…ומי שראה שהוא זרק חלוק נחל לים, הכסף שלו נכנס אליו ….

אבן סירין אמר שחזיונות הטוואשה מכל מין מעידים על טובות וצדקות, ונאמר שטוואשה באה לידי ביטוי על ידי מלאכים או על ידי טוב ….

…ואם זו דרישה של אגת, אז זה מצביע על כך שהושגה תועלת ממלך או מאדם גדול, ואם זו דרישה, ואם זו דרישה אולי זה מעיד על השגת יוקרה, כבוד ו מעמד, והוא מקבל עבורו מחזקת כסף וחסד ….

ומי שראה את עומר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אבן סירין אמר שהוא יהיה בעל התנהלות טובה, ונאמר שהוא יהיה ארוך טווח וסגולה באמירת האמת יעילה לטוב, כוזב כוזב, ואולי ברכה עקיפת הבית הישן ….

…באשר להיצע, זה הביקוש לפרנסה והשגת הרצוי. ומי שרואה שהדיו פגע בבגדו, אז זה מעיד שנזק נגרם לו. אבל אם הוא סופר, זה לא מזיק לו ונאמר שהחזון של הדיו אם הוא מלא בחומר, אז זה מתפרש על ידי אישה שיודעת להרוויח, ואם הוא רואה שמשהו כתוב עליו ממנה, אז הוא יהיה טוב יותר מכאלה. האישה ….

חלב הנמר מעיד על ניצחון האויב, ואויב עשוי להופיע בפניו ….

וחלב הצבוע מעיד על בגידת ילדיו איתו ….

באשר לאל-ג'וושאן, הוא מתפרש גבוה ככל שהוא משום שהוא אחד מבגדי המלכים במלחמות, ומי שרואה שהוא לובש את ג'ושנה, הוא מעיד על כבוד, ביטחון ופנייה למידת חידודו ושלוותו. , כסף, פרנסה, וגידול בדת . אבו סעיד אמר כי המטיף אל-ג'ושאן חזק מהמגן ….

…באשר לסחלה, הוא מתפרש כבן, ופירושו הוא כמו פרשנותו של גדי, אך את גדי מייחסים לזכרים ואת סחלה לנקבות ….

ומי שראה כאילו הוא ישן, מקדש האימאם, נבדל בפירושו, וחלקם אמרו שיש לו מאפיין שלו, ונאמר שהוא אסור

ומי שרואה את סוסו גנב, זה מעיד על הרס משפחתו ….

…ומי שיראה שהוא חופר במתכת משהו, הוא יוכל לייחס לו את המינרל הזה בפירוש. אזכור של סוגים שונים של חפירות אדמה הוזכר בפרק 32 ….

…נמסר בסמכותו של עלי בן אבי טאליב, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, שהוא אמר שמי שראה שהוא תפס את האוזן של סבי ומשך אותו לביתו ואז שחט אותו ואכל אותה, זה מעיד על היעלמותו של עוניו ממנו במשך ארבעים שנה, ונאמר כי הוא מתפרש על ידי כמות החיילים, ואם הוא פשוטי העם, הוא מלווה בכך .)…

…וחוסר משוא פנים : תוך כדי עבודה בעבודה, עדות למלקות ולמסמר מרצונו . מי שרואה את עצמו עירום ומופשט מבגדו, יש לו אויבים במקום בו ראה, והוא מתגבר עליהם . אם הערום שלו לא נחשף, אז הוא לא מתגבר עליהם . אם הוא מכסה את חלקיו הפרטיים במשהו או בידו, אז הוא מובל אליהם ונמלט מהם . אם הוא רואה שד רק באמצע, אז הוא שואף לעבוד . אם הוא רואה את עצמו מחפש באופן משוא פנים, הוא משיג את הדבר באותה מידה שהוא אינו משוא פנים. באשר לעירום, אם אין לו עבודה עימו, הרי שמדובר בצייתנות נוקשה ונטושה ותקיפה מגונה . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי שאדם העומד באמצע המסגד פירושו מסגד בסרה, בקושי, עם חרב בידו המכה בסלע ושובר אותו, אז אבן סירין אמר לו : האיש הזה צריך להיות חסן אל בסרי . האיש אמר : הוא ואלוהים הוא . אבן סירין אמר : ידעתי שמי שמופשט בדת, פירושו מיקום המסגד, וכי חרבו שבה נהג להכות את לשונו, השוברת בדבריו את אבן האמת בדת ….

…ומי שרואה שהוא נתן לאשתו חרב בכיסויו, הוא בא אליו עם בת, ומי שרואה שהיא נתנה לו גם כן, הביטוי שלו הוא מקבילו, וחזון חרב העץ מעיד על ילד צבוע שהוא לא צייתני, ואם הוא היה מעופרת, הוא היה מפוצץ, ואם זה היה אפס הוא היה עשיר ואם זה היה מברזל הוא היה אמיץ ….

