…כפרה מעידה על מחשבות ורגשות שמחים עם חברים. באשר לאנשים העוסקים בספקולציות מסחריות, הם אינם חייבים לחשוש מפני נפילה בהון . פלירטוטים בקרב הצעירים ובקרב הצעירות יפגשו אימות שמח . כפרה או הקרבה של אחרים למען אי ציותכם מעידים על השפלה עצמית או השפלה של חברים באמצעות אדישות גלויה או סמויה שלכם לחובה, ואחרי חלום זה האישה מזהירה מפני אכזבה מתקרבת ….
חולם על ליצור חברים חדשים
(71 פירושים ומשמעויות של חלומות על ליצור חברים חדשים)…צביעות אם אתה חולם שמישהו יש צביעות נגדך, הוא יעביר לך חברים מזויפים לאויביך . אם אתה חולם שאתה צבוע, זה אומר שתוכיח שאתה מרמה ומזויף מול חברים ….
…חלב שתיית חלב בחלום מעידה על קציר שופע עבור החקלאי, שמחות בבית וטיול מוצלח למטייל . באשר לאישה, החלום הזה הוא סימן טוב . לראות כמויות גדולות של חלב בחלום מעיד על עושר ועושר . באשר לחלום שאתה מעורב בעסקי החלב, המשמעות היא גידול בעושרך . אם חלמת שאתה מחלק חלב בחינם לאחרים, פירוש הדבר שאתה טוב וזאת למיטב עושרך . אם חלב נשפך בחלום, פירוש הדבר שתאבד אובדן קל ובעיות זמניות מידי חבריך . אבל אם אתה חולם על חלב מלוכלך, המשמעות היא שתיתקל בבעיות פשוטות . אם החלב בחלום היה חמצמץ, זה אומר העיסוק שלך והחרדה שלך מבעיות חברים . ואם בחלום אתה מנסה לשווא לשתות חלב, זה אומר שאתה בסכנה לאבד משהו יקר ערך או שתאבד את הידידות של אדם בכיר . אם אתה חולם על חלב חם, המשמעות היא שתיכנס למאבק שבסופו יתגשמו הרצונות והשאיפות שלך . באשר לרחצה בחלב זה אומר שמחה וחברת חברים טובים ….
…דוגמה של חזיונות : זה חלק אדבר על דוגמה של כמה חזיונות של שלום הנביא עליו וכמה החזיונות של הלוויה אללה יהיה מרוצה מהם , ואני מתחיל . חזיונות הנביא עליו השלום : ( א ) חזונותיו של הנביא עליו השלום : אני מציין כאן לעאישה המוסכמת שסיפר בוכרי בסאהא שלו : ( הראשון הוא תחילתו של שליח אללה שלום יהיה עליו מן ההתגלות האמיתית שינה, הוא לא ראה חזון אלא אם זה בא לו, כמו הרגל בבוקר. ) (1) הרומן הגיע חזון טוב אחר , ואת התחושה הכנה וטובה אחד בענייני העולם הבא של זכותו של הנביאים . כפי עבור מינימום של דברים , Valsalehh נבדלים כנה ; כפי לִברוֹר טוב , נביאים Fraaa כולם ישרים , עשוי להיות תקף הוא הכי , לא יכול להיות תקף למשך מינימום חתמה גם על חזון כשהוא ראה חזון ודרך הרג בעלי . וזה נמשל Pflq שעווה בלי השני , כי השמש של נבואה היה חזון Mpadi אורות, יש עדיין כי האור יכול להכיל אפילו את השמש זרחה, זה היה כלפי פנים אנטליה היה אשרור Bakraa קה שלי בכור , והיה כלפי פנים כהה היה אמון Khvacha כמו בורות אבו , ואת שאר האנשים בין שני אלה סטטוסים כל אחד מהם ככל ניתנה אור . (2) דוגמאות לחזונות של הנביא עליו השלום הדוגמה הבאה : ( א – 1) מאנאס, אללה יהיה מרוצה ממנו מהנביא עליו השלום, הוא אמר : ~ פחד גן עדן נכנס לארמון זהב . אמרתי : עבור מי הוא זה . הם אמרו : עבור אדם צעיר מן קוריש , חשבתי שהייתי בו הם אמרו. : כדי עומר בן אל-ח'טאב . (3) שיחה זו התרחשה הרומן ידי אחר : ~ למרות שאני היה ישן, ראה אותי בגן עדן ~ ואמר :~ הם אמרו : עומר, ~ אומר : ג'יבריל ו Ikh המולא שלו ~ הגיע הנכונה מן hadeeth של אבו Hurayrah, אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : שליח האל, רשאי אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : “ בזמן שישנתי, ראית אותי בגן עדן , והייתה אישה שעושה שטיפה ליד הארמון שלי , אז אמרתי , למי זה מיועד? הם אמרו כי עומר הצהיר על קנאתו פולט . ~ בכה עומר אללה יהיה מרוצה ממנו אמר : אתה מותקף הוי שליח אללה, עליו השלום לו? ב הרומן כאשר האימאם אחמד : אבו Hurayrah אמר : בכה עומר אנחנו כל במועצה זו עם שליח יהיה שלום אללה עליו עומר אמר : אבי אתה, הוי שליח אללה , ? Oalik הותקפו הרחצה כאן Alaudhaeh המהווה הניקיון חסן כמו גן עדן אינו משימה לבית , יש אמרה בנו אבן (4) כי אישה שצפו השליח הבא אל הארמון הוא קול או היה ב בחיים ואז הוא ראה השלום הנביא לה עליו בגן עדן יחד עם חיים קצר הוא יהיה לשים אותו מן האנשים של גן עדן כי לרואה הוא שליחו של אללה, עליו השלום , ועל ההוויה יחד עם חייו הקצרים נתון להצביע על כך שהוא מודע לרצף שלו וכך היה . ( א – 2 ) בסמכותו של עבדאללה בן עומר, בסמכותו של שליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו , הוא אמר : ~ בזמן שישנתי, כשראיתי כוס עם חלב בתוכו , שתיתי אותו כדי שאוכל לראות שההשקיה שלי עוברת בציפורניים. ~ ואז נתתי לטובתי את עומר בן אלח'טאב . הם אמרו : מה פירשת זאת, שליח אלוהים? הוא אמר, ~ מדע .