…ומי שרואה מועצה שמכילה קבוצת מלומדים בזמן שהוא יושב בראש המקום ולא ראוי לכך, אזי הוא סובל מאסון שאנשים מזכירים ומקבלים את דבריהם בעניין ומאשרים זאת, ואם זה ראוי אז זו עלייה בידע ובהגבהה, ואם המועצה התקיימה בגלל משפט או נישואין, זה עדות לכניסה למשהו מוזנח העונש שלה טוב, ואם זה נובע מהוראה, חדית ' , משפטים, או משהו דומה, אז זה טוב וברכה, והוא נאמר כחסד מאת אלוהים אדירים, וזה יכול להיות מסומן על ידי הדמיון של זה כלפי אמינות, ואם הוא חושב שזה הביא למשהו ש מוכחשת בהתעוררות במועצה כזו, אז אין בה שום טוב ….

…החזון של ילדה רזה לאב Balastsaga דבר קיץ עמ' האבן Nawfal – אללה עשוי להיות מרוצה ממנו – מבן קיץ אבא הילדה הרזה אמו האשים לוד היה עבדול Muttalib אמר : רצופים שנתי Quraish עור Jdbh Oqahlt ו להשיל את העצם , היא אמרה : בזמן שאני משקר הו אלוהים, או מהום אם אני עם טלפון מפורסם שצועק בקול סהל אומר : הו, קורייש, הנביא הזה נשלח ממך, וזה במהלך עזיבתו, אז הוא חי בטוב ופוריות . אל תראה ממך אדם גבוה ולבן עצם שמרסק שתי עיניים , מתגאה בו ושנה מוקדשת לו , אבל תן לו להציל אותו ואת בנו ולפנות אליו מכל בטן אדם , לא פליסקנאה של מים פגעו מן טוב כדי לקבל את הפינה , ולאחר מכן נבחרו בקפידה פעמים House שבע לחיות עד אביו האף-בי-איי Felictsag גבר שמאמינים אנשים , לא כוללים הטהור וטוב עצמה , לא Vgshm אם אתה אוהב ואתה לחיות . היא אמרה : אז הכרת האל הפכה לאישה מפוחדת. העור שלי ומוחו עמדו. החזון שלי נקטע, אז ישנתי בנהרות מככה . אז, הקדוש ואסור, אם הוא נשאר עם אותו , הוא abtahi אלא אם הוא אומר את זה הוא shaybah של שבח , מדובר shaybah , ואת קוריש הושלם איתו . הוא בישר לו כל הבטן של היערכות גבר ולדבר וקיבל תאוצה ואז ואחר כך עלו אביו Qubais והכה אנשים קבורים סביבו פעם לממש בחיפושם עד העוני לשיא Vacetknoa Jnabiah ואיתם Messenger של שלום אללה עליו, אשר כי ביום שגולם עלול להתעורר או ייסורים, אמר עבדול מוטאליב : הו אלוהים גבר על אלכאלפ הגלאי קורבה אתה העולם הוא מורה ומנהל הוא מבולק והולה עבדאק ואמאאק בדחירת אהרמק מתלוננים בפניך בשנתם שעשויה אוקלהט לנעול נעלי בית , וסאם אלוהים Amatarn והגיתה נורא Mgdakka , מה Eu אף הרחיק את השמים Pmaiha Okz העמק Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, היא אומרת עבדול Muttalib : ברכות לך, אבא אל-Bathaa , הנאא , כי הוא , עבור חיית אנשי בתות, ובזה כתוב שם רקיפה : בשיסה אל-חמד, שאלוהים ישקה את העיר שלנו. איבדנו את החיים ואת המים שמתחת. אז המים והעצים חיו בשטף של אלוהים עם המוצלח. אין שום דבר עם צדק או סכנה, וב חדית זה מוזר כי אנחנו מסבירים את זה בקצרה , אומר : עבד אל-Muttalib אמא היא מעשה סוני . והחליף את אפסט . ודילול העצם גרם לו להיות חלש ממאמץ . והיפנוזה זמן שינה ושחר ראשון . הלה עוררה השראה להאצת מילים . והיה – מוגבל – גשם ופורי , לא מעט יותר גשמי אוטם ופוריות . והעצמות בהצטרפותם לעין חזקות יותר מהגדולות . חלקם רזים בגוון . והנחר הגבוה . ואומר : יש לו גאווה שמצערת אותו, עליו להסתיר ולא להתגאות בה . הסונה היא הדרך . מדריך אותו , כי הוא , אנשים מראים את זה . תנו להם לזרוח , עם סיין ואת שין , כי הוא , לתת להם לשפוך , כלומר , אז תן להם לשטוף . ואז חטא, כל הקלה והקלה . וכל פאשט ושיבה אל-חמאד הגדיל את התואר עבדול מוצאליב . והיא סיימה אותו , כי הוא , שהם כולם הגיעו . ומגבלת הזמן לשתיקתו ואומרו : ייסורים, כלומר קרבה . יש צורך בתכונה . והתירוצים בחצרות . ושנת הבצורת והמצוקה . והוא מתכוון לפירים וכפכפי הכבשים והגמלים . וקלקל המון . אין צפוף . והרעש הוא מים זורמים מאוד . ושייח שייח ' . ואלז'ל כל עננים שחורים מאוחרים וג'וני . אמירתו : בקולו של סאהל, הכוונה בו במתוק . ואמירתו : אדם גבוה, כלומר הוא גבוה, ואם הוא גבוה מדי, נאמר שהוא ארוך עם דגש . והוא אמר : תן לו ללכת , הדליף הוא ההליכה האיטית , שנאמר : הוא הולך כשהוא הולך והסירה הדורגת . והיא אמרה : וב אותם טהור וטוב ושמחה – אומר שליח השלום אללה עליו – ואומרים : Mviodh , Mufiod הוא אחד שפגע לבו – לב – הכאב של . פאניקה, סיפוח, פחד ופאניקה . והוא אמר : העור שלי עמד, כלומר הכווץ, ונאמר : היא רצתה לעצור את השיער שלי, אז הוא קם מבהלה . ואלוהים שוטט בראש ונבוך מחומרת הרגש . ואמירתה : כך גם הקדושה והאסור , זה מלהשבע על ידי משהו אחר חוץ מאלוהים וזה התנער , וזה קרה מזה בזמן הבורות, ואם זה פוליתאיזם . ואמרתה : הם קבורו סביבו, כלומר הם הולכים בדרך לנה . והמישור המשמח הוא מטוס, והטוב ביותר שהטיף לו מזיק הוא הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו. לא מן הנמנע שההקלה של הקוראיש נובעת מכך שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, הוא אחד המבקשים עזרה מקרבם ….

