…חזיונות בעלי משמעות מינית , והאם יש לזה משמעות? הדיבורים על סוג זה של חלומות נמשכים ונמשכים, ומשמעותו של חלום מיני משתנה לדעתי בהתאם לדעתו . ישנם מתבגרים רבים שרואים חלומות מיניים כאלה, ולאלה יש משמעות שכמעט מסכמת ביניהם והמשמעויות החשובות ביותר שיש להם הם : [ ריקון אנרגיית המין שלהם, אי הבנת הוריהם ] , ויש הרבה אחים ואחיות שגם רואים זאת. סוג ואלה כמעט מסכימים גם במשמעות ובמשמעויות שיש להם : [ איבה, סכסוכים או תועלת קיצונית ] ויש כאלו שרואים חלומות מיניים על אחד מהוריו, ולאלה יש גם משמעויות רבות, והחשובים מבין הם [ הצדק הגדול של ההורים, אומרה או חג'ג ', כסף שמגיע מהם ….
חולם על משמעות חיג'רה
(45 פירושים ומשמעויות של חלומות על משמעות חיג'רה)…מה לגבי לראות נחשים ונחשים , והאם יש לזה משמעות ספציפית? לראות נחשים באופן כללי זה מפחיד מאוד, והם השביעיים של האדם, והאדם בן שבע, אז פחדו ממנו ופחדו מהם, והנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, איפשר לנו להרוג אותם בפתרון האסור בחדית 'של חמישה אנשים שנהרגים בפתרון והאסור, והוא הזכיר אותם באחד הקריינות : הנחש . עבור כותב שורות אלה, המשמעויות של ראיית נחשים משתנות, בהתאם לזמן החזונות. בקיץ או בחורף, לראות את זה בחורף עשוי להיות קל יותר, אבל זה יכול להיות אינדיקציה לשיפור במצב הרפואי או הפתולוגי של המחפש, וכולם מכירים את הקשר בין הנחש לרפואה, וזה יכול להיות אינדיקציה לריפוי מכישוף, והקשר בין הנחש לקסם ברור, ואני מתכוון לקסם של הקוסמים כשהחבלים הפכו כאילו הם חיים, אז משה ביטל את הקסם שלהם עם נחש אמיתי, וכך תודיע לך, הו מעבר, שראיית הנחש בחורף במיוחד עשויה לסמן ריפוי מכישוף ! ואני יודע שאולי תופתעו מהדיבורים האלה, אבל זו האמת שהגעתי אליה לאחר בחינה, ניתוח ומחקר . נחשים בחורף עשויים להיות סימן לגשם, והסחה זו ממשמעותם הלשונית, מכיוון שהם חיים ומים, אלוהים עשה לנו את כל היצורים החיים ממנו, ולהרהר במילה בחיים ! לראות נחשים צעירים עשויה להיות משמעות נעימה לאישה נשואה, שהיא תיכנס להריון ואז תלד, שכן חיים קטנים הם מטפורה לקיומה של הנשמה או לחיים של ישות קטנה חדשה, שזה היילוד הקטן הזה. שייוולד ברשות אלוהים …. הנה סמל כזה, הוא עשוי לפחד מבעליו, אך וכפי שאתה שם לב, משמעותו מענגת . נחש ארוכים במיוחד, עשויים להיות סמל המעי והנוחות או המחלה שמתרחשים בו, או שזה עשוי להיות סמל של קרובי משפחה, וזה יכול להיות זמן הראייה. הקיץ או החורף הם התפקיד הגדול ביותר להגדרת המשמעות, בין אם זה טוב או רע, מכיוון שהנחש נמצא בקיץ ולרוב יש לו משמעות רעה, ובחורף לעיתים קרובות יש לו משמעות טובה, וזה נשאר עניין של הפיכת משמעות מתאימה לחזון, על פי המידע של בעליו, על המעבר, וכל אחד ועדינותו . באשר להרוג נחש , זהו מחמוד בקיץ , וזה עשוי להצביע על מילוי חוב , או על סיום מאבק המבחן וההתלבטות , וזה עשוי להצביע על סיום האיבה עם קרוב משפחה , וזה יכול להיות אינדיקציה להיפטר טיפול אסור , או התנהגות אסור , בין אם היא מילולית או מילולית , והיא עשויה להיות בעית ההיעלמות עם אחד הילדים , או של אחד הילדים , והוא עשוי מתכוון סיום טיפול מועיל . ולהיפך בחורף, להרוג אותה עשויות להיות משמעויות רעות ברוב המקרים , כגון : כריתת רחם ומריבה בין קרובי משפחה , קיצוץ תוכנית טיפול , הפרעה או קיצוץ , בזבוז כסף או בזבוז , הזנחת תלותיו של ילד או אישה , ונשאר לומר : שלכל חזון יש את הנסיבות שלה , על פי שאר הסמלים , ולכן זה שונה לגמרי בחזון לאחר, בהתאם למשתנים האלה , ומה שחשוב לכותב זה השורות לא לקשר החזון של נחשים , ואת סימני מדאיגה , כגון : עין – מושכים או קסם או מחלה , ואחרים ….
…ומי שראה שהוא פגע במשהו מהתאריכים של חיג'אז, אז תהיה לו פרנסה טובה יותר מהתאריכים המוחלטים, ואולי הוא ציין את חג'ג 'והוא בכל זאת ראוי לשבח ….
…ד'ו אל-קאעד וד'ו אל-חיג'ה אחראים לשלושה היבטים של חג'ג ', ניהול הסדר, השגת פרנסה ותועלת ….
…האם למספרים יש משמעות? נושא הסמנטיקה של המספרים לעצור אותי לעתים קרובות , ולעתים קרובות נשאלתי על כך , השבח לאלוהים ובהצלחה, ולקחתי הרבה לפענח את זה, אבל צריך לדעת כאן שהחזון או החלום מבחינתי הם גוש ולא מילה אחת , כך שהוא נלקח מהחזון על ידי סמל המספר , למשל , וזה יכול להיות שבחזון יש סמלים חזקים יותר, אז קח אותם, אבל אין ספק שהסמלים האלה שזורים זה בזה, ומשמעותם של חלקם מחזקת את חשיבותם של אחרים. דוגמאות לקונוטציות של מספרים מסוימים הן : מונחים עכשוויים – מספרים…
…** החזון שלו , שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום , בית ההיג'רה שלו . בסמכות עיישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – היא אמרה : שליח אלוהים, תפילת האל ושלום עליו, אמר למוסלמים : ( ראיתי את בית ההיג'רה שלך. הראיתי ביצה עם עצי דקל בין שני כבשים והם חופשיים ). אז אלה שנדדו לפני מדינה כשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, הזכירו זאת, יצאו והחזירו למדינה כמה מהמוסלמים שעלו לארץ חבש ….
…ומי שרואה שהוא מבורך בחיג'ה או סוג אחר, ילמד לקרוא את הקוראן ….
באשר לחוגרת, היא מתפרשת על פניה, ואל-קירמני אמר שאלג'יג'ה היא אישה יפה או עוזרת יפה ….
