מסרק סוסות אם אתה חולם על מסרק סוסות, זה מנבא שתצטרך לסבול עבודה קשה על מנת להשיג עושר ונוחות ….

באשר למסרק הברזל, הוא מתפרש על ידי גברים מועילים, ונאמר כי המסרק מתייחס לעשרה היבטים, במיוחד עבור מי שסרק טוב, תועלת, שמחה, הוצאת חוב, רכישה מיועדת, הסכמה, פאר, סונה, זיכרון ואושר ….

ומי שרואה שהוא סרק את זקנו ובושמו, זה מעיד על אירועים שהוא חושב על האינטרס שלו וממשיך בענייניו, ואם מישהו רואה שהוא עשה את זה איתו, הוא המקביל שלו, ואם הוא עשה את זה אחרים, אז הוא זה שחושב, ולגבי גילוח הזקן בימי חג'ג 'או בחודשי הקודש, הביטוי שלה הוא כמו גילוח הראש כאמור לעיל ….

ומי שיראה שהוא מסתרק במסרק, הוא יהיה תהילה ומדינה ….

אם חלמת לסרק את שיער הסוס, זה מצביע על כך שתמצא הרבה הזדמנויות נהדרות שאתה מנצל מתוך שכל ופעולה לפני שתגיע לשיא השאיפות שלך, אך אם תסרק בהצלחה, תגיע לשיא הזה, גבוה ככל שיהיה.

ומי שרואה שזקנו התארך מגורלו, זה דאגתם ומצוקתם, ונאמרו דת ודת, ונאמר קלילות, טמטום וחוסר מחשבה, ואם ראה פחתה והירידה לא היה מקומם כלפיה, זה מעיד על מימוש דתו ועל היעדר דאגתו. הדת או הדאגה שלו נעלמו. אחרים אמרו שלראות את זה לא מוצא חן בעיניו, ומי שרואה שחלק מזקנו נשלף והמקום שלו נהיה חסר, או שהוא הפך לעקר, אז הוא חסר את זכותו מכל הבחינות, ומי שרואה את זה הוא קטף את זקנו, זה הכסף שלו הורס אותו ביד ומשמיד אותו. אם הוא חולה, חף מפשע או חב, שילם את חובו או שהוא במצוקה, דאגתו נעלמה, ונאמר שזה מאוד לא אהב, ומי שרואה את זקנו כשליש שערות לרוב זה גידול באדיקות ובכבוד שלו, ואם הוא רואה שזה נהיה לבן מאוד, אז הוא חלש בכוח וירידה בכסף ומי שרואה שהוא צעיר והחזיר את זקנו שחור, אז הוא רואה את מה שהוא לא אוהב, וחלקם אמרו כי ראיית שיער אפור לצעירים מתפרשת על ידי הגעתו של נעדר. נאמר שהאפרוריות היא אריכות ימים, ומי שרואה שהיא מורטת את האפרוריות שלה, מנוגד לסונה ומזלזל באנשי הטוב. הוא קטף את בתי השחי שלו היה הכי טוב ומי ראה ששיער בית השחי שלו ארוך. זה לא מוצא חן בעיני הדת, ומי שחושב שהוא קטף את שיער הערווה שלו, אז נקנס בקנס כספי או שנבזבז במקום שלא במקומו, ואם הוא רואה שהוא הסיר משהו מזה באור, אם הוא עשיר, עושרו ועוצמתו נעלמו, ואם הוא עני, הוא עשיר, ואם יש שנשארו וחלקם נותרו, אז משהו מחסדו יתעכב ונאמר מי שראה שהוא מתגלח סבלתי בתער, זה ראוי לשבח, ואם האישה תראה את זה, היא תעשה טוב מבעלה, ואם הוא רואה שהוא נקרש מחזהו או מאחורי ראשו, אם יש לו אמון שהוא מבצע לבעליו, ומי שרואה שהוא מסרק את שערו במסרק, אז הוא מהולל ומצב, ואם הוא רואה שיש לו שיער במקום שהשיער לא צומח, אז הוא זה מצביע על התרחשותו של חוב וחלקם אמרו שאם אדם ראה שיער שמנבט מלשונו, זה זו חוכמה ואמירה אלא אם כן היא חורגת מהגבול וחוזרת לדאגה. חלקם אמרו כי שיער העפעפיים, האוזניים והאף טוב, אלא אם כן הוא חורג מהמגבלה והם אמרו גם אם אדם מסיר שיער ממקום הדורש הסרה, אז אין שום דבר רע בו ואם הוא מסיר אותו ממקום בו הוא זה טוב, זה לא מחמוד. ומי שרואה אדם צעיר ששפמו גדל מעיד על כוח ויהירות. ומי שרואה אישה שגדלה שפם, היא יולדת ילד, ואם היא לא בהריון אז היא לא יולדת. כמו כן, אם הוא רואה שגידלה זקן, אך אם יש לה בן השולט בעמו, ואם היא אלמנה, אז היא נישאה או נשואה, היא הופכת לאלמנה וסובלת ממצוקה וכסף גם אם מישהו רואה ששיערו הפך צעיר, אז זו הגדלת חובו, ונאמר מחסור בכסף, ומי שרואה שהוא החיל משהו משערו בשמן, אז יש לו קישוט אלא אם כן הוא זורם, ו אם זה משוחרר, אז זה מעונן ואם הוא מוצא ריח, זו מחמאה טובה, ומי שרואה שראשו מדוכא, הוא יראה כמה מתקלותיו ומי שרואה שהוא מסורק ונפלה כינה ממנו, ואז הוא מוציא כסף מירושה שהדביקה אותו או שנראה ממנו פגם, ומי שרואה ששערות צמחו על כף ידו, זה יתרון שנכנס אליו והשיער בחזה הוא חוכמה…

