…והרגל : עיטור של איש וכספו, ורגליה הן בנות עבדים ומשרתיו. אם ראה כמה מאצבעותיו, הוא עלה לשמיים, חלק ממשרתיו או משרתותיו מתו ….

…זהו בחלום עידן האדם והעמוד שלו בחייו . אם הוא יראה שהרגל שלו עשויה מברזל, חייו יהיו ארוכים . אם הוא יראה אותם מבקבוקונים, חייו יתקרבו . ואם ראה שהוא הרים רגל והאריך את רגלו, אז רגליו הופנו זה לזה, אז חייו התקרבו, או שקרוב אליו הוא עניין קשה אדיר . אם הוא ראה רגל של אישה ואז מכיר אותה, הוא היה מתחתן איתה או מתחתן עם אחרת . אם אישה תגלה את רגליה, הדת שלה טובה והיא תהיה טובה יותר משהייתה . ומי שרואה הרבה שיער על רגלי רגליו, דיון רוכב עליו, מת בכלא . ומי שיראה שהוא עקום, הוא יהפוך לנואף . הרגל היא הכסף של האדם והפרנסה שלו . אז מי שרואה שהרגל שלו עשויה מברזל, הכסף שלו נשאר בחיים הארוכים שלו, ואם הרגל שלו היא מעץ, אז הוא חלש לחפש את פרנסתו ולחפש את פרנסתו, ואם הוא רואה את רגל החימר שלו, הוא בקרוב ימות, או שכספו ייעלם . ואם היה לו בן, בעל חיים או מלך, חלק מזה הלך בשמו . ואם הוא רואה שרגלו פוחתת, זהו מחסור בכספו שעליו לסמוך עליו, וזה עשוי להיות בגילו . ומי שרודף רגל אחת, מחצית מכספו ייעלם . ומי שרואה שרגלי רגליו נחתכו, כל כספו נעלם, ואולי מעיד על מותו, אלא אם כן יש ראיות בחזון שמעידות על טוב, אז הוא מקדם את עצמו עם דוב שהוא רוכב עליו, או מציין נסיעה על ספינה, או טוב שהוא עושה, או חבר שמגיע אליו . והרגל היא מהשוק לנהיגה, כמו שהרגל היא מהכף מוצעת, העקב הוא מהעקב, והעקב הוא מהעקבים . ומי שרואה בחלום רגל טובה ושמנה, זה מעיד על טובתו של מה שהוא נוהג או נוהג אליו . השיער על הרגל של האישה גדל בהשפלה והונאה, וזה עשוי להצביע על הופעת סודות והדרכה לאחר הנחיה מוטעית, ואולי הרגל מעידה על חומרה . אם הוא רואה שתי רגליים עטופות, זה מעיד על פחד וסבל . וחשיפת הרגל היא עדות לעזיבת תפילה והשפלה אחרי תהילה ….

…באשר לציפורניים : היכולת של האדם בעולם הזה . מי שיש לו ציפורניים ארוכות והיה חייל, הוא חובש את הנשק שלו, משהו שנחשף אליו . ואם היה אומן, כמו נגר ונפח, עבודתו גברה, ותעשייתו הוקדשה לו . אם הוא היה הבעלים של סחורות ותשואות, הרווחים והיתרונות שלו גדלו . וכל זה כל עוד זה לא יוצא, ואם זה חורג מהגבול, הוא יזניח את הפקודה והבקשה שלו, וכל מה שהוא מקבל מזיק לו . לגבי מי שחתך ציפורניים, אם הוא חייב חוב או זקאת, או שיש לו פיקדון, או שהוא חייב נדר, הוא שילם ושילם את מה שהיה חייב והיה לו . אם אין דבר כזה, הוא יחקור את הרווח שלו ויפחד לקחת ולתת אותו . וסיפורו מהפיטרה ומהסונה . ואם הוא היה חייל או מישהו שנקרא למלחמה ונאלץ להשאיר את נשקו ולפטור את ידו . אם אין בזה שום דבר של שמרנות בתמיכתו, והוא התבסס בעבודתו ובעמו, בכל בני ביתו, ובנימוסיהם וידעיהם, או על נעריו אם הוא מנומס עם מה שימושי ל אותו מהם, ואז כל אלה הם הציפורניים שלו . באשר למי שהציפורניים שלו החזירו טפרים או טפרים, הוא ינצח במלחמתו וישתלט על יריבו ויביס אותו, והוא מסוגל לנדרש . וכל זה לא טוב בשנה . כמו כן, מי שגפיו עוברות לטרף החיה, אם אותה חיה אינה צודקת ואוכלת את הרע, אין בזה שום טוב ….

