…ומי שרואה שהוא חופר את קברו של אדם שמכיר את ביתו, את שמו וכינויו, הוא ייסע בדרך במיוחד אם יגיע אליו ….

…ומי שרואה כפר שלקח את חיותיו, כרת את עציו או רעה את עיבודו, זה מעיד על העוני של בני עמו ועל שיבוש ענייניהם, ועל חזונות הכנת הפריון והברכה של הכפרים, כמו גם על השקייתם ומשקים אותם ….

…זה בחלום המעיד על ערכי הבית . ודלתות פתוחות הן שערי הפרנסה . המשמעות של דלתות הבית נופלת על נשים, אם הדלתות חדשות אז נשים בתולות, ואם הדלתות לא סגורות אז נשים בתולות . ומי שראה שהוא סוגר דלת של בית ברזל, הוא היה מתחתן עם בתולה . ומי שרואה את דלת הבית שונה ממצבו, אז הוא שינה את מצבו של בעל הבית, ואם הוא רואה את זה נופל או נעקר כלפי חוץ, או שהוא רואה שהוא שרוף או שבור, אז זה פורענות אליה נחשפים ערכי הבית . כמו כן, אם הישן רואה את הדלת סגורה לאחר שנשלפה החוצה, הרי שהאיש צריך להישאר, ואם הוא רואה אותה חסומה, אז זה מצער גדול עבור אנשי הבית ההוא . ואם הוא רואה דלת קטנה במרכז ביתו, הרי שלא אוהבים אותה, משום שהיא נכנסת לבושה, מכיוון שהגדילה את דלת ביתו והתרחבה וחזקה ללא כיעור, הרי זה טוב הערכים . ואם הוא רואה את אחד האריות קופץ בפתח ביתו, העם הבלתי מוסרי עוקב אחר אשתו . אם הוא רואה שהוא מחפש את דלת ביתו, אז הוא לא מוצא אותו, כי היא מבולבלת לגבי העניין העולמי שלו . ואם ראה שהוא נכנס דרך דלת, הוא היה במריבה בה הוא ניצח . ואם הוא רואה שערים נפתחים, אז נפתחים לו שערי העולם הזה . ואם הוא רואה שדלת ביתו התרחבה מעל מספר הדלתות, הרי זו כניסת אנשים מעליו ללא רשות . אולי גסיסת הדלת ממיקומה הייתה פטירתו של בעל הבית ממוסריו וממצבו, ושינוי תנאי ביתו לסתירה למה שהיה להם קודם . אם הוא רואה שהוא יצא מדלת צרה למקום רחב, אז הוא יוצא ממצוקה ליכולת, ומייסורים ופחד לביטחון . וטבעת הדלת היא כמו הגבה או השליח, אז מי שרואה שיש בליבה שלה שתי טבעות, יש לו חוב לשני אנשים, ואם הוא רואה שהוא כרת את טבעת הדלת שלו, אז הוא נכנס לחידוש . ומי שיראה את האש בוערת את הדלתות, אשתו תמות בקרוב . ושערי העיר מעידים על בעליה האחראים על עניין הדת ועל העולם בה . דלת הבית מעידה על הבונה שלה ועל זה שאחראי על האינטרסים של אנשיה . ודלת הבית מציינת מי גר בה . וכניסה דרך הדלתות הלא ידועות מעידה על ניצחון על האויבים, ואולי הדלתות הלא ידועות מעידות על מדע, פרנסה, רווחים ונסיעה . יציאה מהדלתות היא פרדוקס ממה שהזכרנו. אם הדלת טובה, אז זה מעיד שהיא נפרדה מטוב, ואם היא נהרסת או צרה, זה מעיד שהיא נפרדת מרוע ומתכוונת למסור לעצמה . אולי הדלת מעידה על מוות, ואם הוא יוצא מהדלת ומוצא מרחב, ירק או ריח נעים, המצביעים על הטוב הבא, ואם ימצא חושך, גופה או אש, הוא ייענש בסופו של דבר . פתיחת הדלת בחלום מעידה על הפיכת הדברים לקלים יותר, וסגירת הדלת מצוקה, מצוקה ושיבוש מסיבות . פתיחת הדלת בשמיים מצביעה על התשובה לתחנון או לאיסור ביצוע האסור, או למשך הייסורים, הנקמה והמצוקה, ואם הגשם כלוא מעיד על ירידתו, ותחיית האדמה לאחר מותו. . פרק הסוד שעודכן בבית מציין את הטוב והרע שמשמעותו של החזון, שכן הוא היה מוסתר ובנוי היטב, הוא הגיע למטרתו בהסתרתו, ואם הוא נראה ממנו בבית, זה מעיד על הצגת שלו סודות וחשיפת תנאיו, ואולי דלת המסתורין מעידה על תהילה, גובה, אומה ונעורים . אולי זה הצביע על צדקה של הסוד והיחס הטוב בינו לבין אדונו . ומי שרואה דלת חדשה לביתו, או רואה נגר שהתקין או התקין אותה, זו בשורה טובה של בריאות . ומי שרואה שהוא רוצה לסגור דלת אבל לא יכול, אז זה משהו שקשה לו אשתו . ומי שיראה שהוא נכנס לעם דרך השער, הוא יזכה בניצחון על אויביו ויפריך את טיעוני מתנגדיו . ומי שרואה את דלתו נעקרה והתקין מישהו אחר, הוא מוכר את ביתו, ומי שנכנס לבית וסוגר את דלתו מוגן מפני חטא, והדלת ושתי הטבעות נדיבות ודורשות חוב ….

…** חזונו, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, שהוא יקיף את הבית הקדוש .. ומן הראייה הנראית לעין גם חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, שהבית וחבריו היה בא ומקיף אותו. זה היה לפני אומרה של אל-חודייביה כאשר הפוליתאיסטים מנעו מהם להיכנס למכה בשנת חודייביה ושליח האל, עליו השלום והברכה, השלימו אותם בתנאי שהם יחזרו לשנתם באותה השנה ויבצעו אומרה בשנה הבאה אמר עומר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – אל הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : לא אמרת לנו שנבוא לבית ונקיף אותו? הוא אמר : ( כן, אז אמרתי לך שנגיע אליו באופן כללי ). הוא אמר : אמרתי : לא . הוא אמר : (כי אתה בא ועטוף בו. ) חזון הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, התרחש בתקופת השיפוט, כשהוא וחבריו באו אל הבית והסתובבו בו כשהם בטוחים ולא חששו, ואלוהים הזכיר את החזון הכנה הזה באמרה הקב~ה ( אלוהים ושליחו האמינו כי חזון האמת הוא להיכנס למסגד הקדוש, ברוך השם, הוא ייפתח בקרוב. ) כיבוש זה הוא הפיוס שהתרחש בין שליח האל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, לבין הפוליתאיסטים של קורייש. אלזהרי אמר : ~ בלי זה הוא פתח ברור. ~זאת אומרת, שלום הודאביא ומה שנפתח באיסלאם היה גדול ממנו ….

