חתלתול אם אישה חולמת על חתלתול שמן ולבן, זה מנבא כי תרגול ערמומי תנוהל נגדה, וככל הנראה תוביל להתמוטטותה, אך תחושתה וחוכמתה יתגברו על נזק הסיבוכים המבשרים . אם החתלתולים מלוכלכים, צבעוניים או משופשפים, אז הם יהיו הקורבנות של טיפשות וולגריות . אם חלמת על חתלתולים, צרות קטנות ירדפו אחריך ויגרמו לך לאובדן . אלא אם כן תהרוג את החתלתול, אז תתגבר על הצרה הזו . אם אתה רואה נחשים הורגים חתלתולים, אויביך יפגעו בעצמם בזמן שהם מנסים לפגוע בך ….

…אל-כלב : הפרשנות שלה הייתה שונה. חלקם אמרו שהוא עבד, ונאמר שהוא עריץ טיפש שנובח . והאריות הם ערבים, והוא אויב חלש עם מעט אבירות, והכלב הוא אישה מרושעת, כך שאם נשיכתו נשנאת ממנה, ואם כלב קורע את בגדיו, אז אדם רשע קורע את התצוגה שלו . ומאכילת בשר של כלב, זה נראה לאויב שהכה מכספו, ושתה את חלבו מפחד, ומריפוד כלבים, ולכן הכלב באותה תקופה הוא חבר לבקש עזרה ולבקש ממנו עזרה. , והכלב מצביע על השומר. ואם היה לו אויב או יריב שקילל אותו, או דיכא אותו, ואם היה לו עבד שבגד בו, או שומר בגידה שלו, ואם זה היה בזמן הרעב הוא קיבל ממנו משהו, אז את מידת הנשיכה ואת הכאב שלה הוא היה מקבל אותה . והכלב הוא אישה מרושעת של עם רע . גור : נולד סאד גור חביב וחביב על משפחתו . ולבן אמונתו, ונאמר כי גור הכלב הוא ממזר, אדם שאנשיו מטופשים מהזנות, והכלב הוא טיפש, וכלב רועה הוא כסף שהוא מקבל מראשי, והכלב הוא אויב לא צודק, והכלב המוגדר היטב תומך בבעליו על אויביו, אך הוא קלוע ואין לו אבירות . נאמר כי הבעלים של חזון זה משיג כוח ומספיק בחיים, וחלקם אמרו : בפרשנות, כלבים מעידים על נזק, סבל ומחלות . והאויב, למעט במקום אחד, והוא זה שלוקח צעצועים וחוצפה, כי זה מעיד על חיים בהנאה ובהנאה, וכלב המים הוא תקווה כוזבת ומשהו שאינו מתגשם . וכל סוגי הכלבים מעידים על עם זדון . ונאמר כי אבו בכר אלסידיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ראה בשנתו בשנת הכיבוש בין מקכה למדינה, כי שליח האל, שלום וברכה עליו, הגיע ממכה בקרב מלווים, אז כלב יצא מעליהם, וכשהם התקרבו אליה, היא שכבה על גבה, וכשהרופאים שלה זרזו חלב . הוא סיפר על חזיונותיו לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והוא אמר : הכלב שלהם הלך, והוא קיבל דירהם, והם מבקשים ממך לקרובי משפחה שלך בזמן שאתה פוגש כמה מהם, ואם אתה לפגוש את אבו סופיאן בן חרב, לא להרוג אותו . ומי הופך לכלב, אלוהים למד אותו ידע רב ולאחר מכן גנב אותו ממנו, עבור הקב~ה אמר : ~וזה אומר להם את החדשות של אותו מי הגיע, ואנחנו נופרד מהם .~ מסופר שגבר ראה שנרתיק אשתו מכיל שני כלבים, ולכן הוא סיפר את ראייתו במעבר חצייה ואמר : זו אישה שרצתה להתגלח, אז הוא תירץ את האיילים, אז היא חתכה אותו בזוג. של מספריים, והאיש הגיע לביתו ומישש את הנרתיק של אשתו, והוא מצא את המספריים ….

…אל-אסד : הסולטן קאהיר הוא אדיר, בגלל גודל הסכנה שלו, חומרת האומץ שלו, אימת בריאתו וכוח הכעס שלו . זה מציין את הלוחם, הגנב המתנודד, העובד הבוגדני, בעל התנאי והאויב שקורא . אולי זה מעיד על מוות ומצוקה, מכיוון שהמסתכל עליו מצהיב, נהיה מבולבל וחלש . וסמכותו של המעונה מעידה על דיכוי אנשים, האויב והשליט . מי שרואה אריה נכנס לביתו, אם הוא חולה בו, הוא ימות, אחרת זה ייגרם מכוח סמכות . אם הוא שדד אותו בגניבות וגזל את כספו, הכה או הרג אותו, אם הוא העיר את נשמתו בחלום, כרת את ראשו או התגרש ממנו . באשר לאריה שנכנס לעיר, זו מגפה, מצוקה, כוח, אדיר או אויב שנכנס אליהם על פי הראיות שיש לו בהתעוררות ובשינה, אלא אם כן הוא נכנס למסגד ומתנשא מעל הדוכן, ואז הוא הוא כוח שמנסה נגד העם וגורם להם סבל ופחד . ומי שרוכב על האריה רוכב על עניין גדול והונאה חמורה, בין אם כמחלוקת על השליט ותעוזה עליו וניכור שלו, או שהוא רוכב על הים בלי ביטוי, או שהוא יקרה במשהו שהוא לא מסוגל להתקדם או עיכוב, ולכן הוא מציין את התוצאה של פקודתו, על ידי הגדלת שנתו וראיותיו . מי שעוסק במחלוקת על אריה נלחם באויב, בסמכות או במי שייחס לו האריה . ומי שיש לו ברך בזמן שהוא מושפל או צייתני, הוא יוכל להתגבר על כוח מעיק ואדיר . ומי שיקבל את אל-אסד או שיראה אותו איתו ולא יתערבב איתו, מעין סמכות תכה בו וזה לא יפגע בו . מי שנמלט מאריה והאריה לא מחפש אותו, בורח ממשהו שהוא מזהיר ממנו . ומי שאוכל בשר של אריה, הוא יקבל כסף מסולטאן ויסמר את אויבו, וכמו כן אם הוא שתה חלב של לביאה . אם הוא אוכל בשר של לביאה, הוא יכה בשליט ומלך גדול . ועור האריה היה כסף של אויב, וראש האריה נכרת כדי להשיג מלך וכוח . ומי שמעניק חסות לאריות הוא אמת, מלכים אדירים . ומי שנפגע מאריה, קדחת תיקח אותו, כי האריה קדחתני . ומי שמתערבב עם האריה ולא סותר אותו, הוא בטוח מפני רוע אויבו, האיבה עולה מהם, וידידות מוכחת . ומי שכורע על הברכיים ופוחד ממנו, הוא יסבול מצרה . גור אריה הוא ילד . ונאמר כי מי שראה כאילו הרג אריה היה בורח מכל הצער . מי שהופך אריה הופך להיות לא צודק לפי מצבו . ועל הלביאה נאמר שהיא בת מלך . והוא אמר : אדם הגיע אל מוחמד בן סירין ואמר : ראיתי כאילו גור אריה נמצא בידיי, וחיבקתי אותו . כשאבן סירין ראה את מצבו הירוד ולא ראה בו אדם ראוי, אמר : מה עניינך וענייני הנסיכים? כשראה את מצבו אז אמר : אולי אשתך מניקה את בן איש הנסיכים . כך אמר האיש, באלוהים . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי כאילו לקחתי גור של אריה והכנסתי אותו לבית שלי, אז הוא אמר שכמה מלכים תואמים . יזיד בן אלמוחלב ראה שהוא על אריה באלונקה בימי צאתו מיאזיד בן עבדול-מאליק, אז החזון נאמר לאישה זקנה אקספרסיבית והוא אמר : הוא רוכב על דבר נהדר והוא מוקף בזה ….

