…ומי שרואה שהוא מקיים את תפילת החובה ותפילתו הושלמה ונשיקתו מתיישרת, אז מתמלא הצורך שלו והוא מגיע למה שקיווה. ואם הוא רואה שהוא מתפלל את פאג'ר, אז הוא הרוויח מותר או הבטחה שהיא טובה או רעה, ואם הוא יראה שהוא מתפלל את תפילת הדהר, הוא ינצח על כל מה שהוא מבקש לעניין העולם הזה והבא. אם הוא רואה שהוא מתפלל ביום שישי, אז הוא ישלים את מה שהוא רוצה ויגיע למה שהוא מקווה, ואם הוא רואה שהוא מתפלל לאסר, זה רצון, אבל אחרי קשיים, ואם הוא רואה שהוא מתפלל מגריב, אז העניין שהוא ביקש מבחינת טוב או רע עבר, ואם הוא רואה שהוא מתפלל ארוחת ערב, אז הוא מתייחס לקרוביו ומגיע אליו לעונג ונאמר שקרה לו מרמה ובכי, ותנאי במה שציין הוא שהוא מקיים כל תפילה במועד לחלוטין, ואם יש בה ירידה או עלייה, זה מנוגד למה שהוזכר ומי שרואה שהוא מתפלל תפילה שהוחמצה מהתפילות הללו , ואז הוא מציין את מילוי דתו ומי שרואה שהוא מתפלל זמן קצר בתפילתו ואז הוא נוסע ומזה הוא ראה שהוא מתפלל לילה או יום מיותרים, אז הוא עושה מעשה צדק. ומי שרואה שהוא מתפלל כשהוא צוחק עליו, אז יש לו הרבה הסחת דעת ממנו. ומי שרואה שהוא מתפלל כשהוא צופה או במקום שאסור לתפילה, אז הוא השחית את הדת, ומי שרואה שהוא מתפלל ללא כיבוי, אז הוא חולה. הוא מתפלל מזרחה או מערבה, כפי שסטה מהאיסלאם ואולי עתר לאשתו. ד נאמר כי אנשי המסגד מתפללים למעט צ'יבלה, וכל מי שרואה מלומד שמתפלל ללא ציבלה או פועל בניגוד לסונה. , או שהוא מתפלל על הכעבה הפר את השריעה ועקב אחר הגחמות ומי שרואה שהוא מתפלל במדבר, זה גם נסיעה או חג'ג ', ומי שרואה שהוא מתפלל באחד משלושת המסגדים, זה עדות ל הכפלת שכרו וקבלת מעשיו. ומי שרואה שהוא מתפלל על בעל חיים, זה התרחשותם, ומי שרואה שהתפילה החמיצה את זמנה ולא מוצא מקום להתפלל בה בעניין קושי…

…מי שרואה שהוא נמצא בעיצומו של מישהו בעיצומו, אז זה לפי מי שמביע את זה כהרג ופסיקתו ….