ומי שרואה את נביא מוחמד שלנו והיה במצוקה, הוא ישוחרר, או שאסור ישוחרר מכלאו, ואם הוא במחירים גבוהים אז הוא ישוחרר, גם אם נעשה לו עוול, ניצחון, או שהוא מפחד ביטחון . וחזונו הוא בשורה משמחת למחפש התוצאה הטובה בדתו ובעולמו . אם הוא רואה אותו בא אליו, או מפקיד אותו בתפילתו, האכיל אותו במשהו טוב או הלביש אותו בצורה הגונה, ואם הוא מלומד שעשה את מה שהוא יודע, ואם הוא מתפלל שיש לו הגיע לבתיהם של אנשי הכבוד, ואם הוא חוטא הוא חוזר בתשובה, ואם הוא לא מאמין, הוא מונחה, כי אלוהים אדירים אומר : ( אז האמינו באלוהים ובשליחו. הנביא האנאלפביתי ). חזון הנביא מצביע על הצגת טיעונים, אמיתות המאמר ומימוש ההבטחה, ואולי איבה, קנאה ושנאה התרחשו ממשפחתו וקרוביו, ואולי משפחתו נפרדה ועברה ממולדתו לאחרים, ואולי היתום מ הוריו תפסו אותו . החזון שלו עשוי להצביע על הצגת כבוד, כיוון שהפאון בירך אותו, והגמל נשק לרגליו, והוא לקח אותו לשמיים, והזרוע דיברה אליו, והעצים הלכו אליו . אם הרואה היה אחד מהכולינים המטפלים בעיניים, הוא הגיע לכמות רבה בהתהוותו, כי עליו השלום, תגובת עינו של קטאדה . ואם אנשים מותשים מצמא, הדבר מעיד על ירידת הגשם משום שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום את מעיין המים בין אצבעותיו . ואם אישה ראתה אותו שזכה לדרגה רבה, לתהילה טובה, צניעות ויושר, ואולי היא סבלה מפורענות והולידה צאצאים טובים, גם אם היה לה כסף שהוציאה לציית לאלוהים הכל יכול . לראות אותו עליו השלום מעיד על סבלנות לפגוע . אולי חזונו הצביע על ניצחון המאמינים והרס הכופרים, ואם חייב ראה אותו, חובו הוצא, ואם ראה אותו חולה נרפא על ידי האל הכל יכול. הוא נוטה לכפירה, ואם הוא ביקר בקברו, הוא הכה הרבה מאוד כסף, ואם ראה שהוא בנו של השליח, עליו השלום, הוא ציין כי אמונתו נקהה וודאות . וכל מי שראה שהוא הופך בצלמו, עליו השלום, והוא תלמיד המלך, השיג אותו והארץ נקשרה אליו, ואם הוא היה בהשפלתו של האל הכל יכול, ואם ביקש ידע, הוא השיג את זה, ואם הוא היה עני, או רווקה, הוא התחתן, או שהיה במקום שהוכה, אז הוא חי עם ברכתו ומי שראה אותו, עליו השלום, קרא במקום פורה רב ואנשיו . אם היא רואה אותו בהריון או שבעלה רואה אותו, האמת היא מילים . ומי שרואה אותו טוב הוא גידול בדת המחפש, ומי שרואה את זקנו השחור יזכה להנאה ופוריות . ואם הוא רואה את צווארו מעובה, הרי שהאימאם חאפז נועד לאמונם של המוסלמים, ומי שרואה אותו, עליו השלום, במחנה צבאי עם נשק עליו תוך כדי צחוק, אז הצבא המוסלמי יובס . אם הוא רואה שהוא, עליו השלום, מסרק את ראשו וזקנו, הוא מציין שהם נעלמו . ומי שיראה אותו עושה אחווה בין החברים, הוא יקבל ידע ופסיקה . ומי שראה את קברו עליו השלום והוא היה סוחר שהיה לו רווח בסחר שלו . אם הוא רואה שהוא אבי הנביא לשלום, אז דתו מושחתת וודאותו נחלשת . אם הוא רואה את אחת מנשותיו של הנביא, עליו השלום, שהוא אמו, אמונתו גוברת . אם הוא רואה שהוא הולך אחרי הנביא, עליו השלום, אז הוא עוקב אחר הסונה . ומי שרואה שהוא אוכל לבד, המחפש אוסר על הנוזל ולא נותן נדבה . ואם הוא רואה את הנביא, עליו השלום, בלי נעל, אז הוא מזניח את התפילה עם הקהילה, וכל מי שרואה אותו לובש את נראותו, הוא מצווה עליו לשאוף למען ה 'הכל יכול . ומי שרואה את דמו מעורבב בדמו של הנביא עליו השלום, הוא יתחתן בכבוד . אם הנביא נתן לו משהו רצוי, כמו רטוב ודבש, אז היה משנן את הקוראן ומשתכר בידע כפי שהוא נתן לו . ומי שרואה את הנביא, עליו השלום, בדמותו של צעיר גבוה, יהיו מריבות ורצח בקרב אנשים. אם הוא רואה אותו בזמן שהוא שייח זקן, אז העם בריא, ואם הוא רואה אותו לבן, אז הוא חוזר בתשובה לאלוהים הכל יכול ומשפר את מעשיו . ומי שרואה אותו מעורר אותו או מתווכח איתו, זו כפירה שהוא הביא בדת ….

** חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, הגורם למחלתו .. בין הצביעות הוא חזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, במחלתו שהכאב ש פגע בו נגרם על ידי כישוף. לדברי הישאם בן אורווה, בסמכות אביו, בסמכותו של עיישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – היא אמרה : קסמו של שליח האל, שאלוהים יברך אותה. עליו ועליו יהודי מיהודי בני זוריק התקשר ללפיד בן אל-אסאם שאמר : עד שליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, דמיין שהוא עושה משהו ומה שהוא עושה, גם אם זה היה יום אחד או לילה אחד, שליח האלוהים, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, נקרא, אז התחנן, ואז התקשר ואז אמר עאישה : הרגשתי שאלוהים נתן לי רשות כששאלתי אותו על זה. באו אלי שני גברים, ואחד מהם ישב לי בראש והשני על הרגל שלי, והוא אמר שהראש שלי לזה שברגל שלי או זה עם גבר אמר לזה שבראשי : איזה כאב הוא האיש? הוא אמר : מהרפואה שלו? הוא אמר : Labaid bin Al-Asam said : In He said : in Mashtat and Mushatta הוא אמר : יש צורך לצאת. הוא אמר : איפה הוא? הוא אמר : בבאר דהי ערוואן. היא אמרה : ואז שליח האל, שלום וברכת אלוהים עליו, בא אליה עם כמה מחבריו ואז אמר : הו עאישה, מאת אלוהים, כי המים שלה הם חינה, כאילו ראשיה מנופים. השדים . ~היא אמרה : אמרתי : הו שליח אלוהים, לא שרפת אותו? הוא אמר : ~ לא, באשר לי, אלוהים רפא אותי ושנאתי לעורר רע נגד אנשים, אז ציוויתי על זה Vent ). בסמכותו של הישאם בן אורווה בסמכות אביו בסמכותו של עאישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – היא אמרה : שליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, השקיע שישה חודשים שהוא היה בא ולא בא, אז באו אליו שני מלאכים, ואחד מהם ישב בראשו והשני לרגליו, ואחד מהם אמר : מה זה? הוא אמר : Matboub אמר : מי היא התרופה שלו? הוא אמר : Labaid bin Al-Aasem said : What? הוא אמר : מסרק וקומבר בגיחות מיובשות אמרו בבאר דהירואן תחת ראוב העיר את הנביא עליו השלום משנתו, הוא אמר : ( כלומר עיישה ראית שאלוהים אופטנה באוסטפיתית ) והביא את הבאר והורה לו לקחת החוצה, הוא אמר : ( זה גם, אשר הראה ה 'לה כמו אם שלה . מי בכי החינה, כאילו הראשים היו מנופה ידי ראשי השדים ( אז עיישה אמר : אם היית כאילו אתה אמור להפיץ, אמרת : ( באשר לאלוהים אלוהים חס עלי ואני שונא לעורר ממנו אנשים רעים. ~…

