…פלפל מי שרואה שהוא אוכל פלפל בזמן שהוא מושקה ברעל, או שהוא במצב רוח רע . נאמר : במקום זאת, הוא משיג כסף מכובד בעייפות . והרבה פלפל הוא כסף אם הוא לא נאכל, ואם הוא נאכל ממשהו אז זה הם כי יש לו מכה בגרון ….
חולם על קוטף פלפל בשל - נוצרי
(71 פירושים ומשמעויות של חלומות על קוטף פלפל בשל - נוצרי)…לגבי פלפל, זה מתגלגל בכסף, ומי שרואה הרבה פלפל, ואז זה מכה טוב וכסף, ומי שרואה שהוא אוכל את זה לא טוב, ומי שרואה שהוא מוחץ פלפל, הוא מתחתן עם אישה ….
…זה בחלום ניצחון . השייח הנוצרי הוא אויב המאמין ברועו . ומי שחושב שהוא נוצרי, אז הוא נמצא בכפירה הדומה לדעתם של הנוצרים . ומי שרואה שיש לו חגורה, זכר ייוולד לו . ומי שרואה שקוראים לו נוצרי ושונא אותו, אז הוא יברח ממשהו שהוא חושש ממנו . ונוצרי הוא איש של חיבה, כי אלוהים אדירים אמר : (ואתה תמצא חיבה הקרובה ביותר לאלו שהאמינו, שאמרו שאנחנו נוצרים ). ניצחון הוא ניצחון, והנצרות מציינת גמל של יין, או אש של אש, או חזירים, ונוצרים בחלום הם אויבים בתמונות של חברים . ומי שיראה שהוא נוצרי ויש לו משפט, הוא ינצח עם שקר ….
…קוטף פסולת קציר אם אתה רואה קוטף פסולת קציר בזמן הקציר, זה אומר עבודה פורייה וגידולים בשפע עבור החקלאי . אם תגלה עם קוטפי שאריות הקציר, תסבול מבית חווה לאחר הקושי בהקמת זכויותיך . משמעות חלום זה לאישה להתחתן עם אדם זר ….
…פלפל : כסף כדי לחסוך כסף ….
…ואיסמעיל בן אל-אשאת אמר, ~מי שראה שהוא קוטף יבולים במועד, הוא מצביע על עמידה בפקודותיו של אללה, והוא זוכה להצלחה מאלוהים אדירים על ידי תשלום זקאת .~…
…ומי שרואה נוצרי שנכנס להרם, אז הוא הופך למוסלמי ובטוח ממה שהוא חושש ומתריע ….
…ומי שרואה נוצרי שהופך למוסלמי, הוא יתגייר במהירות או ימות מוקדם יותר ….
…האם יכול להיות שאינו מוסלמי? כמו יהודי או נוצרי, כדי להביע את החזון או להסביר אותו, או שהידע הזה ספציפי למוסלמים בלבד …. ? התשובה שלנו לשאלה זו היא שעלינו לדעת משהו חשוב, שהוא שהשליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, כשאמר באל-סחיח : { לא נותר דבר מהנבואה מלבד המבשרים . הם אמרו, מהו שליח אלוהים? לדבריו, החזון הצדיק נראה על ידי מוסלמי או נראה לו . } , מקור החזון מונח, והוא דתי בעיקרו; כי מי שאמר את המלים הללו הוכיח שהוא חוצה את החזון בעזרת הקוראן האצילי, והקוראן הוא דבר הנס המופלא של אלוהים בכל זמן ומקום, ולכן זה לעתים קרובות בחזונות מסוימים. דברים שנעדרים, שאם אנו מבקשים את עזרת הקוראן בפענוחם, אנו רואים את האמת ומאמתים אותם . הוכח גם שהוא חוצה את החזון באמצעות הגילוי השני. זוהי הסונה המטוהרת, שהפכה לנקודת התייחסות למי שמביע את מה שהיא מכילה מהפתגמים הנבואיים, ובעליה תיאר אותה באלוהים באומרו : [ זה אינו אלא גילוי שנחשף . הידע שלו חזק מאוד ]. ומי שמתייחס בביטויו לאחד משני המקורות הללו, אז הוא מצטיין בכל מיומנות, אך יש ביטוי המשתמש בדברים אחרים או בעזרת דברים אחרים, כגון שימוש בפיזיונומיה, או ידיעת מצב הרואה מקרוב, או