…הוא ראה שזה גמל, בשר סרטנים : זה פגע בכסף וטוב מרחוק . ומי שרואה שהוא פגע בסרטן, או ברשותו, או שלקח את זה לעצמו, אז הוא יכה או יכבוש גם אדם במוסרו ובטבעו . סרטן הוא אדם רחוק מלהיות מוסרי, רחוק מלהיות נמרץ בענייניו, רחוק מלהסקור את מה שהיה לו קושי בעבודתו ….
חולם על סרטנים נושכים אותי
(42 פירושים ומשמעויות של חלומות על סרטנים נושכים אותי)…לובסטר ישנה את ההונאה בך בענייני לב אם אתה צעיר, אחרי שאתה חולם על חיית הים הזו שהולכת אחורה . אם חלמת לראות לובסטר, זה מעיד על טובות טובות ותהיה עשיר בעושר . אם אתם אוכלים לובסטר, המוסר שלכם יושחת על ידי ליווי אנשים המחפשים כיף . אם תכין לובסטר עם סלט, ההצלחה לא תשנה את האופי הגשמי שלך, אך תיהנה עד הטיפה האחרונה ממחשבות ההנאה . אם תזמין סרטנים לאכול, היא תתפוס עמדות בעלות פרופיל גבוה ותזמין עוקבים רבים ….
…לראות כריש בחלום מעיד על רמה גבוהה של אנרגיה וכבוד בשושלת היות והוא עדיף עליו . קוראים לזה כלב ים ו סרטנים ….
…סרטן הוא בחלום אדם שיש לו הרבה זדוניות בגלל מספר הנשק הרב שלו, היוקרה הרבה, החברה המרחיקה, חסרת הדאגנות, הביקורת והקשה . מי שיאכל בשר סרטנים יקבל טוב מארץ רחוקה . ונאמר : מי שראה סרטן קיבל כסף אסור ….
…תפוחים : הוא הדאגה של האיש ומה שהוא מנסה, והוא להוט כמו זה שהוא רואה. אם הוא מלך אז לראות תפוחים זה בשבילו, ואם הוא סוחר אז תפוחים הם המקצוע שלו, ואם הוא חריש אז לראות תפוחים שהוא חורש . כמו כן, תפוחים זהים לאלה שרואים את דאגתם שמעניינת אותו, ואם הוא רואה שהוא היכה תפוח או אכל אותו או היה בבעלותו, אז הוא ישיג מאותה אנרגיה כפי שתואר . נאמר : תפוחים מתוקים הם מזון מותר, וחמצמצים אסורים . ומי שסולטאן זורק תפוח, אז הוא שליח בו . עץ התפוח הוא מאמין, קרוב לאנשים, ולכן מי שרואה שהוא שותל את עץ התפוח, הוא מגדל יתום . ומי שרואה שהוא אוכל תפוח, הוא אוכל את מה שאנשים לא מסתכלים עליו, ואם הוא היה מרים אותו, הוא היה מקבל כסף מאדם ישר עם שבחים טובים . ותפוחים הם דירהם ממוספרים , אם הוא הריח תפוח במסגד, הוא מתחתן . כמו כן, אם אישה מריחה זאת בהתכנסות, היא מפורסמת, ואם היא אוכלת זאת במיקום ידוע, היא תביא לעולם בן טוב . ותפוחים נושכים מקבלים טוב, כסף ורווח . נאמר כי הישאם בן עבד אלמליק ראה לפני הח'ליפות כאילו הכה תשע עשרה וחצי תפוחים, ואז הוא סיפר על חזונותיו במעבר ואמר לו : אתה מחזיק תשע עשרה וחצי שנים . בקרוב, נסיך הכתר של הח'ליפות המוזכרת ….
…פרעוש הוא בחלום דוקר דק עני וחלש, ומי שרואה כאילו פרעושים נושכים אותו, הוא יכה בצער ובאיום על ידי האנשים . ונאמר : מי שננשך על ידי פרעוש קיבל כסף . ודם הפרעושים מעיד על כסף מצד החלאות של האנשים ….
