…ומי שחושב שהספר אטום, זה מצביע על קבלת האמת לקבלת בלקיס את ספר שלמה, כאשר נאמר ונאמר מי שראה קריאה חתומה או כותרת, אז חדשות טובות בהן הוא מרוצה, ו אם הוא לא אטום אלא עטוף, אז זה מעיד על עצב ….

…קרמל אם אתה חולם להכין קרמל, המשמעות היא שנצבר עניין בענף . אם חלמתם שאתם אוכלים קרמל טרי ופריך, זה כולל בידור חברתי והתרגשות רבה בין צעירים למבוגרים . באשר לקרמל החמצמץ, זהו סימן למחלה או שהפרעות מחלה יווצרו מצ'רטרים שהשתמרו זמן רב . קבלת קופסת הבונבון של ילד או ילדה מסמלת כי כל אחד מהם יקבל הרבה הערצה . משמעות הדבר היא הצלחה באופן כללי . אם תשלח ממנו תיבה, תגיש הצעה אך תתאכזב ….

…אמר חזון המאסר של ג'עפר סאדיק אם ידוע לו בגלל מוראד והשלכות קבלת הפנים לפסוק, ~ אדון הכלא אמר לאהוב את מה שהם קוראים לי אליו ~ , ואם הבלתי ידוע הוא הקבר הם נחרדים לומר שלום עליו : שכונה קבר הכלא לשכן נגע ואת החוויה של חברים ואויבים שמחים לאייד ….

…ארון מתים : מלך גדול, ראה שבתיבת הסמכות שקיבלה הייתה קבלת הפנים שלו לפסוק : ~ הפסוק שמגיע אליך ארונו .~ נאמר כי בעל החזון הזה מפחד מאויב ואינו מסוגל להתנגד לו, וחזון זה הוא עדות להקלה וגאולה מרועו לאחר זמן מה . ונאמר שהוא ראה את החזון הזה ממי שנעדר לפניו . ונאמר שמי שרואה שהוא על ארון מתים, אז הוא נמצא בצוואה או במריבה, והוא יצבור את המסמר ויגיע למטרה ….

…תורן תרני הספינות בחלום מצביעים על כך שתצאו למסע ימי ארוך ומאושר . זה גם מעיד על רכישת חברים רציניים ועל קבלת תפקידים חדשים . התורנים של ספינות שקועות מנבאים שינוי פתאומי בנסיבותיך המחייב לשלול ממך הנאות ושמחות רבות . אם מלווה רואה תורן ספינות בחלום, המשמעות היא שהוא ייסע בקרוב בהפלגה מוצלחת ….

…וג'עפר אל-סאדיק אל-בייאדא אמר: זה מתייחס בתשע דרכים לבן, משק בית, עושר, כבוד, דרגה, הדורש צורך, קבלת משכנתא, והשגת מוראד ועבדה ….

…חדר אמבטיה הוא בחלום שליח ישר, חבר כנה ומאהב מקנא . אולי זה מעיד על הנשים המוגנות ששומרות סודות . יונים עשויות להתייחס ליונים שהן מוות . וזה מציין אישה עם ילדים, או גבר עם הרבה ילדים, שקולט לאנשים שבביתו . וחזון היונים מעיד על הבכי . היונה הביתית היא אישה ערבית טובה, והביצים שלה הן בנות או שכנות, המגדל שלה הוא תרכובת של נשים, והגוזלים שלה הם בנים . שאגת היונה מאשימה גבר באישה, והלבן הוא דת, הירוק אדוק, השחור הוא כרית, והלבן הוא תערובת . ואם יונתו הסתובבה ולא תחזור אליו, יתגרש מאשתו או שהיא תמות . ואם יש לו יונים מעופפות, יש לו נשים ועובדות שהוא לא מוציא עליהן, אז אם הוא מפנה כנף מביתו . והיונה היא עוזרת ערבית, ובסמכותו של אבן סירין, אלוהים אדירים ירחם עליו, שהיא חדשות שמגיעות מרחוק . והיונה היא אישה אהובה שהיא חופשייה או שפחה . ומי שראה שהוא שחט יונה, יתחתן עם בתולה עוזרת . ויונה אחת נולדת ממשרתת . ומי שראה שהוא אכל מבשרה היה פינוק . ויונים עם גוזליהם בשבי עם ילדיהם . ומי שיראה שהוא ציד יונים, הוא יקבל כסף מאנשים מכובדים . וזה היה אומר : מי שרואה יונה, הוא אינו שואל הבורא יתברך על כל דבר, אבל הוא נותן את זה . אם הוא רואה שיש יונה בביתו, והמחפש רווק, אז הוא יתחתן עם אישה יפה וחברית . ועקרת הבית מסכימה עם בעלה . אם הוא רואה שהוא יונה ועומד עליו או טס איתו בטיסה, אז הוא יקבל הנאה או שמחה, טוב וחסד . ונאמר : מי שרואה שהוא הפך ליונה שאוכל את כספי אויביו, והיונה מציינת את החדשות הדחופות ואת הספר, כי היא מעבירה את החדשות בספר, ואלה חדשות טובות למי שנמצא מצוקה, או נעדרו אם מטוס מגיע אליו, אלא אם כן הוא חולה ונופל עליו, כי זו יונת המוות, ולא במיוחד אם זה היה מהיונה וצעק לראשו . אולי היונה הייתה זרע . ומיטב היונים הירוקות . מי שרואה חסר בעין חממה, זה חסר בדת ובמוסר של אשתו . ומי שרואה שהוא זורק יונה, הוא משמיץ אישה או מסמס לה במילים רעות . ומי שרואה שהוא הכה מביציות של יונים, זה יפגע בכסף אצל נשים וילדים . ומי שרואה שהוא תופס יונה ביתית, הוא יתפוס אישה אסורה . ומי שרואה שהוא מאכיל יונה, הוא מדבר אישה ומלמד אותה . ומי שרואה יונה או ציפור על ראשו, או על כתפו, או קשורה לצווארו, הדבר מעיד על פעולתו בינו לבין בוראו . אם הציפור הייתה שחורה ומכוערת למראה, הדבר מעיד על קבלת עבודתו והשחיתות של דתו . אם זה היה בצבע לבן, זה נראה טוב, מה שמעיד על עבודתו הטובה ועל צדקתו . ומי שיראה שהוא הכה מנוצות היונים או מבשרן, יסבול הרבה כסף וטוב . ראה גם ירח ….

