…ומי שרואה שהוא מצורע ומצורע, אז הוא יקבל כסף, חסד וכבוד, וצרעת אם דם או מכוער יזרום ממנו, אזי השגת כסף אסורה ואפשר לייחס אותו לבעל הצרעת הוא דבר מכוער והוא חף מזה, וזה עלול לגרום לפורענות לעצמו או לכספו או לאחד מילדיו ונאמר לראות את המצורע והמצורע ואוכל איתם מלווה את השונאים אותו…

…כמה ביטויים אמרו כי לראות את הציפורן מתפשטת מארבעה צדדים של מסמר על אויבים זה קישוט, יופי, כסף ומשהו שנכנס ליד ….

…אלסלמי אמר : לראות את הכיסא זה טוב בכל מקרה, אלא אם כן יש משהו שמכחיש בשריעה, ואם יש משהו שמכחישים, זה לא טוב בזכותו של המחפש לא בדת ולא במשהו שהוא מבקש בעניינים עולמיים ….

…ומי שרואה שהוא צולל לים כדי לראות ממנו משהו, אז הוא ישאף למשהו והכמות שלו תהיה פרופורציונאלית למה שהוא העלה ….

ומי שרואה שהוא נותן צדקה, אם הוא מלומד שרוכש את הידע שלו, או מלך שהמנדט שלו גדל, או סוחר שהכנסותיו גדלות, או חולה, לא נורא או המום, שמגלה את צערו או כלוא, הוא גרוש או לא צייתני, או פוליתאיסט שהופך למוסלמי או אומן שלומד מעבודתו, וחלקם אמרו כי נדבות לראות מעיד על ביטחון מפני אימה והצלה ממזיקים, ומי שחושב שהוא לוקח זאקאט הוא תועלת, ונאמר כי זה חוסר

לראות את אלמדאין את מי שרואה שהוא בעיר לא ידועה ולא יודע זאת, אז זה סימן של צדיקים, ואולי הוא קיבל את מה שביקש. אם זה ידוע והערות שלו נכנסה אליו, יש להחזיר אותו אליו. אולי זה היה בטוח מפחד. זה טוב יותר מזה שאין לו גדר, וחלקם אמרו שאני אוהב להיכנס לערים ושונא לעזוב אותם, ומי שרואה שהוא עוזב עיר, הוא מפחד…

…מי שמשתמש בטלפון סלולרי בחלום : הוא מבצע סיור, חיצוני, אז זה מסע, או פנימי, אז זה ביקור אצל חברים או קרובי משפחה ….

…כל הנישואין : בחלום, אם לאדם יש חלום רטוב אז חובה עליו לרחוץ, אז זה לא חזון…

…מי שחוזר בחלום למצב בו היה ער, מה שהיה נתקל בו בטוב או ברע חוזר אליו ….

…ומי שמספר על משהו בחלום, אם המודיע הוא מעם האמת, אז מה שהוא אמר הוא כמו שאמר . אם זו הודאה בעצמו, זה אומר על מה שמתגלה לו, וזהה לאמירה שלו . מי שמדבר בתעשייה שאינה מגיבה לאחרים, העניין הוא של עצמו . אם זה מהידע והענף שלו, הרי שהעניין תלוי בשואל . ומי ששינה את שמו, תכונה או גופו, הוא יקבל טוב ורע ממה שהוא מועבר אליו ושונה בו ….

…** הגשמתי את צוואתו בחלום בסמכותו של אתאא אל-כוראסאני שאמר : באתי למדינה ושאלתי על מישהו שסיפר לי על החדית של תאביט בן קיס בן שמאס, והוא הנחה אותי אל בתו, ו שאלתי אותה ובזה : כאשר אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, המוסלמים פנו לאנשי הכפירה ואל-יממה ומוסלימה השקרנית, תאביט אבן קיס הלך אל מי שהלך כשפגשו את מוסימלימה ו בני חניפה הביס את המוסלמים שלוש פעמים, אמר קבוע וסאלם מוואלה אבי חודייפה : איזה הרסקה שנלחמנו עם שליח אללה, עליו השלום פאלה לעצמם חור שמעד במקום בו קטלה אפילו הרג, אמר : וורי, איש המוסלמי. הוא תיקן את בן קיס בחלומו, הוא אמר : אני מה שהרג אתמול את מגדלי האדם מהמוסלמים, הוא לקח ממני מגן יקר ערך, וביתו נמצא בקצה הרחוק של הצבא, ובביתו סוס נדבק בתוכו אורך. גם של כסף וכך מ- Rqiqi הישן ואתם לעשות את החלום הזה ואטדהאח אמר : בא ח'אלד בן וואליד הגדוד שלו להגן על פוג'דה כאמור והוגש לאבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו ואמר לו מיושם אבו בכר, אללה להיות מרוצה ממנו ומרצונו לאחר מותו, איננו יודעים שמישהו ירק את רצונו לאחר מותו ללא ת'אביט בן קיס בן שמאס, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . בשנת הרומן, אנאס אללה עשוי להיות מרוצה ממנו כי בן קייס, אללה עשוי קבוע לו הגיע יום של אל – Yamamah יש לַחֲנוֹט ופורסם Okfanah אמר : אוי אלוהים, ריפאתי אותך ממנו ואלה להתנצל מאשר ביצוע ההרוגים היה שלו מגן Vsergt Farah, אדם שרואה ישן, הוא אמר : ה- DERI הוא העריך את זה מתחת לקנון במקום כזה וכזה ונתן לו מצוות, אז הם חיפשו את המגן, והם מצאו אותם והם העבירו את מצוות….

