…פסיכותרפיה הפרעות שינה מסוימות, כמו סיוטים, חלומות מטרידים, הליכה במהלך השינה ושיחות במהלך השינה, נגרמות על ידי בעיות וקונפליקטים לא פתורים ומחוויות סביב. לכן, על האדם לעבור טיפול פסיכולוגי, שכן הדבר נעשה בתהליך של פריקה רגשית ואסוציאציה חופשית כדי לזהות קונפליקטים כאלה ולנסות להסביר אותם למטופל ואז להגביר את אסטבסאר שבאמצעותו עזר לו לחזור לישון רגיל ולראות : ~ אנציקלופדיה לפסיכיאטריה ~ – כרך א ' – ד . עבד אל-כסף אל הפני . ~ הפרעות התנהגות והטיפול בהן .~ ד Jumu'ah סייד יוסוף ג : The Jathoom : זה נגזר שלנו אומר : The אדם או חיה יושב יושב , ואת המשמעות שלו נשאר במקום ולא לעזוב , או מה שזה אומר הוא : דבק באדמה, אז הוא יושב . סיוט ונקרא Word ב- Jathaam או ב- al Koran 🙁 הם הפכו לביתם Jtman ) ( שימושים : 78 ) המילה הערבית הזו נקראת בארוק אלנידלן , עשויה להיות ממוקמת בלחץ על חזהו של הרדום אינו מסוגל לנוע עם אותו (1). כדי להמחיש זאת , אני מסביר לך האם הוא ראה אדם בחלום של מה שמכונה פלג'אתום המתואר כדי לחוש את הישן Bshi E משתיק את עצמו , וגם לא הישועה , וניסיון להתעורר , לא יכול רק לאחר ניסיונות מאומצים. , Vistiqz הגיע זעות הסכום חמורות העייפות שלה ביד , והדאיג את עצמו , ואת התחושה של מקרה זה באה לו לפני שהוא Kalmchlol מתעורר , ותקוות כי שקופית אחת , אין ספק כי במקרה זה כי איש פגע השינה של פאניקה . עליו השלום יודע כשחבריו חרדת תפילה זו : ~ אני מבקש מקלט דברי אלוהים, מלאי כעס מן הרוע של שלו עבדים מן השדים ביבליוגרפיה , מפגשים ~ (2). כפי שצוין isti'aadhah של הפחדה בתוך חלום מסופר על ידי מאליק אמר : ח'אלד בן וואליד אמר על מכירה! : הו שליח אללה , אני בחלום . הוא אמר עליו השלום : ~ תגיד : אני לעוז עם אללה Ichaelmat מושלם מן הרע של כעס ייסורים הרע כת , וביבליוגרפיה של שדים , מפגשים ~ (3). כאן הבחין המתווך בשיחות אלה שהנביא עליו השלום כיוון את המשרת כשאתה רואה חלומות מטרידים כל כך , סיוטים , מונחים על ידי הפנייה לאלוהים ומחפשים אצלו מקלט מפני רוע הכעס והייסורים , וביבליוגרפיה של שדים ועצבנות. , כדי לא להשתתף בו , והעלה ישיבה באלוהים Esme God . יש הוא לא ספק כי ההשתקפות של המצב בהודעת אנשים היום כאשר רוב אותם הרחק אלוהים כדי לסמוך על העולם ואת ההנאות ואת המרחק מן הספר של אללה ואמירות wird , ולהחליף אותו על ידי האזנת כלי נגינה שירים, כך שכמה צעירים ישנים ומוזיקה לאוזניות באוזניו והאם כאלה מגיעים אליו מולא איך ויורדים עליו רחמים? אבל היום שמסגדים נגועים במוזיקה , נהיו כמוה לקיפוח ; הסיבה לכך היא המכשירים הניידים שרוב צליליהם הפכו לקטע מוזיקלי הפוגע בשמיעת המתפללים במהלך תפילתם , ובעליהם עשויים למנוע את ירידת הרחמים ואת נוכחות המלאכים , לדברי אבו בכר בן מוסא אמר : הייתי עם סאלם בן עבדאללה בן עומר , אז העברתי את החברות של אם הנערים בפעמונים , סאלם בא להעביר את אביו מהנביא עליו השלום, הוא אמר : ~ מלאכים לא מלווים אותם רקפו ג'ינגל , ~ ואלגלגל : פעמון קטן המחובר לצוואר בעלי החיים (4). רבים כבר בחרו אנשים היום הם רחוקים אלוהים , ואת המרחק מן הקוראן , ואת המרחק מן הזכר , ולכן הוחלף הבחירה של Balrvqh רע ידידות טובה , האם לא אלוהים שלו בספר אומר : ) OMN האזכור חי האנטיתזה רחמן של השטן שלו הוא בן זוגו ) ( Zukhruf : 36 ). למה כוונה : מציג עבור רחמן בניגוד לאיחוד שלו עשוי להתאים חבריו של השטן הוא חברו זה עולם של האש (5). והשטן הזה מקשט אותו בשקר וברוע , משעמם אותו בדיקר ובצייתנות, ועושה את התקופות המאושרות ביותר שלו עם שעשועים, מוסיקה ושירה , וככה זה הכרחי שהוא יישא את עצמו אחראי ונכון לזה , ויהיה דומה לזה צדיקים ואת האחרון שזוכר אלוהים עומד ולנוח ולעמוד לצדם , את הזיכרון אינו מופרד מן הלשון שלהם , אנשי Gflathm לחתוך Flathm . זה מורגש גם כמו סוג זה של חזונות שוממים ופוחדים מהם , הסבירו לו לחפש מקלט אצלם , אמר בן אבן באל- פת 'הוזכר במתכון המבקש מקלט מפני אפקט הראייה הרע הוא אמיתי , מסופר על ידי סא'. EED אבן מנסור ו אבן אבי Shaybah ועבדול ראזאק isnaads נכונה איברהים Nakha'i אמר : ~ אם ראית בתוך חלום מה הוא שונא, לתת לו לומר אם הוא התעורר : אני לעוז עם Aazt ידי אלוהים של מלאכים ושליחים של הרוע הזה שמכה אותי במקום שהחזון שלי מאול בדנאאא הדתי ~(6). אני מייעץ לכל לישון כאן רצה לקרוא wird לפני השינה פתגמים וניתן למצוא יותר בקלות מאשר עלונים רבים במסגדים וספריות , ואת החשוב ביותר של wird אלה : 1 – מצב הכיסא . 2 – ~ תגיד, הוא אלוהים הוא אחד ~ 3 – אל- מו'וודאתן : ( תגיד אני מבקש מקלט אצל אדון העם ) , ( תגיד אני מבקש מקלט אצל אדון העם ). 4 – אני מחפש מקלט במילים שלמות של אלוהים מפני הרע של מה שהוא ברא . 5 _ אני מחפש מקלט בדברי אלוהים מלא בכל שטן וכל עין חשובה לאומה . 6 _ ב בשם אלוהים, מי לא כואב כלום עם שמו על פני כדור הארץ ולא את השמיים ואת הוא בדיון, לדעת . 7 _ שמך הלורד לשים בצד שלי אלוהיך ללבוש אותו עד , אם אני תפסתי את עצמי Varahmha , ושולח אותו ולשמור אותו, כולל עבדים צדיקים הזמנה . 8 _ אוי אלוהים, אני מגיש את עצמי לך והפניתי אותי אליך מורשה ההזמנה שלי כדי לך , והגב שלי כדי שאתה רוצה GATT ואת היראה לך , לא מקלט ולא חסכתי לך רק לך , מאובטח ספרך, אשר היה גלוי Npik ששלחת . 9 _ ב שמכם אוי אלוהים, אני מת, חי . 10 – פסוקים משלושת הימים של סורה מתחיל פסוק . : ~ אלוהים הוא מה שבשמים ומה שיש על הארץ, ושאתה מגלה את אשר בעצמך …~ הפסוקים . אלה Awrad להיות – אם ירצה השם – Caldra, אשר יגן עליך מפני PROD המקולל השטן ואת הפגיעה שלו , וזה בדיוק כמו הקרב נכנס ואת השמלה של המלחמה, הגעתו של חניתות וחרבות כדי שיהיה לו קושי , ועד אותו ופגע בו כדי למנוע ממנה לבוש וכך גם, מי ישן ומחסה לפני השינה חוט זה האגדה אינה מגיעה לשטן בעזרת אלוהים (7). ________________________________ (1 ) מתווך לקסיקון – op – r (107 ). (2 ) חסן hadeeth מסופר על ידי האימאם Tirmidhi ב בספר מכנה הדלת של מה ג'אה שנערך שבחים על ידי יד – אופ – 0 מסופר על ידי האימאם אחמד בתוך כף Almktherin לוויה, דקל עבדאללה בן עמר אבן אל – AAS, אללה עשוי להיות מרוצה מהם – אופ – וזה נאמר על ידי אבו דוווד בספר הרפואה, באב איך לרקעה – התייחסות קודמת -. (3 ) חזונותיו של הנביא עליו השלום ( עמ '19 ) – אופ – ודיווחו על ידי האימאם אבן חג'אר באל- פאת' (371/12 ) ויוחסו לאימאם מאליק ונשים, שונות מבוסנאאו, אמרו במקור אבו דוווד טירמידה וסווג כשליט ותקן את זה . ראה : Zaad עבור בנו של ערכים (2 /468 ) – אופ -. (4 ) מסופר על ידי אימאם נשים בעיטורי הדלת אלגלה ג'ל , האימאם אחמד בכף ידידי אלמטרין , כף היד עבדאללה בן עומר בן אל – חטאב אללה יהיה מרוצה ממנו, מנהל בשרשרת הימנית של אלבני (4 \ 493 ) – התייחסות קודם -. (5 ) פרשנות של אבן עבאס – אופ – ( עמ ' 413 ). (6 ) ראה : אבן חג'אר – פת אל – בארי , ( 12/371 ) – אופ -. (7 ) ראה : זאד אבן ערכים – אופ – (365 \ 2 ) , אמרתי : הוכיח שהרבה מדענים משפיעים על בני אדם ג'ין מודרניים, והם אמרו : האם ההשפעה האמיתית אם התופעה אינה נראית לעין ; והם הסיקו את כניסתם של אוויר, חיידקים ואחרים לגוף האדם . מאשרת זו כוללת את האפשרות של כניסה והשדים אל גוף האדם כמו גם . ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…** חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, הגורם למחלתו .. בין הצביעות הוא חזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, במחלתו שהכאב ש פגע בו נגרם על ידי כישוף. לדברי הישאם בן אורווה, בסמכות אביו, בסמכותו של עיישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – היא אמרה : קסמו של שליח האל, שאלוהים יברך אותה. עליו ועליו יהודי מיהודי בני זוריק התקשר ללפיד בן אל-אסאם שאמר : עד שליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, דמיין שהוא עושה משהו ומה שהוא עושה, גם אם זה היה יום אחד או לילה אחד, שליח האלוהים, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, נקרא, אז התחנן, ואז התקשר ואז אמר עאישה : הרגשתי שאלוהים נתן לי רשות כששאלתי אותו על זה. באו אלי שני גברים, ואחד מהם ישב לי בראש והשני על הרגל שלי, והוא אמר שהראש שלי לזה שברגל שלי או זה עם גבר אמר לזה שבראשי : איזה כאב הוא האיש? הוא אמר : מהרפואה שלו? הוא אמר : Labaid bin Al-Asam said : In He said : in Mashtat and Mushatta הוא אמר : יש צורך לצאת. הוא אמר : איפה הוא? הוא אמר : בבאר דהי ערוואן. היא אמרה : ואז שליח האל, שלום וברכת אלוהים עליו, בא אליה עם כמה מחבריו ואז אמר : הו עאישה, מאת אלוהים, כי המים שלה הם חינה, כאילו ראשיה מנופים. השדים . ~היא אמרה : אמרתי : הו שליח אלוהים, לא שרפת אותו? הוא אמר : ~ לא, באשר לי, אלוהים רפא אותי ושנאתי לעורר רע נגד אנשים, אז ציוויתי על זה Vent ). בסמכותו של הישאם בן אורווה בסמכות אביו בסמכותו של עאישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – היא אמרה : שליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, השקיע שישה חודשים שהוא היה בא ולא בא, אז באו אליו שני מלאכים, ואחד מהם ישב בראשו והשני לרגליו, ואחד מהם אמר : מה זה? הוא אמר : Matboub אמר : מי היא התרופה שלו? הוא אמר : Labaid bin Al-Aasem said : What? הוא אמר : מסרק וקומבר בגיחות מיובשות אמרו בבאר דהירואן תחת ראוב העיר את הנביא עליו השלום משנתו, הוא אמר : ( כלומר עיישה ראית שאלוהים אופטנה באוסטפיתית ) והביא את הבאר והורה לו לקחת החוצה, הוא אמר : ( זה גם, אשר הראה ה 'לה כמו אם שלה . מי בכי החינה, כאילו הראשים היו מנופה ידי ראשי השדים ( אז עיישה אמר : אם היית כאילו אתה אמור להפיץ, אמרת : ( באשר לאלוהים אלוהים חס עלי ואני שונא לעורר ממנו אנשים רעים. ~…

…** חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, של פולשי הים .. אחד החזון שהתגשם הוא חזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, של פולשי הים שפלשו לקפריסין בזמן עותמאן – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ואלה שפלשו לרומאים בזמן מועאוויה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו -. בסמכותו של אישק בן עבדאללה בן אבי טלהא בסמכותו של אנאס בן מאליק – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הוא אמר : כאשר שליח האל, שיהיה עליו תפילת האל ושלום עליו, היה הולך לקובה, הוא היה נכנס אום הרם כופף את מלאחן והאכיל אותו, ואום הרם היה נתון לפולחן של אבן אלסמית, אז נכנס אליה שליח האל, יתפלל האל. יום אחד היא האכילה אותו וישבה עם ראשו ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ישנה ואז התעוררה מצחוק . היא אמרה : אז אמרתי : מה מצחיק אותך, שליח אלוהים? הוא אמר : (בני עמי הציעו לכובשיו למען האלוהים שרוכבים על דחף מלכי הים האלה על המשפחה או שהוא אמר : כמו מלכים על המשפחה ) יצחק הטיל ספק, אז אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיעשה אותי לאחת מהן, הוא קרא לה, ואז הניח את ראשו והוא ישן, ואז התעוררתי מצחוק, ואמרתי : מה גורם לך לצחוק שליח אלוהים? הוא אמר : ( אנשים מהעם שלי הציעו לי פשיטות למען אלוהים כמלכים על המשפחה או כמו מלכים על המשפחה. ) כפי שאמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים. לעשות אותי ביניהם. הוא אמר : ( אתה אחד הראשונים ) הוא אמר : רכבתי על הים בזמן מועאוויה. היא נפלה מהאופניים כשיצאה מהים ונספתה . תועלת :::: אום הרם בינת מילחן היא אחותו של אום סלים והיא דודתו של אנאס בן מאליק . אל-בוכרי תרגם את החדית 'הזה באומרו : ( פרק חזון היום ) הוא אמר : אבן עאון אמר בסמכותו של אבן סירין : חזון היום הוא כמו חזון הלילה. אל-חאפיז אבן חג'אר הזכיר בסמכותו של עלי אבן אבי טאליב אל-קייבראני כי אמר : אין הבדל בפסיקת הביטוי בין חזון היום והלילה לבין חזון הנשים והגברים . ובסמכותו של זייד בן אסלאם, בסמכותו של אתאא בן יסאר, שאשה שדיברה איתו אמרה : שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, נרדם ואז התעוררתי מצחוק ו אמר : האם אתה צוחק עלי שליח אלוהים? הוא אמר : ( לא, אבל מכמה מבני עמי שמוציאים פשיטות בים כמו מלכים על המשפחה. ) היא אמרה : ואז הוא נרדם ואז התעורר מצחוק אז אמרתי : הו שליח אלוהים, אתה צוחק אליי? הוא אמר : ~ לא, אבל מאנשים של האומה שלי שמביאים את פולשים בים, והם חוזרים לאחר כמה שלל אשר נסלחים. ~ אמרתי : הייתי מתפלל לאלוהים לגרום לי מהם, אז הוא קרא לה. הוא אמר : אתא בן יסאר אמר לי, הוא אמר : ראיתי אותה בין הפולשים שאלמונדהיר בן אלזובייר פלש לארץ רום והיא הייתה איתנו והיא מתה על אדמת רום ….

