הטבעת : באשר לטבעת, היא מציינת את מה שבבעלותו ומסוגלת לו, ולכן מי שנתן טבעת, קנה אותה או נתן לו אותה, הוא היה מקבל סמכות או מלך אם הוא אחד ממשפחתו, כי המלך של שלמה עליו השלום היה בטבעת שלו, וזה גם ממה שהמלכים מדפיסים את ספריהם ואת אוצרותיהם המכובדים ביותר . למלך יכול להיות בית שהוא גר בו ונכנס אליו או בבעלותו, והוא נועל אותו בדלתה, וייתכן שזו תהיה אישה שמתחתנת איתה ומשתלטת על פגיעותה ושוברת את טבעתה או חודרת לתוכה את בטנו, והציפורן הופכת לפניה, ולקחת את הטבעת מאלוהים אדירים יכול להיות שהסגפן והמתפלל יהיה בטוח מאלוהים אדירים מהרע בסיום המסקנה והוא לקח את זה מהנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, או מהעולם בשורה טובה של השגת ידע, וכל זה מה שהטבעת מכסף, אבל אם זה זהב, אין בזה טוב, וכמו כן אם זה ברזל כי זה הקישוט של אנשי הגיהינום, או נחושת על שם שמו של המילה רע, ומה שנעשה כולל אחד מקצות הג'ין, אנו מחפשים מקלט אצל אלוהים מכל רע . נאמר : הטבעת מציינת גם את האב ואת האישה, או רכישה של שפחה, בית, חיה, כסף או אפוטרופסות, ואם זה מזהב, הרי זו השפלה של גבר, ונאמר כי מי שרואה שהוא חובש טבעת ברזל, זה מעיד על טוב שהוא משיג אחרי עייפות, ואם זה מזהב ויש לו ציפורן זה קשה . הטבעות החלולות והדוממות תמיד טובות, והטבעות המנופחות שיש בהן מילוי מעידות על התנקשות והונאה, משום שיש בהן משהו מוסתר, או שהן מצביעות על תקווה למשהו גדול והרבה יתרונות מכיוון שעצמותיהן גדולות ממשקלן ובאשר לטבעות קרן או שנהב, הן ראויות לשבח לנשים . ונאמר שהטבעת היא סולטן גדול, והטבעת היא מקור המלך, האונה היא יוקרתו, החותם הוא המותר של הסולטאן, כספו והמנדט, והטבעת היא פקודתו ו איסורו, והכיתוב בו הוא כוונתו וכוונתו . מי שחושב שהמלך הטביע את דמותו זוכה במהירות לסמכותו של המלך, אינו סותר אותו מכיוון שהחותמת חזקה מהטבעת . ומי שרואה שהוא חובש טבעת כסף, ואז מבצע אותה איפה שהוא רוצה, ומותר לו לעשות זאת, אז הוא יזכה בסמכות . ומי שרואה שהוא מוטבע עם חותם הח'ליף והוא מבני האשם או מהערבים, אז הוא משיג מנדט גדול, ואם הוא מהנאמן או שיש לו אב, אז אביו מת והופך להיות יורש, ואם אין לו אב, עניינו יהפוך למשהו המנוגד למה שהוא רוצה . ואם הוא ראה שלגורם חיצוני יש מנדט בטל . ומי שמוצא טבעת, יש לו כסף מהלא ערבים, או שנולד לו בן או נשוי, ומי שרואה את ציפורן הטבעת שלו הופך להיות לא יציב, סמכותו על ההפרדה מופרעת, ואם הוא רואה את ציפורן שלו נפל, בנו מת או הלך עם חלק מכספו . ומי שחוטף את טבעתו והוא מושל, אז הוא מוסר, רכושו נעלם, או שאשתו גרושה . ושעבור האישה הוא