…מי שרואה שהוא הולך על הידיים או על הבטן שלו, או על היד והרגל שלו, או משהו אחר מלבד הלשון, אז כל אחד מהם הוא צדק או חוסר מוסריות והמי שאליו מיוחס החבר יונחה על ידי זה וזה, ומי שרואה שהוא קשור לדת בחלום בזמן שהוא מכיר בכך ולא מכיר זאת בחיים ערים, אז אלה התוצאות של החטאים שהקיפו אותו, ופעולות של מעשים חוטאים שפגשו אותו עונש בעולם הזה, או הצרה או חלק מהפורענות בעולם הזה ….

…הזהב אינו ראוי לשבח בפירוש חוסר המילה של מילתו וצבעו הצהוב, ופירושו של צער וקנס כסף, והצמיד ממנו אם הוא עונד אותו הוא ירושה בידו, כך שמי שרואה שהוא לובש משהו מזהב ואז הוא מתחתן עם עם חסר יכולת, ומי שמכה במוט זהב, הכסף שלו נעלם או שהם נפגעים מהם באותה מידה הוא הכה זהב, או שסולטאן כעס עליו וקנס אותו, ואם הוא ראה את זה הזהב הולך, הוא טען בעניין שנאה והוא נפל בלשונות של אנשים, ומי שראה את ביתו עם מדהאב או של זהב, האש התרחשה . ומי שרואה עליו שרשרת או כסף או חרוזים או מהותו של אפוטרופוס ומחקה אמון, ומי שרואה עליו שני צמידי זהב או כסף, יקרה לו משהו רע ממה שיש בידיו, וכסף עדיף מזהב, ואין טוב יותר בצמיד והמשעמם, שליח אלוהים, אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר: ~ ראיתי כאילו היו שני צמידי זהב בידיי, ואני נשפתי אותם נפלו, אז לקח אותם Mosaylimah, השקרן, ואל-Ansi, הבעלים של Sanaa . ומי שחושב שיש לו קרסול עשוי זהב או כסף, הוא יחווה פחד או ריתוק וריסון . ונאמר כי קרסוליים לגברים הם השרשראות שלהם, ושום דבר מתכשיטים אינו מתאים לגברים בחלום למעט שרשרת, שרשרת, טבעת ועגיל . כל התכשיטים לנשים הם קישוט, ואולי הפרשנות של הצמיד והקרסול לבעל מיוחדת . אם זהב אינו מתכשיט אז הוא נקנס, ואם הוא תכשיט, אז הוא חלש יותר ברוע כי שם אחר נכנס אליו . ונאמר שתכשיטי נשים מציינים נשים לילדיהם, ולכן זהב הוא עבור הזכרים, כסף עבור הנקבות שלהם, והזכר עשוי להתייחס לזכרים, והנקבה לנקבות . ומסופר שאישה נתקלה ואמרה : ראיתי כאילו יש לי קערת זהב משובח, והיא נשברה ומיהר לאדמה, אז ביקשתי אותה, אבל לא מצאתי אותה, אז הוא אמר : האם אתה עבד חולה או עבד? היא אמרה כן, הוא אמר : הוא גוסס . אדם ראה כאילו עיניו זהובות, ולכן רצה שעיניו ייעלמו ….

זהב הוא דבר שנוי במחלוקת בחלום . נאמר : זה מעונן . ומי שרואה שהוא לבש משהו מזהב, הוא יתחתן עם אנשים שאינם כשירים בשבילו . ואם היה מכה במוט זהב, הם היו מכים אותו באותה מידה שהוא מכה בזהב, או שהסולטן כעס וקנס אותו . אם הוא רואה שהוא ממיס זהב, הוא מונח בצד בעניין שנאה ונופל בלשונות של אנשים . ומי שיראה שמקבלים לו חתיכת זהב גדולה, הוא היה זוכה לסמכות ולשלוט . ומי שיראה שהוא מצא דינרים בריאים, הוא יראה את פני המלך, והוא ישוב ממנו בשלום . אם היה רואה שהוא מטיל זהב הוא היה סובל מרוע והרס . ומי שיראה שביתו מזהב, הוא יכה באש . ומי שרואה כי ידיו מזהב, והן נעשות בלתי נעות . ומי שראה שעיניו זהובות, דודי ראייתו . מי שחושב שיש לו שרשרת זהב, כסף, חרוזים או תמצית, הוא שומר המדינה והוא מקבל אמון . ראיית זהב מעידה על שמחות ופרנסה, מעשים טובים ודאגות הקלות, בעלים וילדים, ידע והדרכה . אם זהב בחלום הפך לכסף, הדבר מעיד על שינוי במצב הנשים, הכסף, הילדים והמשרתים, מגידול לירידה, כשם שכסף, אם הפך לזהב בחלום, מעיד על מצבו הטוב של בעלים, משפחה או שבט . אלה שנטוו בזהב ובמנחות דומות אחרות לאלוהים, יהי מהולל, ובאשר לאלו המצופים בזהב, הדבר מעיד על חיקוי של ילדי העולם הזה או על מעשיהם של בני הנולד . הזהב והכסף הטהור מעיד על כנות, על טהרת הכוונה ועל הברית הנכונה, והספין של זהב וכסף נמשך פרנסה, כמו גם נמתח מנחושת וברזל ….

