…האם יש מקום במוח שגורם לחלום לקלל? באשר לחזון שהוא מאלוהים, אין לזה שום קשר לגוף ולחומר, כמו שאמרתי, אלא זה קשור לנפש, שכן זה גילוי אלוהי שאלוהים מנחה ברצונו ורצונו כמוהו, תהילה להיות לעצמו, כמו גם לחלום. הוא משטן, כפי שדנו, עובדה, לא מטאפורה . נקודת מבט זו היא לגיטימית עבור המתווך, אך קיימת נקודת מבט נוספת כי – לאחר עריכת ניסויים מעבדה רבים – שבהם נבדק המוח אצל בעלי חיים מסוימים, כמו חתולים, נוכחותם של קבוצת נוירונים אי שם במוח השולטת. תנועת החיה, או נוקשותה במהלך השינה, ומכיוון שחוויות מחזקות זו את זו ומכיוון שחלק מהחיות נראות ישנות תוך כדי תנועות או בכי, מה שגרם לחוקרים אלה לשפוט את האפשרות לחלום אצל בעלי חיים אלה, וזה עשוי להיות מקובל. אני מתכוון לאפשרות שהיא תחלום, והאפשרות שהיא תיווצר מכמה תאי עצב, אבל אז זה מסוג הקומפוט, כפי שהחלטנו כשדיברנו על : חלומות של בעלי חיים, באשר לחזון ולחלום, מקומם. זה מה שהחלטנו, ונקודת המוצא שלו היא לגיטימית למדיטור ההוגן, ואני מקווה שהבהרתי את המידע הזה . ואלוהים יודע הכי טוב ….

…במה אנו המוסלמים מאמינים במציאות השינה? שינה היא סימן ליכולת השלמות של תפקוד הנס של אלוהים ותחיית המתים, ואלוהים גרם לו לנוח לגוף ולרוח יחד, כמו שהוא אומר : [ ורחמים תעשה לך יום ולילה לנוח בו, ואתה יכול חפש משפע המשמעות ] סיפורים 73. הקב~ה אומר [ אלוהים שגרם ללילה למצוא מנוחה ביום – רואי ] גפיר 61 אומר הקב~ה [ שהוא אלוהים בא אליך בלילה, אתה גר בו .. ] סיפורים 72 ואומרים אסיר תודה, כולל יצירת פסוקים הכוללים את הלילה [ אי התאמה אלבאבה הופכים ללינה בלילה, שמש וירח רעמים ] בקר 96 , הוא אמר שהקב~ה [ והלנה נומק~ם נחים והכין לנו בגדי לילה והפך את היום לפנסיה ] חדשות 9 11 אם אלוהים עשה בפסוק הלילה מציין את יכולתו ואז פולחן ומונותיאיזם אליו, ועושה בלילה שלווה, שלווה וביטחון, והתקדמות ואמר : [ כמו אגשקם ישנוני ממנו ] אנפל 11…

…האם אדם יכול לחיות ללא חלומות? ! על מנת לענות על שאלה זו, נושא חשוב חייב להיות ברור לנו. מהו : האם עלינו לדון כאן בחזון שהוא מאלוהים, או בחלום שהוא מהשטן כמציאות, לא מטאפורה, או חלום צינור שהוא של אדם וחשיבתו ……. ? האמת היא שהמחקרים שראיתי ומצאתי מצביעים על כך שישנן תרופות המשמשות לטיפול במקרים מסוימים, כמו התמוטטות עצבים או דיכאון, ותרופות אלו עוזרות להעלמת חלומות !!!!!! ואכן, חלק מהמקרים הללו תועדו כאשר ישנו ללא חלומות למשך חצי שנה !! אך נמצא שכאשר הליך זה בוטל, המוח ביצע תהליך פיצוי. בלילה הראשון בו המוח חוזר למקומו הרגיל, הוא חולם על 250 דקות, למשל, במקום 100 דקות, ובסופו של דבר המחקר זיהה את חוסר יכולתו לקבוע את הגורם לתופעת החלומות . אבל העניין שהדהים את המדענים המערביים הללו ניתן לפתור בפשטות, אם נושא החזון יוסר מתבנית החומר הביולוגי. מכיוון שהחזון הוא מאלוהים, קשור לנשמה, ולא קשור לגוף ולחומר, והוא מחוץ לגבולות החוש והשליטה האנושיים או המעבדתיים, והשליח האצילי, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אומר בחדית 'המוסכמת דרך אבו קטאדה : [ החזון הצדיק הוא מאלוהים והחלום הוא מהשטן ]. באשר לחלומות, הם מהשטן מציאות ולא מטאפורה, ואיבה הוא קבוע לאדם, והוא התחייב לשבת בשבילנו ולמנוע מאיתנו את הדרך הישר, ומלחמתו היא קבועה, בין אם היא מתעוררת ובין אם היא חולמת. יכולה להיות דחוי או מופחתת, ואת ההתקפה הזאת בשינה ידי תמשיך ללוות את ענייני כדין, על ידי שמירה על החוקים של אלוהים, ועל ידי כך שלא התרחקות הזיכרון של אללה, ותמצא אישור כי דברי הלורד הקב~ה : [ והציגו אותו הם חיים של קושי ונהר יום התחייה עיוור, האדון לא עיוור ההרטנה אמר, ראיתי, הוא גם ( האם קיבלת את הסימנים שלנו Vnciha כמו גם היום בלתי נשכח ]! ( תוכנית 124 : 126)….

…ומי שרואה את שק הבקע שלו ומה שיש בו נעלם, התיק מתפנה לגוף והכסף מועבר לבעל ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר: ~מי שרואה ששיניו מתכת או צמח, זה מעיד על מותו .~…

…מי שרואה ששערו ארוך והוא חפץ בכך, אז הוא מתעשר וממלא את חובו, ואם אורכו הוא חוסר מזל בקרב העם, אז זה חוב שהוא רוכב ואמרו שחלק מהם אמרו מי שראה את שיערו התארכו יתר על המידה, אז הם והצער, ואם האישה רואה שזה קישוט וגידול בתהילה ונאמר לראות את אורך השיער לאלו שהיו עניים אין שום דבר רע בזה, ומי שרואה שהשיער שלו לוקה בחסר, זה חסר שהם ומי שרואה שהוא גילח את הראש בזמן שהוא רגיל לזה ואוהב את זה, אז הוא עשיר ואם הוא אחד שמרים את השיער ולא מגלח אותו, אז הוא אינו מחמוד ומי שרואה שהוא גילח את ראשו בזמן שהוא נמצא בחודשי חג'ג 'או בחודשי הקודש, אז הוא טוב בדתו ובגילו בגלל חטאיו והסרת דאגותיו ומצוקתו, וזה היה אמר שאם הוא ראה את זה עם עמדה, אז זה לא מחמוד, ואם t האישה ראתה את זה, זה מעיד על מות בעלה או אחת מהמהרמות שלה או על פריצת הצעיף, ואם היא ראתה ששערה נחתך או חלק ממנו, זה מעיד על ריב עם בעלה וזה היה אמר שקרה אסון ולראות את הגבות אם זמן רב מעיד על כך שכסף וקישוט ונאמר חיים ארוכים ומי שרואה שהשפם שלו מגולח או מדולל, אז זה טוב לשפם, והירידה בשפם היא לא אהב, והעלייה בו עשויה להוות אינדיקציה למשקה משכר, איסור על זקאת ושלילת פיקדון, והם ומי שרואה שלראשו אין שיער בזמן שהוא קירח או שהוא רקד ו שיער צמח בראשו מעיד על כך שטוב…

