…אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא עירום, אז הוקדש לעניין שהוא שקל בזהירות . זה הרגיש שהוא עירום בשוק או שהמרכז מתמלא באנשים וראה את איברי המין הבולט בתופעה של עם מסוים שמביט אליו והוא מתבייש באנשים שזה פגם שהסתתר מהם לא רוצה לזהות עשוי להצביע על הפרה של ההסתרה אך הרגיש שהיא מתפשטת במסגד שהוא מסיר את עצמו מחטאיו ואולי דל במסגד, ניתוק מההצגה של הדת שיש לו, כמו קריאה לתפילה, תפילה, דקלום, האימאם וכן הלאה . ומי שרואה שהוא עירום ויש לו כמה דברים שהוא מסתיר בקרב אנשים, אז הוא מפרש אדם שהיה עשיר וכספו נעלם ואת שאר הדברים שהוא מסתיר, כדי שהוא ישמור עליו וימשיך בדרך של אלוהות . הוא חש כי עירום ולא זה דבר שאיש לא ראה את תקלותיו והוא אינו חושב שהוא גילה כי היה מרפא חולה, אם כי דאג שהוא הלך בדאגתו העיקרית, אף שהוא חייב לבזבז את דתו וכי ) היה כסף זהב עשיר או מכר את ביתו או מת את אשתו, ואולי הצביע על חזרה בתשובה ואולי הוא מסולק מהעולם ומכוסה בהמשך, ואולי הוא ייפגע מכספו, ואפשר לומר לו על מה שהוא שונא ולהפשיט את הצדיק הוא טוב ומועיל, והם והסורבים יוצאים ומבזים ומכפישים את כיסויו וחושפים אותו . הוא הרגיש שלהיות ערום הוא האשים על ההאשמות של שם תמים של הפסוק, הו אתם המאמינים! וראה שהוא עירום והיה הנכס או הבעלים של העבודה שהוא מפסיק לגביו, במיוחד אם שדדת אותו כועס אם הוא ראה מה מרוצה מהלולאות ההן, הוא קל יותר מהבידוד ואולי חוסר הפאר . ואם האישה רואה שהיא עירומה, אין בו טוב בשבילה, ואם יש לה בעל, הוא מתגרש ממנה . אם זה מחשיב את זה בשוק או במרכז מלא אנשים וראה עם הראש ההוא גילה שהוא פירש את הפורענות הגדולה שלה או את בעלה או לפאר אותם או את עצמה והיא מפורסמת בכספה ולצנע בצניעות, זה לא טוב לראות שהנשים כל המשפט, בין אם בנים ובין מבוגרים ….
חולם על חצי עירום
(60 פירושים ומשמעויות של חלומות על חצי עירום)…אז מי שרואה שהוא עירום בזמן שהוא מתבייש באנשים ומבקש מהם מה הוא מכסה, אז הוא יתגלה מהם ויפיץ את סודו, ואם הוא לא מתבייש בהם ולא יבקש מהם מה הוא מכסה ואז הוא מבורך . ומי שרואה שהוא עירום, החלקים הפרטיים שלו מכוסים, והוא לא מושחת בעצמו, אז מפרשים אותו בחנינה, בסליחה ובניצחון, ואם הוא לא כשיר לכך אז הוא לא מחמוד ….
…ומי שרואה שהמנוח עירום ומערומיו נחשפים, אז הוא מציין את עזיבתו את העולם הזה עירום ממעשים טובים, ואם הוא מאנשי הטוב והצדק, אז זה מנוחה בשבילו ….
…חצי נעליים אם אתה חולם על חצי נעליים, זה מנבא בידור ותחרויות נעימות ….
…ומי שרואה שהוא קורא מהקוראן כשהוא עירום, פרנסתו תהיה מהקוראן ….
…אם הוא רואה כאילו מת עירום על הקרקע, אז הוא חסר ….
…ומי שיראה שהוא מת כשהוא עירום, הוא יהיה עני מאוד ….
…ומי שרואה שהוא כרת חצי נחש או חלק ממנו, הוא ייקח צדק מאויבו .)…
…ומי שרואה שהוא מוצא חצי כיכר במקום, זה מתפרש כמי שחלף מחצית חייו, במיוחד אם זה היה בידו ….
…ומי שרואה חצי חנית, יתפרש על ידי אדם זר, שממנו יצליח להשיג עניין בזה ….
…ומי שרואה שהוא מוצא חצי כיכר במקום לא ידוע ורוצה לאכול אותו, ומה שמעריכים, זה מעיד על כך שחייו יהיו קרובים ….
