קפה אם חלמתם לשתות קפה, פירוש הדבר שחברים אינם מסכימים עם כוונותיכם בנישואין . אם אתם נשואים, זה כולל מריבות ומריבות תכופות . אם אתה חולם על סחר בקפה, זה מנבא כישלון של עסקים . אם אתה מוכר את זה, ההפסד בטוח . אם אתה קונה את זה זה עשוי לשמור על מוניטין טוב . אם ילדה רואה קפה או מטפלת בה בחלומה, היא תגרום למהומה סביבה אם היא לא שמרנית במעשיה . אם חלמת לצלות קפה, זה אומר שהילדה תינצל מרוע בכך שהיא מקיימת נישואי מזל עם אדם זר . אם אתה רואה קפה טחון, אז זה מבשר על מאמצים מוצלחים בסבל . קפה מיובש מזהיר אותך מליטוף חשוד של זרים . קפה ירוק פירושו שיש לך אויבים נועזים שלא יראו לך רחמים ויילחמו להפיל אותך ….

קפה : מי שישתה אותו עם תמרים בקיץ יהיה לו כסף ותזרים מזומנים, בעוד שבחורף הוא יחווה שלב של חוסר רווחים ….

…אם אתה רואה מטחנת קפה בחלומותיך, המשמעות היא שאתה מתקרב לסכנה קרובה, וכי כל הכוח והערנות שלך יחייבו אותך לעמוד בעקשנות כדי למנוע את התוצאות הקשות שלה . אם אתה שומע את זה טוחן, זה מצביע על כך שכמעט לא תנצח בקיעת רעה נגד עבודתך ….

…ומי שרואה שהוא שפך עליו מעיין, ואם הוא מודאג, אלוהים יהיה מודאג או ירא, שאלוהים יגן עליו, או שהוא חולה, או שיש לו חוב שהוא הוציא, או אם הוא אשם , אלוהים יסלח על חטאיו ….

…בית קפה אם ראיתם או ביקרתם בבית קפה בחלומותיכם, הדבר מנבא כי תיהנו מחברות לא נבונה עם אנשים שיתבררו כאויביכם . נשים ערמומיות עשויות לזמן קשר נגד המוסר והרכוש שלך ….

ומי שרואה מישהו שופך עליו מים, אז הוא יקבל טוב וייהנה ממנו, ואם המים רעים או לא נעימים בטעמם ובריחם, אז הביטוי שלהם נגדו ….

…שיפון לראות צמח זה בחלום הוא סימן טוב, ברכה והצלחה בעתידך . אם אתה רואה קפה שיוצר מצמח זה, פירוש הדבר שאתה שולט בהנאותיך ומרסן אותם עם היגיון קול וכי אתה פותר את קשייך ואת ענייניך בצורה חלקה ללא הרגשה ובעיות . אם אתה רואה בקר נכנס לשדה שיפון לרעות, זה מתפרש כטוב והצלחה בעסק שלך ….

…טיפול בהפרעות שינה : כללי נהלים : . היפטר מהרגלים רעים המשפיעים על השינה , כגון : לאכול יותר מדי לארוחת הערב . . . או לשתות הרבה נוזלים לפני השינה , או לשתות ממריצים כמו תה, קפה, קוקה קולה, שוקולד ועישון . . לא לקחת את הבעיות והחששות הלא פתורים של יום קודם לחדר השינה . . שהאינדיבידואל יתאפיין בתביעת עצמו וביטוי עצמו , ובכנות עם אחרים כדי שלא יישא את עצמו מעבר ליכולתו או ירגיש חרטה, מה שחושף אותו לסיוטים ולחלומות אימתניים בגלל מחשבה על העניינים הללו והטעויות שהתרחשו במהלך יום . . בחירת המיקום המתאים לשינה בצד , והליכה של הנביא בכך היא עניין מועיל ביותר . והתחל לישון בצד ימין ולקרוא כמה אמרות לפני השינה . . טיפול בחדר השינה ולקחת בחשבון שהוא רחוק מרעש ומאור גבוה והופך אותו למקום לישון בו בלבד ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…אם הוא רואה את זה כאילו שפך דם לאחר הליבוטומיה, אז הוא חוזר בתשובה על החטא, כי הדם שיוצא הוא תשובה . אם הדם שחור, אז נקבע לחטוא גדול, מכיוון שהדם הוא חטא והוא תשובה . אם הוא רואה כאילו לקח נרתיק ואשתו הבחין בו במשך זמן רב, אז היא יולדת ילדה . ואם יחצה אותה במקרה, הוא ינתק אותה מקרוביה . אם הוא רואה שהוא מתכוון לפלבוטומיה, הוא מתכוון לחזור בתשובה ….