ומי שחושב שהוא צום עבור מישהו אחר מלבד האל הכל יכול, אבל על צביעות ומוניטין, הוא לא ימצא את מבוקשו

…ומי שראה שהוא הורס את ביתו של מישהו אחר, הוא יקבל כסף מאחרים ….

…הדלתות : הדלתות נפתחות הן שערי הפרנסה, ודלת הבית היא ערכיה, כך שמה שקרה בה הוא בערכי הבית . אם הוא רואה דלת קטנה באמצע ביתו, הרי שהיא לא מוצאת חן בעיניהם, משום שהוא נכנס לאנשי הבושה, והוא ייכנס לבית ההוא כדי לבגוד באשתו . המשמעות של דלתות הבתים נופלת על נשים, ואם הן חדשות הן בתולות, ואם הן נטולות סגירות, אז הן בתולות . ואם הוא רואה שדלת בית נופלת, נקרעת, נשרפת או שבורה, זהו אסון לערכי הבית . אם דלת ביתו גדולה או מורחבת וחזקה, הרי שמצבם הטוב של הערכים, ואם הוא רואה שהוא מבקש את דלת ביתו, אז הוא לא מוצא אותה, אז הוא מבולבל לגבי עניין עולמי . ומי שרואה שהוא נכנס דרך שער, ואם הוא נמצא במריבה, אז הוא מנצח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ היכנס אליהם את הדלת, ואם אתה נכנס אליה, אתה תנצח .~ אם הוא רואה דלתות שנפתחו ממקומות ידועים או לא ידועים, אז דלתות העולם הזה נפתחות עבורו אלא אם כן הוא חורג מגורלו, ואם הוא חורג מכך, אז הוא משבש את הבית ההוא והורס אותו . אם השערים לדרך, אז מה שמגיע מהעולם הזה יוצא לאנשים זרים ופשוטי העם . ואם נפתח לבית בבית, הוא ניתן לאנשי ביתו . אם הוא רואה שדלת ביתו התרחבה מעבר למספר הדלתות, הרי שמדובר בכניסתו של עם מעליו ללא רשות לפורענות, ואולי גסיסת דלת הבית ממיקומה הייתה ההפסקה של בעל הבית על יצירתו ושינויו את אנשי ביתו . אם הוא רואה שהוא יצא משער צר לשער רחב, אז הוא היציאה שלו מצר לרחב, ואלה שנמצאים בנרתיק . ואם הוא רואה שיש לביתו שתי דלתות, אז אשתו מושחתת, ואם הוא רואה שתי טבעות בעיסתו, הוא חייב חוב לעצמו, ואם הוא רואה שהוא משך את טבעת הדלת שלו, אז הוא נכנס לכפירה . וחסימת דלת הבית היא צער גדול עבור אנשי הבית . הסף : אישה : נאמר כי איברהים אל-חליל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, לאשתו של בנו איסמעאל : אמור לו שהוא לא סף דלתך, והיא אמרה לו את זה, אז הוא התגרש ממנה, ונאמר שהסף הוא המדינה, והתכריכה היא האישה, והעמוד הוא ראש הבית וערכיה, אז הוא עקר אותה מערכי הבית אחרי התהילה והיעדרה ממראה מות הערכים, בדיוק כשסילוק חטאי האישה מתגרש . מסופר שאישה באה לאבן סירין ואמרה : ראיתי בחלום המשקוף העליון של הדלת שלי נפל על התחתונה, וראיתי את שתי הדלתות נופלות, ואחת נופלת מחוץ לבית והשנייה בתוך הבית. . אמר לה : יש לך בעל ובן נעדרים? היא אמרה שכן . הוא אמר: באשר לנפילת הספים העליונים, בעלך יבוא במהירות, ולגבי התריס שנופל בחוץ, בנך מתחתן עם אישה מוזרה . עד מהרה, עד שבעלה ובנה הציגו כינוס מוזר ….

הבית הוא אשתו של האיש אליו הוא גר, וממנו נאמר : ככה וכך נכנס לביתו אם הוא מתחתן . אולי הוא כיוון את ביתו על גופו, ואם אמר : ראיתי כאילו אני בונה בית חדש, ואם הוא היה חולה, גופו יהיה בריא . ואם אין מטופל שהתחתן אם היה רווק, או שהוא התחתן עם בתו והביא אותה, או קנה סוד כמו הבית . ומי שראה שהוא מעל בית לא ידוע, הוא הכה אישה . ומי שיראה שהוא כלוא בבית מתועד, עם דלת נעולה, והבית באמצע הבתים, יהיה לו טוב ויפה . ומי שרואה שהוא סבל בית או עבר בו, הוא עלול לסבול ציוד אישה . ומי שיראה שביתו עשוי זהב, ביתו תכה באש . ומי שרואה שהוא יוצא מבית קטן, הוא יוצא מהם . ומי שרואה בביתו בית מרווח ובוצי, הרי הוא אישה צדיקה, ואם הבית מטויח או בנוי בלבנים, הרי זו אישה צבועה, צבועה . אם יש מרתף מתחת לבית, הרי זה אדם ערמומי, ואם הוא מחימר, הרי שהוא מרמה בדת . הבית החשוך מציין אישה עם אופי רע . ומי שראה שהוא נכנס לבית זרוע, הוא נפגע על ידי אשתו בכמות הרטיבות ובכמות הבוץ, ואז הוא תוקן והוסר . ואם הוא רואה שהוא בונה בתים ומבצרים במדינה, ואם הוא מתחתן בה ומביא ילדים לעולם, אז אם הוא רואה שביתו רחב יותר מבעבר, אז הטובה והפוריות יתרחבו אותו וזה על ידי אשתו . ומי שיראה שהוא מקים בית חדש, יכה עליו עצב רב. אם הוא יראה בית חדש, אויבו ימות . אם הוא רואה את ביתו חשוך, הוא נוסע רחוק בלי שום תועלת או הנאה . ואם הוא רואה את ביתו מואר, הוא נוסע ומוצא בו טוב . אם הוא רואה שהוא הורס את ביתו, מישהו אחר יורש את כספו ….