…עירום מציין בחלום את שלמות הפנימיות, או את מה שכרוך בחרטה . ומי שראה שהוא פשט את בגדיו, הופיע בפניו אויב שלא הביע איבה בגלוי, אלא גילה ידידות ועצות . אם הוא יראה שהוא עירום בפורום, הוא ייחשף . ומי שרואה שהוא עירום ולא תופס את החלקים הפרטיים שלו ולא מתבייש באנשים, אז הוא מגזים בעניין ומתעייף . ומי שרואה שהוא עירום ומתבייש באנשים ומבקש את כיסויו, אם הוא מפסיד ונעשה עני . אם הוא יראה אנשים שמסתכלים במערומיו, אז הוא יתגלה . אולי העירום הצביע על גירושיה של האישה או על מותה . ומי שפשט את בגדיו והיה וואלי מבודד, ואם החולה ראה שהוא נשלל מבגד צהוב, הוא ציין את החלמתו, כמו גם את השמלה האדומה והשחורה . ונאמר : עירום מעיד על חפותו של ההאשמה, ואם העבד רואה שהוא הופשט משחרורו, והאדם המת אם הוא נראה עירום, הוא מכוסה בחלקיו הפרטיים תוך כדי צחוק, מעיד על הנאתו. . ומי שיראה שהוא עירום בזמן שהוא מודאג, הוא ישוחרר . עירום לאנשי פולחן להגדיל את דתם וטובתם . העירום של גבר הוא עלייה לרגל אם קיימת עדות טובה של החזון . עירום מציין לבישת בגדים חדשים, ולכן עירום המטופלת של בגדו והם לקחו אותו ממנו מחוסר אהבתו ואז הוא מת . עירומה של האישה נפרדת מביתה ….
ומי שרואה עץ לא ידוע חשוף נייר, זה הדאגות והצער שלו ….
…עירום : מי שרואה שהוא מוריד את בגדיו, אויב ששותק הוא גיו, שהוא איבה בגלוי, אך מגלה חיבה ועצות . אלוהים אדירים אמר : ~ בן אדם, השטן אינו מפתה אותך, כאילו גירש את הוריך מגן העדן, הוא לוקח מהם את בגדיהם .~ אם רואים אותו עירום בכינוס, אז הוא נחשף . ואם הוא עירום במקום לבדו, אז אויבו מחפש אחר צעדים שגויים שלו ולא מוצא את מבוקשו מגסות הכיסוי שלו ….
…באשר למערומיות, מי שראה שהוא עירום, נשלל ממנו עניין שהוא חשב עליו היטב, ומי שראה שהוא עירום בשוק או בקהל של אנשים וראה את עירומתו בולטת כשהוא ביישן מלהופיע בפני אנשים והיה עליו כמה מבגדיו, אז הוא נחשף ועניינו מתגלה לאנשים ועשוי להצביע על הפרת כיסויו ואם הוא מוסר במסגד אז הוא מוסג על חטאי הצדק הוא עושה בו, ואם הוא רואה שהוא עירום ולא ראה את עירומתו בולטת. אם הוא חולה, חף ממחלתו או מתייסר, דאגתו או חובו נעלמו, חובו יתמלא, וזה עשוי להצביע על חרטה ומערומם של חטאים, או שהוא מסולק מהעולם ומכוסה בהמשך וזה אמר שכספו נפצע או משהו שהוא שונא לגביו. ונאמר כי הצדיק נשלל מבגדיו והוא נשלל מדאגותיו והסורר הוא הנטל וההתקפה המגונה, ומי שראה שהוא רץ עירום, אז הוא מואשם באשמה שהוא להיות חף מפשע, ואם אדם בעל סמכות יראה שהוא גנב את בגדיו עד לפשטתו, בקרוב הוא היה מפוטר, ואם אישה ראתה שהיא עירומה או שראשו נחשף באסיפת אנשים זה אסון שנכנס אליה למען בעלה ועבורו היא יקרה או היא עצמה וכספה…
…תועלת שהוא סיפר שאחמד בן חנבל, אלוהים אלוהים ירחם עליו, הפך יום אחד ל ג'ונוב, אז הוא הגיע לחידקל בבגדאד ורצה לטהר ממנו, והוא לא מצא שום דבר להסתיר איתו, אז הוא התבייש באלוהים הכל יכול לרדת עירום, אז הוא ירד עם חולצתו ונשטף מטומאה, ואז הוא טוהר והחולצה שלו הייתה רטובה, אז הוא ישב בשמש והחולצה עליה כדי לייבש אותה, אז לקחתי זה שנה של שינה, הוא ראה את הנביא, השלום והברכה עליו, ואמר לו : הו אחמד, כשעברתי אחרי השנה שלי, והתביישתי ללכת עירום, עשיתי לך רבע מהאסלאם, וזה היה בתחילת פקודתו, אז זה מה שהוא עשה ….
…ואם הוא רואה את המתים עירומים, הרי שהוא משאיר את העולם הזה עירום ממעשים טובים, ונאמר כי עירום המתים הוא נחמתו ….
