…חתונה אם השתתפת בחתונה בחלומך, תגלה במהירות שאירוע שמתקרב אליך יגרום לך למרירות ולעכב את הצלחתך . אם ילדה חולמת שהחתונה שלה היא סוד, אז חלום זה בהחלט לא מתאים לאישיותה מכיוון שזה אומר שהיא עלולה ליפול . אם היא נכנסה לנישואין עולמיים או לנישואין רשמיים, הדבר מעיד שהיא תעלה בהערכה של הסובבים אותה, וההבטחות והשמחות הרצויות לא יישללו ממנה . אם היא תאמין בחלומותיה שיש התנגדות מצד משפחתה, היא תגלה כי העמותה שלה תגרום טינה בקרב קרוביה . אם היא חולמת שמאהבה התחתן עם אחר, אז זה מנבא כי פחדים לא מוצדקים יגרמו להיצרות ואילו אהובה ימלא נאמנה את הבטחותיו . אם אדם חולם שהוא נשוי, זהו סימן עצוב, מכיוון שהוא אינו יכול להימנע ממוות אלא רק על ידי נס . אם החתונה הייתה עליזה ולא היו כהנים עם פנים חיוורות ושק שחור להטיל נדרים קדושים, אפשר לצפות להיפך . אם ילדה חלמה שהיא ראתה אדם שלובש בגדי אבל בחתונה שלה, זה מצביע על כך שהיא תחווה סבל רק בחיי הנישואין שלה . אם היא תראה זאת בחתונה של ילדה אחרת, היא תתאבל על צערו של קרוב משפחה או חבר . ואתה יכול לסבול מסבל ומחלות במקום בו אושר ובריאות מסומנים . פולשות והפתעות מטרידות עלולות לשבש את טיולי ההנאה שאחרים עורכים או עורכים, ובמידה רבה לאחר החלום הזה ….

…נישואין אם ילדה חולמת שהיא התחתנה עם זקן עם פנים מקומטות עם שיער אפור, זה מנבא שבעיות ומחלות יפקדו אותה . אם בחורה חלמה שמאהבה יחלוף מולה לבוש שמלה שחורה והביט בה במבטים נזופים במהלך מסיבת חתונה, המשמעות היא שהיא תרחם על קור הרגשות של חברתה ותשנה את יחסו כלפיה . אם אתם חולמים לראות חתונה זה מעיד על כך ששמחה ואושר יציפו אתכם אם הקהל שמח ולובש בגדים בצבעים עזים . אבל אם הם לובשים בגדים שחורים וכהים, זה אומר שעצב וצער מחכים לכם . אם אתה חולם שאתה חותם על חוזה נישואין, המשמעות היא חדשות רעות מאדם נעדר . אם אתה נוכח בחתונה זה אומר שאתה תהיה מאושר בגלל העניין של מישהו שאתה אוהב, וגם העסק שלך יפרח מאוד . אם חלמתם על תאונה קשה בחתונה, המשמעות היא אסון, מחלה או מוות במשפחה . אם ילדה חולמת שהיא כלה, אך היא לא מאושרת, פירוש הדבר של אכזבה באוקיאנוס התשוקה, וזה עשוי להיות מחלתה . עליה להיות זהירה בהתנהגותה ובצעדיה אם אויבים מחכים לה . אם אתה חולם שאתה קשור לנישואין לא מוכרים, אז זה מצביע על כך שתעסוק בצורה פזיזה בעניין לא נעים . אם ילדה חולמת שאני לא משוכנע בנישואיה, זה מנבא כי נטיותיה ידרבן אותה לבצע טיפשות בוטה . אם אישה נשואה חולמת על יום חתונתה, הדבר מבשר עליה לחזק את כוחה ורגשותיה כנגד אכזבה ועצב . תתערב גם במריבות חשאיות ובמצבי קנאה . אם אישה מדמיינת שהיא מאושרת ומטופלת בבטחה בנישואין, אז החלום הזה מבשר טובות ….

…ונאמר שמי שרואה סוסים אוכפים שהם מהודקים במשפט של בדים וציוד, הם מתפרשים כינוס נשים אלא אם כן יש נוסעים עליהם, והתכנסותן של נשים אלו עשויה להיות בשמחה או בחתונה . )…

…המוגלובין : זה מצביע על הסתרת מעשים ומעשי פולחן, והסתרת העוני מעיני האנשים . ניתן לציין זאת על ידי מלאכותיות וצביעות, אם היא צבועה, בניגוד לפיגמנטציה של מוסלמים. אם הפיגמנט מושעה, הוא יוסתר, ואם הוא לא מושעה, מצבו מתגלה . ומה שהזכרנו לגבי הפיגמנטציה של הזקן . באשר לפיגמנטציה של הידיים והרגליים, הוא מעטר את בניו, את עבדיו ואת עושרו במשהו שאינו מתאים לו, כמו לבישת משי וזהב לשני הילדים . ואם הוא עני, אז אולי הוא זה שמסתבך את כיבתו ומפקיר את תפילתו, וזה לנשים בהנאה, בבגדים טובים ובשמחה, כי זה חלק מקישוטן בחתונה ….