…בחלום הוא נער זכר או שזכה במסחר . ומי שרואה אנשים ביחד, הוא יבצע את חג'ג ', כי אלוהים אדירים אומר : ( הם שואלים אותך על הירחים החדשים, אומרים : אלה הזמנים לאנשים ולחאג' ). ומי שרואה סהר אדום, האישה תפיל את הריונה לפני שיסיים אותה . אם הסהר נופל על הקרקע, אז זה ילד שנולד . עליית הסהר מעידה על כנות ההבטחה, או על קבלת הכסף . ושחרתו מבלי שיידעו עליו היא מעוררת התנגדות . וחזון ירח הסהר הוא ניצחון על האויבים, ואולי הוא מעיד על העלייה לרגל למי שרואה אותו במהלך חודשי חג'ג ', ומי שרואה את הסהר חשוך, אז אין בו שום טוב . יתכן וראיית הסהר מעידה על חזרת בתשובה של החוטא, על המרת הכופר ועל היציאה ממצוקה, כמו מאסר או מחלה . ומי שרואה חצי סהר שקם ואז נעלם, העניין שהוא מבקש לא יתגשם עבורו . ראה גם את הירח ….

…ונאמר שמי שראה שהוא מעלה משהו מהאמור לעיל, בין אם זה חוטא או משהו אחר, אז זה יתפרש על ידי קבלת המנדט של מי שמשפחתו הייתה, ואם לא, אז עדיף בכל מקרה ….

…אל-בוסתן : מתייחס לאישה משום שהיא מושקה במים והיא מעבירה ויולדת . ואם הגן היה אישה, אז זה היה עץ של בני עמה, משפחתה, בנה ועושרה, כמו גם פירותיה, והגן הלא ידוע עשוי להתייחס לקוראן האצילי, כי זה כמו הגן בעיני המתבונן ובידי הקורא, משום שהוא תמיד קוצר מפירות חוכמתו, והוא נשאר עם מקורותיו, עם אזכור האנשים בו. זהו העץ העתיק והמודרני . ומה הוא מכיל הבטחות ואזהרות כפירות חמוצים מתוקים . אולי פרדס לא ידוע הצביע על גן עדן ואושרו, משום שהערבים מכנים אותו גן עדן . כמו כן, אלוהים אדירים כינה זאת באומרו : ~ הייתי רוצה שאחד מכם יהיה גן של דקלים וענבים שזורמים מתחת לנהרות. ~ אולי הפרדס התייחס לשוק ולבית החתונה, כך שעציו הם שולחנותיו, ופירותיו הם אוכלו, ואולי הוא מציין כל מקום או חיה שניתן להשתמש בו ולהשתמש בו. כגון חורשים, חאנים, יונים, טוחנות, ממלוקים, בעלי חיים, בעלי חיים וכל שאר היבולים, כי אם עץ הפרדס הוא, זה כמו הקשר לבעליו, או כמו השירות ובעלי חיים שונים לבעליו . והפרדס עשוי להתייחס למגורי העולם, השליט והשליט, שהוא זה שאוסף אנשים, והוא מורכב מכל שאר הגזעים, כך שמי שרואה את עצמו בגן יסתכל על מצבו ויגדיל את מצבו לִישׁוֹן. זה לא ידוע, ואם זה היה מוג'אהיד שהשיג קדוש מעונה, במיוחד אם הייתה בו אישה שקראה לו לעצמה, והוא שתה חלב מדבש מנהרותיו, ופירותיו לא היו דומים למה שידע, ואם שום דבר מכל זה, והחזון לא הצביע על עדות, אז הסתכלתי על מצבו. הוא רוואי או שנכנס לנישואין או נכנס לאשתו והשיג ממנה, והוא ראה אותה באופן שראה בגינה שלו בחלום של טוב או רע, על פי הזמן . אם החזון היה באמצע הזמן ובזמן נפילת העלים מהעצים ואובדן הפירות, אז הוא התעלם ממנו מה שהוא לא מצא חן בעיניו, והוא ראה בו את מה שהוא שונא מבחינת עוני, דאגה רכוש, או מחלת גוף . ואם זה היה בבוא העת וזרימת המים למקלות, או הופעתם של פירות ומניעתם, העניין הוא נגד הראשון, ואם מישהו שיש לו אישה רואה מי שחפץ בכספה או שהוא להוט על יופיה, היא שקלה זאת בפעמיים ועל ידי מה שנעשה בחלום לומר, להשקות או לאכול פירות או שנאסף . אם מישהו רואה שיש לו צורך עם הסמכות או מריבה עם השליט, אז אני מבטא גם את ההשלכות של פקודתו, את חוסר היקף שלה ושלילת הזמן והזמן שלה, ומה מה שהשיג בחלום מפירותיו ש לציין טוב או רע, לפי מה שהוא רואה בפירוש הפירות . באשר לאלה שרואים איתו קבוצה של אנשים שחולקת איתו בשוק ובתעשייה שלו, אז הגן הוא שוק העם, וזה גם מעיד על הצביעות שלו ועל השפלות שלו בזמן ופעמיים . כמו כן, אם עינו נפלה בזמן כניסתו אליו בכניסה לחדר האמבטיה, למלון או לתנור שלו, אזי אינדיקציה של הפרדס שייכת לאותו מקום, אז מה שהוא ראה בו על טוב או רע חזר אליו אלא אם כן מי שראה זאת בה היה עובד או עבד שהשתן בה או השקה אותו מלבד נהגיו או מבאר שאינה בארו, כי הוא אדם המסגיר אותו במשפחתו או יוצא נגד אותו לאשתו או לאומתו, אם הוא זה שעושה את זה בגן, והשתן שלו הוא דם, או שהוא השקה אותו מלבד הים, והוא מקיים יחסי אישה אם הגן אינו ידוע, אחרת הוא בא מאשתו מה שלא מותר לו אם הגן הוא הגן שלו, כגון שהוא ייכנס איתה אחרי שהוא שבר אותו, או יתחתן איתה בפי הטבעת או בזמן הווסת . ונאמר כי הגן, הכרם, הגן הוא לחפש סליחה, והגן הוא אשת גבר באותה מידה כמו יופייה של הנדיבות, טובתה, עוצמתה ופירותיה, כספה, מכחולים, תכשיטים וזהב . העץ שלו, עיבוי רגלו, השמנה שלה, אורך חייו, יכולתו בעולמו, ואם הוא רואה כרם פורה אז זה עולם רחב, ומי שרואה שהוא משקה את הפרדס שלו, משפחתו תבוא, ומי שנכנס לגן לא ידוע פיזר את העלים שלו, הם נפגעים מהם, ומי שרואה את הפרדס שלו יבש, הוא ימנע מאטיין היא אשתו ….

