…מה הפירוש של לראות את הים טובע בתוכו ?? עבור אנשים מסוימים יש סמל מפחיד ; וזהו : הים וטובע בו !!! אז מדוע הסמל הזה מסמל , והאם הוא מפוטר ???? למעשה, אני חוזר כאן ומאשר כי אין סימן יחיד לסמל , וכי יש לשמוע את החזון במלואו על כל סמליו , אך כל עוד אנו מדברים כעת על סמל זה , אני אומר : משמעותו של הים או של טובע זה לא תמיד רע , זה עשוי להצביע למשל : אל התלמיד , עלי גידול ידע מעמיק והתמחות בתוך משמעת . ובשביל הסוחר , הים עשוי להיות השוק בו הוא עובד . ובשביל החוטא והחוטא , זה יכול להיות טביעה של תשובה והתבוננות באומרו של הקב~ה : ~ גם כאשר הטביעה עלתה עליו , הוא אמר, האמנתי שאין אל אלא האמין בו ~ ( בני יסיר : 90). המשמעות של שחייה, טבילה וטביעה בים היא טובה כשרואים את הים בקיץ, ובאשר לראות אותו בחורף, זה אולי סימן רע, אבל אני חוזר ונשנה שיש צורך להסתכל על שאר הסמלים. של החזון, ומהנאמר על כמה מהקונוטציות הרעות של שחייה, צלילה או טביעה בים : 1 / ביצוע חטאים וחטאים גדולים, והרהר בדבר שאלוהים הקב~ה אמר : [ מתוך איזה חטאים הם טבעו והביאו באש ולא מצאו את תומכיהם מלבד אלוהים. ] נח : 25 2 / טבילה בעולם והנאותיו . אבל המעבר חייב להיזהר ממנו אם הוא רואה חזון או חלום שעשוי להיות בעל משמעות רעה ממנו , כך שהוא עלול להסיח את הדעת מהמעבר איתו , את המשמעות הרעה הזו, ברוך השם ….

ומי שרואה שהוא נכנס לאישה ורואה את הנרתיק שלה, והיא זוכרת רע, יהיה לו הרבה טוב וימלא את צרכיו, ואם היא מפורסמת בדת, הטוב גדול יותר, והאישה הנואפת בלי זה, והלא נודע חזק מהידוע ….

אם אישה רואה שחלב האם שלה חזר לגרונה, זו מצוקה ….

כל מה שהיה מיכל כסף ומטען טוב מעיד על הלב . וכל אחד מהם מעורב וחלקו נכלל בחלק, ולכן זה מעיד על השתתפות, נישואין וסיוע ….

…באשר לשיניים בפרשנות, אנשי הבית והקרבה, כמו הגבוהים יותר, הגברים והתחתונים, הנשים, הניב הוא אדון אנשי ביתו או מי שמתאים לו, והעליון העליון נאמר על פאנג שהוא ילד שתופס את מקומו של אביו והשמאלי נמצא מתחתיו. הוא ראה משהו של יופי ויופי או נגדם, אז הוא רואה שבמי שייחס לו את השן, ומי שראה שהוא גדל עם צד דומה לזה, אז הוא מרוויח ממי שמייחסים לו אותו מן הנזכר או מי שתופס את מקומו, ומי שרואה את שיניו, אז הוא פגם של ביתו ואולי זה מעיד על עלייה של אל-חסן ושיניך נוגעות עדות לוויכוח בין אנשי ביתו, ו אי התאמת השיניים מעידה על כך שהוא הוציא כסף בכחישת הדאגות ולובן השיניים, אורכן ומשלמותם, עלייה בכוח פניו, ומי שרואה שהוא מגדל שן בזמן שהוא סובל מכאבים הוא חרפה או צרה ומי שרואה שמישהו מושך את שיניו מעיד שהוא חותך את רחם או שהוא מוציא את כספו על שנאתו, ומי שרואה ששן נופלת על האדמה ופוגשת אותו מעיד על כך שנולד לו ילד. אם הוא לא מצא אותו, זה מצביע על מותו של אחד מקרובי משפחתו, ואם הוא רואה ששיניו פחתו, אז זה לא מחמוד. חלקם אמרו שקטנות השיניים מעידה על טוב והזקנות שלהם מעידה על הבשורה. פגם בקישור זה בערנות, זה בשלושה היבטים: הם, עצב, פשיטת רגל, מוות של קרבה או חולשה של אנרגיה, ומי שרואה שכל השיניים שלו נפלו ונעלמו, אז הוא בחמש דרכים המוות מכל קרוביו ואורך חייו וכספו ופרנסתו ודתו והוא עלול למות ואם הם נופלים בחיקו או בידו, או במה שנשמר במקרה עשר דרכים להשיג כסף, שיש הרבה של צאצאים, לפגוש את קרוביו במקום, להרוס את ביתו, לשלם חובות, לעבור כסף בריבית, לעבור עשרים ושמונה שנות חיים והתגורר תקופה של שלושים ושתיים וקנס של שלושים דרהם לשלושים אלף תלוי המקום והכסף שעושים על חשבון ומי שחושב שהוא מנקה את השיניים בפרק הזמן הזה, זה לא מחמוד ומי שרואה שאין שיניים בפה ואז נבטו חדשים, ואז בשלוש דרכים הדברים משתנים וחיים ארוכים והנהלתו i לאינטרסים של עצמו וחלקם אמרו שמי שראה שאין בפיו אלא שן, אז זה מצביע על שנה, ואם הוא רואה יותר מזה של פחות מעשר, אז ביטוי אחד של זו שנה. שן במקום שאין צורך לגדל אותו, זה מעיד על דבר שאינו ראוי לשבח, ומי שחושב שהוא בלע את שיניו או את חלקן, הוא אוכל את מה שאסור לו בכסף….

…באשר לשיניים בפרשנות, הם אנשי הבית והקרבה, אך העליונים הם גברים, והנמוכים הם נשים, הניב הוא אדון אנשי ביתו או מי שמתאים לו. יתכן שמדובר בשני אחים או עומאן שתופס את מקומם ואחרים בעצה ובחמלה, והרביעיות התחתונות, בת דודה, דודה או אחייניות, ונאמר כי האחים ובניהם ובניהם ועבדי האם. , ונאמרו הדודים מצד האם והאם. חוצה את הקפלים התחתונים, אם ודודה, והטוחנות, הסבים והסבתות ….