…באשר לראות את המתים, להתערבב איתם, לקחת מהם ולתת להם, מי שרואה שמת חי, אז יקרה שמחה ואושר. ומי שרואה שהוא החיה את המתים, אז הוא מברך כופר ולא רואה מי שמת חי ואז מבקש ממנו שמתה והוא אמר לא, אבל היית בחיים, זה מעיד על מצבו הטוב ב~הבא ~, ומי שרואה שאדם מת כועס, אז זה מעיד שהוא נתן צוואה ולא פעל לפי רצונו. ומי שראה שאדם מת צוחק, הוא מבשר, מציין שצדקה הגיעה אליו וזה מקובל, ומי שרואה שאדם מת במצב טוב בזמן שהוא לובש את בגדיו, אז הוא מציין שמותו טוב בשביל מוֹנוֹתֵאִיזם. הוא חי בזמן שהיה במסגד, מכיוון שהיה בטוח מעונשו של אלוהים אדירים, ומי שראה שהוא מתחבר עם המתים אז נסע רחוק, ומי שראה שמת מת צחק ואז בכה, זה מעיד על כך הוא מת מחוץ לדת האיסלאם, ומי שרואה שאדם מת השחיר את פניו, זה מעיד שהוא מת כלא מאמין. הוא ראה שאדם מת סיפר לו על העניין שלו, כי כמו שאמר, כי המתים בבית האמת אינם מדברים אלא אמת. ומי שרואה שלאדם מת יש כתר, תכשיטים או טבעות, או מה שמעטר אותו, או שהוא רואה אותו יושב על מיטה, אז הוא מציין את טובת תורו, ומי שרואה שאדם מת לובש בגדים ירוקים, זה מצביע על כך שמותו היה סוג של עדות, ומי שראה שאדם מת יערער על כך בזמן שהוא לא היה מסוגל לעשות זאת או שהוא היה מטיף לה במילים של G. Laze, זה מצביע על כך שהוא חטא. לכן עליו לחזור בתשובה לאלוהים, ואולי האדם המת הוא במיוחד, ומי שרואה שהמת הוא עירום ומערומיו חשופים, אז זה מעיד על עזיבתו את העולם הזה עירום ממעשים טובים, ואם הוא מאנשי צדק, ואז הוא מריח את זה ומי שרואה מת עם בגדים מלוכלכים או חולה, הוא אחראי לדתו זה בינו לבין אלוהים אדירים, במיוחד בלי העם, ומי שרואה שאדם מת עסוק בלעשות טוב עבודה, אז הוא טוב בזכותו בהמשך, ו אם עבודתו ראויה להאשים אז נגד זה, ומי שרואה אדם מת שחי ותפס את מקומו, אז מי שעוקב אחריו מקבל אפוטרופסות ומי שרואה שאדם מת מתלונן על ראשו, אז הוא האחראי להזנחתו ענייני ההורים, ואם הוא מתלונן על צווארו, הוא אחראי לבזבז את כספו או את ידידות אשתו, ואם הוא מתלונן על ידו, הוא אחראי על אחיו או בן זוגו או על שבועה שנשבע בה שקרן ואם הוא התלונן על בטן אז הוא אחראי לזכויות האב וקרובי המשפחה, ואם הוא התלונן על רגלו אז הוא אחראי להוציא את כספו שלא ברוך השם ואם הוא מתלונן על הירך שלו, ואז הוא אחראי על כריתת רחם, ואם הוא מתלונן על רגליו, הוא אחראי למות חייו בשקר, ומי שרואה שאדם מת מתפלל עם החיים, הם נופלים במה שמוטל על ה מ 'של ציות, ומי שרואה שהוא נכנס מאחורי המתים בבית לא ידוע אז הוא לא עשה הוא יוצא מזה, הוא מת, ומי שרואה שהוא נוסע עם אדם מת כי העניין שלו מבולבל ממנו ומי ראה אדם שמת שהכיר אותו וברך אותו ושאל אותו, כי לא מת באותה שנה ומצביע על טובתו וטובת מצבו של הנפטר, ומי שרואה שמת ידוע מת שוב ומותו בוכה, הוא יתחתן עם חלק ממשפחתו והוא יהיה כלה ביניהם, אחרת אדם ימות אם אין לו סיבה. מות עמיתו או שמו, ומי שרואה שמת מת נאנק ומצבו אינו זהה, זה מעיד על עבודתו הרעה והתגמול על מעשיו המכוערים. ומי שרואה שקבוצת מתים במקום אוכלת משהו, הדבר ההוא יקר ומי שחושב שהוא מחבק את המתים כשהם על כרית, חייו יתארכו….
…אם אתה רואה את עצמך עירום בחלום זה מבשר של שערורייה וצרות עבורך . לראות אחרים עירומים בחלום פירושו שיש גברים רשעים שמפתים אותך לסטות מדרך הצדק . תחלה שתוביל לכישלון . אם חלמת שלפתע גילית את עצמך עירום ושאתה מנסה לכסות, זהו הפרשנות שלו שביצעת תענוגות אסורים בניגוד לגידולך וגידולך הנדיב, ושאתה שואף לתקן את התנהגותך . אם בחורה חולמת שהיא מעריצה את העירום שלה, זה אומר שהיא תזכה במה שהיא מבקשת, אבל היא לא תזכה בכבוד של אנשים ישרים . תזכה לעושר ותהילה על יופיו . אם היא חולמת שהיא מכוערת, זה אומר ששערורייה תטלטל את המוניטין שלה . ואם חלמה לשחות עירומה במים צלולים, היא תהיה מעורבת בקשרים מיניים אסורים, אך בקרוב היא תחלה ותאבד את יופיה . ואם היא תראה גברים שוחים עירומים במים צלולים, זה אומר שיהיו לה אוהבים רבים . ואם המים מעוננים, פירוש הדבר שמעריץ קנאי יגרום לה לבעיות ולשערוריה שתשמיד אותה ….
…שיער ראש וגוף : כסף . עירום הגוף הוא עירום של בעל נשים ….
