…בנות ארון מתים מעידות בחלום על איש מדען מכובד . ומי שראה הכל נפל, המלומדים של אותה מדינה מתו . וכל מי שיש לו בנות ארון קבורה בשנתו, או שהוא הבעלים של זה, נאמן לאדם, או שיש לו בן או התחתן עם אישה, בהתחשב במה שהנוסח מעיד ….

…ומי שרואה שהוא קבור בקבר בצורת מתים בלי למלא, אז הוא יתחתן עם אישה ….

…ומי שרואה שלקח תכריכים מתים, אז הוא נמצא בשתי דרכים, אם הוא מאנשי צדק, אז הוא עובד בידיעה מדויקת ומשונה, וייתכן שיהיה לו כסף מהיבט אסור, ואם הוא מאנשי השחיתות, ואז זה מעיד על היעדר דתו ובלבולו עם אנשים ושהוא נערה צעירה ….

…ומי שרואה שאדם חי נפטר כשהוא שוכב על מיטה או ארון מתים או משהו כזה, עליו לפנות לשירות הסולטאן או למי שתופס את מקומו, והוא רואה ממנו טוב ותועלת ….

ומי שרואה שאדם מת טבע בים, או שמה שנדרש מטביעה מבחינת המשפט, אז הוא טובע באש, כי אלוהים אדירים אומר: ~ מחטאותיהם טבעו והביאו אש ~….

ומי שרואה שאדם מת עשיר, אז טוב לו עם אלוהים אדירים, ומי שרואה שאדם מת נעשה עני, אז הביטוי שלו הוא נגד זה ….

מי שרואה שאדם מת חי, זה יהיה טוב ומאושר, במיוחד אם האדם המת מבולבל ….

ומי שרואה שאדם מת חי בזמן שהוא מסגד, אז הוא בטוח מייסורי אללה ….

ומי שרואה שאדם מת התגרש, אך לא דיבר אליו ולא נגע בו, חזונותיו מעידים על כך שהוא מרוצה ממנו, כי צדקתו הגיעה אליו לאחר מותו ….

אם הוא רואה אדם מת מתלונן על ראשו, אז הוא אחראי לרשלנותו בעניין הוריו או הבוס שלו, ואם הוא מתלונן על צווארו, הוא אחראי לבזבז את כספו או למנוע ממנו ידידות עם אשתו . אם הוא מתלונן על ידו, הרי שהוא אחראי על אחיו, אחותו או בן זוגו, או השבועה שנשבע בשקר . אם הוא מתלונן לצידו, הוא אחראי לזכותה של האישה . אם הוא מתלונן על הבטן, הוא אחראי על זכויות האב וקרובי המשפחה, ועל כספו . אם הוא רואה שהוא מתלונן על האיש שלו, אז הוא אחראי לבזבז את כספו ללא הנאתו של אללה . אם הוא רואה אותו מתלונן, את הירך, אז הוא אחראי לחמולתו וכורת את רחם, ואם הוא רואה אותו מתלונן על רגליו, אז הוא אחראי להרס חייו בשקר ….

ואם הוא רואה את האדם המת עסוק או עייף, אז זה מסיח את דעתו במה שהוא נמצא בו, ואם הוא רואה כאילו סבו וסבתו בחיים, אז אלה חיי הסבא והניבוי ….

ומי שרואה שהמת קוצר, אז הוא עשה טוב ויפגוש את מה שעשה בהמשך, ברוך השם ….

אם הוא רואה את דודו מצד אמו או את מי שרואה את זה כאילו הוא חי מת, אז הוא מברך כופר או נואף חוזר בתשובה ….

…לעיתים רחוקות, אדם הגיע לאבן סירין והוא אמר, הוא ראה אדם חותך לבן מראשיו, אז הוא לקח את הלבנים והשאיר את החלמונים, אז אבן סירין אמר, תגיד לאיש, הוא בא אלי לעבור אותו אליו. , הוא אמר, ספר לו עליך, הוא אמר שלא. הוא הורה לאחד מחבריו להביא אותו למישהו מבית המשטרה, לשאת אותו אליו ולהודיע ​​לו שהוא פטר את המתים וגנב את תכריכיהם, אז הוא אמר שאני מעיד לך שאני חוזר בתשובה לה ' ולא אחזור לזה ….

אם הוא רואה כאילו עם ידוע קם ממקום שלובש בגדים חדשים ומאושרים, אז הדברים יחיו עבורם והם רודפים אחריהם, ואקבל והמדינה מתחדשים עבורם, ואם הם מתאבלים או את בגדיהם טמאים ואז הם נעשים עניים ומחייבים מוסריות ….

ומי שרואה אדם מת לובש בגדים ירוקים, חזונותיו מעידים כי מותו היה סוג של עדות ….