לבקש עזרה מהכרת תנאי החברה, וזה יכול להיעשות על ידי לא מוסלמי, אבל אני לא אוהב לקרוא לזה ביטוי של חזון, אלא ניתוח של חברה או אישיות, או מחקר זה, וזאת מכיוון שהביטוי הוא פתווה ולשמו הנחת יסוד קוראנית או דתית, ושאינם מוסלמים חופשיים ממנו, כשם שלא מותר לא מוסלמים להעז לעשות זאת, גם אם רק את השם . כמו כן יש לדעת את כלי הביטוי העיקריים, כלומר את הקוראן ואת הסונה מלכתחילה. אלה עשויים שלא להיות זמינים לא-מוסלמים, ולא-מוסלמים לא יתייחסו אליהם . כמה אזכורים הזכירו והוכיחו את קיומם של כמה ביטויים שאינם מוסלמים וחילקו אותם לחלוקה, כולל : 1 / הביטויים הם פילוסופים, כגון : אפלטון ותלמי . 2 / ביטויים של רופאים, כמו : גלן והיפוקרטס . 3 / אלה שמביעים ביטוי מהיהודים, כמו : היי בן אחתאב וכאב בן אל אשרף . 4 / הביטויים הם נוצרים, כגון : הוניין בן אישאק ואבו מוכאלד . 5 / מי שעובר ליד הקסמים, כמו : חוסרה, אנו שר, וואן, קשמור והורמוז . 6 / המעבר נמנה עם הפוליתאיסטים הערבים, כמו : אבו ג'אהל, אבו טאליב ועבדאללה בן אבי . 7 / המעבר נמנה עם הכמרים, כגון : סאטה, אבו זארה ואווסאג'ה . 8 / המבטאים הם בין קוסמים, כמו : עבדאללה בן הילאל וקורט בן זייד אל-אבלי . אך מי שעוקב אחר ביטויים אלה מבחין בתלותם בעניינים שאין להם שום קשר לקוראן או לסונה בביטוי, אלא אתה רואה אותם תלויים בסיפור עתידות, ג'ין או כל מיני קסמים ושיטות אחרות של מנסה לדעת את האסור הבלתי נראה . האם לאנשים עם שעמום קודם אכפת מחלומות? כן, הוכחות לכך הגיעו. ומתוך כך : זה בא בספר בראשית : פרק ח , 40 , עמ '. : 66 הדברים הבאים : יוסף אמר לבעלי הכלא : [ האין הבעות אלוהים חסרות לי? ]. בביטויו של יוסף למלך, אמר : [ שני החלומות הם אחד . וזה חזר על עצמו כי העניין הוחלט על ידי אלוהים, ואלוהים מיהר לעשות את זה. ] בראשית : פרק 32: 41 , PG : 69. ישנם רבי סיפורים אחרים, אבל אלה הם דוגמה, ואלוהים יודע הכי טוב ….
…הוא ראה כאילו מדובר בגיור נוצרי : הוא ממלא את ברכות האל הכל יכול ומתאר זאת כמשהו שאינו מקודש . אם הוא רואה שהוא עבר משכן האסלאם למשכן הפוליתאיזם, אז הוא מכפר על האל הכל יכול אחרי אמונתו ….
…ומי שרואה נוצרי, הוא יזכה בניצחון על יריבו אם יש לו מריבה עם מישהו כי הנוצרי נגזר מהניצחון ….
תבלין מציין בחלום ילד שמת בינקות, או שמחה שלא מחזיקה מעמד, או עסק שמסתיים, או אישה שעוזבת אותו, או מצב שעובר ממנו . ונאמר : ספייס זה דירהם ….
אלקאת, שמעיד על כסף טעים וערוך ורצונות שונים ….
ולקטוף ורדים זה תענוג ….
…ומי שרואה שנוצרי שינה את דתו לכת אחרת, אז מתפרש שהוא לא הולך לפי דתו כמו שצריך ….
…ומי שרואה שנוצרי עשה דבר שאינו מותר בדת האסלאם, כגון עלייה במגדלור או בדוכן, וכדומה, אז זה מתפרש כמצער עבורו וכניסתו של מי שאין לו הדת במקום זה כשליט ) והופעת הכפירה שם ואנשיו בזים לדת האסלאם ….
…באשר לנוצרים, הם מתפרשים בדרכים שאם הוא רואה שהוא הפך לנוצרי, אז הוא מציין שהוא נמצא בטעות, בדרך הכפירה ובאי האמונה שלו בדת האיסלאם ….