…ומי שרואה שלאדם מת יש כתר, תכשיטים, טבעות או כל מה שמעטר אותו, או שהוא רואה אותו יושב על מיטה, אז זה מעיד שהוא הופך היטב ….

…פנינים : פנינים מוסדרות בפרשנות הקוראן והידע, ולכן מי שרואה כאילו הוא חודר פנינה שטוחה, אז הוא מפרש נכון את הקוראן, וכל מי שרואה כאילו מכר או בלע פנינים, הוא שוכח את הקוראן, ונאמר שמי שרואה את זה כאילו הוא מוכר פנינים, אז הוא שופך דגל ומפיץ אותו בין אנשים . והכנסת פנינים לפה מעידה על דת טובה. אם הוא רואה כאילו הוא מפזר ממנו פנינים ואנשים לוקחים אותם בזמן שהוא לא לוקח אותם, אז הוא מטיף שימושי להטפה . אמרו שהפנינה היא אישה שהוא מתחתן איתה או משרתת . ונאמר שנולדו פנינים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ שני נערים יקיפו אותם כשרואים אותם, ואתה מחשיב אותם כפנינים מפוזרות .~ מטאפורת הפנינים מצביעה על ילד שאינו חי, והפקת פנינים מקרקעית הים או מהנהר היא כסף מותר מצד מלכים מסוימים . פנינים רבות הן גם ירושה, והיא מיועדת למושל המדינה, לעולם יש דגל, ולסוחר יש רווח . הפנינה היא השלמות והיופי של הכל . ומי שרואה שהוא מנקב פנינה עם עץ, הוא יתחתן עם אישה שאסורה . ומי שבולע פנינים, הוא מסתיר עמו עדות, ומלעיסת פנינים, הוא מגבה אנשים, ומי שרואה את זה כאילו הוא מקיא, לועס ובולע ​​אותה, הוא סובל מאנשים וגובים אותם, ומי שרואה פנינים הרבה ממה שיש נמדד בקפיצות ונושא בכבוד כאילו הוציא אותו מהים, ואז הוא מכה כסף מותר מאוצרות המלכים. כאילו הוא סופר פנינים, נאמר שהם יסבלו מקשיים . ומי שרואה את זה כאילו פתח דלת ארון במפתח והוציא ממנו תכשיטים, אז הוא שואל מדען על נושאים כי העולם הוא אוצר והמפתח שלו הוא השאלה, ואולי החזון הזה היה אישה שיצליחו לכבוש וללדת את ילדיו של חסן . ומי שרואה כאילו השליך פנינה לנהר או לבאר, יעשה חסד לעם . מי שרואה בכך שהוא הבחין בין פנינה לקליפתה, ולוקח את הקליפה וזורק את מה שיש באמצע, אז הוא נבלות, ופנינה גדולה עדיפה על קטנה, ואולי גדולה אחד מציין את הקיר הארוך של הקוראן . והפנינה הלא מתוקנת מציינת את הילד, ואם היא נכתבת אז היא שכונה, ואולי הפזורה שלו מעידה על כך שמומלץ לדבר, וזני הפנינים, המהות ואחרות מעידים על אהבת הרצונות של נשים ונערים . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי שני גברים מכניסים פנינים לפיהם . אחד מהם יוצא קטן יותר ממה שהוא הכניס, והשני יוצא גדול יותר . הוא אמר : באשר למה שראיתי יוצא קטן, ראית את זה בזמן שדיברתי על מה ששמעתי, ולגבי מי שראיתי שזה יוצא גדול, ראיתי את זה עבור חסן אל-בסרי ומעשה הפולחן מדברים יותר ממה ששמעו . ובאה אליו אישה ואמרה : ראיתי שתי פנינים באבני, אחת מהן גדולה מהשנייה, אז אחותי שאלה אותי אחת מהן, ונתתי לה את הצעירה יותר, אז הוא אמר לה: את הן אישה שלמדה שתי סורות, אחת מהן ארוכה מהשנייה, אז לימדתי את אחותך הצעירה . היא אמרה : למדתי את הפרה ואת משפחת עמרן, כך גם אחותי משפחת עמרן . אדם בא אליו ואמר : ראיתי כאילו אני בולע פנינים ואז זורק אותם, אז הוא אמר: אתה אדם בכל פעם שאתה משנן את הקוראן ושוכח אותו, אז ירא אלוהים . אחר בא אליו ואמר : ראיתי כאילו אני מנקב פנינה, אז הוא אמר : האם זה אמא ​​שלך? הוא אמר שכן, היא הייתה, והיא הוגלה. הוא אמר : יש לך משרתת שקנתה אותה משבי. הוא אמר כן. הוא אמר : ירא אלוהים, כי אמא שלך היא . ובא אליו אחר ואמר : ראיתי כאילו אני הולך על פנינים, אז הוא אמר : פנינים הם הקוראן ואין לשים את הקוראן מתחת לרגליך . ואחר הגיע אליו, הוא אמר : ראיתי כאילו פי מלא פנינים ואני מסגיר את זה לא מסופר, הוא אמר : אתה אדם משפר את הקוראן וקרא אותו, אתה, הוא אמר : אושרר . ואחר הגיע אליו ואמר : ראיתי כאילו יש פנינה באחת מאוזניי שנראית כמו עגיל, אז הוא אמר ירא אלוהים ואל תשיר את הקוראן . ואחר בא אליו ואמר : ראיתי כאילו הפנינים פזורות מפי, אז הוא גרם לאנשים לקחת ממנו ואני לא לוקח מזה שום דבר. הוא אמר : אתה מספר סיפורים שאומר מה שאתה לא עושה ….