…בננות : באשר לבננות, למחפש העולם הזה יש פרנסה שהוא מקבל בהתאם לטיפוחו, ולמי שמחפש בו דת על פי רצונו יש כוח בפולחן שלו . בננות העץ מעידות על אדם עשיר שמאמין בנימוסים טובים, והצמח שלו הוא עדות ללידתו של בן, אלוהים אדירים אמר : ~ צמח הטלה ~ , בננה, לא פוגעת בו, צבע וחומציות ולא בטרם עת, סכום כולל של כסף. . העץ שלו הוא אחד העצים הנדיבים ביותר, ועליו הם הנייר הכי טוב ורחב, והפרשנות לכך טובה לאדם שאליו מיוחס העץ שלו . וכל פרי מתוק פרט למה שתואר, שצבעו צהבהב או שהוא חמצמץ, לא מומש בזמנו הידוע, כי הוא פרנסה, כסף וטוב . הישרדותו ארוכה כל עוד פרי זה נשאר עם הפירות, וקלילות אספקתו וזירוז הופעתו ויתרונו לאנשיו, למעט ענבים שחורים ותאנים, כי ממילא אין בהם טוב . ומי שחושב שהוא הכה משהו מהפרי, אז אין שום דבר רע בזה בזמנו אם הוא מכיל את הרצוי מסוגי הטוב המתוארים, כגון פרנסה, דת וידע . אם המצפון שלו הוא שהפירות האלה הם בין פירות גן העדן, אז זה מדע ודת שהם מעל לכל ספק. אחרת, על פי מה שתואר העץ המכובד, איש שפע . ומי שנקטף מעץ בישיבה, זה כסף שפוקד אותו ללא עבודה קשה או עייפות . דברו, העץ, היה מה שהוא הסכים איתו, ומה שנאמר עליו היה עניין מופלא שאנשים התפלאו ממנו . נאמר כי העץ הוא אישה, אם יש לה משהו הדומה לאישה, ואישה זו צריכה להיות אם של מלך, אישה, בת של מלך או משרתת של מלך ….

…הנקבה היא המקום של צמח השיער . שתי הנקבות עשויות להתייחס לבני הזוג, ההורים או הגבות שבדלת . אולי זה מציין את תיק הכסף, או את האפוטרופוסים שאינם תקפים להתחתן אלא איתם . אולי האשך הצביע על הרימון . ומי שיראה כי האשכים שלו נותקו, או שהוא לא מוצא חן בעיניהם, אז אויביו יזכו בו ניצחון ככל שהשיג באשכיו . ונאמר : רק גברים נולדים לו . ונאמר : הוא יורש כסף מכספי דם . ומי שיראה שאשכיו גדלו עבורו, הוא ישמר, כדי שאויביו לא יגיעו אליו רע . ונאמר : יש צאצאים רבים . ומי שרואה כי אשכיו בידי אויביו, אויביו יגיעו אליו באותה המידה . האשכים עשויים להצביע על קרובי משפחה, כמו שתי אחיות, שתי בנות, שתי נשים, או אם ודודה, כך שמה שקרה בהן הוא תאונה אצל אחת מהן . אם הוא ראה את האשכים מנותקים, אם היו לו שני חולים, היא מתה, ואם היו לו שתי נשים, הם מתו או עזבו אותם . האשכים עשויים לציין את הכסף, ואם הוא רואה אותם מנותקים, הוא נדרש בכסף שלקח ממנו אלפיים או מאתיים או שני דינרים, ואם לא היה לו שום דבר מזה, צאצאיו יחתכו כבוי, ופרנסתו לא הייתה אפשרית, וברכת האל נלקחה ממנו . ומי שרואה את האשך השמאלי שלו מופק ממנו, ילדו ימות, ולא נולד לו ילד, ואם הוא ראה שהוא נתן אותו בטוב ממנו, ייוולד לו ילד . והאשכים עשויים להצביע על מרדף ותנועות . האשך מציין על מה האדם ישן ממיטתו או מכרית מתחת לראשו . אם האישה רואה שיש לה שתי נקבות, יתכן שהיא ילדה תאומים . ואם אדם רואה שהאשכים שלו נותקו ממחלה עם מחלת אריה או שועל, ואולי הוא התגרש מאשתו, מכר את שפחתה, איבד את ילדיו, פיצל את שלו, את שק או את תיקו ואיבד את כסף, ואם היה מקומם, משקלו ייפסק ….

…שיבולת שועל בחלום פירושה טוב וברכה בעניינים שונים ועלייה בתשואה ובעושר . אם אתה רואה בחלום צמח שיבולת שועל נבול ומת, אז זה מנבא סבל, עצב וייאוש מהעתיד ….

…שיפון לראות צמח זה בחלום הוא סימן טוב, ברכה והצלחה בעתידך . אם אתה רואה קפה שיוצר מצמח זה, פירוש הדבר שאתה שולט בהנאותיך ומרסן אותם עם היגיון קול וכי אתה פותר את קשייך ואת ענייניך בצורה חלקה ללא הרגשה ובעיות . אם אתה רואה בקר נכנס לשדה שיפון לרעות, זה מתפרש כטוב והצלחה בעסק שלך ….

…זנב אם אתה רק רואה את הזנב של בעל חיים בחלום, אז זה אומר שיקרה עניינים מטרידים שיחתכו אותך מהנאותיך . אם אתה חותך את זנבו של בעל החיים, רשלנותך תגרום לך לבעיות . אם אתה חולם שזנב צמח עבורך, המשמעות היא שהשיטות הרעות שלך גרמו לך לבעיות, ואירועים מוזרים יתרחשו שישאירו אחריך סיבוכים ….