…ומי שרואה שמישהו שולף את שיניו מעיד שהוא חותך את הרחם או מוציא את כספו על שנאתו ….

ומי שרואה שהוא שואב את חרבו מכיסתה ויוצא כראוי, מפרש אותה הגעתו של נער צדיק ….

ומי שרואה שהוא גוזם את ציפורניו בגיזום הרגיל, הרי זה הסרת דאגה ומצוקה, ואם זה עולה על הרגיל, הרי זו חולשה וחוסר יכולת, ומי שרואה שהוא דופק את ציפורניו על שלו ואז הוא מבצע עניין לא נעים

כינים של סבן בחלום הם אנשים מושחתים, כך שמי שרואה כינים בשנתו ואינו יכול להסיר אותם, אשתו הולכת אחרי אנשים מושחתים ואינה מסוגלת למנוע אותם . ראה גם כינים ….

כף לראות או להשתמש בכפות בחלום מעיד על מזל טוב ומזל טוב, ותחיה באווירה משפחתית מרוצה וחסרת דאגות . אם אתה חושב שהתגעגעת לכף, תהיה נוטה לחשוב ולדמות לאחרים שעשית משהו רע . אם גנבת כף, זה מנבא שמגיע לך להיזף על התנהגותך הנמוכה בבית . אם אתה רואה כף שבורה או מלוכלכת, זה מנבא שתתמודד עם בעיות ואובדן בעסק שלך ….

אל-קירמני אמר: מי שרואה אותו בזמן שהוא טוב הוא טוב, ומי שרואה בידו יד, הוא יפסיק את החטאים ….

כף היד היא בחלום כוחו של אדם, ומתיחת כף היד היא הרחבת חייו העולמיים, והטלטול שלו הוא הרחבת חייו העולמיים . ואם הוא רואה ששיער צמח בכף ידו, אז הוא יסבול צער וחובות . ונאמר : זה כסף שהוא מכריז מידו . אם השיער צומח בגב כף היד חזק, או שכספו נעלם . ומי שראה את כף ידו תלויה והיה קשור לסולטן, תהיה לו תועלת וטוב, גם אם הוא היה צייד, הוא צד הרבה, ואם הוא היה בעל נכס שזכה בהטבה . ומי שיראה שהוא קטן, הוא יהפוך לפחדן חלש בעצמו . ולעצור דברים . ומי שרואה יד ופוחד ממשהו, הוא יפסיק לעשות את זה . ומי שרואה את כף ידו פתוחה לרווחה הוא עדות לשפע הפרנסה והנדיבות שלו, ואם הוא רואה את זה נעצר מעיד על הקמצנות וחוסר הטוב שלו . הפסקה אם טוב הייתה עדות להפסקה . רוע ואי ציות לאלוהים הכל יכול או הפסקת הצדקה . אולי הפסקה טובה הצביעה על קבלת תחנון . הפסקה ומנוחה היא הקלה בעייפות או במציאת נחמה לאחרים . ונאמר : ראיית כף היד מציינת שישה היבטים : פרנסה, כסף, נשיאות, ילדים, אומץ וריחוק מהאסור . ראה גם את היד ….

…לראות כף בחלום מנבא שאתה תהיה עד לאירועים הקשורים לעבודה המעשירים אותך ומעניקים לך עושר . אם אתה רואה כף שבר או צייד, זה מנבא שמזל רע מתקרב אליך, ולא תמצא שום בריחה ממנו . ~ כף : אטין מכונה החוצה .~…

מי שרואה דראמות בסולם הסולם, הוא מציין את הופעתן של דראמות רגילות לפי כמותם של אותם הדורמים ….

אל-סלמי אמר: מי שראה שמשהו משיניו נופל לחיקו, או שהוא נמצא בבגד שלו, או שהוא נפל לידו, אז זה מתפרש משני הצדדים, או לשים אישה בהריון או להשתמש בכסף. , ומי שרואה שלשיניו יש פגם שהוא מכחיש בדריכות, זה מתפרש בשלושה היבטים: הם עצב, פשיטת רגל ומוות של קרבה או חולשה ….

אם הוא רואה שיש לו הרבה עצי דקל במקום הדקלים, אז הוא עוקב אחר ענייני הגברים בהתאם למספר אותם עצי דקל אם הוא כשיר למדינה, אחרת הוא יכה בסחר רווחי או ביצוע יוקרה ….