…באשר לשיניים : הם אנשי בית האיש, ולכן העליונים הם אנשי הבית, והתחתונים הם הנשים, הניב הוא אדון ביתו, הימין הוא האב, השמאל הוא הדוד, ואם הם לא שני אחים או בנים, אם הם לא אז שני אחים, הרביעי הוא בן הדוד, העלמות, האם והדודות ומי שתופס את מקומם בעצה, טוחנות סבא וסבתא, בנים צעירים, הקפל הימני התחתון של האם והדודה השמאלית, אם אין שתי אחיות או שתי בנות או תחליף שלהן, הרבע התחתון הוא בנות הדודים ובנות הדודות, והניבים התחתונים הם בנות האם והדודות והטוחנות התחתונות, הכי רחוקות מבית הגבר, הן נשים ונערות צעירות . תנועת כמה שיניים היא עדות למי שמתפרש במחלה, ונפילתו ואובדןו הם עדות למותו או להיעדרו ממנו על ידי היעדרותו של מי שאינו חוזר אליו, ואם היכה אותו לאחר שאיבד זה, ואז הוא חוזר, והשחיקה שלו היא עדות לפורענות שפוקדת את מי ששייך לו . שיניים מפטפטות בוויכוח בין משפחתו . אם הוא רואה גלד בשיניו, הרי שמדובר בפגם בביתו, עליו לחזור אליו . מסריח שיניים הוא כיעור ההלל לבית, ועייפות השיניים היא חולשתם של בני ביתו, וטיהור השיניים מהלוח מעיד על ההוצאה הכספית בהכחשת דאגותיהם . ולובן השיניים, אורכן ויופיים, עלייה בכוח, בכסף וביוקרה למשק הבית . אם הוא יראה כאילו גדל עם קפליו כאלה, אז ביתו תגדל . אם הוא רואה שגדילה איתה מזיקה לה, אז התוספת במשק הבית תהיה חרפה ומכה עבורו . אם ראה כאילו משך שיניים, חזונותיו הצביעו על כך שהוא חתך את רחם, או שהוא יבזבז את כספו על לא לאהוב אותו . אם הוא רואה כאילו הוא זורק את שיניו בלשונו, ענייני ביתו מתקלקלים במילים שהוא מדבר . אם הוא רואה כאילו שיניו מזהב, ואם הוא מאנשי הידע והמילים, חזותיו משבחות, אחרת אינן משבחות, כיוון שהן מעידות על מחלה או אש מלבד הידע ואנשיו, ואם הוא רואה כאילו הם מכסף, זה מעיד על אובדן כסף . אם הוא רואה את זה מזכוכית או עץ, זה מעיד על מוות . אם הוא רואה את שקעי שיניו, הם נושרים, והם צומחים במקום אחר, דבר המצביע על כך שהעניינים והצעדים שלו השתנו . ונאמר שמי שראה את שיניו העליונות נפל לידו, הרי זה כסף שהופך להיות שלו . אם הוא ראה אותה ליפול בחיקו, אז הוא בנה, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~ וזה שהוא מדבר לאנשים בעריסה .~ כלומר באבן . אם הוא ראה אותה נופלת על הקרקע, זה מוות . אם ראה כאילו תפס את הנופל מכבשיו ולא קבר אותו, אז הוא מרוויח במקום מישהו כמוהו בחמלה ובעצה, כמו גם פרשנות אצל שאר החברים אם מזיק פגע בזה ולא קבר זה . אם הוא רואה ששיניים צמחו בלבו, אז זה מעיד על מותו, ונאמר כי נפילת השיניים מעידה על מכשול שמעכב את מה שהוא רוצה, ונאמר שזו הראיה לפירעון חובות . אם הוא רואה כאילו כל שיניו נשרו, והוא לוקח אותן בשרוולו או באבן שלו, אז הוא חי חיים ארוכים עד שיניו נושרות, ומספר ביתו גדל . ואם הוא יראה כאילו כל שיניו נחתכו ונעלמו מעיניו, אז ימותו ביתו לפניו, וייתכן שזה היה מות גילו . של אנשים, וחבריו בגיל . ואם הוא רואה שאנשים משפשפים אותו בשן הטוחנת או נושכים אותו, אז הוא יכול להשפיל אנשים ולא להשפיל אותם, ונאמר שהוא צריך לעשות את הפה כמו הבית, והשיניים הן כמו התושבים, אז מה שיש בהם בצד ימין מעיד על גברים, ומה שמשמאל מציין נקבות. כל האנשים למעט מעט מהם . ונאמר שמי שראה את שיניו נשברות, עליו להוציא את חובו מעט . אם שיניו נושרות ללא כאב, הדבר מעיד על פעולות שאינן תקפות . אם הוא רואה שהוא נופל ללא כאב, זה מעיד שמשהו בביתו נעלם . ואם נפלו השיניים, הם מנעו מאדם לעשות כל דבר שנעשה על ידי דיבור ואמירה . אם עדיין יש כאב או דם או בשר, אז זה מבטל או מקלקל את העניין הרצוי . באשר לבריאים, חופשיים ונוסעים, אם כל שיניהם נושרות, הדבר מעיד על מחלה ארוכה ונפילה לשחפת מבלי למות, וזה שאדם אינו יכול להשיג אוכל חזק ללא שיניים, אלא הוא משתמש בכוסות ומיצים, אלא לא מת כי המתים לא מאבדים את שיניהם, והדבר שהוא לא מציע את המתים למתים. הוא מושיע לחולים. מסיבה זו הוא הפך לשבח במחלה . ואם כל שיניהן נושרות, זה מצביע על מהירות הישרדותן מהמחלה, ובאשר לסוחרים הנוסעים, זה מצביע על קלילות ההריון שלהם, במיוחד אם הוא רואה ששיניים אלה זזות, ואם הוא רואה כ אם חלק משיניו ארוכות והופכות לעצמות יותר, זה מעיד על ויכוח ומריבה בבית . ואם שיניו היו שחורות, נרקבות ועקומות, ויראה את נפילתן, הוא יינצל מכל מצוקה . אם הוא רואה כאילו שיניו נושרות בזמן שהוא לוקח אותן בידו או בזקנו ובחיקו, זה מצביע על כך שילדיו מנותקים, ולכן הוא לא נולד בשבילו, ומה שהוא יולד הוא לא שמאל ולא מורם . והוא סיפר שאדם ראה את כל שיניו נושרות, והוא היה כל כך עצוב, והוא סיפר את ראייתו במעבר חצייה, והוא אמר : כל השיניים שלך ימותו לפניך, וזה היה כך . ואחר ראה כאילו לקח שלוש שיניים מפיו בכף ידו, והצמיד אליהן את קצות אצבעותיו, אז אמר לו שמצא דרהם וחצי ….

…ומי שרואה שנפלו סלעים גדולים, אז אנשים מצפים למלחמה ולא ליפול, והיא עלולה ליפול לחום או לקור, ומשפחתו תתאהב או תפשוט ….

