…ומי שרואה שיש לו יחסי מין עם אישה מתה ידועה, אז הוא ישיג טוב ומה שהוא מקווה שיושג במונחים שלא נספרים, ואם המת הוא אדם ידוע אז גם טוב יקרה. יש לו יחסי מין עם אשתו המנוחה, כך שאין בו טוב, ומי שרואה שאדם מת מקיים עמו יחסי אישות, זה מצביע על כך שהפרשת כספי המת הגיעה למחפש….

…באשר לנשיקה, מי שרואה שהוא מנשק אישה מעוטרת או מקיים איתה יחסי מין, אז הוא מתחתן עם אישה שבעלה נפטר, והוא מרוויח מכספה ומבן, והוא נהיה טוב באותה שנה וזה נאמר שהוא רוצה את העולם. ומי שרואה גבר מתנשק ומקיים איתו יחסי מין ומתערבב איתו מתערבב עם תאווה, אז הפרשנות שלו היא כמו פרשנות לנישואין, ואם לא עם רצון, אז הוא מקבל את ההשפעה טובה ומי שרואה שהוא מקבל מת ואז מהלך הנישואין מתקדם בפרשנות וחלקם אמרו שמי שראה שהוא מקבל מת מתוך רצון, אז הוא מחבר אותו עם טוב, ומי שרואה שהמת מנשק אותו, הוא מגיע אליו מכספו של זה מת או ממעשיו עדיף, ומי שרואה שהוא נמצא לפני ידו של מישהו, אז הוא מושפל על ידו, כמו גם מנשק את הברך. ואיש ומי שרואה שמישהו נמצא לפני האדמה, אז עדיף וגבוה יותר לעתיד עבורו וכל מי שרואה שהוא לפני אהובתו, אז הוא כפוף והשפלה אליו…

…ומי שרואה שיש לו יחסי מין עם אישה נוצרייה, אז הוא יכה את הסולטאן בכסף בו הוא נולד, ונאמר שחזון הנישואין מעיד על הנאת העין והשגת ההנאה, ואולי יחסי מין גילוי עריות מעידים על הילד האסור, ואולי נישואיו של האיש לאמו מעידים על מותו בעיירה בה נולד גם אם נעדר ממנה. התקדם מהפסוק, ונאמר שרק מי ששובר את רחם או נופל מזכויותיו אינו רואה זאת, והוא עשוי לחזור לאחר מכן ….

…דינוזאור : להראות לאויב של מכוער צורה, וכי האויב הזה אין מה להפסיד Fraath עולה כי האויב התייאש עויני דרכיו – אל ההכחדה של בעלי חיים זה – וההבטחות מזויפות מופע של כמה חברות או מוסדות אל העובדה כי הרכב של המילה ( דינוזאור ) העולם הוא התוצאה של הלב של דת ….

…ומי שרואה שיש לו סוס קשור, הוא יקבל קצת כבוד וכבוד, ומי שרואה שיש לו סוס קשור, אז הוא ינצח את האויב של אלוהים ואת האויב שלו בגלל אמירת הקב~ה, ומעניבת הסוס אתה מפחד מאויבו של אללה ומאויבך איתו ….

…הבטחה : מי שיראה כאילו זו הבטחה טובה, הוא יעמוד בה . אם הוא יראה כאילו אויבו הבטיח לו טוב, יקרה לו משהו מאויבו או ממישהו אחר . אם הוא יראה כאילו אויבו הבטיח לו רע, אז הוא יכה טוב יותר מאויבו, או ממישהו אחר . עצת האויב מתעתעת מכיוון שאלוהים אדירים אמר בסיפורו של אדם עליו השלום, סיפור על השטן : “ האם אלך אותך אל עץ האלמוות ומלך שלא נשחק? ” וכל מעשיו של האויב נגדו, ולכן פירושם נגדם . ואחדות : בפירוש השפלה וחוסר, והדחת המלך ….

…ומי שרואה שהוא הרג נחש, הוא ירוויח את האויב, את בשרו, עצמותו, עורו ודם, בכסף של האויב ….