…באשר למי שמתחתן עם אשתו בחלום, הוא ירוויח את מה שהוא מנסה לעשות בענייני הענף שלו . אם הוא רואה שהוא גידול, ענייניו מעורבבים, ואם הוא עושה גוסל, הוא יוצא מכל מה שקרה לו ….

…נדיר סיפר שחלק מחזיונות הצדיקים בחלום לאחר מותו, הרואה איך הוא אמר לו ומצא את לורד וונקד : ( Hacbona Vdqqgua … ואז גדל Voatqgua ) ( אז מלכי בושימה … Palmmalak לצרף ) ( שניהם מתו מוסלמים … לא נשרפים באש )…

…פרופסור אבו סעד, שאלוהים ירחם עליו, אמר : העיקרון הבסיסי ביחס לחזון התפילה בחלום הוא שהוא ראוי לשבח בדת ובעולם, ומעיד על המודעות למנדט ולהשגת א. שליחות, או מילוי חוב, או מימוש אמון או ביסוס חובה חובה של אלוהים אדירים . ואז היא נמצאת בשלוש שביתות, החובה שלו והסונה היא וולונטרית. החובה מעידה על מה שאמרנו, וכי בעליה מעפיל לרגל ומביא מוסריות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ התפילה אוסרת על מוסר ורע .~ הסונה מציינת את טוהר בעליו ואת סבלנותו ביחס לאומללות, והופעת שם טוב בשבילו, כי הקב~ה אמר : ~ היה לך שיווי משקל טוב בשליח אלוהים .~ וחמלה לבריאתו של אלוהים אדירים, וכי הוא מכבד את ילדיו ואת אלה שתחתו, וטוב לבם, מעל מה שהוא חייב וחייב במזון ובבגדים, והוא משתדל בענייני חבריו, כך הוא הוריש לו בכבוד . והתנדבות מחייבת שלמות נגיעות והסרת דאגות ….

לראות את הכעבה בחלום הוא בשורה טובה של רגליו, או אזהרה מפני רוע שאולי נתקל בו ….

…הוא מצא את כספו של אביו דרך חלום 79 – ומהחזון שהתרחש מה שאבן אל-קיים הזכיר הוא שאומאיר בן ווהב – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הגיע בשנתו ואמרו לו : הגיע אל כאלה-ו- כזה ומהבית, ואז חפר למצוא את כספי אביך ואביו קבר כסף ומת ולא המליץ ​​ואז קם אמיר משנתו וחפר אותו, ואתה מוצא את כספי אביך , ואביו קבר כסף ומת ולא המליץ ​​על זה, אז אמיר קם משנתו, והוא בז אליו כפי שציווה עליו, אז הוא הכה עשרת אלפים דירהם והתנשא הרבה, אז הוא שילם את חובו ושיפר את מצבו ואת מצב ביתו זה היה אחרי ביטחונו, והצעירה מבין בנותיו אמרה לו : הו אבי אדוננו, מי שאהב אותנו בזכות דתו עדיף על הובל ונחמה, ולולא הוא היה יורש ממך את הכסף הזה , אבל סגדו לו כמה ימים. אבן אל-קיים אמר : עלי בן אבי טאליב אל-קיוורוואני אמר : עלי בן אבי טאליב אל-קייבראני אמר : חדית 'זה של עמיר והפקת כסף בחלום מדהים ממה שהיה לנו וראינו בזמננו בתקופתנו עיר מאבי מוחמד עבדאללה אל-בגנאשי היה אדם צדיק, שהתפרסם כשראה את המתים ושאל אותם על נעדרים והעביר את זה למשפחתם וקרוביהם עד שהתפרסם בזכות זה והרבה ממנו, כך שיבוא אותו ולהתלונן בפניו כי חמימה נפטר ללא צוואה ויש לו כסף שלא ידריך אותו למקומו, ולכן הוא מכין אותו לטוב וקורא לאלוהים בלילה שלו כדי לראות את המתים המתוארים. והוא שואל אותו על העניין עם זה ….

…לפעמים אני רואה חזון טוב בחלום ואני מרוצה ממנו , אבל אין לי שום הוכחות לכך כשהוא ער. אז על מה זה מצביע? החוקרים הזכירו שאם מה שאדם רואה לפעמים, הוא לא מוצא את זה כשהוא ער, ולא מוצא שום דבר שיצביע על כך, אז זה נכלל בסעיף חלומות הצינור, וזה בעיקר בגלל פעולת הנפש לפני לישון עם זה, אז אם אדם ישן הוא עשוי לראות משהו שמעיד על כך, וזה לא מזיק ולא מרוויח (3)….

