…דירהם : הטבע האנושי בו שונה, חלקם רואים שהם פגעו בהם ונופלים לערות, כשהם נראים או כמו מספרם, וחלקם מוצאים ביצים מהדהרים בטבעם מילים טובות וכיתוב זה אשר המונותאיזם של אלוהים אדירים ושמו נמצא עליו . ושחורים מוצאים את הדירמות סערה ויריבות . שתיהן מילים, אלא שהלבנים הם מילות צדק, והשחורים הם מילים של יריבות, וחלקם ממילא לא מסכימים עם אף אחת מהן, וכל זה מתרחש אם הדירה הם תופעה בולטת מסתובב . אם הוא רואה שקיבלו את הדירמות בשקית, בצרור או בשקית, הרי שמפקידים אותו סוד והוא שומר אותו לבעליו ככל ששמר מכך, ולכן עליו לטפל בזה . כמו כן, אם הוא רואה שהוא שילם את זה למישהו אחר, אז הוא מפקיד את זה בסוד ושומר על בעליו . דירהם בכל מקרה עדיף על דינרים רבים, והוא קל יותר בסתר . אותו דבר חל על דירהם יחיד לילד קטן, במיוחד אם הוא סובל מעודף משקל, אז מה שקרה לדהרם קרה לילד . אם הוא ראה שזה נלקח ממנו או שהוא הלך לשם בלי לחזור, הילד ימות ….

…היונה : האישה הצדיקה והאהובה היא שלא מחפשת תחליף לבעלה, ונח עליו השלום קרא לה ומציין את החדשות הדחופות, השליח והספר, כי היא מעבירה את החדשות ב הספר, ומקורו הוא שנח שלח את העורב לדעת את עניין המים עבורו, והוא מצא גופה צפה על המים, אז הוא עבד איתה, הוא שלח את היונה והיא הביאה לו נייר ירוק והוא קרא לזה : זה למי שנמצא במצוקה או שאין לו בשורה משמחת אם הוא נופל עליו או שמטוס מגיע אליו, אלא אם כן הוא חולה ונופל על ראשו, כי זו יונת המוות, במיוחד אם זה היה מהיונה והתנופף בראשו בשינה, ואולי היונה הייתה ילדה . והיונה הירוקה הטובה ביותר, ומי שרואה שהוא הבעלים ממנה לאין שיעור, יהיה לו שלל וטוב . חלקן בנות ושכונות, והמגדל שלו הוא מתחם של נשים, וגוזליו הם בנים או שכונות . ומי שרואה יונה אנושית, אז הוא איש אשור, ואם הוא זורע מספוא ליונים וקורא להם אליו, אז הוא מוביל . והיונה שואגת, מאשימה גבר באישה . ביצים הן דת, ירקות הם יראת שמים, שחורים הם אדונים של נשים וגברים, וגלידות הם בעלי תערובות, ומי שמנוכר ביונה ולא חוזר אליו, הוא מתגרש מאשתו או מת, ולמי שיש לו יונים יש נשים ונשים שפחות שלא מוציאות עליהן . אם כריתת כנף של יונה תישבע לאשתו לא לצאת החוצה, או להיוולד לו על ידי אשתו, או להיכנס להריון . היונה היא גבר או אישה ערבים, ומי ששוחט אותה יקלקל אישה בתולה, וכל מי שאוכל את בשרו יאכל את כספי האישה . ויונים עם אפרוחיהן, שבי עם ילדיהן . והיונה המנחה המיוחסת, חדשות שמגיעות מרחוק . ואם אשתו הייתה בהריון, היא ילדה ילד . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו פגעתי ביונה לבנה שמאוד אוהבת אותי, כאילו אחת מעיניה היא אחת העיניים הטובות ביותר של יונה, והעין השנייה בפנים סביבו היה מכוסה צהוב . אבן סירין צחק ואמר : אתה מתחתן עם אישה יפה שאתה אוהב מאוד וזה לא משנה לך מי ראית בעיניה, כי הפגם לא נמצא בראייה, אלא הוא משהו בדגדגן שלה, וזה רע באופי שלה ופוגע בך בזה . אז אדם החזון התחתן עם אישה וראה ממנה דמות חזקה ….

