…ומי שרואה שהוא פונה לשטן, אז הוא מתייעץ עם אויביו ומראה להם לדכא את אנשי הצדק, ולכן הם לא יכולים לעשות את זה כי אלוהים אדירים אומר, אלא לברוח מהשטן כדי לצער את אלה שמאמינים, ושום דבר לא מזיק אותם למעט אלוהים ….

ומי שראה שיש לו ממשל, הוא היה מכה כסף שאויביו לא יכולים להיות בטוחים עליו,

…שיער אפור בחלום נחשב לנוער, וסימן לאריכות ימים, חולשה ועוני . ומי שרואה בזקנו שיער אפור שלא היה לבן לחלוטין, הוא בעל הכוח והכבוד הטובים ביותר . ומבחור צעיר שיש לו אישה בהריון, יבוא בן זכר . אם אישה רואה שיער אפור על ראשה, אז בעלה מחליף אותה לנערה או אישה . ונאמר : שיער אפור הוא הגעתו של נעדר או אורח . והאפירה של שיער גוף לעשירים מעידה על אובדן כסף, ולעניים יש חוב שהם לא יכולים לשלם . האפרור של האישה האלמונית הוא עדות לכך שהשתל התייבש, הצבא אפור והחולה הפך לאפור במותו . ושערות אפורות מחשש לביטחון משליט או מלך . ונאמר : האפירה של אישה היא מילים מכוערות שהיא שומעת מקרובי משפחתו של בעלה, וזה עשוי להצביע על גירושין . ומי שרואה את זקנו מאפיר איבד את חובו או את כספו . ואבן סירין, אלוהים אדירים ירחם עליו, נהג לשנוא שיער אפור למי שלא הזדקן, והוא אמר : אפרור הוא ירידה בכסף, במיוחד אם השיער ארוך . ואם הוא רואה שקטף את שיערו האפור משיערו, הרי שהוא מפר את הסונה ואינו מכבד את הזקנים . אולי אפור הזקן מעיד על ריחוק וניכור ….

…ש : מה עם סיוטים , או מה עם ג'ת'ום? כיצד הם יכולים להיפטר מהם , ומה עושים אלו הסובלים ממשהו מזה? הסיוט ויש שקוראים לזה Bama : Jathoom . זהו סוג של חלומות לנדנד קא גדל משהו יושב על החזה של החולם ואת לצמצם את עצמו . נאמר בפירושו : אותו רצון שאינו רצוי מתוך החלום בדמות יצורים שהיה מכביד על השינה החולמת והמופרעת . . . הסיוט הוא : החלום לשאת חווית חרדה ופחד , ולאחריו אחזור מפורט של חלום קשה על תוכן החלומות הללו שחווה הפרט בשנתו , וכולל איום על חייו או על תחושת הביטחון והכבוד העצמי שלו. . הסיוט גורם לאי נוחות קשה לאדם והוא בדרך כלל גובר עם לחץ פסיכולוגי או לחץ גופני . לחשים מדברים אלקה בוס בדרך כלל בתקופות שינה המלווה בתנועת עיניים מהירה יכול להתרחש בכל עת . עולה בסמוך לסוף השינה בתוספת נוכחות של פעילות במערכת העצבים האוטונומית , ולעתים נדירות מתבוננים בתנועות הגוף במהלך ההתקף . עם התעוררות מן הסיוט הופך במהירות אדם מודרך משמר יכול לתת פרטים של החלום, אם או כאשר אתה מתעורר בבוקר , עלול למצוא את זה קשה לחזור לישון . אנו אומרים : זו בעיה כאשר תדירות התרחשותם בזמן קרוב . ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…אל-מהראס : אדם שעובד וסובל מצוקה בתיקון עניינים שאחרים אינם יכולים ….

