…בתי כוכבי הלכת, אל-בטאין, בטנו, אל-תוראיה הוא עושר, אל-דבראן הוא מחווה, אל-חאקה הוא הון, אל-חנא הוא חנאה וקללה, הזרוע התימנית היא תימן, ואל -שמי הוא קללה. הלב הוא הפיכה, והכולן מוצג, והקללות הן חסד וחסד . סעד אל-דהאבה הוא אויב וסעד בלע משחק, וסעד אל-סעוד סעוד, וסעד אל-ח'באיה הוא אקספוזיציה . ומי שראה מישהו מכוכבי הלכת, הם עדות להפעלת בתים, כמו בנות ארון מתים, הדוב הקטן, הדוב הגדול, הנשר המעופף, התאומים, הדוקרן, הכבש ואחרים ….
חולם על ציד בתים
(49 פירושים ומשמעויות של חלומות על ציד בתים)…בתים : בית של גבר הוא אשתו הנסתרת בבית אליו הוא שוהה, וממנו נאמר כי ככה נכנס לביתו, אם הוא מתחתן, אז הוא לוקח את זה בשבילה כי היא נמצאת בו , ודלתו היא הנרתיק שלה או פניה, והארון והארון הם בתולה כבתו או בתו החורגת משום שהיא מצועפת, והגבר אינו חי עמה . ואולי הוא ציין את ביתו גם לגופו, את בית השירות את עבדו, את חנות החיטה שאמו, שהייתה הסיבה לו לחיות עם חלב לצמיחה ולחינוך, וה- cenef מציין את המשרת שעשה גורף ומכבס, ואולי הוא ציין את האישה שנמצאת איתה לבד כדי לענות על צרכיו, משוחררת מבנו ומשאר בני משפחתו . והסתכלות על אדם מנישות ביתו מצביעה על כך שנרתיק אשתו נצפה או מנוהל, והוא חזר לכך מבחינת מחסור, טיפוח, הריסה או תיקון, הוא חזר למה שיוחס לו, כמו למשל אומר : ראיתי כאילו אני בונה בית חדש בביתי, ואם הוא היה חולה, הוא היה מתעורר וגופו בריא. כמו כן, אם יש מטופל בביתו המעיד על טובתו, אלא אם כן זה הרגלו, הוא יקבור את מי שמת עבורו בביתו, אז זה יהיה קברו של המטופל בבית, שנקרא אם הוא נבנה. במקום בלתי אפשרי, או שבכל זאת הוא צויר בלבן, או שהיה בבית באותו פריחה או שתי רוחות, או מה שמצביע על ידי אסונות, ואם אין מטופל, הוא התחתן אם היה רווק, או של בתו בעל והביא אותה איתו אם היא הייתה זקנה, או שהוא קנה סוד לפי מידת הבית וסכנתו . ומי שרואה שהוא הורס בית חדש, הוא הוכה מהם והרע, וכל מי שבונה בית או קונה אותו יסבול הרבה טוב, ומי שרואה שהוא נמצא בבית לא ידוע טיח טיח שהוא נפרד מהבתים, וכשמילים מעידות על רוע, זהו קברו . ומי שראה שהוא כלוא בבית כבול וסגור בדלתו, והבית נמצא באמצע הבתים, יהיה לו טוב ויפה . ומי שראה שהוא סבל בית או תורן, הוא ייקח את מוצרי האישה . אם בית או תורן היו נושאים אותו, אישה תישא באספקתו . ודלת הבית הייתה אישה, כמו שהיא עטפה אותה, ומי שראה שהוא סוגר את הדלת התחתן עם אישה . והדלתות נפתחות, שערי הפרנסה . באשר לפרוזדור, משרת על ידיו מבצע את הפיתרון, את החוזה ואת העניין החזק . ומי שרואה שהוא נכנס לבית וסוגר את דלתו על עצמו, הוא יימנע מלהישמע לאלוהים הכל יכול, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והדלתות סגורות .~ אם היה רואה שהוא קשור אליו, הדלתות נסגרות והבית היה שטוח, הוא היה בריא ובריא . אם הוא רואה שביתו עשוי זהב, אש פוגעת בו בביתו, ומי שרואה שהוא עוזב בית צר, הוא יוצא מהם . לבית אין גג והשמש או הירח עלו, אישה מתחתנת שם . ומי שרואה בביתו בית רחב ידיים שאינו נמצא בו, הרי היא אישה צדיקה שתוסיף עוד לבית ההוא . אם הוא מטויח או בנוי בלבנים, הרי שמדובר באישה צבועה וארסית . אם יש נחיל מתחת לבית, אז הוא אדם ערמומי . אם זה מחימר, הרי שהוא מטעה בדת . הבית החשוך הוא אישה בעלת אופי רע, בעל אופי רע, ואם האישה רואה את זה, אז זה גם גבר . אם היה רואה שהוא נכנס לבית זרוע, הם היו מכים אותו מאישה כמו רטיבות וכמה הרבה בוץ, אז זה היה מוסר ומתוקן . אם הוא יראה שביתו רחב יותר ממה שהיה, הרי שהטוב והפוריות יתרחבו עליו והוא יתקבל היטב על ידי אישה . ומי שיראה שהוא חורט בית או מקשט אותו, תהיה מחלוקת ומהומה בבית . בית מואר הוא מדריך טוב ומוסר טוב לנשים . החומה : אדם, ואולי מצבו של האיש בעולמו הוא אם הוא רואה שהוא עומד עליו, ואם הוא ייפול ממנו, הוא יוסר ממדינתו . אם הוא ראה שהוא דחף קיר, אז הוא זרק אותו החוצה ואז הוא הפיל אדם ממדרגתו והשמיד אותו . והחומה היא אדם נמנע שיש לו חוב, כסף וגורל, כמו החומה ברוחבה, בהידוק ובגובה שלה, והאדריכלות סביב זה בגלל זה . ומי שרואה קירות שבונים רשימה הזקוקה לכד, אז הוא מלומד או אימאם שמצבו נעלם . אם הוא רואה אנשים זורקים אותם, אז יש לו חברים שמטילים את ענייניו . ומי שרואה שהוא נפל על קיר או על משהו אחר, הוא עשה הרבה חטאים ומחיש את עונשו . סדק בקיר, עץ או ענף הוא גורלו של אחד מבני ביתו, ושניים כמו עגילים ושני פטמות . ומי שרואה קירות לימוד, אז הוא אימאם צודק, חבריו ומשפחתו הלכו . אם הוא יחדש את זה, הם היו מתחדשים וחוזרים למדינתם הראשונה במדינה . אם הוא רואה שהוא מחובר לקיר, אז הוא מחובר לאדם רזה, וכוחו ככל שהוא יכול מהקיר . ומי שמתבונן בקיר ורואה בו את הדוגמה שלו, הוא ימות וייכתב על קברו ….
…ומי שרואה שהוא ציד עורב, אז הוא עושה משהו שהוא יקבל ממנו שלל וזה שקרי ….
…ציד אם חלמתם לדוג תתאבקו בלי להשיג דבר . אם חלמת שתפסת ומצאת טרף, תתגבר על מכשולים ותגשים את רצונותיך ….