…המדרגות חזון מגירת הספרים מציין את הספר הכבול המכיל את תכשיטי הדיבור . זה עשוי להתייחס לאישה העשירה או לגבר העשיר לאישה הרווקה . ומגירות אחרות, כמו קנה המידה והמגירה של אל-עטר, כשהן רואות אותן מצביעות על רווח, עניין, מילוי צרכים ואיסוף שוויו ומגש הנייר אורך חיים . והמדרגות חדשות טובות, אז מי שרואה מגירה שיש בה פנינים או תכשיטים, אז אלה חדשות טובות ושמחה ….

…באשר לכסף : אם היה עשוי ממנו בצורת כלי או תכשיטים או דומה לשבור או אותנטי, והוא חשב שמקבלים ממנו משהו מזה, הוא מפקיד כסף או סחורה . כך גם אם מדובר במראה של כסף, כל עוד הוא לא הביט בו בפניו . אם הוא יסתכל על זה על פניו, הוא ישיג את מה שהוא שונא בנוכחותו עם אנשים . וזה לא בסדר להסתכל במראה הכסופה . וכסף הקפיצה, אם לא נעשה, הוא תמצית האישה, האישה או המשרתת . אם הפובאה פוגעת במתכת שלה או במדינתה, היא פוגעת באישה מעיר הולדתה . אם הוא ראה שהוא נכנס למערת מתכת ופגע שם ברפרוף הזה, אז אשתו הוליכה אותו שולל בעניין שלה או משהו אחר בנושא ….

…אל-מו'דיד : מי שיש לו רצועת כסף ביד, יתחתן עם בנו, בת אחיו, ואם הסד עשוי מחרוזים, הוא מקבל דאגות עוקבות מאחיותיו על ידי אח או אחות, וכל מה ש אישה לובשת תכשיטים היא בעלה כי אלוהים אדירים אומר : ~הם מתלבשים בשבילך .~…

…טורבן תכשיט אם אתה חולם על טורבן משובץ תכשיטים, המשמעות היא שכבוד כלשהו יציע לך בקשה לאישורך ….