…לעזאזל: מי שרואה בחלום שהוא נכנס לגיהינום, אז הוא עושה חטאים גדולים . אם הוא יוצא מזה בלי לחבב אותו, הוא נופל לדאגות העולם הזה . ומי שרואה את האש מתקרבת, הוא ייפול למצוקות ולמצוקות של שליט, והוא לא ייחסך ממנה, והוא ייפגע מהפסד דק וגס, והוא מבשר לו לחזור בתשובה ול תחזור ממה שיש בו, ואם הוא ייכנס אליו, אז הוא יביא לחטאים ולאי מוסריות הגדולים שאלוהים הכל יכול הטיל עליו את הגבול. הוא מדבר מוסריות ורוע . ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו בחיוך, אז הוא מושחת, עריץ, ולא מציית לאלוהים הכל יכול . אם הוא רואה שהוא עדיין כלוא בגיהינום, אז הוא עדיין בעולם הזה עני ומקופח, הוא לא מתפלל ולא צם ולא מזכיר את אלוהים אדירים . ואם ראה שהוא אכל מזקום גיהנום וחיקו ומוגלו, אז הוא יזכה לעוון וישפוך דם, וענייניו מתגברים נגדו . ומי שיראה שהוא שחור פנים וכחול עיניים בגיהינום, אז ילווה את אויבו של אלוהים אדירים, והוא יושפל וישחיר את פניו בקרב אנשים, ואלוהים אדירים יעניש אותו בהמשך במעשה עוולו שלו . ומי שרואה את הגיהינום בשנתו באופן אישי, שייזהר מהסולטן או מזעמו של הרחום ביותר . ומי שרואה כאילו הוא נכנס לגיהינום, אז הוא יהיה נקי מכל חטא שהוא לא חזר בתשובה ממנו, ואם הוא רואה שהוא יצא מהגיהנום אז הוא יחזור בתשובה מהחטאים, אז אם הוא שותה ממנו לשתות או לאכול מהאוכל שלו, הוא עדיין עושה חטאים או מחפש ידע שהופך לאסון עבורו . וגיהינום בחלום הוא סימן לפטירת העמדה בעולם הזה, ואולי זה מעיד על עוני אחרי עושר, בדידות אחרי האנושות, נפילה למצוקה, מאסר קבוע ובושה בעולם הזה . אם היא מעידה על האישה, היא הייתה אשת צרות, ואם היא מציינת את הפרנסה, הרווחים שלה אסורים, ואם היא מעידה על הבית, זה ליד אנשי מוסר ורשלנות . אם זה מצביע על מחלה, התוצאה שלו היא מוות עם סוף רע, ואם זה מצביע על שירות זה בסמכות לא צודקת, ואם זה מצביע על ידע זה כפירה, ואם זה מצביע על עבודה זה היה מעשה לא מקובל, ואם זה מעיד את הילד הוא היה ילד של זנות . וכניסת הגיהינום עשויה להצביע על אותה שאלה לאחר עושר, והיא מעידה על בית הכפירה וחוסר המוסריות, הכנסייה, המכירות, בתי האש, היונים, הבורסקאות, בתי המטבחיים והתנורים המשמשים להצתת אש לתועלת, ו כניסתם מעידה על ניצחון עם רצונות . כמו כן, אל-חתימה ואל-חתא עשויים להיות אלה שחושבים כי אל-חמז, אל-מלז ואל-מג'מייה, וג'אנם על הכופרים והצבועים . וסקר מציין לעזוב את האמת ולהעמיק במה שלא אומר ולהכחיש את יום הדין . ומחירם של שדים ואלה שיוצרים את המוסר שלהם . והתהום היא סימן לזלזל במידה ובאיזון, או למי שקשקשתם מוארת ואינה מכבידה עליהם במעשים טובים . והגיהנום מיועד למי ששולט ומעדיף את חיי העולם הזה, ואת האחיזה התחתונה של אדוני הצביעות, אם הוא אוכל את ראשה או שותה את מי ששוטף אותה, או שהעקרבים שלה נושכים אותו, או שחייה מכה בו, או עורו משתנה לעור בני עמה, או שהוא נמשך על פניו, או הופך לאחור מעל ראשו, או נפגע במקומו. או, רשימות הלקוחות שלו גינו זאת, על כל זה וכדומה הוא עדות לחידושים בדת, השתתפותם של הצוררים, הקפדה על חוקי הכופרים, יצירת המוסר של הפוליתאיסטים והבוזים, סתירת הנביאים ונטישת החסידים, כפירת הדת, עליבות האל כסף מהראוי, ואי הציות של רבונו של עולם, או מכחישת אדנותו וכוחו ומשווה אותו לבריאתו, יהא מהולל ומרומם, ולראות את בעל שומר האש הוא אינדיקציה של מי שעבר לגור בו חוצפה או האכילו אותו במשהו טוב באהבה לאלוהים הכל יכול ושליחו ולמאמינים והסולטן, ובמרחק מהצביעות והוויתור מחטאים, חטאים וגחמות לאחר השגחה, וקנאה בדת, אם ראה את הגזבר עליו השלום, בא אליו הוא מציין את ביטחונו ובטחונו מפני אשו, ואם הוא רואה אותו מתרחק ממנו, או משנה אותו בפניו, הוא מציין שהוא התרחש במה שמצריך את האש שלו . ואוצר הגיהינום הם הנאמנים, האפוטרופוסים, החיילים, העוזרים, בעלי המשטרה, ההורים וקרובי המשפחה . ומי שראה שמאליק לקח את צדו והשליך אותו לאש, אז ראייתו מחייבת השפלה עבורו . אם הוא רואה שהוא נכנס לגיהינום ויצא ממנו, אז הוא ייכנס לגן עדן, ברוך השם, או שהוא יעבור חטא ויתחרט ממנו . ואם הוא רואה את חלקי גופו מדברים אליו, אזי זו עדות לתוכחה על חטאים, ולערנות לעניין הבא ….