~ (5) הנה וואל הנביא עליו השלום מדעי החלב. ישנם מדענים שקושרים בין חלב למדע באומרם : חלב ריזק שנוצר על ידי טובת האל בין סיגי הדם Vrt כגון אור מדע שהראה אלוהים בחושך בורות , פתגמת Vdob בחלום כמי שסיימו חלב מתוך דם ודם, הוא מסוגל ליצור ידע מתוך ספק ובורות, ולשמור על עבודה מפני רשלנות וטעויות . בשנת הדיבורים כי המדע של שלום הנביא עליו ב אלוהים הוא לא מגיע תואר זה , כי הוא שתה עד שראה השקיה מתוך הגפיים , ובעוד נותן לו גיל מועדף הוא כפוף התייחסות מה קרה אל לגיל אלוהים , כך הוא Aeachzh באלוהים להאשים . (6) ( א – 3 ) ואיישה, שאללה יהיה מרוצה ממנה : שליח אללה עליו השלום ~ אריתק בחלום שלושה לילות, קיבלתי את המלך שלך בגניבת משי אומר : אמרוק זה . ווקוב מ . הפנים שלך אם אתה , אני אומר : זה רק משם, זה יועבר . מוסכם מילה של הקיטור ). (7) ואת המשמעות של : גניבה של משי : שמלה או בד לבן של משי . זה הוא ציין את הדוגמה הראשונה, את הדוגמה השלישית של חזיונות של שלום הנביא עליו כי השלום הנביא עליו לא Aabarhama עומר ועאישה , הבנת אם הם חזיונות אשר החזון הוא על הערך הנקוב ופניה לא צריך לבטא ולפרש , אמר הבן אבן בהסבר שלו על החדית 'של אבן עומר ובחזון האש שלו שחזונות מסוימים אינם זקוקים לביטוי . (8) חזונו של עבדאללה בן עומר היה דרך הנביא עליו השלום לו את החזון כאשר המשקה הראשון עומר בן אל – חטאב שאללה יהיה מרוצה ממנו מדעי החלב ———— —– (1 ) הסכים עם עאישה . המסופר על ידי בוכרי בספר כדי להביע את דלתו של הראשון הוא תחילתו של שליח אללה עליו השלום האמיתי (351 \ 12 ) , ומופנה על ידי מוסלמי כמו בגרעין המוסבר בספר האמונה ב דלת התגלות לפטיס לשליח אללה, עליו השלום ( 2/197 ) – התייחסות קודמת . (2 ) ראה פתח אל – אופ – (355/12 ). (3 ) מסופר על ידי בוכרי בספר הביטוי , דלת הארמון בחלום (416 \ 12 ) – אופ – מסופר על ידי אחמד במוסנאד שלו בכף היד אנאס בן מאליק, ראה הסבר למשל ת'יאת אחמד ספאריני (739 \ 1 ) . התייחסות קודמת . ותירמידי סיפר בסאהיח סונאן אל – טירמידי בדמות הספר ובדלת סגולותיו של עומר בן אל – חטאב, שיהיה אללה מרוצה ממנו – פרסם את דאר להחיות את המורשת הערבית – ביירות . (4 ) פת 'אל – בארי • אופ – ( 12/416 ). (5 ) נאמר על ידי בוכרי כמו בפתיחה ( 12/393) _ אופ – מוסלמי כמו בגרעין (15/16 ) אופ . (6 ) פת אל – בארי ( 12/41 0 ) – אופ -, מוחמד עבדלאזיז חלווי : חזיונות הנביא עליו השלום וחולם על המלווים , פורסם דאר ואנגארד , קהיר : 1412 של ר 5 . (7) זה נכלל על ידי אל-בוכארי כמו באל- פת '(12/399), התייחסות קודמת ו- (7/223), והוא סופג על ידי המוסלמים כמו באל- נוואווי (15/202) בספר מעלות החברים ובסגולת עאישה, אלוהים יהיה מרוצה ממנה, התייחסות קודמת . (8) אבן חג'אר – פת אל-בארי – התייחסות קודמת (12/419). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…
ומי שרואה מישהו מהפרעונים והאדירים בזמן שהוא חי או מת, הוא נכנס לעיר או לארץ והתגורר בה, זה מעיד על הופעת חיי הפרעונים במקום ההוא, ומי שראה שמישהו מהם נתן לו משהו או ציווה עליו ליצור, ואז הוא מציין כי כסף אסור מושג ממלך לא צודק לפי מה שראה ומי שראה אף אחד מהפרעונים לא הפך למוסלמי או צודק, ולכן הביטוי שלו שונה מהאמור