…ומי שרואה שהג'ין לוחש בחזהו, זה מעיד על חריצותו לעבוד את ה 'הכל יכול ואת עיסוקו בציות, ומי שרואה שג'ין חטף את בגדו. אם הוא עובד מבודד או חקלאי, הוא ייפגע, ומי שרואה שמאחוריו הוא חנון, אז הוא מציין את ניצחון האויב ומי שחושב שהוא מסוגל לג'ין בזמן שהם מצייתים לו, ואז זה מציין את השגת הכבוד ואת דרגת הסולטנות, ומי שרואה שהוא מחויב לג'ין, אז הוא מנצח את האויב, ומי שרואה שהוא בידי הג'ין, אז הוא מציין את שלו רהיטות, ומי שרואה שהוא מכיר את הג'ין של הקוראן, זו הנהגתו, ומי שרואה שג'ין נכנס לביתו אז הגנבים נכנסים אליו ומי שרואה שהוא ג'ין אם הוא אדם חולה מת או אדם מבוקש נכלא או הוסתר, אחרת הוא עשה מעשה הג'ין, וכל מי שרואה שהוא נאבק בג'ין, הוא רב, מתפשר או מביס אדם בעל ערמומיות ותושייה, כך שרובם משכנע את בעליו…

לראות את המגדלים והקירות, ומי שרואה שהוא נמצא במגדל, שיתייאש ממה שהוא מבקש, ואם הוא חולה מת, ומי שרואה את חומת הטירה נהרסה או חריץ ממנה, אז זה מעיד על מותו של שליטו, ואם הוא רואה שהוא בנה חומה על עצמו או על ביתו, אם הוא היה סולטן שהציל מאויבו או מהעניים, הוא היה מרוויח מכסף או רכוש שהוא מתחתן ומי שרואה את זה הוא נכנס למצור ואז הוא בטוח מרוע האויב, ואם הוא רואה שהוא יצא ממצור אז האויב מנצח.

…( באשר לעקרב, אויב חלש הוא זה שדוחה אותו, ומי שרואה שעקרב עוקץ אותו, אז הוא עוקף אחר האויב שלו ומשהו רע קורה לו. אם הוא רואה את זה ולא עוקץ אותו אלא שהוא פוחד מזה, האויב יעקוב אחריו, ואם הוא לא מפחד מזה, אז הוא לא נוגג בו ולא פוגע בו. בשר של עקרב מבושל, זה מכה בכמות קטנה של כסף, ואם זה הוא גולמי, ואז אויבו מפריע לו ומעביר ממנו מילים…

…סיקור : כניסתו לעיר מעידה על מגיפה, אם האנשים נמצאים בחלק ממנה, או שצבעו הוא צבע הדם או החום . וזה עשוי להצביע על כך שהוא נכנס לצבא צבאי בבטיחות או בחברה, אם לא היה לו עושר והאנשים לא היו מפחדים ממנו, אז אם הוא הרס כמה מבתיהם והעביר את כספם ובעלי החיים שלהם, זה אויב שמקנא בהם או בכוח המנסה נגדם, עד כדי הגדלת החזון ועדויות הערנות . חלקם אמרו שהתקפת האויב היא סוערת, והתקפה של האויב היא סוערת . אם הזרם עולה לחנויות, אז זה שיטפון או חיילי שליט לא צודק שתקפו, והזרם הוא אויב נשלט, ואם הוא רואה שהמרזבים זורמים ללא גשם, אז זה דם שנשפך בזה עיירה או יישוב . אם הוא רואה שהוא זרם מגשם ושפך את מימיו, אזי חששות אלה ניכרים מאנשי המקום ההוא, ופוריותה של מדינה שווה למרזבים, ואם המרזבים אינם מוקמים, הרי שהיא מתחת זה . אם המרזב ממוקד באדם, הוא ייסר . אם השביל השוטף מוביל לנהר, אז המלך הוא אויב שלו, והוא מבקש עזרה מאדם שנמלט מרועו . ומי שחושב שהוא שתה את הזרם מביתו, הוא יתייחס לאויב וימנע ממנו לפגוע במשפחתו או במותו . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי את ההפתעות זורמות בלי גשם, וראיתי אנשים לוקחים ממנו, אז אבן סירין אמר : אל תיקח ממנו . הגברים אמרו : לא עשיתי ולא לקחתי ממנו כלום, אז הוא אמר : עשית טוב, והיה זמן קצר בלבד עד למשפטו של אבן אל-מוחלב ….