…אל-ואדי : כסף לא נשאר עם חרטה . באשר לזרע : זה כסף שנותר פלוס . מי שראה כאילו שאל אותו ממני, הופיע בפניו . אם הוא ראה שהוא מכתים את אשתו בכך, עליו לתת לה תכשיטים או בגדים . אם הוא רואה איתו זרע של מישהו אחר, יש לו כסף של אחר . וצנצנת הזרע היא אוצר שמכה על ידי מי שפגע בו . אם יראה שהוא מוכתם בזרע האישה, הוא ירוויח מכך . הזרמת מים צהובים מנרתיק האישה המעידה על כך שהיא יולדת ילד חולה . אם יצאו מים אדומים היא ילדה ילד קצר מועד . אם ייצאו מים שחורים היא תביא לעולם בן שביתו שולט במעלה . ואם אש תצא מהנרתיק שלה, הרי שלילד תהיה סמכות ודיכוי ודיכוי . אם היא ראתה שהיא ילדה דג בזמן שהיא בהריון, נאמר שהוא ילד ארוך טווח, ונאמר שהוא ילד קצר מועד . אם הוא רואה גבר כאילו הוא מחזור . זה בא אסור . כך גם לגבי הצעירה, אם ראתה שעשתה גוסל בעקבות תקופתה, היא חזרה בתשובה וקיבלה הקלה . אבל אם היא לא מסתתרת וראתה מחזור, אז הוא נולד כי אלוהים אדירים אמר : ~ היא צחקה, אז הטיפנו לה מאישאק .~ צחוק כאן הוא המשמעות של הווסת, ואם היא חושבת שהיא מחזור, אז היא בחטא ורוצה להיפטר ממנה, אז היא לא יכולה ….

…ומי שחושב שהוא הוציא משהו מהים, בין אם זה סוג של מינרלים, תכשיטים או דברים אחרים שהוא לא הכחיש כמו בהתעוררות, אז זה טוב ותועלת, לגבי מה שהוא מכחיש כמוהו הוא ניצחון, ואם מדובר בחוקרים, זו עלייה בידע שלו ….

…סוראט אל-דוכאן מי שיקרא את זה או יקרא לו אותו יברח מאויבו וירוויח מעלית . ונאמר שהוא מחפש תכשיטים ומקיים עושר . נאמר : הוא בטוח מכוח הגבורה ומייסורי הקבר והאש, ומחזק את וודאותו ….

…הפנינה על ידי הצטרפותה, היא בחלום ילד זכר לאישה בהריון, כך שמי שרואה את אשתו מגישה לו דורה פרנסה ממנה, ילד זכר מצולם היטב, ואם לאישה החופשית אין אור, אז היא היא ילדת שפחה . אם הוא לוקח דורה מאשתו ומחביא אותה בקופסה, או מכסה אותה בסמרטוט, היא גם ילדה שפחה . דורה טובה לאישה, אם האישה לא נשואה, היא מציינת שהיא נשואה, ואם אין לה ילדים, היא מציינת שיהיו לה ילדים, ואם יש לה בעל וילדה, היא מעידה על עושר וכסף . ומי שקונה בחלום או סוחר תכשיטים בכוס, או מטבע בצירוף מקרים, מעיד על בחירתו בעולם על פני העתיד, או על אי ציות לציות, או שהוא כופר מתוך דתו . אלדור מציין את הקוראן, ידע, דיבור טוב, בנים, בנות שפחות, ילדים וכסף . מי שרואה שהוא קודח דרייק, אז הוא מסביר נכון את הקוראן ….

…קישוט אם חלמת על תכשיטים שבורים, פירוש הדבר אכזבה קשה בהגשמת הרצונות הגבוהים ביותר . אם התכשיטים נשחקו, חברים מהימנים יאכזבו אותך ואתה תישא בדאגות העבודה ….

…ומי שרואה שהוא בגן עדן, הוא מצווה ומסיים . נאמר כי השמיים התחתונים הם משרד, מכיוון שהוא מיקום הירח, והירח הוא שר, והשמיים האחרים הם ספרות, מדע, אינטליגנציה, מנהיגות ומספיקות, מכיוון שהשמיים השנייה הם עבור כספית . ומי שיראה שהוא בשמים השלישי, הוא יקבל חסד ועונג, ועבדי משרתתי, תכשיטים ובגדי מצעים, והוא יהיה עשיר ומבורך, כי חיי השמים השלישי של ונוס . ומי שרואה שבשמיים הרביעיים, הוא משיג מלך, סמכות ויוקרה, או נכנס לעבודת מלך או רשות, כי דרך השמים הרביעית היא השמש . אם הוא רואה שהוא בחמישי, אז הוא משיג את המנדט של המצב, או לחימה או מלחמה, או אומנות המיוחסת למאדים, כי השמים החמישית הם למאדים, ואם הוא רואה שהוא נמצא השמיים השישית, אז הוא משתפר מאשר לקנות ולמכור, כי השמים השישית מיועדים לקונה, אם הוא יראה שהוא נמצא בשמיים השביעית, הוא ישיג רכוש, אדמה, סוכנות, עיבוד, עיבוד ושמן בתוך צבא ארוך, כי השמים השביעיים מיועדים לשבתאי, ואם האדם של חזון זה אינו ראוי לדרגה זו, פירושו הוא לממונים עליו, ליורשו, לעמיתו או לשמו….