…הרמון אם אתה חולם שאתה תומך בהרמון, זה מצביע על כך שאתה מבזבז את מיטב האנרגיות שלך על הנאות שנפלו . ואם אתה מכוון את הרצונות שלך נכון, החיים יבטיחו לך יפה . אם אישה חולמת שהיא חולקת בית, היא תחפש הנאות לא לגיטימיות, מכיוון שרצונותיה יופנו כלפי גברים נשואים כעיקרון . אם חלמת שההרמון מעדיף אותה, אז היא תועדף לפני אחרים מבחינת הנאה פיזית, אך ההבחנה שלה תאבד . הרמון : The נשותיו, פילגשים ושפחות שנכללים של אגף הנשים בארמון האיסלאמי הישן ….

…דניאל אמר : חזון הגשם מתפרש בטוב ורחמים מאת אלוהים אדירים אם זה כללי לאמירת הקב~ה, ~ הוא זה שיורד גשם לאחר שנפלו ומפיץ את רחמיו. ~ אם הגשם יורד בזמן שלו, אנשים אוהבים אותו והוא מספק, ואם הוא מגיע בזמן שאינו זמנו, אנשים לא אוהבים אותו והוא מאשים אותו. הגשם היה מיוחד, כמו למשל שהוא ירד על בית או על מחנה, מכיוון שהוא מחלה ומחלה או ייסורים ומצוקה, ואם הגשם יורד בנוחות זה טוב או תועלת ….

…לווין שלוש 52 – עאישה – שיהיה אללה מרוצה – אמר : ראיתי בחלום כאילו שלושה לוויינים נשרו בשני רחובות החזון שלי לאבו בכר – אללה יהיה מרוצה ממנו – כשהוא קבר את הנביא – שלום יהיה אותו – בביתי, אמר אבו בכר – שאללה יהיה מרוצה ממנו -: זה אחד הירחים שלך, וזה הכי טוב שלו (1). * ; ובקריינות (2): עאישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – אמר: ראיתי שלושה ירחים שנפלו בחדר שלי, אז שאלתי את אבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – והוא אמר, עיישה, אם אתה תאמין לחזון שלך, מיטב אנשי הארץ ייקברו בביתך שלוש. כששליח האלוהים – שאלוהים יברך אותו – נעצר סלאם – זידפן אבו בכר אמר לי : הו עיישה, זה הירח הכי טוב שלך, והוא אחד מהם . ( אז אבו בכר ועומר נקברו בביתה ). חזונו של עומר בן אל-חטאב שהוא ימות. 53 – בסמכותו של מדען בן אבי טבהא אל-יאמארי, שעומר בן אל-חטאב – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – עמד על הדוכן ביום שישי, שבח את אלוהים ושבח אותו, ואז הוא הזכיר את שליח האל – יהי רצון שאלוהים תפילות ושלום עליו – והזכיר את אבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ואז הוא אמר : ראיתי חזון שאני לא רואה, למעט נוכחותי שראיתי היה זוג דקה אנקרנה (3). ובקריינות הוא אמר : הוא הזכיר לי שזה תרנגול אדום, אז עלי אסמה מגין את אומאיס, אשתו של אבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה מהם , אמר לה – והיא אמרה : איש לא ערבי ירצה. להרוג אותך . בשנות ה רומן (4) אמר : ראיתי שאני בתוך חלום כמו אם Decca Enkerna שלושה קליקים, אמרתי : Oagami, כמו אף מן הפקודה – אללה עשוי להיות מרוצה ממנו – כי Assanh אבו Lu'lu'ah ומת שנה 23 אה . (1) נאמר על ידי המושל ב (( מוסטראק )) אמר כי ייחוס אמיתי שגולדן עלי הסכים, תוקן . (2) רומן זה סופר על ידי טברני ב (( גדול )) , המושל ו Bayhaqi ב (( ספריות )) ויוחס נכון . (3) נאמר על ידי אחמד עם שרשרת מספרים אותנטית . (4) זה אצל השליט בעתיד ….

…אם אתה חולם שאתה הולך עם אהובתך בפרדס ירוק ומלא פירות בשלים, פירוש הדבר תגמול נדיב על נאמנותך למי שאתה עובד עבורו, שפע טוב והצלחה בעבודה . באשר לנשים, משמעו של חלום זה בית מאושר וילדים צייתנים . אם חלמת שאתה בחורשה וראית פרות אוכלות פירות שנפלו, פירוש הדבר שתפזר את חלומותיך במסעך לדרוש את מה שאינו שלך . אם חלמת שאתה אוסף פירות מחורשה, זה מבשר טוב וברכה לכולם . אם אתה רואה בחלום שמזיק חקלאי פגע בחורשה, המשמעות היא שתיפול לעוני לאחר שפע ועושר . אם חלמת שאתה הולך בחורשה ונלכד בין צמחי אוכמניות השזורים זה בזה, מזהיר אותך שיש מתחרים שיקנאו בך . אבל אם אתה נשוי, זה אומר ריב ומריבה עם בן הזוג לנישואין . אם חלמת לראות פרדס עקרות, המשמעות היא שהסיכוי לעלות לרמות גבוהות יותר בחיים יימלט ממך . אם אתה רואה בחלום פרדס חשוף ללא ירוק , פירוש הדבר שעיסוקך בהנאות ההווה והסחת דעתך מהבטחת עתידך . לראות פרדס הרס בסערה פירושו שאורח כבד יירד עליכם או שתעשו עבודה קשה ….