…הוא הערב והערב, וראייתו עשויה להצביע על פחד, ואולי בשיא הגורל, הנשיאות, ההתקדמות, הצורך בסגן טוב ואוסר . אולי היא הצביעה על הגבה, על האב, האם או הפרופסור. אם בחלום הוא הפך לאימאם והתפלל עם אנשים שפנו אל הצ'יבלה בטוהר מוחלט, לא יותר ולא פחות, בה, ואם הוא ראוי לאפוטרופסות, לפסיקה, או להתמודד עם מה שמועיל לעם, זה יקרה לו, וייתכן שהוא נכנס בעצמו בערבות או בחסות קבוצתית או שהוא השתתף בעם שמקווה לטוב מהם, ואם הוא התפלל עם אנשים אחרים מלבד הקיבלה, הוא בגד בחבריו וקנה את הכפירה שלו , וייתכן שהוא ביצע משהו אסור והעם מבקש ממנו את זה איתו, ומי שרואה שהוא מצווה על עם בתפילה אז הוא עוקב אחר מצב בו הוא מסתגל לאחר שנשיקתו ישר, תפילתו הושלמה, או שהוא מזמין אנשים או אוסר עליהם . ומי שרואה שהוא מוביל אלמונים במקום לא ידוע ולא יודע מה לקרוא, אז הוא לכבוד המוות . ואם אישה רואה שהיא מובילה תפילת גברים, היא מתה כי היא לא מתאימה להנחיית התפילות, אז זה רק כשהיא מתה לפניהם כשהם מתפללים עליה . כמו כן, אם הוא רואה אדם שאינו מהראם שאינו יודע להתפלל או לקרוא, אז הוא מוביל עם, וכל מי שרואה שהוא מתפלל בעם העומד בישיבה, אז הוא לא עובר על זכויותיו, אבל הם נופל בזכויותיו, או שחזונותיו מצביעים על כך שהוא מתחייב לעם חולה, ואם הוא מתפלל איתם בישיבה בזמן שהם עומדים ויושבים אז הוא לא מתקצר בעניין שהוא משתלט עליו, אם הוא מתפלל עם עם שעמד וישיבה, אז הוא ממלא אחר פקודת העשירים והעניים, ואם הוא מתפלל איתם בישיבה בזמן שהם יושבים, אז הם מקללים על ידי טביעה או גניבת בגדים או עוני . אם הוא רואה שהוא מתפלל עם נשים, אז הוא מקיים את הפקודה של עם חלש. אם אם העם בצד שלו, או שהוא שוכב ולבש בגדים לבנים, והוא מכחיש את עמדתו, והוא לא קורא בתפילתו או אומר טאקביר, אז הוא ימות ואנשים יתפללו עליו . אם המושל רואה את עצמו מוביל את העם, הוא מבודד וכספו נעלם . מי שמתפלל עם גברים ונשים ישיג שיפוט בקרב העם אם הוא ראוי לכך, אחרת הוא יוכל לתווך ולהתפייס בין אנשים . וכל מי שרואה שהוא השלים את התפילה עם העם, המשימה שלו תתמלא, ואם תפילתו נקטעת, האפוטרופסות שלו נקטעת ופסיקותיו ודבריו אינם מיושמים, ואם הוא מתפלל לבד והעם מתפלל באופן פרטני, ואז הם בחוץ . ואם הוא מתפלל תפילה מיותרת, הוא נכנס לערבות שלא תפגע בו, ואם העם הפך אותו לאימאם, אז הוא יירש ירושה . אם הוא חושב שהוא מוביל אנשים, ולא קורא טוב, אז הוא מבקש משהו והוא לא מוצא אותו . ומי שמתפלל עם עם על גג, אז הוא יעשה טוב לאנשים ויהיה לו מוניטין מבחינת ההלוואה או הצדקה שלו ….

…ומי שרואה שהוא מתפלל בעמידה בזמן שהעם מתפלל מאחוריו יושב בשקט, אז הוא ממלא אחר פקודה אליה לא מוליכים את מי שמיוחס לאותו עניין ….

…ומי שרואה את הכלי של מישהו בצווארו או שהוא של מישהו אחר, אין בו טוב ….

…ומי שרואה שהוא היכה מישהו בחרב ולא חתך ולא עקב אחריו, אז זה מתפרש על ידי התרחשות הדיבור ממנו למישהו ואינו משפיע עליו . ומי שרואה שהוא מכה בחרב מישהו ועושה לו חבר, אז זה מעיד על מתן פקודה לקבוצת צאצאי ההרוגים ההם ….

…מה אתה חושב על אלה שמתעקשים עליך לפרש כמה חלומות אימתניים? אני מתייחס אליהם במה שלמדתי מהסונה על סמכות שליח האלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בכך שלא הביע חלומות כאלה ושומר עליהם על פי האמור . עובדה שאני עצובה מכיוון שרבים לא מבינים את נקודת המבט הזו, אבל הייתי רוצה שידעו שהטוב עבורם הוא בכך שהם לא מבטאים את זה, והם לא מחפשים מישהו שיעבור את זה בשבילם, כמו הוא עלול לחצות את זה בצורה ממהרת ומפחידה, ובאותה עת זה עלול ליפול, ברוך השם, ובאותה עת חרטה לא יכולה להועיל ….

…ומי שרואה שהוא מתפלל בישיבה בזמן שאנשים עומדים מאחוריו, אז הביטוי שלו הוא נגד מה שהוזכר לעיל ….

…ומי שרואה שהוא מתפלל תפילה שהוחמצה מתפילות אלו, אז זה מעיד על מילוי חובו, ונאמר מי שראה שהתפלל תפילה וחסר לו משהו מזה, אז הוא נוסע ואם היא אישה ואז היא מסתתרת, ונאמר מי שראה שהוא לא השלים את תפילתו, הצורך שלו לא התמלא ….

…אם הוא רואה שהוא מתפלל ועוזב את המסגד, אז הוא ירוויח טוב ופרנסה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אם התפילה מורכבת, אז תתפשט על הארץ ותבקש את חסדו של אלוהים, וזכור את אלוהים הרבה, כדי שתצליח . ~…

…ומי שרואה שהוא מתפלל על הכעבה, אז הוא מבצע משהו שמפר את השריעה ….

…ומי שרואה שאדם מת מתפלל במקום שמעולם לא התפלל והתרשל בתפילתו, זה מעיד שהוא נעצר בחייו ונתן צדקה בצדקה, או שקרה ממנו מעשה טוב, אז הוא מחויב לעשות זאת ….

…אם הוא רואה שהוא מתפלל ואוכל דייסה, אז הוא מנשק אישה בזמן שהוא צם ….