…אם אתה חולם שהקפסיפס נושך לך את הלשון, חיבתך לרכילות ולשמועות תגרום לך לבעיות עם חברים . אם אתה רואה פלפלים אדומים מעובדים, זה מנבא למצוא אדם חסכן ועצמאי כאשתך . אם תראו ערימות של תרמילי פלפל אדום בחלום, תשמרו היטב על זכויותיכם ורווחיכם . אם תטחן פלפל שחור, תהיה קורבן להטעות אנשים שמתעבים אותך . אם אתה רואה פלפל גרוס בתוך קופסה על שולחן, זה מנבא צרות ומריבות חריפות . אם בחורה שמה את הפלפל הזה על האוכל שלה, אז חברותיה בוגדות בה ….
…באשר לתכריכים, מי שרואה שהוא בדה תכריך לאדם מת, אז זה מונפק ממנו ביחס לזה במקרה של המתים, הטוב והשכר והתגמול. ואם התכריכה היא למחייתו והיא ידועה, אז היא מגיעה למחפש מאותה צרה ועייפות, ואם זה לא ידוע אז עדיף. ומי שרואה שהוא לקח תכריכים מתים, ואם הוא מאנשי צדק, אז הוא עובד בידע מדויק ומוזר, ואולי הוא השיג כסף מצד אסור, ואם זה מאנשי שחיתות, אז זה מצביע על היעדר דתו ובלבולו באנשים ומי שרואה כאילו הוא עטוף בתכריכים כמו מתים עטופים קשורים בראשו וברגליו זה מעיד על מותו, ומה שלא היה קשור כמו הגופה של המתים, זו עדות לשחיתות עניינו, וככל שהתכריך פחות, זה קרוב יותר לחזרה בתשובה, ואם זה גדל, אז זה רחוק יותר, ומי שרואה שהוא מפריד בין התכריכים או מפריד ביניהם, אז הוא עושה חסד, ומי שרואה שהוא מחפש מעטה אך לא מוצא אותו, זה לא מחמוד. מישהו הגיע אליו עם תכריכים, כי הוא השיג ברכה ומי שרואה שהוא קוטף תכריכים של מתים, הוא ירחם עליהם, הוא ילך בדרכו, ומי שרואה שהוא לוקח תכריכים מתים, אם הוא היה מאנשי צדק אז הוא עבד עם ידע זר מדויק ואולי הוא קיבל כסף מצד אסור, ואם הוא היה מהעם המושחת אז זה מעיד על חוסר החוב שלו ומעוות את זה על אנשים ומי שרואה את זה כאילו הוא עטוף בתכריכה כפי שהוא עטוף המתים נקשרים בראשו וברגליו, כי זה מעיד על מותו, ומה שלא קשור כמו גופת המתים הוא עדות לשחיתות עניינו, ופחות תכריכים הם, זה קרוב יותר לתשובה, ואם זה גדל, זה רחוק יותר ומי שרואה שהוא מפריד בין התכריכים או מפריד ביניהם, אז הוא עושה חסד ומי שרואה שהוא מחפש תכריכים אבל לא מוצא אותו. זה לא אצל מחמוד, ומי שרואה שאדם בא אליו עם תכריכים, זה יקבל ברכה, ומי שרואה שהוא קוטף תכריכים של מתים, הוא ירחם עליהם….
…ומי שרואה את הכופרים נכנסים אליו לביתו, אז הם מתפרשים על ידי אויבים של אומללות ממורמרת וכמותם היא ככל שהם נשארים בביתו, ומי שרואה אחד הכופרים לוכד אותו, הוא יושפע קשות על ידיהם ומי שרואה שהוא בן ערובה אצלם או משכן בעצמו, הוא רכש חטאים רבים בזמן שהוא משכון וכל מי שרואה שהוא כופר אז הוא נכנס לאיסלאם, כי זה מחייב, בשתי דרכים, את ההכרה שלו הברכה לאחר בגידה והתקרבות זמנה, והיא הופכת לאמת. נאמר שמי שראה שהוא הפך כופר מציין את נטייתו לחוסר אמון, ומי שראה כי פוליתאיסט נכנס לגן עדן או מתפלל לעבר הצ'יבלה או מודה לאלוהים או נכנס למבצר, זה מעיד על האיסלאם שלו ומי שראה נוצרי, אז הוא מנצח את יריבו אם יש לו מריבה עם מישהו, ומי שרואה מוסלמי נוצרי, אז הוא מתגייר במהירות או מת מוקדם יותר ומי שרואה כאילו הפך לנוצרי אז הוא יירש את דודו או את דודתו מצד האם אם הוא הוא מעם הצדיקות ואם הוא בין העם המושחת, אז הוא יתבקש לא להאמין לברכות האל הכל יכול וכל מי שרואה שהוא הפך לנזיר, כי הוא חדשן שהוא מוגזם בכפירה שלו, כמה מהם אמרו שמי שראה שהוא הפך לנזיר ונמנה עם אנשי הזונות, אז פירש בכבוד רב ובפחד מפני אלוהים אדירים, ונאמר שחזון הנזיר מתפרש על ידי איש ערמומי שהוא חדשן בוגדני ומי שרואה שהוא הפך ליהודי הולך אחר הדרך של כפירה וכל מי שרואה קבוצת יהודים הוא חוזר בתשובה לאלוהים הכל יכול ומי שרואה יהודי יחיד זה מתפרש על ידי הדרכה, וזה נאמר שמי שראה שהוא הפך ליהודי יירש את דודו או את דודתו, ומי שראה את מגי, הוא פירש בכך שהוא סיבך את הדברים והידק אותם….