…מה פסק הדין על מי ששוכב בחזון? אזהרה חמורה לאלו ששוכבים הגיעה בחלום, כשהיא אוחזת בבוכרי בדלתו של סאהא : שיקר בחלומו, ורגל בה דוגמאות אחרונות : ראשית : ההאדית של אבן עבאס שהנביא עליו השלום אמר : (( מן החלום של חלום לא ראה שהוקצה יתקיים בין Sairtin ואת לא יעשה, והקשיב ל ראיון עם האנשים שיש להם בעל כורחו או בורח ממנו לשפוך לתוך אוזניו Alank יום תחיית המתים, ותמונת תמונות מעונית והוזמנה לפוצץ את זה ולא את בנפאג ' )) מסופר על ידי אחמד ונשים מהרומן קטאדה, אללה יהיה מרוצה ממנו והגיע בדיווח נוסף מאבו הוראירה : (( שיקר על חזונותיו )). השנייה : החדית 'של אבן עומר ששליח האל, השלום והברכה עליו, אמר : ((זה הכי מצער מבין הפרווה שעיניו רואות את מה שלא ראה )) , ובקריינות : (( מה שהוא לא ראה )) והמשמעות : הפרוותי הוא השקר הגדול ביותר, והאשמה השקר הגדול . ומה זה אומר : מי שחלם, כלומר, שהוקצה לו חלום זה . ואתה מבחין משני החדית'ים בחומרת ייסורי השקרן בחלום. את הסיבה לכך הסביר לנו האימאם אל-טברי, שאמר : האזהרה רק הלכה והתגברה, אם כי השקר כשהוא ער עשוי להיות מושחת ממנו. כפי שהוא עשוי להיות עדות בהריגה, הודוד או נטילת כסף; כי שקר בחלום שיקר לאלוהים שאני רואה את מה שלא ראה, ומשקר לאלוהים יותר מאשר שוכב על יצורי הפסוק : { זה יותר צודק ממי שממציא שקר נגד אללה המציעים לה 'ואומר בקול רם אלה ששיקרו לאדונם, לא קללת אלוהים על הצוררים } [ הוד : 18] אדרבה, שקר בחלום היה שקר לאלוהים בגלל החדית ' : (( החזון הוא חלק מהנבואה )) , ומה היה חלק מן הנבואה הוא מאלוהים, ואני חוזר למילה : ( הקרסול ) ; ועכשיו, כשאתה מומס בעופרת, הוא מוזג לאוזנו משום שהתמורה זהה לעבודה, וכאן אין לי מזל שהשליח, תפילת האל ושלום עליו, בחדית 'אמר : ((( הוא שחולם חלום )) ו קראו לזה חלום ולא לקרוא לו חזון כיוון שטען שראה ולא רואה כלום, אז הוא היה שקרן שקר. הוא מן השטן, והשליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, אמר, ~חלוף על פנינו : ( החלום הוא מהשטן )) , וכל מה שיש מהשטן אינו נכון . כאן, אין צלם עונש דמיון מזל דהיינו : (( הגלולה Vlakhalqgua או ליצור טקס …)) לדבר, עונש, אשר שוכב חלום שבו הוא : [ל שיתקיים בין Sairtin ] ואת המשמעות של החוזה בין Alsairtin : להסתובב אחד לשני, וזה בדרך כלל בלתי אפשרי, והדמיון כאן בין הצלם לשקרן בחלומו : שהחזון נוצר מבריאת האל וזה דימוי מוסרי, אז הוא נכנס בשקר שלו תמונה שלא התרחשה, בדיוק כמו שהצלם הכניס לתמונה תמונה שאינה מציאות, מכיוון שהתמונה האמיתית היא זו בה הנשמה נמצאת, כך בעל התמונה העדינה – החולם – הקצה משהו נחמד ו זהו הקשר שבא לידי ביטוי בחוזה בין שתי השעורים, והוא הקצה לבעל התמונה הצפופה – הצלם – עניין חמור, שהוא להשלים את מה שיצר על ידי תביעתו על ידי פיצוץ הנשמה, והוא חתם והבטיח כל אחד מהם שהוא היה רוצה יעונה עד שיעשה את מה שהופקד עליו בזמן שהוא לא היה עושה, זו מטפורה לעינויים של כל אחד מהם תמיד, אלא שאלוהים ירחם עליהם, והדגש הזה על השקרן בחלום שלו כי הוא שיקר לגבי מין הנבואה, והצלם חולק על הבורא בכוחו…
…ספקטרום אם אתה חולם לראות ספקטרום של אחד מהוריך, פירוש הדבר שאתה בסיכון . ועליך להקפיד ליצור שותפות עם זרים . אם אתה רואה את הרפאים של חבר מת, אז זה מנבא שתעשה מסע ארוך עם חבר אומלל ותסבול אכזבות . ואם הספקטרום ידבר אליך, תיפול לידי האויבים . עבור אישה חלום זה מנבא אלמנות והונאה . אם אתה רואה מלאך או רוח רפאים שמופיעים בשמיים, המשמעות היא אובדן של החמולה ואומללות . אם אתה רואה רוח רפאים נשית מימינך בשמיים ורוח רפאים גברית משמאלך, שתיהן בתכונותיה של שרה, פירוש הדבר של עלייה מבורות לתהילה, אך אתה תיהנה מהכבוד והתפקיד לזמן קצר אם המוות יבקר אותך ויסחוף אותך . אם אתה רואה רוח רפאים נשית מימינך בשמיים ורוח רפאים גברית משמאלך, שתיהן בתכונותיה של שרה, פירוש הדבר של עלייה מבורות לתהילה, אך אתה תיהנה מהכבוד והתפקיד לזמן קצר אם המוות יבקר אותך ויסחוף אותך . אם אתה רואה פנטום נשי בבגדים צמודים צף בשקט בשמיים, פירוש הדבר שתתקדם במחקרים מדעיים ותזכה לעושר כמעט פלאים, אך יהיה נימה מלנכולית פנימית בחייך . אם חלמת שראית את רוח הרפאים של חבר או אחד מקרובי משפחתך החיים, פירוש הדבר שאתה נתון להונאת חבר, וחלום זה מזהיר אותך לטפל בענייניך ולשמור עליהם בפיקוחך האישי . ואם הספקטרום נראה סוער, זה יכול לבשר על מוות מוקדם עבור חבר זה ….