…זה בחלום כיסוי וכיסוי . והפיגמנטציה בזקן היא עדות לצביעות ולא יושר . והדיכאון של מי שראוי לו הוא העמדת פנים לברכה וכפיית האויבים, וראיה לביטחון מפני פחד, ולמי שאינו מתאים לו, עדות למצוקה ולמצוקה, חובות ונטישת יקיריהם . והפסיקה על פיגמנטציה של ראש האישה זהה לכלל הפיגמנטציה של שיער הזקן . והכהת שיער אפור היא כוח, אכזריות ויוקרה, ואם הוא רואה שהוא צבע אותה בחינה, אז זו סונה על פי שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . אם הוא מניד את ראשו ללא זקנו, זה מסתיר את כספי הבוס שלו . אם הוא בגד בכולם, אז הוא מסתיר את עוניו ומבקש פרצוף בקרב העם . אם לפני השירה הפיגמנט, הוא מתייפה בסיפוק ואז מתגלה . אם הוא ראה שהוא צבוע בחינה, ולפני הפיגמנטציה, אז הוא אדם נבער, אך הוא חוזר בתשובה ומתרחק מטעותו . ואם אדם רואה שאצבעותיו היו פיגמנטות עם חינה, אז הוא מגביר שבחים, ואם הוא רואה את כף ידו מגולחת, הוא יזכה באושר בפרנסתו, ואז הוא רואה שידו הימנית הוטלה, ואז הוא הורג אדם. מכספו, או מהכנסותיו . אם הוא רואה שידיו חקוקות בחינה, אז הוא מנסה טריק מהבית בגלל צורך או חוסר רווח, ואויבו נעלב מכך, ואולי הוא כמעט מפורסם בזכות השגת ידיו, הוא מגיע להשפלה . אם אישה רואה שהיד שלה חקוקה, אז היא מטעה את קישוטה בעניין נכון, ואם החריטה היא מזהב, זה טריק שנרכש בנימוס . ואם הכיתוב הוא מחימר, אז זה שבח לאלוהים הכל יכול, ואם היא רואה שהיא נמרקה בחינה, אז בעלה טוב לזה, ואם היא רואה שהיא החילה את זה והיא לא מקבלת את פיגמנט, ואז בעלה לא מראה את אהבתה . אם היא תראה שידיה חקוקות זו בזו, אז היא תידבק בילדיה . אם ידו של אדם חקוקה בזהב, הוא מתעתע, וכספו או פרנסתו אבדו בו . אם אישה רואה כי ידה יצוקה בזהב, היא משלמת את כספה לבעלה כדי שיוכל לאכול אותו ולקבל מבעלה שמחה, כוח ומדינה . ומי שראה שרגליו מגולחות, והוא חרט אותן, אז הוא היה מכה את משפחתו, ואם אישה תראה את זה, היא תיפצע מבעלה . היד החזירית היא חיים עגומים . ומי שמת את ידו בפגר, הוא ישיג מרדה . ומי שרואה את ידיו פיגמנטיות, התעלם מהחורבן של מה שיש בידו . ומי שרואה פיגמנט בידו עם סמרטוט מתוח, הוא מובס במריבה ואינו מסוגל לאויבו . ופיגמנטציה היא קישוט ושמחה לנשים וגברים, אלא אם כן הם חורגים מהרגיל . ודיגמנטציה מעידה על הסתרת מעשים וצייתנות, הסתרת עוני מעיני אנשים, ואולי מעידה על צביעות וצביעות אם הוא נצבע בניגוד למוסלמים . ונוצות הידיים והרגליים מקשטות את ביתו, את עבדיו ואת כספו, באופן שאינו מתאים לו ללבוש משי וזהב לילדים, ולנשים זה הנאה, בגדים טובים ושמחה, כי זה אחד הקישוטים שלהם בחתונה . וההמוגלובין עשוי להימצא בידיים וברגליים, כמו פעולת נשים. הוא פחד מאוד מהכסף שלו או מהמלווה שלו, עד המוגלובין . ומי שרואה שהוא צבוע בלי חינה, יקרה לו מה שהוא שונא . השחרת השיער מצביעה על חוסר המזל והשחיתות בעסקים, משום שנאמר : הראשון שהושחר הוא פרעה ….

…נישואין בחלום מעידים על הטיפול באלוהים הכל יכול . אולי נישואים מעידים על משפחות, דת, דאגה ומצוקה . אם אדם מתחתן עם אישה לא ידועה, הדבר מעיד על כך שהמונח קרוב, והנסיעה מהבית לביתו, ואם הוא מתאים לאמירות, הוא ייקח או יקבל תפקיד המתאים לו . אם מדובר בחתונה על פי המנהג, הרי שמדובר בתפקיד או במוניטין טוב . נישואין מוגדרים כמלאכה, כך שמי שרואה שהוא התחתן עם אישה ואז היא נפטרת, אז הוא עובד במקצוע שממנו הוא מקבל רק עבודה, צרות ודאגה . ומי שחושב שהוא התחתן עם אישה יהודייה, הוא רודף אחרי מסחר בו ירוויח חטא ויעשה חטאים . ומי שחושב שהוא התחתן עם אישה נוצרייה, הוא עוסק במקצוע בו הוא שקרי . אם היא קוסמת, אז זו מלאכה ללא דת . מי שמתחתן עם זונה הוא נואף . מי שמתחתן עם אישה בריאה מחויב במגבלה כבדה . ומי שמתחתן עם כלב, יש לו סדר נמוך . ומי שרואה אדם מתחתן עם אישה ומעביר לו אותו, הוא יקבל כסף . ומי שרואה את אשתו מתחתן עם איש עם אשתו של הסולטאן, יינתן לו מלך אם הוא כשיר לכך, אחרת הוא ייקח את המנדט . ומי שמתחתן עם אישה מתה יקבל גישה לעניין מת, הוא עלול לוותר . אם האישה החולה מתחתנת, ומי שרואה את הבעל ולא מכיר אותו, היא נפטרת. כמו כן, אם האיש החולה מתחתן בשנתו ואינו רואה את האישה ולא מכיר אותה, הוא מת . ומבעלה של אמו, הוא מוכר את רכושו : אם אישה בהריון רואה שהיא נשואה, היא יולדת שפחה, ואם היא מופיעה כמו כלה, היא יולדת ילד . אם אישה ויש לה בן רואה שהיא נשואה, אז היא מתחתנת עם בנה . אם אישה רווקה או נשואה מתחתנת בחלום, היא תשיג טוב . אם האישה מתחתנת עם גבר מת, היא תהיה נפרדת וענייה . ומי שיראה שהוא התחתן עם אישה ויש לו אישה או נשים, תהיה לו ברירה וסמכות ככל היופי והאישה של האישה אם יבדוק אותה וידע אותה. אם הוא לא הכיר אותה והיא התכוננה אליו, זו עדות למותו, או למותו של אדם שבידיו . ומי שיראה שהוא מתחתן עם בת של שייח 'לא ידוע, הוא יסבול הרבה טוב . ואם אישה תראה שהיא התחתנה עם שייח 'לא ידוע, היא תעשה טוב הרבה . ואם היא הייתה חולה היא נרפאה ממחלתה . ומי שרואה שהוא מתחתן עם אישה מתה מאשתו, עליה להגיע לרחמה, ואם היא עדיין בחיים, הרחם שלה ינותק . ומי שראה שהוא התחתן עם מהראם, משפחתו גוברת . והאישה בחלום היא בת זוג, אויב, שליט מעיק, יריב מר או מלך, וכל מה שהאדמה הצביעה לו מבחינת נוחות או עייפות, או טוב או רע, האישה כמוהו מיוחסת לו. על אינדיקציה שלו לכך ….