…מי שרואה בחלום שהוא טבע נמצא בגיהינום, כי אלוהים אדירים אומר : ( ממה שחטאו הם טבעו, אז הם נכנסו באש ). מי שרואה שהוא טובע, אז הוא עושה חטאים רבים, ואם הוא מת בטביעה שלו אז יש חשש לחוסר אמון שלו, או שהוא יטבע בכפירה . ואם הוא יוצא ולא טובע, הוא מוביל לעניין ענייניו העולמיים של צדקת דתו, ואם יש לו בגדים ירוקים עליו, הוא ישיג ידע וחסידות . ואם הוא שוקע ושוקע בהחלטת הים, הסולטן יכעס או יענה אותו, והוא מת בייסורים ההם . ואם כופר לא רואה שהוא טבע בים, הוא מאמין שאלוהים הכל יכול אומר : ( גם אם הטביעה תופס אותו . הוא אמר : האמנתי שאין אלוהים אלא זה שבני ישראל האמינו עליו, ו אני מהמוסלמים ). ומי שראה שהוא מת טובע במים, האויב שלו היה רוצה את זה . וטביעה במים טהורים טבעה בכסף רב ….

סוראט אל-נאס מי שקורא את זה, אלוהים מציל אותו מרוע כל מכה ועין רואה, ומרע של רשעים ומזימות רשעים, ואלוהים מציל אותו מרוע השטן האימתני, או שהוא בטוח מפני רוע הבריאה והיצירה מפני רועו, ונאמר שהוא סובל מלחישות

…מה הפירוש של לראות את הים טובע בתוכו ?? עבור אנשים מסוימים יש סמל מפחיד ; וזהו : הים וטובע בו !!! אז מדוע הסמל הזה מסמל , והאם הוא מפוטר ???? למעשה, אני חוזר כאן ומאשר כי אין סימן יחיד לסמל , וכי יש לשמוע את החזון במלואו על כל סמליו , אך כל עוד אנו מדברים כעת על סמל זה , אני אומר : משמעותו של הים או של טובע זה לא תמיד רע , זה עשוי להצביע למשל : אל התלמיד , עלי גידול ידע מעמיק והתמחות בתוך משמעת . ובשביל הסוחר , הים עשוי להיות השוק בו הוא עובד . ובשביל החוטא והחוטא , זה יכול להיות טביעה של תשובה והתבוננות באומרו של הקב~ה : ~ גם כאשר הטביעה עלתה עליו , הוא אמר, האמנתי שאין אל אלא האמין בו ~ ( בני יסיר : 90). המשמעות של שחייה, טבילה וטביעה בים היא טובה כשרואים את הים בקיץ, ובאשר לראות אותו בחורף, זה אולי סימן רע, אבל אני חוזר ונשנה שיש צורך להסתכל על שאר הסמלים. של החזון, ומהנאמר על כמה מהקונוטציות הרעות של שחייה, צלילה או טביעה בים : 1 / ביצוע חטאים וחטאים גדולים, והרהר בדבר שאלוהים הקב~ה אמר : [ מתוך איזה חטאים הם טבעו והביאו באש ולא מצאו את תומכיהם מלבד אלוהים. ] נח : 25 2 / טבילה בעולם והנאותיו . אבל המעבר חייב להיזהר ממנו אם הוא רואה חזון או חלום שעשוי להיות בעל משמעות רעה ממנו , כך שהוא עלול להסיח את הדעת מהמעבר איתו , את המשמעות הרעה הזו, ברוך השם ….

…בחלום זה מעיד על החזרת פיקדונות, או הצלת המטופל ממחלתו, או האסיר מכלאו, ואולי זה מעיד על פגישה עם הנעדרים . ומוות בחלום הוא מחסור בדת, שחיתות בה וגובה בעולם אם זה מלווה בבכי וצרחות כל עוד הוא לא קבור בעפר, ואם הוא קבור הוא לא מקווה לסלאח . ומי שראה שהוא מת ואין גופה, זה מעיד על הריסת בית מביתו, ונאמר : אדרבה, שהוא עיוור בראייתו וארוך בחייו . ונאמר : מוות הוא מסע או עוני . נאמר : מוות הוא נישואין לחלוטין, כי האדם המת זקוק לבושם ולכביסה כמו נשוי . ומי רואה שהוא מת והוא בהריון ולא נקבר, הוא יהיה להביס את אויביו . ומי שרואה שהוא חי אחרי מותו, יעשירו אותו אחרי עוניו או יחזור בתשובה על חטאו . ומי שמת אמר לו שהוא לא מת, הוא נמצא בהיכל הקדושים . ומי שרואה את המת הוא חולה, הוא אחראי לדתו . אם אנשי הקברים יוצאים לאכול את כל אוכל העם, אז מחיר האוכל עולה . מה שהאדם המת מספר על עצמו או על מישהו אחר בחלום הוא נכון ואמיתי . ומי שרואה אדם מת בכושר טוב תוך כדי צחוק, זה כך . ומי שרואה שהוא מתפלל למתים, הוא מטיף לאדם חסר לב . ומי שרואה שהוא הולך על עקבותיו של מת, עליו ללכת בדרכו . ומי שראה שהאימאם מת, המדינה תיהרס, ולהיפך . מוות הוא חרטה מחטא גדול . ומי שרואה שהוא מת כשהוא עירום, אז הוא יהיה עני, ואם הוא על שטיח, העולם יפשט עבורו . ומי שיראה שבנו נפטר, הוא יינצל מאויבו . ומי שראה שהוא מת ונקבר, אז העבד ציין שהוא שוחרר, ואם הוא לא היה נשוי, הוא ציין שהוא התחתן, ואם החולה ראה שהוא התחתן, הוא ימות . והמוות הוא מדריך טוב לאלה שפוחדים או עצובים, ומות האחים מעיד על מות האויבים . ומי שרואה שהוא בין עם המתים, אז הוא בין עם צבוע . ומי שיראה שהוא מלווה אדם מת, הוא ייסע רחוק . ומי שרואה שהוא באמבטיה, פקודתו תעלה, והוא יינצל מחטאים, דאגות וחובות . ומי שיראה אדם מת שהוא חי, הוא יחיה בשבילו עניין מת . אם הוא רואה את האדם המת או עייף, אז זה מסיח את דעתו במה שהוא נמצא, ואם הוא חולה, הוא אחראי לחוב שלו . ואם הוא ראה שפניו מושחרות, הוא מת באי אמון . ומי שרואה שהוא הקים את המתים, יהודי או נוצרי, או כפירה, מברך אותם על ידיו . אם הוא רואה שהוא מחיה את המתים, אז הוא מנחה עם אבוד . ומי שנראה חי נותן למתים דבר שעלול להיאכל או לשתות, ולכן זה נזק שקורה לו בכספו . אם הוא יראה את האדם המת וייתן לו אוכל, הוא יזכה לפרנסה מכובדת . אם הוא רואה שהמת מת לקח את ידו, אז כסף ייפול ברשותו מצד חסר סיכוי . לדבר עם המתים זה חיים ארוכים, ולקחת מהמתים זה אספקה . ומי שיראה שהוא מדבר עם המתים, אז תהיה הכחשה בינו לבין העם . ומי שרואה שהוא מקבל מת ידוע, הוא מרוויח מהנפטר עם ידע או כסף שהשאיר אחריו . ונאמר : מי שרואה שהוא מקבל אדם מת ואדם החזון חולה, אז זה מעיד על מותו . ומי שרואה שהוא מתחתן עם אישה מתה ורואה שהיא בחיים, אז החיים ימותו . ומי שרואה שהמת נותן לו את חולצתו השחוקה או המלוכלכת, אז הוא יהיה עני . ומי שרואה שהמתים מוכים בחיים, החיים הביאו שחיתות בדתו . ומי שיראה אדם מת מכים אותו, הוא ישתפר מנסיעה . ומי שרואה אדם מת ישן, שנתו תנוח בהמשך . ואם יראה אדם חי שישן עם אדם מת, חייו יהיו ארוכים . ומי שרואה שהוא חי בין המתים, הוא נוסע רחוק ומשחית את דתו, ואם הוא רואה שהוא עם המתים בזמן שהוא חי, אז הוא מתערבב עם אנשים בדתם, שחיתות . ומי שיראה את הנפטר בין הכופרים לובש בגדים ישנים, אז הוא יהיה במצב גרוע בהמשך . ומי שרואה אדם מת ואומר לו שהוא לעולם לא מת, אז הוא נמצא בהיכל קדושים והוא יתברך בהמשך . ומי שרואה שאמו מתה, אז עולמו נעלם ומקלקל את מצבו . ומי שרואה שאחיו נפטר וחולה, אז הוא מותו . ומי שרואה שאשתו נפטרת, הענף שלו בו פרנסתו הולכת ומתדלדלת . ומי שרואה שהוא מתפלל למען המת, הוא יערב לאיש מושחת . ומי שרואה שאדם מת טובע בים, אז הוא טובע בחטאים . ומי שראה שהמתים יוצאים מקברם, הכלואים ישוחררו . אולי המוות הצביע פתאום על מהירות העושר לעניים . מות הנביאים, השלום עליהם, בחלום הוא חולשה בדת, וחייהם הפוכים . אולי מותו של המדען הצביע על הופעתה של כפירה בדת, על מותם של הורים במחסור, מות האישה הוא עזיבה עולמית, ועל מותו של הילד הפרעה גברית . ותפילות המתים למתים הן מעשים פסולים . לראות את הפוליתאיסטים המתים בחלום הם אויבים ….