…תבוסה, כי הכופרים זהים, כי אלוהים אדירים אומר : ~והוא גרם אימה בלבם .~ ובשביל המאמינים, ניצחון במלחמה . ומי שראה חייל צודק שנכנס לעיירה מובס, הם התברכו בניצחון ובניצחון, גם אם הם לא צודקים, הם ייענשו בעונש, ומי שראה מעוף ממוות או מרצח הצביע על כך שמועד אחרון שלו יהיה קרוב . כי אלוהים אדירים אומר : ~ תגיד, בריחה לא תועיל לך אם אתה בורח ממוות או מרצח . ” הפסוק . נאמר כי בריחת האויב בטוחה ומגיעה למוראד . כי אלוהים אדירים אמר : ~ברחתי מכם, כי פחדתי מכם, ואלוהי נתן לי משפט .~ ומי שקורא לאדם בזמן שהוא בורח ממנו, הוא לא מקבל את דבריו ולא מציית לו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אז תחינתי רק גברה בטיסה .~ ועל הבריחה נאמר שהוא מבטח, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אז תפנה לאלוהים, כי יש לך אזהרה ברורה ממנו .~ מי שייעלם מאויבו, הוא יזכה בניצחון . ואם האויב יראה אותו הוא היה נפגע מאויב אויבו. אם הוא רעד, רועד או שהמפרקים שלו נחלשים, הם היו מכה אותו ולא היו חזקים איתו . ולראות את הסוסים רצים בארצו או במקומו זה גשם וגשמים שוטפים . פחד הוא ביטחון, והמשפחות קשות ….

…אשכים : עירום האויבים שאיתם הם מגיעים אליו, ואם יראה את אשכיו מנותקים ללא נקע או פגיעה בהם, אז אויביו ינצחו ככל שיקבל מהאשכים, ואם יראה כי אשכיו הם גדולים או שיש להם כוח מעבר לגורלם, ואז הוא חדיר נשימה שאויביו לא יגיעו אליו רע . אולי הפרעתם הייתה הפרעת הנקבות מהילד, אם היו ראיות בחזון הטוב . מכיוון שהאשכים הם שתי הנקבות, והביצה השמאלית היא הנער, ואם הוא רואה שזה נלקח ממנו, בנו נפטר, והוא לא נולד אחריו . אם ראה שהוא נתן אותה לאחרים בחסד נפש ממנו, והיא ממנו, אז נולד לו ילד ללא בגרות והילד מיוחס למישהו אחר . אם הוא יראה כי האשכים שלו נמצאים בידי אדם ידוע, האיש יזכה בכך . אם האיש הוא אדם צעיר אז הוא האויב שלו, ואם הוא רואה שהוא אדון, הוא יכה בכסף שאויביו לא יכולים להבטיח . וראה אדם כאילו יש לו עשרה זכרים ואין לו אשך, אז הוא אמר את חזונו במעבר חצייה ואמר לו : יהיו לך עשרה בנים, ולא נולדת לך נקבה . באשר באזור הערווה : שלו הירידה תקפה הסונה, והגידול זה כסף וכוח המתקבל מהצד של אדם שאינו ערבי . אם ראה כאילו הסתכל בשיער הערווה שלו והוא לא ראה שיער כאילו מעולם לא נבט, הוא ציין עליו אבן בכסף או בשני הפסדים שיהיו לו . אם יש לו הרבה שיער כדי למשוך אותו דרך האדמה, אז הוא ירוויח הרבה כסף עם שחיתות בחובות, ובזבוז שנים ואבירות ….

…באשר לצליבה, כוחו של אדם ואולי זה היה ילד. חלקם אמרו שמי שראה שמשהו יוצא מגופו, אז הוא ייתן לו ילד. באשר לגב, כוח האדם, גבו ותמיכתו, אובדן, עוניו, זקנתו ואומללותו. מי שרואה שהוא נושא בעול כבד על גבו עושה חטאים, ומי שרואה סחורה על גבו, אז הוא החוב והשרשרת האחורית הם ילדים, ומי שרואה שיש לו מת על הגב, אז הוא לוקח טיפול במשפחת המתים, ומי שרואה את גבו הוא האויב שלו, הוא בטוח למשפחתו. באשר לגבו של הזקן, המנהל את העולם מטעמו, ומי שרואה את גב אויבו, הוא בטוח מצאצאיו. הוא ביצע קוץ, ונאמר כי התרחש מסע ומתקבל כסף, ומי שרואה את גבו או את גבו שבור, זה מותו של הבוס שלו….