…מה עמדתך כלפי אלה השואלים אותך לגבי משמעותם של כמה סמלים בחלומות או בחלומות, כאילו מישהו שואל על משמעות : אש , למשל , או ג'ין , או פירות , או נחשים וכן הלאה? האם לדברים האלה יש משמעות ספציפית? זה קורה מאוד מהמתקשרים . התשובה שלי היא שהשאלה הזו לא תקפה, ואני לא עם מישהו שמפרש חלומות בצורה כזו. מכיוון שלא ניתן לחלק או להפריד בין חזונות ( בלוקים ) בין הסמלים שלהם, ולחזון יכול להיות סמל רע, אך יכול להיות שהוא בעל משמעות טובה בהתחשב בגורם הזמן בו נראה החזון. כמו אש, למשל, לראות את זה נעים בחורף ומדלקת בקיץ . המשמעות של סמל רע עלולה להיות מוסחת גם בגלל סמלים אחרים בעלי משמעות טובה בחזון . לפיכך אתה רואה שהשאלה בדרך זו אינה נכונה, ולסמל יחיד עשויות להיות קונוטציות רבות הנבדלות בין אדם לאדם על פי מין, עיסוק, מצב משפחתי או מקום מגורים; האם הוא גר בים או במדבר, למשל, או בערים או בכפרים .. … וכן הלאה ….
…דיון במשמעויות של גילוי עריות. ראית שיש לך יחסי מין עם אמא שלך? או שראית שאתה מקיים יחסי מין עם אביך? ראית שאת בת צ'אמה? או שראית שאתה מקיים יחסי מין עם אחיך, דודך או דודך? האם חלק מכם ראו שהוא מקיים יחסי אישות עם אחיו? מוזר שלפעמים אנו רואים את הצד השני מרוצה ממה שהם עושים איתו ! אתה יכול אפילו לראות אדם שאתה אף פעם לא מכיר, ואתה מקיים איתו יחסי מין, אז מה ההסבר לעניין זה? האם החזונות האלה אתה רואה פחות או יותר? האם אתה מספר על זה או שותק על זה וחושש ממנו? האם יש לך מה להוסיף לנושאים אלה באמצעות חוויות אישיות או קריאה מיוחדת? האם יש אירועים שקשורים לראות חזונות כאלה אצלך? ועוד הרבה שאלות אחרות? אין לדבר הזה שום תקווה לחזור עליו, ולכן יחסי המין שונים, זה יכול להיות בעל משמעות נעימה ומשמחת, וזה אולי ההפך הגמור, אבל אני לא אוהב פחד ומבוכה מלראות דברים כאלה, וזו הנקודה של הסוס, וזה מה שגרם לי לכתוב עליו כאן . יש אנשים שקיימים יחסי מין עם אנשים עריקים כצדק וחיבור איתם, וחלקם עוינות ומחלוקת, וחלקם הם עדות לנישואיהם, וחלקם הבשורה לביקור במכה …. וכך המשמעויות אינן זהות, ואנחנו מוצאים כמה שמסבירים חלומות כאלה בהסבר קיצוני על פסימיות , ולכן ג'דה מתגרש מאישה , או מטיל ספק בנוגע לשחרור , או מטיל ספק בכבוד אחותו ! ואנשים כאלה אם נאמר : כיצד נוכל לשכנע אותם לטעות? אנו משכנעים אותם שהאדם מתייחס לידע ולא לבורות , ואומר לו : שהחזונות אינם מפרים אותם עם שיקול דעת , הם מניחים ולא ודאות משמעות , ואנחנו גם אומרים לו שמשמעות החזון שלך אינו בהכרח כפי שהבנתם אותו , מכיוון שיש לכך משמעות שונה לחלוטין ….
…מה הדעה שהמחבר מאמץ בנוגע למי שמפנה ואז יש לו חזון? לנוכח המספר הגדול של השואלים בנושאים אלה , במיוחד בנות שפונות אליהם מציעים , והם מבקשים מאלוהים למענם ומבקשים מאלוהים להראות להם חזון שעוזר להם לדעת אם המועמד הזה טוב להם, וחלקם מהם עשויים להפוך את החזונות שנוצרו בנסיבות אלה בסיס לתגובה או קבלה מחזר זה !!! ולמי שמופתע מפעולות הנשים, אני מוסיף לזה ואומר שיש אבות שניגשים אליו ופונים לבתו, והוא כותב לי ושואל אותי אחרי איסתחרה על חלומות שהוא ראה, והם יכול להיות חזונות, בעוד שהוא מבולבל לפניה. האם הוא מבלה את הדרשה או מגיב למחזר? יש לי כמה הפסקות כאן. אני מקווה להרהר ולהרהר בזה למי שנמצא תחת התיאור הקודם : 1 / מי שמציע לה מחזר, עליה ללכת בדרך הידע ולא לחלום !! 2 / למי שהציג בפניה, התייחס לשאלה לגבי דתו, אופיו ונאמנותו, בדרך כלל זה נעשה על ידי האפוטרופוס, מאב, אח או דומה, ואחרי השאלה הוא לוקח את דרכו של איסתרהרה ו אין שום התנגדות לחזור על זה, ואחרי זה הוא מסתכל על דעת הנערה, ואחרי החזון המשפטי הוחלט והוחלט על צו שלה, ולכן החלטתה היא מושכלת ונבונה, ולא על חלומות או חזונות . 3 / שמתי לב להרבה נשים שכותבות לי, במיוחד נשים, שהן מקבלות יתר על המידה את הפונים אליה מוקדם, ומפעילות טיעונים לא הגיוניים, כולל : לימוד, גיל צעיר, זיקנה מעט של הארוס, היעדר כספי, תעסוקה או אילן, וכמה נערות אלה מסרבים ללא סיבה, אלא משום שהיא לא למצוא מישהו מייעץ לה או דוחק אותה לקבל, ואת Messenger, אולי התפילות של אלוהים עליו השלום, אמר על בתולה : ו שלה האוזניים הן שתיקתה … כראיה לצניעות, או חוסר היכולת להכריז על אישור, ולכן הסובבים אותה חושבים שהיא דוחה. זה מזמין אותי לומר שלאפוטרופוס יש משימה גדולה לנהל את הנישואין ולחתום עליהם, או לעכב אותם – אם תרצו . 4 / אסור לאפוטרופוס של אישה או ילדה לכלול חלומות או חזונות בקבלת ההחלטות שלו, בלי הסכמה או בלעדיה, ורוב החלומות שנראים ונולדים בנסיבות כאלה הם כמו התסכולים מהדיבורים. של הנשמה . 5 / בנות לא צריכות לוותר על הגיל הראשון שלהן, ולדעת שככל שעידן הנישואין מוקדם יותר, כך טוב להן יותר, ועם אהבה, חברות, פשרה והבנה עם הבעל, היא יכולה לדון בכל נושא. ללמוד, להשלים את לימודיה, או לעבוד …. וכו '. 6 / הניסיון הצביע על כך שאישה מעדיפה נישואין, או הריון ולידה, יותר מאשר ללמוד או לעבוד, ולכן אני לא רואה סיבה שבחורה לעכב את נישואיה בתואנה של סיום לימודיה, ומה היא עושה שמישהו יגיש בקשה לכך? ואיך יודעים שהנאום ימשיך לדפוק על דלתה? שאלו רבים מאלה שהתגעגעו לנישואין, או שהתגעגעו לתור הזהב של הנישואין, וסירובם נבע מעבודה, גיבוש עצמי או לימודים, ותגלו שרובם, ורובם, מאחלים שהם נשוי ויש להם משפחה וילדים . 7 / אין זה דרישה שמי שמזמין את בנותיו של אלוהים, או אבות או אמהות, יראה חזון טוב, ומה אם הוא ראה חזון כה טוב; זו לא דרישה שהוא יודע את הפרשנות הנכונה שלה, או שיודיעו לו מהמעבר. הביטוי עשוי להיות מנוגד למצב, או נעדר מהאמת – וזה אפשרי מהביטויים – הם בני אדם שעושים טעויות וסובלים, ואין כל גבול למעט נביא . 8 / לרוב החלומות שנראו אחרי איסתחראה אין מעט מקום, אם לא קיים, כנות ליושר. אז מי שמפנה אליו, או מי שמבקש משהו, אז החשיבה מתמקדת בזה, במצב של התעוררות ולפני השינה, וזה גורם לאדם שמחפש איסטיכאראה לראות משהו שקשור לנושא איסתכארה שלו, וזה בגלל חשיבה על זה, בעוד שבעליה חושב שזה חזון כנה, וזה חייב לבוא לידי ביטוי. ולקחת החלטה על בסיס האור שלה, אבל מה שאני רואה זה חלום מקטרת . 9 / ההפשטה עשויה לראות חזון בו אין סמלים ישירים של הנושא המופעל מטעמיו, שכן כאן עשויה להיות לו משמעות בחזונו שיכולה להיות משמעות לחילוץ, וכל זה על פי הביטוי של זה שמביע את החזון . 10 / יכול להיות שיש איזשהו סוג של חזון שיש לו משמעות חזקה עבור החילוץ; וזה אם הרואה היה אדם רחוק מהמבוקש, והוא לא ידע על החדשות שלו שהתחדשו והוחזרו לשמה, ואז הוא ראה מבקשים חזון שקשור ישירות לזה, את מה שהוא העלה למענו, וזה מוחזר וקורה מאוד, ובחזון מסוג זה יש מידה רבה של אמיתות, במיוחד אם הרואה ידוע ביושרו ובצדקתו . 11 / אולי אחד הדברים המצחיקים על מה שנאמר כאן הוא מה שנאמר על ההודים הקדומים, שהם נהגו לומר : הלילה מביא לנו עצות, וזה שהם מגלים דרך חלומותיהם אינדיקציה לטובתם או לרעה שלהם מזל, ומשמעות זו קיימת במשמעות של חזון טוב ולגיטימיות לחפש אותו, ליידע אותו ולהמתין למימושו ….