…בייגל, עדשים, חומוס, גזר, בצל, שום, מלפפון, חרדל, חרדל ולפת, כל אלה הם צערם של אלה שאוכלים או שיש להם . כמו כן, אם מישהו אוכל פלפל, ג'ינג'ר או בית סיני, או משהו חם, הוא יכעס ….
וכל מי שראה שהוא אוכל מלח, קנה אותו, ניתן לו או שנשלח אליו מהשמיים, ואם הוא היה עני, הוא הכה דרהם או חולה, אלוהים אדירים רפא אותו, ומי שראה שהוא הכה זעפרן או אכל אותו כשעוד היה בתוכו, אז זה שבח טוב, ומי שרואה שהוא אוכל פלפל או כמון או משהו דומה לזרע, אז הוא טוב
…הוורד : בן או כסף מכובד, ונאמר שוורד מעיד על נעדר או על ספר . ונאמר כי הוורדים הם אישה פרדוקסלית, או ילד שמת, או סחר שאינו מחזיק מעמד, או שמחה שנעלמת, בגלל חוסר ההישרדות של הוורדים . ומי שרואה כאילו צעיר נתן לו תגובה, אז אויב שלו משלם לו ברית שלא מחזיקה מעמד עבורו . ומי שיראה שיש לו זר על הראש, הוא יתחתן עם אישה והחלוקה ביניהם תהיה צמודה . ואם אישה רואה את זה, אז יש לה בעל בתפקיד זה . והשושנה המאושרת היא פרח העולם הזה בלי שיהיה לו כוח או הישרדות . והוא חתך את עץ הוורד בענן, וקטף את הוורדים בהנאה, וקטף את הלבן מגינתו, נשק לאשתו הצנועה . אם הוורדים אדומים, אז אשתו היא אדם עליז . ואם הוורדים צהובים, הרי שהיא אישה מיושרת . והרים את כפתורי הוורדים שלא נפתחו, עדות לאישה שהפילה ילד . ונאמר שהורדים חביבים . ומי הרי ורד גדול ידוע, שהיה מקובל על אותו שוב ושוב עבור אישה יפה, יפה שכול בן רוצה, לזרוק את המאמר המכוער, והיא חפה זה : קבוצה של expressors אמרו : שתי הרוחות מעטים ורבים מהם הם עצב . הוורדים בוכים, אשליה ועצב, למעט מה שנראה במקום בו הוא מוכר, בלי לגעת בו או למשוך אותו . הבזיליקום בוכה אם מסירים אותו ממצבו והעץ שלו מת . כל עוד הוא חי בצמח שלו, אתה מוצא את הריח שלו, אז הוא ילד ומשהו דומה . כמו גם ורדים, הדס, פלפל וכל מה שמיוחס לשתי הרוחות, כמו גם פולסים ומה שאינו ידוע למספר מקורותיו בהתרבותו, הם הם וצער . והם אוכלים קטניות ואבל, ואבל נענע . באשר ליסמין : נאמר שאדם בא לחסן אל-בסרי, אלוהים ירחם עליו, ואמר : ראיתי אתמול כאילו המלאכים יורדים מהשמיים ומרימים יסמין מבסרה . אל-חסן נזכר ואמר : חוקרי בזרה איננו . נאמר כי יסמין מעידה על דאגה ועצב, מכיוון ששמה הפרטי הוא יאס ….