…והראש הוא על חנית או עץ של ראשי בכיר, ומי שרואה את זה כאילו אחד מראשי האנשים נמצא בכלי עם דם עליו, הרי הוא אדם ראשי ששוכב לו . וכל מי שראה שצווארו הוכה וראשו הפנה ממנו, אם הוא היה חולה, הוא יירפא, או שהוא היה בחובות, או שהוא הסדיר את חובו, או אם חג'ג היה נחוץ . ואם הוא היה במצוקה או במלחמה, יהיה לו הקלה, ואם הוא ידע מי פגע בו, זה יקרה בידי מי שהכה אותו, ואם זה שהיכה אותו היה ילד שלא ובכל זאת הגיע לגיל ההתבגרות, אז זו ההקלה וההקלה שלו ממה שהוא נמצא ממצוקה או מחלה, וזה מותו במקרה הזה . כמו כן, אם הוא רואה בזמן שהוא חולה, מחלתו התארכה, חטאיו נפלו ממנו, או שהוא ידוע בטובתו, אז הוא יפגוש את אלוהים במצב הטוב ביותר וישחרר אותו . כך גם לגבי האישה שילדה, והחולה שהופסק, או כל מי שנמצא בים של האויב, ומה שמעידים עדות . אם הוא רואה את הצוואר מוכה על ידי מישהו שאין לו מצוקה או משהו ממה שתיארת, אז מה שיש בו אושר מנותק, והוא מופרד ממנו על ידי חלוקת מנהיגו, וסמכותו היא הוסר ממנו, ומצבו משתנה בכל ענייניו ….

…ומי שרואה שקבוצת נשים נמצאת במקום בזמן שהם מסתכלים עליו או שאחת מהן מזמינה אותו אליה, אז הוא בושה, והוא חף מפניו, ומטרתו עשויה לקרות לו אחר כך, ואת שלו האויב לא יוכל לו ….

…השוט הוא בחלום סימן למילוי צרכים וכפיית האויב . אם שוט שירד מהשמים הצביע על שנאה ויסורים . השוט הוא סולטן, ואם השבר נשבר בעת מכות הסולטן ילך, ואם הוא מתפצל הסולטן יוכפל . אם הוא ראה שהוא הכה את חמורו בשוט שלו, אז הוא קורא את אלוהים כל יכול בפרנסתו . אם הוא מכה בסוס שרכב עליו, אז הוא קורא לאלוהים למשהו שקשה לו . ואם הוא רואה שהוא מכה באדם ומרגיש כאב, אז הוא יתמרד ויתחרט, ואם הוא לא יפגע בו, אז הוא לא מקבל את ההטפה . אם דם מטפטף ממנו כשהוא מכים, אז זה לא צודק, ואם זה לא זורם אז זה נכון . אם הוא היה מוכה, עורו היה מפוצל מהמכה, וחטאו יוכפל . ואם השוט עקום בעת מכות, השכל עקום, או שהאיש שמשתמש בו מרופט . ומי שרואה שהסולטן היכה אותו בשוט שלו, אז זה דרהם למספר השוטים ….

…פחדן שחזונו בחלום מעיד על שגשוג וריפוי ממחלות, ואין כל טוב בלראות לוחם, שכן הוא מעיד על פחדנות להתעמת עם האויב . אולי החזון שלו הצביע על אומץ כדי להפוך לפחדן עבור יריבו ….

…ובשר הנחש נובע מכספי האויב, והאכילה ממנו כובשת אותו ….

…באשר לפגיון, מדובר בעוינות ואיבה. וג'אבר אל-גרבי אמר, ~מי שרואה פגיון ללא נשק, הוא ישיג כוח מאחד הנחשבים, ואם לפגיון יש נשק אחר, הוא יכבוש את האויב .~…

…ומי שרואה שחניתו נשברה, הוא מציין שהוא נפגע על ידי האויב ….

…הקרצייה היא אישה בחלום . האישה היא אח, חתן ודוד . והקרצייה לילדה בהריון . ומי שרואה צ'ק במכנסיו, אשתו אסורה לו, והיא תלד בן אם היא בהריון . אם הוא רואה כאילו שם את קרצתו מתחת לראשו, אז הוא לא מנשק את בנו . אם הוא רואה כאילו הקרציות שלו מנותקות, אז הוא מתעלל באשתו, או נוטש אותה . אם הוא רואה כאילו הקרצייה שלו חיה, אז חתנו הוא האויב שלו . ומי שרואה שהקרצייה שלו היא מדם, אז הוא הורג אדם בגלל אשתו, או עוזר להרוג את אשתו, ונאמר : מי שראה שהוא לבש צ'ק ברשות מכנסיו, בת הייתה נולד לו . והקרצייה היא שמחה לעצובים ועצובה לשמחה ….

…מי שרואה שהוא עולה לשמיים ללא רמה או קושי, הוא יזכה בסמכות ובחסד, ויהיה בטוח מפני תככי האויב שלו ….

…חלב הנמר מעיד על ניצחון האויב, ואויב עשוי להופיע בפניו ….