אם הוא רואה כאילו הוא נוסע עם אדם מת, אז הוא מבולבל לגבי זה ….

…אם ראה כאילו נתן למתים בגד שלא פרסם או לבש, הרי שמדובר בפגיעה בכספו או במחלתו, אך הוא נרפא ….

…באשר לתכריכים, מי שרואה שהוא בדה תכריך לאדם מת, אז זה מונפק ממנו ביחס לזה במקרה של המתים, הטוב והשכר והתגמול. ואם התכריכה היא למחייתו והיא ידועה, אז היא מגיעה למחפש מאותה צרה ועייפות, ואם זה לא ידוע אז עדיף. ומי שרואה שהוא לקח תכריכים מתים, ואם הוא מאנשי צדק, אז הוא עובד בידע מדויק ומוזר, ואולי הוא השיג כסף מצד אסור, ואם זה מאנשי שחיתות, אז זה מצביע על היעדר דתו ובלבולו באנשים ומי שרואה כאילו הוא עטוף בתכריכים כמו מתים עטופים קשורים בראשו וברגליו זה מעיד על מותו, ומה שלא היה קשור כמו הגופה של המתים, זו עדות לשחיתות עניינו, וככל שהתכריך פחות, זה קרוב יותר לחזרה בתשובה, ואם זה גדל, אז זה רחוק יותר, ומי שרואה שהוא מפריד בין התכריכים או מפריד ביניהם, אז הוא עושה חסד, ומי שרואה שהוא מחפש מעטה אך לא מוצא אותו, זה לא מחמוד. מישהו הגיע אליו עם תכריכים, כי הוא השיג ברכה ומי שרואה שהוא קוטף תכריכים של מתים, הוא ירחם עליהם, הוא ילך בדרכו, ומי שרואה שהוא לוקח תכריכים מתים, אם הוא היה מאנשי צדק אז הוא עבד עם ידע זר מדויק ואולי הוא קיבל כסף מצד אסור, ואם הוא היה מהעם המושחת אז זה מעיד על חוסר החוב שלו ומעוות את זה על אנשים ומי שרואה את זה כאילו הוא עטוף בתכריכה כפי שהוא עטוף המתים נקשרים בראשו וברגליו, כי זה מעיד על מותו, ומה שלא קשור כמו גופת המתים הוא עדות לשחיתות עניינו, ופחות תכריכים הם, זה קרוב יותר לתשובה, ואם זה גדל, זה רחוק יותר ומי שרואה שהוא מפריד בין התכריכים או מפריד ביניהם, אז הוא עושה חסד ומי שרואה שהוא מחפש תכריכים אבל לא מוצא אותו. זה לא אצל מחמוד, ומי שרואה שאדם בא אליו עם תכריכים, זה יקבל ברכה, ומי שרואה שהוא קוטף תכריכים של מתים, הוא ירחם עליהם….

…ומי שרואה שהוא לקח את המתים לקברים, יעשה את האמת ….

ומי שרואה שאדם מת מקיים עמו יחסי אישות, זה מצביע על כך שהפרשת כספי המת הגיעה למחפש ….

אם הוא רואה אותו מתרחק ממנו או מתנגש עמו, כאילו הוא מכות אותו, הוא מציין שהוא חטא, ואומרים שאם הוא ראה אדם מת הוא הכה אותו, אז הוא דורש חוב ….

…אם הוא רואה את המתים עם בגדים מלוכלכים, או כאילו הוא חולה, אז הוא אחראי על דתו בינו לבין אלוהים אדירים, במיוחד ללא העם ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר: ~מי שרואה שהוא שוטף את המתים, אז איש דת מושחת חוזר בתשובה על הידיים שלו .~…

ומי שרואה שהוא מת בבית הקברות, ומאמין שהוא מת הרבה זמן, אז הוא ייסע רחוק וילווה את הבורים ואת אנשי המוסר והשחיתות ….

ומי שיראה שהוא מחפש את האמת של אדם מת, הוא יחפש את הביוגרפיה שלו במקרה של חייו ….

ונאמר שמי שרואה אדם מת לובש בגדים טובים הוא סימן שאלוהים מרוצה ממנו, ואם הוא רואה אותו אחרת, אין בזה טוב ….

ומי שרואה שהוא נוסע עם אדם מת, הוא מבולבל מזה ….

ומי שרואה אדם מת לובש בגדים מלוכלכים או כאילו הוא חולה, אז הוא אחראי על דתו בינו לבין אלוהים אדירים, במיוחד ללא העם ….

אם אתה חולם שאתה מבקר בשלושה גופות בחיפוש אחר מישהו, זה אומר שאתה תהיה המום מהידיעה על מותו של חבר או קרוב משפחה . ואם אתה רואה שם כמה גופות, המשמעות היא שבעתיד הקרוב תושפע מצער ועצב ….