…קסטר אם אישה נשואה חולמת שהיא מכינה או אוכלת פודינג, זה מעיד שהיא מוזמנת לארח אורחים בלתי צפויים . הילדה תפגוש זר, שעם הזמן יהפוך לחבר קרוב . אם לטעם הפיתיון מתוק דיו כדי להבחיל את הנפש, או אם הוא חסר טעם, אז יגון ירדוף את המקום בו ציפיתם לשמחה . ~ אלקסטר : תערובת מקומית של חלב, ביצים, אפויות או רותחות או תענוגות .~…

…מלך עייף, או שהוא משוחרר ממצוקה שבאה ממלך, כך שאם הוא לווה טבעת, יש לו משהו שאין לו הישרדות . ואם הוא רואה טבעות שנמכרות בשוק, אז הוא קונה את הרכוש של ראשי העם . אם הוא יראה שהשמים מטפטפים גשמים, יהיו לו ילדים באותה שנה . אם הרווק יראה שהוא שם טבעת, הוא יתחתן עם אישה עשירה, בתולה . אם הטבעת מזהב, היא אישה שכספה נעלם . אם הוא חותם אותה עם טבעת על הזרת שלו, ואז מסיר אותה ממנה ומכניס אותה לניצחון שלו, ואז מוריד אותה ומניח אותה באמצע, ואז הוא פוגע באשתו . אם הוא רואה שהטבעת שלו על הזרת שלו היא פעם אחת בניצחונו והיא באמצע, אז אשתו בוגדת בו . אם הוא מוכר את הטבעת שלו לדירה, קמח או שומשום, אז הוא משאיר את אשתו עם מילים טובות או כסף . וגם נולד האונה . אם שן הטבעת שלו היא מהותית, אז זה כוח עם יוקרה, פאר, כסף גדול וגאווה, ואם שן הטבעת שלו היא של אקוומרינה והוא שליט, אז זו סמכות חזקה ואמיצה ומלכותית, ואם הציפורן שלה היא כוח, הרי שהיא סמכות חלשה ומעליבה, ואם הציפורן היא ספיר ירוק, הוא נולד לו בן מאמין והבנה של חוכמה . הטבעת עשויה מעץ אישה צבועה, ואם נותנים לאישה טבעת היא תתחתן או תביא לעולם . ומי שאוטם את אחד הגברים בטבעת זהב, השליט יקשור אותה, או שהוא ייפגע מפחד, מצוקה, כעס או צער . או שאדם כועס על בנו או על אשתו . ונאמר : מי שמקבל טבעת יקבל אישה יפה, והרבה טוב, או שהוא שומע חדשות שהוא מרוצה . ומי שעונד טבעת עם שתי אונות, אחת מהן לתחתית כף היד, והשנייה לגב כף היד, והוא שובר כל אחת מהן אינה סותרת את השנייה, ואז הוא עוקב אחרי שתי מצבים, שניהם גלויים ופנימה . ומי שעונד טבעת נופך מזהב, הוא ירושש, והוא לוקח את הטבעת מהמלך בית לגור בו, או כסף שהוא משיג או אישה שהוא מתחתן איתה . לקיחת הטבעת מאלוהים אדירים עבור הסגפן והמתפלל היא ביטחון מאלוהים אדירים מרע . ולקחת את הטבעת מהנביא, יהי רצון שתפילתו של האל ושלום עליו, או מהעולם הבשורה הטובה של השגת ידע, אם הטבעת היא מכסף, ואם היא מזהב, אין בה שום טוב , וכמו כן אם זה ברזל כי זה הקישוט של אנשי הגיהינום, וכמו כן אם זה נחושת, בגלל מה שהוא מכיל מילים רעות . ואת הטבעת של סולטן עופרת בה והם . ומי שראה בקרב המלכים שיש לו את חותם שלמה בידו, עליו השלום, זה הצביע על התרחבות ממלכתו, על כיבוש האזורים שלו ועל הגעתו למטרות, ואולי הוא היה מוריד את נחלתו ואז תחזור אליו, גם אם הוא היה אחד מאלה שחיו מעליית האלפים, שהרוויחו מכך הכנסה גדולה . ומי שרואה שהוא שולח את חותמו לעמו, אז הם מחזירים אותו, ואז הוא דרשות לעם והם מחזירים לו . ומי שרואה שהטבעת שלו נחטפת ממנו קשות, אז הסמכות שלו תוסר ממנו . ומי שרואה שהטבעת שלו אבדה, הוא נכנס אליה בכוחו או במה שיש לו משהו ששונא אותו ….