…אל-חנת הוא מלך שהמלכים מצייתים לו, או סוחר העומד בראש שכנה . או יצרן המציית למדידה . מי שרואה את זה כאילו קנה חיטה מחיטה, הוא שואל את הסולטאן של המדינה . אם הוא רואה את זה כאילו מכר אותו בלי לראות את המחיר, אז הוא נמנע בעולם הזה ומודה לאלוהים אדירים על ברכותיו, כי הכל הודה לו . ומי שרואה כאילו הוא הבעלים של חיטה ואינו נוגע בה ואינו זקוק לה, הרי הוא נגוע בכבוד ובכבוד, כי החיטה היא המאכל המכובד ביותר . אם ראה כאילו הוא ממשיך אחר בקשתה ונזקק לה או נגע בה, הוא נפגע מאובדן וחרפה, והוא הודח גם אם היה מושל, והבדל בינו לבין קרוביו, על פי סיפורו של אדם , עליו השלום . מוכר הקמח והשעורה, כמו כוסמין וטוחן, הוא אדם עסוק בנפשו ובעולמו. אם הוא רואה זקן טוחן, הוא מוצא את האיש, וחזונותיו מצביעים על כך שפרנסתו מושפעת מחברו . אם היה רואה טוחן צעיר, היה זוכה לפרנסתו בעזרת אויבו . אם הוא רואה שהוא טוחן שטחן אוכל במידה המספיקה שלו, אז פרנסתו מספיקה, אז הטחינה מעל להספק היא גם פרנסתו . ומי שרואה את עצמו כטוחן, הוא מעריך את עצמו ואת משפחתו ….

…גירוד בראש אם אתה חולם שאתה מגרד בראשך בציפורן, פירוש הדבר כי זרים יעצבנו אותך בצביעותם ובזייפותם . אתה מבין את הכנות המזויפת שלהם ואת החיפוש שלהם לנצל אותך ….

…ומי שרואה גמל על ראשו כמו סוסים, זה מעיד על חרטה וצום, והימנעות מדיבור כוזב, כמו שאמר מפקד עלי הנאמן, נדיבות האל,: פניו של זה שפוחד, ראשו בראש פה ….

…באשר לניתוחים, מי שרואה שיש לו פצע בידיים, זה יהיה כסף . ואם פצע נמצא ביד ימין, זה כסף שיועיל לו מקרבתו הגברית, ומשמאל לקרבתו הנשית . אם פצע ברגל שמאל שלו, הכסף הוא מחרישה ושתילה. אם פצע בעקב פוגע בעקביו, הוא פוגע בכסף מצד העקב ובנו . וניתוח באגודל יד ימינו, עדות לדת הרוכבת עליו . וכל הוצאה של ניתוח נוזלי ונזקי כסף . ומי שרואה בגופו ניתוח רך עם זרימת דם ממנו, זה מזיק לבעליו בכסף ובדיבור על ידי אדם שנופל לתוכו ומקבל פרס על כך . והניתוח בראש ושום דם לא זורם ממנו, כי זה היה קרוב להכות כסף . אם דם זורם ממנה, זה כסף שמראה את השפעתו עליו . אם סולטן או אימאם היו רואים שיש לו פצע בראשו עד שעורו ועצמותו אבדו, הוא היה מאריך את חייו ורואה את בני גילו . אם העצם נשברת, צבאו יובס . הפצע ביד שמאל . המיליטריזציה שלו גברה . הפצע מימין הגדיל את החזקתו . אם פצע בבטנו מגדיל את כספי האוצר שלו, אז פצע בירכו מגדיל את שבטו . הפצע ברגלו ארוך . ואם גדל פצע ברגליו בענייני יושר ואיתנות . אם הוא רואה כאילו אדם מנתק את איבריו ומחלק אותם, אז האדם המכריע מדבר דברי אמת בנוגע לעניינו שהורישו זאת ומפרידים את ילדיו ומפיצים אותם בארץ . אם הנפגע מוכתם בדמו של הפצוע, הוא פוגע בכסף אסור באותה מידה כמו בדם שהוא מוכתם בו . ומי שפצע כופר ושופך דם מכופר, הוא יזכה לאויב שיש בו איבה לכאורה, והוא ישיג ממנו כסף מותר ככל הדם שיוצא ממנו, כי דם כופר הוא מותר למאמין, ואם זה מכתים את דמו אז זה חזק יותר . ומי שרואה שאדם פצע אותו ולא יצא ממנו דם, אז יאמר בו הפושע אמירה אמיתית בתגובה אליו . אם יוצא דם, אז הוא מגבה אותו במה שנכון, והמוכה יוצא מחטא . ונאמר שמי שראה כאילו נפצע במשהו מברזל עם סכין או אחר, אז זה מראה את שוויו וחסרונותיו ואין בו טוב . חלקם אמרו : מי שרואה פצע בחלק מאיבריו, הביטוי בו הוא לחבר בו הניתוח היה מותר . אם בחזה זה הלב, אז אצל צעירים וצעירות זה סימן לאהבה . באשר לשייח'ים ולקשישים זה מעיד על עצב . באשר לרצח, מי שחושב שהוא הרג אדם מבצע דבר נהדר . ונאמר כי זוהי הצלה ממצוקה , כי אלוהים אדירים אמר, ~ והרגת נפש, אז אנו מצילים אותך מהקדרות והונאתך ורמייתך .~…

…ומי שרואה שהוא תפס ציפור, הוא יוכל לזכות באדם במידה רבה ולהיות מסוגל ממנו, ואם הוא רואה שהוא שחט אותה, אז הוא ירוויח את מה שרצה מאותו האיש, ומי שיראה שהוא קטף מנוצותיו ואוכל את בשרו, ואז הוא מכה אותו מכספו, ואם הציפור היא נקבה אז היא גם אישה. ילדה שפחה, והציפור עשויה להיות בן, ומי שרואה שהוא הכה בגוזל ציפורים, אז ייוולד לו ילד שמגיע לכמות הגברים הענקית, ומי שרואה שהוא מתעסק בציפורים או בגוזליהם או לשחוט אותם מגבם, אז הוא מתעסק בנערים, והציפורים עשויות להיות כסף והגוזלים שלהם הם ילדים. אם הוא יראה שהוא פגע בציפורים רבות, הוא יכה בראש ובכסף. הוא ראה שזה פגע בגוזלי הציפורים, כי זה ידביק ילדים רבים…