מות בעלה או האנשים הקרובים אליה ביותר, ונאמר שאם אדם עונד אותה, יחודש לו משהו המיוחס לזירה, ומי שרואה את הטבעת נשבר ונעלם והאונה נשארת, סמכותו תוסר ושמו, זיכרונו ויופיו יישארו . וטבעת הזהב היא כפירה והיא לא מוצאת חן בעיני דת ובגידה ברשותו ורמייה בעדרו, והטבעת עשויה מברזל של סולטן אמיץ או סוחר נבון, אך הוא בטל, והטבעת היא הובל על ידי שליט בו והם, והטבעת עם שתי האונות היא סמכות נראית ונסתרת, ואם הטבעת הזו היא של משהו המיוחס לסחר אז זה רווח ואם זה מיוחס לידע, אז זה מרפא אנשים של דת והעולם . והידוק הטבעת מעיד על נוחות ופות . מי שלווה טבעת, אז יש לו משהו שאין לו הישרדות, ומי שמכה בטבעת מנומשת, יש לו משהו שהוא מעולם לא היה בבעלותו, כמו בית, חיה, עוזרת בית או ילד . ואם הוא רואה טבעות שנמכרות בשוק, אז הוא מוכר את הרכוש של ראשי האנשים . אם הוא רואה את השמים גשמים כלבי ים, יהיו לו ילדים באותה שנה . הטבעת מיועדת לערבים לאישה, ועל טבעת הזהב נאמר שהיא אישה שכספה נעלם . ומי שאוטם את זה עם טבעת על הזרת שלו, ואז מסיר אותה ממנה ומכניס אותה למשהו אחר, אז הוא מוביל כנגד אשתו וקורא לשחיתות, ואם הוא רואה שהטבעת שלו על אצבע הטבעת שלו פעם אחת שלו ניצחון ופעם באמצע בלי להיות סביבו אז אשתו בגדה בו . מי שמוכר את הטבעת שלו לדירה, קמח או שומשום, הוא משאיר את אשתו עם מילים טובות או כסף . הציפורן נולדת, ואם שן הטבעת שלו היא מהותית, אז זה כוח עם טוב, פאר, כסף גדול, זיכרון ותפארת . אם ציפורן שלו הייתה של אקוומרינה, אם הוא היה שליט, הוא היה אמיץ, מלכותי וחזק, ואם הוא היה בילד, הוא היה ילד מנומס שהיה שק, ואם ציפורן שלו הייתה חרוזים, אז הוא היה סמכות חלשה ומעליבה, ואם הציפורן הייתה ירוקה ספיר, אז הוא נולד בשבילו ילד של מאמין שהוא עולם של הבנה, והטבעת היא מעץ של אישה צבועה או מלך של צביעות, ואם אישה קיבלה טבעת, היא הייתה מתחתנת או יולדת . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו הטבעת שלי נשברה . הוא אמר אם אתה מאמין שתתגרש מאשתך . עברו שלושה ימים בלבד לפני שהתגרש ממנה . גבר בא אליו ואמר : ראיתי שיש לי טבעת ביד שאאטום אותה בפי גברים וברחם של נשים, אז הוא אמר, אתה גבר שקורא בכל פעם למואזין מלבד התקופה בחודש הרמדאן, אז אסור לאנשים לאכול ולאכול . ומי שרואה שזה חותם לאדם על חימר, אז מי שחתום לו יזכה בסמכות מבעל הטבעת . ומי שרואה שמלך או שליט נתן לו את הטבעת שלו, הוא שם אותה והוא היה ראוי לכך, והוא הגיע לשלטון, אחרת הוא היה מחזיר את זה לעם שראה אותו או את השבט שלו או קרא לו בין העם או מקבילו בהם, ומכירת הטבעת שנפרדה מהאישה ….

