ואל-סלמי אמר מי שראה שהוא השתין במקום שנלקח על ידי האב והיה הרבה, כי אם הוא היה במצוקה, אלוהים היה חוסך אותו, ואם הוא היה עני, הוא התעשר, ואם היה לו כסף או חוב הוציא את כספו או את חובו, ואם יש אנשים שעזבו והשאר שוחרר מייסוריו והוציא חלק מכספו ….
חולם על שתן לכלבים
(31 פירושים ומשמעויות של חלומות על שתן לכלבים)…ומי שחושב שחלק מהדברים יצאו מהנפטר, כמו שתן, צואה, מוגלה, דם, כיח, כיח וכדומה, אז זה בשתי דרכים. שנאמר שלא פירשו אותו משום שאי אפשר להוציא ממנו, ונאמר שכל זה מתפרש ממשמעות האמור לעיל ובא על עקביו, ואולי זה מעין. מלבד זה שהמביעים רואים בחירוף נפש על המשמעות, ואחרים אמרו אחרת, וזה מתקדם שאם הוא רואה משהו שלא יכול לקרות לנפטר ממנו, זה בא לידי ביטוי באנלוגיה, רעילות, תוצאה וכו ' ….
…ומי שרואה שהוא מזריק, אז הוא כועס על אשתו, ואם שתן גובר עליו ולא מוצא מקום, אז הוא רוצה לקבור כסף והוא לא מוצא אותו ….
…ומי שרואה שהוא שותה שתן של אדם ידוע, הוא יאהב אותו וייתכן שהוא נגד זה ….
…אם הוא רואה שהוא מזריק, אז הוא כועס על אשתו, ואם הוא כובש שתן ולא מוצא לזה מקום, הוא רוצה לקבור כסף ולא למצוא קבורה ….
…רכבת שתן נמצאת בחלום בתשלומי כסף עבור החייב ….
והוא ראה אדם כאילו הוא משתין באחד ממקומות השוק, אז הוא הפך לחסיד השווקים, כי מי שעומד בראש עם הם משפילים אותו ….
אם ראה כאילו אין לו זעפרן, נולד לו בן אחות
מי שרואה שהוא משתין דם, אישה תבוא כשהיא מחזור . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני משתין דם, אז הוא אמר : אתה בא לאשתך כשהיא מחזור, והוא אמר שכן . ונאמר כי בעל החזון הזה, אם אשתו בהריון, הפילה ….
אם הוא רואה כאילו אין לו לכלוך או בוץ, הרי הוא אדם שאינו משפר את הכושר, ואינו שומר עליו ….
ואם ציפור מגיחה, נולד לה ילד שמתאים למהותה של אותה ציפור בשחיתות ובטוב ….
אם אדם רואה את זה כאילו הוא משתין חלב, אז הוא מבזבז את היצר. אם אדם שותה אותו, אז הוא מוציא עליו בכספו העולמי המותר ….
ואם יצא דג, נולדה לו ילדה שפחה מאישה שפגעה בה מחוף ים המזרח.
אם הוא רואה שאין לו מיץ, הוא מבזבז את כספו ….
מסופר כי אדם ראה בחלומו כאילו הוא לבוש בקודש, ולכן שאל עובר אורח ואמר : ילד נולד, ילד הופך לאימאם שיעקוב אחריו ….
ומי שרואה כאילו התיש את הקוראן, ייוולד לו ילד שישנן בעל פה את הקוראן ….
…ומי שרואה שהוא לבש במקום שדורש ממנו להיות במקומו, אז הוא משוחרר מהם ומצער, ומי שרואה שאין לו דם, יהיה לו ילד לא מושלם, ומי שרואה שיש לו שחוק על הקוראן, ילד יבוא אליו שהוא שומר שמחפש ידע. אנשים מבורכים איתו מטובו, ומי שרואה שהוא השתין במסגד, הוא חוסך את כספו או שבן מגיע אליו שהוא מנהיג העם, ומי שרואה שהוא משתין במקום לא ידוע, הוא מתחתן עם אישה לא ידועה, ומי שרואה שהוא משתין ואחר גם משתן, השתן שלהם מעורבב ביניהם, ממשיך ונישואי תערובת, ומי שרואה שאדם משתין נגדו הוא מבין שהוא מוציא עליו את כספו, ואם הוא רואה שהוא משתין בבקבוק או בקערה, הוא יתחתן עם אישה…
אם זה במקום של אינסטינקט, הוא מבלה במקום שהוא לא משבח ….