…אם אחד הכוכבים גדול יותר מהשני . באשר לנפילת הכוכבים לארץ או לים, או שריפתם באש, או תפיסת הציפורים, זוהי אינדיקציה למוות המתרחש בקרב אנשים, או שנהרג על פי מספר האנשים מעטים, וזה עשוי לקרות במין ללא יחסי מין, אם מין הנופלים ידוע מכוכבי הלכת וממלך הכוכבים בחיקו, או שהוא רועה אותו בשמיים, או מפנה אותו באוויר , אם הוא היה ראוי לסולטאן הוא היה משיג אותו, והוא היה שליט על העם, שופט או מופתי . ואם זה היה נמוך מזה, אולי הוא היה שוקל אסטרולוגיה . באשר ליפול עליו או על ראשו, אם היה חולה הוא מת . ואם שיקרו לו חובות של אסטרולוגים, או שהוא עבד של משרדים, הכוכבים שלו נפלו והוא התבקש מה הוא חייב . כמו כן, אם היה רואה את גופתו הוא היה חוזר לכוכבים . או את ראשו, ואם הכוכבים היו אסטרולוגים עבורו על העם, הם הגיעו אליו והתאספו אליו, וכמו כן אם הוא קוטף אותם מהאדמה או מהשמיים, הם היו ניגשים אליהם ממנו . ואם הכוכב נופל על זה שנעדר הוא ייתן לו, ואם הוא נופל על אישה בהריון, היא תביא לעולם ילד בשם מכובד, אלא אם כן זה מכוכבים זמניים כמו בנות של הארון, המשוררים והפרח, כך שהאדון הוא עבד על פי אזכור הכוכב, יופיו ומהותו . זה עשוי להצביע על מותה של האישה ההרה, אם יאושר על ידי עד איתו המעיד על המוות . באשר לראות את כוכבי הלכת ביום, זו עדות לשערוריות והכפשות, תאונות קשות, אומללות וחוסר מזל . ובהתאם למידת החזון, כלליותו וספציפיותו, ושפע הכוכבים ונמוגתם, אל-נביגה אל- ד'וביאני הזכיר יום מלחמה : כוכביו והשמש עולים … וגם האור אינו אור וגם החושך אינו חושך. אל סר . אם אין בו אור, הרי שזו פורענות המאחדת בין האצילים מבין העם . אם הוא רואה שהוא עוקב אחר הכוכבים, אז הוא בדת של שליח האל, עליו השלום ועל חבריו ועל האמת . אם הוא רואה שהוא גונב כוכב מהשמים, אז הוא גונב משהו מסוכן מהמלך ומחפש אדם מכובד . ומי שיראה שהוא הפך לכוכב, הוא ייפגע מכבוד ויוקרה . ומי שיראה שהוא לקח כוכב לכת, יהיה לו בן מכובד גדול . אם היה רואה שהוא מושיט את ידו לשמיים ולקח את הכוכבים, היה משיג סמכות וכבוד ….
…ורד הוא בחלום אדם עם כבוד, או הופעת נעדר . ומי שראה שקצר תגובה קיבל כבוד ואהבה . מי שקוטף ורד לבן מקבל אישה אדוקה, ואם הוא קוטף ורד אדום הוא מקבל אישה דקיקה, ומי שמריח ורד צהוב מקבל אישה חולה . ורדים רבים התקבלו . ונאמר : ורד מציין אישה שעוזבת או מתה, או סחר שנפטר, או שמחה שלא נמשכת . מי שראה זר על ראשו והיה בפרישה, יתחתן . והשושנים מעידות על חסד הזיכרון . שמן ורדים מעיד על אינטליגנציה, בהירות תודעה, קרבה לאנשים ורכות הצד . והשושנה מעידה על שמחה והנאה . ונאמר : הוורדים הם הגעתו של מטייל או הגעתו של ספר, וורד אם עץו כרות הוא דאגה ועצב . ולקטוף ורדים זה תענוג . הוורדים הצהובים עשויים לציין מחלה, האדום את היופי והקישוט, הלבן עבור הדירה, והאדום את הדינרים . ראה גם צוות שחקנים ….