…כסף אם אתה מוצא כסף בחלום, זה מנבא שתתמודד עם בעיות פשוטות, ואחריהן הרבה שמחות ושינוי מצב . אם שילמת כסף בחלום, זה סימן רע . אם תפסת מטבע זהב, זה מנבא טובות כלליות ועונג . אם אתה מפסיד כסף בחלום, זה מנבא שתתמודד עם כמה טלטלות בסביבה המשפחתית, והעסק שלך יעיד על כמה מלכודות . אם ספרת כסף בחלום ומצאת שהוא חסר, זה מנבא שתשלם סכום כסף ויהיה עצוב על כך . אם חלמת שגנבת כסף, זה מנבא שאתה בסכנה ועליך לשקול את צעדיך . חיסכון בכסף בחלום מסמל עושר, עושר ושקט נפשי . אם אתה חולם שקנית כסף, זה מנבא שתשכור משהו. אם אתה רואה את עצמך בחלום צופה בסכום כסף, זה מעיד על כך שעושר ויוקרה אינם רחוקים מהישג ידך . אם חלמת שמצאת גליל ניירות ערך ושבחורה ביקשה ממך, זה מנבא כי חבר שלך יגרום להפסד שלך במסחר שלך . האדם שראה את החלום יגלה שהוא חי רחוק מהמציאות ומבזבז את כספו באופן לא מודע . חלום מסוג זה הוא אזהרה . אם אתה חולם שיש לך שפע של מזומנים, אך הוא עשוי ללוות, זה מנבא שאחרים יסתכלו עליך כעל אדם בולט, אך מי שניגש אליך יגלה שאתה שכיר חרב ורגיש . אם בחורה חולמת שהיא מוציאה כסף שאול, זה מנבא שהיא תיתפס מרמה ותאבד חבר יקר ערך ….

…וחזון מכשפות הג'ין בחלום מעיד על טרולים ….

…המרתו של הכופר לאיסלאם בחלום מעידה על מותו מכיוון שהוא מאמין במוות ואמונתו אינה מועילה לו . ומותו מעיד גם על התאסלמותו וחזרתו לטוב ….

…כימר אם אתה רואה בחלום שאתה חובש כימר, זה אומר שאתה לא נאמן לחלוטין לזה שאתה אוהב ותשתמש בתחבולה והונאה כדי לשמור עליו . לראות אחרים חובשים כיסוי עיניים מעיד על כך שחברים מזויפים גורמים לך נזק . באשר לראות צעיף ישן או קרוע בחלום, המשמעות היא שאתה חי בעיצומו של גל תככים, רמאות ותככים . אם בחורה רואה בחלום שהיא איבדה הנגאובר, פירוש הדבר שאהובה מבין ומבין את שיטותיה הערמומיות ויתנקם בה . אם אתה רואה את הצעיף של הכלה בחלום, אז זה אומר שתעשה קפיצה מוצלחת מבחינת העבודה בעתיד ותחווה שמחות רבות במרכז שלך . אם ילדה חולמת שהיא לובשת צעיף של כלה, היא תהיה עסוקה בעניינים שיהוו הסיבה לאושר ולתועלת הקבועים שלה . אם החימר אבד או שקרתה לו תאונה, המשמעות היא שהוא יוכה על ידי צערים וכאבים ומוקף בנסיבות קשות . אם אתה משליך את הכימאר הצידה בחלום, המשמעות היא שערוריה או גירושין . ואם בחלום אתה רואה את צעיף האבל שאותו עוטות נשים, המשמעות היא נסיגה ואובדן במסחר ובעסקים, ובעיות רבות, דאגות וצער ….

…מחזור בחלום לילד בהריון הוא ילד, כי אלוהים אדירים אמר : ~ היא צחקה, אז הטיפנו לה על יצחק .~ אם אדם רואה שהוא מחזור, ויש לו יחסי מין עם כסף, אז המגע שלו מותר . אם הוא רואה שהוא מתחתן עם אשתו בזמן שהיא לא ששה לעשות זאת, אז אולי חייו העולמיים מוכחים נגדו, ואם הוא יראה אותה היא תקבל את התקופה שלה, המעשה שלו יישבר . באשר לנשיקת התשוקה, היא מנהלת את מהלך הנישואין, וללא רצון, העבריין מקבל את האובייקט ומתכוון לכך על ידי בואו, או עם שאלה וצורך, שהוא ישיג אם הוא מסוגל לכך או מחייך אליו ולא דוחף אותו ממנו או מכחיש שהוא עשה זאת נגדו ….

…אבל אם היא נשאה אישה בעל אינו בעלה בחלום : זה נכנס אליהם או מועיל לאנשי ביתה או לבעלה מבן זוג או מיוצר משותף שנולד או עוזר לשרת אותו ואת עבודותיו ….