…הר : מלך או שליט אכזרי, מאופק, או אדם גדול כמו הר, אורכו, קוצרו וגובהו . והוא מלמד את העולם ואת הנזיר, ומציין את הדרגות הגבוהות, המקומות הנכבדים והסירות הטובות, ואלוהים אלוהים ברא הרים כיתדות הארץ כשהוא מופרע, כיוון שהם כמו מלומדים ומלכים, כי הם מחזיקים במה הרים אנכיים אינם מחזיקים, ועשויים להצביע על המטרות והדרישות, מכיוון שהעולה אליו אינו עולה אלא כלפיו. מי שרואה את עצמו על הר, תומך אליו או יושב בצילו, ניגש לאיש ראשי, התפרסם בזכותו ותפס אתו מחסה, כסולטן או משפטן, מלומד שסגד לנזיר, אז מה דעתך אם הוא היה מעליו קורא לשיחה לסונה, לעתיד הצ'יבלה, או שהוא נזרק מקשת ביד כי תהילתו בעם משתרעת עד לקולו, וספריו והפקודות שלו מבוצעים ל המקום אליו הגיעו החצים שלו . ואם מי שראה את עצמו פוחד ממנו כשהוא ער היה ביטחון, ואם הוא נמצא בספינה, הוא נפגע בים על ידי קשיים ומכשול שעבורו היה משוחד, ועלייתו עליו הייתה ללא דופי , כי אלוהים הקב~ה אמר : ~ אלך להר שמגן עלי מפני מים .~ אבן סירין אמר : ההר באותה תקופה אינו מתקיים, אלא אם כן נראה אותו בחלום כאילו הוא נמלט מספינה להר, כשהוא הולך ומתאבד, על פי סיפור אבן נח . זה עשוי להצביע על אדם שלא היה ער בספינה או בים, על הפרדוקס של דעת הקבוצה ובלעדיות וכפירה, אז מה דעתך אם תהיה לו מפלצת ההרים ושביעותיהם, או הספינה שממנה הוא ברח להר היה שופט, מפקד ידע או אימאם צודק . באשר לטיפוס על הרים, זו דרישה שהוא מבקש ומשהו שהוא רוצה, ולכן הוא שואל על מה הם נמצאים בזמן שהוא ער, או על התקווה שלו מחברת הסולטאן או מדען, או לעמוד אליהם ב צורך או במסע ביבשה וכדומה . ואם העלייה שלו אליו הייתה כמו טיפוס על הרים, מדרגות או דרך בטוחה, אז כל משפחתו תהיה לו קלה, וכל מה שסביבו חשש בשבילו . ואם היה מושפע ממנו לרעה, או שהוא יעלה אליו ללא מדרגות, שלום או שכל, היה חושש ממנו, וכל עניינו היה מרמה . אם סיכם לעיל, הוא נמלט לאחר מכן . ואם הוא נותן משנתו מבלי להגיע, או נופל בחלום, הוא נספה במה שרוצים ואסור בינו לבין מה שהוא רוצה, או שחובו מושחת בעבודתו, ואז הוא יורד מנזק ופגיעה מ נזק, פורענות ועצב, במידה הנשברת מחבריו . הנפילה מעל ההר ותקרות הגבעות של אלקואדה 0 קירות עליונים ועצי דקל ועצים, זה מראה את הפרדוקס של ההצגות את הדבר שנפל ממנו בפירושו , מהסולטאן, או מהעולם, או בעל או אשתו או עבדים או מלך או פעולה או אירוע, לשאול את החוזה על הדבר החשוב ביותר שהוא נמצא התעוררותו, כי אשר הוא התקוות והפחדים לו ומתנות ועיכובים אותו פרידתו ממנו, ועל התמדתו אותו, אם ההתעוררות נוצרת בגלל שפע הדרישות והתנאים בה, או בגלל שינוי התקוות שלה, הוא נשפט באופן פרדוקסלי עבור מי שנפל ממנו בחלום על פי עדויותיו בפירוש . ההבחנה בין ענייניו מעידה על ידי מידת הראיות שלו, וכי ידיעתו על השלמת הדבר שהיה עליו וכוחו, חולשתו וסערתו, אולי הובילו אותו מנפילתו מצחיחות, פוריות, מהמורות. , מישור, אבן, חול, אדמה או ים, אולי הוא חזר אליו בגופו בזמן נפילתו, ומעיד על נפילה לחטאים, סתמים ולהשחתה, אם נפילתו הייתה עדות לכך, כגון נפילה אל החיה, עורבים, נחשים וחולדות של העכברוש, או לכלוך ובוצה, וזה עשוי להצביע על נטישת חטאים ונמנעות מכפירה, אם הוא יברח מדבר כזה. או שנפילתו הייתה במסגד או בגן ילדים, או לנביא או לגן ילדים, או לנביא או לקיחת קוראן, או לתפילה קבוצתית . באשר למה שחזר להר מבחינת נפילה, הריסה או מקצועיות, זה מעיד על חורבן של מי שהסיע את ההר עליו, או על הרסו או הריגתו, אלא אם כן הוא עולה באוויר מעל ראשי הבריאה , כי זה פחד גדול שנשאר על העם מצד המלך, כי בני ישראל העלו את ההר שמעליהם זה כמו חופה, לפחד מה 'בשבילם, ואיום על אי ציות . באשר לריצת ההרים, זו עדות לתחייה מתמשכת, או מלחמה הנעה בה המלכים נעים זה נגד זה, או הבדל וטלטלה המתרחשת בין מדעני כדור הארץ בניסיון ומצוקה , בו פשוטי העם מתים, וזה עשוי להצביע על מוות ומגיפה, מכיוון שזה אחד מסימני התחייה, והחזרת ההר היא חמאה או אפר או עפר, אין בזה טוב למי שהצביע ההר אליו, לא בחייו ולא בדתו, ואם התווסף אליו שהאדיר לאחר השפלתו, והיה בטוח לאחר חוסר אמונו, והוא ירא אלוהים לאחר עריצותו, הוא חזר למה שהוא היה חזר למצב הראשון שלו, כי אלוהים אדירים יצירת הלבוש, כטענתם, היא קצף מים, והקצף אינו תקף, כפי שאמר אלוהים אדיר בספרו . וההר שיש בו מים, צמחים וירק, הוא קניין של חייב . ואם אין בו צמח או מים, הרי זה מלך דומיננטי לא מאמין, כי כמו המת, אלוהים אדירים לא משבח אותו ולא מקדש אותו . ההר העומד שלא נפל חי והוא טוב יותר מהנופלים, והנופלים שהפכו לסלעים מתים, כי הוא לא מזכיר את אלוהים ולא משבח אותו . ומי שקם על הר ושתה ממאתו והיה ראוי לאפוטרופסות, הוא השיג אותו מאדם של מלך קשה לב, ומה שהוא לא מעריך זה מה ששתה . המכשול הוא עונש וחומרה, אם הוא ייפול ממנו הוא ישרוד, ואם הוא יעלה הוא יעלה ויתנדנד מעייפות . והסלעים סביב ההר והעצים מסרסרים את המקום ההוא . וכל עלייה היא גובה, כל נפילה היא עמדה, וכל עלייה מעידה על בעיה, כך שירידה מעידה על הקלה, וכל עלייה מעידה על מצב, כך שירידה מעידה על בידוד . ואם הוא ראה שהוא נושא הר וכבד עליו, אז הוא נושא את אספקתו של איש ענק או סוחר שמכביד עליו, ואם הוא מפחד, פחד ממנו . אם הוא יראה שהוא נכנס למערת הרים, אז הוא יזכה לרציונליות בדתו ובענייניו, ישתלט על ענייני הסולטאן ויוכל . אם הוא נכנס למערת ההר במערה, אז הוא מתכנן מלך או גבר בלתי ניתן להריון, ואם הר פוגש אותו, הם או נסיעות או גבר בלתי חדיר או עניין קשה או אישה קשה ואכזרית יפגשו אותו, ואם הוא רואה שהוא עלה להר, הרי ההר הוא מטרת הדרישה שלו, ככל שהוא עלה, עד להתיישר מעליו . כל עלייה שאדם רואה, או מכשול, גבעה, גג וכו ', היא להשיג את הנדרש מביטול הצורך שהוא רוצה, והעלייה שווה, מצוקה ולא טוב בה . אם הוא רואה שהוא ירד מגבעה, ארמון או הר, הרי שהעניין שהוא מבקש פוחת ולא מתגשם, וכל מי שרואה שהוא הורס הר, אז הוא גווע באדם, ומי שרואה שהוא מעוניין לטפס על הר או לתרגל אותו, הרי אותו הר היה מטרה אליה הוא עולה, ואם הוא מעליו הוא משיג את תקוותו אם הוא ייפול ממנו, מצבו יגורש . והעלייה הראויה לשבח על ההר היא לצלוע בכך כמו שעושה ההר . וכל הגובה ראוי לשבח, אלא אם כן הוא ברמה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אעמיס עליו עלייה ~….

…באשר ללשון : המתרגם של בעליו, המנחה את ענייניו, המבצע את אשר בלבו ובגפיו, בין אם מטוב ובין אם משחיתות, הדבר נעשה על ידי תרגומו עם מה שהוא מדבר . אם יש עלייה באורך, ברוחב או ברוחב הדיבור בעת ויכוחים, אז זה כוח וניצחון . ואם ראה שלשונו ארוכה ולא במקרה של מריבות ומחלוקות, הדבר מעיד על לשון מלוכלכת . ואורך הלשון עשוי להיות המסמר של בן זוגו ברהיטותו, ההיגיון, הידע, הנימוסים וההטפות שלו . אם הוא רואה את האימאם כאילו לשונו ארוכה, אז הוא מגדיל את כלי הנשק ומצביע על כך שהוא מקבל כסף בגלל הפרשנויות שלו . הלשון הקשורה בפרשנות היא עדות לעוני ומדריך המטופל . אם הוא רואה כאילו שיער שחור צמח על לשונו, הרי זה רוע דחוף . ואם זה שיער לבן, אז זה רוע עתידי . אם הוא רואה שיש לו שתי לשונות, אז הוא יוריש פתק לידע שלו, הוכחה לוויכוח שלו וניצחון על אויביו . וזה נאמר כמות מתונה בפה הימני, ראוי לשבח לכל האנשים ….

…ומי שרואה שהוא מכה את החרב מימין ומשמאל, וההכות שלו משפיעה על כל אחד מהיצורים, בין אם זה חיה, חפץ, צמח או נוזל, אז הוא מפשט את לשונו במילים שאינן מותרות, והם השתמש בחרב עם הלשון, כי אלוהים אדירים אומר שהם יאכזבו אותך בלשונות אבל ….

…ומי שרואה שמשהו צמח על גגו, אז הם גברים שמרמים אותו ….

…אולי חזון העקירה מצביע על משהו שהוא התכוון אליו, בין אם זה היה אדם, בעל חיים, חפץ דומם או צמח, ולכן על המחפש להתחשב בכך ולהבין למה הוא התכוון בהתעוררותו ….

…רוז מארי, לראות את הצמח הזה בחלום פירושו שעצב, אומללות ומחלוקת יקיף את הבתים החיים בטוב, עושר ומותרות . ~ Wort Mary Rose צמח ריח ארומטי .~…

…מאהב אם אתה חולם שאתה מאהב, זה מזהיר אותך מהנאות ותשוקות אישיות, שכן הם מאיימים לצלול אותך לשערוריה . אם בחורה חלמה על כך, אז זה מנבא אירוסים בלתי חוקיים אלא אם כן היא בוחרת בבן זוג מפוכח ומוסרי . באשר לנשים נשואות, הדבר מנבא אי שביעות רצון ורצון להנאה מחוץ לבית . אם אתה רואה אחרים מאוהבים, זה מנבא כי תיזהר להתעלם מההתחייבויות המוסריות שלך . אבל אם אתה רואה חיות נערצות, פירוש הדבר שתתמכר להנאות משפילות עם גברים או נשים המפנקים בהנאה ….