…כלב בחלום הוא אדם טיפש, אז אם הוא נובח, אז הוא טבע טיפשי, שערורייתי . ומי שראה כלב שנשך אותו, יפגע מאויבו . ומי שרואה כלב שקורע את בגדיו, טיפש יעקום אותו, ואם הוא לא שומע את נביחותיו, הרי שהוא אויב . הכלב הוא אישה מרושעת, וגור הכלבים הוא ילד אהוב. אם הוא לבן, אז הוא מאמין, ואם הוא שחור, אז ביתו גוברת . נאמר : גור ממזר שגדל אדם טיפש . כלב רועים ירוויח . כלב הבית הוא אויב לא הוגן . כלב הסאלוקי מציין את תוקפו של הרואה עבור הסולטנות . והכלב הסיני מציין כי הרואה מתערבב עם זרים . ומי שראה שהוא לוקח כלב, הוא ילווה משרת . ואם ראה שכלב נשך אותו סבל מצער ונזק וממצוקה מחבר או משרת . אם הוא רואה שהוא ציד עם כלבים, הוא יקבל את משאלתו . ואם הוא רואה שהוא הורג כלבים, אז הוא ינצח את האויב שלו, וכלבי ציד טובים לכל האנשים, ואם הוא רואה אותם חוזרים מהציד, זה מעיד על היעדר בהלה ואבטלה . אם הוא רואה כלב נובח, זה מעיד על נזק . והכלב מציין קדחת בגלל כדור הארץ שנקרא הכלב, שהוא סיריוס, שהוא הגורם לקדחת . וכל סוגי הכלבים מעידים על אנשים מושפלים . וכלבי המשחק והפטפטות מעידים על שמחה והנאה . וכלב המים מציין עבודה שלא נעשית ותקווה שקרית . ומי שראה שהוא הופך לכלב, אלוהים אדיר לימד אותו ידע רב, והוא נדחה, אז אלוהים שדד אותו ממנו . הכלב הוא אויב חלש או אדם קמצן . ומי שרואה שכלב נובח עליו, הוא שומע מילים מאדם בעל יכולת קטנה שהוא שונא . ומי שיראה שהוא אוכל בשר של כלב, הוא יזכה בניצחון על אויבו וייפגע מכספו . והכלב מציין את השומר . ושתיית חלב כלבים מפחד . אם כלב מרופד, אז הכלב הוא חבר . הכלב הוא קבצן ועשוי להצביע על שפלה, השפלה והשפלה של הנפש . אולי הכלב הנחה את התביעה לעולם תוך שהוא לא שומר . וכלב הציד, עז, ריפא, ומזונות . כלב בקר הוא שכן טוב שמקנא במשפחתו ובשכן . אולי אישור הכלב מסמל קנס . וחברת הכלב מעידה על היעלמות סיפורם של אנשי המערה . הכלבה היא אישה שמרנית לבעלה שיש לה צאצאים רבים . אולי הכלב ציין חוסר אמון וייאוש מרחמיו של האל הכל יכול . ראיית כלב איש מערות מעידה על פחד, מאסר או מעוף . וחזונו במדינה הוא עדות לחידוש המנדט ….

…זיכרון : אז זה מציין את כל הידע או הכוח שיש לאדם מבחינת טוב או רע. אם זה לא נפגש על ידו, אשתו חולה או לא מצייתת, אז אם היא זו שרואה את זה עבור בעלה, אז הוא משאיר אותה עם מוות או חיים, אלא אם כן היא זו שמתרצת את הנער עליה והיא מבקש את זה ממנה, הוא אף פעם לא רואה אותו ממנה . אם אין אשה, והוא הבעלים של העיניים, הנהג וההשקיה, אז הזרם מנותק ממנו ורגליו נשברות, או שהדלי שלו נשבר או נופל לבאר . אז מה דעתך אם בחלום הוא יתחתן עם אישה, וזכרו מנותק בנרתיק שלה . אלא אם כן אשתו חולה בחלום, ואין לו ראש או עובר נקבה, וזו הייתה אשתו, ואם היה עובר ברחם שנספה, או יצא מת, או שהיא נכנסה להריון במשהו שאינו חי . אם היא מישהו שלא בהריון איתה, ולגבר יש כסף בנסיעות או בסחר, הוא ילך או יפסיד את זה . ואם הוא עני, הוא ילך בשאלה ויבקש פנסיה, אחרת הדלי שלו נופל לבאר או לצנצנת שלו, או ילד, חתלתול, גוזל, גור, או משהו מחפציו נופל בו, או מחסור על מצבו של חייתו, ועלייה בשינתו והצלחתו לעבור . וכל מה שיוצא מהזכר מעיד על כסף, על הילד ועל הנישואין, והשתן מסומן על ידי המקום בו השתן . אם הוא משתין בים, כסף יוצא ממנו לסרגל, ג'אבה, עשירית או מקסימום, והנורה זורמת דרך השתן בחלק זה, כמו גם זרע, madhiy ו- wadiy . אם הוא מוזג לשירותים, הוא מתחתן אם הוא בפרישה, אחרת הוא יבזבז כסף עבור אישה או יהיה רציני בנושא . ואם הוא משתין בצנצנת, בשקית או בכלי, אז הוא מתחתן אם הוא רווק, או שאשתו נכנסת להריון אם הוא נשוי, או שהוא משלם לה כסף אם היא מבקשת זאת . וזרע משתתף עם שתן בחלק זה . ניתן להסיק את השחיתות של מה שהם מציינים במונחים של דם או פי הטבעת, או לאחר עדות שקר, או בזנות, וכדומה, במקומות שבהם השתן משתנה, ומאפייני השינויים בשתן, כגון מי משתין דם או שתן בידו או במזון וכדומה ….

…קשת, ולוכדר זמן צחיחות ביטחונית ומדריך גור סולטן, מחלות מדריכים צהובות, מדריך לשפיכת דם אדומה, וחלקם אמרו : החזון של מופע הקשת התחתן עם החזון שלו, וחלקם אמרו : שהוא ראה את אמנפ הראה טוב, למרות שהוא ראה שמאלה הראה רוע ….