…האם ניתן ללמוד ולהדריך את מדע הבעת החזונות והחלומות? זה לא סוד עבור כל מי שמתעניין באומנות זו שידע זה הוא מכובד מאוד, ולכן אלוהים אסיר תודה לנביא יוסף באומרו הקב~ה [ וגם אדונך יענה לך וילמד אותך על פירוש החדית ' . .] , ונביאנו מוחמד [ שלום וברכה עליו ] נהג להביע חזונות ולעתים קרובות שאל את בני לווי כמו בחדית 'של סמרה בן ג'ונדוב : כשהנביא [עליו השלום והברכה ] התפלל בבוקר אליהם בפנים ואמר : האם מישהו מכם ראה חזון אתמול ? למעשה, יש לי נקודת מבט בנושא זה. אני מתכוון לאפשרות ללמוד, וללמד את המדע הזה, שהוא שאפשר ללמוד אותו, וללמד אותו . ודעה זו עשויה להיות מוזרה עבור חלקם; הסיבה לכך היא שמדע זה דומה יותר להשראה ולפיזיונומיה, וכאילו הוא מחקה את השליחים, ולכן הוא מצא מבוכה בעניין זה, אך אני מקווה שנעלה את הנושא לדיון כך שהצעתנו תהיה אובייקטיבית . הנה הדבר החשוב ביותר שגורם לי להיות נוטה לדעה זו, ודיברתי עליה בפירוט בספרי : ביטוי החזון, מונחים עכשוויים, שאלות ותשובות, עמ '. 96 , ומעבר לכך, המו~ל : דאר אל תדמוריה . גרעיני אפשרות להגיב אמרו על ראיון סמרתי לשעבר : זה mustahabb כדי לשאול על החזון, היוזמה לפרש, ולהאיץ את היום הראשון, וזה מותר לדבר במדע פרשנות של התגלות, ואת כמו 0.15 / 30 האבן חג'אר אמר, והגיב על השיחה הקודמת כמו בפתיחה 12/437: אינדוקציה ללמד את מדע החזון ואת ביטויו ולהזניח את השאלה לגביו ואת העדפתו משום שהיא כוללת גישה לחלק מהעלומים והסודות של ישויות . אבן עבד אל-בר אמר, כמו באל- תמהיד 1/313, והעיר על החדית הקודמת : חדית ' זה מעיד על הכבוד והסגולה של הכרת החזון, משום שהוא [ יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו ] היה רק שואל על זה לספר לו ולהעביר אותו הלאה, כך שחבריו ידעו לדבר על הפרשנות שלו . השייח 'מוחמד בן עבד אל-ווהאב אמר, כמו באוסף ספריו 5/130: מדע הביטוי הוא מדע אמיתי שאלוהים מעניק לכל מי שירצה מעובדיו . והוא אמר במקום אחר 5/143: המושג חזון הוא מדע אמיתי שהזכיר האל בקוראן, ומסיבה זו נאמר : רק מי שמכיר יכול לפרש את החזון , כי הוא חלק הגילוי . אל- שתיבי, אלוהים ירחם עליו, הזהיר באל- מוואפאפה 2/415: כי אין שום זכות וצעיף שהנביא [ יתפילת האל ושלום עליו ] נתן למעט מה שהיה פטור, אלא שהוא אומה קיבל מודל, וזה ידוע על ידי התבוננות פנימית, ומכאן נתן לו גילוי, ואומתו קיבלה את החזון הצדיק . אמר האימאם מאליק, והוא נשאל : האם החזון מסביר כל יום ראשון? הוא אמר : הוא משחק עם הנביאות, ואז הוא אמר : רק מיטב החזון יעבור את החזון . אם הוא רואה משהו טוב, אמור לו, ואם הוא רואה משהו לא נעים, שיגיד משהו טוב או ישתוק . והאימאם אבן אל-סעדי אמר בתפיר 2/442 שלו : וביניהם היתרונות של הפסוק הקודם : שמקורו לביטוי החזון, כי ידיעת הביטוי היא אחד המדעים החשובים שאלוהים נותן למי שהוא ירצה . הוא גם אמר 2/449: כולל שידע הביטוי הוא אחד ממדעי השריעה, וכי אדם יזכה לתגמול על למידתו והוראתו . ומה מלמדת על קיומו של למידה וחינוך בקרב בני לוויה – אשרף אל-חאלק – מה הוכח כי עומר אבן אל-ח'טאב, ושאלוהים יהיה מרוצה ממנו, נהג לשאול אסמא בינת Umais אל- Khatha'a'miya על ביטוי החזון כמו בתאהד אל-טהדאהב מאת אבן חג'אר 12/399. אבן סעד שהוזכר באל- טאבק 7/124: סעיד בן אל-מוסייב היה זה שחצה את העם לחזון, וזה נלקח מאסמעא בינט אבי בכר, והשמות לקחו אותו מאביה אבו בכר ואבו בכר. לקח את הידע הזה מהשליח האצילי, שנהג לתת לו לפעמים לחצות כמה חזונות, והוא מתקן אותו לפעמים, והוא עלול לטעות בו כמו כל מורה ותלמידו, ותלמיד זה היה בקיא במצבים רבים בהם הוא נבחן, ולכן אנו מוצאים אותו לאחר זמן אחד, והוא הביע חזון שראה השליח, השליח אומר לו בהתפעלות מהבעת הביטוי שלו : כמו כן אמר המלך . אבל קרה לו גם שטעיתי באיג'יהאד שלו, והשליח [ שיהיה עליו תפילת ה 'ושלום ] לא החמיא לו, אלא עשה עוול. אז הוא אמר לו פעם אחת לאחר שעבר אליו : אמור לי, שליח אלוהים, על אבי, אתה טועה או טועה? הנביא אמר : פגעת בחלק והחמצת את השני . לעאישה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנה, היו גם עמדות חינוכיות עם אביה, ולכן היא הציגה בפניו חזונות, והיו לו כמה מצבים עם שליח האל [ יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו ] . לכן, היא הייתה אלימה פעם אחת כאשר הביעה חזון לאישה שבעלה גוסס וילד ילד שנגרם לו עוול באומרו : [ מה, עיישה אם אתה מביע את החזון בפני המאמין, אז הביע אותו בפניו. בטוב ….] והעד מהחדית 'ביקש מאיישה לנהוג בגישה ספציפית לביטוי, שהיא לבזבז אותה על טוב . האימאם אבן חלדון הצהיר בהקדמתו, עמ ' 389, שידע זה הוא אחד ממדעי השריעה, וזו תאונה בדת כאשר המדעים הפכו לחפצים ואנשים כתבו עליו, וביטויו נמצא בקודמים ובגב, וידע זה עדיין מועבר בין הקודמים ….