…ומי שרואה כאילו פגע בקערת זהב, קנקן או ספל ויש לו חור כפתור, אז הוא משרת שקונה אותו, או שאישה מתחתנת איתה, או משרתת עם מוסר רע . כמה מהם אמרו : מי שרואה שהוא משתמש בכלי זהב וכסף עושה חטאים, ומה שהוא רואה על כך עבור המתים, הסונים, הוא בשורה טובה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ הם מוקפים בלוחות זהב ו כוסות . ”…

…מי שרואה שהוא נמצא בעיצומו של מישהו בעיצומו, אז זה לפי מי שמביע את זה כהרג ופסיקתו ….

…ומי שרואה את זה כאילו הוא הולך לג'יהאד, הוא יזכה בניצחון, טובה , שבח וגובה טוב, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואלוהים נתן למוג'אהדין פרס גדול על העומדים .~…

…מהו פסק הדין על שוכב על חלומות בתחומי השירה ואת מתנהג? שקר הוא אחד החטאים הגדולים , וזה הוא : דיווח על משהו אחר מלבד מה זה משקף אמת, המהווה : התאמה טובה למציאות אמת היא אחד הגדול של איכויות טובות , וזה הוא אחד הכיבודים של מוסר שהשריעה באה לאשר ולפקוד . זוהי יצירה נשגבת המחקה את בני האנוש , ונמנעת מהמשפילים , ולכן היה זה תיאור שהיה טמון בנביאים עליהם ועל נביאנו, תפילות ושלום , וכנגד מה שקשור לצבועים שלהם הדמיון , שמשקר, כפי שאמרנו , והטקסטים של השריעה באו יחד עם איבה של האמת והזהרה מפני שקר , כולל הדברים הבאים : אלוהים אדירים אמר : ~ הו האמינו, ירא אלוהים והיה עם האמת (119). בסמכותו של אבן מסעוד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, בסמכותו של הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר : ~ אמת היא צדק , וצדק מוביל לגן עדן , ועל המשרת לחפש אמת. עד שהוא כותב אלוהים הוא חבר , ושקר הוא מוסר , וחוסר מוסריות מונחה אל האש , והמשרת הוא לחקור שקר בכדי לכתוב שקר . ” מסופר על ידי אל-בוכרי (5743) ומוסלמי (2607). הרחוב היה מורשה בעניינים שבהם מותר לשקר, אז אסמה בינט יזיד אמרה : שליח אלוהים, תפילת האל ושלום עליו ועל משפחתו, אמר: ~ אנשים, אין צורך שתמשיך לשקר , כמו ללכת לישון באש. כל שקר על בן אדם אסור למעט שלושה מאפיינים : אדם שמשקר על אשתו כדי לרצות אותה, אדם ששוכב במלחמה, שכן מלחמה היא הטעיה, וגבר שוכב בין המוסלמים כדי להתאים ביניהם . ~ מסופר על ידי אל- Tirmidhi, לא (1939). לדבר : חסן שייח אל-אלבני ב ' Sahih אל-ג'אמע .' (7723) ובסמכותו של אום כולתום בינת Uqbah, כי היא שמעה את שליח האל, רשאי אלוהים התפילות והשלום עליו ולמשפחתו, אמרו : הוא אינו שקרן שמתפייס בין אנשים, ולכן הוא מתפתח טוב או אומר טוב . נאמר על ידי אל-בוכרי (2546) ומוסלמי (2605). שקר אינו מותר ב רצינות או הומור, אבל הכל יצירה ראויה להערכה, ואין שקר תקף, כמו השוטה של ​​אפריל, למשל, למעט כפי שאמרנו, שהדיר או קרא לצורך, כפי שנקבע בחדית ', וכמו לשקר להציל את הדם הבלתי ניתן לטעות מרוצח, או כדי לבצר את כספו של גוזל. וכן הלאה . אבן מסעוד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : ~ שקר אינו מתאים בצחוק או ברצינות .~ ( נאמר על ידי אל-בוכארי בספר אל-אדאב אל-מופרד, מס ' 387) . שקר הוא גדול יותר אם הוא מביא לפגיעה או לשחיתות, ושקר רגיל נחשב לחטא גדול . שקר בשירה, אם כי חלק מה מבקרים לבלבל אותו, אני לא איתם. שירי Timeless .. הוא בן אלמוות עבור הכנות של רגשותיה וכנות של רגשותיה, ואת הכנות של הביטויים שלה, אבל אני יכול לא למצוא הצדקה אלה שמשקרים את השיער ואת נופל בתוך חלום שהוא ראה שקר . באשר לייצוג, הוא שינה את תקלותיו ורעותיו הרבות, כך שהקדושה גוברת אם משתמשים בה ללעג, או שהיא כרוכה בעירום, בערבוב או בשקר, ועבירת השקר הזו מאושרת כשאתה אוהב סיפור לאדם שחולם בזמן שקר, וזה משמש רק להגדלת העלילה האמנותית כפי שהיא מועלה או נאמרת אור, כפי שטענו המבקרים . לסיכום, שקר בשירה או במשחק הוא דבר שהוא לא מותר ולא טוב לעשות מצד המאמין או המוסלמי, ות על המשורר והשחקן לחפש טקסטים מותרים, ובכך זו חפותו ואשמתו, מהתפשטות בקרב אנשים אסורים, ולכן זהו קלקול ושמועה של שחיתות, ולהרהר באחי, למשוררים או שחקנים רבים, אשר עשה לעצמו קו הוגן, לא הציג את מה שהוא יכול להתחרט עליו מחר, וניסה לחקות אותו בתחומך, יש שירה טובה ויפה, ויש ייצוג משמעותי וכנה ….