…האם החיפוש אחר פרשנות חלומית מוביל למה שמכונה חרדת ציפייה, ואז מוביל לאשליות, אשליות וחשיבה פסימית? זו נקודת מבט, ואני שומע את זה הרבה ממקצועות הפסיכיאטריה, והאמת היא שזה יכול להיות נכון לגבי קבוצת חולים, והם מעטים, אך רבים מאלה שיש להם חזונות חוזרים עשויים משמעותם מעידה על בשורות טובות או חדשות טובות, וחלומות חוזרים עלולים להעיד על חטא שהתרחש איתו החולם, ואז ביטוי החלום הזה הוא סיבה לבעל החלום הזה לוותר על חטא, וייתכן שזה חטא גדול . לסיכום : בהשערה זו יש מטפלים מסוימים, פסיכולוגים אינם מאמינים בסך הכל ואין להכליל אותם לאנשים עם חזונות או חלומות חוזרים ונשנים . הנחה זו עשויה להיות הסיבה לעוינות של קבוצה גדולה מהם לביטוי חזונות, אך יש להבחין כאן בין חזונות, חלומות וחלומות, ורבים מדבריהם של פסיכיאטרים חלים על מה שמכונה חלומות מקטרת. , אשר שונים מהחזון שהוא מאלוהים ולא מהחלום שהוא מהשטן, אז שיידע זאת . לסיכום : אני מציין כאן שהיבטי החזון אינם נפרדים ואין ביניהם שום קשר, אלא קשורים זה בזה במובן שמי שמביע לא צריך להשמיט אחד מהם, לכן לראות תאריכים ולאכול אותם, למשל, אינו ראוי לשבח אלא אם כן הוא נתמך על ידי ההיבט הלשוני והזמני, ולא תמיד ניתן לראות ראייה באש אם זה חורף. היא נתמכה על ידי הצד הנגזר של החזון, ואנחנו יכולים לומר שהאיור הבא מראה לנו את ההיבטים של חזון חופף : מעגל זה מסתובב במוחו של האדם המביע את החזון כאשר הוא שומע את החזון, ובזמן קצר מאוד; הוא מנסה לקשר את החזון לאחד ההיבטים על מנת להגיע בשלום לחוף הישועה, שהוא הביטוי שלו, ולכן הפרשנות נקראה ביטוי, כאן אני מציע הדרכה למי שרצה לבטא : 1_ חימוש עם נשק הידע המשפטי מהקוראן הקדוש, סונה של הנביא והשפה הערבית ומילים נרדפות וניסוחיהם, בידיעת זמן החזון, ובחקירת הבעלים . 2_ לקחת בחשבון את הספרות הלגיטימית בעת הביטוי, וללכת על פי הנימוסים והשלום עליו . 3_ לא להפחיד אנשים ולהטיל אימה עליהם עם התוצאות שהושגו – מחשבה – על החזונות . 4_ לא להיות בטוחים לגבי הביטוי על ידי מי שמביע או נשבע לביטוי, לכן ביטוי החזונות נובע משערות כשהוא מתברר לנו . 5_ לא להגדיל ידע מסוג זה בכל מפגש או הרצאה; מכיוון שהדבר מוביל ליתר ביטוי בכך שאינו מקיים את המגבלות שציינתי בהיבטים של ביטוי החזון, כשם שמי שנמצא יותר באמנות נשרף בו וזה ידוע . 6_ לחצות את עצמו לא לומר שמי שמביע איזו תובנה או השראה בהמלצה זו של עצמי, הורה לנו לא לשבח את עצמנו . 7_ זה אחד להביע – מה שהוא היה מסוגל – צריך לנסות כדי חזיונות תוסט טוב, ואם הוא לא יכול למצוא דרך בשביל זה, הוא לא צריך להביע אותם ולהיזהר מהם . 8_ לא להסתמך על חלומות ואשליות, אז כמה אנשים עובדים עם מדע זה בעידן הזה, והרבים שנכנסים אליו ושואלים אותו למעט סימן אחד, אם כי עצוב, מצביע על כך שהפכנו לאומה חלומית, בורחת מ המציאות המרה והעצובה שלה, של חלומות, ואז בניית ארמונות, והגשמת הניצחונות, התפילה בירושלים ותבוסת הצבאות והריבונות על העמים, לא על ידי פעולה אלא על ידי חלום, וזו המציאות המרה שלנו , ויש להכיר בזה תחילה על מנת לתקן זאת ולטפל בה, ואז אנו נפטרים מחולשה זו וזמה . 9_ מי שמביע את עצמו צריך לשמור את סודות האנשים ששואלים אותו על חזונותיהם, ולא לגלות אותם בגאווה או בלעג . כן, עלינו להצטרף לשורות המדינות המתקדמות מבחינת מדע, כוח וכלכלה, מציאות ולא חלום, אלא אם כן הם הגיעו לאלוהים, יעידו ….

…שופט אם אתה חולם להופיע בפני שופט, הדבר מצביע על כך שהליכים משפטיים יפתרו סכסוכים . עסקים או גירושין יכולים לקחת פרופורציות עצומות . אם התביעה הוסדרה לטובתך, המשמעות היא סיום מוצלח של התביעה . אך אם התיק נגדך יוסדר, אתה התוקף ועליך לחפש את הזכות להתלונן ….

…ילד : בפרשנות, אז אויב חלש מראה ידידות ואז מגלה איבה . אם הוא רואה גבר כאילו הפך לנער, אשתו איננה . עם זאת, חזונו מעיד על הקלה עבור מי שנמצא בו . אם הוא רואה את עצמו נושא ילד, הוא מנהל רכוש . ומי שרואה שהוא לומד ספרות בקוראן מספרים, יחזור בתשובה מחטאים . ומי שרואה כאילו נולדה לו קבוצת ילדים, החזונות שלו מעידים עליהם, כי רק ילדים יכולים לגדל עם סבל . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו בחיקי ילד צורח . הוא אמר : ירא אלוהים ואל תכה במקל . ונאמר שמי שראה ילד קטן לאחר שלא התערבב עם גופו, אז זה משהו שהוא יקבל או ייעלב . אמרו כי ילדים קטנים מגלים דאגות קלות ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר: החזקת שוטר משום שרוע הוא בים, לא חבר ולא אויב יכולים לאבטח אותו, והוא גנב בוגדני או סוחר אמין ….