…בסמכותו של אבו בכר בן עבדאללה בן אבי אלג'הם, בסמכות אביו בסמכותו של סבו, אמר : שמעתי את אבו טאליב מדבר בסמכותו של עבד אלמוטאליב אמר : בזמן שאני ישנתי ב את האבן ראיתי חזון שהכה בי, ואני נבהלתי ממנו, אז הגעתי לכומר קוריש בקצה הזינוק והשקע שלי פגע בכתפי, כך שכשהסתכלתי ידעתי בפני את השינוי , ואני באותה תקופה אדון האומה שלי , והיא אמרה : אדונינו מבאל הגיע אלינו עם שינוי צבע. ראית משהו משני אירועי העידן? אז אמרתי : כן , ואף אחד לא דיבר איתה עד שהוא נישק את ידה הימנית ואז שם את ידו על אם ראשה ואז הזכיר את הצורך שלו, ולא עשיתי את זה כי הייתי לאומני גדול , אז אני ישב ואמר : ראיתי הלילה בזמן שישנתי באבן כאילו עץ גדל ראשו הגיע לשמים ופגע בענפיו הבהירים והמגריב ואני לא ראינו שום אור פורח ממנו גדול פי שבעים מאור את השמש, וראיתי ערבים ולא ערבים משתטחים אליה כשהיא מתגברת כל שעה בכוח , באור ובגובה , שעה מסתתרת ושעה פורחת, וראיתי להקה של קוריש נאחזת בענפיה, וראיתי אנשים מהקוריש שרוצה לחתוך אותו. הפנים היו טובים ממנו, והרוח לא הייתה טובה ממנו, אז הוא שבר את צלעותיהם ושלף את עיניהם, אז הרמתי את ידי לקחת חלק ממנה, אז הצעיר עצר אותי, אז אמרתי : מיהו המניה? הוא אמר : החלק הוא למי שדבק בה והקדים אותך אליה , והבחנתי בבהלה ובבהלה , וראיתי שפניה של הכוהנת השתנו, ואז אמרה : אם אתה מאמין לחזון שלך, הם ייצאו מ הלב שלך, אדם שבבעלות המזרח והמערב וחייב לו אנשים , ואז הוא אמר לאבו טאליב : אולי אתה תהיה הילוד הזה . הוא אמר : אז זה היה אבו טאליב החדית 'הזו מתרחשת והנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו , ואמר : ~ העץ היה. ~ ואלוהים יודע הכי טוב את אבו אל-קאסים אל-אמין , אז אומרים לו : אתה לא מאמין בזה? הוא אומר : ( עלבון ובושה )….

…באשר לתנין, זהו אויב שהחבר לא יכול להיות בטוח ממנו. אם היה רואה שהוא פגע בתנין, הוא היה פוגע גם באדם, ונאמר שהתנין הוא סמכות לא צודקת ומרמה ….