…ומי שרואה שהוא מסתכל בארמון או בהכנסותיו, הוא יתחתן עם אישה טובה, כמו גם יסתכל על התפקיד ….

…האם ביטוי חזונות מבוסס על חלקים או על השערות? הביטוי של החזיונות הוא התייחסות השערה , ואת השערה הוא טועה מעונה , ואדם לא לקטוע את הביטוי, אלא כדי להיות בצד הבטוח, וכי בשל רצונו של אלוהים . לכן, עדיף שהמעבר יפרסם הצהרה האומרת : אם אתה מאמין שהחזון שלך הוא כזה וכזה , או לסיים את דבריו באמרה : מאת אלוהים (1) לכן יוסף עליו יכול להתפלל עליו השלום, אמר לשואל כאשר רצה לעבור אליו : ( והוא אמר למי שחשב שברח מהם, זכור לי עם אדונך …) וכו 'הפסוק , סרט הטוען שהוא אחד מאלה שאלוהים סמך על ביטוי החלומות , והוא נהג לבטא את התגלות תפילת האל על הנביא מוחמד שלנו, שליטו וחבריו ושלום . אלוהים יודע…

…דג זהב אם אתה חולם על דג זהב, זה מנבא הרבה הרפתקאות נעימות ומוצלחות . עבור ילדה, חלום זה מעיד על נישואים מפוארים עם גבר עליז . אם דג הזהב חולה או מת, הוא יפגע באכזבות כבדות ….