…חזון ציד חורג משמו ….
…באשר לציד מבחינת המשפט, מדובר ברכישת כסף ושלל על רקע פיתרון, ומי שחושב שמה שהוא התכוון לצוד הוא ציית לו, אז זה מתפרש בטוב, תועלת, מנהיגות, להגיע למיועד . ומי שרואה אחרת, אז הביטוי שלו נגדו, ואולי חזון מעיד על מי שרצה לצוד וראה אותו מסכים. אם הוא ומי שרואה שהוא ציד, אז הוא פירש בכפירה בדת ואמונתו היא שקר ושקר ….
…באשר לבתים המיוחסים לנסיכים, כגון הערימות, הפסיכות וכדומה, כל אחד מהם פונה על משרתיו למשרתים, ולכן מה שנראה מכל זה של זאין או שיין מבטא את הנדרש על ידי הביטוי שבהם ….
ומי שרואה שהוא אוכל צלי עוף, זה מעיד על כך שהוא קיבל מעט כסף באמצעות הטעיה וטריק מצד הנשים ….
ומי שרואה שנשר צוד מעל לראשו, אז הוא מעיד על סחר הרואה ….
…לסיכום ספר זה ובתגובה לרצונם של רבים, אלה דוגמאות למה שהבעתי מחזיונותיי : רצונות רבים הגיעו וביקשו ממני להזכיר חלק מהחזונות שהבעתי ואז הם התגשמו והייתי רוצה כאן לא לאכזב את אלה שמחזיקים בבקשות האלה, אבל אני גם רוצה להבהיר משהו שאני מתלהב מסודות. לכן, לא אזכיר את שמות אנשי החזון, וגם לא אזכיר את החזונות שבהם עשויים להיות דברים מאוד מיוחדים, למשל, ואני מתנצל מראש בפני כל מי שקרא נושא זה והתנגד לו בקרב אנשי החזון עצמם . 1 / שואלת אמרה שדודתה רואה שיש עליה צמידי זהב, והטרידה אותה, אז אמרתי לה : אם אתה מאמין לחזון שלך, זה יכול להיות זיהום פשוט בצינור הנשימה וזה יתרפא בעזרת ה ' . והיא אמרה, תהילה לאלוהים, באמת יש לי טרכאיטיס, שאלוהים יגמל אותך . 2 / מתקשר אמר שאני רואה אדם שאני מכיר דופק בדלת . אז אמרתי, איך קוראים לו? מוחמד אל-וואהאיבי אמר, אמרתי שברוך השם יהיה לו בן, אז הוא אמר, היה לי חסד האל. אמרתי : קראתי לו מוחמד? הוא אמר שכן, אז אני מודה לאלוהים . 3 / אחד השואלים אמר לי שאני רואה שאני ציד עזים, או ברווזים, אז אמרתי ברוך השם שהיא תציע לילדה טובה, ואביה יהיה מוזיאן. הוא מספר לי אחר כך, כשרציתי להתעסק, הלכתי ומצאתי גבר שמסוגל לקרוא לתפילה במסגד השכונתי בו מתגוררת הילדה, ולכן הוא אביה של הבת . 4 / שואל אמר לי שראיתי שאני אשלם כיסא למלך פאהד – שאלוהים יברך את חייו – אז אמרתי שאתה מועסק עם עבודה עם משכורת כזו ואחרת, היא אומרת, ומהמשנה הבאה ביום שהיא התקבלה לעבודה עבור קצת פחות, והיא לא האמינה שהיא תועסק . 5 / רופא אמר לי : בעלי רואה שהוא אף פעם לא יוצא מתחת לרכבו . אמרתי, אתה הולך לנסוע? היא אמרה שכן . אז אמרתי, ברוך השם לאל, למען הבטיחות, אבל אני מקווה לבדוק את המכונית מלמטה, במיוחד את הטור שמסתובב מתחת למכונית, ולא ידעתי את שמה, והיא אמרה לי אחר כך, בעלי נכנס מכונית ומצא פגם במקום שציינת לנו . 6 / אישה אמרה, אני רואה שחתכתי את שערה של בת צעירה שלי, ושיערה מגיע עד לירכיה, אז אמרתי: האם אתה מאלה שמילים על בנות? היא אמרה, ~כן, אז אמרתי, עשה את הסונה בברית מילה, ואל תפחית אותה יותר מהגבול שנקבע .~ 7 / אב התקשר לעלי ואמר שבנו רואה שהטוחנת האחורית שלו פוגעת בו, אז אמרתי שבנך סובל מאכזריותו של המורה למדעים, אז יכולתי לשאול אותו, והוא ענה שכן, אז אמרתי : שבח היה לאלוהים, ראה את המורה, והוא עשה זאת . 8 / אמר לי אדם : אני רואה שאני עולה על הגג בבית, ואני רואה סולם ואני עולה . אמרתי לו שמישהו חוקר ושואל עליך, ואולי פנית לבתו, וכשראיתי אותו לאחר זמן מה, הוא אמר לי שמה שציינתי עליו קרה . 9 / אישה אמרה שראיתי שאני מניקה ילד, וכמות החלב יצאה משדי בכוח ופגעה בקיר . אז אמרתי שאני חושב שיש לך בעיה עם חלב ההורמון, ואתה תתאושש ותיכנס להריון, ברוך השם . היא אמרה זה מה שאתה אומר, תודה לאל . 10 / אדם אמר לי שאני רואה את אחותי ואני רואה את השמש זורחת משקיעה . אמרתי, הבטחתי לה ועזבתי אותה, אז אמלא את מה שהבטחתי לה . הוא אמר, הבטחתי לה לבצע את אומרה ואני לא יכול . 11 / אישה אמרה שאני רואה שאני שוחט כבשה . אז אמרתי שזה נדר שלא מילאת, אז תעשי את זה . והיא אמרה שכן . 12 / אישה אמרה שאני רואה שאני מסתכל על הכעבה והיא נהרסת . אמרתי, 'אתה במדינה מערבית ואתה תמיד חושב לעזוב אותה, אבל אתה לא . היא אמרה זה מה שאתה אומר על ידי אלוהים . 13 / איש התקשר ואמר שאני רואה שאני ציד ציפור חינם וקיבלתי גמל יקר, ועליתי להר ומצאתי אנשים שהציעו לקנות את הציפור, אז אמרתי שהיא לא למכירה, הוא הזכיר את שאר החזון . אז אמרתי שאתה רודף ומתרגל ציד? ואתה אח של אחד הנסיכים, והגשת מענק אדמה והעניין ייצא לך, ואז יש שיציעו לך לקנות אותו, אז תחשוב היטב לפני שאתה מוכר . לדבריו, ~אני אוהב לצוד, ואני יוצא אליו ואני עוקב אחר זמן נדידת הציפורים. הגשתי לאחד הנסיכים בקשה למענק קרקע ולא יצאתי עד עכשיו ~. אז אמרתי, השבח לאל . 14 / אחת המתקשרות ראתה אישה מגיעה אליה, והיא הזכירה את שמה . 15 / איש התקשר אליי ואמר שראיתי את גבריאל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, עף . אז אמרתי: ~האם אתה עובד בעבודה שקשורה לתעופה?~ הוא אמר, ~כן, אני לומד טיסה~, אז אמרתי שסיימתי 600 שעות טיסה ונשארו לך חצי, אז הוא הזכיר מספר בקרוב מאוד, השבח לאל . 