…המסרק הוא בחלום איש שימושי, והוא מדריך טוב למי שרוצה להשתתף ולעבוד עם בית המשפט . וזה להסכים את שיניו . והנחת המסרק כסף zakat . המסרק מוסבר על ידי אדם צודק, והוא מציין מי מרוויח מדבריו, כמו השליט, הרופא והמטיף . ונאמר : הנחת מתייחסת למסננת המטהרת את השעורה כמסרק שמטהר את השיער מלכלוך . נאמר : מחצלות לארוג פיטורים . נאמר : שיני המסרק שנגר ראה . המסרק הוא שמחה ותענוג, ואם הוא רואה שהוא יורה איתו בראש וזקן, הוא יאבד את הדאגה והעצב שלו במהירות . והמסרק הוא אדם עם בעלים שווים, לא מובחנים . אם זה מברזל, אז זה איש תועלת ובעלים של אחים מוסלמים טובים . המסרק מעיד על חיים ארוכים, כסף רב וניצחון על אויבים, כמו גם על מסרק האורג ומסרק הספרים מציין את מחבר הפקודה והאיסור ….

…ומי שרואה שהוא מטיף על הדוכן בזמן שהוא כשיר לכך, אז הוא יזכה לגובה ולסמכות בדת, ואם הוא לא ראוי, אז הוא ייפגע מכמה מאסונות העולם, וכל מי רואה שהוא לא התארס בזמן שהוא מכהן בתפקיד, העניין שהוא מבקש הוא בלתי אפשרי עבורו ועלול להיפטר מתפקידו ומי שרואה שהמטיף מבודד מנאומו הוא החליף אדם אחר או עבר תאונה , וזה נחשב ברשות אותו מקום, ומי שרואה שהוא ממריץ את העם, אז הוא מתחייב לעניין שבו יפסוק אם הוא ראוי ונאמר שהוא קורא עם ל האמת ודרך הרציונליות, ואם הוא רואה שמטיפים לו, אז הצורך שלו הוא בלתי אפשרי בשבילו ואין שום עניין שמוגש עבורו הוא זה שמחפש את זה ומי שראה הוא מדבר מילים הסותרות את השריעה, כי הוא מפורסם בשערורייה s, אז אלוהים יבקש סליחה ומי שרואה מועצה שמכילה קבוצת מלומדים בזמן שהוא יושב בראש המקום ולא ראוי לכך, אז יהיה לי אסון שאנשים יזכירו ויקבלו את דבריהם לגבי זה, ואם זה ראוי, אז זה גידול בידע ובגובה. אם המועצה התקיימה בגלל משפט או נישואין, הרי שזו ראיה לכניסה לעניין נורא ולעונשה לטוב, ואם זה נובע מהוראה, חדית ', פסיקה או משהו דומה, זה ההתרחשות של טוב וברכה, ונאמר רחמים מאת אלוהים אדירים ואולי משהו דומה מעיד על אמון…

…הליכה מי שרואה בחלום שהוא הולך שטוח, אז הוא מחפש את חוקי האיסלאם ומספק חיים טובים, ואם הוא הולך בשווקים, יש לו רצון בידו . ואם הוא ילך יחף, אז הוא יהיה בדיכאון ויהיה לו תום לב . והכוונה בהליכה היא ענווה לאלוהים הכל יכול . והליכה מציינת בקשת פרנסה, עבור שדי אומרים : ( אז ללכת במסלולים שלה ולאכול של שלו ההוראה .) לך לריצה ואת נצחון על האויב . הליכה אחורה מעידה על היפוך של עניין שהתחיל, או של שחיתות בדת המחפש ושינוי מצבו, ומי שרואה שהוא נוקב בהליכתו מעיד על כיעור מצבו ושחיתות מצבו מצב . ואם יראה שהוא הולך ונשא על פניו, יאבד את העולם והבא, כי אלוהים אדירים אמר : ( הופך על פניו, הוא יאבד את העולם ואת הבא ). אם הוא מוצא אדם, הוא מציין את עלבונו של המוצא על ידי הגעתו של השנוא . והליכה אם היא מחפשת מעידה על מעשה טוב . והליכה מעידה על נסיעה מסוכנת . ומי שהולך בראש מורכן, חייו יתארכו, וזה יכול להיות אחרי מחלה ששרד . מי שרואה שהוא הולך על רגל אחת מציין שחצי מכספו ומחצית חייו נעלמו . הליכה אנושית היא כמו הליכה של חיה היא עדות ליצירת מוסר של בורים, אלא אם כן החיה נאכלת, אז היא הולכת עם אנשים עם טוב, אחרת היא הולכת אצל אנשים עם צביעות ושואפת במה שהיא לא מבינה ….

…מיתוס: אם אתה חולם שאתה קורא או מספר אגדה, זה מעיד על משימות משמחות ושינוי ספרותי בראש . באשר לצעירים זה אומר אירוסים רומנטיים . אם תשמע או תספר מיתוסים דתיים, הדבר מעיד על כך שתהפוך לאדוקים ….

…גבר צעיר אם אתה חולם לראות אנשים בראש הנעורים, זה מצביע על יישוב סכסוכים משפחתיים וזמנים מתאימים לתכנון פרויקטים חדשים . אם אתה חולם שאתה שוב צעיר, זה מנבא שתעשה מאמצים אדירים להחזיר את ההזדמנויות שהוחמצו, אך עדיין תיכשל . אם אם בנה תראה שוב ילד או ילד קטן, זה מנבא שהפצעים הישנים יבריאו וירדפו אחר תקוותיה ושמחתה הצעירה . אם נראה שהילד גוסס, היא תיפול לצער ואומללות תלווה אותה ….

…חילול השם הוא בחלום הגנה על חוב, ולכן מי שרואה בו יופי וטוב הוא בחובות . ומי שראה ששפתיים של עיניו הופכות לבנות, זה מעיד על מחלה הפוגעת בו בראש, בעיניים או באוזניים . או חירשות ….

