ומי שרואה שהוא נוסע עם אדם מת, הוא מבולבל מזה ….
חולם על קם לתחייה מתים
(41 פירושים ומשמעויות של חלומות על קם לתחייה מתים)ומי שרואה אדם מת לובש בגדים מלוכלכים או כאילו הוא חולה, אז הוא אחראי על דתו בינו לבין אלוהים אדירים, במיוחד ללא העם ….
אם אתה חולם שאתה מבקר בשלושה גופות בחיפוש אחר מישהו, זה אומר שאתה תהיה המום מהידיעה על מותו של חבר או קרוב משפחה . ואם אתה רואה שם כמה גופות, המשמעות היא שבעתיד הקרוב תושפע מצער ועצב ….
…הר : מלך או שליט אכזרי, מאופק, או אדם גדול כמו הר, אורכו, קוצרו וגובהו . והוא מלמד את העולם ואת הנזיר, ומציין את הדרגות הגבוהות, המקומות הנכבדים והסירות הטובות, ואלוהים אלוהים ברא הרים כיתדות הארץ כשהוא מופרע, כיוון שהם כמו מלומדים ומלכים, כי הם מחזיקים במה הרים אנכיים אינם מחזיקים, ועשויים להצביע על המטרות והדרישות, מכיוון שהעולה אליו אינו עולה אלא כלפיו. מי שרואה את עצמו על הר, תומך אליו או יושב בצילו, ניגש לאיש ראשי, התפרסם בזכותו ותפס אתו מחסה, כסולטן או משפטן, מלומד שסגד לנזיר, אז מה דעתך אם הוא היה מעליו קורא לשיחה לסונה, לעתיד הצ'יבלה, או שהוא נזרק מקשת ביד כי תהילתו בעם משתרעת עד לקולו, וספריו והפקודות שלו מבוצעים ל המקום אליו הגיעו החצים שלו . ואם מי שראה את עצמו פוחד ממנו כשהוא ער היה ביטחון, ואם הוא נמצא בספינה, הוא נפגע בים על ידי קשיים ומכשול שעבורו היה משוחד, ועלייתו עליו הייתה ללא דופי , כי אלוהים הקב~ה אמר : ~ אלך להר שמגן עלי מפני מים .~ אבן סירין אמר : ההר באותה תקופה אינו מתקיים, אלא אם כן נראה אותו בחלום כאילו הוא נמלט מספינה להר, כשהוא הולך ומתאבד, על פי סיפור אבן נח . זה עשוי להצביע על אדם שלא היה ער בספינה או בים, על הפרדוקס של דעת הקבוצה ובלעדיות וכפירה, אז מה דעתך אם תהיה לו מפלצת ההרים ושביעותיהם, או הספינה שממנה הוא ברח להר היה שופט, מפקד ידע או אימאם צודק . באשר לטיפוס על הרים, זו דרישה שהוא מבקש ומשהו שהוא רוצה, ולכן הוא שואל על מה הם נמצאים בזמן שהוא ער, או על התקווה שלו מחברת הסולטאן או מדען, או לעמוד אליהם ב צורך או במסע ביבשה וכדומה . ואם העלייה שלו אליו הייתה כמו טיפוס על הרים, מדרגות או דרך בטוחה, אז כל משפחתו תהיה לו קלה, וכל מה שסביבו חשש בשבילו . ואם היה מושפע ממנו לרעה, או שהוא יעלה אליו ללא מדרגות, שלום או שכל, היה חושש ממנו, וכל עניינו היה מרמה . אם סיכם לעיל, הוא נמלט לאחר מכן . ואם הוא נותן משנתו מבלי להגיע, או נופל בחלום, הוא נספה במה שרוצים ואסור בינו לבין מה שהוא רוצה, או שחובו מושחת בעבודתו, ואז הוא יורד מנזק ופגיעה מ נזק, פורענות ועצב, במידה הנשברת מחבריו . הנפילה מעל ההר ותקרות הגבעות של אלקואדה 0 קירות עליונים ועצי דקל ועצים, זה מראה את הפרדוקס של ההצגות את הדבר שנפל ממנו בפירושו , מהסולטאן, או מהעולם, או בעל או אשתו או עבדים או מלך או פעולה או אירוע, לשאול את החוזה על הדבר החשוב ביותר שהוא נמצא התעוררותו, כי אשר הוא התקוות והפחדים לו ומתנות ועיכובים אותו פרידתו ממנו, ועל התמדתו אותו, אם ההתעוררות נוצרת בגלל שפע הדרישות והתנאים בה, או בגלל שינוי התקוות שלה, הוא נשפט באופן פרדוקסלי עבור מי שנפל ממנו בחלום על פי עדויותיו בפירוש . ההבחנה בין ענייניו מעידה על ידי מידת הראיות שלו, וכי ידיעתו על השלמת הדבר שהיה עליו וכוחו, חולשתו וסערתו, אולי הובילו אותו מנפילתו