…אריה בחלום הוא שליט חזק, מעיק, אכזרי, סמכותי בגלל תעוזתו . ואולי זה הצביע על מוות מכיוון שמדובר בהצלת חיים . וראייתו עשויה להצביע על בריאותו של המטופל . והלביאה היא אישה מרושעת ואכזרית, היקרה לילד . לראות את האריה מעיד על בורות, הבל, פליאה, עקשנות, נדודים ופינוקים . ונאמר : האריה בחלום הוא אויב שתלטני . ומי שרואה את האריה מהמקום שהוא לא רואה אותו, הרואה יינצל ממה שהוא ירא וירוויח חוכמה וידע . ומי שרואה את האריה מתקרב אליו, הם ישיגו סמכות ואז הוא יימלט ממנו . ומי שרואה את האריה הורג אותו ולא הורג אותו, אז יהיה לו חום קבוע, שהחום לא יעזוב אותו, או שהוא כלוא, ושחום זה הוא כלא לאלוהים הכל יכול . ומי שרואה שהוא נלחם באריה חולה כי זו מחלה שהורסת את הבשר, ומי שנלחם באריה מקלקל את בשרו . ומי שיראה שהוא לוקח משהו מבשר האריה, מעצםו, או משיערו, הוא יקבל כסף משליט או מאויב . ומי שרוכב על השבעה בזמן שהוא מפחד ממנו, ייחשף לפורענות שהוא לא יכול לפעול כלפיה, ואם הוא לא מפחד אז הוא אויב שינצח אותו . ומי שרואה שהוא שכב עם האריה כשהוא לא מפחד ממנו, הוא בטוח ממחלות . ומי שרואה את השבעה, הוא נכנס לבית ויש אדם חולה, ואז הוא ימות . אם לא היה שם חולה זה הצביע על פחד מהסולטאן . ומי שרואה שהוא מפחד מאריה ולא רואה אותו, אז הוא בטוח מאויבו . ומי שרואה שהוא ראה את האריה ורואה אותו איתו בלי להתערבב איתו, אז הוא יבהל מהסולטאן, וזה לא יפגע בו, ואולי ראיה שמצביעה על מוות ולטווח הקרוב . ומי שרואה את האריה בביתו, הוא יכה בכוח ובחיים ארוכים . ומי שיראה את האריה נשבע ממנו משהו, הוא ירוויח אותו מאויב שכל כך דומיננטי . ומי שרואה שהוא נלחם באריה, הוא נלחם באויב הנשלט . ומי שרואה שהוא מתחתן עם לביאה, אז הוא יברח ממצוקות רבות, יזכה לניצחון לאויב שלו, ויקח את הפקודה שלו גבוה יותר, ויהיה מפורסם בעם . ומי שרואה שהוא אוכל בשר של אריה, אז הוא יפגע מכסף ועושר משליט, או שהוא יזכה בניצחון על אויבו . ומי שרואה שהוא אכל ראש אריה, הוא יכה בכוח גדול ובכסף רב, ומי שרואה שהוא אוכל כל אחד מחברי האריה, הוא יכה בכסף של אויב שהוא בשלטון באותה מידה כחבר ההוא . מי שרואה שהוא היכה מעור אריה או משערו, אז הוא שופך את הכסף של אויב דומיננטי, וייתכן שזו נחלה . והאריה מציין את הלוחם, הגנב או העובד הלא צודק, מפקד המשטרה או התלמיד, ולגבי האריה שנכנס לעיר, זו מגפה, מצוקה, או כוח אדיר או אויב שנכנס אליהם, אלא אם כן הוא נכנס למסגד ועולה לדוכן, כי הוא כוח המדכא את העם ומקבל אותם ממנו אסון. ומפחיד . גור אריה נולד . ונאמר : מי שראה כאילו הרג אריה ניצל מכל הצער . מי שהופך אריה הופך להיות לא צודק לפי מצבו . ונאמר : הלביאה היא בת מלך ….

…סוראט אל-עם שקורא את זה, כי אלוהים אדירים יגאל אותו מנגע כל עין רואה, מרוע רשעים ומזימות רשעים . אל-קירמני אמר שהוא בטוח מפני רוע הבריאה והאנושות מרועו, ונאמר שהוא בטוח מפני הרע ולחישת השטן . ג'עפר אל-סאדיק אמר שאלוהים מציל אותו מרועו השטן האימתני ….

…ואם הוא רואה את ידו נופלת ממה שהוא רוצה מעבודה איתו ודיכוי או נבול, אזי פירושו באותה יד ויכולת אינו משיג את מבוקשו, והוא מוחלש על ידי מי שמבקש את עזרתו . ואם הוא רואה בידו את מעלת העוצמה והרגיעה בדיכוי, הרי שפירושו בידו וביכולתו לעשות את מבוקשו, ועזרתם של מי שמבקש ממנו עזרה, ויש בזה היבט אחר , שאורכו, קוצרו, חוזקו וחולשתו הם תוצר של בעליו, שהיד הופכת אליו, ויד של ידיים טובות, לדעתו, כמו שאמרה אבו בכר וסייד בן אלמוסייב, הם השתמשו ביטוי ~חזון~ עם שמות ומשמעויותיהם, והסתמך על חזון זה . אם הוא רואה כי ידו נחלשה, נפתחה, התייבשה או שרוחה מסריחה : להוציא אחרים מן הטרף, הרי זו שחיתות בעבודתו של בעליה, למה שהפכה, או שהשאיר את השלמתה אצלו , או חולשה של כוחו עליו . אם הוא רואה כי ידו הפכה את ידו של נביא מקרב הנביאים או חלק מהצדיקים, אז ראה כיצד אותו נביא או אותו צדיק היה זה שהנחה את אלוהים על ידיהם מהנחיה או שהציל אותו מ האבדון, וכיצד היה גורלו בקרב עמו, מה סבל מהם מפגיעה, ואיך זה היה התוצאה של פקודתם ופיקודם, כך גם אלוהים מנחה את העם ביד החזון, וזה היד תואר, ובאמצעותו אלוהים מציל את העם מטעויות הדרכה, וכל הנזק שייגרם בכך, בדומה למה שהנביא פגש באלוהים, כך שמצבו ומעשיו הם כתוצאה מכך, כמו המלאכות שהנביא, וזה חזון מכובד שרק אנשי סגולה ונפגשים איתו כמעט ולא רואים . ומי שרואה חזון כזה בפרט ללא אנשי סגולה, יראת שמים ויכולת, וכל מה שמתואר, אי אפשר להתקבל ולדחות ….

…פחם : זה מתאים לדלק, שכן הוא ערכה לבעליו עבור אותה עבודה הכוללת פחם . וביטומן : גם ערכה, מחסה וגן עדן מפני שליט, כי זה מציל ספינות ממים ….