…בייקון אם אתה חולם שאתה אוכל בייקון, זה סימן טוב אם מישהו חולק איתך אוכל והידיים שלך נקיות . אם הבייקון מתקלקל זה סימן של קהות בראש, ומצבים לא מספקים ידאיגו אתכם . אם אתה חולם שאתה ממליח ומריח חזיר, זה סימן רע אם הוא אינו נקי ממלח ועשן . אבל אם הוא ריק אז זה סימן טוב ….

…השטן הוא בחלום אויב בדת ובעולם, רמאי, להוט, יהיר, אדיש ואדיש . חזון השטן הוא שמחה, התרגשות ותאווה . ומי שרואה את השטן מפרפר לו, הוא גוזל שטרות . ומי שרואה שהשטן הולך אחריו, אז אויבו שולל ומפתה אותו . ומי שרואה שהוא מדבר עם השטן, אז הוא מדבר עם אחד מאויביו . ומי שרואה שהשטן ירד עליו, הוא יקבל גאולה וחטא . ומי שיראה שהוא יושב בראש השדים בזמן שהם מצייתים לו, הוא יקבל מנהיגות, כבוד, יוקרה וכבוד . מי שראה שהוא איגד את השדים, הוא זכה בניצחון ובכוח . מי שרואה שהוא עוין את השטן, אז הוא מאמין, ישר וציית לאלוהים הכל יכול . ומי שרואה את השטן בשמחה ובאושר, הוא יעבוד עם רצונות . ואולי חזון השטן הצביע על מרגלים ועל כוונת השמיעה, או על הלחישה והמבט . ומי שרואה שהוא הפך לשד, הוא מצעף פנים על אנשים וממהר לפגוע בהם ….

…ראיית חיטה בחלום מציינת אדם שיש לו כסף והוא מכובד אם הוא לא צריך למכור אותו . אם הוא צריך למכור את זה הוא יושפל . אם ראה את המושל מוכר חיטה, הוא ציין את בידודו ואת ההפרדה בינו לבין אחיו . נאמר : חנת היא מלך שהמלכים מצייתים לו, או סוחר שעומד בראש הסוחרים, או עובד שמציית השכר מציית לו . ומי שחושב שזה כאילו קנה חיטה מחיטה, אז הוא מבקש אפוטרופסות אצל שליט, ואם הוא נמנע מהעולם הזה, ומודה לאלוהים הכל יכול על ברכותיו . ומי שרואה שהוא בעל חיטה ולא נוגע בה ואינו זקוק לה, אז יסבול מכבוד וכבוד, כי החיטה היא המאכל הכי מכובד . אם ראה כאילו הוא ממשיך אחר בקשתה ונזקק לה או נוגע בה, הוא היה מפסיד או נחלש, והודח אם היה שליט . ראיית עשב החיטה מעידה על קלות לאחר קשיים, הכנה כנה, פרנסה ומעשים צדקיים ….

…כל מה שנראה שלא במקום ובניגוד למיקומו אינו מוצא חן בעיניו, כמו הסוליה בראש, הטורבן על הרגל והקשר בלשון . ומי שחיפש, חיפש או נשבע ממישהו שאינו מתאים לכך, אסונות העולם נגרמו על ידו, והוא התפרסם בכך והתגלה ….

…והוא ראה אדם כאילו הוא משתין באחד ממקומות השוק, אז הוא הפך לחסיד השווקים, כי מי שעומד בראש עם הם משפילים אותו ….

…** חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, הגורם למחלתו .. בין הצביעות הוא חזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, במחלתו שהכאב ש פגע בו נגרם על ידי כישוף. לדברי הישאם בן אורווה, בסמכות אביו, בסמכותו של עיישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – היא אמרה : קסמו של שליח האל, שאלוהים יברך אותה. עליו ועליו יהודי מיהודי בני זוריק התקשר ללפיד בן אל-אסאם שאמר : עד שליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, דמיין שהוא עושה משהו ומה שהוא עושה, גם אם זה היה יום אחד או לילה אחד, שליח האלוהים, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, נקרא, אז התחנן, ואז התקשר ואז אמר עאישה : הרגשתי שאלוהים נתן לי רשות כששאלתי אותו על זה. באו אלי שני גברים, ואחד מהם ישב לי בראש והשני על הרגל שלי, והוא אמר שהראש שלי לזה שברגל שלי או זה עם גבר אמר לזה שבראשי : איזה כאב הוא האיש? הוא אמר : מהרפואה שלו? הוא אמר : Labaid bin Al-Asam said : In He said : in Mashtat and Mushatta הוא אמר : יש צורך לצאת. הוא אמר : איפה הוא? הוא אמר : בבאר דהי ערוואן. היא אמרה : ואז שליח האל, שלום וברכת אלוהים עליו, בא אליה עם כמה מחבריו ואז אמר : הו עאישה, מאת אלוהים, כי המים שלה הם חינה, כאילו ראשיה מנופים. השדים . ~היא אמרה : אמרתי : הו שליח אלוהים, לא שרפת אותו? הוא אמר : ~ לא, באשר לי, אלוהים רפא אותי ושנאתי לעורר רע נגד אנשים, אז ציוויתי על זה Vent ). בסמכותו של הישאם בן אורווה בסמכות אביו בסמכותו של עאישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – היא אמרה : שליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, השקיע שישה חודשים שהוא היה בא ולא בא, אז באו אליו שני מלאכים, ואחד מהם ישב בראשו והשני לרגליו, ואחד מהם אמר : מה זה? הוא אמר : Matboub אמר : מי היא התרופה שלו? הוא אמר : Labaid bin Al-Aasem said : What? הוא אמר : מסרק וקומבר בגיחות מיובשות אמרו בבאר דהירואן תחת ראוב העיר את הנביא עליו השלום משנתו, הוא אמר : ( כלומר עיישה ראית שאלוהים אופטנה באוסטפיתית ) והביא את הבאר והורה לו לקחת החוצה, הוא אמר : ( זה גם, אשר הראה ה 'לה כמו אם שלה . מי בכי החינה, כאילו הראשים היו מנופה ידי ראשי השדים ( אז עיישה אמר : אם היית כאילו אתה אמור להפיץ, אמרת : ( באשר לאלוהים אלוהים חס עלי ואני שונא לעורר ממנו אנשים רעים. ~…

…באשר למהות, היא מתפרשת על ידי נשים עשירות ביופיין ושפע העושר ללא מידה . אל-קירמני אמר כי חזון של מכירת תכשיטים מעיד על עבודה בענייני נשים, ואולי חזון זה לנשים מעיד על אפוטרופסות של עבדים, ואם האישה רואה שחלקן מנוקבות והלידה מחדש אינה מנוקבת, אז זה מתפרש בראש ובראשונה. ….