…לא משנה מה הלבוש שמעיד על התועבה, ואז ליצור אותו שוב למעלה קל יותר . וכל מה שחדש הוא טוב, הנימוסים שלו גרועים ….
…פחד מאלוהים 103 – בסמכותו של חייט המוסלמי, שאמר : גבר אמר לאבן אל מוסייב : הראיתי לי שתן בידי, אז הוא אמר, ~ירא אלוהים~, אם אישה אסורה באה במגע עם אתה, אז תראה, ויש אישה בינה לבינו הנקה . 104 – ואחר הגיע אליו ואמר : הו אבו מוחמד, אני רואה כאילו אני שתן בתוך מטע זיתים. הוא אמר : הביטו תחתיכם, אישה מתחתיכם, שנישואיה אינם מותרים לו . 105 – על הסמכות של המוסלמים אל-Khayyat, אמר : גבר – כלומר סעיד בן אל-Musayyib – אמר לו כי ראיתי יונה כי נפלה על המגדלור של המגדלור של המסגד, והוא אמר : מתחתן אל-חג'אג ' בתו של עבדאללה אבן ג'עפר אבן אבי טאליב (5). אל-חג'ג 'נישא לבינת עבדאללה בן ג'עפר, אז עבדול-מאליק בן מרואן כתב לו בכוונתו להתגרש ממנה, ולכן התגרש ממנה . 106 – בסמכותו של אלח'יאט המוסלמי, הוא אמר : אדם בא לאבן אלמוסייב ואמר : אני רואה שעז מגיעה מהדק את הקפל, והוא אמר : תשחט אותו, הוא אמר, שחט, הוא אמר. : אבן האום Sala'a מת, אז מה עד שהוא הגיע כי הוא מת, מוחמד אבן עומר אמר – האמצעי Allowavdy – היה בנו או Slae איש של אנשים נאמנים של העיר מחפש אנשים 107 – A אדם בעל הבנת בן Musayyib הוא רואה בשינה את קונה נלחם באש, הוא אמר : אם ראאם לאשר לא ימות אפילו ירכב על הים וימות נהרג, הוא אמר : הוא רכב על הים יירפא באבדון ויהרג יום חדש (2) עם חרב (3). 108 – מן עובייד בן בהיפוקמפוס – אללה אבן Nawfal אמר : שאל את הילד לא ליצור לי, אמרתי את בנו של Musayyib : אני יכול לראות שהוא מכניס ביצים אבן, בנו של Musayyib אמר : עוף Agamy לשאול סיבה אל הפרסים, Vtsrit אמר פולד Li היה לא Azld לי (4). 109 – בסמכותו של אל-חיאת המוסלמי, הוא אמר : אדם אמר לאבן אל-מוסייב : הו אבו מוחמד, ראיתי כאילו אני יושב בצל, אז קמתי לשמש , אז אבן אל- מוסייב אמר : אלוהים, אם היית צודק, היית יוצא מהאיסלאם, אבו מוחמד, יצאתי עד שנכנסתי לשמש והתיישבתי. הוא אמר : אתה שונא את חוסר האמון, הוא אמר : אז הוא יצא בזמן עבד אל-מאליק בן מארוואן ונלקח בשבי, והוא נאלץ לא להאמין, אז הוא חזר ואז הגיע למדינה והוא היה ניתנה הבחירה בכך (5). 110 – בסמכותו של חלב אל-אקילי, הוא אמר : סעיד בן אלמוסייב בא לבוא ואמר : הו אבו מוחמד, ראיתי קסמים על פניו כאילו משה נלחם בפרעה, אז הוא אמר לו : מי המנצח ? הוא אמר : משה ניצח את פרעה. הוא אמר וצעק בקולו העליון : ~אבן מארוואן וורד הכעבה נספו – שלוש פעמים .~ ואז הכיר את בעל העיר, אז הוא יצא עד שעמד על ראשו ואז אמר : אתה מאחל למותו של מפקד נאמנים. אני מקווה שאלוהים יהרוג אותך לפניו. סעיד אמר : הסיפור שלך יתגלה לתשעה ימים , הוא אמר : הם נשארו רק תשעה ימים עד שהגיע נוסע עם מותו והיילוד לקח את בנו ….