…הקנטרה היא בחלום סימן לחשדות, ואולי היא מעידה על העולם בגלל מה שהוזכר בחדית ' : ( העולם הוא ארקייד, חוצה אותו ואל תחצה אותו ). ואולי מסומן על ידי הקלה על דאגות ומלאכים . ורכיבה על קשת בחלום היא עדות לרכיבה על חיה . קנטארה מציינת עושר, אריכות ימים, מחלות או הפרת הברית . וקנטארה הוא אדם שאיתו אנשים יכולים להגיע לענייניהם ולצרכים שלהם, והאיש הזה יכול להיות מלך או שליט או איש חכם . הקשת הלא ידועה מציינת את העולם, במיוחד אם הוא נמצא בין העיר לבית הקברות . אולי היא ציינה את הספינה או את השביל, ואם הוא נוסע, זה תפוגת המסע שלו . מי שיהפוך לקשת יזכה בסמכות ואנשים זקוקים לו ולסמכותו . ומי שרואה שהוא חוצה קשת עץ, יש אנשים צבועים שנכנסים אליהם ….

…שמיים אם אתה רואה שמים בהירים בחלום, זה מנבא שתסע עם אנשים בולטים ותזכה בחסדם ומעמדך יעלה . אם השמיים מעוננים זה מבשר על אירועים לא נעימים ונקלע לצרות עם נשים . אם חלמת שאתה טס בשמיים עם פרצופים מוזרים ומכשפות ובעלי חיים, תהית לאורך כל החלום אם אתה באמת נמצא בחלום, זה מצביע על כך שכל הבעיות והכאבים החדים שמגיעים אפילו עד קהות החושים יכולים להיות מופחת על ידי מילה אחת, שהיא קנאה, ואז תסבול מקנאה במערכת היחסים שלך עם האדם שאתה אוהב וזה יוביל לזעזוע בכנות שלך . אם אתה רואה את השמים בחלום הופכים לאדומים, אז העתיד יביא איתו אירועים רבים, תהפוכות והתפרעויות . אם אתה רואה שמיים זרועי כוכבים, פירוש הדבר צרות ומאמצים רבים מעל לרמה האנושית לפני שתגיע לשיא השאיפה שלך . היזהר מאויבים בעסק שלך . אם אתה רואה שמים מוארים עמוסים בהמונים שמימיים, משמעות הדבר היא חיפוש רוחני נהדר, אך בסופו של דבר תיסוג לעבר הטבע לתמיכה וניחומים . סביר להניח שתתאכזבו גם ממזל . אם אתה רואה אנשים שאתה מכיר בשמיים, זה מנבא שהם עומדים לבצע מעשה פזיז בדרכך, ואחרים יהיו הסובלים התמימים . חלום זה מלווה בדרך כלל באסונות גדולים . אם עלית לגן עדן בחלום, לא תצליח ליהנות מהעמדה שהתאמצת להשיג, והכיף יסתיים בעצב . אם גברים צעירים חולמים לעלות לגן עדן באמצעות סולם, הם יעלו מהדרגות הנמוכות לאותן דרגות בולטות, אך הם לא יצליחו להשיג נחת או הנאה . אם אתה חולם שאתה בגן עדן ופוגש את ישו וחברים, תתמודד עם הפסדים רבים, אך אתה תאלף את עצמך לשאת אותם באמצעות הבנתך הנכונה את טבע האדם . אם אתה חולם על העיר השמימית, פירוש הדבר של טבע מרוצה ואדוק ושהמצוקה תגרום לך מעט נזק ….