…מזל דלי : אדם מוציא כסף במרמה, כך שמי שרואה שהוא קונה מבאר מים ומכיל מים בכליו, אז הוא מכיל כסף מהונאה . אם הוא ראה שהוא רוקן אותו למעט מיכל, אז הוא לא השקיע את המים האלה עד שהם נעלמו ויתרונותיהם נעלמו . אם היה משקה את זה בבוסתן שלו, הוא היה מכה אישה, והוא היה מכה אותה . אם הגן מניב פירות, אז הוא יכה ילד כפי שהוא רואה ממנו . אם הוא רואה באר ישנה ומשקה ממנה גמלים, אנשים או בעלי חיים, אז הוא עושה את המעשים הטובים והמכובדים ביותר מהארץ על פי כוחו ומצא אותה בה, והוא כמו רועה צאן שמנקז מים מהבאר על להקת הגמלים והחסר שלו . ומי שרואה שהוא נושר מבאר קדומה ומשקה את החיה, אז הוא צביעות של דת או עולם על פי כוחו עליה . ואם הוא רואה שהוא עושה הבדל מיוחד לעצמו, אז הוא משיג בעבודתו עניין מינימלי ביחס לכוחו בגלל הנטייה של דלי לעולמו במיוחד . שליח אלוהים, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו אמר : ראיתי כאילו אני נמצא בלב של כבשה שחורה, ואז אבו בכר לקח את הדלי אחרי שהוא לקח חטא אחד או שניים, וכשהוא לקח את זה משם הייתה חולשה, ואלוהים יסלח לו, ואז לקח את הדלי אחריו, עומר בן אל-חטאב, והכבשים התערבבו בביצים, כך שהדלי הפך לבלתי אפשרי. מערב בידו, לא ראיתי גאון גברי אפריק או אבן אל- חטאב . מסופר שאדם הגיע לאבן עבאס ואמר : ראיתי כאילו שפכתי דלי לבאר, ושני שלישים מהדלי התמלאו, ושלישי נשאר . הוא אמר : אתה נעדר ממשפחתך במשך חצי שנה ואשתך בהריון ותלד ילד . הוא אמר : מהן הראיות? הוא אמר : בגלל שהפכתי את הבאר לאישה, והבשורה הטובה שהייתה בבור הייתה יוסף עליו השלום, אז ידעתי שהוא ילד ושני שליש מהדלי היה שישה חודשים, וה השלישי שנותר היה שלושה חודשים . הוא אמר : היא האמינה שהספר שלה הוזכר שהיא בהריון לפני חצי שנה ….
…והוא סיפר שאיש אמר לחלק מהעוברים ושבים, ראיתי באוזנה של אשתי טבעת של חצי מזה וזה חצי מכסף, אז הוא אמר, אולי נתת לה שני סיבובים והשארת אחד, אז הוא אמר שכן ….
…מאבק השמש יוצא כנגד המלך, והפחתת קרני השמש תפחית את יוקרתו של המלך . אם הוא רואה את השמש מפוצלת לשני חצאים, אז מחצית ממנה נשארה והשניה נעלמה, אז היא יוצאת אל המלך בחוץ, ואם החצי שנותר עוקב אחר חצי הזהב ומצטרף וחוזר לשמש בריאה, אז בחוץ לוקח את כל הארץ, ואם המחצית ההולכת וחוזרת למחצית הנותרת והשמש חוזרת כמו שהיה מלכו חזר אליו והוא זכה בחוץ . אם כל אחד משני החצאים הופך לשמש בפני עצמו, הרי שבחוץ יש את מה שיש עם המלך מהמלך, והופך לעמיתו ומקבל חצי מממלכתו . אם הוא רואה את השמש נופלת, זה אסון לערכי האדמה או להורים . אם היה רואה כאילו השמש זורחת בבית ומאירה את כל הבית, לאנשי הבית תהיה תהילה, כבוד ומזונות . ומי שראה שהוא בלע את השמש, הוא היה חי בחיים כבדים . אם הוא היה רואה את זה, המלך ימות . ומי שנפגע מאור השמש, אלוהים ייתן לו אוצר וכסף גדולים . ומי שיראה את השמש יורדת על מיטתו, הוא יחלה ויתלקח בגופו . אם הוא רואה שהוא עושה לו טוב, הוא מציין פוריות ועזב, ומציין אצל אנשים רבים את הבריאות . ומי שהשמש לוקחת ממנו משהו או נותנת לו משהו, זה לא מחמוד . אחת האינדיקציות למעשים טובים היא שאדם רואה את השמש בצורתו והרגלו הרגילים, ועלייה או ירידה בה עלולים להזיק . ומי שימצא את חום השמש ויתפנה בצל, הוא יינצל מצער . ומי שמוצא קר בצל ויושב בשמש, העוני שלו נעלם, כי הקור הוא העוני . ומי שמסוגל לראות את השמש כשהיא שחורה ומבולבלת, המלך מחויב אליו בכל עניין . ומסופר כי שופט חומס ראה כאילו השמש והירח נהרגים, וכוכבי הלכת נפרדו, ולכן הוא פוצל עם השמש, והוא פוצל עם הירח . הוא סיפר על חזונותיו על עומר בן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . אמר לו : עם מי היית? הוא אמר : עם הירח . עומר קרא : ~ אז מחקנו את פסוק הלילה וגרמנו לנו לראות את הפסוק של היום .