…זה בחלום חדשות טובות ואזהרה, מלחמה ויסורים, כוח ומאסר, אובדן וחטאים, ומי שרואה אש ויש לו ניצוצות ויש לו קול והמולה, זה משפט בו עולם של אנשים מת . ומי שרואה אש בלבו, זו אהבת המנצח ודיכוי מי שנטש את אהובתו . ומי שרואה שתי שריפות, הוא צבאי . ככל שהאש גבוהה יותר עם עשן חזק, כך האימה והייסורים גדולים יותר . מי שמדליק אש בלילה חשוך כדי להדריך אנשים לכביש יקבל דגל שמנחה אנשים, ומי שמדליק אותה ללא חושך, אז הוא כפירה . ונאמר : אם אתה רואה אש במהלך היום, אז זה סימן למלחמה ופתיה . ומי שרואה שהוא סוגד לאש, אז הוא אוהב מלחמה, ואולי הוא היה מציית לשטן באי ציותו . ומי שיראה שהוא יורה באש בחורף, הוא יהיה עשיר . ומי שרואה שהוא אוכל אש, הוא אוכל שלא בצדק את הכסף של יתומים או אוכל כסף אסור . ומי שרואה שהוא מכר אש וקנה גן, אז הוא מוכר יונים וקונה גן, ולהיפך . ומי שרואה אדם נכנס לאש ועונה אותו, אז הוא מאבד את כספו או עושה חטאים המחייבים את האש . ומי שנפגע מהאש ולא שרף אותו, שמור על זמנו . ומי שרואה את האש בוערת משהו מהדגן, מחירו גבוה יותר . והאש הבוערת היא אסון של סולטן . ומי שבין המושלים רואה שהוא מדליק אש בזמן שהיא כובתה, הוא יהיה מבודד ואש שלו כובתה . ומי שרואה להבת אש על דלתו ללא עשן, זה מעיד על חג'ג ' . והאש באצבעות מעידה על עוול הסופרים . ואש בכף היד היא עוול בעבודה . ומי שרואה אש שתאכל את כל מה שבא . עליו ויש לו קול אדיר, מכיוון שמלחמה, מגיפה, אבעבועות שחורות או מוות מתרחשות שם . ואם הוא ראה שהוא עולה ממקום לשמיים, אז אנשי המקום ההוא נלחמו באלוהים הכל יכול בחטאים . מי שרואה שריפה שורף חלק מבגדיו או חלק מאיבריו, והפורענות פוקדת אותו . ומי שרואה שהוא פוגע בזוהר אש, הוא ייפול בלשונות אנשים וימלא מחדש . והאש היעילה והנוצצת היא ביטחון של הפחד והקרבה לסולטאן . ומי שראה אש שמגיחה מביתו היה משיג מדינה או סחר . ומי שראה שקרן של אש שלו זורחת ממזרח למערב, אז הוא יידע שהוא יזכר במזרח ובמערב . ואם ראה אש זורחת מראשו, והיה לה אור וקרניים, ואשתו בהריון, היא ילדה ילד שינצח ויהיה לו זכר גדול . ומי שיראה שהוא מדליק אש בראש ההר, הוא יתקרב לאלוהים הכל יכול או ימלא את צרכיו, ואם הוא נעדר, הוא ישוב בשלום . ומי שרואה בחצאיתו אש בוערת ונשוי, אז אשתו נכנסת להריון . והאש במדבר היא מלחמה . ואם הוא לוקח פחם בין האש, אז הוא מכה בכסף אסור מהסולטאן . ומי שמצית אנשים, אגרום להם איבה וסלידה . ומי שיש לו אש מאירה מראשו, הוא יהיה חולה קשה . ומי שרואה שהוא נמצא בתוך האש ולא ימצא את חירותה, אז הוא ישיג אמת, ודאות וניצחון על אויביו . ומי שרואה אש נכבה, ומחלוקת שוכנת . אם האש נמצאת במדינה, אז זה מותו של שליט שלה או המלומד שלה, ואם היא נכבתה בגינה שלה, אז זה מותו . והאש עשויה להעיד על החשבון משום שהם נוצרו מאש הרעלים, ואולי זה הצביע על בצורת וארבה . ומי שראה אש מדברת בצנצנת או בסמוך לה, הוא היה מוכה על ידי ג'ין . אש מזיקה מעידה על סמכות לא צודקת, ואם אנשים מרוויחים מכך זה מעיד על סמכות בלבד . והאש בחורף מציינת את הפרי, כמו שאומרים : אש היא פרי החורף . אכילת אש מעידה על אכילה ושתיה בכלי אסור, כמו זהב וכסף . אולי היא ציינה את המתפלל שלה . כמו גם אור וחושך ….

…ומי שרואה שהוא קורא בסירה, אז זה מצביע על כך שהדברים קלים, וכמו כן אם הוא רואה שהוא קורא לשיחה בראש בית ….

…אם הוא רואה סוחר כאילו הוא קד, הוא מאבד את סחרו . אם האיש רואה שהוא תלוי בראש מורכן, חייו ארוכים במאמץ ונזיפה, בגלל סיפורם של הרוט ומרוט, ואם הוא רואה כאילו ראשו מורכן במלואו, אז הוא חטא ואנחנו מתחרטים על זה וחוזרים על זה בתשובה . מקורו של חזון זה מעיד על אריכות ימים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ וכל מי שנחיה נחזור לבריאה .~…