…** חזון של אום סלאמה בהריגתו של חוסין . בסמכותו של ראזן – שהוא אל – ג'וחאני – הוא אמר : סלמה – שהיא אל – בקריה – אמרה לי : היא אמרה : הלכתי לאום סלאמה בכי, אז אמרתי : מה גורם לך לבכות? היא אמרה : ראיתי את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, כלומר בחלום, ועל ליבו זקנו היה עפר, אז אמרתי : ~ מאליק, שליח האלוהים?~ הוא אמר : (הייתי עד להריגתו של חוסיין באף. ) ובקריינות אמרה : ראיתי את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בחלום בוכה עם עפר על ראשו וזקנו . נקם באלוהים הכל יכול של רוצחי אל- חוסין שאללה יהיה מרוצה ממנו על מוכתאר בן אבי עבדי יד אלתגאפי שקרן וטטאבהם ויהרג אותם ראה פופולרי בחזון המסופר על ידי טבראני ב ( נהדר ) עבור העם אמר : ראיתי שינה כמו אם הגברים ירד מן השמים עם כידונים לעקוב אחר הרוצחים של אל – חוסיין מאי אלוהים להיות מרוצה ממנו, ברגע מוכתאר ירד בהשראת אותם . אל-היתאמי אמר : שרשרת ההולכה שלה טובה ….

…מי שרואה שהוא נמצא בעיצומו של מישהו בעיצומו, אז זה לפי מי שמביע את זה כהרג ופסיקתו ….

…בסמכותו של ח'אלד בן מדען בסמכות חבריו של שליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו , שהם אמרו לו : ספר לנו על עצמך . הוא אמר : כן, אני קורא לאבי איברהים ובשורות טובות. אמי ראתה כשנשאה אותי שיוצא ממנה אור שמאיר את ארמונות הלבנט . בסמכותו של אבו אוממה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הוא אמר : אמרתי, נביא אלוהים, מה הייתה תחילת פקודתך? הוא אמר : קריאתם של אבו איברהים ובושרא עיסא, ואמי ראתה שנובע ממנה אור שמאיר את ארמונות הלבנט . עוד אמר אל-היתמי : שרשרת ההולכה שלה טובה ויש לה עדויות התומכות בכך ….

…** החזון של אבן עבאס בהריגתו של חוסין . אבן עבאס – שאללה יהיה מרוצה מהם – אמר : ראיתי את הנביא עליו השלום בחלום חצי יום איתו בקבוק אוסטוס אוגבר שבו עקבות הדם או בחרתי משהו במקום בו הוא אמר : אמרתי : הו שליח אלוהים, מה זה ? הוא אמר : ( הדם של חוסין וחבריו, אני לא הלכתי אחריו מהיום .) אמאר, אחד המספרים של החדית ', אמר : שיננו את היום באותו יום ומצאנו אותו נהרג באותו יום ….

…מי שמת את ידו או את רגלו, הוא מעטר את קרבתו ללא קישוט הדת, ומכסה את תנאיהם . אם ההמוגלובין אינו נמצא במקום ההמוגלובין, אז הפחד מכה בו ואז הוא ישרוד ….

…אם הוא רואה אישה, מגלה את חוסר האונים שלה עד שיראה את העגל שלה, הרי שהעניין המיוחס לכך מפקח על הדורות וצורף לחוב ממסחר או ממדינה ….

…חזיונות האם אתה יכול לציין את המין או את שם הלידה? ההבדל בין שני הביטויים שופע במי שחושב שיש לו ילדה והוא בן, או להיפך , שהיא צינור הנובע מחשיבה , ובשביל האישה ההרה הזו מסוג זה חולמת על לידה ו מין הילוד נמצא בשפע , ורק המבקר מבדיל אותו משני הביטויים . באשר לבחירת שם הילוד על סמך חזון , אין צורך ליישם את המצווה המוצגת באמצעות חזונות או חלומות באופן כללי , וכאן עלינו להבדיל בין חזונות הנביאים, שהם גילויים המחויבים ליישם את החזונות של אחרים , ואין ליישם אותם , במיוחד אם זה בא עם פקודה זה מפר את השריעה , למשל , ולגבי מה שמתקבל דרך חזונות עבור חלקם ונושא צו לשם שם , זה לא חובה לדבוק בזה ואין שום חטא עלי שמפר אותו ….

…ומי שנופל מגב ביתו וישבור את ידו או את רגלו, הוא יסבול אסון לעצמו, לכספו או לחברו, או שיסבול שנאה מהסולטאן ….

…ומי שיראה שהוא חופר את האדמה ואוכל את אדמתה, הוא ימצא כסף ….

מי שרואה אחד מהם או את כולם בחיים, חזונותיו מעידים על כוחה של הדת ואנשיה, וזה מעיד כי החזון איש זוכה לתפארת ולכבוד, והוא עליון.

…ומי שרואה שהוא מושך את מוגבלותו או את פי הטבעת שלו, הוא נאלץ ….

…ומי שרואה שהוא קטף שיער מחזהו או מגבו, אם יש לו אמון שהוא יכול לעשות לבעליו ולפני שיער הערווה יש נזק, אבל אם האישה רואה את זה, זה ראוי לשבח, וזה נאמר שאם האישה תראה שהוא נחתך, זה יביא למצוקה ולפגיעה ….

…ומי שרואה שהוא השלים את תפילתו ואז מבקש סליחה מאלוהים אדירים ומפנה אותו לכיוון הצ'יבלה, אז תפילתו תיענה, ואם פניו לא פונים אל הצ'יבלה, אז הוא עושה חטא, אז הוא חוזר בתשובה מזה ….

…ומי שרואה שהוא גילח את שער בית השחי או את הערווה, אז זה מעיד על צדקת דתו, ונאמר שהוא גילח את בית השחי, אם הוא ראה שהוא מורט את בית השחי, עדיף היה ….

ומי שראה את הכעבה את ביתו, הוא עדיין יהיה בעל סמכות ותהילה בקרב העם,

אם הוא יראה כאילו הוא מתפלל שתי rak'ah עבור זוהר, Asr, או Atma, אז הוא ייסע . אם היא רואה אישה כמוה, היא מסתתרת מיומה ….