דקל לראות עץ דקל בחלום הוא סימן טוב ומנבא תנאים טובים יותר וחיים מאושרים . אם ילדה חולמת שהיא הלכה ברחוב מתחת לעצי דקל, זה מנבא על בית מאושר ובעל נאמן . אם עצי הדקל נבולו בחלום, זה מנבא שכמה צערים פתאומיים ירעידו את ימיהם המתוקים ….

ומי שיראה שהוא עולה לעץ דקל, הוא יוכל להתגבר על איש כבוד, ואם הוא נופל, הוא לא ימלא את מה שקיווה ….

…פרק כף היד של אישה הוא עדות לבעלה בשינה, או כל צמיד שהיא מכניסה אליו וכן הלאה ….

…נוכח אם חלמתם לראות את הרגליים, הדבר מעיד על ייאוש . הרצון והאופי של מישהו אחר יתגבר עלייך . אם אתה צופה ברגליים של אחרים, זה מצביע על כך שתגן על זכויותיך בצורה עליזה אך מכריעה, ותזכה לעצמך מקום בדרך החיים הרגילים . אם אתה חולם שאתה שוטף את הרגליים, זה מצביע על כך שתיתן לאחרים להערים עליך . אם חלמת שכפות הרגליים שלך פוגעות בך, אז זה מעיד על בעיה בעלת אופי מביש, והצרות הללו הן בדרך כלל מריבות משפחתיות . אם אתה חולם שכפות הרגליים שלך נפוחות ואדומות, אז תעשה שינוי בעבודה שלך על ידי פרידה ממשפחתך . זהו חלום מרושע, מכיוון שהוא מנבא בדרך כלל שערורייה ואירוע מרגש ….

הרגליים הן בחלום קישוט הכסף של האדם, האיתנות שלו ומעשי הצדק שלו . ואצבעותיה הן קישוטי בנות האיש, פילגשיו ואנשיו . ועצמותיה הן הכסף שלו, שהוא צריך לרכוב עליו ופרנסתו . ושיער ברגליים הוא דת . והרגליים מעידות על כרכרתו וכספו, ואם יראה את כפות רגליו מנותקות, מכוניתו תאבד וכספו נעלם . ואם הוא רואה שיש לו רגל נוספת, פרנסתו גוברת . ואם החוטא רואה שכף רגלו השתפרה, הוא מציין את תשובתו, וזה מעיד בפני הכופרים על האיסלאם שלו . אולי זה מעיד על בסיס העניינים ועל התוצאה הטובה במה שהוא רוצה . אולי בסיס טוב מעיד על השלמת התפילה . ראה גם את האיש ….

ומי שרואה שרגלו מפהקת, הוא מחפש נישואין ….

ומי שרואה שהוא מוחא כפיים כרגיל, זה מתפרש בשתי דרכים. נאמרו שמחה והנאה, ונאמר שאין בזה שום תועלת ….

מי שרואה את בית הברזל שלו, את הבגד שלו, את רגלו, או כמה מחבריו, זה מעיד על אורך חייו וצמיחתו ….

ציפורניים אם אתה חולם על ציפורניים מוכתמות, זה מנבא בושה במשפחתך בגלל טיפשות פזיזה שביצע צעיר . אם אתה רואה ציפורניים מטופחות בקפידה, המשמעות היא הטיות תרבותיות וכמה הישגים ספרותיים . זה גם אומר צמיחה בריאה ….