16 / רציף: היא אמרה שאני רואה שאני מוציאה מפי שני מיתרים לבנים ושחורים , אז אמרתי לה : לפעמים את באה מהשטן עם אובססיה כלשהי, וספקת לגבי הדת, אז פחד מאלוהים . והיא אמרה, על ידי אלוהים, שלפעמים אני מקפידה על סופר-רמות בנוסף לתפילות החובה, אבל לפעמים אני מקווה ואשאיר הכל עד לתפילה …. אז תתפלל בשבילה שאלוהים יאשר אותם על הדת 17 / אדם אמר : אבי שנפטר בא אלי ואמר לי : אל תשמיד את משואות המסגד, אז אמרתי : כן, אמרתי : אל תעשה את זה, זה לא מותר . 18 / איש אמר לי : אני רואה שאני מקיף ולא שלם . אמרתי : אתה מתכוון להכפיל ולא לעשות את זה? הוא אמר : כן . 19 / שואל התקשר ואמר : אני רואה שאני מסתובב ומוחי לא איתי !! אמרתי : אתה מכיר אדם שלקח את דעתך אבל מתמרן בך , אז היזהר , והיא אמרה : זה מה שאתה אומר , ואלוהים יגמול לך היטב , והנה היתרון של אזהרה על המשמעות הרעה בחזונות מסוימים , והשפעתה על חיי בעליו . 20 / אדם אמר : אני רואה שאני אוכל אורז ויש כאלה שגונבים !! אז אמרתי לו : זה הפרויקט שלך, ואתה אומר את הרעיון של אדם לא ישר . הוא אמר : כן , מה שאמרת קרה . 21 / איש קשר עם תכנית ואמר לי : ראיתי את השמש ואת ירח כדור הארץ, וזה היה לפני החודש הקדוש של הרמדאן , ב 1428 של , אמרתי לו : זהו הבדל בין אנשי החזון , ואת האנשים בחשבון בקביעת כניסת החודש , היו מה קבלתי כמה בהתכתשות בין שני הצדדים ! 22 / גבר אמר לי : ראיתי שהוצאתי גוף גוף מהפה בלי כאב , אז אמרתי : זה ילד שמעצבן אותך , והוא אמר : כן, כלומר . 23 / אישה אמרה : אני רואה נחש בפה של ורד , אז אמרתי : בעלך מבטיח לך ומצליח , ואתה מתפלל בשבילו? היא אמרה : כן , זה מה שאמרתי , אז הזהרתי אותה ופחדתי מאלוהים ….
…כלב צופה לראות כלב . בחלום שתדאג לאושרם של העניים, התמימים והנזקקים, ומכאן תרגיש מאושר כשהוא מנבא צמיחה של חברות רבות עם אנשים רבים . אם הכלב היה בחלום במצב בריאותי טוב וטוב, אז הון ועושר ילוו אתכם, ולהיפך, כלומר אם הכלב היה רזה ומכוער, אז אסון ילווה אתכם . אם חלמתם על כלבי ציד בטיול ציד, משמעות הדבר היא תענוגות קרובים ושינויים נעימים . אם אישה חולמת על כלבי ציד, היא תתאהב בגבר מהמעמד הנמוך . אם אתה חולם שכלבים עוקבים אחריה, יהיו לך אוהדים רבים, אבל אף אחד לא ירגיש כלפיה אהבה אמיתית ….
…ציד בחלום מציין את השלל, כך שמי שיראה שהוא צד צבי, פרה, ארנב או חיית חמור, הוא יקבל כסף ופרס . אם הוא ראה את זה . הוא זורק ציפור או פרה פרט לציד, כפי שהיא זורקת אישה או עוזרת . ומי שרואה שכלבי ציד יוצאים לציד, אז עדיף לכל האנשים, ואם הוא רואה אותם חוזרים מהציד, אז זה מעיד שהבהלה חלפה, ואם הוא רואה אותם נכנסים לעיר, זה מעיד אבטלה . אם ראה שהוא תופס דג רך ומתוק מהים, הוא מציין את הסיבה המותרת ושואף לכך . ציד אחר גבר מעיד על הונאתו לדעתו ובמאמץ. אם הוא בפרישה, הוא מתחתן, ואם הוא נשוי יהיה לו בן זכר . הציד של העבד הוא עדות למה שהוא לוקח מכספי אדונו . תפיסתם של הצעירים היא עדות למה שהוא משמר מהידע או מהתעשייה או מה שהוא יורש מהוריו . לדוג פוליתאיזם בחלום הוא הונאה ורמאות, ומי שרואה שהוא נופל למלכודת ייפול להונאה . ומי שיעמיד מלכודת ויתפוס בהמה או ציפור, הוא יזכה למחיה באמצעות הונאה והונאה . ראה גם צלף ….
…בנייה אם אתה רואה מבנים גדולים ויפים עם כרי דשא ירוקים הנמתחים לפניהם, אז זה סימן לחיים ארוכים המאופיינים בעושר, ומסעות ומבקרים בארצות נידחות . בתים קטנים שנבנו לאחרונה מעידים על בתים מאושרים והתחייבויות רווחיות, אך אם הבניינים ישנים ומלוכלכים, החלום ילווה בעקבות בריאות לקויה וירידה באהבה ובעבודה ….
…סיקור, המדינה והחיים . ומי שרואה שהוא הרג נחש, אז הוא יתחתן עם אישה, וכל מי שרואה שהנחש עזב בית, השמיד את הבית ומחסל את אנשיו . ומי שרואה את החיים יוצאים מפיו, והוא חולה, הוא ימות . ומי שרואה נחש נכנס לפיו, הוא ינצח את אויבו . ומי שיראה שנחש יצא מאפו או מגבו, יהיה לו בן . ואם זה יוצא לו מהאוזן או מהבטן, הוא חוטא . ונחשי בטן מתייחסים לקרובי משפחה, כך שמי שרואה מישהו מהנחשים האלה, אז הוא משאיר מישהו שאוכל אותו . מי שיראה שהוא משליך נחשים ממושבו בידו, הוא יסבול מפורענות מצד קרוביו ומשפחתו . בתים הם שכנים . חייהם של הבדיה הם שודדים . ולחיות זה רשע וקנאה, הונאה והונאה, הונאה ויומרה של איבה . יל, המדינה והחיים . ומי שרואה שהרג נחש, אז הוא יתחתן עם אישה, ומי שרואה שהנחש עזב בית, השמיד את הבית ומחסל את אנשיו . ומי שרואה את החיים יוצאים מפיו, והוא חולה, הוא ימות . ומי שרואה שנכנס נחש לפיו, הוא ינצח את אויבו . ומי שיראה שנחש יצא מאפו או מגבו, יהיה לו בן . ואם זה יוצא לו מהאוזן או מהבטן, הוא חוטא . ונחשי בטן מתייחסים לקרובי משפחה, כך שמי שרואה מישהו מהנחשים האלה, אז הוא משאיר מישהו שאוכל אותו . מי שיראה שהוא זורק נחשים ממושבו בידו, יסבול אסון מצד קרוביו ובני ביתו . בתים הם שכנים . חייהם של הבדיה הם שודדים . והמחיה היא רעה וקנאה, הונאה והונאה, הונאה והעמדת פנים לאיבה ….