…ומי שרואה שהוא רכב על צווארו של איש אויב, מעיד שהוא רוכב על דבר פגום, ואם הסירה היא המטען שלו, אז הוא נושא אותה עם אספקתו וכובש אותו בסדר שלו, ואם אין איבה בינו לבין כל אחד, ואז משהו מכספו או מעמדו עלול להיפגע ….

באשר למחתה, זה מתפרש על ידי המשרת והמשרת ממנו הוא מרחם על בעליו ואנשים משבחים אותם, כך שכל מה שהוא רואה בו מזיין או שין הוא יחזור אליהם, ואם זה ממתכת , הם קשורים למתכת המסוימת הזו ….

…חלב חזיר מעיד על הבלבול וחוסר הדעת שלו ועשוי להצביע על צריכת כסף אסור ועשוי להצביע על התרחשות מצוקה וחוסר מזל ….

כמה מהבטאים אמרו: שמעתי מהשיח 'מוחמד אל-קרוני, אחד מהשיחי' הביטוי, שיש מלכים שראו בשנתו כאילו אכל בת-ים, אז הוא אמר לו את זה, אז אמר לו שתאמין במשהו שירחיק ממך את הרע. פיקוד ומג'ה לכאורה ….

…אם הוא רואה כאילו השיער בצד שמאל של ראשו התפשט, הוא מציין שהוא סובל מזכרים ומקרוביו ….

ומי שרואה שסולטנה נתנה לו ראש אריה, אז הוא מציין שהסולטנות האצילה אותו אליו אם הוא מתאים לכך, או שהוא ממונה עליו ….

…מעוף של אישה או מאהב בחלום על חיפושי אחר אהבה אינו חיובי . עבור נשים נשואות, הדבר מעיד על כך שתופס תפקיד שלא מגיע לך, ואם אינך מתקן את השיטות שלך או את השיטה שלך, המוניטין שלך יהיה על סף פגיעה . עבור נשים לא נשואות, הדבר מנבא אכזבה באהבה ובכנות של גברים . אם אתה חולם שאהובתך ברחה עם אדם אחר, זה מעיד שהיא לא כנה או נאמנה . אם חלמת שאחד מחבריך ברח עם אחד שאתה לא מסכים איתו, אז זה מעיד שבקרוב תשמע שהם נכנסו לנישואין מתועבים ….

באשר לחוגרת, היא מתפרשת על פניה, ואל-קירמני אמר שאלג'יג'ה היא אישה יפה או עוזרת יפה ….

זה מתפרש בתשעה היבטים כמו הסתרה, תועלת, כסף, לבוש, כבוד, יוקרה, דת, טוב וציווי טוב ….

והגלגל מסתובב על פניו, ומי שרואה שהוא נוהג על גלגל בזמן שהוא רץ איתו, זה מעיד על השגת כבוד וגובה ….

…חלב של כוס מעיד על סכסוכים ומלחמה, ואולי מעיד על חולשה ומחלה ….

…באשר למתנה, מי שרואה שהוא נותן מתנה למישהו וסוגו חביב, אז הוא טוב לעושה ולהשפעה, וכל אחד מקבל מבעליו את מה שהוא רוצה, ואם זה סוג כזה הוא לא אהב, ואז כל אחד מהם מקבל מהשני את מה שהוא שונא, ומי שרואה שהוא נותן לו מתנה משייח 'או מזקן, אז הוא ראוי לשבח, גם אם זה מצעיר או מאישה צעירה , אז הוא לא הסכים איתו, ומי שראה שהוא נתן מתנה למישהו והוא החזיר לו את זה, זה מעיד שיש ביניהם שיחה שהוא שונא כמוהו, ומי שרואה שהוא נתן מתנה למישהו, ואז הוא חביב אליו למעט מתנת העבד, ואז הוא שולח לו אויב…