…2 – זמן לראייה : היבט זה הוא מעברי חומר במיוחד ; מכיוון שהם אלה שעוסקים בכך , מכיוון שלדעת זמן החזון יש חשיבות רבה למעבר , וחזונות מסוימים עשויים להיות סימן לנישואין, להריון או להצלחה בלימודים , אז השאלה לגבי הזמן של החזון נחוץ כדי שהאדם שעובר על שאלת החקירה והתובנה יוכל להביע את הקשר שלו עם הזמן . חזיונות כמו גם זמן עם קשר חזק עם הביטוי , מה לראות החום הקיצוני הם שונים ממה שנראה על החומרה הקרה , Valenar, עבור למשל, את האשמה הראשונה , ו ב שני לשבח ופרות ב החזיונות שהיו נתפסים אכלו בזמן שהם מברכים , והיו נתפסים הנאכלים ללא בזמן הלא הנכון , ובעיקר כי הוא ראה בזמנו ובזמן שלו הוא טוב ביטוי . כאילו ראה שהוא לובש בגדי חורף בזמן החורף הזה טוב וההפך הוא הנכון , וכמו שראה שהוא מבצע חג'ג 'וזמן הראייה בזמן חג'ג' שונה מאלה שראו שהוא עשה חג'ג 'בשעה זמן שאינו זמנו , וכן הלאה , אנו מוצאים כי לשאלתו של המביע אודות זמן החזון יש את היתרונות שלה . האם זה דבר אחר לקרוא לו שאלה לגבי חזון התקופה , כמה מהשואלים על חזונות אומרים לך : ראיתי כאלה ואחרים, ומופתעים מלהגיד לך אירועים ישנים המתרבים לשאול על הזמן של אלרה או אומר לך : זה הוא של כאלה בשנה , וגם זה סוג של חזיונות עשוי הושגו עבור הצופה, אין תועלת מן הפעולות של המוח בו ואין טעם זה עבור המעבר ובגלל זה הוא מזניח אותה , ו עדיף לספר את החזונות במעבר בזמן שנוח לו ולא להגזים בכך , וכמה מחברים הצהירו כי ביטוי החזונות עדיף לאחר עלות השחר ולפני שהשמש זורחת משתי סיבות : ראשית : איש החזון זוכר החזון לא שוכח לא לקח להם הרבה זמן אחרי , ואת השני : יחסיו חוצים זה זמן טוב יותר מאחרים להשתתף הבנה של שני המעברים , עליו השלום, אמר לו 🙁 אלוהים יברך האומה שלי Bkorha ) (1 ), ולעניות דעתי הצנועה n כי הקצאת הזמן ללא זמן ההעדפה לפעם אחת על פני האחרונה היא יחסית ומשתנה מאדם לאדם, וזאת בשל הרגל המעבר מלכתחילה . האם דבר אחר צריך לעשות בזמן , יש הסבורים כי חזון היום חזק יותר מחזון הלילה, וגם זה אינו הוכחה חותכת לכך , וחלקם אמרו : הוא נותן לה את מה שהיה מנמנם , ובתוך שלי הדעה, הדבר החשוב הוא לקצץ את החזון אם החזון , מכיוון שהנפש עשויה להיות עסוקה בבכאלח בחיי העולם ומכיוון שמלכות הרואה קרובה אליו ומכיוון שיש בו משהו רצוי למהר , כגון דחיפת טוב או אזהרה מפני חטא וכדומה (2). ____________________ (1) הוא מסופר על ידי האימאם אל-טירמידהי בספר המכירות, פרק על מה שמגיע מוקדם בסחר – התייחסות קודמת – והוא סיפר ​​על ידי אבו-דוד בספר הג'יהאד, פרק על חדשנות בנסיעות – התייחסות קודמת – , והאימאם אבן מג'אה סיפר את זה בסעיף סחר המסחר על מה שמבקשים מברכת בכור – התייחסות קודמת וזה סיפר על ידי אחמד במוסנד שלו במוסנאד של עשרת המיסיונרים של גן העדן וממוסנאד של האימאם עלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – התייחסות קודמת – והוא נאמר על ידי אלדראמי בספר האדונים , פרק, אלוהים יברך את אוממה שלי בכורה – התייחסות קודמת . (2) ראה : אל- נוואווי על ההסבר של סאהיח מוסלמי – התייחסות קודמת – (15/35) ** צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…** החזון מבוסס על החולף הראשון ומתוך החזון כי שליח האל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, יזם פעמיים או שלוש. הוא נחתם על פי פרשנותו, ואז עאישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – הוקצה לה , בניגוד למה ששליח האל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, כך הוא נחתם על פי הפרשנות של עאישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה. זה – זה בא כמו מסופר על ידי בנו סולימאן עזב עיישה אשתו של שלום הנביא עליו – אלוהים יברך אותם – אמר : אישה מן האנשים של העיר יש שונות סוחר בעל הייתה לך לראות את חזון בכול פעם החמיצה ידי בעלה לעתים רחוקות מתגעגע רק שנשאר בהריון בא שליח אללה שלום אלוהים עליו, והיא אומרת : בעלי יצא כסוחר והשאיר אותי בהריון, וראיתי בזמן שהישנה ראתה שהתורן של הבית שלי נשבר ושאני הוליד ילד עיוור, אז שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, אמר : ~ מיטב בעלך עליך, אלוהים רצון אלקיך הוא צדיק ואתה יולד ילד על ידי צדק. ” היא נהגה לראות אותה פעמיים-שלוש כל זה. שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בא ואומר לה, אז בעלה חוזר וילד ילד, והיא באה יום אחד כשבאה אליו, ושליח האל אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, נעדר. היא ראתה את החזון הזה ואמרה לה : מה אתה שואל את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, עם ה '? היא אמרה : חזון שראיתי, אז שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בא ושאל אותו על כך, והוא אמר טוב, כך יהיה כמו שאמר . אז אמרתי : אז תגיד לי מה זה? היא אמרה : עד ששליח אלוהים, תפילת אלוהים ושלום עליו יבוא ואני נושך אותה אליו כפי שהצעתי. על ידי אלוהים, לא עזבתי אותה עד שהיא אמרה לי, אז אמרתי : אלוהים, אם אתה מאמין לחזון שלך, בעלך ימות וילד ילד, אז היא התיישבה ובכתה ואמרה : הכסף שלי הוא מתי הראיתי לך את החזון שלי. אותה : ( מה היא, עיישה ) ? אז סיפרתי לו את החדשות ומה פירשו לה, אז שליח האל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, ~ אמא עיישה, אם אתה עובר חזון למוסלמי, אז תחצה אותו היטב, אז החזון יבוא בעקבות מה שחוצה בעליו. ~ אז אלוהים, בעלה נפטר ולא ראיתי אותה אלא אם היא ילדה בן רע ….