מי שלובש את חולצתו, יהיה לו בן . אם אין לו אישה, תתחתן…
נאמר שמרואן בן אל-חכם ראה כאילו הוא משתין במיהרב, אז הוא סיפר את חזיונותיו בפני סייד בן אלמוסייב, ואמר : אתה מוליד את הח'ליפים ….
ומי שרואה שהוא משתין בבקבוק או בקערה, אז הוא מתחתן עם אישה ….
ואם היה רואה אנשים שמנגבים את השתן שלו, ילד ייוולד לו והעם ילך אחריו.
מי שנודד בעמידה, הוא מוציא את כספו מתוך בורות ….
אם הוא רואה שדם שורף את השופכה שלו או פוגע בו, הוא מגיע לאישה גרושה, או לאישה עם מהראם, והוא לא יודע
אם הוא רואה שהוא משתין באף, אז הוא בא אסור ….
…שתן היא בחלום, לבזבז את כספו על משהו שאינו מותר לו, או לקיים יחסי מין עם משהו שאינו מתאים לו . ודיוריזה בחלום היא עדות לייצור פרנסה . והחזקת השתן וקשיותו עשויה להצביע על דחיפותו בעניינים וחוסר צדקנות, וכי המזרק אינו מסתפק בהחלטה עד שלא ישלם את מה שהקפיא ממנה . ולהטיל שתן בחלום זה כסף אסור . ומי שרואה שהוא נמצא במקום לא ידוע, יתחתן עם אישה במקום ההוא . ונאמר : מי שרואה כאילו הוא משתין, הוא מוציא מזונות שחוזרים אליו . ומי שרואה את עצמו שחוק בבאר, הוא יבזבז מהכסף המותר רווחים . ומי שיראה שהוא נשחק על סחורה, הוא יאבד את הסחורה ההיא . חבר בנישה מוליד בן מדען . ומי שרואה כאילו הוא התבלה על הקוראן, אחד מילדיו ישנן בעל פה את הקוראן הקדוש . ומי שרואה את עצמו כאילו הוא מוזג חלק ומגביל חלק, אם הוא עשיר, חלק מכספו ייעלם, ואם הוא נסער, חלק ממצוקתו ייעלם . אם הוא רואה בכך שאדם אחר משתין עימו, אז השתן שלהם מעורבב, והם נופלים להמשך וזיקה . אם הוא יראה שהוא מזרק הוא יכעס על אשתו . אם השתן חזק עליו, והוא לא יכול למצוא מקום לזה, הוא רוצה לקבור כסף ולא יכול למצוא מקום קבורה . אם הוא יראה שהוא השתין במקום השתן, אז הוא ישוחרר אם הוא עני, ואם הוא עשיר, הוא מאבד את כספו . אם היה רואה אנשים שמנגבים את השתן שלו, ילד היה נולד לו, והאנשים היו הולכים אחריו . אם הוא רואה אדם שידוע שהוא רע עליו, אז הוא משפיל אותו בכך שהוא מוציא עליו את כספו . אם אדם רואה שהוא משתין חלב, הוא יאבד את האינסטינקט שלו. אם אדם מוכר שותה אותו, אז הוא מוציא עליו כסף חוקי בעולמו . ומי שרואה שהוא משתין דם, הוא יבוא לאישה גרושה, או לאישה עם מהראם, והוא לא יודע את זה . אם הוא יראה שהוא משתין את זאפרנה, יהיה לו בן חולה . אם הוא רואה שאין לו מיץ, אז הוא מוציא את כספו . אם הוא רואה כאילו אין לו לכלוך או בוץ, הרי הוא אדם שאינו משפר את ההדחה . כי האש נולדה לו בן סמכות . הזוטות החיוורת ביצעה מגונה עם משפחתו . אם קיא יוצא במקום שתן, זה מצביע על ילד אסור . ואם ציפור תצא החוצה, ייוולד ילד שמתאים למהות אותה ציפור בטוב ובשחיתות . ומי שנודד בעמידה מוציא את כספו מחוסר ידיעה . מי שלובש את חולצתו יהיה לו בן, ואם אין לו אישה, הוא יתחתן . אם הוא רואה שהוא משתין באפו, אז הוא בא אסור . ומי שיראה שהוא משתין באחד ממקומות השוק, הוא ייחשב לחשבון השוק . ראה שאביו של ארדשיר בן סאסאן היה רועה צאן כמו חבר והרומם אותו דוד קיטור של כל השמים, הוא שאל את באבק את המעבר, הוא אמר : אל אובארבה אפילו ייחסת לבן נועז בך, וועד זה, אמר : נולד לך לגולם יש סיכויים היה טוב . ומי שרואה שהוא איבד את חייו בבית עם, בשכונת הקהילה, או במסגד של עם, מדינה או כפר, אז הוא זורק איתם נישואין . ומי שרואה שהוא משתין בבקבוק או באגן, או בצנצנת, באר, או אחת הרוסה, אז הוא יתחתן עם אישה . זה הרגיש כי בראש הים לצאת כסף לסולטאן בעשר או זאקאט ואחרים . ומי שראה שהוא חשב שילדיו יתפשטו . ומי שרואה כי איבר המין יוצא מאברי המין שלו, אז נולד לו ילד שמשתתף בכל הידע, כי העט שומר על כל הידע . ואם הוא רואה שגלולה יצאה מגופו, אז נולד לו ילד ויהיה לו אויב . ומי שרואה שהוא השתין הרבה, בניגוד להרגל, או זיהם אותו, או שזה מריח רע, או שהוא השתין בזמן שאנשים מסתכלים עליו, זו עדות לזדון או לביטוי של רוע שנחשף . ושתיית שתן מעידה על חשד לרווחים או כסף אסור ….
…פחד מאלוהים 103 – בסמכותו של חייט המוסלמי, שאמר : גבר אמר לאבן אל מוסייב : הראיתי לי שתן בידי, אז הוא אמר, ~ירא אלוהים~, אם אישה אסורה באה במגע עם אתה, אז תראה, ויש אישה בינה לבינו הנקה . 104 – ואחר הגיע אליו ואמר : הו אבו מוחמד, אני רואה כאילו אני שתן בתוך מטע זיתים. הוא אמר : הביטו תחתיכם, אישה מתחתיכם, שנישואיה אינם מותרים לו . 105 – על הסמכות של המוסלמים אל-Khayyat, אמר : גבר – כלומר סעיד בן אל-Musayyib – אמר לו כי ראיתי יונה כי נפלה על המגדלור של המגדלור של המסגד, והוא אמר : מתחתן אל-חג'אג ' בתו של עבדאללה אבן ג'עפר אבן אבי טאליב (5). אל-חג'ג 'נישא לבינת עבדאללה בן ג'עפר, אז עבדול-מאליק בן מרואן כתב לו בכוונתו להתגרש ממנה, ולכן התגרש ממנה . 106 – בסמכותו של אלח'יאט המוסלמי, הוא אמר : אדם בא לאבן אלמוסייב ואמר : אני רואה שעז מגיעה מהדק את הקפל, והוא אמר : תשחט אותו, הוא אמר, שחט, הוא אמר. : אבן האום Sala'a מת, אז מה עד שהוא הגיע כי הוא מת, מוחמד אבן עומר אמר – האמצעי Allowavdy – היה בנו או Slae איש של אנשים נאמנים של העיר מחפש אנשים 107 – A אדם בעל הבנת בן Musayyib הוא רואה בשינה את קונה נלחם באש, הוא אמר : אם ראאם לאשר לא ימות אפילו ירכב על הים וימות נהרג, הוא אמר : הוא רכב על הים יירפא באבדון ויהרג יום חדש (2) עם חרב (3). 108 – מן עובייד בן בהיפוקמפוס – אללה אבן Nawfal אמר : שאל את הילד לא ליצור לי, אמרתי את בנו של Musayyib : אני יכול לראות שהוא מכניס ביצים אבן, בנו של Musayyib אמר : עוף Agamy לשאול סיבה אל הפרסים, Vtsrit אמר פולד Li היה לא Azld לי (4). 109 – בסמכותו של אל-חיאת המוסלמי, הוא אמר : אדם אמר לאבן אל-מוסייב : הו אבו מוחמד, ראיתי כאילו אני יושב בצל, אז קמתי לשמש , אז אבן אל- מוסייב אמר : אלוהים, אם היית צודק, היית יוצא מהאיסלאם, אבו מוחמד, יצאתי עד שנכנסתי לשמש והתיישבתי. הוא אמר : אתה שונא את חוסר האמון, הוא אמר : אז הוא יצא בזמן עבד אל-מאליק בן מארוואן ונלקח בשבי, והוא נאלץ לא להאמין, אז הוא חזר ואז הגיע למדינה והוא היה ניתנה הבחירה בכך (5). 110 – בסמכותו של חלב אל-אקילי, הוא אמר : סעיד בן אלמוסייב בא לבוא ואמר : הו אבו מוחמד, ראיתי קסמים על פניו כאילו משה נלחם בפרעה, אז הוא אמר לו : מי המנצח ? הוא אמר : משה ניצח את פרעה. הוא אמר וצעק בקולו העליון : ~אבן מארוואן וורד הכעבה נספו – שלוש פעמים .~ ואז הכיר את בעל העיר, אז הוא יצא עד שעמד על ראשו ואז אמר : אתה מאחל למותו של מפקד נאמנים. אני מקווה שאלוהים יהרוג אותך לפניו. סעיד אמר : הסיפור שלך יתגלה לתשעה ימים , הוא אמר : הם נשארו רק תשעה ימים עד שהגיע נוסע עם מותו והיילוד לקח את בנו ….
