חתול יתקוף אותך, הוא ימצא אויבים אשר יכתים את המוניטין שלך בכל דרך שהיא ויגרמו לך לאבד את המזל . אך אם תצליח בממדיה, היא תתגבר על קשיים גדולים ותעלה בדרגה ובהון. אם היא תפגוש חתול דק, רעב ומלוכלך, היא תקבל חדשות רעות מהנעדרים . יש חבר על המיטה הגוססת, אבל הוא יחלים לאחר מחלה ארוכה ומפרכת אם תגרש אותה מהעין. אם אתה שומע חתול זועק או מיואן בחלום, אז חבר כוזב ישתמש בכל הפקודה שלו על מילים או מעשים כדי לגרום לך נזק . אם אתה חולם שחתול גירד אותך, אז אויב עבורך יוכל להפיק ממך את היתרונות של עסקה שבילית ימים רבים בהכנות אליה . אם ילדה חולמת שהיא נושאת חתול, או חתלתול, אז בגידה של אחרים יחתום אותה בהשפעת עבודה לא נכונה . אם חלמת על חתול לבן ונקי, זה מעיד על דילמות שעשויות להראות לא הולמות כלפי חוץ . אם חלמתם על חתול לבן ונקי, הדבר מעיד על דילמות שעלולות להיראות מזיקות על פני השטח, אך יתברר כמקור של עצב ואובדן עושר . כאשר סוחר חולם על חתול, עליו לגייס את מיטב האנרגיות שלו לצורך העבודה, מכיוון שמתחרים שלו עומדים להצליח להרוס את רמת מערכות היחסים שלו, ואם הוא מוכר במחיר נמוך יותר ממחירי אחרים ו ממשיך, הוא ידחף בכוח לאמצעים אחרים . החלום לראות חתול ונחש מסכימים מסמל את תחילתו של מאבק זועם . זה מצביע על כך שאויב שאירחת על מנת להשתמש בו כדי למצוא סוד שלדעתך שייך לך לא יגרום לך לחוש ביטחון מהביטחון שנתת בו, כך שתתנער מהידע על מעשיו מחשש שה הסודות שגילה על חייך האישיים יתפשטו ….

…הטעיה נמצאת בחלום מסמנת רמאות לאחרים . או להונות מילים מחשש לכוח . אולי הרמאי הצביע על בטנו ולטובה והמכוערת של המיטה . אם הוא רואה הטעיה בביתו שאינו סומך עליו, התקוות והכוונות מתחדשות אליו . ראה גם חדר ….

…הוא נמצא בחלום המעיד על הסתרת העניינים, ואולי המלווה מציין סודות בפני בן הזוג, והאישה שמסתירה את ענייניו על אדם מגן עליו מפני התבוננות באחרים, ואם הוא מורה, הוא מציין להעלות את הסטטוס של מי שהתייחס אליו, כמו אישה, ילד או בית . הכיסוי הלא ידוע הוא דאגה לאלה שראו אותו בחלום, ואם הוא נמצא בפתח חנות, אז זה דאגה לחיים . ואם זה בפתח בית, הרי זה דאגה של העולם, והצעיף הישן לא נמשך . ומי שרואה כיסוי שנקרע משמחה ומגיע להנאה, והסוד השחור הוא מכסף, והצעיף בפתח המסגד הוא על ידי הדת . ההסתרה הידועה שנראית בחלום אינה פוגעת ולא מועילה . וההינומה במקום אחר במקומות הם ועצב, ובמקומותיה אין פירוש לזה, ומי שרואה צעיף שאינו דלת או כניסה או במקום מחריד הוא דאגה גדולה וחזק פחד, אז ההשלכות שלו יהיו טובות ובריאות, ומה גדול יותר וחלש חזק וחמור יותר, ומה שהוא דק יותר קל וחלש יותר . ואם הוא רואה שהטוניקה נחתכת או נעלמת איתה, אזי דאגה ועצב מוסרים מדעתו . והווילון, אם גבר יחיד רואה זאת, אז הוא מתחתן עם אישה שמסתירה אותו מפני חטא, עוני וצורך, וכמו כן אם לאישה אין בעל . הכיסוי בדלת הבית מודאג מהנשים . הטוניקות השחוקות ארעיות . הטוניקות החדשות ארוכות . הטוניקה שנקרעה זמן רב היא ענף דחוף, והרוחב נקרע, רוחב בעליו נקרע . הטוניקות השחורות הן של המלך . והטוניקות הלבנות או הירוקות מחמוד אל-עקבה . אם האדם המבוקש, המפוחד, הנמלט או שנעלם רואה רעלה על המיטה, הרי שזה כיסוי עבורו . וככל שהטוניקה גדולה יותר, כך הדאגה שלו הייתה גדולה יותר ויותר מכוערת . שפע הווילונות בחלום הוא עדות לחוסר האפשרות של תנאים . אולי הווילונות מצביעים על ההסתרה בעניינים, וחשיפתם מהווה עדות לגילוי . ראה גם סודיות ….

