…ומי שרואה שהמוגלה יוצאת מאיבר מינו, הוא מתחתן כי המוגלה נראית כמו זרע, ואם מוגלה יוצאת מפי הטבעת שלו, אין בזה טוב ….
חולם על פצעונים מלאים מוגלה בכל הראש
(101 פירושים ומשמעויות של חלומות על פצעונים מלאים מוגלה בכל הראש)…ומי שחושב שחלק מהדברים יצאו מהנפטר, כמו שתן, צואה, מוגלה, דם, כיח, כיח וכדומה, אז זה בשתי דרכים. שנאמר שלא פירשו אותו משום שאי אפשר להוציא ממנו, ונאמר שכל זה מתפרש ממשמעות האמור לעיל ובא על עקביו, ואולי זה מעין. מלבד זה שהמביעים רואים בחירוף נפש על המשמעות, ואחרים אמרו אחרת, וזה מתקדם שאם הוא רואה משהו שלא יכול לקרות לנפטר ממנו, זה בא לידי ביטוי באנלוגיה, רעילות, תוצאה וכו ' ….
…ומי שרואה שבגופו יש מקום שממנו יוצא דם או מוגלה, והוא מכתים את גופו או את בגדו, אז הוא יכה בכסף אסור במידתו, ואם הוא לא מכתים שום דבר, אז הוא מתוך חטא ….
…אל-קירמני אמר: ~מי שראה שהוא נעקץ ויצא ממנו מדם או מוגלה, אז הוא יושב בשירות המלכים איתן בענייניו, ואם אחרת, תקופת שהותו קצרה . ~…
…ומי שרואה שיש לו מחלה מלאה מוגלה ומוגלה, אז הוא כסף וטובת פנים אסורים. אם הוא רואה שהדבר זרם ממנו או יצא, אז הוא מתרחק ממנו ונאמר שהוא משוחרר מאיבר מינו ומי שרואה שהמוגלה יוצאת מאיבר מינו, אז הוא מתחתן כי המוגלה נראית כמו זרע ואם זה יוצא מפי הטבעת שלו אין בזה טוב…
…ומי שרואה פצע או מוגלה בצווארו מעיד שהוא בגד באלוהים במה שהוא מחקה ….
…ביחס לראיית החברים, מי שרואה ראש כרות ויש לו עמדה וקוץ, הרי שזה גידול בהדרתו, ואם זה אחר מזה, הוא מקבל כסף וגאווה ופניו, וכל מי שרואה שראשו הוא ממנו מבלי להכות בצווארו או משהו כזה, אז הוא עוזב את הבוס שלו, את הוריו או את מוריו, ומי שרואה שהצוואר שלו הוכה ואם ראשו ממנו, אם הוא עשיר , מחסור בכספו, או עני, הוא עצלן, או עבד שהוא משוחרר או חוב, אלוהים הסדיר את חובו או מודאג, אז אלוהים ייפטר מדאגתו, ואם הוא חולה ומחלתו שם אין תרופה בשבילו המעידה על מותו ומי שרואה כי צווארו הוכה במלואו והמכה מכאיבה אז זה מצביע על ביצוע חטאים. זה יכול להיות יקר גדול וזה יכול להיות פרס וראשו של אדם עשוי להצביע על הונו. אם הוא רואה שראשו מוסר ממנו, אז הונו שבמסגרתו יורחק ממנו קומתו והוא עשוי לגלח את ראשו או לחלק את מכסה המנוע או את הטורבן שלו במלחמה או להרוס את חדרו או את גג ביתו ואם הוא עבד שמכר לו את אדונו וראה שראשו בידו בזמן שהוא מסתכל עליו, כי זה מדד להונו ולפרנסתו, ומי שרואה שהוא הלך עם הראש, אז הוא חולה וכספו עלול להיעלם ומי שרואה שראשו מוחזר לגופו הוא בשלוש דרכים החזרת כספים אבודים או חזרה לבוס שלו או ברכת מות קדושים ומי שחושב שהוא מדבר לראש יהיה טוב A הרבה מעשרה דירהם לעשרים אלף ומי שרואה את ראשיהם של אנשים מנותקים מציין כי טוב וברכת מות קדושים…
…מי שרואה שיש לו כיפה על הראש, בדומה למה שהוא חובש כשהוא ער, אז מצבו יהיה עם הבוס שלו במידה של טובתו ומראהו ….