…שתן היא בחלום, לבזבז את כספו על משהו שאינו מותר לו, או לקיים יחסי מין עם משהו שאינו מתאים לו . ודיוריזה בחלום היא עדות לייצור פרנסה . והחזקת השתן וקשיותו עשויה להצביע על דחיפותו בעניינים וחוסר צדקנות, וכי המזרק אינו מסתפק בהחלטה עד שלא ישלם את מה שהקפיא ממנה . ולהטיל שתן בחלום זה כסף אסור . ומי שרואה שהוא נמצא במקום לא ידוע, יתחתן עם אישה במקום ההוא . ונאמר : מי שרואה כאילו הוא משתין, הוא מוציא מזונות שחוזרים אליו . ומי שרואה את עצמו שחוק בבאר, הוא יבזבז מהכסף המותר רווחים . ומי שיראה שהוא נשחק על סחורה, הוא יאבד את הסחורה ההיא . חבר בנישה מוליד בן מדען . ומי שרואה כאילו הוא התבלה על הקוראן, אחד מילדיו ישנן בעל פה את הקוראן הקדוש . ומי שרואה את עצמו כאילו הוא מוזג חלק ומגביל חלק, אם הוא עשיר, חלק מכספו ייעלם, ואם הוא נסער, חלק ממצוקתו ייעלם . אם הוא רואה בכך שאדם אחר משתין עימו, אז השתן שלהם מעורבב, והם נופלים להמשך וזיקה . אם הוא יראה שהוא מזרק הוא יכעס על אשתו . אם השתן חזק עליו, והוא לא יכול למצוא מקום לזה, הוא רוצה לקבור כסף ולא יכול למצוא מקום קבורה . אם הוא יראה שהוא השתין במקום השתן, אז הוא ישוחרר אם הוא עני, ואם הוא עשיר, הוא מאבד את כספו . אם היה רואה אנשים שמנגבים את השתן שלו, ילד היה נולד לו, והאנשים היו הולכים אחריו . אם הוא רואה אדם שידוע שהוא רע עליו, אז הוא משפיל אותו בכך שהוא מוציא עליו את כספו . אם אדם רואה שהוא משתין חלב, הוא יאבד את האינסטינקט שלו. אם אדם מוכר שותה אותו, אז הוא מוציא עליו כסף חוקי בעולמו . ומי שרואה שהוא משתין דם, הוא יבוא לאישה גרושה, או לאישה עם מהראם, והוא לא יודע את זה . אם הוא יראה שהוא משתין את זאפרנה, יהיה לו בן חולה . אם הוא רואה שאין לו מיץ, אז הוא מוציא את כספו . אם הוא רואה כאילו אין לו לכלוך או בוץ, הרי הוא אדם שאינו משפר את ההדחה . כי האש נולדה לו בן סמכות . הזוטות החיוורת ביצעה מגונה עם משפחתו . אם קיא יוצא במקום שתן, זה מצביע על ילד אסור . ואם ציפור תצא החוצה, ייוולד ילד שמתאים למהות אותה ציפור בטוב ובשחיתות . ומי שנודד בעמידה מוציא את כספו מחוסר ידיעה . מי שלובש את חולצתו יהיה לו בן, ואם אין לו אישה, הוא יתחתן . אם הוא רואה שהוא משתין באפו, אז הוא בא אסור . ומי שיראה שהוא משתין באחד ממקומות השוק, הוא ייחשב לחשבון השוק . ראה שאביו של ארדשיר בן סאסאן היה רועה צאן כמו חבר והרומם אותו דוד קיטור של כל השמים, הוא שאל את באבק את המעבר, הוא אמר : אל אובארבה אפילו ייחסת לבן נועז בך, וועד זה, אמר : נולד לך לגולם יש סיכויים היה טוב . ומי שרואה שהוא איבד את חייו בבית עם, בשכונת הקהילה, או במסגד של עם, מדינה או כפר, אז הוא זורק איתם נישואין . ומי שרואה שהוא משתין בבקבוק או באגן, או בצנצנת, באר, או אחת הרוסה, אז הוא יתחתן עם אישה . זה הרגיש כי בראש הים לצאת כסף לסולטאן בעשר או זאקאט ואחרים . ומי שראה שהוא חשב שילדיו יתפשטו . ומי שרואה כי איבר המין יוצא מאברי המין שלו, אז נולד לו ילד שמשתתף בכל הידע, כי העט שומר על כל הידע . ואם הוא רואה שגלולה יצאה מגופו, אז נולד לו ילד ויהיה לו אויב . ומי שרואה שהוא השתין הרבה, בניגוד להרגל, או זיהם אותו, או שזה מריח רע, או שהוא השתין בזמן שאנשים מסתכלים עליו, זו עדות לזדון או לביטוי של רוע שנחשף . ושתיית שתן מעידה על חשד לרווחים או כסף אסור ….

…והמחבר שלו אמר שהאנקדוטות והיתרונות הם רבים כל כך עד שהם מוסברים ארוכים וסיכמתי ושמתי בחלק זה מה מתאים למהלך הדיבור במשמעות והמתאים. מי שרואה משהו מזה, שישקול את הפרקים ואת מה שמתאים בכל פרק וימצא אותו, ואם לא ציינתי בראש פרקים רבים מה ארוך בייצוא כי זה המשמעות מתאימה למשמעות. אם המחפש מתחשב בייצוא הדלתות ולא מוצא את מה שראה ולא ידע עם איזה מתאים, אז התבונן במשפט הסעיף המתאים, והתנצלתי שאם העוברים מסתמכים על ספרי ביטוי, במיוחד , הם לא היו מסוגלים לעשות הרבה דברים, אבל המעבר צריך להיות מודע למקורות הביטוי ולבטא את מה שנראה לו מהמשמעות. הוא כתב ספר על כך ואני כיניתי אותו כוכב ההארה בעקרונות הביטוי. ריכזתי בספר זה משפט נפרד במקומות שמתאימים להזכיר, וההבעה החכמה מבינה את אזכורו, ואת ידיעת העקרונות מבינים אנשי ההבעה ….

…ומי שרואה שאדם מכה בראשו בדפיקה והגרגרים בראשו ועקבותיהם נשארים, הוא רוצה שהבוס שלו ילך, ואם זה נופל בעפעף עיניו, הוא רוצה להפר את דתו, ואם שפת העפעף נשלפת ואז הוא קורא לו לכפירה, ואם הוא מכה בגולגולת שלו, הבעתו הגיעה לסופה והחלוץ משיג את מטרתו, ואם הוא פגע באונת אוזנו ודם יצא מזה, אז זה דופק את הבת של המוכה ….