…מדינה : מציין את אנשיה ואת תושביה, ומציין את המפגש וההמונים, הבטיחות והביצור הגדולים יותר, מכיוון שכאשר משה נכנס למדין, אמר לו שועייב : אל תפחד, שרדתי, ואולי הכפר מעיד על העולם, העיר מציינת את הבא, מכיוון שאושרה חשוב יותר, ואנשיה חלקים יותר, ובתי מגוריהם גדולים יותר . והעיר עשויה להתייחס לעולם, ולכפר להר, מכיוון שהוא בולט ומבודד ממנו ברשלנות אנשיה . אולי העיר הידועה הצביעה על משכנו של העולם, ועל העיר הלא ידועה של העתיד . אולי העיר האלמונית היפהפייה מסמלת גן עדן, והכפר השחור השנוא שעולה באש, בגלל האושר של תושבי הערים ואומללותם של אנשי מור . אם אדם עובר בשנתו מכפר לא ידוע גם לעיר, התבונן במצבו. אם הוא לא מאמין, הוא הופך למוסלמי, ואם הוא חוטא הוא חוזר בתשובה, ואם הוא טוב, עני ומבוזה, אז הוא עשיר וגאה, ואם הוא עם טובתו מחשש לביטחון, ו אם בעל הסוד נשוי, ואם הוא עם טובתו, איש חולה, הוא מת, ואם זה היה עבור אדם מת, מצבו השתנה וביתו השתנה, אך ישנם שני בתים, אחד שמהם טובים יותר מהאחר, כך שמי שעובר מהבית המכוער למעשה הטוב היפה נמלט מהאש ונכנס לשמיים, ברוך השם . אבל מי שיצא מהעיר לכפר לא מזוהה, בניגוד לראשון, אך מרובין נחשב לשמותיהם וג'וואהרהמה, ישלוט במשמעויות שהועברו מחדש, כיוון שבחוץ בגדה לעיר מצרים, זה מסכם מהפאנק. של שאלות ומבטיח את פחדו, הפסוק : ~ היכנס למצרים, ברוך השם, אמנין .~ אם עזיבתו הייתה מהסוד של מי שראה לחוראסאן, אז הוא עבר בשמחה לתקופה לא טובה, הגיע זמנו . כמו כן, החיצוני ממחדיה ומהפנים לסוסה, מחוץ להודא וזכות לרוע ולשחיתות, בדרך זו והשלכותיה בכל הכפרים והערים הידועים . באשר לשערי העיר הידועים, אפוטרופוסיהם או שליטיהם ואלה ששומרים עליהם ושומרים עליהם . באשר לתפקידה, אנשיה הם בין ראשי הזקנים וזקני היישוב שלה, וכל דרך מעידה על אלה הסמוכים לה, ועל אלה הנדרשים לאנשי היישוב ההוא במשימותיהם ובענייניהם, ותאונותיהם יוחזר מהם בזכותו ובסמכותו, או בידע ובכסף שלו . חלקם אמרו : מדינה היא איש ידע, אם אתה רואה את זה מרחוק, ונאמר : מדינה היא דת, ועזיבת מדינה היא פחד, כי אלוהים אדירים אמר : ~ הוא יצא ממנה בפחד ומחכה . ~ והכניסה למדינה היא פיוס בינו לבין העם, הם קוראים לו לאמת. אלוהים אדירים אמר : ~ היכנסו לשלום ~ , העיר, העיר ראתה שהבציר, הרס אותה מראה זקנים או שנולדו שם מלומד או אימאם, קורה שם אדוק ונאסקה . ומי שראה שהוא נכנס למדינה וראה עיר הרוסה שאין בה חומות, מבנים או אנדרטאות, כי אם באותו יום היו חוקרים שמתו והלכו ולמדו, ואף אחד מהם או צאצאיהם לא נשארו, ואם הוא ראה שהוא מזדקן, אז הוא ייוולד מצאצאי החוקרים הנותרים, יופיע בו בן. אותם מדענים, וראו את העיר או את המדינות הריקות של הסולטאן, מחיר המזון הולך שם לקיצוניות, היא ראתה עיר או מדינה שאינה מופרית שתילה טובה. , זה יותר טוב אם האנשים, ואמר כמה מהם : אם סטטי הערים השקט, הם בתוך פורים בלילה על רעב, ואת הירידה בפוריות הוא מדריך הפוריות . עדיף לאדם לראות את העשירים ערים פוריות, שהרי הן מעידות על גבוהה ופוריה, ואם הוא רואה מעט פוריות עם זאת, המשפחה מעידה על חוסר הטוב והעיר של האדם מעידה על האבות, למשל : שאדם ראה כאילו עירו נפלה מרעידות אדמה, ולכן גזר את אביו למוות . וסיפר שקיי היה עם מה שקוטאיבה עבר מהשקיה לחוראסאן, הוא ראה את וויקי בחלום כמו להרוס את שריף, את העיר שלו ופוצצה , הוא שאל את המעבר, הוא אמר : פיקוח על הנפילה ג'האם על ידך ואוסמון, היה גם ….

…באשר לראות נחשים ועקרבים, מי שרואה שהוא נלחם בנחש, אז הוא מתייחס לאויב, והמנצח עליהם הוא המנצח על בעליו, וחיי הצדק חזקים יותר מחיי המים, ושחורם. חזק מביציותיו. ומי שרואה שנחש נושך אותו, אויבו מקבל אותו בשנאה כמו בעוקץ, ומי שרואה שהוא הרג נחש, הוא יזכה לאויב. הוא מת, כי אלוהים מספיק את פקודתו, ומי שרואה שהוא מלך הנחש הוא לא חושש, אז הוא מכה בכוח כמו אותו נחש בנחש, ואם הנחש הוא מזהב או שיש עליו תמונות. , אז יש לו סמכות רבה, ואם הוא לבן קטן והוא הבעלים שלו, אז הוא סבו שמחפש אותו, ואם הוא לא הבעלים שלו אז הוא אויב חלש והנחש הקטן הוא אויב של המשפחה ואחרים, ומי שרואה בידיו נחש המבקש ותופס אותו בידו, הוא בטוח ממה שהוא חושש ומי שרואה שהוא חושש מנחש ואינו רואה אותו, אז זה בטוח לו מאויבו. אם הוא יבדוק את זה, אז הוא יושפע מפחד מאויבו וללא נזק ממנו. הוא רואה משהו שתוהה עליו ומקבל המון טוב, ומי שרואה את החיים בשקעי הבתים, הם אויבים של נשים וקרובי משפחה, ואם הוא רואה נחשים מחוץ לבתים, הם אויבים מן הרחוק, ומי שרואה נחש בביתו או במיטתו, אז אשתו היא אויב עבורו, ומי שרואה שנחש יוצא מהאף שלו או מגבו או מהשופכה שלו, זה יוליד ילד ואני אם זה יוצא מהאוזן, מהבטן או מהפי הטבעת שלו, ואז יש אויב במשפחה שלו שיוצא ממנו….