…אשכים : עירום האויבים שאיתם הם מגיעים אליו, ואם יראה את אשכיו מנותקים ללא נקע או פגיעה בהם, אז אויביו ינצחו ככל שיקבל מהאשכים, ואם יראה כי אשכיו הם גדולים או שיש להם כוח מעבר לגורלם, ואז הוא חדיר נשימה שאויביו לא יגיעו אליו רע . אולי הפרעתם הייתה הפרעת הנקבות מהילד, אם היו ראיות בחזון הטוב . מכיוון שהאשכים הם שתי הנקבות, והביצה השמאלית היא הנער, ואם הוא רואה שזה נלקח ממנו, בנו נפטר, והוא לא נולד אחריו . אם ראה שהוא נתן אותה לאחרים בחסד נפש ממנו, והיא ממנו, אז נולד לו ילד ללא בגרות והילד מיוחס למישהו אחר . אם הוא יראה כי האשכים שלו נמצאים בידי אדם ידוע, האיש יזכה בכך . אם האיש הוא אדם צעיר אז הוא האויב שלו, ואם הוא רואה שהוא אדון, הוא יכה בכסף שאויביו לא יכולים להבטיח . וראה אדם כאילו יש לו עשרה זכרים ואין לו אשך, אז הוא אמר את חזונו במעבר חצייה ואמר לו : יהיו לך עשרה בנים, ולא נולדת לך נקבה . באשר באזור הערווה : שלו הירידה תקפה הסונה, והגידול זה כסף וכוח המתקבל מהצד של אדם שאינו ערבי . אם ראה כאילו הסתכל בשיער הערווה שלו והוא לא ראה שיער כאילו מעולם לא נבט, הוא ציין עליו אבן בכסף או בשני הפסדים שיהיו לו . אם יש לו הרבה שיער כדי למשוך אותו דרך האדמה, אז הוא ירוויח הרבה כסף עם שחיתות בחובות, ובזבוז שנים ואבירות ….

…שובבות עצירת נזק מהדרך בחלום מעידה על קנאה בדת, או עירנות לבעלים וילדים, או הסתייגויות מדברים, או סליחה על חטאים וחטאים . אולי זה מצביע על המיקום, הפיקוד, האיסור, ההפקדה והבידוד, מכיוון שהעלאת אדם לדרך אחר קוצים או אבנים, או כל מה שפוגע באנשים ממנו, מעיד על גסויות בדיבור, או על פגיעה בלשון וביד, ואחר כך עשוי להפוך שודד . אם הוא היה שליט, זה מעיד על חוסר הצדק ועל העוול שלו, והאנשים מקצים לו את מה שהם לא יכולים לסבול מתאונה שמתרחשת או סגן שמגדיר אותו להשתלט על תלונות העם ….

…נכות אם חלמתם על חוסר אונים, פירוש הדבר של אומללות באהבה ובעבודה, ומשמעות הדבר היא שהאויבים לא יובנו לא נכון ומחלות עלולות ללכת בעקבות החלום הזה . אם אתה חולם לראות אחרים חסרי אונים, המשמעות היא שאתה עלול למצוא בעיות ואכזבות שונות בעבודה ….

אבו סעיד, המטיף, אמר כי אל-דהב אינו משבח את הביטוי לשתי משמעויות, אחת מהן היא שמונחו מבוסס על ללכת

…ומי שראה שהוא הפך לשופט כשהוא פוסק בעם ולא היה ראוי לכך, אמר אבן סירין אם הוא לא היה שופט והוא ראה שזה יגרום לו נזק, ייסורים, מצוקה וצרות, והוא היה ללכת עם מה שהיה לו מכסף ורהיטים, ואם הוא היה בנסיעה שתנתק את הדרך אליו, והוא פגש בעייפות ובמצוקה והרס את כספו, ואם הוא היה בקיא בקיאות במערכת המשפט, הוא נהיה שופט ותנאיו יושרו ושריפותיו מאורגנות ….

…לדבריו, קירמני ראה כי בסערת המוות ובנטיות הרגל, זה לא הוגן כלפי עצמו אומר, ~ אם אתה רואה את העוול – עושי סבל של מוות ~ , ונאמר שזו דת אללה את מותו , ואת התקווה לספר שהוא נוסע, ואמרו לו ללכת לכספו או להשליך את ביתו ולשנות את מקום מגוריו ….