…באשר לסוסים שעוברים בין סיבוב, זה יישפך וגשם אם הם ערבים ללא אוכפים או רוכבים . ומי שרואה קבוצת סוסים עם אוכפים ללא ברכיים, הן נשים שמתאספות בהלוויה או בחתונה . מי שבבעלותו מספר סוסים או רועה אותם, תהיה לו סמכות שיפוט על עמים, או שהוא ישתלט באזורו . ומי שרוכב על סוס עם אוכף, הוא ישיג כבוד, כבוד וסמכות, כי הוא מרכבות מלכים ומרכבות שלמה עליו השלום . והסולטן שלו יכול להיות אישה שהוא מתחתן איתה או ילדה שפחה שהוא קונה . אם הברך שלו ללא רתמה, אין בה טוב על כל פניה, כי הרסן הוא סימן לאדיקות, דת, אי-גשמיות ויכולת, אז אם הרסן יוסר ממנו, זה יוסר ממנו יד . ומי שרואה את בהמתו, פקודתו חלשה ומצבו פגום, ואשתו אסורה, והיא שוכבת ללא גגיות תחתיו . ומי שרואה סוסה לא ידועה בביתו, אם יש לו אוכף, אישה נכנסת אליו עם נישואין או תוספת או אירוח, ואם היא עירומה, גבר נכנס אליו עם נישואים או משהו דומה . אבן סירין נהג לומר : מי שמביא סוס למישהו אחר, עשה לו עוול עם סוס או עם עדות, הוא לקח את זה משמו, כמו אם הוא הורג אותו או קורץ לו שליט או גנב בערך . ורכיבה מעידה על המסמר ועל המראה והשינון, לרכיבה על הגב . נסיעה של אדם עשויה להצביע על עצמו, ואם היא ישרה ומצבה טוב, ואם היא נאספה או שהיא לבדה או תועה, אז היא תאבד ותשחק, ואולי הנסיעה שלה מעידה על זמן, לילה ויום . השמורה קשורה למי שמתקדם בכל מה שמסומן על ידי סירתו, או יורשו אחריו, או האפוטרופוס שלו וכדומה ….

…הכנסייה : מעידה על בית הקברות, בית הזונה, חנות היין, בית הבגידה והכפירה, בית כלי הנגינה, הקינות והשירה, בית האבל, השחור והיללות, ועל הגיהינום המגורים של אלה שלא צייתו לאדונו ולבית הסוהר, ומי שרואה את עצמו בכנסייה, אם הוא נמצא בה זוכר את אלוהים אדירים או בוכה או שהוא מתפלל לכעבה, ואז הוא נכנס לבית הקברות כדי לבקר את המתים או להתפלל בבית הלוויה . ואם היה בוכה בבכי או היה בהריון עם סימני דאגה, הוא היה נכלא . אם הוא רואה אדם מת בגיהינום, אז הוא כלוא עם הסוררים . אם הוא נכנס אליו חי כמואזין או אחרי הקוראן, אם הוא היה בג'יהאד, הוא והלווים איתו הביסו את מדינת האויב, ואם הוא היה במטרופולין הוא נכנס לעמו באי ציות או כפירה ו אתאיזם, אז הוא עודד אותם, זכר אותם וערך אותם לרגל, וביצע בהם את טיעון האל . ואם הוא מישהו שרואה אותם ומתפלל בתפילותיהם ועושה את מעשיהם, אז אם הוא היה אדם שערבב אנשים עם אמונה, כפירה, זנות, יין או חטא גדול, כגון שירה, התזמורת והכאת עניבה ותוף, במיוחד אם היה משתטח איתם לצלב כי זה מעץ . ואם אישה השתתפה בחתונה שהייתה בה נבלים ותופים, אז היא התערבבה איתם, או בהלוויה עם סדקים, שחורות, אבל וייללות, אז היא שיתפה אותם ….

