…ואם הוא רואה שהוא עושה מעשה רע, אז הוא אוסר עליו לעשות מעשים רעים ולעזוב אותם ….

…ומי שרואה שהוא עושה לאחד מהם את מה שלא ראוי לעשות, אין בזה טוב, ונאמר שחזון המסגד מתפרש על ידי הסולטאן או מי שתופס את מקומו, ואת חזון ה בית הספר מתפרש על ידי שופטים, חוקרים, משפטנים והמסגד, המתפרש על ידי אישה בעלת גורל גדול ….

…מי שרואה את אחד המלאכים עושה דבר ידוע, הוא יפרש את דתו הטובה של בעל אותה מלאכה ואת התנהגותו בה ובאותה דרך סגולה ….

…ומי שרואה שהוא עושה את מה שאסור לצום, אז הוא צמצם את דתו ….

מעשה של רוע הוא בחלום המצביע על המצוקה והמצוקה שאדם נתקל בחיים ערים ….

…ומי שרואה מכשפה שעושה משהו כדי להיות אסיר תודה עליו, אז הוא מבצע שחיתות ומאשים אותו במעשהו ….

…חבלה: מי שרואה בחלום שהוא מבצע כביסה בזמן ההדחה שלו עם מה שמותר לבצע כיבוי, שהרי זה קל על אור, כאמור בדו~ח : ( טשטוש על רקע הוא קל על אור ). ואולי שטיפה מעידה על מילוי צרכיהם של בעלי השדיים, אם השלמת ההדחה מעידה על השגת מטרתו, אחרת לא . טליעה תקפה בכל הדתות והיא בטוחה מפני האל הכל יכול . ומי שיבצע שטיפה בצאן או באמבטיות, הוא ירוויח דבר שנגנב עבורו . ואם הוא עושה כביסה עם מה שלא מותר לבצע כיבוי, אז הוא במאמץ ומחכה להקלה, והדבר הזה שהוא עושה לא הושלם . ומי שמתפלל ללא כיבוי והוא סוחר, אז זה מסחר שאין לו הון, ואם הוא בעל אפוטרופסות אז אין לו חיילים . ומי שמתפלל במקום בו אסור להתפלל, כמו זבל, אז הוא מבולבל בעניינו ואינו מסוגל לעשות זאת . ומי שרואה שהוא מבצע שטיפה במיטתו בזמן שהוא חולה, הראייה שלו מעידה על הפרדוקס של אישה או חבר . ואם הוא מבצע כביסה בשווקים או בחדרי אמבטיה, זה מעיד על זעמו של האל הכל יכול ומלאכיו . אם הוא עושה כיבוי על ראשו של בן זוגו, אז הוא יירש אותו, ואם הוא רואה כי בן זוגו עושה כיבוי על ראשו, הוא יפגע מחסרונות רבים ושערוריה קשה . נאמר : אבולוציה היא אמון שהוא מבצע, חוב שהוא ממלא, או עדות שהוא מקים . ומי שרואה שהוא מבצע שטיפה ומשלים את ההטלה שלו, ואם הוא חרד, אלוהים אדירים יחזיר את דאגתו, או ירא את אלוהים הכל יכול מפני מה שהוא חושש, או חולה שנרפא על ידי אלוהים אדירים, או חייב שחייב אלוהים גזר את חובו, או חוטא, אלוהים אדירים לא האמין מחטאיו, ואם הוא רואה כי השלמתו לא הושלמה, אז זה לא הושלם מצוותו, שהוא מבקשו . ומי שיראה שהוא עושה שטיפה במים חמים, או מתרחץ איתם, או איתם, הוא יחלה וחולה ….

מי שרואה אדם ידוע מכין משהו או נותן לו משהו, הרי הוא הוא עצמו, שמו או מקבילו, ונאמר שמי שראה אדם ידוע הוא טוב ומברך, ואם היה לו נעדר, הוא הציג או שהחדשות או הספרים שלו הגיעו ….

מי שרואה שאלוהים הקב~ה ממריץ אותו לעשות עבודה בה אלוהים מרוצה באמירתו, ~הוא ממריץ אותך, אולי תזכור ~….

ועשיית טוב מכל דבר תתפרש בתפארת, כוח, מדינה ואושר בדת ובעולם ביחס למה שהוא עשה מטוב ומהווה גאולה מייסורי הנולד ….

…מי שרואה כי עוול ידוע עושה דבר שאינו טוב, אז זה מעיד על ההתמדה שלו במעשה עוול שלו, ואם הוא עושה את מה שהעם מאשר, אז הוא חוזר מזה ואמר שחלקם נגד זה ואמר שיש מהם הם נגד זה ומי שרואה אדם לא צודק שיפר את התנהלותו, אז הוא מבודד ממה שהוא נמצא, ואם הוא ראה את עוולתו גדלה ועוברת עד שהגיע להגדלת הסכום, אז זה מסתיים ההזמנה שלו לכבוד פטירתו, ואם הוא רואה שהוא לא צודק, הוא מתפרש על שלושה היבטים של עוול הנפש, עוול של אחרים, וחוסר עניין באינטרסים ומי שרואה שהוא עשה עוול לאדם מסוים , אז הוא השיג ניצחון לדיכאים, וכמו כן אם הוא רואה שמישהו עשה לו עוול, ואם הוא רואה שהמלך הוא חושך, אז הוא צריך אותו במה שמתאים לו ומזה הוא ראה שיש עוול ממנו כנגד אחד של הנכבדים בגלל שהוא יסבול ממנו נזק ופורענות, וחלקם אמרו שמי שרואה שהוא עושה עוול למישהו אחר מלבדו, אז יעשו לו עוול, ואם הוא היה רואה שנעשה לו עוול על ידי מישהו שלא ציית לזה, ויש מהם אמרו שאני שונא בחלום לראות את המדכא מפורסם בדיכוי גם אם החלום מתפרש באיזו דרך שהוא, ומי שרואה את אחד הסוכנים ומכיר אותו על משהו שהוא שונא או מוזמן על ידי השליט אין שום דבר טוב זה, ואם הוא חולה מעיד כי תאריך היעד שלו פג, ואם הוא חולק על אחד מהם ומחלוקת עליו, הוא נזהר מאוד ואם הוא רואה שהוא שם את לשונו על אחד מהם או חולק עליו בחוסר מוסריות, הוא ידכא אותו לפי סדרו ומי שרואה אחד מהם רזה, הרי זו הונאה ורמייה, שיהיה עלי להיות ערני אליו ומי שרואה שהוא הפך לאחד הסוכנים או מישהו מביתו, אז תרוויח ומי שרואה תוקף מפורסם בנזק, משני הצדדים נאמר שקנס או נקמה באויב יקרה, וראיית הסוהר מעידה על דאגה ומצוקה, וראיית התליין מעידה על כך שמה שרוצים במהירות ומי שרואה את אחד השובתים עם שוט, אז מישהו מבטיח לו והוא משקר, ומי שרואה שומר, הוא ימצא את מבוקשו…