…שמות הסוסים הם הסוסים, אחד מהם הוא הסוס, הסוסה, הסוס והסייח, וביניהם קדיש, דרגש ואבן . מי שרואה איתו סוס בחלום מעיד על רוחב פרנסתו, ועל ניצחונו על אויביו . אם ראה שהוא רוכב על סוס, והוא מתאים לרכיבה על סוס, הוא קיבל כבוד וכסף, ואולי הוא התיידד עם אדם כסוס, ואולי הוא נסע ושהמסע הזה נגזר מהפרסים . אם סוס היה מוגן מפני אויבו, ואם היה מדובר בנדוניה, ניתן לילד יפהפה, ואם הוא היה ברזון הוא לא חי לא עשיר ולא עני, ואם הוא היה אבן שהוא התחתן איתו, אם הוא היה אישה רווקה. עם כסף וצאצאים, והמקור מכובד ללא גזעיים . אולי הפרסים הצביעו על משכן הבנייה . והמטאורים מהוללים ומנצחים את האויבים כי הם בין סוסי המלאכים, והחשובים ביותר הם דאגות, והבלונדיני, המסותה הוא ידע, אדיקות ודת, ומי שרוכב על אדם מת רשאי לשתות יין כי זה הוא אחד משמותיהם . ומי שנוסע בסירה למישהו אחר שהגיע למעמדו או לעבודת השנה שלו, במיוחד אם הוא סירה ידועה ומתאים לרוכב שלו . והאבן היא אשתו. לחלופין, החל על גודל המתחם השני . ואם הוא נפטר כשהוא יורד, הוא מתנכר לה, הולך או נבול במקרה שירד על האדמה עם דם, אז הוא עוסק בניאוף איתה . האבן מציינת את קשר הכסף והתשואות, והאבן ההרוסה היא אישה דתייה עשירה במוניטין וזיכרון . ואשת הפגישה מפורסמת ביופי ובכסף . והבלונדינית משמחה ופעילות . ולמטאור יש חוב, ומי שרואה שהוא רכב עליו ללא אוכף או רסן, הוא מתחתן עם אישה ללא גגיות, ונשרים הקירח של גן העדן וסוסת הסמכות . הבלונדינית היא מלחמה, ומי שרואה סוס אוכף ללא רוכבים, הן נשים שנאספות להלוויה או לחתונה . פרסי בחלום הוא אדם או ילד של אביר, סוחר או עובד שיש לו אביר בעבודתו ובמסחרו . והסוסה היא בת זוג, כך שמי שרואה שיש לו סוס שמת בביתו הוא הרס האיש . אם הוא רואה שהוא רוכב על סוסה שמפתה מוג'אהיד, והולך עליו באיטיות בבגדים המתאימים לרכיבה, אז הוא מכה בכבוד, כוח, סמכות ואבירות בקרב אנשים, והאויבים אינם מגיעים אליו רע, ו אם הוא סוחר, הוא אמין והוא נמצא בחיים נוחים . אם הוא אדהם, אז הוא הגדול ביותר בגורל ובכבוד, כי הוא כסף, סמכות ושליטה . אם הוא מת, זה יותר בבידור ובהתלהבות, ויותר בלחימה ושפיכת דמים . ומי שרואה שהוא מכר את סוסו, אז הוא יעזוב את עבודתו על פי בחירתו . ומי שרואה שהוא שוחט את סוסו ולא רוצה לאכול את בשרו, אז הוא מקלקל את פרנסתו מרשות . ומי שרואה שסוסה לא ידועה נכנסת לארץ או לבית שאינו מכיר את בעליו, אז נכנס לאותו מקום איש ישר, שיש בו סכנה באנשים כמו סכנת הסוסה . ומי שרואה שהסוסה האלמונית עוזבת את מעמדו, הוא משאיר זקן עם מוות או נסיעה . ומי שרואה שהפרשים מתרוצצים בסיבוב, וגם נכנסים לארץ או למחנה, זה יהיה גשם וגשמים זלעפות שיפגעו באותו מקום . ומי שרואה שהוא בן לוויה של אדם ידוע, אז הוא יגיע לאותו אדם למה שנדרש מעניין דתי או עולמי, או שלגבר יהיה חסיד, בן זוג או יורש אחריו . אם הוא אדם לא ידוע, הוא בכל זאת אויב . ומי שרואה שסוס רמס או הולך עליו, אז