…לראות את הבניין שנוצר בשטח, מינימום תועלת פרטית או ציבורית ככל שהוא ראה אותו . אולי הפרשנות לבנייה הייתה בניית גבר עם משפחתו, כך שאם הוא בונה משהו, זה מעיד על עניין הנשים . אם הוא רואה שביתו הרחיב סכום ידוע, הרי שזה יכולתו העולמית, ואם הרוחב חורג מגודלו, אז עם זה ייכנס עם זה ללא רשות באסון, בחתונה או בבהלה . ונאמר : מי שיראה שהוא בונה בניין, יאסוף את קרוביו, חבריו וחייליו . אם הוא שליט, זו חזרת מדינתו, שלמות אושרו וגובה ענייניו בהתאם לעובי ולהידוק של הבניין . אם עקר והוציא אותו, אז הוא הפריד בין כינוס קרוביו, חבריו, חבריו וחייליו, ומדינתו נעלמה . אם הוא רואה שזה מחדש מבנה ישן של עולם, הרי שהוא התחדשות חיי העולם ההוא. אם הבניין מיועד לפרעה או לאדם לא צודק, הרי שזה התחדשות של חייו . אם הוא ראה שהתחיל לבנות, אז הוא חפר אותו מיסודו ובנה אותו מהחלטתו, עד שבנה אותו, הוא נמצא בחיפוש אחר ידע, מדינה או מלאכה, והוא ישיג את מבוקשו . ומי שרואה שהוא בונה בעיירה או בכפר בוניאנה אז הוא יתחתן שם עם אישה, ואם הוא בונה מחימר אז הוא מעטר ומעטר צביעות, אם הוא בונה מחימר אז הוא הרוויח מהמותר, ואם זה נחקק אז זה ידע או מדינה, עם טוהר ושמחה . אם הוא רואה שהוא בנה בניין של גבס ושילם תמורתו תמונה, אז הוא נכנס לשקר, כי בנייה עם טיח והשכר היא צביעות, וצביעות היא בנייה עם טיח ושכר . ונאמר : מי שעושה עבודות גבס עושה מה שאינו מותר לו . ומי שרואה שהוא בונה בניכור, אז הוא מתחתן עם אישה ששמה לא הוזכר בפניו, או שהוא שוכן בניכור ומת . בנייה בחימר היא דת וודאות . ובוץ יבש הוא תועבה של כסף . ומי שרואה שזה בוץ בקברו של הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז הוא צריך לבצע את חג'ג ' . ומי שרואה שהבית שלו בוצי וטונה רטובה, אז הוא טוב . ומי שרואה שהוא אוכל את זה, הוא אוכל כסף כמו שהוא אכל . והבנייה היפה מעידה על אינטימיות, אהבה, צאצאים, פרנסה, לבוש מכובד ובכורת נשים . ואולי הקונסטרוקציה ההדוקה הצביעה על עוצמה ועוצמה, או תמיכה וסיוע, ואולי חזון הבניין הצביע על חיים ארוכים, ואולי הבניין הצביע על בונהו, ואם זו כנסיה הוא צוין על ידי נוצרי, ואם זה היה מסגד שהוא צוין על ידי מוסלמי, ואם זה היה בית ספר זה היה צוין על ידי משפטן שלו, או ריבאט צוין על ידי מתפלל סגפני . ומי שבנה בחלום מסגד או מקום קרוב לאלוהים הכל יכול, אם הוא היה מלך שהקים את האמת ויצר את הטוב ואסר את הרע, ואם הוא היה מלומד שחיבר ספר שאנשים נהנים מהידע שלו או מהשוואות , ואם היה לו כסף שילם לזכאת מכספו . אם הוא היה רווק, הוא התחתן . אם הוא היה נשוי, היה לו בן, וזכר טוב התפשט אליו . ואם הוא היה עני, הוא היה עשיר, אחרת היה אוסף אנשים יחד עם טוב ועוזר להם לציית לאלוהים כל יכול, אחרת הוא יחזור בתשובה לאלוהים הכל יכול על מה שהוא ביצע, או יתאסלם, או ימות קדוש מעונה . אם הוא בונה על פי מה שאינו מותר לבנות, או חורג מהמיהרב, או מסיט אותו למעט כיוון שלו, זה מעיד על ההפך מטוב ורע. אם הוא רואה כיפות או בונה אותן בחלום, הדבר מעיד על העלאת מעמדו, או על הצטרפותם של אנשי הגורל . ומי שיראה שהוא בנה כיפה מעל העננים, הוא יקבל סמכות וכוח על שלטונו . ומי שראה שיש לו מבנים מעל השמים והאדמה מכיפות ירוקות, מעשיו היו טובים, והוא מת על העדות . ומי שרואה שהוא בונה חדר אמבטיה, הוא בונה אותו עם אישה . אם הוא רואה את המטופל כאילו הוא בונה את ביתו ואינו יודע מתי הוא השמיד אותו, אז גופו חזר לבריאות, והמחלה בה הוא נסלק ממנו . ומי שרואה שאביו הקים מבנה ומגדל את הדגים שלו, אז הוא ישלים את מעשי אביו, שהיה לו בדת או בעולם . ומי שרואה שהעובדים עובדים בביתו, הוא יסתכסך עם אשתו, או יעזוב חבר שלו וכדומה ….

…קבוצה אם חלמת על קבוצה של גברים לא ידועים שתקוף אותך במרדף אחר עושרך או רכושך, פירוש הדבר שאויביך יתקבצו נגדך . ואם תשרוד אותם ללא פגע, זה אומר שתתגבר על כל תחרות מבחינת עבודה ואהבה . אם אתם חולמים להשתתף במסיבה מכל סוג שהוא, המשמעות היא שתיהנו מחייכם ולהפך אם המסיבה מבולבלת ….

…בעלות הברית הן בחלום מדריך טוב למי שרצה להשתתף משמם . ובני בריתו של החולה מעידים על מותו ….

…אלרוק מציין בחלום סיכום של דת ומדע . או על קליקות ושירה . או להשתתף במקומות של כפירה ושחיתות . אלראוק הוא איש ישר שאומר את האמת ואינו מקבל לכלוך ….

…אם חלמת להשתתף במסיבת אופרה, תבלה זמן טוב עם חברים אוהבים וידידותיים ותזכה להצלחה בפרויקטים שלך בעתיד הקרוב ….