…אם הוא ראה את הירח נעלם, העניין שהוא ביקש מטוב או מרע עבר ונפטר . אם הוא רואה זאת, העניין בתחילתו . ומי שיראה את הירח המלא זורח במקומו בשמים, שר המלך יועיל לאנשי המקום ההוא . ומי שיסתכל על הירח ויראה בו דוגמא לפניו, הוא ימות . ומי שיראה את זה כאילו הוא נצמד לירח, הוא יקבל את הסולטאן היטב . ומי שרואה כאילו הירח כהה יותר והמבקש מלך, צאנו יפגע בו ויכחיש את פקודתו . ומי שרואה את הירח הופך לשמש, כי המחפש ייפגע בטוב, בכבוד ובכסף מצד אמו או אשתו . מי שרואה את הירח מסכים עם הירח, והוא מציין את המטיילים, הנווט והאסטרולוג בגלל הלחות והתנועה שלו, ומכיוון שהאסטרולוג יודע מה הירח צריך . נאמר כי אבן עבאס, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ראה בחלום כאילו ירח עלה מהארץ לשמים עם שני גדילים, ולכן הוא אמר זאת לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והוא אמר : זה בן הדוד שלך, הוא מתכוון לעצמו בשבילו את מיטב התפילה ואת הברכות הטובות ביותר . ומסופר שאישה הגיעה לאבן סירין בזמן שהוא מוזן, ואמרה : ראיתי כאילו הירח נכנס לנברשות, וקורא קורא לבוא אבן סירין, אז ספר לו את החזון שלך . ואז תפס את ידו מהאוכל ואמר לה : אוי לך, איך ראית? ואז היא חזרה אליו, והוא הפך את צבעו, והוא קם בזמן שלקח את הבטן, ואחותו אמרה מאליק? ואז הוא אמר, טענתי שאני מת לשבעה ימים, אז הוא מת בשביעי . ואדם ראה כאילו הביט בשמים והביט בירח, אך הוא לא ראה אותו, והוא הביט על האדמה וראה שהירח דעך . הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אם האדם שהיה לו חזון זה היה אדם, אז היה לו כימיה וזהב, כך שכספו יאבד, ואם הוא היה עני, הוא ייפול לחורבן . ואם אישה תראה זאת, בעלה ייהרג . ובא אבן סירין ואמר : ראיתי כאילו הירח נמצא בביתנו . הוא אמר : הסולטאן יורד במצרים שלך . והסתר הירח בהינומה עובר במהלך השמש . סהר : מציין גם את המלך, השבוי, המנהיג, הפרזנטור והיילוד המגיח מהרחם שמתחיל בצרחות ובחדשות הדחופות, הכיבוש הבא מהצד ממנו הגיח, והמורד והחוץ אם הוא עולה מחוץ למקומו, או שיש חושך איתו, וגשם עם דם או מרזבים שזורמים בלי גשם . ועם כניסתם של הנעדרים, ועם עליית המואזין מעל המינרט, צמצמו 262 הכותבים את אנשיהם, ואם זו כלה אז הכוכבים הם נשותיה . מי שרואה שני ירחים נלחמים בשמיים עם כל אחד מהם מככב, זה הבדל או מלחמה בין שני מלכים או שני שרים או שני גדולים גדולים, והנעדר מהם מובס, זה מעיד על ידי הצד שלו אופק ומקומו בשמיים, כך הוא נוסף למלך המלך ההוא עלי אדמות . כמו כן, אם הוא רואה שני כוכבי לכת נלחמים בכוכבים שעוקבים אחר כל אחד מהם . אם אין איתם כוכבים, והוא רואה את זה באופיו או בביתו, ויש לו שתי נשים או בני זוג, ההבדל ביניהם הוא בלשון או ביד . ואם אישה או שפחה רואים זאת, או אם הוא רואה אותם נלחמים מעל ראשו או נופל, הבעל או האדון נלחמים עליהם גם עם אחיו או עם איש מכובד מסוגו . זה עשוי להצביע אצל המשרת על מריבה המתרחשת בין מוכרו לקונה שלו, וזה עשוי להצביע באישה על רוע המתרחש בין שני בניה או בין שתי בנותיה או בין אביה לבעלה, או בין בעלה ובנה…

…ומי שחושב שנלקח ממנו בור ביוב, ואם הייתה לו אישה, אז היא מחוץ לו בגלל מוות או גירושין, ואם לא הייתה לו אישה אז הוא חסר את זכותו, וייתכן שהיה הבהרה מכיוון שהביוב הוחלף במעיל, ונאמר כי הסרת הצעיף או השארתו מעידה על כך שהוא היה חולה בבית, זהו מותו. ונאמר כי לאישה יש בעל, והבעל הוא אישה, והגורל והפנים שלו, אז כל מה שהוא רואה בזה, זאין או שין חוצים את זה ….

…שועל הוא בחלום אויב של לוחם, שקרן, עבירה חמקמקה בטיפולו, ומי שהורג אותו או יגע בו ייבהל מהג'ין . אם הוא אוכל את בשרו או היה מבקש ממנו להילחם בו, הוא ייפגע . והם אמרו : הוא האויב של הסולטאן . מי שרואה שהוא לקח שועל, אז הוא הופך ליריב שלו, ואם הוא שוחט אותו, טוב לו מחוץ לחובות . אם שועל משחק שועל הוא פוגע באישה שהוא אוהב ואוהב, ואלוהים אדירים מינה אותו . ואת השועל מוסברים אסטרולוגים, רופאים ואנשי מדיטציה וזדון . ומי שיראה כאילו הרג שועל, הוא ישיג אישה יקרה ומכובדת . ומי שרואה שועל, הוא רואה גבר מכובד או אישה מכובדת יקרה, או גבר שמרומה עבורו מחמיא לו . והשועל מציין אויב לא ידוע, ערמומי מאוד, ועושה את עבודתו באותה עת, ומעיד על נשים רמאות . ומי שרואה שהוא מתחמק משועל, אז הוא אדם כמו שקרן משורר, וכמו כן מי שרואה שהוא מתגמל את השועל הוא הגמול הטוב ביותר . ומי שרואה את מה שבין המזרח למערב שמתמלא בשועלים, קסמים או טריקים ישתפר באותה תקופה . ומי שרואה שהוא נלחם בשועל או מטפל בו, הוא רב עם קרוב משפחה . ומי שיראה שהוא משתוקק לשועל, הוא יכאב . ומי שיראה שהשועל נוגע בו, הוא יבהיל מהג'ין ובני האדם . ומי שרואה ששועל בורח ממנו, יש לו אויב לחמוק ממנו . ומי שרואה שהוא הכה משהו מעור של שועל, זה כוחו ומסמר . יתכן שזו ירושה מאישה . ומי ששתה מחלב שועל נרפא אם הוא היה חולה, אחרת הם היו נעלמים . ונאמר : מי שרואה שועל, הוא יהיה המום בעצמו, ויש ירידה בכספו . וראיית שועל מציינת עניין, לבוש, אישה ונישואין לאנשים פנויים ….

…באשר לפרשנות המחלה, אין זה ראוי לשבח, משום שמדובר בשחיתות בדת, ואולי המחפש נהג להכפיל שקר. נאמר כי מי שראה כי מחלתו איבדה מזמן את חטאיו ופגש את אלוהים במצבו הטוב ביותר וחלקם אמרו שמי שיראה שהוא חולה ללא כאב אז הוא היה רואה את תפוח העין ולא היה למות באותה השנה, ואם המטופל ראה שזה הופך לאמיתי הגוף שהוא מחוץ לביתו הוא מותו אלא אם כן הוא מדבר עם אנשים ומדבר איתם, כי זה סימן לחפותו. ומי שרואה שהסולטן חולה, הוא לא ראוי לשבח בזכותו של המחפש, ואם יש בינו לבין מריבה, הוא מובס. ומי שרואה שיש לו חולשה בעיניו, אז הוא חסר פרנסה, מצוקה, אשליה ועצב, ואם הוא רואה מישהו שמרפא אותו או הורג אותו, אז הוא מציין טוב וצדק. האמת שלו עשויה להיות שקר, ומי שרואה בפיו חולשה בזמן שהוא כואב לו, מכיוון שהוא ספג ייסורים מצד קרוביו, ומי שרואה כאב בצווארו, יהיה לו אמון שהוא מזניח, ו מי שרואה שלבו חלש וכואב, אז הוא אוכל את האסור או מעיד על צביעותו. זה עשוי להיות מסומן על ידי זקנתו של האדם והצורך הכופף והדעה. עם זאת, לצדו הוא כואב, וזה מעיד על לב בעייתי, צער ולחץ בחזה. ומי שיראה שהכבד שלו חולה, לא תהיה לו חמלה רבה כלפי ילדיו. ומי שרואה שידו חולה, אז אחיו, בן זוגו או חברו מייבש את אחיו או את בן זוגו או את חברו. מכיוון שזו עדות ומי שרואה שיש לו כאב בבטן כבד יותר מעיד על אהבתו לקרוביו ומי שרואה את כאבו הסודי מעיד שהוא שוכח להתמודד עם אשתו…

…ומי שרואה שהוא אכל ענבים לבנים בעיתו הראוי, זה ישיג חסד, טובות ותועלת, ויקבל את מה שקיווה לו, ואם זה היה מחוץ לזמן ועדיין ראה מה ראוי לשבח, זה טוב והכסף הוא מותר, וענבים אדומים דומים לזה ….