…לגבי המיטות והכיסאות, מי שרואה שהוא על מיטה לא ידועה ועליה מזרן, אם המלך יפגוש אותו, הוא ישיג אותה, אחרת הוא יושב במועצה גבוהה. או שהוא מתחתן עם אישה על פי גודל הכיסא ומראהו, ונאמר שאם הייתה לו אישה בהריון, היא הביאה ילד זכר, ונאמר שהוא ימות כקדוש מעונה, ואם הוא ראה את זה המיטה או הכיסא שלו נשברו, אז זה עדות למותו או למות אשתו, ואם המטופל רואה שהוא נושא משפחה אז הוא ארונו…

…חזונו של אלמובטן בסמכותו של מחסום בן האני אלמכזומי בסמכות אביו – ועברו עליו מאה וחמישים שנה – הוא אמר : כאשר הלילה בו ישלח שליח אלהים אותו והעניק לו שלום, נולד, איוואן שבור רעד, וארבע עשרה מרפסות נפלו ממנו, והאש של פרס כובתה ולא כיבתה אלף שנים לפני כן , והאגם ירד. Saveh , ודעה Mobman Ebla קשיים להוביל את הסנדק הסוסים ניתק את החידקל והתפשט במדינתה , כשהוא נחרד חלקית מה הדעה Vsber צריך לעודד , ואז השקפה כי לא מסתיר את זה משריו ומרסבת הוא שם את הכתר שלו וישב על המיטה שלו ולהכניס אותם אליו כאשר פגשו בו סיפר להם על אותו כי שלחה אותם זה והזמין אותם וזה בזמן שהם כאלה, כאשר ספר הוזכר אליו גוסס מתוך האש , הוא גדל ממצוקתו , והכופרים אמרו : ואני רפורמתי את אלוהים המלך , ראיתי בלילה הזה – וסיפרתי לו את החזון בגמלים – ואז הוא אמר : מה זה ימובאן הזה והוא ידע לעצמו על זה – ואז אמר : תאונה זה מהערבים , אז הוא כתב בזה : מי ששבר את מלך המלכים לנועמאן בן אלמונדהיר , אבל אחרי שהוא כיוון לאדם שידע על מה הוא רוצה לשאול אותו , והוא כיוון אל אותו עבד אל-מסיח בן עמר בן חייאן בן בקילה אל-ע'סאני. כשהגיע אליו הוא אמר לו : אתה יודע מה אני רוצה לשאול אותך על זה? הוא אמר : המלך יגיד לי אם יש לי ידע עליו אחרת אמרתי לו את מי שהוא מכיר . הם אומרים לך מה הדעה , הוא אמר : מודע לה בחינם גרתי בפאתי אל – שאם אמר לו פן , אמר : המוות שאל אותו מה שאלתי אותו והחמצתי את התשובה שלו , הוא רכב על גמל עבדול כריסט אפילו הציג. על Facet פיקח על המוות ובירך אותו והחיים לא Ihr Facet Gowaya הוא יצר את עבדול המשיח. הוא אומר אם חירשת ששומעת את אוספי תימן והזכירה שבעה פסוקים של שירה . כששמע סתיח את שערו, הוא הרים את ראשו ואמר : עבד המשיח על גמל הנופל לגג והוא הגשים את הקבר. עמק אשווה ואגם סאווה עלו על גדותיהם, ואש פרס כובתה, ולכן הלבנט אינו נועד לפני השטח של שאמה, שממנו יש מלכים ומלכות לפי