…ומי שרואה שיש לו מכסה המנוע על הראש בזמן שהוא מתהדר בו, אז הוא יפנה אליו ככל שהוא מתרברב ….
…ומי שרואה תאונה בכל זה, אז הוא מכובד בשריעה ….
…ומי שחושב שהוא מתגורר בכל אחד מזה, אם הוא מאנשי צדק אז עדיף לו, ואם הוא מאנשי השחיתות, אז אין בו טוב ….
ומי שרואה שפיו, בטנו או עורו מלא חיטה יבשה, אז חייו נגמרו, ירא אלוהים ….
…מוגלה היא כסף שצומח בחלום, מדביק אותו ובעליו קורא לו, או מנצל מנצל ממנו כסף מדי חודש . ונאמר : מי שרואה שהמוגלה יצאה מגופו מפצע או ממשהו אחר, עליו להשליך מטען . ומוגלה ומוגלה ומה שזורם מהפצעים אסור כסף . ונאמר : מוגלה הרתיחה מעידה על הפות ….
ואם הוא רואה שראשו בידו, אז זה טוב למי שאין לו ילדים ושאינו מסוגל לצאת למסע ….
ומי שרואה את ראשי האנשים חתוכים במדינה, או בתיקייה, או בבית, או בשער, ראשי העם יבואו לאותו מקום ויתאספו בו ….
והראש נמצא על חנית או יתד של ראש בכיר,
אם הוא רואה שראשו הפך לראש של כלב, חמור, סוס או בקר אחר, אז זה הופך לעמל, עייפות ועבדות ….
…מי שרואה את ראשו חתוך בעיירה או ביישוב או בשער, אז ראשי העם מגיעים למקום ההוא, ואם הוא רואה שהוא אוכל מהם או לוקח משהו, זה הרווח של כסף ותועלת, ומי שרואה שהראש שלו גדול, אז זה גידול בכספו ואם יש לו תפקיד אז גידול בגאווה, ואם זה אחרת כל כך טוב בכל מקרה, ומי שרואה שראשו קטן, אז ההפך מהמקרה, ומי שרואה שראשו הוא כמו ראש של פיל, סוס, אריה, פרד או חמור, אז זה ראוי לשבח, ואם זה כמו ראש גמל, בקר, צאן או חזיר , אז זה לא מחמוד וכמה מהם אמרו שהוא ראה את ראשו כראש בהמה. מותר לאכול אותו, ולכן אין בו שום דבר רע, ואם זה דבר שאסור לאכול, אז אין בו טוב. וכמה מהם אמרו שלראות ראשי בעלי חיים זה כסף וראש. אם זה ממה שאוכלים, אז הכסף הוא אישה, ואם זה ממשהו שלא ניתן לאכול, זה אסור. תועלת, כמו גם אם שילב אותו במה שלא צריך להיות כמוהו בהתעוררות…
אם הוא רואה כאילו השיער בצד שמאל של ראשו התפשט, הוא מציין שהוא סובל מזכרים ומקרוביו ….
ואם היא רואה כי הצעיף שלה שחור ושחוק, הראייה שלה מעידה על טיפשותו ועוניו של בעלה, והצעיף הגשום הוא עדות להונאת אויבי האישה עמה, ובאשר לבגדים, היא חופשייה אישה ….
אבן סירין אמר, ~מי שיראה כיפה של לבוש טורקמני על גב ראשו, הוא יזכה לתועלת על ידי מצוקה, וכובע הצעיף מתפרש על ידי שפע העולם וחולשת הדת .~…
גירוד בראש אם אתה חולם שאתה מגרד בראשך בציפורן, פירוש הדבר כי זרים יעצבנו אותך בצביעותם ובזייפותם . אתה מבין את הכנות המזויפת שלהם ואת החיפוש שלהם לנצל אותך ….
אם הוא רואה כאילו השיער בחלק האחורי של ראשו התפשט, הוא מצביע על חולשה שתשפיע עליו אם הוא אפור ….
…ונאמר כי מי שראה את ראשו הפוך, הדבר מעיד כי מי שרוצה לנסוע קיים מכשול המונע ממנו לעזוב, שהוא אינו רואה את מה שהוא רוצה מוקדם יותר אך מאוחר יותר . וזה מציין למי שנסע זר לחזור לארצו, לאחר האטה ללא תאוות בצע . והראש והצוואר, ואם אדם רואה אותם ויש להם כיב או כאב, אז זו מחלה שלכל האנשים יש את אותו הדבר ….