…As-Sahab : מציין את האיסלאם שהוא חיי וישועת האנשים, והיא הסיבה לחסדיו של אלוהים אדירים על נשיאת המים שבהם חיי הבריאה, ואולי מעיד על ידע, משפט, חוכמה והסבר, מכיוון שהוא מכיל את החוכמה העדינה כשהיא עוברת עם גרגר מים באוויר, וכאשר מים נלחצים מתוכה . אולי זה הצביע על חיילים וחברים, על נשיאת מים שמעידים על יצירה ממים . אולי זה הצביע על הגמלים הבאים שנבטו במים, כמו אוכל ומצעים, כאשר נאמר שהם מצביעים על עננים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ הם לא מסתכלים על הגמלים, איך הם נבראו ~. אולי היא הצביעה על ספינות שעוברות במים שאינן יבשות או שמים, נושאות רוח רוח עם רוחות, והיא עשויה להתייחס לאישה בהריון, משום ששניהם נושאים מים ומביאים אותם בבטן, אלא אם כן אדוניה מרשה לה לקחת זה לזרוק אותו, ואולי היא מציינת את הגשם עצמו, כי הוא ממנה ובגללה, ואולי זה הצביע על הסימפטומים של הסולטאן, הייסורים שלו והפקודות שלו, ואם הם היו שחורים או איתם שם היה עדות לייסורים, כאשר היו בו רעמים ואבנים, יחד עם מה שירד מאנשי החושך כשחשבו להם כגשמים והביאו אותם לייסורים, ובדומה לאנשי הגיהינום, מי שרואה עננים אצלו בית אור ירד עליו בחיקו כמוסלמי אם הוא לא מאמין, והוא השיג ידע ופסיקה אם הוא מאמין, או שנשא את אשתו אם הוא רוצה לעשות זאת, או הציע לגמל שלו ולספינה שלו אם היה לו משהו מזה . אם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, או שהוא רואה בה ילדה שפחה, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רווק, או נוסע או חג'ג 'אם הוא מקווה בכך, או שהוא מכריז על ידע וחוכמה אם הוא מחפש, אחרת הוא מובל על ידי חייל או חברה, או שהוא בא בחברה אם הוא כשיר לכך. אחרת, הסולטן גידל אותו על חיה מכובדת אם הוא היה אחד מאלה שחיפשו בו מקלט והיה ברגל, אחרת היה שולח אותו לנגיב כשליח . ואם הוא רואה עננים עוקבים הבאים לידו, ולכן אנשים ממתינים למימיו, ומענני השמים אין שום סימן לייסורים, אז הציגו את ההיבט ההוא למה שאנשים מצפים, ולמה הם מצפים מהטוב שמוצע, או פלוגה שמגיעה, או חיילים חוזרים, או שיירות שנכנסות . ואם ראה שהוא נופל על הקרקע, או שהוא יורד על בתים, בדונמים, או על עצים וצמחים, אז מדובר בגשמים שוטפים, ארבה, חתול או ציפור . ואם יש בזה שום סימן לדאגה ושנאה, כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים, הרי זו פשיטה שמשנה אותם ודופקת אותם במקומם, או שיירה שמפריעה לה מותם של רובם שמתו בעבירתם, או חיבה ומורסה שהטיל עליהם הסולטן, או ארבה ודוב הפוגע בצמחים שלהם ודו קיום שלהם, או דוקטרינות וכפירה התפשטו בין צמרותיהם והודיעו עליהם ראשים, וחלקם אמרו כי העננים הם מלך רחום או כוח רחום, ולכן מי שמערבב עננים, הוא מתערבב עם גברים ביניהם, ומי שאוכל עננים, הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . ואם השילוב שלו השיג חוכמה מאדם כמוהו, אז המלך שלו השיג חוכמה ומלך, ואם הוא ראה שכלי הנשק שלו הוא של עינויים, אז הוא אדם נזקק . אם הוא רואה שהוא בונה בית על עננים, אז הוא יגיע לעולם מכובד וחוקי עם חוכמה וגובה . אם הוא בונה ארמון על עננים, הוא נמנע מחטאים בחוכמה שמועילה להם ומקבל דברים טובים שהוא יודע . אם הוא רואה עננים גשמים בידו, אז הוא משיג חוכמה ומעביר חוכמה על ידו . אם היה רואה שהוא הופך עננים שממטירים אנשים, הוא היה מקבל כסף ואנשים קיבלו מזה . והעננים אם אין בו גשם, ואם הוא מאלה המיוחסים למדינה, הרי שאלוהים אינו עושה צדק ואינו עושה צדק, ואם מיוחס לו סחר, הוא אינו עושה להגשים את הדברים הבאים או את מה שמובטח . אם מייחסים אותו למדען, הוא ספקן לגבי עבודתו . אם הוא אומן, הוא אדון חכם בתעשייה ואנשים זקוקים לו . ועננים הם סולטנים שיש להם יד על אנשים, ולאנשים אין עליהם יד . ואם ענן עם רעמים וברקים עולה, זה מראה של שליט מלכותי המאיים על האמת . ומי שרואה עננים היורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם חודר למקום ההוא כאימאם הוגן בהם, בין אם העננים לבנים או שחורים, ולגבי העננים האדומים בזמנים אחרים, זו מצוקה, מרדה, או מחלה . חלקם אמרו, ~מי שראה עננים שעלו מהאדמה לשמיים בזמן שאני נשארתי מדינה, אז זה מעיד על טוב וברכה, ואם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו והוא חוזר בשלום, ואם הוא אינו מוסתר, הוא מושיט יד אל מבקש הרע, וחלקם אמרו כי העננים העולים מן האדמה. ~לגן העדן, זה מעיד על נסיעה, וזה מצביע על מי שחזר ממסעו . וענן כהה מעיד על אפלוליות, ועננים שחורים מעידים על קור או עצב קשה ….