…בתים : בית של גבר הוא אשתו הנסתרת בבית אליו הוא שוהה, וממנו נאמר כי ככה נכנס לביתו, אם הוא מתחתן, אז הוא לוקח את זה בשבילה כי היא נמצאת בו , ודלתו היא הנרתיק שלה או פניה, והארון והארון הם בתולה כבתו או בתו החורגת משום שהיא מצועפת, והגבר אינו חי עמה . ואולי הוא ציין את ביתו גם לגופו, את בית השירות את עבדו, את חנות החיטה שאמו, שהייתה הסיבה לו לחיות עם חלב לצמיחה ולחינוך, וה- cenef מציין את המשרת שעשה גורף ומכבס, ואולי הוא ציין את האישה שנמצאת איתה לבד כדי לענות על צרכיו, משוחררת מבנו ומשאר בני משפחתו . והסתכלות על אדם מנישות ביתו מצביעה על כך שנרתיק אשתו נצפה או מנוהל, והוא חזר לכך מבחינת מחסור, טיפוח, הריסה או תיקון, הוא חזר למה שיוחס לו, כמו למשל אומר : ראיתי כאילו אני בונה בית חדש בביתי, ואם הוא היה חולה, הוא היה מתעורר וגופו בריא. כמו כן, אם יש מטופל בביתו המעיד על טובתו, אלא אם כן זה הרגלו, הוא יקבור את מי שמת עבורו בביתו, אז זה יהיה קברו של המטופל בבית, שנקרא אם הוא נבנה. במקום בלתי אפשרי, או שבכל זאת הוא צויר בלבן, או שהיה בבית באותו פריחה או שתי רוחות, או מה שמצביע על ידי אסונות, ואם אין מטופל, הוא התחתן אם היה רווק, או של בתו בעל והביא אותה איתו אם היא הייתה זקנה, או שהוא קנה סוד לפי מידת הבית וסכנתו . ומי שרואה שהוא הורס בית חדש, הוא הוכה מהם והרע, וכל מי שבונה בית או קונה אותו יסבול הרבה טוב, ומי שרואה שהוא נמצא בבית לא ידוע טיח טיח שהוא נפרד מהבתים, וכשמילים מעידות על רוע, זהו קברו . ומי שראה שהוא כלוא בבית כבול וסגור בדלתו, והבית נמצא באמצע הבתים, יהיה לו טוב ויפה . ומי שראה שהוא סבל בית או תורן, הוא ייקח את מוצרי האישה . אם בית או תורן היו נושאים אותו, אישה תישא באספקתו . ודלת הבית הייתה אישה, כמו שהיא עטפה אותה, ומי שראה שהוא סוגר את הדלת התחתן עם אישה . והדלתות נפתחות, שערי הפרנסה . באשר לפרוזדור, משרת על ידיו מבצע את הפיתרון, את החוזה ואת העניין החזק . ומי שרואה שהוא נכנס לבית וסוגר את דלתו על עצמו, הוא יימנע מלהישמע לאלוהים הכל יכול, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והדלתות סגורות .~ אם היה רואה שהוא קשור אליו, הדלתות נסגרות והבית היה שטוח, הוא היה בריא ובריא . אם הוא רואה שביתו עשוי זהב, אש פוגעת בו בביתו, ומי שרואה שהוא עוזב בית צר, הוא יוצא מהם . לבית אין גג והשמש או הירח עלו, אישה מתחתנת שם . ומי שרואה בביתו בית רחב ידיים שאינו נמצא בו, הרי היא אישה צדיקה שתוסיף עוד לבית ההוא . אם הוא מטויח או בנוי בלבנים, הרי שמדובר באישה צבועה וארסית . אם יש נחיל מתחת לבית, אז הוא אדם ערמומי . אם זה מחימר, הרי שהוא מטעה בדת . הבית החשוך הוא אישה בעלת אופי רע, בעל אופי רע, ואם האישה רואה את זה, אז זה גם גבר . אם היה רואה שהוא נכנס לבית זרוע, הם היו מכים אותו מאישה כמו רטיבות וכמה הרבה בוץ, אז זה היה מוסר ומתוקן . אם הוא יראה שביתו רחב יותר ממה שהיה, הרי שהטוב והפוריות יתרחבו עליו והוא יתקבל היטב על ידי אישה . ומי שיראה שהוא חורט בית או מקשט אותו, תהיה מחלוקת ומהומה בבית . בית מואר הוא מדריך טוב ומוסר טוב לנשים . החומה : אדם, ואולי מצבו של האיש בעולמו הוא אם הוא רואה שהוא עומד עליו, ואם הוא ייפול ממנו, הוא יוסר ממדינתו . אם הוא ראה שהוא דחף קיר, אז הוא זרק אותו החוצה ואז הוא הפיל אדם ממדרגתו והשמיד אותו . והחומה היא אדם נמנע שיש לו חוב, כסף וגורל, כמו החומה ברוחבה, בהידוק ובגובה שלה, והאדריכלות סביב זה בגלל זה . ומי שרואה קירות שבונים רשימה הזקוקה לכד, אז הוא מלומד או אימאם שמצבו נעלם . אם הוא רואה אנשים זורקים אותם, אז יש לו חברים שמטילים את ענייניו . ומי שרואה שהוא נפל על קיר או על משהו אחר, הוא עשה הרבה חטאים ומחיש את עונשו . סדק בקיר, עץ או ענף הוא גורלו של אחד מבני ביתו, ושניים כמו עגילים ושני פטמות . ומי שרואה קירות לימוד, אז הוא אימאם צודק, חבריו ומשפחתו הלכו . אם הוא יחדש את זה, הם היו מתחדשים וחוזרים למדינתם הראשונה במדינה . אם הוא רואה שהוא מחובר לקיר, אז הוא מחובר לאדם רזה, וכוחו ככל שהוא יכול מהקיר . ומי שמתבונן בקיר ורואה בו את הדוגמה שלו, הוא ימות וייכתב על קברו ….