ומי שרואה שאביו בא אליו בדרך כלשהי, ואם אין בו דבר שהוא לא מכובד, אז אם הרואה נזקק, שאלוהים יספק לו פרנסה משם זה לא נספר ….
ומי שרואה שיש בביתו מים בשום צורה שהיא טהורים, אז אלה חיים טובים, רווח ופרנסה, ואם זה אחרת, אז הביטוי שלה הוא נגדה ….
…השריטה בחלום פוגעת בכסף . מי שרואה אדם מגרד אותו, הוא יפגע בו בכספו, או בחלק מקרוביו, ואם יש גידול, מוגלה, דם, מוגלה או פרק זמן בשריטה, אז הגרד אומר בשריטה מילה, ואחרי זה הגרוט מקבל כסף אם יש גידול, מוגלה או מוגלה . ומי שיראה שהגלימה שלו נשרט, הוא ימות במהירות . וגירוד הוא אינדיקציה למאפיין הרע שיש לאדם כמו סבל, חוסר מוסריות או חוסר אמונה . ושריטות זה האתגר לדבר ….
…השלפוחית היא אדם שרואה בחלומו את אמו היה קטן ממנו, ואז הוא התפצל ושאל ממנה מוגלה או מוגלה . זה היה ניצחון עבורו . ואם הוא רואה פצעונים או פצעים בגופו, אז הוא יגרום כסף לפי כוחו בתקופה ושפעו . כל גידול בגוף אם אינו פוגע בבעליו הוא גידול בחסד ובטוב ….
…גרדת מי שרואה שיש בו גרדת, בזמן שהוא מגרד את זה, ואין בו מים או מוגלה, אז הוא נמצא במצוקה ותשישות מצד קרוביו . אם הגרדת נמצאת על גופו, הפגיעה היא באחיו ובפרנסתו . ואם זה ביד ימין, זה בחיים . אם זה נופל ביד שמאל, אז זה מבן הזוג או מאחיו . אם זה נופל על לחיו, זה מהשבט שלו . אם זה שוכן ברחם שלו, זה מכספו וילדיו . אם יש מים בגלד, אז זה מכה כסף בכאב ועבודה, ואם הוא נשרט ונפצע אז זה כסף עם כבשים, ואם יש לו מוגלה או מוגלה, אז זה מכה כמו הכסף ההולך וגדל . ונאמר : גרדת וגירוד הם דאגות וסמכותו של עם שפגע בו תפגע בו . ומי שרואה בו גרדת, אז הוא מציין את השמאל ואת העושר בימין של העניים, ובעשירים מציין את הנשיאות . עדיף שאדם יראה שהוא זה שסובל מגרדת, צרעת, פוסטציה או אבעבועות שחורות, ואם הוא רואה זאת אצל אחרים, זה מעיד על צער וחסר של מי שיש לו את החזון, ואם הוא רואה את זה ברשותו, אז הוא לא מתאים לשירות שלו, ואם הוא בנו אז הוא לא מציית לבנו בקיום יחסי מין, גם אם זו אשתו, זה מצביע על כך שכל מה שהיא עושה הוא מכוער . אם הוא ראה גרדת על צווארו, הרי שהוא חוב…
…האם החזון מתבטא בצורה אחת , או שהוא שונה לפי זמן, מקום וגופים? מה שצריך להבין על ידי המעבר ולהיות מודע היטב ; הסמלים עשויים להשתנות לפי הזמן והמקום , כך המעבר עלול לחצות חזון בזמן מסוים או במקום בהבעה , ואותו חזון עשויה לבוא לידי ביטוי ביטוי שונה , בשל ההבדל בזמן או במקום , ואת זה , אגב, קורה הרבה , וחלק כמה הסחורות עשויים להעריץ אותו במדע . לאדם החזון יש גם תפקיד בהבדל הביטוי ; טוב או חולה לפי תקפות ההגינות וכן הלאה בעניינים שקשורים לבלריה , ואולי להזכיר כאן את התמיכה של מה שאמרתי , את סיפור הטפיל כשהלך עם הצבא המוסלמי בלחימה בכופרים ביונה , ו זה היה בנו טפיל עמר בן , אמר הטפיל שאללה יהיה מרוצה ממנו : הוא אמר : יצא למי ששלח את מוסימילמה עם בני עמר, גם אם ראיתי חזון כלשהו, ראיתי כאילו הראש שלי היה מגולח, וציפור יצאה מפי, כאילו אישה שמה אותי בנרתיק שלה, כאילו הבן שלי שואל אותי בדחיפות, אז הוא עבר ביני לבינו, אז דיברתי איתה, אז הם אמרו : טוב אז אמרתי : כפי שצירפתי, וגילחתי את ראשי אחר חתיכה, ואת הציפור פורוהי, נשים נוחתות במקום, זה היה נחרד להרוג קדוש מעונה, ובקשת בני עלי, מה שאני רואה רק את סדהיר בו את בקשת האישור, ולא רואים אותו מחובר לנסיעה זו, הוא אמר : הורג את הטפיל ביום יממה ובנו w כשהוא פצוע, אז ביום הירמוך הוא נהרג כשאהיד בתקופת שלטונו של עומר בן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . אבן אל-Qayyim אמר ~ זאד אל- Ma'ad ~ אחרי הסיפור ( 3/627 ): באשר הביטוי לגלח את הראש עם עמדה , זה בגלל גילוח הראש הוא הצבת שערו על הקרקע וזה אינו מציין רק את מיקום ראשו, מכיוון שהוא מצביע על ישועת הדאגה, המחלה או המצוקה למי שמתאים לכך, ועל העוני, המצוקה והפטירה של ההנהגה, הוא התעמת עם אלה שלא התאימו לו, אך בחלום הטפיל ישנם רמזים שחייבו שהוא יניח את ראשו, כולל : שהוא היה בג'יהאד ונלחם באויב בקוץ ובגבורה . כולל : שהוא נכנס לבטן האישה , שראה ארץ שהיא כמו אמו, וראה שהוא נכנס למצב שיצא ממנה, וזה מוחזר לאדמה, כמו שהוא אומר : { אשר יצרנו ובו Naidkm כולל Nkrjkm } טאהא : 155 , האישה הראשונה עם האדמה כשניהם הם מקום המגע, והכניסה הראשונה לנרתיקו היא על ידי חזרה אליו כפי שהיא נוצרה ממנו, ו הציפור הראשונה שיצאה ממנה עם רוחה, היא כמו הציפור שנלכדה בגוף, ואם היא יצאה ממנה זה היה כמו הציפור שעזבה את המרתק שלה והלכה לאן שהיא רוצה. לכן הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו אמר ~ כי נשמת המאמין היא ציפור שתלויה בעצי גן העדן. ” הועלה על ידי אחמד, אלנסאי ומאליק . ומשמעות ההערות : כלומר, הוא אוכל ודואג . אז הרהור במילים אלה של אבן אל-קיים ולמד לבטא ולמדוד כל חזון לפי בעליו ולזמן בו הוא נראה, ותקווה שהחברים ילמדו זה את זה במדע ביטוי החזונות, ללמוד שזה מדע שניתן ללמוד וללמד גם אם אלה שלא מסכימים עם הדעה הזו לא מסכימים איתנו, ואלוהים יודע הכי טוב ….