…באשר לשני הגברים, הם מתייחסים להורים, שני אחים ושני השותפים, מי שחושב שאירעה בהם תאונה, ואז הפרשנות שלו עליהם, ובאשר לזרועות העליונות, הם אחים או שני בנים, הוא הבין. ואת חברו ואת המזונות שהוא מציל, ואורך הידיים הוא עלייה מוערכת וקצרן הוא כנגד זה. ומי שראה שידו נחתכה ונפרדת ממנה, אחיו, בן זוגו או חברו נפטר, או מה שנקטע ביניהם מבחינת המשכיות והרמוניה, וייתכן שהיה זה שבועה להישבע בזה ואולי זה היה כריתת יצירה או אחרת פרנסה, או שהיא תנתק את רחמיו. הרואה הוא אחד מאנשי הצדק המנותקים מגילוי עריות, ונאמר כי ראיית היד מנותקת היא חיוב בגניבה או בגניבה. ומי שרואה שידו השמאלית מנותקת, מחבר בין קרבתו ורואה במשפחתו כל טוב, ומי שרואה שידיו או אחת מהן שבורות, זה מכה שפוקדת אותו, ומי שרואה שיד אחת היא לבן יותר מהשני, אז הוא בורח מהרע וכובש את מתנגדיו, ואם הוא רואה ששטף את ידיו וניקה אותם, אין בו שום דבר רע. ומי שרואה שהוא חתך את ידו ללא כאב, אז ליבו קשור לאהבת מישהו, ונאמר שהידיים מנותקות לאורך החיים, ומי שרואה שהוא הולך על הידיים, הוא תלוי כמה מקרוביו שראו שהוא נבט יש לו את מה שהוא מכחיש כשהוא ער, כך שזה לא מחמוד. ומי שרואה שיש לו יד ביד, אז הוא מפסיק את החטאים, ומי שרואה שהוא מוחא כפיים, זה משני הצדדים נאמר שמחה והנאה, ונאמר שאין בזה שום תועלת וסטירת כפות על הפנים מציין את התרחשות הפורענות…

…האומה לראות את העבד בחלום הוא עדות לחיה לשירותה . וראיה לערוץ אלדר להפננת לכלוך ולכלוך, וראיות למה שאדם מטייל בו מחצלות ונעליים . וזה עשוי להצביע על כסף או תהילה וכבוד וניצחון על אויבים או על הסירה . ומי שרואה שהוא קנה שפחה לבנה, הוא ירוויח בסחרו ויהיה לו טוב . אם הוא קונה משרתת צעירה, הוא שואל משהו ולא מסוגל . ואם היה קונה שפחה שחורה הוא היה מציל אותם . וכל מי שרואה עוזרת יפה באה אליו, אז חדשות טובות יבואו אליו, ואם יש לו פרנסה עם הסולטאן שנעצר אז הוא לוקח את זה, ואם הוא נעדר אז הוא יבוא אליו . ואם נערת העבדים מכוערת, יש ששונאים אותו . ומי שרואה משרתת עוקבת אחר אנשים בשוק או מזמינה אותם לגילוי עריות, אז תיפול פיתנה בקרב העם ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר: ~מי שרואה שהוא אוסף שרפרף, מציל אותו, או שבא אליו או יסתכל עליו, אז הוא יפרנס מעוול .~…

…ומי שרואה את הנבחר, תפילת ה 'ושלום עליו, הוא יקבל סעד לאחר מצוקה וישלם את חובו, ואם הוא כלוא או מחויב, אז הוא מציל אותו ממאסרו ומשרשראותו ובטוח ממנו פחד, ואם הוא במצוקה ובצורת ויש עליו חסד וטוב, אך אם הוא עשיר, אז הוא מתגבר, אמר אבו הוריירה. שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, שמעתי את שליח אלוהים, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אומר : מי שראה אותי בחלום ראה אותי באמת, השטן לא מחקה אותי, ונאמר שהחזון שלו , עליו השלום, מעיד על אושר העונש, ונאמר שהוא הובס וניצח על אויביו, ואם הוא היה חולה, אלוהים אדירים ריפא ….

…גיהנום : סימן סמכות למהותו ולסמכותו על מה שנמצא מתחתיו, עם נזקו ותועלתו, ואולי הוא מעיד על הגיהינום עצמו ועל עונש האלוהים, והוא עשוי להצביע על חטאים, חטאים ואסורים וכל מה שמוביל אליו ומקרב אותו אליו . מתוך אמירה או עשייה . אולי זה הצביע על הדרכה, על האיסלאם, על הידע ועל הקוראן, מכיוון שהוא מונחה בחושך, יחד עם דברי משה , עליו השלום : ~ או מצא הדרכה באש ~, והוא מצא ושמע את דברי אלוהים אדירים בהדרכה . אולי זה מעיד על פרנסה, תועלות ועושר, מכיוון שהוא מכיל טוב בפנסיה למטייל ולהווה, כפי שאמר אלוהים אדירים : ~ הפכנו את זה לתזכורת והנאה עבור המאמינים .~ נאמר לו מי שהוא עני או מת, אשו כובתה . מכיוון שהערבים הוצעו כמתנות לאבן אל-סביל ולאורחת שהופסקו, על מנת שהיא תודרך ותוגן בפניה, כדי שיבטאו בנוכחותה נדיבות ועושר, וחוסר המעש שלה מסבל ועוני . אולי זה הצביע על הג'ין כי הם נוצרו מאש רעילה . וזה עשוי להצביע על החרב והמרדה, אם יש לה קול, רעם, לשונות ועשן . אולי זה הצביע על ייסורי הרשות, מכיוון שהיא ייסורו של אלוהים והוא סמכותם של שני העולמות . אולי זה הצביע על העקרות והארבה . וזה עשוי להצביע על מחלות, אבעבועות שחורות ומגיפה . מי שרואה שריפה נופלת מהשמים בבתים ובחנויות, ואם יש לה לשונות ועשן, הרי זו מרדה וחרב השוכנת באותו מקום, במיוחד אם היא נמצאת בבתים של עשירים ועניים, ו המאהב זורק את זה על האנשים, במיוחד אם זה נמצא בבתים של עשירים בפרט, ואם זה גחלים ללא לשונות הם מחלות, אבעבועות שחורות או מגיפות, במיוחד אם הם בכלל מערבבים אנשים . אך אם ירידת האש נמצאת בדיונות ובפדנים ובמקומות עיבוד וצמחים, הרי זו עקרות ששורפת צמחים או ארבה ששורפים ותופסים אותם . באשר למי שמדליק אש בדרך שהולכת, או שאנשים יונחו על ידה אם הוא מוצא אותה כשהוא זקוק לה, אז הידע וההדרכה הם מגיעים אליהם, או שהוא משדר אותה ומפרסם אותה אם הוא ראוי לכך, אחרת הוא יקבל סמכות, חברות ותועלת, והאנשים מרוויחים איתו . אם האש נמצאת בדרך שאינה בדרך, או שהיא שורפת מישהו שעובר בה או מניצת אותה או פוגעת בו בעשן, או שהיא שורפת את הבגד או את גופו או פוגעת בראייתו, אז זו כפירה שהוא עושה או מפקח, או רשות בלתי צודקת המפלטת בו או שהיא עוולה כלפיו בהתאם למידת שירותו אליו או בריחתו מהם . אבל אם זו הייתה אש גדולה שלא דמתה לאש העולם הזה, היא הועלה עליו כדי להיזרק לתוכה, אז רבים מאויביו רצו לפגוע בו, אז הוא יזכה בניצחון עליהם ויהיה עדיף עליהם , ואם היו זורקים אותו לתוכו, הוא היה מציל את איברהים, עליו השלום . וכל זה אם מי שביצע זאת היו אויביו, או החפץ בו היה איש צדיק . אך אם הוא רואה אותה מאיימת עליו במיוחד, או מי שהשתלט על הדלקתו יוצא איתו, אלוהים ירא את אדוניו ויסלק את מה שהוא ממעשיהם של אנשי הגיהינום לפני שהוא מגיע אליה, אז הוא נזף בה כי פחד ממנה . באשר למי שרואה אתו אש בתנור, בתנור, בקאון וכדומה במקומות בהם הוא נשרף, אז הוא משיג עושר ויתרונות, במיוחד אם פרנסתו היא למען האש, במיוחד אם זה גם בחורף . ואם יראה את אשו כובתה או כובתה, או הופכת לאפר, או מים או גשם מכבים אותה, אז יחסר לו והוא יושעה מעבודתו ותעשייתו . ואם מישהו שלא יחיה מזה במקומות כאלה ישתלב במזון, הוא היה רוצה שכסף או פרנסה ישמשו שליט או לסמכותו ולעזרתו, או על ידי התדיינות, סדרנות, סכסוכים ותיווך, אחרת הוא יהיה מותקף על ידי מילים ומילים רעות ורעות . לגבי מי שרואה את זה, זה נשרף במזון, בשמן או בכל דבר ממכירות, ואז הוא מגזים, ואולי הסולטן יבקש אותו והעם ייקח את הכסף שלו איתו . באשר למוות של אכילת אש, זה כסף אסור ופרנסה מזיקה שהוא אוכל, ואולי זה מכסף של יתומים, בגלל מה שיש בקוראן. אם הוא ראה אש מדברת בצנצנת או בשקית או בקערת כלים אחרים המעידה על זכרים ונקבות, אז מה שמיוחס לאותו כלי יפגע בג'ין ובכניסותיו, עד שידבר על לשונו . כמה מהם אמרו : אש היא מלחמה אם יש להבה וצליל, ואם המקום שאתה רואה זה לא ארץ מלחמה, אז זה מגיפה, כאב, אבעבועות שחורות או מוות שקורים שם . אבו-עמר אל-נח'איי אמר לשליח האל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ראיתי אש שיצאה מהאדמה והסתובבה ביני לבין בן שלי, וראיתי את זה אומר : א להבת הראייה והעיוור, האכילו אותי שכולכם אוכלים את משפחתכם ואת כספכם, אז הוא אמר עליו השלום : זה משפט שיקרה בסוף הזמן והורג אנשים מולם, ואז הם רבים עם כלים ומריבים בין אצבעותיו, והעבריין חושב שהוא פילנטרופ, ודם המאמינים עדיף למאמינים מאשר לשתות מים . ומי שמבעיר אש בכדי לשרוף אותה, הוא מקרין צו למלא את עוניו, כי הקור הוא עוני . אבן סירין נשאל על אדם שראה מנורה על אגודלו ואמר : זהו עיוור שהובל על ידי כמה מבנו . אם אני מערבב אותו לצליית בשר איתו, אני מאיר משהו שאנשים נוגעים בו . אם הייתי מכה על המנגל, הייתה לי פרנסה קטנה בעצב . אם עורר אותו לבשל סיר עם אוכל בתוכו, הוא גידל משהו שירוויח מהערך של ביתו . אם אין אוכל בסיר, אז עליו לתקוף גבר במילים ולגרום לו לעשות משהו לא נעים . כל מה שפוגע באש ונשרף מהגוף או מהבגדים, זה נזק ופורענות . ומי שיעלה באש יפגע בכסף אסור מהסולטאן . ומי שנפגע מזוהר האש, אנשים יעקרו בו בחזרה ….