…מי שרואה שהוא הכה בזהב, אז הוא ייפגע מהם ומשהו שהוא שונא, או שהכסף שלו ילך במידה שהוא ראה שהוא הכה זהב, והמספר הידוע עדיף על המספר הלא ידוע, ומי שרואה שהוא פגע בדינרים ידועים, הוא ייפגע מדאגה עד כדי כך, ואם הם לא ידועים הוא לא יודע את מספרם, אז הדאגה שלו תהיה חזקה וחזקה יותר. הוא ראה שאדם נתן לו דינרים, הוא היה עוול, ואם ראה שהוא שילם את זה למישהו, הוא לא צודק ואולי הדינרים היו אם זה היה חמש מתוך חמש התפילות היומיות, ואם משהו אבוד מזה, ואז הוא מבזבז חלק מחמש התפילות, ומי שרואה שהוא הכה בדינר אחד אז הוא יכה ילד ואולי יפקיד בידיו כסף, אז הוא בוגד ומי שרואה שאדם מת נתן לו דינרים, ואז הוא בטוח מפני דיכוי והדינרים פחות מאבק, ומי שרואה שהוא הכה בזהב שנעשה כמו כלי ותכשיטים וכדומה, אז הוא ייפגע מהם יותר מאשר דינרים, ומי שחושב שהוא נמס זהב, אומרים לו מילים רעות והוא חופשי ממה שאין בו…

…ומי שרואה שהוא פגע במוט זהב של זהב את הכסף שלו, או שהמלך יכעס עליו, ואולי צער ) מקנס או מחלה או משהו אחר ….

זהב אם אתה מחזיק זהב בחלום שלך, אתה תצליח בצורה יוצאת דופן בכל הפרויקטים שלך . אם אישה חלמה שהיא קיבלה מתנות מזהב, בין אם מדובר במזומן או בתכשיטי זהב, היא תתחתן עם גבר עשיר אך חמדן . אם אתה מוצא זהב, המשמעות היא שהיכולות הנשגבות שלך יעמידו אותך בחזית המירוץ אחר כבוד ועושר . אם תאבד זהב, תאבד את ההזדמנות הגדולה ביותר בחייך בגלל הזנחה . אם חלמת למצוא מרוץ זהב, המשמעות היא שתוטל עליך זכות לא פשוטה . אם אתה חולם שאתה חושב לנהל מכרה זהב, אז תנסה לגזול את זכויותיהם של אחרים, וחובה להיזהר משערוריות משפחתיות ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר: ~מי שרואה שיש לו צמיד זהב בידו, אז זה מתפרש כירושה, ואולי לעם הצדק יהיה גידול בצייתנותו ובמעשים הטובים שלו, כי אלוהים אדירים אומר שהם יהיו עשויים צמידי זהב . ~…

…ומי שרואה שהוא היכה מישהו בחרב ולא חתך ולא עקב אחריו, אז זה מתפרש על ידי התרחשות הדיבור ממנו למישהו ואינו משפיע עליו . ומי שרואה שהוא מכה בחרב מישהו ועושה לו חבר, אז זה מעיד על מתן פקודה לקבוצת צאצאי ההרוגים ההם ….

…ומי שרואה את הכלי של מישהו בצווארו או שהוא של מישהו אחר, אין בו טוב ….

…מי שרואה שהוא הכה זהב כמעט באופן מיידי או אחר, אז הוא יכה על ידם, והוא נשאר ותכשיטים טובים יותר מאחרים ….

…ומי שרואה שהוא היכה יריעת זהב או סגסוגות, אז הוא יוכה על ידיהם, וחזון הזהב הוא קנס וצער לגברים ולנשים ראויים לשבח אם הוא לובש ….

…ומי שרואה כאילו הוא ממיך זהב, אז הוא מתווכח על עניין לא נעים שכבר מזמן היה נתון ללשונות של אנשים ….

…נאמר כי מי שראה שהוא נתן טבעת זהב בצורת טבעות ללא עלייה או ירידה נפל בהתנגדות בדת, ואם הייתה לה כיתוב המהלל אותה, תוצאותיה טובות, ואם היא שונה מ זה אז הביטוי שלו נגדה ….

…ומי שרואה מישהו שופך עליו מים, אז הוא יקבל טוב וייהנה ממנו, ואם המים רעים או לא נעימים בטעמם ובריחם, אז הביטוי שלהם נגדו ….

…ומי שרואה שהוא נלקח על ידי מישהו, אז הוא יתמוך בו, ואם הוא ממשפחת המלך, הוא רשאי לברך אותו על הידיים ….

…ומי שרואה שהוא מעליב מישהו, אז מזלזלים בו ….