…בחלום, זה עולמו של אדם, ולכן מי שרואה שיש לו בית חדש שהוא איתן ומלא מתקנים, שכן אם הוא עני הוא טוב, ואם הוא מודאג, הוא ישוחרר , ואם הוא עובד שמגיע למדינה טובה כמו הבית, ואם הוא בסרבנות הוא חוזר בתשובה, וכי יכולת הבית היא יכולת חייו העולמיים וידעו ונדיבותו . היא הייתה מצוקה על ידי עליבותו, והיא מצאה אותה לחדש את עבודתו וליישב את דתה, ופסיקתה הייתה לנהל אותו, ובתיה היו נשותיו . ולבית הברזל חיים ארוכים לבעליו . אם הוא נכנס לבית לא ידוע ורואה בו אנשים מתים, אז זה הבא, ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו ולא מסוגל לעזוב, אז הוא ימות. אם הבית מוצק, זה מצבו בהמשך . אם זה היה של טיח ולבנים, זה מעיד על מצב רע בו . אם הוא נכנס ועוזב אותו, אז הוא מפקח על המוות ואז הוא יינצל . ואם הבית הוא לבד והוא רואה בו את המתים, אז כולם בו ימותו . אם הוא עוזב את ביתו כועס, הוא כלוא . אם הוא רואה שאדם נכנס לביתו, הוא נכנס לסוד שלו . אם הוא בלתי מוסרי, אז הוא נבגד על ידי אשתו או פרנסתו . עבור אימאם אל-אדל, הבית הוא אחד הפיות של המוסלמים . מי שרואה שביתו קרס, ואם זה היה ביתו של האימאם הצודק, הרי שזו חריגה בכמה מפי המוסלמים . בניין הבית נמצא במיקום לא ידוע או ידוע אם אישה היא רווייה . ומי שרואה בית מרחוק, זה עולם רחוק שהוא יכול להגיע אליו, ואם הכנסתו בנויה מבוץ, והיא אינה נפרדת מהדאוור, אז זה עולם שקורה לו כמותר . אם הוא עשוי מגבס, הרי זה עולם אסור, ועזיבתו מהמבנים הללו היא עזיבתו את העולם הזה או את מה שיש לו . אם הוא רואה שהוא נכנס לבית מודרני והוא עשיר, אז הוא יגדל בעושר, ואם הוא עני הוא מתעשר אם הבעלים או התושבים בו הם שליטה בבית . ומי שרואה שהוא בביתו הישן, והוא נהרס, אז הוא יירש ירושה מקרוב משפחה . ונאמר : מי שבנה בית, מתו חלק מקרובי משפחתו או אחד מילדיו . מי שמכר את ביתו התגרש מאשתו . אם הוא רואה בעצמו בית טוב, אז זה המעשה הצדיק שלו, ואם הוא צר ומכוער, זה מעיד על מעשים רעים . אולי הבית הצביע על נימוס, ואולי על התנודה עם סיבוב העידן . ביתו של אדם מעיד על גופו, נשמתו ואישיותו משום שהוא ידוע וידוע על ידו, וזוהי תפארתו, קנאותו והסתרת משפחתו . ואולי זה הצביע על עושרו שהוא כוחו . אולי היא ציינה את בגדו שייכנס אליו, אם גופתו הייתה דלתה ופניו, ואם אשתו הייתה דלתה היא חלקו הפרטי . ומי שראה שהוא גורף את ביתו, לפתע הוא חטף כסף . ונאמר : טאטוא הבית יהיה הסרת עצב . נאמר : הריסת הבית היא מות בעליו . ומי שראה שהוא הורס בית חדש, הם הוכו על ידם ועל הרע . מי שבונה או קונה בית יהפוך להיות טוב מאוד . ומי שרואה שחצר ביתו או גגו התרחבה מעבר לגורלה הידוע, אז זו יכולת בעולמו ויש לו מזל בחייו . ואם המטופל רואה שהוא עזב את ביתו בזמן שהוא שותק ואינו מדבר, הדבר מעיד על מותו ….