…זה הרגיש כי צבע פניו צהבהב זה פרש שלושה היבטים של המחלה והבידוד ופחד שראה Msauda זה מראה כי הם נעשו מדוכאים ואמר לבנו על מנת ליצור את פסוק ~ אם בני אדם נקבה אחד מתחת שלו בפנים Msauda ~ פסוק ….
…ונאמר מי שראה שהוא נוסע בווילה, ואז הוא חוטא גדול שהוא אפילו לא מסוגל להיפטר מכך כי רוכב הפילים לא יכול לרדת עליו אלא אם כן הוא עושה מאמצים גדולים מהסיבות ש הוביל אותו לזה, ואם הוא לא מוצא את הסיבות, הוא לא יכול לרדת ממנו, ונאמר שחזון הפיל נובע מהם וצער כי זה לא מותר וגם לא אוכלים את בשרו ונאמר שחזון הפיל הרכוב הוא אם יש ברק על גבו ותוף והוא מובא אל הרואה מבלי ליצור איתו קשר או להתקרב אליו, אז זו תהילה ….
…אם חלמת על מנגנונים זה מצביע על כך שתגרום לחרדה גדולה, אך בסופו של דבר זה יוביל לטוב לך . אם אתה רואה מנגנונים ישנים, אז זה מנבא כי האויבים יתגברו על מאמציך הנואשים בכדי ליצור את עושרך . אם מנגנון מבלבל אותך, הדבר מנבא הפסד בעסק שלך וייווצר הרבה סבל . לעתים קרובות חלום זה מלווה בהפסד הנובע מעסקאות גרועות ….
…Fishhook אם חלמת על אדם, אז זה אומר שיש לך סיכוי ליצור עושר ושם מכובד אם אתה יודע ליישם אותם נכון . ~ אנצילו- : כיכר הודיידה לתפוס דגים .~…
…עיוורון הוא בחלום אשליה בדת, וגם עיוורון עשיר. מי שרואה שהוא עיוור הוא עשיר, ומי שרואה שהוא עיוור, הוא שוכח את הקוראן . אם הוא רואה שאדם עיוור אותו, אז הוא מטעה אותו . אם כופר יראה אדם מעוור על ידו, הוא ישנה את אמונתו . והעיוור הוא עני שעושה דברים שמכות אותו בדתו . ואם כופר יראה שהוא עיוור, אז הוא יוכה בצער ובנזק, או קנס, או דאגה . ואם יראה שהוא עיוור, עטוף בבגדים חדשים, הוא ימות . ומי שרואה שהוא עיוור, אז יהיה לו קרב או ויכוח, או שהוא יזכה בשיקול דעת וידע בסיפור יצחק ויעקב, השלום על שניהם . ואם עיוור רואה שהוא מסובב את הנשיקה, הוא טועה . ומי שרואה שעיניו עיוורות, הרעלה בינו לבין אלוהים תושמד . ולמי שעיוור ראייתו בחלום, הוא יהפוך לעניים אחרי עושרו, או יתעשר לאחר עוניו, או שהוא הפסיד את הכסף או הבן שהוא היקר לו ביותר . עיוורון עשוי להצביע על חירשות, בוז לעולם או הסתרת סודות . עיוורון לזר הוא עדות לכך שהוא לא חוזר למולדתו . עיוורון לאסיר הוא מחלוקת, ואנשים מגלים רחמים לעיוורים ולוקחים את ידו לאן שהוא רוצה ….
…ומי שרואה את זה כאילו עיניו מכוסות, הוא יסבול משהו ממה שעינו מודה, ובאשר לעיוורון, זוהי אשליה בדת, ופגיעה בכסף מצד כמה כנופיות . ונאמר מי שראה שהוא עיוור, כי אם הוא היה עני, היא תרוויח עושר, ועיוורון מעיד על שכחת הקוראן, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אלוהים, למה עשית אותי עיוור? ” הפסוק . אם הוא רואה כאילו אדם עיוור אותו, אז הוא מטעה אותו ומסלק אותו מדעתו . וראיית קפיר עיוורת מעידה על אובדן שפוקד אותו, דאגה או צער . ואם הוא רואה שהוא עיוור, עיוור בבגדים חדשים, אז הוא מת . ואם עיוור רואה שאדם טיפל בו ורואה את ראייתו, אז הוא מנחה אותו למה שיש לו יתרונות והקמפיין לתשובה . ואולי ראיית עיוורון הצביעה על העייפות של הזכר . אם הוא רואה את שחור העין בלובן, הוא מצביע על אפלוליות והן פוקדות אותו . נאמר שאדם הגיע לג'עפר אל סאדיק, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, ואמר : ראיתי כאילו יש לי לבן בעיניים . הוא אמר : אתה תחווה מחסור בכסף, ואתה מתגעגע למשהו שאתה מקווה לו . ואם כמה מקרובי משפחתו נעדרים ממנו, אם הנעדר הגיע כשהוא עיוור, אז האדם של החזון נפטר מכיוון שחזונותיו מצביעים על כך שהבאי העיוור מבקר, ונאמר שטשטוש העיניים מ הלובן מלבדו מעיד על עצב גדול הפוקד את החזון איש וסבלני אליו בגלל סיפורו של יעקב עליו שלום . ומי שרואה כאילו מים שחורים יורדים מעיניו ולא ראה כלום, חזונותיו מעידים על חוסר הצניעות שלו, כי העין היא מושא לביישנות . באשר לבעיה בפנים מכיעור ופיצוח, זוהי אינדיקציה לצניעות וחוסר בה, כשם שפרצוף טוב הוא עדות לצניעות בפרשנות . ופנים צהובות, עדות לצער שפוקד את החזון איש . ונמשים על הפנים, עדות לחטאים תכופים . באשר לאף, מי שרואה שאדם עקץ את אפו, הוא מדבר אליו במילים שהוא מכריח את אפו . ונאמר שגדם האף הוא מקורו, המעיד על מות הגדם, ונאמר שזה מעיד על מותה של אישה שיש לה גדם, אם היה לה הריון, ונאמר גדם האף הוא שהוא סובל מאובדן, כי אם האף ממנו מראה כיעור, והסוחר אם הוא רואה את זה כאילו האף שלו הוא גדם, הוא מפסיד במסחר שלו ….