…מהן ההוראות החשובות ביותר עבור אלו שרצו להיות אקספרסיביים? אני רואה את הרצון להצטרף לשורות הפרשנים מחברים וחברים רבים, וזה מצא חן בעיניי, וכפי שאתה שם לב, פתחנו את הדרך לחברים להגיב לחזונות שלך, ומי שרוצה להצטרף אליהם צריך לכתוב אותי בדואר הפרטי, כדי שנבחן את בקשתו, בין אם היא מתקבלת או נדחית . ואני מייעץ למי שרוצה ללמוד קודם בידע ולהביע חזון; מדע שתלוי הרבה בהתרשמותך מאדם החזון דרך זילוף דבריו, וידע דרכו את מהות אישיותו, כדי להגיע למשמעות האמיתית של חזונו, ברוך השם . לכן, אני מקווה שתבחן את דבריו, תכיר אותו באמצעות סמלי חזונו, ולא תמהר, ותשאל את עצמך כיצד אבן סירין, שאלוהים ירחם עליו, יבדיל בין שני גברים שראו חזון אחד, אז הוא אמר על אחד מהם גנב ואמר על השני שהוא יבצע את חג'ג '? התשובה היא שהוא ראה אותם, והמאפיין של אחד מהם היה טוב, אז הוא הסביר לו שהוא מבצע את חג'ג ', והמאפיין של השני היה אחר מזה, אז הוא האשים אותו בגניבה . ואתה, אחי, המעבר, אינך רואה את מי שכותב לך את החזון בפורום זה , אז היזהר מדחיפות, ואל תעביר את החזון אלא אם כן ברור לך פרטי בעליו, אשר אני לא שאלו באופן שרירותי, אלא לאחר ניסיון וסבל ממושך, עם החזונות ובעליהם . התבונן במילים, יש הבדל בין דברי העולם לאחרים, ויש הבדל בין דברי התלמיד והעובד, הנסיך, העשירים והעניים, ולכל אחד מהם יש משמעות ש מתאים לו כשאתה מביע את הביטוי, אז אתה יכול להבחין בכך ולהרהר בו, אלוהים, דאג לך ! נהגתי לראות ועדיין לא להביע את החזונות הכתובים, אלא שהדרישה לביטוי מסוג זה גבוהה, וקושי לשמוע לפעמים, אך זה בלתי אפשרי עבור רבים מהשואלים. הוא גרם לי לסגת מההגבלה הזו ולהביע את החזונות הכתובים, למרות שאני אומר ואני עדיין אומר שהדיוק בהם הוא הרבה פחות מהחזונות שמביעים שמיעה וזו דרגה גבוהה יותר, או פנים אל פנים, וזה הגבוה ביותר במעלות . ולדעת שהזמן בו ראית את החזון חשוב מאוד ; מה הם חזיונות החורף, שונים מחזיונות הקיץ ,,,, מכיוון שהאש בראשון ראוי להערכה, ובשנייה זה ראוי לגנאי, אז אל תוותרו על ידיעת זמן הראייה . והאחרון של כיוונים אלה, עבור המספר, חזונו, הוא לדעת שהחזון הוא מסה, ולעתים קרובות יש לו משמעות אחת, לכן אל תחלק אותו, וזכור חלק והשאיר חלקים שאתה עשוי לחשוב שאין להם משמעות, ואילו זה חשוב מאוד למי שמביע זאת. החזונות המעידים על ההווה הם לעתים קרובות הביטוי שלהם עבורו. זה קשור להווה החזון, אז אם אתה מבולבל לגביו ומשמעויות הסמלים שלו רבות, וזה קורה הרבה, אז אתה לא צריך לשאול את בעליו לגבי הנושא שמעסיק אותו באותה עת, כיוון שזה עשוי לפתוח לך אופקים לפענוח החזון, והשואל צריך להיות נכון עם המעבר, וכמה אנשים סיפרו לי על הנסיבות שלו בהן הוא חי. בביטוי חזונו הוא ניצל ממשבר כלכלי, משפחתי או תהליכי, וזה קורה הרבה, והדבר הזה לא נעלב במעבר, אלא מעיד על כנותו ועל להיטותו לשרת את השואל, ו לאחי שמים לב שהמביעים כיום פחות מאלה שמביעים השראה. הוא זה שמגשים את האמת על לשונו, ובעליו מכונים ההשראה, שהצליחו להתעמק במשמעות שמעסיקה את דעתו של השואל באותה עת, והם לא היו צריכים לשאול את השואל, אלא איפה אנחנו ואלה, ואלוהים מרחם על אדם שידע את גורלו שלו ,,,,,, אלוהים יודע הכי טוב…
…מי שרואה את השעה השנייה של היום, אז זה מתפרש בשתי דרכים כטוב וברכה או רשלנות בעניין, וכמה מהפירשנים אמרו שראיית השעות מסתלקת בשנים, והיא נאמרה לפי חודשים, ו תחילת שעות היום אם היא שווה ללילה והיא שתים עשרה שעות, כך שהשעה הראשונה תהיה במקום חודש האלוהים אסור, והשנייה במקום האפס השלישית היא ב מקום רביע אל-עוול, הרביעי במקום רביאל-תאני, החמישי במקום ג'ומדה אל-עוואל, השישי במקום ג'ומדה אל-אכירה, השביעי במקום רג'ב, השמיני במקום שבאן, התשיעי במקום הרמדאן, העשירי במקום שוווואל, האחד עשר במקומו של ד'ו אל-חיג'ה, והעשירי במקום ד'ו אל-חיג'ה ….