…תפקיד : התפקיד, זה תפקיד שמוביל, מה זה נפל מההריסה או מצמצום או יכולת או טוב או רע, אז הוא חזר למשפחתה ובראשה ולתושביה . הקירות הם גברים והתקרות הן נשים, כי גברים הם מגיני הנשים, כי הם מעליהם, ודוחפים אותם לגרוע מכולם, אז הם כמו כוח, אז מה שאישר את משמעותו, הוא חזר אותו ועבד על זה . ביתו של האיש מציין את גופו, את חלוקתו ואת עצמו, מכיוון שהוא יודע זאת ומכיר אותו. זהו תפארתו, זיכרונו, שמו ומעיל משפחתו, וזה עשוי להצביע על כספו בו הוא נמצא בכושר, ואולי זה מעיד על לבושו לכניסתו אליו, ואם היה זה גופו, דלתה היו פניו, ואם הייתה זו אשתו, זו הייתה דלתה הקלה שלו, ואם זה עולמו וכספו, אז הדלת שלה הייתה הדלת שהוא גרם ומזונותיו, ואם זה הבגד שלו, אז זה הדלת הייתה הצווארון שלו . אם הדלת לבד, היא עשויה להתייחס לראש הבית, והפרט שנפתח ונסגר, והפרט האחר עשוי להתייחס אליו לאשתו החובקת אותה בלילה, ופונה ממנה בעת כניסה ויציאה במהלך היום, ובו מסכמים את הזכר ואת הנקבה בצורה ובסגר, זה שבו הסגר הוא הזכר, וזה שבתוכו הלולאה היא הנקבה, אשתו, כי המנעול מוכנס לתוך זיז הוא זכר, והצורה הכוללת אם הוא מתפרק היא כמו זוג, וזה עשוי להצביע על שני בניו של בעל הבית, זכר ונקבה, ושני האחים והשותפים בבעלות על הבית . באשר למשקוף הדלת וסיבוביה וכל מה שנכנס אליה בלשון, שהוא לאישה ולעובד, ולגבי רשימותיה, זה עשוי להצביע על ילדים זכרים או עבדים, אחים ומשרתים . באשר לרגליו וטבעת הדלת, הם מצביעים על רשות בעליו, גבותו ומשרתו, ומי שרואה דבר מכך, ירידה, התרחשות, עלייה או חידוש, זה רגיל לתוספת על ידי הגדלת הראיות והראיות לערנות . באשר לבית הלא ידוע מלבד הידוע, זהו משכנו של הבא, כי אלוהים אדירים קרא לזה בית ואמר : ~ והבית ההוא הוא הבא ~. כמו כן, אם ידוע שיש שם המציין את הבא, כגון משכנה של עוקבה או משכנו של שלום, אז מי שרואה את עצמו בו והיה חולה, מוביל אליו בשלום והוא חופשי מהפיתוי והרע. של העולם הזה, ואם הוא לא חולה, זו בשורה משמחת עבורו, בהתאם להיקף עבודתו, מחאג 'או ג'יהאד או סגפנות, פולחן, ידע, צדקה, קשר או סבלנות על רקע אסון. הוא הוביל אליה, ולמען מי הוא הטיף חזון מוגבר וראיות ערניות, ואם ראה איתו בספרי חלומות שעליהם למד, אז הידע שלו הוביל אותו אליו . ואם יש בו מתפלל, אז הוא הגיע לתפילותיו, ואם היה לו סוסו וחרבו, הרי שמאבקו הגיע אליו, אז על המשמעות, ובאשר להתעוררות, הוא מסתכל במפורסמים ביותר במעשיה עם עצמו והכי קרוב בשנתו לשאר ציותו, אם הם היו רבים, הבשורה הטובה הייתה בחלום . לגבי מי שבנה בית שאינו ביתו במקום ידוע או לא ידוע, בדוק את מצבו, ואם הוא חולה או שיש לו אדם חולה, הרי זה קברו, ואם אין דבר מכך, אז זה עולם שמועיל לו אם הוא נמצא במקום ידוע, ואם הוא בנה אותו בחלב וחימר, זה היה מותר, ואם זה היה עשוי לבנים, טיח וסיד, זה היה אסור למען האש ש הדליק את עבודתו . ואם הוא בנה את הבית במקום לא ידוע ולא היה חולה, אם זה היה עם חלב אז זה מעשה טוב שהוא עושה למען הבאים, או שהוא עשה את זה . ואם הם בתמורה, אז הם מעשים ראויים למעצר שהוא מתחרט עליהם בהמשך, אלא אם כן הוא חוזר להרוס אותם בחלום, אז הוא חוזר בתשובה מהם, ובאשר לבית של מבנה לא ידוע, אדמה, מיקום ואינדיבידואלי משפחות על התפקיד, במיוחד אם הוא רואה בו אנשים מתים שמכירים אותם, אז זה משכנו של הנולד. הכנסתו, אז הוא מת אם הוא לא יוצא מזה, ואם הוא נכנס ועוזב אותה, אז הוא נמצא על סף מוות ואז בורח, ומי שרואה שהוא נכנס לבית חדש עם מתקנים שלמים והיה בין הבתים במיקום ידוע, אם הוא עני הוא מתעשר, ואם הוא עשיר הוא מתעשר יותר, ואם הוא חרד שחרר אותו, ואם הוא היה ציית, הוא חזר בתשובה, ועל פי טובתה ויכולתה , אם הוא לא הכיר את בן-זוגה, אם היה לה בן-זוג, אז זה היה בעליה, ואם היא הייתה מוצקה, זה מותר, ואם היא הייתה מטויחת אז זה היה אסור . ויכולת הבית היא רוחב ונדיבותו של עולמו, צרותו, צרות עולמו ואומללותו, ונמצא שהוא מחדש את עבודתו, ומסדיר את דתו, ולגבי הידוקו, הוא דיוק ניהולו, ומטרתו היא אושרו, והבית עשוי מברזל לאורך החיים של בעליו ומדינתו . ומי יוצא מביתו כועס, הוא ייכלא, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~ והוא נעלם מהבית שלו בכעס .~ אם הוא רואה שנכנס לבית שכנו, הוא נכנס לסוד שלו . אם הוא אדם לא מוסרי, אז הוא נבגד על ידי אשתו ופרנסתו . בניית בית לפרישות היא אישה מוגבהת שהוא מתחתן איתה, וכל מי שרואה בית מרחוק משיג עולם רחוק, ואם הוא נכנס אליו מבניין ובוץ ולא היה נפרד מהבתים והבתים, אז זה עולם שקורה לה . ומי שרואה שהוא עוזב את הבניינים, מדוכא או משתנה, אז הוא עוזב את עולמו או את מה שיש ברשותו על פי היקף המצוין על ידי פני יציאתו . מסופר שאיש תושבי תימן הגיע למעבר ואמר : ראיתי כאילו אני נמצא בבית ישן שלי וזה הרס אותי . הוא אמר : אתה מוצא ירושה, ועד מהרה קרוב משפחה נפטר וירש ששת אלפים דירהם . ואחר ראה כאילו הוא יושב על גג בית צלוחיות, והוא נפל ממנו עירום, אז סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אשה מבית המלך יפה, אבל היא מתה מוקדם יותר, וזה היה כך . בתי הבית הם נשות בעליו, הסגנונות והסמרטוטים הם גברים, מרפסות הבית הן כבוד העולם וההנהגה, ואוצרו הוא האפוטרופוס על כספו מאנשי ביתו. , בריאותו נמצאת בעיצומה של מדינה עולמית, פני השטח שלה הוא שמו, גובהו, ובית האימאם אל עדל הוא פער מחורי המוסלמים, והריסת בית המלך המחוזק היא חוסר סמכותו . העובדה שהאיש היה על גג לא ידוע השיגה מעלית וביקשה את עזרתו של אדם בכיר, והוא ביקש עזרה . הנוצרים אמרו: ~מי שראה את זה כאילו הוא גורף את ביתו, הוא היה מוכה בצער או מת פתאום, ונאמר כי טאטוא הבית הולך להיעלם, ואלוהים יודע מה נכון ….

…ומי שרואה את הכלי של מישהו בצווארו או שהוא של מישהו אחר, אין בו טוב ….

…ואל-קירמני אמר באמצע הבית הוא עדות לבת ולאחות, אז מה שנראה מזה מזיין או שין, זה מתפרש בזה, ותיאור הבית הוא עדות לאם ולאבא. ….

…ומי שרואה שהוא מת ונישא על צווארם ​​של אנשים, אז הוא יכה שליט וימלא את מצוותו, וכפירתו תהיה באותה סמכות כמו אלה שהלכו אחר הלווייתו, אך מקלקל את דתו והוא קיוויתי לטוב מאוחר יותר אלא אם כן הוא נקבר ….

