…שתן היא בחלום, לבזבז את כספו על משהו שאינו מותר לו, או לקיים יחסי מין עם משהו שאינו מתאים לו . ודיוריזה בחלום היא עדות לייצור פרנסה . והחזקת השתן וקשיותו עשויה להצביע על דחיפותו בעניינים וחוסר צדקנות, וכי המזרק אינו מסתפק בהחלטה עד שלא ישלם את מה שהקפיא ממנה . ולהטיל שתן בחלום זה כסף אסור . ומי שרואה שהוא נמצא במקום לא ידוע, יתחתן עם אישה במקום ההוא . ונאמר : מי שרואה כאילו הוא משתין, הוא מוציא מזונות שחוזרים אליו . ומי שרואה את עצמו שחוק בבאר, הוא יבזבז מהכסף המותר רווחים . ומי שיראה שהוא נשחק על סחורה, הוא יאבד את הסחורה ההיא . חבר בנישה מוליד בן מדען . ומי שרואה כאילו הוא התבלה על הקוראן, אחד מילדיו ישנן בעל פה את הקוראן הקדוש . ומי שרואה את עצמו כאילו הוא מוזג חלק ומגביל חלק, אם הוא עשיר, חלק מכספו ייעלם, ואם הוא נסער, חלק ממצוקתו ייעלם . אם הוא רואה בכך שאדם אחר משתין עימו, אז השתן שלהם מעורבב, והם נופלים להמשך וזיקה . אם הוא יראה שהוא מזרק הוא יכעס על אשתו . אם השתן חזק עליו, והוא לא יכול למצוא מקום לזה, הוא רוצה לקבור כסף ולא יכול למצוא מקום קבורה . אם הוא יראה שהוא השתין במקום השתן, אז הוא ישוחרר אם הוא עני, ואם הוא עשיר, הוא מאבד את כספו . אם היה רואה אנשים שמנגבים את השתן שלו, ילד היה נולד לו, והאנשים היו הולכים אחריו . אם הוא רואה אדם שידוע שהוא רע עליו, אז הוא משפיל אותו בכך שהוא מוציא עליו את כספו . אם אדם רואה שהוא משתין חלב, הוא יאבד את האינסטינקט שלו. אם אדם מוכר שותה אותו, אז הוא מוציא עליו כסף חוקי בעולמו . ומי שרואה שהוא משתין דם, הוא יבוא לאישה גרושה, או לאישה עם מהראם, והוא לא יודע את זה . אם הוא יראה שהוא משתין את זאפרנה, יהיה לו בן חולה . אם הוא רואה שאין לו מיץ, אז הוא מוציא את כספו . אם הוא רואה כאילו אין לו לכלוך או בוץ, הרי הוא אדם שאינו משפר את ההדחה . כי האש נולדה לו בן סמכות . הזוטות החיוורת ביצעה מגונה עם משפחתו . אם קיא יוצא במקום שתן, זה מצביע על ילד אסור . ואם ציפור תצא החוצה, ייוולד ילד שמתאים למהות אותה ציפור בטוב ובשחיתות . ומי שנודד בעמידה מוציא את כספו מחוסר ידיעה . מי שלובש את חולצתו יהיה לו בן, ואם אין לו אישה, הוא יתחתן . אם הוא רואה שהוא משתין באפו, אז הוא בא אסור . ומי שיראה שהוא משתין באחד ממקומות השוק, הוא ייחשב לחשבון השוק . ראה שאביו של ארדשיר בן סאסאן היה רועה צאן כמו חבר והרומם אותו דוד קיטור של כל השמים, הוא שאל את באבק את המעבר, הוא אמר : אל אובארבה אפילו ייחסת לבן נועז בך, וועד זה, אמר : נולד לך לגולם יש סיכויים היה טוב . ומי שרואה שהוא איבד את חייו בבית עם, בשכונת הקהילה, או במסגד של עם, מדינה או כפר, אז הוא זורק איתם נישואין . ומי שרואה שהוא משתין בבקבוק או באגן, או בצנצנת, באר, או אחת הרוסה, אז הוא יתחתן עם אישה . זה הרגיש כי בראש הים לצאת כסף לסולטאן בעשר או זאקאט ואחרים . ומי שראה שהוא חשב שילדיו יתפשטו . ומי שרואה כי איבר המין יוצא מאברי המין שלו, אז נולד לו ילד שמשתתף בכל הידע, כי העט שומר על כל הידע . ואם הוא רואה שגלולה יצאה מגופו, אז נולד לו ילד ויהיה לו אויב . ומי שרואה שהוא השתין הרבה, בניגוד להרגל, או זיהם אותו, או שזה מריח רע, או שהוא השתין בזמן שאנשים מסתכלים עליו, זו עדות לזדון או לביטוי של רוע שנחשף . ושתיית שתן מעידה על חשד לרווחים או כסף אסור ….