ומי שחושב שהוא צום עבור מישהו אחר מלבד האל הכל יכול, אבל על צביעות ומוניטין, הוא לא ימצא את מבוקשו

…ומי שראה שהוא נפל לבאר ולא מצא מישהו להרים אותו, זה קברו ….

…ומי שרואה שהוא הרג מישהו והדם זרם מגופו עשיר בכמות הדם שיצאה מכסף, ואם לא נשפך ממנו דם, שלא כמוהו, ואם הוא רואה שגופו מוכתם עם הדם של הנרצחים, ואז הוא יקבל כסף מכספו ….

…חלק מהמתורגמנים אמרו שמי שראה שהוא מתייעץ עם מישהו, הוא סומך עליו באמון, כי הוא, עליו השלום, אמר : היועץ סומך ….

…ומי שיראה משהו ביד של מישהו, וזה מת, ויעניק לו אהבה, זה יתפרש בזול ….

…האם זה נחשב לראות מישהו שישן זמן קצר מאוד, כמו למשל אדם שישן שינה קצרה במהלך היום, או מניח את ידו על השולחן בזמן העבודה, למשל, ואז נרדם לתנומה קצרה מאוד , וחלקם עשויים אפילו להירגע ברמזורים ולעצום עיניים, ולראות ברגע זה שינה או חזון, האם החזונות הללו אמינים, והאם הם מבטאים ….. ? זו שאלה שנשאלת לעתים קרובות על ידי המתעניינים באמנות זו, ותשובתי לה היא כי חזונות במקרים כאלה הם אמינים ומביעים, והם עשויים אפילו להיות אמיתיים יותר מהחזונות הנראים בשינה ארוכה וממושכת . אז אתה מוצא מדענים שמתעניינים באמנות זו מעדיפים חזונות של כישוף, או תנומות; זוהי שנת צהריים, בניגוד לאחרים . חלקם להסיק דבריהם עם חדית של אבו Sa`id [את האמת רוב ההתגלות ידי המכשפים ], אשר סופק על ידי אחמד עם marfoo ~ו מאומתים על ידי אבן Hibban . באל-פאת קרא אבן חג'אר לפרק על ראיית הלילה, והוא אמר והסביר זאת : כלומר, חזון של אדם בלילה, האם החזונות שלו ביום שווים או שונים, והאם יש הבדלים בין הזמנים של כל אחד מהם ? הוזכר כי נסר בן יקוב אלדינורי אמר : פרשנות החזון בתחילת הלילה מאטה את פירושו, ומהמחצית השנייה היא מואצת עם חלקי הלילה המשתנים, וכי הפרשנות המהירה ביותר של את חזיונות הקסם, במיוחד כששחר שובר . בסמכותו של ג'עפר א-סאדיק : שהפרשנות המהירה ביותר של חזון הסיאסטה היא . ואם כל זה הוא העדפה לחזון היום על פני ראיית הלילה, אז אנו מוצאים שאומרים שיש שווה ביניהם, וכי אין הבדל ביניהם, ומה שבא מהסופר על זה מה שהגיע בסהיח אל-בוכרי, בסמכותו של אבן סירין שאמר : חזון היום הוא כמו חזון הלילה . אלקייראוואני אמר והסביר לה : כלומר, אין הבדל בפסיקה של הביטוי בין ראיית לילה ליום, כמו גם לחזון של נשים וגברים….

…ומי שראה שהוא מברך מישהו שאין איבה איתו, המוסלמי מעליו ישמח . אם יש איבה ביניהם, אז הוא כובש את המוסלמי ומאמין בהטבותיו . ומי שרואה כאילו בירך שייח 'שאינו מכיר אותו, הרי זה ביטחון מעונשו של אלוהים אדירים ….

…מה אתה חושב על מישהו שראה חזון , ואז התעורר , ואז חזר לישון וראה את השלמתו? אני רואה שהראייה הראשונה אמיתית ונכונה , בתנאי שלא קדמה לה לחשוב עליה , ולגבי החזון האחרון שהפך להשלמה אליו , זה חלום מקטרת ….

…מי שרואה שהוא הרג מישהו ולא ינתק ממנו חבר, אז הוא יקבל טוב וייהנה ממנו עבור אותו נרצח, ונאמר שהרוצח עשה עוול לנרצח, ומי שראה שהוא נהרג, הוא יש לו חיים ארוכים ….