~ והוא הסיט אותו מעבודת חומס, ולכן פסק שהוא הלך עם מועוויה לשתי שורות, והוא נהרג . ומי שרואה את השמש, הירח והכוכבים התקבצו במקום אחד ואת מלכם, ויש להם אור וקרניים, אזי האמרה מקובלת על המלך, השר והנשיאים . אם זה לא קל, אז אין בו טוב לחזון . אם הוא רואה את השמש והירח מסתכלים עליו מלמעלה, הוריו מרוצים ממנו . אם אין להם קרן, הם כועסים עליו . אם הוא רואה שמש וירח מימינו ומשמאלו, לפניו או מאחוריו, אז הוא ייפגע מפחד או פורענות ותבוסה, והוא נאלץ לברוח איתו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ השמש והירח שאספו יחד, והאדם יהיה לומר כי אשר הוא היום של בריחה .~ ושחור השמש, הירח והכוכבים וסיבובם, משנים את הברכות בעולם הזה . וליקוי חמה, קרה עם המלך . וכל מי שרואה עננים המכסים את השמש עד שלא יאיר, המלך יחלה . אם הוא רואה את זה לא נע בעננים או יוצא ממנו, אז המלך ימות, ואולי השמש הייתה מדען שיודע איך העננים התפנו, אז העצב יתפנה ממנו . ירח : במקור שר המלך הגדול ביותר, או סולטן ללא המלך הגדול ביותר, והכוכבים סביבו הם חיילים . ובתיו ודירותיו, או נשותיו ועובדותיו . וזה אולי הוא מציין חוקר המשפטן וכל ההוכחות שהוא מנחה, משום שהוא מונחה בחושך זורח הציבור . זה מציין את הילד, הבעל והאדון, והאישה והבן, על יופיו ואורו, ומשווים אותו ליופיים של נשים וגברים, ולכן נאמר כאילו הירח המלא היה כאילו היה ירח ירח. . ואז תאונותיו מתפרשות ומתורגלות כדומות למה שהוזכר קודם לכן בשמש, וזה עשוי להצביע על עלייה או ירידה, מכיוון שהוא גדל ויורד, כגון כסף, עבודות וגופות, יחד עם ההצהרה הקודמת על התנועה, כגון כחולה שרואה בתחילת החודש ירד עליו או הביא אותו אליו, אז הוא יתעורר מהבעיה שהוא נחסך ממחלתו . ואם הוא קצר בחודש, אז גילו נעלם, והמועד האחרון שלו מתקרב לכמות שנותרה בחודש, זה יכול להיות ימים, וזה יכול להיות אוסף, חודשים או שנים, עם הוכחות לכך בחלום או בחיים ערים . אם הוא יורד בתחילת החודש, או אם הוא נראה נעדר ממקומו, הוא עזב את מקומו ובא ממסעו . ואם זה היה בסוף החודש, לאחר שנסע ועזב את מולדתו . ומי שרואה אותו איתו או בחיקו או בידו, הוא יתחתן עם בעל לפי אורו ואורו, בין אם הוא גבר או אישה . עיישה, שאלוהים ישמח ממנה, ראתה שלושה ירחים שנפלו בחדרה. היא סיפרה את חזונה לאביה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ואמרה לה : אם חזונך נכון, שלושה קבורים בחדרך, הם מיטב אנשי הארץ ….
…מי שרואה שהוא מדקלם משהו מהקוראן ולא יודע מה קרא או שכח. אם הוא חולה, נרפא על ידי אלוהים או נפגע, אלוהים יקל על דאגתו ונאמר שמי שרואה שהוא מדקלם את הקוראן מדבר אמת. הוא מדקלם את הקוראן ומשלים אותו, ואז חייו פוגים לטובה. נאמר שמי שראה כי השלים את הקוראן ישיג את מטרתו, ואם הוא יקרא חצי ממנו, חצי מחייו חלפו. אסור לקרוא בה מעיד שיש פגם בדתו, ומי שרואה שהוא קרא סורה כלשהי, פסק דינו דומה למי שקרא את הסורה ההיא, ולכן ביטוי הביטוי שלה…
…ומי שרואה שהוא קרא את הקוראן וסיים לקרוא אותו, אז חייו יפוגו היטב, ואם הוא מדקלם חצי ממנו, חצי מחייו יעברו ….
…וחוסר משוא פנים : תוך כדי עבודה בעבודה, עדות למלקות ולמסמר מרצונו . מי שרואה את עצמו עירום ומופשט מבגדו, יש לו אויבים במקום בו ראה, והוא מתגבר עליהם . אם הערום שלו לא נחשף, אז הוא לא מתגבר עליהם . אם הוא מכסה את חלקיו הפרטיים במשהו או בידו, אז הוא מובל אליהם ונמלט מהם . אם הוא רואה שד רק באמצע, אז הוא שואף לעבוד . אם הוא רואה את עצמו מחפש באופן משוא פנים, הוא משיג את הדבר באותה מידה שהוא אינו משוא פנים. באשר לעירום, אם אין לו עבודה עימו, הרי שמדובר בצייתנות נוקשה ונטושה ותקיפה מגונה . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי שאדם העומד באמצע המסגד פירושו מסגד בסרה, בקושי, עם חרב בידו המכה בסלע ושובר אותו, אז אבן סירין אמר לו : האיש הזה צריך להיות חסן אל בסרי . האיש אמר : הוא ואלוהים הוא . אבן סירין אמר : ידעתי שמי שמופשט בדת, פירושו מיקום המסגד, וכי חרבו שבה נהג להכות את לשונו, השוברת בדבריו את אבן האמת בדת ….