מספר עשרים וחמש – עשרים ושבע 25 – 27: שמירה על תפילה קבוצתית…

ומי שרואה שהוא נותן חלב לשבעת הילדים, אז הוא יקבל טוב ויהנה ממלך .)…

…עצי הסקה מרכלים בחלום . ומי שרואה שניים או שלושה מקלות עץ ומכניס אותם לאש כדי להבעיר אותו, יהיו מילים גסות שגדלות וגדלות . וכל מי שמדליק אש בעץ הוא רדיפתו של אדם אחר שליט, ואולי עצי הסקה היו אלה שנשאו אותו בחלום במילים כואבות, ועלבון לכבודם של אנשים . אם הוא רואה שיש לו עצי הסקה, זה מעיד על פרנסה ומילוי צרכים, ועל הירושה או הכסף ממתן הסרק . אם עצי הסקה היו משהו שצריך לשבור ולהפיץ, זה היה מקור לעייפות או רוע, ואם הוא היה מצויד, זה הצביע על קרבה לסמכות וקלות קושי . והעץ עשוי לציין קהות או אומללות של ההוויה, משום שנאמר : כך וכך גם הטבח, אם הוא קמצן או משעמם . וחבילת עצי הסקה היא כסף מסוגים שונים . מי שהיה גיבור וראה עימו צרור עץ שירת אדם גדול . ואוסף היערות למטופל, תרופות ותמימות . וכל עץ המיוחס לפריו בחלום מעיד על השחתת הכסף של אותו פרי . ומי שמציע עץ לאש מעיד על קרבה לאדונו, או על הקרבתו של קטן שלו לבעל בית ספר, או יריב לשליט, או אדם חולה לרופא, ואם העץ מואר באש לפני הקרבתו , הקטן שלו יצליח ויגבר על יריבו . אם אכל עצי הסקה בחלום, אכל כסף אסור, או שהוכה בעץ כשהוא ער . ומי שיש לו ספינה ורואה בחלום שהיא נשרפה, או שהוא שרף עצים להסקה המעידה על טביעת ספינתו . גדם העץ הוא עדות להתמדה וחוסר מעש . והגדם לצלייה, נשירה, ריתוך וכדומה להם הוא עדות לעניין ולפנסיה, אם הוא שונה, ואם לא, זה מעיד על עיוות האישה או היצרנית או על השעיית הריבית ….

…חלב שתיית חלב בחלום מעידה על קציר שופע עבור החקלאי, שמחות בבית וטיול מוצלח למטייל . באשר לאישה, החלום הזה הוא סימן טוב . לראות כמויות גדולות של חלב בחלום מעיד על עושר ועושר . באשר לחלום שאתה מעורב בעסקי החלב, המשמעות היא גידול בעושרך . אם חלמת שאתה מחלק חלב בחינם לאחרים, פירוש הדבר שאתה טוב וזאת למיטב עושרך . אם חלב נשפך בחלום, פירוש הדבר שתאבד אובדן קל ובעיות זמניות מידי חבריך . אבל אם אתה חולם על חלב מלוכלך, המשמעות היא שתיתקל בבעיות פשוטות . אם החלב בחלום היה חמצמץ, זה אומר העיסוק שלך והחרדה שלך מבעיות חברים . ואם בחלום אתה מנסה לשווא לשתות חלב, זה אומר שאתה בסכנה לאבד משהו יקר ערך או שתאבד את הידידות של אדם בכיר . אם אתה חולם על חלב חם, המשמעות היא שתיכנס למאבק שבסופו יתגשמו הרצונות והשאיפות שלך . באשר לרחצה בחלב זה אומר שמחה וחברת חברים טובים ….