…לבן : הקב~ה אמר ( על פני הלבנה ופנים רווחים ) סורה אל – עמרן 106 – פירושו החקלאי ( ועיניים עצומות הלבנות הוא קזים ) סורה יוסף 84 – פירושו עיוורון (.. עד שיהיה ברור לך חוט לבן .. ) סורה 187 – ודאות אמצעים ( ו Admm ידך אלי מחוץ לבן כנפך היא רעה ..) סורה טהא 22 – פירושו הבטיחות של המחלה ( הביאה עגול להם כוס של מסוים * ריגוש לבן של שתיינים ) Saaffat 46 – אמצעי שלווה שליח אללה עליו השלום (… כמטהר את הבגד הלבן של הטומאה ) – פירושו עבודה טובה ובטיחות המיטה…

…הדלתות : הדלתות נפתחות הן שערי הפרנסה, ודלת הבית היא ערכיה, כך שמה שקרה בה הוא בערכי הבית . אם הוא רואה דלת קטנה באמצע ביתו, הרי שהיא לא מוצאת חן בעיניהם, משום שהוא נכנס לאנשי הבושה, והוא ייכנס לבית ההוא כדי לבגוד באשתו . המשמעות של דלתות הבתים נופלת על נשים, ואם הן חדשות הן בתולות, ואם הן נטולות סגירות, אז הן בתולות . ואם הוא רואה שדלת בית נופלת, נקרעת, נשרפת או שבורה, זהו אסון לערכי הבית . אם דלת ביתו גדולה או מורחבת וחזקה, הרי שמצבם הטוב של הערכים, ואם הוא רואה שהוא מבקש את דלת ביתו, אז הוא לא מוצא אותה, אז הוא מבולבל לגבי עניין עולמי . ומי שרואה שהוא נכנס דרך שער, ואם הוא נמצא במריבה, אז הוא מנצח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ היכנס אליהם את הדלת, ואם אתה נכנס אליה, אתה תנצח .~ אם הוא רואה דלתות שנפתחו ממקומות ידועים או לא ידועים, אז דלתות העולם הזה נפתחות עבורו אלא אם כן הוא חורג מגורלו, ואם הוא חורג מכך, אז הוא משבש את הבית ההוא והורס אותו . אם השערים לדרך, אז מה שמגיע מהעולם הזה יוצא לאנשים זרים ופשוטי העם . ואם נפתח לבית בבית, הוא ניתן לאנשי ביתו . אם הוא רואה שדלת ביתו התרחבה מעבר למספר הדלתות, הרי שמדובר בכניסתו של עם מעליו ללא רשות לפורענות, ואולי גסיסת דלת הבית ממיקומה הייתה ההפסקה של בעל הבית על יצירתו ושינויו את אנשי ביתו . אם הוא רואה שהוא יצא משער צר לשער רחב, אז הוא היציאה שלו מצר לרחב, ואלה שנמצאים בנרתיק . ואם הוא רואה שיש לביתו שתי דלתות, אז אשתו מושחתת, ואם הוא רואה שתי טבעות בעיסתו, הוא חייב חוב לעצמו, ואם הוא רואה שהוא משך את טבעת הדלת שלו, אז הוא נכנס לכפירה . וחסימת דלת הבית היא צער גדול עבור אנשי הבית . הסף : אישה : נאמר כי איברהים אל-חליל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, לאשתו של בנו איסמעאל : אמור לו שהוא לא סף דלתך, והיא אמרה לו את זה, אז הוא התגרש ממנה, ונאמר שהסף הוא המדינה, והתכריכה היא האישה, והעמוד הוא ראש הבית וערכיה, אז הוא עקר אותה מערכי הבית אחרי התהילה והיעדרה ממראה מות הערכים, בדיוק כשסילוק חטאי האישה מתגרש . מסופר שאישה באה לאבן סירין ואמרה : ראיתי בחלום המשקוף העליון של הדלת שלי נפל על התחתונה, וראיתי את שתי הדלתות נופלות, ואחת נופלת מחוץ לבית והשנייה בתוך הבית. . אמר לה : יש לך בעל ובן נעדרים? היא אמרה שכן . הוא אמר: באשר לנפילת הספים העליונים, בעלך יבוא במהירות, ולגבי התריס שנופל בחוץ, בנך מתחתן עם אישה מוזרה . עד מהרה, עד שבעלה ובנה הציגו כינוס מוזר ….

…ג'וקי אם אתה חולם על ג'וקי, זה מנבא שתקבל מתנה ממקור לא צפוי . אם בחורה חולמת שהיא מלווה את ג'וקיה אבו ולוקחת אותו כאהוב, זה מעיד על כך שיהיה לה בעל מחוץ לכיתתה . אם אתה רואה ג'וקי נופל מהסוס, זה מצביע על כך שזרים יגיעו אליך לעזרה . ~ ג'וקי : רכיבת אבירים ברקפו משפילה את המירוץ .~…

…Masih אם חלמת לראות את ישו כילד צעיר שסוגד לאנשים חכמים, זה אומר ימים שמחים רבים, מלאי עושר וידע, שופעים שמחה וסיפוק . אם ישו נמצא בגן של ~ גת שמנה ~, אסון עצוב ימלא את נשמתך בצער, ואתה תרגיש רצונות גדולים לשינוי על ידי אובדן מניעי האהבה . אם אתה רואה אותו במקדש מבקר בחריפות את הסוחרים, המשמעות היא שאויבים מרושעים יובסו ומעשים מכובדים ינצחו . ~ גת שמנה : הוא הגן בו נעצר ישו מחוץ לירושלים .~…

…אם אדם אסור בחלום במהלך חג'ג 'או אומרה, הדבר מעיד על נישואיהם של רווקים ועל גירושין של הגבר הנשוי . אם הוא היה חולה הוא מת . אם הוא מאנשי הרשע, הוא רק מחפש את האסור, במיוחד אם החזון נמצא מחוץ לתקופת חג'ג ' . או שזה היה עם איהראם שלו פנים שחורות או אברה לכאורה . ואם נהרג בשנתו בזמן שאסור לו לצוד ברכות, ייקנס כמוהו בהתעוררות . אם בחלום הוא הרג יען, גופתו תתעלף בזמן שהוא ער, וזברה התאהבה בפרה וכו ' . ומי שיראה שהוא ואשתו נכנסו לאיהרם, הוא יתגרש ממנה ….

