…מכות בשוטים בחלום הן מילים רעות, ואם דם זורם ממנו אז מדובר באובדן כסף . והכאת פנינים היא החיים מתים . להכות בחרב היא עדות לניצחון על האויבים . ומכות בבית השחי של חלקים ממנה בין משפחתו לקרוביו . המכות טובות וידועות למכות . ואם הוא רואה שמלאך מכה אותו, אז הוא יתלבש, ואם הוא מכה אותו על הגב, הוא משלם את חובו, ואם הוא מכה אותו על נכותו, הוא יתחתן איתו . מכות מטיפות, כך שמי שרואה שהוא מכה אדם על ראשו, הוא רוצה שראשו ילך . אם הוא מכה אותו בעפעף עינו, הוא רוצה להפר את דתו . אם הוא משך את להבי עפעף, אז הוא רצה ממנו חידוש, כך שאם הוא מכה אותו על גולגולתו, מי שיפגע בו יקבל אותו . והכאה היא תחנון : אז מי שרואה שהוא מכה חמור הוא הרוכב שלו, אז הוא לא אוכל אלא אחרי שהוא קורא לאלוהים הכל יכול ושואל אותו . אם הוא ראה שהוא הכה אדם, עליו להתפלל נגדו . והוא הכה חוץ מהאישה שמתחת לידו בגלל תועלת המכה עבורם . ואם ראה שהוא הוכה, הרי זו ראיה טובה, אם המכה לא הייתה כמה מלאכים או חלק מהמתים, והוכה בהליכה היא עדות רעה משום שהוא מעור, וזה מכה עם קנה, ואם הוא רואה שהוא מכה מישהו אחר אז זה מועיל יותר עבורו מאשר אם מישהו אחר מכה אותו . ונאמר : מכות ומלקות מוסברים כבידיעה שהמכים יודעים נימוסים טובים . ומכים במסע חלומי . מי שיראה שהוא פוגע בקרקע, הוא ייסע . ומי שהיה לו מאה ריסים בשנתו, אז הוא עשה זנות או דואג לזה . מלקות של ארבעים ריסים הן של יין, ומלקות של שמונים ריסים היא השלכת גברים הנשים . ומי שרואה אדם מת מכה בו, והמת מת כועס, מכיוון שמי שהוכה עשה חטא או פתר נגדו, וכי המת נמצא במשכן האמת, הוא אינו מסתפק אלא במה אלוהים רוצה . והכה את החיים למתים בכוח בדתו . ונאמר : מי שראה אדם שמת שהכה אותו השתפר מנסיעה, ונאמר : מי שהכה אדם מת ישלם את חובו, והמכה אדם ללא גירוד או בגדים כואבים אם זה בתוך עונת החורף . הכאת החיה היא משמעת למי שאינו ראוי לחיה, ולמי שאינו ראוי לבורות ותוקפנות ….

מכה במקל : אז לדבר זה שקר, וכך גם לשמוע אותו . וכל מי שראה שהוא מכה את הלוט בביתו נפגע באסון, ונאמר שהמכה של הלוטה הייתה ראשו, ולפני שהוא נפגע מצער . אם היה רואה כאילו הוא פוגע בגיד שלו, הוא היה עוזב את דאגותיו . נאמר כי עוניו מעיד על מלך מכובד שהפר את רכושו וגאוותו . בכל פעם שהוא זוכר את המלך שלו, המעיים שלו מתהפכים, והעלום הוא דרשה, והאדם הבלתי מוסרי מקלקל אותו במשהו שנופל על המעי שלהם . זהו עוול מעיק, מעשה עוול לעם החותך את מעיו . ומי שרואה שהוא מכה בדלת האימאם מהקברטים משהו מהחלילית והמחול כמו הלוטה, הטנבור והמצלה, הוא ישיג את המנדט והסמכות אם הוא כשיר לכך, אחרת הוא יוזם מילים ….

…ומי שרואה שאדם מכה בראשו בדפיקה והגרגרים בראשו ועקבותיהם נשארים, הוא רוצה שהבוס שלו ילך, ואם זה נופל בעפעף עיניו, הוא רוצה להפר את דתו, ואם שפת העפעף נשלפת ואז הוא קורא לו לכפירה, ואם הוא מכה בגולגולת שלו, הבעתו הגיעה לסופה והחלוץ משיג את מטרתו, ואם הוא פגע באונת אוזנו ודם יצא מזה, אז זה דופק את הבת של המוכה ….