…As-Sahab : מציין את האיסלאם שהוא חיי וישועת האנשים, והיא הסיבה לחסדיו של אלוהים אדירים על נשיאת המים שבהם חיי הבריאה, ואולי מעיד על ידע, משפט, חוכמה והסבר, מכיוון שהוא מכיל את החוכמה העדינה כשהיא עוברת עם גרגר מים באוויר, וכאשר מים נלחצים מתוכה . אולי זה הצביע על חיילים וחברים, על נשיאת מים שמעידים על יצירה ממים . אולי זה הצביע על הגמלים הבאים שנבטו במים, כמו אוכל ומצעים, כאשר נאמר שהם מצביעים על עננים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ הם לא מסתכלים על הגמלים, איך הם נבראו ~. אולי היא הצביעה על ספינות שעוברות במים שאינן יבשות או שמים, נושאות רוח רוח עם רוחות, והיא עשויה להתייחס לאישה בהריון, משום ששניהם נושאים מים ומביאים אותם בבטן, אלא אם כן אדוניה מרשה לה לקחת זה לזרוק אותו, ואולי היא מציינת את הגשם עצמו, כי הוא ממנה ובגללה, ואולי זה הצביע על הסימפטומים של הסולטאן, הייסורים שלו והפקודות שלו, ואם הם היו שחורים או איתם שם היה עדות לייסורים, כאשר היו בו רעמים ואבנים, יחד עם מה שירד מאנשי החושך כשחשבו להם כגשמים והביאו אותם לייסורים, ובדומה לאנשי הגיהינום, מי שרואה עננים אצלו בית אור ירד עליו בחיקו כמוסלמי אם הוא לא מאמין, והוא השיג ידע ופסיקה אם הוא מאמין, או שנשא את אשתו אם הוא רוצה לעשות זאת, או הציע לגמל שלו ולספינה שלו אם היה לו משהו מזה . אם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, או שהוא רואה בה ילדה שפחה, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רווק, או נוסע או חג'ג 'אם הוא מקווה בכך, או שהוא מכריז על ידע וחוכמה אם הוא מחפש, אחרת הוא מובל על ידי חייל או חברה, או שהוא בא בחברה אם הוא כשיר לכך. אחרת, הסולטן גידל אותו על חיה מכובדת אם הוא היה אחד מאלה שחיפשו בו מקלט והיה ברגל, אחרת היה שולח אותו לנגיב כשליח . ואם הוא רואה עננים עוקבים הבאים לידו, ולכן אנשים ממתינים למימיו, ומענני השמים אין שום סימן לייסורים, אז הציגו את ההיבט ההוא למה שאנשים מצפים, ולמה הם מצפים מהטוב שמוצע, או פלוגה שמגיעה, או חיילים חוזרים, או שיירות שנכנסות . ואם ראה שהוא נופל על הקרקע, או שהוא יורד על בתים, בדונמים, או על עצים וצמחים, אז מדובר בגשמים שוטפים, ארבה, חתול או ציפור . ואם יש בזה שום סימן לדאגה ושנאה, כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים, הרי זו פשיטה שמשנה אותם ודופקת אותם במקומם, או שיירה שמפריעה לה מותם של רובם שמתו בעבירתם, או חיבה ומורסה שהטיל עליהם הסולטן, או ארבה ודוב הפוגע בצמחים שלהם ודו קיום שלהם, או דוקטרינות וכפירה התפשטו בין צמרותיהם והודיעו עליהם ראשים, וחלקם אמרו כי העננים הם מלך רחום או כוח רחום, ולכן מי שמערבב עננים, הוא מתערבב עם גברים ביניהם, ומי שאוכל עננים, הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . ואם השילוב שלו השיג חוכמה מאדם כמוהו, אז המלך שלו השיג חוכמה ומלך, ואם הוא ראה שכלי הנשק שלו הוא של עינויים, אז הוא אדם נזקק . אם הוא רואה שהוא בונה בית על עננים, אז הוא יגיע לעולם מכובד וחוקי עם חוכמה וגובה . אם הוא בונה ארמון על עננים, הוא נמנע מחטאים בחוכמה שמועילה להם ומקבל דברים טובים שהוא יודע . אם הוא רואה עננים גשמים בידו, אז הוא משיג חוכמה ומעביר חוכמה על ידו . אם היה רואה שהוא הופך עננים שממטירים אנשים, הוא היה מקבל כסף ואנשים קיבלו מזה . והעננים אם אין בו גשם, ואם הוא מאלה המיוחסים למדינה, הרי שאלוהים אינו עושה צדק ואינו עושה צדק, ואם מיוחס לו סחר, הוא אינו עושה להגשים את הדברים הבאים או את מה שמובטח . אם מייחסים אותו למדען, הוא ספקן לגבי עבודתו . אם הוא אומן, הוא אדון חכם בתעשייה ואנשים זקוקים לו . ועננים הם סולטנים שיש להם יד על אנשים, ולאנשים אין עליהם יד . ואם ענן עם רעמים וברקים עולה, זה מראה של שליט מלכותי המאיים על האמת . ומי שרואה עננים היורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם חודר למקום ההוא כאימאם הוגן בהם, בין אם העננים לבנים או שחורים, ולגבי העננים האדומים בזמנים אחרים, זו מצוקה, מרדה, או מחלה . חלקם אמרו, ~מי שראה עננים שעלו מהאדמה לשמיים בזמן שאני נשארתי מדינה, אז זה מעיד על טוב וברכה, ואם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו והוא חוזר בשלום, ואם הוא אינו מוסתר, הוא מושיט יד אל מבקש הרע, וחלקם אמרו כי העננים העולים מן האדמה. ~לגן העדן, זה מעיד על נסיעה, וזה מצביע על מי שחזר ממסעו . וענן כהה מעיד על אפלוליות, ועננים שחורים מעידים על קור או עצב קשה ….