מספר המרפסות וכל מה שבא. ואז סתיח בילה את מקומו, אז עבד אל-מסיח יצא למסע והוא אמר – והוא הזכיר לו שבעה פסוקים של שירה. כאשר עבד אל-משיח הגיע לכשרי, נאמר לי באומרו שסואתי אמר עד שיהיו בינינו ארבעה עשר מלכים שהיו עניינים ועניינים. עשרה מהם שלטו בארבע שנים, והשאר לרצף של עות'מאן בן אפאן – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ומהחזון שהתרחש מה שהורה עבדול-מטאליב בן האשם, סבו של הנביא, עשוי תפילת האל ושלום עליו, שחפר את זמזם אחרי אנדרס את מיקומו וחנן את השפעתו. אבן אישאק אמר לי יזיד בן אבי חביב אל-מסרי, בסמכותו של מורתאד בן עבדאללה אל-יזני, בסמכותו של עבדאללה בן זאריר אל-גרפי, שהוא שמע על אבן אבי טאליב – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – חדית 'מזמזם מתרחש כאשר הורה לעבדול מוטאליב לחפור אותו, ולכן עבד אל-מטאליב אמר שאני ישן כאשר האבן באה אלי הוא אמר : אני חופרת טוב. הוא אמר : אמרתי, מה טוב? הוא אמר : ואז הוא הלך ממני. כשלמחרת חזרתי למיטתי וישנתי בה, הוא בא אלי ואמר : חפר באר . הוא אמר : אז אמרתי : זה לא נכון . הוא אמר : ואז הוא הלך . כאשר מחר היה היום, חזרתי שלי במיטה ואת ישנה בו , אז הוא בא אלי ואמר : לחפור את משוגעת , אמר : אז אמרתי : מה הוא מי הוא שפוי? הוא אמר : ואז הוא עזב אותי . כשלמחרת חזרתי למיטתי וישנתי בה, הוא בא אלי ואמר : חפר זמזם , הוא אמר : אמרתי : מה זה זמזם? הוא אמר : לעולם לדמם או להתאבל , את עולי הרגל הגדולה ביותר להשקות , ואת זה הוא בין דגן לבין הדם , על בור של אדיר עורב , בכפר של נמלים . אבן אישאק אמר : כאשר בינו שהצביע על ידי המקום וידע שהוא אישר מחר במאיול ובנו הרית בן עבדול מוטאליב לא אותו יום נולד חאף אחר כשהוא נראה לעבדול ביקוש רב מקפל קוריש ידע כי כשהוא מבין שלו צריך והם אליו ואמרו : הו עבדול מטאליב זה טוב אבינו ישמעאל, ושיש לנו זכות בזה . אז היינו איתך בזה . הוא אמר : אני לא עושה את העניין הזה. העניין הזה הוטל עליו בלעדייך ואני נתתי אותו מקרבך . אז הם אמרו לו, אז אנחנו עושים לו צדק , כי אני לא עוזב אותך עד שאנחנו מתקוטטים איתך על זה . הוא אמר : אז תעשה ביני לבינך את מי שאתה רוצה, אני שופט אותך אותו , הם אמרו : הכוהנת בני סעד בן הודחים? הוא אמר : כן , הוא אמר : וזה היה בפיקוחו של הלבנט, אז עבד אלמוטאליב רכב עם קבוצה מבניו של אביו מבני עבד מנף ורכב מכל שבט