אם תולעים או כינים או מה שמאכיל בבטן יוצאים מפי הטבעת שלו, אז כמה מקרובי משפחתו הקרובים ביותר עוזבים אותו

…מלך עייף, או שהוא משוחרר ממצוקה שבאה ממלך, כך שאם הוא לווה טבעת, יש לו משהו שאין לו הישרדות . ואם הוא רואה טבעות שנמכרות בשוק, אז הוא קונה את הרכוש של ראשי העם . אם הוא יראה שהשמים מטפטפים גשמים, יהיו לו ילדים באותה שנה . אם הרווק יראה שהוא שם טבעת, הוא יתחתן עם אישה עשירה, בתולה . אם הטבעת מזהב, היא אישה שכספה נעלם . אם הוא חותם אותה עם טבעת על הזרת שלו, ואז מסיר אותה ממנה ומכניס אותה לניצחון שלו, ואז מוריד אותה ומניח אותה באמצע, ואז הוא פוגע באשתו . אם הוא רואה שהטבעת שלו על הזרת שלו היא פעם אחת בניצחונו והיא באמצע, אז אשתו בוגדת בו . אם הוא מוכר את הטבעת שלו לדירה, קמח או שומשום, אז הוא משאיר את אשתו עם מילים טובות או כסף . וגם נולד האונה . אם שן הטבעת שלו היא מהותית, אז זה כוח עם יוקרה, פאר, כסף גדול וגאווה, ואם שן הטבעת שלו היא של אקוומרינה והוא שליט, אז זו סמכות חזקה ואמיצה ומלכותית, ואם הציפורן שלה היא כוח, הרי שהיא סמכות חלשה ומעליבה, ואם הציפורן היא ספיר ירוק, הוא נולד לו בן מאמין והבנה של חוכמה . הטבעת עשויה מעץ אישה צבועה, ואם נותנים לאישה טבעת היא תתחתן או תביא לעולם . ומי שאוטם את אחד הגברים בטבעת זהב, השליט יקשור אותה, או שהוא ייפגע מפחד, מצוקה, כעס או צער . או שאדם כועס על בנו או על אשתו . ונאמר : מי שמקבל טבעת יקבל אישה יפה, והרבה טוב, או שהוא שומע חדשות שהוא מרוצה . ומי שעונד טבעת עם שתי אונות, אחת מהן לתחתית כף היד, והשנייה לגב כף היד, והוא שובר כל אחת מהן אינה סותרת את השנייה, ואז הוא עוקב אחרי שתי מצבים, שניהם גלויים ופנימה . ומי שעונד טבעת נופך מזהב, הוא ירושש, והוא לוקח את הטבעת מהמלך בית לגור בו, או כסף שהוא משיג או אישה שהוא מתחתן איתה . לקיחת הטבעת מאלוהים אדירים עבור הסגפן והמתפלל היא ביטחון מאלוהים אדירים מרע . ולקחת את הטבעת מהנביא, יהי רצון שתפילתו של האל ושלום עליו, או מהעולם הבשורה הטובה של השגת ידע, אם הטבעת היא מכסף, ואם היא מזהב, אין בה שום טוב , וכמו כן אם זה ברזל כי זה הקישוט של אנשי הגיהינום, וכמו כן אם זה נחושת, בגלל מה שהוא מכיל מילים רעות . ואת הטבעת של סולטן עופרת בה והם . ומי שראה בקרב המלכים שיש לו את חותם שלמה בידו, עליו השלום, זה הצביע על התרחבות ממלכתו, על כיבוש האזורים שלו ועל הגעתו למטרות, ואולי הוא היה מוריד את נחלתו ואז תחזור אליו, גם אם הוא היה אחד מאלה שחיו מעליית האלפים, שהרוויחו מכך הכנסה גדולה . ומי שרואה שהוא שולח את חותמו לעמו, אז הם מחזירים אותו, ואז הוא דרשות לעם והם מחזירים לו . ומי שרואה שהטבעת שלו נחטפת ממנו קשות, אז הסמכות שלו תוסר ממנו . ומי שרואה שהטבעת שלו אבדה, הוא נכנס אליה בכוחו או במה שיש לו משהו ששונא אותו ….

…ומי שרואה שמשהו לא צריך לצאת מפי הטבעת שלו, או שנכנס אליו משהו כמוהו, אין בזה טוב ….

…ומי שיראה דם שיוצא מפי הטבעת שלו, ואם זה משפיע על גופו או על בגדיו, הוא יקבל כסף אסור ….

ומי שרואה שהוא פולט ממנו ריח ריחני, זה שבח וזיכרון יפה, ואם הוא רואה שהוא נגד זה, ידחה אותו ….

אם יצא ממנו דם, זה חטאו . אם הוא מוכתם בזה, כסף אסור יוצא מזה, ונאמר שדם יצא מהמעבר האחורי לילדים ….