…נחש אם אתה חולם לראות נחש נושך, וחבר מת שנראה שהוא שוכב ונושם, ואז עולה לישיבה כאשר הנחש תוקף אותו ואז שניהם נעלמים בתוך כמה שיחים סמוכים, זה מעיד על כך תתאבל עמוקות על צערם של החברים והאובדן שמאיים עליך בעצמך . אם אתה רואה בחורה עם נחש, זה מנבא שאדם מרמה יגרום לה צרות . אם הנחש יימלט ממנו, הוא יוכל להגן על אופיו מפני התקפות נגדו . אם אישה חולמת שנחש מת נושך אותה, אז היא תסבול מתככים של חבר כוזב . אם חלמתם לראות נחשים, אז ניתן לפרש את כל הרוע, האומללות והכסף הרע . ואם אתם חולמים על נחשים שנלחמים ויפלו זה על זה, הפרשנות שלו היא מאבק מר עם מזל רע, עצב וכאב . אם אתה הורג נחש בבשר, הפרשנות שלו היא שתרגיש שניצלת וניצלת כל הזדמנות אפשרית כדי להשיג את האינטרסים שלך או לכבד את האינטרסים של אחרים . אתה תשמח על הניצחון שלך על האויבים . אם הלכת על נחשים בחלום, אז הסביר לך שתחיה בפחד מתמיד ממחלות, שכן אנשים אנוכיים יבקשו להתחרות איתך על מיקומך בחברה . אם הנחש ינשך אותך פירוש הדבר שתתמסר לחבלי השטן והאויבים יגרמו לך הפסדים בסחר שלך . אם חלמת שנחש מנומר מתקרב אליך מחוץ לג'ונגל ירוק, אבל אתה קופץ ממנו כשהוא קפץ עליך, ואחרי שאתה שוכח את האירוע, אתה רואה אותו שוב מתקרב וגדל ככל שהוא מתקרב אליך ואז מופיע בצורה של נחש שקט בגודלו, אם לאחר מאמץ גדול הצלחת לברוח ממנו, אז זה נעלם לפניך, כל זה מוסבר על ידי העובדה שאתה מדמיין שאחרים בגדו בך ומרדו בך וזה הדברים יעבור מרע לגרוע . אתה תהיה אובססיבי יותר ויותר למחלות וחרדות, אך לאחר שתשתחרר מאשליות מפחדות וביצע חובות באגרסיביות, תרגיש מרוצה ושלווה . אם אתה חולם שנחש עוטף אותך סביבך ומושיט לך את לשונו, פירושו שתתפוס עמדה בה תהיה חסר אונים ושובב בידי האויבים ותהיה חולה . אם אתה רואה בחלום כי שיער הראש הפך לנחשים, הפרשנות שלו להתרחשות תאונות הגורמות לך עצב וחרדה . אם נחשים בחלום לובשים צורות לא טבעיות, הם יתקלו בבעיות ובסכנות שייעלמו אם לא תשים לב אליהם ותעמוד אותם עם רצון ושליטה עצמית . אם חלמת שדרכת או ראית נחש קוטף פרחים או רוחץ, הפרשנות שלו להסתבך בתקופה בה ציפית לאירועים משמחים . אם אתה רואה את הנחש נושך אדם אחר, ההסבר שלו הוא שתתקוף כמה חברים ותפגע בהם . אם אתה רואה נחשים קטנים, את הפרשנות שלו שאתה תכבד מישהו ותשפר אותו, אז הוא בכוונה פוגע בך, מכפיש אותך ופוגע בך . אם אתה רואה ילדים משחקים בנחשים, הסביר כי אינך יכול עוד להבחין בין חבריך לבין האויבים . אם אישה חולמת שילד הניח נחש מאחורי ראשה ושהיא שומעת את רשרוש הנשימה של הנחש, הפרשנות שלה היא שהיא תשתכנע לוותר על חלק ממה שיש לה לטובתה, אך בהמשך היא תגלה כי היא נפלה לעלילה בה האויבים פוגעים בה . ואם אתה רואה נחשים מרימים את ראשם מעל ראש חברך, הפרשנות שלו היא שתגלה עלילה לפגוע בך ובחברך . אם אתה רואה אישה בחלום והנחש נרדם, הפרשנות שלו היא שמישהו יגזול את זכויותיך, אך החוק והחברים המשפיעים יגנו עליך ….
…תפוחים בחלום מציינים ילדים ופנים יפות ותפוחים כמו זה שרואה אותו, אם הוא שליט אז תפוחים הם רכושו, ואם הוא סוחר אז תפוחים הם עניינו, ואם הוא חורש, ואז תפוחים הם שלו . נאמר : תפוחים מתוקים הם מזונות חלאליים, ותפוחים חמוצים אסורים . הסולטאן זרק תפוח שהוא שליח התקווה והוקיע אותו . ועץ התפוח הוא אדם מאמין שקרוב לאנשים, ולכן מי שרואה שהוא נוטע עץ תפוח מגדל יתום . ומי שיראה שהוא אוכל תפוח, יהיה לו כל מה שאנשים לא מסתכלים עליו, ואם הוא קוטף אותו הוא היה מקבל כסף מאדם ישר עם שבחים טובים . תפוחים ממוספרים בכמה דירות . אם היה מריח תפוח במסגד, אז הוא היה מתחתן, ואם אישה מריחה תפוח בהתכנסות להוללות הוא נהיה ידוע, ואם היא אכלה אותו במיקום ידוע, היא תביא לעולם בן טוב . ולנגוס תפוחים נוואל זה טוב ורווח ורווח . תפוחים מיוצגים על ידי חברים ואחים, ונאמר : מי שרואה שהוא אוכל תפוחים, אז מופיע לו אויב . ותפוח חמוץ הוא סימן להיסח הדעת, לפגיעה ולטרטור . ועץ התפוח מעיד על בהלה ….