…סוג I : התגלות מתועבת יש להם את השטן לעשות , ודקלום עצמי , אשר נקרא חלומות בודגט, אשר נובע מהערמומיות של השטן והונאתו ועוינותו כלפי בני האדם . (1) דוגמה מהסוג הזה מסופר אצל סאהא מוסלמי מהדיאת ג'אביר שאללה יהיה מרוצה ממנו מהאלוהים השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר שהוא אמר לבדואי שבא אליו ואמר. : חלמתי שראשי נחתך, אז אנחנו הולכים אחריו, אז הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, נזף בו ואמר : ~ אל תגיד שהשטן משחק איתך בחלום .~ (2) באחרת אמר ראאה ג'אבר : שמעתי את הנביא עליו השלום טקד נואם, הוא אמר : לאיהדטן אחד מכם בטלב השטן בשנתו . ~ השייח 'מוחמד בין סאלח אלתאימיין אמר את רחמיו של אלוהים : הצינור חולם, הוא מבולבל לא מאורגן , ולעתים קרובות שטרטוף שונא את השטן הכל יכול אמר :~ לארוז את מי שאומאנו לא בדהרם אלא אם כן ברצון אלוהים ~( טיעון : 10). (3) וגם זה סוג של חזיונות הוא אדב שש : הראשון : לחפש מקלט אצל אללה מן שלה הרוע , ואת האשמה זו היא ברורה , כל Valastaazh לגיטימי שהוא שנא . השנייה : לבקש מקלט אצל אללה מהשטן . לדבר : ~ אם היית רואה את החזון של שנאה Fletholh ולירוק על שלוש פעמים השמאלית ולשאול אלוהים הטוב ולחפש מקלט עם אללה מן הרע ~ מסופר על ידי אבן Majah מן hadeeth של אבו Hurayrah marfoo ו מסופר על ידי המוסלמים, מדי .~ (4 ) על פי רומן בתוך מוסלמי מן ג'אבר גם : ~ Olistaz אללה מן השטן של שלושה ' הגיע בתוך רומן מוסלמי גם :' Afilipsq עזב שלוש פעמים ~ כי אני מתאר ב : שלישי : לירוק תוך שימת לב משנתו עזב שלוש פעמים . כל רוקו שמאל שלוש פעמים Besqa אור ~ ואת סוד האלוהים הזה יודע ~ תועבת מה שהוא ראה וזלזול שד כי אני רואה חזון על ימין הוא אמיתי, ~ סימנה את עזב בגלל זה הוא בעפר , ו המשולש ברומן הקודם האישור המוסלמי ~ הגיב בשלוש מילים : אלטפט יהיה בלי רוק ~ ובגאס יהיה איתו רוק עדין . יורק והיה איתו רוק ורוב הבגאס . רביעית : לשנות את הצד שהוא היה כשהוא כשהוא ראה את זה , לצד שלו עם השנייה? הסיבה לכך : אופטימית להתגייר ולנוע אולי יש סיבה נוספת שממקמת את השטן , וכך הראייה הופכת מתועבה לאהוב ועוברת מזיקה לטוב . חמישית : שלא להזכיר זאת כבר לאחד , הצהיר כי מספר שיחות מתקנות אותם מה רחמיו של בוכרי אלוהים דרך אבו סעיד אל- ראדי את ' עמו והוא אמר, ~ ומזכיר לה את זה לא לפגוע בו ~(5). כפי שסיפק לנו סיפורו של האיש שדיבר על חזון המכה בצווארו , האובי , אך הביטוי שלו אינו איקזה רק על מי שסומכים עליו , או מדריכים אותו ~ או על העולם כדי לאברוח אותו בסדר כל מה שהם יכולים וארושדונה מה הוא שמינה אותם מה היתרונות אותו . השאלה היא המוצגת כאן , מה הסוד הוא אסור? פא אומר שהסוד שאלוהים יודע – לעת עתה עודכן על ידי , אולי מוסבר על ידי לכאורה פגע בתדמיתו . ותהיה פוטנציאל ~ הערכת נפילות של אלוהים אדירים ~ ומצביע על כך שההאתית של אבו רזין אללה יהיה מרוצה ממנו הביא : ~ החזון של איש ציפור שלא חצה ~ אם נחצה חתום ~, ותדבר טוב . (6) כלומר : חזון זה, אם אפשרי, ~ דו צדדי ~ של אחד מהם התרחש בסמוך לאותה יכולת , ומראה שאדם כזה מרים את הרגל שהוא מחכה למתיו מנסח זאת . שייח ' ( מוחמד בן נאצר אל – אלבני ) בתגובה לראיון : ~ התרחש חזונו של אדם על ציפור שלא חצתה אם חצה אותה ~ . פרנק מדבר שהחזון הוא כמו צלב , ולכן לימד אותנו את שליח אללה שאינו חסר בו, אלא מנטור או מלומד או מאהב , כי אמור להם לבחור את המשמעויות הטובות ביותר בפרשנות Vtqa בהתאם, אבל לא ספק כי הוא מוגבל אם הביטוי אשר לסבול חזון, אפילו על הפנים , ולא טעות גרידא , אחרת זה לא אפקט של אותו אז, ואני יודע אלוהים ~, שציין כי המשמעות של בוכרי אימאם הביטוי בספר שלו Saheeh ידי ואמר : ( דלת לא רואה את החזון עבור החולף הראשון אם זה לא כואב .) שמעיד דברי שלום הנביא עליו כדי אבו בכר בעוד דרך החזון שלו : ~ ושפך קצת והחמיץ כמה, ~ הנביא עליו השלום לא ציין מה חטא אבו בכר , גם בין זה שחטא לביטוי הנביא עליו השלום הוא השני והראשון שאושר, אבל התברר שגוי זה . כך לא לחתוך Raak בדרך כלל רק לבטוח בו , ולייעץ לו וידע ודעת, ואת דעותיו על ידי אבו Hurayrah אללה עשוי להיות מרוצה ממנו מן השלום הנביא עליו כי הוא היה אומר : ~ לא חזון Tqsoa מדען או מנטור רק ~ ב הרומן : ~ לא רק על איקסה ווייד, המסמן את הידידות של שם השחקן. מסופר על ידי Tirmidhi אמר שייח 'אלבני : S קריאתו אותנטית על פי תנאי שני השייחים, ומשמעותה של החדית הקודמת ~ החזון הוא על אדם המעופף ~ פירושה שהוא אינו מתיישב אלא אם כן הוא חוצה , כמו אם זה היה על