…באשר לראות לווייתנים וחיות מים, מי שרואה שהוא תפס דג וכדומה, הוא ייפגע מכסף, שלל וטוב בשפע ובגדולה, ואם הלוויתנים צעירים, הם דאגות וצער ש לפגוע בו בחיפוש פרנסתו, ואם הם זקנים וצעירים, זה כמו למבוגרים ומי שרואה שהוא ציד לוויתן טרי של מים צלולים אז הוא אכל ממנו, ואז זה פגע בתירס של עין, ואם המים היו חשוכים ועצובים, הוא היה מוכה מהם ועצב, ואם הוא ציד אנשים צעירים ממה שאנשים שונאים, אז בינו לבין חותניו תהיה יריבות נוקשה, ולתפוס דג גדול מ נהר עמוק הוא הטוב ביותר לבעליו, ומי שרואה שהוא הכה דג אחד או שניים, אז זה משפיע על אישה או שתיים, ומי שרואה הוא הכה לוויתן מלוח, אז זה נפל על ידי המלכים, ואין טוב בלוויתן המלח. ואם ראה שהוא ביקש לוויתן בבריכה או בבריכה, והוא נמלט ממנו, תן ליריבו לקחת יוזמה, הוא רוצה להכחיש את כספו, ומי שרואה לוויתן גדול ומפנה את פיו, אז הוא כלוא בשבילו ומי שרואה שהוא פגע בבטנו של דג פנינה או שתי פנינים או יותר, זה מכה באישה שלוקחת את זה כילד או שני בנים ומעלה, לפי כמות הפנינים, ואם הוא מכה טבעת בבטן, אז זה מצב של כבוד לחזון הראייה, ומי שרואה דג שיוצא מהשופכה שלו, תהיה לו משרתת…
…לעורב הברדס : אדם יהיר ויהיר בהליכתו, והוא מטמורפוזה, או שהוא שקרן ואיש רגשני . ונאמר שמי שתופס עורב, משיג כסף אסור בהפקרות ביוהרה, ומי שתופס עורב או זוכה בו, זו הטעיה שקרית . אם הוא רואה שיש לו עורב עם ציד, אז הוא ציד, שלל לשווא . ומי שדיבר עם עורב, הוא היה במצוקה מכך ואז הלך ממנו . ומי שאוכל בשר עורב, הוא הכה כסף מגנבים . אם היה רואה עורב בדלת המלך, היה קוצר פשע שהוא מתחרט עליו או הרג את אחיו, ואז הוא חזר בתשובה, כי אלוהים אדירים אמר : “ אלוהים שלח עורב לחפש את האדמה. ~ ומי ששרט את העורבים עם טפריהם, הוא נספה בצינון קשה, או שכנה עז סבל נגדו, והוא סבל מכאבים וכאבים . ונאמר שהעורב הוא מדריך לחיים ארוכים . הנסיך נסר בן אחמד ראה אותו כאילו הוא יושב על מיטתו, עורב בא ולחץ את מכסה המנוע עם מקורו, והוא נפל מראשו, אז הוא ירד ממיטתו והרים את מכסה המנוע והניח אותו על ראשו , אז הוא סיפר על חזונו על חיי ניסאבורי ואמר : איש מביתך ייצא להתחרות בך ברשותך, ואז העניין חוזר אליך. . אז הוצע לו שאבו אישאק אלסמאני יעזוב ובלבל את העניין ואז חזר אליו . חלקם ראו כאילו עורב נמצא על הכעבה, אז הוא סיפר לאבן סירין את חזונו ואמר : איש לא מוסרי יתחתן עם אישה מכובדת, והעולים לרגל יתחתנו עם בתו של עבדאללה בן ג'עפר בן אבי טאליב . לראות עורב במקום לא מוכן, ואם הוא ראה עורב בביתו, זה מעיד על אדם שבגד בו באשתו, וגם מעיד על התקפה של אדם מהסולטאן בביתו ….
…כלב בחלום הוא אדם טיפש, אז אם הוא נובח, אז הוא טבע טיפשי, שערורייתי . ומי שראה כלב שנשך אותו, יפגע מאויבו . ומי שרואה כלב שקורע את בגדיו, טיפש יעקום אותו, ואם הוא לא שומע את נביחותיו, הרי שהוא אויב . הכלב הוא אישה מרושעת, וגור הכלבים הוא ילד אהוב. אם הוא לבן, אז הוא מאמין, ואם הוא שחור, אז ביתו גוברת . נאמר : גור ממזר שגדל אדם טיפש . כלב רועים ירוויח . כלב הבית הוא אויב לא הוגן . כלב הסאלוקי מציין את תוקפו של הרואה עבור הסולטנות . והכלב הסיני מציין כי הרואה מתערבב עם זרים . ומי שראה שהוא לוקח כלב, הוא ילווה משרת . ואם ראה שכלב נשך אותו סבל מצער ונזק וממצוקה מחבר או משרת . אם הוא רואה שהוא ציד עם כלבים, הוא יקבל את משאלתו . ואם הוא רואה שהוא הורג כלבים, אז הוא ינצח את האויב שלו, וכלבי ציד טובים לכל האנשים, ואם הוא רואה אותם חוזרים מהציד, זה מעיד על היעדר בהלה ואבטלה . אם הוא רואה כלב נובח, זה מעיד על נזק . והכלב מציין קדחת בגלל כדור הארץ שנקרא הכלב, שהוא סיריוס, שהוא הגורם לקדחת . וכל סוגי הכלבים מעידים על אנשים מושפלים . וכלבי המשחק והפטפטות מעידים על שמחה והנאה . וכלב המים מציין עבודה שלא נעשית ותקווה שקרית . ומי שראה שהוא הופך לכלב, אלוהים אדיר לימד אותו ידע רב, והוא נדחה, אז אלוהים שדד אותו ממנו . הכלב הוא אויב חלש או אדם קמצן . ומי שרואה שכלב נובח עליו, הוא שומע מילים מאדם בעל יכולת קטנה שהוא שונא . ומי שיראה שהוא אוכל בשר של כלב, הוא יזכה בניצחון על אויבו וייפגע מכספו . והכלב מציין את השומר . ושתיית חלב כלבים מפחד . אם כלב מרופד, אז הכלב הוא חבר . הכלב הוא קבצן ועשוי להצביע על שפלה, השפלה והשפלה של הנפש . אולי הכלב הנחה את התביעה לעולם תוך שהוא לא שומר . וכלב הציד, עז, ריפא, ומזונות . כלב בקר הוא שכן טוב שמקנא במשפחתו ובשכן . אולי אישור הכלב מסמל קנס . וחברת הכלב מעידה על היעלמות סיפורם של אנשי המערה . הכלבה היא אישה שמרנית לבעלה שיש לה צאצאים רבים . אולי הכלב ציין חוסר אמון וייאוש מרחמיו של האל הכל יכול . ראיית כלב איש מערות מעידה על פחד, מאסר או מעוף . וחזונו במדינה הוא עדות לחידוש המנדט ….