…זה ידוע היטב כי ציווי הטוב בחלום הוא כמו מישהו שמורה לאנשים להתפלל או להעיד או להעיד אותם, כי זו עדות לאמונה באלוהים הכל יכול ולהגשמת זכותו, ואם הוא ראוי למנדט, הוא משתלט, או שהפסיקה נפסקת . כמו כן, אם ראה בחלום שהוא שפך יין או זרק קוביות וכדומה, אז זה מעיד על אמונה, ואולי זה מצביע על משהו שדורש סבלנות . באשר לצרף רשע ולאסור את הידוע בחלום, זו עדות לצביעות ….

…זה ידוע היטב כי ציווי הטוב בחלום הוא כמו מישהו שמורה לאנשים להתפלל או להעיד או להעיד אותם, כי זו עדות לאמונה באלוהים הכל יכול ולהגשמת זכותו, ואם הוא ראוי למנדט, הוא משתלט, או שהפסיקה נפסקת . כמו כן, אם ראה בחלום שהוא שפך יין או זרק קוביות וכדומה, אז זה מעיד על אמונה, ואולי זה מצביע על משהו שדורש סבלנות . באשר לצרף רשע ולאסור את הידוע בחלום, זו עדות לצביעות ….

…התיק : מציין אדם, ולכן מי שרואה אותו ריק הוא עדות למותו של בעל התיק . נאמר שהשקית היא סוד כמו צרור . ונאמר שמי שראה שיש שקית באמצע, ציין שזה נובע ממקור ידע טוב, ואם יש בו דרהם תקף, אז הידע הזה נכון, ואם זה שבור ואז הוא צריך ללמוד בעבודתו . ומסופר שאדם בא לאבו בכר רדואן לאלוהים ואמר : ראיתי כאילו טלטלתי את התיק שלי ולא מצאתי בו אלא עלוקה . הוא אמר : התיק הוא גוף האדם, והדהרם הוא זכר ומילה, ולעלוקה אין הישרדות . אם אדם רואה שהוא שפך את שקיתו או את האשליה שלו או את הצרור שלו, הוא מת וזכרו מנותק מהעולם . לדבריו, ואז האיש יצא מאבו בכר, בארזון קילקל אותו והרג אותו ….

…ומי שרואה במקום נהר של דם או מרזב נוזלי, אז הוא שפך דם ….

…ומי שיראה שהוא שפך את לשונו על אחד מהם בחוסר מוסריות, הוא יובס בסדרו ….

…ומי שרואה שהוא שפך ממנו דם מדקירת חנית, הוא יקבל מילים ממי שפוגע בו אך יקבל תגמול עבורו ) והוא עשוי לראות את מה שהוא מכחיש או שמישהו מהצד שלו מדבר משהו שלא מתאים לו נפש ….