מצחיחות, פוריות, מהמורות. , מישור, אבן, חול, אדמה או ים, אולי הוא חזר אליו בגופו בזמן נפילתו, ומעיד על נפילה לחטאים, סתמים ולהשחתה, אם נפילתו הייתה עדות לכך, כגון נפילה אל החיה, עורבים, נחשים וחולדות של העכברוש, או לכלוך ובוצה, וזה עשוי להצביע על נטישת חטאים ונמנעות מכפירה, אם הוא יברח מדבר כזה. או שנפילתו הייתה במסגד או בגן ילדים, או לנביא או לגן ילדים, או לנביא או לקיחת קוראן, או לתפילה קבוצתית . באשר למה שחזר להר מבחינת נפילה, הריסה או מקצועיות, זה מעיד על חורבן של מי שהסיע את ההר עליו, או על הרסו או הריגתו, אלא אם כן הוא עולה באוויר מעל ראשי הבריאה , כי זה פחד גדול שנשאר על העם מצד המלך, כי בני ישראל העלו את ההר שמעליהם זה כמו חופה, לפחד מה 'בשבילם, ואיום על אי ציות . באשר לריצת ההרים, זו עדות לתחייה מתמשכת, או מלחמה הנעה בה המלכים נעים זה נגד זה, או הבדל וטלטלה המתרחשת בין מדעני כדור הארץ בניסיון ומצוקה , בו פשוטי העם מתים, וזה עשוי להצביע על מוות ומגיפה, מכיוון שזה אחד מסימני התחייה, והחזרת ההר היא חמאה או אפר או עפר, אין בזה טוב למי שהצביע ההר אליו, לא בחייו ולא בדתו, ואם התווסף אליו שהאדיר לאחר השפלתו, והיה בטוח לאחר חוסר אמונו, והוא ירא אלוהים לאחר עריצותו, הוא חזר למה שהוא היה חזר למצב הראשון שלו, כי אלוהים אדירים יצירת הלבוש, כטענתם, היא קצף מים, והקצף אינו תקף, כפי שאמר אלוהים אדיר בספרו . וההר שיש בו מים, צמחים וירק, הוא קניין של חייב . ואם אין בו צמח או מים, הרי זה מלך דומיננטי לא מאמין, כי כמו המת, אלוהים אדירים לא משבח אותו ולא מקדש אותו . ההר העומד שלא נפל חי והוא טוב יותר מהנופלים, והנופלים שהפכו לסלעים מתים, כי הוא לא מזכיר את אלוהים ולא משבח אותו . ומי שקם על הר ושתה ממאתו והיה ראוי לאפוטרופסות, הוא השיג אותו מאדם של מלך קשה לב, ומה שהוא לא מעריך זה מה ששתה . המכשול הוא עונש וחומרה, אם הוא ייפול ממנו הוא ישרוד, ואם הוא יעלה הוא יעלה ויתנדנד מעייפות . והסלעים סביב ההר והעצים מסרסרים את המקום ההוא . וכל עלייה היא גובה, כל נפילה היא עמדה, וכל עלייה מעידה על בעיה, כך שירידה מעידה על הקלה, וכל עלייה מעידה על מצב, כך שירידה מעידה על בידוד . ואם הוא ראה שהוא נושא הר וכבד עליו, אז הוא נושא את אספקתו של איש ענק או סוחר שמכביד עליו, ואם הוא מפחד, פחד ממנו . אם הוא יראה שהוא נכנס למערת הרים, אז הוא יזכה לרציונליות בדתו ובענייניו, ישתלט על ענייני הסולטאן ויוכל . אם הוא נכנס למערת ההר במערה, אז הוא מתכנן מלך או גבר בלתי ניתן להריון, ואם הר פוגש אותו, הם או נסיעות או גבר בלתי חדיר או עניין קשה או אישה קשה ואכזרית יפגשו אותו, ואם הוא רואה שהוא עלה להר, הרי ההר הוא מטרת הדרישה שלו, ככל שהוא עלה, עד להתיישר מעליו . כל עלייה שאדם רואה, או מכשול, גבעה, גג וכו ', היא להשיג את הנדרש מביטול הצורך שהוא רוצה, והעלייה שווה, מצוקה ולא טוב בה . אם הוא רואה שהוא ירד מגבעה, ארמון או הר, הרי שהעניין שהוא מבקש פוחת ולא מתגשם, וכל מי שרואה שהוא הורס הר, אז הוא גווע באדם, ומי שרואה שהוא מעוניין לטפס על הר או לתרגל אותו, הרי אותו הר היה מטרה אליה הוא עולה, ואם הוא מעליו הוא משיג את תקוותו אם הוא ייפול ממנו, מצבו יגורש . והעלייה הראויה לשבח על ההר היא לצלוע בכך כמו שעושה ההר . וכל הגובה ראוי לשבח, אלא אם כן הוא ברמה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אעמיס עליו עלייה ~….