…הכתר הכתר בחלום מציין את הידע, את הקוראן ואת המלך . אולי לבישתו מעידה על חידוש המדינה, או על כפיית האויב . אם אישה תראה את הכתר על ראשה, היא תתחתן עם גבר רזה, עשיר או חזק . ואם הייתה בהריון, היא ילדה ילד . ואם אדם רואה כתר על ראשו, אז הוא יזכה לכוח זר, ואם משהו שמתקן אותו נכנס לשלום דתו, אחרת יש בו משהו שמתקלקל, כי לבישת זהב לא נעימה בשריעה לגברים . הכתר עשוי להיות אישה, בעלת כוח רב, עשירה ואמידה . ומי שראה את זה והיה אסיר בכלא הסולטן, הוא היה יוצא ומכבד את פקודתו כשם שציוויו של יוסף עליו השלום היה עם המלך, אלא אם כן היה לו ילד נעדר, אז הוא לא ימות עד שראה אותו והוא יהיה הכתר שלו . הכתר המשובץ בחומר עדיף על כתר מוזהב בלבד . והכתר הוא מלך הפרסים או הסולטאן . ואם אישה ראתה שעל ראשה כתר זהב, משובץ בתכשיטים, ואם אי פעם התחתנה עם אדם שיש לו עולם ועושר, ורק היה ראוי, מחלה קטנה הייתה זרה, אם הוא היה מזהב רק אז הוא היה בעל שייח 'קשיש, ואם היה לה בעל, היא תלד בן שישלוט באנשי ביתו . אם סולטן רואה שהוא חבש כתר זהב ואז לא מאמין או זונה, אז ראייתו אבודה . אם הוא חובש כתר זהב ומהות, הוא יזכה בסמכות זרה ויאבד את דתו . ונאמר : מי שרואה שיש לו כתר על ראשו והוא כשיר לכך, אז ההנהגה שהוא משיג על עמו . אם אישה רואה שהכתר שלה נחטף ובעלה חולה, אז בעלה גוסס ….

…המתנה : דרשה, אז מי שרואה שהוא נתן מתנה למישהו, או שניתן לו משהו, בתו או אישה מקרוביו התארסו לו, והנישואין התקיימו משום שאלוהים אדירים אמר : ( ואני נשלח אליהם עם מתנה, אז נראה מדוע השולחים יחזרו ). בלקיס שלח את המתנה, ושלמה פנה אליה . ונאמר כי המתנה האהובה מעידה על פיוס בין המהדי למקבלו . שליח האל, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, אמר: ~ תן מתנה לאהבה .~…

…באשר לחגורה, זו התרחשות של אפוטרופסות, ואם היא משובצת, אז היא בולטת יותר במדינה, והיא גבוהה כמו ערך הטבעת, והיא מפורסמת ביושר ובהגינות במצב זה. . אל-קירמני אמר: ~מי שרואה צווארון בצווארו, זה מעיד על טענתו שהוא משבט פלוני או מעם פלוני, והוא שקרן במקרה שלו . וג'ביר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שרואה צווארון זהב בצווארו, אז זה מציין את החאג ', ואם זה הכל זהב, זה מצביע על השגת הרצוי .~ ומי שרואה שיש טבעת זהב בצווארו, ואם הוא אדם מושחת, אז הוא מתפרש על ידי ביצוע חטאים ועל ידי חוסר השקיפות שלו בזה .) ונאמר שמי שראה שלצווארו יש אטם של כל מתכת, ואז הוא פירש בהתמדה בשחיתות ובבזבוז ענייניו ובגידתו בנאמנותו, תן לו לפחד מאלוהים ולפייס מה בינו לבין אלוהים ולהפסיק לפגוע באנשים ….