…חדר האמבטיה : מציין את האישה שתמוסס איתו את המיזרה, והאדם נלקח איתו כאשר זיעתו יוצאת, כיוון שזרעו נופל ברחם, וזה כמו פות . ואולי הוא ציין את תפקידם של אנשי הגיהינום ואנשי הרשע, הסכסוך והדיבור, כמו תפקידם של הנואפים ובתי הכלא, ותפקידם של השליטים והאספנים על אשו ודיכויו או הטרור של משפחתו ושל שערים טובים ממנו ושפע המים הזורמים בו . ואולי מצוין על ידי הים והחולי, ולעזאזל . מי שרואה את עצמו בחדר אמבטיה או מישהו אחר רואה אותו בתוכו, ואם הוא רואה אותו מת, אז הוא נמצא בתוך האש והאינטימי, כי הגיהינום הוא תפיסתי ויש לו שערים שונים, ובו האינטימי והסמוק, ו אם מטופל יראה זאת, אסתכל על מצבו, ואם הוא רואה שהוא מחוץ לבית החום לבית הטהרה, ומחלתו היא ערה חופשית, קמתי . אז מי ששוטף ויצא מזה, הוא יצא שלם . אם מחלתו הייתה הצטננות, היא גברה וחששה ממנו . אולם אם הוא שוטף ולובש בגדים לבנים, בניגוד להרגלו, ונוסע בסירה שאינה מתאימה לו, כלומר לשטוף אותו, לעטוף אותו ואת ארונו . ואם זה היה בחורף, ההתכווצות הפחידה אותו . אם הוא רואה שהוא נמצא בתוך בית החום, אז הוא נגד מה שהוזכר קודם לכן ביציאה, אז תתייחס לשיקול, והבית האמצעי יהיה לחולים שישבו בו, מה שמעיד שהוא מתווך במחלתו עד שהוא נכנס או עוזב, אז זה נסיגה או התאוששות . ואם הוא לא היה חולה, והיה לו מריבה או צורך בבית של שליט, שליט או שליט, פסק הדין עבורו ועבורו מבוסס על מידת החום או הקור שקיבל בחדר האמבטיה, או חלקלק או ריסוס . אם כל זה, והאיש היה רוואי, יתחתן או השתתף בחגיגה או הלוויה, והיה בזה רעש או רעש, דאגות וצער, כמו זה שבשירותים, אחרת תהיה לו סיבה בשבילו כסף העולם עם שליט בגלל זרימת מים וזיעה, שזה כסף . זיעה עשויה להצביע על דאגה, עייפות ומחלות, במיוחד בעננות ובטמפרטורה של חדר האמבטיה . אם פשטו אותו מבגדיו, הרי שזה אצל אשתו, ולמען משפחתה ובשביל משפחתה, יבוצע בו מה שהאמבטיה קוראת . אם הוא בבגדיו, העניין הוא מנקודת מבט זרה או כמה עניינים אסורים כמו האם, הבת והאחות, כך שגם תנאיו נחשבים, ודרגותיו ומקומות מגוריו מועברים, ומה הוא נפגש או נפגש ברשותו בחדר האמבטיה, והעברתו בו ממקום למקום . ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו דרך תעלה או אנרגיה קטנה בדלתו, או שיש בו אריה, לביאה, בהמה, עורבים או חיים, אז הוא אישה שנכנסת אליה בעיטור, והוא פוגש איתה את אנשי הרוע וחוסר המוסריות בקרב העם . כמה מהם אמרו : חדר האמבטיה הוא בית של נזק, ומי שנכנס אליו נפגע מהנשים . יונים נובעות משמם האינטימי, שכן הן בשר חזיר, ויונים הן גיס או קרוב משפחה . אם היו משתמשים בו מים חמים הנשים היו נלחצות, ואם הם היו המומים ונכנסים לשירותים, הם יצאו מעננה . אם הוא מתיישב בחדר האמבטיה, אז הוא שובר את האישה ומכריז על פקודתו, כי האמבטיה היא המקום בו נחשף ה~אווה ~ . אם הוא יבנה אמבטיה, אז הוא יבצע מגונה ויתעב אותו בכך . אם חדר האמבטיה חם ורך, אז משפחתו, חתנו וקרובי נשיםיו מסכימים, עזרו לו וירחמו עליו . אם הוא קר, הוא לא מתערבב איתו ולא מרוויח מהם . ואם היה לו חם מאוד, הם היו מחוספסים, והוא לא ראה אותם מרוצים מחומרתם . ונאמר שהוא ראה שהוא בבית החם . כי אדם בוגד בו עם אשתו, והוא שואף לעצור אותו, ולכן הוא לא מתכונן אליו . אם האגן מלא והמים זורמים מהבית החם לבית האמצעי, אז זה יכעיס אותו על אשתו, ואם האמבטיה מיוחסת לזעם העולם, ואם הוא קר, אז האדם החזון לקוי ועם מעט הכנסה, וידו אינה מגיעה למה שהוא רוצה . ואם הוא חם, רך ואוהד, אז ענייניו הם של אהבה, והוא יהיה אוהב המדינה, שרואה בו הקלה ושמחה . ואם חם מאוד, אז זה יהיה פורה, ולא יהיה לו מידה, והוא לא ישבח את העם . ונאמר כי מי שראה שהוא נכנס לשירותים הוא עדות לקדחת מצמררת . אם הוא רואה שהוא שתה מים חמים מהבית החם, או שפך אותם או התרחץ איתו באופן שאינו כביסה, אז זה דאגה, מצוקה, מחלה ואימה, כמו המים החמים, ואם הוא שתה אותם מהבית האמצעי, אז זה חום מוצק . אם משקה מבית קר, אז הוא צייר, ואם הוא רואה שהוא שוטף את עצמו במים חמים ורוצה לנסוע, אז הוא לא צריך לנסוע . אם הוא נשכר על ידי אדם המבקש את טובתו, אז אין לו סעד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם הם מבקשים עזרה, הם יטופלו במים כמו זמן זמן .~ אם משולבים האמבטיה, הכיבוי והנורה, קחו את האמבטיה והאמבטיה ועזבו את האמבטיה, כי זה חזק יותר בפרשנות . אם הוא רואה יונה לא ידועה במקומו, אז יש אישה שאנשים יצפו בה . וכמה מהם אמרו : מי שראה את זה כאילו הוא בונה חדר אמבטיה, הוא הקל על עצמו . והוא סיפר שאדם ראה כאילו הוא החליק לשירותים, אז הוא חתך אותו במעבר חצייה, והוא אמר : אתה כל כך גרוע . הוא הראה לו שהוא החליק לשירותים, ורגלו נשברה ….

…יאכטה אם אתה רואה יאכטה בחלום שלך, זה מעיד על בילוי שמח מחוץ לעבודה ומכשולים מכבידים . יאכטת העבריין מואשמת בניהול כושל של אירוסים משעשעים ….