בחלום זה מעיד על החזרת פיקדונות, או הצלת המטופל ממחלתו, או האסיר מכלאו, ואולי זה מעיד על פגישה עם הנעדרים . ומוות בחלום הוא מחסור בדת, שחיתות בה וגובה בעולם אם זה מלווה בבכי וצרחות כל עוד הוא לא קבור בעפר, ואם הוא קבור הוא לא מקווה לסלאח . ומי שראה שהוא מת ואין גופה, זה מעיד על הריסת בית מביתו, ונאמר : אדרבה, שהוא עיוור בראייתו וארוך בחייו . ונאמר : מוות הוא מסע או עוני . נאמר : מוות הוא נישואין לחלוטין, כי האדם המת זקוק לבושם ולכביסה כמו נשוי . ומי רואה שהוא מת והוא בהריון ולא נקבר, הוא יהיה להביס את אויביו . ומי שרואה שהוא חי אחרי מותו, יעשירו אותו אחרי עוניו או יחזור בתשובה על חטאו . ומי שמת אמר לו שהוא לא מת, הוא נמצא בהיכל הקדושים . ומי שרואה את המת הוא חולה, הוא אחראי לדתו . אם אנשי הקברים יוצאים לאכול את כל אוכל העם, אז מחיר האוכל עולה . מה שהאדם המת מספר על עצמו או על מישהו אחר בחלום הוא נכון ואמיתי . ומי שרואה אדם מת בכושר טוב תוך כדי צחוק, זה כך . ומי שרואה שהוא מתפלל למתים, הוא מטיף לאדם חסר לב . ומי שרואה שהוא הולך על עקבותיו של מת, עליו ללכת בדרכו . ומי שראה שהאימאם מת, המדינה תיהרס, ולהיפך . מוות הוא חרטה מחטא גדול . ומי שרואה שהוא מת כשהוא עירום, אז הוא יהיה עני, ואם הוא על שטיח, העולם יפשט עבורו . ומי שיראה שבנו נפטר, הוא יינצל מאויבו . ומי שראה שהוא מת ונקבר, אז העבד ציין שהוא שוחרר, ואם הוא לא היה נשוי, הוא ציין שהוא התחתן, ואם החולה ראה שהוא התחתן, הוא ימות . והמוות הוא מדריך טוב לאלה שפוחדים או עצובים, ומות האחים מעיד על מות האויבים . ומי שרואה שהוא בין עם המתים, אז הוא בין עם צבוע . ומי שיראה שהוא מלווה אדם מת, הוא ייסע רחוק . ומי שרואה שהוא באמבטיה, פקודתו תעלה, והוא יינצל מחטאים, דאגות וחובות . ומי שיראה אדם מת שהוא חי, הוא יחיה בשבילו עניין מת . אם הוא רואה את האדם המת או עייף, אז זה מסיח את דעתו במה שהוא נמצא, ואם הוא חולה, הוא אחראי לחוב שלו . ואם הוא ראה שפניו מושחרות, הוא מת באי אמון . ומי שרואה שהוא הקים את המתים, יהודי או נוצרי, או כפירה, מברך אותם על ידיו . אם הוא רואה שהוא מחיה את המתים, אז הוא מנחה עם אבוד . ומי שנראה חי נותן למתים דבר שעלול להיאכל או לשתות, ולכן זה נזק שקורה לו בכספו . אם הוא יראה את האדם המת וייתן לו אוכל, הוא יזכה לפרנסה מכובדת . אם הוא רואה שהמת מת לקח את ידו, אז כסף ייפול ברשותו מצד חסר סיכוי . לדבר עם המתים זה חיים ארוכים, ולקחת מהמתים זה אספקה . ומי שיראה שהוא מדבר עם המתים, אז תהיה הכחשה בינו לבין העם . ומי שרואה שהוא מקבל מת ידוע, הוא מרוויח מהנפטר עם ידע או כסף שהשאיר אחריו . ונאמר : מי שרואה שהוא מקבל אדם מת ואדם החזון חולה, אז זה מעיד על מותו . ומי שרואה שהוא מתחתן עם אישה מתה ורואה שהיא בחיים, אז החיים ימותו . ומי שרואה שהמת נותן לו את חולצתו השחוקה או המלוכלכת, אז הוא יהיה עני . ומי שרואה שהמתים מוכים בחיים, החיים הביאו שחיתות בדתו . ומי שיראה אדם מת מכים אותו, הוא ישתפר מנסיעה . ומי שרואה אדם מת ישן, שנתו תנוח בהמשך . ואם יראה אדם חי שישן עם אדם מת, חייו יהיו ארוכים . ומי שרואה שהוא חי בין המתים, הוא נוסע רחוק ומשחית את דתו, ואם הוא רואה שהוא עם המתים בזמן שהוא חי, אז הוא מתערבב עם אנשים בדתם, שחיתות . ומי שיראה את הנפטר בין הכופרים לובש בגדים ישנים, אז הוא יהיה במצב גרוע בהמשך . ומי שרואה אדם מת ואומר לו שהוא לעולם לא מת, אז הוא נמצא בהיכל קדושים והוא יתברך בהמשך . ומי שרואה שאמו מתה, אז עולמו נעלם ומקלקל את מצבו . ומי שרואה שאחיו נפטר וחולה, אז הוא מותו . ומי שרואה שאשתו נפטרת, הענף שלו בו פרנסתו הולכת ומתדלדלת . ומי שרואה שהוא מתפלל למען המת, הוא יערב לאיש מושחת . ומי שרואה שאדם מת טובע בים, אז הוא טובע בחטאים . ומי שראה שהמתים יוצאים מקברם, הכלואים ישוחררו . אולי המוות הצביע פתאום על מהירות העושר לעניים . מות הנביאים, השלום עליהם, בחלום הוא חולשה בדת, וחייהם הפוכים . אולי מותו של המדען הצביע על הופעתה של כפירה בדת, על מותם של הורים במחסור, מות האישה הוא עזיבה עולמית, ועל מותו של הילד הפרעה גברית . ותפילות המתים למתים הן מעשים פסולים . לראות את הפוליתאיסטים המתים בחלום הם אויבים ….

…זה כסף אסור בחלום . מי שרואה שהוא שוכב בדם, אז הוא מסתובב עם כסף אסור או חטא גדול . אם הוא רואה דם על חולצה ממקום בו הוא לא יודע מה מקורו, אז הוא משקר לו מהמקום שהוא לא מרגיש . אם הוא רואה את חולצתו מוכתמת בדם של חתול, אז טקסט מונח עליה . אם חולצתו מוכתמת בדם של שבעה, אז כוחו של העוול והמרמה טמון בו . אם חולצתו מוכתמת בדם איל, אז ישקר לו אדם מכובד, עשיר ובלתי-סביר, ולאחר השקר הוא מקבל כסף אסור באותה מידה כמו כמות הדם וזרימתו מהעור, ואם הוא נעדר , הוא חוזר ממסעו בשלום . ומי שרואה שהדם יוצא מגופו, והוא רואה את פצעי גופו, זה משפיע על הבריאות בגוף ועלייה בכסף, גם אם הוא נעדר בשלווה ויזכה לטוב, צדק והנאה . אם הוא רואה ששתה דם אנושי, זה כסף ותועלת, והוא ניצל מכל משפט, פורענות ומצוקה . ונאמר : מי שיראה שנפל לבאר דם, יבחן בכסף אסור . וכל הרואה עמק דם במקומו, ישפך שם דמו . ומי שרואה דם שיצא ממנו ללא כוונה או כוסות רוח או פציעה, כסף יצא ממנו באותה מידה כמו אותו דם אם יש לו כסף, ואם הוא עני, הוא ירוויח כמוהו . אם נראה דם בצנצנת, קשור בסמרטוט, זהו הקשר הווסת . הדם מעיד על חייו ועוצמתו של בעליו, כספו, זה שעוזר לו ותומך בו, בין אם בין ערב ובין אם מלך, וכל מי שמסתיר אותו מלבוש או מכל שבח או לשון הרע מגיע אליו . ואולי זה הצביע על הזרע שלו, שמחליש את יציאתו . ואולי הוא התייחס לכסף ולאסור שאכל אותו, ואם דם מוגזם יצא ממנו בחלום מעיד על חוסר היעילות של מי שהיה מרוצה ממנו מאב, בן או בן זוג, או מחסור בכספו , או מכר משהו מבגדיו, או ההבדל בין אישה או אהוב אחר . דם של אדם מציין את השד שלו שממנו זורם זרם הדם, בעוד שהוא נמצא בביתו כמו אויב . פליטה מוגזמת של דם היא מצוקה, ופליטתו במידת הצורך בחלום היא מנוחה וגסיסתם . הדם של הווסת של רווקה הוא בעל, ואישה בהריון הפלה מחזור, ומחלה נואשת מחזור . ומי שרואה שדם מכתים אותו, אז יוצא ממנו כסף אסור ….