…Visions מבחינת ההגדרה של המונח ** ראשית : את ההגדרה של חזיונות כאשר מלומדים מוסלמים : מלומדים מוסלמים יצאו ב הגדרת החזון של לגיטימיות מיוחדת של טקסטים אלה VQ Guet בין החזון מלבד אדם רואה שלו חולמים ו- E של הטקסטים האלה, שהחלו מדענים בהגדרות שלהם שדרכו מודרני אבו קתאדה מוסכם : ( חלומות אמיתיים של אלוהים ואת החלום של השטן ) (1) לבין הדוקטרינה של השנה ב חזון כי : א סט של אמונות וחתול מוכנס אלוהים מסר בלב העבד בידי מלך או שד . או בשמותיהם אמת כלשהי . או שאנחנו מתכוונים לזה, או שזה לא בסדר . אבן אל- עראבי אמר : זה דומה במקרה של עירנות שהכילה מחשבות על לב האדם וחשב שזה E ) T על הפורמט . כלומר במערכת אחת . אחרת, הוא עשוי לבוא בתמצית שלא נאספה . והגדירה קדימה, אמרה אל-מזירי : תורתם של הסונים באמת ההתגלות . שאלוהים כל יכול יוצר אמונות בלב האדם הישן כמו שהוא בורא אותן בלב המעור, והוא, תהילה לו, עושה את מה שהוא רוצה שלא מונע ממנו לישון או להתעורר, אז אם הוא ברא אמונות אלה כאילו הוא הפך אותם למדע על דברים אחרים שהוא יוצר אותם במקרה השני, או שהוא ברא אותם . וידעתי שהם : אמונות שאלוהים יוצר בלב הרדום – כמו שהוא בורא אותם בלב הנערים, כך שאם הוא בורא אותם, זה כאילו הוא עשה להם דגל על ​​דברים אחרים, אז הוא יוצר אותן במקרה השני, ואמונות אלה נופלות לפעמים בנוכחות המלך, ואז מה שקל נופל אחריו . ולפעמים השטן נמצא בנוכחות נפילות מעבר לכואב . (2) למעשה, המתווך בתעריף מכיר בכך שהם דומים במידה רבה כפי שנצפה מאותת להבדיל בין שני הסוגים של מה שהאדם רואה בחלומותיו . עליו אדבר בפסקה הבאה . אן Alhadit גם הבחינה Acar ידי ואמר : ( חלומות אמיתיים של אלוהים , ואת החלום של השטן ) כי אלוהים יוצר את החזון ואמונות שהופכות אותם מרוצות כדי לציין כי ללא נוכחות של השטן . והוא יוצר מה שהוא ידע על מה שפוגע בנוכחות השטן, ולכן הוא מייחס פרס לשטן על נוכחותו איתה, גם אם אין לו שום פעולה אמיתית . זהו פשר אומר ( עליו השלום ) (( התגלות של אלוהים ואת החלום של השטן )) הוא לא על השטן כדי לעשות משהו . כמה מדענים : כי השטן עשה ואת ההשפעה של עדות ישירה של hadeeth ג'אבר אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : A האיש הגיע הנביא, עליו השלום, אמר : (( ראיתי בתור אם להיט צווארי, הוא אמר : ( אחד אתה Btalb השטן לא יקרה? ) מסופר על ידי מוסלמים האימאם אחמד, ומונח זה של האימאם אחמד . ב המילה כאשר מוסלמי האימאם : הוא אמר: הוי שליח אלוהים : ראיתי בתוך חלום כמו אם הראש שלי פגע ב Vtdhrj Vachtddt על השפעתו . שליח האל העקיומי : ( לא מדבר אנשים Btalb השטן ללכת לישון ) Jabir אמר : שמעתי את הנביא עליו השלום אחרי דרשה הוא אמר : Hala עושה אחד של אתה בטבאל השטן בשנתו . (3) האימאם מוחמד ספארעני רחמי אלוהים אמר : להיות בטלב השטן שהוא רואה בחלומותיו מה מעציב אותו . זה נכנס לדאגה וכעס ומבלבל אותו בחזונו . הוא מניפולציה אמר 0 כדי בכל פעולה לא עובד זה שימושי : אבל אתה שחקן . הוא אמר בראיון, אמר istinja, PE אס עליו ( שהשטן ממלא את המושבים בבני אדם ) (4) כלומר הוא נכנס למיקומים, איסטינג'ה ועוקב אחר פגיעות ושחיתות? מכיוון שהוא מציב נטוש במקום בו אללה מגלה היכן ציווה על אסטרה בסטרה ולהימנע מחשיפה לעיני הצופים ולמוהאב את הרוח ושתן הרקטה . כל השטן הזה שיחק ודעה זו נכונה, ולכן החלום מהשטן הופך למציאות . הוא זה שמתאר אותו כמציאות, ולא כפרס . זאת מהעוינות הקבועה והמוצהרת שלו לבני אדם . מעשה השטן אם עובדת נפאטה . אין מטאפורה . סעיד קוטב, אללה ירחם עליו, הוא אמר : מעל הכל . אנו מחליטים כי הכרת טיבה או אי ידיעתה אינה קשורה להוכחת קיומה ואת אמיתותם של חלק ממנה . . . עד שהוא אמר . . . אנו תופסים את אופי החזונות הללו באופן כזה שמחסומי הזמן והמרחב הם שמונעים מהיצור האנושי הזה לראות את מה שאנחנו מכנים העבר והעתיד . או ההווה הנסתר . ושמה שאנחנו מכנים עבר או עתיד מוסתר על ידי גורם הזמן . ההווה הרחוק גם מעיב על גורם המקום . וכי התחושה של מה שיש באדם, איננו יודעים את טיבה, מתעוררת או מתחזקת, ולכן היא מתגברת על מחסום הזמן ורואה את מה שמאחוריה בצורה מעורפלת . לא מדע, אלא זכר . וכו 'את דבריו . ואז הוא אמר : ואני יכול לשקר הכל לפני שאני משקר, תאונה שארעה לי בזמן שהייתי באמריקה ומשפחתי בקהיר . וראיתי כאשר הישן ראה לי בן אחות כבחור צעיר, עם דם בעינו שמנע ממנה לראות . אז כתבתי למשפחתי ושאלתי על העין שלו . התגובה הגיעה לי שלעין שלו יש דימום פנימי ושהוא מטופל . שמים לב שהדימום הפנימי לא נראה מבחוץ . זו הייתה תצוגה מדגמית של אלה שנראו בעין בלתי מזוינת ראייה רגילה, אך הוסתרה מעיני דימום פנימי בתחתית, או שראייה אחת העלתה כי דם מהג'וב בפנים (5) ** שנית : הגדרת חזונות כאשר מדענים אינם – מוסלמים : עבור מדענים, שאינם מוסלמים, יש להם סיפורים ראויים למרבה גנאי בנושא זה, והסיבה לכך היא שהם ניסו למצוא עובדות שאינן מודעות לתודעה אליה הם פונים בהיבטים רבים אחרים . הם גם לא מאמינים או מאמינים בהתגלות או בשמיעה, ולכן דבריהם הופרעו . מי