…מי שרואה שהוא עומד על קיר או יושב בו, אז הקיר הוא אותו מצב שהוא מקים, אם הוא קרוב, הוא במצב טוב, אחרת הוא בגודל הקיר ומסוגל להיות מסוגל לזה . ואם הוא נפל מאותה חומה, הוא היה נופל ממדינתו, או שהוא היה עירום בתקווה בשבילו, או בעניין בו הוא תקוע במערכת יחסים ….
…אשכים : עירום האויבים שאיתם הם מגיעים אליו, ואם יראה את אשכיו מנותקים ללא נקע או פגיעה בהם, אז אויביו ינצחו ככל שיקבל מהאשכים, ואם יראה כי אשכיו הם גדולים או שיש להם כוח מעבר לגורלם, ואז הוא חדיר נשימה שאויביו לא יגיעו אליו רע . אולי הפרעתם הייתה הפרעת הנקבות מהילד, אם היו ראיות בחזון הטוב . מכיוון שהאשכים הם שתי הנקבות, והביצה השמאלית היא הנער, ואם הוא רואה שזה נלקח ממנו, בנו נפטר, והוא לא נולד אחריו . אם ראה שהוא נתן אותה לאחרים בחסד נפש ממנו, והיא ממנו, אז נולד לו ילד ללא בגרות והילד מיוחס למישהו אחר . אם הוא יראה כי האשכים שלו נמצאים בידי אדם ידוע, האיש יזכה בכך . אם האיש הוא אדם צעיר אז הוא האויב שלו, ואם הוא רואה שהוא אדון, הוא יכה בכסף שאויביו לא יכולים להבטיח . וראה אדם כאילו יש לו עשרה זכרים ואין לו אשך, אז הוא אמר את חזונו במעבר חצייה ואמר לו : יהיו לך עשרה בנים, ולא נולדת לך נקבה . באשר באזור הערווה : שלו הירידה תקפה הסונה, והגידול זה כסף וכוח המתקבל מהצד של אדם שאינו ערבי . אם ראה כאילו הסתכל בשיער הערווה שלו והוא לא ראה שיער כאילו מעולם לא נבט, הוא ציין עליו אבן בכסף או בשני הפסדים שיהיו לו . אם יש לו הרבה שיער כדי למשוך אותו דרך האדמה, אז הוא ירוויח הרבה כסף עם שחיתות בחובות, ובזבוז שנים ואבירות ….
…תפקיד : התפקיד, זה תפקיד שמוביל, מה זה נפל מההריסה או מצמצום או יכולת או טוב או רע, אז הוא חזר למשפחתה ובראשה ולתושביה . הקירות הם גברים והתקרות הן נשים, כי גברים הם מגיני הנשים, כי הם מעליהם, ודוחפים אותם לגרוע מכולם, אז הם כמו כוח, אז מה שאישר את משמעותו, הוא חזר אותו ועבד על זה . ביתו של האיש מציין את גופו, את חלוקתו ואת עצמו, מכיוון שהוא יודע זאת ומכיר אותו. זהו תפארתו, זיכרונו, שמו ומעיל משפחתו, וזה עשוי להצביע על כספו בו הוא נמצא בכושר, ואולי זה מעיד על לבושו לכניסתו אליו, ואם היה זה גופו, דלתה היו פניו, ואם הייתה זו אשתו, זו הייתה דלתה הקלה שלו, ואם זה עולמו וכספו, אז הדלת שלה הייתה הדלת שהוא גרם ומזונותיו, ואם זה הבגד שלו, אז זה הדלת הייתה הצווארון שלו . אם הדלת לבד, היא עשויה להתייחס לראש הבית, והפרט שנפתח ונסגר, והפרט האחר עשוי להתייחס אליו לאשתו החובקת אותה בלילה, ופונה ממנה בעת כניסה ויציאה במהלך היום, ובו מסכמים את הזכר ואת הנקבה בצורה ובסגר, זה שבו הסגר הוא הזכר, וזה שבתוכו הלולאה היא הנקבה, אשתו, כי המנעול מוכנס לתוך זיז הוא זכר, והצורה הכוללת אם הוא מתפרק היא כמו זוג, וזה עשוי להצביע על שני בניו של בעל הבית, זכר ונקבה, ושני האחים והשותפים בבעלות על הבית . באשר למשקוף הדלת וסיבוביה וכל מה שנכנס אליה בלשון, שהוא לאישה ולעובד, ולגבי רשימותיה, זה עשוי להצביע על ילדים זכרים או עבדים, אחים ומשרתים . באשר לרגליו וטבעת הדלת, הם מצביעים על רשות בעליו, גבותו ומשרתו, ומי שרואה דבר מכך, ירידה, התרחשות, עלייה או חידוש, זה רגיל לתוספת על ידי הגדלת הראיות והראיות לערנות . באשר לבית הלא ידוע מלבד הידוע, זהו משכנו של הבא, כי אלוהים אדירים קרא לזה בית ואמר : ~ והבית ההוא הוא הבא ~. כמו כן, אם ידוע שיש שם המציין את הבא, כגון משכנה של עוקבה או משכנו של שלום, אז מי שרואה את עצמו בו והיה חולה, מוביל אליו בשלום והוא חופשי מהפיתוי והרע. של העולם הזה, ואם הוא לא חולה, זו בשורה משמחת עבורו, בהתאם להיקף עבודתו, מחאג 'או ג'יהאד או סגפנות, פולחן, ידע, צדקה, קשר או סבלנות על רקע אסון. הוא הוביל אליה, ולמען