…צוואר הוא מקום האמון בחלום . אם הוא רואה את צווארו דק, אז הוא לא צודק ולא מסוגל למה שהוא נושא באמון . ומי שרואה נחש מקופל על צווארו, אינו משלם לזכאת על כספו . ואם האימאם רואה קוץ בצווארו, אז הוא חלש בצדקו ובדיכוי אויביו . ומי שראה כאב בצווארו, התעלל ביחסי מין או בביצוע אמונו . ומי שרואה את צווארו מוכה בחרב, הוא יחלים אם הוא חולה, ואם ילד מרדן מכה בצווארו, אז הוא מת, כי הילד הסורר הוא כמו מלך . ומי שמכה בצווארו בזמן שהוא מודאג, אז אלוהים יעסוק בו, ואם הוא בבעלותו, הוא ישוחרר, ואם הוא חוב, הוא ימות, וגם האסיר ישוחרר מהכלא . והצוואר הוא מקום האפוטרופסות, העדות, הרצון, הזקאת והדת . ומי שרואה כי צווארו חלק, שמן ושמן בגופו, מעיד על עמדה מכובדת, ואם הוא עד, הוא חף מפשע, ואם יש לו פיקדון הוא יכול להיפטר או לשלם את חובו . ואם הוא רואה שחין, מוגלה או דם נוזלי על צווארו, זה מצביע על כך שאחריותו עובדת . אם הוא רואה ספר על צווארו, זה מעיד שהוא עסוק בחובה בינו לבין אלוהים אדירים . ואם הוא רואה נוצה בצווארו, זה מעיד על האש . מוצג חפותו של צווארו הטוב של האדם המת . כמו כן, צווארו הטוב של המטייל הוא עדות לקולו הקרוב . ומי שרואה חבל או חוט של תכשיטים או פנינים על צווארו, זו עדות לסגולה, ידע ואמת . ואם הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, יראה את צביטו בצווארו, אז הוא נזף בו בטיפוחו הגרוע, וזה עשוי להצביע על שארית החוב וריפוי המחלה . מי שרואה את צווארו באורך בינוני הוא בעל אופי טוב, ואם הוא אמיץ, אומץ ליבו מתגבר, ואם הוא בעל אופי גרוע, אז הוא נדיב . וצוואר מזכירות הנשים וצוואר מזכירות הגברים . ומי שרואה ציפור על צווארה והיא לבנה, אז זה מעשה טוב, ואם היא שחורה, אז זה מעשה מכוער . ומי שרואה קוראן על צווארו, הוא הגשמת האמת והברית ואמירת הקוראן הקדוש ….

…ספירה: מי שרואה בחלום שהוא סופר חמשת אלפים, אז הוא ינצח את אויביו, ומספרי הניצחון הם עשרים ומאה . ומי שראה שהוא מונה שבע או שמונה, הוא ייפול לתוכם . ומי שרואה שהוא מונה תשע, אז הוא נופל לעניין קשה, ומלווה עם מושחת, ומי שחושב שהוא נספר עשר נמצא בעניין שהושלם והושלם, או מציין את העלייה לרגל, והמספר של ארבעים מציין שהוא נמצא במשהו שהובטח, ומי שסופר שלושים נמצא בהבטחה כוזבת . ואחד מהדברים הוא עדות לבלעדיות בידע, כסף, נישואין או ילד, וזה עשוי להצביע על חוסר פעילות, או האמיתי שאין לו אחר : השניים הם ניצחון על אויבים, השלושה הם הגשמה של הבטחה , הארבעה הם ויכוח, והחמישה הם בספק בנוגע לדת, כמו גם בשש, וזה עשוי להצביע על השישה על הניצחון על האויבים והקמת ויכוח על היריב, ואין טוב במספר של שבע ושמונה . ועשרה הוצאות לשבועה . ומי שרואה שהוא מכין דראמות שיש לשבח שם אלוהים אדירים, ואם הוא ראה שהוא סופר דינרים המכילים את שם האל, אז הוא ירוויח מהידע . אם היה מספר פנינים הוא היה קורא את הסורות של הקוראן . אם הוא סופר תכשיטים, אז הוא זוכר ידע או לומד . ואם היה מספר חרוזים, הוא היה עסוק בעניינים של מה בכך או במה שהוא לא עוסק בו . אם הוא סופר פרות שמנות, שנים פוריות יעברו עליו . ואם היה מספר גמל עם מטעניו והיה שליט, אז הוא היה פוגע באויביו . אם הוא יראה שהוא סופר תאו, הוא ייפול לצרות ועייפות ….

…אם אתה רואה את השטן בחלום, אז תצא להרפתקה מסוכנת ועליך לשמור על מראה מכבד שלך . אם חלמת שהרגת אותו, אז זה מצביע על כך שתתרחק מחברת הרעים והרע בין הטובים והטובים יותר . אם זה מגיע אליך בצורה של ספרות, אז זו אזהרה מפני חברות כוזבות, במיוחד חברים ידידותיים צבועים . ואם השטן יבוא אליך בצורה של עושר או כוח, לא תוכל להשתמש בהשפעתך ובהשפעתך כדי להבטיח הרמוניה עם אחרים או להעלות את רמתם . אם השטן יבוא אליך בצורה של מוסיקה, דע שתכרע על ברכיו לפני הפיתוי והקסם שלו . אם הוא יבוא אליך בדמות אישה מקסימה, כל המחשבות והרגשות המתוקים שלך יושמדו כדי לאמץ את האדם השונא הזה . אם אתה חולם שאתה מחסן את עצמך כנגד השטן, תוכל למשוך את הקשר של הנאות עצמיות ולעבוד לתת לאחרים את כל מה שמגיע להם . אם חקלאים חלמו על השטן, משמעות הדבר היא יבול נבול ומוות בקרב בעלי חיים, כמו גם מחלות במשפחה . על הספורטאים לראות בחלום זה אזהרה לדאוג לעצמם מכיוון שהם עלולים להסתכן בהפרת חוקי המדינה . באשר למטיף, חלום זה הוא הוכחה שאי אפשר להכחיש בקנאות יתר שלו . וחובה כי לא יעבוד את אלוהים על ידי הצלפת שכניו בשוט לשונו . אם אתה חולם על השטן, אדם ענק שהוא לבוש בחן, לובש מספר תכשיטים מבריקים בידיו ועל גופו, ומנסה לשכנע אותך להיכנס לביתו, זה מזהיר אותך מפני אנשים רעים המבקשים להשמידך על ידי הערצה ערמומית . חובה כי בחורה תמימה תחפש מקום אחר בקרב חברות לאחר החלום הזה, ותמנע מהאינטרסים המוזרים שלה, במיוחד אלה שמוצגים על ידי גברים נשואים . אישה חלשה עשויה ככל הנראה להישדד מתכשיטיה וכספה על ידי זרים ככל הנראה . היזהר מחברת השטן, אפילו בחלומות . השטן הוא תמיד מבשר של ייאוש . אם אתה חולם שההשפעה שלו מציפה אותך, תיפול למלכודות שהאויבים הציבו עבורך כחברים . חלום זה אומר עבור המאהב שהוא יאבד את נאמנותו בגלל כיף מזוין ….