…2 – זמן לראייה : היבט זה הוא מעברי חומר במיוחד ; מכיוון שהם אלה שעוסקים בכך , מכיוון שלדעת זמן החזון יש חשיבות רבה למעבר , וחזונות מסוימים עשויים להיות סימן לנישואין, להריון או להצלחה בלימודים , אז השאלה לגבי הזמן של החזון נחוץ כדי שהאדם שעובר על שאלת החקירה והתובנה יוכל להביע את הקשר שלו עם הזמן . חזיונות כמו גם זמן עם קשר חזק עם הביטוי , מה לראות החום הקיצוני הם שונים ממה שנראה על החומרה הקרה , Valenar, עבור למשל, את האשמה הראשונה , ו ב שני לשבח ופרות ב החזיונות שהיו נתפסים אכלו בזמן שהם מברכים , והיו נתפסים הנאכלים ללא בזמן הלא הנכון , ובעיקר כי הוא ראה בזמנו ובזמן שלו הוא טוב ביטוי . כאילו ראה שהוא לובש בגדי חורף בזמן החורף הזה טוב וההפך הוא הנכון , וכמו שראה שהוא מבצע חג'ג 'וזמן הראייה בזמן חג'ג' שונה מאלה שראו שהוא עשה חג'ג 'בשעה זמן שאינו זמנו , וכן הלאה , אנו מוצאים כי לשאלתו של המביע אודות זמן החזון יש את היתרונות שלה . האם זה דבר אחר לקרוא לו שאלה לגבי חזון התקופה , כמה מהשואלים על חזונות אומרים לך : ראיתי כאלה ואחרים, ומופתעים מלהגיד לך אירועים ישנים המתרבים לשאול על הזמן של אלרה או אומר לך : זה הוא של כאלה בשנה , וגם זה סוג של חזיונות עשוי הושגו עבור הצופה, אין תועלת מן הפעולות של המוח בו ואין טעם זה עבור המעבר ובגלל זה הוא מזניח אותה , ו עדיף לספר את החזונות במעבר בזמן שנוח לו ולא להגזים בכך , וכמה מחברים הצהירו כי ביטוי החזונות עדיף לאחר עלות השחר ולפני שהשמש זורחת משתי סיבות : ראשית : איש החזון זוכר החזון לא שוכח לא לקח להם הרבה זמן אחרי , ואת השני : יחסיו חוצים זה זמן טוב יותר מאחרים להשתתף הבנה של שני המעברים , עליו השלום, אמר לו 🙁 אלוהים יברך האומה שלי Bkorha ) (1 ), ולעניות דעתי הצנועה n כי הקצאת הזמן ללא זמן ההעדפה לפעם אחת על פני האחרונה היא יחסית ומשתנה מאדם לאדם, וזאת בשל הרגל המעבר מלכתחילה . האם דבר אחר צריך לעשות בזמן , יש הסבורים כי חזון היום חזק יותר מחזון הלילה, וגם זה אינו הוכחה חותכת לכך , וחלקם אמרו : הוא נותן לה את מה שהיה מנמנם , ובתוך שלי הדעה, הדבר החשוב הוא לקצץ את החזון אם החזון , מכיוון שהנפש עשויה להיות עסוקה בבכאלח בחיי העולם ומכיוון שמלכות הרואה קרובה אליו ומכיוון שיש בו משהו רצוי למהר , כגון דחיפת טוב או אזהרה מפני חטא וכדומה (2). ____________________ (1) הוא מסופר על ידי האימאם אל-טירמידהי בספר המכירות, פרק על מה שמגיע מוקדם בסחר – התייחסות קודמת – והוא סיפר ​​על ידי אבו-דוד בספר הג'יהאד, פרק על חדשנות בנסיעות – התייחסות קודמת – , והאימאם אבן מג'אה סיפר את זה בסעיף סחר המסחר על מה שמבקשים מברכת בכור – התייחסות קודמת וזה סיפר על ידי אחמד במוסנד שלו במוסנאד של עשרת המיסיונרים של גן העדן וממוסנאד של האימאם עלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – התייחסות קודמת – והוא נאמר על ידי אלדראמי בספר האדונים , פרק, אלוהים יברך את אוממה שלי בכורה – התייחסות קודמת . (2) ראה : אל- נוואווי על ההסבר של סאהיח מוסלמי – התייחסות קודמת – (15/35) ** צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…מה ההבדל בין חזונות הנביאים ללא נביאים? חזון הנביאים חי, בניגוד לאחרים . ההתגלות אינה נכנסת בשום פגם משום שהיא נשמרת, בניגוד לחזון על ידי אחרים מלבד הנביאים, שכן השטן עשוי להשתתף בה, והיא עשויה להיות מהייצוג והפעולה של השטן עצמו, כפי שדנו ב הזמן . אין ספק שאם אדם נשלט על ידי השטן בגלל חומרת האיבה ביניהם, אז הוא שולל אותו בכל דרך, והוא רוצה לקלקל את ענייניו בכל דרך, ולכן הוא מבלבל את חזונותיו עליו, או על ידי טעות בהם או על ידי הזנחתם . לכן, הוא משתתף בערותו של האדם בכך שהוא אוכל ושותה ממה שלא מוזכר עליו שם האל. במקום זאת, אפילו בקיום יחסי מין, הוא ציווה עלינו למנות שם על מנת לגרש אותו, והוא משתתף בשנתו, ולכן הוא מפחיד אותו ומתפעל אותו . חזון הנביאים כולו כן, ואז הוא עשוי להיות תקף ביחס לעולם והוא הכי הרבה, והוא עשוי להיות לא מתאים לעולם כפי שקרה בחזון הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ביום ראשון כשראה בקר שוחט, אז הראשון מהם להרוג את חבריו ושאר הנביאים נופל לתוך החזונות הכנים שלהם שקורים ואינם זקוקים לביטוי ונופל לחזיונותיהם הצדיקים, שבאים לידי ביטוי וקל במיוחד…

…טניס אם אתה רואה טניס בחלום, אירועים לא צפויים יתרחשו שמביאים לך שמחה ואושר . באשר לילדה, החלום הזה מנבא על פסימיות ודאגה, משום שהיא לא תוכל להשתתף בפעילות שמעניינת אותה ….

…מה הטיפול בנדודי שינה? נדודי שינה לא ישנים בלילה . זה התפשט והחמיר, במיוחד בעידן המודרני הזה, והוא לא מועיל או יעיל יותר מהמרשמים הנבואיים המטוהרים לטיפול במחלה זו, ואחרי שנכנסנו לתחום העצום של השנה הבאתי לך את התרופות הבאות, אז תאכל אותם, שתו והאכילו את העניים העלובים . אל-טירמידה סיפר בסונה שלו כי בוראידה אמר : חאלד התלונן בפני הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ואמר : הו שליח אלוהים ! אני אף פעם לא ישן בלילה מנדודי שינה, אז הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר : אם אלך למיטה שלך אומר : אלוהים, אדון שבעת השמים ומה שנשארתי, ואדון ה ' שתי אדמות ומה שהנמכתי, ואדון השדים ומה שנשאר לי, תהיה לי שכן מרע בריאתך כולם, שאחד מהם יפקיר אותי. או שהוא חפץ בי, בתפארת רעך, בתפארת שבחך, ואין אל אלא אתה . אל-טירמידהי אמר : זהו חדית 'ששרשרת ההעברה שלו אינה חזקה . עם זאת, חדית 'זו נתמכת על ידי מה שלימד אותם מפחד : אני מבקש מקלט בדברי האל המושלמים מכעסו ועונשו, מרוע עבדיו ומגחמות השדים, ואני מבקש מקלט בך, אדוני. , להשתתף . וזה הוזכר גם בקריינות של אבן אל-סוני, כי זייד בן תעביט, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, התלונן על נדודי שינה לנביא, עליו השלום והברכה, ואמר לו : אמור : אלוהים, הכוכבים שולל, והעיניים נרגעו ואתה חי וחי, אל תישן. או שכונה, או קיום, תירגע. לילה, וישן את עיניי . הוא אמר את זה, אז אני הולך לאלוהים הכל יכול לעשות את מה שהוא מצא . עבדאללה בן עמר בן אל-עאס, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, נהג ללמד אותם ממוח בניו, וכל מי שלא הבין את ספריו, ואז העיר על כך, ולא ניכר הרלוונטיות של התירוץ הזה ל לטפל במחלה זו . ראה : זאד אל- Ma`ad ידי אבן Qayyim אל-Jawziyyah : 4/212….