מי הוא הטיף חזון מוגבר וראיות ערניות, ואם ראה איתו בספרי חלומות שעליהם למד, אז הידע שלו הוביל אותו אליו . ואם יש בו מתפלל, אז הוא הגיע לתפילותיו, ואם היה לו סוסו וחרבו, הרי שמאבקו הגיע אליו, אז על המשמעות, ובאשר להתעוררות, הוא מסתכל במפורסמים ביותר במעשיה עם עצמו והכי קרוב בשנתו לשאר ציותו, אם הם היו רבים, הבשורה הטובה הייתה בחלום . לגבי מי שבנה בית שאינו ביתו במקום ידוע או לא ידוע, בדוק את מצבו, ואם הוא חולה או שיש לו אדם חולה, הרי זה קברו, ואם אין דבר מכך, אז זה עולם שמועיל לו אם הוא נמצא במקום ידוע, ואם הוא בנה אותו בחלב וחימר, זה היה מותר, ואם זה היה עשוי לבנים, טיח וסיד, זה היה אסור למען האש ש הדליק את עבודתו . ואם הוא בנה את הבית במקום לא ידוע ולא היה חולה, אם זה היה עם חלב אז זה מעשה טוב שהוא עושה למען הבאים, או שהוא עשה את זה . ואם הם בתמורה, אז הם מעשים ראויים למעצר שהוא מתחרט עליהם בהמשך, אלא אם כן הוא חוזר להרוס אותם בחלום, אז הוא חוזר בתשובה מהם, ובאשר לבית של מבנה לא ידוע, אדמה, מיקום ואינדיבידואלי משפחות על התפקיד, במיוחד אם הוא רואה בו אנשים מתים שמכירים אותם, אז זה משכנו של הנולד. הכנסתו, אז הוא מת אם הוא לא יוצא מזה, ואם הוא נכנס ועוזב אותה, אז הוא נמצא על סף מוות ואז בורח, ומי שרואה שהוא נכנס לבית חדש עם מתקנים שלמים והיה בין הבתים במיקום ידוע, אם הוא עני הוא מתעשר, ואם הוא עשיר הוא מתעשר יותר, ואם הוא חרד שחרר אותו, ואם הוא היה ציית, הוא חזר בתשובה, ועל פי טובתה ויכולתה , אם הוא לא הכיר את בן-זוגה, אם היה לה בן-זוג, אז זה היה בעליה, ואם היא הייתה מוצקה, זה מותר, ואם היא הייתה מטויחת אז זה היה אסור . ויכולת הבית היא רוחב ונדיבותו של עולמו, צרותו, צרות עולמו ואומללותו, ונמצא שהוא מחדש את עבודתו, ומסדיר את דתו, ולגבי הידוקו, הוא דיוק ניהולו, ומטרתו היא אושרו, והבית עשוי מברזל לאורך החיים של בעליו ומדינתו . ומי יוצא מביתו כועס, הוא ייכלא, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~ והוא נעלם מהבית שלו בכעס .~ אם הוא רואה שנכנס לבית שכנו, הוא נכנס לסוד שלו . אם הוא אדם לא מוסרי, אז הוא נבגד על ידי אשתו ופרנסתו . בניית בית לפרישות היא אישה מוגבהת שהוא מתחתן איתה, וכל מי שרואה בית מרחוק משיג עולם רחוק, ואם הוא נכנס אליו מבניין ובוץ ולא היה נפרד מהבתים והבתים, אז זה עולם שקורה לה . ומי שרואה שהוא עוזב את הבניינים, מדוכא או משתנה, אז הוא עוזב את עולמו או את מה שיש ברשותו על פי היקף המצוין על ידי פני יציאתו . מסופר שאיש תושבי תימן הגיע למעבר ואמר : ראיתי כאילו אני נמצא בבית ישן שלי וזה הרס אותי . הוא אמר : אתה מוצא ירושה, ועד מהרה קרוב משפחה נפטר וירש ששת אלפים דירהם . ואחר ראה כאילו הוא יושב על גג בית צלוחיות, והוא נפל ממנו עירום, אז סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אשה מבית המלך יפה, אבל היא מתה מוקדם יותר, וזה היה כך . בתי הבית הם נשות בעליו, הסגנונות והסמרטוטים הם גברים, מרפסות הבית הן כבוד העולם וההנהגה, ואוצרו הוא האפוטרופוס על כספו מאנשי ביתו. , בריאותו נמצאת בעיצומה של מדינה עולמית, פני השטח שלה הוא שמו, גובהו, ובית האימאם אל עדל הוא פער מחורי המוסלמים, והריסת בית המלך המחוזק היא חוסר סמכותו . העובדה שהאיש היה על גג לא ידוע השיגה מעלית וביקשה את עזרתו של אדם בכיר, והוא ביקש עזרה . הנוצרים אמרו: ~מי שראה את זה כאילו הוא גורף את ביתו, הוא היה מוכה בצער או מת פתאום, ונאמר כי טאטוא הבית הולך להיעלם, ואלוהים יודע מה נכון ….
…וג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שחושב שהוא רוכב על פיל עירום כדי לצפות, הוא יתחתן עם אישה זרה ~ עם נדוניה והיא תוכל לעשות זאת . ומי שרואה אחרת, הוא יוכל לעשות זאת ….