…באשר לאיראן, מי שרואה שהוא קונה את איראן, זה מתפרש כצער ועצב, ושתייתו בלי אוכל מעידה על מחלה ואכילה עם לחם מעידה על צער ועצב, ואולי מעידה על כסף אסור משום שהחמאה שלו נלקחה ממנה ….

…מכירה פומבית ציבורית אם חלמת על מכירה פומבית, זהו סימן טוב . אם אתה שומע את המתקשר קורא למכירות שלו, המשמעות היא פוטנציאלים בהירים והתנהלות טובה מספקולציות עסקיות . אם אתה חולם שאתה קונה ממכירה פומבית ציבורית, הדבר מסמל עסקאות צמודות בנושא סחר, ובהצלחה בבעלי חיים לחקלאים . באשר לנשים, חלום זה מסמל שפע . אם יש תחושה של חרטה על החלום הזה, אז זה מזהיר אותך להיזהר בענייניך העסקיים ….

…אם אתה מאוהב ואהובתך לובשת תחרה, תטפל בך, מכיוון שחלום זה מוביל לכנות באהבה ולהגבהה בעמדה . אם אישה חולמת על אחראמת, היא תשמח לממש את רצונותיה השאפתניים ביותר, והמאהב ייתן לה אוזן קטנה . הם לא יטו דחיפות או יהירות מצידם . אם אתה קונה מחוררים, תנהל עסק מסחרי בעל שם רב ועושר יהיה חבר אמיתי . אם אתה מוכר תחרה, הרצונות שלך יעלו על מקורות ההכנסה שלך . אם ילדה חולמת שהיא מייצרת תחרה, אז זה מנבא שהיא תזכה בבעל נאה ועשיר . אם הייתה חולמת שהיא מעטרת את בגדי הכלה שלה בתחרה, הגורל יברך אותה באוהבים שישתחוו לפני קסמיה, אך הנישואין יהיו רחוקים ממנה ….