…ומי שרואה שהוא מתפלל בזמן שהוא צובל, אז הוא מושחת בדתו ופוחת בענייניו ומקשה עליו ….

…מי שרואה שהוא מתפלל לכיוון מזרח, ואם הרואה ידוע בטובתו, הוא מבצע חג'ג ', ואם אחרת, נטייתו היא כלפי אנשי דהמה, ונאמר שמי שרואה שהוא האם התפילה מזרחה או מערבה עשויה לסטות מהאיסלאם על ידי פעולה הסותרת את השריעה ….

…ומי שרואה שהוא מתפלל במדבר, אז הוא או נוסע או חג'ג ' ….

…ומי שרואה שהוא מתפלל בשכרות, אז הוא נושא עדות שוא על האומר הקב~ה ~ אל תתקרב לתפילה בזמן שאתה שיכור עד שאתה יודע מה אתה אומר .~…

…ומי שראה שהוא מתפלל לכיוון צפון, מפנה את כיוון הצ'יבלה, אז הוא דחה את האיסלאם מאחורי גבו מכיוון שהקב~ה אמר, ~אנו דוחים את זה מאחורי גבם. ~ וייתכן שהוא שאל אישה שניהלה אותה או עבד עליה עם מישהו אחר , ואמר שחלק מהם עשויים להעניק תשובה על כך אם הרואה הוא מאנשי הדת והצדק ….

…אם הוא מתפלל לבד ואנשים מתפללים באופן אינדיבידואלי, אז הם בחוץ ….

…אם הוא יראה כאילו הוא מתפלל שתי rak'ah עבור זוהר, Asr, או Atma, אז הוא ייסע . אם היא רואה אישה כמוה, היא מסתתרת מיומה ….

…ומי שרואה שהוא מתפלל כל הלילה, אז הוא ישיג טוב בעולם הזה ובעולם הבא בחלקו הגדול ביותר מאלוהים אדירים ….

…ומי שרואה שהוא מתפלל מגריב, עליו לתקן את הדרוש למשפחתו ….

…ומי שרואה שהוא מתפלל עם אנשים מיותרים, הוא נכנס לערבות שאינה פוגעת בו, ונאמר שמי שרואה שהוא הפך לאימאם יירש ירושה מהאמירה הקב~ה, ~אנחנו עושים אותם לאימאמים ועושים אותם היורשים . ~…

…וכל מי שרואה שהוא מתפלל נאפיל עושה מעשה צדק שבאמצעותו הוא מקרב את אלוהים אדירים, גם אם תפילת נאפיל שטחית בלילה מעידה שהוא מתברך במשהו ראוי לשבח משום שהקב~ה אמר ~ ומלילה , אז תפארו אותו , והוא יקבל תמורה עבורכם. ~ הפסוק, ואולי הוא הצטרף ללב הפיזור של תשוקותיהם, ונאמר שהם נעלמו ועצב ….

…ומי שרואה שהוא מתפלל על קיר וכדומה, אז הוא יכנע לחלק מהשליטים ….

…ומי שרואה שהוא מתפלל את 'אסר', זה מעיד שהוא העביר את העניין בו הוא נמצא או שאל את רובו, ונשאר ממנו מעט ….

…ומי שרואה שהוא מתפלל ללא כיבוי, אז הוא יחלה ….

…ומי שרואה שהוא מתפלל בישיבה ללא תירוץ, אז עבודתו לקויה ….

…ומי שרואה מלומד מתפלל מלבד כיוון הצ'יבלה או עושה משהו מנוגד לסונה, אז הוא הפר את השריעה ועקב אחר גחמות ורצונות ….

…ומי שרואה את זה כאילו הוא מתפלל בקודש : חדשות טובות, כי אלוהים אדירים אמר : ~ המלאכים קראו לו בזמן שהוא עומד ומתפלל בקודש .~ אם בעל החזון היה אישה שילדה בן . ומי שרואה את זה כאילו הוא מקיים תפילה שאינה זמנה במיהרב, אז זה יהיה טוב אחריו . אם הוא רואה שטיפה אחת, שתיים או שלוש של מיראב נשחקו, אז כל טיפה של אבן באב ווג'יה נולדת לו . והמהראב היה במקור אימאם ראשי ….

…ומי שרואה שהוא מתפלל בישיבה או בשכיבה, אז זה מעיד על חוסר יכולתו לעשות דברים, וזה עשוי להצביע על חולשה של הגוף או של זקנה ….

…ומי שרואה שהוא מתפלל בשוק, אין בזה טוב, ונאמר שמי שראה שהוא מוביל עם למקום שדורש זאת, ואז הישן של אותו מקום מסתכל עליו בטוב והוא מקבל התקדמות על פני אחרים והאמרה נשמעת ….