…זה בחלום שהביע הבעל והכסף . מי שיראה את פי הטבעת חסום, הוא ימות . הדוגווד הוא איש עבד . ונאמר : הוא איש קרן ומתופף . ונאמר : זה חלק מהגילוי עריות . ונאמר : הוא אדם ששומר סודות . ומי שרואה עגל של אדם, הוא ירוויח ממנו סידור . ומי חתך את פי הטבעת שלו, חתך רחם . ומי שרואה את פי הטבעת של האדם, אז הוא רואה פרצוף זועף, ואם יצא ממנו דם או צואה, כסף יצא מזה לפי זה . יציאת צואה ממצב אחר מאשר העמדה הרגילה, יציאת כסף ללא ריבית . ונאמר : הקטע האחורי הוא גבר טיפשי, והאישה האלמונית ארגנה את ניהול העולם לזה שראה . ומי שרואה את התולעים יוצאות מפי הטבעת שלו, ילדיו נפרדים . אם הדם יוצא מהחלק האחורי, זה הילדים של הילדים . ומי שמוכתם בדם שיצא ממנו, כסף אסור . ומי שיצא מפי הטבעת או מהבטן עם סמרטוט, הוא הפריד עם יחיד, שאכל מהכסף עבור משפחתו . תיק, חזה, חנות, בית, חנות או חדר ישיבות של גבר . ואולי הקטע האחורי בחלום מתייחס למה שהוא עוסק בזמן שהוא ער, כמו סכינים, מכנסיים או מחצלות שעליהם הוא יושב, או שעליהם הוא רוכב על חיה או אוכף . אולי זה הצביע על צייתנות ואי ציות של בעליו, ואולי זה הצביע על דלת סודו או על משרתו הישיר של עפרו, ואולי הוא הצביע על טיפול באבל, והוא מעיד על המרזב הנלווה לעפר הבית. , והמשוט מציין את הבית השומם שאיש אינו מבקר בו, או את האדמה הבוצית שאיש אינו מטפח , ואף אחד לא קוצר אותה, והיא מעידה על אדם הפונה מאנשים בגלל רועו ובורותו, או מקום הכפירה וחוסר מוסריות, ואולי המעבר האחורי מצביע על הפה הנמוג, ומעיד על השמחות וההנאה, ואם מי שהיה לו יד נראה בחלום עלייה רעה, הוא ציין שהוא מתכנן לזחול להילחם . ומי שרואה כי טווס הגיח מפי הטבעת שלו, ונולדה לו ילדה יפה, ואם יצא דג נולדה לו ילדה מכוערת, ואם זה היה תולעים או כינים, אז הוא הופרד מקרוביו , ואם הוא יצא ממנו כמו נחשים, אז הם בכל מקרה זרים ….

…ומי שרואה שהוא שם את הטבעת שלו באמון על מישהו או נתן לו ואז מחזיר לו את הטבעת שלו, אז הוא מאורס לאישה והוא לא עונה על זה, ומי שרואה שהוא שבר את הטבעת שלו לחצי , אז זה מעיד על התרחשות חלוקה בינו לבין משפחתו ….

…ומי שרואה שעיניו לבנות, זה מעיד על אורך עצבותו, כי אלוהים אדירים אמר ~ ועיניו היו לבנות בגלל עצב .~…

הטבעת היא בחלום דת האיסלאם, ומי שרואה שהוא לקח טבעת אז הוא דבק בדת האיסלאם . והטבעת על הדלת מעידה על השער, הגבה או כלב השמירה, ואם הטבעת מזהב או כסף, זו עדות לתפארת, לגובה ולרכוש . והדלת מצלצלת כמו הגבה, השליח והמבשר . ומי שרואה את הליבה שלה בשתי טבעות, הוא חייב חוב לשני אנשים . אם הוא רואה שהוא משך את טבעת הדלת שלו, אז הוא נכנס לכפירה ….

…והוא סיפר שאדם בא לאבן סירין ואמר, ראיתי כאילו הטבעת שלי נשברה. הוא אמר שאם אתה מאמין לחזון שלך, התגרשתי מאשתך ….