…זה בחלום שמבקש סליחה ומבקש סליחה זה הגן ומי שרואה שהוא משקה את הפרדס שלו, משפחתו תגיע . אם הוא רואה את הפרדס שלו יבש, אז אשתו נטושה . ומי שנכנס לגן לא ידוע שעליו פזורים, הם יכו . והבוסתן מציין את האישה כי היא מושקה במים והיא נכנסת להריון ויולדת . הפרדס הלא ידוע עשוי להתייחס לקוראן האצילי, מכיוון שהוא דומה לגן בעיני המתבוננים, ובידיו הקורא קוצר מפירות חוכמתו, והוא נשאר עם מקורותיו במה שאנשים מזכירים, שהוא העץ הישן והמעודכן, וההבטחה וההבטחה הם כמו פירותיו החמצמצים . אולי הפרדס הלא ידוע הצביע על גן עדן ואושרו משום שהערבים מכנים אותו גן עדן . אולי הוא כיוון את החורשה אל השוק ובית הכלה, כך שהעצים היו שולחנותיה, והפרי היה האוכל שלה . ואולי הוא ציין מקום או בעל חיים שיש להשתמש בו, ולשמש בו, כמו חנויות, חאנים, יונים, עזים, בעלי חיים, בעלי חיים וגידולים אחרים . אם מישהו רואה את עצמו בגן, אני מסתכל על מצבו, אם הוא נמצא בבית האמת, אז הוא נמצא בגן עדן ואושר, ואם הוא חולה, הוא נפטר ממחלתו, אם הפרדס אינו ידוע, ו אם הוא מוג'אהיד, הוא מגיע למות קדושים, במיוחד אם הוא רואה אישה שקוראת לו לעצמה, או ששתה בה חלב או חלב. דבש מהנהרות שלו, או אם פירותיו אינם דומים למה שהוא ידע, ואם אין בכך כלום, ואם הוא רווק או שהיה לו חוזה נישואין, הוא התחתן או נכנס לאישה והשיג כפי שראה בגינה . ומי שנכנס לגן ורואה עובד או עבד שתן ברגליו, או משקה אותו ללא נהגיו או מבאר שאינו שלו, הרי הוא אדם המסגיר אותו במשפחתו . הפרדס הידוע מעיד על בעליו, הערב או השליט, ומציין את המסגד לציבור הרחב, כולל העם, הפרטי, הבורים, המלומדים, הקמצנים, הנדיבים, והוא מציין את השוק או תפקיד הידע, כמו בית הספר ומקומות אחרים המשלבים מתפללים ותלמידי מדע . זה מעיד על בית האוניברסיטה לעשירים ועניים, לטובים ולא מוסריים . מי שנכנס בחלום לגן, כאילו נכנס אליו בזמן כניסת הפירות, מציין טובות, פרנסה וגידול במעשים טובים, בעלים וילדים, ואם זה בזמן סיומו ו עלים שנפלו ממנו, זה מצביע על חשיפת מצב וחובות או גירושין של בעלים או אובדן של ילדים, אם מבפנים למת הבוסתן, הוא נמצא בגן עדן, ואם הוא היה בריא, אולי הוא היה לא צודק כלפי עצמו ולא אמין בדתו. אם הוא שולט עליו או על החזקתו, הוא משיג תהילה וסמכות, אחרת הוא בזבז על עצמו . אולי הפרדס הצביע על האישה, הבן, כסף, חיים טובים והסרת דאגות . ואולי הבוסתן ציין את מיקום החג בו ישנם מאכלים וצבעים שונים, ואת בית הסולטאן שאוסף צבאות וחיילים ….

…אל-ווינד : מציין את הסמכות בפני עצמה בכוחה ובסמכותה ביצורים בלעדיהם, עם תועלתם ונזקם . אולי זה הצביע על מלך הסולטאן, על חייליו, על פקודותיו, על תאונותיו, על עובדיו ועוזריו, והיא הייתה משרתת שלמה, עליו השלום . אולי זה הצביע על ייסורים, מזיקים ומזיקים מכיוון שהם התרחשו כשהם השתוללו, והעצים הרבים שנפלו וטבעו מספינות בתוכם, במיוחד אם זו הייתה צרעה, ומכיוון שהרוח שנספתה, היא חזרה איתה , ומכיוון שזו רוח שאינה מאביקה . ואולי הרוח הצביעה על פוריות, פרנסה, ניצחון, ניצחון ובשורות טובות, כי אלוהים אדירים שולח אותם בידי רחמיו וחוסך ספינות הפועלות על פי פקודתו, אז מה דעתך אם הן מרוחות אבקה, כשהן חוזרות מ אותם מטובם של צמחים ופירות, שהוא ילדות והוא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר. : ~ כבשתי נוער ונספה . הוא חזר עם הצרעה .~ והערבים מכנים קבלה של ילדות משום שהיא תואמת את הצרעה, ואם לא הוסקו הקבלה והצרעה אלא בשמה, זה מספיק . אולי הרוח מצביעה על מחלות ומחלות ומשתוללת אצל אנשים, כמו הצטננות וכאבי ראש, וביניהם מה שאנשים אומרים בזה שזו רוח משתוללת, כי זו מחלה שנוצרה על ידי אלוהים אדירים כאשר רוח נושבת ומשתנה אוויר. או מופרדים . מי שרואה רוח שנושאת אותה ונושאת אותה ללא פחד, פחד, חושך או ערפל, אז הוא הבעלים של אנשים אם מתאים לו לעשות זאת, או שהוא מתמודד עליהם והם צוחקים על שירותו בתפארת, או שהוא נוסע בים שלם אם הוא מאנשי אותו או מי שמקווה לו, או שהענף שלו מושקע אם זה היה איטי . או תחתיו רוח שנושאת אותו ומגביה אותו, ומספקת פרנסה אם הוא עני, ואם הוא מעלה אותה והולך איתה, היא נשלפת והוא מפחד וחרדה איומה . או שהיה בו חושך, אבק, הפרעה וחוש, ואם הוא היה בספינה, הוא ניזוק ממנו, ואם היה במחלה הוא גדל על ידיו, אחרת הוא יפגע מרעידות אדמה ותאונות, או שהוא צא בה, או שהפקודה של הסולטאן או השליט מסתיימת בזה למה שהוא הגיע בחלום . אם שום דבר מכל זה לא היה נפגע ממצב מאובק עם רוחות ורעידות אדמה מטרידות . אם הוא רואה את הרוח במקרה זה עוקר עצים ומשמיד קירות, או מעופף אנשים, בעלי חיים או אוכל, אז זה סבל כללי בקרב אנשים, או מגפה, חרב, מרדה, פשיטה, שבי, רומן , עוול וכדומה . אם הרוח הכללית שתקה או שמדובר ברוחות האבקה, אז אם העם היה בעוול, במצוקה, במגיפה או נצור על ידי אויב, תנאיהם השתנו, ענייניהם נעו וענייניהם הוקלו . רוח רעל היא מחלות חמות . והרוח עם הצהוב היא מחלה, והרוח עם הרעם היא כוח לא צודק בכוח . ומי שנשא את הרוח ממקום אחד למשנהו, הוא היכה בשליט או נסע ממנה לא שב, כי אלוהים אדירים אמר : ~ או שהרוח תיפול איתה במקום רחוק .~ נפילת הרוח על עיר או צבא, ואם היו במלחמה, הם נספו, והרוח הרכה והבהירה טובה וברכה, והרוח הסוערת היא דיכוי הסולטאן, והרוח בעפר היא סימן למלחמה ….