…בחלום היא קומתו של גבר, ושני הגברים הם כוחו בתקופות טובות ורעות . אם הוא ראה שרגליו עולות לשמיים ומתרחקות ממנו, אז אביו נפטר . אם היה רואה שהם הובאו, הוא היה מאכזב בכספו . אם הוא רואה שהוא ניאף ברגלו, אז הוא הולך מאחורי הנשים . ואם הוא רואה שהוא הולך יחף, אז הוא יהיה עייף ואובססיבי, ואם הוא רואה שהוא אוכל אדם, הוא יזכה לקרבה ואמצעים לאלוהים הכל יכול, וענייניו יצליחו, וכל צרכיו מתקיימים מעניין דתו ועולמו . ומי שרואה שרגליו בוערות, מה שיש בבעלותו ישתנה וישתנה . ומי שרואה שיש לו הרבה רגליים, אז זה טוב ותועלת למטייל, ולאלה הסובלים מנהיגות, ולמלחים מסע עם תועלת רבה, לעניים יש דברים למי שמקווה מדברים טובים , עבור העשירים, החולי והמחלות, עבור חולי העין, ראייתו נעלמת, ועל האנשים הרשעים מאסר, צער והאשמה . ומי שרואה את אחת מכפות רגליו כאבן, היא מתייבשת ואינה מרוויחה ממנה . הוא הרגיש שדאס מלך, זה משפיע על שני גברים ושני גברים, דינרים מהלכים תמונה של המלך . ומי שראה שרגלו חתכה חצי מכספו מזהב . ושני האנשים הם אבות . ומי שיש לו רגל ישרה או הרבה בהונות ברגל, הוא יקבל נחמה, אכזריות וכוח . ומי שראה ששני גברים חותכים את הזהב שלו, אולי זה מעיד על מותו . ומי שרואה שרגלו שבורה, אל תתקרב לסולטן במשך ימים, שיעזוב את ארצו, ויבקש מאלוהים בריאות . נאמר : אם הוא חולה, זה מותו . ומי שיראה שאחת מרגליו ארוכה מהאחרת, הוא ייסע ויעזור . ואם הוא עשיר, אז הוא יחלה, כי העשירים צריכים מישהו שילך בענייניו . ואיש המלך מציין את אנשיו, ואם מלך רואה שהוא כרת את איש מלך אחר, הוא לוקח עבדים מאנשיו . ומי שרואה שיש לו ארבע רגליים, אם הוא עני, הוא נוסע ומקבל עזרה, ואם הוא עשיר אז הוא חולה, וזה עשוי להצביע על אריכות הימים שלו ועל זקנתו, וזה מעיד על המטופל שהוא גוסס, ומי שרואה שהוא הולך על רגל אחת מעיד על כך שחצי מכספו או מחצית מחייו נעלמו . ומי שרואה שהוא הולך על שלוש רגליים, הוא לא מת עד שהוא הולך עם המקל, לא בגלל זקנתו, חייו הארוכים, או בגלל מחלה הפוקדת אותו . והשופט והמושל אם הוא רואה שיש לו הרבה רגליים ללכת איתן, אז הוא מבודד ולא הולך אלא עם סוכנים . ומי שרואה שרגליו עשויות ברזל מעיד על כך שאריכות החיים שלו, כסף טוב בפרנסתו ובכסף שלו, ואם הוא רואה אותם מזכוכית מעיד על חוסר חייו וחולשת יכולתו . אם הוא יראה אותם מזהב, אז הוא יחפש אותם בזהב עבורו, עם קנס . ואם יראה אותם מכסף, יחפש אותם בחיפוש נשים . ואם ראה אותם מנחושת, ביקש אותם בפשיטת רגל . אם הוא רואה אותם מעופרת שמצביעים על קהות או שיתוק, אלא אם כן יש בחזון ראיות שמעידות על טוב, אז הוא משתדל איתם להנאתו של אלוהים אדירים, או שהוא עומד איתם למען האל הכל יכול . ואם הוא רואה את בשר רגליו נעלם, זה מעיד על צדקתו . ואצבעות רגליו מעידות על מעשי הצדק . ומי שרואה שרגליו כואבות, הוא רדף אחרי צרות, ומוטל עליו עונש . ונאמר : מי שסובל את רגלו הופך ממצב אחד למשנהו ….

…הכתר : הכתר מנהל את הקורס, ונאמר שזה כסף נוסף, ידע וילד שמקיים אותו, והכתר לאישה הוא בעל לא-ערבי, ולגברים ללכת מה שמייחסים לו , כי זהב לא מוצא חן בעיניו, ואם ראה סוחר לשים את הכתר מעל ראשו או לגנוב אותו, אז כספו נעלם, ואם מעמדו הוא סמכות, תהיה לו טעות בדתו ואם המלך יראה כי שלו כתר או כתר הונחו מראשו או נלקחו מראשו, רכושו מוסר ….