…מכות : זה משפיע על הטחונים הטובים ביותר בידי החובט, אך כדי לראות אם הוא הכה אותו בעץ, זה מצביע על כך שהוא מוכן יותר לא לפגוש אותו לעשות . ומי שרואה את זה כאילו מלאך מכה אותו בעץ, הוא יכסה אותו . ואם הכה אותו בגבו, ישלם את חובו . אם היה מכה אותו על מוגבלותו, הוא היה מתחתן איתו . ואם היה מכה אותו בעץ, מה ששנא היה מכה אותו . נאמר שהמכה מסמלת שינוי, ונאמר שהמכה מטיפים . ומי שראה שהוא מכה אדם בראשו בדפיקה וזה השפיע על ראשו והשאיר את חותמו עליו, הוא רוצה שהבוס שלו ילך . אם הוא הוכה בעפעף עינו, הוא רוצה להפר את דתו . אם הוא משך את המכסים מעפעפו, זה קורא לו כפירה . אם הוא היכה את גולגולתו, אז בשינוי השינוי הוא הגיע לסופו, והחלוץ משיג את מטרתו . אם הוא היכה את אונת אוזנו או סדק אותה וייצא ממנה דם, אז תחתך בתם של המוכה . נאמר כי כל אחד מחבריו מציין את קרוב המשפחה המפרש אותו חבר . חלק מהפרשנים אמרו כי הכאה היא תחינה, ולכן מי שרואה שהוא מכה אדם, עליו להתפלל נגדו . אם הוא מכה אותו בזמן שהוא קשור, הוא מדבר מילים רעות ומשבח אותו על מכוער ….

…ומי שרואה זקן מכה טמבורין, הוא מתפרש בתהילה ובצדק ….

…אם הוא יראה שהוא מכה את ימין ושמאל במדינה המוסלמית בחרב, אז הוא יפיץ את לשונו וידבר דבר שאינו מותר ….

…מי שרואה שהוא מכה בצהבה או משהו דומה לזה של מכשירים והגיד שלו מנותק, אז יתפרש עם היעלמות ייסוריו ומצוקתו ….

…אם הוא רואה שמלך או שליט מכה על צווארו, אז המושל הוא אלוהים שמציל אותו מדאגותיו ועוזר לו בענייניו ….

…אגרוף של מכה הוא כאב בשבילך . אם אתה נפגע, צרות במוח יאיימו עליך . אם תעמוד בעצמך, החלום יגיע אחריו עלייה בעבודה ….

…הוא חש כי בקמפוס של מכה, זה בטוח מהורים מזיקים אל הפסוק ~ האם הם לא רואים עשיתי מקלט בטוח Ataktef אנשים סביבם, ~ את הפסוק ואולי בחיים החאג ….

…ומי שחושב שהוא מכה משהו בהרון אם זה ממאכל, אז זה מצביע על כך שיש טוב ותועלת בקושי עד כדי כך, ואם זה מתרופות, אז זה מתפרש בשלושה אופנים. אם מדובר בתרופת עיניים, אז זה מעיד על עלייה בחובות ….

אז מי שראה שהוא פגע בדרור תקופתי, הוא יוכל לעשות זאת מאותו האיש ….

ומי שרואה שהוא הכה משהו מהכבשים, אז הוא יכה כסף מאשתו .)…

נאמר חזון ההרג למי שלא סבל ממותו של החסד ….

וכל מי שרואה צעיר מכים טמבורין, הוא יפרש את חדשות האויב ….

ומי שיראה שיש לקוף על כתפו, הוא יחלץ גניבה מביתו ….

…ומי שרואה את מקכה כנגד זה, אז הוא נגד זה, ונאמר מי שראה שהוא בדרך למכה, ואם הוא חולה, מחלתו תהיה ממושכת ועשויה להיות קרובה וגורלו הוא גן עדן ….

ישמעאל בן אל-אשאת אמר: ~מי שיראה שמקכה מאוכלסת ברכות רבות, הוא יקבל טוב, ברכה וכסף .~…

סוחר הכסף הוא בחלום אדם שמדבר טוב, והוא רקורד טוב אם הוא לא לוקח את תגמולו, ואם הוא לוקח את תגמולו אז הוא הבעלים של צביעות, או בעל הרכילות . ומי שראה שהוא פגע בכסף וראוי למדינה, הוא השיג אותו . חזונו מצביע על סגן-המלך, או הנואם, הצייר או העותק . אולי החזון שלו הצביע על מה מחייב את הגבול עליו . ונאמר : חלוץ הכסף שומר על תפילות ומבצע אמונים ….