…השוט : הסולטן, וההפרעה שלו בהכאת הסולטאן הולכת, ועריקתו עריקתו של הסולטן . ופגיעה בחיה בשוט מציינת שבעליה מתפלל לאלוהים הכל יכול בעניין . אם הוא מכה אדם בשוט שאינו נשלט והידיים אינן מושטות, הוא ממריץ ומייעץ לו . אם זה כואב לו, הוא מקבל את ההטפה . אם הוא לא יפגע בו, הוא לא ילמד . אם דם זורם ממנו בעת הכאה זה עדות לאי צדק . אם לא, זו עדות לאמת . אם המוכה היכה מדמו, אז הוא נפל על מי שהוכה בכסף אסור . ועיוות השוט בעת מכות מעיד על עיוות העניין בו הוא נמצא, או על הטיפשות שמשמשת אותו בפקודתו . ואם הוא נפגע מהשוט, זה מעיד על עזרתו של אדם לא ערבי המחובר לסולטאן שמקבל את דבריו . אם הוא רואה כאילו שוט יורד עליו משמים ועל אנשי ארצו, אז אלוהים אדירים מפעיל עליו סמכות לא צודקת או עליהם עם חטא שהם רכשו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אז שפך אדונך שוט ייסורים עליהם . ”…

…חדר האמבטיה : מציין את האישה שתמוסס איתו את המיזרה, והאדם נלקח איתו כאשר זיעתו יוצאת, כיוון שזרעו נופל ברחם, וזה כמו פות . ואולי הוא ציין את תפקידם של אנשי הגיהינום ואנשי הרשע, הסכסוך והדיבור, כמו תפקידם של הנואפים ובתי הכלא, ותפקידם של השליטים והאספנים על אשו ודיכויו או הטרור של משפחתו ושל שערים טובים ממנו ושפע המים הזורמים בו . ואולי מצוין על ידי הים והחולי, ולעזאזל . מי שרואה את עצמו בחדר אמבטיה או מישהו אחר רואה אותו בתוכו, ואם הוא רואה אותו מת, אז הוא נמצא בתוך האש והאינטימי, כי הגיהינום הוא תפיסתי ויש לו שערים שונים, ובו האינטימי והסמוק, ו אם מטופל יראה זאת, אסתכל על מצבו, ואם הוא רואה שהוא מחוץ לבית החום לבית הטהרה, ומחלתו היא ערה חופשית, קמתי . אז מי ששוטף ויצא מזה, הוא יצא שלם . אם מחלתו הייתה הצטננות, היא גברה וחששה ממנו . אולם אם הוא שוטף ולובש בגדים לבנים, בניגוד להרגלו, ונוסע בסירה שאינה מתאימה לו, כלומר לשטוף אותו, לעטוף אותו ואת ארונו . ואם זה היה בחורף, ההתכווצות הפחידה אותו . אם הוא רואה שהוא נמצא בתוך בית החום, אז הוא נגד מה שהוזכר קודם לכן ביציאה, אז תתייחס לשיקול, והבית האמצעי יהיה לחולים שישבו בו, מה שמעיד שהוא מתווך במחלתו עד שהוא נכנס או עוזב, אז זה נסיגה או התאוששות . ואם הוא לא היה חולה, והיה לו מריבה או צורך בבית של שליט, שליט או שליט, פסק הדין עבורו ועבורו מבוסס על מידת החום או הקור שקיבל בחדר האמבטיה, או חלקלק או ריסוס . אם כל זה, והאיש היה רוואי, יתחתן או השתתף בחגיגה או הלוויה, והיה בזה רעש או רעש, דאגות וצער, כמו זה שבשירותים, אחרת תהיה לו סיבה בשבילו כסף העולם עם שליט בגלל זרימת מים וזיעה, שזה כסף . זיעה עשויה להצביע על דאגה, עייפות ומחלות, במיוחד בעננות ובטמפרטורה של חדר האמבטיה . אם פשטו אותו מבגדיו, הרי שזה אצל אשתו, ולמען משפחתה ובשביל משפחתה, יבוצע בו מה שהאמבטיה קוראת . אם הוא בבגדיו, העניין הוא מנקודת מבט זרה או כמה עניינים אסורים כמו האם, הבת והאחות, כך שגם תנאיו נחשבים, ודרגותיו ומקומות מגוריו מועברים, ומה הוא נפגש או נפגש ברשותו בחדר האמבטיה, והעברתו בו ממקום למקום . ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו דרך תעלה או אנרגיה קטנה בדלתו, או שיש בו אריה, לביאה, בהמה, עורבים או חיים, אז הוא אישה שנכנסת אליה בעיטור, והוא פוגש איתה את אנשי הרוע וחוסר המוסריות בקרב העם . כמה מהם אמרו : חדר האמבטיה הוא בית של נזק, ומי שנכנס אליו נפגע מהנשים . יונים נובעות משמם האינטימי, שכן הן בשר חזיר, ויונים הן גיס או קרוב משפחה . אם היו משתמשים בו מים חמים הנשים היו נלחצות, ואם הם היו המומים ונכנסים לשירותים, הם יצאו מעננה . אם הוא מתיישב בחדר האמבטיה, אז הוא שובר את האישה ומכריז על פקודתו, כי האמבטיה היא המקום בו נחשף ה~אווה ~ . אם הוא יבנה אמבטיה, אז הוא יבצע מגונה ויתעב אותו בכך . אם חדר האמבטיה חם ורך, אז משפחתו, חתנו וקרובי נשיםיו מסכימים, עזרו לו וירחמו עליו . אם הוא קר, הוא לא מתערבב איתו ולא מרוויח מהם . ואם היה לו חם מאוד, הם היו מחוספסים, והוא לא ראה אותם מרוצים מחומרתם . ונאמר שהוא ראה שהוא בבית החם . כי אדם בוגד בו עם אשתו, והוא שואף לעצור אותו, ולכן הוא לא מתכונן אליו . אם האגן מלא והמים זורמים מהבית החם לבית האמצעי, אז זה יכעיס אותו על אשתו, ואם האמבטיה מיוחסת לזעם העולם, ואם הוא קר, אז האדם החזון לקוי ועם מעט הכנסה, וידו אינה מגיעה למה שהוא רוצה . ואם הוא חם, רך ואוהד, אז ענייניו הם של אהבה, והוא יהיה אוהב המדינה, שרואה בו הקלה ושמחה . ואם חם מאוד, אז זה יהיה פורה, ולא יהיה לו מידה, והוא לא ישבח את העם . ונאמר כי מי שראה שהוא נכנס לשירותים הוא עדות לקדחת מצמררת . אם הוא רואה שהוא שתה מים חמים מהבית החם, או שפך אותם או התרחץ איתו באופן שאינו כביסה, אז זה דאגה, מצוקה, מחלה ואימה, כמו המים החמים, ואם הוא שתה אותם מהבית האמצעי, אז זה חום מוצק . אם משקה מבית קר, אז הוא צייר, ואם הוא רואה שהוא שוטף את עצמו במים חמים ורוצה לנסוע, אז הוא לא צריך לנסוע . אם הוא נשכר על ידי אדם המבקש את טובתו, אז אין לו סעד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם הם מבקשים עזרה, הם יטופלו במים כמו זמן זמן .~ אם משולבים האמבטיה, הכיבוי והנורה, קחו את האמבטיה והאמבטיה ועזבו את האמבטיה, כי זה חזק יותר בפרשנות . אם הוא רואה יונה לא ידועה במקומו, אז יש אישה שאנשים יצפו בה . וכמה מהם אמרו : מי שראה את זה כאילו הוא בונה חדר אמבטיה, הוא הקל על עצמו . והוא סיפר שאדם ראה כאילו הוא החליק לשירותים, אז הוא חתך אותו במעבר חצייה, והוא אמר : אתה כל כך גרוע . הוא הראה לו שהוא החליק לשירותים, ורגלו נשברה ….