איש מעופף . ~ אז הוא נפל ונפל במקום שחצה, בדיוק כמו שהדבר שנמצא לרגלי הציפור נופל עם התנועה הקלה ביותר, וזה אנלוגיה מייצגת. לציפור המעופפת במהירות יש אובייקט שנופל עם התנועה הקלה ביותר על שלה הרגל . זה מראה את האפשרות של חזון על פני לסבול מה מסופר הסיכומים וגם מספק לנו את הסיפור של האיש שדיבר על החזון של להכות צווארו , את האובי, אבל שלה הביטוי הוא לא Iqsa רק על מי לסמוך עליו , או ומורה דרך אותו , או את העולם כדי קנס Aabroha לו מה שהם יכולים Arushdouna מה עוזר לו ומה כדאי לו . היא השאלה מוצגת כאן , מה הסוד שהוא אסור? פא אומר אלוהים הסוד יודע – מכיוון שהעדכנים אותם , אולי פירשו פגועים בתמונה הנראית לעין – וזה פוטנציאל , נופל בהערכת האלוהים , ומראה שהאדיט הזה של אבו רזין אללה יהיה מרוצה ממנו הביא : ~ חזונו של ציפור אדם אינו חצה , אם חוצה חתום , ~ חדית היא טובה . כלומר : חזון זה, אם אפשר , דו צדדי , חציית אחד מהם התרחש בסמוך לאותה יכולת , ומראה שמה שהגיע מעבדול רזק אמר : הראייה טמונה על מה שחוצה כמו זלק כמו שאדם הרים את רגלו כשהוא ממתין למקומות. . (7) אמר שייח ' ( מוחמד בן נאסר אל- אלבני ) בתגובה לראיון : ~ החזון של אדם על ציפור שלא חצה אם חצה התרחש ~ . פרנק מדבר שהחזון הוא כמו צלב , וזה לימד אותנו את שליח אללה עליו השלום שאינו חסר בו, אלא המנטור או המלומד או המאהב , כי אמור להם לבחור את המשמעויות הטובות ביותר בפרשנות Vtqa ב בהתאם לכך , אך מה שלא קיים אין ספק שזה מוגבל לשאלה האם הביטוי הוא דבר שהחזון יכול לסבול אפילו בצורה מסוימת , ואינו טעות טהורה , או שאין לו השפעה באותה תקופה ואלוהים יודע הכי טוב (8), והאימאם בוכרי התייחס למשמעות זו בספר הביטוי מסהיה שלו באומרו : ( פרק של מי שלא ראה את חזונו של הראשון חולף אם לא נפגע ). שמעיד על ידי המילים של שלום הנביא עליו כדי אבו בכר בעוד דרך החזון שלו : ~ ושפך קצת והחטאנו כמה ,~ ואת שלום הנביא עליו , לא ציינו היכן אבו בכר חטא , אפילו בין זה אשר חטא ביטויו של הנביא שלום יהיה שלום שלו הוא השני והראשון שאושר, אך זה התברר כשגוי . (9) לכן, אל תקצצו את ראק בדרך כלל רק לסמוך על זה , ותייעצו לו ולדעתו ודעתו, והשקפותיו : אבו הוראירה, אללה יהיה מרוצה ממנו מהנביא עליו השלום שהוא יאמר : ~ עשה חזון לא Tqsoa רק אלי העולם או מנטור ~(10), ב רומן :~ Iqsa רק על ווייד ו ~ להדק את שם הידידותי שחקן המסמן , Tirmidhi מסופר שייח אל – Albaani : מאוזכר כראוי על תנאי שני שייח (11) , ואת המשמעות של המודרניות לשעבר ~ החזון של ציפור אדם ~ זה לא להתיישב אלא אם מפורש , זה כאילו זה היה על רגל עף, וזה נפל ונפל במקום שבו חצה, כפי שהדבר כי הוא על הגבר של הציפור נופלת בתנועה הקלה ביותר. זו אנלוגיה של אנלוגיה, שבה החזון הושווה לציפור מעופפת במהירות, ומשהו על הרגל שלו נתלה שנפל במעט התנועה . זה מראה את האפשרות של חזון על פני לסבול מה מסופר הסיכומים ב סונן שלו בספר של האג~ח התגלות חסן סולימאן בן עזב עאישה, אשתו של שלום הנביא עליו, אמר : האישה מן האנשים של העיר יש סוחר בעלה, Tri היה החזון של בעלה יותר נעדר, ולעתים נדירות מתגעגע עזבו בהריון בלבד, מגיע שליח כל עליו השלום, אומר : הבעל שלי הוא סוחר יצא Fterkny בהריון, ואת ראיתי כמו שינה לראות לאלץ את הבית שלי היה שבור ואני נולדתי ילד עם עיניים, אמר שליח אללה עליו השלום : ~ טוב , כי בעלך עליך, אלוהים אלקיך ירצה, צדיק, וילד ילד עם צדק . אתה רואה היו שניים או שלישי כל-כך בא שליח השלום אללה עליו, אומר כי לה , חוזר הלידה בעלה ולתת אותה ילד . . ~ואז בא יום כפי שהוא היה Tonah , ואת שליחו של אללה עליו השלום הוא נעדר , זה ראה את החזון הזה , אמרתי לה : דוד אתה אל תישאל את שליח אללה עליו השלום, עם ה '? והיא אמרה : חזון שראיתי שזה בא לשליח אללה עליו השלום, שאל אותו , הוא אומר : ~ טוב , ייאמר, ואמרתי : תגיד לי מה? היא אמרה : אפילו שליח אללה עשוי אללה יברך אותו בוא והוא, ואוורדה אותו כשאתה מציג . אמר עיישה : אני נשבע שעזבתי אפילו אמר לי, אמרתי : אלוהים , הצדקה שלך את החזון שלך למתן את בעלך , ולהביא ילד וג'רה !! נשארתי לבכות ואמר : מלי ין הציעה לך את החזון שלי ?? נכנס לשליח אללה עליו השלום, בכי אמר לה : ( נידון עאישה? ) אז אמרתי לו את החדשות ומה התפרש לה, שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ~ מה, עיישה, אם תעבור חזון למוסלמי, ואז תעביר אותו לטובה, אז החזון ילך אחרי מה שבעליו עובר . ~ עיישה אמר : אז אלוהים, בעלה נפטר, ואני לא רואה אותה אבל היא ילדה ילד שהוא מתבודד (12). מסקנה שיוצאת