…כיור אם אתה חולם על כיור, זה מצביע על כך שתחומי עניין חדשים ימשכו אותך ויעניקו שמחה רבה לאחרים . ואם תשטפו את הפנים והידיים באגן מים צלולים זה אומר שתמלאו במהירות רצונות חשודים שיחברו אתכם עם מישהו שאכפת לכם ממנו, אבל לפני שהרגש ישתלט עליכם . אם הכיור מוכתם או שבור, תתחרט על התקשרות לא חוקית שתגרום לאחרים כאב ותעניק לך מעט אושר ….
…לזרוק את מי שרואה בחלום שהוא זורק מעוט, זה בגידה ותככים . אולי זה הצביע על לשון הרע והכפייה של החוקרים, או על לשון הרע על הנשים שחוסנו ועל אתגר הדת . אולי חזונו הצביע על מרדה . וזריקת חצים בחלום היא עדות לדבר על סימפטומים על ידי תסמינים, ואם החצים בהם היו להבים, הם היו מרפאים שליחים, הדבר המיועד היה קורה, ואם לא היו בהם פרקים, זה מעיד על אכזבה במה שיש מיועד . ומי שזורק את החץ והוא זה שנפגע, הוא ישיג את הצורך שלו מקרבת אלוהים אדירים, ואם הוא נמצא בעולם הזה, הוא יזכה לכבודו . ומי שרואה שתי שורות של אנשים זורקים זה את זה, אז מי שנגרם להם עוול רב עם האמת והלא נכון, ומדבר על מתנגדיהם בשקר . ומי שרואה שהוא יורה באנשים בחצים, הוא יורה בהם מילים רעות . ומי שרואה שהוא זורק וטועה, אז יש לו לשון זדונית שאיתה הוא מדבר לכבוד האנשים . ומי שיראה שהוא מכוון לחפץ ולא עושה טעות, הוא ישיג את מטרתו באמצעות שליחת ספר או שליח . ומי שזורק אדם אבל לא מכה אותו, אז הוא זורק אותו במילים כוזבות . ומי שרואה שהוא זורק חצים על הר במזרח ובמערב, ובגדיו חדשים ולבנים, הוא ישיג מלך וסמכות אם הוא ראוי לכך. חצים הם ספריו שהוא מבצע במכתביו ובפקודותיו . וזורקים אגוזי לוז באבנים . ונאמר : השלכת אגוזי לוז באזורים עירוניים נזרקת לאותה סקילה, ואם ההשלכה היא על היבשה לשם ציד אז היא קלילה ורווח . ומי שזורק חץ ושופך את דמו, הוא ירוויח תועלת מאדם גדול . ואם החצים נופלים בליבו, אלה הודעות של ילד טוב או משרתת יפה . ומי שרואה שהוא זורק את המעוט כמבצר האויבים, אז אלה דברי צדק שהוא מדבר, או תחנון שאלוהים אדיר קורא לו ….
…ומי שרואה שהוא קנה חוגלה, הוא יקנה משרתת וילד ילדה, ובבשרו יש בגדים חדשים ….
…מיטה המיטה אם היא לבנה ונקייה מסמלת את הפסקת הדאגות הזמנית . אם אישה חולמת שהיא מכינה את המיטה, זה מסמל מאהב חדש ועבודה של שרה . אם אתה חולם שאתה במיטה ובחדר מוזר, יבקרו אותך חברים שאינך מצפה לבקר בהם . אם אדם חולה חולם שהוא במיטה, יתעוררו סיבוכים חדשים והתוצאה עלולה להיות מוות . אם אתה חולם שאתה ישן על מיטה חיצונית, זה מנבא שתפגוש חוויות שמחות והזדמנות לשפר את עושרך . אם חלמת על כושים שעוברים ליד מיטתך, זה מעיד על הופעת נסיבות שמעוררות כעס וישתלבו בתוכניותיך . אם אתה רואה חבר שנראה חיוור מאוד שוכב במיטה, זה מסמל סיבוכים מוזרים ועצובים שיעצבו את חבריך ויגרמו לך טינה . אם היא חלמה על אם שבנה הרטיב את המיטה, אז זה מנבא שהיא תפגוש חרדה יוצאת דופן, ואנשים חולים לא יגיעו להחלמה במהירות כצפוי, אולי . אם אנשים חולמים שהם מרטיבים את המיטה, הדבר מעיד על כך שמחלה או טרגדיה ישתלבו בשגרה היומיומית של עבודתה ….