ששייך לרפואה מייחס את כל החזון לארבע התערובות שהן ליחה, מרה, דם ושחור, למשל : הם אומרים שמי שהליחה המומה עליו רואה שהוא שוחה במים, בגלל התאמת המים ל טבע הליחה, ומי שמתגבר על ידי הצהוב רואה את הלהבות, ועל כך לא מעידים ולא עושים זאת בדרך כלל. ומה שאמרו הוא סוג של חזון והחזון אינו מוגבל אליו , כי אנו יודעים שחלקו מן הנשמה , חלקו מן השטן וחלקו מן הרחום ביותר . ופילוסופים טוענים כי התמונות של מה קורה בתוך האדמה היא מובילה בעולם Kalnicoh מה לגבול עם חלק מהם Antakec בתוך הלב של השינה , וזה אפלטון של תאוריה המכונה תאוריה של אידיאל שרוב הדעת המושחתים מ שלה קודם , כי Alantqash של האיכויות של אובייקטים מה קורה בתוך הסימפטומים העליונים של העולם , והתסמינים לא מדברים על זה . יש חוקרים שאינם מוסלמים צריכים לנסות לפתור את תעלומת החלומות והגישה אליהם ניתן לשפוט את נפש האדם, את המניעים והנטיות והמגמות ואף הוחזקו . הוא פרסם את העולם של סופר בשם זיגמונד פרויד ( ניתוח של חלומות ) ב 1899 לספירה , ורואה שככל ( אגו ) על אירוע של ערנות היא זו אשר שולטת על הכוח של התנועה, פונקציה זו שיבשו במהלך השינה , ו ואז דוהה צנזורה גדולה שהוטלה על החלק ( הוא ) או התת מודע אמר : נסיגת המשלוחים הפסיכולוגיים שתפקוד השליטה או החלשתו מאפשר חופש מסוים נראה כעת . מצב חלום מיועד • לא מזיק . זה כבר בשימוש ~ פרויד ~ ניתוח של חלומות בתור אמצעי להגיע למעמקי הלא מודע Akoshvh עבור סודותיו . ~פרויד ים אן היא חלומות בתור ' דרך המלך ' ( אל התת-מודע המכיל את החוזה ואת המניעים ואת הרצונות המודחקים . ודאגו מדען ' קארן הורני ' ניתוח של חלומות . הם רואים חלומות המגבירים תובנה לגבי המצב ולחשוף כמה מגמות של המטופל כלפי העולם . זה הוא האמין ~ Aaark מ ~ שחלומות משקפים אלמנטים ואלמנטים סבירים סבירים אישיים בבית באותו הזמן . (6) זה מורגש מן המצגת קצרה זו לנק' שלהם הצפיות האלה כוללות : _ התמקדות השימוש חלומות בתור אמצעי להיכנס החולה של העולם ולגלות את סיבת מחלתו , או מצב . . הם מתמקדים רק כך – חלומות Bodgat שנקרא , אשר חושב על האיש לפני השינה שלו ואז לראות אחרי בשנתו , או להתמקד במשהו כי אין שום קשר עם חלומות , אבל זה מה שהם עושים עם מטופלים במרפאות פסיכיאטריות אחרי מה שהופך אותו להירגע המרפאת והעלים מדברים על עצמו ועל עבודתו והאישה ואלה ar מחייב אותו , והרופא כדי לפקח על הדיבור הזה , ולהיכנס דרך המטופל האישי הזה , וזה שונה לגמרי מהחזונות שהאדם רואה בחלום על ידי מלך החזון . Sayid Qutb אומר : אומר בית ספר לפסיכואנליזה על אופי החזון : Photo Photo Dreams נושמים תשוקות מגודלות בהעדר מודעות, וזה מייצג חלק מהחלומות . אבל לא כולם מיוצגים . ופרויד עצמו . על כל שליטתו הלא מדעית בתיאוריה שלו, הוא מחליט שיש חלומות נבואיים . (7) אומר מוחמד עלי קטב לתומך של סייד קוטב : לי יש אימצה ~ Ofroed ~ בניתוח יותר ומסקנות על אלראי ו אז ישב שדרכו הכללים ואת היסודות שהוא בנה את התיאוריות שלו בפסיכולוגיה , אבל • לצערי – זה היה לכיוון הסמלים והמשמעויות פיזית, או שמדובר בחיה דקדנטית, כך שהאדם אינו עושה צדק עם אנושיותו , והחזון – ללא ספק – חלקי בחיי היומיום של האדם , אך הוא במסגרת נסתר מעולם הגילוי, דו קיום בחיים ותרגול חושי , חזון שאינו חזון אלא תובנה , ותנועה שאינה עם הגפיים והאיברים, אלא רק במובן הרגשי . (8) אולי הטוב מבינינו להסביר את הסיבה לחסרון זה של הפסיכולוגים בהבנת החזונות ולתת לו את הזכות של האימאם אל- קורטובי אמר : לגרום לבלבול רתיעה בלתי חוקית ממה שהגיע נביאים מהדרך הישרה ומספיק הערות ב תגובה (9). ________________________________________ (1 ) הסכים , אל- בוכרי מסופר כפת 'אל- בארי (369 \ 12 ) קדימה אבן חג'אר . ריאד פרסם ספרייה מוסלמית מודרנית כמו בהסבר הגרעיני (17 \ 15 ) פרסם את בית הדפוס המצרי והמתקנים (2 ) מוחמד ספארייני . הסבר על שלישיות Musnad אחמד (1 /169 ) כדי להשיג זוהיר שוויש i : משרד האיסלאם 1392 e . (3 ) מסופר מ~מ כמו ההסבר הגרעיני (15 /27 ) בבית ספר ההתגלות – אופ. Cit. ) מסופר על ידי אחמד את שאר כף Almktherin 0 ב דקל ג'אבר בן עבדאללה אללה עשוי להיות מרוצה ממנו שפורסם קרן קורדובה במצרים . (4 ) מסופר על ידי אבו דוווד בספר הטהרה . נסתרו של באב בפרסום הגלוי של דאר חשב על ההישג של מוחמד מוחידין עבדול חמיד . וזה פרסים טוהר הספר Sunnahs הדלת Alarataad של שתן צואה . בית הוצאה לאור . השג את מוחמד פואד עבדול באקי ואחמד בשאר כף היד אלמטרין בכף היד ג'אבר בן עבדאללה – אופ – וראה את דבריו של האימאם ספארייני להסביר את השלישייה האימאם אחמד • אופ • (170 \ 1 (5) סייד קוטב – בה הצללים של הקוראן – פרסם דר זריחה i 1402 E (4/1972) (6 ) ראה הרחבה : ד~ר . חאמד זהראן . בריאות הנפש ופסיכותרפיה . (7) אופ סייד קוטב (4/1972) (8) מוחמד עלי קוטב – מדריך היירן בפירוש חלומות – הוצאת ספריית הקוראן – קהיר, עמ ' 5 (9) אבן חג'אר – פת אל-בארי – התייחסות קודמת ) (12/353) * צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסיימי ….