…חיג'אם בחלום אדם כותב כלים על אנשים . חיג'מה מציין כל אחד ששולט בצוואר הבריאה, כגון השליט, המדען, השליט, הרופא, כותב התנאים והכלים . אם אדם ראה בשנתו קובה שגדלה ודיכאה בדם או במאבק הוא נהרג ונשפך ממנו דם, ואם הוא היה חולה, הוא נרפא על ידי רופא, ואם הוא היה רצה בכסף שנתן בידי שליט, ואם היה רוצה להתחתן הוא התחתן . חזונו של אל-ג'וג'ם מעיד על היעלמות הדאגות, הכעס והמחלות . אולי חזונו הצביע על קנס והפסד לאחר רווח . אם בחלום הוא הופך לכוסות רוח עבור אמו או אחת מבני משפחתו, אז הוא לא מציית לאמו או לגודלו . ומי שרואה בחלום שהוא נמנע או חופה אפוטרופוס של מדינה או מאבד אמון . ואם הכוסות רוח הן שייח ', אז הוא סבו של הרואה, ואם הוא שייח' ידוע אז הוא חבר שלו, ואם הוא צעיר אז זה מספר עבורו שהתנאי ספר כתוב . אם בגודל של מלך או גבר, הוא ירוויח אותם, ומגודל שייח 'העולה עליו, וגודל של צעיר מנצח . והם אמרו : כוסות רוח זה היעלמות המחלה, ואמרו : חוסר כסף . ונאמר : מי שרואה כוסות רוח בגודל שלו, אז הוא הלך כסף מטעמו לטובת הנאה, ואם הוא חפן אותו ולא יצא ממנו דם, אז הוא קבר כסף שלא מופנה אליו, או שהוא שילם פיקדון למישהו שלא מחזיר לו אותו . אם ייצא ממנו דם אז גופו יתוקן באותה שנה . אם הצעיף נשבר, הוא מתגרש מאשתו או מת . ונאמר : מי שראה כי הוא מקיים יחסי מין ירוויח רווח גם אם היה אסיר . ומי שראה שהוא חופה אותה, ברח מהכלא . אם הוא רואה את השפעת האיזמל על צווארו, זו עדות עבורו . אם הוא רואה שהוא מעכב אדם ולא חופה, אז הוא נמלט מהרע, מהפחד של אדם או מסמכות . אזמות הגנבים ומפתחות הגנבים . ואם העשיר מחה, יינתן לו זהב בקנס . ונאמר : כוסות רוח היא תרופה מרה שהוא סבל ממנה, שכן הוא סבלני עם כאבי אזמל עד שהוא מגיע לבריאות . אם אישה מסרבת לאישה אחרת, אז היא תאהב אותה אם כוסות רוח אינן עבודתה . ומגודל אדם שחושש ממנו, הוא בטוח מרועו, ואולי הכוסות רוח מעידות על הוצאת כסף אסור מהמצועפים או עלייה לרגל . אם אחד מהם צם, הוא שובר את הצום או עושה משהו, שמבטל את צוםם . אם המחפש מסרב בחלום בגלל כאב ראש או כאב בעיניו, הדבר מעיד על תרופה לתלונה שלו . אולי כוסות רוח מעידות על האיסור והשתיקה להחזיר את התשובה, בגלל הגודל והרתיעה ….
…מה הסיבה לביטויים כה רבים הקוראים לדעת את שמות המגיבים בחזון? זו שאלה חשובה, והיא קשורה גם לשואל. מכיוון שחלק מהשואלים עשויים להיות נבוכים כששואלים על שמות, ואני לא יודע מדוע המבוכה הזו והנושא הם לא יותר מאשר חלום? מבחינת הסיבה, הסיבה לשאלה מהמביעים רלוונטית ליחס התשובה לביטוי, שכן לשמות יש מערכת יחסים ומשפיעים לרעה או חיובית על ביטוי החזון, והשליח, יהי רצון שאלוהים התפילה והשלום עליו, אהב אופטימיות לגבי משמעות שמות מסוימים במציאות, אך הוא הורה לשנות כמה שמות לאחרים עם משמעות ומשמעות טובים יותר, וזה הוזכר מדרכים אותנטיות ממנו, שאלוהים יברך אותו ויעניק עליו השלום, ומבחינת הביטוי, הוא, השלום והברכה עליו, דיווח על שרשרת קריינות חלשה בסוננה של אבן-מג'ה עם שרשרת ההעברה שלו בסמכותו של אנאס בן מאליק אמר : הוא , שלום וברכה עליו, אמר : ((הם החשיבו אותם בשמם, והם עשו אותם לפי משמעותם, והחזון לחולף הראשון )) אבן מג'ה סיפר את זה בספר ~חזון החזון~ על מה החזון מבטא ומה הכוונה באמירה : הם נחשבים בשמותיהם, כלומר להפיק את פרשנותם מהשמות המוזכרים בחזון. עייף, ואז הוא מתחיל להתעייף, או שהוא רואה מערב, ואז הוא מחשיב את האדם הבלתי מוסרי לקרוא לו בהאדית וכו ' . למה הכוונה ואמר : (( Kanawha Pkinaha )) , אשר הביא אליה למשל אם דרך Tamoha, הוא נגזר ואמר : Knyt על זה קנוט אותו אם לכתוב על מישהו אחר, וזה המלומד הזכיר חדית שייח אל – Albaani רחמי אלוהים אדירים בסונן החלש אבן מג'אח [ r 315_ ח 849] והוא סימל זאת באומרו : חלש, והשיח 'מוחמד פואד עבד אל-באקי – מוחאיקי של סונן אבן-מג'אח – לאחר שנתן אותו לאבן של מג'ה. שרשרת העברה, בזועיד : בשרשרת ההעברה שלו הוא יזיד בן אבאן אל-רקאשי, והוא חלש, ובכל מקרה אין לנו מזל בדיון שלנו בדוגמאות של כמה מהחזונות שהנביא הקדוש, אלוהים ברכו אותו והעניקו לו שלום, חצו כמה חזונות, תוך שימוש בסימון שמות בכמה חזונות, מה שמאשר את נכונות הגישה של חלק מהבטאים אם היו שואלים לפעמים על שמות, ומאותו החדית ' : אנאס בן מאליק אמר : שליח האל, עליו השלום והברכה, אמר : (( אני ראיתי לילה אחד כשהישן רואה כאילו אני בבית של עוקבה בן רפי ). אנחנו החמצנו ראתב האבן Tab – אדם מן מאדינה – ואני ציינתי את הטקסט של החדית הסיום שלו ( עמ '. , ואני 50) הסברתי כי Messenger, השלום והברכה של אלוהים עליו, הוא המכשול הראשון העונש והרים את הגובה , וזה מגזירת השמות כמו שהיא בין ….
…מי שרואה קבוצה של חיג'אב או גבה אחת, אין בזה שום דבר טוב, במיוחד אם הוא מקמט את מצחו, ונאמר שנראות הגבה מעידה על הסתרת משהו מהצופה, וחלק מהמביעים שונאים את הבעתו , כלומר ביטוי ראיית הגבות מבחינת המשפט ….