…מאבק השמש יוצא כנגד המלך, והפחתת קרני השמש תפחית את יוקרתו של המלך . אם הוא רואה את השמש מפוצלת לשני חצאים, אז מחצית ממנה נשארה והשניה נעלמה, אז היא יוצאת אל המלך בחוץ, ואם החצי שנותר עוקב אחר חצי הזהב ומצטרף וחוזר לשמש בריאה, אז בחוץ לוקח את כל הארץ, ואם המחצית ההולכת וחוזרת למחצית הנותרת והשמש חוזרת כמו שהיה מלכו חזר אליו והוא זכה בחוץ . אם כל אחד משני החצאים הופך לשמש בפני עצמו, הרי שבחוץ יש את מה שיש עם המלך מהמלך, והופך לעמיתו ומקבל חצי מממלכתו . אם הוא רואה את השמש נופלת, זה אסון לערכי האדמה או להורים . אם היה רואה כאילו השמש זורחת בבית ומאירה את כל הבית, לאנשי הבית תהיה תהילה, כבוד ומזונות . ומי שראה שהוא בלע את השמש, הוא היה חי בחיים כבדים . אם הוא היה רואה את זה, המלך ימות . ומי שנפגע מאור השמש, אלוהים ייתן לו אוצר וכסף גדולים . ומי שיראה את השמש יורדת על מיטתו, הוא יחלה ויתלקח בגופו . אם הוא רואה שהוא עושה לו טוב, הוא מציין פוריות ועזב, ומציין אצל אנשים רבים את הבריאות . ומי שהשמש לוקחת ממנו משהו או נותנת לו משהו, זה לא מחמוד . אחת האינדיקציות למעשים טובים היא שאדם רואה את השמש בצורתו והרגלו הרגילים, ועלייה או ירידה בה עלולים להזיק . ומי שימצא את חום השמש ויתפנה בצל, הוא יינצל מצער . ומי שמוצא קר בצל ויושב בשמש, העוני שלו נעלם, כי הקור הוא העוני . ומי שמסוגל לראות את השמש כשהיא שחורה ומבולבלת, המלך מחויב אליו בכל עניין . ומסופר כי שופט חומס ראה כאילו השמש והירח נהרגים, וכוכבי הלכת נפרדו, ולכן הוא פוצל עם השמש, והוא פוצל עם הירח . הוא סיפר על חזונותיו על עומר בן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . אמר לו : עם מי היית? הוא אמר : עם הירח . עומר קרא : ~ אז מחקנו את פסוק הלילה וגרמנו לנו לראות את הפסוק של היום .~ והוא הסיט אותו מעבודת חומס, ולכן פסק שהוא הלך עם מועוויה לשתי שורות, והוא נהרג . ומי שרואה את השמש, הירח והכוכבים התקבצו במקום אחד ואת מלכם, ויש להם אור וקרניים, אזי האמרה מקובלת על המלך, השר והנשיאים . אם זה לא קל, אז אין בו טוב לחזון . אם הוא רואה את השמש והירח מסתכלים עליו מלמעלה, הוריו מרוצים ממנו . אם אין להם קרן, הם כועסים עליו . אם הוא רואה שמש וירח מימינו ומשמאלו, לפניו או מאחוריו, אז הוא ייפגע מפחד או פורענות ותבוסה, והוא נאלץ לברוח איתו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ השמש והירח שאספו יחד, והאדם יהיה לומר כי אשר הוא היום של בריחה .~ ושחור השמש, הירח והכוכבים וסיבובם, משנים את הברכות בעולם הזה . וליקוי חמה, קרה עם המלך . וכל מי שרואה עננים המכסים את השמש עד שלא יאיר, המלך יחלה . אם הוא רואה את זה לא נע בעננים או יוצא ממנו, אז המלך ימות, ואולי השמש הייתה מדען שיודע איך העננים התפנו, אז העצב יתפנה ממנו . ירח : במקור שר המלך הגדול ביותר, או סולטן ללא המלך הגדול ביותר, והכוכבים סביבו הם חיילים . ובתיו ודירותיו, או נשותיו ועובדותיו . וזה אולי הוא מציין חוקר המשפטן וכל ההוכחות שהוא מנחה, משום שהוא מונחה בחושך זורח הציבור . זה מציין את הילד, הבעל והאדון, והאישה והבן, על יופיו ואורו, ומשווים אותו ליופיים של נשים וגברים, ולכן נאמר כאילו הירח המלא היה כאילו היה ירח ירח. . ואז תאונותיו מתפרשות ומתורגלות כדומות למה שהוזכר קודם לכן בשמש, וזה עשוי להצביע על עלייה או ירידה, מכיוון שהוא גדל ויורד, כגון כסף, עבודות וגופות, יחד עם ההצהרה הקודמת על התנועה, כגון כחולה שרואה בתחילת החודש ירד עליו או הביא אותו אליו, אז הוא יתעורר מהבעיה שהוא נחסך ממחלתו . ואם הוא קצר בחודש, אז גילו נעלם, והמועד האחרון שלו מתקרב לכמות שנותרה בחודש, זה יכול להיות ימים, וזה יכול להיות אוסף, חודשים או שנים, עם הוכחות לכך בחלום או בחיים ערים . אם הוא יורד בתחילת החודש, או אם הוא נראה נעדר ממקומו, הוא עזב את מקומו ובא ממסעו . ואם זה היה בסוף החודש, לאחר שנסע ועזב את מולדתו . ומי שרואה אותו איתו או בחיקו או בידו, הוא יתחתן עם בעל לפי אורו ואורו, בין אם הוא גבר או אישה . עיישה, שאלוהים ישמח ממנה, ראתה שלושה ירחים שנפלו בחדרה. היא סיפרה את חזונה לאביה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ואמרה לה : אם חזונך נכון, שלושה קבורים בחדרך, הם מיטב אנשי הארץ ….

…תרופות הן בחלום סלאח בדת . מי ששותה תרופות כדי לתקן את גופו, הוא מתאים לדתו . מי שלוקח רפואה בחלום הוא עדות לידע ולייעוץ, ושימוש בידע, ואם הוא לא לוקח את זה, הוא מתרחק מהאמת, ועומד עם מישהו אחר . אם בחלום הוא צורך תרופה ריחנית טעימה, זה מעיד על נישואין לפרישות, לילד לעקרים ולעשירים לעניים . אולי התרופה ציינה את התרופה ממנה היא כתובה, בדיוק כמו שהתרופה ציינה את התרופה . האדם המקולל הוא מונותיאיזם ואישור העדות, או הטבה מצד מי שמפנה אליו אצבע . החרבות הן חמדנות והתכווצות על העולם, והשתייה היא מזונות . וזה שנבלע הוא כפייה על החוטא לחזור בתשובה, על הכופר להדריך, ועל הבורים ללמוד . לגבי מה שנשים יולדות למחזור ודברים אחרים, כלומר לילדה רווקה לבעל ולבחורה עקרה . סובלנות פתילות מרגלות חדשות ומגלות סודות . ומי שחושב שהוא שותה תרופה משלשלת לריפוי מחלתו, אז הוא מתקן את חובו במידה שהוא טוב בה, לפי כמות כוחו וסכנתו, והוא מתפתה למסור לו אותו לפי עבודתו בו, ואם הוא לא עובד, אז טוב חובו ייעלם, וזה לא נעשה בשבילו . ומי שיראה שהוא מחפש בריאות בעקבות שתייתו, הוא יהיה כשיר לחייו . ומי שרואה שהוא מרפא את עינו, הוא יעבור רפורמה בדתו . וכל משקה בצבע צהוב בחזון הוא סימן למחלה . כל תרופה שקל לשתות או לאכול היא עדות להחלמת המטופל, והדבר הנכון הוא להימנע מכל מה שפוגע בו . באשר לתרופה בטעם רע, זו מחלה פשוטה ואחריה חפים מפשע . ונאמר : המשקאות הטובים, הקלים לשתיה ואוכלים טובים לעשירים, ולעני הם רעים . הפירוש של מה שיוצא מתרופה מאדם אינו זהה לפרשנות של מה שמיוצר ללא רפואה ….