…אם הוא רואה כאילו הוא משתין ואחר שתן איתו, אז הם מתערבבים עם השתן שלהם, ויש ביניהם המשך וזיקה ….

…ומי שרואה שהוא משתין לו בקערה, הוא מוציא הוצאה של הכנסות מותרות ….

אם הוא רואה כאילו הוא מתפלל בבית מטבחיים של יונים, זה מעיד על שחיתות שהוא מבצע, ואומרים שהוא מכפיש נער

ומי שרואה את עירום הנשים שנחשפות בחדר אמבטיה, זה מתפרש בשני אופנים: חוסר חוב וביצוע מעשים אסורים ….

ומי שיראה שהוא מתקשר לשירותים, יהיה לו חסר בדתו ובענייניו העולמיים ….

אם הוא רואה שאדם ידוע בשבילו, אז הוא אומר לו להוציא עליו, ואם הוא רואה אישה שופכת הרבה, אז הוא רוצה גברים ….

…ומי שרואה שהוא לבש במקום שדורש ממנו להיות במקומו, אז הוא משוחרר מהם ומצער, ומי שרואה שאין לו דם, יהיה לו ילד לא מושלם, ומי שרואה שיש לו שחוק על הקוראן, ילד יבוא אליו שהוא שומר שמחפש ידע. אנשים מבורכים איתו מטובו, ומי שרואה שהוא השתין במסגד, הוא חוסך את כספו או שבן מגיע אליו שהוא מנהיג העם, ומי שרואה שהוא משתין במקום לא ידוע, הוא מתחתן עם אישה לא ידועה, ומי שרואה שהוא משתין ואחר גם משתן, השתן שלהם מעורבב ביניהם, ממשיך ונישואי תערובת, ומי שרואה שאדם משתין נגדו הוא מבין שהוא מוציא עליו את כספו, ואם הוא רואה שהוא משתין בבקבוק או בקערה, הוא יתחתן עם אישה…

…זיכרון : אז זה מציין את כל הידע או הכוח שיש לאדם מבחינת טוב או רע. אם זה לא נפגש על ידו, אשתו חולה או לא מצייתת, אז אם היא זו שרואה את זה עבור בעלה, אז הוא משאיר אותה עם מוות או חיים, אלא אם כן היא זו שמתרצת את הנער עליה והיא מבקש את זה ממנה, הוא אף פעם לא רואה אותו ממנה . אם אין אשה, והוא הבעלים של העיניים, הנהג וההשקיה, אז הזרם מנותק ממנו ורגליו נשברות, או שהדלי שלו נשבר או נופל לבאר . אז מה דעתך אם בחלום הוא יתחתן עם אישה, וזכרו מנותק בנרתיק שלה . אלא אם כן אשתו חולה בחלום, ואין לו ראש או עובר נקבה, וזו הייתה אשתו, ואם היה עובר ברחם שנספה, או יצא מת, או שהיא נכנסה להריון במשהו שאינו חי . אם היא מישהו שלא בהריון איתה, ולגבר יש כסף בנסיעות או בסחר, הוא ילך או יפסיד את זה . ואם הוא עני, הוא ילך בשאלה ויבקש פנסיה, אחרת הדלי שלו נופל לבאר או לצנצנת שלו, או ילד, חתלתול, גוזל, גור, או משהו מחפציו נופל בו, או מחסור על מצבו של חייתו, ועלייה בשינתו והצלחתו לעבור . וכל מה שיוצא מהזכר מעיד על כסף, על הילד ועל הנישואין, והשתן מסומן על ידי המקום בו השתן . אם הוא משתין בים, כסף יוצא ממנו לסרגל, ג'אבה, עשירית או מקסימום, והנורה זורמת דרך השתן בחלק זה, כמו גם זרע, madhiy ו- wadiy . אם הוא מוזג לשירותים, הוא מתחתן אם הוא בפרישה, אחרת הוא יבזבז כסף עבור אישה או יהיה רציני בנושא . ואם הוא משתין בצנצנת, בשקית או בכלי, אז הוא מתחתן אם הוא רווק, או שאשתו נכנסת להריון אם הוא נשוי, או שהוא משלם לה כסף אם היא מבקשת זאת . וזרע משתתף עם שתן בחלק זה . ניתן להסיק את השחיתות של מה שהם מציינים במונחים של דם או פי הטבעת, או לאחר עדות שקר, או בזנות, וכדומה, במקומות שבהם השתן משתנה, ומאפייני השינויים בשתן, כגון מי משתין דם או שתן בידו או במזון וכדומה ….