…חודש אם החזון הוא בחודש מוהר~ם, אז הוא נכון ולא טועה . לראות אותו בחלום מעיד על הקלה, ישועה מהכלא וריפוי מחלות . ואם הרואה היה פורש מבני עמו או מארצו, היה חוזר אליהם על פי סיפור יונוס עליו השלום על עזיבתו בו מבטן הלוויתן . אולי הוא היה עד לפיטנה גדולה, כמו מותו של אימאם צודק או הופעתו של מלומד, מכיוון שאלוהים אדירים ברא את אדם וחוה בו, עליהם השלום . ואם הרואה לא מציית, הוא יחזור בתשובה לאלוהים הכל יכול, כי אלוהים אדירים חזר בתשובה בו על אדם, עליו השלום . ואם הרואה היה מאלה שחיפשו מעמד וכבוד, זה היה קורה לו מכיוון שאלוהים אדירים העלה את אידריס, עליו השלום, גבוה בו . ואם המטייל בים ניצל, הוא וחברתו, כי הספינה נכבשה בו על ידי הג'ודי . ואם הרואה קיווה שלילד יהיה ילד טוב, כי היה בן איברהים וישוע, השלום על שניהם . ואם הרואה היה במצוקה, הוא ישתחרר ממנו או יימלט מאויבו כי אלוהים אדירים הציל את אברהם, עליו השלום, מאש נמרוד . ואולי הרואה יחזור מהכפירה וההנחיה שלו ויתחרט לאלוהים הכל יכול ויוותר על חטאיו, כי אלוהים אדירים חזר בו בתשובה על דוד, עליו השלום . ואם הרואה הוסר ממנדתו, הוא חזר לתפקידו כי אלוהים אדירים ענה לו לשלמה, עליו השלום, ואם הוא היה עני או חולה, הוא נרפא ממחלתו ואלוהים אדירים העשיר אותו כי אלוהים אדירים גילה בו את הפגיעה מאיוב עליו השלום . אולי הרואה שלח שליחים כי אלוהים אדירים דיבר על משה עליו השלום, ואולי הוא פתח מדינה למוסלמים מארצות האמונה . ואם החזון הוא בחודש צפר, אז זה לא ראוי לשבח . חזונו כלפי מי שנמצא במצוקה או במצוקה אינו מזיק, ואם הוא חולה, חזונותיו מעידים על ריפוי ובריאות . ובחודש רביע אל-עוול, אם החזון נמצא בו, אז הוא ירוויח בסחרו ויברך אותו ויהיה מרוצה ושמח . אולי היה לו בן צדיק, ואם העם היה במצוקה, הם הוסרו מהם, ואם הם היו מדוכאים, הם היו מנצחים, אז בו . הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, נולד . אולי העם כבש פשיטה מבורכת, בה הייתה זו כיבושו של דומאט אל-ג'אנדל . וחודש רבי'אל-אחיר, אם חזונותיו מעידים על טוב, יהיה איטי יותר, ואם הם מעידים על רוע, תמהר . ובו, אדם כובש את אויבו, או יולד בן ידע, בו נולד האימאם עלי, שאלוהים יחסד אותו . וחודש ג'ומדה אל-עוול, אם החזון נמצא בו, אינו רצוי לקנות או למכור . ומי שראה אותו איבד את בתו או את אשתו. פטימה אל-זהרה, אלוהים יהיה מרוצה ממנה, מת בה . וחודש ג'ומדה אל-אכירה, אם חזונותיו מעידים על טוב, יהיה איטי יותר . ומי שרואה את חודש רג'אב בחלום מציין מעמד מוגבה, בו הוא עולה על הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, עד שמים . וחודש שעבאן, אם החזון בו טוב, הוא יהיה תקף, יגדל, והטוב יתרבה, ושליטי העניינים עשויים להיות מבודדים . ובמהלך חודש הרמדאן, שערי הקושי, המוסר והסבל נסגרים, וחזון הטוב ממהר ואינו מאט, והחזון מעיד על ברכה, טוב, הנחיה לטוב ואסור לרוע, ואם הוא מחפש ידע , זה קרה לו מכיוון שהתגלה בו הקוראן האצילי . אם חולה אפילפסיה מתעורר ממנו, אז השטנים כבולים . חודש שוווואל בחלום מעיד על ישועה מצרה, הנאה ושמחות, מכיוון שהוא מתחיל בסעודה ובשמחה, והוא כולל בניית הכעבה וקרב התעלה . וחודש ד'ול-קי"ד, אם החזון בו מעיד על נסיעה, אז הוא לא צריך לנסוע, ואם זה מצביע עליהם, אז שיימנע מזה . וחודש דהו אל-חיג'ה, אם החזון בו מעיד על נסיעה, אז עליו לנסוע ולבלות בעניינים, כי זה חודש מבורך והוא כולל את העיד והקרבה, ובו היו מותו של עומר בן. אל-חטאב ועות'מאן בן אפאן, שאלוהים יהיה מרוצה מהם ….
…מספר עשר 10: זה עשוי להצביע על עשיריתו של ד'ו אל-חיג'ה, על הכבוד לשבועה ועל חוסר היכולת להקריב במהלך חג'ג ', כי אלוהים אדירים אומר : ( שלושה ימים במהלך חג'ג' ושבעה אם תחזור )…
…חיג'ה, שהוא בחלום אישה חופשית וטובה, או גבר מדובר היטב . נאמר : רוטב בשר חלזון . ומי שרואה שהוא הכה באבן זכר, הוא יכה בילד צעיר ומבורך, ששכחתו תגבר, ועינו תזהה אותו . אם הוא ראה שהוא פגע בחוגנית, הוא היה פוגע באישה יפה. אם הייתה לו אישה בהריון, היא הייתה מולידה נקבה . ומי שרואה שהוא שחט חוגלה, הוא יקבל על עצמו עוזרת בית . ומי שרואה שהוא קורע חוגלת, הוא ידבר מילים לאישה ….
…70 – אל-מנסור ראה בשנתו ונאמר, אך הוא צעק בטלפון ואמר : באשר לאדון השתיקה והתנועה, המאניה היא מידה רבה של פוליתאיזם עליך, נשמה. אם אתה עושה רע, ואם הנשמות שלך מסתדרות טוב, זה בשבילך. סמכותו היא עם משתתף, פאר השמים והארץ, ועוגן ההרים, המסור לאסטרונומיה, אמר אל-מנסור : זה הזמן לנוכחותי ולסוף חיי . הוא היה בדעת לפני שומת Qasra, אשר נבנתה מניירה ב שבה חלום הוא מזועזע, אמר באביב : אוי Aarabie ~ ראיתי בחלום הייתי בהלם , ראיתי להפסיק לומר בארמון הדלת הזאת, הוא אומר : אם הייתי במשפחת האייפד הזו של הארמון ואווו לו את משפחתו ואת בתיו והפכתי לראש הארמון אחרי שמחת הילוד (3) הוא בונה עליו את חייליו, כך שהוא לא נשאר בחפרפרת למעט פחות מ שנה עד שחלה בדרך לחאג ' , והוא נכנס למכה עם קבורה כבדה , והוא נפטר במוצאי שבת, ונאמר לשבעה ימים מד'ו אל-חיג'ה , והאחרון שדיבר היה שהוא אמר : אלוהים יברך אותי לפגוש אותך . נאמר : הוא אמר, לורד, שאתה אסאטק בהרבה דברים רק אתאאטק מאוהב בך תעודה על דברים שאלוהים אבל אלוהים מושיע . ואז הוא מת . כיתוב הטבעת . הביטחון של אלוהים ב עבדאללה האמינה . על מותו שישים – בן שלוש היה בשנה על מפורסמים , עשרים ושתיים מהן הם שנות יצירה , ובאן אל מואלה נקבר במכה ….