…ומי שחושב שהוא אסיר בזמן שהוא מאמין בסתירה לדתו, כי אם הוא עושה את זה אין טוב, ואם הוא לא עושה את זה אז הוא ראוי לשבח ….

…ומי שחושב שהוא הוסיף משהו יותר מזה, אז הוא מגלה טוב הרבה בדת החרטה שלו, או עושה מעשה צדק, או עושה צדק עם עצמו ….

…עגיל באוזן : לגבי העגיל לגברים, זה עושה מעשה שמיעה, והנאת האוזן אינה הולמת אלא לנשים, כמו לשיר ולהכות את העניבה, אחרת הוא עושה את מה שלא צריך, והוא מעשיר את הקוראן, ואם אין דבר כזה, היא מסתכלת על האישה ההרה ממשפחתו, באשר לאשתו או לבתו, היא יולדת ילד אם העגיל הוא זהב, ואם העגיל הוא כסף, והיא יולדת נקבה . ומי שרואה אישה או משרתת באוזניה, עגיל או שאנף, אז הוא יראה סחר במדינה צפופה, פיקניק שיש בו עבדים, ויש נשים שמקושטות, כי האישה וה עוזרת בית היא סחר, והאוזן שעליה מונח העגיל היא עבדים ונשים. העולם ויופיו, מכיוון שיופיו של כל דבר הוא פנינה, והקוראן והדת הם מבורכים, קול טוב ושלמות בענייניו . ואם בכל זאת הוא היה שונבט, הייתה לו בת . אם אישה בהריון תראה זאת, יהיה לה בן זכר . העגיל והשאב שווים לגברים ונשים, ואם העגיל הוא מזהב אז איש זמר, ואם הוא מכסף, אז הוא חוסך מחצית מהקוראן . מסופר שאדם הגיע לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו יש עגיל באחת מאוזניי, אז הוא אמר לו : איך שרת? הוא אמר שיש לי קול טוב ….

…בונה עם חלב ובוץ, אדם שמפגיש אנשים עם חלאל . ובונה בלבנים וטיח ובכל פעם שמדליקה אש מתחתיו, אין בזה טוב . ומי שרואה שהוא בונה, ואם יש לו אישה, אחרת הוא יתחתן ויאמץ אישה . טייאן הוא אדם שמסתיר את השערוריות של אנשים, ולכן מי שרואה שהוא עושה עבודה בחימר, הוא עושה עבודה טובה . אל-ג'אסאס הוא אדם צבוע שמתמנה לצביעות, כי הראשון שמתחיל בטיח הוא פרעה . והדיון אם הכיתוב שלו אדום, הוא הבעלים של הקישוט וההבל של העולם הזה . ואם הכיתוב של הקוראן הוא באבן, הרי שהוא מורה לאנשי בורות . אם הוא נחרט במשהו שאינו מובן בעץ, הרי שהוא חסר לצביעות, לפתחי האנשים הרעים . והבנייה שוברת את הברית ושוברת את התנאים . וחוטב חלב, גובה כסף . אם הוא רואה שהוא היכה, ייבש ואסף חלב, אז הוא אוסף כסף . אם הוא ילך בו בזמן שהוא רטוב, הוא ייפגע מקשיים ועצב . והנגר : מנומס לגברים, שצודק להם בענייניהם העולמיים, כי העץ הוא אנשי השחיתות, ולכן הוא מקשט מזה שמעטר עץ . אלכשאב : מכהן בתקווה לצביעות . אל-חטאב : רכילות והתפרעויות ….

…** חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, הגורם למחלתו .. בין הצביעות הוא חזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, במחלתו שהכאב ש פגע בו נגרם על ידי כישוף. לדברי הישאם בן אורווה, בסמכות אביו, בסמכותו של עיישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – היא אמרה : קסמו של שליח האל, שאלוהים יברך אותה. עליו ועליו יהודי מיהודי בני זוריק התקשר ללפיד בן אל-אסאם שאמר : עד שליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, דמיין שהוא עושה משהו ומה שהוא עושה, גם אם זה היה יום אחד או לילה אחד, שליח האלוהים, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, נקרא, אז התחנן, ואז התקשר ואז אמר עאישה : הרגשתי שאלוהים נתן לי רשות כששאלתי אותו על זה. באו אלי שני גברים, ואחד מהם ישב לי בראש והשני על הרגל שלי, והוא אמר שהראש שלי לזה שברגל שלי או זה עם גבר אמר לזה שבראשי : איזה כאב הוא האיש? הוא אמר : מהרפואה שלו? הוא אמר : Labaid bin Al-Asam said : In He said : in Mashtat and Mushatta הוא אמר : יש צורך לצאת. הוא אמר : איפה הוא? הוא אמר : בבאר דהי ערוואן. היא אמרה : ואז שליח האל, שלום וברכת אלוהים עליו, בא אליה עם כמה מחבריו ואז אמר : הו עאישה, מאת אלוהים, כי המים שלה הם חינה, כאילו ראשיה מנופים. השדים . ~היא אמרה : אמרתי : הו שליח אלוהים, לא שרפת אותו? הוא אמר : ~ לא, באשר לי, אלוהים רפא אותי ושנאתי לעורר רע נגד אנשים, אז ציוויתי על זה Vent ). בסמכותו של הישאם בן אורווה בסמכות אביו בסמכותו של עאישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – היא אמרה : שליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, השקיע שישה חודשים שהוא היה בא ולא בא, אז באו אליו שני מלאכים, ואחד מהם ישב בראשו והשני לרגליו, ואחד מהם אמר : מה זה? הוא אמר : Matboub אמר : מי היא התרופה שלו? הוא אמר : Labaid bin Al-Aasem said : What? הוא אמר : מסרק וקומבר בגיחות מיובשות אמרו בבאר דהירואן תחת ראוב העיר את הנביא עליו השלום משנתו, הוא אמר : ( כלומר עיישה ראית שאלוהים אופטנה באוסטפיתית ) והביא את הבאר והורה לו לקחת החוצה, הוא אמר : ( זה גם, אשר הראה ה 'לה כמו אם שלה . מי בכי החינה, כאילו הראשים היו מנופה ידי ראשי השדים ( אז עיישה אמר : אם היית כאילו אתה אמור להפיץ, אמרת : ( באשר לאלוהים אלוהים חס עלי ואני שונא לעורר ממנו אנשים רעים. ~…

…אל-ראודה הוא מישהו שראה את ריאד אל-ח'ידר בחלום שמהותו אינה ידועה, שכן מדובר באיסלאם ובדת . כך כל הירוקות עלי אדמות . נאמר שמישהו שראה גן ילדים נפגע פתאום . ואם הוא רואה את המתים בגן טוב, אז הוא נמצא בשמיים . גן הילדים מציין את העולם וקישוטו ואת האישה שיש לה הרבה כסף . והגן הלא ידוע עשוי להצביע על כל מקום סגולה בו מציית לאלוהים יכול, כמו קבר הנביא, עליו השלום, טבעות הזיכרון, מסגדי הטוב, וקברי הצדיקים והגן. עשוי להתייחס לקוראן ולספר הדעת והחוכמה, והוא עשוי להצביע על גן עדן, כך שמי שיוצא ממנו לארץ ביצה או עובר משנה לכפירה או למעשה חטא . ומי שרואה את עצמו באחו בזמן שהוא אוכל ממנו, והוא נמצא בזמן חג'ג ', או שהוא עושה בו קריאה לתפילה, אז הוא עושה חג'ג', ואם הכופר רואה שהוא מחבק את האיסלאם, או את העבריין רואה אותו שהוא חוזר בתשובה, אחרת זה מעשה טוב שהוא אוהב להשתתף בתפילת יום שישי או בהלוויה ….

…פרופסור אבו סעד, שאלוהים ירחם עליו אמר : העיקרון הבסיסי ביחס לחזון האדם המת, ואלוהים יודע הכי טוב, הוא שאם אתה רואה אדם מת בחלום שלך עושה משהו טוב, אז הוא קורא לך לעשות את זה, ואם אתה רואה אותו עושה דבר רע, אז הוא אוסר עליך לעשות משהו ואומר לך לעזוב את זה . ומי שרואה את זה כאילו הוא מוציא את קברו של אדם מת, אז הוא מחפש את חייו של אותו מת במקרה של חייו בדת ובעולם, כדי שיוכל לעקוב אחר חייו שלו . אם היה רואה את המת בחיים בקברו, היה מקבל צדק, חוכמה וכסף כדין . ואם הוא נמצא מת בקברו, אל תחסל את הכסף הזה . כמה מהם אמרו : מי שראה את זה כאילו הגיע לקברים, הוציא אותם וחיפש אותם חיים או מתים, זה מעיד על התרחשות של מוות קטסטרופלי באותו מחוז או עיירה, ואלוהים יודע הכי טוב . מפרק זה, סוגיות רבות עולות בפרק השלושים ותשע ושלושים ושמונה, ולכן מי שאוהב אותם, שיחפש אותם שם ….