…השבעה אינם בבמהמוד של הפסוק ~ יש לו שבעה שערים ~ , אמר זיין או עלייה לרגל, ואולי הראה דאגה באותם הימים . כמה ביטויים אמרו שאם אישה תראה שבזמן שהיא בהריון היא תינצל כי אם האישה הגרושה תביא לעולם, היא תישאר שבעה ימים . באשר לשמונה, הם אינם ראויים לשבח מכיוון שאלוהים אדירים אומר ~ שבעה לילות ושמונה ימים הם המכריעים. ~ ונאמר שהוא מתקרב לשליט או לאדם גדול, וחלק מהמביעים אמרו שאם המספר הוא על קבוצה מסוימת והם חשדנים כלפיהם, אז הם כן בגלל שאלוהים אדירים אומר ~ שבע והשמיני הוא הכלב שלהם .~ באשר לתשעה, הם אינם ראויים לשבח באמירתו של הקב~ה, ~ תשעה גזעים מושחתים על פני האדמה. ~ נאמר הצהרה וטיעון נגד האויבים לאמירת הקב~ה, ~ תשעה פסקי ראיה . ~ וכמה מהם אמרו שאם מישהו מדתו יראה חולשה, זה עשוי להצביע על כך שיש לו נטייה לדחייתם . באשר לעשרה, זה מבורך והשגת תשוקה דתית ועולמית לאמירת הקב~ה, ~הבטחנו את זה בעשרה ~ ואת הקב~ה האומר ~ אלה הם עשרה שלמים. ~ נאמר שיש שלמות ומושלמת בעניינים ….

…החזון של מלך מצרים, אלוהים הוזכר – את הקב~ה – פרשנות הזכיר של המהווה את הראשון על ידי יוסף – השלום עליו – הוא אמר – את הקב~ה -: ( וגם המלך אמר, אני רואה פרות שמנות ושבע הוא יאכל שבעה סנבלט רזים ושבעה ירקות ושאר Iabsat O הציבור אנא יעץ לי בחזון שלי, אם אתה רואה שאתה עובר , הם אמרו חלומות מקטרת, ואנחנו לא מפרשים חלומות בשני עולמות , והוא אמר שמי שברח מהם וזכור אחרי אמו, אני אומר לך לפי פרשנותו , אז הם ישלחו , יוסף , חבר, יש לנו שבע פרות שמנות אוכלים אותן שבע פרות רזות ושבע קוצים ירוקים והשנייה יבשה כדי שאחזור לעם כדי שיידעו , הוא אמר שתשתל שבע שנים תמיד קצרת, ומפזרים אותו בגרגר, למעט מעט ממה שאתה אוכל , ואז אחר כך יבואו שבעה אנשים שיאכלו את מה שאתה נתתי להם למעט מעט ממה שהתבצרת , אם כן אחרי זה מגיעה שנה בה האנשים יעזרו ובה הם לוחצים ). סורה יוסף פסוקים 43-49. והוא – הקב~ה – אמר : ( הם אמרו חלומות מקטרת ) אבן ג'ראיר אמר : הם מתכוונים שזה תערובת של חזון כוזב שאין לו אמת , וזה אוסף של לחץ , ולחץ מקורו בצרור. של חשיש הדומה לחלומות מעורבים שאין להם פרשנות . אל-מוארדי ואל-קורטובי הזכירו בסמכותו של אבו עוביידה כי הוא אמר : אל- אדגאת הוא חזון בלתי מוסבר של החזון , ואבן ג'ראיר סיפר גם על סמכותו של קטאדה באמרה: ( הפתווה שלנו נמצאת בשבעה שמנים. פרות שנאכלות על ידי שבע רזות ). הוא אמר : לגבי שליו, שנים ממנו פוריות , ושבע הרזות הן שנים סטריליות שאינן מגדלות כלום , והוא אמר : ( שבעה קוצים ירוקים והשני יבש .) באשר לירוק, הם שנות הפוריות , כמו עבור יבש הקרקע , את אלה היבשים הם אלה שינו , ו אלה הרזים הם Almazel . ואומר : ( הוא זורע שבע שנים יותר קשה ), אמר הפסוק : כשאני יודע שהחזון לעשות מוסבר לו, הוא אמר : שבע מהפרות, שליו וירקות אלסנבלט שבע שנים, דשן , והפרות רזות ואלסנבלט גבוה יותר נוחת Vsba שנים Magdbat זה אומר 🙁 לטפח שבע שנים קשה יותר ). כל רצף עוקב . אל-קורטובי אמר : פסוק זה מבוסס על תקפות חזונו של הכופר, וכי הוא יוצא לפי מה שראה . והוא אמר : ~ ואז תבוא שנה אחרי זה, בה אנשים יעזרו והם ילחצו .~ אבן ג'ריר אמר : זהו דיווח של יוסף – עליו השלום – לעם על מה שלא היה בחזון המלך שלהם, אלא מהידיעה של הנעלם שאלוהים היה אינדיקציה לנביאותו והוכחה. על אמיתותו , אז הוא סיפר בסמכות קטאדה שהוא אמר שאלוהים סיפק לו ידע על סונה שלא שאלו עליו, אז הוא אמר : ( ואז אחריה תבוא שנה בה אנשים ימצאו הקלה. ולחץ .) אמצעים שאומרים 🙁 זה אנשי אגת ) גשם וגית ' , גם הוא מסופר מאבן' גרג אמר : אבן עבאס – אלוהים יברך אותם – 🙁 ואז בוא אחרי אותה שנה ), הוא אמר להם שמשהו לא שאל אותו עליו אלוהים לימד אותו שנה בה אנשי אגאט על ידי גשם . ואל-Qurtubi שהוזכר על הסמכות של קתאדה כי הוא אמר : אלוהים נתן לו את ידע סונה כי הם לא שאלו אותו על מנת להיראות מהכח שלו , וכדי להודיע שלו במקום ידע הידע שלו ….