מזה , החזון הזה אם אפשר שניים – סי דד , מעבר של אחד מהם התרחש כמעט באותה יכולת . אז בנו של יעקב יוסף אסר על איקס את חזונו לאחיו מחשש להערות ולקנא בו , בן האבן אמר : שליח אללה עליו השלום כי חזון מתרחש למעט מי שאוהב כי הוא יכול לפרש לו את זה דרך שהוא לא אוהב, בשנאה או בקנאה , היא עשויה ליפול מהאיכות הזו , או למהר לעצמו מהאבל והמוטרד , ולכן הורה להשאיר עדכון למי שלא אוהב בגלל זה . (13) VI : השואל מתי החלום הרע גם הוא : תפילה , והוא מסומן על ידי החאדת של אבו הוראירה, אללה יהיה מרוצה ממנו : ~ אם הוא ראה . לבד את מה שהוא שונא , אז ויילסל לא יקרה על ידי אנשים . ~ (14) ואת החוכמה של אלוהים ואני יודע : כי תפילה של כל הזדקקות הוא מתנהג כמו פחדים העבד שהוא עושה על Almkarh . לדברי אל כמה חוקרים, הוא מדינה שביעית קריאה של הכיסא אבל לא להדריך אותו, אפילו אם הוא הקורא של הכיסא הזה בתפילתו השיג שני דברים יחד, להתפלל ולקרוא את מצב הכיסא . ואם הוא יסתפק בביצוע חלק ממה שהזכיר, יהיה זה מספיק בכדי למנוע את פגיעתו, ברוך השם, כפי שאמרו החדית'ים . אבל עדיף שהוא יעשה הכל כדי לשלב את הקריינות . אבן-קיים אמר בזאד : וכאשר זה לא פגע בו, אבל החזון הזה אלמקורה מניע את הרע . אל-נוואווי אמר : אלוהים לא הזכיר את הסיבה להשפעה הבטיחותית של חזון התועבה הביא צדקה והגנה על כסף . . . והפיכת התחננות בו לתגובה ולתשלום אסון ונדבה משלמת את מוות הרעים כל זאת בגזירת אלוהים ויכולתו . (15) _________________________________________________ (1 ) מוחמד עבדלאזיז חלווי – התייחסות קודם – עמ '. 5 . (2 ) נאמר על ידי מוסלמי בסאהא שלו , כפי שהוסבר בגרעין (27 \ 15 ) • אופ .. (3 ) אמור ספר שימושי על מונותאיזם – הסבר לשייח : מוחמד בן סאלח אלמוסמאן ג 2 (4 ) פרסים נקראו ב בספר ביטוי התגלות 0 הדלת וראיתי חזון של שנאה – אופ – מוסלמים ספרו של התגלות (15 /17 ) – op •. (5 ) ראה את הפתיחה ( 12/369 ) , ספר ההתגלות מדלת ביטוי האל – אופ . (6 ) Modern מסווג השלטת חסן Sundh , היה מסופר על ידי אבו דאוד בבית הספר של ספרות, את הדלת של מה שהגיע בתוך חזון – A התייחסות קודמת – ו Rawa Tirmidhi ב הספר ממש הארת הדלת של מה בא לביטוי של חזון – אופ – מסופר על ידי אבן Majah בבית הספר של הביטוי של פרק התגלות של התגלות אם עבר וחתם לא Iqsa רק על העמק – אופ – 0 מסופר על ידי האימאם אחמד את ראיון אזרחי נתון הראשון עם אבו רזין Oqaili אסופים בן Amer Muntafiq – op ~ וסיכומי המסופר בספר התגלות פרק ההתגלות אינם נופלים אלא אם כן הם משקפים 0 מדעי הספריה שפורסמו – ביירות . (7 ) ראה : פת אל – בארי אבן חג'אר – אופ – ( 12/432 ). ( 8 ) סדרת השיחות לתקן , ג 1, עמ '. 28, ואני 2 , המידע במשרד 1399 של . (9 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של דלת ביטוי לא רואה את החזון עבור החולף הראשון אם זה לא כואב, כמו בפת 'אל – בארי ( 12/431 ), ובמוסלמי בספר התגלות, כמו בהסבר הגרעיני ( 15/29 ), – הפניה לשעבר -, ותבוא לדבר באמירה בעמ ' 101 . (10 ) מסופר על ידי Tirmidhi ב ספרו של הפרק יוחנן בברית הפרשנות של התגלות מה מומלץ והשנאות אותם – אופ – ושחזורים בבימויו של ספר ההתגלות כי הדלת של חזון השנאה משקף רק את העולם או מנטור – אופ – מסופר מאת אבן מג'אח בספר התגלות הביטוי חצה את דלת החזון אם לא חתום על איקזה רק על העמק – התייחסות קודמת . (11 ) סדרת נקישות נכונה – אופ (1 /26 ) .. (12 ) , את המספרים של דרמה ב סונן שלו – אופ – (2 /131 ). (13 ) התרחבות ראו : awn Reni – op – ( 1/176 ). ואבן חג'אר – התייחסות קודמת (631/12). (14 ) סופר על ידי אימאם מוסלמי בספר ההתגלות (15 /21 ) – לשעבר משוקלל – אבו דאוד בבית הספר לספרות בבית דלת מה בא בתוך חזון – אופ -, ופרסים על ספרו של ביטוי ההתגלות של הדלת של התגלות שלוש – קודם לכן התייחסות . וזה אחמד כלל אותו Musnad שלו לשאר Musnad של רבים – פנייה קודמת – ואת Darami בספר של פרק ההתגלות של שלושה Vision – פנייה קודמת – וגם אל – Tirmidhi בספר ההתגלות פרק ממה שהגיע בחזונו של הנביא מוחמד, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, קנה המידה והדלי – התייחסות קודמת -. (15 ) הרחבת ראה : הסבר על שלישיות של האימאם אחמד Saffarini (1 /177 ) – אופ – ולהסביר המוסלמי – Nawawi (15 /18 ) – אופ – ו זאד אל-Ma'ad אבן Jawziyyah , השגת Shoaib עבדול קאדר Aloriaaat , להפיץ את ארגון המסר , אל – ספרייה מנאר איסלמי , אני 13, את התאריך של 1406 של (2 /459 ). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי ….