הוא מבודד מסמכותו או מעבודתו, או שהוא משתבש ומושפל במשהו, ואנשים נושכים אותו בלשונם . ומי שרוכב על מריצה, או בעלים עליו, או קנה אותו, והיה אישה רווקה, התחתן עם אשה מכובדת, מבורכת, אם הייתה לה נדוניה, אז בן היה מוכה ממנה . אם האיש נשוי, או מישהו שלא ממתין להינשא, הוא מכה בכפר או באחוזה, אשר יועילו לו בפרנסתו . ומי שרואה שהגלגל שלו מת, נגנב או אבוד, אז האירוע הזה הוא עם אשתו . ומי שרואה שברכתו היא תוצאה, הוא יפיק את פרנסתו ויגדיל את כספו . ומי שיראה שהוא שותה את חלב הדביבון, הסולטן יקרב אותו לעצמו ויקבל ממנו טוב . ומי שרואה הרבה את שיער הסוס שלו, עושרו וילדיו יגדל, ואם הוא שליט, צבאו יגדל . סריס מציין משרת . והדוב ללא כבל הוא אישה מזנה, כי היא הלכה איך שהיא רצתה . וסוס הדואר קרוב למי שרכב עליו בחלום . חולשת הסוסה עשויה להצביע על חולשת יוקרה ….
…אם חלמת על פרעושים, זה מנבא שהמלאכות של כמה מהקרובים לך יניעו אותך לכעס ונקמה . אם אישה חולמת שפרעושים נושכים אותה, זה מנבא שהיא תהיה יעד לחברים לכאורה . אם פרעושים רואים את אהובה, זה אומר דחייה ….
…באשר לשיניים : הם אנשי בית האיש, ולכן העליונים הם אנשי הבית, והתחתונים הם הנשים, הניב הוא אדון ביתו, הימין הוא האב, השמאל הוא הדוד, ואם הם לא שני אחים או בנים, אם הם לא אז שני אחים, הרביעי הוא בן הדוד, העלמות, האם והדודות ומי שתופס את מקומם בעצה, טוחנות סבא וסבתא, בנים צעירים, הקפל הימני התחתון של האם והדודה השמאלית, אם אין שתי אחיות או שתי בנות או תחליף שלהן, הרבע התחתון הוא בנות הדודים ובנות הדודות, והניבים התחתונים הם בנות האם והדודות והטוחנות התחתונות, הכי רחוקות מבית הגבר, הן נשים ונערות צעירות . תנועת כמה שיניים היא עדות למי שמתפרש במחלה, ונפילתו ואובדןו הם עדות למותו או להיעדרו ממנו על ידי היעדרותו של מי שאינו חוזר אליו, ואם היכה אותו לאחר שאיבד זה, ואז הוא חוזר, והשחיקה שלו היא עדות לפורענות שפוקדת את מי ששייך לו . שיניים מפטפטות בוויכוח בין משפחתו . אם הוא רואה גלד בשיניו, הרי שמדובר בפגם בביתו, עליו לחזור אליו . מסריח שיניים הוא כיעור ההלל לבית, ועייפות השיניים היא חולשתם של בני ביתו, וטיהור השיניים מהלוח מעיד על ההוצאה הכספית בהכחשת דאגותיהם . ולובן השיניים, אורכן ויופיים, עלייה בכוח, בכסף וביוקרה למשק הבית . אם הוא יראה כאילו גדל עם קפליו כאלה, אז ביתו תגדל . אם הוא רואה שגדילה איתה מזיקה לה, אז התוספת במשק הבית תהיה חרפה ומכה עבורו . אם ראה כאילו משך שיניים, חזונותיו הצביעו על כך שהוא חתך את רחם, או שהוא יבזבז את כספו על לא לאהוב אותו . אם הוא רואה כאילו הוא זורק את שיניו בלשונו, ענייני ביתו מתקלקלים במילים שהוא מדבר . אם הוא רואה כאילו שיניו מזהב, ואם הוא מאנשי הידע והמילים, חזותיו משבחות, אחרת אינן משבחות, כיוון שהן מעידות על מחלה או אש מלבד הידע ואנשיו, ואם הוא רואה כאילו הם מכסף, זה מעיד על אובדן כסף . אם הוא רואה את זה מזכוכית או עץ, זה מעיד על מוות . אם הוא רואה את שקעי שיניו, הם נושרים, והם צומחים במקום אחר, דבר המצביע על כך שהעניינים והצעדים שלו השתנו . ונאמר שמי שראה את שיניו העליונות נפל לידו, הרי זה כסף שהופך להיות שלו . אם הוא ראה אותה ליפול בחיקו, אז הוא בנה, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~ וזה שהוא מדבר לאנשים בעריסה .