…ומי שרואה שהוא פולט צואה, אז הוא בשתי דרכים פחד מסמכות וקנס, והמטייל ינתק את הכביש, ומי שרואה שהוא יצר אירוע במקום, הוא מוציא את כספו ב את הרצון שלו, ואם המקום אינו ידוע, הוא מוציא כסף אסור, ואם הוא גורם בבגדיו הוא עושה מוסר או על מיטתו מחלה קשה או אולי הבדל לאשתו או במקום ולכסות אותו בעפר, אז הוא לקבור כסף, ומי שרואה שהוא אוכל שרפרף, ואז הוא מכה בכסף אסור ועשוי לדבר מילים מגונות שהוא מתחרט עליו וכל מה שיוצא מהבטן של אנשים, בעלי חיים וירושות, אז זה כסף. בעל חיים עושה את צרכיו, ואם זה אחד מאלה שעדיפים, יש לו ילדים שנולדו לסוסים, אז מה שהיה נשי ציין את הילדה ומה שהיה גברי הצביע על הילד ומי שראה שהוא ישב על הזבל ואז הכה כסף מ קרבתו, וזה יכול להיות מבחינת ירושה…

…זה מעיד על כעסו של אלוהים אדירים, ומי שרואה דוגמה או תמונה ואומרים לו : הוא אלוהיך, וחושב שהוא אלוהיו, אז הוא עבד אותו וסגד לו, ואז הוא עסוק בשקר, חושב שזה נכון . ומי שרואה את אלוהים אלוהים מתפלל במקום, רחמיו וסליחתו יבואו באותו מקום ובמקום בו נהג להתפלל . מי שרואה את אלוהים אדירים מקבל אותו, ואם הוא אחד מאנשי הצדק והטוב, אז הוא מקבל את צייתנותו לקב~ה וקורא את ספרו או מלמד את הקוראן הקדוש, ואם זה אחרת, אז הוא חדשנית . ומי שרואה את אלוהים אדירים קרא לו וענה לו, אז הוא יבצע את חג'ג ', אלוהים אדירים רוצה, ובאשר לביטוי שלו במקום המיוחד, הוא עשוי להצביע על הארכיטקטורה שלו אם זה היה בחורבות, או על חורבו אם הוא היה מלא , ואם אנשי האנשים האלה לא היו צודקים ויתנקמו בהם, ואם הם היו מדוכאים, הצדק היה מגיע אליהם . אולי חזונו של הקב~ה במקום המסוים מעיד על נכס גדול בו הוא נמצא, או שאיש אדיר לוקח עליו את האחריות, או מלומד מועיל או חכם שמומחה בתרופות עולה למקום ההוא, ובאשר לחשש מפני אלוהים אדירים בחלום, זה מעיד על שלווה ושלווה, עושר מעוני ופרנסה רחבה . ומי שרואה כאילו האמת, הקב~ה, הפך להיות הנכון, מונחה לדרך הישר . ומי שרואה שאלוהים אדירים מנחה אותו ומאיים עליו, אז הוא עושה חטא . זה מעיד על כעסו של אלוהים אדירים, ומי שרואה דוגמא או תמונה ואומרים לו : הוא אלוהיך, וחושב שהוא אלוהיו, אז הוא עבד אותו וסגד לו, ואז הוא עסוק בשקר, חושב שזה נכון . ומי שרואה את אלוהים אלוהים מתפלל במקום, רחמיו וסליחתו יבואו באותו מקום ובמקום בו נהג להתפלל . מי שרואה את אלוהים אדירים מקבל אותו, ואם הוא אחד מאנשי הצדק והטוב, אז הוא מקבל את ציותו לקב~ה וקורא את ספרו או מלמד את הקוראן הקדוש, ואם זה אחרת, הוא חדשנית . ומי שרואה את אלוהים אדירים התקשר אליו וענה לו, אז הוא יבצע את חג'ג ', אלוהים אדירים רוצה, ובאשר לביטוי שלו במקום המיוחד, הוא עשוי להצביע על הארכיטקטורה שלו אם הוא היה בהריסות, או על חורבו אם הוא היה מלא , ואם אנשים היו לא צודקים ומתנקמים בהם, ואם היו מדוכאים, הצדק היה מגיע אליהם . אולי חזונו של הקב~ה במקום המסוים מעיד על נכס גדול בו הוא נמצא, או שאיש אדיר לוקח עליו את האחריות, או מלומד מועיל או חכם מומחה לתרופות עולה למקום ההוא, ובאשר לחשש מפני אלוהים אדירים בחלום, זה מעיד על שלווה ושלווה, עושר מעוני ופרנסה רחבה . ומי שרואה כאילו האמת, הקב~ה, הפך להיות הנכון, מונחה לדרך הישר . ומי שרואה שאלוהים הכל יכול להדריך אותו ולאיים עליו, אז הוא עושה חטא ….

…מי שרואה בחלום אדם אלמוני אחד מבין ילדיו של אדם, אז אולי החזון של אותו אדם הוא הוא עצמו . אם הוא רואה את האדם ההוא עושה טוב, הוא יכול להיות זה שעושה את זה, ואם הוא רואה אותו עושה רע, הוא זה שביצע את זה . ואולי אחד הוא היחיד שמסתיים בפרנסתו או בעיכובו . ואם ראה שניים, אם פחד, הרגיש בטוח . אם הוא ראה שלוש, זו עדות לאדיקות על עריות גילוי עריות . ומי שרואה אדם שמכיר אותו, הוא לוקח ממנו משהו או מדמותו, ומי שרואה כאילו לקח ממנו משהו שהוא אוהב, הוא יקבל את מה שהוא מקווה לו . ואם הוא היה מעם המדינה והוא ראה כאילו הוא לוקח ממנו חולצה חדשה, אז הוא היה לובש אותה, ואם הוא לוקח לו חבל אז זה ברית . אם הוא יראה את זה כאילו לקח ממנו כסף, אז הוא מתייאש מזה ויהיה בהם איבה ושנאה . ומי שרואה אדם ידוע, אותו אדם יעבור לדרגה גבוהה, ואם הוא בדרגה גבוהה, ערכו מושפל, או שמזיק נגרם לו, אז זה מעיד על ירידת הטוב או הרע בו כפי שהוא ראה, וזה למשל עם דוגמה, או שהחסר הוא עלייה במספרו או עלייה אצל הרואה יש ירידה במספר שלו, ואם זה לא נובע ממי שמגדרו או מהדמיון שלו או מי מארצו ….