…אל-חמאמי חזונו בחלום מעיד על חיסול הדת, על ביטול הדאגות והייסורים, על מותרת הפיקוד והטהרה . זה עשוי להצביע על מצוקה או מחלה . ומי שרואה את עצמו כיונה או עומד בשירותים בזמן שהוא לא משרת אנשים בשירותים, אז הוא סרסור ולא מרוויח מזה . אם היו לו בגדים לבנים, הוא היה מסיר את דאגותיהם מאנשים ….

…מי שרואה שהוא משתין דם, אישה תבוא כשהיא מחזור . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני משתין דם, אז הוא אמר : אתה בא לאשתך כשהיא מחזור, והוא אמר שכן . ונאמר כי בעל החזון הזה, אם אשתו בהריון, הפילה ….

…ומי שרואה שהוא נכנס לאישה בשירותים, אז הוא עושה חטא ….

…ומי שרואה שהוא שתה מים חמים בשירותים, הוא היה מוחלש מחום או ממחלה של אדם ….

…ומי שראה שהוא נכנס לשירותים ומצא שהוא מלוכלך או שהוא לא אוהב שיש משהו כזה בשירותים, אז הוא מגזים בדאגה ….

…זה בשקר חלומי ובצער . אם הצליל יפה, אז זה מעיד על סחר מועיל, ואם הסאונד לא יפה אז זה סחר מפסיד . והזמר הוא איש חכם, מלומד, זכר או מטיף . ומי שרואה מקום בו הוא מועשר, שוכב שם עם שקר שמפריד בין אהבת יקיריהם לעלילה מקנאה . ושירה בחלום מציינת רוע וקונפליקט בגלל שינוי התנועות בריקוד . ומי שרואה שהוא שר שירים עם לחן טוב וקול יפה, זה טוב לזמרים, לחנים ונגנים . ומי שראה שהוא שר שירה גרועה, זה מעיד על אבטלה ועוני . ומי שרואה בשנתו שהוא הולך בדרך ושר, עדיף . ומי שראה שהוא שר בשירותים, זה מעיד שדבריו אינם ברורים . ומי שרואה שהוא שר בשוק או באזור גדול, זה רע לעשירים ומעיד על שערוריות ודברים מכוערים שהם נופלים אליהם, וזה מעיד על העניים שמוחם נעלם . ומי שרואה שהוא שר בשוק בזמן שהוא אחד האדוקים, אז הוא ישתתף במשפט שמתרחש בשוק ההוא, ושירת הנבלים בשוק מעידה על חוסר דעתם ….

…לראות את הקריאה לתפילה מי שרואה שהוא קורא את הקריאה לתפילה במקום ידוע אז מספק עלייה לרגל. אם הוא אחד הצדיקים, ואם הוא רואה שהוא מתקשר למקום לא ידוע בו אין צורך בקריאה לתפילה, אז זה מקרו ולא ראוי לשבח. ציות לאלוהים הכל יכול ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה בזמן שהוא ישן ממעיט בערכת אשתו ותלוייו, ומי שרואה שהוא נותן את הקריאה לתפילה בפתח ביתו או במדבר בלבד, או הוא קורא לקריאה לתפילה, או באמצע ביתו, ואז הוא מת את בנו או אחותו או על גג שכניו, הוא חושב שהוא חושב רע על אחד מאנשי שכניו או על השוק, כפי שזה מצביע עוני ופשיטת רגל, ומי שרואה שהוא קורא את השיחה לאנשי ביתו, אז זה מעיד על התרחשות של אסון, וכמו כן אם האישה רואה שהיא נותנת את הקריאה לתפילה ומי שרואה שזה מגביר או פוחת בקריאה לתפילה, אז זו התנהגות שאינה נכונה ומי שרואה שהוא מכנה את הקריאה לתפילה בשירותים הוא חסר דתו ובחיי העולם שלו, ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה בחברה או בקרון הם w מבקש, ואז הוא מאשים את העם בגניבה ממנו והם חפים מפשע, ומי שרואה שהוא קורא לקריאה למינרט, זה גובהו של מקום או על ראש הר, ואז הוא מדבר בכנות על הימין של הגורל המלכותי או בתוך המיהראב, המציין את הנסיעה והחזרת הבטיחות והגעת המבוקשים על הגג, הוא תאווה בגלל אשתו, ועונשו על כך היה לחי אז מי שרואה שהוא קורא לשיחה לעם ביחד, ואז הוא קורא אנשים לאמת והם לא צודקים, ומי שרואה שהוא שומע את הקריאה לתפילה, אז הוא עצלן בתפילה, ומי שרואה שהוא שומע את צליל האיקמה, הוא מציין הצלחה לעשות טוב, וכל מי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה ולא שומר על הטקביר ולעודד, אז הוא ייקלל על ידי האויב שלו ומי שהוא ראה מוזיאון בשמיים והעם ענה לו, אז הוא קורא לאנשים לטובה, אז הם עונים לו, ואולי כל מי שעונה בעיניו עשוי לבצע חג'ג '…