…אם אתה רואה בחלום שקמת לתחייה מהמוות, אז תהיה מוצף בדאגה, עצב וכיווץ לזמן מה, אז לא תחזור במהרה לאיכויות ולרוגע שלך . אם אתה רואה אחרים קמים לתחייה ממותם, המשמעות היא בעיות ומריבות שנגרמות על ידי האבסורד והאיוולת של חברים ….
אם הוא רואה שבן שלו קם לתחייה, נראה לו אויב שממנו הוא לא סופר
…ומי שרואה שהרים רצים, זה מעיד על מלחמות בהן המלכים עוברים זה לזה, וטלטלה בקרב אנשים, ותאונה המתרחשת בעולם, כי זה סימן לתחייה ….
…מאסר : זה מציין את מה שהיונים מצביעות, ואולי זה מצביע על המחלה שמונעת מהן לפעול ולקום, ואולי זה מציין את המוח לנסוע, ואולי זה מצביע על הקבר, וזה עשוי להצביע על גיהינום, כי זה כלא הסוררים והכופרים, ומכיוון שהכלא הוא משכן הענישה ומקומם של אנשי פשע ואי צדק . מי שרואה את עצמו בכלא, התבונן במצבו ובמצב הכלא, ואם הוא חולה והכלא אינו ידוע, הרי זה קברו, בו הוא ייכלא עד לתחייה, ואם ידוע הכלא, מחלתו נמשכת ואני מקווה שהוא יקום ויעלה לעולם שהוא בית כלא למישהו כמוהו, כשהחדשות מצביעות על כך שהוא בית הכלא של המאמין וגן העדן של הכופר, ואם המטופל היה עבריין , כך שמאסר אינו ידוע, קברו וידוע הוא סימן למשך שהותו במחלתו, וחייו לא קיוו אלא אם כן חזר בתשובה או בירך אותו במחלתו . ואם הוא רואה אדם מת בכלא, אם הוא לא מאמין, זה עדות לגיהינום, ואם הוא מוסלמי אז הוא כלוא מגן העדן עם חטאים ותוצאות שנותרו עליו. באשר לשכונה הבריאה, הוא רואה את עצמו בכלא, אז תסתכל גם במה הוא נמצא. אם הוא נוסע על אדמה או על ספינה, הוא נפגע ממוח. וחסימה על ידי גשם, רוח, אויב, מלחמה או פקודה של שליט . ואם הוא לא היה נוסע, הוא היה נכנס למקום שבו הוא לא מציית לאלוהים, כמו הכנסייה, בית המחשבה והכפירה, בית הנואף או הצעיף, כל אדם על פי גורלו . ומה בערותו שמתגלה כאשר הנושא, או ידוע עליו בתהילה או בגידול שנתו מדבריו ומעשיו בחלומותיו . כמה מאלה שראו שהוא בחר לעצמו, כיוון שאישה תתפתה לו מטעמו, ואלוהים היה מסיח את דעתו ממזימתה ואומר לו ממנו, כי הקב~ה אמר : ~ אדון הכלא הוא יקרה לי יותר ממה שהם קוראים לי . ~ מסופר שספור בן ארדשיר, במהלך חיי אביו, ראה כאילו הוא בונה בתי כלא, לוקח חזירים וקופים מהרומאים ונכנס אליהם לתוכו, והיו עליו שלושים ואחת כתרים, ולכן שאל את זה שחצה אותו ואמר : בבעלותה שלושים ואחת שנה, ולגבי בניית בתי כלא, עם מספרם אתה בונה ערים ולוקח את הרומאים ולוכד אותם . זה היה כך . כאילו לאחר מות אביו הוא לקח את מלך הרומאים ובנה את העיר נישפור, את העיר אחוואז ואת העיר סאוראן ….
…נושבת בתמונות : המכה הראשונה מעידה על המגפה, או על קריאתו של הסולטאן בתחיית המתים, או על תחייה קיימת או על מסע כללי . כמו כן, מי שמבטיח בחלום את התחייה ואת קרבתה, אם הוא חולה, הוא ימות . ההבטחה לתחייה מעידה על אירוע גדול מצד הסולטאן . באשר למכה השנייה, אם זה היה במגיפה, אז היא עלתה בגלל שהאנשים חיים איתה . אולי זה הצביע על קריאתו של הסולטאן בקרב העם ואסף אותם לעניין גדול שרצה ותכנן . ומי שעובר בשביל בטוח מפני מצוקה, צרה וייסורים, אם הוא בהיג'אז הוא יחתוך אותו וימלט ממנו, והגן העדן שאחריו הוא הכעבה . והדרך עשויה להוות מכשול עבורו, אז מה שקרה לו ירד איתו, אחרת הדרך היא הדת שלו, ואז מה שמפריע לה הוא נכנס אליה כמו בדת ובדרך הישר ….