…מאדים, שחזונו בחלום מעיד על רעות, רגשות, פחדים ושפיכות דמים . אם הוא ראה את זה נופל, כפוף או בוער, הוא היה עדות לאש, לחרב, לדיכוי, לפתיחת המנעולים, להתגרש מנשים או להרס בתים . ובעל מאדים של מלחמת המלך ומושל צבאו ….
…As-Sahab : מציין את האיסלאם שהוא חיי וישועת האנשים, והיא הסיבה לחסדיו של אלוהים אדירים על נשיאת המים שבהם חיי הבריאה, ואולי מעיד על ידע, משפט, חוכמה והסבר, מכיוון שהוא מכיל את החוכמה העדינה כשהיא עוברת עם גרגר מים באוויר, וכאשר מים נלחצים מתוכה . אולי זה הצביע על חיילים וחברים, על נשיאת מים שמעידים על יצירה ממים . אולי זה הצביע על הגמלים הבאים שנבטו במים, כמו אוכל ומצעים, כאשר נאמר שהם מצביעים על עננים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ הם לא מסתכלים על הגמלים, איך הם נבראו ~. אולי היא הצביעה על ספינות שעוברות במים שאינן יבשות או שמים, נושאות רוח רוח עם רוחות, והיא עשויה להתייחס לאישה בהריון, משום ששניהם נושאים מים ומביאים אותם בבטן, אלא אם כן אדוניה מרשה לה לקחת זה לזרוק אותו, ואולי היא מציינת את הגשם עצמו, כי הוא ממנה ובגללה, ואולי זה הצביע על הסימפטומים של הסולטאן, הייסורים שלו והפקודות שלו, ואם הם היו שחורים או איתם שם היה עדות לייסורים, כאשר היו בו רעמים ואבנים, יחד עם מה שירד מאנשי החושך כשחשבו להם כגשמים והביאו אותם לייסורים, ובדומה לאנשי הגיהינום, מי שרואה עננים אצלו בית אור ירד עליו בחיקו כמוסלמי אם הוא לא מאמין, והוא השיג ידע ופסיקה אם הוא מאמין, או שנשא את אשתו אם הוא רוצה לעשות זאת, או הציע לגמל שלו ולספינה שלו אם היה לו משהו מזה . אם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, או שהוא רואה בה ילדה שפחה, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רווק, או נוסע או חג'ג 'אם הוא מקווה בכך, או שהוא מכריז על ידע וחוכמה אם הוא מחפש, אחרת הוא מובל על ידי חייל או חברה, או שהוא בא בחברה אם הוא כשיר לכך. אחרת, הסולטן גידל אותו על חיה מכובדת אם הוא היה אחד מאלה שחיפשו בו מקלט והיה ברגל, אחרת היה שולח אותו לנגיב כשליח . ואם הוא רואה עננים עוקבים הבאים לידו, ולכן אנשים ממתינים למימיו, ומענני השמים אין שום סימן לייסורים, אז הציגו את ההיבט ההוא למה שאנשים מצפים, ולמה הם מצפים מהטוב שמוצע, או פלוגה שמגיעה, או חיילים חוזרים, או שיירות שנכנסות . ואם ראה שהוא נופל על הקרקע, או שהוא יורד על בתים, בדונמים, או על עצים וצמחים, אז מדובר בגשמים שוטפים, ארבה, חתול או ציפור . ואם יש בזה שום סימן לדאגה ושנאה, כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים, הרי זו פשיטה שמשנה אותם ודופקת אותם במקומם, או שיירה שמפריעה לה מותם של רובם שמתו בעבירתם, או חיבה ומורסה שהטיל עליהם הסולטן, או ארבה ודוב הפוגע בצמחים שלהם ודו קיום שלהם, או דוקטרינות וכפירה התפשטו בין צמרותיהם והודיעו עליהם ראשים, וחלקם אמרו כי העננים הם מלך רחום או כוח רחום, ולכן מי שמערבב עננים, הוא מתערבב עם גברים ביניהם, ומי שאוכל עננים, הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . ואם השילוב שלו השיג חוכמה מאדם כמוהו, אז המלך שלו השיג חוכמה ומלך, ואם הוא ראה שכלי הנשק שלו הוא של עינויים, אז הוא אדם נזקק . אם הוא רואה שהוא בונה בית על עננים, אז הוא יגיע לעולם מכובד וחוקי עם חוכמה וגובה . אם הוא בונה ארמון על עננים, הוא נמנע מחטאים בחוכמה שמועילה להם ומקבל דברים טובים שהוא יודע . אם הוא רואה עננים גשמים בידו, אז הוא משיג חוכמה ומעביר חוכמה על ידו . אם היה רואה שהוא הופך עננים שממטירים אנשים, הוא היה מקבל כסף ואנשים קיבלו מזה . והעננים אם אין בו גשם, ואם הוא מאלה המיוחסים למדינה, הרי שאלוהים אינו עושה צדק ואינו עושה צדק, ואם מיוחס לו סחר, הוא אינו עושה להגשים את הדברים הבאים או את מה שמובטח . אם מייחסים אותו למדען, הוא ספקן לגבי עבודתו . אם הוא אומן, הוא אדון חכם בתעשייה ואנשים זקוקים לו . ועננים הם סולטנים שיש להם יד על אנשים, ולאנשים אין עליהם יד . ואם ענן עם רעמים וברקים עולה, זה מראה של שליט מלכותי המאיים על האמת . ומי שרואה עננים היורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם חודר למקום ההוא כאימאם הוגן בהם, בין אם העננים לבנים או שחורים, ולגבי העננים האדומים בזמנים אחרים, זו מצוקה, מרדה, או מחלה . חלקם אמרו, ~מי שראה עננים שעלו מהאדמה לשמיים בזמן שאני נשארתי מדינה, אז זה מעיד על טוב וברכה, ואם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו והוא חוזר בשלום, ואם הוא אינו מוסתר, הוא מושיט יד אל מבקש הרע, וחלקם אמרו כי העננים העולים מן האדמה. ~לגן העדן, זה מעיד על נסיעה, וזה מצביע על מי שחזר ממסעו . וענן כהה מעיד על אפלוליות, ועננים שחורים מעידים על קור או עצב קשה ….