מי שתופס גיחה אחת או שתיים הכה בן, ואם הוא אכל מזה, הוא היה אוכל מכספי הילד . ואכילת אבקה זוכה לפרנסה ….

מי שרואה שהוא הכה או לקח הרבה דבורים, אז הוא הכה שלל, והדבורים עשויות להיות גברים שממנו, ומי שרואה שהדבורים עוקצות אותן, אז פירש להשיג כסף מותר בעייפות ….

אל-קירמני אמר: ~מי שראה שהוא פגע במשהו מציפור המים, בין אם הוא יודע זאת או לא, אז זה יהיה טוב, מנהיגות והבנה של מה שהוא רוצה כמו אותה ציפור בעצם שלה ונוצותיה כל עוד זה לא נבהל מכך . ~…

ומי שרואה שהוא רוצה להכות את השטן בחרב כדי להשמיד אותו ואז לברוח, אז זה מצביע על כך שהצדק והאפוטרופסות יתקיימו ) והגינות ….

ומכות כבש . צדק מאדם נדיב ….

להכות בחרב : להכות כבוד למען האל . ולראות את החרב המפורסמת בידו של אדם שהיה מפורסם בעבודה שעשה . והחנית נדקרה במילים . כמו גם בחרב, מקל ועמוד . אם הוא מציין את אחד הדברים האלה ולא דוקר, אז הוא לוקח מילה ולא מדבר אותה . ולהיאבק אם זה היה למען האלוהים והוא היה המטרה ונפצע מהחץ . כי הוא משיג את הצורך שלו מהקרבה לאלוהים הכל יכול . ואם היא בעולם הזה, הוא משיג את כבודה . אדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי שתי שורות של אנשים זורקות כל שורה, אחת מהן זורקת את השורה השנייה, אז אחת משתי השורות זורקת והן נפגעו, והשניים האחרים נזרקו כדי שלא לְהִפָּגַע. הוא אמר : אלה שתי קבוצות ביניהן, והצדיקים עובדים עם האמת והחוטאים מדברים שקר ….

אבן הנגף מי שרואה כי אגודל רגלו נקלעה לאדמה, ואז חוב מורכב עליה . אם ייצא ממנה דם, אז הוא יקבל כסף אסור, או שאסון קורה לו בכספו ….

מי שיראה שהוא פגע במשהו ממנו או מאורו, אז הוא יזכה לתועלת ככל שיש לו ….

אם הוא רואה שמלך היכה בצוואר צאנו, הוא מפרגן לחוטאים ומשחרר את צווארם . ופגע בצוואר בממלוקים, מעיד על שחרור . ונאמר כי מי שראה כי צוארו הוכה, על ידי פסיקתו של השליט, או על ידי ניתוק הכביש, או במלחמה או בכל דבר אחר, כי זה ראוי להערכה למי שהוריהם נותרו, והיה לו בן, ושהראש דומה להורים, כי הם הגורם לחיים, וזה דומה גם לילדים לצורך הדימוי . אם הוא רואה שהוא פוחד, או מי שנידון למוות, הוא ראוי לשבח, משום שאסון פוגע באדם פעם אחת, ולא פוגע בו בפעם השנייה . באשר לחלפני הכספים ובעלי ההון, הדבר מעיד על כך שההון שלהם נעלם . וזה מעיד על המטיילים בשובם ובמתדיינים את הניצחון . כי אם הגוף מנותק, הוא לא יבריא ….

ומי שרואה שהוא דורך על אישה, עליה להרות ממנו ולהביא ילד לעולם ….

…מי שיראה שהוא במכה או בדרך, אז הוא יספק את חג'ג 'ברוך השם, ואם הוא חולה, אז מחלתו תתארך ועשויה למות ממנו והוא ייכנס לגן העדן, ברוך השם, מי שרואה שהוא במכה בזמן שהוא עוסק בסגפנות, צדקנות ופולחן, הוא יזכה לטוב ולהפיק תועלת בדתו ובעולמו, גם אם יראה שהוא הוא עסוק ברוע ובשחיתות ומתנגד לכך, ומי שרואה שהוא ירד למכה מעיד שהעולם וכמו כן העם יבוא, או שהוא צריך לבצע את חג'ג 'בהנאה ובביטחון מוחלט, וכל מי שרואה שהוא במקדש מקכה, הוא בטוח ממכות העולם , ומי שרואה שהוא נכנס לבית, הוא בטוח ממה שהוא חושש. הוא אימץ את האיסלאם או השבית את הוריו, או חיפש סגפנות ופולחן, וזה נאמר שמעיד שהוא קשור לתפילה, ונאמר שהוא גר במסגד….