…זה בחלום מציין נדר, ונדר מציין צום . ומי שרואה אדם צום שובר את צום, אז הוא חולה, או שהוא עוקב אחר מוסלמי, ואם הוא לא צם בשכחה, תהיה לו פרנסה טובה, ומי שיראה שהוא צם יזכה לכבוד ובתשובה, או לכפר על שבועה או חג'ג ', או אם הוא רואה שהוא צום בחודש הרמדאן והיה אנאלפביתים, שינן את הקוראן. אלוהים אדירים דואג לו, ואם הוא היה חולה, אלוהים אדירים היה מרפא אותו, ואם הוא היה באשליה, הוא היה מונחה, ואם הוא היה חוב, הוא הוציא את חובו . ומי שרואה שהוא שובר את הצום במכוון בחודש הרמדאן, אז הוא הורג אדם במכוון ומתגעגע לאחד מחוקי האיסלאם . ומי שרואה שזה שובר את הצום בחודש הרמדאן, הוא עלול לנסוע בצייתנות לאלוהים הכל יכול . צום עשוי להצביע על מות החולה, שמחה והנאה, או מסירות לאלוהים הכל יכול . אם האדם הצום בחלום חולה, זה מעיד על החלמתו, ואם הוא שובר את הצום, זה עדות להופעתם של דברים אסורים . צום הרמדאן בחלום הוא עדות לביטחון מפני פחד, או לפרעון החוב ולחזור בתשובה על אנשים . צום בששת הימים של שוווול הוא עדות לתיקון התפילה, לשלם לזאקאט או להתחרט על מה שהחמיץ . צום בימי שני וחמישי הוא עדות לקשר של קרבה וחיזור איתם . צום הימים הלבנים בחלום הוא אינדיקציה לחלוקת הדת או להוראת הקוראן . צום העשירי במוחרם בחלום הוא עדות לסגפנות, אדיקות ועלייה לרגל . צום ביום ערפאה הוא עדות לקבלת נדבה . צום את עשרת הימים של ד'ו אל-חיג'ה בחלום מעיד שהוא יברך את סוף חייו בסיום טוב, או בקיום הבטחה שהובטחה . צום יום העשורא בחלום הוא עדות לעשות מעשים טובים ועדי פיתוי וביטחון מהם, על עדי העונות והמועדים, ואם אשתו בהריון, היא מגיעה לילד טוב ויש לה עושר מותר . צום את חודש רג'ב בחלום הוא עדות לשירות zoe בכיר . צום שבאן בחלום מעיד על כך שהמדרגות מקבלים בקשה לרווח בחנות . צום ביום של ספק בחלום הוא עדות לביצוע חטאים וחטאים . צום הרשות השופטת בחלום היא עדות לשחרור השבוי, בתשובה של החוטא ולתשלום חובות . תעודת נדר בחלום היא עדות למילוי צרכים, שמחה ואושר . צום לנצח בחלום מעיד על כך שהוא חקק סונה קשה, וייתכן שהייתה דממה רבה . ואם הוא צם יום אחד ושובר יום אחד בחלום, אולי שילוב של שפחה ואשה חופשית, או דהימי ואישה מוסלמית . עשיית מה שמקלקל את הצום בחלום מעידה על כריתת הברית, העדפת אהבת העולם על פני הבאים, ונפילה למה שמחייב תשובה בשבועה ואחרים . ושבירת הצום לאחר צום היא עדות להחלמת המטופל . מי שראה שהוא צום לנצח ונמנה עם אנשי הצדק והטוב ציין שעליו להימנע מחטאים . מי שיראה שהוא מפצה על הרמדאן יחלה, ומי שצם מרצונו לא יחלה באותה שנה . ומי שראה שהוא צם עבור מישהו אחר מלבד אלוהים, אך על צביעות ומוניטין, הוא לא ימצא את מבוקשו ….
…פאדל אל-שאפעי ואחמד 72 – בסמכותו של אבו בכר אחמד בן מוחמד אל-רמלי, שופט דמשק, הוא אמר : נכנסתי לעירק וכתבתי את ספרי אנשיה ואנשי חיג'אז ומן מספר גדול מהם לא ידעתי מי מהם אקח. כשהחלק הפנימי של הלילה עבר, ביצעתי כביסה והתפללתי לשתי ראקות ואמרתי : הו אלוהים, הדריך אותי למה שאתה אוהב, ואז הלכתי למיטה אז ראיתי את הנביא – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – בעוד שהוא ראה את הישן נכנס משער בני שיבא ונשען על גבו לכעבה, אז ראיתי את אלשפי ואחמד בן חנבל עלי מימינו של הנביא – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – והנביא מחייך אליהם . אל-מוריסי הטיף מצד אחד, אז אמרתי : הו שליח אלוהים, בגלל ההבדלים הגדולים שלהם אני לא לומד את מי מהם אני לוקח, אז הוא הלך לאל-שאפי ואחמד ואמר : ( אלה למי נתנו את הספר, השלטון והנבואה ). סוראט אל-אנעם, פסוק 89, אז הוא פנה לבני אדם ואמר : ( אם אלה לא מאמינים, אז הפקדנו את האנשים שאינם כופרים, אלה שאלוהים הנחה, אז עקוב אחריהם ) ( 1). סוראט אל-אנעם, אל-איתן 89 , 90…
…האבן השחורה מציינת בחלום את חג'ג ' . מי שרואה שהוא חותך את האבן השחורה, הוא רוצה לאסוף אנשים לפי דעתו . ואם הוא רואה שהעם איבד את האבן השחורה, והם מחפשים אותה, ומוצאים אותה במקומה, אז הוא אדם שכל האנשים חושבים שהוא מוטעה והוא נמצא בהדרכה נכונה . ואולי הוא ציין ידע שהוא ייחודי לו ומסתיר אותו מתלמידיו . מי שרואה שהוא נגע באבן השחורה, אז הוא עוקב אחרי אימאם של חיג'אז . אם הוא רואה שהוא עקר את זה, אז הוא לוקח את זה לעצמו במיוחד בגלל שהוא ייחודי לכפירה בדתו ולא המוסלמים, ואם הוא רואה שהוא בלע את זה, אז הוא מטעה אנשים בדתות שלהם . אם הוא ראה שלחץ את היד לאבן השחורה, אז הוא מבצע את חג'ג 'ומצביע על התחייבות אמונים לח'ליפים ולמלכים, או חרטה בידי אימאם מלומד . זה עשוי להצביע על נשיקת הילד, אשתו או הבעל . אולי זה הצביע על שירותם של המכהנים, כמו שליטים ….
…ומי שרואה אדם מת נשטף במשהו שאינו מותר לכבס, הרי הוא אדם מושחת, והוא מטיף למשהו שאין לו שום משמעות או תועלת, ומוחו אינו מקבל זאת ….