…החזון של ילדה רזה לאב Balastsaga דבר קיץ עמ' האבן Nawfal – אללה עשוי להיות מרוצה ממנו – מבן קיץ אבא הילדה הרזה אמו האשים לוד היה עבדול Muttalib אמר : רצופים שנתי Quraish עור Jdbh Oqahlt ו להשיל את העצם , היא אמרה : בזמן שאני משקר הו אלוהים, או מהום אם אני עם טלפון מפורסם שצועק בקול סהל אומר : הו, קורייש, הנביא הזה נשלח ממך, וזה במהלך עזיבתו, אז הוא חי בטוב ופוריות . אל תראה ממך אדם גבוה ולבן עצם שמרסק שתי עיניים , מתגאה בו ושנה מוקדשת לו , אבל תן לו להציל אותו ואת בנו ולפנות אליו מכל בטן אדם , לא פליסקנאה של מים פגעו מן טוב כדי לקבל את הפינה , ולאחר מכן נבחרו בקפידה פעמים House שבע לחיות עד אביו האף-בי-איי Felictsag גבר שמאמינים אנשים , לא כוללים הטהור וטוב עצמה , לא Vgshm אם אתה אוהב ואתה לחיות . היא אמרה : אז הכרת האל הפכה לאישה מפוחדת. העור שלי ומוחו עמדו. החזון שלי נקטע, אז ישנתי בנהרות מככה . אז, הקדוש ואסור, אם הוא נשאר עם אותו , הוא abtahi אלא אם הוא אומר את זה הוא shaybah של שבח , מדובר shaybah , ואת קוריש הושלם איתו . הוא בישר לו כל הבטן של היערכות גבר ולדבר וקיבל תאוצה ואז ואחר כך עלו אביו Qubais והכה אנשים קבורים סביבו פעם לממש בחיפושם עד העוני לשיא Vacetknoa Jnabiah ואיתם Messenger של שלום אללה עליו, אשר כי ביום שגולם עלול להתעורר או ייסורים, אמר עבדול מוטאליב : הו אלוהים גבר על אלכאלפ הגלאי קורבה אתה העולם הוא מורה ומנהל הוא מבולק והולה עבדאק ואמאאק בדחירת אהרמק מתלוננים בפניך בשנתם שעשויה אוקלהט לנעול נעלי בית , וסאם אלוהים Amatarn והגיתה נורא Mgdakka , מה Eu אף הרחיק את השמים Pmaiha Okz העמק Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, היא אומרת עבדול Muttalib : ברכות לך, אבא אל-Bathaa , הנאא , כי הוא , עבור חיית אנשי בתות, ובזה כתוב שם רקיפה : בשיסה אל-חמד, שאלוהים ישקה את העיר שלנו. איבדנו את החיים ואת המים שמתחת. אז המים והעצים חיו בשטף של אלוהים עם המוצלח. אין שום דבר עם צדק או סכנה, וב חדית זה מוזר כי אנחנו מסבירים את זה בקצרה , אומר : עבד אל-Muttalib אמא היא מעשה סוני . והחליף את אפסט . ודילול העצם גרם לו להיות חלש ממאמץ . והיפנוזה זמן שינה ושחר ראשון . הלה עוררה השראה להאצת מילים . והיה – מוגבל – גשם ופורי , לא מעט יותר גשמי אוטם ופוריות . והעצמות בהצטרפותם לעין חזקות יותר מהגדולות . חלקם רזים בגוון . והנחר הגבוה . ואומר : יש לו גאווה שמצערת אותו, עליו להסתיר ולא להתגאות בה . הסונה היא הדרך . מדריך אותו , כי הוא , אנשים מראים את זה . תנו להם לזרוח , עם סיין ואת שין , כי הוא , לתת להם לשפוך , כלומר , אז תן להם לשטוף . ואז חטא, כל הקלה והקלה . וכל פאשט ושיבה אל-חמאד הגדיל את התואר עבדול מוצאליב . והיא סיימה אותו , כי הוא , שהם כולם הגיעו . ומגבלת הזמן לשתיקתו ואומרו : ייסורים, כלומר קרבה . יש צורך בתכונה . והתירוצים בחצרות . ושנת הבצורת והמצוקה . והוא מתכוון לפירים וכפכפי הכבשים והגמלים . וקלקל המון . אין צפוף . והרעש הוא מים זורמים מאוד . ושייח שייח ' . ואלז'ל כל עננים שחורים מאוחרים וג'וני . אמירתו : בקולו של סאהל, הכוונה בו במתוק . ואמירתו : אדם גבוה, כלומר הוא גבוה, ואם הוא גבוה מדי, נאמר שהוא ארוך עם דגש . והוא אמר : תן לו ללכת , הדליף הוא ההליכה האיטית , שנאמר : הוא הולך כשהוא הולך והסירה הדורגת . והיא אמרה : וב אותם טהור וטוב ושמחה – אומר שליח השלום אללה עליו – ואומרים : Mviodh , Mufiod הוא אחד שפגע לבו – לב – הכאב של . פאניקה, סיפוח, פחד ופאניקה . והוא אמר : העור שלי עמד, כלומר הכווץ, ונאמר : היא רצתה לעצור את השיער שלי, אז הוא קם מבהלה . ואלוהים שוטט בראש ונבוך מחומרת הרגש . ואמירתה : כך גם הקדושה והאסור , זה מלהשבע על ידי משהו אחר חוץ מאלוהים וזה התנער , וזה קרה מזה בזמן הבורות, ואם זה פוליתאיזם . ואמרתה : הם קבורו סביבו, כלומר הם הולכים בדרך לנה . והמישור המשמח הוא מטוס, והטוב ביותר שהטיף לו מזיק הוא הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו. לא מן הנמנע שההקלה של הקוראיש נובעת מכך שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, הוא אחד המבקשים עזרה מקרבם ….

…ומי שרואה דרך מפוצלת ולא יודע לאיזו דרך ללכת, הוא מבולבל לגבי דתו ומלווה את אלה שאין להם דת ….