…ומי שראה שהוא נצלב ולא ידע מתי נצלב, אז הוא מחזיר לו כסף שעבר ממנו, ונאמר שהצליבה היא עבור העשירים אלא אם כן יש לו תפקיד כראיה לעוני, כי הצלוב נצלב עירום, ולעניים יש עושר ויכולת ….
…תאריכים : נאמר שעומר ראה את זה כאילו אכל תמרים, והוא הזכיר כי בפני שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ואמר : זו מתיקות האמונה . וסוגי תמרים הם רבים, ותאריכים למי שרואה זאת, מעידים על גשם . ולמי שאוכל את זה תעשה לו פרנסה כללית טהורה, ונאמר שזה מעיד על קריאת הקוראן, ונאמר שהתאריכים מעידים על חסכון בכסף . חזון האכילה הפזיזה הוא עבור הדהים . ונאמר שמי שראה את זה כאילו הוא אוכל תמרים טובים, הוא שומע מילה טובה ושימושית . ומי שרואה את זה כאילו הוא קובר תאריכים, הוא אוגר כסף, או מקבל כסף מכמה מהכספות . ומי שרואה כאילו יקצץ תאריך ויבין ממנו את כוונותיו, אז יהיה לו בן, כי אלוהים אדירים אומר : “ אכן אלוהים בורא אהבה וזרעים . ~ החזון של אכילת תאריכים בזפת עדויות של גירושין הסודיים של אישה . באשר לראות את פיזור התאריכים, זו אמנות טיולים . וסוכן התאריכים, גאנימה . ומי שרואה כאילו הוא בא מעץ דקל בימיו, הוא יתחתן עם אישה מכובדת, עשירה ומבורכת . ונאמר שהוא מכה כסף מעם אציל מבלי להתעייף, או מנחלותיו, ונאמר שהוא פוגע בידע שימושי שהוא עובד איתו . אם זה לא הגיע לזמן, אז הוא שומע דגל ולא עובד איתו . אם ראה כאילו בחר עץ דקל עם ענבים שחורים, הרי שאשתו יולדת בן של בעל שחור . אם ראה כאילו קצר מכף יד יבשה ורטובה, אז הוא לומד מאדם לא מוסרי מדע שיועיל לו . ואם החולם היה במצוקה, הוא היה זוכה להקלה, על מה שאמר הקב~ה בסיפור מריה : ~ ואלגלג עליך בגזע כף היד .~ נאמר כי תאריכים מפוזרים של דראמים אינם נשארים . ומי שרואה שקוצרים לו תמרים, אז קוצרים לו כסף מאנשים עם סכנות . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו מצאתי ארבעים תמרים, והיא אמרה : הכית ארבעים מקלות . ואז הוא ראה אותו זמן מה אחר כך ואמר : ראיתי כאילו מצאתי ארבעים תמרים בפתח הסולטאן . הוא אמר : זה משפיע על ארבעים אלף דירהם . האיש אמר : חציתי את החזונות שלי הפעם בשונה ממה שעשיתי בפעם הראשונה . הוא אמר : כי אמרת לי את החזון שלך בפעם הראשונה, והעצים התייבשו, ואתה ניהלת את השנה, והפעם הגעת אליי עם חיים בעצים . העניין היה בשתי הפעמים מה שהוא חצה . ושליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : ראיתי כאילו אדם בא אלי והאכיל אותי במנת תמרים, אז יצאתי לזר, ואם יצא גרעין, איותתי אותו . ואז נתתי לי חתיכה שנייה, ואם גרעין, נשפתי אותו . ואז נתתי לי פסגה שלישית, ואם גרעין Vlvztha . אבו בכר אמר : תן לי, שליח אלוהים, לחצות אותו . הוא אמר : תחצה את זה . הוא אמר : חברה נשלחת, והם מרוויחים ומברכים ומדביקים אדם . ואז נשלחה פלוגה, והוא אמר שלוש פעמים, והוא, יהי עליו תפילת ה 'ושלום, אמר : כמו כן אמר המלך . אניס בן מאליק ראה בחלום כאילו אבן עומר אוכל סוד, אז הוא כתב לו שראיתי אותך אוכל בסתר, וזה המתיקות של האמונה . ונאמר שאדם עירום ראה סלים של סלים נופלים מבטן חזירים, כשהוא דוחף אותם ונשא אותם לביתו . אז שאל את מי שהביע את זה, והוא חצה אותו עם שלל מכספי הכופרים. עד מהרה יצאו הרומאים והניצחון היה עבור המוסלמים, ומה שעבר עליו הגיע אליו . אבן סירין נשאל על אישה שראתה כאילו היא מוצצת תאריך ונותנת אותו לשכנתה ומוצצת אותו, אז הוא אמר : האישה הזו חולקת איתו טובה טובה , אז היא שוטפת את הבגד שלו . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי כאילו מפל בידי ויש בו תמרים, וראשי ופניי שקועים בו, ואכלתי אותו ואמרתי : כמה זה חמוץ . אבן סירין אמר שאתה אדם שהתמכר להרוויח כסף לימין ולשמאל, ולא אכפת לך מביטחון האסורים. האבטחה הייתה מותרת, אבל אני יודע שזה אסור . זה היה כך . אם אישה רואה שהיא אוכלת תמרים עם זפת, היא לוקחת את ירושת בעלה והיא גרושה ממנו ….