…האבק נמצא בחלום מציין אנשים מכיוון שהם נוצרו ממנו . ואולי הוא ציין בקר וחיות או את העולם ואנשיהם, מכיוון שהאבק הוא מהאדמה, והוא מכיל את העקביות של פרנסת הבריאה, והערבים אומרים : אדם מאובק אם הוא עשיר . אולי לכלוך מעיד על עוני, על המתים או על הקבר. אז מי שחופר קרקע ומוציא את העפר שלה, אם הוא חולה או חולה, זה הקבר שלו, ואם הוא נוסע, האבק שלו הוא הרווח שלו, הכסף והריבית שלו, והמכה על האדמה היא המסע שלו, ואם הוא מחפש נישואין, האדמה היא אישה והחפירה היא פירוק, והמקל הוא זכר, העפר הוא כסף של אישה . ואם הוא היה דייג, אז הוא חפר אותו לציד, ואדמתו היא הרווח שלו ומה הוא מרוויח, אחרת חפירתו נדרשת במרדף שלו והוא זוכה להונאה או טריק . באשר למי ששילך את ידו מהעפר, או שפך בגד אבק, אם הוא היה עשיר, הכסף שלו אבד, והוא נגוע בהשפלה ובצורך, ואם היה לו חוב, או שהיה לו פיקדון , הוא היה מחזיר את זה למשפחתו, והוא הסיר את כל זה מידו והיה זקוק אחריו, ואם הוא היה חולה, אז הוא השיל את ידו מרווחי העולם, ופשט מכספו . להכות את היד בעפר היא עדות לספקולציות ולרווח, והיכה בה בחגורה או במקל מעיד על נסיעה טובה . חלקם אמרו : הליכה בעפר מחפשת כסף, ואם אחד אוסף או אוכל אותו, הוא אוסף כסף, והכסף זורם על הידיים שלו, ואם האדמה מיועדת למישהו אחר, הכסף מיועד למישהו אחר, אם הוא נושא משהו מהעפר, הוא ירוויח באותה מידה שהוא נשא . אם הוא מטאטא את ביתו ואוסף ממנו לכלוך, אז שולל אותו לקחת כסף מאשתו, ואם אסף אותו מחנותו, הוא אסף כסף מפרנסתו . ומי שרואה כאילו הוא נושף אבק, הרי זה כסף שקורה לו, ושהעפר הוא כסף ודרמותיהם, ואם הוא רואה את זה כגורף אבק בבית ומוציא אותו, אז הכסף של אשתו נעלם . אם השמים יורדים באבק, טוב אם זה לא לעתים קרובות . ומי שממוטט את ביתו ונפגע מכמה מלכלוך ועפרו, אז הוא יקבל כסף מירושתו . אם הוא שם עפר על ראשו, הוא הכה שפע של היחלשות והחלשות . ומי שרואה את זה כאילו אדם דוחף עפר על ראשו ועיניו, אזי הדוחף עפר מוציא את מי שדוחק לו ללבוש עליו סדר, ולהשיג דבר שנועד . אם הוא רואה כאילו השמים ירדו אבק רב, אז הוא מייסר . ומי שמטאטא את החנות שלו, ומוציא עפר בבד, הוא הופך ממקום למקום . האיש הלך בעפר וחיפש כסף . בכל פעם שאבק בראשו מכה בו, הם אינם מתייחסים לאלוהים הכל יכול בו . אבק הוא הגיל והחיים של האדם . ולכלוך מעיד על פרנסה, חקלאות, שובע ורעב . ומי שראה שהוא ישב על לכלוך נקי וטוב, מעיד על אושר וניצחון, ואולי אפילו ספק לגבי הדת . ואולי הוא ציין את אדמת האדם ממנו נברא, או את האדמה אליה הוא חוזר . ולכלוך עם אישה בחלום הוא כבש בספק . אולי לכלוך מתייחס למים, אש או רוח כי זה אחד היסודות . וזה מציין את המסע המפרך שיש בו צורך בכיבוי . אם מישהו הולך לנקודת אבק, הוא משבח את העם בשירתו ומאכזב את כוונתו . אולי הלכלוך מעיד על המזל הרע . אולי לכלוך מעיד על החוב המביש את החייב . לכלוך מצביע על מהירות הקלה בצורך ובמימוש ההבטחה, משום שהוא מאובק בו . ומי שיש לו סחורה, בארת, במיוחד אם הוא רואה עפר איתו או עליו, גם אם העפר הפוך ….