…האם המיומנות שלי בפרשנות החזונות והחלומות של משפחתי הופכת אותי לייצוגית? יש גבר או אישה שקוראים במדע הפרשנות של חזונות וחלומות, ואהבתו למדע זה מתפתחת כדי לנסות לפרש את חלומותיו, וזה עשוי להתפתח לפרשנות לסובבים אותו, במיוחד לקרובים אליו. והוא עשוי להצליח לפרש את חלקם או רבים מהם, על פי כושר ההמצאה, החזקה והתרבות שלו . ילדה עשויה להצליח כאשר היא שומעת כמה חזיונות מאמה ובהם חוזר על עצמו סמל הגשם, וזה, למשל, אך לא מוגבל, לדעת מה נכון לקבוע את משמעותו לראות את אמה בפרט, ו זה אפשרי, אבל השאלה שלי היא : האם היא תצליח כשהיא תשב מול נשים רבות ועשויה האם היא לא מכירה אותן לדעת את משמעות הסמל עצמו ומצפה שמשמעותו המתאימה לכל מי ששואל אותה? אחד מהם עשוי להצליח לבטא את ראייתו של עמיתו פעם אחת באנלוגיה, למשל, על ביטוי חזון שבאמצעותו מישהו המיומן באומנות זו, אך הוא לא יוכל להביע חזונות דומים לחבר אחר. בגלל ההבדל בין חברו לשואלים אחרים, וזה דומה מאוד למי שנותן לבנו תרופות בכדי להקל על החום, אך הוא אינו מסוגל ואף עשוי להיחשב כמבצע אם הוא חילק לו תרופה אחרת במחלה אחרת, הנושא חמור מאוד, מכיוון שהחזונות אינם נמדדים זה בזה בביטוי וכאן קושי; לכן, הקריטריון הוא לא בכושר ההמצאה של ככה וכך, הצלחתו בפרשנות היא לא רק עבור משפחתו ומשפחתו, אלא שהסטנדרט הוא רחב ומקיף מזה, ולכן אמרתי את מה שאמרתי קודם. מי שרוצה להיות אקספרסיסט מצליח, עליו להתאמן וזה בביטוי חזונות לדגימות רבות ללא ידיעה מעמיקה עליהם, וקצב החזון על פי המשמעות המיועדת הנכונה, המפרט אותו על פי גודל בעליו . ההצלחה של אדם להביע את חזונות עמיתיו, והצלחתו של אדם להביע את חזונות משפחתו אינה מספיקה בכדי להעניק לו את התואר [ אקספרסיבי ] , ומה שמוצג מעת לעת בנושא זה של סיפורים עבור חלקם בהצלחתם בביטוי חזונות או חלומות של משפחה או חברים נופלים בסעיף זה, אנא שימו לב. על ההבדל הזה…

…אם הוא ראה בבטן תולעת אוכלת מהבטן, אז הם היו ילדיו שאוכלים מכספו . הכינים הן ילדים של אדם, ואם הוא רואה שהוא מפזר כינים או תולעים מגופו או מכמה מחבריו, והוא רואה שהם מאוד על גופו, בגדיו או אחד מהם, אז הבעלים של זה יכה כסף, צניעות וילדים ….

…ומי שחושב שהוא בונה את מה שהוא לא צריך לבנות, אז הוא עולה לעצמו את מה שאין לו כוח איתו ….

…ומי שיראה בעיניים לבנות, הוא יהיה עצוב וחולה ….

…ומי שרואה שציפת הטבעת שלו נשרה, אז יוסרו פני סמכותו ונוכחותו ….

…ומי שיראה שהוא מכר את הטבעת שלו, הוא ישפיע על משהו שהוא בבעלותו ומקבל ….

…באשר לפות ופי הטבעת, יש הרבה פנים למי שמביע אותה . מי שרואה שיש לאשתו נרתיק אחד, אז הוא מציין ששתי עבודות אירעו לו, כך שאחת מהן תייצר והשנייה תפסיק ….

…אם הוא יראה את פי הטבעת שלו, הוא ישיג אותו ממנו אם הוא צעיר . ואם הוא היה שייח 'ידוע, אז הוא היה מחתים אותו במו עיניו בשורות, ואם הוא לא היה ידוע, אז היה משיג ניהול מהמקום שלא הרגיש . אם גבר מגלה אותו עד שהוא מראה את חוסר האונים שלו, אז הוא חושף זאת למשפחתו ….