…האיסלאם איש האיסלאם בחלום הוא צדק בדת. אם פוליתאיסט רואה שהוא התאסלם, ורואה שהוא מתפלל לכיוון הכיוון, או שהוא רואה שהוא מודה לאלוהים הכל יכול, אלוהים הנחה אותו לאיסלאם . ואם הוא היה במגורי הפוליתאיזם, ויראה בחלומו שהוא התגייר למשכן האסלאם, אז הוא ימות מוקדם יותר . אם הוא רואה מוסלמי כאילו הוא מוסלמי שני, הוא בטוח מהאופקים . וכל פוליתאיסט שראה בחלומו או מישהו אחר ראה אותו כאילו הוא בגן עדן, או שהוא צמידי תכשיטים מכסף, אז הוא מתקבל בברכה . ומי שרואה את אחד הפוליתאיסטים כאילו הוא מת, אז הוא יחיה, והוא יברך . כמו כן, אם הוא רואה את חזהו, או אם הוא רואה את עצמו בספינה בים, הוא נותן ברכה . ומי שמוציא את שתי העדויות בקרב אנשי דהמה בחלום, הוא ייפטר מחומרתו, או שהוא מונחה לאחר שהונה אותו, ואם כפייתו הייתה בחזית, ואם היה כופר בהתעוררות. וראה בחלום שהוא השמיע את שני שחאדה, הוא חזר להוריו לאחר שנטש אותם, או חזר למקום שעזב את אור מסיבה שהוא נהג לעשות את זה גם אם הוא היה מוסלמי שהעיד על האמת או היה מפורסם ביושר ….

…והעובדה שהאוכף, הרסן והליבה הם ללא תכשיטים מעידה על ענווה של רוכבו, והעובדה שהוא נמצא בפנים שלו טובה ממראהו . וליבת העניין נקבעת . וההיגוי הוא כסף, נימוסים או מדע שמונעים ממנו גילוי עריות . והרסן הוא ניהול טוב וכוח בכסף ורכישת מנהיגות להיות מונחית על ידי ולציית לו . ואם האוכף נפרד מהחי, הרי זו אישה . זה מציין את המועצה המכובדת ואת המושב הגבוה . אם זה על החיה, זה אחד הכלים שלה . אם מייחסים את החיה לאישה, אז זה הנרתיק שלה, וזה יכול להיות הבטן שלה . ונוסעיה הם הנרתיק שלה, החגורה שלה היא ידידותה, הרתמה שלה מוגנת, והמושכות הן כסף…

…באשר למהות, היא מתפרשת על ידי נשים עשירות ביופיין ושפע העושר ללא מידה . אל-קירמני אמר כי חזון של מכירת תכשיטים מעיד על עבודה בענייני נשים, ואולי חזון זה לנשים מעיד על אפוטרופסות של עבדים, ואם האישה רואה שחלקן מנוקבות והלידה מחדש אינה מנוקבת, אז זה מתפרש בראש ובראשונה. ….

…סוראט אל-דוכאן מי שיקרא את זה או יקרא לו אותו יברח מאויבו וירוויח מעלית . ונאמר שהוא מחפש תכשיטים ומקיים עושר . נאמר : הוא בטוח מכוח הגבורה ומייסורי הקבר והאש, ומחזק את וודאותו ….

…ליקוק ליקוק חפץ מתוק עשוי להתייחס לעליקת תכשיטים יקרים . ראה גם cunnilingus ….

…אזור המתח באמצע האזור, זה למעלה ממחצית חייו . והאזורים הרבים יחזיקו אריכות ימים למי שלובש אותם . והאזור הוא ילד או ראש ענק . ומי שרואה שיש לו אזור ללא תכשיטים, אז הוא מסתמך על איש מכובד, חזק ויקר, שיקבל ממנו טובת או ברכה, שבאמצעותו הוא ימשוך את גבו וימלא בזה את עוניו . מי שמושך את מותניו באזור והיה עני, נעשה עשיר או חזק . ואם השטח מעוטר בזהב, הרי שהתכשיטים מיועדים לשליט מפקדיו, ואם הקישוט הוא מברזל, הרי שמנהיגיו הם בעלי כוח ועוצמה , ואם היה אפס ביניהם הם נהנים מהנאותיהם של את העולם, ואם זה היה של עופרת, הם היו חלשים וחלשים, ואם זה היה מכסף, זה היה מה המיוחס לאדון. הוא יהיה שליט עם יוקרה ועושר, ואם הוא היה לבן, אז הוא היה ילד שולט והוא היה בורים . ואם הוא נותן אזור ולוקח אותו ביד ימין ולא לובש אותו, אז הוא נוסע בסולטן, ואם שמאל שלו הוא אזור וימין הוא שוט, אז זו מדינה . אם הוא מושך את הגב איתו וזה מנותק, אז הוא פוטר אם הוא שליט, עוזב את הבוס שלו או מת . ואם האזור שלו היה ספורדי והוא קיווה לילד, זה יקרה לו, ואם היה לו פחד או מחלה שיעברו, ואם הוא שליט בעל סמכות חזקה . והאזור הוא שירות לגיבורים, או אישה, או ילדים רבים ….