…מי שראה בחלום שיש לו פצע בגופו, זה יהיה כסף בשבילו . אם הוא נפצע ביד ימין, זה כסף שמרוויח אותו מקרבת זכר שיש לו, ואם הוא נפצע ביד שמאל, זה כסף שמרוויח ממערכת יחסים שיש לו מנשים . אם פצע ברגל שמאל, אז הכסף שלו הוא מחרישה ונטיעה, ואם הוא נפצע בעקב שלו, זה כסף שיבוא אליו מבנו . אם יש לו פצע ודם זורם ממנו, אז יש לו חוב, והוא מוציא עליו קשיים . ומי שרואה שלגופו יש פצעים רכים שדם זורם מהם, אז זה מזיק לבעליו בכסף ובדיבור . הוא נפגע בראשו והיה לו כסף לשמור . ואם ראה שהוא פצוע ולא שפך דם, אז הוא התעלם ממעלה שתגיע אליו . ומי שנפצע וישפוך ממנו דם, אז יהיה לו כסף שההשפעה עליו עליו תתברר . ואם היה רואה את הסולטאן כאילו נפצע בראשו, היה רואה את מות עמיתיו . אם העצם שלו נשברת, הצבא שלו יובס וההנהגה שלו תהיה חלשה . אם הוא נפצע ביד שמאל, חייליו היו מכפילים את עצמם . אם הוא היה נפצע ביד ימין, אז מה שהיה על ידו יהיה כפול . אם הוא נפצע בבטנו, הכסף בכספת שלו יוכפל . ואם פצע בירכו ירבה, שבטו היה מתרבה, ואם פצע ברגליו היה מכפיל את חייו . אם הוא נפצע ברגליו, הוא היה מכפיל את איתנותו בממלכתו . אם אדם פוגע בו, חותך את איבריו ומחלק אותם, אז למי שמכה יש סמכות על זה שהוכה בלשון ימין . אם הוא נפצע ויצא מהאדם הפצוע בדם, אז מי שהכה אותו חוטא ומי שהוכה יקבל תגמול עבורו. אם הוא מכתים את זה בדמו, אז הוא יקבל חטא וכסף אסור במידה שהוא מכתים את הדם . ומי שרואה שהוא פצע כופר, אז יש לו שליטה באויב שיש בו איבה לכאורה, ואומר בו את האמת, ומשיג ממנו כסף כמו דם, ושהדם של הכופר עבור המאמין מותר . ואם ראה אדם פצוע אותו, ולא יצא ממנו דם, אז הוא אומר באל-מג'רו במילים אמיתיות, לא תהיה לו תשובה . אם הוא ראה שהוא פצוע, ויצא ממנו דם, אז הוא מגבה אותו במה שמאמינים . ומי שרואה שהוא נפצע בסכין או במשהו ברזל, אז מופיע השחיתות שלו, ואין בו טוב . ומי שרואה שחלקים מגופו עוברים ניתוח, אז הביטוי בו הוא לאיבר שבו הניתוח אמור להתרחש, ואם זה בחזה או בלב, זה אצל הנער, ו נשים צעירות מעידות על אהבה, ובקשישים ובקשישים זה מעיד על צער . ואם זה על האגודל של יד ימין, אז זה מעיד על חוב שהוא רוכב עליו, ועל מכשיר לכתוב עליו . ומי שרואה שמלאך המלאכים פצע אותו בחרבו בבטנו, כאילו מת, יסבול מפצעים וכיבים, ואז הוא יירפא מהם . ומי שראה שהוא פצוע בצווארו, היה מקבל כסף בצד העקב ….