…האם יש מה שמכונה חזונות לטווח הארוך? או עם שלבים? חזונות לטווח ארוך, או עם שלבים. דרך המדיטציה שלי על הטקסטים הרבים העוסקים בחזונות בקוראן או בסונה, חזונות ארוכי טווח, או בשלבים : דרך ההשתקפות שלי על הטקסטים הרבים העוסקים בחזונות, בקוראן או בסונה, הם ניתן לסווג במונחים של מהירות ההתרחשות או שהוא מתעכב לשני חלקים עיקריים : 1 / חזיונות המתרחשים במהירות או מאומתים, ודיברנו עליהם שוב ושוב, והזכרנו שאחד הדברים הגדולים ביותר שתורמים ל מהירות ההתרחשות : אמיתות הטון והחדישות של בעל החזון, או אם ראה זאת לפני עלות השחר או מעט אחריו, והזכרנו עדויות לכך. המלים, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אומרות : החזונות האמיתיים ביותר היו מה שהיה במכשפים, והחדית של [ אני מאמין שאתה הוא חזון המאמין שאתה הכי אותנטי ]. 2 / חזונות לטווח הארוך, או מה שאפשר לכנות : אותם שלבים; זה הכותרת של המאמר שלי בשביל זה, וזה מה שהתכוונתי לדבר עליו היום; אלה החזונות הנמשכים זמן רב כשהם מתגשמים והבעת הביטוי שלהם מתממשת, ובעליהם חי אותם, ואירועיהם חיים תקופות ארוכות מחייו, ושונים מהחזון שהתרחש פתאום, לאחר ייאוש ו המתנה ארוכה . שמה שאני מדבר עליו עכשיו מושג באופן חלקי ורציף לאורך כל חיי בעליו או בחלק ארוך מחייו, באשר למה שהושג לפתע ובעליו בישר את זה, וזה לא קרה ואז זה קרה לפתע, סוג זה שלשום דבר לא נופל לפני נפילתו המלאה או החלקית . אתן לך דוגמא; עם סיפור יוסף עליו השלום, וראייתו שהגיעה בקוראן, הוא ראה את השמש, הירח ואחד עשר הכוכבים משתטחים אליו, וחזון זה התגשם עבורו במשך ארבעים שנה של שונים בשלבי חייו, והוא חי עונות שהושגו על ידי ילדים, נוער ומבוגרים ….

…אם אתה רואה את עצמך עירום בחלום זה מבשר של שערורייה וצרות עבורך . לראות אחרים עירומים בחלום פירושו שיש גברים רשעים שמפתים אותך לסטות מדרך הצדק . תחלה שתוביל לכישלון . אם חלמת שלפתע גילית את עצמך עירום ושאתה מנסה לכסות, זהו הפרשנות שלו שביצעת תענוגות אסורים בניגוד לגידולך וגידולך הנדיב, ושאתה שואף לתקן את התנהגותך . אם בחורה חולמת שהיא מעריצה את העירום שלה, זה אומר שהיא תזכה במה שהיא מבקשת, אבל היא לא תזכה בכבוד של אנשים ישרים . תזכה לעושר ותהילה על יופיו . אם היא חולמת שהיא מכוערת, זה אומר ששערורייה תטלטל את המוניטין שלה . ואם חלמה לשחות עירומה במים צלולים, היא תהיה מעורבת בקשרים מיניים אסורים, אך בקרוב היא תחלה ותאבד את יופיה . ואם היא תראה גברים שוחים עירומים במים צלולים, זה אומר שיהיו לה אוהבים רבים . ואם המים מעוננים, פירוש הדבר שמעריץ קנאי יגרום לה לבעיות ולשערוריה שתשמיד אותה ….

…שיער ראש וגוף : כסף . עירום הגוף הוא עירום של בעל נשים ….

…תועלת שהוא סיפר שאחמד בן חנבל, אלוהים אלוהים ירחם עליו, הפך יום אחד ל ג'ונוב, אז הוא הגיע לחידקל בבגדאד ורצה לטהר ממנו, והוא לא מצא שום דבר להסתיר איתו, אז הוא התבייש באלוהים הכל יכול לרדת עירום, אז הוא ירד עם חולצתו ונשטף מטומאה, ואז הוא טוהר והחולצה שלו הייתה רטובה, אז הוא ישב בשמש והחולצה עליה כדי לייבש אותה, אז לקחתי זה שנה של שינה, הוא ראה את הנביא, השלום והברכה עליו, ואמר לו : הו אחמד, כשעברתי אחרי השנה שלי, והתביישתי ללכת עירום, עשיתי לך רבע מהאסלאם, וזה היה בתחילת פקודתו, אז זה מה שהוא עשה ….

…ואם הוא רואה את המתים עירומים, הרי שהוא משאיר את העולם הזה עירום ממעשים טובים, ונאמר כי עירום המתים הוא נחמתו ….

…באשר לראות את המתים, להתערבב איתם, לקחת מהם ולתת להם, מי שרואה שמת חי, אז יקרה שמחה ואושר. ומי שרואה שהוא החיה את המתים, אז הוא מברך כופר ולא רואה מי שמת חי ואז מבקש ממנו שמתה והוא אמר לא, אבל היית בחיים, זה מעיד על מצבו הטוב ב~הבא ~, ומי שרואה שאדם מת כועס, אז זה מעיד שהוא נתן צוואה ולא פעל לפי רצונו. ומי שראה שאדם מת צוחק, הוא מבשר, מציין שצדקה הגיעה אליו וזה מקובל, ומי שרואה שאדם מת במצב טוב בזמן שהוא לובש את בגדיו, אז הוא מציין שמותו טוב בשביל מוֹנוֹתֵאִיזם. הוא חי בזמן שהיה במסגד, מכיוון שהיה בטוח מעונשו של אלוהים אדירים, ומי שראה שהוא מתחבר עם המתים אז נסע רחוק, ומי שראה שמת מת צחק ואז בכה, זה מעיד על כך הוא מת מחוץ לדת האיסלאם, ומי שרואה שאדם מת השחיר את פניו, זה מעיד שהוא מת כלא מאמין. הוא ראה שאדם מת סיפר לו על העניין שלו, כי כמו שאמר, כי המתים בבית האמת אינם מדברים אלא אמת. ומי שרואה שלאדם מת יש כתר, תכשיטים או טבעות, או מה שמעטר אותו, או שהוא רואה אותו יושב על מיטה, אז הוא מציין את טובת תורו, ומי שרואה שאדם מת לובש בגדים ירוקים, זה מצביע על כך שמותו היה סוג של עדות, ומי שראה שאדם מת יערער על כך בזמן שהוא לא היה מסוגל לעשות זאת או שהוא היה מטיף לה במילים של G. Laze, זה מצביע על כך שהוא חטא. לכן עליו לחזור בתשובה לאלוהים, ואולי האדם המת הוא במיוחד, ומי שרואה שהמת הוא עירום ומערומיו חשופים, אז זה מעיד על עזיבתו את העולם הזה עירום ממעשים טובים, ואם הוא מאנשי צדק, ואז הוא מריח את זה ומי שרואה מת עם בגדים מלוכלכים או חולה, הוא אחראי לדתו זה בינו לבין אלוהים אדירים, במיוחד בלי העם, ומי שרואה שאדם מת עסוק בלעשות טוב עבודה, אז הוא טוב בזכותו בהמשך, ו אם עבודתו ראויה להאשים אז נגד זה, ומי שרואה אדם מת שחי ותפס את מקומו, אז מי שעוקב אחריו מקבל אפוטרופסות ומי שרואה שאדם מת מתלונן על ראשו, אז הוא האחראי להזנחתו ענייני ההורים, ואם הוא מתלונן על צווארו, הוא אחראי לבזבז את כספו או את ידידות אשתו, ואם הוא מתלונן על ידו, הוא אחראי על אחיו או בן זוגו או על שבועה שנשבע בה שקרן ואם הוא התלונן על בטן אז הוא אחראי לזכויות האב וקרובי המשפחה, ואם הוא התלונן על רגלו אז הוא אחראי להוציא את כספו שלא ברוך השם ואם הוא מתלונן על הירך שלו, ואז הוא אחראי על כריתת רחם, ואם הוא מתלונן על רגליו, הוא אחראי למות חייו בשקר, ומי שרואה שאדם מת מתפלל עם החיים, הם נופלים במה שמוטל על ה מ 'של ציות, ומי שרואה שהוא נכנס מאחורי המתים בבית לא ידוע אז הוא לא עשה הוא יוצא מזה, הוא מת, ומי שרואה שהוא נוסע עם אדם מת כי העניין שלו מבולבל ממנו ומי ראה אדם שמת שהכיר אותו וברך אותו ושאל אותו, כי לא מת באותה שנה ומצביע על טובתו וטובת מצבו של הנפטר, ומי שרואה שמת ידוע מת שוב ומותו בוכה, הוא יתחתן עם חלק ממשפחתו והוא יהיה כלה ביניהם, אחרת אדם ימות אם אין לו סיבה. מות עמיתו או שמו, ומי שרואה שמת מת נאנק ומצבו אינו זהה, זה מעיד על עבודתו הרעה והתגמול על מעשיו המכוערים. ומי שרואה שקבוצת מתים במקום אוכלת משהו, הדבר ההוא יקר ומי שחושב שהוא מחבק את המתים כשהם על כרית, חייו יתארכו….