…דת אם חלמת שדנת בענייני דת עם אנשים מסוימים והרגשת נטיות דתיות, אז זה מנבא שתסתבך בשוטים שמקלקלים את חייך הרגועים ומובילים לאובדן בעסקים ובמסחר . אם בחורה חולמת שהיא מאוד דתייה, אז היא תגרום לאדם שאוהב אותה להרחיק אותה בגלל טענת חפותה וחסד . אם היא חולמת שהיא לא דתייה ולא חוטאת, זה מצביע על כך שהיא תבדיל ביושר, טוב לב והתחשבות בזולת, מה שיגרום לה לזכות בכבוד הזולת ובאהבת המין השני ובנותיו. מין בשבילה . אבל אם זה לא נכון בהשקפת הדת בחלום, זה אומר שהיא תגלה שיש חוקים מוסריים שיש לכבד, אחרת תאבד את הכבוד של אנשים אליהם . עליה לשים לב להתנהגותה. אם היא חולמת שהיא בוכה ומתאבלת על חוב, המשמעות היא שהיא לא תצליח להגשים את משאלות הלב . אם היא נועזת, אך לא טועה, אז היא תישא באומץ בנטל דאגותיה ונטליה ותעמוד באומץ ובאיתנות באשמתם ובצורתם של אנשים . אם חלמת שהתחרטת, נעשית עצובה והאשמת את עצמך במהלך דרשה דתית, המשמעות היא שתאלץ להקריב את עצמך כדי לגרום למישהו שאתה אוהב ומעריך . אם אתה חולם שהדת ירדה לדעיכה וחולשה, פירוש הדבר שתחיה את חייך בפולחן ובהרמוניה עם הבורא יותר מבעבר, ומחשבותיך ונטיותיך לא יהיו חוטאות ושגויות כמו בעבר . אם אתה חולם שכהן אמר לך בפגישה שהוא עזב את עבודתו, הדבר מעיד על כך שתרגיש שלווה ותהיה מוצפת בגל של נחמה פסיכולוגית . אבל אם אתה פוגש כומר בקהילה והוא מתחיל להאשים אותך ולנזוף בך, זה מנבא שהימים הקרובים יביאו עבורך אירועים עצובים ומדאיגים . חלומות אלה עשויים להתגשם תרתי משמע בחיים המעשיים, וכאן ייתכן שאין להם שום משמעות סמלית. הדת עוסקת בהגנה על אנשים מפני סגן, ולכן כאשר הם מתכוונים בתוכם להתעלם מתורתו, הם צפויים לראות כומר או כנסיה בחלומם כמבשר למעשיהם הרעים . אם הם חיים חיי אלוה וצדיקים על פי תורת הכנסייה, הם רק לעתים נדירות חולמים לראות את הכומר, את הכנסייה או את בית הפולחן ….
…כלה אם הכלה מעוטרת בחלום, הרי שזה עולם פורה . ומי שרואה שהוא כלה ולא רואה את אשתו, אינו מכיר אותה, נקרא לו, או מיוחס לו, אז הוא מת, או הורג אדם . ואם ראה שהוא התחתן, היה משיג סמכות במידת האישה, מעלתה, משמעות שמה ויופייה ….
…ג'רדה אם חלמת על ארבה, זה מנבא שסתירות יופיעו בעבודתך ויגרמו לך חרדה וסבל לאישה. משמעות חלום זה שהיא תיתן את רגשותיה לאנשים חלשים ….
…Partridge אם חלמתם על Patridge, משמעות הדבר היא חסכון, אנרגיה ויכולת לתפוס כל הצעה ברמה העסקית ולבצע אותה בזריזות . פרטרידג 'הוא החלום המועדף על כל המעמדות, אוהבי ואנשי המסחר . ~ חוגלת : קפוץ על רגל אחת .~…
…ומי שרואה את תוואסיה נכנס אליו כשהוא במצב טוב, אז הוא יפרש בשני אופנים את השגת הפרנסה והביטחון, ואם הוא במצב מכוער או שיש לו את מה שהוא מכחיש, אז זו עשויה להיות תביעה לשליט , ואם הוא רואה אותו קורא לו לעניין ספציפי, אז הפרשנות שלו על משמעות העניין הזה ….
…פרשנות השמיים, האוויר, הלילה והיום, רוחות, גשמים, זרמים, ליקוי חמה, רעידות אדמה, ברקים, רעמים, קשתות קשת, בוץ, שמש, ירח, כוכבי לכת, עננים, ברד, שלג וכפור, השמיים מעידים על עצמם, אז כל מה שירד ממנו בא לו מקבילו מאלוהים, אין בו שום סיבה, כמו שאש נופלת ממנו בתפקיד, אנשים סובלים ממחלות, כאב, אבעבועות שחורות ומוות . ואם נפלה ממנו שריפה בשווקים, מהולל ומרומם הוא הנמכר עמו מהמכירות . ואם היה נופל בדונמים, במקומות נדירים וצמחים, הייתם מזיקים לאנשים, והצמח נשרף ופגע בו בברד או בארבה, ואם יורדים ממנו עדויות לפוריות, פרנסה וכסף, כמו דבש, שמן, תאנים ושעורה, אז אנשים היו מטילים גשמים מועילים, הדבר שירד מהשמים יועיל לו, ואולי השמיים הצביעו על כך שכוחו של הסולטאן ושל עצמו, בגלל עליונותם על הבריאה וחוסר יכולתם להגיע אליו , עם החזון שלהם והתנודתיות בכוחו, וחולשתם לצאת מתחתיו . מה שנראה ממנו ובו או שירד בו ועליו, אינדיקציות לטוב ולרע, ואולי זה הצביע על ארמונו, בית רכושו, חצריו ובית כספו, אז מי שעולה אליו על ידי שלום או סיבה, יגיע לגובה עם המלך . ויש לו, ואם היה עולה אליה ללא סיבה או שלום, הוא היה חווה פחד גדול מהסולטן, והוא נכנס לשפע רב במפגש שלו או במה שקיווה לו או ממנו . אם מצפונו האזין, הוא ריגל אחר הסולטאן או התגנב לבית הכסף שלו ולארמון שלו כדי לגנוב אותו . ואם הגיע לשמיים, הוא הגיע למטרת העניין, ואם היה חוזר ארצה, הוא יינצל ממה שנכנס אליו, ואם הוא נפל ממקומו, הוא ניזוק במצבו, על פי מידת פקודתו בנפילתו, ומה נשברו איבריו עבורו, ואם מי שהגיע לשמיים היה חולה כשהוא ער, אז הוא לא חזר לארץ, נספה מטעמו, ונשמתו גם עלתה לשמיים . ואם הוא ישוב לארץ, הנזק הגיע למטרתו ואנשיו מתייאשים ממנו ואז הם יינשמו, ברוך השם, אלא אם כן זה גם בזמן שהוא יורד בבאר או בחפיר ואז לא יצא מזה , שכן זהו קברו בו הוא חוזר לאחר שובו, וזו בשורה טובה על המוות לאיסלאם, מכיוון שהכופרים אינם פותחים להם את שערי גן העדן, ונשמתם אינה עולה אליו . באשר לראות את הדלתות, זה עשוי להצביע על כך שאם תגדיל את הריבית, אם אנשים נמצאים בחלק מהראיות שלה, או בחזון יש זבובים, דבורים, ציפורים וכדומה וכדומה, ואם העם נמצא יובש, גשם וגשם, אלוהים אדירים אמר : ~ אז פתחנו את שערי השמים במים שופכים. ~ בפרט, שהפונדק בו מראה חמלה, פורייה, כמו אבק וחול ללא אבק ונזק . אבל אם אנשים השליכו מהם חצים, אם היו בעדות כלשהי למגפה, אז נפתחו בפניהם דלתותיה . ואם החצים פוגעים בכל מי שנפגע ומדמם, אז זו הפקעת סמכות על כל בן אדם עם החץ שלו, ואם הכוונה שלהם היא לאוזניים ולעיניים, זה משפט של סטיית החצים שלהם, אשר חובם של כל מי ששמיעתו או ראייתם ייכחדו בו . ואם הם נפגעים, הם אוספים אותם ומרימים אותם, אז הם מקלקלים מאלוהים, כגון ארבה, וזנים של ציפורים כמו דרורים, גזרי ומן, קלקולים וחצים בגלל הסמכות בג'יהאד וכדומה, או פרנסה ומתנות שעבורם הוא פותח את כספי בתיו ותיבותיו, ובאשר לקרבת גן עדן, זה מעיד על קרבה לאלוהים, וזה עבור אנשי הציות וה מעשים טובים . אולי זה מצביע על ההפרעה אדם שנמצא במצוקה, המתקשר, שמקבל את התחינה שלו ונענה, כי כשמתפללים בעין לכיוון השמים, ואולי זה מעיד על קרבה וקרבה לאימאם, לעולם, לאבא, לאבא הבעל והאדון, וכל מי שנמצא מעלייך בתואר, האשראי מבוסס על נחישות של כל אדם בערנותו ובדרישתו ועוד את שנתו, ומה שנפל במצפונו . לגבי נפילת השמים על האדמה אם הוא נוסע, זה יכול להיות גם בגלל סמכותו של החולם והראשים שמעליו, בין אם אב, בעל או אדון וכדומה, וזה עשוי להצביע על כך נופלים על האדמה הצחיחה, או שהאנשים רומסים אותה ברגליים לאחר נפילתה בזמן שהם היו חאמיד, והם לקחו חלק מהם מעידים על פרנסה, פוריות וכסף, שכן הם גשמים מועילים בעלי משמעות רבה, וערבים קוראים לגשם שמיים, כי הוא יורד ממנו ….