…שירה : אם זה טוב, זה מעיד על עסק רווחי, ואם הוא לא טוב, זה מעיד על עסק שמפסיד. חלקם אמרו כי הזמר הוא מלומד, חכם או גברי, ושירה בשוק לעשירים מעידה על שערוריות ודברים מכוערים שהם נופלים אליהם . ולעניים מוחו הולך . ומי שרואה מקום בו הוא שר, אז יש שקר שמבדיל בין יקיריהם, ועלילה מקנאת שקר, כי הראשון ששר והתאבל על השטן, שאלוהים יקלל אותו . ונאמר כי שירה מעידה על המולה וסכסוך, בגלל שינוי התנועות בדיסקוטק . ומי שרואה את זה כאילו הוא שר שירים במנגינה טובה ובקול רם, עדיף לזמרים ולחנים ולכולם . אם הוא רואה שהוא שר שירים רעים, זה מעיד על אבטלה ועוני . ומי שרואה את זה כאילו הוא הולך בבוץ ושר, זה טוב, במיוחד למי שנהג למכור מקלות . והזמר בשירותים האשים מילים . ואמרו שבמקור השירה מעידה על עומס וסכסוך ….

…ערכי חדר הרחצה, ראייתו בחלום מעידים על טוהר וחיסול חובות . אולי החזון שלו הצביע על זה שעומד בפתח הסולטאן לבלות את עבודת העם, או על הסוהר או על חרטה מחטאים וטובים . והערכים בכנסיות מעידים על הקריינות שלו על אובדן כסף, רשלנות בעסקים או מגורים משותפים עם בדרנים . והאישה הערכית בשירותים, חזונה של רווק מעיד על זו של האישה המסכנה . ראה גם אריתמה ….

…מי שרואה בחלום שהוא הארה בשירותים ורחץ, אז הוא משולם מחוב שהוא חייב, ואם הוא המום, עצבותו נעלמה, ואם הוא חושש מביטחון, ואם הוא חולה הוא נרפא, ואם הוא עבד שמשוחרר, ואם הוא לא ביצע חג'ג ', זה אם האור גילח אותו, אז הוא עף הפרח הוא ענן שלא נשאר, וזה לא המקרה עבור האדם שפרחו התגלח, אם הוא עשיר, כספו נעלם, ואם הארה נמצאת בכל גופו ללא פניו, הוא ימות . אם להארה אין שיער על גופו כשהוא ער, והאור מגלח אותו למעט שיער הערווה, אז הוא מת, כספו נעלם ונשותיו נשארות . והארה במקום הסונה אם היא הולכת עם שיער הערווה היא סימן לפות, ואם היא לא הולכת עם שיער הערווה אז זה עדות להפסקת הדת והעצמה הגוברת . ואם הוא עני, הוא חיוני וקל עליו, ואם האור מגלח חלק ממנו ומשאיר חלק ממנו, אז חלק ממצוקתו ישתחרר ממנו וחלק ממנו יישאר, והוא ילך מ כספו, או חסדו וסמכותו יוסרו ממנו וחלקם יישאר . הארת האש היא מי שרואה בחלומו שהוא מכין תנור, ואז הוא ירוויח רווח בכספו ותועלת בעצמו . אם הוא רואה בבית המלך הארה, אז אם למלך יש בעיה של הארה ומונחה אליו, ואם יש לו אויבים המנצחים . אם היה רואה שהוא בונה הארה ולמדינה יש אנשים, הוא היה זוכה במנדט ובכוח . מי שמכה באור בלי אפר יישא לאישה חסרת תועלת . הטנור הוא מסוגים שונים, ולכל הארה יש פרשנות. תנור הברביקיו מעיד על מאסר, ומי שנמצא בעוצמה מעיד על כך . ישועתו וחסדו . התנור אלסלאאת מציין את האימאם המלומד אליו הנושאים מופנים, ולכל אחד ניתן משהו לרפא את נפשו . ונורת הגואר מעידה על מפעל העוף . ומי שראה שיש לו הארה בחורף בזמן שהוא בוער באש, הצביע על החיפוי, הנוחות והתועלת, ואכילת פירות שאינם צבעיהם, ואם היה בקיץ, הוא ציין מחלות עם חום ושפיכת דמים, ודאגות וכעסים . ואולי ההארה מתייחסת לבטן כשהיא נזרקת לתוכה ….