…הגה הספינה אם חלמתם לראות את גלגל ההגה של הספינה, הדבר מנבא כי אתם עומדים לצאת לטיול שמח ומוצלח למדינה זרה ותכירו חברים חדשים . באשר לראות הגה שבור בחלום, זה אומר עצב, מחלה ודאגה ….
…אפר בחלום עם אפר מבשר אבוי ושינויים חדשים יבואו בהכרח על החולם . המשמעות של החלום הזה היא גידולים נבולים עבור החקלאי, והפסדים עסקאות עבור הסוחר, וההורים יקצרו צער מהילדים המריבים ….
…ומי שרואה בכך שעם אלמוני הלביש אותו ולבש אותו בגדים מפוארים, ללא סיבה הכרחית לכך מחג או חתונה, וכי הם השאירו אותו בבית לבדו, זו עדות למותו, וה בגדים לבנים חדשים הם ההתחדשות שלו ….
…לטייל בחלום זה סימן טוב ומשמעותו רווח ואושר . אם אתה מטייל במקומות מחוספסים ובלתי ידועים, זה מבשר על נוכחותם של אויבים מסוכנים ואתה עלול להיות חולה . באשר לטיול במדרונות סלעיים עקרים זה אומר רווח נראה לעין עבורכם, אך במציאות זה יסתיים באובדן, עצב ודאגה . אם אתה רואה במסעותיך שהגבעות והעמקים ירוקים ופוריים, פירוש הדבר של אושר ושגשוג של תנאים . אם אתה נוסע לבד ברכב, אז יהיה לך מסע פורה ושמח . אך אם נסעתם במכונית צפופה עם אחרים, המשמעות היא שאתם לוקחים הרפתקה ברת מזל ומכירים חברים חדשים וידידותיים . אם אתה נוסע בחלום, זה מנבא שתהיה לך ירושה יחד עם העושר שקיבלת מהעבודה שלך . אם אתה חולם על טיול כואב בו אירעה תאונה, המשמעות היא חוסר יציבות ומערכת יחסים רגשית כוזבת ….
…יתום אם אתה רואה את עצמך מתאבל על יתום בחלום, זה מצביע על כך שאתה רגשי, מרגיש את הכאב של אחרים ומקריב את ההנאה האישית שלך בשביל זה . אם אתה חולם שיתום קרוב אליך, אז זה מנבא שתפקידים חדשים יוטלו על כתפיך ויגרמו לך להתרחק מחברים ….
…ומי שרואה שהוא גידול ולא מצא מים לשטוף אותם, אז קשה לו לעשות את מבוקשו מענין העולם הזה והבא, ומי שרואה שטף מטומאה והשלים הכביסה שלו, אז העניין שהוא רוצה יושלם עבורו, ואם זה לא נשטף, ההזמנה שלו לא מתקיימת. ומי שרואה שהוא שטף ולבש בגדים, אזי הוא בטוח מכל צרה ומחלה, ואם הבגדים היו חדשים, הודיעו לו יותר, ואם הוא ראה שהוא רוחץ ולא לובש, אז חלק ממצוקתו ישוחרר ממנו וההזמנה שלו לא פוגשת אותו לפי מה שמסכים איתו ואם הוא רואה ששטף ידיים ופנים אין שום דבר רע בזה…
…מציין מה עובר על האדם ועוזר לו . ומעיד על נישואי רווקים כך שהוא יהפוך לביתו כנסיך . אולי חזונו של הנסיך הצביע על מזל במה שעוסק . וכל מי שמצווים אותו בשנתו, הוא ירא מאסר וצניעות, וכי הנסיך יבוא ביום התחייה כשידיו קשורות לצווארו, כדי שלא ישחרר אותם אלא בזכות זכותו להישאר . ומי שרואה שהסולטן הוא האפוטרופוס שלו מרחוק היהירות המוסלמית כנציגו, אז הוא מהולל, מכובד ונשגב עד למרחק של אותם דרכים מעמדת הסולטאן . ואם וול רואה שהברית שלו באה, אז הוא מודח באותה תקופה . כמו כן, אם הוא בוחן את העניין שלו, אז הוא מבודד, ועד מהרה הוא רואה משהו כמוהו . כמו כן, אם היה רואה שהוא התגרש מאשתו, הוא היה מבודד . ומי שנושא אוכל לנסיך, ייפגע מרוב צער, ואז תבוא אליו השמחה, והכסף יפגע בו במקום שהוא לא מקווה . הנסיך החובש את מכסה המנוע או את בגדו או את כיסוי הראש או את אזורו הוא רשלנות בסמכותו, ולבישתו נובעת מסיבותיו הפוליטיות . ואם הוא רואה שלבש כפכפים חדשים, זה זכייה בכסף של אנשי הפוליתאיזם והדהמה . ובידוד המושל בשינה הוא מדינתו . ומי שרואה בחלום בין העבדים הופך לחופשי או עבד שאינו דבק בעולם והופך לנסיך של עצמו ….