…רעם : זה אולי מעיד על סעודת הסולטאן, מאיים עליו ומאיים עליו, וממנו נאמר שהוא רועם וזורח . אולי הוא הצביע על הבטחות טובות והזמנות קצרות, משום שהוא מצווה על מלך העננים להתרומם ולהיות נדיב לכל מי שאליו הם נשלחו . הרעם מעיד גם על תופי הזחילה והלידה מחדש, עננים על חיילים, ברקים על ראשי חץ ופריטים ודגלים צבעוניים שפורסמו, גשם על שפיכת דם, ורעמים על המוות . מי שרואה רעמים בשמיים, הם פקודות המגיעות מהסולטאן, ואם הוא רואה שמטובתו בגשם והאנשים זקוקים לו, הדבר מעיד על הגשם או על הבטחותיו של הסולטאן הטוב, והוא עשוי להצביע על שני הפרצופים ולהטיף לשני הדברים, גם אם האדם עם החזון הוא מישהו שייפגע מהגשם, כמו המטייל, הקטינים והכביסה והבנייה והקציר, ומי שיעבור את דרכם, או שגשם מזיק לו ועושה את זה ומקלקל את מה שהוא עשה, והם אישרו את זה לפני עלות השחר, כך שהם מזהירים לקחת את המתנה ולהתכונן לגשם, וגם פקודות הסולטן, או פשע בגין זה מזיק . מה דעתך אם הגשם באותה תקופה היה מזיק כמו גשם בקיץ ? ואם הוא רואה ברקים ברקים, אזי משמעות ההבטחה מאושרת במה שהוא מציין . ואם השמש הייתה בולטת בזה ולא היה גשם, אז תיפוף ופריטים שיצאו מהסולטאן כדי לפתוח אותו הגיעו אליו, והבשורה הטובה הובאה לו, או להוביל את החוזה של כמה משליטיו, או לשלוח אותו החוצה או לקבל אותו מחלק מהסרסורים שלו . ואם יש גשם, חושך ורעמים, אז גם מכות מהשמיים, כמו ברד, רוח, ארבה ודוב, או מגיפה ומוות, או סכסוכים או מלחמה אם המדינה היא מדינה של מלחמה, או שאנשים מצפים זה מאויב . כמה מהם אמרו : רעם ללא גשם של פחד. אם הוא רואה רעמים, אז הוא ישלם חוב, ואם הוא חולה, הוא חף מפשע, ואם הוא כלוא, הוא ישוחרר . באשר לרעמים, הברקים והגשמים, זהו כבוד למטייל וחמדנות לתושב . רעם היה הבעלים של כוח משטרה גדול . חלקם אמרו : רעם ללא ברק מעיד על התנקשות, הטעיה, שקר ושקרים, מכיוון שהוא מצפה לרעמים אחרי ברקים . נאמר כי רעש הרעם מעיד על מריבה ומחלוקת . ברק : מציין את הפחד מהשליט, את האיום וההבטחה שלו, להב הלהיטים ואת מכת השוטים, ואולי הסמכות הצביעה כנגד זה, ההבטחה הטובה, הצחוק, התענוג, הרצון וחמדנות הרצון ותקווה, בגלל מה שיש לו בייסורים, בייסורים ובאבן, ברחמים ובגשמים, כי ממה שמתארים אנשי החדשות, מלך העננים שאמון על השוט שלה, וקולו רעם עליו במילים של הקב~ה : ~ הברק מראה לך פחד ותאוות בצע .~ זה נאמר מתוך פחד מהנוסע ותאוות בצע לתושב, החקלאי, בגלל הגשם שהיה איתו . בכל פעם שברק מציין זאת, הוא מהיר ודחוף, בגלל מהירות עזיבתו וחוסר העברתו . מי שרואה ברק בלי אנשים, או שיראה את אורותיו פוגעים בו או חוטף את עיניו, או נכנס לביתו, אם הוא נוסע, הוא יהיה בחופשה, בין אם בגשם ובין בפקודת שליט, ואם הוא חקלאי שאדמתו התייבשה וצמא לנטוע אותה, הוא יטיף לצניעות ורחמים, ואם אדונו, אביו או סמכותו מכעיסים אתו. , וצחק עליו . ומשוררים השוו צחוק לברק ובוכים מגשם, כי הצחוק בקרב הערבים הוא מראה של דברים נסתרים ומראה הסתרות, ולכן הם נקראים אבקה אם הם נרפאים בעפעף כצחוק, ואם יש גשם איתו , זה מעיד על הכיעור של מה שנראה לו ממה שהוא בוכה, אז זה או ברק . מילים בוכות, או שוט שבוכה אותו, והגשם יהיה הדם שלו או חרב שלוקחת את נשמתו . ואם הוא חולה, ראייתו זורחת ועיניו דומעות, ומשפחתו בכתה ואמרה את התמדה שלו ומהר מותו במהירות, ומי שרואה שהוא אכל את הברק או היכה אותו או את ענניו, אז אדם קורא אותו לעשות משהו צדיק וטוב . וברק מעיד על פחד עם תועלת . ואמרו שברק מעיד על התועלת ממקום רחוק . ומי שראה ברק שורף את בגדיו, אשתו תמות אם היא הייתה חולה ….
…צריבה בוערת מסמלת חדשות טובות . אם אתה שורף את היד שלך באש בוערת וצלולה, המשמעות היא טוהר מטרה ותמיכת חבריך . אם שרפתם את כף הרגל בזמן שאתם עוברים מעל פחם או קמינים, משמעות הדבר היא היכולת שלכם לבצע כל עבודה, ויהיה בלתי אפשרי ככל שיהיה בעיני אחרים . הבריאות הרגילה הרגילה שלך תישאר איתך, אך אם תתגבר על ידי אש זה מסמל שהאינטרסים שלך יסבלו מבגידה של מה שמכונה חברים . אם נשרפתם בחלום, המשמעות היא שאירועים עצובים יבטלו את כל השמחות והתענוגות הצפויים ….