…אודות האזעקה בן-והאב נבוכדנאצר לאחר חורבות ירושלים וטען בזכות ילדי ישראל שבע שנים, הדעה בתוך חלום, חזון גדול של ההילה שלו התכנסו הכוהנים Alhzar וביקש מהם על החזון שלו כי , הם אמרו : אל Iqsa המלך אפילו להגיד לו Ptooelha , אמר : אני נשכחתי אך לא אמרתי לי את זה שלושה אנשים בימים שהרגו אותך עבור Akrkm הלך הפחידה וגלן מהפסטיבל שלו שמעו כי דניאל – שלום עליו – ועל זה בכלא, אמר סוהר : לך אליו , אמור לו : שכאן אדם אשר ידע את ראייתך ופירושך הלך אליו אמר לו לאפטלב כשנכנס אליו לא התכופף אליו ואמר לו : מה מנע ממך השתטחות שלי? הוא אמר : אלוהים נתן לי ידע, לימד אותי, וציווה עלי לא להשתטח לאף אחד אחר , אז הוא אמר לו בקרוב : אני אוהב את אלה שממלאים את בריתם לאדוניהם , אז הוא סיפר ​​לי על החזון שלי , אז דניאל אמר אותו : ראיתי אליל גדול עם כפות רגליו על האדמה וראשו בשמיים , מעליו מזהב, אמצע הכסף, ותחתיתו נחושת ורגלו הברזל ורגלי החימר שלו, אז בזמן שהייתם כשהסתכל עליו, אהבת את היופי שלו ואת הידוק העשייה שלו, אלוהים השליך אותו באבן מהשמיים, והוא נפל על ראשו עד שהוא מחץ אותו וזהב, כסף, נחושת וברזל התערבב עד דמיינת שאם אנשים וג'ין ייפגשו כדי להבדיל חלקם מאחרים הם לא יוכלו לעשות זאת לאבן שהוא נזרק, היא הוגבהה, הוגדלה והתפשטה עד שתמלא את כל האדמה , כך שראית שום דבר מלבד האבן והשמיים , אז הוא אמר : החזון שראיתי היה נכון, אז מה הפרשנות שלו? דניאל אמר : באשר לאליל, יש אומות שונות בתחילת הזמן ובתוכו ובקרבו ובסופו , ולגבי האבן שאליה נזרק אליל, זו דת שאלוהים זורק אליה בסוף העמים האלה, אז הוא יראה להם את זה, אז אלוהים שולח נביא אנאלפביתי מהערבים, כך שהעמים והדתות יושלכו לתוכו כמו שראיתי את האבן מסחררת את סוגי האלילים והיא מופיע על הדתות והעמים כפי שראיתי את האבן מופיעה בכל רחבי הארץ , אז אלוהים בוחן את האמת איתה, השקר הולך לאיבוד באמצעותה, מנחה את אנשי ההנחיה על ידה, מלמד את האנאלפביתים על ידה, מחזק את החלשים , מחזק את ההשפלה איתו, ותומך בחלשים . ברומן אחר : על אזעקה בן-והאב , וב אשר כי נבוכדנאצר דעת של החזון תוך שהוא אהב מה הדעה כמו דעתו של Vonsah פציעה משהו שהוזעק דניאל חנניה עזריה מאהל של זנים של נביאים, הוא אמר : ספר לי על החזון שראיתי ואז הפכתי למשהו שאותה מצא חן בעיניי , מה היא? הם אמרו לו : ספר לנו על ידי פטואלה תודיע לך , הוא אמר : מה לא הזכיר אותם אם תגיד לי לפטואלה אנזאאן אוקטבקמ , הם יצאו ממנו, הם קראו לאלוהים ולאסטגאתואה, והתפללו אליו וביקשו ממנו למדו אותם וואלמנם, ששאל אותו פג'ה הם אמרו לו : ראיתי פסל? הוא אמר : אתה צודק . הם אמרו : רגליו ורגליו הם מחימר, ברכיו וירכיו מנחושת, בטנו מכסף, חזה הזהב וראשו וצווארו מברזל? הוא אמר : האמנת . הם אמרו : בזמן שאתה מסתכל עליו, הוא מצא חן בעיניך, ואלוהים שלח עליו סלע מהשמיים, ולכן פגש אותו. הוא אמר : אתה צודק , אז מה הפרשנות שלו? הם אמרו : פרשנות שראיתם מלך המלכים היה מלך אלן של חלקם , וחלקם היה המלך הטוב ביותר של חלקם , וחלקם היה יותר מלך של חלקם היה המלך הראשון של כלי חרס, חלש ואולין , ואז זה היה מעל הנחושת זה הכי טוב ויותר , ואז זה היה מעל כסף הנחושת שהוא יותר טוב מזה וטוב יותר , אז היה מעל כסף, זהב, שהוא יותר טוב מכסף וטוב יותר , אז הברזל היה שלך, כי הוא היה חזק ויקר יותר ממה שהיה לפניו , והסלע שראית היה אלוהים שנשלח אליו מהשמיים, אז הדיוק שלו היה נביא שאלוהים מכר לו מהשמיים, כך שכל זה דפק והעניין בא אליו . . ובקריינות אחרת : דניאל וחבריו אמרו לבכטסאר : ראיתי כאלה ואחרים והם אמרו לו , אז הוא אמר : אתה צודק , הם אמרו : אנחנו חוצים את זה בשבילך . אשר לאליל שראית מזהב את ראשו, זה נחלתך כמו זהב , והוא נחל את כל הארץ , והצוואר דומה לו. מלך בנך אחריך בבעלותך, כך שרכושו יהיה טוב ולא כמו זהב , ובאשר לחזהו מברזל, זה מלך עמי פרס, שהוא שייך אחרי בנך, כך נחלתם להיות חזק כמו ברזל , ולגבי הומור שלו, הוא הולך למלך אנשי פרס והעם מחלוקת על המלך בכל כפר עד שהמלך ימלוך במשך יום ויומיים חודש וחודשיים, ואז הורג לעשות אין לאנשים כוח על זה מכיוון שלא היה כוחו של הפטיש על שני אנשי החרס , בעוד הם גם שלחו אלוהים – הקב~ה – נביא ארץ הערבים ווזאר על שאר העם של פרס ושאר מלך בנך, שלך והרס ואולך כדי לא לשמור עליו שום דבר כמו שהסלע בא והשמיד את האליל ….

…המתנה מי שרואה בחלום שהוא נתן לאדם עבד, שולח לו אויב . ואם מתנה בעיצומה, מועיל לסחור . המתנה היא צירוף מקרים, מתנה, דבורה ומתנה ….