…הבית הוא אשתו של האיש אליו הוא גר, וממנו נאמר : ככה וכך נכנס לביתו אם הוא מתחתן . אולי הוא כיוון את ביתו על גופו, ואם אמר : ראיתי כאילו אני בונה בית חדש, ואם הוא היה חולה, גופו יהיה בריא . ואם אין מטופל שהתחתן אם היה רווק, או שהוא התחתן עם בתו והביא אותה, או קנה סוד כמו הבית . ומי שראה שהוא מעל בית לא ידוע, הוא הכה אישה . ומי שיראה שהוא כלוא בבית מתועד, עם דלת נעולה, והבית באמצע הבתים, יהיה לו טוב ויפה . ומי שרואה שהוא סבל בית או עבר בו, הוא עלול לסבול ציוד אישה . ומי שיראה שביתו עשוי זהב, ביתו תכה באש . ומי שרואה שהוא יוצא מבית קטן, הוא יוצא מהם . ומי שרואה בביתו בית מרווח ובוצי, הרי הוא אישה צדיקה, ואם הבית מטויח או בנוי בלבנים, הרי זו אישה צבועה, צבועה . אם יש מרתף מתחת לבית, הרי זה אדם ערמומי, ואם הוא מחימר, הרי שהוא מרמה בדת . הבית החשוך מציין אישה עם אופי רע . ומי שראה שהוא נכנס לבית זרוע, הוא נפגע על ידי אשתו בכמות הרטיבות ובכמות הבוץ, ואז הוא תוקן והוסר . ואם הוא רואה שהוא בונה בתים ומבצרים במדינה, ואם הוא מתחתן בה ומביא ילדים לעולם, אז אם הוא רואה שביתו רחב יותר מבעבר, אז הטובה והפוריות יתרחבו אותו וזה על ידי אשתו . ומי שיראה שהוא מקים בית חדש, יכה עליו עצב רב. אם הוא יראה בית חדש, אויבו ימות . אם הוא רואה את ביתו חשוך, הוא נוסע רחוק בלי שום תועלת או הנאה . ואם הוא רואה את ביתו מואר, הוא נוסע ומוצא בו טוב . אם הוא רואה שהוא הורס את ביתו, מישהו אחר יורש את כספו ….
…מדינה : מציין את אנשיה ואת תושביה, ומציין את המפגש וההמונים, הבטיחות והביצור הגדולים יותר, מכיוון שכאשר משה נכנס למדין, אמר לו שועייב : אל תפחד, שרדתי, ואולי הכפר מעיד על העולם, העיר מציינת את הבא, מכיוון שאושרה חשוב יותר, ואנשיה חלקים יותר, ובתי מגוריהם גדולים יותר . והעיר עשויה להתייחס לעולם, ולכפר להר, מכיוון שהוא בולט ומבודד ממנו ברשלנות אנשיה . אולי העיר הידועה הצביעה על משכנו של העולם, ועל העיר הלא ידועה של העתיד . אולי העיר האלמונית היפהפייה מסמלת גן עדן, והכפר השחור השנוא שעולה באש, בגלל האושר של תושבי הערים ואומללותם של אנשי מור . אם אדם עובר בשנתו מכפר לא ידוע גם לעיר, התבונן במצבו. אם הוא לא מאמין, הוא הופך למוסלמי, ואם הוא חוטא הוא חוזר בתשובה, ואם הוא טוב, עני ומבוזה, אז הוא עשיר וגאה, ואם הוא עם טובתו מחשש לביטחון, ו אם בעל הסוד נשוי, ואם הוא עם טובתו, איש חולה, הוא מת, ואם זה היה עבור אדם מת, מצבו השתנה וביתו השתנה, אך ישנם שני בתים, אחד שמהם טובים יותר מהאחר, כך שמי שעובר מהבית המכוער למעשה הטוב היפה נמלט מהאש ונכנס לשמיים, ברוך השם . אבל מי שיצא מהעיר לכפר לא מזוהה, בניגוד לראשון, אך מרובין נחשב לשמותיהם וג'וואהרהמה, ישלוט במשמעויות שהועברו מחדש, כיוון שבחוץ בגדה לעיר מצרים, זה מסכם מהפאנק. של שאלות ומבטיח את פחדו, הפסוק : ~ היכנס למצרים, ברוך השם, אמנין .~ אם עזיבתו הייתה מהסוד של מי שראה לחוראסאן, אז הוא עבר בשמחה לתקופה לא טובה, הגיע זמנו . כמו כן, החיצוני ממחדיה ומהפנים לסוסה, מחוץ להודא וזכות לרוע ולשחיתות, בדרך זו והשלכותיה בכל הכפרים והערים הידועים . באשר לשערי העיר הידועים, אפוטרופוסיהם או שליטיהם ואלה ששומרים עליהם ושומרים עליהם . באשר לתפקידה, אנשיה הם בין ראשי הזקנים וזקני היישוב שלה, וכל דרך מעידה על אלה הסמוכים לה, ועל אלה הנדרשים לאנשי היישוב ההוא במשימותיהם ובענייניהם, ותאונותיהם יוחזר מהם בזכותו ובסמכותו, או בידע ובכסף שלו . חלקם אמרו : מדינה היא איש ידע, אם אתה רואה את זה מרחוק, ונאמר : מדינה היא דת, ועזיבת מדינה היא פחד, כי אלוהים אדירים אמר : ~ הוא יצא ממנה בפחד ומחכה . ~ והכניסה למדינה היא פיוס בינו לבין העם, הם קוראים לו לאמת. אלוהים אדירים אמר : ~ היכנסו לשלום ~ , העיר, העיר ראתה שהבציר, הרס אותה מראה זקנים או שנולדו שם מלומד או אימאם, קורה שם אדוק ונאסקה . ומי שראה שהוא נכנס למדינה וראה עיר הרוסה שאין בה חומות, מבנים או אנדרטאות, כי אם באותו יום היו חוקרים שמתו והלכו ולמדו, ואף אחד מהם או צאצאיהם לא נשארו, ואם הוא ראה שהוא מזדקן, אז הוא ייוולד מצאצאי החוקרים הנותרים, יופיע בו בן. אותם מדענים, וראו את העיר או את המדינות הריקות של הסולטאן, מחיר המזון הולך שם לקיצוניות, היא ראתה עיר או מדינה שאינה מופרית שתילה טובה. , זה יותר טוב אם האנשים, ואמר כמה מהם : אם סטטי הערים השקט, הם בתוך פורים בלילה על רעב, ואת הירידה בפוריות הוא מדריך הפוריות . עדיף לאדם לראות את העשירים ערים פוריות, שהרי הן מעידות על גבוהה ופוריה, ואם הוא רואה מעט פוריות עם זאת, המשפחה מעידה על חוסר הטוב והעיר של האדם מעידה על האבות, למשל : שאדם ראה כאילו עירו נפלה מרעידות אדמה, ולכן גזר את אביו למוות . וסיפר שקיי היה עם מה שקוטאיבה עבר מהשקיה לחוראסאן, הוא ראה את וויקי בחלום כמו להרוס את שריף, את העיר שלו ופוצצה , הוא שאל את המעבר, הוא אמר : פיקוח על הנפילה ג'האם על ידך ואוסמון, היה גם ….