…אז מי שרואה את השחר הפך, אם הוא חולה, מחלתו מסתיימת במוות או ברווחה . אם הוא מתפלל באותו בוקר עם אנשים, או רוכב למסע, או יוצא לחאג ', או הולך לגן עדן, זהו מותו, טובתו של מה שהוא עושה לטוב ואור הקבר . ואם הוא שואב מים למאכל או קונה שיער, אז הבוקר הוא ההקלה שלו ממה שהיה בו מהמחלה, ואם הוא ראה שאסיר עזב את הכלא, ואם הוא ראה שזה סביר לנסוע ביבשה או בים , מוחו נעלם והוא ישתחרר, ואם יראה זאת על ידי אשתו, הוא יפרד ממנו ונפרד מכיוון שהיום מבדיל בין בני זוג למונוליטים, ואם הוא רואה שחוטא, ללא תשומת לב, פסול, או כופר בתשוקה, הוא יחזור בתשובה על מצבו ויתעורר מרשלנותו וחושך . ואם יראה שהוא מקופח או סוחר שסחרו קפא ושוקו מופרע, שווקיהם יעברו ופרנסתם תתחזק . ואם מישהו שיש לו אויב לא מאמין שמחפש אותו, או יריב לא צודק שמחפש אותו, יראה זאת, הוא ינצח את אויבו ויחפש את הזכות עליו. על גורלם של אנשים, ומה נמצא בעירנות . ומי שרואה שכל העידן הוא לילה ולא יום, תושבי אותו אזור יחוו עוני, רעב ומוות . ואם הוא רואה שכל העידן הוא לילה, והירח וכוכבי הלכת סובבים סביב השמים, אז תעשה עוול לאנשי המקום על ידי שר או סופר ….

…לירוק מציין את כוחו של אדם בחלום, כך שמי שרואה את הרוק שלו התייבש, הוא לא יוכל לעשות את מה שהוא רוצה ממה שעושים עמיתיו, ולהגיד את דבריו ומילותיו . ומי שרואה שהוא פלט קצף וקצף מפיו, אז זה מעיד על מילות שווא שהוא אומר או על שקר שהוא משקר . וכסף האיש יורק לפי יכולתו, ולכן מי שרואה שהוא יורק על קיר מוציא את כספו בג'יהאד או משתמש בכספו בסחר, אם הוא יורק על האדמה הוא קונה חווה או אדמה, ואם הוא יורק על עץ מפר שבועה או מפר שבועה . אם הוא יורק על אדם, הוא נפלט . יריקה חמה היא סימן לאריכות ימים, ויריקה קרה היא סימן למוות . ורוק יבש בפה הוא עוני, כיח הוא הכשר של דיבור, ידע או כסף . זה עשוי להצביע על בריאות או מחלה, ואם אדם רואה את כיח שלו משתנה מצביע על מצב רוחו הרע . יריקה בחלום עשויה להצביע על הפרעה של נוחות והנאה, ואובדן ילדים . רבים מדי בחלום הם עדות לחרדה ומצוקה . ומי שרואה את זה כאילו הוא יורק אז הוא מוציא מילים רעות, ואם יש בזה דם או ליחה עבה, אז דיבורו אינו מותר לו . ומי שיראה שהוא יורק בפני אדם או בעל חיים, ייתן לו מילים שאינן מותרות לו ….

…אל-רהא : הטחנה מציינת את פרנסתם של בעליו וחנותו, וכל מי שחי עמו או מי שמגיש אותו ומתקן את מזונו ומתחתן איתו מאשה ועבד . אולי זה הצביע על נסיעה לסיבוב שלה, ואולי זה הצביע על המגיפה והמלחמה כדי לרסק אותה . לעתים קרובות ערבים ומשוררים מבטאים זאת מהם, כך שמי שקונה רחמים מתחתן אם הוא רוואי, או בעלה או בנה של בתו, או קונה משרת לקיום יחסי מין או לשירות, או נוסע אם הוא מטייל, ואם הוא מסכן, הוא ירוויח ממה שמספיק, כי אל-ראחה זקוק לו רק למי יש מה לטחון בו . באשר למי שמקים טחנה בה יש לטחון אנשים על מים, ים או דברים אחרים, הוא פותח חנות או חנות אם אין לו חנות, ומייצר בה את פרנסתו אם לא היה מסוגל, או שהוא יושב למען אנשים בעזרת שליט שלטון, תועלת או אמון, ויש לו תחושה של העם . לגבי מי שלוקח את הקמח בידו, הוא יתחתן, יהיה לו נוח או יקיים יחסי מין, כי שתי האבנים הן כמו הזוג, והתפר הוא כמו הזכר והחלשים . ואם היא הייתה ללא מוט, אז יחסי מין היו אסורים, ושתי נשים עלולות להגעיל, ואם לא היה לו כלום מזה, אז אולי הוא מתווך את החוזה בין זוג או שניים מבני הזוג, או שהוא נוסע לחיפוש מזונות . באשר לפגעים הגדולים אם הם נראים באמצע העיר או במסגדים, אם זו מדינה של מלחמה, אז זו מלחמה, במיוחד אם היא טוחנת אש או סלע . אחרת, זו הייתה טחנה, במיוחד אם הקרקע הייתה שעורה פטורה, או מים, בוץ ובשר רזה . כמה מהם אמרו : אלרהא על המים, איש עם הרבה כסף שזורם על הידיים, מטפל בעניינים, ומי שחיפש בו מקלט, סבו הטוב ראה רוח מסתובבת, כמות טובה של קמח . וזרם המים שנכנס לאל-רחה מכיוון הנזכר . אולי זה היה אל-ראחה אם זה היה מסע . אם זה הולך בלי חיטה, אז זה מהומה, ואם זה הופך עקום, האוכל יהיה מבושל . שני גברים אכזריים הם שותפים שאף אחד אחר לא מוכן לתקן . מסופר שאדם ראה כאילו הוא מסתובב בלי מים, אז הוא סיפר את החזון שלו במעבר חצייה, והוא אמר : החיים שלך התקרבו . הרוח השאירה ויכוח שאינו שורד . ושברו של הרהא שונה בפירושו, חלקם מצביעים על הקלה של בעל הדאגות, וחלקם אמרו שהוא מעיד על מות בעליו . ומי שיראה אותו טוחן, יהיה לו יותר עבודה קשה של אחרים . אל-רחה מציין מלחמה, כי הערבים אומרים שיש מלחמה ….