…המסרק הוא בחלום איש שימושי, והוא מדריך טוב למי שרוצה להשתתף ולעבוד עם בית המשפט . וזה להסכים את שיניו . והנחת המסרק כסף zakat . המסרק מוסבר על ידי אדם צודק, והוא מציין מי מרוויח מדבריו, כמו השליט, הרופא והמטיף . ונאמר : הנחת מתייחסת למסננת המטהרת את השעורה כמסרק שמטהר את השיער מלכלוך . נאמר : מחצלות לארוג פיטורים . נאמר : שיני המסרק שנגר ראה . המסרק הוא שמחה ותענוג, ואם הוא רואה שהוא יורה איתו בראש וזקן, הוא יאבד את הדאגה והעצב שלו במהירות . והמסרק הוא אדם עם בעלים שווים, לא מובחנים . אם זה מברזל, אז זה איש תועלת ובעלים של אחים מוסלמים טובים . המסרק מעיד על חיים ארוכים, כסף רב וניצחון על אויבים, כמו גם על מסרק האורג ומסרק הספרים מציין את מחבר הפקודה והאיסור ….

…פסיכותרפיה הפרעות שינה מסוימות, כמו סיוטים, חלומות מטרידים, הליכה במהלך השינה ושיחות במהלך השינה, נגרמות על ידי בעיות וקונפליקטים לא פתורים ומחוויות סביב. לכן, על האדם לעבור טיפול פסיכולוגי, שכן הדבר נעשה בתהליך של פריקה רגשית ואסוציאציה חופשית כדי לזהות קונפליקטים כאלה ולנסות להסביר אותם למטופל ואז להגביר את אסטבסאר שבאמצעותו עזר לו לחזור לישון רגיל ולראות : ~ אנציקלופדיה לפסיכיאטריה ~ – כרך א ' – ד . עבד אל-כסף אל הפני . ~ הפרעות התנהגות והטיפול בהן .~ ד Jumu'ah סייד יוסוף ג : The Jathoom : זה נגזר שלנו אומר : The אדם או חיה יושב יושב , ואת המשמעות שלו נשאר במקום ולא לעזוב , או מה שזה אומר הוא : דבק באדמה, אז הוא יושב . סיוט ונקרא Word ב- Jathaam או ב- al Koran 🙁 הם הפכו לביתם Jtman ) ( שימושים : 78 ) המילה הערבית הזו נקראת בארוק אלנידלן , עשויה להיות ממוקמת בלחץ על חזהו של הרדום אינו מסוגל לנוע עם אותו (1). כדי להמחיש זאת , אני מסביר לך האם הוא ראה אדם בחלום של מה שמכונה פלג'אתום המתואר כדי לחוש את הישן Bshi E משתיק את עצמו , וגם לא הישועה , וניסיון להתעורר , לא יכול רק לאחר ניסיונות מאומצים. , Vistiqz הגיע זעות הסכום חמורות העייפות שלה ביד , והדאיג את עצמו , ואת התחושה של מקרה זה באה לו לפני שהוא Kalmchlol מתעורר , ותקוות כי שקופית אחת , אין ספק כי במקרה זה כי איש פגע השינה של פאניקה . עליו השלום יודע כשחבריו חרדת תפילה זו : ~ אני מבקש מקלט דברי אלוהים, מלאי כעס מן הרוע של שלו עבדים מן השדים ביבליוגרפיה , מפגשים ~ (2). כפי שצוין isti'aadhah של הפחדה בתוך חלום מסופר על ידי מאליק אמר : ח'אלד בן וואליד אמר על מכירה! : הו שליח אללה , אני בחלום . הוא אמר עליו השלום : ~ תגיד : אני לעוז עם אללה Ichaelmat מושלם מן הרע של כעס ייסורים הרע כת , וביבליוגרפיה של שדים , מפגשים ~ (3). כאן הבחין המתווך בשיחות אלה שהנביא עליו השלום כיוון את המשרת כשאתה רואה חלומות מטרידים כל כך , סיוטים , מונחים על ידי הפנייה לאלוהים ומחפשים אצלו מקלט מפני רוע הכעס והייסורים , וביבליוגרפיה של שדים ועצבנות. , כדי לא להשתתף בו , והעלה ישיבה באלוהים Esme God . יש הוא לא ספק כי ההשתקפות של המצב בהודעת אנשים היום כאשר רוב אותם הרחק אלוהים כדי לסמוך על העולם ואת ההנאות ואת המרחק מן הספר של אללה ואמירות wird , ולהחליף אותו על ידי האזנת כלי נגינה שירים, כך שכמה צעירים ישנים ומוזיקה לאוזניות באוזניו והאם כאלה מגיעים אליו מולא איך ויורדים עליו רחמים? אבל היום שמסגדים נגועים במוזיקה , נהיו כמוה לקיפוח ; הסיבה לכך היא המכשירים הניידים שרוב צליליהם הפכו לקטע מוזיקלי הפוגע בשמיעת המתפללים במהלך תפילתם , ובעליהם עשויים למנוע את ירידת הרחמים ואת נוכחות המלאכים , לדברי אבו בכר בן מוסא אמר : הייתי עם סאלם בן עבדאללה בן עומר , אז העברתי את החברות של אם הנערים בפעמונים , סאלם בא להעביר את אביו מהנביא עליו השלום, הוא אמר : ~ מלאכים לא מלווים אותם רקפו ג'ינגל , ~ ואלגלגל : פעמון קטן המחובר לצוואר בעלי החיים (4). רבים כבר בחרו אנשים היום הם רחוקים אלוהים , ואת המרחק מן הקוראן , ואת המרחק מן הזכר , ולכן הוחלף הבחירה של Balrvqh רע ידידות טובה , האם לא אלוהים שלו בספר אומר : ) OMN האזכור חי האנטיתזה רחמן של השטן שלו הוא בן זוגו ) ( Zukhruf : 36 ). למה כוונה : מציג עבור רחמן בניגוד לאיחוד שלו עשוי להתאים חבריו של השטן הוא חברו זה עולם של האש (5). והשטן הזה מקשט אותו בשקר וברוע , משעמם אותו בדיקר ובצייתנות, ועושה את התקופות המאושרות ביותר שלו עם שעשועים, מוסיקה ושירה , וככה זה הכרחי שהוא יישא את