…מי שרואה את נח יאריך את חייו, אך הוא נתקל בפגיעות ועייפות מצד האויבים, ותוצאת העניין תתרחש, ונאמר שלמי שראה את נח יהיו אויבים ושכנים שיקנאו בו, ואלוהים אדירים. היה מציל אותו מרעתם, ואלוהים יתנקם בהם ….

…אם אתה חולם לראות את בנך, אז הפרשנות שלו היא שהוא יגרום לך להתגאות בו אם בחלום הוא נאה וצייתני וישאף להגיע לדרגות הגבוהות ביותר . אם אתה חולם שהוא חולה או חולה, דע שתתמודד עם צרות בימיך הקרובים . אם האם חלמה שבנה נפל בתחתית באר, והיא שמעה את קולו וצרחותיו, הדבר מתפרש כצער עמוק, אובדן ומחלה . אם אתה מציל אותו, הפרשנות שלו היא שהסכנה תחלוף בחלוף ללא פגע ….

…הבחירה : מי שרואה כאילו הוא נבחר בקרב עמו, אז הוא יכה את הנהגתו, כי אלוהים אדירים אומר : ( ואדונך בורא את מה שהוא רוצה ובוחר ). האיש ביים : מהאורווה זה מראה את החששות ששרדו . והוא סיפר שאדם בא לכמה מהעוברים ושבים ואמר : ראיתי כאילו שכני הוציאו אותי מביתי . המעבר אמר לו : אתה אויב? הוא אמר : כן . הוא אמר : האם אתה בצער? הוא אמר : כן . הוא אמר : החדשות הטובות , כי אלוהים אדירים מציל אותך מרוע כל אויב, ומפטר אותך מכל דאגה וצער, כי הקב~ה אמר בעם לוט : ( הוציא את משפחת לוט מהכפר שלך, הם אנשים מטוהרים, אז הצלנו אותו ואת משפחתו )….

…ומי שרואה שהוא חובש טבעת או מציל אותה באונת ספיר, אז מפרשים אם יש לו אישה בהריון שמביאה ילדה ומתה במהירות, ואם אין לו אישה בהריון, אז הוא מציין ש היא בהריון, ואם הוא בפרישה, הוא ירים ילדה מושלכת ואולי יציין משהו ….

…סוראט אלכאף אמר כי אבן סירין שמדקלם את זה יהיה בטוח בחייו מכל המזיקים והפגמים, והוא יהיה בדרך הדת בכנות . אל-קירמני אמר, ~הוא יהיה ארוך ויתברך באושר בהמשך, ונאמר שהוא מפחד מהתככים של אויביו, ואלוהים מציל אותו מכך .~ ג'עפר א-סאדיק אמר כי סוף העניינים הוא מה שהוא רוצה ….

…גרדום לראות את הגרדום בחלום מציין צער גדול על כישלונך לשמור על מישהו שאתה אוהב . אם תעלה על פלטפורמת גרדום, תהיה אי הבנה בינך לבין חבריך שמאשימים אותך בהתנהגות כלשהי שלא עשית . אם תרד מרציף הגרדום, אתה יואשם בטעות ותענש על כך . אם חלמתם לראות חבר בפלטפורמת ההוצאה לפועל, הדבר מנבא אירועי חירום מתסכלים שיש לפתור או אסון גדול שיקרה עליכם . אם אתה חולם שאתה נמצא תחת הגרדום, פירוש הדבר שתסבול מהונאת חברים כוזבים . אם בחורה חולמת שהיא רואה את המאהב שלה מוצא להורג באמצעים אלה, זה אומר שהיא תתחתן עם גבר ערמומי וערמומי . אם אתה מציל מישהו מהגרדום, זה מנבא הנאות רצויות . אם אתה חולם שאתה תולה אויב, זה אומר ניצחון בכל התחומים ….