עושה טוב: מי שרואה שהוא הוציא כסף בציות לאלוהים הכל יכול, אז הוא ירוויח כסף, כי אלוהים אדירים אומר : ( וכל טוב שתוציא תינתן לך בזמן שלא נעשה לך עוול ). אם לא היה עושה טוב והיה במלחמה, הוא לא היה מנצח, ואם היה לו סחר הוא היה מפסיד ….

ומי שרואה שהוא עושה שטיפה במקום שאין בו מים, והוא משלים את זה, אז הביטוי שלו הוא כמו ביטוי מוחלט של כביסה ושטיפה, ומי שרואה שהוא עושה שטיפה ומים נוכח מציין שהוא חורג מהשריעה, שיחזור בתשובה לאלוהים הכל יכול

…האיוואן הכחול : העבה יותר מהחלב : אישה כפרית שיש לה חוב, ועם טיח זה עולם מחודש, ועם לבנה יש כסף שהופך לאסור, ונאמר שהוא אישה צבועה . ומי שרואה שהוא עושה נישואים עם לבנה של מכלית, הוא ישמע את בנו . הטיח והלבנה הם עבודתם של אנשי הגיהינום והפרעונים . הכיפה : כוח, מי שרואה שהוא בנה כיפה על העננים, הוא מכה בסמכות ובכוח בחלומו . ומי שרואה שיש לו מבנה בין שמים וארץ של כיפות ירוקות, זה טוב בשבילו ומותו מבוסס על מות קדושים . בנייה מעידה על בניין של גבר עם אשתו, ונאמר מי שראה שהוא בונה בניין, כי הוא היה אוסף את קרוביו וחבריו בהנאה . ומי שרואה שזה חימר בקברו של הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז הוא יבצע את חג'ג 'בכסף . ואם חלב נאסף ולא נעשה בו שימוש בבניין, הרי זה דירהם ודינרים, ומי שרואה שהוא מחדש את המבנה העתיק של עולם, אז התחדשות חיי העולם ההם . בין אם הבניין היה מיועד לפרעה ובין אם לא צודק, הוא יחדש את חייו . והנביא, שיהיה עליו תפילת ה 'ושלום, אמר : מי שרואה שהוא בונה בניין, הוא עושה עבודה . ומי שרואה שהוא התחיל לבנות וחופר אותה מיסודה ובונה אותה מהחלטתו עד שבנה אותה, אז הוא מחפש ידע, אפוטרופסות או מלאכה, והוא ימלא את הצורך שלו כרצונו . ונאמר שמי שרואה שהוא בונה בניין בעיירה או בכפר, הוא יתחתן שם עם אישה . אם הוא בונה אותו מחימר, הרי זה קישוט וצביעות, ואם הוא בונה אותו מחימר, הרי זה מותר ורווח . אם הוא חקוק, אז זו מדינה או דגל עם כיף ושמחה . ואם הוא בונה אותו מגבס ומלבנים עליו, אז זה מתעמק בהבלים ….

…הוא נשם לרווחה מי שראה שאדם נושם לרווחה, כשהוא עושה עבודה שמתחילה בדאגה או ייסורים . באשר לילד הנושם לרווחה, הדבר מעיד שהוא עושה את מה שגורם ליגון ….

…מי שרואה שליט מגזים איתו, ואם הוא רואה אותו עושה את מה שהוא שונא איתו, אין בו טוב. כמו כן, אם הוא עושה את מה שהוא אוהב איתו, אז אין שום התחשבות בפעולת הצורר. גוף לא יאומן, הפרשנות שלו הפרה אותו נגד גנבים ….

…טוב: מי שרואה בחלום שהוא עושה מעשה טוב, הוא יחזור בתשובה משחיתות, יגיע לחסד או ייתן נדבה לאדם עני . אם הוא יראה שהוא מתפלל לאלוהים הכל יכול, הוא יינצל מהאש . ואם יראה את תושבי ארצו מאכילים את הנזקקים או עושים מעשים צדקיים, או מזכירים את אלוהים אדירים והם נמצאים בהם, אז ישחרר אותם לשובם לאלוהים הכל יכול . מי שרואה שהוא מגדיל את שבחו של אלוהים אדירים, אז הוא יירש ירושה . אם אדם עושה מעשה טוב בחלום, כגון הסרת נזק מהכביש, או צירוף מה שטוב, ואיסור על מה שלא בסדר, זו עדות לרווח בסחר, פירעון חוב, ביטחון מפחד וברכה עם מעשים טובים בחלום מעידים על בידוד הצוררים ועל הנחת הצדק ….

עושה טוב : מי שיראה בכך שהוא עושה טוב, הוא יקבל כסף . אם הוא רואה את זה כאילו הוציא כסף בציות לאלוהים, אז הוא עשיר בכסף, כי אלוהים אדירים אומר : ~ איזה טוב אתה מוציא עליך .~ באשר לפיזיונומיה ולסימון נעדרים מסוימים, הדבר מעיד על שפע הטוב והביטחון מפני הרע, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם הייתי מכיר את הנעלם, הייתי מכפיל טוב ורע לא היה נוגע בי .~…

דואה מציין בחלום את התהילה, את המדינה ואת הגובה על פי ערכם . זה מציין את האישה ואת הכסף . העוזרת היא משרתת, נישואין וגמלה, ורומן של בן . מי שראה שהוא כותב ממיילדת, היה קונה משרתת . ומי שרואה שהוא פגע בהרמון, הוא יתקוטט עם קרוב משפחה, אישה או מישהו אחר . ומי שרואה שהוא קנה בית דיו, הוא יתחתן עם אישה שהוא לא רואה איתה יום לבן . הדיבל עשוי להצביע על הפצע, העט מונח על הברזל, ומשך הזמן למי שרואה מקום בגופו הפך לטבעת . התרופה מצביעה על התרופה, כך שמי שרואה אותה עם מחלה, הוא יפנה לתרופות ויירפא, ברוך השם . ראה גם את העט ….