…ונאמר מי שראה שהוא נושא ילד קטן, אז עדיף על זה של ילד צעיר, או שנאמר מי שראה את זה. אם הוא היה חולה, הוא היה מתעורר, ואם הוא היה במצוקה, אלוהים היה משחרר את דאגתו, ואם הוא נכלא, אלוהים היה מרשה לו ללכת ….

…באשר לבגדים, שהם מכנסיים, משמעותה זהה בביטוי, אישה או נערה שפחה, ומי שרואה שהוא הכה מכנסיים, הוא יכה נערה או אישה וייקח את זה משם ממנו, על ידי מוות או עם החיים, ואם אין לו עבדת או אישה, יהיה לו מה ללכת אליו ….

…ונאמר שאיש בא אל הנביא, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, ואמר : שליח אלוהים, ראיתי את ראשי חתוך, כאילו אני מסתכל עליו באחת מעיני . אז הוא חייך, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ואמר : על מי מהם הסתכלת : אז מה אלוהים רצה שיימשך? ואז הוא מת, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . והביט אליו ללכת בעקבות הסונה, וראש האימאם . אבן מרי ראתה שישים נערות עבדים נכנסות לביתו, ובידי כל משרתת כלי, עם ראשו של אדם מכובס ומסורק עליו, כאילו הוא אומר ואומר : ~ ושום בן אנוש לא יכול היה לדבר אליו אלא על ידי התגלות או מאחורי רעלה . ~ הוא סיפר על חזונו, ונאמר לו שהחליף עולה לרגל אליך, וכי תקבל שישים אלף דינרים, וכך היה ….

…מי שרואה שהוא ביצע פשע גדול, אז זה מתפרש בארבע דרכים: ביצוע עניין אסור, התרחשות של משהו נסתר ממנו, דו קרב ולא ללכת בדרך הישר ….

…ואל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא הפך להשקות ומשקה אנשים בלי חמדנות או רצון, זה מעיד על רצונו ללכת בדרך הדת ….

…לכלוך : מציין אנשים, כדור הארץ, ויש לו עקביות של פרנסת הבריאה, והערבים אומרים : אדם יהיה מאובק אם הוא עשיר . ואולי מסומן על ידי עוני, מוות וקבר, כי זו מיטת המתים . והערבים אומרים : אדם גדל אם הוא עני . הוא אומר : ~ או נזקק המאובק ~ זה חופר את האדמה ונכרה אדמה, זה היה חולה או שיש לו חולה, שקברו, למרות שהוא נסע, הוא חפר את נסיעתו, והאדמה הרוויחה אותו ואת כספו ועניין, מכיוון שהמכה באדמה עוברת, הפסוק : ~ ואחרים הם מכים על האדמה .~ ואם הוא אישה המבקשת לנישואין, אזי הארץ היא אשתו, החפירה היא כריתת יערות, המקל הזכר והעפר את הכסף של האישה או את דם התירוץ שלה . ואם הוא דייג, אז החפירה שלו היא בגידתו לציד, ואדמתו היא הרווח שלו ומה שמועיל לו, אחרת חפירתו נדרשת במרדף אחר רווח, מרמה או תחבולה . העיקרון הבסיסי של חפירה הוא זה שנחפר לשביעית מהקצף על מנת ליפול לתוכו, ולכן נדרשת חפירה מרמה לשם כך . באשר למי שעפר את ידיו מעפר, או בגדו מעפר או איתו על הקרקע, אם הוא עשיר, כספו אבוד והוא זקוק להשפלה ולצורך, ואם יש לו חוב או שיש לו פיקדון, הוא מחזיר את זה למשפחתו ומסיר את כל זה מידו, וצריך אחריו, גם אם זה חולה, היד שלו הקטינה את היתרונות של העולם הזה, נשללה מכספו ונלכדה בעפר . ולהכות את האדמה בעפר, מעיד על ספקולציה עם רווח, והיכה בה בחגורה או במקל, מעיד על נסיעה נאה, וחלקם אמרו : ללכת בעפר, לחפש כסף, ואם הוא אוסף או אוכל אותו, הוא אוסף כסף וכסף עולים על הידיים שלו, ואם האדמה מיועדת למישהו אחר, הכסף מיועד למישהו אחר. אם הוא נושא משהו מלכלוך, הוא יזכה להטבה ככל שנשא, ואם הוא יטאטא את ביתו ואסף ממנו לכלוך, אז הוא בוגד עד שהוא לוקח כסף מאשתו, ואם הוא אוסף את זה חנות, הוא צובר כסף מפרנסתו . ומי שרואה שהעפר מתנקז, זה כסף שקורה לו, כי העפר הוא שלך וכסף, ואם הוא רואה שהוא סחף אבק על גג ביתו והוציא אותו, הרי זה עזיבת כספה של אשתו , ואם בשמים יורד גשם, אז טוב שזה לא לעתים קרובות . וכל מי שממוטט את ביתו והיכה אותו מעפרו ואבקו, הוא הכה כסף מירושתו, ואם היה שם עפר על ראשו, היה מכה בכסף מעיוות וחולשה . ומי שרואה כאילו אדם מערבב עפר בעיניו, אז החתי מוציא כסף על החתי כדי ללבוש עליו משהו או להשיג ממנו את המיועד . אם הוא רואה כאילו השמים גשם הרבה לכלוך, אז הוא מייסר, ומי שגורף את החנות שלו ומוציא את העפר עם מטלית, הוא פונה ממקום למקום ….