…ומי שרואה שהוא נתן את הטבעת שלו למישהו במתנה שהיא בלתי הפיכה, אז הוא ייסוג מכמה מבעליו בטובתו, ואם הוא מתכוון לחזור, הוא יחזור לזה ….

…ומי שיראה שהוא מבקש את הטבעת שלו בזמן שהוא בידו, אז יקרה לו צו עד שהוא בטוח שמה שיש ברשותו ילך ושום דבר לא ילך אליו ועניינו יהיה טוב ובטוח ….

…ומי שרואה שהוא רוכב על המנוף שלי, זה מעיד על עוניו ונפילתו לגלות ….

…ומי שרואה שהוא כותב בעט בזמן שהוא אמא שלי, אין בזה שום טוב, וזה עשוי להעיד על מותו הקרוב ….

ומי שרואה כינים יוצאות מבשרו, ילדיו יאכלו את כספו ….

…ומי שרואה שתולעים אוכלות מבשרו, ילדיו וצניעות אוכל מכספו ….

תולעים : בבטן, ילדיו שהם קרדית הכסף שלו : תולעי המשי : נתיני הסולטאן ….

הוא הרגיש שבעיניו לבן יותר ואז פינה אותו זה מגלה מכוסה על ידי השמחה ונאמר והנאה, ואמר שחלק מהמעברים ראו במו עיניו לבן יותר ואז אנגלתה זה פוגש בבעייב יש נסתר ארוך או מי שמוקיר את זה גם אם אני מודאג אני הולך לאלוהים, הדאגה העיקרית שלו, ומורת רוחו על הפסוק ~ כאשר באשיר בא נאום על פניו ~ , הפסוק ….

…ומי שרואה שהטבעת שלו אבדה, אז מה שהוא שונא או קשה לו ייכנס לכוחו או לפרנסתו ….

ומי שרואה שיש לו צווארון מזהב או כסף או משהו אחר, אז הוא התמיד בשחיתות דתו, ומי שרואה שיש לו אזור שאינו ממותק, אז הוא פוגע בבן או אח או אדם שמודע לזה מהאנשים. אם זה ימותק, אז הוא יכה בעושר שאינו מפורסם בזאת, או שבן שורר בביתו ומי שרואה יותר מהאזור זה הכי טוב…

…ומי שרואה שהטבעת שלו נשברה ואבדה ונשארה מהאונה, זה מעיד על היעלמות מעמדו וכבודו, אך קשיותו ומראהו יהיו זהים ….

…ומי שרואה שניתנה לו טבעת לאטום, אז הוא מחזיק במשהו שמעולם לא היה בבעלותו, ומי שרואה שהוא אטום בטבעת כסף לבנה, אז ילד צדיק ייוולד לו, ואם הוא הוא אדום, הילד שלו מושחת, ואם הוא שחור הוא יוכיח שהוא משפיל ומשפיל, ואם הוא רואה שהוא הכה טבעת בזמן שהוא נמצא במסגד, תפילה או פולחן, הוא הבעלים של אישה, ואם הוא חזק ואז הוא מכה בשיא או סוחר, הוא ירוויח. ומי שרואה שניתנה לו טבעת זהב, אז הוא כמו זהב, חלק ממה שבבעלותו ייעלם ממנו או ששליט יכעס עליו. אקוומרין, הוא חי זמן רב, ומי שרואה שהטבעת שלו נלקחה ממנו, אז הסמכות שלו מוסרת ממנו, ואם הוא רואה שהוא אבוד, אז מה שהוא שונא נכנס אליו, ואם הוא רואה שזה נשבר או נפל, אז זה מצביע על כך שמעמדו נפל או שכספו נעלם או שהוא משאיר את אשתו עם מוות או חיים או בסמוך למועד האחרון או מותו בנו, ואם האישה רואה את זה, זה מותה בעל, ומי שרואה שציפת טבעתו נפלה, אזי פנים סמכותו ונוכחותו יוסרו…