עצמו אחראי ונכון לזה , ויהיה דומה לזה צדיקים ואת האחרון שזוכר אלוהים עומד ולנוח ולעמוד לצדם , את הזיכרון אינו מופרד מן הלשון שלהם , אנשי Gflathm לחתוך Flathm . זה מורגש גם כמו סוג זה של חזונות שוממים ופוחדים מהם , הסבירו לו לחפש מקלט אצלם , אמר בן אבן באל- פת 'הוזכר במתכון המבקש מקלט מפני אפקט הראייה הרע הוא אמיתי , מסופר על ידי סא'. EED אבן מנסור ו אבן אבי Shaybah ועבדול ראזאק isnaads נכונה איברהים Nakha'i אמר : ~ אם ראית בתוך חלום מה הוא שונא, לתת לו לומר אם הוא התעורר : אני לעוז עם Aazt ידי אלוהים של מלאכים ושליחים של הרוע הזה שמכה אותי במקום שהחזון שלי מאול בדנאאא הדתי ~(6). אני מייעץ לכל לישון כאן רצה לקרוא wird לפני השינה פתגמים וניתן למצוא יותר בקלות מאשר עלונים רבים במסגדים וספריות , ואת החשוב ביותר של wird אלה : 1 – מצב הכיסא . 2 – ~ תגיד, הוא אלוהים הוא אחד ~ 3 – אל- מו'וודאתן : ( תגיד אני מבקש מקלט אצל אדון העם ) , ( תגיד אני מבקש מקלט אצל אדון העם ). 4 – אני מחפש מקלט במילים שלמות של אלוהים מפני הרע של מה שהוא ברא . 5 _ אני מחפש מקלט בדברי אלוהים מלא בכל שטן וכל עין חשובה לאומה . 6 _ ב בשם אלוהים, מי לא כואב כלום עם שמו על פני כדור הארץ ולא את השמיים ואת הוא בדיון, לדעת . 7 _ שמך הלורד לשים בצד שלי אלוהיך ללבוש אותו עד , אם אני תפסתי את עצמי Varahmha , ושולח אותו ולשמור אותו, כולל עבדים צדיקים הזמנה . 8 _ אוי אלוהים, אני מגיש את עצמי לך והפניתי אותי אליך מורשה ההזמנה שלי כדי לך , והגב שלי כדי שאתה רוצה GATT ואת היראה לך , לא מקלט ולא חסכתי לך רק לך , מאובטח ספרך, אשר היה גלוי Npik ששלחת . 9 _ ב שמכם אוי אלוהים, אני מת, חי . 10 – פסוקים משלושת הימים של סורה מתחיל פסוק . : ~ אלוהים הוא מה שבשמים ומה שיש על הארץ, ושאתה מגלה את אשר בעצמך …~ הפסוקים . אלה Awrad להיות – אם ירצה השם – Caldra, אשר יגן עליך מפני PROD המקולל השטן ואת הפגיעה שלו , וזה בדיוק כמו הקרב נכנס ואת השמלה של המלחמה, הגעתו של חניתות וחרבות כדי שיהיה לו קושי , ועד אותו ופגע בו כדי למנוע ממנה לבוש וכך גם, מי ישן ומחסה לפני השינה חוט זה האגדה אינה מגיעה לשטן בעזרת אלוהים (7). ________________________________ (1 ) מתווך לקסיקון – op – r (107 ). (2 ) חסן hadeeth מסופר על ידי האימאם Tirmidhi ב בספר מכנה הדלת של מה ג'אה שנערך שבחים על ידי יד – אופ – 0 מסופר על ידי האימאם אחמד בתוך כף Almktherin לוויה, דקל עבדאללה בן עמר אבן אל – AAS, אללה עשוי להיות מרוצה מהם – אופ – וזה נאמר על ידי אבו דוווד בספר הרפואה, באב איך לרקעה – התייחסות קודמת -. (3 ) חזונותיו של הנביא עליו השלום ( עמ '19 ) – אופ – ודיווחו על ידי האימאם אבן חג'אר באל- פאת' (371/12 ) ויוחסו לאימאם מאליק ונשים, שונות מבוסנאאו, אמרו במקור אבו דוווד טירמידה וסווג כשליט ותקן את זה . ראה : Zaad עבור בנו של ערכים (2 /468 ) – אופ -. (4 ) מסופר על ידי אימאם נשים בעיטורי הדלת אלגלה ג'ל , האימאם אחמד בכף ידידי אלמטרין , כף היד עבדאללה בן עומר בן אל – חטאב אללה יהיה מרוצה ממנו, מנהל בשרשרת הימנית של אלבני (4 \ 493 ) – התייחסות קודם -. (5 ) פרשנות של אבן עבאס – אופ – ( עמ ' 413 ). (6 ) ראה : אבן חג'אר – פת אל – בארי , ( 12/371 ) – אופ -. (7 ) ראה : זאד אבן ערכים – אופ – (365 \ 2 ) , אמרתי : הוכיח שהרבה מדענים משפיעים על בני אדם ג'ין מודרניים, והם אמרו : האם ההשפעה האמיתית אם התופעה אינה נראית לעין ; והם הסיקו את כניסתם של אוויר, חיידקים ואחרים לגוף האדם . מאשרת זו כוללת את האפשרות של כניסה והשדים אל גוף האדם כמו גם . ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…כובע אם אתה חולם לאבד את הכובע, אתה יכול לצפות לעסקים לא מספקים ולאנשים שלא מקיימים אירוסים חשובים . אם גבר חולם שהוא חובש כובע חדש, זה מנבא שינוי במקום ובעבודה, וזה יהיה לטובתו . אם אישה חולמת שהיא חובשת כובע חדש ויפה, משמעות הדבר היא השגת עושר ושהיא תהיה מושא להערצה רבה . ואם הרוח מעיפה את הכובע, המשמעות היא שינויים פתאומיים בענייני סחר לרעה במידה מסוימת . אם אישה חולמת לראות כובע, היא תוזמן להשתתף בחגיגה כלשהי . ואם בחורה חלמה לראות את המאהב שלה חובש כובע, המשמעות היא שהיא תתבייש וביישן בנוכחותו . אם אתה רואה כובע של אסיר, המשמעות היא שהאומץ שלך בוגד בך בזמן סכנה . אם אתה רואה כובע כורה, אתה יורש סכום כסף מספיק ….