…ומי שרואה שהוא מסובב את הטורבן על ראשו, אז הוא נוסע רחוק, שיהיה בו תהילה, ואם הוא לא מאנשי המסע ואין לו שום כוונה, אז הוא ילך בתוך חשוב שאני עומד ללכת קדימה ואחורה ….

…קבר אם אתה רואה קברים בחלום, זה מנבא עצב, כישלון ואובדן בעבודה . אם הקברים הם של לב, זה מנבא מחלה סופנית ומוות . אם אתה רואה את קברך בחלום, זה מנבא שתחלה ותחיה באווירה של עצב ודאגה . אם העד שנכתב על הקבר קורא, זה מנבא שתוקצה לך עבודה שלא תמצא חן בעיניך . אם אתה חולם לראות קבר שנחפר לאחרונה, תצטרך לסבול מטעויות של אחרים . אם אתה מבקר בקבר שנחפר לאחרונה, אתה מוקף בסכנות בעלות אופי רציני . חלום על קבר הוא חלום מרושע, שלאחריו יגיע מזל רע בהליכי העבודה, והוא גם מאיים במחלות . אם אתה חולם ללכת על קברים, זה מנבא מוות מוקדם או נישואים אומללים . אם מסתכלים בקבר ריק זה מעיד על אכזבה ואובדן חברים. אם אתה רואה אדם בקבר שעפר מכסה את גופו למעט ראשו, אז מצב עצוב יקרה לאותו אדם ותאחל לך לאבד את החפצים . אם אתה רואה את קברך בחלום, הדבר מנבא כי האויבים יפעלו ללא לאות בכדי לגרום לך לפגוע באסון, והם יצליחו בכך אם לא תהיה ערני . אם אתה חולם שאתה חופר קבר, זה אומר שאתה מודאג מהתחייבות. אם האויבים יבקשו ללכוד אותך, אך סיימת לחפור את הקבר, תתגבר על מכשולים . אם השמש זורחת, טוב יבוא אליך מבלבול חיצוני . אם תחזור לגופה כדי לקבור אותה ולראות שהיא נעלמה, צרות יגיעו אליך מיעדים לא ידועים . אם אישה חולמת שהלילה הפתיע אותה כשהיא בבית קברות ושהיא לא מצאה מקום לישון בו מלבד קבר פתוח, הדבר מנבא שהיא תתמודד עם צער ואכזבה בגלל מוות או חברים כוזבים . אתה עלול לאבד אהבה ולגלות שהרבה דברים מנסים לגרום לך נזק . אם אתה רואה בית קברות עקר שאינו צמרות הקברים, המשמעות היא הרבה עצב וייאוש לזמן מה, אך אם אתה נושא בנטל שלך בסבלנות, תמצא יתרונות גדולים יותר והנאה שמחכים לך . אם אתה רואה את גופך בקבר, הדבר מעיד על מלמול נואש ומנומר ….

…צומת דרכים אם חלמתם על פרשת דרכים, המשמעות היא שתפספסו הזדמנות להגשים את רצונותיכם . אם לא תחליט באיזו דרך ללכת, זה יכול לאפשר לעניינים טריוויאליים להוביל אותך לאבדון . יהיה לך מזל אם תיצמד לשיטה מסוימת . אחרי החלום הזה, יתכן שתצטרך להחליט על שאלה חשובה שקשורה לעבודה או לאהבה ….

…תועלת שהוא סיפר שאחמד בן חנבל, אלוהים אלוהים ירחם עליו, הפך יום אחד ל ג'ונוב, אז הוא הגיע לחידקל בבגדאד ורצה לטהר ממנו, והוא לא מצא שום דבר להסתיר איתו, אז הוא התבייש באלוהים הכל יכול לרדת עירום, אז הוא ירד עם חולצתו ונשטף מטומאה, ואז הוא טוהר והחולצה שלו הייתה רטובה, אז הוא ישב בשמש והחולצה עליה כדי לייבש אותה, אז לקחתי זה שנה של שינה, הוא ראה את הנביא, השלום והברכה עליו, ואמר לו : הו אחמד, כשעברתי אחרי השנה שלי, והתביישתי ללכת עירום, עשיתי לך רבע מהאסלאם, וזה היה בתחילת פקודתו, אז זה מה שהוא עשה ….