…לעיתים נדירות, אמרו כמה מהבטאים, ראיתי בזמן שהייתי באלכסנדריה כסגן בימי המלך האציל והמלך לכאורה. זה נסיך האיסלאם שהוא ישב בדרגת הנכבדים ביותר, אז נכנסתי אליו וקיבלתי את הארץ מולו. כעבור זמן מה הוא ישב על הטקט של המלך האציל, כשראיתי אותו, ואמרתי שזה הפירוש של החזון שלי לפני כן, זה באמת היה אדוני ….

…ומי שחושב שהוא מנשק גבר או מקיים איתו יחסי מין או מתערבב איתו הוא מעורב בתשוקה, אז הפירוש שלו הוא כמו פרשנות לנישואין אלא שהוא נחות ממנו בכוח, ואם הנשיקה היא לא עם רצון, אז מי שעושה את ההשפעה הוא טוב ….

…בשר חזיר : אדם גדול ועשיר, מושחת בדת, רווח מרושע, מטונף, מלוכלך, כופר או נוצרי, עקשן וקולח, ובשרו, השומן, השיער, הבטן והעור הם כסף אסור ובזוי, ומשפחתי היא פורייה אדם שיש לו רווח ודת מרושעים, ומי שיטפל בחזירים, יש לי גם אפוטרופוס על עם, ושהחזקתו או החזקתו בו במקום או בקרבתו פגעה בכסף אסור, וילדיו וחלבו הם אסון בכסף של מי ששותה אותו, או במוחו, ומי שרכב על חזיר מכה בסולטאן או מנצח על אויב, ומי שרואה שהוא הולך כשחזיר הולך, הוא מקבל תירס של עין מוקדם יותר, ובשר חזיר הוא מבושל וגריל כסף חראם דחוף . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו במיטתי חזיר, ואז הוא אמר : הוא צעד לאישה לא מאמינה . ומסופר שכוסרה, אנו שרואן, ראה כאילו הוא שותה מריבת זהב, ועם חזיר ששותה מהריבה, אז הוא סיפר את חזונו במעבר חצייה ואמר לו : הוא הסיר את אבן נשותיך. ואת פילגשיכם מהסריסים והעבדים והילדים, והוא אסף אותם והביא אותי עמכם עם כיסוי עיניים. : אמר שברים, en כל אחד מהם : Feltrqs המריר, עושים מה שהוא בקש, ואת כשהוא סיים את הריקוד יובא אל מפעיל אותם, היא אמרה לו אחת הפילגשים : O המלך Oafha של ריקודי עירום, הם ביישנים מתמשכים, הוא אמר שזה חייב להיות כך, כשפשטו אותו ונמצא אדם, המעבר אמר לו : מלך, זה הפירוש של החזון שלך. לגבי הריבה, זו סודיות, ובאשר לשתיית היין שלך, אתה תיהנה ממנה, ובאשר לחזיר שהשתתף איתך בשתייתו, זה אדם ….

…החזון של כל נערי האלוהים הוזכר – הקב~ה – באומרו : ( ונכנס איתו לכלא אחד הבנים, היא אמרה את שאר העידנים בתקופות שהראיתי לי ואמרתי שאני מביא מעל ראשי לחם אוכל את ציפור ממנו Nbina Ptooelh באמת אנו רואים אותך ממיטיבי לכת ). Surah Yusuf Al-Ayyam 41. ואז הוא אמר להם את הפירוש של כל אחד מהם, אז הוא אמר: ( הו חברי הכלא, באחד מכם, אדונו ישתה יין, והשני נשפך, ואתם אוכלים רפואה מראשו. ) סוראט יוסף, פסוק 36. יוסף עליו השלום התפרש כפי שנאמר לו . אחד מהם נצלב עד שאכלתי את הציפור מראשה , והשני עזב את הכלא ושירת את המלך . אבן ג'אריר ואל-חכים סיפרו על סמכותו של עבדאללה בן מסעוד – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – שאמר : ( הנערים שהגיעו ליוסף – יהי עליו ברכה ושלום – בחזון רק שיקרו, אז כאשר הוא התחיל את חזונותיהם, הם אמרו : שיחקנו ויוסף אמר : ( העניין בו חקרתם אותך ). המושל אמר : נכון בתנאי שני השייחים הסכים, סיכום זהוב , בן רבים, אמר :, כמו גם לפרש על ידי המוג'אהד ו עבדול רחמן בן זאיד בן אסלאם ואחרים , ועל החלום להיות סיכם Bbatal והוא צריך להתפרש Ptooelh ….

…נחיל : כל מאובן על הקרקע הוא הונאה, כך שמי שרואה שהוא חופר נחיל או מישהו אחר שחופר לו, אז הוא מרמה או שולל על ידי מישהו אחר . אם ראה שהוא נכנס אליו, ההונאה הזו תחזור אליו ולא לאחרים . אם הוא רואה שנכנס אליו עד שהשמיים יוסתרו ממנו, אז גנבים נכנסים לביתו וגונבים את חפצי ביתו . אם הוא נוסע, הוא חוסם את הכביש . אם הוא רואה שהוא מבצע כביסה באותה צאן ואת כיבוי התפילה או ההדחה, אז הוא ירוויח את מה שנגנב ממנו או יפוצה מוקדם יותר ועינו מתבהרת, כי הוא לוקח את הפירוש של מים . ואם היה לו חוב שאלוהים הכל יכול פסק . אם הוא רואה שהוא הפיק ממה שהוא חפר או חפר לו מים זורמים או עומדים, אז זה פרנסה בתרמית של מי שחופר ….

…הפרד : אישה עקרה אם יש לה אוכף, אוכף, דוברה או משהו מסירות הנשים . והפרד העירום, אשר אלוהים לא ידוע לו, ואינו מושפל, כי הוא איש קשה וזדוני של התחשבנות וטבע . אין שום פסול ברכיבה על פרדות על משקולותיהן אם הפרד מושפל והרוכב מסוגל . והבשר ועורות הפרדות הם כסף . ואם הוא רואה שהוא שותה את חלב הפרד שלו, אז זה יקרה לו כמו ששתה ממנו . אם הוא רואה שהפרד שלו הוא מוצר, אז אשתו מקווה להגדיל את כספו . אם הפרד יולד, זו אמונה בתקווה זו, וזה נכון גם לגבי הסוס אם הוא בהריון וילד . אם הוא רואה שהוא רוכב על הירך הפוכה, או לובש בגד הפוך, אז הוא עושה משהו בלי לדעת . אם הוא רואה שהוא תחליף לאדם על סוס, אז הוא יגיע עם אותו אדם לעניין שאליו מגיע הפירוש של חזון הפרסים בדת או בעולם, והפרשנות המקבילה של אותו אדם הוא כפוף או יורש . אולי זה השתדל מאוד לבעלים שמוביל אותו ….