ציפורניים בחלום מנבאות שתתעייף הרבה ותקבלי מעט . אם אתה רואה את עצמך משתמש בציפורניים בחלום, זה מנבא שתעסוק בעבודה מכובדת, גם אם הייתה מרושעת . לראות ציפורניים חלודות או שבורות בחלום מנבא מחלה וירידה בעסקים ובמסחר ….

…פשיטת רגל בחלום היא עדות לחדלות פירעון של מצבו של פושט הרגל בדתו או בעולמו, וכי פשיטת רגל נלקחת מכסף, שהוא היקר ביותר בכסף, ואם פושט הרגל בחלום הוא חולה, הדבר מעיד על מותו ועל התדלדלות פרנסתו, או שהוא עובר מעסקיו למה שמתחתיו ….

…גודש אם אדם שקוע בחלום על מה צריך להשתמש על פי הרגל, זה מעיד על משהו שנחסם בו . אם הוא התמודד עם מה שאסור להשתמש בו, או מוזרק על ידי מישהו שאין לו הרגל כזה, כמו אם ביתו נבזז, או שמתו נחפר מקבר, או שהוא נאלץ להוציא את מה שהיה לו מהפקדות , או שהוא ראה שהוא שקוע במחלה שמצא מעצמו, ואז הוא מתייחס למשהו שיש בו. סלאח בדתו . ואם הוא צפוף בלי מחלה, הוא מצא את עצמו, אז אולי זה מעיד על כעס עז שפוקד אותו ….