…שתן אם אתה חולם לראות שתן, זה מנבא שסערה ובעיות ישתלטו בביתך ….
…אם הוא רואה שהטיל שתן במקום שתן או יותר, הוא מכה בפות, אם הוא עני, ואם הוא עשיר, הוא מאבד את כספו ….
…זיכרון : אז זה מציין את כל הידע או הכוח שיש לאדם מבחינת טוב או רע. אם זה לא נפגש על ידו, אשתו חולה או לא מצייתת, אז אם היא זו שרואה את זה עבור בעלה, אז הוא משאיר אותה עם מוות או חיים, אלא אם כן היא זו שמתרצת את הנער עליה והיא מבקש את זה ממנה, הוא אף פעם לא רואה אותו ממנה . אם אין אשה, והוא הבעלים של העיניים, הנהג וההשקיה, אז הזרם מנותק ממנו ורגליו נשברות, או שהדלי שלו נשבר או נופל לבאר . אז מה דעתך אם בחלום הוא יתחתן עם אישה, וזכרו מנותק בנרתיק שלה . אלא אם כן אשתו חולה בחלום, ואין לו ראש או עובר נקבה, וזו הייתה אשתו, ואם היה עובר ברחם שנספה, או יצא מת, או שהיא נכנסה להריון במשהו שאינו חי . אם היא מישהו שלא בהריון איתה, ולגבר יש כסף בנסיעות או בסחר, הוא ילך או יפסיד את זה . ואם הוא עני, הוא ילך בשאלה ויבקש פנסיה, אחרת הדלי שלו נופל לבאר או לצנצנת שלו, או ילד, חתלתול, גוזל, גור, או משהו מחפציו נופל בו, או מחסור על מצבו של חייתו, ועלייה בשינתו והצלחתו לעבור . וכל מה שיוצא מהזכר מעיד על כסף, על הילד ועל הנישואין, והשתן מסומן על ידי המקום בו השתן . אם הוא משתין בים, כסף יוצא ממנו לסרגל, ג'אבה, עשירית או מקסימום, והנורה זורמת דרך השתן בחלק זה, כמו גם זרע, madhiy ו- wadiy . אם הוא מוזג לשירותים, הוא מתחתן אם הוא בפרישה, אחרת הוא יבזבז כסף עבור אישה או יהיה רציני בנושא . ואם הוא משתין בצנצנת, בשקית או בכלי, אז הוא מתחתן אם הוא רווק, או שאשתו נכנסת להריון אם הוא נשוי, או שהוא משלם לה כסף אם היא מבקשת זאת . וזרע משתתף עם שתן בחלק זה . ניתן להסיק את השחיתות של מה שהם מציינים במונחים של דם או פי הטבעת, או לאחר עדות שקר, או בזנות, וכדומה, במקומות שבהם השתן משתנה, ומאפייני השינויים בשתן, כגון מי משתין דם או שתן בידו או במזון וכדומה ….
…באשר לכלבים, זה מתפרש כאדם רע שמייסר אנשים, והוא יכול להיות שודד או עזר, ומי שרואה שהוא כלב עם כלבים ומפתה אותו, הוא ימצא מישהו שיעזור לו ….