…אוויר : אולי מצוין בשמו . מי שרואה את עצמו בו עומד, יושב או מחפש, אז הוא נמצא בגחמת דתו, או במרמה בעולמו, ורוח ההליכה שלו עבודתו באוויר או במצב של ערות, ואת שלו מקווה, אם הוא בכפירה שלו, אז הוא הכפירה שלו, ואם הוא רשות כופרים, אז חובו יושחת איתו, אחרת הוא ירא לנפשו איתו, ואם הוא בספינת הים , הוא מפחד מנזק . ואם הוא היה בנסיעות, הוא קיבל פחד . ואם הוא חולה, הוא מפקד על האבדון, ואם הוא נופל ממקומו, הוא ייפגע במצבו וייפול למעשיו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ או שהרוח נושבת במקום מוחץ. ~ אם הוא מת בהפלה שלו, זו ההשגה הגבוהה ביותר של המטרה שמעידה מי שמת, כפירה או הרוג בערך . ובאשר לאוויר לבנות מבנה, או להכות בו קרש, או להתקין בו חיה או גלגל, ואם מת אדם חולה, או שאיתו מת חולה, וזה ארונו וקברו , אם זה היה ירוק, הוא היה קדוש מעונה, ואם הוא ראה את זה כשליט או שליט, הוא מבודד מעבודתו או שהוא איבד את כוחו על ידי מוות או חיים, ואם הוא ראה שהיה לו חוזה נישואין או בנה את משפחתו, אז הוא שולל איתה, וללא ביטחון ממנה, ואם הוא רואה שמי שנמצא בים, הספינה שלו נפגעת, או שהאויב שלו נלכד, או מישהו שמפקח על האבדון. שני הדברים . זה עשוי להצביע על מעשה מושחת שעשה ללא ידיעה או סונה, אם לא בנה אותו על יסוד, וגם לא מרקיזתו או פנסייתו מבוססת על החלטה . לגבי טיסה באוויר, זה מצביע על נסיעה בים או ביבשה . אם זה היה עם כנף, אז זה חזק יותר לבעליו, וזה בטוח בשבילו וניכר יותר, אז הכנף שלו עשויה להיות כסף שהוא לוקח, שליט שנוסע בזרועותיו ותחת כנפו . הדבר תקף גם לשחייה באוויר, והוא עשוי גם להצביע אם הוא ללא כנף, להונות את מה שנכנס אליו מבחינת ג'יהאד, חישוב או נסיעה מלבד זמן הנסיעה, ביבשה או בים, ומי שרואה שהוא עף כלאחר יד בשמיים, הוא נסע רחוק או זכה בכבוד . באשר לקפיצה, זה מעיד על העברה ממה שיש בה לאחרים, משוק לאחר, מבית ליישוב, או מהעבודה לאחר, לפי היקף שני המקומות. אם הוא יקפוץ מהמסגד לשוק, הוא יעדיף את העולם על פני העולם הבא, ואם הוא משוק לשוק מסגד, בניגוד לזה, וטיסה באוויר עשויה לעלות לאלה שמכפילים שאיפות ותקוות, ולהיות מקטרת . ממקום למקום, הופך ממדינה למדינה . הקפיצה הרחוקה היא מסע ארוך, כך שאם הקפיצה שלו תלויה במקל, הוא מסתמך על אדם חזק . באשר לצבעי האוויר, אם עיניו של המחפש השחירו עד שלא ראה את השמים, הרי שאם ראייתו הייתה הכהה ביותר בינו לבין ראשי מעליו, אז אם הוא לא הקצה אותו לראש, עיניו הסתנוורו ומבטו נחסם מאור ההדרכה, ואם החזון היה של העולם והם בוכים בחלום או בוכים או שהם מבקשים, בעוצמה יורדת עליהם כמו חושך, סבל או עגום או עקרות ועקרות . כנ~ל לגבי אדמומיות, ואת הערבים אומרים שנת הצחיחות : שנה מאובקת, עבור האבק לעלות לי מחומרת הצחיחות, כך שהאוויר הוא בעיני של הרעב, והוא מדמיין שיש עשן בתוכו, אז אם מי שמכהה את האוויר ממנו הוא עשן, אז זה ייסור מעקרות או ממשהו אחר, ובאשר לערפל זה בלבול ופתיה אנשים מוצפים בבלבול ….

…עץ אגוז, שכן הוא אדם עיוור, דל, אומלל, וכמו כן פריו, הוא כסף שאינו יוצא אלא בעמל וברמאות. כמו כן, אם הירח של בעליו מסוגל להשיג את מבוקשו, ומקורו של כל מה שאסור ומושחת, אם הוא רואה שהוא על עץ אגוז, אז זה קשור לעיוור ענק, ואם הוא יורד מזה, מה שבינו לבין אותו אדם לא יושלם . אם הוא נופל ממנו או מת, אז הוא נהרג על ידי אדם ענק או מלך, ואם זה נשבר על ידי זה, אותו אדם עצום נספה, והנופלים מתים אם הוא ראה שהוא מת כשנפל, ואם הוא לא מת כשנפל, אז הוא ישרוד . כמו כן, אם הוא רואה שידיו או רגליו שבורות מכך, הוא נמצא על סף הכחדה ומגיע לסבל רב, אך הוא שורד לאחר מכן . כמו כן, כל עץ נהדר עובר דרך אגוזי מלך, ומייחס במהותו אגוזי מלך לקסיס ….

…עפיפון אם חלמת להטיס עפיפון, זה אומר ביטוי נהדר של עושר או עבודה, אך עם מעט יציבות עליהם . אם אתה רואה עפיפון נופל על הקרקע, אז זה מנבא אכזבה וכישלון . אם חלמת להכין מטוס נייר, תיקח סיכון גדול בדרכים קטנות ותבקש להחזיק את האדם שאתה אוהב על ידי עיוות עובדות . אם אתה רואה ילדים מעופפים עפיפונים, זה אומר עבודה מהנה וקלילה. אם העפיפון יעלה מעל רמת הראייה, התקוות והשאיפות הגדולות יהפכו את עצמם לאכזבות והפסדים ….

…הטוחנת מתרחשת בשיני הבגידה על ידי מי שהשיניים מצביעות עליהן, כגון הורים, ילדים ובני זוג . ואולי הוא הכיר את משפחתו למצוקה שתחייב את שינוים בה . וטוחנות בחלום הם אנשים ותיקים . ומה נופל מהטוחנות האנושיות . מעיד על חוסר כסף או עצמי . וכל מי שרואה שהטוחנת שלו נשלפה, הוא ימות, ונאמר : אם הוא חייב בחוב, הקב~ה ישלם לו את זה, או שיש לו אמון, אז הוא משלם את זה לבעליו . ומי שראה שאחת מכוח השיניים שלו כואבת, היה שומע מילים מכוערות מקרוביו ….

…ומי שרואה ירידה בפולחן שלו, אז הוא נופל מהאינטרסים שלו ….