המסרק הוא בחלום איש שימושי, והוא מדריך טוב למי שרוצה להשתתף ולעבוד עם בית המשפט . וזה להסכים את שיניו . והנחת המסרק כסף zakat . המסרק מוסבר על ידי אדם צודק, והוא מציין מי מרוויח מדבריו, כמו השליט, הרופא והמטיף . ונאמר : הנחת מתייחסת למסננת המטהרת את השעורה כמסרק שמטהר את השיער מלכלוך . נאמר : מחצלות לארוג פיטורים . נאמר : שיני המסרק שנגר ראה . המסרק הוא שמחה ותענוג, ואם הוא רואה שהוא יורה איתו בראש וזקן, הוא יאבד את הדאגה והעצב שלו במהירות . והמסרק הוא אדם עם בעלים שווים, לא מובחנים . אם זה מברזל, אז זה איש תועלת ובעלים של אחים מוסלמים טובים . המסרק מעיד על חיים ארוכים, כסף רב וניצחון על אויבים, כמו גם על מסרק האורג ומסרק הספרים מציין את מחבר הפקודה והאיסור ….

המסרק : חלקם אמרו שזה מעיד על הנאה של שעה, מכיוון שהוא מנקה, מנקה ומקשט קישוט שאינו מחזיק מעמד . נאמר מסרק שונה . ונאמר כי סירוק מעיד על ביצוע הזאקאת, והמסרק עצמו מציין ידע ומי מרוויח מפקודתו ומדבריו, כגון השליט, המופתי, המעבר, המטיף והרופא. ….