~ כלומר באבן . אם הוא ראה אותה נופלת על הקרקע, זה מוות . אם ראה כאילו תפס את הנופל מכבשיו ולא קבר אותו, אז הוא מרוויח במקום מישהו כמוהו בחמלה ובעצה, כמו גם פרשנות אצל שאר החברים אם מזיק פגע בזה ולא קבר זה . אם הוא רואה ששיניים צמחו בלבו, אז זה מעיד על מותו, ונאמר כי נפילת השיניים מעידה על מכשול שמעכב את מה שהוא רוצה, ונאמר שזו הראיה לפירעון חובות . אם הוא רואה כאילו כל שיניו נשרו, והוא לוקח אותן בשרוולו או באבן שלו, אז הוא חי חיים ארוכים עד שיניו נושרות, ומספר ביתו גדל . ואם הוא יראה כאילו כל שיניו נחתכו ונעלמו מעיניו, אז ימותו ביתו לפניו, וייתכן שזה היה מות גילו . של אנשים, וחבריו בגיל . ואם הוא רואה שאנשים משפשפים אותו בשן הטוחנת או נושכים אותו, אז הוא יכול להשפיל אנשים ולא להשפיל אותם, ונאמר שהוא צריך לעשות את הפה כמו הבית, והשיניים הן כמו התושבים, אז מה שיש בהם בצד ימין מעיד על גברים, ומה שמשמאל מציין נקבות. כל האנשים למעט מעט מהם . ונאמר שמי שראה את שיניו נשברות, עליו להוציא את חובו מעט . אם שיניו נושרות ללא כאב, הדבר מעיד על פעולות שאינן תקפות . אם הוא רואה שהוא נופל ללא כאב, זה מעיד שמשהו בביתו נעלם . ואם נפלו השיניים, הם מנעו מאדם לעשות כל דבר שנעשה על ידי דיבור ואמירה . אם עדיין יש כאב או דם או בשר, אז זה מבטל או מקלקל את העניין הרצוי . באשר לבריאים, חופשיים ונוסעים, אם כל שיניהם נושרות, הדבר מעיד על מחלה ארוכה ונפילה לשחפת מבלי למות, וזה שאדם אינו יכול להשיג אוכל חזק ללא שיניים, אלא הוא משתמש בכוסות ומיצים, אלא לא מת כי המתים לא מאבדים את שיניהם, והדבר שהוא לא מציע את המתים למתים. הוא מושיע לחולים. מסיבה זו הוא הפך לשבח במחלה . ואם כל שיניהן נושרות, זה מצביע על מהירות הישרדותן מהמחלה, ובאשר לסוחרים הנוסעים, זה מצביע על קלילות ההריון שלהם, במיוחד אם הוא רואה ששיניים אלה זזות, ואם הוא רואה כ אם חלק משיניו ארוכות והופכות לעצמות יותר, זה מעיד על ויכוח ומריבה בבית . ואם שיניו היו שחורות, נרקבות ועקומות, ויראה את נפילתן, הוא יינצל מכל מצוקה . אם הוא רואה כאילו שיניו נושרות בזמן שהוא לוקח אותן בידו או בזקנו ובחיקו, זה מצביע על כך שילדיו מנותקים, ולכן הוא לא נולד בשבילו, ומה שהוא יולד הוא לא שמאל ולא מורם . והוא סיפר שאדם ראה את כל שיניו נושרות, והוא היה כל כך עצוב, והוא סיפר את ראייתו במעבר חצייה, והוא אמר : כל השיניים שלך ימותו לפניך, וזה היה כך . ואחר ראה כאילו לקח שלוש שיניים מפיו בכף ידו, והצמיד אליהן את קצות אצבעותיו, אז אמר לו שמצא דרהם וחצי ….