…מרפסת לראות מרפסת בחלום מעידה על חששות והתחייבויות חדשות, שכן העתיד יהיה מאוד תנודתי אצלך . אם בחורה חולמת שהיא נמצאת על מרפסת עם המאהב שלה, אז היא תפחד מהכוונות והרעיונות של כמה שגרים סביבה . אם חלמת שבנית מרפסת אז תרוויח טובה ותקבל משרות ותפקידים חדשים . אם אוהבים חולמים שהם נפרדים על מרפסת עצומה, יתכן ואחריו חלום פרידה ארוכה ואולי סופית . המרפסת מצביעה גם על חדשות לא נעימות על חברים נעדרים ….
…מכנסיים היא אישה זרה בחלום, כך שמי שיש לו מכנסיים חדשים יתחתן עם אישה זרה . ונאמר : המכנסיים החדשים הם צניעות ללבוש . ומי שלובש מכנסיים בלי חולצה, הוא חושש מעוני, או שהוא נוסע אל הלא ערבים כי הוא זה שלובש אותם . ונאמר : מכנסיים בחלום טובים לבעליו אם הוא לובש אותו . ונאמר : המכנסיים הם אישה מרושעת או עבדת זרה, ואם יקנה אותם ממישהו שאינו בעליהם, הוא יתחתן עם אשה ללא אפוטרופוס . ומי שראה לו נותנים לו מכנסיים, כוחו יוסר ממנו . נאמר : מכנסיים בחלום משיגים את המנדט ….
…קסטיג 'הוא ילד בחלום, ומי שיראה שיש סככה במותניו, הוא יהיה אדוק ויתמוך בדת האלוקים הכל יכול . ואם יראה את הקסטיג 'עם בגדים חדשים, יהיה לו בן צדיק . ואם הוא רואה אותו מנותק, אז ילדו ימות . אם הוא רואה את אלקסטיג 'מתחת לבגדים, זה מעיד על שחיתות הדת והעולם ….
…אם הוא רואה שאין שיניים בפיו ואז חדשים נובטים, זה מתפרש בשלושה אופנים שמשנים את ענייניו, חיים ארוכים ומדד לאינטרסים שלו ….
…באשר לשיניים בפרשנות, אנשי הבית והקרבה, כמו הגבוהים יותר, הגברים והתחתונים, הנשים, הניב הוא אדון אנשי ביתו או מי שמתאים לו, והעליון העליון נאמר על פאנג שהוא ילד שתופס את מקומו של אביו והשמאלי נמצא מתחתיו. הוא ראה משהו של יופי ויופי או נגדם, אז הוא רואה שבמי שייחס לו את השן, ומי שראה שהוא גדל עם צד דומה לזה, אז הוא מרוויח ממי שמייחסים לו אותו מן הנזכר או מי שתופס את מקומו, ומי שרואה את שיניו, אז הוא פגם של ביתו ואולי זה מעיד על עלייה של אל-חסן ושיניך נוגעות עדות לוויכוח בין אנשי ביתו, ו אי התאמת השיניים מעידה על כך שהוא הוציא כסף בכחישת הדאגות ולובן השיניים, אורכן ומשלמותם, עלייה בכוח פניו, ומי שרואה שהוא מגדל שן בזמן שהוא סובל מכאבים הוא חרפה או צרה ומי שרואה שמישהו מושך את שיניו מעיד שהוא חותך את רחם או שהוא מוציא את כספו על שנאתו, ומי שרואה ששן נופלת על האדמה ופוגשת אותו מעיד על כך שנולד לו ילד. אם הוא לא מצא אותו, זה מצביע על מותו של אחד מקרובי משפחתו, ואם הוא רואה ששיניו פחתו, אז זה לא מחמוד. חלקם אמרו שקטנות השיניים מעידה על טוב והזקנות שלהם מעידה על הבשורה. פגם בקישור זה בערנות, זה בשלושה היבטים: הם, עצב, פשיטת רגל, מוות של קרבה או חולשה של אנרגיה, ומי שרואה שכל השיניים שלו נפלו ונעלמו, אז הוא בחמש דרכים המוות מכל קרוביו ואורך חייו וכספו ופרנסתו ודתו והוא עלול למות ואם הם נופלים בחיקו או בידו, או במה שנשמר במקרה עשר דרכים להשיג כסף, שיש הרבה של צאצאים, לפגוש את קרוביו במקום, להרוס את ביתו, לשלם חובות, לעבור כסף בריבית, לעבור עשרים ושמונה שנות חיים והתגורר תקופה של שלושים ושתיים וקנס של שלושים דרהם לשלושים אלף תלוי המקום והכסף שעושים על חשבון ומי שחושב שהוא מנקה את השיניים בפרק הזמן הזה, זה לא מחמוד ומי שרואה שאין שיניים בפה ואז נבטו חדשים, ואז בשלוש דרכים הדברים משתנים וחיים ארוכים והנהלתו i לאינטרסים של עצמו וחלקם אמרו שמי שראה שאין בפיו אלא שן, אז זה מצביע על שנה, ואם הוא רואה יותר מזה של פחות מעשר, אז ביטוי אחד של זו שנה. שן במקום שאין צורך לגדל אותו, זה מעיד על דבר שאינו ראוי לשבח, ומי שחושב שהוא בלע את שיניו או את חלקן, הוא אוכל את מה שאסור לו בכסף….
…תפירה אם אתה חולם לתפור בגדים חדשים, זה מנבא שנוחות משפחתית תכתיר את הרצונות שלך ….