…מעוף של אישה או מאהב בחלום על חיפושי אחר אהבה אינו חיובי . עבור נשים נשואות, הדבר מעיד על כך שתופס תפקיד שלא מגיע לך, ואם אינך מתקן את השיטות שלך או את השיטה שלך, המוניטין שלך יהיה על סף פגיעה . עבור נשים לא נשואות, הדבר מנבא אכזבה באהבה ובכנות של גברים . אם אתה חולם שאהובתך ברחה עם אדם אחר, זה מעיד שהיא לא כנה או נאמנה . אם חלמת שאחד מחבריך ברח עם אחד שאתה לא מסכים איתו, אז זה מעיד שבקרוב תשמע שהם נכנסו לנישואין מתועבים ….

…ומי שרואה שהוא היכה מישהו בחרב ולא חתך ולא עקב אחריו, אז זה מתפרש על ידי התרחשות הדיבור ממנו למישהו ואינו משפיע עליו . ומי שרואה שהוא מכה בחרב מישהו ועושה לו חבר, אז זה מעיד על מתן פקודה לקבוצת צאצאי ההרוגים ההם ….

…האם אתה יכול ללמוד ביטוי של חלומות? לחלופין הוא מתנת אלוהים נותן אותה למי שיחפוץ פולחן , כפי שמקובל בקרב המגזר גדול של מעברי הגבול של חלומות , ואנשים ? האם מדובר במדע שניתן לרכוש וללמוד ואז להתקדם בו – על פי כישרונותיו – או שהוא ממשיך ברמה אחת בו כתוצאה מיכולותיו , שלא ניתן לעלות עליהן? האם זו מיראשה שבעליה מנותק , או שמא ספקולציות והנחות , וההנחה מפספסת ופוקדת? כלומר ברור מי שקורא את הספר הזה , המחבר נוטה להיות מודע גם בהבעה גבוהה, וכן בחר לצאת אלוהים על ידי חלק מן הנביאים, שלום עליהם Kyousef, אברהם, יעקב, ומוחמד, והצטיין כשרבים של המלווים הנכבדים אבו בכר, עומר ואיישה, ואחרים, אבל זה לא מדע שפרסה נולד עם בעליו, לא רק עם המריחואנה, ואם מעבר החזון הוא אחד מבעלי שני הסוגים האלה עדיף ודעתו נכונה יותר, אך הדבר אינו גורם לנו לסגור את הדלת ללמד את החזון מלבד שני הסוגים הללו ! כן , זה מבטא את החזון של פיזיונומיית הדלת או את ההשראה הניתנת לקנאה, אבל יש לי כאן שאלה פשוטה : מי מסווג כשני סוגים אלה של לא שליחים של אבות קדומים, מלווים וחסידים של מוערכים? למי יש לתת לאחרים זכות זו היא השליחים – השלום עליהם . ? אולי ביניהם היה מוחמד, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, כשהעיד על כמה מחבריו על עליונותם במדעים ובידע כלשהו. לכן, הוא העיד בפני אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, להצטיין בהיבט זה, לעומר בהיבט ההשראה, ולאבן עבאס במדע הפרשנות וכן הלאה, ישנן שאלות רבות, אך השליח , עליו השלום ושלום עליו, אלוהים יתהלל ושבח, אמר: ~ מה שנאמר בגחמה (3) שזה אינו אלא גילוי מרמז (4)~. מנקודה זו אנו מנתחים את השאלה כדי למצוא את התשובה דרך הבנתנו את הטקסטים, וסיפורי בסטאראדאנה שהתקבלו למעברים בכירים, מה אנו מוצאים? אנו מוצאים כי מענק מדע האלוהי הזה מקורו, אבל זה יכול להיות למד ולמידה באמצעות לימוד כיצד לבטא זאת כאשר אלה בשורה , של השליחים צדיקים, או הצטיינו בו שבאו אחריהם, שראה אותו מן העם מדע זה . זה מייעד נקודת מבט זו, הופעתם של הרבה מלווים בצד זה ומלמדים אותו בידי שליח אללה עליו השלום . הבה נביט בדבריו של אבו בכר, שלום הנביא עליו בהזדמנות אחת כשהוא נחתך מחזונו של הנביא שהוא : אבן שיהאב אמר : ראה את השלום הנביא עליו חזון שאמר ווקסא לאבו בכר : ~ הו אבו בכר, ראיתי שקניה הקדים אותך ואני תואר Vsbaktk Bmrqatin וחצי ~ , הוא אמר : הו שליח אללה, אללה Iqdk לחסדיו וסליחתו, ואני חי אחריך שנתיים וחצי, שהוזכר על ידי Suyuti בגדול ומיוחס לנכסי אבן סעד '1'). כאן אנו מגלים שהנביא עליו השלום מביא את ביטויו של אבו בכר כאילו נותן לו תעודת בריאות על ביטוי זה . . אנו מוצאים בתפקיד אחר חזון אחר אומר, שהוא : עליו שלום, אמר לו : ~ ראיתי אם אני בא המוני לעבור Vagamtha בפה שלי מצאתי את הגרעין Aztna Vlfeztha , אז לקח Vagamtha אחר שבו גרעין Vlfeztha מצא, ו אז לקח Vagamtha שלישי נמצא הגרעין של Vlfeztha ~ , אז אבו בכר אמר : תן לי לעבור את זה. הוא אמר : הוא אמר : ~ תחצה את זה .~ הוא אמר : זה הצבא שלך שנשלחת לברך ולהרוויח, והם ישליכו איש, והוא יבקש אותם בתפקידך, והוא יקרא להם . הוא אמר, ~ כמו כן אמר המלך .