…יונים שרואים יונים בחלומות כשהם מזדווגים ובונים את קיניהם מעידים על רוגע העולם ועל בתים מאושרים שבהם ילדים מודים בציות וברחמים שוררים על כולם . אם אתה שומע את יללתו של יונה בודדה בחלום, אז זה מבשר על כאב ואכזבה עקב מותו של אחד מאלה שאתה מבקש לעזור, ולעתים קרובות זה מבשר את מות האב . אם אתה רואה יונה מתה, זה סימן רע להפרדת בני הזוג, על ידי מוות או בגידה . אם אתה רואה יונים לבנות, זה מעיד על יבולים בשפע ואמון עיוור בנאמנותם של חברים . אם אתה רואה בחלומך להקת יונים לבנות, אז זה מעיד על ביטחון, אושר תמים והתפתחויות מזל בעתיד . ואם אחת היונים העבירה לך מסר, זה כולל חדשות בעלות אופי משמח מחבר נעדר, שכן היא מעידה על פיוס בין אוהבים . אם היונה נראית מותשת, הרי שהפיוס יגבר על גוון של עצב, או שהחדשות המשמחות עשויות לתת נופך של עצב על ידי אזכור חבר חסר ישע . אם המכתב הוא מהעבודה, ייתכן שאחריו תקלות קלות . אם אתה חולם על מסר שמנבא שאתה גונה, אז מחלה חשוכת מרפא תפקוד אותך או קרוב משפחה שעלול לגרום לך אסון כלכלי ….
…ומי שרואה עין ברורה, אז הם חיים טובים, ואם הם מתקיימים דרך בתים, אז הם חיים לציבור, ואם הם מתקיימים במקומות גבוהים, אז הם חיים לנכסים, ו אם זה מתרחש במדבר, אז זה חיים לערבים ….
…שלג, קרח וברד : כל הדברים הללו מעידים על תאונות, מחלות, אבעבועות שחורות וצבעים ועל ייסורים ותלאות היורדות באותו מקום בו הוא רואה את זה, ובארץ בה הוא ירד, כמו גם אבנים ואש, מכיוון שהם מקלקלים צמחים, עצים ופירות, רציונליזציה של ספינות, פוגעים בעניים ומשמידים אותו בחלודה ובקור וזה מחמיר לפעמים, וזה עשוי להצביע על מלחמה, ארבה וסוגי מגפות, ואולי זה מעיד על פוריות, עושר, שפע מזון בדירויות, וזרימת הזרמים בין העצים . אם מישהו ראה שלג שירד מהשמים והתפשט לאדמה, ואם זה היה במקומות הנטיעה ובזמני השימוש בו, זה מעיד על שפע האור וברכות האדמה ושפע הפוריות, אז שהוא ממלא את המקומות האלה במזון ובנביטה, כיוון שהוא מלא בשלג, אבל אם זה נמצא בהם בזמן שהארץ חסרת תועלת והצמחייה שלה, זו עדות לחוסר הצדק של הסולטאן ולרדיפה אחר בעלי את הפיות . כמו כן, אם השלג נמצא בזמן של תועלת או משהו אחר, לעתים קרובות על הדירות, העצים והאנשים, הרי שזה עוול הפוקד אותם ומכת שפוגעת בקבוצתם, או מכה בכספם, עד כדי כך. של עליית החזון וראיותיו . כמו כן, אם הוא רואה בציביליזציה ובמקום שאינו שלג, כמו בתים וחנויות, זהו ייסורים, ייסורים ומחלות, או מוות או אהבה שנזרקים לעברם וירדו עליהם, ואולי מעיד על המצור ועל היעדר נסיעות והבקשה לפנסיה . כמו כן, שלג : מכיוון שאין בו טוב, וזה עשוי להיות עורו של השטן, או מלך או מישהו אחר. באשר לקור : אם הוא נמצא במקומות הטיפוח והצמחים ואינו מקלקל דבר או פוגע באיש, הרי שהוא פורה וטוב, והוא עשוי להצביע על כנימות וארבה שאינם פוגעים, ועל החתול. והציפור, מה דעתך שאנשים באותה תקופה יאספו אותה במיכלים ויקבצו אותה בנתיבי המים ? כמו כן שלג או קרח, מכיוון שהם יתרונות, יבול, פירות, שלל ודהים של ביצה, ואם הקור פוגע בצמחים או באנשים, או שהוא בבתים ובחנויות, אז זה מגפות ופשעים שנזרקים על אנשים, או אבעבועות שחורות, דגנים ופצעים שנאספים ומתמוססים, בין אם מנשא את הקור במסננת או בבגד, או במה שהוא לא נושא בתוכו מים, אם הוא עשיר, הרווחים שלו ימסו, ואם יש לו סחורה בים מפחד מזה, ואם הוא עני אז כל מה שהוא מרוויח ומרוויח אותו לא יישאר אצלו, ושום דבר לא נשמר לזמנו, וחלקם אמרו : שלג מענה באופן גורף את הסולטאן לעדרו, ואת דבריו. מכוערים להם ומי שראה שלג נופל עליו, הוא נסע רחוק עם עז . השלג הוא רק אם מדובר במעט שלג שאינו השולט בצדו ובמקום בו מושלג המקום, ובמקום בו לא ניתן לשלול את השלג, ואם הוא כן, אז השלג פורה עבור האנשים של אותו מקום, ואם זה יותר מדי, לעתים קרובות אי אפשר לנגב אותו, אז יש ייסורים המתרחשים באותו מקום . ומי שיתפוס את קור השלג בחורף ובקיץ, הוא ייפגע מעוני, וכל מי שיקנה שלג בקיץ, הוא יכה את מה שהוא לא נח עליו, והוא נח מענן במילים טובות, או מתפלל מקום השלג, ואם השלג נמס במהירות, הוא עייף בזמן שהוא הולך במהירות. שהאדמה מעובדת עם אדמה יבשה ושלג, זה כמו גשם, וזה רחמים ופוריות . זה שלג ויש לו הגנה מפני שלג, כי זה לא קשה לו, כי הוא היה מכוסה ומוגן, והוא איש תקיף והוא לא מאוים מכך . ומי שתופס דבר אינספור מהקור, הוא יתפוס כסף ופנינים . ונאמר : הקור יורד מהשמים, עינויים מהסולטאן לעם, ולוקחים את כספם . שינה על שלג מעידה על דבקות, ומי שרואה כאילו שלג מעליו, הדאגות הן גבוהות, ואם השלג נמס, הדאגה מוסרת . באשר למקור אל-קואר, זה עוני . וקרח הוא והם מייסרים, אלא אם כן אדם רואה שהוא הכין מים בקערה והקפיא עם זה, אז זה מעיד על פגיעה שנותרה בכסף . והבית הקפוא של כספי המלך ואחרים ….
…הממגורה : מציינת את הסולטאן ואת הממונה הנעלה עם ידע ופולחן, כמו גם בתים עם מיקומם, היתרונות, המהות שלהם, ידועים ובלתי ידועים, מה שמסביר את פירושם ואת המצב המיוחס לו, אז מה שקרה לו או ירד לתוכה מההריסה, הנפילה או אחרת, פרשנותו חזרה למי שציין זאת . מה שלא יהיה באוויר או בבית הקברות או במדבר הוא סימן לקברי האצילים ולנשמות השהידים על פי צבעיהם ומהות בנייתם, וכל מה שצבעו שחור, או מלא חזירים , הם כנסיות . והתחייבות הנאמנות בפרשנות . באשר לנאוס, אם הוא רואה את המתים בו, הוא מציין בית של כסף אסור, ואם הוא רואה אותו חופשי מהמתים, זה מצביע על אדם רע שאנשים רעים יסתתרו בו ….