…ומי שראה שהוא קוטף ענבים שחורים בשער המלך, הוא יפחד מכות בשוטים, ונאמר שענבים שחורים לא שונאים בחלום כמו שהוא לא שונא את הלבן, כי אלוהים אדירים קרא זה מזונות בסיפורה של מרי, עליה השלום, כי הקב~ה אמר: ~ בכל פעם שזכריה נכנס למיהרב, הוא מוצא עם עושרה.~ הו מרי, ~ הפסוק ראוי לשבח בזמנו, ונאמר כי ענבים שחורים מעידים על תועלת נסתרת ….
…ענבים אם תאכלו ענבים בחלומותיכם, תסבלו מדאגות רבות . אם רק תראו אשכולות ענבים תלויים בשפע על העלים, תגיעו בקרוב לעמדות בולטות ותוכלו להביא אושר לאחרים . לילדה, לחלום הזה יש הבטחה מבריקה . היא תמלא את רצונותיה הנלהבים ביותר . אם חלמת שאתה על גבו של סוס וחוצה את שיחי ענבי המושק בזמן שאתה קוטף ואוכל מעט מפירותיהם, פירוש הדבר עבודה נוחה והגשמת רצונות גדולים . אם עולה בראשך שאלה בנוגע לתכונה הרעילה של הפרי שאתה אוכל, יהיו לך ספקות ופחדים בנוגע להצלחה, אך זה יפסיק בהדרגה להדאיג אותך ….
…זקאת : בחלום, הוא אחד העשירים, מכיוון שכספו פורה ושמאלו גדלה, אלא אם כן הוא חייב חוב או יש לו פיקדון, אז הוא מפצה על כך ומשלם אותו לחייב שלו . אם המחייב הוא אדם מת או צדיק, אז הוא הצליח עם אלוהים וזכירתו עלתה ושילמה לזכאת על עבודתו, אז מה דעתך אם הוא מתפלל בתוצאה של זה או זיכרון של אלוהים, אז אם הוא ייתן רשות בשביל זה בזמן אחר שאינו במהלך חג'ג ', אז אולי הוא יעיד וישלם על זה זאקאט ? אם זה במהלך חודשי חג'ג ', אז הוא עושה חג'ג' ברוך השם . ואם אדם עני רואה את זה, אם הוא מגלח את ראשו, חותך את שפמו, קוטף את בתי השחי, גוזם את ציפורניו או מגלח את שיער הערווה שלו, אלא אם כן הוא נשלל מבגדים או נשטף במים, או שהוא עושה זאת במסגד , או מתפלל לאחר מכן, אז הוא יוצא ממצבו וחוזר בתשובה מחטאיו וקם עליו, ומצליח בתפילה לכאורה או עד עד ….
…זה בחלום לגבר להיות עשיר וגאה . אם הוא יראה שזה ממושך, אז הוא ירוויח מכסף טוב ומחיים טובים . ואם הוא רואה שדפנותיו ארוכות ואינן מסתכלות באמצע, אז יהיה לו כסף שמכין אותו לאחרים . ואם זה מתארך מעבר לגורלו, הרי זה חוב שחייב בעליו, והם חולים . ואם זה נמשך עד שנפל על האדמה, בעליו ימות . ואמרו : מי שיש לו זקן ארוך והרבה שיער הוא יותר מגילו ומכספו, ואם הוא מגיע לטבור, הרי הוא אדם שאינו מציית לאלוהים הכל יכול . אם האגרוף גדל, הרי שהוא מלווה כסף . ואם יראה את שיער זקנו מושחר, הוא יהיה עשיר . אם הוא שחור או ירוק, אז הוא יזכה למלך אלא אם כן הוא עריץ ומעיק, וזקנו של פרעה היה שחור והכה בירוק . ואם ראה את צבעו מוטה לצהוב, היה מגיע לעוני ולמחלה . ואם היה רואה בה בלונדינית, הוא היה מבועת . ואם הוא רואה שיש לו זקן של אדם בידו בזמן שהוא מושך אותו, אז עליו לדלל את כספו ולאכול אותו . אם צעיר שטרם הגיע לחלום רואה שיש לו זקן, אז הוא מת ולא מגיע לחלום . אם הוא רואה את זקנו לקוי וקל, והוא חייב בחוב, עליו לשלם אותו, ואם הוא המום, צערו נעלם . ואם הוא רואה שמחצית זקנו הוא זהב, אז חלק מעושרו או מממונו יאבדו . ואם יראה את זקנו מנותק, ינותק מכספו . מי שנצמד לזקנו ומגזז מה יותר