~ נאמר על ידי אחמד במוסנאדה, כאן הבחין כי השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, כאשר התבקש ממננה אבו בכר לחצות אותו, לא החמיא לאמת, ולולא ידיעתו על כושר ההמצאה של אבו בכר, הוא לא היה מסכים לתוף, והבחין כאן שהשליח האצילי אמר זאת . הזמן לאבו בכר : ~ גם קינג אמר ~ , העידו לו עדות גבוהה לבריאות דבריו . מישהו אם אתה יכול לומר : כי אבו בכר, אשר בהשראת המדע הזה קיים שום מקום לטעויות עם אותו, ולהגיב בשלב זה של נוף שלקראת אבו בכר וראה אותו, כאן, חוטא בנושא אחר, והדבר מוכיח כי זו המדע לומד, היא עשויה להצליח ללמוד אם הוא נכשל ועשוי לטעות . ראה עמדה אחרת זו . אבן עבאס, שיהיה אללה מרוצה מכך שקרה שאיש הגיע אל שליח אללה עליו השלום, אמר : ~ ראיתי הלילה בשמשית חלומית '1 ' טננזב '2 גהי, מותק, ואני רואה אנשים Atkvvon כולל `3` Valmcetkther ועצמאית, ואם הסיבה ( 4` ) הוא הלך מן האדמה אל השמים, וראיתי אותך לקח את הכסף, אז אדם נלקח בעצם אחרי שאתה, גבר אחר נלקח למעשה על ידו, ואז אדם אחר נלקח על ידו והוא ניתק אותו ואז הוא באמת הגיע אליו . אבו בכר אמר : הו שליח אלוהים, אבי אתה ואלוהים הרשו לי פלברנה אמר לו, שליח אללה : ~ אובארבה ~ , ו ב פרסי הרומן : ~ דרך ~ אבו בכר אמר : אסלאם החופה הוא . כפי עבור Antef של דבש גהי, את Valmcetkther הקוראן Hlaute Tntef מן הקוראן ואת העתיד . הסיבה לחיבור מן השמים אל הארץ, את הזכות אתה זה לוקח לו את ויאליק אלוהים, ואז לוקח אותו אדם ויאלו אותו, ואז קח לו אדם אחר ויאלו אותו, ואז קח לו אמא n ינתק אותו ואז יחבר אותו ויאלו אותו . הוא אמר לי, שליח אללה, אבי אתה נורה או התגעגעתי? ו הוא אמר הנביא עליו השלום : ~ ? הייתי קצת והחטיא כמה אבו בכר אמר : על ידי אלוהים, הוי שליח אלוהים, אמרת לי מה עשיתי לא בסדר? הוא אמר :~ אל תקלל ,~ מוסכם . כתר עם הפסקה ארוכה מודרני זה וזה : כי אבו בכר כאן היה לא לפגוע בכמה מילים שלו ובכך להגיב על גבר שאומר : כי אבו בכר, אשר מבטאת את החזון או הבחנה והשראה יש מקום לסיפור של מות הקדושה של הבעה, למדתי את החזון . מי שהיה איתו לפני הנביאות לא הזכיר את הביטויים חזונות מהם . אלא, לדעתי, הם בוגרי בית הספר של מורה האומה, שנהגו לשאול אותם כשהם ראו אותם, והוא לעתים קרובות אמר להם כשעבר על ידינו : ~ מי מכם ראה חזון .~ כמו מוסלמי Sahih `2` , ואת האנשים אמרו מדע : כי היתרונות של שיחה זו : אינדוקציה מודעת החזון, ואת השאלה לגבי הפרשנות, ואת שלום הנביא עליו כדי ללמד אותם את הפרשנות של חזיונות וסגולות , וכלל אותו מהחדשות על הנעלם, זה כפי שאתה רואה מדי יום משיעורי הנביא עליו השלום על אוזני המלווים, בהם לא רק מלמדים, אלא מלמדים ומדברים ומסבירים ומתפתחים , והולה הצטיינו בביטוי חזונותיהם הם קלטלאמיב בידי מורם, חלקם הצטיינו במדע הפרשנות, וחלקם הצטיינו בפסיקה, חלקם הצטיינו במדע הירושה, וחלקם הצטיינו ב מודרני מדע, זה לא פלא שישנם כמה מהם הצטיינו המדע של ביטוי . ואם נקבל זאת . תיאוריית למידה תיאורטית, כמו גם יכול להיות בקיא ב זמננו כמה מדעני מדע הביטוי האם אלה יכולים ללמוד אמנות זו לאחרים, והשקפה זו עשויה להיות זרה לחלקם במדע זה, אך אולי ת'רגם של מדע זה דומה יותר להשראה ופיזיונומיה כאילו זה חיקוי של השליחים ומצא מבוכה מהצד הזה , ומנקודת מבטו של הכותב שדעה זו מינורית ומחייבת אחרים לעשות את מה שלא נחוץ. זה נאמר למי שמפר את מי שמנסה לשאול על חזונות וללמוד את הביטוי. אל-נוואווי אמר, והגיב על החדית 'של סמארה בן ג'ונדוב : אם הנביא התפלל בבוקר, הוא בא אליהם בפנים ואמר: ~ האם מישהו ראה האם היה לך חזון אתמול? ~ זה כולל את הרצוי לשאול על את החזון ולקחת יוזמה לפרש אותו ולזרז אותו בתחילת היום, והוא כולל את המותר לדבר על ידע ופרשנות של החזון וכדומה . האימאם אבן אל- סעדי אמר ( 2/442 ) , והעיר על הפסוק שאללה מעניק לשיחות פרשנות של יוסף : כי במקור ביטוי של חזון, מדע המבע המדעי המשימה שאלוהים נותן לו למי שהוא רוצה מעבדיו, וכי מדע האדם יתוגמל על הוראה ולמידה . ולפיכך הוכיח כי עומר בן אל- חטאב שאל את הנערות האומייות כטמיפ בשם טפראלראא בתור טהדהיב אבן חג'אר (12 \ 399 ). על פי אבן סעד בשיעורים (7 \ 124 ): סעיד בן מוסייב אמור היה להביע את חזונם של אנשים , והוא לקח אותו מהילדה שמות אבו בכר ולקח את שמות אביה ולקח לו את אבו בכראן וולר סול כארים. עליו השלום . אבן עבד אל- בר כמו בתא המטען ( 1/313 ) מעיר על הראיון גם סמרה : ההאדית הזו מעידה על כך לכבוד חזון המידות והסגולות ; מכיוון שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, רק ביקש ממנה שתגיד לו ותעביר את זה הלאה . וכדי שהמלווים ידעו לדבר על פירושו, והשייח 'מוחמד אבן עבד אל-ווהאב אמר, כמו באוסף ספריו ( 5/130 ), מדע הביטוי הוא מדע אמיתי שאלוהים מברך אתו צוואות מהפולחן . הוא גם אמר (5 \ 143 ): ההתגלות היא ידע אמיתי של אלוהים מוזכר בקוראן, ועל זה נאמר : לא משקף את החזון יחיד הוא אחד של המלומדים Ptooelha, כי זה הוא ההתגלות של החלקים . האם הזהיר רחמי Shatibi של אלוהים אישורים (2 \ 415): כי אין יתרון ומצעפת נותן לו Alnaa עליו שלום רק פטור, אך ניתן מודל האומה