…ומי שרואה שהוא סוגד לאלוהים בצורה כלשהי של פולחן, ובכך שהוא הלך בדרכי הצדק, אז הוא משיג את טובת העולם הזה והעולם הבא, ומי שחושב שהוא סוגד במשהו שאינו מותר ב שאריה, אז הביטוי שלו הוא נגד זה, וכל מי שרואה בפולחן שלו חסר הוא נופל לטובתו שלו ומי שחושב שהוא מבצע i'tikaaf, יש להימנע ממנו. עניינים עולמיים ומי שרואה שהוא מהלל את אלוהים אדירים, אז הוא משחרר את חרדתו ומגלה את צערו ואומללותו בשמו, ומי שרואה שהוא מבקש סליחה של אלוהים אדירים, אז הוא מספק עושר לילד, ומי שרואה כאילו הוא שכח שבחים, הוא יסבול מעצב ומבלידה ארוכה ועשוי להצביע על הזנחת ציות ומי שחושב שהוא משבח את אלוהים אדירים יזכה בניצחון והדרכה בדתו ומי שחושב שהוא אסיר תודה לאלוהים הכל יכול לצבור כוח, יגדל וחסד, ומי שרואה שהוא מתמיד בזיכרון, הוא בטוח מפני רוע האויבים ופותח לו דלתות למעשים טובים ומנצח מאסונות ומקל עליו את ענייניו הקשים וכל מי שרואה שהוא אומר שם הוא לא אל אלא אלוהים יביא הקלה במהרה וינצל מצער ונחתם לו בעדות, וכל מי שרואה שהוא אומר אין כוח ואין כוח אלא באלוהים הכל יכול. אז זה מתפרש עם השגת כסף וחסד, וזה בהגנה ובביטחון של אלוהים, ועשוי למצוא תחמושת או אוצר…

…חלב חזיר מעיד על הבלבול וחוסר הדעת שלו ועשוי להצביע על צריכת כסף אסור ועשוי להצביע על התרחשות מצוקה וחוסר מזל ….

…נמש אם חלמתם משהו ' שפניה מלאות בלנם, פירוש הדבר שכמה אירועים יחלחלו לאושר האומלל . אם היא רואה נמשים במראה, היא מסתכנת בכך שהחבר שלה יהפוך אותה ליריבה ….

…שקרן אם אתה חולם שאתה חושב שאנשים שקרנים, אז זה מנבא שתאבד את אמונתך בתכנית שהזכרת בהתעקשות . אם מישהו קרא לך שקר, המשמעות היא שאנשים רמאים יפריעו לך . אם אישה מאמינה שהחבר שלה שקרן, זה מזהיר אותה שהתנהגותה הבלתי הולמת עלולה לגרום לה לאבד חבר מכובד ….

…Qandil אם אתה רואה מנורות מלאות בשמן, זה מצביע על הצגת יכולות עבודה שממנה תקבל תוצאות מספקות . המדוזות הריקות מסמלות דיכאון וייאוש . אם אתה רואה פנס מואר בוער עם להבה טהורה, הדבר מעיד על עלייה ראויה במזל ובברכת המשפחה . אם הוא פולט ערפל וקרינה חשוכה, תצטרך להילחם בקנאה ובקנאה הקשורים לחשד, ותשמח מאוד למצוא את האדם הנכון לתקוף . אם תשליך פנס מואר, התוכניות והתקוות שלך ייכשלו פתאום . אם זה יתפוצץ, חברים לשעבר יתחברו לאויביך כדי לפגוע באינטרסים שלך . מדוזות שבורות מעידות על מותם של חברים או קרובי משפחה . אם אתה נושא פנס, זה מנבא שתהיה עצמאי ויתמוך בעצמך, והעדיף את אמונותיך הנחרצות על פני הרשעותיהם של אחרים . אם האור יתפוגג, הוא יסיק מסקנות חסרות מזל ואולי גם מותם של חברים או קרובי משפחה . אם אתה בבהלה גדולה וזורק אור מבולבל מהחלון שלך, אויביך יגרמו לך ליפול לתוך רעלה של אמונה בידידות ודאגה להישגים שלך . אם תפסת את הבגדים שלך ממנורה, תישא לך בושה ממקורות שציפית מהם עידוד ואהדה, ועבודתך לא תהיה קשורה להרבה טוב ….

…אם אתה חולם שאתה מוצא חן בעינייך, אז זה מצביע על כך שתזכור את אהבתם של עמיתים לשעבר למרות שמצבך יעלה אותך מהמעגל שלהם ….

…אם אתה רואה בחלומותיך סמור שמוטה במסע גזל, זה מזהיר אותך להיזהר מלהיות חברים עם אויבים לשעבר, מכיוון שהם יפזרו אותך בזמן לא מתאים . אם תסלק סמור, תצליח לסכל תוכניות עמוקות שנועדו להביס אותך ….