…אל- ארקאן : סימן לכל מה שניצל בו, המעיד על טביעה, כי אלוהים אדירים הציל את נח, עליו השלום, ואת אלה שאיתו ממה שהורד על ידי הכופרים מטביעה ופורענות . וציין את האיסלאם, באמצעותו הוא נשמר מבורות וממרדות . אולי זה הצביע על האישה והעבדה שמגנים ומצילים אותה מאש ופיתוי, כי אלוהים אדירים קרא לה נערה שפחה . אולי זה הצביע על האב והאם שיש להם את הגאולה ממוות ומצורך, במיוחד מכיוון שהיא דומה לאמא הנושאת את בנה ברחמה . אולי זה הצביע על הדרך בה אנשי האמונה יימלטו מהאש, ואולי זה הצביע על כלא, דאגה והיגיון אם הוא יעומם, לסיפורו של יונוס עליו השלום . מי שרואה שהוא עלה על ספינה בים, מתבונן במצבו ובתוצאות ענייניו, ואם הוא לא מאמין, הוא הופך למוסלמי, במיוחד אם הוא עלה אליו מאמצע הים לאחר שהיה בטוח על המוות, ואם היה אשם, חזר בתשובה על חטאו . ואם הוא היה עני, הוא ייפטר אחרי העוני שלו . ואם הוא חולה, הוא החלים ממחלתו, אלא אם כן ברכו נמצאת עם המתים, ויש מה שמאשר את המוות בחזון, ולכן רכיבה עליה היא ישועה מפיתוי העולם הזה . ואם היה ער והוא היה תלמיד ידע, הוא ליווה מדען או נהנה מדגל שבעזרתו הוא יינצל מבורות, לרכוב על מוסא עם הירקות, עליו השלום, בספינה . אם ראה שחייב הוציא את חובו והסיר את דאגתו . ואם יראה זאת, תישלל ממנו פרנסתו . שאלוהים ייתן לו מזונות מנקודה שבה זה לא נחשב, אם הוא זורם איתו במלואו, זה מעיד על רוח הרווח, וטראוס על הרצון . אם הוא רואה בכך רווקות, הוא מתחתן עם אישה או קונה עוזרת שתוכל להגן עליו ולשמור עליו . ואם יראה אדם מת בבית האמת, הוא יברח ויזכה בחסדיו של אלוהים אדירים מהאש ומאימיו . כמו כן, במהופך, אם הוא רואה מישהו בים כאילו הוא נמצא בתוך הקהל ורכב על השביל וקוצרו, אז הוא בורח באונייתו וממעברתה מאימת הים שלה ותאונותיה, אלא אם כן בחלום זה נפגע קשות ממנו במעברו מהאש, אז הוא מקבל את זה בים ככה וכדומה . ואם זה נלקח בשבוי, הוא נמלט ממאסרו וגרם לבריחתו, ואם הוא הגיע לחוף הים או ירד ליבשה, זה יהיה מהיר יותר, מהיר וטוב יותר . ואם ראה את האונייה עומדת וגלי הים סוערים, מאסרו נמשך אם היה כלוא ומחלתו התארכה אם היה חולה, וכל עוד לא יכול היה לפרנסתו ולא היה מסוגל לנסוע אם הוא ניסה לעשות כך, והוא לא יכול היה להגיע לאשתו אם היה מתחייב להגן עליה, והוא הפסיק לחפש ידע אם הוא סטודנט. במיוחד אם זה בחורף ובים . זה עשוי להצביע על מאסר, כאשר יונוס, עליו השלום, היה מרותק בבטן הלוויתן כאשר ספינתו נעצרה . עם זאת, התוצאה של כל מה שתיארנו היא טובה ברוך השם, והצלת המהות של הספינה ומה שהוצג בפניה ובה, כמו ישועת נח, השלום עליהם והישרדותם של את הספינה מהמלך הזועם, מכיוון שהירקות גערו אותה והורידו קרש מלוחותיה, עם התוצאה הטובה של יונוס, עליו השלום. לאחר מצבו, ומה שהתגלה לו . לכן הם אמרו שאם הספינה תיפגע או תיפתח, ימצאו מי שנמצא בה, אלא אם כן הנוסע שלה יוצא לנחיתה או רודף אחריה, ואין בה שום טוב . אם הוא היה חולה הוא מת ונשא אל העפר כשהוא נושא בעומס מחריד, ואם הוא היה בים, הוא ניזוק, ואולי הסירה שלו תישבר בגלל זרימתה מלבד מהלכה . במקום זאת, מתוך הרגל הערות שלו, אם הוא דוחף את טטארוס לארץ, הוא שבור וניזוק . ואם מחפש בעל ידע ראה כי ספינתו יצאה לנחיתה והסיעה אותה עליו, הוא יצא בידיעתו ובמחלוקתו לכפירה, צביעות או זנות, משום שהוללות היא יציאה מציות, ומקור הבולטות וחוסר הצדק, מניעת משהו במקומו, ואז לעלות על הספינה מהמים שבהם היא שרדה והיא מוגנת עד היסוד שלא נהוג לרוץ עליה, שכן יושביה גם יצא מהאמת ומהטעות הישנה . אם זה לא היה, אז אולי הוא היה פורץ עם אשתו ושהה איתה על פי מצבו, או אולי היה משחרר את שפחתה ומתמיד בקשר עם המלך, או אולי הענף שלו היה מותש ופרנסתו הייתה להיות בלתי אפשרי, ולכן הוא יחפש אותו חזרה מהמקום שהוא לא צריך . ואם הספינה שלו הונעה באוויר על פני מים אחרים, אז כל מה שמצוין על ידי זה אבוד, או חייל בגלל שירותו, נוצותיו וציודו, או שהוא מותקן משאר הספינות, והוא עשוי ציין את ארונו של מי שהיה חולה בין הסולטנים, השליטים, המלומדים והראשי, וכמה מהם אמרו : מי ראה שהוא נמצא בספינה על הים, בתוך מלך גדול או סולטן . הספינה היא בריחה ממצוקה, חרדה, מחלות ומאסר, שכן מי שרואה את עצמו כבעליו . אם הוא רואה שהוא נמצא בו, הוא נמצא בו, אלא אם כן הוא יימלט ואם יעזוב אותו, הישועה שלו תהיה מהירה יותר, ואם הוא נמצא בו בזמן שהוא על יבשה . הדאגה הייתה עזה יותר וההצלה הייתה רחוקה יותר, ואם החומה המבודדת ראתה שהוא עלה בספינה, הוא היה ממלא אחר המנדט של המלך הגדול ביותר עד לים, והאפוטרופסות תהיה בהתאם להוראות של הספינה ויכולתה, ואחרי הספינה מהיבשה אחריו מבידוד . ונאמר שרכיבה על ספינה בים היא מסע של חומרה וסכנה, והמרחק שלה מהיבשה, אחריה מהנרתיק . ואם הוא נמצא בעניין, אז הוא מסתכן, אז אם הוא יוצא מזה, הוא יימלט ולא יציית לאדונו, כי הקב~ה אמר : ~ כשלא הוביל אותם לצדק, הם היו שותפים . ” אם איש החזון הלך למדינתו, או שהוא סוחר שסחרו אבד, הספינה תחזור . אם הספינה הייתה טובעת ונתלתה עליה עם לוח, אז הסולטן היה כועס עליו אם הוא היה מושל, אז הוא ברח והמדינה חוזרת אליו . ואם הוא היה סוחר, אז הוא צמצם את כספו ופצה על כך, ואם הוא טבע אז הוא כמו טובע . ומי שרואה שהוא נמצא בספינה בלב ים, אז הוא יהיה בידי אלה שיורדים ממנו, ומותו יהיה ישועה מרוע מה שהוא ירא . ספינתו טבעה ולוחותיה פיזרו את המזל עבורו בזה שהוא יקר לו . ונאמר כי הספינה ההרוסה היא מסע בבטחה, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ארון הקודש עשה לך כיף לרוץ בים בפקודתו .~ הספינה העמוסה באנשים בטוחה עבור מי שנמצא בה במסע, כי אלוהים אדירים אומר : ~הגשנו אותו ואת מי שנמצא איתו בתיבה הטעונה .~ ושוטרי ספינה פגעו בדגל או מקבלים כסף מתלונה . והוא לקח את חבל הספינה, חסן אלדין וחברי הצדיקים בלי לעזוב אותם, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ותחזיק בחבלי אלוהים כולם ואל תפריד .~ ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני נמצא בספינה שחורה ולא נותרה אלא חבלים . הוא אמר : אתה אדם שדתו אינה נותרה אלא כנות, וחבלי הספינה הם בעלי הדת ….

…ומי שרואה שהוא נמצא בספינה ושקע והוא מברך, אז הוא טובע בענייני עולם ותוצאותיו יהיו טובות ….

…ומי שרואה שאדם מת טבע בים, או שמה שנדרש מטביעה מבחינת המשפט, אז הוא טובע באש, כי אלוהים אדירים אומר: ~ מחטאותיהם טבעו והביאו אש ~….