…אם אתה חולם שאתה משתמש במחט, זהו מבשר של מחלה מתקרבת הפוגעת בך וגורמת לך תסכול ואובדן רגש . אם אתה חולם שאתה מחזיק מחט, פירוש הדבר שאתה נושא את דאגותיהם של אחרים יותר ממה שאתה נושא את דאגות ביתך . ואם אתה חולם שאתה מחפש מחט, הפרשנות שלה היא שאכפת לך ודואג לחינם . ואם מצאת מחט בחלום, אז הפירוש שלה הוא שמצאת חברים שמביאים שמחה ללב שלך . ואם אתה שובר מחט בחלום, אז הפרשנות של העוני והבדידות ….

…אם הוא ראה את זה כאילו הוא נכנס אליו מכל דלת שהוא רוצה, אז הם מרוצים ממנו, ואם זה כאילו הוא נכנס אליה, היא השיגה אושר ובטחון בדירה, כי אלוהים אדירים אמר : ~ הכנס אותם פנימה שלווה וביטחון . ~…

…** חזון שבו ארבעת הרקעים הם אחרי שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בסמכותה של סאקינה מולא מאום סלאמה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – שאמר : שליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, כשהוא התפלל בבוקר, הגיע אל חבריו ואמר : ( מה אתה חושב הלילה זה חזון ) ? הוא אמר : הוא התפלל התפלל שפג'ר קיבל את חבריו אמר : ( מי מכם רואה ראיית לילה ) ? הוא אמר : הוא התפלל יום אחד ואמר : ( מי מכם ראה חזון ) ? איש אמר : ראיתי, שליח אלוהים, כאילו ניכר איזון מהשמיים, אז שמתי אותו בצד אחד ושמתי את אבו בכר על אחר, אז קפצתי לאבו בכר וזה קפץ והשאיר את אבו בכר פנימה המקום שלו. ואז הרם את עומר עותמאן והעלה את האיזון אמר : משנה את פני שליחו של אללה עליו השלום ואז אמר : ( רצף של נבואה שלושים שנה ואז תהיה מלך ) סעיד בן ג'המן אמר : הוא אמר לי ספינה : תפס את השנים של אבו בכר ועשרה וגיל שתים עשרה עותמאן ושישה על – ראדי אלוהים מטעמם – ובסמכותו של סמרה בן ג'ונדוב – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – שאדם אמר : הו שליח אלוהים, ראיתי כמו אם הם הסיעו את המדריך שלי בשמיים. עלי, הוא לקח את האישה העירקית שלה, והיא הפכה לפעילה ומשהו נשפך עליו ….

…וכמה מהמביעים אמרו, אולי המספריים הצביעו על אדם שמפריד בין המפגש ועובר דרך הפרעת ההיכרות כאשר הפתגם נקבע בין המספריים למחט. המספריים אמרו בשופר המחט : כי משהו הוא הערך שלי הוא הרבה במחיר ואני ממוקמת והערך שלך נמוך ואתה מורם מעל הראש והיא אמרה לו באותה לשון : אתה נכנס פנימה הפרדה ו- II ללכת על ידי התקשרות ….

…באשר לכלב, זה אויב חלש וקולע, ומי שרואה שכלב נובח עליו, הוא שומע מאדם קטן מה הוא שונא מחיבה, ומי שרואה שכלב קורע את בגדיו, ואז הוא קורע את התצוגה שלו או מטביע את כספו או מקבל משהו שנוא לפי כמות הגריסה ומי שרואה שכלב אכל או נושך אותו, הוא יקבל מכך את הדברים הנ~ל, ואם הוא רואה שהוא הורג כלב, אז הוא מנצח אחריו, ואם הוא רואה שהוא קנה כלב או מחונן לו אותו, אז חלק ממשפחתו סותרת אותו בחלק מההוצאות שלו ואז הוא מחזיר אותו ומי שרואה כלב או חיה אחרת על מיטתו או על שולחנו או משתין פנימה ברכיו או במקום שהוא מכחיש, ואז אדם מרושע שהוא סותר עם משפחתו, וכל מי שרואה כלב שקורע חלק ממנו או משהו דומה לו, אז הוא אדם לא מוסרי שמתעלל בבנו, בתו או הנער…

…אבו אל-קאסים אל-חוסיין בן בכר בן הרון אמר לנו, בסמכותו של אבו מוחמד אל-מרשי, בסמכותו של אחמד בן מוחמד בן אל-חג'ג ', שאמר : הבנתי את הנכון ביותר מבין אל-שאפי. , מאליק ואחמד בן הנבל, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, וכל אלה שמובילים לפסיקה, ולכן לא הסכמתי עם הצהרותיהם והבדליהם בעניינים, ולכן אהבתי לקחת את הדברים הנכונים ביותר, שאלתי את אלוהים אדירים להראות לי את הנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, בשינה, אז הוא נפל במוחי שתראה את ליל שישי, אז כששישי בערב היה קסם וסיימתי את הוורד שלי, וישבתי על חזרה לחכות למואזין, העיניים שלי הכריעו אותי ונפלתי במוחי שהנביא התפלל שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום מגיע אלי, אז נכנס אלי אדם עם משטחים ובגדים לבנים, והוא בירך וישב, ואז הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, ובירך אותו ונשק לו בין עיניו ו ער אותו על הכינוי שהיה איתי ועל האיכות שהייתה איתי ועם קבוצה של חבריו, אז הוא ישב וישב בין ידיו אז שאלתי אותו על נושאים, ואז סיימתי עם מה שהיה לי משפטים, אז שאלתי אותו על נושא והוא אמר : אני לפי מה שהוא אומר, והוא הנהן פנימה לפניו . ואז שאלתי אותו על עוד אחד, והוא אמר : לפי מה שהוא אומר את זה, אז שאלתי אותו בנושאי אי הסכמה, והוא היה בידו כל יום והוא אומר על מה שהוא אומר את זה, אז זה נפל ל דעתי שהוא אחמד בן חנבל . אמרתי, שליח אלוהים, נבחנת . הוא היה סבלני ואמר לי : ראה מה אלוהים עשה לו, ואז הוא פנה אלי ואמר : התפלל איתנו למחרת, אז אמרתי, שליח אלוהים, אני לא צריך את זה . ואז הוקמה התפילה ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, קם והתפלל איתנו באומרו : שלום עליכם ורחמי אלוהים . אז הלכתי לימיני ואז הבנתי שאני מול הצ'יבלה ….