…אם חלמתם לראות זקן, הדבר מעיד על כך שאדם שאינו תואם אתכם יכפה את רצונו בניגוד לרצונכם ויהיה מאבק שליטה וייתכן שתפסידו קצת כסף במאבק זה . זקן אפור מסמל מזל רע ומריבות . וראיית זקן על סנטרי נשים מנבאת התנגשויות לא נעימות והאטת מחלות . אם מישהו מושך לך את הזקן, זה מצביע על כך שתסתכן בזה אם אתה לא מאבד רכוש . אם אתה מאבד את זקנך ומתפעל ממנו, זה מראה שגאוותך תגבר עם ההצלחה, מה שהופך אותך לאדם שונא בעיני רבים מחבריך לשעבר . אם ילדה אוהבת זקן, זה כולל את הרצון שלה לעזוב את הפרישות, אך היא מאוימת בנישואין חסרי מזל ….

…אשכים : עירום האויבים שאיתם הם מגיעים אליו, ואם יראה את אשכיו מנותקים ללא נקע או פגיעה בהם, אז אויביו ינצחו ככל שיקבל מהאשכים, ואם יראה כי אשכיו הם גדולים או שיש להם כוח מעבר לגורלם, ואז הוא חדיר נשימה שאויביו לא יגיעו אליו רע . אולי הפרעתם הייתה הפרעת הנקבות מהילד, אם היו ראיות בחזון הטוב . מכיוון שהאשכים הם שתי הנקבות, והביצה השמאלית היא הנער, ואם הוא רואה שזה נלקח ממנו, בנו נפטר, והוא לא נולד אחריו . אם ראה שהוא נתן אותה לאחרים בחסד נפש ממנו, והיא ממנו, אז נולד לו ילד ללא בגרות והילד מיוחס למישהו אחר . אם הוא יראה כי האשכים שלו נמצאים בידי אדם ידוע, האיש יזכה בכך . אם האיש הוא אדם צעיר אז הוא האויב שלו, ואם הוא רואה שהוא אדון, הוא יכה בכסף שאויביו לא יכולים להבטיח . וראה אדם כאילו יש לו עשרה זכרים ואין לו אשך, אז הוא אמר את חזונו במעבר חצייה ואמר לו : יהיו לך עשרה בנים, ולא נולדת לך נקבה . באשר באזור הערווה : שלו הירידה תקפה הסונה, והגידול זה כסף וכוח המתקבל מהצד של אדם שאינו ערבי . אם ראה כאילו הסתכל בשיער הערווה שלו והוא לא ראה שיער כאילו מעולם לא נבט, הוא ציין עליו אבן בכסף או בשני הפסדים שיהיו לו . אם יש לו הרבה שיער כדי למשוך אותו דרך האדמה, אז הוא ירוויח הרבה כסף עם שחיתות בחובות, ובזבוז שנים ואבירות ….

…אל-עירום : מי שרואה בכך שהוא לווה או השאיל משהו, ואם הדבר הזה חביב, הוא מקבל טוב שאינו מחזיק מעמד . אם הוא שונא אותו, הוא הופך לשנאה שלא מחזיקה מעמד . הסיבה לכך היא שהעירום לא שורד . נאמר על אדם שהושאל מבעל חיים, ככל הנראה המלווה מזווה פטרון ….

…מי שרואה שהוא עומד על קיר או יושב בו, אז הקיר הוא אותו מצב שהוא מקים, אם הוא קרוב, הוא במצב טוב, אחרת הוא בגודל הקיר ומסוגל להיות מסוגל לזה . ואם הוא נפל מאותה חומה, הוא היה נופל ממדינתו, או שהוא היה עירום בתקווה בשבילו, או בעניין בו הוא תקוע במערכת יחסים ….

…וג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שחושב שהוא רוכב על פיל עירום כדי לצפות, הוא יתחתן עם אישה זרה ~ עם נדוניה והיא תוכל לעשות זאת . ומי שרואה אחרת, הוא יוכל לעשות זאת ….

…וחוסר משוא פנים : תוך כדי עבודה בעבודה, עדות למלקות ולמסמר מרצונו . מי שרואה את עצמו עירום ומופשט מבגדו, יש לו אויבים במקום בו ראה, והוא מתגבר עליהם . אם הערום שלו לא נחשף, אז הוא לא מתגבר עליהם . אם הוא מכסה את חלקיו הפרטיים במשהו או בידו, אז הוא מובל אליהם ונמלט מהם . אם הוא רואה שד רק באמצע, אז הוא שואף לעבוד . אם הוא רואה את עצמו מחפש באופן משוא פנים, הוא משיג את הדבר באותה מידה שהוא אינו משוא פנים. באשר לעירום, אם אין לו עבודה עימו, הרי שמדובר בצייתנות נוקשה ונטושה ותקיפה מגונה . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי שאדם העומד באמצע המסגד פירושו מסגד בסרה, בקושי, עם חרב בידו המכה בסלע ושובר אותו, אז אבן סירין אמר לו : האיש הזה צריך להיות חסן אל בסרי . האיש אמר : הוא ואלוהים הוא . אבן סירין אמר : ידעתי שמי שמופשט בדת, פירושו מיקום המסגד, וכי חרבו שבה נהג להכות את לשונו, השוברת בדבריו את אבן האמת בדת ….

…מתוך ייאוש, יתמות, כאב, קשיים, פאניקה, מעידה, זיעה, עירום, בידוד, דחייה, גניבה, עלבון, השפלה, אובדן, בגידה, מאסר, הריון כבד, אומללות, עריצות ואשליה באשר לייאוש מהעניין : הראיות כי הקלה וישועה היא שאלוהים הכל יכול אומר : ~ כשהם נסערים הם ניצלו .~ והקב~ה אמר : ~ גם אם השליחים היו נרדפים וחשבו שהם שיקרו, הניצחון שלנו יגיע אליהם .~…

…נראה כי ראיית גב עירום בחלום מעידה על אובדן כוחות . מסוכן לתת עצות או להלוות כסף . לעתים קרובות מחלה מלווה את החלום הזה . אם אתה רואה מישהו מסתובב ומתרחק ממך, היה בטוח שקנאה וקנאה פועלים לפגוע בך . אם אתה חולם על הגב שלך, אז החלום הזה לא נושא טוב בשבילך ….

…ומי שרואה הרבה גמלים וגמלים שנכנסים למקום, אז אויב נכנס לאותו מקום, במיוחד אם הוא עירום, ואם יש לו עומסים שרצויים לסוגו בפירוש, אז התוצאה של אותו אויב היא טובה, ואם העומסים הם משהו ששונא את סוגם, ואז הביטוי שלו נגדו ואולי החזון הזה מעיד על כך שטף נפל באותו מקום או מחלות ….

…ומי שראה שהוא נצלב ולא ידע מתי נצלב, אז הוא מחזיר לו כסף שעבר ממנו, ונאמר שהצליבה היא עבור העשירים אלא אם כן יש לו תפקיד כראיה לעוני, כי הצלוב נצלב עירום, ולעניים יש עושר ויכולת ….

…המילה, חזונו בחלום, מעיד על גילוי עירום וראיית שערוריות ….