מהאגרוף, אז הוא אדם שחייב לשלם זקקה על כספו . ומי שחותך זקן של מישהו אחר, מדובר בגידול בכספו של בנו או של בנו . ונאמר : זקן של אישה הוא אמצעי שהיא לא תביא לעולם בן . אם אישה רואה שיש לה זקן והיא נשואה, היא מאבדת את בעלה, ואם היא אלמנה, היא מתחתנת עם גבר שמסכים איתה, ואם היא רואה שהיא בהריון, היא יולדת זכר, ואם יש לה מריבה היא מנצחת, והיא תופסת את מקומם של גברים . ומי שרואה שהוא קוטף את זקנו, זה כסף שהוא מקלקל בין ידיו . וכל מי שראה את זקנו וראשו מגולחים יחד והיה חולה, הוא נרפא, ואם היה חוב, חובו ישולם, ואם היה במצוקה, דאגותיו נעלמו . ומי שרואה שזקנו מתארך כל כך עד שהוא פולש אליו ושוזר אותו לבגד ומוכר אותו בשוק, הרי הוא שקרי . ויוקרת זקן . אולי הזקן הצביע על חנותו, על בגדיו ועל רווחיו . ואם הוא חותך את זקנו בצערו, ייסוריו ומצוקתו ארוכים . והזקן הוא קטע שיש להשבע עליו, והוא מעיד על אמיתות, שקר, עליבות ונדיבות . אולי הזקן מתייחס לאישה . השיער הלבן בזקן הוא אזהרה בגלל מה שהוא מתחייב . אולי לובן הזקן מעיד על מחלה ואין אונות . ואם הזקן היה לבן בחיים ערים והוא ראה אותו מושחר בחלום, זה מעיד על מרץ, כוח, נחישות ועוצמה . אם הזקן שלו גדל יותר מהרגיל, זה מעיד על כיף ומשחקים או בזבוז כסף בלי פנים . לזקנו של החוטא יש תשובה, ואם הוא אבוד, הוא מונחה, במיוחד אם הוא רואה בו לבן . גידול זקן לאישה הוא מקורזל או גסות רוח ומבצע דברים אסורים . לזקנו של הילד יש חיים ארוכים . לראות מה מחובר לזקן מקש או מכל דבר אחר זה רע, להזיז מילים או לסחוב את האישה עם משהו שלא נוצר ….
…חיטה היא בחלום כסף ישר בעייפות . ומי שראה שהוא קנה חיטה, הוא היה מרוויח כסף ופוריות, והוא היה מוסיף לילדיו . אם ראה סולטן מניע חיטה בידו, מחיר המזון עלה . ומי שיראה שגידל חיטה, הוא יעשה דבר שמוצא חן בעיני האלוקים הכל יכול . אם הוא ממשיך לשתול אותם, את מזונות הג'יהאד, ומי שחושב ששתל חיטה וגידל שעורה, הרי שהפרסום שלו טוב יותר ממיטתו, ואם הדם גדל אז הוא צורך ריבית, ואם הוא אוכל חיטה רטובה אז הוא טוב בטקסים שלך . הדוקרן הירוק הוא שנה פורייה, הדוקרן היבש הוא שנה ברת ביצוע, והספייק שנאסף בידו או בקערה או בהתחלה הוא כסף שמקבל בעליו מרווחי אחרים . אם הוא רואה שהוא קולט את מה שנפל מהקוצים המפוזרים בקציר נטוע שמכיר את בעליו, אז הוא יכה את בעל היבול בטוב שנותר מפוזר . אם אדם רואה שהוא קוטף יבולים במועד אחר שאינו זמנו, הרי זה מוות במחנה ההוא, מלחמה ואי הסכמה . אם האוזניים אפסות, הרי זה מוות של הזקנים, ואם הוא ירוק, זה מוות הנוער או הריגתם . ומי שאוכל חיטה יבשה, אין בזה טוב . ומי שרואה חיטה מקבל משהו טוב ממלך . פריק הוא כסף אסור . מי שמוכר חיטה עם שעורה בחלום מחליף את הקוראן בשירה . ועשב חיטה במיטה חבל האישה . ונאמר כי מי שראה שהוא אוכל חיטה יבשה או מבושלת, הוא לא מצא חן בעיניו, ומי שראה שבטנו, פיו או עורו התמלאו בחיטה יבשה, זה מות חייו. אחרת, כל עוד נותר בו, מה שנותר מחייו . ומי שרואה שהוא אכל חיטה ירוקה לחה, אז הוא טוב, אז הוא נזיר בדת ….