…נדיבות וענבים : נדיבות מעידה על נשים משום שהיא כמו הגן על שתייתו ונשיאתו והנאת טעמו, במיוחד מכיוון שהסוכר הנרקוטי של הגוף מגיע ממנו, וזה כמו קהות יחסי מין עם המיץ. בו, וזה מעיד על נישואים כי זה כמו הזרע . ואולי האיש הנדיב ציין את הסוס המועיל בגלל שפע היתרונות של ענבים, שכן הוא כמו השליט, העולם והסוס בכסף, אז מי שיש לו כרם כפי שאנחנו מתארים אותו, יתחתן עם אישה אם הוא פרישות, או שהוא מסוגל לאדם נדיב, ואז הוא מסתכל על ההשלכות שלו ומה יקרה לו בזמן הנדיבות בהשתתפות ובניהול. זה היה בפרק הזמן והאישה הייתה חולה ונספתה ממחלתה, ואם היא בהריון היא הגיעה אל שפחה, ואם קיווה לשחרור, קשר או כסף משליט או לידיים. של שליט או שליט או אישה כמו אם, אחות ואישה, זה אסור והוא לא מסוגל, גם אם חוזה הנישואין שלה לא היה עליו להגיע לאשתו אליו, ואם הוא אמיד, אז הוא עני, ואם הוא מבוקש וצביעות בשוקו ובתעשייה שלו, הוא מתורץ ועומד, ואם זה בא בזמן ובקיץ, העניין נגדו וכל זה תקף . ענבים שחורים בזמנם הם מחלה ופחד, והם עשויים להיות שוטים לאלו המחזיקים בהם על פי מספר האהבה, והוא אינו מרוויח משחור צבעו עם פגיעה בחומרו . ענבים לבנים בזמנו הם המיץ והטוב של העולם, ולעיתים הוא יקבל כסף לפני הזמן לו קיווה . ומי שרואה שהוא סוחט כרם, קח את המיץ והשאיר את מה שנשאר, שזה שהמלך צריך להשתלט על מלך המיץ בכוח . כמו כן, מיץ קנים ודברים אחרים, מכיוון שמיץ ויתרונותיו גוברים על מה שאינו מה שיש בו ממה שאינו נוגע באש, למעט מה שנבדל במהותו . נאמר שמי שהרים צרור ענבים קיבל מאשתו סכום כסף, ונאמר שהכסף הוא 1,000 דראם . ונאמר שענבים שחורים הם כסף שלא נשאר, ואם הם רואים אותם נושרים מגפנם, קר מאוד ופחד . כמה מהפרשנים אמרו : ענבים שחורים אינם אוהבים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ סוכר ואוכל טוב .~ זכריה, עליו השלום, נהג למצוא אותו עם מרי, מכיוון שהוא לא שנא ורוב המביעים שנאו אותו . נאמר שהוא היה ליד בנו של אבי כשאביו קרא לו, והוא היה בצבע לבן, אז כשהצבע התחלף, הענבים סביבו התחלפו, ומקור השחור הוא זה . ומה שהיה פרי לא נחתך בכל החלקים, ואין לו זמן ואין חומר שמקלקל אותו, זה טוב כמו תמרים וצימוקים, וכל מה שנמצא בזמנו והוצא להורג בזמן אחרים, זה טוב בתקופתו למעט מה שיש לו שם שנוא או חדשות מכוערות, ובפרט לזמנו הוא בסופו של דבר שנוא . כל מה שמקורו מעיד על התועבה הוא ברצונו ובמצוקתו, ולעיתים הוא הוכה או חולה, כמו השניים . מכיוון שאדם, עליו השלום, פחד מעלים שלו והאשים אותו בעץ שלו, והוא היה מודאג והתחרט, אז זה היה הכרחי בכל עת, וגם העץ והנייר שלו נדרשו . כל מה שצבעו היה צהוב היה מחלה, כמו חבוש, עוזרד ואבטיח, שנזקיו מחוץ לחייו, ומלבד דאגות וצער מצהיבים . אם היה חמוץ, הוכה עם השוטים כדי לאכול אותו, במיוחד אם זה היה מספר, כי פרי השוט בסוף . והעצים שהם שורש הפרי הם מקל יבש . ומה היה שם בגזירת התועלת שלו, נשא את פרשנותו לניסוחו אם זה היה חזק יותר ממשמעויותיו, כגון חבוש ירוק בזמנים אחרים עייף, וצהוב הוא מחלה . ואפרסקים ירוקים : הכאב שלהם או של אח, ומחלה צהובה . ושיזף השיניים : בזמנו הוא מונה על ידי החברה או האגף, והירוק בשונה מזמנו הוא חוסר מזל ותאונות שפוקדות אותו, וליובש שלו בכל עת יש פרח כחול, והעץ שלו הוא איש בעל מוח שלם ופנים טובים, ונאמר אדם מכובד שהוא איש של הנאה, גאווה וסולטנות ….
…שדה החלום מסמל שדות של תירס מת או שדות מלאים מהנותר מהנטיעה לאחר הקציר עם אפשרויות קודרות ועגומות לגבי עתידו של החולם . ראיית שדות ירוקים או מלאים בתירס או דגנים מעידה על שפע ואושר רב לכל הקבוצות . ראיית שדות שזה עתה נחרשה מעידה על עלייה מוקדמת בעושר ועלייה בהון למקומות גאווה . ראיית שדות מדורגים מוכנים לשתילה מעידה כי בקרוב תרוויחו מהניסיונות שלכם ומהמאבק הארוך שלכם להצלחה ….