…שממה מעידה בחלום על פיזור המשפחה ועל מותם . חורבן העיר מעיד על מותו של מלכה, או על דיכויו, כשם שמות המלך מעיד על חורבן העיר . ומי שרואה את עצמו בחורבות, הוא ייפגע ממצבים שלא יכולים להיות להם . ומי שרואה כי עיר הושמדה על ידי רעידות אדמה או כל דבר אחר, הוא יישפט למוות . ומי שרואה כפר משגשג נהרס, ומשקיו משובשים, אז ההנחיה או האומללות פוקדים את בעליו, ואם הוא רואה אותו מלא כוח, אז זו צדקת דת בני עמו . ומי שרואה את העולם הרוס מחוות ומבתי מגורים, והוא רואה את עצמו בהריסות, עם צורה טובה של בגדים וסירות, אז הוא עולם שיוליך אותו שולל . ומי שרואה את קירות הבית נהרסים בזרימה, אז זה מוות של אשתו . ומי שרואה שביתו נפל עליו, ויש אבק, אז זה חצבת . אולי נפילת הגג הייתה אסון . ומי שרואה חורבן, הוא ישוב לבניין אמיתי, כי זה טוב בדת בעליו, וחזרתו מטעות להדרכה . ומי שרואה משהו מביתו, ארמונו או ביתו נופל פנימה, והוא נעדר, אז עליו לשלם אותו . ואם הרוח מפילה בית, הרי זה מוות במקום ההוא בידי שליט לא צודק . ומי שרואה שהוא הורס בית או מבנים עתיקים, אז הרע יפקוד אותו . ומי שרואה שביתו קרס כנגדו, וחלקם קרסו, אז מת בו אדם, או שאסון או תאונה איומה פוקדים את בעליו . אם אישה רואה שגג ביתה קרס, הרי שזה מות בעלה . ומי שרואה שהגליל של ביתו שבור או נהרס, אז הוא או חלק ממשפחתו האהובים על ידו ימותו, כמו גם כל הפסקה או הריסה של בית או חומה הם אסון . ואם סולטן ראה שביתו נהרס, זה היה מסיר אותו בכל מקרה ….

…האיילה היא בחלום עבדת ערבית יפהפייה . מי שרואה שהוא מלך איילה, הוא זומם כנגד שפחה, ואם הוא זורק עליה אבן, הוא נכנס פנימה . אם ירה בה בחץ, ילדה שפחה . אם הוא ראה שהוא לקח גזלה, אז הוא ילד . אם השחר ייכנס לביתו, הוא יתחתן עם בנו . ואם הוא רואה צבי שמקפיץ עליו, אשתו אינה מצייתת לו ….

…אל-קנאתר : הקנטרה הלא ידועה מציינת את העולם, במיוחד אם הוא נמצא בין העיר לבית הקברות, מכיוון שהעולם עובר ולא נמשך . אולי זה הצביע על הספינות כי זה כמו המרחק והדרך המתווכת בין שני המקומות, וזה עשוי להצביע על הסולטאן, השליט, המופתי, וכל מי שאנשים מגיעים איתו לענייניו ולהפוך את המסמר שלו לגשר בתוך אורוות, וזה עשוי להצביע על השביל מכיוון שהוא מהווה מכשול בקהל שבינו לבין גן העדן . מי שעובר בחלום על קשת ברחבי העולם להבא, במיוחד אם לאחר מעברו הוא מוצא אנשים מתים, או נכנס לבית שבנייתו, משפחתו ומעמדו אינם ידועים, או שציפור עפה איתו, או נבלעת על ידי בעל חיים, או נופל לבאר או לבור, או עולה לשמיים, כל זה אם הוא חולה ערות . ואם הוא לא היה חולה, הסתכלתי, ואם הוא נוסע, היא הייתה מודיעה לו שהוא יבלה את מסעותיו, ורמזתי למה שהוצג לעיל בסימני הטוב והעושר, או הרוע והעוני שהוא נתן לו בירידה לקנטרה . אם הוא יורד לפוריות, תאנים, שעורה, תמרים, אישה או זקנה, הוא מגיע לריבית וכסף, ואם הוא יורד לארץ ומסגד, מה שהוא רוצה במסע שלו יהיה או חג'ג '. כיבוש או קשר . אם היא קיבלה אריה, בוצה, קש, קש, ענבים שחורים, סודן, מים חתוכים או זרם זורם, אין כל טוב שהוא פוגש במהלך מסעותיו או כשהוא מגיע למשפחתו, ואם יש טיעון בשבילו או בנשיא הזקוק לכך והוא ראה ממנו ראיות לכך כל מה שהתגלה לו מטוב או רע . באשר למי שיהפוך לגשר או לגשר, הוא יקבל סמכות ויזדקק לו, לתפקידו ולמה שיש לו . עמודות : הטור מציין את כל הנשענים עליו ומהו ראש עיר, טבילה ועמוד כמו אסלאם, הקוראן, סונה, משפט, דת, סולטן, משפטן, שליט, אב, אדון, בעל, אפוטרופוס, עד, אשה ומעמד . לפי מיקום העמוד והגידול בחלום ומאפייניו של הרדום, עדות לכך היא פרשנות העניין ומציאות החזון, כך שמי שרואה עמוד נטה ממקומו וכמעט נפל מתחת בנייתו, ואם זה במסגד הגדול, אז איש מאנשי הסולטאן מסכים איתו או עומד לצאת מצייתנותו או מתורתו, או אדם שבין המלומדים או הצדיקים, הוא פונה מהידע שלו ונוטה לא להיות ישר לפיתוי שנכנס אליו או פגע בו, ואם הוא נמצא במסגד שבטי, אז הוא האימאם שלו, המואזין שלו, או מי שבונה אותו ומשרת אותו . ואם העמוד נמצא בביתו ובבית מגוריו, ואם החזון איש הוא עבד, הרי העמוד הוא אדונו המשתנה אליו ונראה לו שהוא שונא, והוא חושש ממנו אם פחד ממנו פנימה חלום שהוא ייפול עליו, ואם הוא היה אישה אז העמוד הוא בעלה, ואם הוא גבר אז העמוד הוא אביו ונפילת העמוד היא המחלה המיוחסת לו או שהוא נספה אם הוא היה חולה, וכמו כן אם קם לשמיים ונעדר בהם, או נפל לבאר או לבור ולא ראה . אם העמוד הוא אחד מעמודי התווך של הכנסיות, אז מה שמיוחס לו הוא מה שנעשה על ידי כופר או כופר, כמו נזירים, דיקונים וראשי כפירה ….

…כיכר היא בחלום אספקה ​​רחבה, כך שאכילת משכון היא מתווך בפרנסתו, ומי שרואה בידו שני צ'יפס הוא אוכל מאלה ומאלה, ואז הוא אדם שמשלב את שתי האחיות וצובט לחם פנימה חלום מעיד על מעט רווח ….