…המנה היא בחלום עבדת או משרתת, אז מי שרואה שהוא משתמש בקערת נחושת, אז הוא קונה עוזרת מהטורק, אם זה מכסף, אז העבדה היא רומאית יפה, ואם זה מזכוכית, ואז המשרתת היא אישה לבנה, ואם זה מזהב, היא אישה יפה שדורשת שהוא לא יכול לשאת את המזונות שמוציאה באופן לא רצוני, ואם זה עשוי מזכוכית, אז היא חופשית להתחתן אותה ותשמח מזה . השולחן הוא תהילה, עידון, פרנסה וכסף . ראה גם אבל ….

…ומי שרואה את זה כאילו הוא משתמש באגן נחושת, אז הוא קונה שפחה טורקית כי הנחושת באה מהטורק, ואם האגן הוא מכסף, אז העבדה שקונים אותה הרומאים, ואם זה של זהב, אז זה מתמקד באישה יפה שמזמינה את מה שהוא לא יכול ועולה את מה שהוא לא יכול לשאת, גם אם זה עשוי מזכוכית, משרתת ענייה ואם זה עם מי הכדור בדולח שהוא מתחתן איתו ….

…לבישת החלוק : כי מי שלובש אותו, קונה אותו או תופר אותו ואת בטנו, ואם הוא עני, הוא נהיה הכרחי מכיוון שהוא דוחף את הקור המעיד על עוני, ואם הסולטן היה פוגש אותו, הוא היה מקבל אותו, ו הוא היה טוב והיה בטנה ובתוכו הכסף של יבשת, שהיא הכותנה שבתוכה, כמו אוצר וכסף בבית הכסף. . ואם הוא היה רווק, הוא התחתן, ופניה היו זהים, והרירית שלה הייתה אשתו, והכותנה הייתה הנדוניה שלה, והמיתרים היו ברית וללא דופי, ואם הוא תפר אותה ולא לבש את בעלה של בנה או של בתה , או חוזה נישואין לאחרים, או קבוצת בני זוג נפרדת, במיוחד אם הוא היה זקן ומקופל . וכל זה היה בימי החורף באבן ללבוש אותו . באשר ללבוש אותו בקיץ, מדובר בדודה מאישה, דת, מחלה, מאסר, מצוקה או מצוקה למען האישה . אם הוא היה מאנשי המלחמה, הוא היה לובש את אומתו ומקבל את אויבו במחיר מלחמה ….

…ומי שרואה שהוא מכניס את האספקה ​​בנדוניה בעט, אז הוא מציין שהילדים השיגו זנות, ואם הטבעת מזהב והיא נשברה, אז הוא מציין שהוא חושב ואם זה מכסף אז הוא מתחתן עם אישה או קונה משרתת, ואם זה אפס, זה מעיד על התועלת ואם זה מברזל זה מציין את כוחו בעניינים, ואם זה של נחושת, זה מצביע על כך שיש הוא מעט טוב, ואם הוא מעץ, זה מעיד על סכסוכים ….