…אלי-Sawaqi : אל- Saqia מציין את הקורס, מיקום ואת סיבת הפרנסה, כגון ל- Hangout, תעשייה, נסיעות, וכן הלאה . אולי זה הצביע על הפצעים להאריך אותם במים, שכן זהו מסלול שקדמו לו הפרדסים, וזה עשוי להצביע על השקיה והשקיה, לשאת מים ולהביא אותם אליהם . אולי זה הצביע על העלייה לרגל לכביש הנסיעה, למטיילים שהולכים עליו כמו מים . אולי זה הצביע על היצירה, כי זה גלגל המים של הגוף . אולי זה הצביע על חיי הבריאה אם ​​זה למען הציבור, או על חיי הראש שלו אם הם פרטיים . מי שרואה גלגל מים זורם עם מים מחוץ לעיר ובתוכו בחריץ עם מים צלולים ואנשים משבחים את ה 'עליה או שותים ממימיו וממלאים את כליהם מתוכם, הביטו במה שיש בהם, ואם הם נמצאים מגיפה, הוא יפונה ממנה ואלוהים אדירים יכול לספק להם חיים, ואם הם נמצאים בקשיים, אלוהים ייתן להם שגשוג. או עם גשם מתמיד או חברות עם אוכל, ואם הם לא נמצאים בכל זה, הם מואשמים שיש להם הרבה מאוד כסף לקנות סחורה ומה הם קיפאו מהחפצים, ואם המים שלהם חשוכים או מלוחים או מחוץ לגלגל המים שמזיק לאנשים, אז זה רע לאנשים ולרע בהם, או מחלה כללית כמו הצטננות בחורף וקדחת בקיץ, או חדשות שנואות למטיילים, או שלל אסור וכסף זדוני הכלול את כמות והעלאת הראייה . באשר למי שרואה אותה כעבדת בביתו או בחנותו, הראיות שלה נובעות ממנו במונחים שלו, בהתאם למידת טוהרם, טובת המים וזרימתם המתונה . ומי שראה בה עוזרת בית לפרדס או דונם שלו, היא התבוננה במצבו, ואם הוא היה רווק הוא התחתן או קנה עוזרת בית, הוא היה מתחתן איתה. המים שלהם הם דם, מכיוון שמשפחתו מתחתנת עם מישהו אחר, בין אם בחוסר הטעות שלו ובין לאחר הפרדתו על פי מצבו ומה הוא בעליית שנתו . חלקם אמרו : גלגל המים שאדם בודד חוסם ואינו טובע בו הם חיים טובים עבור מי שבבעלותו, במיוחד אם המים חסרים מהמהלך המוגבל שלהם בקרקע, ואם הם גולשים ממסלולם. מימין ומשמאל, אז הם, צער ובוכה על אנשי המקום ההוא, וכמו כן אם גלגל המים מתבצע במהלך המגורים והבתים, זה חיים טובים לאנשים . מסופר שאדם ראה גלגל מים מלא אשפה ומטאטא, והוא לקח את חפירה וניקה את גלגל המים ההוא ושטף אותו עם הרבה מים, כך שקנקן המים בו יהיה מהיר וברור, אז הוא הציע לו שממחר זה יהיה צפוף וקל ביותר באופיו . האגן : איש של סולטן מכובד, נפאא. אם יראה אגן מלא, הוא יזכה בכבוד ובכבוד מאדם נדיב . אם הוא עושה שטיפה ממנו, הוא יציל את מי שכן ….

…הים : לגבי הים, זה מתייחס לכל מי שיש לו סמכות על הבריאה, כמו מלכים, סולטנים, אספנים, שליטים, מלומדים, אדונים ורוחות על כוחו וסכנתו הגדולה, ולקיחתו ונתינתו וכספו ידיעתו על מימיו, והכוונת אנשיו או כוחותיו או טיעוניו ומצוותיו, הדגים שלו הם נתיניו, אנשיו הם פרנסתו וכספו או ענייניו והנהגתו, ובעלי החיים שלו עוזריו ותלמידיו, ספינותיו , חייליו, בתי מגוריו, נשותיו, נאמניו, סחרו, חנויותיו, ספריו, קוראנים והלכות משפטים . והים עשוי להצביע על העולם וזוועותיו שאדם מוקיר ומממן, ומרושש אחר והורג אותו, ומחזיק אותו היום והורג אותו מחר, מכין אותו להיום ומשמיד אותו אחריו . ספינותיה, השווקים שלהן, עונות השנה והנסיעות הנוכחיות שלהן, מעשירות אנשים ומרוששות אחרים . ורוחותיה הן פרנסתה, מספרה, תאונותיה, טוארגיה, תושביה, דגיםיה, פרנסתה, חיותיה ובעלי החיים שלה, מזיקיה, טוארגיה, מלכיה וגנביה, ודאגותיה והמרדה שלה . יש לו כוח אם זה בקיץ ובים הזה, או שהוא צף בידע ומתערבב עם תלמידי חכמים, או שהוא מתרחב בכסף ובסחר עד כדי ההלל שלו בים וכוחו על המים, ואם הוא שוקע במצבו ואינו מת בטביעה שלו, והוא לא מוכה, או במצב של ייסורים, מפליג בזמן שהוא נמצא בו. ומאמירתם כי כך וכך טבע בעולם הזה וטבע באושר וידע, ועם הסמכות, ואם משהו מת, הוא טובע, משחית את חובו וכוונתו מוטעית מהנדרש, לעמוד ב לידה וטביעה . אבל אם הוא נכנס או שחה בו בחורף ובקור, או בזמן שהוא רעד, אירע עליו אסון מהסולטן, מאסר או ייסורים, או מחלה, מימיות ורוחות מזיקות, או שהוא היה נקלע למיתון קטלני . אם הוא טבע אז, הוא נהרג במחנה שלו או שחובו הושחת בפיטנה . ומי שלוקח מהמים שלו, שותה אותם או רוכש אותם, הוא אוסף כסף מכוח כמוהו, או שהוא מרוויח מהעולם הזה כלפיו . ומי שנכנס לים ופוגע בו מקרקעיתו, בוץ או בוץ, הוא מן המלך הגדול ביותר או מרשות המקום ההוא . ומי שחוצה ים או נהר לצד השני, הוא ינתק בלחש ובאימה או מפחד, והוא יינצל מזה . וכמה מהם אמרו : מי שראה את הים מכה במשהו שהוא קיווה לו, ומי שראה שהוא נלחם בים, אז הוא נכנס לעבודת המלך ומתעתע ממנו, אז אם הוא שותה את כל מימיו הוא הבעלים של העולם ומאריך את חייו, והוא מכה כמו כספי המלך או כוחו, או שמקבילו נמצא ברשותו . אם הוא שתה אותו עד שיסופר ממנו, אז הוא מקבל מהמלך כסף שבעזרתו הוא מממן בחייו הארוכים ובכוחו, ואם הוא שואב ממנו, הוא מבקש מהמלך עבודה ומקבל אותה כמו שהוא נובע מזה. אם היה שופך אותו לכלי, הוא היה מרוויח הרבה כסף ממלך או שאלוהים הכל יכול ייתן לו מדינה בה הוא אוסף כסף. המדינה חזקה יותר, רחבה ועמידה יותר מהים, מכיוון שהיא מתנת האל . ומי שרוחץ מהים, חטאיו יכפרו עליו ודאגתו למלך תוסר . ומי שמסתובב בים, הוא מתגורר על חטאים . ומי שרואה את הים מרחוק, הוא רואה אימה, ונאמר שמשהו יתקרב אליו שהוא מקווה . עדיף לראות את הים ברוגע מאשר שיהיו לו גלים סוערים ….

…שחייה אם חלמת לשחות, זה אומר סימן טוב והצלחה אם אתה אוהב לשחות . אם אתה חולם שאתה טובע בזמן שאתה שוחה, זה מנבא שתסבול הרבה דאגות ובעיות . אם בחורה חולמת שהיא שוחה עם חברה שבקיא בשחייה, פירוש הדבר שתכונותיה הטובות יהפכו אותה למקובלת, וחבריה יעלימו עין מפרשיות האהבה שלה, בעוד ששחייה מתחת למים פירושה סכסוכים, מחלוקת ו לדאוג ….

…ומי שרואה את הפרד ממהר ללכת עד שהוא טובע, זו נסיעה דחופה ….