שלו, זה מלמד אקסטרפולציה, וכי נתן את ההתגלות כדי לו, ועמו היה נתון טוב חזון . אבן חג'אר אמר : דוחק בחזון החינוך המדעי וביטויו בצד שמאל והשמטת השאלה והקללה בסגולה של מה שהבוגר כולל גישה לחלק מהעלומים ולסודות החפצים . ה דבריו . אז אם יש ללומד את הכלים של הידע הזה של הידע של הקוראן, הסונה, שליטה בשפה הערבית, הפתגמים והפרוטוקולים של ידע זה, אז מה מונע ממנו ללמוד את הביטוי ואז לבטא אותו? אני חושב שזו זכות לגיטימית, והידע רחב ואינו מוקף בה, אך נקודת המבט שלי חייבת להיות סטודנט שמיטיב עם הידע הזה ומיטיב לייצא אותו לאחרים שניחן באלוהים כדי לפשט את מידע ולהקל עליו בפני הנמענים. אסור לנו לפתוח את הדרך לציבור שאין לו את הכלים של אמנות זו ממי שפותר בעצמם ומקופח על סמך חלום חולף . הנה תמונות מוחות אבסורד פשוט של כמה מהם : חלק פלסטין יש בחצר המסגד הגדול מחכה Akhosv צבא, אשר יגיע לבית של אלוהים לטהר מן Tdnashm ופילת מטוסי מרשמים בילו מבוססים על חלומות ולכן והרשימה עוד ארוכה על האם אתפלא שהעם שלנו הפך לאומה של חלומות? אפילו פולחן נכנס לחלומות מכל שעריו, הסתכל בליל הכוח, אתה מוצא אותו מוגדר באמצעות חזונות, ומסתכל לצדקה כדי למצוא את המניע הגדול ביותר שלה, אומרים המתים לאנשים האלה ! אנשים רבים רואים שדלת הצדקה אינה נפתחת עד שידו של איסידק מסביר את חלומו כמי שקשור לדלת . האם אתה רוצה דוגמאות נוספות ותמונות גדולות יותר? מאת אלוהים, חלקם משליכים אישה בזנות בגלל חלום בו הוא ראה אישה, אז לקח לעצמו על ידי קריאת כמה ספרים שהיא נואפת, אז הוא התגרש ממנה ! ישנם גם הטוענים כי שליח השלום אללה עליו הגיע אותו חלום והורה לו Nhah, וכן כאשר הוא נעשה מודע אנשים והחל לעבוד ב חזיונות אלה ! הדפדפן, עבור למשל, באינטרנט צופה אלוהים הקוונטים Il מנתח מסות כי עיינו ומצא מבוסס על חזון מכאן או משם, ואולי בדיחות מה שקראתי מאשר כי מהדי היו לצליינים כזה וכזה, ואת האירוע של דוקר עולה לרגל שלפי החשד פירסינג כי האנטיכריסט שבנה את החזון ראה אותה בליל האירוע ! הכותב תוהה שאלה חשובה : מתי להעיר את האומה של חלומותיה לקחת אותו ומצורפת המדע על הזמן של המדע? למדע יש את התנאים, הכלים והשיטות שלו, שאי אפשר להתגבר עליהם. הידיעה שהביטוי של מדע אשרף לא שווה שום בן אנוש להביע חזונות חייב להיות ידיעה על הקוראן ומילותיו. אם הוא ראה משהו , למשל, משהו, עליו לשקול תחילה את הקוראן, הקישור נמצא בין החזון למצב הפסוקים המקשרים ביניהם כאן ולתת דוגמאות : הספינה, למשל, עשויה לעבור כדי לברוח מדברי האל. הקב~ה : הקב~ה אמר : ~ הצלנו אותו ואת בעלי הספינה ~ ( עכביש : 15). ועץ עשוי לעבור דרך הצבועים לאמירת הקב~ה : ~ כאילו היו עץ מגובים ~ (אל- מונאפקון : 4). התינוק עלול לעבור ליד האויב על אמירתו של הקב~ה : ~ אז פרעונים הרימו אותו כדי שיהיה להם אויב וצער . ואפר עשוי לעבור דרך פעולתו הבל הביא של הקב~ה האומר : משל לאלה שלא האמינו על ידי אדונם את מעשיהם כאפר שבעזרתם התחזקה הרוח ( אברהים יח, יח). כך השמש, השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, קבע את העקרונות והכללים הבסיסיים לאמנות זו, והוא נהג לספר לחברים על ספרותם וסוגיהם ושאל אותם על חזונותיהם והביע אותם עבורם . דוגמאות והיבטים שלו הוזכרו בקפלי הספר, כך שאין צורך לחזור, אך עליו לדעת כאן כי חזונות הנביאים נכונים. מאת אלוהים, חובת ההוצאה לפועל על פניו, או שהיא מגיבה לדימוי הסמלים, וסמלים אלה מוסברים על ידי השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, לחבריה, ואז הם צופים בהם מתממשים כעובדות מהותיות מוחשיות . זו אחת החוויות שעברו המלווים הללו, ולכן הם הרוויחו מכך ובהמשך, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . כמו כן יש לדעת מה מקורותיה של אמנות זו, שזמן האביב הוא אחד התקופות הטובות ביותר לחזונות, בהתבסס על אמירתו, שלום וברכות אלוהים עליו : ~ כאשר הזמן מתקרב, חזונו של המאמין. כמעט לא משקר . ” (1) מספרים מוסלמים, וציינתי בפניו וכי משמעותו שווה. לילה ויום וזמן האביב הזה מתגבר בקנאה . . עליו לדעת גם את ערכי האנשים המספרים את חזונותיהם עליו, ולכן חזונם של עובדים פשוטים אינו חזונם של אנשי העמדות והמלומדים, ועליו לדעת על ארצותיהם, תורתם וזמנם של החזון . כמו כן, עליו לדעת כי אריות וציפורים – למעט מה שנדיר – הם בביטוי גברים וכי חיטה, שעורה, דבש, צמר וברזל הם לעתים קרובות כסף, ולכן לאמנות זו יש כללים ולא קל להשיג אותה. במקום זאת, יש ללמוד אותו ולהתלמד בידי מג'יד שהוא מושלם עבור אלה שרוצים ללמוד, ואת אלוהים אני מכיר ….