…והוא ראה אדם כאילו הוא משתין באחד ממקומות השוק, אז הוא הפך לחסיד השווקים, כי מי שעומד בראש עם הם משפילים אותו ….

…מנה היא פרנסתו של האדם בחלום . אז מי שראה שהוא מלקק צלחת, פרנסתו נגמרה והוא ישתתף . ומי שרואה קהל גדול על סדין גדול, אז אדמתם תתכנס עליו, ואם הם אנשי מלחמה, זו הפגישה שלהם . ומי שרואה שהוא משתין בקערה או בצנצנת, יש לו יחסי מין עם משפחתו . והעיתון בחלום, אהובתו של האיש . ומי שראה את זה בידו, הוא נפגש עם מי שהוא אוהב ….

…אם אתה רואה שתן בחלום, אז הפרשנות שלו היא שמחלה תגרום לך להיות לא נעימה ולא מקובלת על בני הזוג שלך . אם אתה חולם שאתה משתין, זהו מבשר של מזל רע וזמן לא מתאים למערכות יחסים רומנטיות ….

…אם אדם רואה את זה כאילו הוא משתין חלב, אז הוא מבזבז את היצר. אם אדם שותה אותו, אז הוא מוציא עליו בכספו העולמי המותר ….

…באשר לכלב, זה אויב חלש וקולע, ומי שרואה שכלב נובח עליו, הוא שומע מאדם קטן מה הוא שונא מחיבה, ומי שרואה שכלב קורע את בגדיו, ואז הוא קורע את התצוגה שלו או מטביע את כספו או מקבל משהו שנוא לפי כמות הגריסה ומי שרואה שכלב אכל או נושך אותו, הוא יקבל מכך את הדברים הנ~ל, ואם הוא רואה שהוא הורג כלב, אז הוא מנצח אחריו, ואם הוא רואה שהוא קנה כלב או מחונן לו אותו, אז חלק ממשפחתו סותרת אותו בחלק מההוצאות שלו ואז הוא מחזיר אותו ומי שרואה כלב או חיה אחרת על מיטתו או על שולחנו או משתין פנימה ברכיו או במקום שהוא מכחיש, ואז אדם מרושע שהוא סותר עם משפחתו, וכל מי שרואה כלב שקורע חלק ממנו או משהו דומה לו, אז הוא אדם לא מוסרי שמתעלל בבנו, בתו או הנער…

…נאמר שמרואן בן אל-חכם ראה כאילו הוא משתין במיהרב, אז הוא סיפר את חזיונותיו בפני סייד בן אלמוסייב, ואמר : אתה מוליד את הח'ליפים ….

…ומי שרואה שהוא משתין בבקבוק או בקערה, אז הוא מתחתן עם אישה ….

…ומי שראה שהוא משתין ואחר גם השתין, והשתן שלהם מעורב, הם נפלו להמשך וזיקה ….

…אם הוא רואה שהוא משתין באף, אז הוא בא אסור ….

…באשר לדם מקולקל : זה מעיד על מחלה אצל כל האנשים, בדרך כלל . אם הדם הוא קצת כמו נשיפה, זה מעיד על הבית והקרבה, ועל השגת הרוע, ואז תיפטרו ממנו . נאמר כי הקאת דם היא תשובה מחטא או כסף אסור, וזה מוביל לאמון בצווארו . באשר למתן שתן : בפרשנות זה כסף אסור, ולכן מי שרואה כאילו השתין במקום לא ידוע, יתחתן עם אישה במקום ההוא, ויטיל בה את זרעו בנישואי תערובת עם אנשי המקום ההוא או שכנו, ונאמר שהוא נראה כאילו הוא משתין, ואז הוא מוציא מזונות השייכים לו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ומה שהוצאת במשהו הוא מצליח לו, והוא הטוב ביותר בעתיד . אם הוא ראה שהוא נמצא בבאר, אז הוא מוציא מהשתכרות כסף מותר . אם הוא רואה כאילו הוא נשחק על סחורה, הרי שהוא טמא על אותה סחורה, ואם הוא נשחק בגומחה, אז נולד לו ילד מלומד ….