מקורייש נפאר. הוא אמר : ואת הארץ, אז , היא מותנית . הוא אמר : אז הם יצאו גם אם היו כמה מהמשמרות האלה בין החיג'אז ללבנט. המוטאליב וחבריו היו צמאים עד שהיו בטוחים במוות, אז הם ביקשו משבטי קורייש איתם, והם סירבו ואמרו : אנחנו במטאפורה ואנחנו חוששים לעצמנו כמו שקרה לך . כשראה עבדול מוטאליב מה העם עשה וממה הוא חושש לעצמו ולחבריו, הוא אמר : מה אתה רואה? הם אמרו : לא ראינו דבר מלבד לעקוב אחר דעתך, אז עברנו את מה שאתה רוצה . הוא אמר : אני רואה שכל אדם מכם חופר את זה לעצמו כשיש עכשיו הרבה כוח. בכל פעם שגבר נפטר, חבריו דוחפים אותו לבורו ואז מראים לו עד שאחרון מכם הוא אדם אחד, השערוריה של אדם אחד , שבוי בכפר שרכב כולם ביחד . הם אמרו : כן, מה שהזמנתי . אז קם כל אחד מהם, חפר אותו ואז ישב וחיכה למוות של צמא . יתר על כן, עבד אל־מוטאליב אמר לחבריו : אלוהים, אם נזרוק אותנו לידינו, כך גם המוות. אנחנו לא שובתים בשטח ולא מחפשים את עצמנו בגלל חוסר האונים. אני מקווה שאלוהים יספק לנו מים בכמה מדינות. הנפלט על ידי פרץ תכת חווה מונה להגדיל מים מתוקים עבדול מטאליב וגודל חבריו ואז ירד ושתה ושתה את חבריו ושרטט אפילו מילא את אוסגאתם ואז קרא לשבטי קוריש אמר : בוא למים שאלוהים נתן לנו כדי שהם שותים Vacherboa ו Astqgua הגיע Fsharbwa ו Astqgua ואז אמר : אולי אלוהים בילה לך אותנו, הו עבד Muttalib, על ידי אלוהים, אנחנו אף פעם לא לריב איתך זמזם . המים שנותנים לך לשתות את זה במדבר הזה, שהם נתון לך לשתות זמזאם מתייחסים למבוגר סגאטק , והוא חזר וחזר איתו ולא הגיע לכוהנת ונפטר בינו לבינם . אבן אישק אמר : זה שהגיע אליי מחדית 'של עלי בן אבי טאליב – שאלוהים ישמח ממנו – בזמזם . ב בהקשר Bayhaqi הרומן הוא ההקשר שבו האמור לעיל והן שלדבריו : HAF הפקיד אפילו מים Fajrgaha של ההחלטה אז Tbhrha לא לדמם אפילו אז הוא בנה שחייה Vtefq הוא ובנו Bntzaaan. הם ממלאים את האגן הזה וכתוצאה מכך אנשים חאג 'וישר נפרדים מליל הקוראיש פייסאלחה עבדול מוטאליב כשהוא נהיה , כאשר הוא אכל את השחיתות שלו שנקרא עבדול מוטאליב רבבו ורי בחלום שנאמר לו : תגיד : אללה, אני לא לפתור את זה למתרחץ אבל זה פיתרון חד לובל , ואז קוויהם , אז הוא עבדול מוטאליב כשקוריש לא הסכים במסגד בכה איתו שאני אז מבלה לא קלקל את האגן שלו על ידי אחד הקוראים אלא חוץ מזריקת מחלה בגופו עד שהם עזבו האגן וההשקיה שלו ….