…באשר לראות את המתים, להתערבב איתם, לקחת מהם ולתת להם, מי שרואה שמת חי, אז יקרה שמחה ואושר. ומי שרואה שהוא החיה את המתים, אז הוא מברך כופר ולא רואה מי שמת חי ואז מבקש ממנו שמתה והוא אמר לא, אבל היית בחיים, זה מעיד על מצבו הטוב ב~הבא ~, ומי שרואה שאדם מת כועס, אז זה מעיד שהוא נתן צוואה ולא פעל לפי רצונו. ומי שראה שאדם מת צוחק, הוא מבשר, מציין שצדקה הגיעה אליו וזה מקובל, ומי שרואה שאדם מת במצב טוב בזמן שהוא לובש את בגדיו, אז הוא מציין שמותו טוב בשביל מוֹנוֹתֵאִיזם. הוא חי בזמן שהיה במסגד, מכיוון שהיה בטוח מעונשו של אלוהים אדירים, ומי שראה שהוא מתחבר עם המתים אז נסע רחוק, ומי שראה שמת מת צחק ואז בכה, זה מעיד על כך הוא מת מחוץ לדת האיסלאם, ומי שרואה שאדם מת השחיר את פניו, זה מעיד שהוא מת כלא מאמין. הוא ראה שאדם מת סיפר לו על העניין שלו, כי כמו שאמר, כי המתים בבית האמת אינם מדברים אלא אמת. ומי שרואה שלאדם מת יש כתר, תכשיטים או טבעות, או מה שמעטר אותו, או שהוא רואה אותו יושב על מיטה, אז הוא מציין את טובת תורו, ומי שרואה שאדם מת לובש בגדים ירוקים, זה מצביע על כך שמותו היה סוג של עדות, ומי שראה שאדם מת יערער על כך בזמן שהוא לא היה מסוגל לעשות זאת או שהוא היה מטיף לה במילים של G. Laze, זה מצביע על כך שהוא חטא. לכן עליו לחזור בתשובה לאלוהים, ואולי האדם המת הוא במיוחד, ומי שרואה שהמת הוא עירום ומערומיו חשופים, אז זה מעיד על עזיבתו את העולם הזה עירום ממעשים טובים, ואם הוא מאנשי צדק, ואז הוא מריח את זה ומי שרואה מת עם בגדים מלוכלכים או חולה, הוא אחראי לדתו זה בינו לבין אלוהים אדירים, במיוחד בלי העם, ומי שרואה שאדם מת עסוק בלעשות טוב עבודה, אז הוא טוב בזכותו בהמשך, ו אם עבודתו ראויה להאשים אז נגד זה, ומי שרואה אדם מת שחי ותפס את מקומו, אז מי שעוקב אחריו מקבל אפוטרופסות ומי שרואה שאדם מת מתלונן על ראשו, אז הוא האחראי להזנחתו ענייני ההורים, ואם הוא מתלונן על צווארו, הוא אחראי לבזבז את כספו או את ידידות אשתו, ואם הוא מתלונן על ידו, הוא אחראי על אחיו או בן זוגו או על שבועה שנשבע בה שקרן ואם הוא התלונן על בטן אז הוא אחראי לזכויות האב וקרובי המשפחה, ואם הוא התלונן על רגלו אז הוא אחראי להוציא את כספו שלא ברוך השם ואם הוא מתלונן על הירך שלו, ואז הוא אחראי על כריתת רחם, ואם הוא מתלונן על רגליו, הוא אחראי למות חייו בשקר, ומי שרואה שאדם מת מתפלל עם החיים, הם נופלים במה שמוטל על ה מ 'של ציות, ומי שרואה שהוא נכנס מאחורי המתים בבית לא ידוע אז הוא לא עשה הוא יוצא מזה, הוא מת, ומי שרואה שהוא נוסע עם אדם מת כי העניין שלו מבולבל ממנו ומי ראה אדם שמת שהכיר אותו וברך אותו ושאל אותו, כי לא מת באותה שנה ומצביע על טובתו וטובת מצבו של הנפטר, ומי שרואה שמת ידוע מת שוב ומותו בוכה, הוא יתחתן עם חלק ממשפחתו והוא יהיה כלה ביניהם, אחרת אדם ימות אם אין לו סיבה. מות עמיתו או שמו, ומי שרואה שמת מת נאנק ומצבו אינו זהה, זה מעיד על עבודתו הרעה והתגמול על מעשיו המכוערים. ומי שרואה שקבוצת מתים במקום אוכלת משהו, הדבר ההוא יקר ומי שחושב שהוא מחבק את המתים כשהם על כרית, חייו יתארכו….