…החלקות של הלשון זה מצביע בחלום על החלקת כף הרגל ולהיפך . אולי החלקת כף הרגל הצביעה על היעלמות מה שנעשה . ואולי מסומן על ידי שכחה ושכחה בחיפוש אחר ידע ….

…תירס אם חלמת שהציפורניים שלך פוגעות בכף הרגל שלך, זה אומר שכמה אויבים מתכוננים לפגוע בך, ותסתבך על חוסר מזל, אבל אם תצליח לנקות את כף הרגל שלך מהציפורניים, תירש אחוזה גדולה ממקור לא ידוע . אם בחורה חולמת שהיא סובלת מגרגרים, פירוש הדבר שהיא תסבול מצרות רבות רבות, ובנות מינה יתייחסו אליה בצורה פושרת ….

…Jellaba מהסוגים שלו : את שולף המטען, איש העולם היהיר, אשר אוסף כסף . וג'לאב אל-אלבן הוא סטודנט למדעים, שילך וייהנה ממדע ודת . מטפח הכבשים הוא אדם שיש בו זירה של שום טוב, והוא שליט בוגדני שפוגע בעם עוול ומותר נגדם, וחתן הצאן הוא אדם שאוסף כסף . כבש ג'אלאב הוא אדם זכור היטב, גובה כספי חלאל ….

…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שיראה אחת משיניו כואב ומרפא אותו, אז הוא שולף אותה החוצה, זה יהיה טוב ומועיל .~…

…המסמר מציין בחלום את ציפורן האויבים, ואולי אורך הציפורן מעיד על יכולת במזונות או דחייה מכיוון שאורך הציפורן מנוגד לסונה, ודחייה מנוגדת לסונה . אורך המסמר מעיד על כוח וכסף, והוא כלי נשק על האויבים והגנה מפניהם . ומי שמוסרים לו ציפורניים, היכולת שלו תיעלם . ומי שרואה את הציפורן שלו ארוך יותר מזה של האויב שלו, הוא ירוויח את זה . וחתוך את המסמר כדי לעקוב אחר הסונה או מתוך כסף בהלוואה . לבן הציפורניים מעיד על שינון והבנה . וחזון הציפורניים בכמות של סלהאדין והעולם . אם הוא גוזם את זה, הוא היה משלם לזכאת אל-פיטר . ומי שרואה שהציפורן שלו הפכה לטופר, אז הוא עדיף על יריבו או על אויבו אם הוא נמצא במלחמה ….