…עצם זה כסף בחלום, וזה מעיד על חיפוי, כי הקב~ה אמר : ( הלבשנו את העצמות בבשר ). והעצמות מעידות על גדולת הדברים . מי שיש לו עצמות יש לו חיות כמו זה, או בתים או חנויות . העצמות עשויות להצביע בפני אלו שאין להם כסף על הדת והחוקים המבוססים על כוחו ושהם חגיגתו . העצמות מעידות על חוזק המבנה, ומה יכול האדם לעזור באינטרסים שלו, כולל משפחה, בעלים, ילדים, בעלי חיים, עבדים, עבדים או רכוש . אם עצם נשברת בחלום, הוא ימות אם הוא חולה, ואם הוא בריא, הוא ימות . אולי העצם מעידה על הערצה לגורל האנושי . חזון העצמות מעיד על אמונה לא טובה, איסוף פסולת, גילוי סודות וראיית עניינים נסתרים . אם בחלום העצם שלו הופכת לברזל, הוא יסבול ממחלה ממושכת . ואם עצם עשויה שנהב, זה מצביע על כך שהיא מלאה באסורים . ואולי העצמות הצביעו על עצי פרי . העצם מעידה על בריאות ומחלה ….
…הסלע נמצא בחלום של נשים סבלניות, והוא מעיד על תקיפות, חוזק ואריכות ימים . אולי זה הצביע על שכחה כאשר הקב~ה אמר : ( כשאנחנו הולכים לסלע, שכחתי את הלוויתן ). זה מעיד על גסות רוח וחוסר מוסריות . אולי הסלע מתייחס לבן האדם כביכול . ומספר הסלעים הגדול במדינה זול אם הופכים את מונחו . הסכר מסמן כי העמדה ארוכה . אם הוא מציין את האישה, היא הייתה סבלנית ומרוצה, ואולי הוא ציין שהסלע הוא מה שנעשה בו, כמו אלילים . והסלעים בהרים הם אנשים עם בתים, והם קשים בלב . אם ההר הוא מלך, הרי שהסלעים סביבו, כמו גם העצים, הם מנהיגי המלך ההוא . הסלעים מעידים על אכזריות, רשלנות ובורות ….
…הוא מציין בחלום את הגורמים לגובה ולגובה, ואת הרצון בעולם הזה ובעולם הבא, ואולי מציין את שלבי הנסיעה, את בתי המטיילים שהם לוקחים למעמד של מעמד ושלב במה, ו אולי ימי החיים המובילים לסוף, וזה עשוי להצביע על משרת הבית והמשרת . מי שעולה גרם מדרגות לא ידוע, יגיע לקצהו, והוא חולה, הוא ימות . באשר לירידה במדרגות, אם הוא היה מטייל, הוא בא ממסע, ואם הוא היה נשיא, הוא ירד מנשיאותו והודח מעבודתו, ואם הוא היה רוכב שהלך על רגליו , ואם הייתה לו אישה חולה שנספתה, אז הוא ירד עליה אם הוא היה המטופל ואם הוא הולך למקום ידוע או למשפחתו וביתו התאושש מאסו, ואם ירידתו הייתה מקום לא ידוע שהוא לא הכיר, או לאנשים מתים שהכיר, אז כאמור לעיל, ואם נפילתו לתוך חור או באר קבורה לאריה שזלל אותו או לציפור שחטפה אותו, אז המדרגות הם ימי חייו . והמגירה אם הייתה חלב הייתה טובה, ואם היא מהתמורה, היא לא אהבה . חלקם אמרו : כיוון הוא מעשים טובים, הראשון שבהם הוא תפילה, השני צום, השלישי הוא זקאת, הרביעי הוא צדקה, החמישי הוא חג'ג ', השישי הוא ג'יהאד, והשביעי הוא הקוראן. . וכל החרוזים הם במעשים טובים אם הם מחימר או מחלב, ואין בהם טוב אם הם לבנים . והשרשור בבוץ הוא לקדוש גובה וגאווה עם חוב, ולסחר רווח עם חוב, ואם זה מאבנים, הרי זה רוממות עם אכזריות לב, ואם זה של עץ, אז זו גובה עם צביעות וצביעות, ואם זה מזהב, אז בעליו משיג את מצבו, את הפוריות ואת הטוב שלו, ואם הוא כסף, הוא יקבל צמוד אלי את המספר של כל יזם, ואם הוא קטן, הוא ישיג את טובין העולם הזה . ומי שעולה למארקה ירוויח מהבנה וחוש שיגדלו את שניהם . ונאמר : התואר הוא אדם סגפן הסוגד, ומי שמתקרב אליו יזכה למעמד גבוה ולסגפנות . וכל תואר עבור המושל הוא המדינה . והמדרגות הבנויות מעידות על דברים מקלים . ואם מדרגות העץ היו הופכות למבנה, הדבר מעיד על יציבות בעניינים, והייתם מסתירים את מה שקיווה . ועלייה במדרגות היא גובה שמגיעים אליו בהדרגה . וציונים הם בתים בגן עדן . ומי שעולה במדרגות אחרי זה, הוא יחיה שנים על מספרם . וחמש הרמות הן חמש התפילות היומיות, כך שכל מה שקרה בהן הוא בתפילות ….
…הוא בחלום הקלה עבור מי שנמצא במצוקה, מתחתן עם רווקה, הולך לנסוע, מחזיק חברות וגילה סודות . החלק הפרטי מציין את הכלא או את דלת הבית שאלוהים אלוהים ציווה עליו לבוא ממנו. אלוהים אדירים אמר : ( ובאים בתים משעריהם ). והנרתיק והנשיקה אליה הוא מתחתן . והפות מעידה על הקבר או ההארה . והפות הוא ערמומי מטעה ….
…רקפת ארומטית אם חלמתם לאסוף פריחת אביב ארומטית, זה כנראה מנבא סיום אומלל לידידות חמה ואינטימית, אך לראות את פריחת האביב הריחנית צומחת פירושה נתח מוגבל לאוהבים . זהו חלום מרושע . אם אתה רואה אותו בפריחה מלאה, המשמעות היא משבר במצבך, החלום הזה עלול להגיע בעקבותיו הרס בתים מאושרים ….
…בית אם חלמת לבנות בית, יחולו שינויים נבונים בענייניך הנוכחיים . אם אתה חולם שיש לך בית אלגנטי, פירוש הדבר שבקרוב תצא מהבית לבית טוב יותר, והמזל יהיה נחמד עבורך . בתים ישנים ורעועים פירושם כישלון בעבודה או מאמץ כלשהו, ומשמעותם סטייה בבריאות ….
…ומי שרואה שהוא ציד חיית בר בזמן שהוא ציית לו, אז הוא מציין את הקשר שלו עם אדם מאנשי המדבר, ועמדתו שווה לערכה של אותה חיה ….