…הסוג השני של חזיונות של מה היה להיות עצמי – דיבורים , ואת העבודה של ערנות , ואת יכולה לעזור להם פסיכולוגית דאגה, , ואינטלקטואלית מתח . דוגמא של התרחשות רבה זה במיוחד בתקופה זו משופעת בם חששות מום המאמר לפעמים , ואת הלחצים של חיים בזמנים אחרים, אנו מוצאים כמה לפני השינה חושבת עסק Besvqath וכמה לחשוב על קריירה חדשה , וכמה Bamthanh מוקדם בבוקר , אל תשכח את הנשים אשר לעתים קרובות לילה עם סוג זה גם Vtjd חלקם חושבים על הבעיה שלהם עם בעלים לפני השינה , עבור למשל , ואת כל כך כל אחד מהם ישן, ואז מחשבות ודאגות או תקוות כאבים אלה בתוך כל אחד מהם הופך לחלומות או לחזונות וזה מאוד סביר , ואז זה בא בעקבות השאלה של רבים מהם לגבי החזונות האלה , שכפי שציינתי, זה לא יותר מאשר חלומות מקטרת . ולחץ בלשון , יחידו של זה : דחיסה, שהיא כל מה שנאסף ונתפס על ידי איסוף כף היד וכדומה, ובגילוי : ~ קח לחץ בידך ואכה בו ולא שבועת שקר. ~ הוא אמר : הוא הביא אותנו עם הלחצים של חדשות , כי הוא , עם מעורבות משיכות של זה . מבולבל חלומות : מה היה מבלבל אותם מבולבלים פרשנות קשה , וקראו ערבוב הצמח Odgatha Vhbht Bodgat שהוא : את החבילה, אשר לוקח את האדם מן האדמה שבה ירוק קטן ואת הקרקע ואת גדול כל כך (1). זה יכול להיות באמצעות ההצעה הקודמת לציין שאלודגט אלה אינם ממושמעים, אלא מעורבים באופן חד משמעי , וזה גם רואה כמה מדענים באים מאחוריי מאחת משתי סיבות ( פיזיות ) או ( עצמי ) אפשר להיות במצב בריא. אלכסוני גופני , או במצב הרוח שהייתי מוטרד מעצמי , הדבר משתקף באיש ובחזונותיו. Vtakhtl מקרטע ולהיות Odgato מחולק לשני חלקים : חלק I : חלומות מיוחדים בצינור ; כל הבעלים הפרטיים רק בשפע אלה בקטגוריות מסוימות בזמנים מסוימים Kalmrdy ו Kaltalbh וסטודנטים , כגון בחינות או לפני ראיון אישי עם אחד מוסדות חינוך כגון אוניברסיטאות, עבור למשל , ואת Kalmqublan להתחתן עם שני עובדים ליד לשדרג , וכן הלאה , והולה על ידי שאלתם לפני חצייה מעודנת מקלה על גילוי סוג החזונות שלהם והם אינם אלא חלומות מקטרת . סעיד קוטב אמר בצללי הקוראן : חלומות הם תערובת של חלומות בעייתיים ולא חזון שלם הנושא פרשנות , מכיוון שהוא אינו מתייחס לשום דבר . א . התנהגות פשוטה , (2) והדוגמה שלה היא המלווה שראה את ראשו מנותק , וכאילו ראה את המלאכים המורה לו לעשות דבר אסור . . . ודוגמאות אחרות (3). סעיף II : צינור כללי חולם , ואני מתכוון עממית נפוצה הנה משמעותית עבור האומה כולה כמו אף שם – במחשבות שלה הבעלים – בשארה כללית , או בהלה ציבורית או אירוע ציבורי , CA חדשות מדיניות , תקציב, משכורות , חופשות , ו מלחמות במיוחד אם אירועים אלה או אחד מהם נשלט ו היוו את האווירה , תוכלו למצוא חזיונות בשפע על זה , לראות, עבור חזיונות למשל לאחר אירועי אתאיסט ספטמבר , בשפע במהלך הקמפיין האמריקני באפגניסטן וציין את כוחו של התקשורת הדומיננטית נתיב של הקמפיין הזה, שאל את עצמך : האם אתה להשפיע על האדם החזק שארפ או קל? אירועים אלה שלטו בזירה, כך שאין קול חזק יותר מקולה, ולכן כוחה הופך לחדור לתודעה , כך שאם היא נכנעה לישון היא הפכה לחזונות שבעליהם עשויים לחשוב שהם חדשות טובות או חדשות טובות , ספציפיות. לו או בכלל לאומה , וזה לא נסתר היום לכל מי שיש לו את הדומיננטיות של תשוקה, בורות וחוסר סובלנות לדעה או לקבוצה וחוסר אדיקות, דת ויראה בקרב אנשים רבים , אז הדוגמה של מישהו שרואה החזונות הללו מחפשים מישהו שיביע בפניו אותם , והוא עשוי לצפות את האירוע ולשלוח אותם לפני שישאל על כך באמצעות הדואר האלקטרוני שלו או הטלפון הנייד שלו , כך שזה הופך להיות שיחת השעה , ופירות מועצות בזמן קצר ! כאן הייתי אני לא נגד בכיתה או קבוצה מסוימת, אבל אני נגד בורות, כן בורות שעלולים ללכת לקבוצה או כת או Ani אנשים בטענה חזיונות , וכן בקמפוס המרדה לשדר כמה ראיונות הודאות של חלק מהמעורבים ידי , ב לטובת מה שאני אומר והם היו תחת שליטה של אשליות וחלומות , זה חל על חלק הסופים שתמיד יש להסיק חזיונות שבהם שליח האל הגיע אליהם, ציווה עליהם ואסר עליהם , או העדיפו מעשה עבורם , ובכך הם שמו את זה במידת ההתגלות שהחברים איבדו עם מות שליח האל , והם מצאו אותו , אמר אבן חג'אר ב (4): אם ישן ראה את הנביא, התפלל שאלוהים יהיה עליו ולהעניק לו שלום, כשהוא מצווה עליו לעשות משהו , האם הוא מחויב לעמוד בזה וחייב : או שעליו להציג אותו בפני השריעה לכאורה , שכן השנייה היא זו שאושרה . יש הבדל בין העשירים לנברשות , כן . לחזונות שיש להם מיסיונרים ליחיד או לקבוצה , או אפילו לאומה , אך הדבר מותנה בשני תנאים : ראשית : ישנה חשיפה מהימנה. אלראי זה הציג גם קבוצת חזיונות מלווים במשך רוב הלילה במסנג'ר. של אללה , הוא אמר : ~ אני רואה קנוניה החזון שלך שבעה לילות , זה היה Mthariha Flethrha של לילות של שבעה ,~ הסכימה (5), היה בוכרי שכותרתו ב שלו Saheeh ( הדלת : קנוניה על החזון ), ו חפיז אבן חג'ר אמר להעיר על hadeeth : מסקנה מן הדיבורים כי קבוצת ההסכמה על החזון של אחד D על כנות והבריאות שלה , ככוח הטבות חדשות מדיווח על חדשות מקבוצה . של . (6) השני : האם ההגינות של הרואה וכנות ולא היותו של הוי , או מטרה , או פזיזה , חי מקרה או משוכנע ברעיון , וסיטרט את מחשבתו , וטמטלט את חזונו בחלום , וכאן הבחין בין חזיונות לפני האירוע , ואת החזון של מקרה או אחרי , וזה לא סוד שזה במקרה של אירוע או אחרי זה, או חלש יותר ויותר ממה שהוא לפני זה – בדיוק כמו זה אינו מוסתר לכולם מעוניין באומנות זו , כך שאין שיעור בחזון של תשוקה , כמו שאין שיעור גם בביטוי של הוי , אז היכן ההתייחסות שמאשרת את החזונות כשליח האל? וויין של חברים דומים כיבד את הטהורים? _________________________________________ (1 ) ( מילון ביניים 540 חומר : DGT (א קבוצת סופרים שפורסם דאר אל דאווה 1980 – קהיר . (2 ) סיד קטב – אופ – (4 /1993 ), ועל מוחמד קוטב – אופ – . P 6 . (3 ) אבן חג'ר פתיחת 354 \ 12, אופ. CIT . (4 ) לראות פתח אל – אופ – (12 /389 .) (5 ) מסופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (4 / 256 ) של העתירה הדלת תפילות טראווה הספר הרבה של הלילה – אופ – – מוסלם, כמו הגרעיני (8 /58 ) בבית הספר של הלילה העדיף דלת צום של בגידה ולדחוק לבקשתם – A הפניה קודם לכן . (6) רואה אבן אבן – אופ – (12 / 380 ) ** מצטט את ד~ר פחד אל – עוסיימי…