…עור הוא מעיל של גבר, ואני השארתי אותו עם כספו בחייו ובמותו . ומי שרואה בחלום כאילו עורו מתעכל כמו כבשה מתעופף, אז זה מעיד על מותו אם הוא היה חולה, ואם הוא היה נקי ממחלות אז זה עני וזה מתגלה . השומן בגוף הוא כוחה של הדת והאמונה . אם הוא רואה את גופו כגוף של נחש, אז הוא מראה מה מסתיר איבה . והעור הוא הגנה על בני אדם ואחרים, ואדם עוסק באביו ובאמו, בכוחו ובכספו, בביתו ובגדיו, אשתו וארצו, רווחתו ומחלתו, הבעתו ו אמונה . מלקות של אדם עשויות להתייחס לאויבו ולחברו שישן עליו, כי הוא יעיד נגד בעליו ביום התחייה . אולי העור מעיד על סבלנות ועקשנות בעניינים . מי שרואה את עורו יפה בחלום מעיד על טובות, נוחות וריפוי ממחלות . אם הוא מת ועורו נראה בסדר, הוא מציין שהוא באושר של גן העדן, ואם הוא רואה את זה כעבה או שחור, הוא מציין שהוא ייסור . והתכהות העור בחלום מעידה על עזיבת הדת . למי מתנה נותנים לילד נובי כבש של פחם . ומי שרואה נשים שחורות מפקחות עליו, הטוב שהוא מפקח עליו לראות אותם הוא הרבה מכובד, אבל הם של האויב . וסומק . בפרשנות, רלוונטיות והקלה . ונאמר : אם היה לבן עם האדום, הבעלים היה זוכה לתהילה . ואפס . צבע משביע רצון . ומי שיהיה שחור ויראה בחלום שהוא לבן, הוא יסבול מחולשה, השפלה ומצוקה . אם הוא יראה שגופו ופניו אדומים, אז הוא יהיה חסר דאגות . עורותיהם של בעלי חיים אחרים הם ירושה . ונאמר : בתי עור השייכים לו . ואם המלך מסיר את עורות האנשים, אז הוא מדכא אותם ולוקח את כספם . ומי שמפשיט עור של משורר, הוא גונב ממנו את שיערו ….

…נשיקה היא בחלום ביטול הצורך והניצחון על האויב . מי שיראה שהוא מנשק גבר, הוא יזכה בצורך שלו . אם הוא רואה שהוא נישק ילד, אז יש חיבה בינו לבין אביו של הילד . אם הוא מנשק משרתת, הוא נכון . אם הוא יקבל בחינם, הוא יהיה כנה עם בעלה . ואם איש ידע יקבל יופי, הוא יקרא את דברי האל הכל יכול . ומי שרואה שאלוהים כל יכול מקבל אותו, מעשיו מקובלים על אדונו . ומי שרואה שהוא מקבל מת ידוע, הוא מרוויח מהמתים עם ידע שהשאיר אחריו, כסף שהשאיר אחריו, או מה שעשה בחייו . ומי שרואה שהוא מקבל אדם לא ידוע, הוא ירוויח כסף מדרך שהוא לא מקווה לה, ואם הוא מנשק אותו מת, הוא ירוויח טוב מהמתים או מהעקבים שלו ….

…ומי שראה שהאריה ליקק אותו ואת ידיו, זה מעיד על התבוננותו בישירותו ובקרבתו לסולטאן, והאמרה נשמעת על ידו והוא יקבל טוב ויהנה ממנו ומגדיל את ברכת האריה ו השיער, העצם והבשר שלו נפרשים מכסף מצד הסולטן או מצד האויב ….

…ג'עפר אל-סאדיק אל-שלוואר אמר: זה מתפרש בשלושה אופנים: אישה, שפחה ומשרתת של הבית . ומי שרואה שהטקטיקה שלו חדשה, היא מתפרשת בחומרת איבר המין, ואם היא ישנה ורכה, אז הביטוי שלו נגדו . ונאמר שמי שרואה שמכנסיו דקים, אז אשתו תיכנס להריון ותלד אותו עם שניים אם היא בהריון . ומי שרואה את זה כאילו שם את קרצתו מתחת לראשו, הוא לא יקבל את ילדה . ומי שרואה את זה כאילו הקלטת שלו מנותקת, הוא מתייחס לרעה לאשתו . ומי שרואה את זה כאילו יש לו מכת דם, אז הוא הורג גבר בגלל אישה, ולכן הוא עוזר לו להרוג את אשתו .) ומי שרואה את זה כאילו הוא קשור מחיים, חזונותיו מעידים כי שלו גיס הוא האויב שלו ….