…אל-ראודה הוא מישהו שראה את ריאד אל-ח'ידר בחלום שמהותו אינה ידועה, שכן מדובר באיסלאם ובדת . כך כל הירוקות עלי אדמות . נאמר שמישהו שראה גן ילדים נפגע פתאום . ואם הוא רואה את המתים בגן טוב, אז הוא נמצא בשמיים . גן הילדים מציין את העולם וקישוטו ואת האישה שיש לה הרבה כסף . והגן הלא ידוע עשוי להצביע על כל מקום סגולה בו מציית לאלוהים יכול, כמו קבר הנביא, עליו השלום, טבעות הזיכרון, מסגדי הטוב, וקברי הצדיקים והגן. עשוי להתייחס לקוראן ולספר הדעת והחוכמה, והוא עשוי להצביע על גן עדן, כך שמי שיוצא ממנו לארץ ביצה או עובר משנה לכפירה או למעשה חטא . ומי שרואה את עצמו באחו בזמן שהוא אוכל ממנו, והוא נמצא בזמן חג'ג ', או שהוא עושה בו קריאה לתפילה, אז הוא עושה חג'ג', ואם הכופר רואה שהוא מחבק את האיסלאם, או את העבריין רואה אותו שהוא חוזר בתשובה, אחרת זה מעשה טוב שהוא אוהב להשתתף בתפילת יום שישי או בהלוויה ….

…האם לחזונות יש קשר לקסם? וכדי להסביר לך את הנושא , האם נוכל להסיק את הקסם ומי שם אותו? ומתי? איפה? מהי שיטת הטיפול? דרך חזונות? אנשים רבים כשנשאלו לגבי החזון ראו אותה , אתה מוצא אחרי שחתכת את הראייה אומר לך . . בידיעה שאני מכשף . או : אני רואה את נמאט חולמת והסברתי לי שיש לי את הקסם ואת העבודה של העבודה שלי ; זה ידוע שהמכושף מלווה בכמה חלומות . או : אני עין נגועה מזמן , לא מצאתי תרופה . או : אמרתי שאני מעון או מעון , ואמרתי לי שאנשים אמינים ! ! או : לדעת מתי אני קורא כך וכך משך הזמן כזה וכאלה , והתחלתי להרגיש טוב יותר . ואחרים . . . . , אלה , אחים ואחיות, הם דוגמאות ודוגמאות לתקשורת או למסרים כתובים שמתקבלים מעת לעת , והנה ההפסקות שלי . . אני מקווה שתקראו אותו בעניין כדי ששיפוטכם יהיה נכון, ברוך השם . ראשית : קסם קיים , הוא משפיע על ההשפעה האנושית , כמו גם על העין הימנית וההווה , באה הזכות לדבר את המלים עליו השלום : ~ אם זה היה דבר שקודם קדאר לפני העין ~ (1), וה מילים כמו גם ~ העין הימנית ~ (2). שנית : חוסר תשומת לב כדי להזכיר להתקיים אלוהים והם הסלמה בקרב האנשים עבור סיבות רבות היטב – אהבה ידוע של עולם הקסם שלהם ואת התפשטות חטאים ואת הפינוק , פינוק באכילה מוסלמי . שלישית את: הנטישה של הקוראן ואת הפינה על מדפי המסגדים , או הבתים , ויש להפוך הרבה מאתנו לא לקרוא רק כמה פעמים , וכמה רק לקרוא אותו ב הרמדאן, וחלקם על יום שישי , לא עובדה זו . . . ואיזו עובדה ! ! חלקם אפילו פשוט תלויים על הקירות מבלי לקרוא אותו . רביעית : יותר מהורים לילדים שלו לא מזהמים לגבות על dhikr והלגיטימיות wird כי הוא אמר בבוקר ובערב לפני השינה וגם כאשר נכנסים לבית, שנכנס לשירותים, ואכילה, ואת לובשת חדש . . . ואחרים . דברים שקורים לכל אחד מאיתנו כל יום . חמישית : הפיצו בורות, למשל, מדע, וכאן אני מתכוון שהמדע הלגיטימי וחלקו הגדול נקרא מדע שאנשים מליפטון ללא ידע וללא תכנית לימודים או קצין, והולה מוצאת אותם עושים את המשימה של סוטה של ​​אחדה, ואוספתם מוכן להיות בילה על אלה שמבקרים אותם, לפעמים הם אומרים : יש לך קסם, אחרים : יש לך עין, ויש לך הפעלות להשתתף ועיוורים של טיפול, ואתה ואתה, ואנשים אלה אינם מהססים לחשוף את גופה של המטופלת, גם אם מדובר בנקבה, והנשיפה בתוך גופה, ואני כאן שואל אם העבודה הזו חוקית? בואו נחשוב היטב לפני התשובה, ואנחנו מציעים לה לסווג את שארה . זה מה שצריך . ___________________________________ (1 ) מסופר על ידי אימאם מוסלמי כמו הגרעיני שמוסבר בספר שלום רפואת דלת, מחלה והתחכום (16 \ 171 ) 0 המשך לדבר : ~ אם Astgseltm Vagsilwa ~ – אופ – ו Tirmidhi מסופר בספר ברפואה הדלת של מה שהגיע בקסם מאת אל-עין ובאב מה ג'ה בכך שהעין צודקת ושוטפת אותה – התייחסות קודמת – וזה סיפר ​​על ידי אחמד במוסנאד שלו במוסנאד אל-קביל .. החדית של אסמה אומאיי, שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – התייחסות קודמת -. (2 ) הוסכם מהדיאת אבו הוראירה, אללה יהיה מרוצה ממנו, ראה פתח אל – בארי ספר לרפואה דלת עין ימין (203 \ 10 ) – אופ • גרעיני ולהסביר מוסלמי בספר הרפואה, המחלה ו אלרקי (14 \ 170 ) – התייחסות קודמת -. ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…