…שטיח בחלום הוא פשוט, מכובד ועדין, במיוחד אם הוא בבעלות החזון איש . ומי שרואה שהוא על שטיח, אז הוא קונה קרקע, ואם הוא במלחמה, אז הוא בטוח מזה . השטיח נחות מבעליו, שהפיץ אותו אליו . הוא ראה את השטיח מקופל וכל עולמו מתקפל ממנו . אם השטיח חדש, מרווח ומעוצב היטב, יהיו לו חיים ארוכים וחיים רחבים . ואם יראה ששטיח לא ידוע נמרח עבורו במקום לא ידוע בקרב אנשים לא ידועים, אז הוא ירוויח עולם בגלותו וריחוקו מארצו ומאנשיו . אם השטיח דק או בלוי, אז זה עולם עם מעט חיים . ומי שרואה את השטיח שלו מקופל על עצמו, הוא הופך ממצבו למיקום לא ידוע, ויוצא מרשותו ומקפל את עולמו . אם השטיח הורחב אליו, פרנסתו התרחבה והוא שוחרר . השטיח מעיד על ישיבה עם שליטים וראשים וכל מי שדורך את השטיח שלו, כך שמי שמקפל את השטיח שלטונו יושעה, או שמסעו אינו אפשרי, או שמרחקים ממנו את עולמו . ואם השטיח שלו נחטף ממנו או נשרף באש, הוא ימות, או שאי אפשר היה לנסוע, ואם השטיח נהרג בסמוך למועד האחרון שלו והוא היה תחוש או קרוב למוות . והשטיח השחוק הוא ביזיון . והשטיח הוא האיש שמשבח את עצמו, משבח אותו ומרים אותו, ולכן הוא לא מתגבר אלא בשקר ובשקר ….

…ומי שיראה שאדם מת קונה אוכל, זה יהיה מועט, ואם הוא ימכור אותו, הוא יהיה מדוכא ….

…המעיין הוא בחלום ברכה, הברכה הטובה ביותר והגשמת המשאלה . ומי שראה מעיינות שהתפוצצו בביתו, הוא סובל מאסון . ומי שרואה בביתו כי מעיין פורץ ממנו, כדי שיוכל להשיג פרנסה, טובות ותועלת, ואם המעיין פרץ מקיר, הוא נפגע על ידי אדם בבית ההוא, כמו אח או בן -חוק . במקום זאת, הוא שונא מהעיניים שמים שלהם מעוננים ולא זורמים . ומי שראה שהתפוצץ בביתו מעיין, היה קונה משרת . ומי שמבצע שטיפה ממי מעיין והיה חרד, שאלוהים יסלח לו, או שהוא פוחד או חולה, שנרפא, או חייב שחובו נפרע, או שיש לו חטאים שאלוהים לא האמין ממנו . ומי שרואה עין צלולה זורמת לביתו ככל שאדם מכווץ את ידו, אז זו הפרשה והטוב אליו הוא מונע . ראה גם אל-עין ….

…ג'עפר א-סאדיק אמר כי חזון העידון מתפרש בשבעה היבטים: אישה, משרתת, שפחה, כסף, נימוסים, ילד, קונה ילד וכל זן או שוקה שהוא רואה בו, זה מתפרש עם אזכורים אלה ….

…באשר לספל, מפרשת אותו האישה, ומי שרואה שהוא נתן ספל עם מים לשתיה ושתה, ואז הוא מתחתן עם אישה או קונה עוזרת ומקבל ממנה בן טוב שיכול לנוח איתו, ואם יש בו יין ושתה ממנו, אז זה מעיד על התרחשות של ילד מפונק רע שלא נוח ממנו ….

…באשר לקללה : מכיוון שבעליו עדיין אינו מתקלקל וסגפני בעולם הזה ובמה שיש בו, והוא בכלל לא ייזכר, ואם הקללה תוסר ממנו, אז הוא יזכה למצב וגבריות . ונאמר שמי שראה שהוא מתחתן עם אישה, או קונה שפחה, ולא מסוגל לקיים איתה יחסי מין, הוא קילל, כי הוא סוחר בעסק בלי הון כדי להצליף ….